Život

U STVARI, ŠTA ?

razmisljam RSS / 12.05.2013. u 18:31

               Ne bih volela da budem pogrešno shvaćena. Jednostavno, peglanje mi je prvo na listi najomraženijih poslova. Mislim, u čemu je štos? Rublje svojski istretirano najrazličitijim antibakterijskim sredstvima, pošteno promuljano kroz one haj-tek monstrume što umeju da peru na sto poznatih načina i još isto toliko nepoznatih, dodatno se maltretira vrućim komadom metala. Čega radi, pitanje je sad?
               Da se odmah razumemo, iako sklona da sasvim nasumično i neprincipijelno pobrojim familiju onome ko je izmislio peglu ( u isto vreme se do obožavanja klanjajući izumitelju perilice ), u trenucima lucidnosti koja prosevne između dva jaka napada padanja mraka na oči mi izazvanog mrskim pregalaštvom, jasno mi je da je njen prevashodni zadatak u samom početku bio da poubija što više one nevidljve gamadi što se baškari svuda oko nas i sklona je izazivanuju svakovrsnih boleština i na tome pronalazaču svaka čast. Hoću reći, ne bežim ja od činjenice da je to u nekom momentu bila veoma korisna rabota i ni na kraj pameti mi ne pada da je kao takvu osporavam.
               Ali danas, smatram, peglanje bi trebalo bez i malo kajanja ćušnuti u ropotarnicu istorije. Okreni-obrni, čitav problem se sveo na sferu estetike: da li nam više pasuje kao da nas je krava žvakala luk ili preferiramo izgled kao upravo ispod kalupa da smo izašli.

               No, zapravo, ne radi se o tome.
               Bivalo je i svetlih trenutaka u procesu peglanja, nije da nije.
               Neprocenjivo je iskustvo imati pod peglom pelene netom skinute sa žice pošto ih je tamo dobrano izbockao mraz i izlupao severac, pa su taman vlažne koliko treba i bez fajtanja, a baška tako lepo mirišu na zimu, na sveže, na čisto. E, dakle, priznajem, u tom periodu jesam uživala držeći peglu u ruci.
               Zatim, kada je moje Malo Dete savladalo svih šezdeset slova, učeći sa podjednakim žarom i ćirilicu i latinicu, ničim izazvano i daleko pre nego što je to bilo baš neophodno, nastupio je sledeći blistavi trenutak bavljenja termičkim ispravljanjem zgužvanog veša. Naime, kako bih ja sela kraj daske za peglanje osvrćući se krišom i u nelagodi preko ramena da proverim da me odnekud ne posmatra moja rođena majka, uvek silno narogušena kada se kućni poslovi obavljaju iz sedećeg položaja ( koji je dokaz lenjosti i sličnih nedostataka karaktera poštene domaćice ) i uštekala mrsku alatku u struju, tako bi se moje Oko Plavo pojavljivalo sa knjigom ispod miške da mi čita. Na taj način smo apsolvirale kompletne doživljaje Pipi Dugačke Čarape i još nekolicinu odlomaka najrazličitijih drugih knjiga za decu, a ja sam bila ažurnija nego ikad što se tiče savladavanja večito nezamislivo velikih kamara neispeglanih prnja. Jer, ona je toliko volela te čitalačke seanse, da sam ja peglala i peglala i peglala sve dok mi na raspolaganju nisu ostajali samo rođeni prsti, ne želeći da joj uskratim očigledno zadovoljstvo.
               E, a onda je u nekom nedefinisanom trenutku naglo odrasla i više joj nije bilo zanimljivo da me zabavlja svojim neospornim čitalačkim sposobnostima. Povukla se u svoju sobu, čitala knjige sama i u sebi, a meni ih tek naknadno prosleđivala, ako bi procenila da mogu i ja da ih iščitam sa razumevanjem.
               Tako smo peglanje i ja ponovo došli u fazu hladnog rata koji je godinama tinjao. Ja nisam mogla da sakrijem svoju odbojnost i neraspoloženje, a pegla je, osećajući to, s vremena na vreme umela da mi iskomplikuje život praveći kurcšluse koji su obavezno izbijali osigurače iz razvodne kutije, tako da sam em njih morala da menjam, em sam prinudno savladala i osnove eletričarskog zanata sadržane u zameni nagorelih gajtana ili, ako druge nema, u skraćivanju istih.
               Međutim, vremenom je došlo do sasvim neočekivanog obrta. Naravno, standardno narogušena, u početku nisam ni primećivala da se nešto posebno dešava. Tu daska, tu ja, tu pegla, tu rublje... Sve je delovalo isto.
               Ali...
               Ispostavilo se da je taj pozamašni komad vremena proveden u pokušaju estetizacije odevnih predmeta i njihovom privođenju društvenim normama dušu dao za razmišljanje.
               Gle čuda!
               Peglam i pustim misli da mi rominjaju kroz glavu. ( Ma, čak se ni toliko ne potrudim, jer one odnekle navru i same. ) Tiho, lagano, nevezano, ovlaš, smireno... Kao one mirne, uporne kiše što blagodatno natapaju zemlju i napajaju žedne biljke i usahle potoke.
               Ne, nikako ne tvrdim da se pri tome dešava nešto epohalno. Daleko od toga.
               Ali uhvatim sebe kako sasvim lepo rešim neku nedoumicu, sve usput, neprimetno, boreći se svim snagama da rukav na košulji ne dobije duplu ivicu. Ili se na miru raspravim sama sa sobom i sa čitavim svetom, što se i najčešće dešava, jer sam u datim okolnostima veoma sklona svađi, dok istovremeno pokušavam da savladam dupli jorganski čaršav.
               Dogodi se da tek tada sasvim jasno i u svoj punoći postanem svesna koliko soba lepo miriše na božure koji su se u par proteklih dana od malenih pupoljaka preobrazili u krupne i teške ružičaste cvetove, a da to ranije gotovo da i nisam primetila, na one prave, baštenske ruže koje su sačuvale i trnje i opojnost, na turske karanfile koji šikljaju iz prepunih vaza.. ( I onda se osmehnem. Malo li je? )
               Vratim film na trenutak kada je do mene iz zelene ukrasne hartije doskakutala žaba od mesečevog kamena ( mističnog kamena povezanog sa intuicijom i emocijama i skladom i ljubavlju ), pažljivo birana, sasvim namerno za mene i za moju policu za snove i iznova uživam u tom trenutku u kome su se tako dobro preklopili moje ushićenje i njime indukovano zadovoljstvo darodavca.
               Uhvatim neku reč, onako, u prolazu, lepu, posebnu, zvučnu, pa krenem da je izgovaram u sebi, ne bih li joj uhvatila ukus i oblik i zvuk. Tu se obično potpuno zanesem, pa domišljam šta bi se sve od nje takve moglo napraviti - kakva rečenica, koja priča... Bude tu zanimljivih asocijacija, zgodnih igara, zabavnih obrta. Naravno, kada isključim peglu, sve to se raspline još pre nego što poslažem ispeglano rublje po ormanima, ali, ostane neki majušni trag, neka smernica, neka klica iz koje će se, moguće je, izroditi nešto što će imati nekakvog smisla barem za mene.
               Ili tek tako, sasvim namćorski i pakosno, rešim da svima obznanim kako sam nepobitno ustanovila da dobre vile ne postoje i da je potpuna zabluda misliti drugačije.

               ( Uostalom, lako je vilama da budu dobre, kada ne moraju da se bave peglanjem. )

**************************************

 

Dodatak za razmišljanje i uživanje:

               Sećam se jednog jutra u Devetom mesecu, pošto je svu noć lila kiša. Uprkos jarkom suncu rosa je još uvek kapala sa hrizantema u vrtu. Na bambusovim ogradama i potkresanim živicama videla sam pokidane paukove mreže, a na mestima gde su niti bile prekinute, visile su kapljice kiše kao niske belih bisera. Bila sam očarana i duboko dirnuta.
               Kako je sunce jačalo, rosa je postepeno nestajala s deteline i ostalog bilja na kome je otežala; grane su počele da se miču i odjednom same od sebe odskočiše. Kasnije sam opisivala ljudima kako je sve to bilo predivno. Njihova ravnodušnost ostavila je najdublji utisak na mene.

                                                                            ( iz knjige ,, Zapisi pred san'' Sei Šonagon )



Komentari (172)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dr M Dr M 18:46 12.05.2013

Zen


Pegla kao sredstvo za uvodjenje u meditaciju.

razmisljam razmisljam 19:07 12.05.2013

Re: Zen

Dr M

Pegla kao sredstvo za uvodjenje u meditaciju.


О, да!
( Ко би у то поверовао? А ради. )

Него, dottore, шта мислиш због чега ја ове никако не могу да разумем?




( За иде )
Dr M Dr M 19:30 12.05.2013

Re: Zen

шта мислиш због чега ја ове никако не могу да разумем?


Ja, jednostavno, ne verujem da postoji bilo šta što Ti ne možeš da razumeš.

Samo postavi dasku, zagrej peglu i navali..
razmisljam razmisljam 19:47 12.05.2013

Re: Zen

Dr M


Ja, jednostavno, ne verujem da postoji bilo šta što Ti ne možeš da razumeš.


Е, видиш, управо ту пасује она моја тврдња да добре виле на постоје.
Мислим, хвала теби онолико што верујеш у моје способности разумевања свега, али, морам те обавестити да нико није савршен, а поготово и нарочито ја нисам од тих.
Дакле, ово екстремно пеглање могу... пааа... да сварим, али не и да разумем.
Ја бих њих све лепо педагошки за уши па код мене на сеансу правог, озбиљног пеглања. Чик да видим колико би издржали пре него што крену да се обадају и извлаче и позивају се на своја људска права и слободе.

Samo postavi dasku, zagrej peglu i navali..


То да. Што се мора, није ни тешко.
Али, не којекуде, већ само у сопственој соби.
dragan7557 dragan7557 10:19 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

razmisljam:
uštekala mrsku alatku u struju,

Moderne pegle ne spadaju u alate vec u masine, razlika izmedju alata i masina je u visem tehnoloskom stepenu zbog veceg broja operacija.
Dakle mrska masina, a ne alatka, osim ako za peglanje ne koristis zagrejanu kamencinu.

Ima jedna druga stvar a to je koliko vidim da bi veliki broj dama sa bloga ustvari zeleo da se vrati u zlatna stara vremena kada smo bili cupavi, rutavi i dlakavi a odeca nam nije bila ni potrebna.

Svakako onda bi Grof mogao da zatvori radnju za depilaciju jer ne bi imao vise klijenata i ne bi morao da daje oglase i nudi dobrovoljno depiliranje angie,

Ovaj B92 blog postaje uzor za sledeci scenario meni najodvratnije serije ikad "Selo gori a baba se ceslja" izdrzao sam pet minuta gledanja i slusanja imenovane gadosti.

cerski
Dr M Dr M 10:59 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

Moderne pegle ne spadaju u alate vec u masine, razlika izmedju alata i masina je u visem tehnoloskom stepenu zbog veceg broja operacija.


Ovde se i za šibicu govorilo mašina, valjda zato što njom može da se izvede više operacija..
dragan7557 dragan7557 13:24 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

Dr M
Moderne pegle ne spadaju u alate vec u masine, razlika izmedju alata i masina je u visem tehnoloskom stepenu zbog veceg broja operacija.


Ovde se i za šibicu govorilo mašina, valjda zato što njom može da se izvede više operacija..

Doktore u Srbiji nije bas sve uvek tako bilo.

Evo ja se secam vremena kada se vatra palila pomocu kremena, kresiva i truda.

Trud je glivicna biljka raste po zapadnoj strani drveca, kremen kamen je bio dzabe a parce celika kao kresivo se moglo dzabe naci svuda. Kremen, kresivo i trud su se nosili u posebnim koznim kesicama, odmah pored noza koji je seljacima bio uvek za pojasom.

Sibica je u to vreme retko zvana masinom a bogatiji pusaci su imali i austrijski upaljac na benzin a cigarete su prodavane u trafikama na komad, i da, petrolej su zavli gas i td.
Tocak iliti bicikl(hit bese marka Torpedo) je bio oznaka viseg standarda a motor hit marka MZ-jac, je vec oznacavao drustveni status dobro situiranih drugova.


U tim vremenima rane pedesete u Srbiji se retkom putniku namerniku koji je putovao obaveznom postom inace ime za autobus, obavezno nudila casa vode i slatko a redje kafa koja je spadala u luksuz i nosila se na poklon.

Naravno tada je zivot bio prost. Svi smo bili siromasni ali veoma srecni i mahom zadovoljni. Srbija(i Jugoslavija) je odisala zivotom svako vece je narod izlazio na korzo u setnju a kafane bile pune.

Naravno novokomponovani srbomrsci tvrde da smo ziveli u strasnim uslovima na cega ja mogu da odvratim da narod u Srbiji nikada do tada a ni posle tih godina nije ziveo srecnije ni zadovoljnije a to moze da posvedoci svaki posten i iskren covek koji je proziveo ta vremena. Takodje kriminal je bio skoro nepoznata stvar a ubistva redja od vode u pustinjama.

Sada mrtvilo i pustos koja odbija svojom usamljenoscu i hladnocom i zato bezim stalno u Afriku u kojoj se pored Sredozemnog Mora ili Okeana sa kojima ratuje Okeanija(prema slavnom istoriografu suicidalno nastrojenom dole prijavljenom nsarskim), se sa strogo doziranom setom ponekad setim kresiva, poste i zivota kojih vise nema.

cerski
razmisljam razmisljam 18:16 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

dragan7557

Moderne pegle ne spadaju u alate vec u masine, razlika izmedju alata i masina je u visem tehnoloskom stepenu zbog veceg broja operacija.
Dakle mrska masina, a ne alatka, osim ako za peglanje ne koristis zagrejanu kamencinu.


Добро, бре, Драгане, зар је дотле дошло да се при писању лаких тема не сме употребити ни мало песничке слободе?
Па нисам писала контролни из ОТО-а, него 'нако.
Уосталом, ако ћемо да цепидлачимо:

алат, алата м зб. тур. оруђа, справе које
служе у каквом послу. — Велики комплекси
земље обрађују се најпримитивнијим алатом.
ПИ 1950. фиг. средство, прибор, техника.
— Алат су твоји прсти. Уј

( Речник Матице српске )



Ima jedna druga stvar a to je koliko vidim da bi veliki broj dama sa bloga ustvari zeleo da se vrati u zlatna stara vremena kada smo bili cupavi, rutavi i dlakavi a odeca nam nije bila ni potrebna.


Одакле ти сад то?
Даме ће и даље да пеглају, да истерују равне ивице на панталонама и елиминишу сваку назнаку згужваности са белих кошуља, али при томе би да задрже право да гласно кажу како им то није један од омиљених послова. Шта је лоше у томе?


Ovaj B92 blog postaje uzor za sledeci scenario meni najodvratnije serije ikad "Selo gori a baba se ceslja" izdrzao sam pet minuta gledanja i slusanja imenovane gadosti.

cerski


Не разумем баш најбоље шта си овим хтео да кажеш.
Могуће је да је овај мој текст лош. Ни сама не мислим да је најбољи од свих. Међутим, ја уопште нисам имала на уму пеглање као такво, већ пре неку причу о томе да и у посао који не волиш да радиш уз мало труда и добре воље можеш да унесеш и по које позитивно осећање и тиме га себи учиниш лакшим и прихватљивијим.

razmisljam razmisljam 18:19 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

Dr M


Ovde se i za šibicu govorilo mašina, valjda zato što njom može da se izvede više operacija..


Видиш, ово раније нисам чула. Сада сам мало цуњала и установила да и у Речнику Матице српске постоји и таква одредница за машину. Занимљиво.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:27 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

Не разумем баш најбоље шта си овим хтео да кажеш.


Ukratko, covek voli da pegla, masinom za peglanje, uglavnom pantalone na ivicu, jer se tako tako nosi u Africi i tamo ima kresiva, poste i zivota kojih vise nema, valjda?





razmisljam razmisljam 18:34 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

dusanovaiivanovamama

Ukratko, covek voli da pegla, masinom za peglanje, uglavnom pantalone na ivicu, jer se tako tako nosi u Africi i tamo ima kresiva, poste i zivota kojih vise nema, valjda?



Сматраш?
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:45 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

razmisljam
dusanovaiivanovamama

Ukratko, covek voli da pegla, masinom za peglanje, uglavnom pantalone na ivicu, jer se tako tako nosi u Africi i tamo ima kresiva, poste i zivota kojih vise nema, valjda?



Сматраш?


U nedoumici! Moze mito i korupcija?
Hoces li slatko od belih tresanja


sljiva


ili jagoda?


Casa vode ide gratis.

razmisljam razmisljam 18:50 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

dusanovaiivanovamama

U nedoumici! Moze mito i korupcija?
Hoces li slatko od belih tresanja

sljiva

ili jagoda?

Casa vode ide gratis.


Мито и корупција? Увек.

А кад већ могу да бирам, од шљива, молићу лепо, али да у свакој буде по бадем или барем полутка ораха. У противном, хвала, али, не, хвала.

И вода да буде 'ладна к'о зми'че. У танкој чаши.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 19:03 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

To je samo za specijalne goste - mislim one, znas
(sa jakim i svojim zubima)



Znas li koja je ovo travka sto viri iz teglice?

И вода да буде 'ладна к'о зми'че. У танкој чаши


Битиће
razmisljam razmisljam 19:16 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

dusanovaiivanovamama
To je samo za specijalne goste - mislim one, znas
(sa jakim i svojim zubima)


Немаш ти бриге, снаћи ћу се ја већ некако.

Znas li koja je ovo travka sto viri iz teglice?


Их, зар смо дотле дошли?
Јес' да не волим да пеглам, али се у розетле разумем.



И вода да буде 'ладна к'о зми'че. У танкој чаши


Битиће


( линкчић )
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 19:26 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

razmisljam
dusanovaiivanovamama
To je samo za specijalne goste - mislim one, znas
(sa jakim i svojim zubima)


Немаш ти бриге, снаћи ћу се ја већ некако.

Znas li koja je ovo travka sto viri iz teglice?


Их, зар смо дотле дошли?
Јес' да не волим да пеглам, али се у розетле разумем.



И вода да буде 'ладна к'о зми'че. У танкој чаши



Битиће


( линкчић )



Please Don't let me be Misunderstood


razmisljam razmisljam 19:35 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

dusanovaiivanovamama

Please Don't let me be Misunderstood


Не се секирај. ( линкчић )
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 19:42 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

razmisljam
dusanovaiivanovamama

Please Don't let me be Misunderstood


Не се секирај. ( линкчић )



Sve, sve, ali pantalone na crtu - nikad!:
razmisljam razmisljam 19:59 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

dusanovaiivanovamama

Sve, sve, ali pantalone na crtu - nikad!:


У, бре! ( линкчић )
mirelarado mirelarado 21:53 13.05.2013

Re: Zen

Dr M

Pegla kao sredstvo za uvodjenje u meditaciju.




dragan7557 dragan7557 22:29 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

razmisljam:
алат, алата м зб. тур. оруђа, справе које
служе у каквом послу. — Велики комплекси
земље обрађују се најпримитивнијим алатом.
ПИ 1950. фиг. средство, прибор, техника.
— Алат су твоји прсти. Уј

( Речник Матице српске )

Vis' bre, po novijim tumacenjima mi smo bio masine, pa bi adekvatno tome trebalo da stoji da su prsti bio alat!

cerski
dragan7557 dragan7557 22:33 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

razmisljam:
Даме ће и даље да пеглају, да истерују равне ивице на панталонама и елиминишу сваку назнаку згужваности са белих кошуља, али при томе би да задрже право да гласно кажу како им то није један од омиљених послова. Шта је лоше у томе?

Preporucujem damama da svoje djuvegije i eventualne muzeve najure na kurs peglanja nece im nista skoditi.
Не разумем баш најбоље шта си овим хтео да кажеш.
Могуће је да је овај мој текст лош.

Ne bre, mislio sam da je jasno pise blog b92 a ne ovaj tvoj post.

cerski
razmisljam razmisljam 23:14 13.05.2013

Re: Zen

mirelarado
Dr M

Pegla kao sredstvo za uvodjenje u meditaciju.



Аха.



( Едгар Де Га / што му је било племићко презиме, па га је доцније заменио грађанскијим Дега / Servant Girl Ironing a Shirt )
razmisljam razmisljam 23:19 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

dragan7557

Vis' bre, po novijim tumacenjima mi smo bio masine, pa bi adekvatno tome trebalo da stoji da su prsti bio alat!

cerski


Па тако му некако и дође, чак и невезано за најновија тумачења.
razmisljam razmisljam 23:32 13.05.2013

Re: Zen? Jok bre Kremenko Katic

dragan7557

Preporucujem damama da svoje djuvegije i eventualne muzeve najure na kurs peglanja nece im nista skoditi.


А је л' знаш ти онај виц?

Гунђа жена мужу: ,,Само ринтам, пеглам, перем, кувам, спремам... Откако живим са тобом, живим као Пепељуга.''
А муж ће на то: ,,Па јесам ли ти обећао да ћеш кад се удаш за мене живети као у бајци?''

Ne bre, mislio sam da je jasno pise blog b92 a ne ovaj tvoj post.

cerski


Ја и прочитах блог Б92, али, с обзиром да си гунђао у мом блогодворишту, претпоставила сам да је ти је окидач за коментар био управо мој текст. Сад ми је пао камен са срца.
mirelarado mirelarado 23:41 13.05.2013

Re: Zen

Ево још једна пеглерка. Сликар је Емануеле Пандолфини. :)


razmisljam razmisljam 23:56 13.05.2013

Re: Zen

mirelarado
Ево још једна пеглерка. Сликар је Емануеле Пандолфини. :)




Мало цуњања по нету, и испоставља се да пеглање може да делује и еротично. Никада ми тако нешто не би пало на памет.



( Corneliu Baba Woman Ironing )
mirelarado mirelarado 14:41 14.05.2013

Re: Zen

razmisljam
mirelarado
Ево још једна пеглерка. Сликар је Емануеле Пандолфини. :)




Мало цуњања по нету, и испоставља се да пеглање може да делује и еротично. Никада ми тако нешто не би пало на памет.



( Corneliu Baba Woman Ironing )


Теби и мени не би пало на памет, али сликарима...



razmisljam razmisljam 21:20 14.05.2013

Re: Zen

mirelarado

Теби и мени не би пало на памет, али сликарима...


Вероватно стога што исти пеглање нису упражњавали, него су га, евентуално, овлаш посматрали, са нарочитим акцентом на вршиоца радње.



( Ironing - Olivier Chatillon )
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 18:50 12.05.2013

Pegla

...vidi 'vako. Ni meni peglanje nikada nije bila omiljena aktivnost ali sam pre 4-5 godina i ja od prilike došla do istog zaključka kao ti. Ako uspeš da premostiš osećaj mučnine pri samoj pomisli o aktivnosti peglanja i pristupiš celoj aktivnosti kao relaksirajućoj onda stvari dobijaju totalno drugu dimenziju. Ja se, naravno, uvek trudim da svoje peglajuće aktivnosti izvodim u sedećem položaju sa pogledom na TV na primer. Ništa loše u tome. Obavim isti posao ali bez bola u kičmi, istovremeno odgledam neki film ili odslušam neku lepu muziku
razmisljam razmisljam 19:20 12.05.2013

Re: Pegla

Aleksandra Mitrovic


Хе, хе...
Једини проблем је у оном твом АКО.
Да, када се домогнеш идеје да ћеш читаву операцију преживети без нарочитих последица и лепо је свариш, ствари постају сасвим једноставне. Зачкољицу представља досезање тог нивоа свести. Колико капирам, теби је барем тај детаљ савршено јасан.
Мада, не знам из ког разлога, али не волим да гледам ТВ док пеглам. Радије нешто слушам. Мање ми одвраћа пажњу од захтевног цинцулирања по вешовима. У ствари, да се не лажемо, најволијем тишину.

А и седење је ОК, укапирала сам још ономад, у неком седмом месецу треће трудноће, када нисам више могла да стојим за даском за пеглање све и када сам се трудила, мада ме и даље с времена на време штрецне помисао на маму устобочену у велико, опомињуће ћирилично Ф.

С другње стране, сопствене ноге и леђа су ми захвални на указаној им пажњи.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 19:39 12.05.2013

Re: Pegla


Мада, не знам из ког разлога, али не волим да гледам ТВ док пеглам.




Možeš da gledaš i u akvarijum. Dokazana terapija za smirenje živaca

myredneckself myredneckself 19:44 12.05.2013

"razmisljam enough"

razmisljam
када нисам више могла да стојим за даском за пеглање све и када сам се трудила, мада ме и даље с времена на време штрецне помисао на маму устобочену у велико, опомињуће ћирилично Ф.

Jes', štreca i mene.
Da vidiš kod mene uvek veša, ubi me osećaj krivice kadgod blogujem, a ne peglam!
Te naše mame, a pogotovo babe, volele su kuće više od sebe.
Majke mi, to kaže i Erika. Poklončić za tebe

Woman Enough

Because my grandmother's hours
were apple cakes baking,
& dust motes gathering,
& linens yellowing
& seams and hems
inevitably unraveling
I almost never keep house
though really I like houses
& wish I had a clean one.

Because my mother's minutes
were sucked into the roar
of the vacuum cleaner,
because she waltzed with the washer-dryer
& tore her hair waiting for repairmen
I send out my laundry,
& live in a dusty house,
though really I like clean houses
as well as anyone.

I am woman enough
to love the kneading of bread
as much as the feel
of typewriter keys
under my fingers
springy, springy.
& the smell of clean laundry
& simmering soup
are almost as dear to me
as the smell of paper and ink.

I wish there were not a choice;
I wish I could be two women.
I wish the days could be longer.
But they are short.
So I write while
the dust piles up.

I sit at my typewriter
remembering my grandmother
& all my mothers,
& the minutes they lost
loving houses better than themselves
& the man I love cleans up the kitchen
grumbling only a little
because he knows
that after all these centuries
it is easier for him
than for me.


razmisljam razmisljam 20:12 12.05.2013

Re: Pegla

Aleksandra Mitrovic

Možeš da gledaš i u akvarijum. Dokazana terapija za smirenje živaca


Е, баш си прави акваријум пронашла!
Сад не знам да ли да се сецам што ће чо'ека да изједе ајкула, да се нервирам што дотични траћи време на бесмислице ( Веш му је сувише пофајтан и тешко да ће да га испегла како ваља. ) или да умирем од страха стога што може да га удари струја.
Таман за смирење живаца.

Иначе, наравно, волим да гледам у акваријум. И стварно делује смирујуће. Али, тада не пеглам. Само уживам.

( А може и пламсање ватре у камину. Ефекат је исти. )
razmisljam razmisljam 20:32 12.05.2013

Re: "razmisljam enough"

myredneckself

Jes', štreca i mene.
Da vidiš kod mene uvek veša, ubi me osećaj krivice kadgod blogujem, a ne peglam!
Te naše mame, a pogotovo babe, volele su kuće više od sebe.


Како смо дресиране, суптилно, али делотворно.
Па све кренеш да бегаш од стереотипа, кад оно - цврц!
Као, подразумева се, као мора се, као неопходно је...
А да ли је баш?

И тако, питаш се, али немаш куражи да искорачиш.
Односно, искорак се и деси с времена на време, а онда ти онај цврчак Џимини зајаше на раме и гунђа...

Мислим, у ствари смо саме криве.

Majke mi, to kaže i Erika. Poklončić za tebe


Хвала ти. Одлично говори Ерика.


I am woman enough
to love the kneading of bread
as much as the feel
of typewriter keys
under my fingers
springy, springy.
& the smell of clean laundry
& simmering soup
are almost as dear to me
as the smell of paper and ink.

I wish there were not a choice;
I wish I could be two women.
I wish the days could be longer.
But they are short.
So I write while
the dust piles up.


Е, то би требало да је то. А није увек. Није често. Кућа зове, зове, зове... ( Где је крпа за прашину? )


P.S. Почео да ми цвета воштани цвет. Само избацује пупољке, а ја свако мало гвиркам и радујем се.







uros_vozdovac uros_vozdovac 20:41 12.05.2013

Re: Pegla

Aleksandra Mitrovic

Мада, не знам из ког разлога, али не волим да гледам ТВ док пеглам.




Možeš da gledaš i u akvarijum. Dokazana terapija za smirenje živaca



Ja bih se plašio da me ne udari struja, voda+pegla, hmmm?
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 20:44 12.05.2013

Re: Pegla

razmisljam

Сад не знам да ли да се сецам што ће чо'ека да изједе ајкула, да се нервирам што дотични траћи време на бесмислице ( Веш му је сувише пофајтан и тешко да ће да га испегла како ваља. ) или да умирем од страха стога што може да га удари струја.
Таман за смирење живаца.

Nemoj ništa da se brineš. Naučno je dokazano da ajkule ne vole ništa što je u vezi sa peglanjem. A pogotovu pegle. Mož' misliti koliko boli kad je raspališ peglom preko njuške
Ni za struju ne moraš da brineš, utičnica je na suvom a kablovi dobro izolovani.
Inače na gore pokazanoj slici akcija peglanja se ne vrši u cilju ispravljanja zgužvanog veša već u terapijske svrhe.
razmisljam razmisljam 21:24 12.05.2013

Re: Pegla

uros_vozdovac


Ja bih se plašio da me ne udari struja, voda+pegla, hmmm?


На то сам и ја помислила, али, ено где ме Александра разуверава. Опет, не бих ја то пробала.
razmisljam razmisljam 21:50 12.05.2013

Re: Pegla

Aleksandra Mitrovic

Nemoj ništa da se brineš. Naučno je dokazano da ajkule ne vole ništa što je u vezi sa peglanjem. A pogotovu pegle. Mož' misliti koliko boli kad je raspališ peglom preko njuške


Само ти мене теши.
А шта ако ми се прикраде с леђа, па не успем да зама'нем како треба?
И још треба да вучем пеглу са собом кад год кренем да пливам?
У чем да је носам по морима?
Како да, тако наоружана, примењујем леђа стил?
Мислииим, ствааарноооо...

Ni za struju ne moraš da brineš, utičnica je na suvom a kablovi dobro izolovani.


Не бих се ја у то превише уздала.

Inače na gore pokazanoj slici akcija peglanja se ne vrši u cilju ispravljanja zgužvanog veša već u terapijske svrhe.


Баш пеглање под водом представља терапију?
Чему онда уопште пегла уденута у струју када и тако не врши посао?
Зар не може у том случају све да буде кобајаги, а да личи?
Извини, али не разумем.
Мени би психотерапија била да ме неко ослободи пеглања, а не да ме лечи подводном варијантом истог.
Роњење ми је, некако, само по себи довољно да се човек опусти разгледајући около по подводном свету.
Чему БАШ пегла?
nsarski nsarski 18:54 12.05.2013

U stvari, Pikaso




A ja mislio da je copyright Pablo...no, nema veze :)
razmisljam razmisljam 19:23 12.05.2013

Re: U stvari, Pikaso

nsarski


У ствари, замолила бих те да ову слику замениш истом таквом, али на којој не пише copyright by..., јер ће је, овакву каква је, пре или касније модерација препеглати.
Унапред хвала.

А у ствари, ја сам на уму имала Дегаа.



P.S.
A ja mislio da je copyright Pablo...no, nema veze :)


Што је сигурно - сигурно је.
Штета би било да испари једна таква слика.
Благодарим још једаред.
G r o f G r o f 18:54 12.05.2013

znam i ja pisati o peglanju...

Ja peglam kad sam posvadjan sa ženom, žustro i demonstrativno, sa energičnim ispuštanjem pare tako da sve liči na satanistički obred.
Pegla iza sebe ostavlja gladak trag pun leševa ispečenih bakterija, pretvara oluju u bonacu i polako me uvlači u budistički mir....
Kad sve završim obavezno zaboravim isključiti peglu...
razmisljam razmisljam 19:32 12.05.2013

Re: znam i ja pisati o peglanju...

G r o f
Ja peglam kad sam posvadjan sa ženom, žustro i demonstrativno, sa energičnim ispuštanjem pare tako da sve liči na satanistički obred.
Pegla iza sebe ostavlja gladak trag pun leševa ispečenih bakterija, pretvara oluju u bonacu i polako me uvlači u budistički mir....
Kad sve završim obavezno zaboravim isključiti peglu...


Под један: сумњам да постоји неко ко не би умео нешто да напише о пеглању. И није нека тема.

Под два: ја бих тако радо жртвовала једно добро свађање са својим Р. када би то проузроковало његово машање за пеглу. Али, мрка капа по том питању. ( И онда се, као што рекох, свађам сама са собом док пеглам. )

Под три: испада да од супружничке свађе уме бити и користи. ( Благо твојој жени. Ем веш испеглан, ем ти призвао себи будистички мир. Куд ћеш лепше и боље! )

Под четири: сети се да искључиш пеглу.

Под пет: добродошао у моје блогодвориште. Драго ми је што си свратио.
jinks jinks 19:17 12.05.2013

New vs. old





look.

Mozda delom i zbog toga :)
razmisljam razmisljam 19:56 12.05.2013

Re: New vs. old

jinks


look.

Mozda delom i zbog toga :)


Чек, чек...
Никако да ухватим поенту, а трудим се, на часну реч.

Хоћеш рећи да је пеглано/ново лепше од неиспегланог/старог?
Не личи ми да си то хтео рећи...
Јер, старо је лепо такво какво јесте и баш због тога што га је време окрунило и дало му патину.
Једноставно, неупоредиво је са истим тим нечим новим на много начина.

Или треба да пеглам у пирамиди, не бих ли тако досегла хармонију свемира уз најмање менталног напора?

Или неиспеглан веш треба да послажем пирамидално? ( Тако некако гомила и изгледа када је поставим крај даске. )

Или...?
jinks jinks 20:07 12.05.2013

Re: New vs. old

Ne :) Nisam iznosio nikakav estetski stav. Samo mi je palo na pamet sta bi mozda mogao da bude jedan od, ako uopste i moze da se kaze, motiva ... da ispeglano mozda ostavlja utisak novijeg.

razmisljam razmisljam 20:52 12.05.2013

Re: New vs. old

jinks
Ne :) Nisam iznosio nikakav estetski stav. Samo mi je palo na pamet sta bi mozda mogao da bude jedan od, ako uopste i moze da se kaze, motiva ... da ispeglano mozda ostavlja utisak novijeg.


Аааа... А ја покушавала да нађем неко дубље значење. Лепо ми се мозак усијао док сам покушавала да докучим шта си хтео да кажеш.

Да, могуће да има нечег у твојој претпоставци. Опет, деси се и да се испеглна ствар ,,усија'' што никако не доприноси бољем изгледу.

На крају, ко би га знао?

stefan.hauzer stefan.hauzer 19:25 12.05.2013

.

u čemu je štos?

uh opereš,osušiš i nosiš,to je to
nema pegle

a i o tim stvarima nikad nisam ni brinuo
deluju zamarajuće
izgužvan ili ne - svejedno je,)


razmisljam razmisljam 20:06 12.05.2013

Re: .

stefan.hauzer

uh opereš,osušiš i nosiš,to je to
nema pegle

a i o tim stvarima nikad nisam ni brinuo
deluju zamarajuće
izgužvan ili ne - svejedno je,)


Ценим логичко и здраворазумско резоновање.

Али, по некад је страховито тешко збацити окове бесмисленог робовања наслеђеним обичајима. Мени не успева баш најбоље, признајем, али се трудим.
А и све је више материјала који не захтевају пеглање.


Ау, овај клавир звучи мало раштимовано с времена на време, а и онај зупчаник на бициклу испушта необичне звуке.
Међутим, не знам како ти успева, али за сваку тему нађеш савршену музичку подлогу.
myredneckself myredneckself 20:32 12.05.2013

Re: .

stefan
uh opereš,osušiš i nosiš,to je to
nema pegle


Aaa, znam taj fazon.
Vidi šta je moj sin, tvitn'o letos.
Eee, dok je bio pod mojim krov...ovaaaj... peglom, nije tako bilo
razmisljam razmisljam 20:55 12.05.2013

Re: .

myredneckself

Aaa, znam taj fazon.
Vidi šta je moj sin, tvitn'o letos.
Eee, dok je bio pod mojim krov...ovaaaj... peglom, nije tako bilo


Их, зар не схваташ да је то био вапај за мајчинском пег... односно пажњом. Само је то изразио на суптилан начин - ипак више није мали и није ред да се кеша за мамину сукњу, а да то буде очигледно.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:43 12.05.2013

Re: .

не знам како ти успева



vežbao sam!
kad su mi rekli da je talenat samo 5 posto,
otišao sam na neke muzičke sajtove
i besomučno skidao muziku.

a u međuvremenu i peglu sam izgubio,te sam počeo da kupujem one * "izgužvane" košulje :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:48 12.05.2013

Re: .

dok je bio pod mojim krov...ovaaaj... peglom, nije tako bilo

hey,mrns

nemaš pojma koliko sam imao problema,
samo zbog toga - što sam još kao klinac odbijao peglanje mojih omiljenih majica

govorio sam;
dečaci ,pankeri,ne mare za to.

(a tada bi obično usledila povratna;
onda dečacima ,pankerima, nije potrebna lova za izlazak)

myredneckself myredneckself 23:30 12.05.2013

Re: .

razmisljam
myredneckself

Aaa, znam taj fazon.
Vidi šta je moj sin, tvitn'o letos.
Eee, dok je bio pod mojim krov...ovaaaj... peglom, nije tako bilo


Их, зар не схваташ да је то био вапај за мајчинском пег... односно пажњом. Само је то изразио на суптилан начин - ипак више није мали и није ред да се кеша за мамину сукњу, а да то буде очигледно.


myredneckself myredneckself 00:33 13.05.2013

Re: .

stefan
pankeri,ne mare za to.


I ja svojevremeno nisam marila kako mi stoji jedan a la homburg šešir, i leti i zimi.




Apropo "Dedicated..." u odgovoru razmisljam, brinulo se u tom vremenu o modi itekako, malo malo pa neka pesma s odevnim predmetom
razmisljam razmisljam 17:11 13.05.2013

Re: .

stefan.hauzer



vežbao sam!
kad su mi rekli da je talenat samo 5 posto,
otišao sam na neke muzičke sajtove
i besomučno skidao muziku.


Добро је што се ниси уздао само у таленат. И што си ( био ) склон слушању савета и поступању по истима.

a u međuvremenu i peglu sam izgubio,te sam počeo da kupujem one * "izgužvane" košulje :)


Ма није то ништа спрам удварања ( линкчић ) које сам ја својевремено имала прилике да издржим. ( А није ми очи отворило када је требало. Ех, та заљубљеност. )


stefan.hauzer stefan.hauzer 19:04 13.05.2013

Re: .

није то ништа спрам удварања које сам ја својевремено имала прилике да издржим.



u ovakvim situacijama,moram da citiram morisija:

"burn down the disco
,hang the blessed dj,
'cause the music that they constantly play"




razmisljam razmisljam 19:25 13.05.2013

Re: .

stefan.hauzer



u ovakvim situacijama,moram da citiram morisija:

"burn down the disco
,hang the blessed dj,
'cause the music that they constantly play"


Драстична мера, али неопходна.

Него, знам да се безнадежно понављам, али, повела се реч о одећи ( линкчић ). ( Шта могу када на ово откидам сваки пут и непрестано. )
reanimator reanimator 19:44 13.05.2013

Re: .

u ovakvim situacijama,moram da citiram morisija

Teški trol!
Si gledao Votford - Lester? Ako nisi, ne da si propustio, nego pod hitno na youtube da vidiš kako život piše drame
razmisljam razmisljam 20:01 13.05.2013

Re: .

reanimator

Teški trol!
Si gledao Votford - Lester? Ako nisi, ne da si propustio, nego pod hitno na youtube da vidiš kako život piše drame


Да, да...
Добро је држати се теме по сваку цену и по свакаквим временским приликама.
reanimator reanimator 20:32 13.05.2013

Re: .

Да, да...
Добро је држати се теме по сваку цену и по свакаквим временским приликама

Nema Hauzera, pa ću tebi da objasnim, pošto znam da te nevidjeno interesuje. Dakle, polufinale plej ofa, Lester dobije prvu 1 - 0, a u drugoj gubi 2 - 1. Kako Votfordu nije dovoljno 2 - 1 zbog gola u gostima, krene "svi u napad, ajmo,ajde" taktika, koja rezultira kontrom za Lester i penalom u 96.minutu, Tip šutne penal, Almunia brani, ovaj natrči i ponovo šutne, Almunia ponovo brani, usledi panično ispucavanje lopte koje se pretvori u neverovatnu kontru u kojoj izblistaju trojica iz Votforda, a četvrti (inače, ex robijaš)se proslavi golom u 97.minutu.
Uzgred, drugo polufinale, Brajton - Kristal Palas, imaš upravo na Sport Klub Prime (prvi meč 0 - 0).
Molim,molim..i drugi put

EDIT
PArdoniram, u plej ofu nema pravila gol u gostima. Razmišljam, izvini što sam te doveo u zabludu
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:29 13.05.2013

Re: .

Si gledao Votford - Lester?

raspametio sam se

čoveče,što volim ostrvski fudbal
i naravno đanfranka zolu,)
razmisljam razmisljam 22:59 13.05.2013

Re: .

reanimator

EDIT
PArdoniram, u plej ofu nema pravila gol u gostima. Razmišljam, izvini što sam te doveo u zabludu


Па да, то сасвим личи на тебе. Мислиш да једно извињење тек тако може да потре сву моју истрауматизованост?
Пази: читам, па не верујем, па читам изнова покушавајући да схватим ко, како, зашто, због чега, и, што је најважније - ЧЕМУ???
Остајем без даха, не дишем док се пуца пенал, готово падам у несвест након друге одбране.( Голман постаје мој идол. ) Контра? Жива нисам - завлачим се под тастатуру за сваки случај и још жмурим.
Бивши робијаш? Ау! А по ком основу је био у пругастом оделу? И сад, да ли је тај његов гол легалан и легитиман, с обзиром на његову криминалну прошлост? Хоће ли све да се заврши жалбом апелационом суду?
Превише је све то за мене, а одједаред.

Човече, које узбуђење! Скоро па к'о моје психофизичке припреме за пеглање.

Uzgred, drugo polufinale, Brajton - Kristal Palas, imaš upravo na Sport Klub Prime (prvi meč 0 - 0).


И? Који је резултат?

Molim,molim..i drugi put


Ма, ништа, наши смо. Нема на чему.

stefan.hauzer stefan.hauzer 00:33 14.05.2013

Re: .

И? Који је резултат?

dva nula.pobedio kristal palas

za koji igra kevin filips
razmisljam razmisljam 13:45 14.05.2013

Re: .

stefan.hauzer

dva nula.pobedio kristal palas

za koji igra kevin filips


А је л' то добро?
Хоћу рећи, јесмо ли за њих навијали?
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:19 14.05.2013

Re: .

јесмо ли за њих навијали?

nikad.
to je tim iz londona,a u londonu simpatišemo samo jednu ekipu
west ham united
reanimator reanimator 08:07 15.05.2013

Re: .

nikad.
to je tim iz londona,a u londonu simpatišemo samo jednu ekipu
west ham united

I Milvol, jer je za njih navijala Rodnijeva i Delova baba. A i zato što su im navijači pravili incidente na Vembliju, u polufinalu FA Kupa. To ja zovem brobrom protiv sistema
antioksidant antioksidant 08:51 15.05.2013

Re: .

I Milvol, jer je za njih navijala Rodnijeva i Delova baba.

не, права љубав је чарлтон атлетик (родерсу је средње име чарлтон управо по њима)
милвол је помињан неколико пута у серији као подсећање да су они који су веровали у то да ће дерек и родерс успети у животу веровали и у освајање уефа купа од стране милвола (иначе, архи непријатеља управо чарлтона)
reanimator reanimator 09:29 15.05.2013

Re: .

не, права љубав је чарлтон атлетик (родерсу је средње име чарлтон управо по њима

U, jeste :) A za koga je navijao novi dekica?
не, права љубав је чарлтон...

I kakve to veze ima sa peglanjem?
antioksidant antioksidant 09:36 15.05.2013

Re: .

I kakve to veze ima sa peglanjem?

кад се сретну навијачи чарлтона и милвола то се обично и заврш пеглањем
иначе, малопре си поменуо "борбу против система" у полуфиналу купа. утисак дана ми је лик који сав хепи бежи у гужву пошто је отео капу полицајцу са фацом "ала сам се извукао" а све време га прате камере правећи слике квалитета за постер


reanimator reanimator 09:52 15.05.2013

Re: .

утисак дана ми је лик који сав хепи бежи у гужву пошто је отео капу полицајцу са фацом "ала сам се извукао" а све време га прате камере правећи слике квалитета за постер

Da,da, video sam..totalni moron
Ne zna se da li je veći moron on, ili onaj što pred Newcastle - Sunderland pokušava da nokautira konja??
antioksidant antioksidant 10:09 15.05.2013

Re: .

, ili onaj što pred Newcastle - Sunderland pokušava da nokautira konja??

on se izvinio
rekao je da je bio pijan i da je dobio napad panike
sasvim prihvatljivo :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:18 15.05.2013

Re: .

и у освајање уефа купа од стране милвола

uuu misliš FA cup?
naši to kad prevedu

+
чарлтон атлетик

jer je najbučniji koncert u istoriji,grupe the who ,održan na njihovom stadionu
antioksidant antioksidant 10:49 15.05.2013

Re: .

uuu misliš FA cup?

дека није прецизирао

Grandad: Your dad always said that one day Del Boy would reach the top. Then again, he always said Millwall would win the cup.
Share this




али мислим да је то са милволом неколико пута помињано (а чиними се и да јесте био ефеј)
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:05 15.05.2013

Re: .

ефеј

samo je jedan kup u engleskoj!

i tu vigan osvaja pehar,a već u sledećoj utakmici,u prvenstvu, ispada iz lige,
tako da će iz čempionšipa u evropu
antioksidant antioksidant 11:19 15.05.2013

Re: .

tako da će iz čempionšipa u evropu

a mancinija na biro rada :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:25 15.05.2013

Re: .

a mancinija na biro rada :)

što volim ostrvski fudbal
(znam,znam ponavljam se)

...ali to me ne sprečava, da večeras navijam za benfiku :)
antioksidant antioksidant 11:27 15.05.2013

Re: .

...ali to me ne sprečava, da večeras navijam za benfiku :)

pazi da te ista sprecava veoma bih se naljutio
posle 6 vezanih poraza u finalima veceras radossssss :)
(a izgubise titulu - konji)
reanimator reanimator 11:29 15.05.2013

Re: .

a mancinija na biro rada

Ne brinem se za tog kriminalca. Već ga vidim u Realu.

i tu vigan osvaja pehar,a već u sledećoj utakmici,u prvenstvu, ispada iz lige,
tako da će iz čempionšipa u evropu

Englezi su najjači an svetu. Ja jesam veliki poštovalac bundes lige i jeste da mi se malo smučila borba za šampiona u premier ligi, ali donji deo tabele i sva dešavanja u čempionšipu..savršenstvo! Čak sam razvio simpatije prema Votfordu i pobio sopstvenu teoriju da je nemoguće simpatisati timove koji nastupaju u odurnim kombinacijama boja na dresovima.
antioksidant antioksidant 11:31 15.05.2013

Re: .

nemoguće simpatisati timove koji nastupaju u odurnim kombinacijama boja na dresovima

mene je st pauli izlecio ot te zablude

reanimator reanimator 11:32 15.05.2013

Re: .

posle 6 vezanih poraza u finalima veceras radossssss

A vidi..i Chelsea je ove godine izgubio svako finale koje je mogao da izgubi. Mislim, nekome će da se vrati :)
antioksidant antioksidant 11:37 15.05.2013

Re: .

A vidi..i Chelsea je ove godine izgubio svako finale koje je mogao da izgubi.

челзи сам могао да сварим само док је дрогба био тамо (ок,тад је то било слепо обожавање) тако да - не призивај ми тугу (већ пиздим што ће раднички остати без титуле у ватерполу (ово пиздим значи славим))
reanimator reanimator 11:37 15.05.2013

Re: .

mene je st pauli izlecio ot te zablude

Mislim da nema jeziviji od ovogodišnjih Barsinih za gostovanja
Vidi ga, izgleda ko koktel.

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:39 15.05.2013

Re: .

veceras radossssss :)

a i da vidim pabla ajmara kako uzima trofej
,za mene,
on je jedini legitimni naslednik maradone.

šteta što je malo,malo pa povređen

antioksidant antioksidant 11:40 15.05.2013

Re: .

izgleda ko koktel.

био сам у жутом и онда ме је надлетео баш велики голуб који се најео наранџи пре тога... :)
antioksidant antioksidant 11:40 15.05.2013

Re: .

on je jedini legitimni naslednik maradone.

?
да није и он кренуо кривудавим стазама ноћи?
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:42 15.05.2013

Re: .

кривудавим стазама ноћи?

priča se
...da je sludeo mnogo cice u lisabonu,pa ti vidi
razmisljam razmisljam 16:06 15.05.2013

У ствари, шта?

Стеф

Ре

АО


Којом муком да вас мучим?

Да вас банујем доживотно и за сва времена?

Не, нисам ја таква, ја сам још суровија: решила сам да вас не санкционишем ни на који начин - можда се због тога постидите што сте овако лепу тему о пеглању и препеглавању тако безочно истроловали.

Мада размишљам да банујем Николоа, ННН-а, Дуњу и комплетну спортску редакцију Блога. Улењило се то, па несташни дечаци немају где да се искажу.

У поверењу: баш лепо што сте нашли место за игру. Било је забавно читати вашу дискусију, мада морам да признам да већи део уопште нисам разумела ( скоро к'о коментаре на Урошевим постовима ).

И наравно сваком по уз молбу да замислите да су уместо цветића кактусићи.
reanimator reanimator 16:17 15.05.2013

Re: У ствари, шта?

Којом муком да вас мучим

Da udje u zapisnik da sam pokušao da sprečim!

I kakve to veze ima sa peglanjem?

zilikaka zilikaka 16:21 15.05.2013

Re: У ствари, шта?

Којом муком да вас мучим?

razmisljam razmisljam 16:25 15.05.2013

Re: У ствари, шта?

reanimator
Којом муком да вас мучим

Da udje u zapisnik da sam pokušao da sprečim!

I kakve to veze ima sa peglanjem?


Да, и онда је мрмот...

antioksidant
кад се сретну навијачи чарлтона и милвола то се обично и заврши пеглањем




И тако даље и тако ближе...

Све је ушло у записник, зато вам је и одмерена тако драконска казна.
razmisljam razmisljam 16:28 15.05.2013

Re: У ствари, шта?

zilikaka




То, сестро слатка!

Како мени тако једноставно и очигледно ( и што је можда и најбитније - уз тему најуже везано ) решење није пало на памет?
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:47 15.05.2013

Re: У ствари, шта?


Da udje u zapisnik da sam pokušao da sprečim!

sine,kako si se odmah prodao
..di je AO da vidi ovo?

можда се због тога постидите што сте овако лепу тему о пеглању и препеглавању тако безочно истроловали.




"ruby ,
oh baby, can't u see
,I'm so sad,
it's killing me"

razmisljam razmisljam 17:15 15.05.2013

Re: У ствари, шта?

stefan.hauzer

Da udje u zapisnik da sam pokušao da sprečim!

sine,kako si se odmah prodao
..di je AO da vidi ovo?


Си вид'о?
Поклекне чим постане густо.
Никад од њега Мали Радојица, Дели Радивоје и остали На Муци Се Познају Хајдуци.


можда се због тога постидите што сте овако лепу тему о пеглању и препеглавању тако безочно истроловали.


"ruby ,
oh baby, can't u see
,I'm so sad,
it's killing me"


Ех, касно је сад за кајање, али, хајде да ти овог пута прогледам кроз прсте и одбијем на младос' и неискуство.

[url=http://www.youtube.com/watch?v=Gw5Z3jJ6ghs],, By the waters
The waters of Babylon
We lay down and wept ''
[/url]( линкчић )

Зашто ми линк ради као што треба у припреми коментара, а када га објавим, испадне овако?

Добро, има и другог начина:


antioksidant antioksidant 17:30 15.05.2013

Re: У ствари, шта?

.di je AO da vidi ovo?

antioksidant antioksidant 08:16 16.05.2013

Re: У ствари, шта?

e gutmane, gutmane... šta nam radiš
reanimator reanimator 08:43 16.05.2013

Re: У ствари, шта?

antioksidant antioksidant 08:50 16.05.2013

Re: У ствари, шта?

reanimator
Jbt, u čemu je fora?? Mislim, neko se ovde baš na razume u fudbal..ili ja, ili igrači Man Utd?

како да ти кажем ово а да ме неко не схвати погрешно: они се туширају с њим после сваког тренинга... даље закључи сам

допуна: морам признати да је поприлично дискретан

Svaki dan radim i treniram sa tim momcima.
reanimator reanimator 09:26 16.05.2013

Re: У ствари, шта?

како да ти кажем ово а да ме неко не схвати погрешно: они се туширају с њим после сваког тренинга... даље закључи сам

Možda im svima pegla dresove?
antioksidant antioksidant 09:33 16.05.2013

Re: У ствари, шта?

Možda im svima pegla dresove?

и поново смо у теми :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana