Istorija

Čestitke i molba

Dejan Tiago Stanković RSS / 01.07.2013. u 14:50

Poštovani gospodine Josipoviću,

Primite moje iskrene čestitke za ulazak u EU. Lično mi je neizmerno drago što sam posle dugog čekanja, kao ex-jugoslovenski i već dve decenije europski državljanin, ponovo sugrađanin svojim mnogobrojnim prijateljima državljanima Republike Hrvatske. Kao građanin sa 20 godina više europskog staža od Vas usudio bih se konstatovati da ste ulaskom u EU učinili jedan veoma mudar potez.

Ovim čestitkama bih dodao i jednu ličnu molbu: molio bih Vas da se potrudite, u okviru svojih snaga i mogućnosti, da Hrvatska ovoga puta bude pažljivija u odnosu održanje naše zajedničke federalne domovine. Verujte mi, prošli puta raspad zemlje čijim sam se građaninom osećao svim srcem jako mi je teško pao. Uveren sam da ćete moju molbu imati u vidu.

Uz najlepše pozdrave,

Dejan Tiago Stanković, književnik

poslato na ured predsenika Hrvatske danas, 01.07.2013 iz čiste dosade, ali od srca, od reči do reči



Komentari (109)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 14:57 01.07.2013

?

.
looping looping 14:57 01.07.2013

1

Ovim čestitkama bih dodao i jednu ličnu molbu: molio bih Vas da se potrudite, u okviru svojih snaga i mogućnosti, da Hrvatska ovoga puta bude pažljivija u odnosu održanje naše zajedničke federalne domovine. Verujte mi, prošli puta raspad zemlje čijim sam se građaninom osećao svim srcem jako mi je teško pao. Uveren sam da ćete moju molbu imati u vidu.

Ne provociraj ni pod razno! Opet svasta moze da im pada na pamet.

Edit:
Samo se smeskaj i masi..
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:16 01.07.2013

Re: 2

učinili jedan veoma mudar potez.




sinbadthesailor sinbadthesailor 17:05 01.07.2013

Re: 2

Kako god: EU (između ostalog) je projekt mira i prosperiteta. Na planeti ne postoji organizacija koja može jamčiti mir i napredak kao što je EU. Ekonomska kriza? Bit će je i kriza će biti uvijek i zauvijek. Evo, Srbija nije u EU i je li joj bolje? Nije, već je u kategoriji koje se naziva "failed state". A jedini spas joj je ova ptica koja s###e po svima. Kakav apsurd, zar ne, za "nebesku državu" koja je sama sebi dovoljna.
looping looping 17:35 01.07.2013

Re: 2

sinbadthesailor
Kako god: EU (između ostalog) je projekt mira i prosperiteta. Na planeti ne postoji organizacija koja može jamčiti mir i napredak kao što je EU. Ekonomska kriza? Bit će je i kriza će biti uvijek i zauvijek. Evo, Srbija nije u EU i je li joj bolje? Nije, već je u kategoriji koje se naziva "failed state". A jedini spas joj je ova ptica koja s###e po svima. Kakav apsurd, zar ne, za "nebesku državu" koja je sama sebi dovoljna.

Apsurd.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:33 02.07.2013

Re: 2

sinbadthesailor
Nije, već je u kategoriji koje se naziva "failed state".


nije "failed state" već "failed democracy". mi smo valjda jedina state koja se veoma pažljivo pobrinula da "democracy" koncept bude rastočen do besmisla, najbolji smisao demokratije, onako kako su ga Srbi upotrebljavali je - poslovni koncept za otimačinu para demosu... od čega su došli, guess who, da nas spašavaju? "former communist state servants", komunizam su gde duhovno? na istoku. dakle, imamo ozbiljan problem sa zapadnim modelom demokratije, zahvaljajući pre svega "state". dakle, logično, "state" nije "failed", "state" to sve vrlo uspešno, planski i smišljeno radi. narod pati? ko jebe narod.
tasadebeli tasadebeli 15:50 01.07.2013

Singing telegram





bolid1 bolid1 16:13 01.07.2013

Re: Singing telegram

mariopan mariopan 16:49 01.07.2013

....

Tebi stvarno bilo dosadno.
st.jepan st.jepan 17:43 01.07.2013

Re: ....

Tebi stvarno bilo dosadno.

Pa šta ako je iz dosade, šta imaš protiv dosade?
Jeste da je porodila mnogu bruku, pa i belaj, ali porodila je i mnogi sevap!
mariopan mariopan 17:58 01.07.2013

Re: ....

st.jepan
Tebi stvarno bilo dosadno.

Pa šta ako je iz dosade, šta imaš protiv dosade?
Jeste da je porodila mnogu bruku, pa i belaj, ali porodila je i mnogi sevap!



Slazem se ali i kad mi je najdosadnije ja se ne setim Josipovica (sramota me da priznam ali kad si me naterao). E za sevap se setim i kad mi niije dosadno, nekako mi srcu blizi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:30 01.07.2013

Re: ....

st.jepan

Pa šta ako je iz dosade, šta imaš protiv dosade?
Jeste da je porodila mnogu bruku, pa i belaj, ali porodila je i mnogi sevap!


I ne samo sevap. Usudio bih se da skrenem pažnju na moj skromni uvid u značaj dosade za razvoj ljudske zajednice.
st.jepan st.jepan 09:05 02.07.2013

Re: ....

Vojislav Stojković
st.jepan

Pa šta ako je iz dosade, šta imaš protiv dosade?
Jeste da je porodila mnogu bruku, pa i belaj, ali porodila je i mnogi sevap!

I ne samo sevap. Usudio bih se da skrenem pažnju na moj skromni uvid u značaj dosade za razvoj ljudske zajednice.

Neskromno potpisujem "skomni uvid".

sinbadthesailor sinbadthesailor 17:12 01.07.2013

Piši, piši, ali znaj...

Ovim čestitkama bih dodao i jednu ličnu molbu: molio bih Vas da se potrudite, u okviru svojih snaga i mogućnosti, da Hrvatska ovoga puta bude pažljivija u odnosu održanje naše zajedničke federalne domovine. Verujte mi, prošli puta raspad zemlje čijim sam se građaninom osećao svim srcem jako mi je teško pao. Uveren sam da ćete moju molbu imati u vidu.


Krivo! Za to ćeš morati pisati Gorbačovu.
expolicajac expolicajac 17:35 01.07.2013

Kulturan potez

Ima nade za nas.
dr.wagner dr.wagner 20:14 01.07.2013

Re: Kulturan potez

.... večer

expolicajac
Ima nade za nas.


-Kako je Tomo osvanuo u Zagrebu , jasno je da ima nade ...

-Ne bih solio ranu ...
... ali ova predsjednica SAP Kosova je baš fina ženska , a ja pao pod vaš utjecaj
i očekivao neku konzervativku ...


Wagner

maksa83 maksa83 20:34 01.07.2013

Re: Kulturan potez

... ali ova predsjednica SAP Kosova je baš fina ženska , a ja pao pod vaš utjecaj
i očekivao neku konzervativku ...

To je moj strikan!

Kad namiriše p. zaboravi da smo rod i sve što je pričao...

Strikane, da se zapiše da razumem i praštam!
expolicajac expolicajac 22:55 01.07.2013

Re: Kulturan potez

To je moj strikan!

Kad namiriše p. zaboravi da smo rod i sve što je pričao...

Većina muškaraca kad oseti miris p...e, počinje da šeni kao kuče, tako da tvoj strikan nije izuzetak.
dr.wagner dr.wagner 07:31 02.07.2013

Re: Kulturan potez

Dobro jutro

maksa83
...Kad namiriše p. zaboravi da smo rod i sve što je pričao...

expolicajac
Većina muškaraca kad oseti miris p...e ...


-Sam bog me je rano probudio ...
... nisam ja o gospođi govorio sa sexološkog , već sociološkog aspekta ...

-Nekada su "penzionisani milicajci" šetali parkom , sa rukama na leđima ... dodavali
djeci loptu uz šeretski osmjeh ... a ispod brkova bi tu i tamo bljesnula
zlatna "četvorka" ...
... , a ovaj naš , božemeoprosti , samo kvari djecu ... evo , mali Max je
već potpao pod njegov utjecaj ...

-Max sine , kada vidiš ženko , nemoj odmah misliti na ono ... što milicajac
govori ...
... prvo malo razgovarajte



W
expolicajac expolicajac 07:47 02.07.2013

Re: Kulturan potez

-Sam bog me je rano probudio ...
... nisam ja o gospođi govorio sa sexološkog , već sociološkog aspekta ...

Susjed, evo jednog starog dobrog vica za vas "novake" u EU.
Razgovaraju Slovenka, Hrvatica i Srpkinja o tome šta će im muževi pokloniti za Dan žena.
Slovenka: Mene će moj "fantjek" voditi na krstarenje po Azurima,
Hrvatica: Meni će moj kupiti auto
Srpkinja. Meni će moj da da k...c
Slovenka i Hrvatica u glas odgovaraju:
"Kak prost narod, a kak divan poklon"
maksa83 maksa83 09:13 02.07.2013

Re: Kulturan potez

dr.wagner
Dobro jutro
-Sam bog me je rano probudio ...
... nisam ja o gospođi govorio sa sexološkog , već sociološkog aspekta ...
W

Ma strikane čuvaj ti tu hoch žvaku za eurozonu, ja znam da bi ti - da je nama Premijer umesto onog rumenog Praseta npr. Milka Forcan - ovde kampovao i to ne u Kući Cveća, nego na Ravnoj Gori sa sve šajkačom sa kokardom.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:03 02.07.2013

Re: Kulturan potez

expolicajac
-Sam bog me je rano probudio ...
... nisam ja o gospođi govorio sa sexološkog , već sociološkog aspekta ...

Susjed, evo jednog starog dobrog vica za vas "novake" u EU.
Razgovaraju Slovenka, Hrvatica i Srpkinja o tome šta će im muževi pokloniti za Dan žena.
Slovenka: Mene će moj "fantjek" voditi na krstarenje po Azurima,
Hrvatica: Meni će moj kupiti auto
Srpkinja. Meni će moj da da k...c
Slovenka i Hrvatica u glas odgovaraju:
"Kak prost narod, a kak divan poklon"

i opet smo ih zajebali.
tyson tyson 10:11 02.07.2013

Re: Kulturan potez

Ma strikane čuvaj ti tu hoch žvaku za eurozonu, ja znam da bi ti - da je nama Premijer umesto onog rumenog Praseta npr. Milka Forcan - ovde kampovao i to ne u Kući Cveća, nego na Ravnoj Gori sa sve šajkačom sa kokardom.

Za neupućene susjede, Milka Forcan, ex-potpredsednica kompanije Delta:




tyson tyson 13:06 02.07.2013

Re: Kulturan potez

Milan Karagaća

Susjed, evo jednog starog dobrog vica za vas "novake" u EU.
Razgovaraju Slovenka, Hrvatica i Srpkinja o tome šta će im muževi pokloniti za Dan žena.
Slovenka: Mene će moj "fantjek" voditi na krstarenje po Azurima,
Hrvatica: Meni će moj kupiti auto
Srpkinja. Meni će moj da da k...c
Slovenka i Hrvatica u glas odgovaraju:
"Kak prost narod, a kak divan poklon"

i opet smo ih zajebali.

Ma ne, nego će Srbin da ispadne glup i da najebe, i onda ćemo svi da se smejemo.

Pa nije ti ovo žurka e-novina ili Peščanika.



dr.wagner dr.wagner 17:01 02.07.2013

Re: Kulturan potez

Pozdrav svima

tyson
Za neupućene susjede, Milka Forcan, ex-potpredsednica kompanije Delta:


-Tysone druže , Vaša slika govori više nego njihovih hiljadu riječi ...
... iako je od "vaših" meni omiljena Natalija Trivić ... ima Max
pravo , zbog nje bih postao religiozan ...

W
vilovuk vilovuk 17:43 01.07.2013

Ovo je neprilično ...

Ovim čestitkama bih dodao i jednu ličnu molbu: molio bih Vas da se potrudite, u okviru svojih snaga i mogućnosti, da Hrvatska ovoga puta bude pažljivija u odnosu održanje naše zajedničke federalne domovine. Verujte mi, prošli puta raspad zemlje čijim sam se građaninom osećao svim srcem jako mi je teško pao. Uveren sam da ćete moju molbu imati u vidu.


... mislim, moliti jednog Hrvata za bilo šta. Makar i iz čiste dosade.
Razočarao si me, Dejane, i kao Srbin i kao patriota.
Brišem te sa moje VIP liste.

sinbadthesailor sinbadthesailor 17:45 01.07.2013

Re: Ovo je neprilično ...

vilovuk
Ovim čestitkama bih dodao i jednu ličnu molbu: molio bih Vas da se potrudite, u okviru svojih snaga i mogućnosti, da Hrvatska ovoga puta bude pažljivija u odnosu održanje naše zajedničke federalne domovine. Verujte mi, prošli puta raspad zemlje čijim sam se građaninom osećao svim srcem jako mi je teško pao. Uveren sam da ćete moju molbu imati u vidu.


... mislim, moliti jednog Hrvata za bilo šta. Makar i iz čiste dosade.
Razočarao si me, Dejane, i kao Srbin i kao patriota.
Brišem te sa moje VIP liste.



Srbija bar ima izbora: ili Hrvata ili Albanca.
looping looping 17:48 01.07.2013

Re: Ovo je neprilično ...

... mislim, moliti jednog Hrvata za bilo šta. Makar i iz čiste dosade.
Razočarao si me, Dejane, i kao Srbin i kao patriota.
Brišem te sa moje VIP liste.


Da l' si ti procitao blog? Prilicno je kratak.
Lično mi je neizmerno drago što sam posle dugog čekanja, kao ex-jugoslovenski i već dve decenije europski državljanin, ponovo sugrađanin svojim mnogobrojnim prijateljima državljanima Republike Hrvatske.

bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 20:03 01.07.2013

lako je tebi ...

... da se zezaš s njima; jesu drčni, al' malo ih je, pa misliš: neće stići do Portugalije ...
blogov_kolac blogov_kolac 22:33 01.07.2013

EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija

A clanstvo je dobrovoljno - kome se ne svidja, u svakom momentu moze da ide, pa nema ni potrebe ista da "rusi" kada moze jednostavno da istupi.

A kada su Hrvati, kao i Slovenci krajem 80'ih zatrazili (pre)uredjenje nase zajednicke drzave u tom smeru, nismo hteli ni da cujemo... zapretili smo im tenkovima, da cemo ih disciplinovati i mozda cak "resiti" kao Kosovo ako bude trebalo mamicu im separatisticku, objasnjavali im ko je tu zemlju stvorio i jedini krvario za nju, i ko je kroz istoriju bio jedini drzotvoran narod na ovim prostorima...itd Naravno, prevazidjenom drzavnom logikom i politikom ujedinili smo protiv sebe takoreci sve bitnije evropske faktore, tako da nasoj bivsoj braci nije bilo tesko da nas oteraju sa sve prisvojenom JNA u 3PM, gde se i dan danas nalazimo!

Umesto sto drzimo pridike drugima, bolje da izvlacimo pouke za sebe!
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:04 01.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija

Umesto sto drzimo pridike drugima, bolje da izvlacimo pouke za sebe!


Baš tako
A pouke koje se mogu izvući iz dosadašnjeg iskustva su da je Srbija od osamosatljivanja videla neke fajde, a od ujedinjavanja sa drugima samo štete.
Da li isprobati još jednu uniju ili ne, treba debelo razmisiti.
leeanna leeanna 23:55 01.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija

eu je više sui generis konstrukt, nego do sada prepoznati oblik konfederacije. međutim, u reformama koje joj predstoje, a zarad održivosti same unije, postoje ozbiljne tendencije da se eu reformiše u pravcu federativnog funkcionisanja. s tim što bi to verovatno podrazumevalo različite krugove koji bi činili eu, a razlikovali bi se po stepenu povezanosti država koje pripadaju odgovarajućem krugu (od čvrste federacije, koja bi obuhvatala monetarnu uniju, zatim samo ekonomsku uniju... do labavih međudržavnih saveza).

prepoznalo se da je zajednica održiva smo ukoliko su prava i benefiti u srazmeri sa mogućnostima, obavezama i odgovornostima. ( za razliku od drugih neuspelih projekata, pa i sfrj)

što se tiče hrvatske, njenim građanima bih odala priznanje na postignutom stepenu društvenog uređenja koji im omogućava da u novoj zajednici pokušaju sebi da obezbede kvalitetniji život. uz dalje reformisanje i razvoj društva u celini. i u tom smislu im želim sve najbolje.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:04 02.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija

oprostite, ja se s vama ne mogu raspravljati, vi znate suviše za mene.
zato puno sreće
leeanna leeanna 00:06 02.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija

ja sa vama ne raspravljam. pričamo. imam utisak da se suštinski i slažemo.

edit: ukoliko želite, možete da pročitate knjigu ulriha beka, nemačkog sociologa, "kosmopolitska evropa", u kojoj on elaborira razne varijante koje bi pomogle stvaranju održive evrope, imajući u vidu probleme sa kojima se evropa kao projekt suočava.

o kretanju u federativnom pravcu govorio je barozo u evropskom parlamentu u septembru prošle godine, a govor je bio posvećen merama prevazilaženja krize i reformi unije.

srdačan pozdrav
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:16 02.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija

poruku sam napisao pre no sto se vasa pojavila, tako da nije upućena Vama. EU definitivno nije konfederacija ali još nije federacija, mada preti da postane. a sfrj je bila kakva je bila, ali je bila osnovana na jednako plemenitim idejama kao i EU. i meni je bilo zao kad je nestalo i jos zalije kako je nestala.

edit: hvala na preporuci, ja se bavim drugim stvarima, mene zanima država, kako bi rekao marks "aparat sile i prinude" i država kao socijani ugovor koji sam potpisao rođenjem i u skladu s kojim moram da živim. ja sam potpisao makar dva takva, i, realno, u onom koji sam sam izabrao sam bolje prošao. pruža mi se bolja usluga.
leeanna leeanna 00:19 02.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija

Dejan Tiago Stanković
poruku sam napisao pre no sto se vasa pojavila, tako da nije upućena Vama.


u redu onda. nesporazum, zaista.
grmfrm grmfrm 08:20 02.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija

A clanstvo je dobrovoljno - kome se ne svidja, u svakom momentu moze da ide, pa nema ni potrebe ista da "rusi" kada moze jednostavno da istupi.

A kada su Hrvati, kao i Slovenci krajem 80'ih zatrazili (pre)uredjenje nase zajednicke drzave u tom smeru, nismo hteli ni da cujemo... zapretili smo im tenkovima, da cemo ih disciplinovati i mozda cak "resiti" kao Kosovo ako bude trebalo mamicu im separatisticku, objasnjavali im ko je tu zemlju stvorio i jedini krvario za nju, i ko je kroz istoriju bio jedini drzotvoran narod na ovim prostorima...itd Naravno, prevazidjenom drzavnom logikom i politikom ujedinili smo protiv sebe takoreci sve bitnije evropske faktore, tako da nasoj bivsoj braci nije bilo tesko da nas oteraju sa sve prisvojenom JNA u 3PM, gde se i dan danas nalazimo!

Umesto sto drzimo pridike drugima, bolje da izvlacimo pouke za sebe!


Oh koliko bulsita i neukusa u jednom komentaru.
Osim zadnje recenice.
predatortz predatortz 08:34 02.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija


što se tiče hrvatske, njenim građanima bih odala priznanje na postignutom stepenu društvenog uređenja koji im omogućava da u novoj zajednici pokušaju sebi da obezbede kvalitetniji život


Što se tiče Hrvatske, ona meni daje jasnu sliku koliko je EU neuređena tvorevina.

Kada se kaže da zemlja koja je proterala stotine hiljada svojih građana, zemlja u kojoj se ubijaju starci i povratnici, kojima se pale kuće, zemlja u kojoj vam može biti slupan auto zbog tablica, zemlja u kojoj Tompson drži koncerte na kojima veliča ustaške logore, a kojima prisustvuju ministri, zemlja u kojoj se u uniformi protestvuje protiv jednog pisma i preti proterivanjem svih onih koji se njime služe... kad se kaže da takva zemlja ispunjava sve uslove za ravnopravno članstvo, onda se ja pitam čemu mi to težimo?!
sinbadthesailor sinbadthesailor 08:36 02.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija

grmfrm


Oh koliko bulsita i neukusa u jednom komentaru.
Osim zadnje recenice.



Istina može biti neukusna, bolna, teška, neprobavljiva, ali je svejedno istina.
sinbadthesailor sinbadthesailor 08:40 02.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija

predatortz

što se tiče hrvatske, njenim građanima bih odala priznanje na postignutom stepenu društvenog uređenja koji im omogućava da u novoj zajednici pokušaju sebi da obezbede kvalitetniji život


Što se tiče Hrvatske, ona meni daje jasnu sliku koliko je EU neuređena tvorevina.

Kada se kaže da zemlja koja je proterala stotine hiljada svojih građana, zemlja u kojoj se ubijaju starci i povratnici, kojima se pale kuće, zemlja u kojoj vam može biti slupan auto zbog tablica, zemlja u kojoj Tompson drži koncerte na kojima veliča ustaške logore, a kojima prisustvuju ministri, zemlja u kojoj se u uniformi protestvuje protiv jednog pisma i preti proterivanjem svih onih koji se njime služe... kad se kaže da takva zemlja ispunjava sve uslove za ravnopravno članstvo, onda se ja pitam čemu mi to težimo?!

A zamisli kakvi su tek onda ovi što su u čekaonici...
grmfrm grmfrm 09:00 02.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija


Istina može biti neukusna, bolna, teška, neprobavljiva, ali je svejedno istina.


Istina?! Oces da cujes istinu koja se decenijama gura pod tepih?

Istina je da danasnja Hrvatska sada clanica EU je svoju drzavu gradila na decijim lobanjama i trudnica, muskaraca svega zivog i nezivog zabetoniranih sirom jama i raka celom Hrvatskom. I podavljenih sirom primorja gde letuju turisti ne svesni cinjenice da se kupaju pored masovnih grobnica.
Da bas tako.

Ako cemo o nukusnoj, teskoj i neprobavljvoj istini onda je to.
Moze Hrvatska jos milion puta da postane clanica EU ovo ce uvek biti upisano u njenu istoriju i kao takva jedna nezdrava drzava - kvazi drzava.

Srpska elita je zarad nekog mira to sve, na zalost, gurnula pod tepih.
A mi smo opet -ovakvi naivni kakvi smo - to prihvatili jer smo iskreno verovali bivsim sunarodnicima.

E sada se nosite u tri lepe samo da nas vise ne spajaju.
sinbadthesailor sinbadthesailor 09:32 02.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija

grmfrm

Istina može biti neukusna, bolna, teška, neprobavljiva, ali je svejedno istina.


Istina?! Oces da cujes istinu koja se decenijama gura pod tepih?

Istina je da danasnja Hrvatska sada clanica EU je svoju drzavu gradila na decijim lobanjama i trudnica, muskaraca svega zivog i nezivog zabetoniranih sirom jama i raka celom Hrvatskom. I podavljenih sirom primorja gde letuju turisti ne svesni cinjenice da se kupaju pored masovnih grobnica.
Da bas tako.

Ja mislio na ispunjavanju kopenhaških kriterija, otvaranju, ispunjavanju i zatvaranju 35 pregovaračkih poglavlja, usvajanjem acquis communautaire, kad ono... Na betoniranju.

Ako cemo o nukusnoj, teskoj i neprobavljvoj istini onda je to.
Moze Hrvatska jos milion puta da postane clanica EU ovo ce uvek biti upisano u njenu istoriju i kao takva jedna nezdrava drzava - kvazi drzava.

Misliš "failed state"? A nije, nije... To su određeni hrvatski istočni susjedi.
leeanna leeanna 09:37 02.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija

Kada se kaže da zemlja koja je proterala stotine hiljada svojih građana, zemlja u kojoj se ubijaju starci i povratnici, kojima se pale kuće, zemlja u kojoj vam može biti slupan auto zbog tablica, ...


kada se kaže da je ovo jedan, generalno, užasno tragičan prostor, sa složenim uzročno-posledičnim događajima u prošlosti i sa veoma krvavim nasleđem, onda smatram da je krajnje vreme za potpuni reset u odnosima.

nadam se da svaki čovek želi sebi stabilnu i kvalitetnu budućnost. neće do toga doći uz ogorčeno gledanje iza sebe u pravcu drugoga. kvalitet naše budućnosti zavisi od nas samih. ja bih se fokusirala na to.
grmfrm grmfrm 09:52 02.07.2013

Re: EU je KONFEDERACIJA, a ne federacija


Ja mislio na ispunjavanju kopenhaških kriterija, otvaranju, ispunjavanju i zatvaranju 35 pregovaračkih poglavlja, usvajanjem acquis communautaire, kad ono... Na betoniranju.


Pa dobro dug je put. Prvo ste ispunili te betonoske uslove da se nalogodavci ne uvrede.
tyson tyson 10:01 02.07.2013

Lingua


Dobro ti ide hrvatski


sinbadthesailor sinbadthesailor 12:11 02.07.2013

Poštar Gorbi koji voli vas i štuje

I? Što su ti Gorbačov i Kohl odgovorili na tvoju molbu glede raspada socijalističkih federacija 90-ih? Kohl sigurno voli pričati o Berlinskom zidu, a Gorbi o tržišnom gospodarstvu...Kladim se, ha?
predatortz predatortz 12:13 02.07.2013

Re: Poštar Gorbi koji voli vas i štuje

sinbadthesailor
I? Što su ti Gorbačov i Kohl odgovorili na tvoju molbu glede raspada socijalističkih federacija 90-ih? Kohl sigurno voli pričati o Berlinskom zidu, a Gorbi o tržišnom gospodarstvu...Kladim se, ha?


Susjed, zar ti ne bi trebalo da si u slavljeničkom raspoloženju, pijan od sreće?
Zašto se osvrćeš za nama, koji smo u čekaonici?
st.jepan st.jepan 12:29 02.07.2013

Re: Poštar Gorbi koji voli vas i štuje

Susjed, zar ti ne bi trebalo da si u slavljeničkom raspoloženju, pijan od sreće?
Zašto se osvrćeš za nama, koji smo u čekaonici?

Valjda jer to pojačava merak.
sinbadthesailor sinbadthesailor 12:37 02.07.2013

Re: Poštar Gorbi koji voli vas i štuje

predatortz


Susjed, zar ti ne bi trebalo da si u slavljeničkom raspoloženju, pijan od sreće?
Zašto se osvrćeš za nama, koji smo u čekaonici?


Ma jok, samo upućujem na to da se molba dostavi na pravu adresu. Žao mi da ode na potpuno pogrešnu adresu. Pomažem.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:45 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

predatortz
Susjed, zar ti ne bi trebalo da si u slavljeničkom raspoloženju, pijan od sreće?
Zašto se osvrćeš za nama, koji smo u čekaonici?

Susjed je jedan od onih susjeda, a nije ih malo, o kojima piše Ante Tomić:

"Rijetko je što tako strašno razbjesnilo Hrvate kao kad se prije nekoliko godina nagađalo da će u Europu biti primljeni zajedno sa Srbima. To su doživjeli kao nečuven bezobrazluk i drsko poniženje.

Primanje u EU mnogim će Hrvatima biti osobito lijepo i svečano samo zbog mizerne nacionalističke zluradosti da su se tu našli prije Srba i nemojte se začuditi ako 1. srpnja na graničnim prijelazima u Bajakovu i Erdutu ugledate neke kako se u vašem smjeru iz svega glasa deru:
"Šta je, pičke?! Vi bi u EU? Oćete ovo..."
Tu će građanin, već prema nahođenju, pokazati srednji prst, bosanski grb, uhvatiti se za prepone ili pljesnuti po stražnjici. Budite, molim vas, milostivi prema tim nevoljnicima i nemojte žuriti s pristupnim pregovorima. Inače ćete nam sasvim pokvariti doživljaj."

sinbadthesailor sinbadthesailor 14:51 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Vojislav Stojković
predatortz
Susjed, zar ti ne bi trebalo da si u slavljeničkom raspoloženju, pijan od sreće?
Zašto se osvrćeš za nama, koji smo u čekaonici?

Susjed je jedan od onih susjeda, a nije ih malo, o kojima piše Ante Tomić:

"Rijetko je što tako strašno razbjesnilo Hrvate kao kad se prije nekoliko godina nagađalo da će u Europu biti primljeni zajedno sa Srbima. To su doživjeli kao nečuven bezobrazluk i drsko poniženje.

Primanje u EU mnogim će Hrvatima biti osobito lijepo i svečano samo zbog mizerne nacionalističke zluradosti da su se tu našli prije Srba i nemojte se začuditi ako 1. srpnja na graničnim prijelazima u Bajakovu i Erdutu ugledate neke kako se u vašem smjeru iz svega glasa deru:
"Šta je, pičke?! Vi bi u EU? Oćete ovo..."
Tu će građanin, već prema nahođenju, pokazati srednji prst, bosanski grb, uhvatiti se za prepone ili pljesnuti po stražnjici. Budite, molim vas, milostivi prema tim nevoljnicima i nemojte žuriti s pristupnim pregovorima. Inače ćete nam sasvim pokvariti doživljaj."



Tomićeva kolumna je refleksija, PTSP na slovenski odnos prema Hrvatskoj. Jer, Srbija ne ovisi Hrvatskoj (Hrvatska je sad na nekom drugom mjestu, toliko različitom od Srbije). Srbija ovisi o susjedu Kosovu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:36 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Štovani susjed, nigde Tomić u svojoj kolumni ne pominje Slovence, a o simptomima PTSP kod tog hrvatskog pisca i publiciste nema ni naznake. Tomić Ante, kao i svi daroviti pisci, a on to bez sumnje jeste, govori o mentalitetu svoga roda, svojeg naciona.

Budući da mnogi ovde, kao ni ti susjed, ne otvaraju linkove ja ću Tomićev tekst, uz izvinjenje domaćinu, preneti u celini, tim pre što se mi Srbi po pitanju odnosa prema EU ne razlikujemo ni malo od Hrvata:

"Sve smo dalje od Europe, a sve bliže sebi, kazao je u svibnju 1993. na jednoj tribini u Dubrovniku tadašnji predsjednik Društva hrvatskih književnika Nedjeljko Fabrio. Ali, što je to Europa, a tko smo točno mi, koja je naša istinska bit, koji nas skup osobina jasno i nedvosmisleno definira Hrvatima, a potpuno je suprotan osobinama zajednice europskih naroda, bojim se da onda nismo znali, a ni cijela dva desetljeća kasnije nismo puno pametniji. Očekivali biste možda da će Fabrio danas, pet minuta prije ulaska Hrvatske u EU, zajaukati: "Sve smo bliže Europi, a sve dalje od sebe", no stvar je složenija. Odnos s takozvanom Europom bio nam je zbunjujući, zbrkan i često otvoreno proturječan. Upravo zbog toga sve je ovo toliko trajalo.

Hrvatski ulazak u Uniju bio je nešto kao srednjoškolsko obećanje seksa. Dvadeset godina smo mi siroti nosili prezervativ u novčaniku i napaljeno obilazili oko Europe, tu i tamo dobili poneki nevoljki poljubac, pa i pipnuli sise, ako bi nam se baš posrećilo, ali dočim bi se osokolili i krenuli ispod pojasa, Europa bi nam odlučno zaustavila ruku i rekla da okolnosti za to još nisu sazrele. Hrvati su na ovo reagirali upravo kao što odbijeni muškić inače reagira, frustracijom, bijesom i vrijeđanjem subjekta svoje žudnje. U tome je raspoloženju vjerojatno izrečena i tvrdnja na početku ovog teksta. Eh, pa što će nam ta Europa, govorili smo ponosno. Šta ona misli, da ćemo mi moliti? Ona nas treba više nego mi nju. Vidjet će ona jednog dana. Na koljenima će nas preklinjati da uđemo, a mi ćemo samo prekrižiti ruke na prsima, podići bradu i oholo reći: "Ne, ne, draga, ti si imala svoju priliku i propustila si je."
Mi smo oduvijek bili Europa, ponavljao je pokojni Franjo Tuđman. U Europi bismo izgubili svoj identitet, kazivali su drugi. Nije to ona kršćanska Europa u kojoj smo sanjali, nego jedno bolesno, dekadentno društvo u kojemu niti žene slušaju muškarce niti mlađi starije, tješili smo se u to doba. Ipak, ni u jednom trenutku nismo zaista odustali, onaj prezervativ iskrzanog omota sve vrijeme nam je bio u džepu i kad god bi nam se namiguša Europa nasmiješila, mi bismo spremno poskočili i krenuli birati najljepšu kravatu. Unatrag desetak godina počeli smo ozbiljnije graditi svoj odnos. Složili smo se da mi, eto, možda i nismo savršeni, prihvatili smo određene ustupke, popravili zube i češće se tuširali.
Nije to uvijek, priznajem, bilo lako. Izručenje optuženih za ratne zločine bilo je naročito bolno i to smo na svaki način željeli izbjeći, tvrdeći da su ratni zločini bitan dio našeg identiteta. Europska je administracija, međutim, bila neumoljiva i naposljetku je otkriven i priveden i posljednji optuženi, dok je u luksuznom hotelu na Kanarskom otočju spokojno pijuckao vino od stotinjak eura za butelju. Ovaj događaj, uzgredno kazano, mene i danas ispunjava patriotskim ushitom, kako je Ante Gotovina bježao sa stilom, skrivao se za velike pare na otmjenim adresama. Vi Srbi, oprostite, ali moram to reći, nemate šlifa za takve stvari, inače Radovana Karadžića ne bi uhapsili gotovo kao skitnicu, u autobusu Gradskog saobraćajnog preduzeća. Nesretnik je sjedio u rasklimanim kolima dva reda iza Teofila Pančića, ali Teofil nije shvatio da se nešto neobično dešava jer je imao slušalice na ušima.
Elem, Hrvatska je izručila Gotovinu, zajedno s paketićem kave u zrnu, bombonjerom i bocom konjaka, koje nam je blagajnica u samoposluživanju lijepo upakirala u bijeli tanki papir, i to je, manje ili više, bilo to, vrata Unije bila su nam široko otvorena. Danas nas još samo jedan koračić dijeli od te specijalne političke milosti, ali što nas u budućnosti čeka, dobro ili loše, što ćemo dobiti, a što izgubiti, nitko zapravo ne bi znao reći. Čuju se svakakva mišljenja, i za i protiv, ali sve je samo nagađanje, bajanje, poznati geopolitički mumbo jumbo. Ako mene pitate, rečenica: "Ja sam građanin Europske unije" nema više smisla nego kad se Radovan Treći hvali da je član biblioteke.
Ili ne, lažem, ima jedna korist, mnogima ovdje značajnija od ičega. Više od činjenice da su u Europskoj uniji Hrvate veseli da Srbi tamo nisu. Jer, to je za većinu najvažnija, možda i jedina sastavnica našeg identiteta, naša istinska bit: Hrvati su oni koji nisu Srbi. U Briselu su, ne znajući i ne hoteći, domoljubnom i državotvornom dijelu stanovništva dali krunski dokaz kako ova dva naroda ne valja brzopleto miješati. Rijetko je što tako strašno razbjesnilo Hrvate kao kad se prije nekoliko godina nagađalo da će u Europu biti primljeni zajedno sa Srbima. To su doživjeli kao nečuven bezobrazluk i drsko poniženje.
I, evo, sad im je udovoljeno. Mi na ulasku u EU nećemo svirati "Odu radosti", nego ćemo pjevati: "Oj, drugovi, je l’ vam žao, rastanak se primakao", naslađuje se tako u nedjeljnom broju "Večernjeg lista" Srećko Puntarić Felix, a ja bih rekao da je to prevladavajući osjećaj. Primanje u EU mnogim će Hrvatima biti osobito lijepo i svečano samo zbog mizerne nacionalističke zluradosti da su se tu našli prije Srba i nemojte se začuditi ako 1. srpnja na graničnim prijelazima u Bajakovu i Erdutu ugledate neke kako se u vašem smjeru iz svega glasa deru:
"Šta je, pičke?! Vi bi u EU? Oćete ovo..."
Tu će građanin, već prema nahođenju, pokazati srednji prst, bosanski grb, uhvatiti se za prepone ili pljesnuti po stražnjici. Budite, molim vas, milostivi prema tim nevoljnicima i nemojte žuriti s pristupnim pregovorima. Inače ćete nam sasvim pokvariti doživljaj."

I na kraju, kada i ako Srbija uđe u EU i ovde će biti dosta Srbendi koji će onu stvar između nogu pokazivati svima koji nisu u EU, pa makar to bili još samo Abordžini.

grmfrm grmfrm 15:36 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Jer, Srbija ne ovisi Hrvatskoj (Hrvatska je sad na nekom drugom mjestu, toliko različitom od Srbije).


Cekaj sada je tek na nekom drugom mestu? Zar to niste bili i pre 1.7 po vasem vidjenju?

Ili ste sada dobili znacku pa je sve bolje?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:51 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

sinbadthesailor


Jer, Srbija ne ovisi Hrvatskoj (Hrvatska je sad na nekom drugom mjestu, toliko različitom od Srbije). Srbija ovisi o susjedu Kosovu.


stvarno ne kapiram vašu ličnu potrebu da iz komentara u komentar manifestujete sopstvenu netrpeljivost prema srbiji naslađivanjem hrvatskim uspehom a srpskim neuspehom. otišli ste u europu, adio, nek vam je sretno, pustite vi nas nevoljnike.
sinbadthesailor sinbadthesailor 15:52 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Vojislav Stojković
Štovani susjed, nigde Tomić u svojoj kolumni ne pominje Slovence, a o simptomima PTSP kod tog hrvatskog pisca i publiciste nema ni naznake. Tomić Ante, kao i svi daroviti pisci, a on to bez sumnje jeste, govori o mentalitetu svoga roda, svojeg naciona.

Budući da mnogi ovde, kao ni ti susjed, ne otvaraju linkove ja ću Tomićev tekst, uz izvinjenje domaćinu, preneti u celini:

"Sve smo dalje od Europe, a sve bliže sebi", kazao je u svibnju 1993. na jednoj tribini u Dubrovniku tadašnji predsjednik Društva hrvatskih književnika Nedjeljko Fabrio. Ali, što je to Europa, a tko smo točno mi, koja je naša istinska bit, koji nas skup osobina jasno i nedvosmisleno definira Hrvatima, a potpuno je suprotan osobinama zajednice europskih naroda, bojim se da onda nismo znali, a ni cijela dva desetljeća kasnije nismo puno pametniji. Očekivali biste možda da će Fabrio danas, pet minuta prije ulaska Hrvatske u EU, zajaukati: "Sve smo bliže Europi, a sve dalje od sebe", no stvar je složenija. Odnos s takozvanom Europom bio nam je zbunjujući, zbrkan i često otvoreno proturječan. Upravo zbog toga sve je ovo toliko trajalo.

Hrvatski ulazak u Uniju bio je nešto kao srednjoškolsko obećanje seksa. Dvadeset godina smo mi siroti nosili prezervativ u novčaniku i napaljeno obilazili oko Europe, tu i tamo dobili poneki nevoljki poljubac, pa i pipnuli sise, ako bi nam se baš posrećilo, ali dočim bi se osokolili i krenuli ispod pojasa, Europa bi nam odlučno zaustavila ruku i rekla da okolnosti za to još nisu sazrele. Hrvati su na ovo reagirali upravo kao što odbijeni muškić inače reagira, frustracijom, bijesom i vrijeđanjem subjekta svoje žudnje. U tome je raspoloženju vjerojatno izrečena i tvrdnja na početku ovog teksta. Eh, pa što će nam ta Europa, govorili smo ponosno. Šta ona misli, da ćemo mi moliti? Ona nas treba više nego mi nju. Vidjet će ona jednog dana. Na koljenima će nas preklinjati da uđemo, a mi ćemo samo prekrižiti ruke na prsima, podići bradu i oholo reći: "Ne, ne, draga, ti si imala svoju priliku i propustila si je."
Mi smo oduvijek bili Europa, ponavljao je pokojni Franjo Tuđman. U Europi bismo izgubili svoj identitet, kazivali su drugi. Nije to ona kršćanska Europa u kojoj smo sanjali, nego jedno bolesno, dekadentno društvo u kojemu niti žene slušaju muškarce niti mlađi starije, tješili smo se u to doba. Ipak, ni u jednom trenutku nismo zaista odustali, onaj prezervativ iskrzanog omota sve vrijeme nam je bio u džepu i kad god bi nam se namiguša Europa nasmiješila, mi bismo spremno poskočili i krenuli birati najljepšu kravatu. Unatrag desetak godina počeli smo ozbiljnije graditi svoj odnos. Složili smo se da mi, eto, možda i nismo savršeni, prihvatili smo određene ustupke, popravili zube i češće se tuširali.
Nije to uvijek, priznajem, bilo lako. Izručenje optuženih za ratne zločine bilo je naročito bolno i to smo na svaki način željeli izbjeći, tvrdeći da su ratni zločini bitan dio našeg identiteta. Europska je administracija, međutim, bila neumoljiva i naposljetku je otkriven i priveden i posljednji optuženi, dok je u luksuznom hotelu na Kanarskom otočju spokojno pijuckao vino od stotinjak eura za butelju. Ovaj događaj, uzgredno kazano, mene i danas ispunjava patriotskim ushitom, kako je Ante Gotovina bježao sa stilom, skrivao se za velike pare na otmjenim adresama. Vi Srbi, oprostite, ali moram to reći, nemate šlifa za takve stvari, inače Radovana Karadžića ne bi uhapsili gotovo kao skitnicu, u autobusu Gradskog saobraćajnog preduzeća. Nesretnik je sjedio u rasklimanim kolima dva reda iza Teofila Pančića, ali Teofil nije shvatio da se nešto neobično dešava jer je imao slušalice na ušima.
Elem, Hrvatska je izručila Gotovinu, zajedno s paketićem kave u zrnu, bombonjerom i bocom konjaka, koje nam je blagajnica u samoposluživanju lijepo upakirala u bijeli tanki papir, i to je, manje ili više, bilo to, vrata Unije bila su nam široko otvorena. Danas nas još samo jedan koračić dijeli od te specijalne političke milosti, ali što nas u budućnosti čeka, dobro ili loše, što ćemo dobiti, a što izgubiti, nitko zapravo ne bi znao reći. Čuju se svakakva mišljenja, i za i protiv, ali sve je samo nagađanje, bajanje, poznati geopolitički mumbo jumbo. Ako mene pitate, rečenica: "Ja sam građanin Europske unije" nema više smisla nego kad se Radovan Treći hvali da je član biblioteke.
Ili ne, lažem, ima jedna korist, mnogima ovdje značajnija od ičega. Više od činjenice da su u Europskoj uniji Hrvate veseli da Srbi tamo nisu. Jer, to je za većinu najvažnija, možda i jedina sastavnica našeg identiteta, naša istinska bit: Hrvati su oni koji nisu Srbi. U Briselu su, ne znajući i ne hoteći, domoljubnom i državotvornom dijelu stanovništva dali krunski dokaz kako ova dva naroda ne valja brzopleto miješati. Rijetko je što tako strašno razbjesnilo Hrvate kao kad se prije nekoliko godina nagađalo da će u Europu biti primljeni zajedno sa Srbima. To su doživjeli kao nečuven bezobrazluk i drsko poniženje.
I, evo, sad im je udovoljeno. Mi na ulasku u EU nećemo svirati "Odu radosti", nego ćemo pjevati: "Oj, drugovi, je l’ vam žao, rastanak se primakao", naslađuje se tako u nedjeljnom broju "Večernjeg lista" Srećko Puntarić Felix, a ja bih rekao da je to prevladavajući osjećaj. Primanje u EU mnogim će Hrvatima biti osobito lijepo i svečano samo zbog mizerne nacionalističke zluradosti da su se tu našli prije Srba i nemojte se začuditi ako 1. srpnja na graničnim prijelazima u Bajakovu i Erdutu ugledate neke kako se u vašem smjeru iz svega glasa deru:
"Šta je, pičke?! Vi bi u EU? Oćete ovo..."
Tu će građanin, već prema nahođenju, pokazati srednji prst, bosanski grb, uhvatiti se za prepone ili pljesnuti po stražnjici. Budite, molim vas, milostivi prema tim nevoljnicima i nemojte žuriti s pristupnim pregovorima. Inače ćete nam sasvim pokvariti doživljaj.
autor je novinar i književnik


Ja ponavljam: Hrvatsku više malo zanima Srbija. Hrvatska je dio nečeg "completely different". Srbiji je društvo ono što se naziva "failed states". Ilitiga: Srbija se tek treba izgraditi. Hrvatskoj (i Hrvatima) je u interesu da Srbija postane dio EU-a (jer je lakše kad netko drugi postane periferija EU-a, a i nekretnine više vrijede kad je i susjed stabilan). Nažalost, tome još nije tako. Ja još nisam upoznao nekog u Hrvatskoj da je zlurad jer Srbija nije u EU. Ne zato jer je je riječ o natjecanju (Hrvatsku je, u stvari, od 5.8. 1995. zaista malo briga situacija u Srbiji - iz čisto pragmatičnih razloga, za razliku od Sarajeva, Podgorice ili Prištine koje itekako zanima tko vlada Srbijom. A znamo i zašto.), već zato jer Hrvati općenito nisu baš euforični glede EU-a. Štoviše, "nacionalisti" smatraju Srbe pametnijima jer pružaju otpor "zloj" EU koji ukida "nacionalni identitet" I da, Tomićeva kolumna je refleksija, kompleks onog kako su se Slovenci ponašali prema "južnjacima". A hrvatski nacionalisti: budimo iskreni, za Srbe su svi Hrvati nacionalisti. Samo što je za Srbe od jučer još gore: to su državljani EU-a, pa ih je iz perspektive jedne nacionalističke države teško nazivati "nacionalistima".
sinbadthesailor sinbadthesailor 15:55 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Srđan Fuchs
sinbadthesailor


Jer, Srbija ne ovisi Hrvatskoj (Hrvatska je sad na nekom drugom mjestu, toliko različitom od Srbije). Srbija ovisi o susjedu Kosovu.


stvarno ne kapiram vašu ličnu potrebu da iz komentara u komentar manifestujete sopstvenu netrpeljivost prema srbiji naslađivanjem hrvatskim uspehom a srpskim neuspehom. otišli ste u europu, adio, nek vam je sretno, pustite vi nas nevoljnike.


A gjde to? Jedino što ovdje vidim je netrpeljivost prema Hrvatskoj. Ne vidite? Pogledajte bolje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:01 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

ovde ima svakakvog dokonog sveta. ima i normalnog sveta, normalan svijet se raduje uspjehu hrvatske, meni je drago za svakog mog frenda kojem je priznala Merkelka da je dio europe sada. komentirali ste gore da je failed... society, zapravo. nema zluradosti, samo napred Kroejšija, možda ćemo se sresti tamo jednog dana, možda i ne.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:02 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

sinbadthesailor
Jedino što ovdje vidim je netrpeljivost prema Hrvatskoj.

Misliš kod citiranog Ante Tomića, koga trese antitraumatski stres zbog odnosa Slovenije prema Hrvatskoj?
sinbadthesailor sinbadthesailor 16:30 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Srđan Fuchs
meni je drago za svakog mog frenda kojem je priznala Merkelka da je dio europe sada.

Kad smo već kod dobrodušnosti, a ne zluradosti (nije ispunjavanje kriterija, već je sve ovisilo od jedne osobe, zar ne?)....
A Srbija kao "Failed state" nije moja izmišljotina
grmfrm grmfrm 16:57 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

meni je drago za svakog mog frenda kojem je priznala Merkelka da je dio europe sada.


Deo Evrope smo vec sada. Verovatno si mislio na deo EU.
A drugo da li si hteo reci da ako Merkelova ne aminuje nesto da to se nece ni desiti? Onda da je zovemo MU?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:23 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

verujem da ako Merkelka ne aminuje neće se desiti, da. ispunjavanje kriterija je "pričam ti priču". hrvatska je jedna od najlepših evropskih država i oduvek je bila na zapadu. to šta hrvatska nije ispunila, a bugarska i rumunija jesu, znaju samo EU birokrate. računaš se istitucionalno kao deo evrope ako si deo EU. to ko šta od nas oseća ili misli ili gde sebe vidi kulturno je nebitno politički, osim za vlastiti svetonazor. fund for peace iz washingtona, istog tog koji je anulirao svaku spremnost srbije da prevaziđe sopstvenu komunističnost i istočnjaštvo i iskorači ka zapadu, yeah right! we gotta be failed then. failed by so-called american friends who never really tried to understand the sensitivity of the serbian political and societal scene, while just having us labeled as failed. gimme a break, dude, with such "definitions".

MU je mančester junajted, Man U, svetinja , ja zovem tu tvorevinu Merkelopa.
sinbadthesailor sinbadthesailor 17:29 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Srđan Fuchs
verujem da ako Merkelka ne aminuje neće se desiti, da. ispunjavanje kriterija je "pričam ti priču". hrvatska je jedna od najlepših evropskih država i oduvek je bila na Zapadu. to šta Hrvatska nije ispunila, a Bugarska i Rumunija jesu, znaju samo EU birokrate. računaš se istitucionalno kao deo evrope ako si deo EU. to ko šta od nas oseća ili misli ili gde sebe vidi kulturno je nebitno politički, osim za vlastiti svetonazor. Fund for Peace iz Washingtona, istog tog koji je anulirao svaku spremnost Srbije da prevaziđe sopstvenu komunističnost i istočnjaštvo i iskorači ka Zapadu, yeah right! we gotta be failed then.

MU je mančester junajted, Man U, svetinja , ja zovem tu tvorevinu Merkelopa.


Znate onu priču o lisici i grožđu...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:06 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

a je, načuo sam nešto kada je supruga čitala malom neki dan. on je 2007. godište - nismo bacali našu literaturu iz YU dana pa je sada ponovo upotrebljavamo. učimo ga tako da zna i razume hrvatski i on se oduševljava da tako mali zna tako dobro jedan strani jezik! u Istri i Kvarneru (gde obitavamo leti kod prijatelja) je legenda i potpuna zvizda. to je budućnost u koju verujemo, i supruga i ja, samo kulturnom širinom i otvorenošću se ruše barijere među ljudima. no, lako je s vojvođanskim Srbima...

... politički, ja vidim da je Hrvatska zadala Srbiji nekoliko domaćih zadataka, pre svega na polju diplomatije i bitke za svoju državnost, veze sa emigracijom, stvaranje od emigracije moćnog lobija... nebitno je li po sredi konzervativna ili liberalna vlada, uvek je državni i nacionalni interes bio na prvom mestu. kod nas vam je sve zasnovano ne na sposobnosti pojedinca da služi za "higher goal" već na servilnosti, što je duboko neemancipovana odlika osobnosti koje niti razumeju šta je otvoreno, demokratsko društvo, niti ih njegovo formiranje interesira u biti. samo vlast kao koncept za otimanje od prosečnih ljudi, ili koncept za obožavanje autoritarnog lidera i uvlačenje u cenjenu mu stražnjicu. pardon my language. srpskoj demokratskoj - građanskoj! - sceni predstoji ozbiljan, sveobuhvatan soul-searching. dotle, trpimo former Communist State officials kao odabrane voljom 1/3 elektorata da nas vode ka kiselom grožđu koje ne možemo sami dohvatiti jer imamo nesposobne, servilne reprezente u institucijama. jedina moja preporuka posvećenim hrvatskim radnicima na polju stvaranja ozbiljne i trajuće državnosti je da ne zatvaraju vrata k istočnom susedu, uprkos svemu! moć i naše glupe istorijske surevnjivosti će možda stvoriti tu vrstu iskušenja. polje od 20-ak miliona ljudi koji se razumeju između sebe ima, pre svega, ozbiljan ekonomski potencijal. na nama je hoćemo li ga iskoristiti, ili se glupirati i dopuštati kojekakvim pseudomirovnim fondacijama da nam formiraju stavove... adio!
looping looping 18:08 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

sinbadthesailor
Srđan Fuchs
verujem da ako Merkelka ne aminuje neće se desiti, da. ispunjavanje kriterija je "pričam ti priču". hrvatska je jedna od najlepših evropskih država i oduvek je bila na Zapadu. to šta Hrvatska nije ispunila, a Bugarska i Rumunija jesu, znaju samo EU birokrate. računaš se istitucionalno kao deo evrope ako si deo EU. to ko šta od nas oseća ili misli ili gde sebe vidi kulturno je nebitno politički, osim za vlastiti svetonazor. Fund for Peace iz Washingtona, istog tog koji je anulirao svaku spremnost Srbije da prevaziđe sopstvenu komunističnost i istočnjaštvo i iskorači ka Zapadu, yeah right! we gotta be failed then.

MU je mančester junajted, Man U, svetinja , ja zovem tu tvorevinu Merkelopa.


Znate onu priču o lisici i grožđu...

Da, prica se po Srbiji. A na Islandu je bas uzela maha. Poludeli ljudi.
looping looping 18:13 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Kad smo već kod dobrodušnosti, a ne zluradosti (nije ispunjavanje kriterija, već je sve ovisilo od jedne osobe, zar ne?)....
A Srbija kao "Failed state" nije moja izmišljotina

Ma kakva izmisljotina. Vidi se da je tu Croatia malo bolja od Paname a malo losija od Grcke.
maksa83 maksa83 20:00 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Ja ponavljam: Hrvatsku više malo zanima Srbija.

I zato si ti falabogu doš'o baš ovde, a ne na sajt Frankfurter Algemajne Cajtunga...
tasadebeli tasadebeli 20:02 02.07.2013

Танте за танте, тј. тетка за тетку

А може и танте за кукурику...

Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...


Хебига, и ми смо њима ономад усред Максимира скандирали:"Ми имамо Мекдоналдс! Ми имамо Мекдоналдс!"

Нема љутиш сада... Сутра је нови дан...
maksa83 maksa83 20:16 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Ma kakva izmisljotina. Vidi se da je tu Croatia malo bolja od Paname a malo losija od Grcke.

Ne bih rekao da je Croatia lošija od Grčke. Verujem da je uređenija država sa manje korupcije i opšteg ošljarenja i da ima narod sa generalno zdravijim radnim navikama. Grci su poprilično dupe po svim parametrima, osim što ih je Zevs smestio na dobro mesto.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:55 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Grci su poprilično dupe po svim parametrima,

a feta sir? a maslinke?
cult cult 20:58 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Verujem da je uređenija država sa manje korupcije i opšteg ošljarenja i da ima narod sa generalno zdravijim radnim navikama.


Apsolutno tačno.
Grčka je velja-mrka mentalitet i pogled na svet.

maksa83
Ja ponavljam: Hrvatsku više malo zanima Srbija.

I zato si ti falabogu doš'o baš ovde, a ne na sajt Frankfurter Algemajne Cajtunga...

tasadebeli tasadebeli 21:07 02.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

maksa83
Ma kakva izmisljotina. Vidi se da je tu Croatia malo bolja od Paname a malo losija od Grcke.

Ne bih rekao da je Croatia lošija od Grčke. Verujem da je uređenija država sa manje korupcije i opšteg ošljarenja i da ima narod sa generalno zdravijim radnim navikama. Grci su poprilično dupe po svim parametrima, osim što ih je Zevs smestio na dobro mesto.


Што је, Максо, мени као туристи из Србије апсолутно небитно... Одох ја и ове године во Греција на моренце јербо ми је Јадран постао нешто хладњикав за ове моје нагомилане годинице.

А за јуро ће и Грци да изгину исто к'о и Хрвати... Једино код Црногораца јоште не видех да су се спустили са својих филозофских висина на Цетињу и почели да раде озбиљније за тај туристички еврић који им је једини прави извор прихода...

Их, Хрвати генерално (генерално!) народ са здравијим радним навикама! К'о и ми исто... Јел' тебе икада послуживао Далматинац или Херцеговац у некој кафани?
looping looping 05:43 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Ne bih rekao da je Croatia lošija od Grčke.

To je ta ista tabela gde se vidi da je Srbija failed state.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:00 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Ja ponavljam: Hrvatsku više malo zanima Srbija.


Nisam sigurna šta ovo znači, ali pretpostavljam da je ovo tvrdnja da Hrvatsku više ne zanima Srbija, odnosno da je malo zanima.
To tačno nije.
Hrvatsku itekako zanima Srbija, kako zbog nerešenih graničnih pitanja, tako i zbog, naročito - tržišta, tj. jednostavno rečeno - para. Ili njeno dolaženje na ivicu trgovačkog monopola u Srbiji predstavlja - nezainteresovanost...u šta čisto sumnjam.

pa ih je iz perspektive jedne nacionalističke države teško nazivati "nacionalistima".


A što se ovoga tiče, perspektiva ne utiče na suštinu. Ko god, iz kog god ćoška, gledao nacionalistu, neće videti ništa drugo sem - nacionaliste.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:54 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Jelica Greganović
Ja ponavljam: Hrvatsku više malo zanima Srbija.


Nisam sigurna šta ovo znači,

To znači da ih više ne "zanimaju" Srbi, građani Hrvatske, proterani iz Hrvatske tokom građanskog secesionističkog rata 1991 - 1996., a one Srbe, također njihove građane, pobijene u konc. lgorima poput Jasenovca ili proterane 1941 -1945. odavno su stavili ad acta.
sinbadthesailor sinbadthesailor 12:09 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Jelica Greganović
Nisam sigurna šta ovo znači, ali pretpostavljam da je ovo tvrdnja da Hrvatsku više ne zanima Srbija, odnosno da je malo zanima.
To tačno nije.
Hrvatsku itekako zanima Srbija, kako zbog nerešenih graničnih pitanja, tako i zbog, naročito - tržišta, tj. jednostavno rečeno - para. Ili njeno dolaženje na ivicu trgovačkog monopola u Srbiji predstavlja - nezainteresovanost...u šta čisto sumnjam.

S ovim se slažem, za nekonkurentno gospodarstvo kakvo je hrvatsko jedini put je tržište SFRJ.

Vojislav Sojković
To znači da ih više ne interesuju Srbi, građani Hrvatske, proterani iz Hrvatske tokom građanskog secesionističkog rata 1991 - 1996., a one Srbe, također njihove građane, pobijene u konc. lgorima i proterane 1941 -1945. odavno su stavili ad acta.

Da, na neizanteresiranost Hrvatske u vezi Srbije sam mislio na ovo: klasični srpski mitovi (koji su se 80-ih i 90-ih pokazali iznimno opasni po susjede), sbijanska društvena i politička stvarnost je postala nebitna za Hrvatsku. Jer, četnički vojvoda koji je još jučer šetao po Hrvatskoj u uniformi proširujući Malu Srbiju u Veliku danas dolazi na proslavu u Hrvatsku (doduše mrka pogleda, ali je morao doći i sjesti za stol s Jahjagom). Tko će stolovati u Beogradu (četnički vojvoda, komunistički diktator, liberalni demokrat) je za Hrvatsku postalo nebitno. Nažalost s tim se ne mogu pohvaliti BiH, Crna Gora, Kosovo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:15 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

a feta sir?

Feta sir zaboravi, njega su uspeli da zaštite pre nekoliko godina, tako da čim Srbija dobije status kandidata, može da zaboravi na proizvodnju sira koji nosi ime feta.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:19 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Nemoj me molim te s ovim, nemoj lepo te molim, svako svoje đubre sa sobom nosi, evo ga i vaš mudrac koji pati od preletanja...
Jer, četnički vojvoda koji je još jučer šetao po Hrvatskoj u uniformi proširujući Malu Srbiju u Veliku danas dolazi na proslavu u Hrvatsku (doduše mrka pogleda, ali je morao doći i sjesti za stol s Jahjagom). Tko će stolovati u Beogradu (četnički vojvoda, komunistički diktator, liberalni demokrat) je za Hrvatsku postalo nebitno.


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=07&dd=03&nav_category=167&nav_id=728713

Miloševića da su sami pravili, ne bi ga tako dobro napravili kao što im je dobro došao i kako se lepo slagao sa svojim hrvatskim pandanom...



I pročitaj knjigu "Točka na U", Viktora Ivančića...koristiće ti.
predatortz predatortz 12:44 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

maksa83

Ma kakva izmisljotina. Vidi se da je tu Croatia malo bolja od Paname a malo losija od Grcke.


Ne bih rekao da je Croatia lošija od Grčke. Verujem da je uređenija država sa manje korupcije i opšteg ošljarenja i da ima narod sa generalno zdravijim radnim navikama. Grci su poprilično dupe po svim parametrima, osim što ih je Zevs smestio na dobro mesto.



Што је, Максо, мени као туристи из Србије апсолутно небитно... Одох ја и ове године во Греција на моренце јербо ми је Јадран постао нешто хладњикав за ове моје нагомилане годинице.


Slažem se. Da li su Grci nemarniji prema svojoj državi nego li Hrvati prema svojoj, za mene kao turistu nema nikakvog značaja.

Ja idem tamo gde se za svoje novce mogu da opustim i da uživam sa decom, ne razmišljajući da li će neki napaljeni ljubitelj Tompsonovog lika i dela krenuti na mene i moju imovinu.
cult cult 12:53 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

sinbadthesailor


Ovaj se ne skida sa Srbije.
Susjed...frankfurter rundšau, svenska dagbladet, eesti ekspress...a čuo sam i da bukureštanski Adevărul ima odličan blog. Mi smo samo kandidati, aman.

Uzgred, kad već pričamo o istoriji, da sam Hrvat, bavio bih se prvenstveno suočavanjem sa svojom poviješću, naročito kad su u pitanju nedavne vojne agresije na susedne zemlje, na primer BiH, i zločine protiv čovečnosti koje je tom prilikom moja vojska uradila. A nije postajala ni godinu-dve. Lepo ste i ovog puta počeli. Vama svaki početak ne ide bez masovnih ubistava, paljenja, logora, zatvora, spržene zemlje. i 41. i 91. I uvek uz danke dojčland na usnama.
cult cult 12:59 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

I uvek uz danke dojčland na usnama.


evo kako se ide u EU deset godina pre roka:

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:59 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

može da zaboravi na proizvodnju sira koji nosi ime feta.

nema veze,ješćemo grčki i to za manje love


(naravno ako uđemo u EU )
predatortz predatortz 13:00 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Vama svaki početak ne ide bez masovnih ubistava, paljenja, logora, zatvora, spržene zemlje. i 41. i 91. I uvek uz danke dojčland na usnama.


Više puta sam rekao, ali me ne mrzi da ponovim:

Nemcima i Hrvatima, nakon monstruoznosti koje su činili sistematski, planski, trebalo je odrediti stogodišnji moratorijum na bilo koji oblik državnog i vojnog organizovanja.

Poslednji ratovi na Balkanu pokazuju da Hrvati nisu ništa naučili iz svoje istorije srama i divljaštva iz WWII. Naprotiv, nastavili su tačno gde su stali, čim su to uzmogli, na način na koji su to radili i četrdesetih.

Nemci takođe, ovaj put u rukavicama, preko podizvođača radova...
maksa83 maksa83 13:00 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Feta sir zaboravi, njega su uspeli da zaštite pre nekoliko godina, tako da čim Srbija dobije status kandidata, može da zaboravi na proizvodnju sira koji nosi ime feta.

Mislim da se to već desilo, tj. ono što se ovde proizvodilo i prodavalo kao feta neko vreme (a apsolutno veze sa fetom nema) se više ne zove tako.

looping looping 13:02 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

evo kako se ide u EU deset godina pre roka:

E, kad Srbija otpeva tako nesto onda ima nade za nju.
maksa83 maksa83 13:05 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Ovaj se ne skida sa Srbije.

Iš'o bi on na neko drugo mesto al' je ovo verovatno jedini strani jezik koji govori.

Budi bre Srbin domatjin, so i 'leba i sav taj džez, to je naš drugar ivanivica, johnjohnson, sinbadneštonešto, čovek koji hronično ne ume da zapamti (zapiše, otkuca negde? Evernote? passwordi.txt?) password i onda mora da se registruje opet i opet i opet pošto ne može da ne sipa svoje prostoperiodične pasivno-agresivne gluposti.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:05 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Mislim da se to već desilo,

Uuu ima da se nađe u prodavnicama ,pod novim nazivom 'Somborska' - skraćeno od naziva Somborska feta:)
maksa83 maksa83 13:07 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Uuu ima da se nađe u prodavnicama ,pod novim nazivom 'Somborska' - skraćeno od somborska feta:)

Pa ima istog tog sira ali je "feta" nestalo iz naziva svih inkarnacija.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:14 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

nestalo iz naziva svih inkarnacija.

pa to ti kažem.

samo su ostavili ono ispred "fete" i nastavili da žive:)
maksa83 maksa83 13:15 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Што је, Максо, мени као туристи из Србије апсолутно небитно...

Pa meni baš zbog toga nije skroz nebitno. Evo ovo kucam odande, i iz godine u godinu imam utisak da dajem sve više para a da im kvalitet usluge pada po svim osama (da kažem da nisam baš neplatežan odn. ne jurim najjeftinije varijante). Mogu sad da opletem ovde priču kako su ove godine probali da me zajebu za hotel koji je plaćen u februaru pošto su, kako se ispostavlja, pre mesec prihvatili da u istom tom hotelu organizuju svadbu, itd., zatim svakodnevni mrk i nesrećan pogled vlasnice hotela (koji sam pre 2 godine sam bukirao i platio preko Interneta) kad je shvatila da će sad u hotelu u kome hostuje Engleze i Nemce da dobije i neke Srbe, itd. itd.

Inače sam od onih što se ne lože na hrvatsku obalu - mislim, to je lepo za gledati verovatno, i bude dobro zezanje kad si mlad, ali ja sam seljak koji voli pesak - apsolutno ne podnosim stenje & sluzavo kamenje i morsku travu i sav taj šit u vodi...
milisav68 milisav68 13:17 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

maksa83

Pa ima istog tog sira ali je "feta" nestalo iz naziva svih inkarnacija.

Pa juče sam gledao reklamu za Imlekovu fetu, sa "Inspektorom Blažom".

Imlek - promocija i reklama
maksa83 maksa83 13:22 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Pa juče sam gledao reklamu za Imlekovu fetu, sa "Inspektorom Blažom".

To je stvarno bruka, pošto taj kravlji razmaz koji prodaju nema veze sa fetom koja je ovčji sir (ili mešavina ovčjieg i kozjeg) sasvim druge teksture i ukusa. Da ne zanemarimo ni aflatoksin koji je skroz odsutan u originalnoj recepturi. ; )

P.S. Nismo mi prvi, Danci su pravili u jednom trenutku neki kravlji sir pod imenom feta pa su Grci zaštitili ime i brend i ovi su morali da promene ime u "apetina".
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:35 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

kakav neočekivan troll o feti,sviđa mi se


otišao sam da kupim jednu,a ovaj maksa u grčkoj jede za badava i to pravu,a mi milisave?
skupu lošu kopiju .
život je pun uzbrdica - a ja se navikao na život u ravnici ...pa je l' to fer?
grmfrm grmfrm 13:38 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Da, na neizanteresiranost Hrvatske u vezi Srbije sam mislio na ovo: klasični srpski mitovi (koji su se 80-ih i 90-ih pokazali iznimno opasni po susjede), sbijanska društvena i politička stvarnost je postala nebitna za Hrvatsku. Jer, četnički vojvoda koji je još jučer šetao po Hrvatskoj u uniformi proširujući Malu Srbiju u Veliku danas dolazi na proslavu u Hrvatsku (doduše mrka pogleda, ali je morao doći i sjesti za stol s Jahjagom). Tko će stolovati u Beogradu (četnički vojvoda, komunistički diktator, liberalni demokrat) je za Hrvatsku postalo nebitno. Nažalost s tim se ne mogu pohvaliti BiH, Crna Gora, Kosovo.


Tebi mit nama istorija. Znamo mi da vi volite da mitizirate Srbe pa su vam i nase zrtve mit.
Eto stvarno glupost a i stalno isto vrtite - cak je i taj cetnicki vojvoda za vas nedostizan.

Ali ajde jedno pitanje.
Kako to vas katolicki Bog pravda zlocine za vreme NDH-a gde je crkva imala veliki udeo? Ajde molim te da probas da objasnis ako znas.
maksa83 maksa83 13:43 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

otišao sam da kupim jednu,a ovaj maksa u grčkoj jede za badava i to pravu,a mi milisave?
skupu lošu kopiju

Sve što treba da uradiš je da ne kupuješ to što kod nas valjaju pod tim imenom, npr. sjenički sir, ili bilo koji drugi stariji ovčji sir je beskrajno bliži pravoj feti od te Imlek/Subotičanka/Šabac mazarije.

život je pun uzbrdica - a ja se navikao na život u ravnici ...pa je l' to fer?

Znaš kako kaže beogradska omladina - "smorio sam se k'o Spajdermen u Vojvodini".
milisav68 milisav68 13:47 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

maksa83

To je stvarno bruka, pošto taj kravlji razmaz koji prodaju nema veze sa fetom koja je ovčji si (ili mešavina ovčjieg kozjeg) sasvim druge teksture i ukusa. Da ne zanemarimo ni aflatoksin koji je skroz odsutan u originalnoj recepturi. ; )

P.S. Nismo mi prvi, Danci su pravili u jednom trenutku neki kravlji sir pod imenom feta pa su Grci zaštitili ime i brend i ovi su morali da promene ime u "apetina".

Na stranu kvalitet , ali zar Imlek nije u vlasništvu holandske "Campine"?
milisav68 milisav68 13:52 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

stefan.hauzer
kakav neočekivan troll o feti,sviđa mi se

otišao sam da kupim jednu,a ovaj maksa u grčkoj jede za badava i to pravu,a mi milisave?
skupu lošu kopiju .
život je pun uzbrdica - a ja se navikao na život u ravnici ...pa je l' to fer?


Odgovorio ti Maksa, a kod nas ima da se kupi tzv (ovčji) sir iz Kraljeva, koji je takodje približnog ukusa (kao feta).
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:14 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

eee moji bećari,zar ne znate da paradajz i slaninica izvuku svaki punomasni sir?


(za paradajz,salninu i sir)
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:28 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

eee moji bećari,zar ne znate da paradajz i slaninica izvuku svaki punomasni sir?

A lukac? Kamo ga lukac?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:54 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

A lukac? Kamo ga lukac?

u silnoj žurbi sam zaboravio najvažniji sastojak...da li ćeš mi ikad oprostiti?


100
(dominiram temom)
milisav68 milisav68 16:18 03.07.2013

Re: Šta je pičke, vi bi u EU, oćete ovo...

Jelica Greganović
eee moji bećari,zar ne znate da paradajz i slaninica izvuku svaki punomasni sir?

A lukac? Kamo ga lukac?

I vruća domaća lepinja sa plotne (bez kvasca), kad smo već počeli da se vredjamo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana