Društvo| Mediji| Politika

Normalna i pristojna Srbija

Nebojsa Krstic RSS / 14.10.2013. u 16:06

Želim da verujem da Aleksandar Vučić, trenutno najpopularniji domaći političar i šef najjače stranke vlasti, nije naredio svom partijskom kolegi da dan pred lokalne izbore u Vrbasu privodi u prostorije stranke opozicione aktiviste i tamo ih šamara.

Takođe, želim da verujem da najmoćnija politička figura nije tražila od Vulina da ide na Kosovo i tamo vrši segregaciju Srba na dobre i loše, podobne i nepodobne, patriote i izdajnike Srbije.

Voleo bih da verujem da Vučić ne stoji iza svakodnevne, višemesečne kampanje taboidnog blaćenja njegovih političkih protivnika.

Voleo bih da verujem da je Vučićeva borba protiv kriminala i korupcije neselektivna i da u njoj nisu i neće biti pošteđeni ni sadašnji vlastodršci, te da se ona ne zloupotrebljava za obračun sa opozicijom, kao što to tvrdi jedan od rukovodilaca SNS-a Cvijan.

Zato očekujem da Vučić kazni stranačke siledžije iz Vrbasa i da ih izbaci iz stranke. Očekujem da kazni Vulina izbacivanjem iz vlade. Što se tabloida tiče, očekujem da osudi hajku na svoje političke protivnike na isti način na koji je, pre nekoliko dana, osudio i napade na porodice opozicionih političara.

Ovo bi bili mali koraci za Vučića, a veliki za Srbiju na putu ka mogučnosti da jednoga dana bude normalna i pristojna zemlja. 

PS. "Normalna i pristojna Srbija" iz naslova teksta je, inače, cilj za koji se Vučić, po svojoj tvrdnji, zalaže. 

 

 



Komentari (633)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 09:13 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

alselone
Milan Karagaća


Da li je moguce da i ovde o Titu?


Vidiš da čak i ja mlako i bezvoljno odgovaram, čisto tradicije radi.

Pretera ga Karagaća, zemljače. Umro je Tito, nema više SFRJ, umrli i Sloba,Franjo i Alija... I Vučić mi je nešto ubledeo, pupupu . Daj da vidimo mi kako dalje...
libkonz libkonz 09:50 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

Da li je moguce da i ovde o Titu?

naravno. mene čudi kako nije pomenuo Tita kada smo pisali onaj blog o paprikašu. Valjda je bio opravdano odsutan tih dana.
alselone alselone 09:54 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

naravno. mene čudi kako nije pomenuo Tita kada smo pisali onaj blog o paprikašu. Valjda je bio opravdano odsutan tih dana.


Vala bas.

Ko u onom vicu:
- Slon ima surlu a surla lici na crva a crvi se onda dele na...

Joj nisam dugo pojeo jedan dobar.
libkonz libkonz 10:10 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

Joj nisam dugo pojeo jedan dobar.

dođi u naše krajeve za vikend
alselone alselone 10:17 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

dođi u naše krajeve za vikend


Da znas da sam stvarno razmisljao i ako vreme posluzi verovatno dolazim.
hajkula1 hajkula1 10:25 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

Milan Karagaća

A sa tom parolom o Draži probaj da odeš u Vranić ili Polimlje pa je ponosno uzvikneš.



Koji Vranić, je li ovaj kod Barajeva, kod Beograda u Srbiji?



PS

Moji babe i dede (Beograd i Obrenovac)su zahvaljivali i Draži i Milanu Nediću za opstanak Srbije i spas desetina hiljada izbeglica iz drugih krajeva Jugoslavije (ne samo Srba nego i Slovenaca i drugih...).


Tako da, molim da se ne vređaju moja osećanja.


Milan Karagaća Milan Karagaća 11:02 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

Pa da komentarišeš tekst jednog zločinačkog uma koji se ne kaje za svoje zločine i kaže da bi ih ponovio.

A kako onda objašnjavaš da samo Đilasa iz cele te zločinačke komunističke bulumente hoćete da rehabilitujete, kako to da mu zaboravište sve to a nagrađujete ga jedino zbog toga što se razišao sa Titom ali nikada nije sa svojom ideologijom.Kako objašnjavaš da čak i mudri Matija kao savest srpska sada tako nadahnuto o njemu priča pre podne a o čiča Draži po podne.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:13 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

i spas desetina hiljada izbeglica iz drugih krajeva Jugoslavije (ne samo Srba nego i Slovenaca i drugih...).

A kako ih je to spasao, tako što ih nije kao Jevreje pobio.Pa valjda je bilo normalno da ne sprečava dolazak izbeglica u Srbiju. Ako misliš da je je zasluga što im nije zabranio, slažem se.
Po toj logici, Srbi, Hrvati i Muslimani koji su tokom 90-ih godina našli utočište u Nemačkoj, Danskoj, Norveškoj i Švedskoj, pa Australiji i Kanadi imali bi da te države smatraju največim prijateljima i srpskim majkama.Ovo tim pre što su ove države izbeglicama obezbedili pristojne smeštaje i novčana primanja a onda i posao i stalni boravak.Tako da ne treba stvari banalizovati.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:17 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

Umro je Tito, nema više SFRJ, umrli i Sloba,Franjo i Alija

Ti si prvi pomenuo Tita, ne ja.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:20 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

alselone
Milan Karagaća


Da li je moguce da i ovde o Titu?

Prvi ga je pomenuo Predatortz, a ne ja niti mislim da je to ovde tema. Tema je DS i njeni promašaji i zašto je tu gde jeste.
predatortz predatortz 11:23 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

Milan Karagaća
Umro je Tito, nema više SFRJ, umrli i Sloba,Franjo i Alija

Ti si prvi pomenuo Tita, ne ja.


Karagaća čoveče, ti polako počinješ da gubiš kontrolu. Prozivaš čoveka zbog rehabilitacije 'antikomunističkog šljama' ! Od kad je to zabranjeno biti antikomunista? Od kad je to nešto nenormalno? Pa više od pola planete je imalo i dan danas ima otklon prema toj ideologiji. Zanimljivo da ga imaju i sve zemlje EU I NATO, a ti bi sa njima.
Daj sredi misli, i što neko reče, ne vređaj ovaj narod ovde. Jer mnogo je nas kojima je taj tvoj komunizam samo zla i patnje doneo. To što je neke 'belim lebom na'ranio', za mene nije dovoljno da mu se oproste zverstva.
hajkula1 hajkula1 11:59 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

Milan Karagaća
i spas desetina hiljada izbeglica iz drugih krajeva Jugoslavije (ne samo Srba nego i Slovenaca i drugih...).

A kako ih je to spasao, tako što ih nije kao Jevreje pobio.



Nije ih pobio...

Možda je mogao drugačije... kada komunisti ubiju nekog čuvara magacina ili mlekadžiju Nemca (da maznu gorivo ili gume ili nešto drugo za crno tržište) a onda Nemci streljaju 100 taoca za jednog ubijenog Nemca...


Imala sam u komšiluku Jevrejke, preživele su II sv. rat. Nisu ih komunisti sakrili.

Ono čuveno pismo-izveštaj, da je Beograd očišćen od Jevreja, a šta je trebao da napiše? Da ih ima još toliko i toliko?

Tom logikom (koju osuđujem) da su svi trebali da ratuju protiv neprijatelja, pitam, a izbeglice koje su pobegle u Srbiju, što su proterani u Srbiju, što nisu ostali da brane svoju kuću nego su došli da moju kuću uređuju po svom?

A, da. U Srbiji su neki srbijanci, to nisu Srbi nego Bugari, Vlasi... Tako su učili a ja nisam znala za taj nauk.

Onda se na to nadovezalo, da su u Srbiji šovinisti, četnici.

I tako.

Sada ja treba da se grizem za jezik, pridržavam se autocenzure. A druga strana?


Na primer, 90-tih, Srbi u Benkovcu bili su na krajinskoj strani a Srbi u Zadru na hrvatskoj strani. Sada ovde da drže predavanja o dešavanjima iz II svetskog rata, oni su pošteniji, pametniji, znaju bolje?



1943. na zasedanju u Jajcu, Srbija nije imala svog autentičnog predstavnika. Kako nas je braća zastupala? Kako se nisu setili da Vojna krajina dobije autonomiju, Slavonija, Dalmacija? Da BiH ima autonomije? Jajce je bilo na ustaškoj teritoriji. Ko je s kim sarađivao? Svi delegati su bezbedno stigli na zasedanje AVNOJ-a. Sem Srbijanaca kako nas zovete.



PS

Lepo sam zamolila Karagaću da ne piše o Srbiji u II svetskom ratu (ni o I sv. ratu). Naravno da je njegovo demokratsko pravo da iznosi svoje mišljenje ali i moje je domekratsko pravo da na to odgovorim?






sugar59 sugar59 12:35 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

Milan Karagaća
alselone
Milan Karagaća


Da li je moguce da i ovde o Titu?

Prvi ga je pomenuo Predatortz, a ne ja niti mislim da je to ovde tema. Tema je DS i njeni promašaji i zašto je tu gde jeste.



Jok bre, tema je o verovanju u vlast i njena dela, od starta je prevrnuta - klasično radikalski, to me i plaši.

Jasno je meni ljudi da ste vi ogorčeni na DS, i ja sam, ali stvari nam kao i u vreme DS-a promiču pred nosom, dok se mi stalno osvrćemo. Kada će doći vreme da okrenemo glavu?
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:30 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

predatortz
Milan Karagaća
Umro je Tito, nema više SFRJ, umrli i Sloba,Franjo i Alija

Ti si prvi pomenuo Tita, ne ja.


Karagaća čoveče, ti polako počinješ da gubiš kontrolu. Prozivaš čoveka zbog rehabilitacije 'antikomunističkog šljama' ! Od kad je to zabranjeno biti antikomunista? Od kad je to nešto nenormalno? Pa više od pola planete je imalo i dan danas ima otklon prema toj ideologiji. Zanimljivo da ga imaju i sve zemlje EU I NATO, a ti bi sa njima.
Daj sredi misli, i što neko reče, ne vređaj ovaj narod ovde. Jer mnogo je nas kojima je taj tvoj komunizam samo zla i patnje doneo. To što je neke 'belim lebom na'ranio', za mene nije dovoljno da mu se oproste zverstva.

Da, dakle ne prozivam zbog rehabilitacije antikomunista već upravo nekih koji su bili šljam a oni zq njih pričaju da su kažnjeni samo zato što su bili nekomunisti.Pa nekomunista je u SFRJ bilo preko 10 miliona, računajući samo odraslo stanovništvo , a članova SKJ oko 2 miliona.Pa jesu li svi tih 10 miliona procesuirani.Posle rata članova KPJ je bilo oko 150.000 pa niko ne pobi ostatak koji nisu bili.
Ja smatram da su najveći broj ne-komunista bili časni i pošteni građani, da je među njima bilo časnijih od onih što su se na O-RUK priključili partizanima kada su pobedili i onda bili upravo najgori deo nove vlasti.
Da se ne zamlaćujemo, znamo mi svi na ovom blogu ko je šta i gde bio, ko je i zašta kriv pa i ko je kriv za zločine nad sopstvenim stanovništvom.Ko je kriv za toliko pobijenih Beograđana od 1941-1944.godine.
Dakle, kao što ni cela DS nije toliko rđava kao što su pojedinci u njoj pa te pojedince treba prozivati, tako ne mislim ni da su svi antikomunisti rđavi, kao što ne mislim ni da su svi komunisti anđeli.Sve koji su krivi treba procesuirati, kritikovati a nikako ne sakrivati zločine, kriminal, nasilje i šta sve ne pojedinaca iza nacije, stranke, ideologije.
Zanimljivo da ga imaju i sve zemlje EU I NATO, a ti bi sa njima.

da ali prema komunističkim diktaturama i lagerskim državama što su one same tražile.Jugoslaviju i Srbiju EU nije u tom kontekstu pominjala ali su neki naši bivši komunisti na tome insistirali.
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:03 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

Jajce je bilo na ustaškoj teritoriji.

I sada neko treba da poveruje u tu podmetačinu.
Informacije radi, Jajce su partizani oslobodili od Nemaca a ne ustaša 17.avgusta 1943.godine i bio je deo oslobođene teritorije.
Ono čuveno pismo-izveštaj, da je Beograd očišćen od Jevreja, a šta je trebao da napiše? Da ih ima još toliko i toliko?

Ti očito ne praviš razliku između srpskog naroda koji je skrivao Jevreje i koilaboracionističke vlasti čija je policija bila u službi okupatora.
1943. na zasedanju u Jajcu, Srbija nije imala svog autentičnog predstavnika. Kako nas je braća zastupala?

Aleksandar Ranković, Spasenija Babović, Koča Popović, pop Vlado Zečević, doduše čiča Drađa nije prihvatio poziv.
Možda je mogao drugačije... kada komunisti ubiju nekog čuvara magacina ili mlekadžiju Nemca (da maznu gorivo ili gume ili nešto drugo za crno tržište) a onda Nemci streljaju 100 taoca za jednog ubijenog Nemca...

pa valjda su 1941 i 42. to radili i Dražini ustanici nego tebi to sada ne odgovara a kada se kaže da su Nemci za Čičom raspisali poternicu i nudili nagradu onda valjda tvrdiš da su izvodili napade, prepade i sabotaže protiv okupatora.
Šta bulazniš oko izbeglica, prvo hvališ kako ih je Srbija prihvatila a onda ih pljuješ što su došli u Srbiju.
Pa i Milošević je primio mnogo više izbeglica Srba, doduše preusmeravao ih je na Kosovo pa ih onda i otuda primio.
Inače, sve što si napisala je čista nebuloza i manipulisanje poluistinama.
hajkula1 hajkula1 19:20 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

Aleksandar Ranković, Spasenija Babović, Koča Popović, pop Vlado Zečević, doduše čiča Drađa nije prihvatio poziv.



M-da. Koča Popović iz cincarske porodie. Spasenija Babovič - otac doseljenik, braća odrasla u sirotištu... tekstilna radnica, o Zečevićevom poreklu dovoljno kaže prezime.

Sve državotvorni ljudi. (Verovatno su bili dobre osobe u životu ali oni da odlučuju o državi?)



Šta bulazniš oko izbeglica, prvo hvališ kako ih je Srbija prihvatila a onda ih pljuješ što su došli u Srbiju.
Pa i Milošević je primio mnogo više izbeglica Srba, doduše preusmeravao ih je na Kosovo pa ih onda i otuda primio.



Da se Nedić nije prihvatio dužnosti, da je Srbija rasparčana onako kako je bilo ono drugo od okupatora nuđeno rešenje, gde bi i šta bi onda?



Ja ne znam da su izbeglice poslate na Kosovo - sem jednog autobusa za Peć i da su se odatle u roku od manje od 3 nedelje vratili. (Moja svekrva je iz krajine ima mnogobrojnu familiju a imam i prijatelje i kolege.)


Velika većina izbeglica je ostala u Beogradu ili su u Vojvodini. Smestili su se tamo gde imaju rodbinu. Bilo je ponuda čak i pritisaka za njihovo naseljavanje na Kosovu i Metohiji što su odbili, razumljivo.


Svekrvin stric je bio kod Đujića, kasnije su se i okumili u Americi. Izdao je par knjiga. Kada je dolazio u Beograd, primio ga je tadašnji patrijarh Pavle. (On je organizovao akciju gradnje manastira u San Dijegu i bio njegov najveći ktitor. Ulični pevači u knez Mihzajlovoj, Meksikanci, znaju za njega, kažu veliki čovek. Dopisivao se sa Butrosom Galijem, Bušom i drugim moćnicima, faksimili tih pisama su u jednoj knjizi, o Srbiji i Srbima, poštovao ga je i Vladislav Jovanović tada naš ambasador u UN u Njujorku...) On mi je objasnio puno toga.

Svekar, (izuzetno obrazovan) bio je saborac Koči Popoviću (i proveo na Sv. Grguru, oficir, pilot, tj Golom otoku više od 7 godina) i on mi je objasnio puno toga.

Najstariji ujak, (izuzetno obrazovan i u inostranstvu a bio i direktor u Avali film, partizan, odlikovan, nagrađivan.

Deda, na Ravnoj Gori, sve vreme uz Dražu.

Tatini roditelji sve vreme u i oko Beograda.

Tatin stric, do pred kraj bio s Dražom a onda otišao ka Bosni...


I sad će neko da se nađe da mi soli pamet, posebno o Beogradu i Srbiji .





Milan Karagaća Milan Karagaća 23:01 16.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

Aid, ne bilo ti zapoveđeno, baci pogled pa komentariši.

a ti baci pogled na ovaj LINK pa mi samo kaži da li se radi o zločinu većih razmera i to nad svojim narodom i još decom, ženama, starcima.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:48 17.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

Jer mnogo je nas kojima je taj tvoj komunizam samo zla i patnje doneo.

A veruješ li da ima mnoogo onih kojima su ti tvoji pošteni antikomunisti poklali, pobili, proterali i deportovali celu užu i širu familiju.Pa zar misliš da je u redu njih vređati svrstavajuči ih sve u komuniste i zločince kojima, po vama, tako i treba.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:53 17.10.2013

Re: Istorijski i generacijski greh!

M-da. Koča Popović iz cincarske porodie. Spasenija Babovič - otac doseljenik, braća odrasla u sirotištu... tekstilna radnica, o Zečevićevom poreklu dovoljno kaže prezime.

To očito protežiraš neke Srbe -Arijevce, a ovo ovde što si napisala kao kvalifikativ za navedene je čist šovinizam.
Znači, Koča ne valja jer je Cincar, Cana jer joj je otac doseljenik odnekud, a ona pa još radnica pa ti to smeta. Možda su ti veće patriotkinje one starlete što su tokom okupacije zabavljale okupatoske oficire po njihovim klubovima.A koje je to prezime po tebi srbski podobno.
mesan mesan 03:57 15.10.2013

Normalna i pristojna Srbija

"Dok me Matić vodi po labirintu dugih hodnika Palate Srbija, kako bi pokazao gdje su Vučićevim zalaganjem dobili prostor i odlične uvjete za rad, zaključujemo kako je politika uistinu čudna biljka. Dok su na vlasti u Srbiji bili Matiću ideološki bliži demokrati, među kojima i sijaset dobrih poznanika poput spomenutih Tadića ili Đilasa, takvu komisiju nije bilo moguće osnovati. Sada, kad vlast obnašaju oni s kojima je Matić ratovao, komisija ne samo što je osnovana već i izvrsno radi. Uživa svu pomoć vlasti, policije i tajnih službi, riješenih da se jedna teška i neugodna hipoteka – ubojstvo troje novinara – skine s državnih leđa, a odgovorni kazne."

Tekst o Veranu Matiću i komisiji za istragu ubistva novinara
(moje bold-ovanje u citatu)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:27 15.10.2013

hm, hm

Imas pravo cult, sve sto si rekao je na mestu

Ipak, lose je da se ceo blog pretvorio samo u diskusiju o toj temi. Ni ovo sa Vrbasom nije bezazleno, da li se to stvarno desilo? Ako jeste da li Vucic vodi dve politike: jednu koju on licno reprezentuje (tolerantan, zabrinut, otvoren za kritike) i drugu koju sprovode njegovi ljudi na terenu (malo agresivno radikalski, malo bahato dsovski)?

Krle, tvoje iskustvo moze pomoci da se rese dileme koje pominjes u svom tekstu:
na osnovu tvog iskustva, koliko je vrh stranke bio obavesten o tome sta se desava na lokalu, da li se ikada nesto radilo ako su postojale sumnje da je neko placao glasove, pokrao lovu, namestio tender...?
stopalo stopalo 08:20 15.10.2013

Re: hm, hm

Ako jeste da li Vucic vodi dve politike: jednu koju on licno reprezentuje (tolerantan, zabrinut, otvoren za kritike) i drugu koju sprovode njegovi ljudi na terenu (malo agresivno radikalski, malo bahato dsovski)?


ovo uopste nije pitanje - nazalost

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:46 15.10.2013

Re: hm, hm

Krle, tvoje iskustvo moze pomoci da se rese dileme koje pominjes u svom tekstu:
na osnovu tvog iskustva, koliko je vrh stranke bio obavesten o tome sta se desava na lokalu, da li se ikada nesto radilo ako su postojale sumnje da je neko placao glasove, pokrao lovu, namestio tender...?

Bio sam savetnik predsednika Srbije i nisam se bavio strankom ni na lokalu, ni uopšte.

Kada su u pitanju glasine o nezakonitostima koje pominješ, one svakako nisu tema za bilo koga u kabinetu predsednika, a ni za "vrh stranke"...već za policiju i sud. Ne sprovodi istragu, niti hapsi prekršioce zakona ni predsednik Srbije, ni predsednik stranke, nego policija.

Što se tiče izveštaja Verice Barać, on vrvi od paušalnih i neproverenih ocena i glasina. I neistina.

Ako neko sada odgovori da policija tada nije mogla da radi svoj posao jer je bila sprečavana od strane vlasti, pitam - a što ne radi sada kad je na sceni vlast koja ništa drugo ne radi osim što pokušava da nekakav kriminal natovari na leđa svojim političkim oponentima?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:39 15.10.2013

Re: hm, hm

Bio sam savetnik predsednika Srbije i nisam se bavio strankom ni na lokalu, ni uopšte.

Kada su u pitanju glasine o nezakonitostima koje pominješ, one svakako nisu tema za bilo koga u kabinetu predsednika, a ni za "vrh stranke"...već za policiju i sud. Ne sprovodi istragu, niti hapsi prekršioce zakona ni predsednik Srbije, ni predsednik stranke, nego policija.


Ovo isto tebi moze da kaze Vucic. Ako je sve tako jednostavno zasto si mu postavljao ova pitanja?

Ok, bio si savetnik, ali si znao i sta se desava u stranci, barem do odredjene mere. A Tadic verovatno jos malo vise. Da ostavimo sa strane kradju izbora, sudstvo i sl. Uzmimo na primer Dulica. Da li ste se nekada zapitali da u onome ono sto se pise po medijima mozda ima zrno istine? Slucajno znam da je koristio sva sredstva namenjena profesionalnom usavrsavanju kadrova iz njegovog ministarstva za sebe licno. Mozda to nije krivicno delo ali sigurno nije deo 'normalne i pristojne Srbije'.
hajkula1 hajkula1 10:29 16.10.2013

Re: hm, hm

Nebojsa Krstic

Ako neko sada odgovori da policija tada nije mogla da radi svoj posao jer je bila sprečavana od strane vlasti, pitam - a što ne radi sada kad je na sceni vlast koja ništa drugo ne radi osim što pokušava da nekakav kriminal natovari na leđa svojim političkim oponentima?



Mišković? Ko to ne zaslužuje istragu?





alselone alselone 09:27 15.10.2013

Avgust 2011

Srbiji nije strano da bez potrebe osniva razne agencije, savete, zavode, fondove i uprave...
Na spisku poverenika za informacije od javnog značaja ima ih preko 110, a nekima od njih se prepliću i nadležnosti.
U nadležnosti Ministarstva za životnu sredinu imamo Agenciju za zaštitu životne sredine, Fond za zaštitu životne sredine, Zavod za zaštitu prirode, Upravu za zaštitu bilja...
Na spisku nekadašnjeg Ministarstva za rudarstvo i energetiku, a sada Ministarstva za infrastrukturu nalaze se Agencija za energetiku i Agencija za energetsku efikasnost.
Ministarstvo prosvete u isto vreme ima i Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja i Zavod za unapređenje obrazovanja i vaspitanja.
O regionalnom razvoju brine čak pet institucija, pa tako imamo Ministarstvo za regionalni razvoj, Nacionalnu agenciju za regionalni razvoj, Savet za regionalni i ravnomerni razvoj, Kancelariju za održivi razvoj ekonomski nerazvijenih područja i Lokalne kancelarije za regionalni razvoj.

blogovatelj blogovatelj 09:53 15.10.2013

Re: Avgust 2011

Avgust 2011


Odakle si pokupio ovaj komentar? Onaj ko je napisao original obrisao ga je.
alselone alselone 10:12 15.10.2013

Re: Avgust 2011

Goran Vučković Goran Vučković 11:35 15.10.2013

Lanjski snegovi

Lanjski snegovi su prirodni suplement anti-depresantima, ali uzaludno troše energiju.

Pitanje je kako obrnuti trend najboljih i najcenjenijih među Srbima - onih snalažjivih.
iqiqiq iqiqiq 11:59 15.10.2013

Re: Lanjski snegovi

glagol "snaći se" u Srbiji:

- ma pusti ga, mulja nešto, iznajmio neki prostor, ušao u dugove, ali pokriva se, "snašao se"

- ma pusti ga, znao neke ljude pa se uvalio u neku agenciju, dobre plate, a malo se radi, trebala mu diploma, ali to je sredio preko onih privatnih fakulteta, "snašao se"

- ma dali mu neki njegovi kredit preko njihove banke, pa on tu nešto mulja "snašao se"

- ma nakrao se, ima ugovor sa državnom firmom, sredili mu na tenderu "snašao se"
G.Cross G.Cross 12:11 15.10.2013

Pilot Djemala Bijedica

Odem ja pre neki dan kod obucara da mi popravi cipele i platim unaopred.

Kad odem da podignem cipele a ono nemaju djonove.

Sta je ovo bre, kazem ja, platih ti unapred a ti mi vracas jos gore cipele.

Obucar se razljuti i poce da vice: Ako ti znas da popravis bolje od mene, uradi to sam. (nije mi vratio pare).

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:00 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Odem ja pre neki dan kod obucara da mi popravi cipele i platim unaopred.

Kad odem da podignem cipele a ono nemaju djonove.

Sta je ovo bre, kazem ja, platih ti unapred a ti mi vracas jos gore cipele.

Obucar se razljuti i poce da vice: Ako ti znas da popravis bolje od mene, uradi to sam. (nije mi vratio pare).

Pazi, te paralele sa obućarima i majstorima za kompjutere su duhovite, ali nisu primenljive na situaciju.

Politika je javna delatnost i njome, za razliku od recimo neurohirurgije, svako može da se bavi.

Da bi neko bio političar, ne mora da završi Megatrend (mada je danas poželjno), niti bilo koju drugu školu. Političar ne mora da ima licencu zanatske komore ili Srpskog lekarskog društva.

Dovoljno je da se registruje, izađe na izbore, pobedi i to mu omogućava da vrši vlast.

Zbog toga je pitanje: "A zašto vi, gospodo blogeri, ne odete i operišete diskus hernije?", blesavo.

Ali je pitanje: "Zašto vi gospodo blogeri, kad ste toliko pametni, daroviti i sveznajući ( a jeste), dozvoljavate da vas vode neznalice i zašto vi ne vodite zemlju?", samo nameće.
G.Cross G.Cross 13:18 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Ali je pitanje: "Zašto vi gospodo blogeri, kad ste toliko pametni, daroviti i sveznajući ( a jeste), dozvoljavate da vas vode neznalice i zašto vi ne vodite zemlju?", samo nameće.


Slozio bih se sa tobom, ali Politicari su PLACENI (kao clanovi vlade, poslanivi ili Savetnici).
Kao protivuslugu za novac oni treba da imaju odredjene rezultate.


Politika je javna delatnost i njome, za razliku od recimo neurohirurgije, svako može da se bavi.


Politikom ima pravo svako da ZELI da se bavi. ALi ako se uhvati u kolo mora da da REZULTATE. Plus kulturno i Eticko ponasanje.

"Mi nismo bili dobri, pa sto vi niste to uradili bolje" je nikakav odgovor.
Skoro kao odgovor looser-a

Ja vodim svoju firmu, dosta uspesno i to mi je dovoljno. I necu traziti politicara da je vodi.

Nisam ni reziser ali verujem da imam pravo da volim ili ne volim filmove.


Dovoljno je da se registruje, izađe na izbore, pobedi i to mu omogućava da vrši vlast.


Ne znam sta da kazem na ovo.

Osim mozda, da je izgleda prblem da ljudi koji to treba da shvate , jos ne shvataju da ovo nije dovoljno.

angie01 angie01 13:24 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Ali je pitanje: "Zašto vi gospodo blogeri, kad ste toliko pametni, daroviti i sveznajući ( a jeste), dozvoljavate da vas vode neznalice i zašto vi ne vodite zemlju?", samo nameće.


pa nije to odgovor na iskazano nezadovoljstvo vasim radom- mi nismo politicari, a vi jeste, vi ste se lazno predstvaljali i nudili sta cete uraditi i mi smo vas podrazli, a posle ste to pogazili, bez bilo kakve odgovornosti.

mogucnost da svako ima pravo da se registruje-kao seceroski npr, je budalasta i jos vise pokazuje neozbiljnost u preuzimanju obaveze da svoj posao, ako si ga izabrao radis valjano. Vi ste diskreditovali institucije sistema, funkcionisanje prava i od drzave napravili lakrdiju, pa nije odgovor na sve to- a sto niste vi bolje.

ne mogu da zamislim da bilo gde u svetu, neki politicki funkcioner to kaze svojim gradjanima, kao odgovor na svoj los rad.
iqiqiq iqiqiq 13:28 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Političar ne mora da ima licencu zanatske komore ili Srpskog lekarskog društva.

Licence može da izdaje samo Lekarska komora Srbije kao "nezavisne, profesionalne organizacije" (član 1 Zakon o komorama zdravstvenih radnika

ali pak član 4 istog zakona nalaže "članstvo u komori je obavezno za sve doktore..."

dok Ustav Srbije nalaže

Sloboda udruživanja
Član 55.
"Jemči se sloboda političkog, sindikalnog i svakog drugog udruživanja i pravo da se ostane izvan svakog udruženja... "

Zašto je članstvo u Lekarskoj komori obavezno?
maksa83 maksa83 13:30 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Nebojsa Krstic
Ali je pitanje: "Zašto vi gospodo blogeri, kad ste toliko pametni, daroviti i sveznajući ( a jeste), dozvoljavate da vas vode neznalice i zašto vi ne vodite zemlju?", samo nameće.

Da izbegnem paradoks.

1) Postulat (koji je empirijski tačan) je da je onaj ko želi vlast apsolutno poslednji koji treba da je dobije, srazmerno želji. Prema 1), kada bih želeo vlast - bio bih automatski nepodesan da je se domognem, i onda bih se našao u koliziji sa samim sobom - da želim nešto što ne želim.

Ez it iz, paradoks izbegnut.

Samo ti pitaj domatjine.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:32 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Slozio bih se sa tobom, ali Politicari su PLACENI (kao clanovi vlade, poslanivi ili Savetnici).
Kao protivuslugu za novac oni treba da imaju odredjene rezultate.

A ko procenjuje rezultate?

Građani na izborima.

Kakave su konsekvence gubitka izbora?

Pa gubitak vlasti i dolazak na vlast nekih drugih.

O čemu mi sada u stvari debatujemo?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:34 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

1) Postulat (koji je empirijski tačan) je da je onaj ko želi vlast apsolutno poslednji koji treba da je dobije. Prema 1), kada bih želeo vlast - bio bih automatski nepodesan da je se domognem, i onda bih se našao u koliziji sa samim sobom - da želim nešto što ne želim.

To ko treba da dobije, a ko ne treba je opet pitanje odluke većine.
mr.fogg mr.fogg 13:34 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

"Zašto vi gospodo blogeri, kad ste toliko pametni, daroviti i sveznajući ( a jeste), dozvoljavate da vas vode neznalice i zašto vi ne vodite zemlju?"


Zato što većina blogera pokušava da pomogne svima.
Neznalice nas vode zato što živimo u politizovanoj zemlji,
a politika je najstariji zanat na Svetu.

Zato blogeri ne vode zemlju, ali pokušavaju da pomognu.

Zašto bi inače postojao ovaj blog i zbog čega ste ga objavili, ako sve znate?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:36 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Političar ne mora da ima licencu zanatske komore ili Srpskog lekarskog društva.

Licence može da izdaje samo Lekarska komora Srbije kao "nezavisne, profesionalne organizacije" (član 1 Zakon o komorama zdravstvenih radnika

društvo...komora...votever.
iqiqiq iqiqiq 13:36 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

O čemu mi sada u stvari debatujemo?

o tome da izborni sistem nije dobar, o tome da se na izborima odlučuje u odnosu ko ima bolje našminkanog kandidata i o kome su bolje pisani hvalospevi po novinama i pravljene kontakt emisije po televizijama, ko je imao bolja marketinške magove (gresi su im veliki) i ko je bolje zamajavao narod da zaboravi nečinjenje u prošlosti

pa onda o tome koje partije su požurile što pre da odbrane svoje lopove i kriminalce, pa koje su požurile odmah da se iscepkaju na nekoliko sitnijih, pa kako se sve to slomilo po glavi nedužnog građanina koji je naivno verovao da ima neka prava osim obaveza.
G.Cross G.Cross 13:37 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica


A ko procenjuje rezultate?

Građani na izborima.

Kakave su konsekvence gubitka izbora?

Pa gubitak vlasti i dolazak na vlast nekih drugih.

O čemu mi sada u stvari debatujemo?



Pa sad oni koji nisu dali rezultate treba samo da dokazu da su ovi jos gori pa da se vrate.

OK, eto zato se ja ne bavim politikom. (ali zadrzavam pravo da imam svoje misljenje).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:37 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Zato što većina blogera pokušava da pomogne svima.
Neznalice nas vode zato što živimo u politizovanoj zemlji,
a politika je najstariji zanat na Svetu.

Zato blogeri ne vode zemlju, ali pokušavaju da pomognu.

Ovo nije tačno. Jedan bloger, upravo sad vodi žemlju, a vika se Radulović.
angie01 angie01 13:39 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica


O čemu mi sada u stvari debatujemo?


o onome iz cultovog prvog komentara!

jer nase su konsekvence mnogo vece od vasih, za koje ne osecate nikakvu odgovornost.
iqiqiq iqiqiq 13:40 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Nebojsa Krstic
Političar ne mora da ima licencu zanatske komore ili Srpskog lekarskog društva.

Licence može da izdaje samo Lekarska komora Srbije kao "nezavisne, profesionalne organizacije" (član 1 Zakon o komorama zdravstvenih radnika

društvo...komora...votever.

nije votever,nego monopol pod pokrićem države, u ovoj zemlji ti ne možeš sa lekarskom diplomom da radiš ako nisi član Komore, to je kršenje Ustava, ali kakvi su pravnici pisali i kakvi pravnici kontrolišu, političari su nam super

Kako je Lekarska komora "nezavisna" ako država nalaže da svaki lekar mora da bude ČLAN da bi mogao da radi u svojoj struci?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:40 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Pa sad oni koji nisu dali rezultate treba samo da dokazu da su ovi jos gori pa da se vrate.

Ja se upravo borim protiv toga pitajući blogere što oni ne dođu na scenu, poput blogokolege Radulovića.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:42 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

nije votever,nego monopol pod pokrićem države, u ovoj zemlji ti ne možeš sa lekarskom diplomom da radiš ako nisi član Komore, to je kršenje Ustava, ali kakvi su pravnici pisali i kakvi pravnici kontrolišu, političari su nam super

Kako je Lekarska komora "nezavisna" ako država nalaže da svaki lekar mora da bude ČLAN da vi bi mogao da radi u svojoj struci?

Slažem se. Prilično idiotska organizacija. Mislim, ne govorim napamet...
Goran Vučković Goran Vučković 13:42 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Ja se upravo borim protiv toga pitajući blogere što oni ne dođu na scenu, poput blogokolege Radulovića.

Pa eto, došli su. Poput blogokolege Radulovića
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:43 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

jer nase su konsekvence mnogo vece od vasih, za koje ne osecate nikakvu odgovornost.

Od kad mi persiraš?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:44 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Pa eto, došli su. Poput blogokolege Radulovića

E da su ostali tamo i prineti Raduloviću...
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:47 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Nebojsa Krstic
Zato što većina blogera pokušava da pomogne svima.Neznalice nas vode zato što živimo u politizovanoj zemlji,a politika je najstariji zanat na Svetu.Zato blogeri ne vode zemlju, ali pokušavaju da pomognu.Ovo nije tačno. Jedan bloger, upravo sad vodi žemlju, a vika se Radulović.


A jedan drugi bloger u Rusiji nije uspeo da pobedi na izborima za gradonačelnika Moskve.

Međutim, poenta je u lošem izbornom zakonu (koji favorizuje strančarenje i partokratiju u Srbiji), nerazmontiranim tajnim službama (ah, te demokratske institucije koje DS nije razvijao) i u potplaćenim medijima, koji kretenizuju i obeshrabruju građanstvo, čineći dobar deo njih politički nekopetentnim.

Dakle, neodgovorna i pohlepna politička klasa u Srbiji i sve veći broj politički nekopetentnih građanki i građana srozali su nas na rep Evrope, i u ekonomskom i u socijalnom smislu! Mućni glavom!
iqiqiq iqiqiq 13:48 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Nebojsa Krstic
nije votever,nego monopol pod pokrićem države, u ovoj zemlji ti ne možeš sa lekarskom diplomom da radiš ako nisi član Komore, to je kršenje Ustava, ali kakvi su pravnici pisali i kakvi pravnici kontrolišu, političari su nam super

Kako je Lekarska komora "nezavisna" ako država nalaže da svaki lekar mora da bude ČLAN da vi bi mogao da radi u svojoj struci?

Slažem se. Prilično idiotska organizacija. Mislim, ne govorim napamet...

pa lepo da se slažeš, ali recimo prvi korak u borbi protiv korupcije bi bilo ukidanje ovakvog monopola.
Naravno da kao lekar, ako sam ucenjena članstvom u Komori, moram da platim i da ne pitam koliko.

Profesionalne strukovne organizacije ne bi smele da uslovljavaju članstvom profesionalce "normalne i pristojne Srbije" kako bi ovi ostvarili svoje pravo na rad.

Borba za demokratsku državu i demokratsku vlast počinje pravilnim pisanjem i sprovođenjem zakona. Time se još niko ne bavi.
mr.fogg mr.fogg 13:48 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Radulović i onaj mali samo su žrtvena jagnjad za održavanje vlasti.
Ako se učlane kojekude, ima im spasa, ali nama nema
Goran Vučković Goran Vučković 13:50 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

E da su ostali tamo i prineti Raduloviću...

Jbg, daj i njima 10 godina i 20 milijardi evra da stvore administrativni kapacitet
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:55 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Nebojsa Krstic
Pa sad oni koji nisu dali rezultate treba samo da dokazu da su ovi jos gori pa da se vrate.

Ja se upravo borim protiv toga pitajući blogere što oni ne dođu na scenu, poput blogokolege Radulovića.


Ja se borim pitajući tebe: što nisi dok si mogao?
godec godec 13:55 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Re: Pilot Djemala Bijedica
Slozio bih se sa tobom, ali Politicari su PLACENI (kao clanovi vlade, poslanivi ili Savetnici).
Kao protivuslugu za novac oni treba da imaju odredjene rezultate.

A ko procenjuje rezultate?

Građani na izborima.

Kakave su konsekvence gubitka izbora?

Pa gubitak vlasti i dolazak na vlast nekih drugih.

O čemu mi sada u stvari debatujemo?


Debatujemo o tvojoj opasci da su građani Srbije odgovorni jer su dozvolili da im Demokratska Stranka uradi to što je uradila. Takođe debatujemo o tome da bi konsekvence za to što je urađeno trebalo da budu znatno ozbiljnije od pukog gubitka izbora.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:56 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

O čemu mi sada u stvari debatujemo?


o onome iz cultovog prvog komentara!

Meni njegov komentar deluje odlično za miting, ali, suštinski, besmisleno.

Da li znaš koliko je vlada promenjeno u Srbiji od 2000. do danas?. Da li znaš koliko je stranaka činilo te vlade? Koliko je ljudi prošlo kroz njih?

Kako je moguće da je za posledice rada svih jedino "kriv" DS jer je on "naš", a ostali nisu jer oni nisu "naši" pa od njih ništa nismo očekivali (!). A inače, DS je naročito kriv za izbor svoji koalicionih partnera u uslovima kad boljih nije bilo.

Dakle, možete da se ljutite na mene koliko god hoćete, ali meni to deluje prilično...hm, neozbiljno, ajde da se tako fino izrazim.

stopalo stopalo 13:59 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Profesionalne strukovne organizacije ne bi smele da uslovljavaju članstvom profesionalce "normalne i pristojne Srbije" kako bi ovi ostvarili svoje pravo na rad.


isto je i sa inzenjerskom komorom
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:59 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Ja se upravo borim protiv toga pitajući blogere što oni ne dođu na scenu, poput blogokolege Radulovića.


Ja se borim pitajući tebe: što nisi dok si mogao?

Šta sam tačno mogao, a nisam?
mr.fogg mr.fogg 14:02 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Dakle, možete da se ljutite na mene koliko god hoćete, ali meni to deluje prilično...hm, neozbilno, ajde da se tako fino izrazim.


Ne ljuti se na tebe niko, ali da li ti shvataš da nam je demokratija bila poslednja 'nada, uteha i spas', a vi to niste uradili ... 'ajde da se tako fino izrazim...hm.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:07 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Hajde da zaboravimo sve tajkune, sve nameštene tendere, sve mućke i dolare prebačene na ofšor destinacije...

Samo da ste doslednom primenom Zakona o lustraciji očistili političku scenu Srbije od Miloševićevih i Šešeljevih pulena, ušli biste u istoriju Srbije.

I da ste još realizovali jedan normalan, pravi DEMOKRATSKI izborni zakon, ušli biste i u budućnost Srbije.

Ja se samo pitam kako još ne vidite da je ovaj i ovakav DS pregazilo vreme!?
princi princi 14:29 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Kako je moguće da je za posledice rada svih jedino "kriv" DS jer je on "naš", a ostali nisu jer oni nisu "naši" pa od njih ništa nismo očekivali (!). A inače, DS je naročito kriv za izbor svoji koalicionih partnera u uslovima kad boljih nije bilo.

Krle, može jedna insajderska informacija? Ko i kako je prošlog maja i juna procenio da su SPS i URS solidniji partneri za vlast nego SNS? Mislim, šta je to što je vas sve tako duboko svrstalo protiv SNS? Zašto su Dačić i Dinkić tada vama izgledali pouzdaniji partneri od nekog Vučića? Jel to bilo što ste se s SPS/URS već ušemili, pa ste mislili kako je sve funkcionisalo kako treba ili su postojali neki, dublji, ideološki () razlozi?
maksa83 maksa83 14:35 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Zašto su Dačić i Dinkić tada vama izgledali pouzdaniji partneri od nekog Vučića?

Svašta pitaš - to su ozbiljni ljudi koji drže do svog imena - obavezao ih onaj Potpis oko Zajedničkog Bola. Onaj Mario Puzo "Tattaglia has lost a son, and I have lost a son..." momenat.

U tom smislu - mene zanima čija je TO briljantna ideja bila. Ok, koalicija sa SPS-om posle prvih izbora - jedina politički racionalna odluka, ali čemu za-bo-ga taj frenč kising? Nije higijenski...
angie01 angie01 14:39 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

ali meni to deluje prilično...hm, neozbilno,



kako to mislis?

meni je neozbiljnije tvoje pitanje- a sto niste vi bolje- halo, pa, vi ste rekli da cete bolje, zar to ne obavezuje, zar nema odgovornisti, sta sad, jedina posledica je, nismo vise na vlasti, a sve ono unisteno, to nama?

Meni njegov komentar deluje odlično za miting, ali, suštinski, besmisleno.


besmisleno u kom delu?
alselone alselone 14:41 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Zašto su Dačić i Dinkić tada vama izgledali pouzdaniji partneri od nekog Vučića?


Morali su imati "neprijatelja", na tome su bazirali celu politicku filozofiju. - - Ako mi odemo ovi ce doci.

Da su krenuli sa Vucicem onda bi pokazali da su svi isti i izgubili taj znacajan momenat.
maksa83 maksa83 14:45 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Morali su imati "neprijatelja", na tome su bazirali celu politicku filozofiju. - - Ako mi odemo ovi ce doci.

Nije bre, bilo je mnogo prozaičnije, Ivica je krenuo da kmeči tipa: "ako me stvarno voliš učinićeš me poštenim Premijerom, ovako će ljudi da pričaju za mene svašta". "Može veridba?" "Šmrc..."<suza pobegne na podvaljak> "Dobrodobrodobro nemoj da plačeš, zovi kumove i ponesi kemijsku". Ivica otre suzu koja je već došla do kragne i nasmeši se stidljivo. Ostalo je histerija.
princi princi 14:46 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

jedina politički racionalna odluka, ali čemu za-bo-ga taj frenč kising?

Ruku na srce, po meni, Borisov zvezdani politički trenutak je bio upravo onaj kratki govor posle gubitka predsedničkih izbora (jeste bio malo srednješkolski patetičan, šmirantski ali, bože moj). Da je posle te večeri zaćutao, povukao se iz politike i posle toga nije oglašavao, sad bi mi izgledao skroz drugačije. Ovako, jbg, ispao najveća veverica s ove strane Rio Pekosa.
JJ Beba JJ Beba 14:49 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Kako je moguće da je za posledice rada svih jedino "kriv" DS jer je on "naš", a ostali nisu jer oni nisu "naši" pa od njih ništa nismo očekivali (!). A inače, DS je naročito kriv za izbor svoji koalicionih partnera u uslovima kad boljih nije bilo.

zato što smo za DS glasali da "urade posao za nas" kao što su obećali da bi nam bilo bolje, a nisu. sem što nisu uradili ono što su u svojim predizbornim programima obećanjapravi, napravi su i državu- uvredu za narod. da sam, saćuvajmebože, glasala za dinkića ili, nedajbože, za sps oni bi mi bili krivi.
laziiprevare laziiprevare 14:50 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

demokratija bila poslednja 'nada, uteha i spas'


Uspeh je koliko visoko odskočite kada padnete na dno.





Neuspeh je uspeh ako nešto iz njega naučimo.

Srpski slatkiši u Emiratima




Da nije bilo tih mera i konačnog raskida sa dosadašnjom praksom, za godinu dana bukvalno bismo imali argentinski scenario u Srbiji - ne bi bilo više para za vojsku i policiju, na ulicama bi bio haos i hajdučija, u apotekama ne bi bilo lekova, u bolnicama sanitetskog materijala, u školama ni profesora, ni dece.(Vučić u autorskom tekstu za najnoviiji broj Informatora SNS)

stopalo stopalo 14:57 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

U tom smislu - mene zanima čija je TO briljantna ideja bila. Ok, koalicija sa SPS-om posle prvih izbora - jedina politički racionalna odluka, ali čemu za-bo-ga taj frenč kising? Nije higijenski...


makso podrzavam te

i ja to pitam svaki put

samo pazi: lako mozes da postanes "latinkin mudroser"
alselone alselone 15:02 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Nije bre, bilo je mnogo prozaičnije, Ivica je krenuo da kmeči tipa: "ako me stvarno voliš učinićeš me poštenim Premijerom, ovako će ljudi da pričaju za mene svašta". "Može veridba?" "Šmrc..."<suza pobegne na podvaljak> "Dobrodobrodobro nemoj da plačeš, zovi kumove i ponesi kemijsku". Ivica otre suzu koja je već došla do kragne i nasmeši se stidljivo.


Jebala me moja moc imaginacije.
maksa83 maksa83 15:02 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

samo pazi: lako mozes da postanes "latinkin mudroser"

Čekaj a šta će onda da bude Chadda?

A da - polarni spajdermen, dramaturg bilder zarobljen u telu ober-pekara iz Fidelinke.
stopalo stopalo 15:05 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

A da - polarni spajdermen, dramaturg bilder zarobljen u telu ober-pekara iz Fidelinke.


hebo to, uzelo mu rotaciju

EDIT: ja uzeo 300

ali nema nista u kesu

jel' ima neka agencija za te stvari, da uputim zalbu?
alselone alselone 15:05 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Da je posle te večeri zaćutao, povukao se iz politike i posle toga nije oglašavao, sad bi mi izgledao skroz drugačije. Ovako, jbg, ispao najveća veverica s ove strane Rio Pekosa.



Kako to mislis da je ono cekanje Zmije za rukovanje bilo "vevericija" ideja?
princi princi 15:07 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

zato što smo za DS glasali da "urade posao za nas" kao što su obećali da bi nam bilo bolje, a nisu. sem što nisu uradili ono što su u svojim predizbornim programima obećanjapravi, napravi su i državu- uvredu za narod. da sam, saćuvajmebože, glasala za dinkića ili, nedajbože, za sps oni bi mi bili krivi.

Daj, bre, bebo, budimo realni, ko je normalan 2000. mislio da oni mogu da urade bilo kakav posao? Ko da ga uradi? Đinđić? Obradović? Korać Dr Žarko? Živković? Perišić? Čović? Mihajlović? Goranče Novaković? Ko je verovao njihovim obećanjima? Nego su samo u tom trenutku bili manje zlo od onog idiota.
princi princi 15:12 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Kako to mislis da je ono cekanje Zmije za rukovanje bilo "vevericija" ideja?

Ma jok, to je već bilo u sklopu priprema i promocije (čitaj: dajštadaš) za samoproklamovanog eksperta za rešavanje međunarodnih pitanja (mislim, i sama ideja da on može postati EU komesar za rešavanje bilo kog svetskog pitanja pokazuje skoro tužno bolesne dimenzije Tadićeve grandeur iluzije).
JJ Beba JJ Beba 15:30 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica


Daj, bre, bebo, budimo realni, ko je normalan 2000. mislio da oni mogu da urade bilo kakav posao? Ko da ga uradi? Đinđić? Obradović? Korać Dr Žarko? Živković? Perišić? Čović? Mihajlović? Goranče Novaković? Ko je verovao njihovim obećanjima? Nego su samo u tom trenutku bili manje zlo od onog idiota.

pa dobro, verovali smo da će se nešto destiti bolje od miloševićeve tvorevine. šta nam je bila alternativa? da ne glasamo nizakoga?

ja sama veovala da će biti lustracije npr. pa polako

ja sam verovala u Đinđića.
u Tadiča nikako (mada sam glasala za njega) i u sve ostale koji su sa Tadićem došli u DS posle Đinđićevog ubistva. Vlahović? Đilas? Petrović? no way.
laziiprevare laziiprevare 15:31 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Ovo nije tačno. Jedan bloger, upravo sad vodi žemlju ...

(Ministra financija,privrede...)Stros Kan Sutra savetuje (službenike) u Ministarstvu privrede

Planiran je i sastanak s predstavnicima Saveta stranih investitora, Američke privredne komore, Delegacije nemačke ekonomije u Srbiji, Italijansko-srpske privredne komore, Trgovinskog predstavništva Ruske Federacije, Francusko-srpske privredne komore i Privredne komore Austrije ...Savetnik Vlade Srbije će se, kako je saopštio je PR Ministarstvo privrede, sastati i sa predstavnicima Unije poslodavaca, Asocijacije malih i srednjih preduzeća i preduzetnika, Udruženja poslodavaca Srbije "Poslodavac", NALED-a i Udruženja korporativnih direktora Srbije ... Udruženja osiguravača Srbije i Udruženja banaka Srbije, kao i sa predstavnicima Saveza samostalnih sindikata Srbije, Ujedinjenih granskih sindikata Nezavisnost, Asocijacije slobodnih i nezavisnih sindikata - ASNS, Konfederacije slobodnih sindikata, Udruženih sindikati Srbije "Sloga" i Industrijskog sindikata Srbije...



U večernjim časovima, za sve siromašne, ali seksi i kreativne tipove omogućeno je fotografisanje i duhoviti razgovori.
maksa83 maksa83 15:33 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

U večernjim časovima, za sve siromašne, ali seksi i kreativne tipove omogućeno je fotografisanje i duhoviti razgovori.

Ovo nije fer. Video sam već ovu sliku, i jedino Vučić tu ima cipele koje bih eventualno i ja nosio, a ovde je to odsečeno. Pa kakvi smo to ljudi...
JJ Beba JJ Beba 15:40 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

U večernjim časovima, za sve siromašne, ali seksi i kreativne tipove omogućeno je fotografisanje i duhoviti razgovori.

jbte kako sedi kretenski ovaj Stros Kan. razbaškario se ko pravi kan, da se vidi ko je gazda
dočim se ovi naši skupili ko dve bankice. Gle ministra privrede, uvio se u sopstvene noge, zatvoreno, stidljivo, inferiorno, najrađe bi pobego.
Njegovo veličanstvo PPV kao mason, smireno
Krstić, s'ovom njegovom putnom torbom čeka ubrzani za lapovo
stopalo stopalo 15:49 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

(Ministra financija,privrede...)Stros Kan Sutra savetuje (službenike) u Ministarstvu privrede


ne moze nama da pomogne ni dzingis-kan

PS: smejem se, smejem se....
laziiprevare laziiprevare 16:02 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Pa kakvi smo to ljudi...



Suoči se sa činjenicama,bolni rezovi i štednja na svim poljima, pa i na fotografijama. (nema više lični interesi)

Ja se upravo borim protiv toga pitajući blogere što oni ne dođu na scenu, poput blogokolege Radulovića.




Samo da svi pododbori završe preporuke.(E da su ostali tamo i prineti ...)

Zbog ukusa iz naših krajeva došao sam čak iz Dohe. Ovo je pravo osveženje za sve nas na Bliskom istoku.

arcins arcins 16:08 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

maksa83
U večernjim časovima, za sve siromašne, ali seksi i kreativne tipove omogućeno je fotografisanje i duhoviti razgovori.

Ovo nije fer. Video sam već ovu sliku, i jedino Vučić tu ima cipele koje bih eventualno i ja nosio, a ovde je to odsečeno. Pa kakvi smo to ljudi...



Kombinacija odela i prevrnuta koza (cipela), outstanding!
maksa83 maksa83 16:09 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Samo da svi pododbori završe preporuke.(E da su ostali tamo i prineti ...)

Ove slike sa Stojadinovićem su fantastične. Tvrdim da je on politička paradigma ovih prostora - jedan isti tip kog biramo već 100 godina, samo se ime menja, prelazi iz tela u telo, kao u onom filmu Fallen.


maksa83 maksa83 16:10 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

arcins
Kombinacija odela i prevrnuta koza (cipela), outstanding!


E, da se notira da nisam rekao da bih ih nosio uz referentsko plavo odelo.
laziiprevare laziiprevare 16:10 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

ne moze nama da pomogne ni dzingis-kan



smejem se, smejem se ...
laziiprevare laziiprevare 16:18 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

E, da se notira da nisam rekao da bih ih nosio uz referentsko plavo odelo.



Ti i nisi ...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:25 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Daj, bre, bebo, budimo realni, ko je normalan 2000. mislio da oni mogu da urade bilo kakav posao? Ko da ga uradi? Đinđić? Obradović? Korać Dr Žarko? Živković? Perišić? Čović? Mihajlović? Goranče Novaković? Ko je verovao njihovim obećanjima? Nego su samo u tom trenutku bili manje zlo od onog idiota.

To baš i kažem. Pomenuti idioti su potrošeni. Sad je došao red na tebe.
cult cult 17:00 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

U večernjim časovima, za sve siromašne, ali seksi i kreativne tipove omogućeno je fotografisanje i duhoviti razgovori.


Ništa od toga.
Video je sve cifre.
Otkazao ivente iz "neodložnih privatnih razloga"
AlexDunja AlexDunja 17:06 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

[quote]prevrnuta koza (cipela),
možda je eko

to bi bilo po meri društava za zaštitu životinja,<
i u tom smislu opravdano
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:28 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

ne mogu da zamislim da bilo gde u svetu, neki politicki funkcioner to kaze svojim gradjanima, kao odgovor na svoj los rad.

Ni ja. Al ja nisam politički funkcioner pa mogu da kažem šta god hoću.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:29 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

dok Ustav Srbije nalaže

Sloboda udruživanja
Član 55.
"Jemči se sloboda političkog, sindikalnog i svakog drugog udruživanja i pravo da se ostane izvan svakog udruženja... "

Zašto je članstvo u Lekarskoj komori obavezno?

Ne znam, pitam se i ja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:35 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica


"Mi nismo bili dobri, pa sto vi niste to uradili bolje" je nikakav odgovor.
Skoro kao odgovor looser-a

Ja vodim svoju firmu, dosta uspesno i to mi je dovoljno. I necu traziti politicara da je vodi.

Nisam ni reziser ali verujem da imam pravo da volim ili ne volim filmove.

Imaš pravo i da voliš kajganu iako ne znaš da sneseš jaje.

Treba da preciziram.

Pitanje zašto dozvoljavaš da te drugi vode, a ne vodiš ti, nije postavljeno svima. Samo onima koji sve znaju, u sve se razumeju i misle da bi sve bolje.
leeanna leeanna 17:52 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Nebojsa Krstic
dok Ustav Srbije nalaže

Sloboda udruživanja
Član 55.
"Jemči se sloboda političkog, sindikalnog i svakog drugog udruživanja i pravo da se ostane izvan svakog udruženja... "

Zašto je članstvo u Lekarskoj komori obavezno?

Ne znam, pitam se i ja.


zato što u srbiji (i ne samo ovde) komore (advokatska, lekarska, inženjerska) nisu obična udruženja, nego profesionalne organizacije sa poverenim javnim ovlašćenjima. jedno od najvažnijih je davanje licenci za odgovarajući praktičan rad, jer za takav rad nije dovoljan samo faks, već ispunjenost još nekih dodatnih uslova. za obavljanje poslova u okviru struke, a za koje nije potrebna licenca, članstvo je dobrovoljno.
iqiqiq iqiqiq 18:22 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

stopalo
Profesionalne strukovne organizacije ne bi smele da uslovljavaju članstvom profesionalce "normalne i pristojne Srbije" kako bi ovi ostvarili svoje pravo na rad.


isto je i sa inzenjerskom komorom

Tako je, u Zakonu o planiranju i izgradnji data je funkcija Inženjerskoj komori da izdaje licence za određene struke i to zakonom zabetonirano. I ko ih sada proverava da li oni ucenjuju inženjere?
I sa kojim pravom je njima poverena ta uloga, zašto nije dato da Savez inženjera i tehničara obavlja to licenciranje ili recimo PKS Udruženje za građevinu itd.

Jasno je da je ovo protivustavno, jer su sva udruženja jednako registrovana, ali država koja podstiče monopol, ne može da se izvuče iz svoje monopolističke uloge. Umesto da ostavi struci da sama uređuje pravila, država zakonom određuje jedno udruženje, bez prava konkurencije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:42 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Jasno je da je ovo protivustavno, jer su sva udruženja jednako registrovana, ali država koja podstiče monopol, ne može da se izvuče iz svoje monopolističke uloge. Umesto da ostavi struci da sama uređuje pravila, država zakonom određuje jedno udruženje, bez prava konkurencije.

Ne razumem se u zakone i propise, ali mi ovo deluje logično.

Ne znam kako se ova tema pojavila ovako uzgred ovde, ali ona zaslužuje i veći prostor i neku aktivnost u smisli podneska Ustavnom sudu,
blogovatelj blogovatelj 18:55 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Krstić, s'ovom njegovom putnom torbom čeka ubrzani za lapovo


angie01 angie01 19:01 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Samo onima koji sve znaju, u sve se razumeju i misle da bi sve bolje.


pa nije kvantna fizika u pitanju, nego nasi zivoti, sta je od pomenutog u bilo cijem komentaru sporno kao spoznaja?
iqiqiq iqiqiq 19:30 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

leeanna
Nebojsa Krstic
dok Ustav Srbije nalaže

Sloboda udruživanja
Član 55.
"Jemči se sloboda političkog, sindikalnog i svakog drugog udruživanja i pravo da se ostane izvan svakog udruženja... "

Zašto je članstvo u Lekarskoj komori obavezno?

Ne znam, pitam se i ja.


zato što u srbiji (i ne samo ovde) komore (advokatska, lekarska, inženjerska) nisu obična udruženja, nego profesionalne organizacije sa poverenim javnim ovlašćenjima. jedno od najvažnijih je davanje licenci za odgovarajući praktičan rad, jer za takav rad nije dovoljan samo faks, već ispunjenost još nekih dodatnih uslova. za obavljanje poslova u okviru struke, a za koje nije potrebna licenca, članstvo je dobrovoljno.

Pogledaj u Agenciji za privredne registre, Lekarska komora je registrovana kao udruženje šifra delatnosti 9412, isto kao i Srpsko lekarsko društvo.
Sada je pitanje po kom osnovu država određuje Lekarsku komoru kao onu u kojoj svi lekari moraju OBAVEZNO da budu članovi ili neće moći da obavljaju svoju delatnost.
Po kom osnovu je Lekarska komora ona koja izdaje licence i ko je nezavisni organ koji proverava da li postoje zloupotrebe, recimo ako ne platiš određenu svotu na ruke, ne možeš da položiš ispit.
Hvala ti na odgovorima ako poznaješ tu tematiku

inače
nego profesionalne organizacije sa poverenim javnim ovlašćenjima


to je diskutabilno, i pomoglo bi mi da mi daš reference koja EU zemlja zakonski dodeljuje nekom udruženju isključivo pravo da izdaje licence za neku struku?
Koliko poznajem udruženja inženjera u EU, uglavnom je to stvar prestiža i nikako se država ne meša u struku. Ako država nalaže da lekar ima licencu isključivo od Lekarske komore, onda država mora da plati odšetu ako lekar pogreši. Obično sama strukovna udruženja imaju direktne ugovore sa osiguravajućim društvima, pa je posedovanje licence znak osiguravajućem društvu da je takav lekar manje rizičan, jer je polagao dodatne obuke, kurseve, naučio dodatne procedure itd.

Sačekaćemo "skrining" da se završi pa da vidimo kako će se to rešiti kod nas.
iqiqiq iqiqiq 19:33 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Nebojsa Krstic
Jasno je da je ovo protivustavno, jer su sva udruženja jednako registrovana, ali država koja podstiče monopol, ne može da se izvuče iz svoje monopolističke uloge. Umesto da ostavi struci da sama uređuje pravila, država zakonom određuje jedno udruženje, bez prava konkurencije.

Ne razumem se u zakone i propise, ali mi ovo deluje logično.

Ne znam kako se ova tema pojavila ovako uzgred ovde, ali ona zaslužuje i veći prostor i neku aktivnost u smisli podneska Ustavnom sudu,

pa pojavila se na onu tvoju temu da političarima niko ne postavlja nikakve kvalifikacione uslove

bilo bi lepo dobiti odgovore kako i zašto država odredi da profesije lekara, advokata, inženjera i nastavnika zahteva licence, a pri tom i sam kažeš da političar može da bude svako, pa nema čak ni zahtevanih kvalifikacija, a o licencama, proveri poznavanja Ustava i bar zakona relevantnih za oblast kojoj potonji naginje, da i ne govorimo.

Još je "najveselije" da su lekari, nastavnici i inženjeri na listi najgore plaćenih zanimanja u Srbiji a pri tom su najzahtevnija zanimanja u odnosu na licence.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana