Ludnica je , kanda , otkljucana?

mariopan RSS / 21.02.2008. u 21:05

  Molim , molim , molim one koji ruse Beograd da ne ruse MOJ BEOGRAD

  Beograd su rusili i palili , ubijali i ranjavali ljude nasi neprijatelji odvajkada , danas ste to vi. Rusite ga zato sto ne mozete da dobacite kamenom do Amerike ili Kanade ? Na suprot vama su policajci koji isto misle kao vi da je to nepravda i sila i bezakonje velikih i mocnih ali samo rade svoj posao a to je da SACUVAJU BEOGRAD . 

  Da li od vas treba da ga cuvaju?

  Da li ce zbog vaseg "patriotizma " neka majka ili zena od sutra nositi crninu i necija deca rasti bez roditelja?

  Znam da smo vam dali los primer mi , vasi roditelji , onda kada smo spaljivali TV " Bastilju". Sta je kriva ta jadna zgrada sto su u njoj sedeli neki ljudi ? Danas sede neki drugi i da li je vredelo?

   Znam da smo spaljivali Skupstinu , onu divnu zgradu , a tako nam je malo lepih zgrada ostalo u Beogradu , srusili su ih bombama pa smo malo rusili i mi. Zato da neko ukrade stolicu , sliku ili pepeljaru. a da li je vredelo? Danas tamo sede drugi ljudi , da li smo je spaljivali da zasednu oni i da li cemo spaljivati svaki put da bi seo neko treci?

  Kosovo je MOJE jer ja sam se tamo rodila. Ne moze mi niko zabraniti da to kazem jer je ISTINA. To Kosovo je velika rana na mome srcu i velika sramota civilizovanog sveta , jer se pravo i pravda ne mogu uvesti nepravdom i bezakonjem kojim se sluze veliki i mocni. To je sila i nepravda a kada sila stupa prvo strada pravda i zakoni. Tako je i sada.

   Ali necete mi pomoci tako sto cete da srusite Beograd.

 

  MOLIM , MOLIM , MOLIM VAS DA GA SACUVATE. 



Komentari (69)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

eli eli 21:22 21.02.2008

Kako

su organizatori mislili da kontrolisu onoliko ljudi?I zasto nisu bolje obezbedjivali moguce mete napada,nisu znali?Zaista se stidim ovakvog kraja.Pozdrav i preporuka.
bravar bravar 21:22 21.02.2008

bez naslova

To sam htela da uzviknem, ali Ti si me preduhitrila. Svaka Ti je rec na mestu.
Dokle vise da ga rusimo!!!

PS Malo pre gleda moj covek snimke sa ulica na TV, a nase ga malo dete (5g) pita:
- Tata, jel su ovo Turci?
- Nisu sine. To su Srbi.
- Au... rece

mi ostadosmo nemi.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:28 21.02.2008

Re: bez naslova

jel su ovo Turci?
- Nisu sine. To su Srbi.

Pa istorijski gledano, moglo bi se rechi da tu i nema neke razlike... mislim mnogo smo crni, a Sloveni... ma, daj.....
mariopan mariopan 23:33 21.02.2008

Re: bez naslova

Aleksandar Stosic
jel su ovo Turci?
- Nisu sine. To su Srbi.

Pa istorijski gledano, moglo bi se rechi da tu i nema neke razlike... mislim mnogo smo crni, a Sloveni... ma, daj.....

Mislim da Turci koji ovo gledaju upravo izdaju saopstenje da oni sa nasim genima nemaju nikakve veze.
bravar bravar 23:39 21.02.2008

Re: bez naslova

ma, daj.....

Ma i mi ne rekosmo nista. Prvo... otkud mu Turci... Gde cuo, gde vid'o... Odvali uz put, u prolazu i ode...
Bilo simpaticno... dete je, a odreagova ga bas.

A to da smo crni... ima li jos neka boja crnja od te?
mariopan mariopan 23:45 21.02.2008

Re: bez naslova

Pa ima ..crna , crnja , najcrnja...svetlocrna , tamnocrna , sivocrna , plavicastocrna,..........
bravar bravar 23:50 21.02.2008

Re: bez naslova

Znaci... najcrnja:(
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:10 22.02.2008

Re: bez naslova

mariopan
Aleksandar Stosic
jel su ovo Turci?
- Nisu sine. To su Srbi.

Pa istorijski gledano, moglo bi se rechi da tu i nema neke razlike... mislim mnogo smo crni, a Sloveni... ma, daj.....

Mislim da Turci koji ovo gledaju upravo izdaju saopstenje da oni sa nasim genima nemaju nikakve veze.

mogu oni da pishu sta god hoce, ali dovoljno su dugo bili u Srbiji da ih cinjenic demantuju...
hm, nije mi namera da vredjam ni jednu naciju, cisto mi palo na pamet ta veza nas i turaka...eto banalno.... da budemo nacisto, ok?
mariopan mariopan 00:38 22.02.2008

Re: bez naslova

bravar
Znaci... najcrnja:(

Bravarice , to pametno dete da gledas i da ga pazis to ce nam dete trebati za nekih dvadesetak godina da nam bude precednik / ca .
G r o f i c a G r o f i c a 21:26 21.02.2008

Srbi su Srbija

Da li od vas treba da ga cuvaju?

Nazalost Srbiju treba cuvati od prevelikih Srba koji su danas govorili (citaj vikali, drali se) recitovali... Glumci, sve sami glumci i filmski reditelj koji rece sa setom kako smo ''izrucili naseg predsednika (zlikovcima?)...''. Kakvi su roditelji, deca su dobra i ''ne dirajte im decu'' porucuju oni.
nsarski nsarski 21:27 21.02.2008

Ako je po Rumsfeldu,

sve je to OK, i deo demokratije koja je "untidy". Kad su slicne, i mnogo gore, stvari radili Iracani po Bagdadu, Rumsfeld je rekao Stuff happens"



Mozda ovi razbijaci po Bg. samo slusaju savet najvece demokratije sveta? Istina, udarna vest u NY Times-u sada je napad na americku ambasadu u Bg.

Ne pominju Rumsfelda i njegov savet.


P.S. Da ne bude zabune: apsolutno osudjujem svaku vrstu vandalizma, razbijanja i kriminalnog ponasanja po Beogradu! Kome je do razbijanja, nek ide u svoju dnevnu sobu pa neka razbija.
mariopan mariopan 21:37 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

Znam , gledam CNN , dusa me boli. Da li su hteli tu sliku da pokazu svetu? Da li smo to mi? Izgleda da jesmo.
Cocoa Cocoa 21:47 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

To su Srbi još od 1988.
Samo je pogled u ogledalo jako bolan, pa se prave da ništa nisu videli.
mariopan mariopan 22:23 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

Razbili su to ogledalo.
A sto se tice Ramsfelda , ne bi me bolela glava da je neko dobacio do njega ali dobacili su samo do Kneza Milosa , Slavije itd. Sav taj lom cemo mi da platimo iz nasih ionako tankih novcanika. Znam Nsarski da ti ne podrzavas i ne opravdavas nasilje i vandalizam . Nije mi uteha da znam sta drugi rade i sta govore dok gledam sta rade ovde . Daleko je Amerika. Mi smo ovde i ovo je nas grad i nasa sramota. Drugi neka se stide svoje.
nsarski nsarski 22:29 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

Ma, potpuno se slazem. Ovo sto se desava sada po Bg. je totalno divljastvo i primitivizam. Jos me vise plasi da to ne bude simbol i prethodnica nase buduce politike prema svetu. To bi vec bilo strasno!
Ramsfelda sam pomenuo samo da pokazem kako oni bagatelisu sa tudjim vrednostima. Ali, mi smo poslednji koji to treba da im trljamo na nos.
eli eli 22:46 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

Ovo sto se desava sada po Bg. je totalno divljastvo i primitivizam

Evo sada mi javili da gledam vesti,nasli su ugljenisano telo u americkoj ambasadi.I sta sad?
mariopan mariopan 22:52 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

Ja se nadam da nasa politika prema svetu nece biti takva , pre svega uzdam se u razum i pamet , verujem da toga jos ima i da je ovo veceras osvestilo mnoge koji su koketirali sa najnizim porivima u ljudima igrajuci na kartu povredjenih i razocaranih .

Ja sam licno povredjena i razocarana ali necu da me brane oni kojima je danas bilo vaznije da razbiju neki izlog i da uzmu "suvenir " kao dokaz svog patriotizma. Hvala , branicu se onda sama , sigurno ne tako sto cu razbiti nekome glavu. Kome moze argument biti razbijena glava? Samo budali.
nsarski nsarski 22:53 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

Evo sada mi javili da gledam vesti,nasli su ugljenisano telo u americkoj ambasadi.I sta sad?

Sta sad? Sada je opasno, zaista.
Neoprostiv greh na danasnjoj planeti je ubiti ili ugroziti Amerikanca. Bog neka nam je na pomoci. Taj isti Bog ce mi, nadam se, oprostiti ako pozelim da nije u pitanju Amer vec neko od ne-americkog osoblja. Ovo su ozbiljne stvari. Hillybilly i Barak i McKejn "USS Liberty" John imaju dzebane za dve ture izbora! Koji moroni, choveche.
mariopan mariopan 22:54 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

eli
Ovo sto se desava sada po Bg. je totalno divljastvo i primitivizam

Evo sada mi javili da gledam vesti,nasli su ugljenisano telo u americkoj ambasadi.I sta sad?

JAO BRE, LJUDI.....
mariopan mariopan 22:58 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

nsarski
Evo sada mi javili da gledam vesti,nasli su ugljenisano telo u americkoj ambasadi.I sta sad?

Sta sad? Sada je opasno, zaista.
Neoprostiv greh na danasnjoj planeti je ubiti ili ugroziti Amerikanca. Bog neka nam je na pomoci. Taj isti Bog ce mi, nadam se, oprostiti ako pozelim da nije u pitanju Amer vec neko od ne-americkog osoblja. Ovo su ozbiljne stvari. Hillybilly i Barak i McKejn "USS Liberty" John imaju dzebane za dve ture izbora! Koji moroni, choveche.

Meni je svejedno ko je jer to je COVEK. Nadala sam se da niko nece nastradati jer sve se , osim zivota , moze nadoknaditi.

A sada , Nsarski , ti si u pravu , sto ce tek sada da dobiju gorivo za svoje politicke igre ima samo da nam zvoni po usima. Ma zasluzili smo i gotovo.
ivana23 ivana23 22:59 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

Nadam se da su se Ameri do sada vec prebrojali. Ambasador je uostalom dao izjavu da je zgrada bila prazna. Verovatno je to neki od onih "nasih" pijanih.
zanaa zanaa 23:01 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,


ako je i nas, usao je na americku teritoriju. lose zvuci
nsarski nsarski 23:04 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

Meni je svejedno ko je jer to je COVEK.

Naravno, nego, ako iole moze da se bira, bolje da nije Amer. Uzasno je, ali ne-amer verzija je bolja. Zato sam i rekao da se nadam da ce mi Bog oprostiti zbog razlikovanja.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:04 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,


Prvo da se ogradim, da me neko ne shvati pogresno, ne slazem se sa unistavanjem Beograda.

Bio sam natkjuce u Beogradu. Narod kipti od besa zbog priznavanja Kosova, i sam sam takav btw - mada se bez teskoca kontrolisem od bilo kakvog agresivnog ponasanja i retorike. Godine cine svoje i daju nam mudrost, 46 mi je.

Zato trezveno i razmisljam, mislim da je nemoguce ocekivati u ovakvom spletu okolnosti - drugaciji sled dogadjaja. Vatra je potpaljena od strane MZ, pitanje je samo dokle ce da gori.

Ovakvi postupci MZ izazvali su nezapamcen gnev - ljudi su razjareni. Ocekivati od razjarenih ljudi, narocito mladih, na brdovitom Balkanu da se ponasaju racionalno je zaista optimizam bez pokrica... Ybg, sipali su ljudima so direktno u ranu, treba li ocekivati od ljudi da posle toga budi normalni, racionalni i "civilizovani"

Kako i kada ce se ovo zaustaviti - uopste nisam optimista.....bas sam zabrinut......nista ne valja

nsarski nsarski 23:28 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

Naravno, narod je besan, ali to ima rezona kada na stvari realno gledas. Veceras (za oko 3 sata) je ovde debata, u Teksasu, izmedju Hilari i Obame. Oboje su ko macke sabijene u cose. Ako budem cuo neko pitanje tipa: "Veceras je zapaljena americka ambasada - sta cete vi, kao predsednik, preduzeti protiv rastuceg terorizma?" ima da se najezim. Stavili smo sebe ovim danasnjim glupostima u cuvenu poziciju "sto se vise otimas, sve ti vise ulazi". Super.
eli eli 23:35 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

Koji moroni, choveche.

Od pocetka skupa sam se plasila toga,da ce se oteti {kojoj?} kontroli.Bas kada su konacno poceli da gledaju na nas kao na ljude ,a ne divljake mi im dokazali suprotno.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:42 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

eli
Koji moroni, choveche.

Od pocetka skupa sam se plasila toga,da ce se oteti {kojoj?} kontroli.Bas kada su konacno poceli da gledaju na nas kao na ljude ,a ne divljake mi im dokazali suprotno.

Koja kontrola, pa oni ce sad to da prebace na Jocica, "prekinut lanac komandovanja"...

Ludnica je inace odavno otkljucana, tamo negde na osmoj sednici, ako vec ne na gazimestanskom fashistickom mitingu 89.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:45 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

nsarski
Naravno, narod je besan, ...

Ne, narod je besan zato sto je, kako je lepo prikazao neumrli Borislav Pekic, oboleo od besnila. Besnilo je neizleciva bolest centralnog nervnog sistema. U ovim krajevima je endemska, a poslednja epidemija je otpocela 1987. godine, i uprkos privremenoj remisiji 2000-2003, nakon 12. III 2003. je u punom naletu.

Svako opravdavanje besnila i samo predstavlja prve simptome bolesti.
eli eli 23:50 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

Koja kontrola, pa oni ce sad to da prebace na Jocica, "prekinut lanac komandovanja"...

Dok smo gledali "onoliki"narod bas smo pricali o ministru Jocicu i onom snimku na youtube-u kada navijaci Partizana i Vojvodine naizmenicno pevaju "Obija trafike Ministar policije".Tako kod nas sve neodgovorno i neozbiljno.
nsarski nsarski 23:53 21.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

Svako opravdavanje besnila i samo predstavlja prve simptome bolesti.

Milane, prijatelju, nadam se da vidis da ja to besnilo ne opravdavam uopste.
Uzgred, nocas je bilo pomracenje Meseca ovde. U Evropi je moglo da se vidi rano ujutru.
mariopan mariopan 00:01 22.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

nsarski
Svako opravdavanje besnila i samo predstavlja prve simptome bolesti.

Milane, prijatelju, nadam se da vidis da ja to besnilo ne opravdavam uopste.
Uzgred, nocas je bilo pomracenje Meseca ovde. U Evropi je moglo da se vidi rano ujutru.

Eto zasto se to sve desava , pa pomracenje je bilo a mi se tek sada osvestili.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:02 22.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

nsarski
Svako opravdavanje besnila i samo predstavlja prve simptome bolesti.

Milane, prijatelju, nadam se da vidis da ja to besnilo ne opravdavam uopste.
Uzgred, nocas je bilo pomracenje Meseca ovde. U Evropi je moglo da se vidi rano ujutru.

Ama nisam mislio na tebe, naravno. Vec na govornike vecerasnjeg mitinga i njihovu "pastvu"...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:03 22.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

mariopan
nsarski
Svako opravdavanje besnila i samo predstavlja prve simptome bolesti.

Milane, prijatelju, nadam se da vidis da ja to besnilo ne opravdavam uopste.
Uzgred, nocas je bilo pomracenje Meseca ovde. U Evropi je moglo da se vidi rano ujutru.

Eto zasto se to sve desava , pa pomracenje je bilo a mi se tek sada osvestili.

Kod nas je u toku jedinstveni astronomsko-psihopatski fenomen: totalno pomracenje uma. I to koje traje od septembra 1987 - 21 godina, nije sala.
mariopan mariopan 00:34 22.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

A da se pelcujemo , jel kasno? Inace " Besnilo" sam citala cetri puta , strava i uzas i tako realno da sam morala da proverim da li je to moguce....pa izgleda da jeste.
bindu bindu 03:06 22.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

"sto se vise otimas, sve ti vise ulazi". Super


nije u pitanju otimanje ne otimanje vec sta podrazumevas pod tim.
u pitanju je da su nasi drzani cinovnici omanuli i obmanuli svojim nakaradnim shvatanjima sta je demokratija.
ovo sto su izveli kao reakciju na slucaj kosovo je kranje nemoralno i neodgovorno.
sto ce srbiju dodatno da kosta.unistavaju zivot mladim ljudima.
posle ovoga sa ovakvom liderskom ekipom nemoze da bude bolje,
da se ne zavaravamo.moze samo da bude jos gore.
oldtajmer oldtajmer 03:47 22.02.2008

Re: Ako je po Rumsfeldu,

Mozda ovi razbijaci po Bg. samo slusaju savet najvece demokratije sveta? Istina, udarna vest u NY Times-u sada je napad na americku ambasadu u Bg.


da, bez tog dela smo bas mogli a?

i lepo kaze mariopan, mi cemo na kraju da platimo taj lom, kako god okrenes...
zanaa zanaa 22:58 21.02.2008

Dobro dosli


u pravoslavnu dzamahiriju!

Ne, Srbija nece u samoizolaciju, Srbija se malo samobicuje!
Jaril Jaril 23:04 21.02.2008

Re: Dobro dosli

u pravoslavnu dzamahiriju!

занаа.... ОВО НИЈЕ Православље...
mariopan mariopan 23:16 21.02.2008

Re: Dobro dosli

Jaril
u pravoslavnu dzamahiriju!

занаа.... ОВО НИЈЕ Православље...

TO Jarile.
eli eli 23:30 21.02.2008

Re: Dobro dosli

u pravoslavnu dzamahiriju

Onima kojima je bilo do Pravoslavlja su u miru stajali ispred crkve,nisu lomili i {koliko bih volela da je netacna informacija} ubili nikog.Ali kao sto sam napisala gore,kako su mislili da kontrolisu ljude?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:30 21.02.2008

Re: Dobro dosli

занаа.... ОВО НИЈЕ Православље...

kako nije, a moleban?
mariopan mariopan 23:37 21.02.2008

Re: Dobro dosli

Aleksandar Stosic
занаа.... ОВО НИЈЕ Православље...

kako nije, a moleban?

Aleksandre , ljudi koji su prisustvovali molebanu jesu vernici i oni nisu palili ni razbijali . To su obicni ljudi i ne treba zbog nekolicine vredjati sve.

A Jaril je u pravu to NIJE PRAVOSLAVLJE , Pravoslavlje su pokazali oni ljudi koji su otisli pred hram i prisustvovali molebanu. Njih je bilo oko pola miliona a razbijali su po proceni koju cujem na TV nekoliko stotina. Oni zbog Pravoslavlja nisu ni dosli. To nije Pravoslavlje.
mariopan mariopan 23:41 21.02.2008

Re: Dobro dosli

eli
u pravoslavnu dzamahiriju

Onima kojima je bilo do Pravoslavlja su u miru stajali ispred crkve,nisu lomili i {koliko bih volela da je netacna informacija} ubili nikog.Ali kao sto sam napisala gore,kako su mislili da kontrolisu ljude?

Izgleda da nisu MISLILI.
eli eli 23:53 21.02.2008

Re: Dobro dosli

Izgleda da nisu MISLILI.

A,sto da se muce.Sada cemo mi umesto njih da mislimo,kako da se izvadimo iz @#$% u koja su nas gurnuli.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:14 22.02.2008

Re: Dobro dosli

mariopan
Aleksandar Stosic
занаа.... ОВО НИЈЕ Православље...

kako nije, a moleban?

Aleksandre , ljudi koji su prisustvovali molebanu jesu vernici i oni nisu palili ni razbijali . To su obicni ljudi i ne treba zbog nekolicine vredjati sve.

A Jaril je u pravu to NIJE PRAVOSLAVLJE , Pravoslavlje su pokazali oni ljudi koji su otisli pred hram i prisustvovali molebanu. Njih je bilo oko pola miliona a razbijali su po proceni koju cujem na TV nekoliko stotina. Oni zbog Pravoslavlja nisu ni dosli. To nije Pravoslavlje.

Mariopan, ja odlazim u jedan shiri kontekst... jasno je da su vernici bili vecina... to mi ne moras objasnjavati... ali sve je to takomalo cudno da ne kazem apsurdno: ovi se mole - ovi pale, kao da sveta na dve zemljine polulopte... znas, jednima je dovoljan moleban da se srede, drugima nasilje.... i jedno i drugo je bila poruka sa mitinga, pogotovo Vojina
mariopan mariopan 00:31 22.02.2008

Re: Dobro dosli

Sve ovo veceras je poruka.
Umesto da smo svetu pokazali da smo civilizovani pa da se ona slika " ozverenog lika , koju umnozavaju u veceri i jutra" skine sa nas kao anatema , ta slika se sada vrti na svim svetskim kanalima. To me boli. I boli me onaj covek koga su nasli u ambasadi. ko god da je.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:15 22.02.2008

Re: Dobro dosli

Umesto da smo svetu pokazali da smo civilizovani

pa od kruga ne moze da se napravi kocka
Jeremija Jeremija 23:11 21.02.2008

Da se razumemo...

ono kad je gorela skupština bila je paljevina, a ovo večeras se zove moleban.
Moleban je malopre završen i u knez mihajlovoj: prodavnice polupane a , roba opljačkana.
Sačuvaj bože Beograd od još jednog ovakvog molebana.
mariopan mariopan 23:28 21.02.2008

Re: Da se razumemo...

Jeremija , narod koji je isao na moleban nije pljackao ni razbijao.

Po meni najvecu odgovornost snose organizatori. Ucestvovala sam u raznim protestima i mala deca znaju da svaki skup koriste kriminalci i organizovane bande da kradu , da dzepare , da izazovu nered da bi krali i to se vidi po tome da su mnoge prodavnice opljackane. Ako to znam ja znali su i organizatori a pijanim "patriotama ' samo treba neko ko ce da baci prvi kamen. To je psihologija gomile.

Zpaljiva atmosfera je trajala danima pa su mogli znati koliki je rizik i da se na vreme za to pripreme.

Bojane , jeste ta medjunarodna zajednica dosula so na ranu , pa to je i moja rana , ali smo mogli da im ne damo one slike divljastva i materijala da nas opet u svetu prikazu kao razularenu gomilu. Nekome je to itekako islo u prilog i mogli smo da im ne pomazemo da to i dobiju od nas.

Na molebanu i protestu je bilo oko pola miliona ljudi a palilo je i pljackalo nekoliko stotina. Sada ce pola miliona ljudi u svetu da se prikazuje kako divlja i rusi SVOJ GRAD i ranjene i mrtvog ( daj Boze da nema mrtvih ) cemo da oplakujemo i zalimo dugo dugo. Jos vise cemo da zalimo sto smo za takvu sliku sami krivi.
bravar bravar 23:47 21.02.2008

Re: Da se razumemo...

Soli se u ovom kazanu poodavno. Decenije su za nama.
Sta su se tek sad iznenadili?
Naljutili se nemocni pa podbunili neradnike da ruse i unistavaju. Nisu to stekli svojim radom, pa i ne cene. Lako je rusiti ono za sta nisi znoj prokapao.


Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:18 22.02.2008

Re: Da se razumemo...

Mariopan
Bojane , jeste ta medjunarodna zajednica dosula so na ranu , pa to je i moja rana , ali smo mogli da im ne damo one slike divljastva i materijala da nas opet u svetu prikazu kao razularenu gomilu. Nekome je to itekako islo u prilog i mogli smo da im ne pomazemo da to i dobiju od nas.
.

da, da, slazem se u potpunosti - ogradio sam se vec na pocetku svog posta, da se ne slazem sa rusenjem - sto znaci da ga ne opravdavam ni na koji nacin.

Stavio sam akcenat na tome da je situacija eksplozivna, da su se stvorili uslovi za ovakva desavanja i da mislim da se nece moci kontrolisati, nazalost. Gledajuci i gnev naroda na administrativnoj granici, imam gadan osecaj da su oruzani sukobi pred nama. Naravno, ima mnogo ljudi koji su protiv toga, ali i mnogo agresivnih koji su za.

Pocelo je teranje sile, spirala nasilja samo sto nije krenula, koliko vidim svi uslovi za to postoje.
U parlamentu je oko 60% nacionalista, ne vidim ko ovo moze (DS) - odnosno hoce (SRS, DSS, NS, SPS) da zaustavi. Vlast je morala da stavi hiljade i hiljade policijaca oko americke ambasade i spreci ovo - medjutim, nasa vlast je izgleda htela da se sve ovo desi, kako stvari stoje. Mislim da je ovo zapravo signal vlasti Srbije - Medjunarodnoj Zajednici, da je resena za rat za Kosovo.

Opet, ne slazem se, nemoj da me shvatis pogresno - samo mi se ovakvom cini situacija
mariopan mariopan 00:26 22.02.2008

Re: Da se razumemo...

Znam ja da se ti ne slazes sa nasiljem Bojane , ali ja mislim da ce se svima koji su igrali na kartu bas tih osecanja naroda ovo sto se veceras desilo da se omlati o glavu. I ja se bojim da se spirala nasilja nece tako lako zaustaviti. I ja se bojim sutrasnjeg dana. Ako dodje do otreznjenja to bi bilo dobro ali i drugi scenario nije iskljucen. To me plasi. Ovde je dosta zla i crnih marama. Nicija glava vise ne sme da padne a veceras je jedan covek platio glavom.
Jeremija Jeremija 07:58 22.02.2008

Re: Da se razumemo...

mariopan
Jeremija , narod koji je isao na moleban nije pljackao ni razbijao.Po meni najvecu odgovornost snose organizatori. Ucestvovala sam u raznim protestima i mala deca znaju da svaki skup koriste kriminalci i organizovane bande da kradu , da dzepare , da izazovu nered da bi krali i to se vidi po tome da su mnoge prodavnice opljackane. Ako to znam ja znali su i organizatori a pijanim "patriotama ' samo treba neko ko ce da baci prvi kamen. To je psihologija gomile.Zpaljiva atmosfera je trajala danima pa su mogli znati koliki je rizik i da se na vreme za to pripreme.

Mariopan, možda se ne zove moleban, ali je bilo gore od svih mitinga i kontramitinga. Kad je narod onomad rušio slobu nije razbijen ni jedan izlog. Nemamo mi toliko kriminalaca, džeparoša i pripadnika organizovani bandi, koliko je sinioć palilo, rušilo i pljačkalo. Nisu to bili samo kriminalci, to su bila naša deca, braća, sestre, prijatelji, komšije, a bilo je i onih sa molebana koji su u povratku "svratili u kupovinu".
Vlast se pripremila: povukli su policiju ispred amabasada koje je trebalo paliti i prodavnica koje je trebalo opljačkati. Doduše, bilo je i kolateralne štete.
Ovde je reč i o posebnoj "psihologiji" i o posebnoj gomili. Gistav le Bon, koji je krajem devetanestog veka prvi izučavao i preciznije definisao psihologiju gomile, nije mogao razmotriti ovako posebne slučajeve, jer ih nije ni bilo (razuzdana gomila obija, a zatim vrlo pažljivo bira najnovije modele patika, isprobava veličine, a zatim u parfimeriji pored bira dezodornse, parfeme, ruževe za usne ...)


mariopan mariopan 12:48 22.02.2008

Re: Da se razumemo...

Jeste , Jeremija , tu si u pravu , ja sinoc razmisljam koliko je trebalo policiji da bi znala koje su krizne tacke ? Da pogadjamo iz tri puta? Pa reporteri su se smestili preko puta kriticnih tacaka ( ambasada ) da snime sta ce se desiti a oni nisu znali ? Tamo nije bilo policije. Bilo je samo obezbedkenje ambasade.

I meni se cini da su bande bile previse dobro organizovane. To nije slucajno ni sporadicno oni su sistematski rusili i unistavali. Nekome je bas ovo sto se posle desilo - trebalo. Svejedno , za mene najvecu odgovornost snose organizatori. Pa neka odgovaraju.
Aredhel Aredhel 23:29 21.02.2008

odgovornost

Trebalo bi podneti krivicnu prijavu protiv orginazatora danasnjeg skupa.
mariopan mariopan 23:39 21.02.2008

Re: odgovornost

Da i ja se slazem , odgovorni treba da odgovaraju zato se tako zovu. Ne samo da bi primali velike plate.
Aredhel Aredhel 23:46 21.02.2008

Re: odgovornost

Ako ne predjemo sa reci na dela, divlji ce nas pregaziti. Mora se reci "Dosta"!
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:47 21.02.2008

Re: odgovornost

Aredhel
Trebalo bi podneti krivicnu prijavu protiv orginazatora danasnjeg skupa.

Kao sto "narod" odavno rece, kadija te tuzi, kadija ti sudi...

I dalje mislim da je za sve odgovoran pas. Da on nije setao po autoputu...
mariopan mariopan 00:03 22.02.2008

Re: odgovornost

Sad sam odgledala vesti , jos se ne smiruju a Beograd izgleda kao da je bombardovan.

ALO LJUDI , sto ne odete kucama da spavate da vam izvetre maligani iz glave ? IMATE LI VI KUCE ?

PA GDE SU? DA ODEM JA SA NEKOM MOTKOM I SIBICAMA?
carly carly 00:06 22.02.2008

sta se cudite

Pa to je jedini greh ministra policije iz mladosti pa ovo rade mladi ljudi valjda i oni mogu kao on ipak svi treba da imaju ista prava a to je put do ministarske fotelje izgleda
mariopan mariopan 00:42 22.02.2008

Re: sta se cudite

Vezbaju za buduce ministre?
Donaldinjo Donaldinjo 02:23 22.02.2008

Draga Mariopan

Draga Mariopan,
slažem se da ne treba biti nenasilan, ali se ne slažem da je NEPRAVDA to što je Kosovo nezavisno zato jer si ti tamo rodjena (i tamo više ne živiš)

Ja mislim da je pravda da bude onako kako većina građana Kosova želi.

A takođe mislim i ovo...
PATOLOGIJA JE TOLIKO PATITI SAMO ZATO ŠTO JE NEKOM ODUZETO PRAVO
DA GOSPODARI DRUGIM NARODOM NA SILU!

Dakle, ja se ne slažem s opštom pretpostavkom DS-a, kao OK je protestovati, a nije OK praviti nerede.
E pa vala nije tako.

NIJE OK NI PROTESTOVATI.

PATOLOŠKI SADIZAM JE KAD NEKO TAK OSILNO ŽELI DA NA SILU GOSPODARI NAD DRUGIMA...

I zato sam baš srećan što je Kosovo nezavisno jer je neprirodno hvaliti državu, koju jedna četvrtina
građana ne želi.
E pa baš ovo je pravda!

Nego daj i ja da se prijavim da pišem blogove da vidite kako se objašnjavaju neke stvari!
Nek mi se javi moderator.
Gorstak Gorstak 14:16 22.02.2008

Donaldinjo!!!

Donaldinjo
Nego daj i ja da se prijavim da pišem blogove da vidite kako se objašnjavaju neke stvari!
Nek mi se javi moderator.

Pazi samo da ti se ne javi Supermod.
Da se razumemo, nema šanse da sam ja taj koji bi te prijavio. Nikad to nisam uradio pa neću ni sada.
Uzgred, ako je Post o tome da je ludnica otključana ne moraš da vičeš. Ako nisi znao, ta velika količina velikih slova se koristi na Blogu kada vičeš.

A sad da se pozabavim ovim tvojim trolom:
Donaldinjo
slažem se da ne treba biti nenasilan

Treba biti nasilan? Ne razumelo. Ako može pojašnjenje bio bih zahvalan.
Donaldinjo
ali se ne slažem da je NEPRAVDA to što je Kosovo nezavisno zato jer si ti tamo rodjena (i tamo više ne živiš)

Ovo je izuzetno uvredljivo i ružno. Ukoliko nemaš isto iskustvo - da si proteran i ne možeš više da se vratiš u rodni kraj. Pretpostavljam da Mariopan, kao nova autorka, još ne zna ili neće odmah na početku da koristi ono dugme za banovanje.
Drugo, veoma je lako praviti se hrabar sakriven iza anonimnosti blogovanja. Pazi, anoniman sam i ja, ali ako bi došao kod mene kući i rekao tako nešto sumnjam da bi mogli miroljubivo i nenasilno da nastavimo sa ćaskanjem.

Ajd toliko i mani se trolovanja.
Ima već previše negativne energije u realnom svetu pa ako imaš problem sa time Blog sigurno nije institucija koja će da ti pomogne.
mariopan mariopan 14:45 22.02.2008

Re: Donaldinjo!!!

Gorstak , hvala sto si se javio

Imam ja dugme i za "brisi " i za banovanje ali hocu da pustim svakoga da kaze sta misli. Ako ima argumente neka ih iznese. Necu tolerisati samo vredjanje .

A to sto na Kosovu vise NE ZIVIM ....pa zasto ne zivim? To ja pitam najnoviju i najdemokratskiju " drzavu" i zasto tamo vise ne zive Srbi , Romi Goranci Turci Egipcani i svi drugi koji su tamo ZIVELI ? Ima ih samo za pelcer i to u logorima i zicama , to je najvece svedocanstvo o zlocinu i stoji celom svetu pred ocima.
Gorstak Gorstak 15:20 22.02.2008

Re: Donaldinjo!!!

Imam ja dugme i za "brisi " i za banovanje ali hocu da pustim svakoga da kaze sta misli. Ako ima argumente neka ih iznese. Necu tolerisati samo vredjanje .

Mariopan,
Nema nasta da mi se zahvaljujes.
Moja skromna procena je da je donaldinjo poslao jedan trol kojim je uspeo da isprovocira mene, ali i tebe na odgovor. Samim tim odgovorima trol raste sto je i bila prvobitna namera autora trola. Zelja mi je bila da ti ukazem na tu cestu pojavu i najbolji moguci odgovor jeste da se i ne odgovara (ja nisam odoleo:)

Dugme za brisanje ili banovanje koriste samo oni autori koji ne umeju argumentovano da odbrane svoj stav pa pribegnu sili. Valjda iz straha da ne ispadnu glupi na svom Blogu.
Verovatno bi se ti autori i u realnom svetu prilikom tako nekog razgovora koristili istom silom, ali u realnom svetu nemaju taj argument (snagu sile) tako da tu frustraciju prenose na Blog i obilato se koriste dugmencetom. Iskreno ti preporucujem da batalis to dugme, a kad se pojavi neki trol delovati po prethodnom uputstvu. Ne odgovarati.
Pozdrav
mariopan mariopan 17:37 22.02.2008

Re: Donaldinjo!!!

Hvala Gorstak -)) Meni su zaista i potrebni neki takvi saveti , ignorisacu ubuduce svako trolovanje. Ali ja mislim da je ludnica otkljucana ne samo da bi neko izasao , moze i da udje ako zeli i ako misli da mu je tu mesto. Pa zato i kazem i njemu da je dobrodosao. Pozdrav i hvala sto si ovde.
jinks jinks 09:54 22.02.2008

Alkohol

Interesantno kako se neki sete drugih samo kada su u tesko pijani. Inace, dok su trezni verovatno misle samo na sebe.

Mada ima tu i neke dublje istine. Naprimer, i SM je, u nekim situacijama u kojima je donosio prelomne odluke po buducnost zemlje, po pricama bio pod uticajem alkohola ... za njega se naprimer zna, a ko zna koliko ih ima za koje se ne zna.

A verovatno je glupo uopste i pricati o tome koliko dobra pijan covek moze da ucini za druge.
mariopan mariopan 14:31 22.02.2008

Re: Alkohol

Dragi , Donaldinjo , dobnrodosao pre svega

Ne znam kako mozes da pises , evo kako sam ja dobila tu mogucnost. Imali smo glasanje , sami blogeri su predlagali i glasali i neko je glasao i za to da ja pisem . Takvi "izbori" bice opet , bar tako kazu , pa ces imati priliku da i tebe neko predlozi a evo , ja cu glasati da i ti pises. Pa nije sve bas samo na nama , ima tu i " nad popom pop" jer vidim da neki izuzetni blogeri koji su dobili i najveci broj glasova od svih nas nisu dobili tu opciju ili su je sami odbili , sta je u pitanju ne znam. Znam samo da su oni daleko vise zasluzili da pisu nego ja i veoma mi je zao sto njih nema , blog je izgubio vise nego sto su oni izgubili.

Ne znam koju si istoriju ucio kada kazes da ja patim sto ne vladam nad nekim. Odmah da ti kazem da je istorija , kao takva , lazljiva , jer je pise kako kome odgovara a najlepsu istoriju napise onak ko pobedi i jos ima mocne prijatelje. Onda nije vazno sta je stvarno bilo , vazno je da ta istorija sopstvene gradjane ubedi da su oni zrtve , da su oni heroji , da su njima cinili nepravde a oni nisu nikome, da su drugi zlocinci i da su cinili zlocine , svoje zlocine predstavljaju kao herojsko oslobodjenje itd.

Nikad ja ni nad kim nisam vladala. kako imam dosta godina pa sam svedok i onog vremena pod Titom , mozes iz prve ruke da saznas i jedan deo te istine koju uporno sakrivaju od vas. Moraju da je sakrivaju jer se ne uklapa u najnoviju verziju istorije koju vas uce a koja je smisljena za potrebe opravdavanja zlocina peglanja istine da bi licila na "istinu " koja njima treba.

Kosovo je bila autonomna pokrajina u sastavu Srbije kao sto je to i danas Vojvodina , sa tom razlikom sto se Vojvodini nikad nije davalo toliko koliko se daje Kosovu i dan danas. Ako ne znas i danas se odavde iz Srbije placa 100 000 dlara ( ili evra ) DNEVNO za vracanje duga koji je Kosovo uzelo od stranih banaka i mi ne znamo ko trosi taj novac ni na sta . Da li su mali Albanci dobili lepu skolu , ili ambulantu ili bazen ilioni malo stariji neko radno mesto da rade i da zive? Ili je taj novac otisao u dzepove njihovih vodja ? To ne zanmo ali placamo. Tako je i za vreme Tita cela ona Jugoslavija davala ( uzimali su nam ) za Kosovo novac da se tamo hrane ova deca koja su posle uzela puske da ubijaju nasu decu. Davalo je 20 milona ljudi od svojih usta i od svoje dece.

Ja ne polazem pravo na Kosovo zato sto sam se tamo rodila. Polazem pravo zato sto znam da su Albanci i za vreme Tita pokusavali da uzmu i teritoriju sve tvrdeci da su im ugrozena neka prava. Imali su sva prava pa i veca nego sto sam ih ja imala. Moja sva dokumenta bila su stampana prvo na albanskom pa na srpskom jeziku. Imali su skole do fakulteta na svom jeziku. Zlocini su se kaznjavali ( to ih je najvise i bolelo) jer su zlocine oni i cinili , sve vreme , nad Srbima i drugim nealbancima.Stravicne zlocine.Tito je o tome cutao , stmpa je bila pod njegovom kontrolom , njemu je bilo vaznije da se zadrzi privid "bratstva i jedinstva " da bi usao u istoriju nego da zastiti ljude koje su tamo terorisali. Obicne ljude , seljake koje na njivi napadnu , one kojima otmu letinu ili poseku sumu , one kojima zapale stalu ili prebiju dete kada se vraca iz skole.

Tito je zabranio 1948 god da se na Kosovo vrate Srbi izbeglice koji su sa Kosova pobegli od Fasista i Albanaca kojima je Kosovo dao Hitler pa su tamo cinili strasne zlocine . Narod koji je izbegao nije mogao da se varti pa je deo moje porodice morao da se zlopati kao izbeglice po Srbiji , jos su mi zive dve tetke , stare su ali pamte kako su odjednom ostale bez doma. Tamo su ostali mnogobrojni moji rodjaci , ujaci , stricevi , deda itd. Oni su se sada do kraja iselili ali su se selili neprekidno pritisnuti zlocinima pljackom i nesigurnoscu , brigom da se bar deca spasu. Poslednji su se iselili sada , pre sest sedam godina , upravo pljackom i terorom naterani ali to su vec bili straci , poslednji koji su ostali da cuvaju dom.

O zlocinima na kojima je nastala ta nazovi drzava mogla bih ti pisati do sutra. Te spiskove mrtvih , nestali , otetih , iskasapljenih , silovanih , opljackanih neces nigde u istoriji najnovijoj i ispeglanoj naci , jer se ne govori i ne sudi za te zlocine. Svedoci se ubijaju da ne bi svedocili a mnogi svedoci su upravo Albanci jer je mnogo i mrtvih Albanaca koji su glavom platili samo to sto su bili ljudi i sto nisu zelelei da do nove drzave dodju silujuci i ubijajuci decu i kceri i sinove svojih komsija , civile , strace , zene i starice , koji nisu hteli da njihovim iskasapljenim telima hrane pse ili ribe u Radonjickom jezeru. O zlocinima nad Romima niko ne govori a nad njima je izvrsen pravi i zverski genocid. Tu sramotu civilizovani svet krije jer se ne ukapa u sliku koju oni stvaraju i najnoviju istoriju koja im treba. Nece je nigde ni objaviti jer su u tim zlocinima i oni ucestvovali , aktivno ili pasivno kao sada KFOR , koji nikoga nije zastitio a to mu je bio posao.

Sud koji bi trebalo da sudi za te zlocine izgubio je kredibilitet onoga casa kada je poceo da sudi po nacionalnom kljucu , prvo se raspita kod SAD i NATO , da li mu je dozvoljeno da nekoga optuzi , pa onda po tome i postupa. Tom sudu su velike sile zabranile da istrazuje zlocine koje su oni ili njihovi prijatelji pocinili , a njiohvi prijatelji nismo mi , pa otuda i mnostvo optuzbi za zlocine koje smo mi pocinili ( za koje i treba da se sudi ) ali nema optuzbi za zlocine nad nama Tako se stvrara ta najnovija istorija gde se za nas dokazano tvrdi da smo zlocinci a za druge nema dokaza ( ima mnostvo leseva i citavo jezero jedna ogromna hladnjaca ) ali posto se za to ne sudi onda je vasa istina istinitija.

Zato polazem pravo da je Kosovo moje , sve dok se ne postigne neki pravedan dogovor u kome ce se svima suditi za zlocine , gde ce se svacija krivica odmeriti i gde tu pravdu nece deliti zavezanih ociju da ne vide kada odvale nepravdu. Do tada je moje. Kada se ta pravda i krivica podeli svakome po zasluzi onda neka se dogovore i ja cu taj dogovor postovati kakav god bio. Za sada je to za mene kvazidrzava , nastala na zlocinu za koji nikome nije sudjeno i kao takva postaje monsruozna , etnicki cista , crna rupa na planeti.

Ta " drzava" nije nezavisna , naprotiv , nije ni njihova , to je NATO drzava , potrebna velikim silama i svaku ce odluku one donositi. Dakle zavisni su itekako. Nezavisni nece biti nikad jer taj prostor koji je okupiran nije okupiran da bi ga dali Albancima. Kosovo treba njima a za to vreme njih ne zanima ni kako zive lbanci ni Srbi , ni koje koga ubio , ni ko je kome sta ukrao , ni da li imaju posla ni struje , nista njih ne dotice , tamo na Kosovu jedino dobro zive vojnici NATO i KFORa svi ostali su do bola siromasni. Dobro zive i mafijasi , preprodavci droge i kriminalci. Taj korov niko ne cupa jer seze do vrha vlasti , jer zemlja u kojoj na vlasti sede ljudi koji treba da dozivotno sede u Hagu ne moze biti pravdena niti udobna za zivot obicnih ljudi. To otreznjavanje trajace kratko. Samo dok doticu pare iz raznih fondova i sveta koje ce da zavrse u dzepovima njihovih vodja. Vec sutra , kada ih prodje euforija , kada ne bude vise nicega za pljacku i otimacinu , kada budu morali da zive od svog rada a nemaju gde da rade , otreznice se vec.
mariopan mariopan 14:49 22.02.2008

Re: Alkohol

Jinks , ja verujem da im je neki doktor vadio alkohol ne bi nasao ni kap krvi u njemu. Ali to nikoga ne opravdava , tek to ih srozava na pravu meru.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana