Gost autor| Ljudska prava| Na današnji dan

zvao me je vučić na razgovor

antioksidant RSS / 14.11.2013. u 19:48

šta sad da radim?



Komentari (159)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 19:49 14.11.2013

1.

ecce-florian ecce-florian 19:49 14.11.2013

1.

1.
edit

dame imaju prednost



@ao

na razgovor se ne ide bez advokata
Colin_bgd Colin_bgd 19:50 14.11.2013

Mali, a vec toliko zna...

Idi i kazi mu istinu...

ps. i pitaj ga gde se usavrsavao...
ecce-florian ecce-florian 20:49 14.11.2013

Re: Mali, a vec toliko zna...

Colin_bgd
Idi i kazi mu istinu...

ps. i pitaj ga gde se usavrsavao...


khmmm khmmm
niccolo niccolo 19:50 14.11.2013

Da se okupaš,

isečeš nokte i očešljaš se. Ne ide da ideš prljav i nesređen u Vladu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:54 14.11.2013

šta sad da radim?

Jesi li lud, nemoj da ideš, tamo ko se uhvati za kvaku postave ga za ministra. I šta ćeš tek onda?
zilikaka zilikaka 20:01 14.11.2013

Re: šta sad da radim?

tamo ko se uhvati za kvaku postave ga za ministra. I šta ćeš tek onda?
Pa isto ovo, samo će zakljčati blog za komentare.

EDIT:
ecce-florian
20:01 14.11.2013
ti bi zaključao blog za komentare


Kolega, da se ne bi duplirali, večeras je jedno od nas dvoje višak.
docsumann docsumann 20:02 14.11.2013

Re: šta sad da radim?

marco_de.manccini
Jesi li lud, nemoj da ideš, tamo ko se uhvati za kvaku postave ga za ministra. I šta ćeš tek onda?


ti mu to predlažeš da tamo vrata otvara nogom

mlad, energičan, probojan ... da, takav nam treba
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:07 14.11.2013

Re: šta sad da radim?

Jedno vreme su u Argentini menjali Predsednika na tri dana, i otad imaju šalu:

Amerikanac: Kod nas u Americi svako može da postane Predsednik.
Argentinac: Nije to ništa, u Argentini svako i postane.
ecce-florian ecce-florian 20:14 14.11.2013

Re: šta sad da radim?

@zilikaka
Kolega, da se ne bi duplirali, večeras je jedno od nas dvoje višak.

a da se udaljimo onda na trenutak?
niccolo niccolo 20:23 14.11.2013

Re: šta sad da radim?

a da se udaljimo onda na trenutak?

Ooo…oooo
ecce-florian ecce-florian 20:36 14.11.2013

Re: šta sad da radim?

bolje idi s ao na razgovor nego što oočeš.Pomozi mu da jasno izloži da je odani fun dosadašnjeg političkog motoa premijera , ovaj vicepremijera doing anything is worse than doing nothing
st.jepan st.jepan 20:45 14.11.2013

Re: šta sad da radim?

Kolega, da se ne bi duplirali, večeras je jedno od nas dvoje višak.

a da se udaljimo onda na trenutak?

Najbolje ledja uz ledja, pa po deset koraka.
AlexDunja AlexDunja 20:46 14.11.2013

Re: šta sad da radim?

bolje idi s ao na razgovor nego što oočeš.

ao je jasno stavio do znanja da nije autor, već da ima gosta.
ja mislim da treba da imamo uvid u to koga savetujemo
niccolo niccolo 20:51 14.11.2013

Re: šta sad da radim?

bolje idi s ao na razgovor

Pazi, to bi bio istorijskiji sastanak nego onaj Čerčil, Ruzvelt, Staljin. Realno...
zilikaka zilikaka 21:17 14.11.2013

Re: šta sad da radim?

a da se udaljimo onda na trenutak?


Ja se već bila udaljila.

Bolje nego da poverujem da si ti moj davno izgubljeni brat blizanac, ili još gore, da smo oboje nečiji klonovi, ali se to ispoljava s vremena na vreme.

Inače, da sam znala da će kolega da ooče, vodila bih računa da povedem i tebe, da se zajedno udaljimo.

Makar da im teramo kiselo.
ecce-florian ecce-florian 21:19 14.11.2013

Re: šta sad da radim?

Normalno, a i bilo bi dobro da pripaziš šta govori tamo
ecce-florian ecce-florian 22:57 14.11.2013

Re: šta sad da radim?

Ja se već bila udaljila.


Inače, da sam znala da će kolega da ooče, vodila bih računa da povedem i tebe, da se zajedno udaljimo.


ma nema probleeema, nego samo da proverim cipelicu



ecce-florian ecce-florian 20:01 14.11.2013

hm

da te je zvao ti bi zaključao blog za komentare
libkonz libkonz 23:31 14.11.2013

Re: hm

jeste zaključao, onaj prethodni
AO, obrati pažnju na govor tela, nemoj da prekrštaš ruke i ne zaboravi da citiraš Vebera.
ivana23 ivana23 23:40 14.11.2013

Re: hm

libkonz
AO, obrati pažnju na govor tela, nemoj da prekrštaš ruke i ne zaboravi da citiraš Vebera.


I da ti ne padne na pamet neki solo istup
AlexDunja AlexDunja 20:04 14.11.2013

...

ko je autor?
niccolo niccolo 20:10 14.11.2013

Re: ...

ko je autor?

Ja tipujem na neki softver za blogovanje. Ionako je kriterijum za ministra to da ti se pojavi ime u prvih 10 pojmova u Gugl pretrazi…

Edit:
pojavi ime u prvih 10 pojmova u Gugl pretrazi…
U čoveče, pa i ja sam u opasnosti
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:14 14.11.2013

Re: ...

niccolo
U čoveče, pa i ja sam u opasnosti

Ауууу, у праву си!
Ко ли је следећи?
Cerski???
ecce-florian ecce-florian 20:16 14.11.2013

Re: ...

ovo uzelo maha. Niccolo sam sebe citira u editu
AlexDunja AlexDunja 20:48 14.11.2013

Re: ...

U čoveče, pa i ja sam u opasnosti

tebi to (da budeš kandidat za ministra) ja neću dozvoliti.
ima da slušaš starije
zilikaka zilikaka 21:18 14.11.2013

Re: ...

tebi to (da budeš kandidat za ministra) ja neću dozvoliti.
ima da slušaš starije


Šta fali?

Pusti dečka da se razonodi dok mu je vreme.
mostarac mostarac 21:33 14.11.2013

Re: ...

Ne verujem da je Cerski.
Moj adut je Nune Popovic.
mariopan mariopan 15:00 15.11.2013

Re: ...

U čoveče, pa i ja sam u opasnosti


Baš htedoh da ti kažem........ali na dobrom si putu, samo napred
hajkula1 hajkula1 21:46 15.11.2013

Re: ...

mariopan
U čoveče, pa i ja sam u opasnosti


Baš htedoh da ti kažem........ali na dobrom si putu, samo napred




Tu sam ja da ti čuvam glavu... i leđa. Ne bojim se.


Vidi i ovo


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rDCRR7njJhE





Neće ... otvori novi list, kopiraj ovo što sam linkovala i onda tamo paste...






.............................
Lopovi da vrate ukradeno.

hajkula1 hajkula1 21:53 15.11.2013

Re: ...

niccolo
ko je autor?

Ja tipujem na neki softver za blogovanje. Ionako je kriterijum za ministra to da ti se pojavi ime u prvih 10 pojmova u Gugl pretrazi…

Edit:
pojavi ime u prvih 10 pojmova u Gugl pretrazi…
U čoveče, pa i ja sam u opasnosti




Kad ukucam blog, vidi šta kaže google, koji link je na prvom mestu

Око 5.680.000.000 резултата (0,36 секунде/и)
Резултати претраге

B92 Blog
blog.b92.net/‎
Пре 1 дан - Najavljujem i pozivam sve novinare i zainteresovane građane na Press konferenciju GDE JE MLAĐAN DINKIĆ SAKRIO "KIPARSKE PARE",
...



Kad se otvori link, angie je prva a ja sam druga.

Da ponovim






...................

Lopovi da vrate ukradeno.
mariopan mariopan 20:16 16.11.2013

Re: ...

hajkula1
Neće ... otvori novi list, kopiraj ovo što sam linkovala i onda tamo paste...

JAOOOOOOO
Spiridon Spiridon 20:29 14.11.2013

,,

zvao me je vučić na razgovor, šta sad da radim?


nista, samo lezi na stranu i opusti misić
grmfrm grmfrm 07:20 15.11.2013

Re: ,,

nista, samo lezi na stranu i opusti misić


drzura drzura 20:43 14.11.2013

popij jednu

oskar-z-wild oskar-z-wild 20:54 14.11.2013

wow! awsome!

Skockaj biznis plan, i ispeglaj kosulju.
Prvi utisak je najvazniji! (Osim za Vucica - ali on je izuzetak, njegova inteligencija je DUBOKO skrivena).
nsarski nsarski 21:04 14.11.2013

Sta da radis?

Ne znam za tebe, ali meni je keva uvek govorila: "Sine, pamet u glavu i dupe uza zid!" Mozda to?
gedza.73 gedza.73 21:40 14.11.2013

Re: Sta da radis?

Sine, pamet u glavu i dupe uza zid!

Mislim da bi ipak bolji savet, u ovom slučaju, bio
'Beži. I ne okreći se, sine'
dr.wagner dr.wagner 22:34 14.11.2013

Re: Sta da radis?

... večer

nsarski
Ne znam za tebe, ali meni je keva uvek govorila: "Sine, pamet u glavu i dupe uza zid!" Mozda to?


-Pa da , nije ovo ... ovo je savjet za PRAJD ...

-Ako se ide u vladu , bolje je ... "pamet u glavu , a račun na Cipru " ...

Wagner
hajkula1 hajkula1 21:55 15.11.2013

Re: Sta da radis?

nsarski
Ne znam za tebe, ali meni je keva uvek govorila: "Sine, pamet u glavu i dupe uza zid!" Mozda to?




Meni baka, bez sine.









........................
Lopovi da vrate ukradeno.
hajkula1 hajkula1 21:59 15.11.2013

Re: Sta da radis?

dr.wagner
... večer

nsarski
Ne znam za tebe, ali meni je keva uvek govorila: "Sine, pamet u glavu i dupe uza zid!" Mozda to?


-Pa da , nije ovo ... ovo je savjet za PRAJD ...

-Ako se ide u vladu , bolje je ... "pamet u glavu , a račun na Cipru " ...

Wagner





Nije ni na Kipru sigurno. Preko ZABA-e (Zagrebačke banke) su otišle, dalje...







...........................
Lopovi da vrate ukradeno.




vladaxy vladaxy 21:07 14.11.2013

Sve poriči

Reci da ti je neko hakovao nalog i da ovi blogovi ne izražavaju tvoj stav. Usput obećaj par hvalospeva do izbora i svima lepo.
buba_truba buba_truba 21:26 14.11.2013

Au!

šta sad da radim?

Idi ubi' se, i spasi se... a i nas, vala.

Edit: dodala ' - ah, štreberka...
maksa83 maksa83 21:27 14.11.2013

brrr


satinelle satinelle 21:29 14.11.2013

ccc

Provocira te! Ne nasedaj na rad iz back stage-a!
Al' ono, budi fin dok odbijaš...to ih pali! Nikad ne znaš šta se valja iza brda!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:36 14.11.2013

Uh


Baš te pogodilo ono Radulovićevo banovanje.

Ako čita ovo sigurno se cereka.
buba_truba buba_truba 21:40 14.11.2013

Re: Uh

hoochie coochie man

Baš te pogodilo ono Radulovićevo banovanje.

Ako čita ovo sigurno se cereka.


Jelica Greganović Jelica Greganović 21:40 14.11.2013

Re: Uh

Manji problem je šta ćeš sad da radiš, nego šta ćeš posle...
mariopan mariopan 15:02 15.11.2013

Re: Uh

hoochie coochie man

Baš te pogodilo ono Radulovićevo banovanje.

Ako čita ovo sigurno se cereka.

On se ne cereka, ako čita, da može na to da se cereka ne bi banovao.
nim_opet nim_opet 21:48 14.11.2013

Pa sad....

idi u Kanadu. Ovo skroz gore je toliko veliko i prazno da nema sanse da te nadju, ni Vucic, ni Sojgu i prijatelji.
max.cohen92 max.cohen92 22:28 14.11.2013

Ranisan

Ponesi cvikere, neki skandinavski design, da te ona intelektualna gromada od gradjanina Stefanovica prihvati kao doraslog sagovornika za svog gospodara...oni se plase plebsa i gnusaju se neinteletualaca bez cvikera, bez budistickih manira. Iskljuci Loudness opciju i smanji visoke tonove glasa, nabaci neki dihtung u usne i idi na kakvo poljoprivredno gazdinstvo da pokupis genuine mild pogled bambija krave, da se ne istices kakvom fokusiranoscu i inicijativom u pogledu...Procitaj manual za Amway MLM, da budes dorastao nivou razgovora ako krenu o ekonomiji, ne pominji da si gledao Ravnu Goru, jerbo su alergicni na cetnistvo (asocira ih na prethodni zivot, pre prosvecenja), e da, budi spreman za razgovore o sokolarstvu i tradicionalnim vrednostima sherijata, spremi kakvu epsku sagu o zivotu jahaca kamila, jer cujem da svrsavaju na sve arapsko, ko nekad na shesheljevo kotrljajuce Fau...i uzmi nesto protiv mucnine, jer ce te stici nagon za bljuvanjem kad tad...
cult cult 22:35 14.11.2013

Nervoza

Mladja malo odlepio.
Ministar Radulović je sada "taj ludak".
Vrlo javno.

linak.
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:19 14.11.2013

Kasno je

Pa pošto su svi ministarski portfelji već (srećno) izdeljeni, tebi će, na sugestiju SR, tvog starog znanca, da ponudi ovo:

myredneckself myredneckself 23:48 14.11.2013

Re: Kasno je

zvao me je vučić na razgovor
šta sad da radim?

E, ovo mi se još nije desilo, da ceo post stane u ovaj mali quotitj.
Pa, rasteraj zle duhove, šta da ti kažem?!
nim_opet nim_opet 00:52 15.11.2013

Re: Kasno je

vladimir petrovic
Pa pošto su svi ministarski portfelji već (srećno) izdeljeni, tebi će, na sugestiju SR, tvog starog znanca, da ponudi ovo:


Jao musmule! Od kad nisam video musmule!
hajkula1 hajkula1 22:02 15.11.2013

Re: Kasno je

vladimir petrovic
Pa pošto su svi ministarski portfelji već (srećno) izdeljeni, tebi će, na sugestiju SR, tvog starog znanca, da ponudi ovo:






Mušmule su zelene a Srbiju ždere trulež. (Prvo sam napisala, a Srbija ždere trulež i nije bila greška.) Očistimo Srbiju.






..........................
Lopovi da vrate ukradeno.
pedjalon pedjalon 23:44 14.11.2013

Toplo mleko

Popij čašu mleka, šta čašu, litru!
I nemoj sedeti na ladnom betonu!
blogovatelj blogovatelj 20:45 15.11.2013

Re: Toplo mleko

Popij čašu mleka, šta čašu, litru!
I nemoj sedeti na ladnom betonu!


Inace moze da ti prosvira stomak.
pedjalon pedjalon 22:12 15.11.2013

Re: Toplo mleko

blogovatelj
Popij čašu mleka, šta čašu, litru!
I nemoj sedeti na ladnom betonu!


Inace moze da ti prosvira stomak.

Ne može njemu ništa mleko (iliti alfa...afla... ko se još seća?), on je antioksidant.
Dr M Dr M 00:08 15.11.2013

Savet



reanimator reanimator 09:27 15.11.2013

...

Pravac kod Colića da ti privremeno spoje prste.
reanimator reanimator 10:18 15.11.2013

Re: ...

I da kupiš dokolenice, da ti se ne vidi noga kad odeš kod Olje Bećković, pa prekrstiš noge.
predatortz predatortz 10:30 15.11.2013

Re: ...

reanimator
I da kupiš dokolenice, da ti se ne vidi noga kad odeš kod Olje Bećković, pa prekrstiš noge.


Je l' mogu štucne?
reanimator reanimator 11:01 15.11.2013

Re: ...

Je l' mogu štucne

Može, ako će uklizava sa dve noge k'o Radulović
predatortz predatortz 11:07 15.11.2013

Re: ...

reanimator
Je l' mogu štucne

Može, ako će uklizava sa dve noge k'o Radulović


Radulović mi liči na dustabanliju, ne očekujem mnogo od njegovih uklizavanja.
anfieldroad anfieldroad 13:38 15.11.2013

Re: ...



Hmmm...
Meni to lici na pocetak
jednog velikog prijateljstva...
!
maksa83 maksa83 15:31 15.11.2013

ne znam da l' dan će doći...

... kad ćete sami ostati, kad ćete dugo dugo pričati, jedno drugom sav - sav život svoj.

Al' pazi, ako dotle dođe, pa te se postavi - pazi šta mejluješ, da te neki domatji Sneško ne iskopa, ovako nekako:

SIEPA Leaks


mariopan mariopan 16:52 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

maksa83
... kad ćete sami ostati, kad ćete dugo dugo pričati, jedno drugom sav - sav život svoj.

Al' pazi, ako dotle dođe, pa te se postavi - pazi šta mejluješ, da te neki domatji Sneško ne iskopa, ovako nekako:

SIEPA Leaks



Jao. čitam i k4rstim se i levom i desnom, pa oni javno kradu, mislim, ni ne kriju se više?????
princi princi 17:45 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

SIEPA Leaks

U, sine, ovo bi u svakoj normalnoj državi bila boNba.

Doduše, kad vidim ovog Rob Forda, nisam više siguran šta je normalna zemlja.
cult cult 17:49 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

malo mi sad žao ovih po internetima što su krenuli u odbranu SIEPE.
Zar nije jasno da je apsolutno sve svaki proton države kontaminiran.
Sve gasi, brate, pa ispočetka.
Pusti teorije.

Radulović je, obzirom na stepen arlauka po medijima, udario na sva ključna mesta. Znači, ostatak mandata mu se sada meri u nedeljama.
princi princi 17:58 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Radulović je, obzirom na stepen arlauka po medijima, udario na sva ključna mesta.

Pored podrške, koju sam već više puta dao, mislim da Radulović mora da promeni manir, više nije na blogu. Ne može ovako, s kuka, da ne ide na sastanke, da ne radi ono što mu je obaveza, bira ko je važan, ko nije. Rečju, ne može da se igra države, jer se baš protiv toga bori. Mora mnogo ozbiljnije i radnije da pristupi tome što radi. Mislim da je osnovna poruka onog što mu je Dragaš napisao na mestu: Radulović mora da se mane saloniranja, obuče čizme i krene da čisti govna. Ako mu je uopšte stalo do čišćenja, naravno.

Napisah na jednom drugom mestu: uprkos svemu, čini mi se da je Radulović vesnik novih vremena i smrti mitingaške Srbije. Budućnost retko počinje velikim bengom, nego tiho, skoro nenajavljeno. To je, u principu, osnovni (i verovatno jedini) razlog zašto podržavam Radulovića.

Eto, napisah, a ja sam možda i prvi koga je banovao...
maksa83 maksa83 18:00 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

malo mi sad žao ovih po internetima što su krenuli u odbranu SIEPE.

Mislim da ta priča oko SIEPE nije baš crno bela. Bilo je reklo bi se tamo poštenih ljudi koji su pošteno radili, a bilo je i mufljuza i nameštanja ekipi. Za bar jednog znam da je okej i da mu je srce na mestu i da je radio po savesti.

Jedna od stvari koju rano naučiš u poslovnoj komunikaciji je: "kad pišeš mejl, piši ga kao da može da ga pročita ceo Internet".

Pošto, jebiga - može.

Meni ovaj npr. super:


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:04 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Сви трули државни кредити давали су се по разним слично трулим шемама.
Оно што ја знам, УРС је ту био главни.

Како рече један при сусрету:
-- Где си пошао?
-- У Странку. Треба ми неки кредит.
-- Чек, не разумем? Идеш у Странку да би добио кредит?
-- Па не мислиш ваљда да се кредит добија у банци?

Провизија је била 2-3-5 посто. Што трулији кредит, то већа провизија. И у том сегменту важе економски закони.

Нуђено.
Одбио.
cult cult 18:11 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Meni ovaj npr. super:

cult cult 18:29 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

a evo i mladje


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:21 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Ako mu je uopšte stalo do čišćenja, naravno.


Meni se čini da mu nije previše stalo.

Njegov stav bih opisao kao ...
Zvali ste me da radim ovaj posao. Ok, to se radi ovako i ja ću tako da ga radim. Ako vam se ne dopada nađite nekog drugog neka radi drugačije, meni svejedno.

U njegovom ponašanju nema ni malo poliitke, a to nije baš najbolje.
princi princi 19:40 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

U njegovom ponašanju nema ni malo poliitke, a to nije baš najbolje.

Da, to htedoh reći. Previše je nakurčen i to mu ne valja. Mora da bude proaktivan i pozitivan, a to mu nedostaje, makar trenutno. Uprkos svemu, sviđa mi se taj stav koji u osnovi budi Srbe iz zimskog sna i govori im: "Država je zajednička stvar, država, to smo svi mi, ne strano svemirsko telo nego proizvod ljudi koji žive tu i sada. Moj posao nije da upravljam nego da vam služim." (Dobro, ovo poslednje sam izmislio, ali lepo zvuči.)
tadejus tadejus 19:55 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

maksa83
malo mi sad žao ovih po internetima što su krenuli u odbranu SIEPE.

Mislim da ta priča oko SIEPE nije baš crno bela. Bilo je reklo bi se tamo poštenih ljudi koji su pošteno radili, a bilo je i mufljuza i nameštanja ekipi. Za bar jednog znam da je okej i da mu je srce na mestu i da je radio po savesti.

Jedna od stvari koju rano naučiš u poslovnoj komunikaciji je: "kad pišeš mejl, piši ga kao da može da ga pročita ceo Internet".

Pošto, jebiga - može.

Meni ovaj npr. super:




da se slozim
u svemu
posebno impresionira ova finansIska provjera
ecce-florian ecce-florian 19:58 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

a)Ti maxo samo ovako nastavi ima da ovakvim komentarisanjem izgubiš i komentatorsku opciju

b)
Meni ovaj npr. super


Ovde ti je neka zabuna.

Imtel Trsetnik ne mogu da nađem u APR-u ali zato ima da je dobio 505.000 eura za zapošljavanje 101 radnika, rok vraćanja 03.2015. ( redni broj 116)
link
Verica Kalanović skoro istovremeno dovela još neke talijane i SIEPA obećala ili isplatila 250.000 eura za zapošljavanje 50 ljudi
izvor



Drugi mail se odnosi na Imtel i imtel computers , čiji je vlasnik i vlasnik Networka.Pritvoren 22.februara 1913.
- Kada je policija došla na njegova vrata uopšte nije bio iznenađen. Saznali
smo da je mesec dana unazad imao saznanja da mu se sprema hapšenje, pa je čak indirektno pokušavao da se raspita da li će biti obuhvaćen u slučaju „Agrobanka“.

izvor

c) podržavam culta u tom da je ovde mnogo interesantniji "živi " deo i reakcije na mrežama kao ova i ova

a sve u sklopu one koju je cult gore linkovao
princi princi 20:13 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Čekaj, iz ovih mejlova i ovoga što Brajović piše ispada da je ta SIEPA bila neka vrsta partijske banke, pri čemu su ulagački kapital obezbedili poreski obveznici Republike Srbije (tj oni građani koji plaćaju porez).
Pritvoren 22.februara 1913.

?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:44 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

princi, ја нисам говорио о SIEPI. Око ње заиста мало шта конкретно знам. Ово су ти они различити фондови и дотирани кредити за развој, овце, козе, спејс шатлове и локомотиве. Имао си партијске људе специјализоване за брзо одобрење и пласман новца из тих средстава. Мој један познаник, заборавио сам му име, добио је тако укупно 1 М. Било, после, и сликање и со и погача и све како потребује, дошло и онај брзи министар на отварање. Данас, наравно, то је јендек инвестиција. Камата је била мучно мала, праве поклон паре, а рок отплате, ако се добро сећам, десет година са грејсом блаблабла... Цела ствар се водила као инострана инвестиција.

Чини ми се да је цена услуге била 30 К, али морало је нешто да иде и за Тито-Партија-Динкићева-Армија хајдучку дружину.

Седим ја и тако причам с људима, заборавио сам којим, звало ме то и на отварање, и кажу ми они -- 'Ајде, бре, 'оћеш и ти?

Ја се, тад, срећом сетих песме Марко Краљевић и Муса Кесеџија, и како је Марко платио ковачу ковање сабље, те устукнух, и сачувах руку:

"Пружи руку, Новаче ковачу!
Пружи руку, да ти сабљу платим."
Превари се, уједе га гуја,
Превари се, пружи десну руку,
Ману сабљом Краљевићу Марко,
Одс'јече му руку до рамена:
princi princi 20:53 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Pa dobro, možda nije ni bitno da li je konkretno SIEPA u pitanju, to je ionako sve u sklopu akcije "upoznaj domovinu da bi je više voleo". Mislim, postaju sve jasniji principi i mehanizmi po osnovu kojih partije drže Srbiju kao taoca.

I zato, možda, ni ne treba da čudi žestina onih koji se obrušavaju na "neoliberala", "ludaka", "pojmaroša" i šta još sve ne Radulovića. To je čitava jedna struktura koja živi u nekoj stratosferi potpuno nezavisnoj od ostatka Srbije, onako zaspinovana, detached što bi rekli anglosaksonci, a koja na pitanje zašto je u Srbiji ovako kako je uglavnom slegne ramenima i sa suzama u očima ti pokazuje sliku našeg Zorana.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:54 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Ја се, тад, срећом сетих песме Марко Краљевић и Муса Кесеџија, и како је Марко платио ковачу ковање сабље, те устукнух, и сачувах руку:

"Пружи руку, Новаче ковачу!
Пружи руку, да ти сабљу платим."
Превари се, уједе га гуја,
Превари се, пружи десну руку,
Ману сабљом Краљевићу Марко,
Одс'јече му руку до рамена:


Al ima i nastavak


A na tebi stotinu dukata
te se rani za života svoga
hajkula1 hajkula1 21:10 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

princi
U njegovom ponašanju nema ni malo poliitke, a to nije baš najbolje.

Da, to htedoh reći. Previše je nakurčen i to mu ne valja. Mora da bude proaktivan i pozitivan, a to mu nedostaje, makar trenutno. Uprkos svemu, sviđa mi se taj stav koji u osnovi budi Srbe iz zimskog sna i govori im: "Država je zajednička stvar, država, to smo svi mi, ne strano svemirsko telo nego proizvod ljudi koji žive tu i sada. Moj posao nije da upravljam nego da vam služim." (Dobro, ovo poslednje sam izmislio, ali lepo zvuči.)





Nije jedini nakurčen. Ljudi neće prazne priče. ako neko krene, ne znam šta bi ih zaustavilo. Afera Monterra, na primer a imaju jake ruke. I tako dalje. (Kragujevčane neču da pominjem.)


Ljudima je dosta pozitivnih, ako si na taj pristup mislio? Ljudima treba odlučnost, iskrenost, ozbiljnost. Samouverena osoba da, ali ne na prazno marketinga radi, nego iz uverenja u ispravnost.










I jedan nakurčeni zahtev



Lopovi da vrate ukradeno.

ecce-florian ecce-florian 21:11 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Pritvoren 22.februara 1913.

?


dobro de dao sam link
(napisao sam prvo samo 22.februara pa sam naknadno shvatio da to nije dosta i dopisao i godinu
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:17 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

hoochie coochie man
Al ima i nastavak


A na tebi stotinu dukata
te se rani za života svoga

Да, то је кеч.
Ја сам, између то двоје, изабрао руку, да будем и даље целовит.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Ljudi neće prazne priče. ako neko krene, ne znam šta bi ih zaustavilo.


Radulovića može da zaustavi recimo Vučić kad god poželi.
I tu Radulović pravi grešku ako mu je stalo da istera svoju nameru.
Meni se čini da mu nije previše stalo.

Da jeste, on bi morao da traži način kako da sprovede zamisli, a ne da rizikuje da zbog nekog svog hira, tvrdoglavosti, kurčevitosti ili šta veĆ bude eliminisan i time sprečen da sprovodi to što misli da je ok (a i ja mislim da je skroz ok)

Pazi, nije ipak tek usputna stvar ukinuti SIEPU, to je ozbiljan potez.
On zaključi da je to dobro a neće da ode da to obrazloži čovekU koji ima moć da ga skine, nego pošalje nekog svog zamenika, pomočnika koga li već.

Pa idi, objasni, izbij mu sve adute iz ruku, nateraj ga argumentima da i on stane iza tebe, da i on kaže da treba to da se ukine.
cult cult 21:52 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

medijska šutnja o ovome je gotovo neverovatna.
Ne kapiram.
Da je ovo iole država sva ta zacrnjena imena i pola glavnog odbora G17 bi provelo noć u istražnom zatvoru.
princi princi 21:53 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Da jeste, on bi morao da traži način kako da sprovede zamisli, a ne da rizikuje da zbog nekog svog hira, tvrdoglavosti, kurčevitosti ili šta veĆ bude eliminisan i time sprečen da sprovodi to što misli da je ok (a i ja mislim da je skroz ok)

Pazi, nije ipak tek usputna stvar ukinuti SIEPU, to je ozbiljan potez.
On zaključi da je to dobro a neće da ode da to obrazloži čovekU koji ima moć da ga skine, nego pošalje nekog svog zamenika, pomočnika koga li već.

Pazi, meni izgleda da je on uleteo u priču i pored (a moguće i protiv) svoje volje. To je sve počelo, verovatno, kao njegov hir, ali sad je priča počela da se odmotava na potpuno neočekivan način. On očigledno nema preterano iskustva u ovim stvarima i sa teškoćom se snalazi u ovom muljatorstvu u kome se jedan Dinkić snalazi kao vidra. I sad je pitanje koliko će Radulović u svemu umeti da se snađe i, što kažeš, koliko mu je stalo. Jer, pazi, nema on sad protiv sebe samo Dinkića; tu je sad ustao i celi DS, URS, SPS, naprednjaci su tu još novi, čitav poredak- odjednom su mnogo veći ulozi postali.

Što kaže cult, Vučić će ga verovatno otkačuiti u naredne 2 nedelje i postaviti tog Malog ili koga već treba.

Kad čovek malo razmisli, kao da gledaš srpsku verziju North by Northwest. Fali samo neka plavuša (a da nije ZZMM).
princi princi 21:54 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

medijska šutnja o ovome je gotovo neverovatna.

Što neverovatna? Verovatno ćemo do jutra imati naslove po Kuriru i Presu kako je Radulović svojeručno davio gladne po Zemunu i uzimao hranu deci oboleloj od raka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:57 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

er, pazi, nema on sad protiv sebe samo Dinkića; tu je sad ustao i celi DS, URS, SPS, naprednjaci su tu još novi, čitav poredak- odjednom su mnogo veći ulozi postali.


A zamisli koji mu je to polaz za neku veliku igru, pa i osnivanje partije ako treba.
Ali nešto ne verujem da je na to spreman, i najverovatniji je onaj scenario o dve nedelje.
Na žalost.
princi princi 21:59 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Ali nešto ne verujem da je na to spreman, i najverovatniji je onaj scenario o dve nedelje.

Slažem se. I meni se čini da on nema daha za nešto veće. Da poentiram svojom omiljenom: krenuo kašikom na bager.
hajkula1 hajkula1 22:11 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

princi
U njegovom ponašanju nema ni malo poliitke, a to nije baš najbolje.

Da, to htedoh reći. Previše je nakurčen i to mu ne valja. Mora da bude proaktivan i pozitivan, a to mu nedostaje, makar trenutno. Uprkos svemu, sviđa mi se taj stav koji u osnovi budi Srbe iz zimskog sna i govori im: "Država je zajednička stvar, država, to smo svi mi, ne strano svemirsko telo nego proizvod ljudi koji žive tu i sada. Moj posao nije da upravljam nego da vam služim." (Dobro, ovo poslednje sam izmislio, ali lepo zvuči.)





U potpunosti odgovara situaciji, nakurčenost. Srbi su nakurčeni. Srbi ćute i to je pametnima bio znak. Ovima nedostaje pameti. Samo šićardžijska lukavost koja će im doći glave.





Lopovi da vrate ukradeno.
hajkula1 hajkula1 22:12 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

princi
Ali nešto ne verujem da je na to spreman, i najverovatniji je onaj scenario o dve nedelje.

Slažem se. I meni se čini da on nema daha za nešto veće. Da poentiram svojom omiljenom: krenuo kašikom na bager.





A da ga podržimo s kašikama u rukama?






Lopovi da vrate ukradeno.
maksa83 maksa83 22:16 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Meni se čini da mu nije previše stalo.

Zapravo, to ga stavlja u bolju poziciju. U svakom nadjebavnaju te vrste, u bilo kakvim pregovorima - onaj kome je manje stalo je u boljoj poziciji. To znači da ne možeš da budeš ucenjen, sateran u ćošak - ne postoji nešto za šta onaj drugi može da se uhvati i da te cima po toj liniji. To su vrlo bazične stvari, nije čak ni 2+2=4, nego 1+1=2.
cult cult 22:22 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

c) podržavam culta u tom da je ovde mnogo interesantniji "živi " deo i reakcije na mrežama kao ova i ova


auuu..pa na onom fb linku vidim i gordanca po komentarima kako suze roni za NOSom (nuklearni objekti srbije - zlo i naopako od direktora agencije glede troškova na vozne parkove i deesovski dolcevita lajfstajl) i sličnim cvetkovć-tadićevskim agencijama za otimanje novca poreskih obveznika.

Brate, kakav udar na Sistem.

Videh na tviteru ovih dana masovnu pobunu protiv ukidanja SIEPE i baš mi delovalo "dirigovano", "viralno" i sl. I ova šutnja mi je nekako vrlo dirigovana. Izgleda da su momci iz siepe znali koga po netu i medijima da zaduže.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:27 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Zapravo, to ga stavlja u bolju poziciju. U svakom nadjebavnaju te vrste, u bilo kakvim pregovorima - onaj kome je manje stalo je u boljoj poziciji.


Da, ali to važi za situaciju kada pregovaraju dvojica ravnopravnih, a ne kad razgovaraju podređeni i nedređeni.

To može da važi i u situaciji kad podređeni ima nešto do čega je nadređenom veoma stalo, i odna ovaj može malo da se kurči.
A šta to ima Radulović što je Vučiću neophodno?

Ako bi ovo malo potrajalo, ako bi npr Radulović dobio podršku javnosti, što znači birača, a do toga je Vučiću izuzetno stalo, onda bi sve možda bilo drugačije.
Ovako, Vučić može lako da smisli priču, da kreira situaciju u kojoj se oslobađa Radulovića i kraj.
maksa83 maksa83 22:28 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Videh na tviteru ovih dana masovnu pobunu protiv ukidanja SIEPE i baš mi delovalo "dirigovano", "viralno" i sl. I ova šutnja mi je nekako vrlo dirigovana.

Nemoj da te to čudi, SIEPA je učestvovala u startap-ovo-inkubator-ono-ajmo-ajde-al'-ne-znamo-tačno-šta konferancijama, te ekipe se preklapaju. Ja bih sad preskočio da kažem šta mislim o celoj toj domaćoj twitter ekipi koja se međusobno vojvodoserdari i tapše po guzovima u 140 karaktera, a onda i uživo na tim konferencijama, sve sa Uticajnima na čelu.
maksa83 maksa83 22:30 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Da, ali to važi za situaciju kada pregovaraju dvojica ravnopravnih, a ne kad razgovaraju podređeni i nedređeni.

Ne, to važi u svakoj situaciji.

Ovako, Vučić može lako da smisli priču, da kreira situaciju u kojoj se oslobađa Radulovića i kraj.

Ne, ne može. Može samo da ga se reši pukom silom - "aj' sad idi", i onda će morati da objašnjava zašto. A moraće da nađe i novog sa integritetom, tj. nekog koga neće moći da razvlače Kuriri i ostali Aloi, a to je jako teško, pošto niko pošten neće time da se bavi.
princi princi 22:31 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

A šta to ima Radulović što je Vučiću neophodno?

Po meni, ova cela priča je mnogo važnija za građane Srbije nego za samog SRadulovića (mislim, on kao on i nije previše bitan).

Uzgred, jel može neko, makar privremeno, da banuje hajkulu? Dobra je žena, ali ovo parolašenje mi, brate, ide malo na nerve. Jedan Filip dosta, i previše.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana