Društvo| Jubileji| Politika

Kontramiting

expolicajac RSS / 25.12.2013. u 00:04

Politika je čudo. Sećanje na 24 decembar 1996, ne sme da umre.

Vuk dlaku menja, ali ćud nikada. (narodna izreka) 

PB010150-1024x788.jpg
 

“Tokom sukoba dve grupe demonstranata juče je u Knez Mihailovoj hicem iz vatrenog oružja u glavu ranjen Ivica Lazović, član Srpskog pokreta obnove, rođen 1954. godine u Boljevcu. Naišla je grupa od četrdesetak socijalista Knez Mihailovom, a pored su stajali građani, zviždali, vikali i prozivali ih. Odjednom je čovek iz kolone SPS izvadio pištolj ‘tetejac’, nanišanio i zatim pucao čoveku u glavu. Pogođeni je odmah pao, a pet sekundi posle njega pala je i jedna žena – rekao je novinarima jedan mladić koji je nakon događaja dotrčao u prostorije Demokratske stranke.



Komentari (117)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 00:09 25.12.2013

Opa

Dr M Dr M 00:10 25.12.2013

1.


Prvo čitanje i prva preporuka od mene!

Edit

Alselone se uglavio, ja do njega..
alselone alselone 00:11 25.12.2013

Re: 1.

Kahm.
Dr M Dr M 00:13 25.12.2013

Re: 1.

alselone
Kahm.


`oćeš Negro, odžačara grla?
alselone alselone 00:14 25.12.2013

Re: 1.

`oćeš Negro, odžačara grla?

Ma ja to samo vise onako - figurativno.
loader loader 11:22 26.12.2013

Re: 1.

Vas dvojica kao da niste razumeli post. Jeste da je tekst predugača i zahteva sate analize, ali nešto se svakako moglo reći na temu. Dakle, tada, 1996. mudri penzioner iz naroda upucao je nekog od onih na ulici za koje je osnovano sumnjao da su izdajnici i antinarodni elementi.

Krkobabićevo političko krilo je danas preuzelo primat. Stoga su oni s pištoljima na stendbaju. Imaju pravo samo da merkaju najveće izdajnike i arhiviraju ih za svaki slučaj, ali nemaju (još) pravo da ih upucavaju.

Krkobaba je u ovoj zemlji glavni. Zubalo je promenio, ali ćud je ista (samo ju je usavršio). Takođe bih da naglasim ako se sme i ako domaćin takve stvari ovde dopusti - Krkobaba ima najveću armiju potencijalnih glasača (koja se stalno uvećava). Zato, ne sme biti neozbiljnosti s penzionerima žednih patriotizma na partizanski način.

alselone alselone 00:12 25.12.2013

Samo da ja vas "matore" pitam

Jesmo se za ovo borili?
Dr M Dr M 00:15 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

Samo da ja vas "matore" pitam


Ovo se ne odnosi na mene, ja sam večno mlad..

Pitaj domaćina..
angie01 angie01 00:16 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

pojeo vuk magarca!
angie01 angie01 00:17 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone alselone 00:17 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

pojeo vuk magarca!


Ne, ne. Pojela hijena vuka.
alselone alselone 00:18 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

Ovo se ne odnosi na mene, ja sam večno mlad..


Iskreno - saglasan sam.
Vecno naivan.
Dr M Dr M 00:18 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

angie01
pojeo vuk magarca!


Tako će da bude sve dok magarac ne baci čifte.

Možda na proleće, inače će da dokaže da je zaslužio da bude magarac.
expolicajac expolicajac 00:19 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone
Jesmo se za ovo borili?

Sinko, dok se čuje i jedna reč sa bloga B92, znaj da ima još živih petooktobaraca.
Dr M Dr M 00:20 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone
Ovo se ne odnosi na mene, ja sam večno mlad..


Iskreno - saglasan sam.
Vecno naivan.



alselone alselone 00:22 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

Sinko, dok se čuje i jedna reč sa bloga B92, znaj da ima još živih petoktobaraca.

Ma jeste Ex, ali pitanje je koliko se cuje. Sjebala se ta rec vec 2002. kada je "Evopa" insistirila na prekidu "Samo vas gledamo" kampanje. Cuje se ono sto treba da se cuje.
expolicajac expolicajac 00:27 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone
Sinko, dok se čuje i jedna reč sa bloga B92, znaj da ima još živih petoktobaraca.

Ma jeste Ex, ali pitanje je koliko se cuje. Sjebala se ta rec vec 2002. kada je "Evopa" insistirila na prekidu "Samo vas gledamo" kampanje. Cuje se ono sto treba da se cuje.

Skoro me je jedan mladi političkiaktivista zvao i pitao šta da čita. Predložio sam mu delo Ante Fiamengoa "Saint-Simon i Auguste Comte". Bilo bi dobro da se malo pozabaviš sociološkom hrestomatijom, čisto rekreativno.
alselone alselone 00:31 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam


Skoro me je jedan mladi političkiaktivista zvao i pitao šta da čita. Predložio sam mu delo Ante Fiamengoa "Saint-Simon i Auguste Comte". Bilo bi dobro da se malo pozabaviš sociološkom hrestomatijom, čisto rekreativno.


Od svih socioloskih "hrestomatija" zelim samo da zivim u normalnoj drzavi i da ne znam za nju, jer u takvoj drzavi zivim od kako sam se ispilio. Npr. ne zelim da mi sekretrar jedne od vodecih partija zglajza zbog Kurca.
angie01 angie01 00:34 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

zelim samo da zivim u normalnoj drzavi i da ne znam za nju


tesko, novim zakonom o radu ce da se zabetonira ovo st(r)anje.
expolicajac expolicajac 00:35 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone

Skoro me je jedan mladi političkiaktivista zvao i pitao šta da čita. Predložio sam mu delo Ante Fiamengoa "Saint-Simon i Auguste Comte". Bilo bi dobro da se malo pozabaviš sociološkom hrestomatijom, čisto rekreativno.


Od svih socioloskih "hrestomatija" zelim samo da zivim u normalnoj drzavi i da ne znam za nju, jer u takvoj drzavi zivim od kako sam se ispilio. Npr. ne zelim da mi sekretrar jedne od vodecih partija zglajza zbog Kurca.

Zglajzao je zato što nije čitao, a mislio je da se sirovom snagom sve postiže. Sinko, već sam to negede napisao, "Hladna glava i toplo srce".Ti imaš ogromne intelektualne kapacitete. Da li ćeš ih iskoristi ili ne zavisi od tebe.
alselone alselone 00:35 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

tesko, novim zakonom o radu ce da se zabetonira ovo st(r)anje.

Ja podrzavam novi zakon o radu. Lako otpustanje i lako zaposljavanje. Dosta je laznog komunizma.
alselone alselone 00:38 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

Zglajzao je zato što nije čitao, a mislio je da se sirovom snagom sve postiže.


Ovo nas je sahranilo. Sirova snaga se ogledala u "stranci iza ledja". Ja razumem sta ti Ex pricas, i, iskreno, ti imas moju podrsku, ali ovi okolo - ne.
angie01 angie01 00:39 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

Lako otpustanje i lako zaposljavanje. Dosta je laznog komunizma.


pa nije u tome trik, nego,

u podrsci mocnicima

alselone alselone 00:44 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

pa nije u tome trik, nego,


Ja mislim da jeste. Dacu ti konkretan primer. Mojih par drugara imaju startap. Ne znaju jos uvek da li ce nesto biti od njihove price. Za nastavak im treba par testera softvera koji se razumeju u tu oblast. To su uglavnom ljudi do 40 - 50 godina. Ako ih zaposle za stalno i prica stane moraju da im placaju otpremnine na nivou ukupnog staza iako su (imaginarno) radili kod njih 3 meseca. Oni se odlucuju da placaju na crno.

Sta je bolje - da ih zaposle na belo i placaju poreze i kad vide da ne ide ih otpuste ili da ih uopste ne zaposle?
angie01 angie01 00:51 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

im placaju otpremnine na nivou ukupnog staza iako su (imaginarno) radili kod njih 3 meseca.


ovaj deo ce da poprave u novom zakonu:)

..hocu reci, mogu da ti nabrojim gomilu primera koji su losi- meni najvise smetaju nepotrebne neznalice sa clanskim knjizicama koji nista ne rade i primaju plate iz budzeta,...privatnicima je mnogo da placaju onolike doprinose, narocito ako tek pocinju,...zakon treba da se menja u pravcu poboljsanja mogucnosti za razvijanje posla, ali ne na potpunu stetu zaposlenih, koji su i ovako obespravljeni-sem ovih iz prvog primera.
alselone alselone 00:53 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

ovo, mislim da nije tacno. Nisam sigurna, ali otpremnina se placa samo za poslednju firmu u kojoj si radio.

Ne, otpremnina se placa na ukupan staz.
angie01 angie01 00:55 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

Ne, otpremnina se placa na ukupan staz.


u pravu si, sada sam pogeldala- to ce promeniti u novom zakonu:)
alselone alselone 00:58 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

u pravu si, sada sam pogeldala- to ce promeniti u novom zakonu:)


Pazi ti idiotsku pricu. Samo najveci diletant je mogao da donese ovakav zakon pod plastom "zaposljavanja za starije" a u stvari su sacuvali hordu stranackih pijavica koje niko ne sme da otpusti a sa druge strane niko ne zeli da zaposli starije radnike.
Slucajno, da, sigurno.

Cuvaj hordu stranacku po agencijama, to je moto.
dr.wagner dr.wagner 00:59 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

.... večer

expolicajac
alselone


Zglajzao je zato što nije čitao, a mislio je da se sirovom snagom sve postiže. Sinko, već sam to negede napisao, "Hladna glava i toplo srce" ...


" zato smo se borili" ... "lakše otpuštanje" ... jao , jao ...

-EX ... vraćaj to na "pravi put" ...
... mali je skroz pao pod utjecaj onog Predatora ...



Wagner
alselone alselone 01:03 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

... mali je skroz pao pod utjecaj onog Predatora ...

...Proslo 12? Oni skremblovani kanali su sada otkljucani....
dr.wagner dr.wagner 01:09 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

Pozdrav mladiću

alselone

...Proslo 12? Oni skremblovani kanali su sada otkljucani....


-A tu si ptico ... upućen si ...

W
alselone alselone 01:12 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

-A tu si ptico ... upućen si ...

delim iskustvo sa pobratimima u nevolji


expolicajac expolicajac 01:14 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

dr.wagner
Pozdrav mladiću

alselone

...Proslo 12? Oni skremblovani kanali su sada otkljucani....


-A tu si ptico ... upućen si ...

W

Dete je napredno, ne voli da mu čitaju bajke već da gleda bajke za odrasle.
freehand freehand 01:46 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

Dr M
alselone
Ovo se ne odnosi na mene, ja sam večno mlad..


Iskreno - saglasan sam.
Vecno naivan.




Pokaj se, Doco, dok je vreme. Zna se šta je pravi put i kod koga se pričešćuje...

srdjan.pajic srdjan.pajic 03:14 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone
pa nije u tome trik, nego,


Ja mislim da jeste. Dacu ti konkretan primer. Mojih par drugara imaju startap. Ne znaju jos uvek da li ce nesto biti od njihove price. Za nastavak im treba par testera softvera koji se razumeju u tu oblast. To su uglavnom ljudi do 40 - 50 godina. Ako ih zaposle za stalno i prica stane moraju da im placaju otpremnine na nivou ukupnog staza iako su (imaginarno) radili kod njih 3 meseca. Oni se odlucuju da placaju na crno.

Sta je bolje - da ih zaposle na belo i placaju poreze i kad vide da ne ide ih otpuste ili da ih uopste ne zaposle?


A što bi ih zapošljavali, što ih ne uzmu kao kontraktore, onako kao što se angažuju umetnici, ili bezbednjaci? Verovatno ti tvoji ortaci znaju da, recimo, sledećih 6 meseci neće propasti, i onda ih uzmu na toliko. Pa ako firma potraje duže, produže im ugovore. Ako ne, nikom ništa. Za to vreme treba da plaćaju šta ima da se plati, ali pošto im ti testeri nisu stalno zaposleni, onda ne moraju da se brinu za otpremninu. Jel to može tako, ili ja tu nešto ne razumem?

Mislim, ako je to stvarno ovako kako si ti opisao, ja ne vidim ko bi normalan (dakle bez lopovskih sklonosti) hteo da počne bilo kakav biznis u Srbiji.


Dr M Dr M 07:59 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

freehand
Dr M
alselone
Ovo se ne odnosi na mene, ja sam večno mlad..


Iskreno - saglasan sam.
Vecno naivan.




Pokaj se, Doco, dok je vreme. Zna se šta je pravi put i kod koga se pričešćuje...



A, ne! Jedva čekam da dodje onaj dan kad ću svima da poručim

Srećna vam NOVA!

Dotle, samo

Srećan vam Božić Bata iz Emirata!
alselone alselone 08:02 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

Zna se šta je pravi put


Tako je. A on se zove Plačimir.

- Neka, neka, videćete svi vi što sam ja izgubio izbore, videćete, videćete.
alselone alselone 08:04 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

A što bi ih zapošljavali, što ih ne uzmu kao kontraktore, onako kao što se angažuju umetnici, ili bezbednjaci?


(Uzeti sa rezervom, nisam 100% siguran u sledeće) Zato sto posle par ugovora "na određeno" moraš da zaposliš osobu za stalno.

Mislim, ako je to stvarno ovako kako si ti opisao, ja ne vidim ko bi normalan (dakle bez lopovskih sklonosti) hteo da počne bilo kakav biznis u Srbiji.

Nije frka mlađe da zapošljavaš jer su male otpremnine. Ali saglasan sam sa tobom u načelu, samo entuzijasti kreću u samostalan posao ovde.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:41 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alse
(Uzeti sa rezervom, nisam 100% siguran u sledeće) Zato sto posle par ugovora "na određeno" moraš da zaposliš osobu za stalno.



Verovatno nije šire poznato, a pretpostavljam ni naročito interesantno nekom ko živi-radi u Srbiji, ali si me podsetio ovim odgovorom: dakle, ovde, u USA, ako firma koristi kontraktora kome je to jedini posao u nekom periodu (mislim da je u pitanju godinu dana), onda je dotična firma u obavezi da ga uzme kao zaposlenog (i da plaća državi sve obaveze koje sleduju). I to direktno nadgleda i reguliše, niko drugi do IRS. Ovo nije rekla-kazala, lično sam bio u situaciji da me je jedna moja moja mušterija koju je IRS audit-ovao, "upozorila" da je moguće da i mene kontaktiraru i priupitaju, to jest da provere to što su ovi prijavili. Medjutim, pošto je moja firma registrovana kao korporacija, to jest ne radim kao samostalni kontraktor, onda to nema veze, i svi mogu da odahnu.


EDIT: Ovo je situacija čak i sa najobičnijom bebisiterkom, ili kućnom pomoćnicom. Ako, radeći za tebe, zaradjuje više od otprilike 2 soma godišnje, onda moraš da je uzmeš kao household zaposlenog, i da joj plaćaš socijalno i zdravstveno, unemployment insurance, workers compensation, i još par nekih džižabidža. Plus moraš da joj odbiješ i prijaviš federalni i state porez od plate, i da joj na kraju godine pripremiš poresku dokumentaciju. Dakle, baš kao što bi morao da radiš da imaš firmu i ona je tvoj zaposleni. (za ovo inače postoje i agencije koje možeš da angažuješ da to rade, za lovu, ali je u principu prilično prosto i možeš sam.


alselone alselone 09:08 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

srdjan.pajic




Sve je to kul, ali kvaka je u otpustanju. Ovde je veoma tesko i skupo dati nekome otkaz i zbog toga se poslodavci tesko odlucuju na zaposljavanje. Zaposljava se samo kada je apsolutno sigurno da je to radno mesto veoma potrebno i stabilno na duzi period. To koci inicijativu i startape svih vrsta.
alselone alselone 09:09 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

korporacija

Sta tebi kao vlasniku znaci kad si registrovan kao korporacija? U cemu je razlika?
blogovatelj blogovatelj 09:33 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

Ako, radeći za tebe, zaradjuje više od otprilike 2 soma godišnje


?
2 ili 20?
freehand freehand 10:44 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone
Zna se šta je pravi put


Tako je. A on se zove Plačimir.

- Neka, neka, videćete svi vi što sam ja izgubio izbore, videćete, videćete.

Dakle, ipak (uzeti sa rezervom, nisam baš 101% siguran): za ovakav komentar nije dovoljno biti ogorčen. Ovo zahteva i neke druge ozbiljne disfunkcije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:24 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone
Jesmo se za ovo borili?

jebi ga, Alse, kada si uzeo s komunjarama da se boriš... ko s komunjarama tikve sadi...


šaaala, nego, kada smo kod 1996. jesi video ovo - glas komunističke desnice
alselone alselone 11:33 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

nego, kada smo kod 1996. jesi video ovo - glas komunističke desnice


Preskrolovao i odlucio da ovo ostavim lagano da citam uvece, sa uzivanjem. Obecava.
alselone alselone 11:35 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

Dakle, ipak (uzeti sa rezervom, nisam baš 101% siguran): za ovakav komentar nije dovoljno biti ogorčen. Ovo zahteva i neke druge ozbiljne disfunkcije.


Šaljivo.


Primecujem kako se sve snaznije pokusavas da me uvredis iz dana u dan.
expolicajac expolicajac 11:37 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone
Dakle, ipak (uzeti sa rezervom, nisam baš 101% siguran): za ovakav komentar nije dovoljno biti ogorčen. Ovo zahteva i neke druge ozbiljne disfunkcije.


Šaljivo.


Primecujem kako se sve snaznije pokusavas da me uvredis iz dana u dan.

Al,ne uspeva.
alselone alselone 11:40 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

Al,ne uspeva.


Beli listici are not dead!
freehand freehand 11:45 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone
Dakle, ipak (uzeti sa rezervom, nisam baš 101% siguran): za ovakav komentar nije dovoljno biti ogorčen. Ovo zahteva i neke druge ozbiljne disfunkcije.


Šaljivo.


Primecujem kako se sve snaznije pokusavas da me uvredis iz dana u dan.

Nije šaljivo. Fiksacija nije neozbiljna stvar, niti poremećaji u doživljavanju realnosti.
I ne poikušavam da te uvredim, to nikad ne radim namerno, nikome. Samo pokušavam da razumem, i konstatujem to što vidim.
Definitivna su dve stvari: da bi čovek mogao toliko da potisne realnost mora mnogo da mrzi, i da od te realnosti ne zavisi.
Jedna od te dve stvari je jako dobra, ali onda povlači i potpuni nedostatak empatije prema ogromnoj većini koja se u toj realnosti davi i tone.
A veruj da nikad ne bih pogodio ko će ostati poslednji raskrečeni sa bedžom.
angie01 angie01 11:56 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

a u stvari su sacuvali hordu stranackih pijavica koje niko ne sme da otpusti a sa druge strane niko ne zeli da zaposli starije radnike.


pa, to ti kazem.
gedza.73 gedza.73 16:57 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

angie01
privatnicima je mnogo da placaju onolike doprinose,

jer se ti doprinosi ne koriste da se poboljša infrastruktura, električna mreža, smanji i ubrza administracija već da
neznalice sa clanskim knjizicama koji nista ne rade i primaju plate iz budzeta


Na stranu što te neznalice imaju visoko mišljenje o sebi i ubeđeni su u svoju neophodnost ovom društvu.

Ja sam siguran da bi ova država poptuno isto funkcionisala da nema ni jednog jedinog političara i bez dve trećine postojeće administracije.

Ni bolje, ni gore već poptuno isto.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:17 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

blogovatelj
Ako, radeći za tebe, zaradjuje više od otprilike 2 soma godišnje


?
2 ili 20?


~2 soma. Ovo ne znači da moraš da je zaposliš sa punim radnim vremenom, nego da moraš da joj plaćaš doprinose na to koliko zaradjuje, dakle da je tretiraš kao zaposlenog, a ne kao kontraktora. Kontraktorima se ne plaća ništa od tih socijalnih davanja i poreza, štaviše, kontraktori su tax deductible :).

Ne brini, blogi, ovde bebisiterke sa punim radnim vremenom godišnje zaradjuju više nego postdokovi na univerzitetima.


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:33 25.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone
korporacija

Sta tebi kao vlasniku znaci kad si registrovan kao korporacija? U cemu je razlika?


Duža je priča, sorry, ne bih da nastavljam da gnjavim, a i ima korporacija i korporacija, ali u dve reči: generalno ograničena odgovornost (limited liability, kao i kod LLC-ova), izvesne poreske olakšice, (gubitak/trošak u firmi možeš da koristiš da umanjiš lični porez i obrnuto), bolje definisani odnosi kad imaš više ortaka udruženih u korporaciju, itd. I eto, u tom konkretnom slučaju koji pomenuh, ja sam zaposlen u svojoj firmi, moja firma radi kao subcon, i onda mušterija ne mora da se petlja sa IRS-om, da me zapošljava, čak i ako za njih radim 100% mog vremena. Takodje, do nekih poslova se dolazi mnogo lakše ako nastupaš kao corp, a ne kao individualni ugovorac.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:47 26.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone


Preskrolovao i odlucio da ovo ostavim lagano da citam uvece, sa uzivanjem. Obecava.


zanimljivo je štivo, u svakom slučaju baca malo svetla na srpsku KP scenu. interesantno da krpi Tika žutaće, Đikija, Čedu, Žileta, Čomićku bigtajm, naziva ih mafijašima, recimo Expo po tom tekstu u to doba radi za isti, nereformisani DB (čekamo odbranu, bata Gogo )... interesantno je da jedina osoba koju ne pominje ni u kakvom negativnom kontekstu Svilanović?! kol'ko ste se ispalili samo što ste furali tu elitnu priču, danas bi bili lideri umesto ovih pacera nesposobnih komunjarskih, istorijska ispala ... jeb'ga, šta je tu je, moraće sve ispočetka. šta se trošiš na komunjare, jebeš njih, ka'ćemo kaficu?
hajkula1 hajkula1 23:56 26.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone
ovo, mislim da nije tacno. Nisam sigurna, ali otpremnina se placa samo za poslednju firmu u kojoj si radio.

Ne, otpremnina se placa na ukupan staz.




Otpremnina se ne plaća. Ne postoji. Ni za odlazak u penziju.
inco inco 14:29 27.12.2013

Re: Samo da ja vas "matore" pitam

alselone
Pazi ti idiotsku pricu.


Nije uopšte idiotska priča - taj zakon je donešen samo sa jednim ciljem: za bezočnu pljačku javnih preduzeća. Čak mi se čini da se nisu nikada ni trudili da to zaviju u plašt 'zapošljavanja za starije' jer bi ta priča pala već na prvom argumentu. Prilično veliki broj USB (Ujak-Stranka-Buđelar) upošljenika je uzelo vrlo ozbiljne pare rotacijama po javnim preduzećima i državnoj upravi. Recimo, ti si neko mudo u partiji i tvoj rođa ima 20 godina staža u Telekomu 'di si ga ti zaposlio. Središ da ga otpuste i hopla 20 plata na račun. Sledećeg meseca ga uguraš u Srbijašume da ispija kafe (ili da se čak i ne pojavljuje), pa središ da ga otpuste za godinu dana, hopla - još 12+21 plata na račun. Onda ga prebaciš u neku agenciju za lovljenje zjala, a onda pod izgovorom racionalizacije državne uprave ugasiš agenciju njemu otkaz - i naravno 12+22 plate na račun... I tako u nedogled. Ako ti je baš dragi rod možeš tako da mu za 15 godina koliko ima još do penzije nabiješ 180 regularnih plata za nerad + 188 plata na konto otpremnine (uz grejs period od godinu dana da ne deluje baš toliko sumnjivo). Da uzmemo neki prosek od 500€ neto po javnim kućama, pardon, preduzećima - to mu dođe skoro 200k jurona za ne raditi ama baš ništa. A to je primer onih koji su obazrivi, bilo je i onih što idu po principu 'ko mi šta može' a koji su takve brojke uzimali za samo nekoliko godina.

To što nam je dotični zakon usput sahranio i privredu i tržište rada - to je samo neželjena posledica o kojoj se nije ni razmišljalo jer se na umu imao samo gore navedeni cilj. A cilj je i više nego ostvaren.

P.S. Za plašt zaštite starijih ljudi od odpuštanja bi bilo dovoljno da se u zakonu navelo da ne važi za ustanove i preduzeća pod državnom upravom ili, ako važi, da onaj ko u državnoj ustanovi uzme otpremninu ne može na državni buđelar narednih 10 godina. Postoje primeri zemalja koje su imale slične zakone ali koje su navedeno ubacile pa ako se neko i neopravdano omrsio o državu - mogao je to samo jednom.
bocvena bocvena 09:19 25.12.2013

Ponekad mislim da treba

uporedo kačiti vesti iz tih godina i današnje vesti. Možda bi se onda bolje videlo kako su vukovi navukli jagnjeće kože.

O tome i drugim sećanjima Borka Pavićević u Vremenu.

Na našim tablama se svih tih godina nalazila pesma Martina Nimlera Kada su došli. Eto, ispade da smo je prerano skinuli.

Vratili ste je?

Vratili! I to čim smo videli da u Srbiji desnica ponovo jača. Jer, mi te ljude poznajemo, pamtimo ih. I samo mi nemojte govoriti kako su se promenili; nisu! Isti su! Zašto su isti? Zato što, za razliku od levice koja obrazuje i razmišlja, desnica uvek samo regrutuje, reprodukuje. I zbog toga danas imamo tog jednog i istog razmnoženog čoveka: isti jezik, ista mimika; ista lica koja su maja 1991. u Jugoslovenskom dramskom pozorištu prekinula premijeru predstave Siniše Kovačevića Sveti Sava, u režiji Vladimira Milčina.

Zbog čega ste se sjetili te premijere?

Zbog iste vrste nacionalizma, ksenofobije, netolerancije, mržnje prema drugima, provincijalizacije, udruživanja, uzurpacije, organizovanog i neorganizovanog nasilja... To je, naprosto, ista atmosfera!
predatortz predatortz 11:59 25.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

Zato što, za razliku od levice koja obrazuje i razmišlja, desnica uvek samo regrutuje, reprodukuje.


Jes'! Na radničkim univerzitetima...
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:55 26.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

bocvena

Zato što, za razliku od levice koja obrazuje i razmišlja, desnica uvek samo regrutuje, reprodukuje.


Milošević je bio levica koliko se ja sećam. I ne samo što je bio levica, već se i oženio Jugoslovenskom Udruženom Levicom.
Dočim je Borislav Pekić bio desnica, na primer. A ja se ne sećam da je on išta regrutovao ili reprodukovao.
Borka Pavićević lupeta. Po dobrom starom komesarskom običaju.
bocvena bocvena 10:07 26.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

to više govori o pervertovanju ideja levice i desnice u našim uslovima nego o borki pavićević.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:37 26.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

alo, Boc, kakva levica desnica, to je sve privid u Srbiji, imaš levu i desnu stranu KP, ne postoji građanska levica ili desnica u Srba... nešto je kao u nastajanju. inače, sve je to ista bagra, uključujući nadrndane ekstremno leve utilitariste i desne manijake. sve je to KP. možda bi pomenuti počivši Bora uspeo da napravi neku umerenu građansku priču, premda je verovatnije da bi ga pre korumpirala srpska muljava politička scena.
bocvena bocvena 10:51 26.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

pa to ja i rekoh - sloba i mira su levičari do moga, a pekićeva desnica nema ničeg zajedničkog sa "našima".

ti to nazivaš jednim komunističkim obrascem razmišljanja. ok. šta god da je, uspešno se klonira u generacijama naših političara. pa su mi smešni kad stave bolju kravatu, promene gestikulaciju i zapevaju drugu pesmu, al' na istu muziku.

a onda mi više nisu ni smešni.

opasni su.
predatortz predatortz 10:57 26.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

alo, Boc, kakva levica desnica, to je sve privid u Srbiji, imaš levu i desnu stranu KP, ne postoji građanska levica ili desnica u Srba...


Bravo Srki! Srbija ima pojedince koji promišljaju kao desničari. Jedan sam od njih. Ali, Srbija nema ni jednu partiju čisto desne orjentacije. DSS je najbliži tome, ali ni to nije to.

Ovo ostalo je , ili go komunjara, ili ogranci UDBE koji glume desnicu, tvoreći je onakvom kakva ne bi trebalo da bude. Sve u cilju zaplašivanja naroda i okupljanja oko ovih post Tito-Stambolić-Sloba retarda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:42 26.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

predatortz


Ovo ostalo je, ili go komunjara, ili ogranci UDBE koji glume desnicu, tvoreći je onakvom kakva ne bi trebalo da bude. Sve u cilju zaplašivanja naroda i okupljanja oko ovih post Tito-Stambolić-Sloba retarda.


fala buraz moj, ne moraš meni objašnjavati svoje stavove pošto te ja kapiram potpuno... pa-a, go komunjara je ogranak udbe... cilj je moć, matori. s tim što se to radi toliko glupavo da su odsekli pod sobom granu na kojoj su trebali da sede, a to je država koja je potpuno uništena. moći će da pljačkaju još neko vreme, do totalne bede, a onda će ili uslediti totalni raspad teritorija naseljenih srpskim narodom ili stvaranje zajedničke nacionalne i državne platforme sa jačanjem institucija u službi opšteg zajedničkog interesa А NE U SLUŽBI BOGAĆENJA MISTERIOZNIH AGENATA, u prvom scenariju tu pohlepnu ekipu će najverovatnije poubijati gladni, bedni i besni, ili će ih prosto rastrgnuti na ulici čopor besnih pasa ili će ih izbosti noževima čopor besne dece...

evo ovde podugačak tekst, čitaj sa rezervom - [url=http://www.bosnia.org.uk/bosrep/report_format.cfm?articleid=3033&reportid=169]The Twilight Years of Serbian Communism
by Slavoljub Ðukic[/url]
, pošto ne znam ko je gos'n đukić niti Bosnian Institute, ali ovako na prvo čitanje ne deluje mi antisrpski.

ne znam šta je s linkom, kod mene u pregledu se vidi okej a u komentaru ovako ubrljačeno.
predatortz predatortz 11:48 26.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

pošto ne znam ko je gos'n đukić niti Bosnian Institute,


Bolje što ne znaš.
Govna, veruj mi na reč...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:57 26.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

šta, kao, "naučni rad" po narudžbi, za "in god we trust" i to? imena mi deluju korektno, istoriografski uzev?
predatortz predatortz 12:01 26.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

Srđan Fuchs
šta, kao, "naučni rad" po narudžbi, za "in god we trust" i to? imena mi deluju korektno, istriografski uzev?


Iza 'instituta' stoje Cerić i bratija.
Sve sam ti rekao...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:10 26.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

aa, bivši udbaši - pa to ti kaem, ko zna bolje koga ako ne svoj svoga...
bocvena bocvena 14:24 26.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

Ruke šire, u lice se ljube,
Za junačko pitaju se zdravlje;


hajkula1 hajkula1 00:10 27.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

Sve u cilju zaplašivanja naroda i okupljanja oko ovih post Tito-Stambolić-Sloba retarda.


Retardi? Oni?

Ili mi.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:51 27.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

bocvena
Ruke šire, u lice se ljube,
Za junačko pitaju se zdravlje;




to je in sada, bocve, mislim, da se momci ljube u lice. mislim, žene su nam u daunu zbog globalizacije, pa daj šta daš, il' barem, ako Preda neće da se ljubi, neke Rvatice il' Makedonke (Crnogorke su mi skrnave, pošto žive na Vračaru sve i lažno se predstavljaju)... mada, i Republika Srpska can do some work!
predatortz predatortz 00:54 27.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

(Crnogorke su mi skrnave, pošto žive na Vračaru sve i lažno se predstavljaju)...


Crnogorke?!
Ne želim da se ljubim sa muškarcima, naročito ne sa brkatim!
inco inco 14:53 27.12.2013

Re: Ponekad mislim da treba

bocvena
to više govori o pervertovanju ideja levice i desnice u našim uslovima nego o borki pavićević.


Pa tako možeš da opravdaš svaku ideologiju na planeti, ma koliko zla ista nanela. Danas se recimo time pravda islamofašizam - islam je religija mira, no su je neki pervertovali. Da se razumemo, u određenim vremenskim periodima umesto islama su tu bili judaizam, hrišćanstvo, hinduizam... ali izgovor je uvek isti - ideja je dobra, samo ljudi ne valjaju. E šio mi ga Đura...

Nema tu veze ideja levice i desnice, svaka ideja se da iskoristiti za sitnošićardžijske interese. U Srbiji, a i na Balkanu uopšte, izlišno je uopšte deliti političko dejstvo na levicu i desnicu - ovi prvi su na papiru malo više demo i socio, ovi drugi su malo više naci i bizmis - ali u načinu delovanja politička ideja se deli samo na kolektiviste i individualiste. Ovih potonjih nemamo ni za lek jer su kod nas i najveći 'liberali' teški kolektivisti, pa zato i sve stranke podsećaju na istu presoljenu i ohlađenu čorbu. Individualisti su uglavnom šizofreni anarho-nacisti koje čak ni politički bolesna sredina poput Srbije ne vari. I poneki idealista koji će brzo shvatiti da od toga nema ništa i pobeći odavde. Zato nam i svi političari liče kao da su ispuzali ispod komunističkog šinjela - većina verovatno i jeste.

Jedino što čak ni po tome kod nas ne može skroz da se preseče jer dokle god svi politički faktori urlaju o 'slozi', 'stotinama hiljada radnih mesta', 'liderima u regionu', 'mi smo pametni al' nas svet mrzi' ili šta im je već politički oportuno u datom trenutku - vrlo ozbiljno shvataju ideju individualizma kad je reč o sopstvenom blagostanju. Idemo u rat da se bijete. Neki ćete i da poginete, a neki ćemo i da se vratimo... I to nije samo u poslednjih četvrt veka - to je tako kod nas oduvek, videti isti prikaz srpske političke slike od pre više od veka u delima Domanovića i Nušića.

Tako šta može da se protura samo u politički nepismenim sredinama, a Balkan je jedno od najplodnijih tla za to na ovom kamičku što mu tepamo Zemlja. Podele na levicu i desnicu su nešto o čemu se može diskutovati tek kad prođemo bar večernju školu politike, do tad...
predatortz predatortz 09:19 25.12.2013

Sve si pomešao!

Ništa ti nisi skontao...

Socijalista je pucao u demonstranta jer su ovi bili neodlučni po pitanju evrointegracija i rešavanja problema Kosova. Socijalisti su znali da se ta pitanja moraju rešavati odmah, bez obzira na to koliko su bolna i teška. Ovi su izašli na ulice da ometaju i uspore taj proces...

Šta drugo da radi dobar vojnik Partije, nego da puca u bandu?!
expolicajac expolicajac 09:23 25.12.2013

Re: Sve si pomešao!

predatortz
Ništa ti nisi skontao...

Socijalista je pucao u demonstranta jer su ovi bili neodlučni po pitanju evrointegracija i rešavanja problema Kosova. Socijalisti su znali da se ta pitanja moraju rešavati odmah, bez obzira na to koliko su bolna i teška. Ovi su izašli na ulice da ometaju i uspore taj proces...

Šta drugo da radi dobar vojnik Partije, nego da puca u bandu?!

E hvala ti, sad sam "skontao".
loader loader 11:07 26.12.2013

Re: Sve si pomešao!


Što onda napadate Vulina, kad on nije bio član spsa!




I Drecun ima lepu karijeru.

dylam_dop dylam_dop 09:44 25.12.2013

Ladno

sam se ovoga sjetio tokom jedne lagane šankerske debate prije nekoliko dana (ne mogavši tačno da dam vremensku odrednicu, mislio sam da je nešto nakon nekog 9. marta bilo) i spomenem to 2 godine mlađem liku koji je ubijeđen da izmišljam priču!!!
Inače, tada sam imao 18 godina. Jedan od većih šokova iz naše realnosti tog doba koju sam (smo) uglavnom potisnuo,valjda opravdano. Ali treba se prisjetiti, itekako! I drago mi je da se ovakvi fleš-bekovi ne dešavaju samo meni.
Preporuka i hvala za ovo malecno zadovoljstvo.
zack2jack zack2jack 10:06 25.12.2013

...

Politika je čudo.


..zanimljivo je uporediti podrsku gradjana Srbije, koju je onda imao Slobodan Milosevic. I SPS. Koja je bila vecinska. I podrsku koju danas ima Aleksandar Vucic. I SNS. Miloseviceva podrska, ona najsira I najaca, usledila je nakon njegovog: Niko ne sme da vas bije!

Danas. Prvi put posle skoro 20 godina. Imamo politickog lidera koga podrzava velika vecina gradjana Srbije. Vuciceva podrska usledila je nakon njegovog: Niko ne sme da vas pljacka?

Ovako siroka podrska Vucicu, dogodila se nakon hapsenja Miskovica. Tajkuna koga vecina Srbije vidi kao simbol burazerske privatizacije. Visoke korupcije povezane sa politikom I, uopste pogresne I pogubne drustvene transformacije, koja se naziva tranzicijom. I jeste tranzicija, samo u nesto naopako & nakaradno. Ovome su znacajno doprinele I brojne afere koje su pokrenute protiv ljudi iz prethodne vlade. Treba naglasiti, mahom clanova DSa?

U oba slucaja tako siroke podrske, gradjani su se osecali napustenim, zaboravljenim od strane vlasti. A onda se pojavio jedan covek. Ne politicka stranka! I taj covek je dao obecanje..

tetkino tetkino 12:45 25.12.2013

Re: ...

zack2jack
A onda se pojavio jedan covek. Ne politcka stranka. Tj njen program. I taj covek je dao obecanje.


Vest: Juče napadnuta dva vozača GSP-a. Sindikat najavio protest za danas.
...
Vest: Juče napadnuta dva vozača GSP-a. Sindikat koji je najvio protest, ipak je odlučio da isti ne održi.

Sećam se kako su ljudi u gradovima širom bivše Juge, dok im granate uveliko zvižde iznad glava jedni druge ubeđivali kako "to" ne može da se dešava. Krajem XX veka. Nama.

I kako su se raznorazne stvari radile naopako i mimo pameti, jer ššš tako je rekao: Drug Tito ili Sloba ili

Danas ponovo neke čudne trube duvaju.
A ja se osećam kao junak nekog filma u kome samo on zna da će da se desi neka katastrofa, a svi oko njega ga gledaju kao klasičnog paranoika.
Dođe mi da izjurim najbližu mečku iz brloga i da se zavučem i sačekam na miru taj smak sveta.
zack2jack zack2jack 13:41 25.12.2013

Re: ...

tetkino
Danas ponovo neke čudne trube duvaju. A ja se osećam kao junak nekog filma u kome samo on zna da će da se desi neka katastrofa, a svi oko njega ga gledaju kao klasičnog paranoika.


..prema poslednjem istrazivanju koje se pojavilo u medijima, skoro 70% biraca u Srbiji podrzava ono sto radi Aleksandar Vucic. Ako bi iste te ljude pitali: Sta je to sto radi A.Vucic? Dobili bi neke neodredjene I uopstene odgovore, koji se ne bi dotakli ni jedne jedine konkretne odluke tog politicara.

To samo pokazuje koliko je biracko telo iracionalno. U svoj svojoj opredeljenosti. Tacnije, koliko je vodjeno emocijama. I kako, oni politicari koji umeju da prepoznaju emocije birackog tela I teme koje generisu I pokrecu te emocije, prolaze daleko uspesnije od onih koji pricaju ili se bave konkretnim stvarima..

angie01 angie01 13:51 25.12.2013

Re: ...

Ako bi iste te ljude pitali: Sta je to sto radi A.Vucic? Dobili bi neke neodredjene I uopstene odgovore, koji se ne bi dotakli ni jedne jedine konkretne odluke tog politicara.



a sta drugo da kazu, kada ne kapiraju da su samo deo kulisa predstave koja traje?
zack2jack zack2jack 14:06 25.12.2013

Re: ...

angie01
a sta drugo da kazu, kada ne kapiraju da su samo deo kulisa predstave koja traje?



..nije sporno da smo svi deo nekih kulisa. Iza kojih se dogadja svakodnevna politika. To je jednostavno tako..

Poenta je u tome da je, ovaj trend konstantnog rasta AV, stvaran na nekim iracionalnim ocekivanjima gradjana. A ne na nekoj odredjenoj, programom definisanoj politici.
angie01 angie01 14:56 25.12.2013

Re: ...

A ne na nekoj odredjenoj, programom definisanoj politici.


kada tako prolazi, sto bi drugacije,...iluzionista i impresionisti.
zack2jack zack2jack 15:18 25.12.2013

Re: ...

angie01
kada tako prolazi, sto bi drugacije,...iluzionista i impresionisti.



.. nadrealisti.
satinelle satinelle 18:37 25.12.2013

Re: ...

To samo pokazuje koliko je biracko telo iracionalno


Nisam razumela ko je ovde iracionalan? Biračko telo koje glasa ili ono koje ne glasa?!
Gangula bi me možda za Novaka odveo u Nambiju, ali pošto od 2000. godine ne glasam, zato što nisam licemer da pogazim sopstvene principe i sve u šta verujem, s pravom se pitam nakon pojedinih komentara, ko je ovde racionalan i realista, a ko iluzionista?
zack2jack zack2jack 18:54 25.12.2013

Re: ...

satinelle
Nisam razumela ko je ovde iracionalan? Biračko telo koje glasa ili ono koje ne glasa?!



..I jedni I drugi. Cinjenica je da u demokratiji svi moraju da podnesu rezultat izbora.

Pa tako I apstinenti. Tvoj glas, u slucaju ne glasanja predstavlja glas u korist pobednika. Tj onih koji su formirali vlast nakon izbora. Kakva god njihova politka bila, ili ne.. Ti si izabrala iako nisi birala. One koji su pobedili.
Kazezoze Kazezoze 20:24 25.12.2013

Re: ...

..prema poslednjem istrazivanju koje se pojavilo u medijima, skoro 70% biraca u Srbiji podrzava ono sto radi Aleksandar Vucic. Ako bi iste te ljude pitali: Sta je to sto radi A.Vucic? Dobili bi neke neodredjene I uopstene odgovore, koji se ne bi dotakli ni jedne jedine konkretne odluke tog politicara.

a kada bi iste te glasače pitao šta misli o programu LDP-a, osuli bi drvlje i kamenje i na tebe i na LDP, neshvatajući da vučić i dačić najvećim delom sprovode politički program upravo tog omrznutog LDP-a...
freehand freehand 20:36 25.12.2013

Re: ...

Kazezoze
..prema poslednjem istrazivanju koje se pojavilo u medijima, skoro 70% biraca u Srbiji podrzava ono sto radi Aleksandar Vucic. Ako bi iste te ljude pitali: Sta je to sto radi A.Vucic? Dobili bi neke neodredjene I uopstene odgovore, koji se ne bi dotakli ni jedne jedine konkretne odluke tog politicara.

a kada bi iste te glasače pitao šta misli o programu LDP-a, osuli bi drvlje i kamenje i na tebe i na LDP, neshvatajući da vučić i dačić najvećim delom sprovode politički program upravo tog omrznutog LDP-a...

Plus što intelektualci što osipaju drvlje i kamenje na LDP i njegov program nemaju pojma šta piše u tom programu LDP-a. Onda bi još dodali - jebeš program kad ga niLDP ne sprovodi.
Ali su Dačić i Vučić super zato što se foliraju kako ga sprovode (sem oko Kosovoa; tu gde su u predizbornim obećanjima bili najtvrđi - to rade bez pogovora) - usput ne sprovodeći sopstvene programe.
Racionalno, politički pošteno, logički čvrsto utemeljeno, dosledno.
I svi se time ponose: Dačićvučić i nihovi podržavaoci.
Do moego.

zack2jack zack2jack 11:34 26.12.2013

Re: ...

Kazezoze
a kada bi iste te glasače pitao šta misli o programu LDP-a, osuli bi drvlje i kamenje i na tebe i na LDP, neshvatajući da vučić i dačić najvećim delom sprovode politički program upravo tog omrznutog LDP-a...


..Dacic/Vucic najvecim delom nemaju program. Jer nikakav stvaran program ne postoji! Ekspoze Dacica nema blage veze sa ovim sto vlada radi. Vec skoro 2 godine?

To je neka politika od danas do sutra. Koja je prilicno nepredvidiva. I koja se menja I prilagodjava u skladu sa istrazivanjima javnog mnjenja.

Bytheway - problem LDPa danas nije njihov program. Nego Ceda Jovanovic.
predatortz predatortz 11:36 26.12.2013

Re: ...

zack2jack
Kazezoze
a kada bi iste te glasače pitao šta misli o programu LDP-a, osuli bi drvlje i kamenje i na tebe i na LDP, neshvatajući da vučić i dačić najvećim delom sprovode politički program upravo tog omrznutog LDP-a...


..Dacic/Vucic najvecim delom nemaju program. Jer nikakav stvaran program ne postoji! Ekspoze Dacica nema blage veze sa ovim sto vlada radi. Vec skoro 2 godine?

To je neka politika od danas do sutra. Koja je prilicno nepredvidiva. I koja se menja I prilagodjava u skladu sa istrazivanjima javnog mnjenja.

Bytheway - problem LDPa danas nije njihov program. Nego Ceda Jovanovic.


Vlada Rep. Srbije ima program, samo se on ne pravi u Vladi. Jednostavno, rade šta im se naredi. Ova Vlada bi se mogla uporediti sa Nedićevom.
hajkula1 hajkula1 00:15 27.12.2013

Re: ...


zack2jack
Politika je čudo.


..zanimljivo je uporediti podrsku gradjana Srbije, koju je onda imao Slobodan Milosevic. I SPS. Koja je bila vecinska. I podrsku koju danas ima Aleksandar Vucic. I SNS. Miloseviceva podrska, ona najsira I najaca, usledila je nakon njegovog: Niko ne sme da vas bije!

Danas. Prvi put posle skoro 20 godina. Imamo politickog lidera koga podrzava velika vecina gradjana Srbije. Vuciceva podrska usledila je nakon njegovog: Niko ne sme da vas pljacka?


Želeli bi da veruju Vučiću, ali mu ne veruju. Mediji naduvali. Vučić nema toliku podršku. Nedostaje detalj



Lopovi da vrate ukradeno.
freehand freehand 11:06 25.12.2013

Crni Šabane

Pa zar Deda Mraza?
Santa's helper shot on toy giveaway in Washington


KLIK
Kraja Kraja 12:11 25.12.2013

...neprijatno pitanje...

Sinko, dok se čuje i jedna reč sa bloga B92, znaj da ima još živih petooktobaraca.


...sa koje strane barikada...???

...detalj...
...stojimo mi na onoj 'ladnoci kod albanije u kordonu (gradjanskom), prilicno usrani od kordona (policijskog) koji nam dahce u obraze pod punom opremom, kad neko vikne "pomerite se, dolaze ADVOKATI"...
...napravimo malo mesta i izmedju kordona se uvlaci nekoliko lepo obucenih persona, ostanu tu taman kao za izraz saucesca na groblju i potom odlaze...
...g-dina sa kapicom u lepom kaputu, kasnije sam prepoznao kao branioca milosevica u haskom tribunalu...
...ostalo mi maglovito, protiv koga ili cega se on pojavio u kordonu...
expolicajac expolicajac 12:15 25.12.2013

Re: ...neprijatno pitanje...

Kraja
Sinko, dok se čuje i jedna reč sa bloga B92, znaj da ima još živih petooktobaraca.


...sa koje strane barikada...???

...detalj...
...stojimo mi na onoj 'ladnoci kod albanije u kordonu (gradjanskom), prilicno usrani od kordona (policijskog) koji nam dahce u obraze pod punom opremom, kad neko vikne "pomerite se, dolaze ADVOKATI"...
...napravimo malo mesta i izmedju kordona se uvlaci nekoliko lepo obucenih persona, ostanu tu taman kao za izraz saucesca na groblju i potom odlaze...
...g-dina sa kapicom u lepom kaputu, kasnije sam prepoznao kao branioca milosevica u haskom tribunalu...
...ostalo mi maglovito, protiv koga ili cega se on pojavio u kordonu...

Oduvek sam bio NATOplaćenik i domaći izdajnik. Imam i materijalne dokaze za to. Kako sam preživeo, samo Bog zna. A za materijalne dokaze možeš na PP.
predatortz predatortz 12:17 25.12.2013

Re: ...neprijatno pitanje...


Oduvek sam bio NATOplaćenik i domaći izdajnik. Imam i materijalne dokaze za to. Kako sam preživeo, samo Bog zna. A za materijalne dokaze možeš na PP.


Ćuti, mene kad ne ubiše MOJI '95. jer sam lajao protiv đenerala!
Kraja Kraja 12:57 25.12.2013

Re: ...davnih godina...



Ćuti, mene kad ne ubiše MOJI '95. jer sam lajao protiv đenerala!


...dok sam jos ordinirao u trebevickoj, imali smo one "telefonske provere" brzine okupljanja u "vanrednim" situacijama...
...skupilo se nas desetak oko ponoci, zaseli, udarili u pricu, neko iznese flasu domace iz kase...
...ja bradat, kosat u uniformi, komandir me posle svake casice sve "krvavije" pogledava...
...u jednom momentu zgrabi sa stola one velike makaze za papir i krene prema meni sa textom "mi smo takve klali za vreme rata"...
...ja se razvalim od smeha i obidjem krug oko stola reda radi...obidje i on...
...posle petog kruga i ja i ostatak prisutnih shvatamo da se covek uopste ne sali, da mu je stigla zuta minuta...
...nekoliko njih skace, pokusava da ga zadrzi, meni bacaju kljuc od kola sa stola i ja nestajem...
...pricali su mi da se vrlo brzo oslobodio tih par kolega...
...nije delovao na oko kao neki snagator ali ga je bio glas da je jednom, u slicnom stanju, iz kovacnice izneo nakovanj od 200 kg iz zezanja...
...inace je bio sjajan lik...
"krajo, kad nas vidis negde u gradu u intervenciji, nemoj da me zoves ni da vices ko si, samo bezi od mene sto dalje, tada ni majku rodjenu ne poznajem"
...takvo je bilo "pravilo sluzbe" kad se ide u razbijanje gomile...

predatortz predatortz 13:03 25.12.2013

Re: ...davnih godina...

...u jednom momentu zgrabi sa stola one velike makaze za papir i krene prema meni sa textom "mi smo takve klali za vreme rata"...


Mene su malo slali na 'najtvrđa mesta', al' budale i Bog čuva.
angie01 angie01 13:23 25.12.2013

Re: ...neprijatno pitanje...

...detalj...


...Vuk Draskovic, organizuje paravojne jedinice, Giska, Knele, Beli,..

...Vuk na balkonu na demonstracijama protiv zlobe...

...Vuk rehabilituje drazu i cetnicki pokret...
loader loader 11:09 26.12.2013

Re: ...neprijatno pitanje...

Vuk

Eh, Vuk... S njim je nemoguće,
a bez njega je igranka nekako smorna...
Neka ga, neka se javlja
hajkula1 hajkula1 00:22 27.12.2013

Re: ...davnih godina...


Nije baš bilo razbijanja gomile. Par puta za sve godine protesta. Najgore je bilo kada se razilazimo. Tada su uletali oni u civilu, s fantomkama i palicama.

Sećate se, mi smo se organizovali. Svetili smo se. Neko bi ih isprovocirao, pa bi ga par njih pojurilo i uletelo u sačekušu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana