Film| Kultura| Umetnost| Zdravlje| Život

Tesna Koža

Colin_bgd RSS / 15.07.2014. u 08:23

Ponekad, posle napornog dana, kada kuća utone u san, sednem ispred televizora (sa obaveznom casom u ruci) i prebacujem TV kanale nasumice. Uglavnom se ta aktivnost zavrsi kada se casa ispije do dna, i kada se na kraju i ja pokupim i odem da sanjam neki bolji svet... Medjutim, ponekad u tom freneticnom menjanju frekvencija koje satelit sprovodi do prostora u kome bih trebao da imam svoj mir, naletim na neki od filmova koji obavezno, neizostavno, i po stopostotnom pravilu ostanem da odgledam do kraja, ma gde se u datom trenutku u gledanje ukljucio, i ma koliko sati pokazivao moj designer wall clock... To, logicno, inicira brz skok u kuhinju po celu flasu i po refill leda, i jos brzi skok nazad u svet koji je nemoguce ne posetiti jos jednom, i jos jednom, i opet iznova, i ponovo, i svaki put... Tih svetova ima definitivno vise od dole nabrojanih, ali ovih cetrnaest su nekih prvih deset, cisto da odrzimo tradiciju...


1 - Vertigo - zato sto nikad ne znamo sta ce nam zavrteti glavu...

2 - Alien - zato sto se u svima nama krije neki monstrum...

3 - Blade Runner - zato sto smo svi, u stvari, samo replikanti...

4 - Annie Hall - zato sto... eh, zasto... kao da za Woody Allena treba bilo kakvo objasnjenje...

5 - The Third Man - zato sto bez obzira na okolnosti, žene uvek treba cekati na kraju...

6 - The 39 Steps - zato sto svi mi, konstantno, bez izuzetka, i hteli-ne hteli, bezimo od necega...

7 - L'homme de Rio - zato sto bi zivot trebalo da je samo jedna velika avantura...

8 - Le Fantôme de la Liberté - zato sto mi je vec dosta simetrije (7:31)...

9 - The Empire Strikes Back - zato sto mora...

10 - Citizen Kane - zato sto je sve sto postoji samo jedan veliki flashback...

11 - A Few Good Men - zato sto niko ne sme da bije...

12 - Sabotage - zato sto nikad ne znamo kad i gde ce bomba da eksplodira...

13 - Don't Look Now - zato sto je zaista creepy i stvarno me plasi...

14 - The Loneliness of the Long Distance Runner - zato sto daje odgovor na Colin pitanje...

 

A gde je Robert De Niro???

Vozi taxi...

 

 



Komentari (129)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 08:30 15.07.2014

1.



Colin_bgd Colin_bgd 08:36 15.07.2014

Re: 1.

milisav68



I broj 2...
skyspoter skyspoter 09:23 15.07.2014

I suppose life must go on



Colin_bgd Colin_bgd 09:33 15.07.2014

Re: I suppose life must go on

skyspoter



Life and show together...

alselone alselone 09:41 15.07.2014

Mwa

Mukice. Tvoje srce je meko skoro kao Vucicevo; vidim da jako patis u zivotu.

Colin_bgd Colin_bgd 09:44 15.07.2014

Re: Mwa

alselone
Mukice. Tvoje srce je meko skoro kao Vucicevo; vidim da jako patis u zivotu.


Pa vec si me dijagnosticirao, ima vec neko vreme... Ako imas neki film, stavi... Ako ne, onda mozes jos neki post, po slobodnom izboru... Kao sto sam i ja vec odavno napisao, moji blogovi su slobodna teritorija...
alselone alselone 09:48 15.07.2014

Re: Mwa

Colin_bgd
alselone
Mukice. Tvoje srce je meko skoro kao Vucicevo; vidim da jako patis u zivotu.


Pa vec si me dijagnosticirao, ima vec neko vreme... Ako imas neki film, stavi... Ako ne, onda mozes jos neki post, po slobodnom izboru... Kao sto sam i ja vec odavno napisao, moji blogovi su slobodna teritorija...


Pa da, slobodna teritorija na kojoj te dijagnosticiram.

Film? Dugo nisam pogledao novi dobar film a stare me mrzi da gledam ponovo. Poslednje sto sam gledao a da mi je prijalo je serija True detective.
Colin_bgd Colin_bgd 09:51 15.07.2014

Re: Mwa

Pa da, slobodna teritorija na kojoj te dijagnosticiram.

Sloboda je uvek kao lepak, muve se lepe suvise lako...

Film? Dugo nisam pogledao novi dobar film a stare me mrzi da gledam ponovo.

A i memorija je odavno otisla u 3PM...
AlexDunja AlexDunja 09:52 15.07.2014

Re: Mwa

Poslednje sto sam gledao a da mi je prijalo je serija True detective.

si gledao house of cards?
alselone alselone 09:55 15.07.2014

Re: Mwa

Sloboda je uvek kao lepak, muve se lepe suvise lako...


Ih al si smislio sentencu. Moze i ovako, sloboda je uvek kao parcijalna diferencijalna jednacina, numerika je sirokoprimenjiva oblast, ili - sloboda je uvek kao narodnjacka pesma, sabani uvek pevaju o njoj, ili - sloboda je uvek kao motor i tetovaza, kriza srednjeg doba je pojacava, ili - ... moze svasta da se smisli.
alselone alselone 09:56 15.07.2014

Re: Mwa

si gledao house of cards?

Nisam, mada mislim da mi je vec neko preporucivao. Ako nisi bas ti. :)
Mogao bih to sledece...

Jesi ti gledala?
Colin_bgd Colin_bgd 09:57 15.07.2014

Re: Mwa

AlexDunja
Poslednje sto sam gledao a da mi je prijalo je serija True detective.

si gledao house of cards?

UK ili US verziju? (Mislim, ova UK bila odavno, ako se ne varam, a ove US nove serije ne znam ko to stvarno moze ozbiljno da prati...)
Colin_bgd Colin_bgd 09:58 15.07.2014

Re: Mwa

alselone
Sloboda je uvek kao lepak, muve se lepe suvise lako...


Ih al si smislio sentencu. Moze i ovako, sloboda je uvek kao parcijalna diferencijalna jednacina, numerika je sirokoprimenjiva oblast, ili - sloboda je uvek kao narodnjacka pesma, sabani uvek pevaju o njoj, ili - sloboda je uvek kao motor i tetovaza, kriza srednjeg doba je pojacava, ili - ... moze svasta da se smisli.

Prebrzo sam postirao... Hteo sam da napisem ovo:

Sloboda je uvek kao lepak, lepo ga je udisati, ali se muve lepe suvise lako...
alselone alselone 10:04 15.07.2014

Re: Mwa

(Mislim, ova UK bila odavno, ako se ne varam, a ove US nove serije ne znam ko to stvarno moze ozbiljno da prati...)


Ja.
Colin_bgd Colin_bgd 10:05 15.07.2014

Re: Mwa

alselone
(Mislim, ova UK bila odavno, ako se ne varam, a ove US nove serije ne znam ko to stvarno moze ozbiljno da prati...)


Ja.

Znao sam...

A Pera?
alselone alselone 10:05 15.07.2014

Re: Mwa

Sloboda je uvek kao lepak, lepo ga je udisati, ali se muve lepe suvise lako...


Znaci, logika u pravljenju mudrolije je da smislis neku glupost da bi mogao u drugom delu recenice da poentiras? Sloboda je uvek kao detelina, volovi kad je se najedu pukne im burag.
Colin_bgd Colin_bgd 10:07 15.07.2014

Re: Mwa

neku glupost

Nista nije glupost (ne samo kad sam ja u pitanju, mada priznajem, tu se treba malo vise potruditi...), sve ima neku svoju svrhu...
AlexDunja AlexDunja 10:11 15.07.2014

Re: Mwa

Jesi ti gledala?

prošle nedelje... tako da ti nisam ja preporučila...
osim ako nisam na osnovu prve epizode... jer sam nju gledala davno
pa zaboravila da nastavim:)))


jedna od retkih serija gde je druga sezona
bolja od prve. odlična podela i kevin spejsi
AlexDunja AlexDunja 10:13 15.07.2014

Re: Mwa

UK ili US verziju? (Mislim, ova UK bila odavno, ako se ne varam, a ove US nove serije ne znam ko to stvarno moze ozbiljno da prati...)


nisam gledala uk..znam da postoji, a kažu da se
dramatično razlikuju...

što ozbiljno?

šta hvali neozbiljnom praćenju novih američkih serija?
alselone alselone 10:16 15.07.2014

Re: Mwa

prošle nedelje... tako da ti nisam ja preporučila...
osim ako nisam na osnovu prve epizode... jer sam nju gledala davno
pa zaboravila da nastavim:)))


jedna od retkih serija gde je druga sezona
bolja od prve. odlična podela i kevin spejsi


Kul. Pogledacu.

Ovo je jace od mene - zar ti gledas TV program?

alselone alselone 10:17 15.07.2014

Re: Mwa

A Pera?


Gleda, sta ce kad voli.
Colin_bgd Colin_bgd 10:17 15.07.2014

Re: Mwa

AlexDunja

što ozbiljno?

šta hvali neozbiljnom praćenju novih američkih serija?

Pa ja pratim neozbiljno, sto znaci pogledam jednu epizodu maksimalno, i onda isprogramiram da snimim ostatak, i onda ne odgledam snimljeno jedno 3 meseca (nekad i 6 meseci, ako je bas dobra serija), i onda obrisem sa hardrajva da bi oslobodio mesta za naredna snimanja...
AlexDunja AlexDunja 10:21 15.07.2014

Re: Mwa

Ovo je jace od mene - zar ti gledas TV program?

pa znaš već... prenose teniskih mečeva,
američke serije i olimpijske igre


mada je house of cards revolucionarna u smislu da nije tv
već online produkcija.( time is on my side, što bi rekli
oni momci iz one prosečne rok grupe)
shkval shkval 10:42 15.07.2014

Re: Mwa

Poslednje sto sam gledao a da mi je prijalo je serija True detective.


Tornatore je sasvim ok ovde:

http://www.imdb.com/title/tt1924396/
AlexDunja AlexDunja 12:44 15.07.2014

Re: Mwa

sto znaci pogledam jednu epizodu maksimalno, i onda isprogramiram da snimim ostatak, i onda ne odgledam snimljeno jedno 3 meseca (nekad i 6 meseci, ako je bas dobra serija), i onda obrisem sa hardrajva da bi oslobodio mesta za naredna snimanja...


imaš skoro sve onlajn, nema potrebe da arčiš hard

tj, moš da negledaš kad god oćeš, što da se ograničavaš na 6 meseci...
Colin_bgd Colin_bgd 12:52 15.07.2014

Re: Mwa

AlexDunja
sto znaci pogledam jednu epizodu maksimalno, i onda isprogramiram da snimim ostatak, i onda ne odgledam snimljeno jedno 3 meseca (nekad i 6 meseci, ako je bas dobra serija), i onda obrisem sa hardrajva da bi oslobodio mesta za naredna snimanja...


imaš skoro sve onlajn, nema potrebe da arčiš hard

tj, moš da negledaš kad god oćeš, što da se ograničavaš na 6 meseci...

Znam, sve ima onlajn... Ali ovako odrzavamo privid iluzije...
dali76 dali76 23:14 15.07.2014

Re: Mwa

What about Braking Bad?
Dobro, znam, nova, americka, ali stvarno dobra serija. Ili to dobra ipak ima nekad veze sa adresom gledaoca. To kazem jer znam dosta ljudi razocaranih kad su pokusali da gledaju originalnu, britansku verziju Shameless.
Predpostavljam da se slicna, doduse obratna, vrsta razocarenja moze sresti na ostrvu

Colin_bgd Colin_bgd 07:16 16.07.2014

Re: Mwa

dali76
What about Braking Bad?
Dobro, znam, nova, americka, ali stvarno dobra serija. Ili to dobra ipak ima nekad veze sa adresom gledaoca. To kazem jer znam dosta ljudi razocaranih kad su pokusali da gledaju originalnu, britansku verziju Shameless.
Predpostavljam da se slicna, doduse obratna, vrsta razocarenja moze sresti na ostrvu


Ljudi su odusevljeni sa Braking Bad. I to s pravom. Serija je stvarno odlicna. Ali ja nemam vise ni vremena, niti attention span da pratim te americke. Mnogo su sapunjave postale... Gledam domace (uglavnom BBC-jeve) kad imas 4-8 epizoda sa finalnim krajem...

Jedne koje sam stvarno sa uzivanjem gledao su ove:

http://en.wikipedia.org/wiki/Life_on_Mars_%28UK_TV_series%29

http://en.wikipedia.org/wiki/Ashes_to_Ashes_%28TV_series%29
leeanna leeanna 09:50 16.07.2014

Re: Mwa

Mnogo su sapunjave postale...


e kad su homeland uspeli da upropaste. uporedi prvi i treći serijal. tuga.

ps. dobar dan :)
Colin_bgd Colin_bgd 09:55 16.07.2014

Re: Mwa

leeanna
Mnogo su sapunjave postale...


e kad su homeland uspeli da upropaste. uporedi prvi i treći serijal. tuga.

ps. dobar dan :)

Dobar dan...

Uporedio bih, ali ne mogu, jer kao sto rekoh, ne gledam... Suvise dugacko... Ali verujem da su uspesno upropastili...
leeanna leeanna 11:48 16.07.2014

Re: Mwa

uporedi prvi i treći serijal. tuga.

Uporedio bih, ali ne mogu, jer kao sto rekoh, ne gledam

malo sam površno prelazila preko komentara, a svoj sam pisala u donekle retoričkom tonu - nešto me je asociralo povodom pominjanja breaking bad (iako nije ista situacija, serija jeste dobra), pa sam požurila da prenesem svoju rezignaciju i frustraciju

dok sam još uvek 'ofisu' da pohvalim the americans od početka do kraja, a i american horror story (posebno serijal asylum). drugačija je i to na dobar način.

inače, britanci su definitivno apsolutni carevi, mada me uglavnom žešće izbedače. kanađani, pa i australijanci su mi negde prava mera, odlična produkcija i inteligentan kraj, sa ipak i malo nade na kraju.



Colin_bgd Colin_bgd 12:01 16.07.2014

Re: Mwa

malo sam površno prelazila preko komentara

Eh... Pa to svi radimo...

inače, britanci su definitivno apsolutni carevi, mada me uglavnom žešće izbedače. kanađani, pa i australijanci su mi negde prava mera, odlična produkcija i inteligentan kraj, sa ipak malo nade na kraju.

A necemo nikako pominjati nove skandinavske crime i politicke serijale (koji su stvarno odlicni, i koje gledam, mada ne sve...), a necemo ih pominjati jer nisu tema bloga, tema su filmovi...
leeanna leeanna 12:04 16.07.2014

Re: Mwa

necemo ih pominjati jer nisu tema bloga, tema su filmovi...


ok. izvini
Colin_bgd Colin_bgd 12:09 16.07.2014

Re: Mwa

leeanna
necemo ih pominjati jer nisu tema bloga, tema su filmovi...


ok. izvini

Ma to se ja samo salim... Izvini ti... Kod mene se, ako malo bolje razmislimo, nikad ne raspravlja o temi... A ako jos bolje razmislimo, to se kod nikoga ne desava...

A inace,...

OVO JE SERIJA!

a ne te americke gluposti sto ovi amerikanomrsci sa bloga gledaju...
leeanna leeanna 12:59 16.07.2014

Re: Mwa

Ma to se ja samo salim... Izvini ti...


Kod mene se, ako malo bolje razmislimo, nikad ne raspravlja o temi... A ako jos bolje razmislimo, to se kod nikoga ne desava...

indeed, što bi rekli mi srbi.

A inace,...

OVO JE SERIJA!

ne znam odakle i kako, ali mi zvuči i izgleda poznato, uključujući i ekipu na slici. pokušaću da je nađem.

ok. ako budem imala neku filmsku inspiraciju, zadržavam slobodu da se ponovo javim
Colin_bgd Colin_bgd 13:06 16.07.2014

Re: Mwa

ako budem imala neku filmsku inspiraciju, zadržavam slobodu da se ponovo javim

Kod mene sloboda (isto kao i mir) nema alternativu...
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:45 16.07.2014

Re: Mwa

OVO JE SERIJA!



I ovo:
Bron/Broen (the bridge, onaj izmedju Danske i Svedske)

Od britanskih (koje inace najvise volim) poslednja i relativno nova - Silk.
Colin_bgd Colin_bgd 16:53 16.07.2014

Re: Mwa

apacherosepeacock
OVO JE SERIJA!



I ovo:
Bron/Broen (the bridge, onaj izmedju Danske i Svedske)

Od britanskih (koje inace najvise volim) poslednja i relativno nova - Silk.

I ovo:

mislim, ovo...
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:04 16.07.2014

Re: Mwa

Colin_bgd
apacherosepeacock
OVO JE SERIJA!



I ovo:
Bron/Broen (the bridge, onaj izmedju Danske i Svedske)

Od britanskih (koje inace najvise volim) poslednja i relativno nova - Silk.

I ovo:

mislim, ovo...


Tu jos nisam gledala. Za vreme prvenstva u fudbalu su nas zatrpali danskim/svedskim akcionim serijama (krimi, krimi:)

To da u medjuvremenu zabave publiku koja bi da ignorise fudbal.
Colin_bgd Colin_bgd 17:54 16.07.2014

Re: Mwa

apacherosepeacock

Tu jos nisam gledala. Za vreme prvenstva u fudbalu su nas zatrpali danskim/svedskim akcionim serijama (krimi, krimi:)

To da u medjuvremenu zabave publiku koja bi da ignorise fudbal.

Originalno je isla prosle godine, cini mi se na BBC4, a sta je bilo na TV-ju sad poslednjih mesec dana osim fudbala, ne znam...

Mada, sad ima OVO!
G.Cross G.Cross 12:50 15.07.2014

Kucamo na vrata zaboravljenog asa

Richard Burton, mozda zvuci nezgrapno, ali sto je duze mrtav sve je bolji (ili sam ja stariji)


Alec Leamas: I reserve the right to be ignorant. That's the Western way of life.



I ona
Who's Afraid of Virginia Woolf?
Colin_bgd Colin_bgd 13:05 15.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

G.Cross

Alec Leamas: I reserve the right to be ignorant. That's the Western way of life.

Bas sam prosle godine ponovo citao ovu knjigu, da prekratim vreme na jednom letu...

Richard Burton, mozda zvuci nezgrapno, ali sto je duze mrtav sve je bolji (ili sam ja stariji)

A ovo je univerzalno tacno... vazi za sve nas...
blogovatelj blogovatelj 13:14 15.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

Kucamo na vrata zaboravljenog asa
Richard Burton


Niko kao Brando.
I nikad. I niko.
Kad ga vidim na ekranu, hipnotiše me.
Colin_bgd Colin_bgd 13:21 15.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

blogovatelj
Kucamo na vrata zaboravljenog asa
Richard Burton


Niko kao Brando.
I nikad. I niko.
Kad ga vidim na ekranu, hipnotiše me.

Dobar je Brando, nije da nije... Od njega trebamo svi da ucimo kako da propadnemo sa stilom...
blogovatelj blogovatelj 13:22 15.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

Od njega trebamo svi da ucimo kako da propadnemo sa stilom


Da... Tonuti dostojanstveno nije ni malo lako.
Colin_bgd Colin_bgd 13:25 15.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

blogovatelj
Od njega trebamo svi da ucimo kako da propadnemo sa stilom


Da... Tonuti dostojanstveno nije ni malo lako.

Ja bas mislim suprotno, a cini mi se da je Brando upravo takav putokaz i postavio, da je jedino totalna, nekontrolisana, i apsolutna propast jedina smislena... Dostojanstvo je apsolutno suvisno u celoj toj prici...
docsumann docsumann 13:44 15.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

blogovatelj
Od njega trebamo svi da ucimo kako da propadnemo sa stilom


Da... Tonuti dostojanstveno nije ni malo lako.


kao orkestar sa Titanika.

Colin_bgd Colin_bgd 13:49 15.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

docsumann

kao orkestar sa Titanika.

Eh, Titanik... Svi plakasmo kad se Leo otpusti od daske...
docsumann docsumann 15:34 15.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

Colin_bgd
docsumann

kao orkestar sa Titanika.

Eh, Titanik... Svi plakasmo kad se Leo otpusti od daske...


evo, javno se izuzimam iz te sveukupnosti
Colin_bgd Colin_bgd 15:43 15.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

docsumann
Colin_bgd
docsumann

kao orkestar sa Titanika.

Eh, Titanik... Svi plakasmo kad se Leo otpusti od daske...


evo, javno se izuzimam iz te sveukupnosti

Zes-La, jer nema na svijetu cijelom ko nije plakao...
docsumann docsumann 15:49 15.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

Colin_bgd
docsumann
Colin_bgd
docsumann

kao orkestar sa Titanika.

Eh, Titanik... Svi plakasmo kad se Leo otpusti od daske...


evo, javno se izuzimam iz te sveukupnosti

Zes-La, jer nema na svijetu cijelom ko nije plakao...


ovo je tako ubitačan argument da mi odnikud suze krenuše ... same
G.Cross G.Cross 18:19 15.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

Zes-La, jer nema na svijetu cijelom ko nije plakao...


Pod punom pravnom i moralnom odgovornoscu tvrdim ne samo da nisam plakao nego da film nisam uopste video.

Bilo je to tesko vreme, izgubio sam mnogo prijatelja, nekoliko devojaka ( i jedna zena) me je ostavilo ali izdrzao sam.
docsumann docsumann 18:24 15.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

Pod punom pravnom i moralnom odgovornoscu tvrdim ne samo da nisam plakao nego da film nisam uopste video.


tačan odgovor
Colin_bgd Colin_bgd 20:09 15.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

docsumann
Pod punom pravnom i moralnom odgovornoscu tvrdim ne samo da nisam plakao nego da film nisam uopste video.


tačan odgovor

Nije redak slucaj da ljudi potpuno potisnu iz svesti pojedine stvari, i stvarno veruju da im se nesto nije desilo...
reanimator reanimator 09:06 16.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

Eh, Titanik... Svi plakasmo kad se Leo otpusti od daske...

Još kad shvatiš da je moglo i drugačije, nego ko da razmišlja u onoj gužvi :(
Colin_bgd Colin_bgd 09:14 16.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

reanimator
Eh, Titanik... Svi plakasmo kad se Leo otpusti od daske...

Još kad shvatiš da je moglo i drugačije, nego ko da razmišlja u onoj gužvi :(

A i druga su to vremena bila... Sta bi ljudi rekli...
angie01 angie01 12:02 16.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

tačan odgovor


...da jesi, plakao bi za Bili Zejnom-ako ni zbog cega drugog, onda zbog Fantoma:)


(hebote, Bili stalno igra neke lose momke, a baja je nevidjeni!:)
blogovatelj blogovatelj 15:14 16.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

Još kad shvatiš da je moglo i drugačije, nego ko da razmišlja u onoj gužvi :(


Kako ti ulepšavaš blogove ;-)
docsumann docsumann 16:13 16.07.2014

Re: Kucamo na vrata zaboravljenog asa

reanimator
Eh, Titanik... Svi plakasmo kad se Leo otpusti od daske...

Još kad shvatiš da je moglo i drugačije, nego ko da razmišlja u onoj gužvi :(


mislim da je fora u plovnosti (nosivosti), a ne u površini plutajuće platforme...



bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:12 15.07.2014

Poslednji

film Ridli Skota je zanimljiv. Gledam - ocjena na IMDb-u je vrlo niska - vjerovatno zato što je pomalo zakukuljena priča sa slobodnijim tokom i što je to u suštini brutalan film bez hepienda. "Junebug" mi se veoma dopao i recimo, dokumentarac o Hodorovskom i ekipi (O'Banon, Mebijus, Giger, Vels, Dali, Floyd & co.) o tome kako nisu uspjeli da snime Dinu. Odličan film. Poslije toga morala se, po ko zna koji put, odgledati Sveta Planina
Colin_bgd Colin_bgd 15:17 15.07.2014

Re: Poslednji

o tome kako nisu uspjeli da snime Dinu. Odličan film. Poslije toga morala se, po ko zna koji put, odgledati Sveta Planina

Pa zar Dina nije snimljena?

I moram da priznam da ne znam sta je Sveta Planina...
docsumann docsumann 15:33 15.07.2014

Re: Poslednji

Pa zar Dina nije snimljena?


jeste, ali ne u sudjelovanju Hodorosvkog, Mebijusa ...

I moram da priznam da ne znam sta je Sveta Planina...


Kilimandžaro, bar tako je glasio hit benda kojeg su kao klinci imali neki moji drugovi - Kilimandžaro moja sveta planino.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:38 15.07.2014

Re: Poslednji

Linč je poslije njihovog fijaska - pripremili su bili knjigu snimanja sa svim kadrovima, dizajnirali većinu objekata i garderobu ali producenti u Holivudu prosto nisu imali povjerenja u ekscentrika kakav je Hodorovski - režirao Dinu i doživio fijasko na blagajnama toliki da više nikad nije pristao da radi a da nema pravo na konačni rez, mada, danas sa vremenske distance kada se gleda i taj film je vrlo lijep.

Sveta planina Hodorovskog - kultni arthouse film sa, na momente, poprilično bizarnom ali vrhunskom estetikom.
Colin_bgd Colin_bgd 15:42 15.07.2014

Re: Poslednji

režirao Dinu i doživio fijasko na blagajnama toliki da više nikad nije pristao da radi a da nema pravo na konačni rez, mada, danas sa vremenske distance kada se gleda i taj film je vrlo lijep.

Slazem se, meni se taj film uvek solidno svidjao... Ne samo zbog scene kad Harkonen cedi (i jede? ne mogu da se setim) one bubuljice, ili sta vec bese...
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:58 15.07.2014

Re: Poslednji

Harkonen


Evo recimo mlađahni Giger (onaj dasa što je poslije toga dizajnirao Alien-e za Ridija Skota) razrađuje/dizajnira po Mebijusovoj skici i zamisli Hodorovskog dvorac u kojem vlada zli baron Harkonen



Dvorac je u obliku barona, jer Harkonen živi u sebi, u svom Egu.
I još gomila nekih izuzetnih zamisli.
Colin_bgd Colin_bgd 20:21 15.07.2014

Re: Poslednji

Sveta planina Hodorovskog - kultni arthouse film sa, na momente, poprilično bizarnom ali vrhunskom estetikom.

Koliko god neverovatno zvucilo, i meni se potkrade pokoji gap in knowledge...

Ali, tacno je, they don't make them like this anymore...

Hvala na ovoj informaciji, pogledacemo, definitivno...
dali76 dali76 23:31 15.07.2014

Re: Poslednji

Nista nije tako dobra niti vise iko pravi tako dobre stvari ko u ona nasa dobra stara vremena?
Zal za dobrim starim vremenima kaad smo bili bolji ili mladji
Isto ce o danasjem vremenu govoriti danasnji klinci, samo, naravno, sutra.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:01 17.07.2014

Re: Poslednji

dali76
Nista nije tako dobra niti vise iko pravi tako dobre stvari ko u ona nasa dobra stara vremena?
Zal za dobrim starim vremenima kaad smo bili bolji ili mladji
Isto ce o danasjem vremenu govoriti danasnji klinci, samo, naravno, sutra.


Da, da, ima toga malo ali ovo je na drugačijem fonu - Planina je i u ono doba bila recimo filozofsko-artistički eksces koji odudara od tadašnje produkcije i bila se "primila" samo u Evropi - u Americi je doživjela totalni fijasko jer je i tada Hodorovski bio ekscentrik koji svojim pristupom "film radi umjetnosti (prosvjetiteljstva uslovno rečeno) ne zbog novca" poprilično "iskače iz šina". Film je iskren i slobodniji u pristupu i predstavama ali vrlo precizan u značenjima i navodi na kritičko razmišljanje o ustrojstvu savremenog svijeta - ima tu poprilično žestoke kritike svega - religije, ideologija, osvajanja imperijalnih sila, političkih moćnika i njihovih savjetnika, državnih institucija, stubova društva i njihovih manipulacija a sve je dobro začinjeno pomjerenim lucidnim humorom.

Hvala na ovoj informaciji, pogledacemo, definitivno...


Naravno, uz ogradu da traži jedno posebno raspoloženje i definitivno one momente kad je čovjek svježiji da može prosto da podnese neke kritične tačke u smislu zvuka i slike . Prije par godina, baš smo se nešto bili "navukli", ekipa se skupi u Rosuljama (jedan mali, ali tih i miran banjalučki kraj), vopi, meza, kućna projekcija i kvazi-filozofiranje . Naravno, bilo je i onih koji od umora zadrijemaju i kojima je sve to, pored ozbiljnih životnih obaveza, "mnogo buke ni oko čega", zaista zahtjevno. Naravno, sasvim legitimno.
kick68 kick68 16:34 15.07.2014

A

gde je Zana Moro?

Zbog muzike...
Colin_bgd Colin_bgd 20:11 15.07.2014

Re: A

kick68
gde je Zana Moro?

Zbog muzike...

Sta drugo dodati, osim preporuke...
gedza.73 gedza.73 20:09 15.07.2014

.

11 - A Few Good Men

Daleko bolji. Čak i rimejk sa Dž.L.
Where I was handled by twelve honest men






Colin_bgd Colin_bgd 20:13 15.07.2014

Re: .

gedza.73
11 - A Few Good Men

Daleko bolji. Čak i rimejk sa Dž.L.
Where I was handled by twelve honest men



Da, slazem se, to je odlican film, posle mog broja 11, i "My Cousin Vinny", najbolji holivudski courtroom film...
Atomski mrav Atomski mrav 22:19 15.07.2014

Re: .

Ček, ček, gedžo - čini mi se da si pobrkao filmove. Pod brojem 11 je



A ti spominješ



Ili si poredio ta dva filma? U tom slučaju, glasam za 12 angry men (s tim da je verzija sa Džekom Lemonom i Džordžom C. Skotom po meni bolja).

Inače, film koji ću pogledati u bilo koje doba dana i noći:

gedza.73 gedza.73 22:57 15.07.2014

Re: .

Ili si poredio ta dva filma? U tom slučaju, glasam za 12 angry men (s tim da je verzija sa Džekom Lemonom i Džordžom C. Skotom po meni bolja).

Uporedio.



'gde čarlija vetrić mio'
Sotto I pini del boschetto.
Sotto I pini...
Sotto I pini del boschetto.
Sotto I pini...del boschetto...

Atomski mrav Atomski mrav 23:36 15.07.2014

Re: .

I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about. Truth is, I don't want to know. Some things are best left unsaid. I'd like to think they were singing about something so beautiful, it can't be expressed in words, and makes your heart ache because of it. I tell you, those voices soared higher and farther than anybody in a gray place dares to dream. It was like some beautiful bird flapped into our drab little cage and made those walls dissolve away, and for the briefest of moments, every last man in Shawshank felt free.
Colin_bgd Colin_bgd 07:18 16.07.2014

Re: .

Atomski mrav

Inače, film koji ću pogledati u bilo koje doba dana i noći:


Sosenk je dobar, ali je malo cheesy (oxford dictionary kaze da to znaci obviously sentimental) za moj ukus, ali prihvatam da se to moze reci i za neke filmove sa moje liste...
shkval shkval 12:22 16.07.2014

Re: .

i mihalkov je napravio rimejk od "12", sasvim pristojan
mona.liza mona.liza 02:41 16.07.2014

Tarkovsky

Samo za sladokusce: Stalker...a i Rubljova bih na listu, ako moze:)
P.S. Solaris...(moram da dodam:))
...ne moze lista bez Tarkovskog..
Colin_bgd Colin_bgd 07:09 16.07.2014

Re: Tarkovsky

mona.liza
Samo za sladokusce: Stalker...a i Rubljova bih na listu, ako moze:)
P.S. Solaris...(moram da dodam:))
...ne moze lista bez Tarkovskog..

OK Tarkovski, ali ne ide bas za opustanje posle napornog dana...

Tarkovskog odgledas jednom i onda pamtis...
mona.liza mona.liza 17:06 16.07.2014

Re: Tarkovsky

Samo jednom? Dobro ja sam zaljubljenik, gledala vise puta..(meni svaki film, koji mogu da gledam vise od jednom je za opustanje..)
P.S. Ajde za popravni Blue Valentine :)
Colin_bgd Colin_bgd 17:51 16.07.2014

Re: Tarkovsky

mona.liza

P.S. Ajde za popravni Blue Valentine :)

Nije fer, ti samo teske filmove stavljas...

mona.liza
meni svaki film, koji mogu da gledam vise od jednom je za opustanje...

Pa to i ja pokusah da kazem svojim blogom, ali gde mozes uz Tarkovskog da se opustas??? Mislim, OK, nisam ja uopste judgemental (vidi moj profil) da neko ne pomisli drugacije, ali ipak smem dozvoliti sebi omanje iscudjenje...
mona.liza mona.liza 18:11 16.07.2014

Re: Tarkovsky

Imala sam ambicioznog dedu...odrasla na Ivanovom detinjstvu:)), gledala ga prvi put, mislim sa deset godina..
P.S. Prvi i pravi izbor mi je bio White Ribbon, Haneke..njega uvek mogu da gledam, nego rekoh da te ne ljutim:))
Colin_bgd Colin_bgd 18:14 16.07.2014

Re: Tarkovsky

mona.liza
Imala sam ambicioznog dedu...odrasla na Ivanovom detinjstvu:)), gledala ga prvi put, mislim sa deset godina..
P.S. Prvi i pravi izbor mi je bio White Ribbon, Haneke..njega uvek mogu da gledam, nego rekoh da te ne ljutim:))

Osobe sa srecnim i bezbriznim detinjstvom se nanjuse na kilometar...

A mene je, inace, nemoguce naljutiti...
Colin_bgd Colin_bgd 18:24 16.07.2014

Re: Tarkovsky

mona.liza
Imala sam ambicioznog dedu...odrasla na Ivanovom detinjstvu:)), gledala ga prvi put, mislim sa deset godina..
P.S. Prvi i pravi izbor mi je bio White Ribbon, Haneke..njega uvek mogu da gledam, nego rekoh da te ne ljutim:))

Ali, ako cemo ozbiljno, meni je najbolji arty (farty) film Nosferatu, onaj originalni... Nedavno sam citao u lokalnoj stampi, cini mi se, da je samo pukom slucajnoscu prezivela jedna kopija jer je neko (ne secam ko) naredio da se unisti film, cini mi se (mada se ni to ne secam 100%) iz razloga jer vredja javni ukus, ili nesto tako...

A ni Three Colours: Blue nije los...

A ni OVO...

Ili OVO...

A tek OVO...
docsumann docsumann 18:27 16.07.2014

Re: Tarkovsky

meni je najbolji arty (farty) film Nosferatu



Colin_bgd Colin_bgd 18:28 16.07.2014

Re: Tarkovsky

docsumann
meni je najbolji arty (farty) film Nosferatu




Covek ne moze nista da kaze, a da ti ne ostavis neki video-klip...

mona.liza mona.liza 18:43 16.07.2014

Re: Tarkovsky

Now we're talking
Edit: Hvala na podsecanju...za Nocnog portira (samo jednom ga gledala i skoro zaboravila na njega)
...ne mogu da se odlucim koji bih stavila na prvo mesto, ono kao za ozbiljno...

Colin_bgd Colin_bgd 21:53 16.07.2014

Re: Tarkovsky

mona.liza

Edit: Hvala na podsecanju...za Nocnog portira

Nema na cemu...

mona.liza

...ne mogu da se odlucim koji bih stavila na prvo mesto, ono kao za ozbiljno...

Prvi je, naravno, Vertigo... I to je arty (farty) film in a way, zar ne...
mona.liza mona.liza 22:04 16.07.2014

Re: Tarkovsky

Ajde neka bude po tvome
Zbog onog gore, dodatnog spiska..zasluzio si...
A i zato sto nije los film..priznajem:))
Colin_bgd Colin_bgd 05:42 17.07.2014

Re: Tarkovsky

mona.liza
Ajde neka bude po tvome
Zbog onog gore, dodatnog spiska..zasluzio si...
A i zato sto nije los film..priznajem:))

Tortura uvek na kraju daje rezultate... Dokazano milion puta...
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:15 16.07.2014

.

za razliku od zike,filmovi su ti nepogrešivi. pogotovo poslednji
usamljenost trkača na duge staze
obožavam taj film

(kao i još par sa liste)

+ gde je oldboy?

Colin_bgd Colin_bgd 12:28 16.07.2014

Re: .

usamljenost trkača na duge staze
obožavam taj film

Mislim, ja koji sam pretrcao i pretrcavam na stotine hiljada miliona kilometara miljaze, to najbolje znam...

(A inace u tom stanju, tokom trcanja, pre desetak godina mi je pao napamet nick, jer se glavni lik u filmu zove..., ali ne i u knjizi, u knjizi je samo Smith... Vidis, sve se na kraju svede na The Smiths, na ovaj ili onaj nacin...)
shkval shkval 12:55 16.07.2014

Re: .

ja koji sam pretrcao i pretrcavam na stotine hiljada miliona kilometara miljaze


Colin_bgd Colin_bgd 13:03 16.07.2014

Re: .

shkval
ja koji sam pretrcao i pretrcavam na stotine hiljada miliona kilometara miljaze



Izvini, ali ja samo trcim, nista vezbe, nista tegovi...
alselone alselone 13:54 16.07.2014

Re: .

Izvini, ali ja samo trcim, nista vezbe, nista tegovi...


Znaš šta znači "otići na kvasinu"?
Colin_bgd Colin_bgd 14:04 16.07.2014

Re: .

alselone
Izvini, ali ja samo trcim, nista vezbe, nista tegovi...


Znaš šta znači "otići na kvasinu"?

Nisam ni pogledao link... Ali i da jesam ne bih shvatio, jer ne znam sta to znaci...
alselone alselone 14:19 16.07.2014

Re: .

Nisam ni pogledao link... Ali i da jesam ne bih shvatio, jer ne znam sta to znaci...


Nije do linka, do tebe je. Što bi moj ćale rekao- šuketaš, a što bi Dragan Torbica rekao - kao da si otišao na kvasinu.
Colin_bgd Colin_bgd 14:29 16.07.2014

Re: .

šuketaš

blogovatelj blogovatelj 15:14 16.07.2014

Re: .

Znaš šta znači "otići na kvasinu"?


Šta?
I šta je kvasina?
docsumann docsumann 16:15 16.07.2014

Re: .

blogovatelj
Znaš šta znači "otići na kvasinu"?


Šta?
I šta je kvasina?


otidi pa vidni

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana