Budućnost| Društvo| Ljudska prava| Mediji| Politika

Slučaj „BRANKOV MOST"

Filip Mladenović RSS / 22.08.2014. u 22:35

Jer, MOŽE IM SE!!!
Jer, MOŽE IM SE!!!
Sećate li se Miladina Kovačevića, nasilnika koji je 2008. godine skoro na smrt pretukao američkog državljanina Brajana Štajnhauera? Čime je to Miladin Kovačević „zaslužio" da ga država Srbija, bolje reći crna rupa poretka ili tamni vilajeti sistema podrže u bekstvu iz SAD, posle plaćene kaucije od 100 hiljada dolara i izdavanja novog pasoša umesto oduzetog? Da dva naša konzula u Njujorku žrtvuju svoje diplomatske karijere i završe pred sudom u Beogradu? Da iz budžeta Srbije, u kome nema novca za lečenje teško bolesne dece, na ime odštete porodici pretučenog Brajana Štajnhauera bude isplaćeno 900 hiljada dolara!? 

Do danas se ne znaju niti će se skoro saznati „zasluge" siledžije Miladina Kovačevića. Na dva suđenja konzulima Igoru Miloševiću i Slobodanu Nenadoviću zbog pomoći Miladinu Kovačeviću da pobegne iz SAD, javnost nije saznala ko je iz Beograda naredio da mu se izda novi pasoš! Uzgred, presude pomenutim konzulima bile su simbolične i uslovne.

Sada imamo novog Miladina, u (bez)ličnosti koja se odaziva na ime Marko i na dva prezimena: Marković i Milićev. Nasilnik koji je u 21. godini pucao u stomak taksisti i umalo ga ubio, a potom u zatvoru odležao simboličnu kaznu od par godina. Diler droge, preprodavac kradenih de lux vozila i vozač ubica takođe je kao Miladin u milosti tamnih vilajeta sistema, odnosno crne rupe poretka cementiranog u zemlji Srbiji. Dosije pun krivičnih dela zbog kojih bi trebalo da bude iza rešetaka na duži niz godina i bahato, nasilničko ponašanje na slobodi. Uhvaćen kako vozi ukraden „audi" desetak dana nakon ubistva na Brankovom mostu, pa zadržan u pritvoru 48 sati. Da bi dan kasnije sa jednim od 2 (dva) važeća pasoša pobegao iz Srbije! Jer, može im se!

Ono što je nakon ubistva nesretnog mladića Luke Jovanovića na Brankovom mostu 25. jula 2014. isplivalo u javnost, ponovo nas je uverilo i ubedilo da u državi Srbiji deluju neformalni centri moći, otuđene sile nomenklature i to iznad Ustava, izvan zakona i mimo državnih institucija, počev od predsednika i premijera, pa preko resornih ministara do parlamenta. Ovde se ne radi ni o kakvoj teoriji zavere, već o jednoj perverznoj inerciji iz vremena tzv. događanja naroda, sprezi po principu „dođem ti", korumpiranih, dakle kanceroznih delova policijske, bolje reći žandarmerijske, tužilačke, sudske i političke funkcije države.
Teško onome ko se nađe u đavoljem trouglu ove stoglave hidre, koju nijedan režim do sada, niti neprimenjen Zakon o lustraciji niti nedonešen Zakon o otvaranju tajnih dosijea, nisu uspeli da demontiraju, razvlaste, blokiraju, ili barem donekle osvetle!
Ubistva novinara Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije i Milana Pantića, likvidacija gardista Dragana Jakovljevića i Dražena Milovanovića u Topčideru, žrtvovanje 16 radnika RTS-a 1999. godine, atentat na Zorana Đinđića... samo su vrh ledenog brega velike tajne, koja svojim cinizmom i dugovečnošću ponižava žrtve, a njihove najbliže ubija u pojam. Istovremeno, ova nakazna velika tajna radi u interesu najvećih protuva i zločinaca zemlje Srbije. Mirjana Marković i njen sin Marko Milošević su već godinama na crvenim Interpolovim poternicama i - nikom ništa. (Zanimljivo je da na sajtu Interpola među 13 srpskih poternica još uvek nije objavljena ona sa imenom Marka Markovića Milićeva!). Za Mihalja Kertesa, glavnog iznosača opljačkanih para na Kipar, jedan po jedan sudski proces se okončava oslobađajućim presudama. Obrazloženje: nastupila je apsolutna zastarelost. Nikada se neće saznati ni ko je iz te crne rupe poretka ukrao identitet građanina Dragana Dabića iz Rume i izdao lična dokumenta sa tim imenom i prezimenom ratnom zločincu Radovanu Karadžiću! Za nalogodavce ubistva Slavka Ćuruvije i atentata na Zorana Đinđića niko više i ne pita (osim porodičnih advokata i najbližih), jer su i oni u milosti srpske velike tajne.

U njenoj milosti je i vlasnik limuzine, čijom fotografijom ilustrujem ovaj blog. Umesto da je u zatvoru, na osnovu pravosnažne sudske presude, vlasnik limuzine se poput Marka Markovića Milićeva vozika po gradu Beogradu u kič ukrašenom mercedesu sa jednom ZG tablicom napred i drugom, BG KRISTIJAN tablicom pozadi. Jer, može im se! DOKLE!?

 

 

Atačmenti



Komentari (37)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 00:33 23.08.2014

PRRRRRRRRRRRVIIIIII

JEEEEEEEEEE!
margos margos 00:46 23.08.2014

Ovih dana...

sam odslušala nekoliko Marićevih emisija 'Goli život' pa u gomili informacija, čula i ko koje 'zasluge' ima i zbog čega je zaštićen kao beli medved, ali i da je Mirjana Marković unela 4 milijarde nečega, valjda eura u Rusiju i da je zbog toga, tamo dobrodošla.

mariopan mariopan 23:15 23.08.2014

Re: Ovih dana...

margos
sam odslušala nekoliko Marićevih emisija 'Goli život' pa u gomili informacija, čula i ko koje 'zasluge' ima i zbog čega je zaštićen kao beli medved, ali i da je Mirjana Marković unela 4 milijarde nečega, valjda eura u Rusiju i da je zbog toga, tamo dobrodošla.


Naših para?
E, sa time bi svuda bila dobrodošla.
Ako opljačkaš trafiku ti si lopov, ako pokradeš celu državu nekog naroda ti si dobrodošao?
oskar-z-wild oskar-z-wild 00:48 23.08.2014

O počecima modernog kriminala u Srba



1971!
frank_rizzo frank_rizzo 08:04 23.08.2014

neformalni centri moci

su kada vozis ladu pa joj otpadne tocak
frank_rizzo frank_rizzo 08:31 23.08.2014

u civilizovanim zemljama ne otpadaju tocko

vi
a putnici ne guraju pokvarena kola kao u avganistanu
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:30 23.08.2014

Re: u civilizovanim zemljama ne otpadaju tocko

Na žalost, nije Luka Jovanović jedini koji je usmrćen zbog bahate vožnje pijanih i drogiranih vozača. Postoji Udruženje "U čast palih andjela", koje su osnovali roditelji dece ubijene vozilima sa pijanim i drogiranim vozačima. Po pravilu, te ubice za volanom su ili dobijale smešno niske zatvorske kazne ili uopšte nisu ni osudjivane.
I to je Srbija, sa svojim vezama i vezicama u policiji, tajnim službama van civilne kontrole, korumpiranim pravosudjem, podmitljivim veštacima....
petronijevic001 petronijevic001 11:14 23.08.2014

Re: u civilizovanim zemljama ne otpadaju tocko

Саобраћајне несреће се дешавају свакодневно, а међу њима има и оних са смртном последицом.То је тужна чињеница и не треба злоупотребљавати овакве трагедије, као што то чине наши таблоидни медији, и аутор овог блога.

Из чињенице да је осумњичени побегао са лица места и напустио земљу не може се закључити да он ужива заштиту тајних центара моћи и свемогуће службе безбедности.Да он заиста ужива такву заштиту, не би га таблоиди развлачили по насловним странама, називали убицом, психопатом, монструмом итд.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:28 23.08.2014

Re: u civilizovanim zemljama ne otpadaju tocko

U blogu sam naveo više primera iz kojih se nedvosmisleno može zaključiti da su neki među nama - jednakiji. Drugim rečima, ne odgovaraju pred sudom za počinjene zločine, krivična dela, prekršaje...

Kako je moguće da se likovi poput Miladina Kovačevića, Marka Markovića Milićeva, Aleksandra Golubovića... štite, "pokrivaju", pomažu, podržavaju!? Kako je moguće da su na slobodi osobe sa debelim kriminalnim dosijeima!? Kako je moguće da naša policija tačno zna ko je pripadnik ovog ili onog mafijaškog klana, a da ti dobro znani pripadnici - dileri droge i preprodavci ukradenih vozila, nisu u zatvoru!? Kako je moguće da država Srbija do danas nije zvanično, na osnovu Interpolove crvene poternice, tražila od Rusije izručenje Mirjane Marković i Marka Miloševića!? A mogla je nedavno Rusiji da izruči jednog njihovog ultradesničara, na osnovu te iste Interpolove poternice!?
petronijevic001 petronijevic001 12:11 23.08.2014

Re: u civilizovanim zemljama ne otpadaju tocko

-Милићев је осуђен 2002 године, пре 12 година, и логично је да је 2014 године на слободи, ако је казна била 3 и по године.Да ли је он дилер дроге, окорели криминалац и слично, то је под великим знаком питања.То пишу неки таблоиди, и нормалан човек мора узимати са резервом све што пише у тим медијима.

-Миладин Ковачевић је одслужио своје, зашто стално потезати тог човека?ОК, нанео је тешке повреде 1 Американцу, али је одлежао 2 године.Србија је платила одштету повређеном и његовој породици јер је Србија puppet-state САД па се морало то платити.
Када особа А повреди особу Б, надлежни органи упуте оштећеног да тужи штетника и да накнаду штете наплати из имовине кривца.Ако такве имовине нема, или је нема довољно, онда ником ништа.Државе не плаћају за штету коју нанесу њени држављани, сем ако није реч о полунезависним државама попут Србије.
Био је ту и дипломатски инцидент, јер су конзули омогућили окривљеном да побегне из САД па се и то мморало изгладити.



-Голубовић(тзв."Кристијан" је стално на робији, тешко је замислити да је он под неком заштитом.

hajkula1 hajkula1 14:02 23.08.2014

Re: u civilizovanim zemljama ne otpadaju tocko

petronijevic001
Саобраћајне несреће се дешавају свакодневно, а међу њима има и оних са смртном последицом.То је тужна чињеница и не треба злоупотребљавати овакве трагедије, као што то чине наши таблоидни медији, и аутор овог блога.

Из чињенице да је осумњичени побегао са лица места и напустио земљу не може се закључити да он ужива заштиту тајних центара моћи и свемогуће службе безбедности.Да он заиста ужива такву заштиту, не би га таблоиди развлачили по насловним странама, називали убицом, психопатом, монструмом итд.




Neki prestupnici se neguju, postaju kriminalci i onda u nekom trenutku oduže dug službama. Umesto da im se sudi za sve prestupe, zločine koje su činili, dobiju jednu kaznu za to jedno DELO (koje prihvate na sebe) a nekada i nadoknadu pride.






Milan Karagaća Milan Karagaća 14:35 23.08.2014

Re: u civilizovanim zemljama ne otpadaju tocko

Државе не плаћају за штету коју нанесу њени држављани, сем ако није реч о полунезависним државама попут Србије.

To je pod A
Pod B
Србија је платила одштету повређеном и његовој породици јер је Србија puppet-state САД па се морало то платити.

I dalje se ne zna ko je dao državne pare, po kom osnovu i zašto osoba koja je svojim bahatim ponašanjem prouzrokovala štetu ne odgovara kod nas za to i ne vrati pare , ako je kriv.Ako nije on kriv onda neka vrati pare onaj ko ih je poklonio a nije trebalo.To jurenje konzuula je bez veze jer se zna da konzul bez naređenja iz Beograda nije mogao da mu izda dokumenat.Takođe, ko je iz Beograda poslao pare državne. Prema tome, pustite Miladina , nebitno je kako se osoba zove već gde su pare.A možda i Borko Stefanović i Vuk Jeremić to znaju tačno no ih niko ne pita.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:46 23.08.2014

Re: u civilizovanim zemljama ne otpadaju tocko

petronijevic001
-Милићев је осуђен 2002 године, пре 12 година, и логично је да је 2014 године на слободи, ако је казна била 3 и по године.Да ли је он дилер дроге, окорели криминалац и слично, то је под великим знаком питања.То пишу неки таблоиди, и нормалан човек мора узимати са резервом све што пише у тим медијима.

-Миладин Ковачевић је одслужио своје, зашто стално потезати тог човека?ОК, нанео је тешке повреде 1 Американцу, али је одлежао 2 године.Србија је платила одштету повређеном и његовој породици јер је Србија puppet-state САД па се морало то платити.
Када особа А повреди особу Б, надлежни органи упуте оштећеног да тужи штетника и да накнаду штете наплати из имовине кривца.Ако такве имовине нема, или је нема довољно, онда ником ништа.Државе не плаћају за штету коју нанесу њени држављани, сем ако није реч о полунезависним државама попут Србије.
Био је ту и дипломатски инцидент, јер су конзули омогућили окривљеном да побегне из САД па се и то мморало изгладити.



-Голубовић(тзв."Кристијан" је стално на робији, тешко је замислити да је он под неком заштитом.



Ne pišu tabloidi, već je to na konferenciji za štampu izjavio aktuelni ministar policije.

Marko Marković Milićev od ranije je poznat policiji po raznim krivičnim delima. Kako je na konferenciji za štampu rekao ministar policije Stefanović, on se sumnjiči za više krivičnih dela, mahom u vezi s prometom droge.

Marko Marković Milićev bio je u Srbiji osuđen i zbog pokušaja ubistva, na tri godine i šest meseci, a kaznu je odležao i 2011. izašao iz zatvora.
Tokom 2004. bio je osumnjičen za tešku krađu i nedozvoljeno držanje oružja.

Osuđivan je i u Nemačkoj. U zatvoru u Štutgartu je proveo dve godine, a ranije su mu presuđivane uslovne kazne - jedna od pola godine, druga od deset meseci.

Inače, Milićev je odavno poznat policiji zbog niza krivičnih dela, a sumnja se da je pripadao određenoj organizovanoj kriminalnoj grupi sa Zvezdare koja se bavi dilovanjem narkotika, rekao je ministar policije Stefanović.

tyson tyson 17:02 23.08.2014

Re: u civilizovanim zemljama ne otpadaju tocko

Marko Marković Milićev od ranije je poznat policiji po raznim krivičnim delima. Kako je na konferenciji za štampu rekao ministar policije Stefanović, on se sumnjiči za više krivičnih dela, mahom u vezi s prometom droge.

Marko Marković Milićev bio je u Srbiji osuđen i zbog pokušaja ubistva, na tri godine i šest meseci, a kaznu je odležao i 2011. izašao iz zatvora.
Tokom 2004. bio je osumnjičen za tešku krađu i nedozvoljeno držanje oružja.

Osuđivan je i u Nemačkoj. U zatvoru u Štutgartu je proveo dve godine, a ranije su mu presuđivane uslovne kazne - jedna od pola godine, druga od deset meseci.

Inače, Milićev je odavno poznat policiji zbog niza krivičnih dela, a sumnja se da je pripadao određenoj organizovanoj kriminalnoj grupi sa Zvezdare koja se bavi dilovanjem narkotika, rekao je ministar policije Stefanović.

Vidim da ga prate, hapse, sude mu, šalju u zatvor...

Gde je tu zaštita od strane "deep state"?

Ili pak sugerišeš da ga je "deep state" zaštitila posle naletanja na 'ladu' na Brankovom mostu, i pomogla mu da napusti zemlju?




cane cane 11:55 23.08.2014

jos neki detalj

filipe - moze jos neki detalj/izvor ove informacije

Uhvaćen kako vozi ukraden „audi" desetak dana nakon ubistva na Brankovom mostu, pa zadržan u pritvoru 48 sati. Da bi dan kasnije sa jednim od 2 (dva) važeća pasoša pobegao iz Srbije! Jer, može im se!


angie01 angie01 13:11 23.08.2014

Re: jos neki detalj

filipe - moze jos neki detalj/izvor ove informacije


KLIK
hajkula1 hajkula1 14:23 23.08.2014

Re: jos neki detalj

angie01
filipe - moze jos neki detalj/izvor ove informacije


KLIK



Stvarno, nebuloze u izjavi

Prema rečima ministra Stefanovića, nakon nesreće Markovi saučesnici: Bratislav Vesović *(1), Saša Janković*(2), Nikola Lepen*(3), Dana Manevski*(4), Tamara Bogdanović*(5) i Milica Novaković*(6) prešli su u taksi kod Starog železničkog mosta kako bi ubica zavarao trag.

Na tu ideju Milićev je došao imajući u vidu to da vozač taksija tačno zna gde i kako su pozicionirane bezbednosne kamere, zbog čega je sve vreme vozio tako da nijedna od njih ne može da zabeleži tablice njegovog vozila. Kako je objasnio Stefanović, oni su se potom uputili ka Zvezdari idući Brodarskom, Karađorđevom, Batutovom, pa Čingrijinom ulicom.



Kakav je to taksi? Kombi-bus?

*() sam ja dodala
cane cane 14:45 23.08.2014

Re: jos neki detalj

Angie, na linku nema ni reci o "hvatanju u ukradenom audiu i pritvoru od 48 sati desetak dana posle ubistva na brankovom mostu". Jel moze konkretan citat?

margos margos 15:16 23.08.2014

Re: jos neki detalj

Evo, na ovoj strani ima i ta informacija.
cane cane 16:36 23.08.2014

Re: jos neki detalj

Prestrasno. Ako je informacija tacna, morala bi da non stop bude u medijima. Interesantno je da je slucaj na svim naslovnim i dalje, a ovaj detalj se ne objavljuje nigde.

Bas kao sto je odjednom naprasno prestalo objavljivanje ikakvih vesti o malezijskom avionu, a kampli o reztultatima istrage.



wilma68 wilma68 17:03 23.08.2014

Zanemela

Počela sam da pišem jedan veliki komentar, sa primerima iz svakodnevnog okruženja.
Onda obrišem, jer shvatim da sam-zanemela.
Ipak, oglašavam se, jer želim da se i sama potpišem ispod ovog bloga.
Više od preporuke.
tyson tyson 17:07 23.08.2014

Teza/poruka?


Filipe, koja je poruka ovog bloga?

Da je "Slučaj BRANKOV MOST" po nečemu identičan slučajevima Mirjane Marković i Marka Miloševića, Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije, Miladina Markovića? Nabrajaš ih i opisuješ taksativno pa se nameće takav zaključak. Po čemu su oni isti?

Ili, ako nisu isti, koja je svrha ubacivanja svih tih rogova u jednu vreću?

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:17 23.08.2014

Re: Teza/poruka?

tyson

Filipe, koja je poruka ovog bloga?

Da je "Slučaj BRANKOV MOST" po nečemu identičan slučajevima Mirjane Marković i Marka Miloševića, Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije, Miladina Markovića? Nabrajaš ih i opisuješ taksativno pa se nameće takav zaključak. Po čemu su oni isti?

Ili, ako nisu isti, koja je svrha ubacivanja svih tih rogova u jednu vreću?


Poruka bloga je da su u Srbiji neki jednakiji. I da su žrtve tih jednakijih dvostruko ubijene, a najbliži tih žrtava osudjeni na poniženje, vredjanje, ubijanje u pojam, jednom rečju na smrt uživo.
tyson tyson 12:45 24.08.2014

Re: Teza/poruka?

Poruka bloga je da su u Srbiji neki jednakiji. I da su žrtve tih jednakijih dvostruko ubijene, a najbliži tih žrtava osudjeni na poniženje, vredjanje, ubijanje u pojam, jednom rečju na smrt uživo.

Slažem se, naravno, da postoje "jednakiji".

Da li tvrdiš i da je počinilac u Slučaju BRANKOV MOST spada u te povlašćene?


Filip Mladenović Filip Mladenović 16:47 24.08.2014

Re: Teza/poruka?

Čim je ovoliko pritiska oca Luke Jovanovića, medija i javnosti bilo potrebno da se istraga pokrene sa mrtve tačke, jasno je da je ubica u tom autu jednakiji. Ostaje samo da se utvrdi da li je taj diler droge zaista ubica ili neko još jednakiji.
tyson tyson 23:28 24.08.2014

Re: Teza/poruka?

Čim je ovoliko pritiska oca Luke Jovanovića, medija i javnosti bilo potrebno da se istraga pokrene sa mrtve tačke, jasno je da je ubica u tom autu jednakiji.

OK, imam dva pitanja.

1) Misliš li da je policija odmah znala ko je počinilac, te stoga otaljavala istragu sve do pritiska oca i javnostti?

2) Šta kvalifikuje jednog Marka Milićeva/Markovića da uđe u klub 'povlašćenih' od strane deep state?

Ostaje samo da se utvrdi da li je taj diler droge zaista ubica ili neko još jednakiji.

Slažem se. Mada, sudeći po broju umešanih/svedoka, teško da je u pitanju 'pakovanje' ili dogovor o preuzimanju krivice. To se tako ne radi.


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:00 23.08.2014

..........

pretučenog Brajana Štajnhauera

A jel to onaj pijani mamlaz koji po kafanama nepoznate žene hvata za dupe, pa dobije po pič*i?

Stpraš, Filipe, sve u isti koš, bez ikakvog kriterijuma i smisla, pa je vrlo teško shvatiti princip za koji se zalažeš.

Poistovetiti bahatog ubicu sa nekim ko je imao veze da zloupotrebi državnu administraciju, tome dodati i politiku davanja azila Rusije, se može samo ako nikakvi principi ne važe.

Ne bih da branim Kovačevića, ali isprebijati bezobraznog nasrtljivca i ubiti nekog ni krivog ni dužnog i pobeći, ipak nisu iste stvari.
petronijevic001 petronijevic001 19:03 23.08.2014

Re: ..........


Код Ковачевића се није никада водио ниједан озбиљан судски поступак.Започео је кривични поступак и окривљени је одмах на почетку пристао на врло неповољну погодбу(2 године затвора), иако је било разних могућности за ефикасну одбрану-допринос оштећеног настанку кр.дела, прекорачење нужне одбране итд.Да није реч о Американцу-оштећеном, добио би казну у распону од условне осуде или до годину дана затвора.

Никада није вођен парнични поступак за накнаду штете у којем би се поуздано утврдило какве су повреде нанете, да ли је оштећени допринео настанку штете, и који износ правичне накнаде је адекватан за дату ситуацију.Нематеријална штета никада не служи да се побољша економско-социјални положај оштећеног, односно да се оштећени обогати захваљујући одштети.Штајхауеру је исплаћено скоро милион долара а то није баш ситница ни за америчке прилике.

Све је то последица притиска САД и подложности наших органа америчком притиску.Одмах је креирана атмосфера линча у нашим медијима, и било је јасно да неће ни бити вођени судски поступци.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:27 23.08.2014

Re: ..........

Код Ковачевића се није никада водио ниједан озбиљан судски поступак.


Verovatno, ali meni je od te formalne, pravne strane, interesantnija manje formalna strana, nazovimo je moralna.
Prvo, šta je razlog da se dogodi situacija koja se retko događa, a to je da se bezrezervno stane na stranu onoga ko pijan nasrće na nepoznate žene, a osuđuje se onaj ko ih štiti od nasrtljivaca?

Pokušavam da zamislim situaciju da je Kovačević bio taj koji je nasrtao a neki Amer ga pretukao, i pitam se da li bi se dogodilo isto.
Verujem da bi i u toj suprotnoj situaciji Kovačević bio osuđen, pa je zanimnjivo nagađati što bi to Kovačević u svakom slučaju bio osuđen, a Amer u svakom slučaju podržan.
Ima li to veze sa nacionalnom pripadnošću.

Taj čin tuče je sasvim odvojen od čina dobijanja pasoša. Ni kod tog čina krivicu ne svaljujem na Kovačevića već na državu. Ako se od njega ne očekuje da bude moralna gromada, onda je njegovo da pokuša a državno da ga u tome spreči, ako ipak uspe kriva je država ne on, ili makar mnogo manje on.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:22 23.08.2014

Re: ..........

I ja sam kao džentlmen nekoliko puta branio dame od pijanih nasrtljivaca, ali na gospodski, a ne siledžijski način.
Ostaje pitanje: čime je to taj lik zaslužio da siromašna i opljačkana Srbija iskešira milion dolara?
freehand freehand 21:54 23.08.2014

Re: ..........

Filip Mladenović
I ja sam kao džentlmen nekoliko puta branio dame od pijanih nasrtljivaca, ali na gospodski, a ne siledžijski način.
Ostaje pitanje: čime je to taj lik zaslužio da siromašna i opljačkana Srbija iskešira milion dolara?

Državljanstvom?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:04 23.08.2014

Re: ..........

čime je to taj lik zaslužio da siromašna i opljačkana Srbija iskešira milion dolara?


A šta bi ti uradio da si bio u prilici da odlučuješ?
Protivzakonito izručio državljanina svoje zemlje drugoj državi, ili bi ignorisao insistiranje velike sile kakva je Amerika, i time, zbog Kovačevića, pogoršao odnose između Srbije i SAD?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:59 23.08.2014

Re: ..........

Ako je već plaćena kaucija od 100 hiljada dolara i oduzet pasoš, valjda je logično i moralno da taj lik, pošto se i obavezao izjavom pred sudijom, ne pobegne, već sačeka sudjenje.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:50 23.08.2014

Re: ..........

freehand
Filip Mladenović
I ja sam kao džentlmen nekoliko puta branio dame od pijanih nasrtljivaca, ali na gospodski, a ne siledžijski način.
Ostaje pitanje: čime je to taj lik zaslužio da siromašna i opljačkana Srbija iskešira milion dolara?

Državljanstvom?

Kakvim bre državljanstvom.Zamisli , ne daj bože nekog našeg državljanina koji u stranoj zemlji boravi i bude podvrgnut medicinskom tretmanu koji prevazilazi uobičajeno osiguranje, pa šta misliš bili li to država platila ili bi morao sam.
Drugo, to je diplomatski skandal da konzulat izdaje nezakonitnu putnu ispravu da bi neko pobegao od pojavljivanja pred sudom . Pa ako nije kriv kao što kaže HCM što je bežao. I kraju sve to, a to je valjda i poenta ovog bloga, ne bi država baš za svakog iskeširala 900.000 dolara, pa imali smo slučaj onog otetog mornara, ili neko veruje da bi tako postupljeno da se radilo o nekom Romu ili anonimnom Milisavu iz Pečenjevaca. Dakle, neki su jednakiji.
I još, po kom zakonskom propisu je isplaćen novac, po čijem nalogu i iz koje kase, i da li je lova vraćena.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:59 23.08.2014

Re: ..........

hoochie coochie man
čime je to taj lik zaslužio da siromašna i opljačkana Srbija iskešira milion dolara?


A šta bi ti uradio da si bio u prilici da odlučuješ?
Protivzakonito izručio državljanina svoje zemlje drugoj državi, ili bi ignorisao insistiranje velike sile kakva je Amerika, i time, zbog Kovačevića, pogoršao odnose između Srbije i SAD?

Svako treba da odgovara za svija dela. Dakle, država Srbija je trebalo da mu pruži svu vrstu konzularne pomoći i sarađuje sa organima države prijema do dovođenja sudskog procesa do kraja , a ne da mu omogući lažne isprave i da pobegne. Pa njegovo bežanje na taj način iz SAD je bio skandal zbog kojeg su Amerikanci pretili a ne tuča, i ta stvar je Srbiju koštala skoro milion evra, a možda bi se dečko izvukao na suđenju sa minimalnom kaznom odnosno adekvatnom.
Pri ovome, ne krivim tog Kovačevića jer svako bi u njegovoj situacije pokušao da se izvuče ali krivim glupost naše konzularne službe koja je dozvolila sebi da bude uvučena.
Dakle, šta bi konzulat u toj situaciji trebalo da radi to je da u skladu sa konzularnom konvencijom brine da ima pravedan tretman , da ga obilazi u zatvoru, ako je u zatvoru do suđenja, prisustvuje suđenju, pomogne oko pružanja svake vrste pravne pomoći , uključujući i advokata, ali država nema da plaća nikakve reparacije, a tek ako ih plati što jeste onda i on i država priznaju krivicu.
tyson tyson 12:44 24.08.2014

Re: ..........

Ostaje pitanje: čime je to taj lik zaslužio da siromašna i opljačkana Srbija iskešira milion dolara?

Ovime:
Taj čin tuče je sasvim odvojen od čina dobijanja pasoša. Ni kod tog čina krivicu ne svaljujem na Kovačevića već na državu. Ako se od njega ne očekuje da bude moralna gromada, onda je njegovo da pokuša a državno da ga u tome spreči, ako ipak uspe kriva je država ne on, ili makar mnogo manje on.



petronijevic001 petronijevic001 23:59 24.08.2014

Re: ..........

Čim je ovoliko pritiska oca Luke Jovanovića, medija i javnosti bilo potrebno da se istraga pokrene sa mrtve tačke, jasno je da je ubica u tom autu jednakiji. Ostaje samo da se utvrdi da li je taj diler droge zaista ubica ili neko još jednakiji.


Тзв."јавност" чини неколико таблоида који као врше притисак на полицију, а за тај наводни притисак користе информације које им је управо пружила полиција.Наши таблоиди су нафиловани информацијама од стране полиције, и то су прави полицијски гласници.Полицијски гласници не врше никакав притисак на полицију, него најављују радње полиције односно политичке елите која контролише полицију.

Сада је жртвени јарац Милићев јер је погодан за ново иживљавање таблиодно-полицијске јавности, пошто нема више смисла стављати "месара-монструма" на насловне стране.Он је раније осуђиван, није баш неки узоран човек па хајде да мало дижемо хистерију.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana