Ljudska prava| Politika

Nekoliko reči o državotvornosti

Nebojsa Krstic RSS / 25.10.2014. u 13:44

  

 

Čistačice nisu još ni ispraznile piksle posle skupštine DSS-a na kojoj je Sanda Rašković Ivić postala predsednica stranke, a Vojislav je Koštunica napustio stranku. Šta je nateralo dotadašnjeg neprikosnovenog vođu da tako, za svoj habitus neobično promptno, reaguje?

 Na sednicu nije došao, nije podržao ni jednog od dva kandidata, a onda je u nekoliko sati zaključio da nova predsednica vodi takvu politiku da se to više podneti ne može. Šta je to Sanda uradila i kakvu je to stravičnu grešku načinila, uzmemo li u obzir da je posle pobede uspela samo da se kurtoazno izljubi sa gubitnikom Aligrudićem? Kakva je to dramatična promena politike isterala Koštunicu ako je potpuno jasno da u tih nekoliko sati nikakve politike nije ni bilo? Ako je Koštunica znao ili pretpostavio da će Sanda posle svoje eventualne pobede raditi nešto što on smatra lošim, zašto je ćutao i zašto se nije usprotivio njenom izboru? Zašto nije podržao Aligrudića?

U obrazloženju svog izlaska iz DSS-a Koštunica je kao glavnog krivca isturio reč neodređenog značenja - "suverenizam". Dan-dva kasnije neki od čelnika DSS-a koji su ga sledili u napuštanju stranke objasnili su, za nas sa jeftinijim kartama, u čemu je razorna moć tog vraškog neodređenog pojma. Suverenizam je lukava i perfidna varijanta odbacivanja neutralnosti kao temeljnog DSS-ovog postulata, rekao je jedan. Drugi je otišao još i dalje: "Suverenizam ne postoji u srpskom jeziku (Sic!), već se javlja u komentarima Tuđmanovog ustava!"

Tu sam, donekle, shvatio o čemu je reč. Sanda je, naime, izdala DSS, odnosno ono što njegove najmudrije glave smatraju jedinom ispravnom politikom, posegnuvši, ni manje ni više, za tuđicom, i to odakle, nego baš iz komentara Tuđmanovog ustava! Šta li bi se tek desilo, pitam se, da su eks-DSS-ovci otkrili da su u komentarima Tuđmanovog ustava korišćene i reči: da, možda, iako, premda... a da skandal bude još veči - korišćena je i reč "ustav".

Nego, šta se i ja tu čudim? Pa DSS je čitav mandat svoje vlade proveo u otkrivanju izdajnika. Tadić je bio "izdajnik". Tadićev kabinet bio je krcat "izdajnicima". "Politika" je svakodnevno raspredala o ujdurmama pomenute izdajničke klike. Antonić i Vukadinović su potrošili litre mastila i znoja da to sve dokažu lepim i učenim rečima. DSS je tada mnogo voleo svoju priču o "15% naše teritorije", misleći na KiM. Svako ko bi u Skupštini i pomenuo da od tih 15% možda i veću važnost imaju Srbi koji tamo žive i da bi na njihovu bezbednost trebalo misliti - automatski je postajao izdajnik. Državnost koju su Koštunica i saradnici na ovaj način demonstrirali kad-tad je morala da zakuca i na vrata Sande Rašković Ivić koja je, lično sam svedok, odranije bila sumnjiva. Evo zašto.

Slika 1. Jedna je od završnih sednica pregovaračkih timova Beograda i Prištine u Beču. To je onaj ciklus pre uključenja "trojke". Sesija traje od ujutro. Delegacije su na najvišem nivou, predsednik Tadić, premijer Koštunica, ministar inostranih poslova Drašković. Kafe pauza. Svi učesnici i srpske, albanske i međunarodne strane odlaze u prostoriju do da se osveže. Jedino premijer i njegovi saradnici odlaze u svoju zasebnu sobu. Sledeća pauza je za ručak. Svi ponovo odlaze u prostoriju predviđenu za obrok, samo Koštuničini odlaze u zasebnu. Svi, osim Sande Rašković Ivić, koja mrtva 'ladna priđe mom stolu za kojim je sedela nacionalno mešovita postava i kaže: "Prijatno, ljudi, primate li me u društvo?" U povratku na sednicu, jedan od onih iz zasebne sobe mi šaljivo kaže: "Ne mogu više da jedem ove suve sendviče!" "Pa što niste došli na ručak?", pitam ja. "Ih!", kaže on i sleže ramenima.

Slika 2. Poslednja sesija pregovora pod supervizijom "trojke". Uveče je Išinger domaćin večere, u hotelu u kome se sastanak timova i odvija. Sedimo za dugačkim stolom, izmešani. Pored mene sedi Veton Suroi. Preko puta Saša Simić, Koštuničin savetnik, jedini prisutan iz njegovog tima. "Gde je premijer", pitam ga. "Otišao je s Vladetom Jankovićem u grad na večeru", odgovara Saša. Sanda nije bila u delegaciji inače, siguran sam, da bi i ona sedela sa nama. Saša se kod Vetona raspituje za jedan deo Prištine u kome je odrastao. Veton me pita da li je u Sremskoj još uvek najbolje žito sa šlagom.

Ovo mene muči. To što smo mi na tim pregovorima, s jedne stvari deklarativno tvrdili da je Kosovo naše i da su Albanci ravnopravni građani Srbije, a paralelno s tim u praksi demonstrirali da sa njima ne možemo ni kafu da popijemo. Da li je to ta državotvornost o kojoj toliko danas govore Koštunica i Samardžić? Pa čak i Bora Đorđević. Da li je aparthejd kojim smo se tada brukali ta fantastična državotvorna politika koja će spasti Srbiju?

Ako jeste, onda vi tu svoju državotvornost, poštovana gospodo, slobodno obesite na Basarinog Crven-bana.

 

 Objavljeno u Našim Novinama jutros. 

 

 


 



Komentari (260)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 13:53 25.10.2014

...

Svi, osim Sande Rašković Ivić, koja mrtva 'ladna priđe mom stolu

Ooo...ooo..
antioksidant antioksidant 14:03 25.10.2014

Re: ...

ooooooodlicna konstatacija . nekima je mantra- nasi su u smislu da ih posedujemo. mi smo vlasnici a da li.zajedno mozemo na kafu, pivo, utakmicu? paradu?
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:33 26.10.2014

Re: ...

ne mogu da opišem,koliko sam radostan kada uđem u komentare kod krla :)
milojep milojep 14:07 25.10.2014

Suludo

Što se tiče suverenosti i neutralnosti to su dva sasvim različita pojma koja ni kontekstom ne možeš dovesti u vezu. Ne pratim DSS scenu ali ako se umesto neutralnosti uvukla reč suverenost Koštunica može biti apsolutno u pravu.

Što se tiče Suroija i kafe sa njim nije mi jasan zaključak da su Koštunica i Janković izbegli taj susret zbog nacionalnosti Suroija?! Da je to razlog,a zašto bi onda došao Koštuničin savetnik? A da nije stvar samo u rangu? Koštunica premijer a Veton je šta?

Da li je aparthejd kojim smo se tada brukali ta fantastična državotvorna politika koja će spasti Srbiju?


Za ovu rečenicu voleo bih pojašnjenje? Akcenat na reč aparthejd!?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:49 25.10.2014

Re: Suludo

A da nije stvar samo u rangu? Koštunica premijer a Veton je šta?

Ne bi bilo loše da pročitaš tekst. Bila je to zajednička večera obeju delegacija i "trojke", dakle nije bio tu samo Suroi, nego je sedeo pored men pa sam ga zato pomenuo. A i zato što je fin čovek.
milojep milojep 15:05 25.10.2014

Re: Suludo

Ne bi bilo loše da pročitaš tekst. Bila je to zajednička večera obeju delegacija i "trojke", dakle nije bio tu samo Suroi, nego je sedeo pored men pa sam ga zato pomenuo. A i zato što je fin čovek.


Pa lepo i od tebe što nabroja celu našu delegaciju a iz njihove pomenu samo Suroija jer je sedeo do tebe. Pominješ i neke 'Koštuničine'!? Koliko je to 'njih' koji idu sa 'njim' zasebno da jedu ako izuzmeš kako si sam rekao Simića i Raškovićku?

p.s. Ne objasni mi ni onaj aparthejd?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:52 25.10.2014

Re: Suludo

p.s. Ne objasni mi ni onaj aparthejd?

Aparthejd, to ti je ono kad postoje posebne prostorije za crnce i za belce...za Srbe i Albance...itd.
milojep milojep 22:53 25.10.2014

Re: Suludo

Nebojsa Krstic
p.s. Ne objasni mi ni onaj aparthejd?

Aparthejd, to ti je ono kad postoje posebne prostorije za crnce i za belce...za Srbe i Albance...itd.


Po tvom objašnjenju sa tim sobama i ja sa mojom ženom ponekad živim u aparthejdu! Jedino što se ne slažemo ko je u ulozi crnca
alselone alselone 14:13 25.10.2014

Prvi dream team posle 1992

predsednik Tadić, premijer Koštunica, ministar inostranih poslova Drašković

blogovatelj blogovatelj 14:26 25.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

predsednik Tadić, premijer Koštunica, ministar inostranih poslova Drašković


Džordan, Pipen, Rodman.
princi princi 14:31 25.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

alselone
predsednik Tadić, premijer Koštunica, ministar inostranih poslova Drašković


Sine, jos smo dobro prosli.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:51 25.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

predsednik Tadić, premijer Koštunica, ministar inostranih poslova Drašković

To ste tada, vi građani Srbije izabrali.

Za razliku od sada, što ste izabrali takođe vi građani.
alselone alselone 15:41 25.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

Sine, jos smo dobro prosli.

Bog cuva Srbe.
alselone alselone 15:43 25.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

To ste tada, vi građani Srbije izabrali.

Za razliku od sada, što ste izabrali takođe vi građani.



Izabrali ste pa onda za razliku ponovo izabrali?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:22 25.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

Nebojsa Krstic
predsednik Tadić, premijer Koštunica, ministar inostranih poslova Drašković

To ste tada, vi građani Srbije izabrali.

Za razliku od sada, što ste izabrali takođe vi građani.


pa jebeš ga, kada raznorazni marektinški magovi poput Idols&friends napale raju da je Boki Taki normalan lik, a normalni ljudi se ne bave politikom već bizom, poput Alsea ili Prinsija, nego sve neki BiH-osrbijanski frikovi od ličnosti. nikada neću zaboraviti "umetničke slike" u SPO-ovim prostorijama, kada sam kao tinejdž radio s burazerom kao asistent kamere na RTBG-u, sa motivima Vukovog lika kao Spasitelja Srbije koji se u apokalipsi pojavljuje na nebu iznad Srbije ?! pa ovo što je bivša supruga monahinja čalapri, pa Koštua-mačku... sve frik-ličnosti teške kategorije, osobe bez ikakvog identiteta, integriteta. fuj. a sada ovaj mladi naci-omnipotentni mesija s poremećenom sujetom. ma, uopšte cela ekipa na tom nivou je teška sujetna frik-ekipa. mora da se odigra prirodna selekcija, da vi cela SKJ generacija riknete, pa da preuzmu klinci. znači, ako smo dvajes pet godina u agoniji, sigurno će potrajati još petnajestak godina dok raznorazne paljevine ne poriknjavaju. dotle treba u senci dizati klince tako da ne osete sva ova sranja koja su napravili raznorazne koštunice, tadići, dačići, vučići, dinkići igrajući se marketinga umesto vodeći računa o životu u budućnosti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:23 25.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

alselone
To ste tada, vi građani Srbije izabrali.

Za razliku od sada, što ste izabrali takođe vi građani.



Izabrali ste pa onda za razliku ponovo izabrali?


Ćale ne zna na koji način da bude više u centru pažnje.
grmfrm grmfrm 16:27 25.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

Izabrali ste pa onda za razliku ponovo izabrali?


Valjda mu krivo
hajkula1 hajkula1 16:35 25.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

alselone]
To ste tada, vi građani Srbije izabrali.

Za razliku od sada, što ste izabrali takođe vi građani



Izabrali ste pa onda za razliku ponovo izabrali?


Smem da dodam?
Kontrola medija?
Beznačajan tim za marketing?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:08 25.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

Alse tebra, a si provalio kako, kada ne postaviš neki komentar koji je stranački angažovan, u smislu da se dopadne ovim il' onim partijcima, nema ni lajkova... kol'ko li se instruiranih mentosa ovde javlja, Bog zna.

we want you for VOŠA ARMY!

alselone alselone 18:58 25.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

we want you for VOŠA ARMY!


Zovi, samo zovi!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:15 25.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

inače kada oplićem, čuo sam iz prve ruke, dve trećine uprave je pod vlašću totalitarnih kanala. priča o demokratiji je za debile. nema je.

emsiemsi emsiemsi 23:32 25.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

Nebojsa Krstic
predsednik Tadić, premijer Koštunica, ministar inostranih poslova Drašković

To ste tada, vi građani Srbije izabrali.

Za razliku od sada, što ste izabrali takođe vi građani.

Правићете ви Туњавог од блата !
michiganac michiganac 12:38 26.10.2014

Pogledaj dom svoj, andjele

Srđan Fuchs
Nebojsa Krstic
predsednik Tadić, premijer Koštunica, ministar inostranih poslova Drašković

To ste tada, vi građani Srbije izabrali.

Za razliku od sada, što ste izabrali takođe vi građani.


pa jebeš ga, kada raznorazni marektinški magovi poput Idols&friends napale raju da je Boki Taki normalan lik, a normalni ljudi se ne bave politikom već bizom, poput Alsea ili Prinsija, nego sve neki BiH-osrbijanski frikovi od ličnosti. nikada neću zaboraviti "umetničke slike" u SPO-ovim prostorijama, kada sam kao tinejdž radio s burazerom kao asistent kamere na RTBG-u, sa motivima Vukovog lika kao Spasitelja Srbije koji se u apokalipsi pojavljuje na nebu iznad Srbije ?! pa ovo što je bivša supruga monahinja čalapri, pa Koštua-mačku... sve frik-ličnosti teške kategorije, osobe bez ikakvog identiteta, integriteta. fuj. a sada ovaj mladi naci-omnipotentni mesija s poremećenom sujetom. ma, uopšte cela ekipa na tom nivou je teška sujetna frik-ekipa. mora da se odigra prirodna selekcija, da vi cela SKJ generacija riknete, pa da preuzmu klinci. znači, ako smo dvajes pet godina u agoniji, sigurno će potrajati još petnajestak godina dok raznorazne paljevine ne poriknjavaju. dotle treba u senci dizati klince tako da ne osete sva ova sranja koja su napravili raznorazne koštunice, tadići, dačići, vučići, dinkići igrajući se marketinga umesto vodeći računa o životu u budućnosti.


Uvijek me iznova fascinira ta isuvise olaka upotreba termina 'klinci' - ti buduci izbavitelji na svaki nacin porazene Srbije... pure Sci-Fi! Pa evo odmah da vas razuvjerim, ja koji se i pored svega smatram dijelom njih:-ne gajim apsolutno nikakve iluzije da generacije od danasnjih 15+ pa sve do moje 30-te mogu nesto iole sudbinski prelomno da iznesu nabolje. Stoga ne kapiram vas matorije na cemu gajite takvu ideju/ubijedjenje? Hocemo li da se samoobmanemo jos koji put u sopstvenoj istoriji-ovaj put i definitivan?! Da li uopste spoznajete vaskolike razmjere ove jos nezaustavne stihije unistenja obrazovanja, njihovih djetinjstava prethodnih decenija, imputiranih pogresnih vrijednosti u kojima su odrastali/odrastaju, zatim ogromnih dugova kojima im vec danas ostavljate u amanet na njihova nejaka pleca, etc., etc..?? (Ne Vi, Srdjane!)
'Zivot u senci' - pa da li smo ozbiljni?! U eri globalne poplave informacija-informaticke revolucije?? Ovo bi trebalo jos da znaci da budu odgajani pod staklenim zvonom nesvjesni zbivanja oko sebe, otprilike recimo: pink-zombificiranih umova? - a ovo je tek potpuni oksimoron!, ako nam je vec cilj, jelte, da odgojimo kriticnu masu progresivnih..

E vidite: ova (nesvjesna) laz o mesijanskim klincima ce da nas skupo kosta. Srbija se nece spasiti njihovim dolaskom (nece da ih bude!), Srbija se (NE-)spasava DANAS ucinkom VAS oceva!

Srbija odumire i to ne po konstantnoj stopi od 40-50 hiljada godisnje, vec ubrzano, u ovom momentu eksponencijalno rastucom, negativnom progresijom.. (Da li to nekom nije jasno?) A pune savjesti bih savjetovao i svim preostalim, nepovlastenim klincima iz Srbije danas, s iole kefala u glavi u generacijskom rasponu koji gore navedoh, da grabe sve do onog crnog ispod nokata samo da se izbave iz sumorne, kuzne, u agoniji umiruce Srbije.. korakom od sedam milja..
Ja, moguce ovako napola "BiH-osrbijanac" - pa jelte: po difoltu i manji patriota.


Bejase mozda da sam se sad dotakao jednog od nedodirljivih tabua??


Gospodo, zglajznuli ste i na moje sopstveno i na vase veliko razocaranje..


Srdjane, ma koliko mi bude drago da procitam vase postove, izvinite zbog prethodnog! (premda cijenim i da vam je vise nego jasno da ovo nije toliko direktno adresirano na vas)


Правићете ви Туњавог од блата !


Ah, pa da, ..ionako nam je jos samo (blagotvorno) blato ostalo!

idimi_dodjimi idimi_dodjimi 13:13 26.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

Nebojsa Krstic

To ste tada, vi građani Srbije izabrali.

Za razliku od sada, što ste izabrali takođe vi građani.

mi gore vama dole.. u tom smislu shvatanje politike

mariopan mariopan 19:57 26.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

Nebojsa Krstic
predsednik Tadić, premijer Koštunica, ministar inostranih poslova Drašković

To ste tada, vi građani Srbije izabrali.

Za razliku od sada, što ste izabrali takođe vi građani.

Тебе нисмо бирали колико се сећам?
Хоћеш рећи скупило се све кусо и репато а ми их бирали срам нас било......па откуд тебе тамо, ко те бирао?
freehand freehand 21:03 26.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

mariopan
Nebojsa Krstic
predsednik Tadić, premijer Koštunica, ministar inostranih poslova Drašković

To ste tada, vi građani Srbije izabrali.

Za razliku od sada, što ste izabrali takođe vi građani.

Тебе нисмо бирали колико се сећам?
Хоћеш рећи скупило се све кусо и репато а ми их бирали срам нас било......па откуд тебе тамо, ко те бирао?

Gospodžo, ovo već opasno liči na stalkerisanje, a to nikako nije lepo, niti priliči jednoj dami.

mariopan mariopan 12:05 27.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

freehand
mariopan
Nebojsa Krstic
predsednik Tadić, premijer Koštunica, ministar inostranih poslova Drašković

To ste tada, vi građani Srbije izabrali.

Za razliku od sada, što ste izabrali takođe vi građani.

Тебе нисмо бирали колико се сећам?
Хоћеш рећи скупило се све кусо и репато а ми их бирали срам нас било......па откуд тебе тамо, ко те бирао?

Gospodžo, ovo već opasno liči na stalkerisanje, a to nikako nije lepo, niti priliči jednoj dami.


Досадило ми оно његово " бирали сте - ето вам га"! То се упорно провлачи кроз његове блогове.

Нисмо ми све бирали и Крстић то добро зна. Бира се странка са неким програмом а оно кусо и репато што се после на волшебан начин довуче до неке функције па мрачи и облачи - то нисмо бирали.
Можда пример који сам навела ( откуд он тамо) није најсрећнији али јасно говори баш о томе шта пишем.
freehand freehand 12:48 27.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

Нисмо ми све бирали и Крстић то добро зна. Бира се странка са неким програмом а оно кусо и репато што се после на волшебан начин довуче до неке функције па мрачи и облачи - то нисмо бирали.
Можда пример који сам навела ( откуд он тамо) није најсрећнији али јасно говори баш о томе шта пишем.

Za to ti nije kriv Krstić nego država i zakoni. Po zakonu se zna šta se bira a na koja mesta se postavlja. Šta su izborne funkcije a šta profesionalna mesta. Šta su proporcionalni a šta većinski izbori.
Pa to što se tebi ne sviđa ono što ti on napiše ne znači da to nije istina.
Ali baš me briga za to, samo mi uopšte nije jasna ta opsesivna potreba da se nedeljama, mesecima i godinama ide za nekim i ponavlja uvek isto, i nikad o temi a uvek o piscu. To ne priliči pristojnoj osobi, gospodžo.
To sam hteo da kažem.
mariopan mariopan 19:05 27.10.2014

Re: Prvi dream team posle 1992

freehand
Нисмо ми све бирали и Крстић то добро зна. Бира се странка са неким програмом а оно кусо и репато што се после на волшебан начин довуче до неке функције па мрачи и облачи - то нисмо бирали.
Можда пример који сам навела ( откуд он тамо) није најсрећнији али јасно говори баш о томе шта пишем.

Za to ti nije kriv Krstić nego država i zakoni. Po zakonu se zna šta se bira a na koja mesta se postavlja. Šta su izborne funkcije a šta profesionalna mesta. Šta su proporcionalni a šta većinski izbori.
Pa to što se tebi ne sviđa ono što ti on napiše ne znači da to nije istina.
Ali baš me briga za to, samo mi uopšte nije jasna ta opsesivna potreba da se nedeljama, mesecima i godinama ide za nekim i ponavlja uvek isto, i nikad o temi a uvek o piscu. To ne priliči pristojnoj osobi, gospodžo.
To sam hteo da kažem.

Нек си ми рек'о.
alselone alselone 14:25 25.10.2014

Bora Đorđević

Bora da je umro pre 20 godina, kakav bi to car bio.
blogovatelj blogovatelj 14:28 25.10.2014

Re: Bora Đorđević

Bora da je umro pre 20 godina, kakav bi to car bio.


Sada je zanemoćala baba.
Školski primer kako rakija popije mozak čoveku.
alselone alselone 18:58 25.10.2014

Re: Bora Đorđević

Sada je zanemoćala baba.

baba trandza. Samo nisam siguran da li je pre ili post op.
Hansel Hansel 21:55 25.10.2014

Re: Bora Đorđević

Ако занемарите сву његову ексмузичку "активност" (па и музичку -- сада на Пинку), морам да кажем да сам (као просечни слухиста) био изненађен певачком кондицијом коју је показао вероватно на овогодишњој Гитаријади (био снимак на РТС-у прошлог или претрошлог викенда, помињао је Зајечар, а година производње је 2014 -- нисам гледао од почетка). Заиста сам био изненађен када сам чуо, јер памтим знатно лошија издања на која сам такође набасавао. Имам у виду неке старе песме, па чак и неке релативно млађе, које су ми иританте (попут "Сломићу ти крила" ) -- звучао је врло слично као у време када су настали оригинали. Па још кад видех да скаче по сцени а не шмира и пушта публику да пева уместо њега, изненађење је било још веће (пре неког времеена је постајао задихан приликом давања обичног интервјуа). Волео бих да суд да неко ко је бољи познавалац од мене.
emsiemsi emsiemsi 08:33 26.10.2014

Re: Bora Đorđević

Hansel
Ако занемарите сву његову ексмузичку "активност" (па и музичку -- сада на Пинку), морам да кажем да сам (као просечни слухиста) био изненађен певачком кондицијом коју је показао вероватно на овогодишњој Гитаријади (био снимак на РТС-у прошлог или претрошлог викенда, помињао је Зајечар, а година производње је 2014 -- нисам гледао од почетка). Заиста сам био изненађен када сам чуо, јер памтим знатно лошија издања на која сам такође набасавао. Имам у виду неке старе песме, па чак и неке релативно млађе, које су ми иританте (попут "Сломићу ти крила" ) -- звучао је врло слично као у време када су настали оригинали. Па још кад видех да скаче по сцени а не шмира и пушта публику да пева уместо њега, изненађење је било још веће (пре неког времеена је постајао задихан приликом давања обичног интервјуа). Волео бих да суд да неко ко је бољи познавалац од мене.

Какав год био Бора Ђорђевић, поздрављам твој афирмативан став --- јер ми боље нисмо имали (стога ја не бих тако олако пљувао по њему, као неки).
rage rage 08:05 27.10.2014

Re: Bora Đorđević

Какав год био Бора Ђорђевић, поздрављам твој афирмативан став --- јер ми боље нисмо имали (стога ја не бих тако олако пљувао по њему, као неки).



Meni moje govno najlepše miriše, osim možda psećeg. (Henri Kinaski, drug iz POP-a)
emsiemsi emsiemsi 08:57 27.10.2014

Re: Bora Đorđević

rage
Какав год био Бора Ђорђевић, поздрављам твој афирмативан став --- јер ми боље нисмо имали (стога ја не бих тако олако пљувао по њему, као неки).



Meni moje govno najlepše miriše, osim možda psećeg. (Henri Kinaski, drug iz POP-a)

Поштујем (иако се до сада нисам бавио проблематиком гована) !
Hansel Hansel 18:56 28.10.2014

Re: Bora Đorđević

rage
Meni moje govno najlepše miriše, osim možda psećeg. (Henri Kinaski, drug iz POP-a)

Ја само да нагласим да Бору никада нисам "мирисао". Нарочито када је сâм својевремено, поводом доласка неких хрватских певача рекао нешто слично, само нам је прабацио да нам туђе лепше мирише. Е, сад што је и себе тако сврстао у ту категорију...
emsiemsi emsiemsi 06:52 29.10.2014

Re: Bora Đorđević

Hansel
rage
Meni moje govno najlepše miriše, osim možda psećeg. (Henri Kinaski, drug iz POP-a)

Ја само да нагласим да Бору никада нисам "мирисао". Нарочито када је сâм својевремено, поводом доласка неких хрватских певача рекао нешто слично, само нам је прабацио да нам туђе лепше мирише. Е, сад што је и себе тако сврстао у ту категорију...

Што се правдаш ?
tsunade tsunade 14:43 25.10.2014

sanda

rašković ivić je realna opasnost. ona ima potencijal da okupi ono što je sad rasuto a zove se srpska desnica. na sledećim izborima tome će se pridružiti veliki procenat prirodnih vučićevih glasača koji su počeli da pomahnitalo izlaze pred RTS kamere i urlaju "vučiću pederu".

bolje bi, možda, po mentalno zdravlje nacije bilo da je onaj bolid aligrudić odneo pobedu.

ovako gledaćemo vučićev rasplet karijere na desnici. i to će biti vrlo neprijatno čak i po nas koji ćemo da grickamo kokice dok se to ne rasplete.

a te teorijske rasprave o neutralnosti, državotvornosti i trt mrt... ne verujem da će se oko toga voditi bilo kakva bitka
antioksidant antioksidant 14:47 25.10.2014

Re: sanda

?
znas li ikog ko bi glasao za sandu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:47 25.10.2014

Re: sanda


bolje bi, možda, po mentalno zdravlje nacije bilo da je onaj bolid aligrudić odneo pobedu.

ovako gledaćemo vučićev rasplet karijere na desnici. i to će biti vrlo neprijatno čak i po nas koji ćemo da grickamo kokice dok se to ne rasplete.

O tome ste morali ranije da mislite. A možda ni sad nije kasno.
tsunade tsunade 14:49 25.10.2014

Re: sanda

O tome ste morali ranije da mislite.


ne znam tačno ko smo to mi... stvarno me interesuje u koju si me fioku spakovao
tsunade tsunade 14:49 25.10.2014

Re: sanda

znas li ikog ko bi glasao za sandu?


znam. više njih.
antioksidant antioksidant 14:51 25.10.2014

Re: sanda

auuuuuu, s kim se ti druzis?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:52 25.10.2014

Re: sanda

ne znam tačno ko smo to mi... stvarno me interesuje u koju si me fioku spakovao

Vi građani. Vi birači. Vi narod.

Može i - mi, narod.
tsunade tsunade 14:58 25.10.2014

Re: sanda

Može i - mi, narod.


valjda jedino tako i može.

kako god, sandina retorika jeste sooo 19 vek, ali i gro tih birača je, mentalno u tom vremenskom okviru. to je jedno.

drugo, sanda ima porodični background a to se, mislim, ovde, naročito na desnici veoma ceni.

treće, teško joj se može pripisati neki lopovluk. i tu je možda njen jedini realan politički adut. nije ranjiva.

ne bih je potcenila.
Hansel Hansel 14:58 25.10.2014

Re: sanda

rašković ivić je realna opasnost. ona ima potencijal da okupi ono što je sad rasuto a zove se srpska desnica.

Да ли би ово мало образложила? Чини ми се да нема харизму која би за тако нешто била потребна, а и нешто нисам сигуран да десничари (бар овдашњи) лако прихватају женско вођство.
tsunade tsunade 15:02 25.10.2014

Re: sanda

Чини ми се да нема харизму


hm. nisam sigurna. bilo bi možda lakše i bolje da je nema. al evo uspela je onu kastu od DSS-a da preuzme, demokratskim mehanizmom.

a ti desničari bi mogli da se naviknu na mother fugure možda čak i lakše nego na father figure. bitno je samo da imaju taj mentalni oslonac
tsunade tsunade 15:04 25.10.2014

Re: sanda

auuuuuu, s kim se ti druzis?


samo s finim ljudima. evo da se pohvalim, danas sam bila na kafi s milicom delević. e nju bih rado videla na čelu DS-a premda je trenutno to sanak pusti.

no pitao si me da li poznajem nekog ko bi glasao za sandu. poznajem svakojaki svet
milojep milojep 15:07 25.10.2014

Re: sanda

Nebojsa Krstic
ne znam tačno ko smo to mi... stvarno me interesuje u koju si me fioku spakovao

Vi građani. Vi birači. Vi narod.

Može i - mi, narod.


Mi,mi naravno i jedino tako.Osim ako nisi visoki predstavnik.
Hansel Hansel 15:08 25.10.2014

Re: sanda

tsunade
a ti desničari bi mogli da se naviknu na mother fugure možda čak i lakše nego na father figure. bitno je samo da imaju taj mentalni oslonac

Ово је занимљив елемент за анализу, 'ај' видећемо какав ће бити развој догађаја.
tsunade tsunade 15:12 25.10.2014

Re: sanda

Ово је занимљива анализа, 'ај' видећемо какав ће бити развој догађаја.


najveća je zabluda stranih analitičara da na osnovu izbornih rezultata donose zaključak da desnica ne postoji ili da ne postoji opasnost od nje. itekako postoji. samo je pitanje uslova pod kojima može da se okupi. mislim da je sanda ispunjenje jednog od tih uslova.

najveći je strah aleksandra vučića da će desnica da udari na njega jer je s te strane on jedino ranjiv. oni mogu da urade njemu ono što on radi svima drugima: da ga smrtno rane al da ga puste da tako ranjen živi još neko vreme. to će tako, čini mi se, izgledati.

za sad mi se tako čini.
milojep milojep 15:12 25.10.2014

Re: sanda

Hansel
rašković ivić je realna opasnost. ona ima potencijal da okupi ono što je sad rasuto a zove se srpska desnica.

Да ли би ово мало образложила? Чини ми се да нема харизму која би за тако нешто била потребна, а и нешто нисам сигуран да десничари (бар овдашњи) лако прихватају женско вођство.


Zezamo se mi al' ne vidim u skorije vreme nekoga ko bi mogao da 'udari' ozbiljno na Vučića do neke varijante ujedinjene desnice.
princi princi 15:13 25.10.2014

Re: sanda

tsunade
...

Jao, molim te, nemoj se s tim pateticnim passive agressive J'accuse pretvoriti u freehanda No. 2. Jedan je dosta (meni i 1 previse). Sto se ovog drugog tice, drzava (pogotovu srpska) je i tako precenjen koncept.
milojep milojep 15:13 25.10.2014

Re: sanda

najveći je strah aleksandra vučića da će desnica da udari na njega jer je s te strane on jedino ranjih.


U istom minutu smo dali isti komentar!
tsunade tsunade 15:16 25.10.2014

Re: sanda

Jao, molim te, nemoj se s tim pateticnim passive agressive J'accuse pretvoriti u freehanda No. 2. Jedan je dosta (meni i 1 previse). Sto se ovog drugog tice, drzava (pogotovu srpska) je i tako precenjen koncept.


nisam te skapirala. mislim ne javljam se tako često na blog da bi me, onda kad se javim tako zalepio frihendom. javljam se samo kad me inspiriše nešto da analiziram. ako je to pasivna agresija, onda je sve što sam ikad ovde napisala to. ali ja u stvari mislim da nije.
tsunade tsunade 15:16 25.10.2014

Re: sanda

U istom minutu smo dali isti komentar


primetila sam
reanimator reanimator 16:05 25.10.2014

Re: sanda

antioksidant
?
znas li ikog ko bi glasao za sandu?

Krle?
grmfrm grmfrm 16:30 25.10.2014

Re: sanda

Vi građani. Vi birači. Vi narod.

Može i - mi, narod.


Ne razumem sto se tu izdvajas. Ako nisi za nekoga glasao a neko drugi jeste da li kod tebe po defaultu ide ja i vi ostali?
Ne zaboravi i "tvoje" smo videli.
grmfrm grmfrm 16:32 25.10.2014

Re: sanda

rašković ivić je realna opasnost. ona ima potencijal da okupi ono što je sad rasuto a zove se srpska desnica. na sledećim izborima tome će se pridružiti veliki procenat prirodnih vučićevih glasača koji su počeli da pomahnitalo izlaze pred RTS kamere i urlaju "vučiću pederu".


Kakvo uskogrudo misljenje. Znaci desnica po vama odma znaci da njoj pripadaju samo takvi debili koji vicu Vucicu pederu?
reanimator reanimator 16:32 25.10.2014

Re: sanda

sanda
rašković ivić je realna opasnost. ona ima potencijal da okupi ono što je sad rasuto a zove se srpska desnica.

Autentični desničar da sledi ženu? To je tako nedomaćinski :)
Uzgred, srpska desnica ne postoji, niti je ikada postojala. To što se ovde proglašava desnicom su ili klinci koji su opasni za slučajne prolaznike i nisu apsolutno nikakva pretnja za sistem, ili polusvet koji jedinu vezu sa desnicom ima po tome što nepopravljivo glasa za najbučnijeg kretena, a taj po pravilu bude samoproglašeni desničar.
Jedino izvesno krljanje na sceni će biti izmedju Vučićeve i Nikolićeve ekipe i to će da bude sledeća raspodela. Jedini ko će u tom šoderu bar malo da se ovajdi je verovatno SPS, popunjen drugorazrednim DS i G17 ešalonima (oni što bi više da rade, a manje da se slikaju).
Mi ostali, koji ne mislimo da mora da se igra sa podeljenim kartama, nego kapiramo da imamo pravo i da se sušimo, ćemo kao i sada...malo šala, malo hejtujemo sve na gomili, malo hejtujemo one koji nas osvešćuju..pa tako sve do neke..2020.
tsunade tsunade 16:36 25.10.2014

Re: sanda

Kakvo uskogrudo misljenje. Znaci desnica po vama odma znaci da njoj pripadaju samo takvi debili koji vicu Vucicu pederu?


na žalost ima puno (i biće ih sve više bojim se) intelektualaca u toj grupaciji.

protiv desnice u nekom opštem smislu nisam. u engleskoj na primer ona ima smisla i u verovatno još u nekim zemljama koje su podigle prag civilizovane politike na nivo ispod kog se ne pada.

ali desnica u srbiji. isto ko i levica u srbiji. ogromni su to potencijali za masovnu nesreću.
tsunade tsunade 16:45 25.10.2014

Re: sanda

Uzgred, srpska desnica ne postoji, niti je ikada postojala.


ti misliš u organizacionom smislu? i tu si verovatno u pravu, oni nisu trenutno organizovani u neke ozbiljne partije. ja govorim u ideološkom smislu. i tu mislim da nisi u pravu jer imaš ekipu koju ideološki ne znaš gde bi svrstao sem na desnicu. sanda se eto sad isturila al tu su i bećkovići, čavoški... ima i nekih imena koja će nas možda u budućnosti iznenaditi.

u suštini srbija je, sem za titovog vakta, uvek imala desnicu. i imaće je u budućnosti.

a ovo ostalo, nije isključeno da će se krljanje desiti po osovini nikolić - vučić, al i to je na kraju krajeva, rasplet na desnici.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:54 25.10.2014

Re: sanda

najveći je strah aleksandra vučića da će desnica da udari na njega

Meni je veći strah što će da udari na nas.
Goran Vučković Goran Vučković 16:54 25.10.2014

Re: sanda

ti misliš u organizacionom smislu? i tu si verovatno u pravu, oni nisu trenutno organizovani u neke ozbiljne partije. ja govorim u ideološkom smislu. i tu mislim da nisi u pravu jer imaš ekipu koju ideološki ne znaš gde bi svrstao sem na desnicu. sanda se eto sad isturila al tu su i bećkovići, čavoški... ima i nekih imena koja će nas možda u budućnosti iznenaditi.

U ideološkom smislu... pa zar nisi ti srpska desnica (ako pričamo o ekonomiji)?
Spiridon Spiridon 17:26 25.10.2014

Re: sanda

Nebojsa Krstic
najveći je strah aleksandra vučića da će desnica da udari na njega

Meni je veći strah što će da udari na nas.


Dopusti da mi usnica zadrhti.
hajkula1 hajkula1 17:47 25.10.2014

Re: sanda

Goran Vučković
(ako pričamo o ekonomiji)?



Nije tema bloga, ali ja ne znam gde da ovo citiram, blogovska važnost!

Tvrdila sam da smo među onim zemljama gde se malo praznuje, da imamo kratke godišnje odmore, malo neradnih dana. Evo dokaza



http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2014&mm=10&dd=25&nav_id=915815


Verovali ili ne: Srbi malo praznuju
Izvor: B92

Možda zvuči neverovatno, ali Srbija se našla u prvih pet zemalja koja ima najmanje neradnih prazničnih dana godišnje.

...

Želite više slobodnih dana u toku godine? Možda bi trebalo da razmislite u koju državu da se preselite.

...

Ako pogledamo na globalnom nivou, najviše se praznuje u Aziji (8), zatim, redom, u Latinskoj Americi (4), Zapadnoj Evropi (3), Centralnoj i Istočnoj Evropi (3), pa na Bliskom istoku i Africi(2) i na kraju Severnoj Americi.

Što se Evrope tiče, najviše praznuju Finci, sa čak 15 praznika u toku godine.

5 država sa najviše praznika
Kolumbija 18
Indija 18
Liban 16
Južna Koreja 16
Tajland 16


5 država sa najmanje praznika
Srbija 9
Mađarska 8
Norveška 8
Britanija 8
Meksiko 7



S tim što mi imamo kratak godišnji odmor, često ni toliki ne sme da se koristi.


P.S.
Razumeću ako obrišeš.
grmfrm grmfrm 18:01 25.10.2014

Re: sanda

na žalost ima puno (i biće ih sve više bojim se) intelektualaca u toj grupaciji.

protiv desnice u nekom opštem smislu nisam. u engleskoj na primer ona ima smisla i u verovatno još u nekim zemljama koje su podigle prag civilizovane politike na nivo ispod kog se ne pada.


Prvo da kazemo za navedeni primer Britanije. Britanci imaju vrlo razvijen nacionali osecaj (desni) i kada je stani pani svi su zajedno. I u pravu ste da tako i treba da izgleda desnica u Srbiji tu se sa vama slazem. Na kraju zemlja bez desnice nije zemlja zemlja bez muda je zemlja osudjena na propast.

Sledeca stvar vezano za Britaniju ona je vladala celim svetom i pod njihovom cizmom samo su njima ruze cvetale.

Stavom da je desnica ili levica recept za nesrecu je sto se namerno medijske paznje daje njenim najekstremnijim i najpoganijim oblicima i onda njenom medijskom lincu. U prvom slucaju su to navijaci koji zapravo i ne znaju sta rade i zbog manjka obrazovanja sa njima se lako manipulise. Sa druge strane je bio Cedomir Jovanovic (a imam i ja jednog u kuci pa verujte nije lako) koji je zasluzeno zavrsio gde mu je i mesto. Covek loseg kvaliteta vise okrenut svojim licnim potrebama i marketingu bez ikakve vizije.

Desnica, ona liberalna, ona po modelu koji ste naveli - Britanije, prirodno okuplja i intelektualce oko sebe koji samim svojim pozicijama su prirodno protiv naslja i slicnih metoda a opet svesni da svojim delovanjem podrze svoju drzavu na dolican nacin kada se nadje na raskrsnici.
gedza.73 gedza.73 18:06 25.10.2014

Re: sanda

Nebojsa Krstic
ovako gledaćemo vučićev rasplet karijere na desnici. i to će biti vrlo neprijatno čak i po nas koji ćemo da grickamo kokice dok se to ne rasplete.

O tome ste morali ranije da mislite. A možda ni sad nije kasno.

U-ta-ta!!!
A ni fudbal neću da vam dam.

tsunade tsunade 18:08 25.10.2014

Re: sanda

pa zar nisi ti srpska desnica (ako pričamo o ekonomiji)?


pa jeste da ja naginjem na tu stranu, takoreći. al mislim da srpsku desnicu ekonomija interesuje ko lanjski sneg.
tsunade tsunade 18:13 25.10.2014

Re: sanda

Desnica, ona liberalna, ona po modelu koji ste naveli - Britanije, prirodno okuplja i intelektualce oko sebe koji samim svojim pozicijama su prirodno protiv naslja i slicnih metoda a opet svesni da svojim delovanjem podrze svoju drzavu na dolican nacin kada se nadje na raskrsnici.


mi se u suštini slažemo. nadam se i da se slažemo da je taj prostor već okupiran od morona pa ovi koje ste vi opisali (u britanskom smislu) tu ni pod tačkom razno ne mogu da pronadju sebe i svoje mesto.
dali76 dali76 19:18 25.10.2014

Re: sanda

Nema brige Tsunade, Vucic i te kako pazi da zadrzi samozvane patrijotske glasace.
Uostalom cemu sluzi ta spin predstava sukoba na relaciji Vucic Nikolic?
Ako Vucic “pretera”, stado krene prema Nikolicu,a ne tamo nekim Sandama ili Dverima.
Nikolic ih malo primiri I “vrati” nazad premijeru.
Ako si gledala gostovanje Babic Zorana u emisiji Upitnik, videla si kako Babic u Upitniku ponavlja frazu da je dron sa zastavom ponizio srpski narod,a sto se Bogdanova tice, pa necemo valjda svaliti sve na jednog ili dvojicu navijaca.
Naravno, podrazumeva se da je “neko” sve to isplanirao , I da brat premijera, sta god bio po struci , sigurno nemma kapaciteta za takav podduhvat.
Svi su sastojci tu, od anonimnih mracnih sila, od ponizenog naroda koji trazi branioca, do sovinistickih izjava o kapacitetu.
Kakav crni suverenizam. Vidis da i to mora dda se “zacini” Tudjmanom kako bi objasnili da ne valja.


niccolo niccolo 20:36 25.10.2014

Re: sanda

Pošto je tekst iz BLIC-a, moguće da ne zaslužuje da bude ovde.

Pored toga što je iz Blica, ne zaslužuje da bude bilo gde jer je čista glupost za zaluđivanje ljudi. Apsolutna zastarelost u poreskom postupku nastupa za 10 godina od kada je počela da teče. Ako su rešenja iz 2001. godine, zastarelost je nastupila 2012. i ne mogu se izvršiti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:38 25.10.2014

Re: sanda

niccolo
Pošto je tekst iz BLIC-a, moguće da ne zaslužuje da bude ovde.

Pored toga što je iz Blica, ne zaslužuje da bude bilo gde jer je čista glupost za zaluđivanje ljudi. Apsolutna zastarelost u poreskom postupku nastupa za 10 godina od kada je počela da teče. Ako su rešenja iz 2001. godine, zastarelost je nastupila 2012. i ne mogu se izvršiti.

Ma, čisto budalašenje za narod, da zabavi raju i podrži AVov lik kao tamanitelja tajkuna. Jednom rečju -- teški populizam.
qqriq qqriq 20:41 25.10.2014

Re: sanda

rašković ivić je realna opasnost


ko čaj od nane
eli.lacrosse eli.lacrosse 20:44 25.10.2014

Re: sanda

Može i - mi, narod.

Sada, kada znam da si sa nama – mnogo mi je lakše (ne kažem da ovo ikoga interesuje, ali ne mogu da izdržim, kao onaj pomoćnik berberina, iz priče "U Cara Trojana koz(i)je uši"...).
tsunade tsunade 23:03 25.10.2014

Re: sanda

Ako Vucic “pretera”, stado krene prema Nikolicu,a ne tamo nekim Sandama ili Dverima.
Nikolic ih malo primiri I “vrati” nazad premijeru.


meni ova "vučiću pederu" predstava bila prilično otrežnjujuća. jer pazi to je ceo stadion urlao i to se nije moglo sakriti. ok, možda neko vreme možeš da ih vozaš od vučića ka nikoliću ali i najgluplji na kraju provale kad su prevareni...

moja poenta je bila da je ovo verovatno poslednji saziv u parlamentu u kojem srbija nema predstavnika desnice. i da sanda uz samo malo truda ulazi u parlament posle sledećih izbora (za razliku od čede i dinkića koji nikad više neće ući). e sad, da li sanda ulazi na čelu neke veće koalicije (što je na neki način i najvila u intervjuima) ili kao DSS, to ćemo da vidimo.

sticajem okolnosti znam prilike u DSS-u. tamo postoji stranačka infrastruktura po dubini, u srbiji. i to je ekipa koja je spremna da radi i gine za DSS i bez para. toga kod dinkića i čede nema. to je bitna stvar i bitna razlika.
tsunade tsunade 23:06 25.10.2014

Re: sanda

ko čaj od nane




ima ona narodna mudrost o tihoj vodi
qqriq qqriq 23:09 25.10.2014

Re: sanda

ima ona narodna mudrost o tihoj vodi


ima.
hajkula1 hajkula1 00:03 26.10.2014

Re: sanda


niccolo

Pošto je tekst iz BLIC-a, moguće da ne zaslužuje da bude ovde.



Pored toga što je iz Blica, ne zaslužuje da bude bilo gde jer je čista glupost za zaluđivanje ljudi. Apsolutna zastarelost u poreskom postupku nastupa za 10 godina od kada je počela da teče. Ako su rešenja iz 2001. godine, zastarelost je nastupila 2012. i ne mogu se izvršiti.



Ma, čisto budalašenje za narod, da zabavi raju i podrži AVov lik kao tamanitelja tajkuna. Jednom rečju -- teški populizam.




O zastarelosti:





Odredbe o zastarelosti iz poreskih zakona ne primenjuju se u postupku utvrđivanja i naplate ovog jednokratnog poreza - objašnjavaju poreznici.




I meni liči na populizam.
Posebno što pominju Kariće, kojima je porez naplaćen, pa posle sudske odluke vraćen novac. Valjda. Tako su objavili mediji.


Hansel Hansel 00:30 26.10.2014

Re: sanda

tsunade
meni ova "vučiću pederu" predstava bila prilično otrežnjujuća. jer pazi to je ceo stadion urlao i to se nije moglo sakriti. ok, možda neko vreme možeš da ih vozaš od vučića ka nikoliću ali i najgluplji na kraju provale kad su prevareni...

Ја нешто сумњам да је већина тих која је то певала гласла за СНС, бар на овим последњим изборима. Имај у виду да је Бриселски споразум потписан пре тих избора. Екстремне, па можда уопште десничарске идеје престале су да буду тема код већине гласача СНС-а. Како се окренуло вођство, тако се окренуо већи део гласача.

И, чини ми се да заборављаш и оне странке које су остале на 3% (пута два), ДСС је (с Коштуницом) имао тек 1,5% укупног бирачког тела више. Па онда ако он с некима стварно направи неки покрет, ако је то веродостојна вест коју негде видех...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:30 26.10.2014

Re: sanda

meni ova "vučiću pederu" predstava bila prilično otrežnjujuća. jer pazi to je ceo stadion urlao i to se nije moglo sakriti. ok, možda neko vreme možeš da ih vozaš od vučića ka nikoliću ali i najgluplji na kraju provale kad su prevareni...

Sebe računam u relativno naivne ljude, ali ni ja takav ne mogu da poverujem kako su navijači na stadionu skandirali šta god zato što su "provalili da su prevareni".

Ja, naime, mislim da oni nisu ništa provalili nego pevaju ono što im neko kaže da pevaju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:35 26.10.2014

Re: sanda

Pošto je tekst iz BLIC-a, moguće da ne zaslužuje da bude ovde.

To što je iz Blica, ajde de, ali možda ne zaslužuje jer nema veze s temom, kao i mnoge druge stvari koje kaćiš kao da je ovo ovde tvoja oglasna tabla... To što radiš je trollovanje koje na blogu nije dozvoljeno. Mislim, tako kažu pravila blogovanja.
b92fmember b92fmember 01:54 26.10.2014

Re: sanda

Nebojsa Krstic
najveći je strah aleksandra vučića da će desnica da udari na njega

Meni je veći strah što će da udari na nas.


Ko? Vučić ili desnica?
tsunade tsunade 06:24 26.10.2014

Re: sanda

Ja, naime, mislim da oni nisu ništa provalili nego pevaju ono što im neko kaže da pevaju.


ko je taj neko? vodje navijača? pa oni su teledirigovani šljam koji uglavnom radi neke prljave poslove za državu a onda ta država nema snage da ih pošalje u zatvor. ako na njih misliš, onda znači da su se delovi države već odmetnuli i rade subverzije protiv vučićeve vlasti. ili si mislio na nešto drugo?

ne znam. prošao je, čini mi se taj period rasta vučićevog i sad očekujem da se stvari razmotavaju na silaznoj putanji. moguće da ste ti, hansel, dali u pravu a da sam se ja malo zanela u analizi. videćemo.
emsiemsi emsiemsi 08:42 26.10.2014

Re: sanda

tsunade
O tome ste morali ranije da mislite.


ne znam tačno ko smo to mi... stvarno me interesuje u koju si me fioku spakovao

Ја те нисам спаковао ни у једну фиоку --- осим да се да наслутити да о политици мало знаш. Но, то и није толико битно, битно је да имаш став.
escherichije_colic escherichije_colic 09:05 26.10.2014

Re: sanda

Nebojsa Krstic

bolje bi, možda, po mentalno zdravlje nacije bilo da je onaj bolid aligrudić odneo pobedu.

ovako gledaćemo vučićev rasplet karijere na desnici. i to će biti vrlo neprijatno čak i po nas koji ćemo da grickamo kokice dok se to ne rasplete.

O tome ste morali ranije da mislite. A možda ni sad nije kasno.


Suffragari Tadici et salva animam tuam?
milisav68 milisav68 09:40 26.10.2014

Re: sanda

tsunade
ko je taj neko? vodje navijača? pa oni su teledirigovani šljam koji uglavnom radi neke prljave poslove za državu a onda ta država nema snage da ih pošalje u zatvor. ako na njih misliš, onda znači da su se delovi države već odmetnuli i rade subverzije protiv vučićeve vlasti.

Ima od svega pomalo.

Promakla vam je (svima) vest da su pohapšeni neki (veći) vlasnici kladionica (nakon postavljanja čoveka iz BIA-e, za direktora poreske uprave), kao i neki narko dileri.....

Zavrnute su slavine za sportske klubove.

A i slatko je da na stadionu galamiš protiv vlasti.

To - "Vučiću - pederu" - se prvi put čulo u hali Pionir, nakon blokiranja računa KKPartizan od strane poreske uprave (krajem maja ove godine, pa je parada tu kao povod - onako usput).
tsunade tsunade 10:14 26.10.2014

Re: sanda

emsiemsi


e neka si ti izneo svoj stav o meni. ja o tebi nemam stav pošto kod tebe piše

"nema unosa". nema, valjda šta da se unese.
tsunade tsunade 10:18 26.10.2014

Re: sanda

Promakla vam je (svima) vest da su pohapšeni neki (veći) vlasnici kladionica (nakon postavljanja čoveka iz BIA-e, za direktora poreske uprave), kao i neki narko dileri.....


promakla, vaistinu. hvala na info, malo ću da njušnem šta se zbiva
qqriq qqriq 10:38 26.10.2014

Re: sanda


niccolo


koliko sam shvatila, ti si advokat.
što ćutiš o otimačini penzija kad smo par svetlosnih godina udaljeni od bankrota?
ne znaš, nećeš da kažeš, the what?
emsiemsi emsiemsi 10:39 26.10.2014

Re: sanda

tsunade
emsiemsi


e neka si ti izneo svoj stav o meni. ja o tebi nemam stav pošto kod tebe piše

"nema unosa". nema, valjda šta da se unese.

Шта се дуриш !?
Наши смо ?
tsunade tsunade 10:43 26.10.2014

Re: sanda

Шта се дуриш !?
Наши смо ?


ma jok. sve je ok. nego sledeći put molim te prilepi ove znake interpunkcije uz tekst. ti sitni znaci ne(pre)poznavanja pravopisa me mnogo više iritiraju od onoga što imaš da kažeš.
emsiemsi emsiemsi 10:55 26.10.2014

Re: sanda

tsunade
Шта се дуриш !?
Наши смо ?


ma jok. sve je ok. nego sledeći put molim te prilepi ove znake interpunkcije uz tekst. ti sitni znaci ne(pre)poznavanja pravopisa me mnogo više iritiraju od onoga što imaš da kažeš.

Ееее, то је моја властита синтакса за коју сам се ја својим напорним радом изборио.
Само тачку и зарез лепим уз слова зато што су они андерскрипт сајз па не дрљају реч на коју су наслоњени --- "?" и "!" пишем после спејса иза речи.
Успут, пошто се већ частимо (у духу онога да "рђавом и длака смета" ) да и ја теби узвратим на бачену ми рукавицу у лице; елем --- реченицу започињи великим словима. Реченицу немој да започињеш са 'ма', 'него' и слично.
Ове примедбе би (када бих био као ти) биле много иритантније од свега што пишеш.
Ја нисам тако иритантибилан као ти, па ме то тангира једнако садржини тога што пишеш - дакле, скоро нимало.
Све ово што сам ти одговорио не би требало да те обесхрабри у писању (и кафенисању са Милицом Делевић), јер се упорношћу компензују многе недоречености.
tsunade tsunade 11:05 26.10.2014

Re: sanda

Ееее, то је моја властита синтакса


ajde! ja mislila greška kao posledica nedovoljne pismenosti. to sa interpunkcijom je inače klasik.

Све ово што сам ти одговорио не би требало да те обесхрабри


ne budi smešan
emsiemsi emsiemsi 11:14 26.10.2014

Re: sanda

tsunade
Ееее, то је моја властита синтакса


ajde! ja mislila greška kao posledica nedovoljne pismenosti. to sa interpunkcijom je inače klasik.

Све ово што сам ти одговорио не би требало да те обесхрабри


ne budi smešan

Ти мислила !?
Не буди смешна !
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:27 26.10.2014

Re: sanda

antioksidant
?
znas li ikog ko bi glasao za sandu?


Сандин успон је веома значајан догађај на српској политичкој сцени јер је она прва жена на челу странке, а ту није стигла из било каквих калкуланстких страначких разлога, није ту доведена као декор, није јој ништа удељено, не испуњава квоту, већ је сама посегла за вођством ДСС-а.

Она је имала храброст, снагу, амбицију и визију и стигла је на позицију са које најбоље може да се бори за своју идеју.

У том смислу, Санда је прва српска политичарка која се изборила за једнакост са мушкарцима, за разлику од многих других жена у српској (и не само српској) политици.

Зато ја поздрављам и радујем се Сандином успеху као стварном женском постигнућу.
trala.la trala.la 11:44 26.10.2014

Re: sanda

principessa_etrusca
Сандин успон је веома значајан догађај на српској политичкој сцени јер је она прва жена на челу странке...


Заборављаш ГСС и ЈУЛ.
antioksidant antioksidant 11:49 26.10.2014

Re: sanda

princezo, mnogo lepa prica o sandi samo potpuno netacna jer dss posmatra samo svoju stranku pa zaboravlja postojanje gss-a.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:50 26.10.2014

Re: sanda

Nebojsa Krstic
Sebe računam u relativno naivne ljude, ali ni ja takav ne mogu da poverujem kako su navijači na stadionu skandirali šta god zato što su "provalili da su prevareni".

Ja, naime, mislim da oni nisu ništa provalili nego pevaju ono što im neko kaže da pevaju.


Било би стварно забрињавајуће да си заиста наиван човек (ипак си био председнички саветник), па се надам да је то како описујеш себе ипак само израз (лажне) скромности.

Са друге стране, занимљивво је како видиш друге људе. Да ли заиста мислиш да навијачи не умеју да препознају да ли им је добро или није и да ли имају посао или не? Да не знају колико зарађују и колике су пензије њихових родитеља (који их можда и помажу, макар тако кажу српски статистички подаци)? Да ли заиста мислиш да навијачи нису незадовољни грађани?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana