Društvo| Politika

Cvetkova mehana

Nebojsa Krstic RSS / 01.11.2014. u 14:05

 

 

Nekakva viša sila, očigledno, proizvodi distorziju vremensko prostornog kontinuuma čim tek tako, naprasno i preko noći, glavne ličnosti domaće političke scene postanu premijerov brat, predsednikova tašta, poslanikova žena... Kakva je Srbija demokratija, nameće se pitanje, i kakvo smo mi društvo ako šira i uža familija državnih čelnika postanu predmet debate u najvišem zakonodavnom telu zemlje?Traljava demokratija i nezrelo društvo, reći će neko, sve dok članovi familije političara imaju uticaja u društvu - samo zato što su familija. Takvo objašnjenje svakako ima smisla, ali ne ispunjava svu prazninu političkog delovanja onih faktora koji vape za tim da Skupštinu pretvore u Cvetkovu mehanu, svodeći političku arenu na cirkus u kome profitiraju samo klovnovi.

Nekoliko problema vidim. Prvi je onaj koji često pominje Dragoljub Žarković pišući o "jadu medijske scene" koja, kako on kaže, "nikad nije bila uplašenija, sklonija okretanju kako vetar duva, u kojoj ne postoji ozbiljna rasprava o ozbiljnim problemima, nema sučeljavanja različitih mišljenja i u kojoj je udvorištvo preraslo granice izdržljivosti".

U pravu je Žare. Ali ova situacija ne samo što je loša sama po sebi već ona za svoju direktnu posledicu ima i onu u kojoj se svaka javno izrečena zaslužena pohvala aktuelne vlasti (kada dobije dobar izveštaj EK, kada uspešno organizuje Prajd, kada donese reformski zakon od koga su prethodne vlade bežale kao đavo od krsta, kada uhapsi nekog mafijaša itd) u tom izvitoperenom ključu nužno čita kao udvorička poruka Vučiću. Srpska se politička i javna scena na ovaj način deli na dve međusobno suprotstavljene celine, a takva dihotomija neminovno vodi u sukob. Patološki proces, koji hvata maha, u kome se mudrost, argument i racionalna kritika zamenjuju navijačkim pokličima, a u kome svako ko pokuša da unese zrno razuma biva istog trenutka etiketiran od strane predstavnika obe zaraćene strane kao prodana duša i izdajnik, trenutno je nešto što Srbiju razara više nego ekonomska kriza.

Ima li tome leka? Hm. I da i ne. Ne, ako svi trenutni politički akteri nastave da igraju svoju trenutnu ulogu. Da, ako bar neko izađe iz svog lika, ukoliko nadmaši i prevaziđe sebe.

Demokratska stranka, u tom smislu, mora da prestane da se ponaša kao privezak Zorana Živkovića. U Skupštini se vodi politika, zato DS mora da pronađe svoju izgubljenu pametnu, konstruktivnu, racionalnu, proevropsku, pristojnu i državotvornu politiku zbog koje je i osnovana. Trenutno, DS se ponaša kao dron koji navodi Živkovićeva politička pamet: neracionalno, nemudro, konfrontirajuće i ono što je najgore - neprincipijelno, jer kritikuje zakone koje bi sama donela da je na vlasti. Dakle, DS svojom agresivnom antiprotivnošću dokazuje samoj sebi relevantnost, pokušavajući da time supstituiše nedostatak političke vizije i osećaja za opšte dobro. Ovakva situacija odlična je za Živkovića jer osobi koja je u Skupštinu ušla slučajno i bez legitimiteta otvara prostor za neograničenu promociju, a očajno je loša za demokrate jer se prihvatanjem uloge Živkovićevog oruđa gubi smisao postojanja DS. Nadalje, "živkovićizam" kao manir proizvodi negativnu spregu tako što poslanike SNS koji nisu definisali svoj naprednjački identitet vraća u izvorni radikalizam, od čega imaju koristi zamo zagovornici stanja "što gore, to bolje".

Aleksandar Vučić, sa svoje strane, mora da prevaziđe sebe tako što će postati premijer svih građana. Ne u paroli i ne za jednokratnu upotrebu, već tako što će uraditi sve da politički život vrati u demokratske tokove, da umiri uzavrele strasti, da upristoji sve na koje ima uticaja i da utiče na uspostavljanje javne debate neistomišljenika, kao i da pokuša da animira sve što u Srbiji ima zrno pameti i dobre volje kako bi se zemlja reformisala i održala priključak sa EU i njenim vrednostima. A sve to mora kako bi trajno onemogućio skliznuće u destrukciju i sukobe prema kojima, kao zemlja i kao društvo prirodno i neprekidno težimo.

 

Objavljeno u Našim Novinama jutros. 

 

 

 

 



Komentari (436)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 14:17 01.11.2014

...

loader loader 14:42 01.11.2014

Re: ...

Upravo tako,
blog "proziva" NUŠIĆA .

Ne, ne bi morao da piše više ništa, jer sve je već napisao.
Za dati novosrbijanski slučaj samo valja odabrati adekvatan naslov.

highshalfbooze highshalfbooze 14:30 01.11.2014

Super

...Kakva je Srbija demokratija, nameće se pitanje, ...
...Traljava demokratija i nezrelo društvo, reći će neko, ...


Dobro je, sve dok ti pitaš i daješ odgovore u isto vreme.
janeznam janeznam 14:47 01.11.2014

.

Zasto imam utisak da tvoji poslednji blogovi imaju zadatak da provociraju I da nisu proizvod tvog istinskog misljenja?!
looping looping 14:53 01.11.2014

1

Aleksandar Vučić, sa svoje strane, mora da prevaziđe sebe tako što će postati premijer svih građana. Ne u paroli i ne za jednokratnu upotrebu, već tako što će uraditi sve da politički život vrati u demokratske tokove, da umiri uzavrele strasti, da upristoji sve na koje ima uticaja i da utiče na uspostavljanje javne debate neistomišljenika, kao i da pokuša da animira sve što u Srbiji ima zrno pameti i dobre volje kako bi se zemlja reformisala i održala priključak sa EU i njenim vrednostima. A sve to mora kako bi trajno onemogućio skliznuće u destrukciju i sukobe prema kojima, kao zemlja i kao društvo prirodno i neprekidno težimo.

Hoćeš da kažeš da je svejedno ko je na vlasti i da bi svi trebalo da mislimo o boljem sutra?
Pa to je politička blasfemija!
Izdaja!!!
reanimator reanimator 15:08 01.11.2014

...

Nekoliko problema vidim. Prvi je onaj koji često pominje Dragoljub Žarković pišući o "jadu medijske scene" koja, kako on kaže, "nikad nije bila uplašenija, sklonija okretanju kako vetar duva, u kojoj ne postoji ozbiljna rasprava o ozbiljnim problemima, nema sučeljavanja različitih mišljenja i u kojoj je udvorištvo preraslo granice izdržljivosti".

Da,da, jadna uplašena i isprepadana medijska scena.
Sutra da dodje neko sa strane i da krene da finansira "nezavisnu medijsku scenu" na način kako je to radjeno ranije, onda bi imali poplavu hrabrih novinara, inetelktualaca i istaknutih javnih ličnosti.
Neće niko da radi ako nije dovoljno plaćen, što je sasvim ok i pozdravljam. Ne pozdravljam kada neko ko smatra da nije dovoljno plaćen neće da radi baš ništa.
Znaš ko je uplašen? Ona mučenica na kasi u Maxiju, što prima 22 soma i ćuti da je ne pedaliraju, a ne ovi licemeri, koji ćute, jer čekaju da padne neka kinta, pa da ponovo počnu da rade svoj posao.
freehand freehand 17:22 01.11.2014

Re: ...

Znaš ko je uplašen? Ona mučenica na kasi u Maxiju, što prima 22 soma i ćuti da je ne pedaliraju, a ne ovi licemeri, koji ćute, jer čekaju da padne neka kinta, pa da ponovo počnu da rade svoj posao.

A ti si...? Strijeljan?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:59 01.11.2014

Re: ...

Da,da, jadna uplašena i isprepadana medijska scena.
Sutra da dodje neko sa strane i da krene da finansira "nezavisnu medijsku scenu" na način kako je to radjeno ranije, onda bi imali poplavu hrabrih novinara, inetelktualaca i istaknutih javnih ličnosti.
Neće niko da radi ako nije dovoljno plaćen, što je sasvim ok i pozdravljam. Ne pozdravljam kada neko ko smatra da nije dovoljno plaćen neće da radi baš ništa.
Znaš ko je uplašen? Ona mučenica na kasi u Maxiju, što prima 22 soma i ćuti da je ne pedaliraju, a ne ovi licemeri, koji ćute, jer čekaju da padne neka kinta, pa da ponovo počnu da rade svoj posao.

Re, meri mi.
alselone alselone 19:53 01.11.2014

Re: ...

Re, meri mi.


I dodje Re i izmeri ti.

(Inspired by: "Doktore suzi mi oko" fazonom)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:04 01.11.2014

Re: ...

I dodje Re i izmeri ti.

pa sad, ko će tu kome da meri...
reanimator reanimator 01:55 02.11.2014

Re: ...

Re, meri mi.

Odokativno, ili da nosim instrumente?
reanimator reanimator 01:57 02.11.2014

Re: ...

A ti si...? Strijeljan?

Jok, ja sam Prsan.
(ovo za slučaj da je u pitanju neka fora iz Kapelskih kresova koju nisam skapirao, ali ipak učestvujem u zezanju)
freehand freehand 02:05 02.11.2014

Re: ...

reanimator
A ti si...? Strijeljan?

Jok, ja sam Prsan.
(ovo za slučaj da je u pitanju neka fora iz Kapelskih kresova koju nisam skapirao, ali ipak učestvujem u zezanju)

Nisu Kapelski kresovi a nije ni Prsan, ni lugar. nego onaj vic kad Crnogorac priča kako su njega i neke Srbijance zarobili Nijemci, pa im dali da biraju: da budu jebeni ili strijeljani. Pa svi Srbijanci, čkepi, da doše guzicu.
- A ti? - pitaju ga đeca.
- Pa zar ne vidite da sam strijeljan?!

E tako si ti pošutirao sve na medijskoj sceni za udvorištvo i kukavičluk pa pretpostavljam da je to sa branika negde, iz samice ili gladan a ponosan još uvek jašeš na čelu kolone, ili tako nešto.
reanimator reanimator 11:22 02.11.2014

Re: ...

E tako si ti pošutirao sve na medijskoj sceni za udvorištvo i kukavičluk pa pretpostavljam da je to sa branika negde, iz samice ili gladan a ponosan još uvek jašeš na čelu kolone, ili tako nešto.

Jbt, ti baš imaš oko za detalje :)
Mis'im, ako si iz celog komentara izvukao kao poentu to što sam generalizovao, onda u svoju odbranu samo mogu da kažem da sam se ugledao na Žarkovića, koji u citiranom delu kaže da medijska scena nikada nije bila uplašenija i sklonija da..itd. Takvi smo ti Žarković i ja, naivno verujemo da ćemo biti shvaćeni bez da baš baš nacrtamo da ne mislimo na svakog konkretnog novinara.
Dakle, da preciziramo, uz par svetlih izuzetaka medijska scena Srbije je dno dna.
Drugi deo komentara, koji se valjda odnosi na moju ulogu u društvu, a koja mi daje ili oduzima pravo da imam stav o temi, pozdravljam. I ja kad se zezam sa ljudima, u životu, a i na blogu, zezam se na sličan način, tako da ću da ga tretiram kao uspelu foru
freehand freehand 12:27 02.11.2014

Re: ...

Dakle, da preciziramo, uz par svetlih izuzetaka medijska scena Srbije je dno dna.

Tu ću se ja bez razmišljanja složiti, dok ne krene šutiranje novinarskih miševa uplašenih za svoje male egzistenicje inače bazirane na crkavicama koje dobijau retko i neredovno. Jer ih šutiraju domaćice, saobraćajci, inženjeri, uplašene kasirke, doktori, odžačari i sve druge kukavice koje u njima nalaze opravdanje i kompenzaciju za svoje kukavičluke i pizdunstvo.
O tome pričam, druže, a ti si neko ko bi morao da oseća te fine valere.
qqriq qqriq 18:28 02.11.2014

Re: ...


reanimator
11:22 02.11.2014 / *novo
Re: ...
Takvi smo ti Žarković i ja, naivno verujemo da ćemo biti shvaćeni bez da baš baš nacrtamo da ne mislimo na svakog konkretnog novinara.
Dakle, da preciziramo, uz par svetlih izuzetaka medijska scena Srbije je dno dna.


originalnosti radi, to kao prvo, neću da ponovim: re marry me.
pod brojem dva: kaži, pls, makar dva od tih par svetlih izuzetaka, jer i ja - kad ono medjutim - dobro znam medijsku dno dna scenu i mislim da je i par mnogo.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:39 02.11.2014

Re: ...

kaži, pls, makar dva od tih par svetlih izuzetaka, jer i ja - kad ono medjutim - dobro znam medijsku dno dna scenu i mislim da je i par mnogo.

imaš neke na RT Vojvodina. doduše, niko im nije pretio otkazom, imaju platu za to što rade i govore...pitanje je šta bi i kako radili da nemaju drugu mogućnost.
ps. počeo onaj N1, verujem da će svi novinari tamo biti ponovo hrabri.
not2old2rock not2old2rock 18:52 02.11.2014

Re: ...

BebaOdLonchara

ps. počeo onaj N1, verujem da će svi novinari tamo biti ponovo hrabri.


CNN je opšte poznat po objektivnom novinarstvu, tako da ne sumnjam da će ovaj njegov klon biti bitan uzor nekim budućim "novinarima" Bljuca, Kurira...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:53 02.11.2014

Re: ...

CNN je opšte poznat po objektivnom novinarstvu, tako da ne sumnjam da će ovaj njegov klon biti bitan uzor nekim budućim "novinarima" Bljuca, Kurira...

upravo...
reanimator reanimator 19:34 02.11.2014

Re: ...

O tome pričam, druže, a ti si neko ko bi morao da oseća te fine valere.

Pazi, stvarno se ne sećam slučaja iživljavanja svih pomenutih struktura nad novinarima, niti uspevam da zamislim kako i zašto se domaćica, doktor ili odžačar iživljavaju nad novinarom.
Sa druge strane, više puta sam prisustvovao, a dva puta i sam bio "žrtva" (imam svedoka..moj prijatelj gay albanac Rom sa Kosova) ničim izazvanog teatralnog mahanja legitimacijom od strane novinara (u stilu "znaš ti bre ko sam ja, ovo će u novine, kad ti dodje gazda", a sve zato što je smatrao da neko svoj posao ne radi kako treba.
Kada bih sad krenuo da ćaskam sa tobom o lopovčinama u npr EPSu, ja bih svakako mislio na rukovodstvo, a ne na nekog majstora koji čita brojila. Zato, ako pričamo o medijskoj sceni, hajde da pričamo o delu medijske scene od kojeg nešto očekujemo, a ne o nekom mučeniku kojem su uvalili da za male pare radi pijačni barometar.
alselone alselone 19:44 02.11.2014

Re: ...

.moj prijatelj gay albanac Rom sa Kosova


Cekaj da pogodim dalje, nosi starke, pusi travu ali ne i cigare i slusa bendove koji imaju manje od 1000 pregleda na YT?

izazvanog teatralnog mahanja legitimacijom

U to ime jedan Filipov blog kad je on naivo pokusao slicno.
qqriq qqriq 19:51 02.11.2014

Re: ...

imaš neke na RT Vojvodina.


da, danicu, mada i ona za pajtićeve pare mora da bude na liniji odbrane-napada, već prema situaciji. ponekad je i dosadna, nikad da iznenadi.
moš se kladiš u pitanja i odgovore. ali, ok.
ili brankica. ali brankica i nije novinar, ja ne znam šta je ona.
koga još imamo?
novinarstvo je umrlo. to boli, majke mi.

baš se razbijam slušajući "only love can hurt like this"

edit: izvinjavam se njuznetovcima, oni su čuvari vatre.
qqriq qqriq 19:54 02.11.2014

Re: ...

Cekaj da pogodim dalje, nosi starke, pusi travu ali ne i cigare i slusa bendove koji imaju manje od 1000 pregleda na YT?


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:55 02.11.2014

Re: ...

alselone
.moj prijatelj gay albanac Rom sa Kosova

Бемга, геј Албанац (зар нису сви???) и моја пријатељица ЛБГТ Ромкиња Софка Николић у кафани Два јелена, не у Цветковој ме'ани (да л' се алудира, овим два јелена, да су и јелени геј???):



freehand freehand 21:07 02.11.2014

Re: ...

Sa druge strane, više puta sam prisustvovao, a dva puta i sam bio "žrtva" (imam svedoka..moj prijatelj gay albanac Rom sa Kosova) ničim izazvanog teatralnog mahanja legitimacijom od strane novinara (u stilu "znaš ti bre ko sam ja, ovo će u novine, kad ti dodje gazda", a sve zato što je smatrao da neko svoj posao ne radi kako treba.

Pa dobro, i ja sam više puta prisustvovao i svedočio iživljavanjima raznih šefova i direkotra raznih rangova u raznim organizacijama, pa ih ne trpam sve na istu gomilu u širokom zamahu.
Ne pozdravljam kada neko ko smatra da nije dovoljno plaćen neće da radi baš ništa.

Zato, ako pričamo o medijskoj sceni, hajde da pričamo o delu medijske scene od kojeg nešto očekujemo, a ne o nekom mučeniku kojem su uvalili da za male pare radi pijačni barometar.

Hajde, ali bi dobro bilo da se to na početku precizira, jer tih "krupnih" i nafatiranih na medijskoj sceni ima jako, jako malo. A iz ovoga kako si komentar napisao meni je, eto, izgledalo da se nisi brecnuo na tu nekolicinu.
Mislim, tri puta sam čitao za svaki slučaj, i svaki put mi ta ista neka nota zapara uho.
Da ne pričamo kako je dosta tugaljivo iz topline sopstvenog konfora raspravljati o tuđoj hrabrosti.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:35 02.11.2014

Re: ...

danicu

nisam baš na nju prvo pomislila, ali da, i ona. imaš i marinu fratucan koja je radila za radio slobodna evropa, izveštavala je 99te iz novog sada. sećam se jedne emisije, ne sećam se koje televizije, gde je vrlo otvoreno pričala o tome da su samo oni novinari koji su bili 90tih plaćeni sa strane, radili dobro svoj posao, tj. nisu se plašili da ako govore o radnim zločinima i protiv slobine politike, neće dobiti platu. doduše, pitanje je da li bi je dobili od tadašnjeg poslodavca da su zaista realno izveštavali.
princi princi 22:43 02.11.2014

Re: ...

konfora

Komfora.
freehand freehand 22:56 02.11.2014

Re: ...

princi
konfora

Komfora.

konfor (fr. confort)
udobnost, ugodnost (kao posledica ukusnog i praktičnog uređenja stana, života i sl.), sve ono što jedan stan treba da ima pa da bude potpuno udoban; materijalno blagostanje; pomoć; up. komfor.


konformisti (l. conformare)
pl. engleski protestanti koji su priznali 39 članova anglikanske konfesije od 1562; konformeri.
princi princi 23:04 02.11.2014

Re: ...

freehand freehand 23:09 02.11.2014

Re: ...

princi
Kako se pise.

Vokabular
alselone alselone 23:11 02.11.2014

Re: ...

зар нису сви???


Moji prijatelji iz Pristine kazu da nisu.
reanimator reanimator 00:20 03.11.2014

Re: ...

originalnosti radi, to kao prvo, neću da ponovim: re marry me.

Dve slike i krštenicu kod sekretarice. I gledaj da budeš dostupna
reanimator reanimator 09:39 03.11.2014

Re: ...

Da ne pričamo kako je dosta tugaljivo iz topline sopstvenog konfora raspravljati o tuđoj hrabrosti.

Šta ovo znači? Da moram da budem u Gazi da bih blogovao o situaciji u Palestini? Molim te...
Uzgred, brecnuo sam se na meni i tebi poznat i prepoznatljiv deo medijske scene, koji po potrebi istražuje, napada ili ćuti.
freehand freehand 11:36 03.11.2014

Re: ...

Šta ovo znači? Da moram da budem u Gazi da bih blogovao o situaciji u Palestini? Molim te...

Ne. to znači da je sranje kad iz fotelje u Beogradu pozivaš na ustanak u Gazi. Primetićeš da postoji izvesna razlika u toj stvari.
Uzgred, brecnuo sam se na meni i tebi poznat i prepoznatljiv deo medijske scene, koji po potrebi istražuje, napada ili ćuti.

Rekoh ti kako meni to izgleda. Kao da si zamenio mejling liste, pa ti je brecanje otišlo na previše adresa.
qqriq qqriq 11:43 03.11.2014

Re: ...


reanimator
00:20 03.11.2014 / *novo
Re: ...
originalnosti radi, to kao prvo, neću da ponovim: re marry me.

Dve slike i krštenicu kod sekretarice. I gledaj da budeš dostupna


a CV?
ja sam uvek dostupna, mene niko ne traži, viš da blejim ovde







qqriq qqriq 11:49 03.11.2014

Re: ...

iz topline sopstvenog konfora


i meni sumnjiv ovaj konfor, al ko sam ja da sumnjam?
alselone alselone 11:56 03.11.2014

Re: ...

i meni sumnjiv ovaj konfor, al ko sam ja da sumnjam?


I ja mislim da se kaze konfor. Na primer, moze se cesto cuti - konforna kuca sa tri odelenja.
qqriq qqriq 12:03 03.11.2014

Re: ...

I ja mislim da se kaze konfor. Na primer, moze se cesto cuti - konforna kuca sa tri odelenja.


pazi kad sam posegla za sličnim naučnim saznanjima pa našla:

Dvosoban komforan stan
Beograd - Opština Zemun
i sve tako i tome isto........

neke stvari ostaju večna tajna

reanimator reanimator 12:12 03.11.2014

Re: ...

Ne. to znači da je sranje kad iz fotelje u Beogradu pozivaš na ustanak u Gazi. Primetićeš da postoji izvesna razlika u toj stvari.

Jbt, neumoran si :)
Da. slažem se da je sranje da iz fotelje u Beogradu pozivam na ustanak u Gazi. I ne, nije sranje kad iz fotelje u Beogradu kažem svoje mišljenje o situaciji u gazi.
Iz iste fotelje jesam izneo svoj stav o medijskoj sceni i iz iste fotelje nisam nikoga pozvao da nešto preduzme po pitanju mog stava.
Mis'im..pozivam se na peti amandman :)
reanimator reanimator 12:14 03.11.2014

Re: ...

a CV?

Ja ljude delim na dobre ili loše, a ne na osnovu profesionalnih dostignuća iz CVa
alselone alselone 12:34 03.11.2014

Re: ...

neke stvari ostaju večna tajna


Tako je, tajna Krlovog tena i da li se kaze konfor ili komfor.
qqriq qqriq 13:13 03.11.2014

Re: ...

Tako je, tajna Krlovog tena i da li se kaze konfor ili komfor.


qqriq qqriq 13:16 03.11.2014

Re: ...

Ja ljude delim na dobre ili loše, a ne na osnovu profesionalnih dostignuća iz CVa


ama znala sam/osetila sam koga ONO da molim!

qqriq qqriq 13:21 03.11.2014

Re: ...

Mis'im..pozivam se na peti amandman :)




Nikud bez petog.

pnbb pnbb 19:15 03.11.2014

Re: ...

reanimator
originalnosti radi, to kao prvo, neću da ponovim: re marry me.Dve slike i krštenicu kod sekretarice. I gledaj da budeš dostupna

jbt jos samo da naprave strip o tebi..
i lokani bend hit na bazi glavnog junaka
pnbb pnbb 19:33 03.11.2014

Re: ...

Da,da, jadna uplašena i isprepadana medijska scena.
Sutra da dodje neko sa strane i da krene da finansira "nezavisnu medijsku scenu" na način kako je to radjeno ranije, onda bi imali poplavu hrabrih novinara, inetelktualaca i istaknutih javnih ličnosti.
Neće niko da radi ako nije dovoljno plaćen, što je sasvim ok i pozdravljam. Ne pozdravljam kada neko ko smatra da nije dovoljno plaćen neće da radi baš ništa.
Znaš ko je uplašen? Ona mučenica na kasi u Maxiju, što prima 22 soma i ćuti da je ne pedaliraju, a ne ovi licemeri, koji ćute, jer čekaju da padne neka kinta, pa da ponovo počnu da rade svoj posao

ja mislim da je veci problem ona grupa novinarskih pregalaca koja se slihta iz zadovoljstva, bez obzira na kintu...
a ovi licimuri sto ne da rade dok ne kane kinta..hm, u nacelu je tako, ali verujem da ima posebnih slucajeva iznenadio bi se koliko
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:12 03.11.2014

Re: ...

ja sam uvek dostupna, mene niko ne traži, viš da blejim ovde

pa tako isto i Krle. :))))))))))))
reanimator reanimator 20:14 03.11.2014

Re: ...

jbt jos samo da naprave strip o tebi..
i lokani bend hit na bazi glavnog junaka

Ili da prosto budem haštagovan? Mislim, idemo u korak s vremenom
pnbb pnbb 22:50 03.11.2014

Re: ...

reanimator
jbt jos samo da naprave strip o tebi..
i lokani bend hit na bazi glavnog junaka

Ili da prosto budem haštagovan? Mislim, idemo u korak s vremenom

Može,ako ciljas na naocarke, intelektualni tip...kod alternativnih curica su jos glavni heroji scene i bine...
'si razmišljo da pustiš brkove?
qqriq qqriq 23:56 03.11.2014

Re: ...

ako ciljas na naocarke, intelektualni tip


vid moje fotke!

qqriq qqriq 23:57 03.11.2014

Re: ...

pa tako isto i Krle. :))))))))))))



hahahahah


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:50 01.11.2014

Одличан...

... текст.

angie01 angie01 16:05 01.11.2014

,

Ima li tome leka? Hm. I da i ne. Ne, ako svi trenutni politički akteri nastave da igraju svoju trenutnu ulogu. Da, ako bar neko izađe iz svog lika, ukoliko nadmaši i prevaziđe sebe.

meni najlogicnije-da se promeni cela postava, i glavne i sporedne uloge,...da se otpusti ovaj koji je radio kasting-toliko los komand u svim verzijama i ponavljanjima, sa rokadama glumaca i presvlacenjem kostima- da je skoro pomrla sva publika i srusice se pozoriste.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:21 01.11.2014

"živkovićizam"

Da sam noćas umro (daleko bilo) ne bih saznao da je "živkovićizam", odnosno Živkovićeva politička pamet, ključni problem na srpskoj političkoj sceni. A eto jutros, prosvetiše me "Naše novine" i njihov vrli kolumnista.

PS: Nešto se pitam: Od kada je "Utisak nedelje" smaknut, koliko kolumni treba napisati u slabo čitanim dnevnim novinama da se autor preporuči Gospodaru Srbije? Naime, onom Marku iz CESID-a bilo je dovoljno jedno gostovanje u Utisku, dočim kolumnisti po našim novinama, izgleda, moraju dobrano da zapnu.
princi princi 16:40 01.11.2014

Re: "živkovićizam"

PS: Nešto se pitam: Od kada je "Utisak nedelje" smaknut, koliko kolumni treba napisati u slabo čitanim dnevnim novinama da se autor preporuči Gospodaru Srbije? Naime, onom Marku iz CESID-a bilo je dovoljno jedno gostovanje u Utisku, dočim kolumnisti po našim novinama, izgleda, moraju dobrano da zapnu.

Ne bih ja ni blog tek tako zanemarivao. Jedan je tako postao ministar. Izgleda da su cestiti Marko i ex-ministar bolji i uspesniji marketing majstori, bar kad je Vucic u pitanju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:25 01.11.2014

Re: "živkovićizam"

Nadalje, "živkovićizam" kao manir proizvodi negativnu spregu tako što poslanike SNS koji nisu definisali svoj naprednjački identitet vraća u izvorni radikalizam,


bulšit, matori. ovo je kao "izrael je kriv što je hamas sklon teroru". ne, radikali su skloni radikalizmu zato što su skloni tome, a ne zato što ih Živković radikalizuje. meni sve ovo zvuči kao ti pokušavaš da se uvališ u Vladu. pa, uvali se tebra tebra, okreni dva telefona, nemoj se šlihtati tako očigledno. btw, meni ove Naše novine uveliko već izgledaju kao nova državna akvizicija... a ovo da Goca ili Borko ili Vida ne znaju ko je Živković mi je smešno krajnje. izgleda da se dobre stvari dešavaju u DS-u.
emsiemsi emsiemsi 22:39 01.11.2014

Re: "živkovićizam"

Vojislav Stojković
Da sam noćas umro (daleko bilo) ne bih saznao da je "živkovićizam", odnosno Živkovićeva politička pamet, ključni problem na srpskoj političkoj sceni. A eto jutros, prosvetiše me "Naše novine" i njihov vrli kolumnista.

PS: Nešto se pitam: Od kada je "Utisak nedelje" smaknut, koliko kolumni treba napisati u slabo čitanim dnevnim novinama da se autor preporuči Gospodaru Srbije? Naime, onom Marku iz CESID-a bilo je dovoljno jedno gostovanje u Utisku, dočim kolumnisti po našim novinama, izgleda, moraju dobrano da zapnu.

Живковић и памет --- како то спојити !?
not2old2rock not2old2rock 00:04 02.11.2014

Re: "živkovićizam"

princi

Ne bih ja ni blog tek tako zanemarivao. Jedan je tako postao ministar. Izgleda da su cestiti Marko i ex-ministar bolji i uspesniji marketing majstori, bar kad je Vucic u pitanju.


Možda nisi daleko od istine? [url=http://www.srbijadanas.net/vucic-uskoro-po-nalogu-engleza-iz-vlade-izbacuje-sps-i-u-vladu-dovodi-borisa-tadica/][/url]
qqriq qqriq 00:17 02.11.2014

Re: "živkovićizam"

-u-vladu-dovodi-borisa-tadica

UŽAS!
freehand freehand 16:48 01.11.2014

I ja vidim

... nekoliko problema.
Naime
Prvi je onaj koji često pominje Dragoljub Žarković pišući o "jadu medijske scene" koja, kako on kaže, "nikad nije bila uplašenija, sklonija okretanju kako vetar duva, u kojoj ne postoji ozbiljna rasprava o ozbiljnim problemima, nema sučeljavanja različitih mišljenja i u kojoj je udvorištvo preraslo granice izdržljivosti".

... ne znam da li si primetio da poslednjih godina i meseci sa jedne strane nastaju spiskovi a sa druge nestaju mediji, emisije i ljudi. Prateći tvoj opus sve mi se čini da nisi. Što je, opet, neobično ali u vezi i sa drugim problemima.
u kojoj se svaka javno izrečena zaslužena pohvala aktuelne vlasti (kada dobije dobar izveštaj EK, kada uspešno organizuje Prajd, kada donese reformski zakon od koga su prethodne vlade bežale kao đavo od krsta, kada uhapsi nekog mafijaša itd) u tom izvitoperenom ključu nužno čita kao udvorička poruka Vučiću. Srpska se politička i javna scena na ovaj način deli na dve međusobno suprotstavljene celine, a takva dihotomija neminovno vodi u sukob.

Dakle, dok Vučić prema EU i SAD radi ono što je njihovoj duši, oku i uhu milo - Kosovo pre svega, a onda i ostalo što mu se kaže, i za to biva nagrađen aplauzima koliko nezasluženim toliko i neumerenim - na unutrašnjem planu imamo, dragi moj Krstiću, opštu devastaciju, posvemašnje razaranje i temeljno razvaljivanje. Svega. Ekonomije, kulture, medija. Celog društva. Pa mogu da razumem gospodina Filea kako aplaudira na odlasku, ali ne mogu Nebojšu Krstića koji aplaudira na ostanku.
Demokratska stranka, u tom smislu, mora da prestane da se ponaša kao privezak Zorana Živkovića.

Te s tim u vezi nisam baš siguran da mogu da razumem da valja imati razumevanja za Vučića, Dačića, Nikolića, Babića, Martinovića, Stefanovića, Rističevića - jer sve je to isti paket, ali ne i za Pavićevića i Živkovića kad vlast pokušavaju da urazume u sveopštoj bahatosti neprikosnovene većine usred trandebala apsolutne vlasti.
Ama ne. Od ovoga je sve bolje. I kad kažem sve, mislim - sve.
a_jovicic a_jovicic 17:10 01.11.2014

"Trilaterala"

Aleksandar Vučić, sa svoje strane, mora da prevaziđe sebe tako što će postati premijer svih građana. Ne u paroli i ne za jednokratnu upotrebu, već tako što će uraditi sve da politički život vrati u demokratske tokove, da umiri uzavrele strasti, da upristoji sve na koje ima uticaja i da utiče na uspostavljanje javne debate neistomišljenika, kao i da pokuša da animira sve što u Srbiji ima zrno pameti i dobre volje kako bi se zemlja reformisala i održala priključak sa EU i njenim vrednostima. A sve to mora kako bi trajno onemogućio skliznuće u destrukciju i sukobe prema kojima, kao zemlja i kao društvo prirodno i neprekidno težimo.


... i gle čuda, baš ovih dana se kod nas održava medjunarodni skup "najozbiljniji još od Titove sahrane" ...

Ko čini "svetsku vladu u senci"

Predsednik srpskog ogranka Evropske grupe Trilateralne komisije Jovan Kovačić, izjavio je uoči sastanka Tanjugu da očekuje dobru posećenost beogradskog skupa, na koji su pozvani i svi članovi srpske vlade, i koji, istakao je, predstavlja i svojevrsno priznanje Srbiji.

"To je jedan od najozbiljnijih skupova u Beogradu još od Titove sahrane", istakao je Kovačić.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:32 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

da li ti se ovo dopada ili ne? mislim, gostovanje Goldman Sachsa?

nije mi jasno zašto Krstić pridikuje DS-u kada je napustio stranku? ili Goca ne zna ko je Zoran, pa ju je ovaj jadnu obrlatio?
a_jovicic a_jovicic 17:49 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

Srđan Fuchs
da li ti se ovo dopada ili ne? mislim, gostovanje Goldman Sachsa?

Ma ovo samo objašnjava otkud je AV naglo postao popularan u medjunarodnim krugovima. Nije naš problem u "Trilaterali" nego što baš njega izabraše ... sad je sasvim jasno i što "vene" kritičko novinarstvo u Srbiji ... gazde su lepo procenile ko će efikasno da ispuni agendu ... nije demokratija za Srbe ... efikasnije je uvesti im novog "Maršala" ... a novinari su samo "kolateralna šteta".
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:00 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

a_jovicic
Srđan Fuchs
da li ti se ovo dopada ili ne? mislim, gostovanje Goldman Sachsa?

Ma ovo samo objašnjava otkud je AV naglo postao popularan u medjunarodnim krugovima. Nije naš problem u "Trilaterali" nego što baš njega izabraše ... sad je sasvim jasno i što "vene" kritičko novinarstvo u Srbiji ... gazde su lepo procenile ko će efikasno da ispuni agendu ... nije demokratija za Srbe ... efikasnije je uvesti im novog "Maršala" ... a novinari su samo "kolateralna šteta".


Pre nego što se sve lepo uklopi u priču o svetskoj konspiraciji treba zapamtiti da su postojali tzv. demokratski izbori.
a_jovicic a_jovicic 18:18 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

oskar-z-wild
Pre nego što se sve lepo uklopi u priču o svetskoj konspiraciji treba zapamtiti da su postojali tzv. demokratski izbori.

... isto kao i enormno bogato finansirana predizborna kampanja ... uz pacifikaciju srednjeg sloja i samo-destrukciju DOS-olikih partija (možda i nije bilo sve samo zbog sujete vodja ... mogla je tu da pripomogne i neka sitna apanaža) ... i naravno informativnu blokadu "autsajdera". Mislim ... ajd' da budemo naivni pa da poverujemo u "Hvala gospodinu Vučiću što je za samo 6 meseci doveo 'trilateralu' u Beograd i održao seriju predavanja u Londonu" ... čak i pod uslovom da to nije problem ako platiš ... otkud mu novci kad nam kasa prazna k'o penzionerski novčanik (a kako rekoše za to je kriv DS)?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:19 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

a_jovicic

Ma ovo samo objašnjava otkud je AV naglo postao popularan u medjunarodnim krugovima. Nije naš problem u "Trilaterali" nego što baš njega izabraše ... sad je sasvim jasno i što "vene" kritičko novinarstvo u Srbiji ... gazde su lepo procenile ko će efikasno da ispuni agendu ... nije demokratija za Srbe ... efikasnije je uvesti im novog "Maršala" ... a novinari su samo "kolateralna šteta".


AV je sklon nacizmu i staljinizmu, i nemoj misliti da mi iz Srbaela ne pratimo šta on radi. kada on prekorači ovlašćenja, javiće se neko drugi, neko od nepotrošene mlade snage. inače, G&S su vrlo kool kompanija koja je nama super nalickala Jerusalim. ako mi uspemo da vas prodamo kao relevantnu priču, a vi umete da radite... ne vidim čemu strasi, AV je samo jedna prolazna politička priča, a Srbije će biti uvek. kritičko novinarstvo vene jer je priključeno na lokalne anestezije i infuzije. međutim, ako se priključi na neku globalnu venu, poput ovih Petreusovih - vrlo kulturna priča. treba znati umeti plivati raditi leteti sanjati disati u globalnom društvu - i čuvati zemlju. to ne ovisi ni o kome drugom osim o nama samima, ako ne umeš da čuvaš svoju kuću znači da je slobodna za provodadžisanje po tržištu.

btw, vrlo je bitno očito ko se s kim kreše... eto, Petreus je kresnuo onu neku oficirku pa je zveknuo s vlasti. samo u Srbiji je moguće da se vladari nesmetano iživljavaju na klinkama, i da to ide tako. ali, očito, mi smo još pred vratima Demokratije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:18 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

Srđan Fuchs
... i nemoj misliti da mi iz Srbaela ne pratimo šta on radi.

Ти знаш да смо ми непоколебиво уз тебе!
(Кад ће више Мосад да ме ангажује?!)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:26 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

nije mi jasno zašto Krstić pridikuje DS-u kada je napustio stranku?

Krstić nije napustio DS. Još uvek je član te stranke.

Inače, političke stranke se bave javnom delatnošću i njima može da se bavi kome god to padne na pamet.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:28 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

Srđan Fuchs

AV je sklon nacizmu i staljinizmu,

Meni se čini da si ti, SF, sklon debilizmu.
princi princi 21:39 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

Nebojsa Krstic
Srđan Fuchs

AV je sklon nacizmu i staljinizmu,

Meni se čini da si ti, SF, sklon debilizmu.

Uvek me cudilo zasto nervno labilnim ljudima, koji nisu u stanju da se kontrolisu, dopustaju da studiraju medicinu. Zar ne bi trebalo ustanoviti neki psiholoski test kojim bi se narcisoidni manijaci razdvojili od sveta koji drugim ljudima mogu pruziti nekakvu pomoc?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:41 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

Predrag Brajovic
Srđan Fuchs
... i nemoj misliti da mi iz Srbaela ne pratimo šta on radi.

Ти знаш да смо ми непоколебиво уз тебе!
(Кад ће више Мосад да ме ангажује?!)


мораш да будеш фаца, високо, високо, као Небо, па да те зовну.

Nebojsa Krstic
nije mi jasno zašto Krstić pridikuje DS-u kada je napustio stranku?

Krstić nije napustio DS. Još uvek je član te stranke.

Inače, političke stranke se bave javnom delatnošću i njima može da se bavi kome god to padne na pamet.


не мош им причати тако шта ти падне на памет, пошто си очито изван колостроја. прича да се нешто пацификују спрам вучића је безвезна. ако ти желиш у фашистичку владу, изволи па иди, Србија ће се вратити.

Nebojsa Krstic
Srđan Fuchs

AV je sklon nacizmu i staljinizmu,

Meni se čini da si ti, SF, sklon debilizmu.


ај преболи те богињице, стварно, почињеш да личиш на биљану србљановић, а матор човек?! не сећам се да сам те икада лично увредио, тако да су ово заиста скрнави комуњарски радови, Фрихенду равни. иди, шлихтај се стварно, два телефона, и код Алекса си.

ја сам стварно у шоку да си тако скрнав лик да се служиш тим приземним форицама. срам те било, Нево, онако добар музичар?! језиво лоша матора џангризава дртина си посто.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:44 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

princi
Nebojsa Krstic
Srđan Fuchs

AV je sklon nacizmu i staljinizmu,

Meni se čini da si ti, SF, sklon debilizmu.

Uvek me cudilo zasto nervno labilnim ljudima, koji nisu u stanju da se kontrolisu, dopustaju da studiraju medicinu. Zar ne bi trebalo ustanoviti neki psiholoski test kojim bi se narcisoidni manijaci razdvojili od sveta koji drugim ljudima mogu pruziti nekakvu pomoc?



хвала, Принси, друже, ма жасу, пусти.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:50 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

merde, whata mean ego-maniac...

moramo preceć pjesmom, hvala Princi one again...

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:53 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

не мош им причати тако шта ти падне на памет, пошто си очито изван колостроја. прича да се нешто пацификују спрам вучића је безвезна. ако ти желиш у фашистичку владу, изволи па иди, Србија ће се вратити.

jednu od retkih fašističkih vlada, trenutno, u svetu, ima Izrael.
qqriq qqriq 22:02 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

jednu od retkih fašističkih vlada, trenutno, u svetu, ima Izrael.


vaistinu.
al mi glavni hit kad su juče švedjani priznali palestinsku državu, ejjjj, a onda izrealski ministar spoljnih poslova (valjda?) bio duhovit: "bliskoistočna kriza malo je komplikovanija od sklapanja ikee"

pala s kreveta, pardon sa ikee

antioksidant antioksidant 22:11 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

politicke stranke se bave javnom delatnoscu tj biti predsednik stranke znaci baviti se javnim poslom koji je zabranjen predsedniku drzave?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:33 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

politicke stranke se bave javnom delatnoscu tj biti predsednik stranke znaci baviti se javnim poslom koji je zabranjen predsedniku drzave?

Predsedniku države nije zabranjeno da bude predsednik stranke, a još manje da se bavi politikom.

Takvo idiotsko tumačenje uloge predsenika jeste proizvod mentalnog rasula Vesne Pešić i Srbijanke Turajlić.

Što se konkretnog predsednika tiče, bolje da se ne bavi ničim.
freehand freehand 22:46 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

princi
Nebojsa Krstic
Srđan Fuchs

AV je sklon nacizmu i staljinizmu,

Meni se čini da si ti, SF, sklon debilizmu.

Uvek me cudilo zasto nervno labilnim ljudima, koji nisu u stanju da se kontrolisu, dopustaju da studiraju medicinu. Zar ne bi trebalo ustanoviti neki psiholoski test kojim bi se narcisoidni manijaci razdvojili od sveta koji drugim ljudima mogu pruziti nekakvu pomoc?

I ti misliš da je ovde neophodna medicinska pomoć koju Krstić odbija da pruži?
qqriq qqriq 22:49 01.11.2014

Re: "Trilaterala"



Takvo idiotsko tumačenje uloge predsenika jeste proizvod mentalnog rasula Vesne Pešić i Srbijanke Turajlić.


dijagnoza.


Što se konkretnog predsednika tiče, bolje da se ne bavi ničim.


a rakijom?
dumila dumila 22:55 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

A..meni se cini domacine da si ti klasican primer Pere pisara iz nekog ..5-tog 6-tog odeljenja, ..pa ako te se seti najnoviji gospodar...seti te se..Nisi ove godine dobio diplomu Naj Europljanina i samozvanog intelektualca ali ako se malo vise potrudis mozda ti gospodar dodeli i tu titulu kao i DR.Stefanovic.Elem..nikad mi nece biti jasno sto je sad Zivkovic kriv za Vas "basket"neuspeh???..,..pa onaj Pajtic??Gde ste Vi lepi i pametni u celoj toj bajci o srpskoj demokratiji???

Tuzna prica kao sto si i Ti domacine


Pozdrav
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:13 01.11.2014

Re: "Trilaterala"

A..meni se cini domacine da si ti klasican primer Pere pisara iz nekog ..5-tog 6-tog odeljenja,


Tuzna prica kao sto si i Ti domacine

Pazi, sad je moguće da si ti neviđeni moralni gigant, genije u svom poslu i heroj demokratije. A moguće je i da si budala.

Ali to ne znam dok se ne predstaviš.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:29 02.11.2014

Re: "Trilaterala"

Predsedniku države nije zabranjeno da bude predsednik stranke, a još manje da se bavi politikom.

Takvo idiotsko tumačenje uloge predsenika jeste proizvod mentalnog rasula Vesne Pešić i Srbijanke Turajlić.


Ajde! Baš to izmislile Vesna i Sbrijanka, ha? Pa nisu Vesna i Srbijanka na prevaru i falsifikovanje usvajale Ustav u zajedničkoj šibicarskoj igri Koštunice Nikolića Dačića i Tadića A u tom ustavu lepi piše

Nespojivost funkcija
Član 115.
Predsednik Republike ne može obavljati drugu javnu funkciju ili profesionalnu delatnost

kao i:

Položaj predsednika Republike
Član 111.
Predsednik Republike izražava državno jedinstvo Republike Srbije.

Što je, jelte, nespojivo sa tim da bude predsednik jedne partije.

Ali, šta da pričamo o tumačenju i poziciji prava u ovoj tužnoj državi, u kojoj je Tadić punio najvišu sudsku instituciju, Ustavni Sud, kojekakvim likovima. E da se podsetimo, kad smo kod te teme ;>

"Nego, da se podsetimo kakve nam pravne vrline i vrednosti donosi najnoviji Tadićev poklon Srbiji, ustavni sudija sa ciglo 7 godina sudijskog staža (u predmetima piljarskim i sličnim, opštinskoga sudstva)

Dakle, mrljavio razne poslove, sve dok sa siglo četiri banke nije postao stručni potrčko opštinskog suda (to su oni što idu po burek i pripremaju sudijama papire, pa tako dok ne nauče zanat ) i najzad, sudija najnižeg stepena, koji je pre imenovanja za Ustavnog Magnata tek friško promaknut u Viši sud u sklopu fenomenalne Tadićeve reforme (al kad bi se zezali) sudstva.

U civilizovanim državama ovakvi potezi bi sa sobom nosili gromoglasnu kritiku (obaška ismevanje) genija koji ga je preložio a skupština bi predlog odbacila u roku od odmah, a ovde to maltene nije ni primećeno. Kao što je zaboravljeno koliko je godina Tadić opstruirao popunjavanje Ustavnog suda, tako će da se zaboravi kakve je sve piljare tamo nagurao. A posle će da se čudimo kada Ustavni sud proglasi da Ako je Sloba Mogao Truput, Tadić Može Šest Puta! ;>"
Unfuckable Unfuckable 02:40 02.11.2014

Re: forma vs suština

Pazi, sad je moguće da si ti neviđeni moralni gigant, genije u svom poslu i heroj demokratije. A moguće je i da si budala.

Ali to ne znam dok se ne predstaviš



kakav autogol u raklje, madre mia
a_jovicic a_jovicic 04:59 02.11.2014

Re: "Trilaterala"

Srđan Fuchs
AV je sklon nacizmu i staljinizmu, i nemoj misliti da mi iz Srbaela ne pratimo šta on radi. kada on prekorači ovlašćenja, javiće se neko drugi, neko od nepotrošene mlade snage. inače, G&S su vrlo kool kompanija koja je nama super nalickala Jerusalim. ako mi uspemo da vas prodamo kao relevantnu priču, a vi umete da radite... ne vidim čemu strasi, AV je samo jedna prolazna politička priča, a Srbije će biti uvek. kritičko novinarstvo vene jer je priključeno na lokalne anestezije i infuzije. međutim, ako se priključi na neku globalnu venu, poput ovih Petreusovih - vrlo kulturna priča. treba znati umeti plivati raditi leteti sanjati disati u globalnom društvu - i čuvati zemlju. to ne ovisi ni o kome drugom osim o nama samima, ako ne umeš da čuvaš svoju kuću znači da je slobodna za provodadžisanje po tržištu.

btw, vrlo je bitno očito ko se s kim kreše... eto, Petreus je kresnuo onu neku oficirku pa je zveknuo s vlasti. samo u Srbiji je moguće da se vladari nesmetano iživljavaju na klinkama, i da to ide tako. ali, očito, mi smo još pred vratima Demokratije.

Daj Srki lobiraj ... ma može i Petreus ... ma i sam Bžežinski (kad već nemamo više Kisindžera na našoj strani) ... samo nek nam skinu "supermena" s'grbače ... Nije čak ni on sam po sebi problem nego mu "piramida" nesposobna ... Oteraće nam omladinu u beli svet pa neće imati više ko da radi čak i on kad sjaše. Jasno je meni da se "black suits"-ima hebe kako će ovde "raja" da živi. Negativna selekcija je mnogo zahebana stvar. Jednom kad razvališ kritičko mišljenje, dobijaš "plodno tle" za raznorazne fašisoidne "domoljupce". Istina je da više neće moći da se iživljavaju po "komšiluku" al' skorašnje "anti-pekarsko" orgijanje pokazuje da nekima odavde "rade posao". Danas pekari - sutra "domaći izdajnici i strani plaćenici" ... a onda tu nema ni očuvanja zemlje ... samo dalja "atomizacija"
hajkula1 hajkula1 08:56 02.11.2014

Re: "Trilaterala"

a_jovicic
Mislim ... ajd' da budemo naivni pa da poverujemo u "Hvala gospodinu Vučiću što je za samo 6 meseci doveo 'trilateralu' u Beograd



Gospodin K. iz trilaterale je lepo izjavio da je ovaj sastanak dogovoren mnogo ranije, zakazan je još pre 2 godine...
Malo nadovezivanje na, ko je koga doveo?


hajkula1 hajkula1 09:15 02.11.2014

Re: "Trilaterala"

Srđan Fuchs
inače, G&S su vrlo kool kompanija koja je nama super nalickala Jerusalim.



Imaš još neki primer šta su nalickali? Ne zezam.



ako mi uspemo da vas prodamo kao relevantnu priču, a vi umete da radite... ne vidim čemu strasi, AV je samo jedna prolazna politička priča, a Srbije će biti uvek.


I to što kažeš. Prođu oluje, zemljotresi, poplave... tako i ovi naši prolazni, pa iza njih pustoš.


kritičko novinarstvo vene jer je priključeno na lokalne anestezije i infuzije. međutim, ako se priključi na neku globalnu venu, poput ovih Petreusovih - vrlo kulturna priča.



kritičko novinarstvo i infuzije, priključak na (... ma koje) vene - zar ne vidiš da kritičko uz nastavak škripi?


treba znati umeti plivati raditi leteti sanjati disati u globalnom društvu - i čuvati zemlju.


(čuvati zemlju) je u predizbornim kampanjama deo obećanja a kasnije paravan. U ime očuvanja zemlje, jahali su nas smenjujući se lažne demokrate i lažni nacionalisti...
a_jovicic a_jovicic 11:33 02.11.2014

Re: "Trilaterala"

Predrag Brajovic
Srđan Fuchs
... i nemoj misliti da mi iz Srbaela ne pratimo šta on radi.

Ти знаш да смо ми непоколебиво уз тебе!
(Кад ће више Мосад да ме ангажује?!)

Ccccc ... pa pratite li Vi blogo-kolega vesti ...

Kad Mosad regrutuje onlajn



Postoji lepo on-line upitnik pa kad ga popunite oni vas uzmu u razmatranje.


P.S. Obratiti pažnju na model dron-a korišćen u Mossad-ovom promotivnom videu.
hajkula1 hajkula1 22:06 02.11.2014

Re: "Trilaterala"

Srđan Fuchs
princi
Nebojsa Krstic
Srđan Fuchs

AV je sklon nacizmu i staljinizmu,

Meni se čini da si ti, SF, sklon debilizmu.

Uvek me cudilo zasto nervno labilnim ljudima, koji nisu u stanju da se kontrolisu, dopustaju da studiraju medicinu. Zar ne bi trebalo ustanoviti neki psiholoski test kojim bi se narcisoidni manijaci razdvojili od sveta koji drugim ljudima mogu pruziti nekakvu pomoc?



хвала, Принси, друже, ма жасу, пусти.



Ostala sam bez teksta. Neko renomea nekadašnjeg savetnika predsednika države - tako da vređa. Ničim izazvan. To je manir samo retkih anonimusa.
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:03 01.11.2014

Tralala u senci

Ako ne postoji svetska vlada, kako može postojati svetska vlada u senci?
U čijoj senci?
a_jovicic a_jovicic 05:18 02.11.2014

Re: Tralala u senci

oskar-z-wild
Ako ne postoji svetska vlada, kako može postojati svetska vlada u senci?
U čijoj senci?

Ma to što "novinarstvo" u Srbiji koristi fraze iz Miloševićevske ere ne znači da kapital te ekipe ne drma svetom. Nije potrebno da oni imaju neku filmsku scenografiju sa globusom na kome pobadaju zastavice. Mi smo toliko shebani i tržište nam je toliko plitko da sa nekom sićom para mogu ovde da igraju špekulativnu partiju "Monopola" ... a još ako uspeju da ugrabe Lelekom i EPS za neke sitne pare pa opale "ekonomsku" cenu struje, imaće i za uredjenje golf terena na brežuljcima zemlje Srbije.
G.Cross G.Cross 18:29 01.11.2014

ABCD

Aleksandar Vučić, sa svoje strane, mora da prevaziđe sebe tako što će postati premijer svih građana.


Predsednik je Predsednik svih gradjana.

Premijer je Premijer skupstinske vecine. Kad se promeni vecina promeni se i premijer.

To je abeceda demokratije.
angie01 angie01 18:32 01.11.2014

Re: ABCD

Premijer je Premijer skupstinske vecine


naci, nije meni-sad mi je lakse,...al sto i meni posledice?
qqriq qqriq 20:23 01.11.2014

Re: ABCD

G.Cross
18:29 01.11.2014 / *novo
ABCD
Aleksandar Vučić, sa svoje strane, mora da prevaziđe sebe tako što će postati premijer svih građana.


Predsednik je Predsednik svih gradjana.

Premijer je Premijer skupstinske vecine. Kad se promeni vecina promeni se i premijer.

To je abeceda demokratije.


A kad je Krstić TO mogao da nauči, kad, kako, s kim, gde, zašto?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:53 01.11.2014

Predah od teških tema

Terazije, malopre:



Totalni potop elementarnog profesionalizma. Neko je platio nekom da mu uradi reklamu, a izvođač radova ne zna da usaglasi ni lične oblike glagola u istoj rečenici. Ovo devedesete i dvehiljadite dolaze na naplatu, čitave generacije neznalica s pretenzijama idu u pohod životu. Dobro došli.
zilikaka zilikaka 19:02 01.11.2014

Re: Predah od teških tema

čitave generacije neznalica idu u pohod životu.


A igra traje, i zahuktava se.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:03 02.11.2014

А током предаха прилог из поп културе...



КЛИКНИ НА СЛИКУ
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:26 02.11.2014

... и музички прилог из наше традиције

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:48 01.11.2014

.....

Nekoliko problema vidim.


A ključni ti, čini mi se, ipak izmiče.
To je stoga što si navijač pa ni ne pokušavaš da budeš racionalan.
Da li je npr problem to što postoji makar trideset procenata građana koji nemaju predstavnike u skupštini, tj. koji po jednom od ključnih pitanja trenutne politike Srbije, za ili protiv EU, imaju savim suprotan stav od cele skupštine.

U skupštini ne postoiji stranka koja zastupa politiku neulaska u EU, a među građanima ima bar trideset posto takvih.
Da li je to problem?

Aleksandar Vučić, sa svoje strane, mora da prevaziđe sebe tako što će postati premijer svih građana.


Treba li da bude premijer i ovih koji su protiv EU?
Kako da istovremeno bude i njihov premijer i premijer onih koji su za ulazak?
Ne može to tako Krle, premijer vodi politiku koja je dobila na izborima, a ako ti treba neka institucija koja će makar formalno biti svačija podjednako onda moramo kralja da postavimo.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:13 01.11.2014

De si kralju?

hoochie coochie man
a ako ti treba neka institucija koja će makar formalno biti svačija podjednako onda moramo kralja da postavimo.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana