Astrologija| Filozofija| Jubileji| Politika

Tomo, Aco - muštuluk!

freehand RSS / 06.11.2014. u 21:39

Evo kuma na kapiji! 

Kako mislite - nema nikog kod kuće?!

Kad je ono Vojislav Šešelj kretao na ispunjavanje svoje životne misije Slobodan Milošević je bio živ. I čekao ga.

I Zoran Đinđić je bio živ, i sa pravom, ispostavilo se, očekivao da ga vise neće sresti.

Sa Trga republike ispraćali su ga četnici svih srpskih zemalja, a govorom ga obodrio I kum I zamenik u SRS, vojvoda Tomislav Nikolić. Kao ratnik ratnika kako sam reče, kao našeg Voju, Vojislava, Šekija, Šešu. A Šešelj je njima sutradan na aerodromu poručio da će se boriti za sve četnike a da njima u amanet ostavlja da sruše dosmanlijsku vlast.

 

I ode Šeki...

Tako je to bilo. I za ovaj kratki tekst njegovo tamnovanje i odbrana nisu od bitne važnosti. Već poslednji dani koje je pušten da provede u domovini i eventualne reperkusije koje će njegovo pojavljivanje doneti Srbiji, inače i do sada više puta najavljivano poslednjih godina.

Jer u međuvremenu smo spoznali da koga nema na bedžu nema ni u srcu, a naročito u majndsetu. Ponovo otkrili tradicionalno srpsko kumstvo kao smrtonosnu bolest. A dočekali, bogami, i pad dosmanlija i dolazak Mastera&Dizastera.. 

Verujem da se Šešelj kao lud cerio prateći čuda I otkrovenja poput onog o tako brižljivo čuvanoj pada Berlinskog zida, spoznaje vrednosti protestantizma i razvoj čerčilizma i degolijanstva  nekadašnjih dosovskih La Pasionaria..  I nije da nije smešno, samo da čovek ne mora da živi pod njima i među njima.

Eto nam, dakle, vojvode Šešelja ponovo u Srbiji. Da vidimo sada ko će ga i kako dočekati, ko će i kako sprečiti njegovo političko delovanje i kontakte sa javnošću. Jasno je za koga je on junak i martir, no je pitanje - šta je za one druge?  

I da li će sa tim u vezi, sem sudskog veća Haškog Tribunala i ovde neko morati da pojede sve što je izasebe izasrao.

Edit: u čitavom kontekstu više je nego interesantna, u svojoj morbidnosti i licemerju još jedna dimenzija: Šešelj je teško bolestan a natezanje između Tribunala i Vlade Srbije izgleda kao idiotska farsa u kojoj Hag hoće po svaku cenu da ga se reši a Srbija ne bi da ga primi, ali to čine tako da izgleda da Hag ne bi da ga pusti a Srbija ga jedva čeka. I onda prvi postavljaju idiotske uslove, drugi te uslove ne mogu da ispune, prvi kažu - ma nema veze, al dajte to malo zbog javnosti, a drugi kažu - a ne, ne, mi smo pošteni!

I onda eto dobijemo smešnu stranu istorije, u kojoj se vojvoda od zarđale kašike iz varvarskog ropstva vraća među svoje liliputance.

Jednom kao tragedija, drugi put kao farsa.

 

 

 



Komentari (387)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dr M Dr M 07:32 07.11.2014

Re: Povraćaj

занимљива ствар: проказани Вучић јесте премијер са најбољим посетама од свих досадашњих.


Paralelna zanimljivost: Najposećeniji kavez u ZOO vrtu je majmunara..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:43 07.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Iskreno, zabole me dupe za prava bilo kog štićenika Trubunala u Hagu.

Možeš li pretpostaviti koliko bi naših vojnika više poginulo tokom intervencije NATO na Kosovu i nadiranja UČK iz Albanije da komandant Prištinskog korpusa nije bio general Vladimir Lazarević, vrhunski profesionalac, patriota i čovek visokih moralnih kvaliteta? A tebe, kažeš, zabole dupe.




princi princi 08:01 07.11.2014

Re: Povraćaj

То није била његова агенда. Он се бавио маркетингом.

Mislio sam da je samo glup, a sad mislim da je i opasan. Krstica treba drzati sto dalje od vlasti i bilo kakvog politickog odlucivanja. Nek pise sta hoce (kao Omega!), nek objavljuje gde hoce, samo da ne odlucuje ni o cemu vaznom za drzavu i drustvo. Covek koji ovoliko ne razume koncepte osnovnih ljudskih i individualnih prava i njihovog krsenja je opasan za okolinu, neuporedivo opasniji od bilo kakvog Seselja (u poredjenju s onim sto je Krstic ovde napisao, Seseljeve minimaksovizijske kasike su mala deca).

Sto je najgore, motivacija izgleda nije samo oportunisticko (i prilicno jadno) cepljenje Vucicu, nego covek zaista i iskreno veruje u to sto pise. Nivo neke Jelene Milic.
freehand freehand 08:38 07.11.2014

Re: Povraćaj

Krstica treba drzati sto dalje od vlasti i bilo kakvog politickog odlucivanja.


Do kog kolena po srodstvu i koliko u širinu po socijalnoj ravni bi išlo to držanje podalje od vlasti?
Mislim, jasan je taj tvoj koncept od ranije, ali je dosta neobično nekom prebacivati da ne zna ništa o konceptu ljudskih i individualnih prava uz istovremeno direktno zagovaranje teškog kršenja tih istih prava onome o kome govoriš.
Što je najgore motivacija izgleda uopšte nije u zaštiti koncepta ljudskih prava, nego u nekakvoj ličnoj ljubomori, zavisti, frustraciji, ko bi ga znao.
freehand freehand 08:43 07.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Super. Taman da je najgori opet ima gradjanska prava kao i ti i ja. Drzava je duzna da stiti svoje gradjane. Ako ti pristajes da te drzava stiti kao sto je njega onda imamo razlicita ocekivanja sta drzava treba da radi.

Iskreno, zabole me dupe za prava bilo kog štićenika Trubunala u Hagu.

Iskreno, Krstiću, ovo je stav nedostojan prosečnog radikalskog ili drugosrbijanskog vonabi intelektualca - što mu negde u sovjoj suštini dođe na isto - a ne Nebojše Krstića.
niccolo niccolo 09:22 07.11.2014

Re: Povraćaj

Ипак, занимљива ствар: проказани Вучић јесте премијер са најбољим посетама од свих досадашњих.

Pa u bankrotu imovina bude najjeftinija za kupiti je. Plus, i Tito je bio Maršal sa najboljim posetama - i tada smo bili između istoka i zapada, kao i sad oko Ukrajine.

Ali, Krlo je ubo suštinu oko metroa. Oni će nama dati kredit, koji ćemo mi dati njihovoj firmi da nam izgradi metro. Na kraju ćemo imati metro (kojim ćemo u boljem slučaju mi upravljati i ostvarivati profit, a u lošijem će to raditi francuska firma) i milione glavnog duga i kamata. Nešto slično ko što Grci imaju onaj njihov fensi autoput. Jedino nećemo ništa da proizvedemo što bismo prodali nekome i iz toga vratili kredit i kamate. Drugim rečima, za RS bi daleko značajnije bilo kada bi Vučić bio premijer sa najboljom reformom državne uprave od svih dosadašnjih (ono što su mu nemački privrednici rekli pre jedno desetak dana).
hajkula1 hajkula1 09:25 07.11.2014

Re: Povraćaj

freehand
ali jednostavno i najkraće - ne verujem ni u kakve Vučićeve opsene.


Ni na trenutak nisam se prevarila da poverujem. Ipak je imao popriličnu podršku, dovljnu da zavlada. Neki su u međuvremenu shvatili, razočarali se a neke je pridobio.
sugar59 sugar59 09:27 07.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Ako mi budemo u stanju da im platimo metro, i ako metro bude izgrađen...to je jako dobra vest za Srbiju...n'est pas?



Ko smo to mi i gde je taj metro?
hajkula1 hajkula1 09:32 07.11.2014

Re: Povraćaj

Vojislav Stojković
Nebojsa Krstic
Iskreno, zabole me dupe za prava bilo kog štićenika Trubunala u Hagu.

Možeš li pretpostaviti koliko bi naših vojnika više poginulo tokom intervencije NATO na Kosovu i nadiranja UČK iz Albanije da komandant Prištinskog korpusa nije bio general Lazarević, vrhunski profesionalac, patriota i čovek visokih moralnih kvaliteta? A tebe, kažeš, zabole dupe.



Svašta od tebe. Briga njega i za srpske žrtve i za KiM. Da nije bilo Lazarevića i drugih sposobnih patriota, ko zna dokle bi UCK stigao (uz podršku NATO). Nema šanse da je to pitanje njegove informisanosti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:35 07.11.2014

Re: Povraćaj

niccolo
Ипак, занимљива ствар: проказани Вучић јесте премијер са најбољим посетама од свих досадашњих.

Pa u bankrotu imovina bude najjeftinija za kupiti je. Plus, i Tito je bio Maršal sa najboljim posetama - i tada smo bili između istoka i zapada, kao i sad oko Ukrajine.

Ali, Krlo je ubo suštinu oko metroa. Oni će nama dati kredit, koji ćemo mi dati njihovoj firmi da nam izgradi metro. Na kraju ćemo imati metro (kojim ćemo u boljem slučaju mi upravljati i ostvarivati profit, a u lošijem će to raditi francuska firma) i milione glavnog duga i kamata. Nešto slično ko što Grci imaju onaj njihov fensi autoput. Jedino nećemo ništa da proizvedemo što bismo prodali nekome i iz toga vratili kredit i kamate. Drugim rečima, za RS bi daleko značajnije bilo kada bi Vučić bio premijer sa najboljom reformom državne uprave od svih dosadašnjih (ono što su mu nemački privrednici rekli pre jedno desetak dana).

Наравно да ће Французи да дају кредит -- сами себи. А што ми то исто не урадимо? Одговор: зато што не можемо.

Писао сам о томе у вези с оним кинеским мостом и кинеским кредитом, како та ствар функционише: све ти је из Кине, све што може, не само радници, и онда српски богати грађани отплаћујући кредит на тај начин стимулишу раст кинеског БДПа. Има један проблем: ми нисмо способни да сами одрадимо такве пројекте. Ми немамо кадар, а чак и најједноставније ствари -- реконструкција моста код Бешке -- као прасад забрљамо,. Гледај како градимо аутопутеве и ког су квалитета.

Мој друг је у Русији радио с чешким машинама-кртицама на изградњи метроа. (Имају и неке немачке, оне су трипут скупље.). Питао сам га да ли би могле овде да раде. Каже: не. Нема с ким. И следеће сам причао: кад су радили, скоро, неко на EBRD тендеру добијено велико подзиђивање у Црној Гори, оно кад цело брдо крене па треба да га зауставиш, пројекат од два-три милиона, он је као извођач подигао из пензије неке борске раднике, јер данашњи не знају такве ствари да раде. Ниццоло, ми имамо рупу од скоро двадесет година у привредној активности, и за тих двадесет година добри мајстори и занатлије и професионалци поодлазили су у пензију и поумирали. Што ми јуче рече мој други друг грађевинац: Сва срећа да ови данашњи ништа не знају, па за нас које нешто мало знамо има посла напретек.
niccolo niccolo 09:36 07.11.2014

Re: Povraćaj

Predrag Brajovic
niccolo
Ипак, занимљива ствар: проказани Вучић јесте премијер са најбољим посетама од свих досадашњих.

Pa u bankrotu imovina bude najjeftinija za kupiti je. Plus, i Tito je bio Maršal sa najboljim posetama - i tada smo bili između istoka i zapada, kao i sad oko Ukrajine.

Ali, Krlo je ubo suštinu oko metroa. Oni će nama dati kredit, koji ćemo mi dati njihovoj firmi da nam izgradi metro. Na kraju ćemo imati metro (kojim ćemo u boljem slučaju mi upravljati i ostvarivati profit, a u lošijem će to raditi francuska firma) i milione glavnog duga i kamata. Nešto slično ko što Grci imaju onaj njihov fensi autoput. Jedino nećemo ništa da proizvedemo što bismo prodali nekome i iz toga vratili kredit i kamate. Drugim rečima, za RS bi daleko značajnije bilo kada bi Vučić bio premijer sa najboljom reformom državne uprave od svih dosadašnjih (ono što su mu nemački privrednici rekli pre jedno desetak dana).

Наравно да ће Французи да дају кредит -- сами себи. А што ми то исто не урадимо? Одговор: зато што не можемо.

Писао сам о томе у вези с оним кинеским мостом и кинеским кредитом, како та ствар функционише: све ти је из Кине, све што може, не само радници, и онда српски богати грађани отплаћујући кредит на тај начин стимулишу раст кинеског БДПа. Има један проблем: ми нисмо способни да сами одрадимо такве пројекте. Ми немамо кадар, а чак и најједноставније ствари -- реконструкција моста код Бешке -- као прасад забрљамо,. Гледај како градимо аутопутеве и ког су квалитета.

Мој друг је у Русији радио с чешким машинама-кртицама на изградњи метроа. (Имају и неке немачке, оне су трипут скупље.). Питао сам га да ли би могле овде да раде. Каже: не. Нема с ким. И следеће сам причао: кад су радили, скоро, неко на EBRD тендеру добијено велико подзиђивање у Црној Гори, оно кад цело брдо крене па треба да га зауставиш, пројекат од два-три милиона, он је као извођач подигао из пензије неке борске раднике, јер данашњи не знају такве ствари да раде. Ниццоло, ми имамо рупу од скоро двадесет година у привредној активности, и за тих двадесет година добри мајстори и занатлије и професионалци поодлазили су у пензију и поумирали. Што ми јуче рече мој други друг грађевинац: Сва срећа да ови данашњи ништа не знају, па за нас које нешто мало знамо има посла напретек.


Sve se slažem. Jedino što ništa od toga nema veze s onim što sam ja hteo da kažem (poslednja rečenica).
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:41 07.11.2014

Re: Povraćaj

freehand
Nebojsa Krstic
Iskreno, zabole me dupe za prava bilo kog štićenika Trubunala u Hagu.

Iskrneo, Krstiću, ovo je stav nedostojan prosečnog radikalskog ili drugosrbijanskog vonabi intelektualca - što mu negde u sovjoj suštini dođe na isto - a ne Nebojše Krstića.


Svojevremeno, dok je Tadić bio predsednik, a Krstić mu savetnik, jedan vremešni, ali vitalni starac, koji je je istraživao i prikupljao podatke o poginulim pripadnicima naše vojske u ratovima devedesetih i koji je obilazio srpske gradove, sela i vrleti posećujući porodice poginulih, zatražio je prijem kod Predsednika radi skromne finansijske pomoći. Čekao je mesecima, a budući i sam učesnik svih tih nesretnih ratova, bez ikakve mrlje koja bi se mogla povezati sa bilo kakvim ratnim zločinima, bio je konačno primljen. Evo, kako mi je opisao taj prijem:

"Iako sam imao tačno zakazano vreme čekao sam i čekao... Na kraju pušten sam u predsednikov kabinet. Predsednik se nije udostojio ni da mi pruži ruku, a nije me ponudio ni da sednem. Pokuašao sam, onako stojeći pred njim, u kratkim crtama da mu objasnim šta radim i zašto sam mu se obratio. Kada sam pomenuu da prikupljam podatke o poginulim pripadnicima naše vojske u ratovima devedesetih, predsednik republike Srbije prekinuo me je pitanjem: A zašto bi Srbiju to pitanje više interesovalo nego one u drugim republikama bivše Jugoslavije? To je bio i kraj mog kratkog prijema."

Država, čiji predsednici, ne pokazuje ni minimum poštovanja za borce poginule u ratovima, koje je sama započela i vodila, nema nikakavu budućnost.
antioksidant antioksidant 09:43 07.11.2014

Re: Povraćaj

Drugim rečima, za RS bi daleko značajnije

rs - radikali srbije?
hajkula1 hajkula1 09:55 07.11.2014

Re: Povraćaj

niccolo
Ипак, занимљива ствар: проказани Вучић јесте премијер са најбољим посетама од свих досадашњих.

Pa u bankrotu imovina bude najjeftinija za kupiti je. Plus, i Tito je bio Maršal sa najboljim posetama - i tada smo bili između istoka i zapada, kao i sad oko Ukrajine.

Ali, Krlo je ubo suštinu oko metroa. Oni će nama dati kredit, koji ćemo mi dati njihovoj firmi da nam izgradi metro. Na kraju ćemo imati metro (kojim ćemo u boljem slučaju mi upravljati i ostvarivati profit, a u lošijem će to raditi francuska firma) i milione glavnog duga i kamata. Nešto slično ko što Grci imaju onaj njihov fensi autoput. Jedino nećemo ništa da proizvedemo što bismo prodali nekome i iz toga vratili kredit i kamate. Drugim rečima, za RS bi daleko značajnije bilo kada bi Vučić bio premijer sa najboljom reformom državne uprave od svih dosadašnjih (ono što su mu nemački privrednici rekli pre jedno desetak dana).



Potpisujem.
Samo da dodam, da bi Vučić mogao da se malo više potrudi da porodična srebrnina ne ode budzašto i da se napokon ulaže u proizvodnju. Da zaista bude domaćin a ne domaćin. Na žalost, ubeđena sam da neće. Imali smo ekonomske ubice, ovaj je došao da nas dokrajči.
tadejus tadejus 10:05 07.11.2014

Re: Povraćaj

niccolo
Pa u bankrotu imovina bude najjeftinija za kupiti je. Plus, i Tito je bio Maršal sa najboljim posetama - i tada smo bili između istoka i zapada, kao i sad oko Ukrajine.Ali, Krlo je ubo suštinu oko metroa. Oni će nama dati kredit, koji ćemo mi dati njihovoj firmi da nam izgradi metro. Na kraju ćemo imati metro (kojim ćemo u boljem slučaju mi upravljati i ostvarivati profit, a u lošijem će to raditi francuska firma) i milione glavnog duga i kamata. Nešto slično ko što Grci imaju onaj njihov fensi autoput. Jedino nećemo ništa da proizvedemo što bismo prodali nekome i iz toga vratili kredit i kamate. Drugim rečima, za RS bi daleko značajnije bilo kada bi Vučić bio premijer sa najboljom reformom državne uprave od svih dosadašnjih (ono što su mu nemački privrednici rekli pre jedno desetak dana).


ajd sad na stranu što ti opaska o bankrotu nema nikakve veze jer nam dug nikad nije bio jefitniji a metro ionako ne prodajemo no kupujemo..
no nešto drugo tu ne štima..
ako već kuknjavite na slab rast jebaga ali ta ekonomska teorija slabo boljeg rješenja za taj problem ima od investicija u infrastrukturu..
a gle, taj metro je baš to, investicija u infrastrukturu..
jeste bilo bi krasno da to sve mogu srpske firme da urade, al jebaga, ne mogu, ipak neće francuz baš i da kopa dolaziti pa će ipak nešto i da se prelije ka raji..
ono jeste, ako to budemo radili zadužićemo se, a nije da već nismo dužni..
pa možemo i da ne radimo ništa..
ili je ipak bolje da uradimo nešto?

reforma činovničkog aparata na stranu.. to svakako treba ali nije baš pametno razmišljati na način da ništa drugo ne treba dok se to ne uradi, jer to kanda neće ni lako ni brzo (s ovima a ni sa onima prošlima, a kanda neće lako ni se nekim budućima)..
niccolo niccolo 10:06 07.11.2014

Re: Povraćaj

ali nije baš pametno razmišljati na način da ništa drugo ne treba dok se to ne uradi

Još samo da nam ukažeš na čoveka i blogera koji je tako nešto izjavio i ovaj tvoj komentar će imati smisla...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:10 07.11.2014

Re: Povraćaj

niccolo
Sve se slažem. Jedino što ništa od toga nema veze s onim što sam ja hteo da kažem (poslednja rečenica).

Чекај, зар има неко правило да коментар мора да има смисла и везе са оним што цитира???
niccolo niccolo 10:15 07.11.2014

Re: Povraćaj

Predrag Brajovic
niccolo
Sve se slažem. Jedino što ništa od toga nema veze s onim što sam ja hteo da kažem (poslednja rečenica).

Чекај, зар има неко правило да коментар мора да има смисла и везе са оним што цитира???

I to što kažeš, nema. Inače, to što si pomenuo za građevinsku važi i za Južni tok. Po sporazumu bi prednost trebalo da imaju ruski i srpski izvođači, ali naši nemaju mašine koje bi mogle to da rade (barem onaj glavni deo posla). Niti ima drugih takvih projekata u Srbiji pa da je racionalno kupovati ih. Tako da će naši verovatno da dobiju neke sporedne (i manje plaćene) stvari...
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:19 07.11.2014

Francuski, čemu?


Ovo
Nebojša Krstić
...n'est pas?

je pogrešno.

Pravilno je: n'est-ce pas ?
Izgovara se Nes pa?, u smislu Zar ne? Is It Not So? /Isn't it?
(Napisano n'est pas izgovara se ne pa, što je nešto drugo; u pitanju je rudimentarna stvar).

PS
Usput, postoji i jedna stara pesmica pod imenom: N'est ce pas merveilleux


reanimator reanimator 10:19 07.11.2014

Re: Povraćaj

Мој друг је у Русији радио с чешким машинама-кртицама на изградњи метроа. (Имају и неке немачке, оне су трипут скупље.). Питао сам га да ли би могле овде да раде. Каже: не. Нема с ким

Moguće da nisu iste mašine, ali kad je krtica ovde radila kanalizacioni kolektor ispod Višnjice, upravljanje i održavanje su radili inženjeri i majstori iz Hidrotehnike. Onaj čuveni kolektor, kada je Energoprojekt izduvao zbog neispravne dokumentacije, Ferbild dobio kao najpovoljniji, pa naprasno shvatio da nije u mogućnosti, a posao dobila Hidrotehnika kao druga (sa simboličnom razlikom od milijardu dinara). Pa ga radili sedam umesto dve godine, bez plaćanja penala..bla,bla..
Nego, da ne širim, hteo sam samo da pitam zašto taj tvoj misli da ovde nema sa kim da radi?
tadejus tadejus 10:30 07.11.2014

Re: Povraćaj

niccolo
ali nije baš pametno razmišljati na način da ništa drugo ne treba dok se to ne uradi

Još samo da nam ukažeš na čoveka i blogera koji je tako nešto izjavio i ovaj tvoj komentar će imati smisla...


čovjek? bloger? kako to misliš?
no dobro..
kehm, kehm, pa da vidimo šta smo tu imali..
ovo čoporče što se sjatilo za Krstićem je zapravo htjelo da pohvali namjeru da se sa narečenim Francuzima razgovara i o narečenom metrou..
a i ti..
al ophrvani emocijama niste našli riječi..
razumljivo dakako
qrats qrats 10:33 07.11.2014

Re: Povraćaj

dobro je što su francuzi došli.

dobro je ako iz toga proiziđe I beogradski metro, koji bi trebalo da bude tema broj jedan izgradnje u beogradu - ne fantomski gradovi na vodi sumnjivih likova iz arabije.

I kao mala dopuna (malo mi je zaparalo pogled, da se tako izrazim) pravilno je n'est ce pas
niccolo niccolo 10:39 07.11.2014

Re: Povraćaj

a i ti..

Pa ja sam samo konstatovao činjenice. Koje koliko vidim iz tvojih komentara ni ti ne opovrgavaš. To što si ti moje konstatovanje činjenice shvatila negativno, kao da napadam izgradnju metroa, ja tu ne mogu ništa. Razmisli zašto si to shvatila negativno.

A "čoporče" uopšte o metrou razgovaralo nije, već je podjebavalo Krla zbog hvaljenja Vučića...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:41 07.11.2014

Re: Povraćaj

reanimator
Nego, da ne širim, hteo sam samo da pitam zašto taj tvoj misli da ovde nema sa kim da radi?

Па зато што нема искусне и стручне инжињере и раднике. Машинама су, иначе, управљали Немци. Он је покривао све остало -- подзиђивање итд. И питао сам га (машина, Чешка, није скупа, може да се купи па баци, нешто око 1-2М €), што они то не раде овде. Рекао ми је да нема довољно људи који знају. Иначе, ово су оне веееелииике кртице-јебачице.

Да ти поновим: наши крпили Бешку, а она после шест месеци треба опет да се крпи?! Грешка која еј направљена је за децу, из абецеде грађевинарства. Непрофесионализам, незнање, нехат, непоштовање науке и техничких процедура -- то се увукло свуда по држави.

Узгред, замисли које банкарске гаранције треба да испрате ове послове. Коју ће то домаћу фирму банке да испрате?
freehand freehand 10:45 07.11.2014

Re: Povraćaj

A "čoporče" uopšte o metrou razgovaralo nije, već je podjebavalo Krla zbog hvaljenja Vučića...

Ma jok. Po navici i iz pizme.
A i ne može svako da brani i hvali Vučića. Samo burazeri.
princi princi 11:04 07.11.2014

Re: Povraćaj

freehand
Krstica treba drzati sto dalje od vlasti i bilo kakvog politickog odlucivanja.


Do kog kolena po srodstvu i koliko u širinu po socijalnoj ravni bi išlo to držanje podalje od vlasti?
Mislim, jasan je taj tvoj koncept od ranije, ali je dosta neobično nekom prebacivati da ne zna ništa o konceptu ljudskih i individualnih prava uz istovremeno direktno zagovaranje teškog kršenja tih istih prava onome o kome govoriš.
Što je najgore motivacija izgleda uopšte nije u zaštiti koncepta ljudskih prava, nego u nekakvoj ličnoj ljubomori, zavisti, frustraciji, ko bi ga znao.

Ko, bre, tebe sta pita i ko te pominje? I sta lupetas o srodstvu, socijalnoj ravni i sukobu interesa, keve ti?
Hansel Hansel 11:07 07.11.2014

Re: Povraćaj

Vojislav Stojković
Država, čiji predsednici, ne pokazuje ni minimum poštovanja za borce poginule u ratovima, koje je sama započela i vodila, nema nikakavu budućnost.

Једна друга констатација са истим закључком: "Друштво које није у стању да намири правду, осуђено је на пропаст" (проф. Чедомир Чупић, додуше -- пре 8-9 година).
princi princi 11:19 07.11.2014

Re: Povraćaj

Moguće da nisu iste mašine, ali kad je krtica ovde radila kanalizacioni kolektor ispod Višnjice, upravljanje i održavanje su radili inženjeri i majstori iz Hidrotehnike. Onaj čuveni kolektor, kada je Energoprojekt izduvao zbog neispravne dokumentacije, Ferbild dobio kao najpovoljniji, pa naprasno shvatio da nije u mogućnosti, a posao dobila Hidrotehnika kao druga (sa simboličnom razlikom od milijardu dinara). Pa ga radili sedam umesto dve godine, bez plaćanja penala..bla,bla..
Nego, da ne širim, hteo sam samo da pitam zašto taj tvoj misli da ovde nema sa kim da radi?

Prvi put cujem da TBM-ovima upravljaju inzenjeri. Inace, svaki TBM je prica za sebe i uglavnom se projektuje za odredjeni posao. To ne rade 'domace' firme i strucnjaci, u svetu ima svega 3 ili 4 zemlje koje su u stanju da ih izvedu (u domicilnim zemljama ih samo sklapaju po uputstvima).

Moderan soft ground tunneling podrazumeva kopanje dubokih sahtova (tj launch pitova) a za njihovu podgradu se koriste ili sipovi ili dijafragme. Za BG uslove bi se na starogradskoj strani za kopanje tunela koristio najverovatnije earth pressure balance, a na NBG najverovatnije bentonit. Podgrada bi bila prefabrikovani beton sa zavrsnim injektiranjem (ne verujem da bi neko radio novu austrijsku metodu). Sleganja bi mogla da se resavaju kompenzacionim injektiranjem. Sve ove tehnologije su u Srbiji poznate bar 40 godina, ako ne i duze (Geosonda, Mostogradnja, Novkol). Gradnja tunela je danas pre svega logisticki nego tehnicki problem (treba izvesti svu tu zemlju, treba prostora za separatore, i za mesalice za bentonit i za lubrikante zemlje za EPBM).

Inace, Alstom je jos pre 3 godine zavrsio studiju opravdanosti za light rail sistem (sa Djilasom) ali je sve palo u vodu kad je pocela kriza u EU (nisu mogli da izvuku pare od francuske vlade). U pocetku je bila ideja da rade tunel ispod Bulevara, i skroz ispod Save, ali mislim da je poslednja varijanta overground LRT na Novom Beogradu (prakticno kontinualni most sa stubovima na sipovima, sa rasponima 25m - 30m, nesto slicno Docklands LRT ko je to video u istocnom Londonu).
tadejus tadejus 11:27 07.11.2014

Re: Povraćaj

niccolo

Pa ja sam samo konstatovao činjenice. Koje koliko vidim iz tvojih komentara ni ti ne opovrgavaš. To što si ti moje konstatovanje činjenice shvatila negativno, kao da napadam izgradnju metroa, ja tu ne mogu ništa. Razmisli zašto si to shvatila negativno.A "čoporče" uopšte o metrou razgovaralo nije, već je podjebavalo Krla zbog hvaljenja Vučića...


a ovo je dakle u pozitivnom duhu pisano..

niccolo
Pa u bankrotu imovina bude najjeftinija za kupiti je. Plus, i Tito je bio Maršal sa najboljim posetama - i tada smo bili između istoka i zapada, kao i sad oko Ukrajine.Ali, Krlo je ubo suštinu oko metroa. Oni će nama dati kredit, koji ćemo mi dati njihovoj firmi da nam izgradi metro. Na kraju ćemo imati metro (kojim ćemo u boljem slučaju mi upravljati i ostvarivati profit, a u lošijem će to raditi francuska firma) i milione glavnog duga i kamata. Nešto slično ko što Grci imaju onaj njihov fensi autoput. Jedino nećemo ništa da proizvedemo što bismo prodali nekome i iz toga vratili kredit i kamate. Drugim rečima, za RS bi daleko značajnije bilo kada bi Vučić bio premijer sa najboljom reformom državne uprave od svih dosadašnjih (ono što su mu nemački privrednici rekli pre jedno desetak dana).


silly me

a čoporče.. pa čekaj, jel Krstić hvalio posjetu Francuza ili je hvalio Vučićevu frizuru i izuzetan modni stil?
na šta se čoporče tačno zaobadava ako se o Francuzima i metrou ima pozitivno mišljenje?
niccolo niccolo 11:37 07.11.2014

Re: Povraćaj

a ovo je dakle u pozitivnom duhu pisano..

Ne, nego u neutralnom, barem onaj deo o metrou.

Hajde da probam da objasnim kako sa razumevanjem čitati komentare:

Brajović je rekao tri rečenice. Da Francuzi dolaze zbog kinte. Da su aerodrom i metro u igri. I da Vučić ima najbolje posete. Od te tri rečenice ja sam citirao samo poslednju i u prve dve moje objasnio zašto se ne slažem sa citiranom Brajovićevom (uostalom i ti si potvrdila ono što govorim u te dve rečenice, barem u onom delu kad ja kažem da je imovina u bankrotu najjeftinija, a ti kažeš kako nam dug nikad nije bio jeftiniji ).

A onda sam upotrebio veznik ali, za koji znamo da se koristi kad se želi reći nešto suprotno od do tada rečenog. Pa sam komentarisao ne Brajovićevu rečenicu o metrou, nego Krlinu. I još sam rekao da je Krlo ubo suštinu.

Kao što ljudi koji su sposobni da razumeju napisano mogu da zaključe, uopšte nisam govorio negativno o metrou. Niti pozitivno. Samo neutralno listanje činjenica koje je Krlo već izlistao (iako ne tako detaljno) pre mene...
Bili Piton Bili Piton 11:39 07.11.2014

Re: Povraćaj

qrats


I kao mala dopuna (malo mi je zaparalo pogled, da se tako izrazim) pravilno je n'est ce pas


En fait, pravilno je n'est-ce pas.
jkt2010 jkt2010 11:40 07.11.2014

Re: Povraćaj

niccolo
ali nije baš pametno razmišljati na način da ništa drugo ne treba dok se to ne uradi

Još samo da nam ukažeš na čoveka i blogera koji je tako nešto izjavio i ovaj tvoj komentar će imati smisla...

Goglati "Beograd na vodi"
niccolo niccolo 11:43 07.11.2014

Re: Povraćaj

jkt2010
niccolo
ali nije baš pametno razmišljati na način da ništa drugo ne treba dok se to ne uradi

Još samo da nam ukažeš na čoveka i blogera koji je tako nešto izjavio i ovaj tvoj komentar će imati smisla...

Goglati "Beograd na vodi"

Vidiš, kad to pomenu, mislim da sam video negde da primedbe na taj projekat koji su neke arhitekte iz SANUa valjda pisale kažu i da je taj projekat u suprotnosti sa projektom metroa tj. da tuda, ako se napravi tako kako je predviđeno, neće moći da prolazi i metro...

Edit: Aha, izvini, ne piše da nema metroa nego da nije predviđena metro stanica "Градско-регионална железница је избачена, уместо да буде спојена са дунавским пружним коридором, а није предвиђена ни метро станица."
freehand freehand 11:57 07.11.2014

Re: Povraćaj

Ko, bre, tebe sta pita i ko te pominje? I sta lupetas o srodstvu, socijalnoj ravni i sukobu interesa, keve ti?

Ne znam, bre, zašto bi neko morao da me pita ne bih li nešto rekao na blogu. čak i na svom.
Ko, bre, tebe pita?
I sta lupetas o srodstvu, socijalnoj ravni i sukobu interesa, keve ti?

Lupetam? Pa to je referisanje na tvoje ideje o ograničavanju bavljenja biznisom svih srodnika ljudi na političkim funkcijama do devetog kolena beše, pa kumova, prijatelja, drugova iz škole i poznanika i sad sam zaboravio koliko je to još široko trebalo da ide.
Mislim, a propos ograničavanja osnovnih ljudskih prava i sloboda.
Sine, sarmice.
jkt2010 jkt2010 11:59 07.11.2014

Re: Povraćaj

Predrag Brajovic
Па зато што нема искусне и стручне инжињере и раднике.
Ovo je skroz pogresno shvatanje. Neka on obezbedi posao i placanje tih miliona/milijardi, a radnike, opremu i sta god mu drugo treba moze da angazuje od tamo gde ima.

Sta taj tvoj drug misli, pitaj ga, otkud Srbi u Indoneziji? A sa mnom radili i Argentinci, Islandjani, Ameri, Britanci, Oziji.... Znaci, 9/10 posla je obezbediti posao i placanje, izvedba je lemonada...
freehand freehand 12:02 07.11.2014

Re: Povraćaj

Sta taj tvoj drug misli, pitaj ga, otkud Srbi u Indoneziji? A sa mnom radili i Argentinci, Islandjani, Ameri, Britanci, Oziji....

Svuda je isto. Nova postrojenja NIS rade ekipe sa svih strana sveta. I to tako što posao uzme, npr, firma iz Londona a nagažuje inženjere i tehničare iz čitavog sveta.
omega68 omega68 12:02 07.11.2014

Re: Povraćaj

Ako mi budemo u stanju da im platimo metro, i ako metro bude izgrađen...to je jako dobra vest za Srbiju...n'est pas?

Ne pričaj u ime države Srbije.
Pričaj u ime države Beograd.
Platite metro vi.
mariopan mariopan 12:09 07.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Ne znamo Šešeljevo zdravstveno stanje; ali ukoliko mu snaga bude dozvolila čisto sumnjam da će Vučić uspeti da ga baš tako dobro amortizuje da bude nečujan i nevidljiv. Ništa bitno postići neće, ali da će remetiti duševni mir i kućni red - za to se ja ne sekiram.
Što se pak francuske delegacije tiče imali smo i Putina onomad, pa smo morali juče telefonom da ga zovemo.

Sad će svi retardirani blogeri da potcenjuju posetu...nego nije ni bitno, nek ništa ne valja što je došao Francuz...sociološki i istorijski je zanimljiv momenat:

Dva čoveka iz iste antievropske stranke...jedan se samoubio boreći se sa globalističkim vetrenačama, drugi nazdravlja premijeru Francuske pošto su pre toga zajedno slušali Marseljezu.

To je ipak loodilo vredno pažnje.

Ја сам укапирала да му се дивиш, тек то је лудило вредно пажње.
А можда сам погрешно скапирала?
tadejus tadejus 12:10 07.11.2014

Re: Povraćaj

niccolo
(uostalom i ti si potvrdila ono što govorim u te dve rečenice, barem u onom delu kad ja kažem da je imovina u bankrotu najjeftinija, a ti kažeš kako nam dug nikad nije bio jeftiniji )


ne zamjeri što ću ostalo preskočiti, izgore mi kora za tortu..
ovo gore..
neće da može
jerbo su dug i imovina dijametralno suprotne stvari te dok je u bankrotu imovina najjeftinija, dug je najskuplji..

jkt2010 jkt2010 12:11 07.11.2014

Re: Povraćaj

freehand
Sta taj tvoj drug misli, pitaj ga, otkud Srbi u Indoneziji? A sa mnom radili i Argentinci, Islandjani, Ameri, Britanci, Oziji....

Svuda je isto. Nova postrojenja NIS rade ekipe sa svih strana sveta. I to tako što posao uzme, npr, firma iz Londona a nagažuje inženjere i tehničare iz čitavog sveta.

Pa normalno... Ono sto nama nedostaje su upravo ti trgovci - ljudi koji su u stanju da sklope krupan posao i uzmu lovu. Ovih drugih, sljakera (makar kako obrazovani, vesti ili skupi bili), to se kupuje. Kao i masine.
niccolo niccolo 12:12 07.11.2014

Re: Povraćaj

dug je najskuplji..

Za preuzimanje potraživanja prema firmi u bankrotu plaćaš više nego za preuzimanje potraživanja prema likvidnoj firmi?
tadejus tadejus 12:15 07.11.2014

Re: Povraćaj

niccolo
dug je najskuplji..Za preuzimanje potraživanja prema firmi u bankrotu plaćaš više nego za preuzimanje potraživanja prema likvidnoj firmi?


mrnjaaaaaaaaaau kad se zadužuješ skuplje se zadužuješ što si u problematičnijoj finanijskoj situaciji..
a mi bismo se oko tog metroa kanda zadužili, ne?
a i jefitno se zadužujemo ovih dana, ne?
pa onda u taj kontekst slabo pada priča o našoj bankrotiranosti..
ama bre čovječe jel ti lijepo kažem da mi izgore kora
nowhereman nowhereman 12:16 07.11.2014

Re: Povraćaj


Putin je ovde bio svojim poslom. Došao na 6 sati...


Da, naravno, svratio čovek da popriča i trgne jednu s nogu. Nije se nadao, ni očekivao da će ti čudni ljudi da upriliče nekakvu paradu, a taj čudni narod da pada na kolena.


Francuz došao na dva dana, sa impresivno velikom delegacijom.


Ma, priznajemo mi to, ali u kombinaciji sa ovim upravo maločas spomenutim istorijskim susretom - to nekako izgleda kao bleđe od blede senke.

Tadić je imao devizu (seća li ko): "i Kosovo i Evropa" (ispalo je - ni jedno, ni drugo), a ovi sada: "i Evropa (svih 28 zemalja) i Rusija i Kina i Arapski Emirati". Nesvrstani se podrazumevaju.

Lepo, lepo je to zamišljeno, ali treba sve to okupiti, nahraniti i napojiti. U tome je problem. Skupo!


poseta je vrlo značajna i nesvakidašnja. Trebalo bi da čovek bude ozbiljan baksuz i/ili glupak pa da to negira.


Doktore, dokazali ste se. Ne morate više.


P.S.
Uzgred, da pitam: koliko je koštala parada, zna li se?
freehand freehand 12:18 07.11.2014

Re: Povraćaj

princi
Moguće da nisu iste mašine, ali kad je krtica ovde radila kanalizacioni kolektor ispod Višnjice, upravljanje i održavanje su radili inženjeri i majstori iz Hidrotehnike. Onaj čuveni kolektor, kada je Energoprojekt izduvao zbog neispravne dokumentacije, Ferbild dobio kao najpovoljniji, pa naprasno shvatio da nije u mogućnosti, a posao dobila Hidrotehnika kao druga (sa simboličnom razlikom od milijardu dinara). Pa ga radili sedam umesto dve godine, bez plaćanja penala..bla,bla..
Nego, da ne širim, hteo sam samo da pitam zašto taj tvoj misli da ovde nema sa kim da radi?

Prvi put cujem da TBM-ovima upravljaju inzenjeri. Inace, svaki TBM je prica za sebe i uglavnom se projektuje za odredjeni posao. To ne rade 'domace' firme i strucnjaci, u svetu ima svega 3 ili 4 zemlje koje su u stanju da ih izvedu (u domicilnim zemljama ih samo sklapaju po uputstvima).

Moderan soft ground tunneling podrazumeva kopanje dubokih sahtova (tj launch pitova) a za njihovu podgradu se koriste ili sipovi ili dijafragme. Za BG uslove bi se na starogradskoj strani za kopanje tunela koristio najverovatnije earth pressure balance, a na NBG najverovatnije bentonit. Podgrada bi bila prefabrikovani beton sa zavrsnim injektiranjem (ne verujem da bi neko radio novu austrijsku metodu). Sleganja bi mogla da se resavaju kompenzacionim injektiranjem. Sve ove tehnologije su u Srbiji poznate bar 40 godina, ako ne i duze (Geosonda, Mostogradnja, Novkol). Gradnja tunela je danas pre svega logisticki nego tehnicki problem (treba izvesti svu tu zemlju, treba prostora za separatore, i za mesalice za bentonit i za lubrikante zemlje za EPBM).

Inace, Alstom je jos pre 3 godine zavrsio studiju opravdanosti za light rail sistem (sa Djilasom) ali je sve palo u vodu kad je pocela kriza u EU (nisu mogli da izvuku pare od francuske vlade). U pocetku je bila ideja da rade tunel ispod Bulevara, i skroz ispod Save, ali mislim da je poslednja varijanta overground LRT na Novom Beogradu (prakticno kontinualni most sa stubovima na sipovima, sa rasponima 25m - 30m, nesto slicno Docklands LRT ko je to video u istocnom Londonu).

I tu ja Princiju dam preporuku sa apetitom.
mariopan mariopan 12:24 07.11.2014

Re: Povraćaj

Dr M
занимљива ствар: проказани Вучић јесте премијер са најбољим посетама од свих досадашњих.


Paralelna zanimljivost: Najposećeniji kavez u ZOO vrtu je majmunara..

niccolo niccolo 12:27 07.11.2014

Re: Povraćaj

mrnjaaaaaaaaaau kad se zadužuješ skuplje se zadužuješ što si u problematičnijoj finanijskoj situaciji..

Aaa, pa što odmah nisi tako rekla. Kako si prvobitno napisala delovalo je da misliš na cenu našeg postojećeg duga. Vidiš sada koliko je važno da se čovek i bloger precizno izražava, poput mene recimo.

ama bre čovječe jel ti lijepo kažem da mi izgore kora

Primetio sam
nowhereman nowhereman 12:30 07.11.2014

Re: Francuski, čemu?


Vladimir Petrović
Pravilno je: n'est-ce pas ?


Vladimire, ja sam prestao da pratim zbivanja na blogu, od kako si ti počeo da se baviš dnevnom politikom i drugim komercijalnim temamam.

Drago mi je što vidim da si se vratio filologiji. Vredi!





principessa_etrusca principessa_etrusca 12:35 07.11.2014

Re: Francuski, čemu?

Recimo, zato da svaka zverka pokaze trag?

To "n'est pas" bi moglo da pokaze nepreciznost, nemar, aljkavost, nerazlikovanje poluznanja od znanja, razmetljivost itd, kao i odnos prema drugim stvarima i drugim znanjima.
antioksidant antioksidant 12:35 07.11.2014

Re: Povraćaj

kad ja kažem da je imovina u bankrotu najjeftinija, a ti kažeš kako nam dug nikad nije bio jeftiniji

zar ovo nisu potpuno suprotne stvari? kad si u bankrotu prakticno ne postoji nacin za novo zaduzenje (ako tadejus prica o tome, mrzi me da kopam u moru komentara zato i pitam - radi razjasnjenja)
niccolo niccolo 12:47 07.11.2014

Re: Povraćaj

antioksidant
kad ja kažem da je imovina u bankrotu najjeftinija, a ti kažeš kako nam dug nikad nije bio jeftiniji

zar ovo nisu potpuno suprotne stvari? kad si u bankrotu prakticno ne postoji nacin za novo zaduzenje (ako tadejus prica o tome, mrzi me da kopam u moru komentara zato i pitam - radi razjasnjenja)

Ono je izgleda htela da kaže: kad se zadužuješ skuplje se zadužuješ što si u problematičnijoj finanijskoj situaciji..
Ja sam to razumeo kao: delovalo je da misliš na cenu našeg postojećeg duga.
princi princi 12:48 07.11.2014

Re: Povraćaj

Ono sto nama nedostaje su upravo ti trgovci - ljudi koji su u stanju da sklope krupan posao i uzmu lovu. Ovih drugih, sljakera (makar kako obrazovani, vesti ili skupi bili), to se kupuje. Kao i masine.

Naprotiv, hohstaplera ima koliko hoces. Meni se cini da Srbiji trebaju solidni profesionalci u svim strukama.
antioksidant antioksidant 12:51 07.11.2014

Re: Povraćaj

niccolo
antioksidant
kad ja kažem da je imovina u bankrotu najjeftinija, a ti kažeš kako nam dug nikad nije bio jeftiniji

zar ovo nisu potpuno suprotne stvari? kad si u bankrotu prakticno ne postoji nacin za novo zaduzenje (ako tadejus prica o tome, mrzi me da kopam u moru komentara zato i pitam - radi razjasnjenja)

Ono je izgleda htela da kaže: kad se zadužuješ skuplje se zadužuješ što si u problematičnijoj finanijskoj situaciji..
Ja sam to razumeo kao: delovalo je da misliš na cenu našeg postojećeg duga.

ok, ja sam nju razumeo bas tako kako je i htela da kaze. tj pricate o razlicitim razlozima dolaska francuza: dosao je jer smo pred bankrotom pa da pokupi jeftino imovinu a ujedno da i mi dobijemo nesto sto trenutno ne mozemo da platimo(tu se metro moze uklopiti u pricu - uradimo vam metro, naplatimo aerodromom). to mozda i nije los koncept jer ako samo prodamo aerodrom ode to ponovo u tekucu potrosnju a metro je ipak neka investicija u infrastrukturu
freehand freehand 12:52 07.11.2014

Re: Povraćaj

princi
Ono sto nama nedostaje su upravo ti trgovci - ljudi koji su u stanju da sklope krupan posao i uzmu lovu. Ovih drugih, sljakera (makar kako obrazovani, vesti ili skupi bili), to se kupuje. Kao i masine.

Naprotiv, hohstaplera ima koliko hoces. Meni se cini da Srbiji trebaju solidni profesionalci u svim strukama.

Ja ih znam bar deset koji, u hemijskoj industirji, ili vode sopstvene biznise po Bliskom istoku, ili rade za najbolje svetske kompanije. od izgradnje i montaže do startovanja i rukovođenja petrohemijskim postrojenjima.
jkt2010 jkt2010 12:54 07.11.2014

Re: Povraćaj

antioksidant
kad ja kažem da je imovina u bankrotu najjeftinija, a ti kažeš kako nam dug nikad nije bio jeftiniji

zar ovo nisu potpuno suprotne stvari? kad si u bankrotu prakticno ne postoji nacin za novo zaduzenje (ako tadejus prica o tome, mrzi me da kopam u moru komentara zato i pitam - radi razjasnjenja)

Tadejus to i kaze: da Srbija nije u bankrotu upravo se vidi po tome sto moze da se zaduzuje jeftinije nego ikad..
Hansel Hansel 12:55 07.11.2014

Re: Povraćaj

nowhereman
Uzgred, da pitam: koliko je koštala parada, zna li se?

Koja?
niccolo niccolo 12:56 07.11.2014

Re: Povraćaj

to mozda i nije los koncept

Naravno, to je drugi* deo našeg nesporazuma. Stalno mi prebacuje da sam negativno pričao o metrou. A ja baš bio neutralan i objektivan i sve tako...


* Realno prvi deo, oko tog duga, i nije nesporazum, nego sam je malo zezao iz čiste dosade
princi princi 12:58 07.11.2014

Re: Povraćaj

po Bliskom istoku

Kazem, Srbiji, lako je Bliskom istoku, oni mogu da kupe koga hoce i za koje pare hoce. Hteo sam samo da kazem da je taj 'trgovacki' kapitalizam zasnovan iskljucivno na marketingu, trgovini ugovorima i kreditima, i iza koga ne stoji nikakav know-how, nikakva supstanca, jedno veliko zlo.
princi princi 13:00 07.11.2014

Re: Povraćaj

Tadejus to i kaze: da Srbija nije u bankrotu upravo se vidi po tome sto moze da se zaduzuje jeftinije nego ikad..

Famous last words... Ovo je ili zestoki hohstapleraj ili tragicno neznanje: razlog relativno (istorijski) niske cene kapitala nikako nije niski nivo srpskog duga nego deflacija u razvijenom svetu i zaustavljanje emerging marketa.
jkt2010 jkt2010 13:03 07.11.2014

Re: Povraćaj

princi
Ono sto nama nedostaje su upravo ti trgovci - ljudi koji su u stanju da sklope krupan posao i uzmu lovu. Ovih drugih, sljakera (makar kako obrazovani, vesti ili skupi bili), to se kupuje. Kao i masine.

Naprotiv, hohstaplera ima koliko hoces. Meni se cini da Srbiji trebaju solidni profesionalci u svim strukama.

Eto. To sto su za tebe hohstapleri za mene su pravi poslovni ljudi.
Na pr, "hohstapler" obezbedi ugovor na recimo pola milijarde evra; pa jos obezbedi naplatu. Ja mislim, kad bi "solidnom profesionalcu" (na pr tebi?) ponudio 35 soma mesecno (napr), verovatnoca je da bi te imao u kancelariji u ponedeljak.
niccolo niccolo 13:07 07.11.2014

Re: Povraćaj

da bi te imao u kancelariji u ponedeljak.

Ne podržavam seksualno ekspolatisanje zaposlenih.

princi princi 13:11 07.11.2014

Re: Povraćaj

35 soma

Zavisi o kojim se somovima radi. Neke somove mozes sebi u guzu da stavis, o drugima mozemo da razgovaramo. Zezam se, preskup sam ja za tebe, i sa i bez seksa.
G.Cross G.Cross 13:13 07.11.2014

Re: Povraćaj

jkt2010
antioksidant
kad ja kažem da je imovina u bankrotu najjeftinija, a ti kažeš kako nam dug nikad nije bio jeftiniji

zar ovo nisu potpuno suprotne stvari? kad si u bankrotu prakticno ne postoji nacin za novo zaduzenje (ako tadejus prica o tome, mrzi me da kopam u moru komentara zato i pitam - radi razjasnjenja)

Tadejus to i kaze: da Srbija nije u bankrotu upravo se vidi po tome sto moze da se zaduzuje jeftinije nego ikad..


Srbija se ne zaduzuje jeftinije je nego ikad zato sto joj je porastao rejting nego zato sto su globalne kamate na istorijskom minimumu.
Na primer Moody's rating za Srbiju je B1 koji spada u spéculative debt rating.
antioksidant antioksidant 13:20 07.11.2014

Re: Povraćaj

spéculative debt rating.

постоје разне врсте спекулација а неке од њих укључују и врло активну контролу оних који се задужују (типа мој велики пријатељ)
hajkula1 hajkula1 13:34 07.11.2014

Re: Povraćaj

Hansel
Зна ли неко када је посета уговорена, још пре назнака да ће Путин доћи, или после? Чини ми се потенцијално занимљивим тај податак.



Baš sam htela da pitam isto.


Nebojsa Krstic
Cenim da Šešeljev povraćaj u maticu nema nikakvog značaja, bio bolestan, bio zdrav.



Mislim da ima. Biće još jedan sužanj 12 godina, bez presude.


Ništa se neće desiti i za desetak dana to će biti stara vest koje se nećemo ni sećati.


Što se nas tiče, kratka pamet i brz zaborav, ne prvi put. Jedino, kad bi... (baba bi bila deda).

Trudiće se Av da sve to proguta medijska tama, praviće klovna od učitelja, duhovnog vođe, oca, zaštitnika, kuma.
Moguće je da će Šešelj dobiti podršku, simpatije, iz neke vrste poštovanja i empatije. Ostalo, zavisi i od spoljnog faktora.

G.Cross G.Cross 13:35 07.11.2014

Re: Povraćaj

antioksidant
spéculative debt rating.

постоје разне врсте спекулација а неке од њих укључују и врло активну контролу оних који се задужују (типа мој велики пријатељ)


Evo definicija:
Obligations rated B are considered speculative and are subject to high credit risk.
antioksidant antioksidant 13:37 07.11.2014

Re: Povraćaj

G.Cross
antioksidant
spéculative debt rating.

постоје разне врсте спекулација а неке од њих укључују и врло активну контролу оних који се задужују (типа мој велики пријатељ)


Evo definicija:
Obligations rated B are considered speculative and are subject to high credit risk.

знам дефиницију само знам да постоје и разне врсте инвеститора :). некима су гаранције правосудни систем а некима.. то је поента коментара.
tadejus tadejus 13:38 07.11.2014

Re: Povraćaj

G.Cross

Srbija se ne zaduzuje jeftinije je nego ikad zato sto joj je porastao rejting nego zato sto su globalne kamate na istorijskom minimumu.Na primer Moody's rating za Srbiju je B1 koji spada u spéculative debt rating.


ah
investitori jesu često ovce ali ipak ne prate taj Moody's kao čobanina nego ponešto odluče i mimo njega..
šta tačno odluče može se jasno vidjeti ako se prati indeks zvani EMBI
a taj je, gle, praktično na istorijskom minimumu za Srbiju..
ne biva to za bankrotirane zemlje..
ne treba iz toga naravno zaključiti kako smatram da Srbija i bankrot nikako ne idu u istoj rečenici ali ne idu u ovom kontekstu u koji bi cijenjeni Nikola da ih meće..

pa tako dođosmo do konteksta metroa i francuza
i kažete taj Moody kaže da ne mirišemo kao poljsko cvijeće..
so what?
dal to možda onda znači da mogućnost povoljnog zaduživanja (pogotovo ako bi bilo po fiksnoj stopi i na duži rok) ne bi trebalo iskoristiti da se uzme neki kredit i investira u neku infrastrukturu?
ne, ne znači..

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:58 07.11.2014

Re: Povraćaj

jkt2010
Predrag Brajovic
Па зато што нема искусне и стручне инжињере и раднике.
Ovo je skroz pogresno shvatanje. Neka on obezbedi posao i placanje tih miliona/milijardi, a radnike, opremu i sta god mu drugo treba moze da angazuje od tamo gde ima.

:)
Ти стварно у ово верујеш?
У ствари, не разумем примедбу. Можда сам је погрешно разумео?

Свакодневно се у Србији срећем са слабим професионализмом, незнањем и несналажењем у послу. На свим пољима. Такође, најчешће су нам институције накриво посађене, са слабим процедурама, регулаторним телима, контролорима изведбе. Од свих државних, с којима сам непрекидно у контакту, једино несумњива позитивна искуства имам са АПРом. Рекли су ми, тамо, да је наш АПР прекопирани ирски. Лепа и успешна копија.

Хоћу да кажем да нама страшно пуно недостаје знање. Професионализам. Прави приступ послу. Нама аутопутеви пропадају две године после изградње. То скоро да нигде нема. То значи да ни ови што граде ни ови што их контролишу не раде нешто како треба? Зашто? Једним делом јесте разлог лоповисање, другим делом разлог је незнање.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:01 07.11.2014

Re: Povraćaj

G.Cross
Srbija se ne zaduzuje jeftinije je nego ikad zato sto joj je porastao rejting nego zato sto su globalne kamate na istorijskom minimumu.

Нема другог разлога. Пара на светском тржишту има к'о шаше. Наравно, кад се штампају колико год треба :)

Има више пара него прилика за њихово улагање.
Ето, зато, нама метроа.
hajkula1 hajkula1 14:09 07.11.2014

Re: Povraćaj

Predrag Brajovic
Француска је дошла најпре да овде заради паре.
Метро и аеродром су у игри.

Ипак, занимљива ствар: проказани Вучић јесте премијер са најбољим посетама од свих досадашњих.


Sve muve, ose, bumbari i ostala gamad, jure na med. Čovek doktorirao na tajnim ugovorima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:09 07.11.2014

Re: Povraćaj


Sad će svi retardirani blogeri da potcenjuju posetu...nego nije ni bitno, nek ništa ne valja što je došao Francuz...sociološki i istorijski je zanimljiv momenat:

Dva čoveka iz iste antievropske stranke...jedan se samoubio boreći se sa globalističkim vetrenačama, drugi nazdravlja premijeru Francuske pošto su pre toga zajedno slušali Marseljezu.

To je ipak loodilo vredno pažnje.


Ја сам укапирала да му се дивиш, тек то је лудило вредно пажње.
А можда сам погрешно скапирала?


U Srbiji je uobičajen tok mentalnog razvoja - regresija.

Ona je opšteodobravajuća i socijalno prihvatljiva. Svako ko pokuša da se popravi obično biva ismejan od strane gomiletine.

U takvoj se inverziji vrednosti dođe do situacije u kojoj su ratni zločinci, u stvari, mučenici koji "čame u haškom kazamatu", a oni koji se na bilo koji način prihvate nekog javnog posla su per definitionem hulje, lopovi i kriminalci.

To je prvi aspekt fenomena, drugi je taj koji ti, kao PR opštih mesta u razmišljanju prosečnog blogera, pokazuješ gornjim komentarom. On tebe pozicionira kao neku vrstu komunalnog policajca ili komesara koji beleži ideološka i moralna skretanja i javno ih denuncira.

Super!

Evo da ti olakšam posao: oduševljen sam Vučićem. On je moj idol. Njegov sam plaćenik. Njegov sam špijun. On me ovde poslao. Divim se Vučiću bezgranično. A ni prema Nikoliću nisam ravnodušan. Eto.

Ako te još nešto zanima, slobodno pitaj.
tadejus tadejus 14:17 07.11.2014

Re: Povraćaj

Predrag Brajovic

Нема другог разлога. Пара на светском тржишту има к'о шаше.


naravno da ima.. jer da nije tako taj EMBI bi nam bio nizak od momenta kad su pare počele da se množe ko šaša.. a nije bio..
a i sada bi već počeo dobro da pocupkuje jer je pipa skoro pa zavrnuta..
a on kilavi..
nije tobaš tako prosta matematika
G.Cross G.Cross 14:21 07.11.2014

Re: Povraćaj

Tadejus

pa tako dođosmo do konteksta metroa i francuza


a oce metro da prolazi kroz Beograd na Vodi?
tadejus tadejus 14:25 07.11.2014

Re: Povraćaj

G.Cross
oce metro da prolazi kroz Beograd na Vodi?


ne znam, al ako ne prođe ima onom Krstiću mame mamine da se naspominjemo..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:29 07.11.2014

Re: Povraćaj

tadejus
Пеђа
Нема другог разлога. Пара на светском тржишту има к'о шаше.

naravno da ima.. jer da nije tako taj EMBI bi nam bio nizak od momenta kad su pare počele da se množe ko šaša.. a nije bio..
a i sada bi već počeo dobro da pocupkuje jer je pipa skoro pa zavrnuta..
a on kilavi..
nije tobaš tako prosta matematika

Наравно да није. Нити сам ја рекао супротно. Како год било, у корену свега јесте да пара има. И да су се немилице штампале. Нарочито Јапан и Америка. Мислим да сам добро упамтио, али Америка је годинама штампала 8% свог БДПа. Јапан слично, мрзи ме сад да тражим податке. Узгред, предвиђали су да ће Јапан због тога урушити. А ништа се косоокима није десило :)

Углавном, мислим да јесте истина како светски слободни капитал у овом трену грчевито тражи своје место да се удоми. Око Африке се џапају Кинези и АМери и Руси. Потом, Кинези су све озбиљнији инвеститори и у Европи. Дакле -- тврдим -- већи је проблем у овом трену оплодити капитал него га наћи. Ситуација је другачија него претходних година.

И, да... И Србија осећа, у банкарском сектору, то олакшање каматних политика. Ја не памтим повољније услове за задуживање у Србији. (Жалио ми се један банкар -- да немају коме да дају паре. Нема здравих бизниса.)

П.Н.

Штампа се, штампа, до неба...
Under the plan, described by one commentator as Japan’s “shock and awe,” the Bank of Japan (BoJ) said it would double Japan’s monetary base from Y135 trillion ($US1.43 trillion) to Y270 trillion in two years. This will be achieved by stepped-up purchases of long-term government bonds, lifting the average maturity of its holdings from three to seven years.
The BoJ will expand its balance sheet by the equivalent of 1 percent of gross domestic product (GDP) every month for the remainder of this year and by 1.1 percent per month in 2014. This is around double the rate of expansion of the US Federal Reserve’s holdings, which are growing by about 0.54 percent of GDP each month through the US Fed’s quantitative easing program.


ИЗВОР
hajkula1 hajkula1 14:30 07.11.2014

Re: Povraćaj

omega68
Ako mi budemo u stanju da im platimo metro, i ako metro bude izgrađen...to je jako dobra vest za Srbiju...n'est pas?

Ne pričaj u ime države Srbije.
Pričaj u ime države Beograd.
Platite metro vi.



Ebo te patak, ako smo platili Železaru, pa Fijat, pa Gorenja, pa... šta je metro za nas







Ne znam koje je konačna verzija metroa, ako bude nadzemni, biće kao tramvaj, znači, uzalud bačene pare.
freehand freehand 14:32 07.11.2014

Re: Povraćaj

Пеђа


Tepaj mi, tepaj mi!
hajkula1 hajkula1 14:45 07.11.2014

Re: Povraćaj

Atomski mrav
35 najvećih francuskih kompanija, možda bude i neke koristi od ove posete - što se ovih ostalih spoljnopolitičkih "uspeha" tiče, biće da su na nivou škole jezika - danas ćemo imati diktat iz ruskog, nemačkog, engleskog...




Jao, gde me podsećaš na simultano prevođenje na ruski.

Što se ekskurzije predstavnika francuskih kompanija, kado da je prvi put. Bili skupovi u Beču, u Nemačkoj... pa opet, pa u GB, pa u međuvremenu ovde dolaili od šeika pa redom...

Da ne pominjem tajne ugovore i podsticaje?
djordj.e djordj.e 14:49 07.11.2014

Re: Povraćaj

Super. Taman da je najgori opet ima gradjanska prava kao i ti i ja. Drzava je duzna da stiti svoje gradjane. Ako ti pristajes da te drzava stiti kao sto je njega onda imamo razlicita ocekivanja sta drzava treba da radi.


Šešelj i njegovi (vidi naslov) su 90-ih imali mnogo veća gradjanska prava od većine, dakle ne ista. Tačno je da bi država trebalo da štiti svoje gradjane, ali, koja država? Ovde postoji vlast, narod i prostor, ne i država. To što je farsa od suda učinila i čini pojedinim gradjanima Srbije, pa i Šešelju, ne treba da nam "zamagli pogled", ovo nije povratak Džedaja već Gospodara Sita.
fijumau fijumau 14:53 07.11.2014

Re: Povraćaj

Krstic
U takvoj se inverziji vrednosti dođe do situacije u kojoj su ratni zločinci, u stvari, mučenici koji "čame u haškom kazamatu", a oni koji se na bilo koji način prihvate nekog javnog posla su per definitionem hulje, lopovi i kriminalci.


Nije fer... pa oni se ubise da dokazu da je covek ratni zlocinac vec cirka 12 godina i nista. A sve sto je trebalo da urade je da pitaju tebe sta ti mislis o tome.
omega68 omega68 15:16 07.11.2014

Re: Povraćaj

Ebo te patak, ako smo platili Železaru, pa Fijat, pa Gorenja, pa... šta je metro za nas

NISTE TREBALI
Trebali ste da kažete da se ZATVORI železara i da ljude usmere da prave vino i da izvoze po svetu.
Trebali ste da kažete da se NE PRAVI FAS i da ljude usmere da izvoze suvu šljivu po celom svetu.
Trebali ste da kažete da se NE PRAVI Gorenje i da ljude usmere da rade ono što u tom kraju najbolje uspeva pa da izvoze po svetu.
NEĆEMO DA SE USREĆIMO SA STRANIM INVESTITORIMA.Kao što je bankrotirala ''Mura'' pa propade i 1.maj koji je ta raspala ''Mura'' kupila i upropastila.
To je princip, ne rade to samo nama.NEMA LEBA OD TOGA
Mi moramo da vratimo proizvodnju onoga što nam uspeva i OD SVOJIH PARA.MAKAR SE ZADUŽILI DA ZAPOČNEMO CIKLUS.
Posle će biti i za taj usrani metro.
P.S.
Rusi nude pare za početak ciklusa i tržište za plasman.Šta još čekamo?
nowhereman nowhereman 15:27 07.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojša Krstić
Sad će svi retardirani blogeri da potcenjuju posetu...nego nije ni bitno, nek ništa ne valja što je došao Francuz...sociološki i istorijski je zanimljiv momenat:
Dva čoveka iz iste antievropske stranke...jedan se samoubio boreći se sa globalističkim vetrenačama, drugi nazdravlja premijeru Francuske pošto su pre toga zajedno slušali Marseljezu.
To je ipak loodilo vredno pažnje.


Ја сам укапирала да му се дивиш, тек то је лудило вредно пажње.
А можда сам погрешно скапирала?


Nebojša Krstić
U Srbiji je uobičajen tok mentalnog razvoja - regresija.
Ona je opšteodobravajuća i socijalno prihvatljiva. Svako ko pokuša da se popravi obično biva ismejan od strane gomiletine.
U takvoj se inverziji vrednosti dođe do situacije u kojoj su ratni zločinci, u stvari, mučenici koji "čame u haškom kazamatu", a oni koji se na bilo koji način prihvate nekog javnog posla...


...a ONI? Koji - oni? Neki javni radnici, volonteri... šta li su?

Dobro je, onda, nema razloga da sumnjamo i brinemo, jer onda to nisu ONI - saučesnici i učesnici, izvršitelji, pomagači, douošnici, satrapi.


mikele9 mikele9 18:27 07.11.2014

Re: Povraćaj

Paralelna zanimljivost: Najposećeniji kavez u ZOO vrtu je majmunara..

pnbb pnbb 19:15 07.11.2014

Re: Povraćaj

PS. Kuriozitet je da u danu kad se objavljuje Šešeljev povratak, Vučić u Beogradu prima francuslog premijera i delegaciju od 35 najvećih francuskih kompanija

hm, na dan krcunove sahrane, ceda je primio kirka daglasa..
ima tu nesto
pnbb pnbb 19:19 07.11.2014

Re: Povraćaj

Iskreno, zabole me dupe za prava bilo kog štićenika Trubunala u Hagu.

Iskreno, Krstiću, ovo je stav nedostojan prosečnog radikalskog ili drugosrbijanskog vonabi intelektualca - što mu negde u sovjoj suštini dođe na isto - a ne Nebojše Krstića.


posto nisam ni jedno ni drugo, a ni trece, rado bih dopunio krsticevu izjavu-

Iskreno, zabole me dupe za prava bilo kog štićenika Trubunala u Hagu koji se preziva seselj.

e sad dal i drzavu treba da zaboli, to je vec duga prica
jer drzava, vec odavno, to nisam ja
jkt2010 jkt2010 23:41 07.11.2014

Re: Povraćaj

.
jkt2010 jkt2010 23:43 07.11.2014

Re: Povraćaj

GCross
Srbija se ne zaduzuje jeftinije je nego ikad zato sto joj je porastao rejting nego zato sto su globalne kamate na istorijskom minimumu.


Osim tebe i Princija niko ni prica o srpskom rejtingu nego se prica o srpskom bankrotu. Posto bi to zaduzivanje bilo da je Srbija u bankrotu, bez obzira na globalne kamate? E a posto nije, pa su kamate male, pa se isplati kreda za metro.
emsiemsi emsiemsi 07:08 08.11.2014

Re: Povraćaj

srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
princi

:))))))))))))))), sine, ovaj Krle do balcaka. Svaka cast.


Ja sve pokušavam da pročitam izmedju redova neko fino podjebavanje, ali mi ne polazi za rukom. Ne mogu da verujem da je ovako ušao, brate, ko Alien.




Osećaš se ugroženim, neko ti dira u lebensraum ili šta?


A, evo i Krletova sardinica se javila.

Ово што си написао стварно није лепо !
emsiemsi emsiemsi 08:29 08.11.2014

Re: Povraćaj

princi
35 soma

Zavisi o kojim se somovima radi. Neke somove mozes sebi u guzu da stavis, o drugima mozemo da razgovaramo. Zezam se, preskup sam ja za tebe, i sa i bez seksa.

О каквом сексу се ради !?
Нисам пратио !
hajkula1 hajkula1 15:04 08.11.2014

Re: Povraćaj

niccolo
Predrag Brajovic
niccolo
Sve se slažem. Jedino što ništa od toga nema veze s onim što sam ja hteo da kažem (poslednja rečenica).

Чекај, зар има неко правило да коментар мора да има смисла и везе са оним што цитира???

I to što kažeš, nema. Inače, to što si pomenuo za građevinsku važi i za Južni tok. Po sporazumu bi prednost trebalo da imaju ruski i srpski izvođači, ali naši nemaju mašine koje bi mogle to da rade (barem onaj glavni deo posla). Niti ima drugih takvih projekata u Srbiji pa da je racionalno kupovati ih. Tako da će naši verovatno da dobiju neke sporedne (i manje plaćene) stvari...


Iz iskustva u poslovanju s rusima (može da važi i za partnere iz drugih država ali oni imaju sasvim drugačiju poslovnu politiku, da ne kažem interese).
To što je trenutno takva situacija da naši verovatno nemaju neke mašine, ne znači da ih neće imati kad počne izvođenje.
Neko je pomenuo da nemamo ljude koji upravljaju nekim mašinama, što je lako rešivo. Ima ljudi.
Tajna je u lizingu (mašina), ugovor o konzorcijumu (postaješ, kratko rečeno, ruski izvođač a poreze i dažbine uplaćuješ u srpski budžet) i tako dalje. Samo je uslov da si firma od poverenja. Bez korupcije, provizija... Ruskom gigantu je važno da se posao završi bez mrlja i bez cimanja a našoj firmi da dobije posao, da nastavi saradnju, da su nam podizvođači naši ljudi jer su najisplativiji u poređenju s bilo kojim strancima.

hajkula1 hajkula1 15:30 08.11.2014

Re: Povraćaj

omega68
Ebo te patak, ako smo platili Železaru, pa Fijat, pa Gorenja, pa... šta je metro za nas

NISTE TREBALI
Trebali ste da kažete da se ZATVORI železara i da ljude usmere da prave vino i da izvoze po svetu.
Trebali ste da kažete da se NE PRAVI FAS i da ljude usmere da izvoze suvu šljivu po celom svetu.
Trebali ste da kažete da se NE PRAVI Gorenje i da ljude usmere da rade ono što u tom kraju najbolje uspeva pa da izvoze po svetu.
NEĆEMO DA SE USREĆIMO SA STRANIM INVESTITORIMA.Kao što je bankrotirala ''Mura'' pa propade i 1.maj koji je ta raspala ''Mura'' kupila i upropastila.
To je princip, ne rade to samo nama.NEMA LEBA OD TOGA
Mi moramo da vratimo proizvodnju onoga što nam uspeva i OD SVOJIH PARA.MAKAR SE ZADUŽILI DA ZAPOČNEMO CIKLUS.
Posle će biti i za taj usrani metro.
P.S.
Rusi nude pare za početak ciklusa i tržište za plasman.Šta još čekamo?


Sve što pitaš, komentarišeš mi je jasno, bili bi saglasni. (Boldovala sam neke detalje da istaknem saglasnost.)

Odavno sam pisala da u Srbiji postoji zabrana za ruski kapital i to ponovila nekoliko puta. Većina mi se rugala, ismevala me. Posle dešavanja oko Južnog toka, podsmeh se utišao. Do tada je zabrana za ruski kapital skrivana od javnosti.

Pomenula sam primer o luci Kovin. Rusi su (odprilike, pre više od 10 godina) bili veoma zainteresovani da zakupe luku na 100 godina, da izgrade kargo, pretakalište (sa svim najstrožim ekološkim uslovima) i druge objekte. Srbija bi imala veoma lepe parice svake godine. Znam jer smo dobili zahtev za ponudom za izvođenje radova (veoma zahtevna ponuda). U nekoj fazi izrade, smo sve stopirali. Zašto? Jer smo dobili informaciju iz vlade da se neće ulaziti u tu investiciju s Rusima. O tome nismo smeli da pričamo a Rusi su tražili, skoro molili da s izradom ponude nastavimo, koju će da finansiraju, da plate lizing ili rent-a-kar za vozila, odnosno sve troškove odlaska na teren pri izradi ponude, hotelski smeštaj... dnevnice za izlazak... avans... A da nismo imali informaciju, Rusi bi nam za džabe platili. Ne možeš da im kažeš pravi razlog, a oni rešavaju svaki izgovor, udovoljavaju. Ne želiš da budeš neprofesionalan, nefer a primoran da učestvuješ u farsi. Veoma težak period za mene, i zbog države i zbog firme i lično.


Mis`im, slobodno tržište.


mariopan mariopan 15:45 08.11.2014

Re: Povraćaj

@ Небојша Крстић

Ију колики одговор?

Хвала.

Дакле регресија?
То објашњава оно што ми није било јасно: како си ти од декларисаног демократе стигао до вадикалског фана господара Вучића. Ето само то ми ние било јасно и хвала на одговору.

Само се мало бринем ( немам других питања, хвала на понуди) ..елем, ако кренеш тим путем, путем регресије ка вадикалима, лако је могуће да стигнеш до стадијума амебе а да и не приметиш?

Остало што пишеш у твом одговору није било моје питање, не знам откуд си све то покупио али хвала ти у сваком случају.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:36 08.11.2014

Re: Povraćaj

emsiemsi
srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
princi

:))))))))))))))), sine, ovaj Krle do balcaka. Svaka cast.


Ja sve pokušavam da pročitam izmedju redova neko fino podjebavanje, ali mi ne polazi za rukom. Ne mogu da verujem da je ovako ušao, brate, ko Alien.




Osećaš se ugroženim, neko ti dira u lebensraum ili šta?


A, evo i Krletova sardinica se javila.

Ово што си написао стварно није лепо !


omega68 omega68 20:45 08.11.2014

Re: Povraćaj

Rusi su (odprilike, pre više od 10 godina) bili veoma zainteresovani da zakupe luku na 100 godina, da izgrade kargo, pretakalište (sa svim najstrožim ekološkim uslovima) i druge objekte. Srbija bi imala veoma lepe parice svake godine. Znam jer smo dobili zahtev za ponudom za izvođenje radova (veoma zahtevna ponuda). U nekoj fazi izrade, smo sve stopirali. Zašto? Jer smo dobili informaciju iz vlade da se neće ulaziti u tu investiciju s Rusima. O tome nismo smeli da pričamo a Rusi su tražili, skoro molili da s izradom ponude nastavimo, koju će da finansiraju, da plate lizing ili rent-a-kar za vozila, odnosno sve troškove odlaska na teren pri izradi ponude, hotelski smeštaj... dnevnice za izlazak... avans... A da nismo imali informaciju, Rusi bi nam za džabe platili. Ne možeš da im kažeš pravi razlog, a oni rešavaju svaki izgovor, udovoljavaju. Ne želiš da budeš neprofesionalan, nefer a primoran da učestvuješ u farsi. Veoma težak period za mene, i zbog države i zbog firme i lično.

]Други важан део неспоразума између Русије и Србије тиче се Јужног тока. Чини се да је Србија у тој ствари, кријући се иза политичких притисака из Брисела, суштински крила озбиљне покушаје корупције од седам нула. То је Русима изгледало као да неко прави будале од њих, на шта су, као и свака велика сила, посебно осетљиви.
hajkula1 hajkula1 02:05 09.11.2014

Re: Povraćaj

omega68
Rusi su (odprilike, pre više od 10 godina) bili veoma zainteresovani da zakupe...


]Други важан део неспоразума између Русије и Србије тиче се Јужног тока. Чини се да је Србија у тој ствари, кријући се иза политичких притисака из Брисела, суштински крила озбиљне покушаје корупције од седам нула. То је Русима изгледало као да неко прави будале од њих, на шта су, као и свака велика сила, посебно осетљиви.


Treći važan deo nesporazuma je u bližoj istoriji, gde smo zavrtali Ruse, uzimali avanse a zaboravljali na obaveze, čak smo ih ucenjivali, omalovažavali... Sramota.
O korupciji i provizijama su javno progovorili i Česi i Poljaci (mi dolazimo da pomognemo a neki vaši traže proviziju) i Japanci (japanski ambasador u Beogradu). Bila bih zahvalna da ruska strana to kaže glasno.

Rusi pokazuju veliko interesovanje, na primer za kupovinu železare, (Putin) dok Vučić brzom-brzinom juri u London da istu nudi amerima (...). Naravno, usledila je opomena za dug za gas. I ko zna koje sve dogovore s Putinom je Vučić omalovažio, hteo da izigra.
Sumnjam da je izbor prevodilice bio smišljen, kao alibi u lošem prevođenju za izvrdavanje dogovora; s druge strane, dokazivanje zapadnim prijateljima-mentorima da mu poseta Predsednika RF Putina, malo znači.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:29 09.11.2014

Re: Povraćaj

omega68
Rusi su (odprilike, pre više od 10 godina) bili veoma zainteresovani da zakupe luku na 100 godina, da izgrade kargo, pretakalište (sa svim najstrožim ekološkim uslovima) i druge objekte. Srbija bi imala veoma lepe parice svake godine. Znam jer smo dobili zahtev za ponudom za izvođenje radova (veoma zahtevna ponuda). U nekoj fazi izrade, smo sve stopirali. Zašto? Jer smo dobili informaciju iz vlade da se neće ulaziti u tu investiciju s Rusima. O tome nismo smeli da pričamo a Rusi su tražili, skoro molili da s izradom ponude nastavimo, koju će da finansiraju, da plate lizing ili rent-a-kar za vozila, odnosno sve troškove odlaska na teren pri izradi ponude, hotelski smeštaj... dnevnice za izlazak... avans... A da nismo imali informaciju, Rusi bi nam za džabe platili. Ne možeš da im kažeš pravi razlog, a oni rešavaju svaki izgovor, udovoljavaju. Ne želiš da budeš neprofesionalan, nefer a primoran da učestvuješ u farsi. Veoma težak period za mene, i zbog države i zbog firme i lično.

]Други важан део неспоразума између Русије и Србије тиче се Јужног тока. Чини се да је Србија у тој ствари, кријући се иза политичких притисака из Брисела, суштински крила озбиљне покушаје корупције од седам нула. То је Русима изгледало као да неко прави будале од њих, на шта су, као и свака велика сила, посебно осетљиви.

Osetljivi su, aha.
hajkula1 hajkula1 04:11 09.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Jeste, samo što smo se nagledali raznih Arapa, nemaca, Britanaca i naslušali i himni i Miljacki i Kale (znači brdo) i prodaje šrafova po londonskim mesarama, pa smo tu gde smo.
A u krasnom smo, onom što se piše malim slovom.

Putin je ovde bio svojim poslom. Došao na 6 sati...Francuz došao na dva dana, sa impresivno velikom delegacijom.

To je imbecilima kojima blog b92 obiluje izuzetno dobar povod da se klibere, ali poseta je vrlo značajna i nesvakidašnja. Trebalo bi da čovek bude ozbiljan baksuz i/ili glupak pa da to negira.



Francuski premijer ima težak zadatak

http://www.srbijadanas.net/francuski-seljaci-zatrpali-zgradu-francuske-vlade-sa-100-tona-govana-video/


Док француски премијер Мануел Валс заједно са Александром Вучићем обећава куле и градове у Србији и успут обилази поплављени Обреновац дотле су француски сељаци том истом премијеру затрпали зграду владе са 100 тона гована илити стајског ђубрета...



omega68 omega68 12:06 09.11.2014

Re: Povraćaj

Osetljivi su, aha.

Ne razumem.Bre, ja toliko ne mrzim Soroša koliko ti mrziš Ruse.Šta ti je?
Da te nisu silovali?
Ili ti silovali babu '45.?
hajkula1 hajkula1 13:25 09.11.2014

Re: Povraćaj

omega68
Osetljivi su, aha.

Ne razumem.Bre, ja toliko ne mrzim Soroša koliko ti mrziš Ruse.Šta ti je?
Da te nisu silovali?
Ili ti silovali babu '45.?



To su bili Ukrajinci, 45`, da nije nešto pobrkao
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:43 09.11.2014

Re: Povraćaj

Osetljivi su, aha.

Ne razumem.Bre, ja toliko ne mrzim Soroša koliko ti mrziš Ruse.Šta ti je?


Taman posla. Ja volim Ruse. Neki od mojih najomiljenijih pisaca, kompozitora i režisera su Rusi.

Meni se čini da Ruse ne voli, odnosno, ne čini im uslugu, onaj ko ovde od njih pravi ono što oni nisu...i ko ih stavlja na pijedestal naših ideoloških spasilaca ...jerbo ni to nisu. Rusija ne može da nam bude primer ni po po svom pristupu demokratiji... niti oni nas percipiraju onako kako vidimo mi njih.

Mislim da se ovde stvorila pesebna politička kategorija, ne rusofila, već otvorenih udvorica, poltrona i idolopoklonika ruskog predsednika, što je neumesno i neprijatno svim pristojnim Rusima...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana