Astrologija| Filozofija| Jubileji| Politika

Tomo, Aco - muštuluk!

freehand RSS / 06.11.2014. u 21:39

Evo kuma na kapiji! 

Kako mislite - nema nikog kod kuće?!

Kad je ono Vojislav Šešelj kretao na ispunjavanje svoje životne misije Slobodan Milošević je bio živ. I čekao ga.

I Zoran Đinđić je bio živ, i sa pravom, ispostavilo se, očekivao da ga vise neće sresti.

Sa Trga republike ispraćali su ga četnici svih srpskih zemalja, a govorom ga obodrio I kum I zamenik u SRS, vojvoda Tomislav Nikolić. Kao ratnik ratnika kako sam reče, kao našeg Voju, Vojislava, Šekija, Šešu. A Šešelj je njima sutradan na aerodromu poručio da će se boriti za sve četnike a da njima u amanet ostavlja da sruše dosmanlijsku vlast.

 

I ode Šeki...

Tako je to bilo. I za ovaj kratki tekst njegovo tamnovanje i odbrana nisu od bitne važnosti. Već poslednji dani koje je pušten da provede u domovini i eventualne reperkusije koje će njegovo pojavljivanje doneti Srbiji, inače i do sada više puta najavljivano poslednjih godina.

Jer u međuvremenu smo spoznali da koga nema na bedžu nema ni u srcu, a naročito u majndsetu. Ponovo otkrili tradicionalno srpsko kumstvo kao smrtonosnu bolest. A dočekali, bogami, i pad dosmanlija i dolazak Mastera&Dizastera.. 

Verujem da se Šešelj kao lud cerio prateći čuda I otkrovenja poput onog o tako brižljivo čuvanoj pada Berlinskog zida, spoznaje vrednosti protestantizma i razvoj čerčilizma i degolijanstva  nekadašnjih dosovskih La Pasionaria..  I nije da nije smešno, samo da čovek ne mora da živi pod njima i među njima.

Eto nam, dakle, vojvode Šešelja ponovo u Srbiji. Da vidimo sada ko će ga i kako dočekati, ko će i kako sprečiti njegovo političko delovanje i kontakte sa javnošću. Jasno je za koga je on junak i martir, no je pitanje - šta je za one druge?  

I da li će sa tim u vezi, sem sudskog veća Haškog Tribunala i ovde neko morati da pojede sve što je izasebe izasrao.

Edit: u čitavom kontekstu više je nego interesantna, u svojoj morbidnosti i licemerju još jedna dimenzija: Šešelj je teško bolestan a natezanje između Tribunala i Vlade Srbije izgleda kao idiotska farsa u kojoj Hag hoće po svaku cenu da ga se reši a Srbija ne bi da ga primi, ali to čine tako da izgleda da Hag ne bi da ga pusti a Srbija ga jedva čeka. I onda prvi postavljaju idiotske uslove, drugi te uslove ne mogu da ispune, prvi kažu - ma nema veze, al dajte to malo zbog javnosti, a drugi kažu - a ne, ne, mi smo pošteni!

I onda eto dobijemo smešnu stranu istorije, u kojoj se vojvoda od zarđale kašike iz varvarskog ropstva vraća među svoje liliputance.

Jednom kao tragedija, drugi put kao farsa.

 

 

 



Komentari (387)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 13:54 09.11.2014

Re: Povraćaj

Meni se čini da Ruse ne voli, odnosno, ne čini im uslugu, onaj ko ovde od njih pravi ono što oni nisu...i ko ih stavlja na pijedestal naših ideoloških spasilaca ...jerbo ni to nisu. Rusija ne može da nam bude primer ni po po svom pristupu demokratiji... niti oni nas percipiraju onako kako vidimo mi njih.

Ovo je krajnje interesantna tema. Ne znam šta su ti "ideološki spasioci", niti znam ko ih tako doživljava. Mislim da je percepcija ovde takva da su u pitanju slovenska, pravoslavna braća koja imaju mnogo para, gasa, nafte, aviona i tenkova. Se što se očekuje od bogatog ujke, koji, eto, više nije preko Atlantika nego preko Bugarske.
Sa druge strane imamo problem što drugi deo posmatrača u Srbiji Ruse vidi i dalje kao Sovjetski Savez i komunističko strašilo. Što oni takođe nisu.

Kao što ni Zapad odavno nije uzor po pitanju demokratije a tek ne po pitanju iskrenosti u vrednostima kojima društvo stremi. Stara doktrina da unutrašnja politika počiva na idealima/ustavu a spoljna na interesima ne važi više čak ni za ideološki indoktrinirane i zaslepljene. Bar za one inteligentne među njima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:06 09.11.2014

Re: Povraćaj

Kao što ni Zapad odavno nije uzor po pitanju demokratije a tek ne po pitanju iskrenosti u vrednostima kojima društvo stremi. Stara doktrina da unutrašnja politika počiva na idealima/ustavu a spoljna na interesima ne važi više čak ni za ideološki indoktrinirane i zaslepljene. Bar za one inteligentne među njima.

Hteo sam da kažem da "rusofilija" ovde nije postavljena ni kao panslovenstvo, ni kao ljubav prema kulturi i oružju...već kao ideološki koncept...kao najznačajniji deo desnog, porodičnovrednosnog pogleda na svet.
omega68 omega68 15:15 09.11.2014

Re: Povraćaj

Ovo je krajnje interesantna tema. Ne znam šta su ti "ideološki spasioci", niti znam ko ih tako doživljava. Mislim da je percepcija ovde takva da su u pitanju slovenska, pravoslavna braća koja imaju mnogo para, gasa, nafte, aviona i tenkova. Se što se očekuje od bogatog ujke, koji, eto, više nije preko Atlantika nego preko Bugarske.
Sa druge strane imamo problem što drugi deo posmatrača u Srbiji Ruse vidi i dalje kao Sovjetski Savez i komunističko strašilo. Što oni takođe nisu.

Kao što ni Zapad odavno nije uzor po pitanju demokratije a tek ne po pitanju iskrenosti u vrednostima kojima društvo stremi. Stara doktrina da unutrašnja politika počiva na idealima/ustavu a spoljna na interesima ne važi više čak ni za ideološki indoktrinirane i zaslepljene. Bar za one inteligentne među njima.

Nemam šta da dodam.
Krstiću i ostali botovi:
NAS TA EVROPA ZA KOJOM UMIRETE NEĆE.
HOĆE NAS EVROPA EVROPSKIH NARODA.
To su dve različite stvari.
Ovo za čim ljudi sa takvim stavom ''umiru'' je levičarsko, judeo-masonsko, bankstersko (rotšildsko ) viđenje celog sveta pa i Evrope.Podrazumeva nestanak bilo čega što određuje nacionalno, različito, osobeno, identitetski...
Evropa evropskih naroda prvo uvažava naciju, državu te nacije pa sve ostalo.
Bez jake države nema ni nacije.
Ono što mnogi naši ''intelektualci'' neshvataju je da im je pod formom ''demokratije'' uvaljen koncept novog svetskog poretka - ''svi ste jedna nacija a ja sam vam Gazda''.Oni što su verovali u bratstvo-jedinstvo su se najlakše upecali.Mada, istini za volju, mnogi to još uvek debelo naplaćuju u parama


omega68 omega68 15:22 09.11.2014

Re: Povraćaj

"rusofilija" ovde nije postavljena ni kao panslovenstvo

Kod mene jeste
ni kao ljubav prema kulturi

takodže
i oružju.

to me oružje nije ubijalo, samo branilo
deo desnog

to nije valjda neka sramota ili zločin?
porodičnovrednosnog pogleda na svet

Šta je loše u porodičnovrednosnom pogledu na svet?
Treba da bude NEporodičnovrednosno?
O čemu ti pričaš?Kako te nije sramota?Ko te je vaspitao da ne podnosiš porodicu?
Ako ti svoju ne poštuješ, niko ti ne daje pravo da prosipaš te nenormalne poglede na svet.
Kapiraš?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:00 09.11.2014

Re: Povraćaj

Ono što mnogi naši ''intelektualci'' neshvataju je da im je pod formom ''demokratije'' uvaljen koncept novog svetskog poretka - ''svi ste jedna nacija a ja sam vam Gazda''.Oni što su verovali u bratstvo-jedinstvo su se najlakše upecali.Mada, istini za volju, mnogi to još uvek debelo naplaćuju u parama

Nije "neshvataju", nego "ne shvataju".

O uvaljivanju demokatije, judeo-masonskom viđenju sveta i ostalim fašistoidnim opštim mestima, moraš da pričaš s nekim svog kalibra.
hajkula1 hajkula1 16:19 09.11.2014

Re: Povraćaj

omega68
Ovo je krajnje interesantna tema. Ne znam šta su ti "ideološki spasioci", niti znam ko ih tako doživljava. Mislim da je percepcija ovde takva da su u pitanju slovenska, pravoslavna braća koja imaju mnogo para, gasa, nafte, aviona i tenkova. Se što se očekuje od bogatog ujke, koji, eto, više nije preko Atlantika nego preko Bugarske.
Sa druge strane imamo problem što drugi deo posmatrača u Srbiji Ruse vidi i dalje kao Sovjetski Savez i komunističko strašilo. Što oni takođe nisu.

Kao što ni Zapad odavno nije uzor po pitanju demokratije a tek ne po pitanju iskrenosti u vrednostima kojima društvo stremi. Stara doktrina da unutrašnja politika počiva na idealima/ustavu a spoljna na interesima ne važi više čak ni za ideološki indoktrinirane i zaslepljene. Bar za one inteligentne među njima.

Nemam šta da dodam.
Krstiću i ostali botovi:
NAS TA EVROPA ZA KOJOM UMIRETE NEĆE.
HOĆE NAS EVROPA EVROPSKIH NARODA.
To su dve različite stvari.
Ovo za čim ljudi sa takvim stavom ''umiru'' je levičarsko, judeo-masonsko, bankstersko (rotšildsko ) viđenje celog sveta pa i Evrope.Podrazumeva nestanak bilo čega što određuje nacionalno, različito, osobeno, identitetski...
Evropa evropskih naroda prvo uvažava naciju, državu te nacije pa sve ostalo.
Bez jake države nema ni nacije.
Ono što mnogi naši ''intelektualci'' neshvataju je da im je pod formom ''demokratije'' uvaljen koncept novog svetskog poretka - ''svi ste jedna nacija a ja sam vam Gazda''.Oni što su verovali u bratstvo-jedinstvo su se najlakše upecali.Mada, istini za volju, mnogi to još uvek debelo naplaćuju u parama




Opsednutost, šta li je? Lepo su (smo) od EU zvaničnika više puta čuli izjavu, da nema proširenja narednih X godina.

Posebno što, ako pogledamo kako je uređena i na šta liči ta tvorevina, shvatamo da niti smo mi za nju niti ona za nas.
Naročito ne želim u zajednicu koja negira i ruši osnovne ljudske vrednosti. Meni je porodica na prvom mestu. Uostalom, počev od inauguracija, pri raznim svečanostima, pri dodeli priznanja, svi na tom stvarno trulom zapadu, govor počinju izrazom zahvalnosti porodici, dok nešto suprotno nameću običnom narodu.

Negativan stav i osećanja prema porodici, govori o poremećaju razvoja ličnosti.
Neki pripadnici ljudske vrste odbacuju razum i temeljna osećanja, odbacuju suštinu čoveka
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:35 09.11.2014

Re: Povraćaj

Posebno što, ako pogledamo kako je uređena i na šta liči ta tvorevina, shvatamo da niti smo mi za nju niti ona za nas.
Naročito ne želim u zajednicu koja negira i ruši osnovne ljudske vrednosti. Meni je porodica na prvom mestu. Uostalom, počev od inauguracija, pri raznim svečanostima, pri dodeli priznanja, svi na tom stvarno trulom zapadu, govor počinju izrazom zahvalnosti porodici, dok nešto suprotno nameću običnom narodu.

Negativan stav i osećanja prema porodici, govori o poremećaju razvoja ličnosti.
Neki pripadnici ljudske vrste odbacuju razum i temeljna osećanja, odbacuju suštinu čoveka

Bravo!

Izbijaš na vrh top liste "najgluplji komentar meseca novembra".
omega68 omega68 19:18 09.11.2014

Re: Povraćaj

"najgluplji komentar meseca novembra"

А ти одређујеш шта је глуп коментар?Некоме си ти глуп са својим спиновањем да нема плана за уништење Срба и Србије.
Глуп си, можда, што ниси калибар да схватиш шта је јудео-масонка завера?
Али знаш чији је коментар глуп.
Обавестио сам модератора да те брише и банује.
Стоко без репа, умишљени снобу
freehand freehand 19:35 09.11.2014

Re: Povraćaj

Обавестио сам модератора да те брише и банује.
Стоко без репа, умишљени снобу

Ako si već obavestio moderatora ne vidim zašto i ti pišeš stvari za brisanje i banovanje.
omega68 omega68 19:54 09.11.2014

Re: Povraćaj

Gde su autor i moderacija da zaštite od vređanja jednu damu koja nije vređala?
freehand freehand 20:03 09.11.2014

Re: Povraćaj

omega68
Gde su autor i moderacija da zaštite od vređanja jednu damu koja nije vređala?

Omga, prijatelju, pa to "glup komentar" je ovde postalo kao dobar dan, a i dama nije od porcelana. Opusti malo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:23 09.11.2014

Re: Povraćaj

А ти одређујеш шта је глуп коментар?Некоме си ти глуп са својим спиновањем да нема плана за уништење Срба и Србије.
Глуп си, можда, што ниси калибар да схватиш шта је јудео-масонка завера?

Omega, komentari su ti fašistoidni bulšit.

Ajd zdravo!
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:52 10.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Posebno što, ako pogledamo kako je uređena i na šta liči ta tvorevina, shvatamo da niti smo mi za nju niti ona za nas.
Naročito ne želim u zajednicu koja negira i ruši osnovne ljudske vrednosti. Meni je porodica na prvom mestu. Uostalom, počev od inauguracija, pri raznim svečanostima, pri dodeli priznanja, svi na tom stvarno trulom zapadu, govor počinju izrazom zahvalnosti porodici, dok nešto suprotno nameću običnom narodu.

Negativan stav i osećanja prema porodici, govori o poremećaju razvoja ličnosti.
Neki pripadnici ljudske vrste odbacuju razum i temeljna osećanja, odbacuju suštinu čoveka

Bravo!

Izbijaš na vrh top liste "najgluplji komentar meseca novembra".

Као и цео свет, и Европа је у флуксу и ја хајкулин коментар видим као покушај оријентације у свету у коме ствари за већину нису ни једноставне, ни очигледне.

У чему је проблем да се изнесе сопствени world view? Ваљда о свему може да се разговара без дисквалификација?
omega68 omega68 09:14 10.11.2014

Re: Povraćaj

komentari su ti fašistoidni bulšit.

Ти не знаш шта је фашистоидно.
Или знаш него ти се ИСПЛАТИ да га именујеш где год ти је корисно.
Сви смо или глупи или фашистоидни.У којој си ти манији гоњења...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:28 10.11.2014

Re: Povraćaj

Као и цео свет, и Европа је у флуксу и ја хајкулин коментар видим као покушај оријентације у свету у коме ствари за већину нису ни једноставне, ни очигледне.

У чему је проблем да се изнесе сопствени world view? Ваљда о свему може да се разговара без дисквалификација?

U čemu je problem da ja iznesem mišljenje da je pomenuti komentar o Evropi koja gazi "porodične vrednosti" najgluplji koji sam pročitao u mesecu novembru?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:29 10.11.2014

Re: Povraćaj

Ти не знаш шта је фашистоидно.
Или знаш него ти се ИСПЛАТИ да га именујеш где год ти је корисно.

Tačno! Meni se isplati, a ti si fašistoid volonter.
omega68 omega68 12:25 10.11.2014

Re: Povraćaj

ti si fašistoid

U početku perestrojke nacionalistička i patriotska štampa je upozoravala javnost na opasnost preuzimanja vlasti od strane Jevreja i masona. Tada im niko nije verovao, nalazeći se pod uticajem «demokratske» jevrejske štampe, koja je govorila: «Kakvi Jevreji? Kakvi masoni? Kakvi cionisti? Gde su oni? To je sve plod bolesne mašte prokletih «fašista». Društvo «Pamjat» i sam pojam «pamćenje» jevrejska štampa je u očima javnosti napravila pogrdnim. Danas se plodovi «bolesne mašte prokletih fašista» vide golim okom. Maske su cinično zbačene, i to dozvoljava ruskom narodu da najzad progleda. Tako da svako zlo ima i svoje dobro.

KNJIGA
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:18 10.11.2014

Re: Povraćaj

ti si fašistoid

U početku perestrojke nacionalistička i patriotska štampa je upozoravala javnost na opasnost preuzimanja vlasti od strane Jevreja i masona. Tada im niko nije verovao, nalazeći se pod uticajem «demokratske» jevrejske štampe, koja je govorila: «Kakvi Jevreji? Kakvi masoni? Kakvi cionisti? Gde su oni? To je sve plod bolesne mašte prokletih «fašista». Društvo «Pamjat» i sam pojam «pamćenje» jevrejska štampa je u očima javnosti napravila pogrdnim. Danas se plodovi «bolesne mašte prokletih fašista» vide golim okom. Maske su cinično zbačene, i to dozvoljava ruskom narodu da najzad progleda. Tako da svako zlo ima i svoje dobro.

Omega, ti si fašista koji misli da nije fašista ako se zakloni iza nekog ruskog fašiste.
omega68 omega68 15:04 10.11.2014

Re: Povraćaj

Ne, ti si lobista onih koji uništavaju pravoslavlje
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:45 10.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Као и цео свет, и Европа је у флуксу и ја хајкулин коментар видим као покушај оријентације у свету у коме ствари за већину нису ни једноставне, ни очигледне.

У чему је проблем да се изнесе сопствени world view? Ваљда о свему може да се разговара без дисквалификација?

U čemu je problem da ja iznesem mišljenje da je pomenuti komentar o Evropi koja gazi "porodične vrednosti" najgluplji koji sam pročitao u mesecu novembru?

Hajkula je rekla da EU "negira i rusi osnovne ljudske vrednosti" (misleci na porodicu) i ja to ne bih odbacila a priori kao glupost. O tome moze da se razgovara jer izvesno ima elemenata i za i protiv te tvdnje, medjutim, ti nazalost nemas obicaj da argumentujes.

Pored toga je rekla da je njoj "porodica na prvom mestu". To je njen pogled na svet i ja pozdravljam sto ga je ovde podelila.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:30 10.11.2014

Re: Povraćaj

Hajkula je rekla da EU "negira i rusi osnovne ljudske vrednosti" (misleci na porodicu) i ja to ne bih odbacila a priori kao glupost. O tome moze da se razgovara jer izvesno ima elemenata i za i protiv te tvdnje, medjutim, ti nazalost nemas obicaj da argumentujes.

Tačno to je rekla i to što je rekla je preispoljna glupost.

Šta da argumentujem?

Pored toga je rekla da je njoj "porodica na prvom mestu". To je njen pogled na svet i ja pozdravljam sto ga je ovde podelila.

I meni je na prvom mestu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:39 11.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic

Tačno to je rekla i to što je rekla je preispoljna glupost.
Šta da argumentujem?


Да даш неки аргумент зашто је нешто глупост, т.ј. зашто ти мислиш да је нешто глупост.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:02 11.11.2014

Re: Povraćaj

Да даш неки аргумент зашто је нешто глупост, т.ј. зашто ти мислиш да је нешто глупост.

Nešto je glupost kad nema veze sa istiniom, sa mozgom i sa realnošću.

Nešto je glupost kad je toliko glupo da ne mora da se argumentuje jer samo od sebe vrišti govoreći: "Ovo je stravična glupooooost!!!"
principessa_etrusca principessa_etrusca 02:13 11.11.2014

Re: Povraćaj

Vojislav Stojković

Država, čiji predsednici, ne pokazuje ni minimum poštovanja za borce poginule u ratovima, koje je sama započela i vodila, nema nikakavu budućnost.

Апсолутно.

У вези са тим бих поделила слике спектакуларне инсталације код лондонског Тауера која се састоји од 888.246 керамичких цветова, по један за сваког погинулог британског или колонијалног војника у Првом светском рату. Скоро двадесет хиљада волонтера је "садило" цветове, а вероватно исто толико ће демонтирати инсталацију, очистити и упаковати сваки цвет - сви су унапред продати, а тако прикупљени новац (око 15М фунти) ће ићи добротворним организацијама војних ветерана.







hajkula1 hajkula1 10:35 11.11.2014

Re: Povraćaj

omega68
Ne, ti si lobista onih koji uništavaju pravoslavlje


Pusti ga, pravi se da nema pojma ili se slažesa ciljem. Skoro je od visokih zvaničnika iz EU i iz SAD to mogao da čuje i čuo je sigurno ali je to sigurno čuo (kao i svaki prosečan bloger).

Evo da podsetim (žao mi je ako sajt nije odgovarajući, ima dosta sajtova i na drugim jezicima koji o ovome pišu).



ZBIGNJEV BŽEŽINSKI PORUČIO: Komunizam je gotov, na redu je da uništimo pravoslavlje

Pravoslavlje i pravoslavni narodi su jedini pravi protivnici globalizma. Drugi narodi nemaju alternativu globalizaciji, pa tako ni Kina niti zemlje muslimanskog sveta nisu u mogućnosti da ponude neki svetski moralni projekat.

Rusija je danas jedina preostala prepreka na njihovom putu ka uspostavljanju vlasti nad celim svetom. Zato je glavni cilj Novog svetskog poretka uništenje pravoslavlja. Poznati američki geopolitičar Zbignjev Bžežinski vidi glavnu opasnost za Novi svetski poredak u pravoslavlju, dok savetnik u ministarstvu spoljnih poslova SAD, ništa manje poznati S. Hantington, piše da su Rusija i njena pravoslavna civilizacija neprikladne za Novi svetski poredak i zato ovu civilizaciju treba promeniti.

Zapadne elite su veoma predano radile na razbijanju SSSR-a i Jugoslavije, država čiji su zaštitnici bili ruski i srpski narod. U tim procesima Zapad nije birao sredstva. Koristio je najpodlije metode i najgore zločince da bi došao do svog cilja. Dok je Zapad spremao etničko čišćenje Srba u RSK, RS i KiM dajući podršku hrvatskom fašisti Franji Tuđmanu, Zbignjev Bžežinski je 1993. godine upozorio tadašnjeg predsednika SAD Klintona da što pre treba završiti sa ruskom nacionalnom manjinom u bivšim sovjetskim republikama kako Rusija u budućnosti ne bi ispunila taj vakuum i opet postala imperija. Zapad mora zbog toga da ohrabri susede Rusije da se uključe u „evropsku ekonomsku i bezbednosnu sferu“ (EZ/EU i NATO). Trebalo je rešiti i pitanje miliona Rusa koji su preko noći postali manjinski narod i sprečiti ih da se povežu sa maticom.

Kako to izgleda na primeru srpskog naroda videli smo. Franjo Tuđman koji je uživao punu podršku Vašingtona i Brisela je uoči agresije na RSK 1995. godine na Brionima naredio hrvatskim oficirima da obezbede konačno rešenje za Srbe i njihov nestanak. Ustašama pod zaštitom Nemačke, Vatikana i SAD bilo je dozvoljeno da ispune Pavelićev testament i realizuju genocid nad Srbima. Kao što je u ratu protiv Srba Zapad upotrebio hrvatske naciste, u ratu protiv ruskog naroda on koristi ukrajinske naciste. SAD,EU i NATO su sada glavni saveznici profašističkih snaga u Ukrajini .Ameriku ne zanima ni da li su to fašisti, ni da li su teroristi, već samo koliko mogu da im pomognu u ostvarenju ciljeva. Podsetiću da su SAD i u Bosni sarađivale sa Al Kaidom, a 1999. na Kosmetu bile udarna pesnica OVK, iste one organizacije koju su sami stavili na spisak terorističkih grupa. Upotrebom nacističkih bandi protiv srpskog i ruskog naroda SAD i EU su pokazali da su pravi naslednici Adolfa Hitlera.

Jasno je da severnoatlantskim elitama Ukrajina neće ni za sto godina biti potrebna, nego im je potrebno da geopolitički otrgnu Ukrajinu od Rusije i da je pretvore u antiruski poligon za početak rata. Zapadni monstrumi znaju da je Rusija najveći i najjači bastion odbrane Svetog Pravoslavlja, i zato su uništavali i podjarmljivali prvo manje pravoslavne narode, a sada su krenuli na Rusiju misleći da je sada čas i da sada konačno mogu da unište Pravoslavlje….

Čitav dvadeseti vek politiku rimokatoličkog Zapada prema pravoslavnim Srbima karakteriše genocidna politika do istrebljenja .Kako nas Amerikanci, Nemci, Englezi, Vatikan i ostali zapadni antihristi vide kao „male Ruse“ bez obzira na uvlakaćku politiku pojedinih političara na vlasti, njihova jedina želja ostaje ista: uništiti Srbe i Srbiju zauvek. Mi za njih nikada nećemo biti dobri jer smo pravoslavci!

Vekovima je Rim nastojao da pokatoliči Srbe ili da uguši pravoslavlje i u tom cilju je oberučke pomagao sve strane sile koje su na Balkanu nastupale kao neprijatelji Srba. Ogroman broj svetskih naučnika je odavno u svojim naučnim radovima dokazao da je rimokatolička crkva vekovima istrajno delovala kao vodeća svetska zločinačka organizacija, lišena ikakvih moralnih skrupula i rukovođena najogoljelijim makjavelističkim principima. U svojoj želji za univerzalnom svetskom dominacijom nije se ni malo ustručavala da na najsuroviji način likvidira pojedince, društvene skupine i uništi čitave narode, ako su joj i pasivno stajali na putu ostvarenja te dominacije.

U tom cilju kreirala projekt veštačke hrvatske nacije pretežno od srpskih konvertita, zloupotrebljavajući ime jednog malog časnog naroda slavne prošlosti ali gotovo nestalog pred turskom najezdom. Vatikanski falsifikatori su krivotvorili navodnu hrvatsku istoriju, a genocidnim zločinima ustaša nad Srbima, stvorili su monstruoznu “hrvatsku” državu. Poznato je da su 743 rimokatolička sveštenika bili pripadnici ustaškog pokreta i lično ubijali Srbe, Jevreje i Cigane. Čak su i nacisti, vodeći knjigovodstvo o ustaškom “učinku” u Jasenovcu čudili i nisu mogli shvatiti odakle tolika monstruoznost!? Jedno vreme Jasenovac je bio pod kontrolom fra Filipovića Majstorovića koji je priznao da je svojom rukom ubio 30 000 Srba. Tokom vladavine ustaša uništeno je oko 300 pravoslavnih crkava, a 128 sveštenika zlostavljano i ubijeno.

Papa Pije Dvanaesti bio je zadovoljan katoličenjem Srba u Hrvatskoj. Ko je odbio da bude pokatoličen bio je likvidiran. Hrvatska će ostati i zapamćena kao jedina zemlja u kojoj su tokom Drugog svetskog rata postojali posebni logori za decu…..

Ovih dana, pravoslavni ljudi širom sveta ne mogu a da ne osete radost zbog buđenja Rusije, koja je visoko podigla zastavu hrišćanskih vrednosti i poziva ljude i narode pod nju. Hoće li Srbija imati snage da joj se na putu pridruži?

Nama Srbima ne treba nova, evropska Jugoslavija. Mi imamo loša iskustva sa takvim tvorevinama. Naš nacionalni interes nije da postanemo deo propalog projekta EU. Mi jesmo Evropljani. Naša lepenska i vinčanska civilizacija je stvorila Evropu. Srbiji, kao meti Zapada i pravoslavnoj zemlji, nema opstanka bez Rusije. Rusija je nuklearna zemlja, i ako ona uzme Srbiju u zaštitu, onda će se situacija sasvim drugačije rešavati. Rusiji se sada daje još jedna istorijska prilika da trasira i izgradi pravedniju sudbinu čovečanstva.A ko Rusija izdrži, svet će biti drugačiji, kudikamo bolji i pravedniji.I što je najvažnije – u njemu će biti nas…

Sveti Sava je odvojio Srpstvo od Rima, čiji su križari vladali Vizantijom. Tražeći autokefaliju za svoju crkvu od patrijarha carigradskog 1219. godine u maloazijskoj Nikeji, gde su se nalazili ostaci Vizantijskog carstva, on je državu Nemanjića zauvek opredelio. Kako je govorio vladika budimski Danilo, iz Evrope je već tada dopirao smrad inkvizitorskih lomača i Sv. Sava je hteo da spase svoj narod od pada u jeres….

Jedna od osnovnih karakteristika pravoslavlja kao religije jeste autokefalnost pravoslavnih Crkava kojom se, u jedinstvu vere, praktično priznaje njihova posebnost, nacionalna jurisdikcija i zasebna kultura, uključivši i njihov etnički karakter. S toga je među pravoslavnim narodima njihova Crkva oduvek bila ne samo simbol vere već i sastavni deo nacionalnog identiteta, čuvar tradicije i izvor duhovnosti koji je i u najtežim vremenima davao smisao i nadu. Za razliku od nadnacionalnih religija kakve su katoličanstvo ili budizam, Pravoslavne Crkve su uvek delile sudbinu svog naroda, odnosno ljudi čiju su veru propovedale, a svest o toj sudbinskoj povezanosti bitna je istorijska dimenzija pravoslavlja.

Katoličanstvo je pre svega sistem državne i poslovne delatnosti, to je najveća, najuticajnija i najbogatija firma na svetu. Vera je u katoličanstvu nije nukleus postojanja, srce svega, već sredstvo za manipulaciju. Katolička crkva ima sistem osvajanja prostora drugih religijskih zajednica, misonarska područja u koja ubacuje ljude i ogromna sredstva. Toga u pravoslavlju nema.

Istorija srpskog naroda i njegove Crkve takođe je satkana na ovoj povezanosti, a oni koji su, iz raznih pobuda, napadali srpski narod i njegove etničke prostore uvek su na meti imali i Srpsku Pravoslavnu Crkvu (SPC). Otuda ne može biti iznenađenje što je tako i sada kada se Srbija našla na putu širenja evro-atlantske Imperije, koja, opet, nije sama sebi cilj već predstavlja samo fazu u globalističkom osvajanju sveta, odnosno stvaranju novog planetarnog totalitarnog društva koje njegovi tajanstveni tvorci nazivaju Novim Svetskim Poretkom (Novus Ordo Seclorum). Već se zna da će Novi Svetski Poredak intelektualni i finansijski centar imati u Londonu, vojni u Vašingtonu, a religijski u Vatikanu. Naravno, sama ta religija neće imati mnogo veze sa hrišćanskim katoličanstvom kakvo danas poznajemo…..

(The Balkan Chronicles)



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:35 11.11.2014

Re: Povraćaj

Pusti ga, pravi se da nema pojma ili se slažesa ciljem. Skoro je od visokih zvaničnika iz EU i iz SAD to mogao da čuje i čuo je sigurno ali je to sigurno čuo (kao i svaki prosečan bloger).

U pravu si, ja sam, po nalogu Bžežinskog, naterao vladike da voze najskuplje Audije, da kriju i zataškavaju pedofilstvo među sobom, da svoje palate nameštaju skupoceniim nameštajem, da bacaju antemu na homoseksualce i pozivaju na nasilje protiv njih jerbo su pederi izazivači poplava...a popove da naplaćuju usluge u evrima.
omega68 omega68 18:15 11.11.2014

Re: Povraćaj

Ovaj podatak nadopunjuje ono što već postoji u knjizi „Dugo kretanje“, u kojoj sam opisao strah Vatikana da Sile Osovine gube svetski rat i da treba, u zadnji čas, učiniti promene da sovjetske trupe ne okupiraju celu Evropu i bez savezničke pomoći. Prilikom posete Stepinca Vatikanu zbog ovih stvari 1943, on je bio kritikovan, čak osuđivan od nekih kardinala, da je kriv za ustaška zlodela od 1941. nad Srbima. Francuski kardinal Tiseran optužio ga je u lice da je kriv za nasilno pokrštavanje 350.000 pravoslavnih Srba i da su mu zbog toga draži Srbi od Stepinčevih Hrvata.

U knjizi sam takođe opisao svu pozadinu ovih pokušaja Vatikana, za koje je posebno bila zainteresovana Velika Britanija. Ruzvelt je optuživao Hrvate da je u njihovoj državi od aprila 1941. do avgusta 1942. godine ubijeno 744.000. Od toga su Nemci ubili 78.000 ljudi, a Hrvati 600.000. Ruzvelt je nagoveštavao mogućnost da se Hrvati isključe iz stvaranja nove jugoslovenske države i da se cela stvar mora predati Srbima. Hrvate treba kazniti, kao sedam američkih država u građanskom ratu 1865, da im se nameće guverner, jer nisu dozreli za vođenje demokratske države. Britanija je onemogućila taj Ruzveltov naum.

Ovo je bio razlog da se Stepinac polako okretao ka hrvatskom komunizmu kao spasiocu od ove Ruzveltove kaštige. Stepinca su počeli nazivati filokomunistom, držao je govor o dobrim stvarima u komunizmu.

Kada se danas govori o nameri Vatikana da Stepinca proglasi svecem, ponoviću, nije Stepinac jedini zaslužan za likvidacije do milion Srba i nebrojenog broja Jevreja u hrvatskoj državi 1941-1945, nego katolička crkva u celini, sa papom Pijem II na čelu. U toj državi je od samog početka predviđana likvidacija pravoslavnog stanovništva. Luka Pjetromarki, Musolinijev diplomata, prilikom posete Zagrebu bio je zapanjen fanatizmom kojim je Pavelić zahtevao totalnu likvidaciju pravoslavnih u hrvatskoj državi.

Kažu, Stepinac nije kriv jer „nije znao“ za zločine nad Srbima 1941-1945. Ko za te zločine nije znao? Jevreje su proterali na prvi dan kapitulacije Jugoslavije, pre uspostavljanja ustaške vlasti, iz Gornjeg grada u Zagrebu, jer po tradiciji do 1918. godine to je za njih bila zabranjena zona. Tu je katedrala, Kaptol i glavne crkvene ustanove. .

Nekada filofašistička danas filoamerička, zajednica od milijardu i 200 miliona vernika u svetu predstavlja jedan od glavnih stubova u američkoj politici globalizacije. Zbog toga je rascepkana jugoslovenska država, a kraj cepkanja srpskog dela još nije na vidiku. Smetamo im zbog mogućeg našeg ustanka, u slučaju da se kriza sa Rusijom produbi.

Milorad Ekmečić
omega68 omega68 18:24 11.11.2014

Re: Povraćaj

Kako je Svedok pisao u proslom broju hrvatska i vatikanska obavestajna sluzba su deo svog rada u SCG posvetile unistavanju dokumentacije o zlocinima nad Srbima, Jevrejima i Romima u NDH. Prosle godine u eparhiji vladike Pahomija izgorela je do sada najpotpunija izlozba o genocidu nad Srbima u svetu. Autor postavke od najveceg drzavnog znacaja je istoricar umetnosti Bojana Isakovic. Izlozba Genocid nad Srbima 1941- 1945. i 1991- 1992. bila je zabranjena za prikazivanje u Zapadnoj Evropi, a mediji koji su i pored toga objavili podatke o njoj su ugaseni. Preciznom diverzijom ona je izgorela u konaku manastira Sveti Nikola mesec dana posto ju je sudija Ricard Mej u Haskom tribunalu uvrstio u dokazni materijal odbrane Slobodana Milosevica.
- Sama sam otisla u udruzenje Sloboda i dala im moje knjige, nastale na osnovu izlozbe, kako bi Milosevic mogao da ih koristi za odbranu - kaze Bojana Isakovic. - Ocigledno je da se u Hagu ne sudi samo Milosevicu, nego svim Srbima. To se jasno vidi iz optuznice. Poslednjeg dana svedocenja u Hagu Milana Babica, Slobodan Milosevic je na odgovor bivseg gradjanina RSK da mu nije poznato da su Hrvati ubijali srpske civile, predao sudu obe moje knjige Genocid nad srpskim narodom 1941 1945. i 1991- 1992. Sudija Mej ih je uvrstio u dokazni materijal odbrane. Mesec dana posle toga zapaljen je konak u Vranju u kojem je cuvana moja postavka. Sve je izgorelo. Sve! Ostalo je samo par nagorelih fotografija.
Svedok: Da li je pozar bio slucajan?
Bojana Isakovic: Pozar nije bio slucajan. Paljevina je izazvana izuzetno precizno. Izgorele su samo prostorije u kojima je bila gradja od drzavnog znacaja. Ostali delovi konaka izgledaju netaknuto! Plamen je bio visok 10 metara. Toga dana, 18. maja, temperatura je bila 30 stepeni, a na uvidjaju nam je receno da je najverovatnije grejalica uzrok pozara. Kako je to moguce kada grejalica nije koriscena, a nije ni bila u izgorelim prostorijama. U medjuvremenu je zapaljen i Hilandar. Opominjuca simbolika te tragedije je jasna, cela drzava nam je u plamenu, sve sto je srpsko gori i tu nema slucajnosti.
S: U to vreme pocinju i napadi na vladiku Pahomija koji je bio Vas domacin u Vranju...
B.I: Ta paljevina se d obro uklopila u stvoreni ambijent napada na vladiku Pahomija. On pripada onoj vrsti ljudi koji su imali potrebu da stite sve sto je strateski vazno za ovu zemlju. Najpre, slao je apele dosovskom rezimu da ne prodaje fabriku vode Heba Albancima i da sacuva posao za vecinsko srpsko stanovnistvo na tim prostorima. Vec tada je imao problema. Pokrenuo je inicijativu za ocuvanje Vlasinskog jezera koje treba da se proda Nemcima. Ta zemlja je nacionalizovana, a pre toga je pripadala Crkvi. Isti slucaj je sa zemljom na kojoj je danas fabrika Heba. Poznato je svima da je zdrava voda vec danas strateski proizvod i da najpoznatiji analiticari sa Zapada najavljuju da ce se za deset godina voditi ratovi za nju. Onda je jasno da je neko bacio oko na to prirodno bogatstvo Srbije i da nece stedeti truda da ga oduzme od nasih gradjana. Dakle, vladika je puno dobrog uradio za nase gradjane. Nikog nije napadao. Imao je ideje bolje od nasih drzavnika, a pomogao je nama da u konaku manastira Svetog Nikole u Vranju osnujemo institut za proucavanje genocida nad srpskim narodom.

E to je prava pozadina napada na Pahomija.Lako je bilo dati nešto siće nekolicini porodica da pričaju priču o pedofiliji.
Naravno, nikome nije neobično što baš TI širiš tu pričui dalje.
Krstiću radiš protiv interesa Srbije svesno ili nesvesno.Jbg...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:40 11.11.2014

Re: Povraćaj

Krstiću radiš protiv interesa Srbije svesno ili nesvesno.Jbg...

Ajd ne lupetaj.
omega68 omega68 20:07 11.11.2014

Re: Povraćaj

Meni se čini da Ruse ne voli, odnosno, ne čini im uslugu, onaj ko ovde od njih pravi ono što oni nisu

Evo - u brojkama i procеntima - šta jе Putin učinio za Rusiju

Pišе: Knеz A. A. TRUBECKOJ

• Za 12 godina Putin jе povеćao budžеt Rusijе 22 puta, vojnе rashodе 30 puta, BDP - 12 puta (Rusija jе sa 36-og mеsta po vеličini BDP skočila na šеsto),
• Povеćao jе zlatnе i dеviznе rеzеrvе zеmljе 48 puta!
• Povratio jе 256 nalazišta plеmеnitih ruda pod rusku jurisdikciju
(ostalo mu jе da vrati još samo tri!).
• Raskinuo jе najropskijе „libеralnе“ sporazumе o podеli proizvodnjе ikada zabеlеžеnе u istoriji.
• Nacionalizovao jе 65 odsto naftnе industrijе i 95 odsto gasnе
i drugih oblasti nacionalnе privrеdе.
• Podigao jе industriju i poljoprivrеdu
(Rusija vеć 5 godina zarеdom zauzima u svеtu 2 ili 3 mеsto po proizvodnji žitarica.
Timе jе prеtеkla SAD kojе sе nalazе na 4 mеstu).

• Povеćao jе prosеčnе platе u budžеtskoj sfеri 18,5 puta za 12 godina,
a prosеčnе pеnzijе 14 puta.
• Osim toga Putin jе ukinuo Hasavjurtski sporazum
- čimе jе odbranio tеritorijalni intеgritеt Rusijе, proglasio jе nеvladinе organizacijе pеtom kolonom i zabranio da političari imaju računе u inostranstvu,
odbranio jе Siriju i prеkinuo rat u Čеčеniji.
Likvidirao jе ogromni spoljni dug koji jе iznosio oko 400 milijardi dolara.

•Održao jе najbolju pobеdničku Olimpijadu u svеtskoj istoriji.

A, i Krim jе vratio!
Podsеtimo, u Rusiji sе vеć duži niz godina trudnicama dodеljujе takozvani majčinski kapital, koji sе konstantno uvеćava

– i ovе godinе iznosi prеko 9.000 еvra.

Ta suma novca sе dajе porodicama, kojе ga mogu potrošiti na otplatu stambеnog krеdita, izgradnju kućе, rеmont stana, a takođе i za plaćanjе dеčjеg vrtića i za
obrazovanja dеtеta, ali taj novac sе možе uplatiti i u pеnzioni fond majkе.

Povrh svеga toga, višеčlanе porodicе u Rusiji dodatno primaju i finansijsku
pomoć iz tamošnjih rеgionalnih budžеta,

pa tako ukupna suma novca koju dobijaju
za svako novo dеtе prеmašujе 10.000 еvra.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:34 11.11.2014

Re: Povraćaj

Evo - u brojkama i procеntima - šta jе Putin učinio za Rusiju

Radujem se svemu što je Putin učinio za Rusiju. Radujem se i svemu što je Obama učinio za Ameriku, a Fransoa Oland za Francusku.

Nego me trenutno više zanima šta je Nikolić učinio za Srbiju.
omega68 omega68 21:29 11.11.2014

Re: Povraćaj

Putin učinio za Rusiju

Obama učinio za Ameriku

Oland za Francusku

šta je Nikolić učinio za Srbiju

I ti misliš da to može da se poredi?Ti nas zajebavaš!Ne samo što smo mnogo manji nego ove tri zemlje.
Neki su nas prvo stavili pod okupaciju svojih zapadnih prijatelja.
Povratio jе 256 nalazišta plеmеnitih ruda pod rusku jurisdikciju

da li mi možemo ovo isto da uradimo?Toma Nikolić?Tadić?Čeda?Ko?
Kako da se takva stvar učini građanima Srbije, na korist, ako takvi kao ti kažu da to nije u skladu sa tržišnom privredom, da je to KGB-ovski naćin ponašanja...?
• Nacionalizovao jе 65 odsto naftnе industrijе i 95 odsto gasnе

Pogledaj da ovo isto radi Orban.Da to Tomislav Nikolić pokuša diglo bi se ''kuso i repato'' da objasni da je to ''guranje prsta u oko Briselu i kočenje našeg puta u obećanu EU''.
Ja sam pisao, afirmativno, blog kad su ukinute vize.Ali, šta smo mi koji nemamo pare da putujemo dobili?Ništa.
Evo, danas čitam da je Žarko Obradović, za vreme vlasti DS i SPS uludo potrošio pare za inkluziju dece sa posebnim potrebama.Što ga neko nije sprečio?EU?DB?Kako Tadić ili Toma to da spreče sami?Vidiš da je na delu sistem za porobljavanje naroda.Tu ni Francuska, Amerika,a Boga mi ni Nemačka nisu videle velike koristi od svojih predsednika.Putin je izuzetak.Pogledaj poslednje istraživanje koliko je popularan Oland.Ili Obama.Vide ljudi da nešto nije u redu, ali ne svataju šta.A pogledaj koliko procenata ima Putin.
Da imamo atomsku bombu - mogao bi naš predsednik da uradi nešto korisno.
I da, čudno je što prozivaš Tomu a ne onog ko IMA REALNU VLAST u ovoj zemlji.
Šta, Aca daje bonu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:03 11.11.2014

Re: Povraćaj

Da imamo atomsku bombu - mogao bi naš predsednik da uradi nešto korisno.

A ni konc logori za izdajnike ne bi bili na odmet?
hajkula1 hajkula1 00:58 12.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Pusti ga, pravi se da nema pojma ili se slažesa ciljem. Skoro je od visokih zvaničnika iz EU i iz SAD to mogao da čuje i čuo je sigurno ali je to sigurno čuo (kao i svaki prosečan bloger).

U pravu si, ja sam, po nalogu Bžežinskog, naterao vladike da voze najskuplje Audije, da kriju i zataškavaju pedofilstvo među sobom, da svoje palate nameštaju skupoceniim nameštajem, da bacaju antemu na homoseksualce i pozivaju na nasilje protiv njih jerbo su pederi izazivači poplava...a popove da naplaćuju usluge u evrima.



Ne čudi te ni malo, što nisu krenuli od Vatikana? Vidim da zameraš pojave, pa da te pitam.


hajkula1 hajkula1 01:06 12.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Evo - u brojkama i procеntima - šta jе Putin učinio za Rusiju

Radujem se svemu što je Putin učinio za Rusiju. Radujem se i svemu što je Obama učinio za Ameriku, a Fransoa Oland za Francusku.

Nego me trenutno više zanima šta je Nikolić učinio za Srbiju.



Tadić je bio mnogo duže predsednik... učinio je to da smo dobili Tomu Nikolića za predsednika.


Ponosiš?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:32 12.11.2014

Re: Povraćaj

omega68
"najgluplji komentar meseca novembra"

А ти одређујеш шта је глуп коментар?Некоме си ти глуп са својим спиновањем да нема плана за уништење Срба и Србије.
Глуп си, можда, што ниси калибар да схватиш шта је јудео-масонка завера?



Хосипитализација је једини лек.
omega68 omega68 09:34 12.11.2014

Re: Povraćaj

Па да, проверен рецепт твојих господара
Završni 77.smisao Davidove zvezde daje se u tumačenju Talmuda koji je zatvoren za Goje. Za ruske ljude o tom tumačenju je pisao J.N.Lukin (54) i naučnik-arabist, kandidat nauka Valerij Nikolajevič Jemeljanov u svojoj čuvenoj knjizi »Decionizacija« (15), za koju je on odležao u specijalnoj ludnici 6,5 godina.

Значи, Брајовићу, ниси смео да изостанеш ни из ове расправе.Мора да је тешко трчати по интернету и пратити све то.Фолираш се да се препоручујеш мосаду.
Ти си ситни корисни идиот који би да га светски владари ослободе уцене.Не вреди, ко прода душу ђаволу не излази лако из тог кола.
freehand freehand 09:37 12.11.2014

Re: Povraćaj

omega68
Па да, проверен рецепт твојих господара
Završni 77.smisao Davidove zvezde daje se u tumačenju Talmuda koji je zatvoren za Goje. Za ruske ljude o tom tumačenju je pisao J.N.Lukin (54) i naučnik-arabist, kandidat nauka Valerij Nikolajevič Jemeljanov u svojoj čuvenoj knjizi »Decionizacija« (15), za koju je on odležao u specijalnoj ludnici 6,5 godina.

Значи, Брајовићу, ниси смео да изостанеш ни из ове расправе.Мора да је тешко трчати по интернету и пратити све то.Фолираш се да се препоручујеш мосаду.
Ти си ситни корисни идиот који би да га светски владари ослободе уцене.Не вреди, ко прода душу ђаволу не излази лако из тог кола.


Omega - briš slike.
omega68 omega68 09:50 12.11.2014

Re: Povraćaj

А да мајмун престане да шаље људе у болницу.Још покондирено мора да прича ''хоспитализација''.Каква сељачина.
Котрљајуће камење са брда.
omega68 omega68 16:55 12.11.2014

Re: Povraćaj

A ni konc logori za izdajnike ne bi bili na odmet?

Ajd ne lupetaj
omega68 omega68 01:02 13.11.2014

Re: Povraćaj

konc logori

arcins arcins 00:21 07.11.2014

Black swan




Ocekujem zavrsni spektakl.
oskar-z-wild oskar-z-wild 00:54 07.11.2014

Blitz Online

Seselj was told about legal euthanasia


Magdalena Spalinska, Tribunal's spokesman did not want to comment situation considering Vojislav Seselj, but she did tell that prison unit in the Hague is completely carrying out the health care system, in a very competent way.


freehand freehand 08:55 07.11.2014

Sve je ok

"SNS ne brine povratak Šešelja"
Izvor: RTS, Tanjug



Beograd -- Šef poslaničke grupe SNS Zoran Babić izjavio je da ovu stranku ne brine povratak Vojislava Šešelja u Srbiju jer je politika koju on zagovara odavno prevaziđena.


Inače je meni nekako najintrigantnije pitanje u svemu ovome - šta je i koga Šešelj za sobom ostavio a šta i koga u Srbiji zatiče.
Dakle Srbija, a ne on kao takav.
Po mom sudu dva Europljanina sa fotografije odlična su i+lustracija procesa koji se u međuvremenu zbio.
reanimator reanimator 09:15 07.11.2014

Re: Sve je ok

šta je i koga Šešelj za sobom ostavio a šta i koga u Srbiji zatiče.

I to je jedina tema.
Čovek je došao da umre kod kuće.
Osim što će par psihopata na političkoj sceni tu situaciju da iskoristi da malo dižu tenziju i održavaju formu, neće se desiti ništa.
Možda da neku političku izjavu (a ja mislim da neće ni to), možda cela situacija bude povod da se prisetimo nekih zaboravljenih mediokriteta, koji će ničim izazvani da dobiju priliku da se oglase (gde si Mirčiću, kako je, jel se javlja Nataša) i to će da bude to.
qqriq qqriq 10:18 07.11.2014

Re: Sve je ok

reanimator
09:15 07.11.2014 / *novo
Re: Sve je ok
šta je i koga Šešelj za sobom ostavio a šta i koga u Srbiji zatiče.

I to je jedina tema.
Čovek je došao da umre kod kuće.


da, pišem brišem.
muka mi Od Svega i ako sad počnem pa nastavim, uništiću sebi dan.
neće da može.




hajkula1 hajkula1 13:39 07.11.2014

Re: Sve je ok

freehand


Inače je meni nekako najintrigantnije pitanje u svemu ovome - šta je i koga Šešelj za sobom ostavio a šta i koga u Srbiji zatiče.
Dakle Srbija, a ne on kao takav.



Srbija je u rukama preobučenih, ne samo radikala nego i Labusovih, Dinkićevih, Tadićevih, da ne kažem naprednjaka.
rade.radumilo rade.radumilo 09:14 07.11.2014

Farsa

Hag se sa Šešeljem našao u nebranom grožđu, kada su shvatili da je sve to njegovo četniokovanje i vojvodovanje bilo jedna velika konferencija za medije i da on sa ratnim dešavanjima ima taman toliko veze koliko njegovi puleni, danas, imaju veze sa reformama, borbom protiv korupcije itd.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:19 07.11.2014

Ništa bez Vučića

Vučić omogućio povratak Šešelja u Srbiju, tvrdi mali od kužine, rada, zapošljavanja, boračkih i socijalnih pitanja .
freehand freehand 10:25 07.11.2014

Re: Ništa bez Vučića

Vojislav Stojković
Vučić omogućio povratak Šešelja u Srbiju, tvrdi mali od rada i socijalne politike.

A Rasim Ljajić jutros govori o tome da je ovo prvi slučaj da u Hagu nisu tražili izjašnjavanje pritvorenika - jer im Šešelj to sigurno, kao ni do sada, ne bi potpisao. Da podsetim samo da je bilo nekoliko pokušaja da se stvar izvede tako kao da je on molio i tražio da ga puste ali ih je po tom pitanju ismejao. Višekratno.
Elem, ono što rekoh: da ga se ratosiljaju kako god mogu i otarase se bruke sa kojom ne znaju šta će, a ti nekakvi "uslovi" koje će nesrećni Rasim i Selaković morati da garantuju i ispunjavaju tu su u funkciji smokvinog lista.
S tim što nema šanse da i oni primene represiju ne bi liŠešelja odvoljili od medija.
Te ja za razliku od nekih kolega ipak tipujem da će biti zanimljivih izjava. Nije on džaba Il Grande Lajavi Krelac srpske politike.
Što se Vučićevog hodajućeg megafona tiče... nemam komentar.
Svaka čast Aleksandru Vučiću što je uspeo baš njega da izabere za ličnog lajavca.
Hansel Hansel 11:18 07.11.2014

Re: Ništa bez Vučića

S tim što nema šanse da i oni primene represiju ne bi li Šešelja odvoljili od medija.

Али, биће занимљиво да ли ће бити репресије да се медији одвоје од Шешеља.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:39 07.11.2014

Re: Ništa bez Vučića

slina i vulin se izgleda utrkuju koji će ,od njih dvojice, dublje u anus vučića?
hajkula1 hajkula1 13:43 07.11.2014

Re: Ništa bez Vučića

A Rasim Ljajić jutros govori o tome da je ovo prvi slučaj da u Hagu nisu tražili izjašnjavanje pritvorenika - jer im Šešelj to sigurno, kao ni do sada, ne bi potpisao. Da podsetim samo da je bilo nekoliko pokušaja da se stvar izvede tako kao da je on molio i tražio da ga puste ali ih je po tom pitanju ismejao. Višekratno.



Zbog toga ima poštovanje ne malo ljudi koji mu nisu istomišljenici.
shkval shkval 13:53 07.11.2014

Re: Ništa bez Vučića

такозвано: прдни да се надишем ваздуха...
hajkula1 hajkula1 14:14 07.11.2014

Re: Ništa bez Vučića

Vojislav Stojković
Vučić omogućio povratak Šešelja u Srbiju, tvrdi mali od kužine, rada, zapošljavanja, boračkih i socijalnih pitanja .



Sve mu trči u susret, udarajući se nogama u dupe.


Šta misliš, koga če (AV&TN) da delegira da ga sačeka? S obzirom da je Šešeljev povratak dogovoren između vlasti u Srbiji i Haga, bar tako kažu.

Gde će gospoda iz zagrade biti u to vreme?
hajkula1 hajkula1 01:16 12.11.2014

Re: Ništa bez Vučića

stefan.hauzer
slina i vulin se izgleda utrkuju koji će ,od njih dvojice, dublje u anus vučića?



Men`se čini da je veća gužva.
freehand freehand 10:30 07.11.2014

Florens Artman

Šta se dešava sa ovim tužiocima kad odu iz Tribunala?!
Artman: Šta je sa presudom Šešelju?
Izvor: Tanjug

Sarajevo -- Portparolka bivše haške tužiteljke Karle del Ponte, Florens Artman rekla je da je bilo očekivano da Sudsko veće privremeno oslobodi Vojislava Šešelja.

Ona je, međutim, istakla da je ostalo nejasno kada će biti izrečena presuda predsedniku SRS, pošto mu je suđenje završeno pre četiri godine.

"Šešelj je pušten sa statusom osumnjičene osobe bez odluke da li je kriv ili je nevin. Posle toliko godina ovo je neshvatljivo, on se predao 2003. godine. Nije problem što je pušten sada zbog svog zdravstvenog stanja, pitanje je šta se dešava sada sa tim sudenjem", primetila je Artman.

Ona je upitala zašto predsednik Suda ne spominje ništa šta se dešava sa presudom već četiri godine i kada će biti napisana presuda.

"Pravo pitanje je šta rade sudije. Sudije nisu bolesni, ako jesu neka idu u penziju. Oni nisu bolesni, šta rade četiri godine otkako je završeno sudenje, to nas zanima. Ako se slučajno desi da optuženik umre pre presude, ako imate četiri godine od kraja sudenja, onda je kriv sudija i Sud, a ne bolest", komentariše Artman.

Ona je naglasila da je situacija sa neizricanjem presude Šešelju još jedan fijasko u radu Tribunala koji mora konačno da dâ odgovore.

"Ako sudija nije u stanju, pošto je video i slušao optužbe, izreći osuđujuću presudu, zašto onda nekoga drži, trebalo ga je pre četiri godine pustiti na slobodu. Na osnovu čega držite u pritvoru nekoga, bez obzira šta ja mislim o Šešelju i što znam šta je radio, jer sam kao novinarka bila svedok toga, bez obzira na sve, ne može biti tolike godine u zatvoru bez da se zna hoće li biti osuđen ili ne", objašnjava Artman.

Lider srpskih radikala optužen je za brojne ratne zločine. Optužnica protiv Šešelja podignuta je 14. februara 2003., a u pritvor Međunarodnog suda je prebačen 24. februara iste godine.

Suđenje je počelo četiri godine kasnije, 7. novembra 2007.
Hansel Hansel 11:31 07.11.2014

Re: Florens Artman

Пред почетак суђења Милошевићу питао сам Флоренс Артман да ли ће Алија Изетбеговић доживети макар подизање оптужнице против њега (Изетбеговића). Хитри, мада кисели одговор био је да "то није ништа политички". Само мали прилог истори(ографи)ји ставова поменуте.
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:52 07.11.2014

Nesreća/teret

Gledajući stvari sa današnjeg političkog aspekta na Balkanu i u Evropi, Vojislav Šešelj je velika nesreća/teret za Srbiju (i za Haški tribunal).

Neka mi se ne zameri, ali vest o njegovom povratku u Srbiju podseti me na naziv hrvatskog filma Dalibora Matanića: Fine mrtve djevojke. Što je aluzija na to da su lezbijke dobre samo ako ih - nema.

U svakom slučaju, Šešelj je ispucana puška.
freehand freehand 12:50 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Gledajući stvari sa današnjeg političkog aspekta na Balkanu i u Evropi, Vojislav Šešelj je velika nesreća/teret za Srbiju (i za Haški tribunal).

Gledajući sa današnjeg aspekta Šešelj nije nikakav teret za Srbiju, sem što bi mogao biti gadan bukmark na savesti Nikolića i Vučića, da je oni imaju.
Otišao je kao optuženik za nedokaziva dela umesto da ovde odgovara za realno počinjena i dokaziva. A tu bi mu najveći kamen o vratu u smislu svedočenja, mogli biti upravo njegova progledala i poevropljena leva i desna ruka.
Aluzija koju si napravio je ispod granice dobrog ukusa, čak i kad je Šešelj u pitanju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:51 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Gledajući stvari sa današnjeg političkog aspekta na Balkanu i u Evropi, Vojislav Šešelj je velika nesreća/teret za Srbiju (i za Haški tribunal).


Gledajući sa današnjeg aspekta Šešelj nije nikakav teret za Srbiju, sem što bi mogao biti gadan bukmark na savesti Nikolića i Vučića, da je oni imaju.

Mislim da je u pravu gornji sagovornik. To što će Šešelj da napravi šteu Nikoliću i Vučiću, ni po jada, problem je što povratak takve ličnosti po automatizmu podiže sav mulj srpskog društva i aktivira ga.

Hoćeš li da ti citiram neke pretnje koje sam odjutros zatekao na Tw i u kojima se tvrdi da sam ustaša koga treba zaklati (valjda zato što sam negde pomenuo Šešelja).

Otišao je kao optuženik za nedokaziva dela

Tačno je to, i nijedno mu delo nije sudski dokazano...ali svako ko pamti njegovu eru svestan je štete koju je njegovo političko delovanje nanelo Srbiji i tragične posledice koje je ostavilo za sobom.
reanimator reanimator 14:03 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

problem je što povratak takve ličnosti po automatizmu podiže sav mulj srpskog društva i aktivira ga

Ovo si skroz u pravu. A u pravu si kad si ranije napisao da će medijska buka trajati par nedelja. Toliko će otprilike trebati i da se mulj slegne.
freehand freehand 14:13 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Mislim da je u pravu gornji sagovornik. To što će Šešelj da napravi šteu Nikoliću i Vučiću, ni po jada, problem je što povratak takve ličnosti po automatizmu podiže sav mulj srpskog društva i aktivira ga.

Ne znam da li si primetio, ali taj se talog i mulj već podigao i vlada Srbijom. Na čelu sa pomenutom dvojicom. Koji su usput najbliži saučesnici štagod da je Šešelj radio.
Hoćeš li da ti citiram neke pretnje koje sam odjutros zatekao na Tw i u kojima se tvrdi da sam ustaša koga treba zaklati (valjda zato što sam negde pomenuo Šešelja).

Pa to je standardno. Navikao si, valjda, da si lopov i izdajnik. Takvi su spiskovi pravljeni i u ministarstvu kulture Srbije onomad, u čemu je sad problem?
Tačno je to, i nijedno mu delo nije sudski dokazano...ali svako ko pamti njegovu eru svestan je štete koju je njegovo političko delovanje nanelo Srbiji i tragične posledice koje je ostavilo za sobom.

Demokratiju i vladavinu prava ne možeš primenjivati selektivno. To bi bilo šešeljevski.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:14 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Ovo si skroz u pravu. A u pravu si kad si ranije napisao da će medijska buka trajati par nedelja. Toliko će otprilike trebati i da se mulj slegne.

Jedino nisam siguran da li je to što sam napisao posledica moje želje...ili podcenjivanja želje našeg narodnog bića da se samoubije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:20 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Tačno je to, i nijedno mu delo nije sudski dokazano...ali svako ko pamti njegovu eru svestan je štete koju je njegovo političko delovanje nanelo Srbiji i tragične posledice koje je ostavilo za sobom.

Demokratiju i vladavinu prava ne možeš primenjivati selektivno. To bi bilo šešeljevski.

A ja opet mislim da demokratiji i vladavini prava ne doprinosi to što bi se mi u neobaveznom ćaskanju pravili blesavi zaklanjajući se oko formalizma sudskih presuda, iako smo bili svesna bića u vreme delovanja pomenutog šešelja i jasno nam je šta su posledice.
hajkula1 hajkula1 14:27 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Nebojsa Krstic


Otišao je kao optuženik za nedokaziva dela

Tačno je to, i nijedno mu delo nije sudski dokazano...ali svako ko pamti njegovu eru svestan je štete koju je njegovo političko delovanje nanelo Srbiji i tragične posledice koje je ostavilo za sobom.



Tačno, samo šte mu se u Hagu nije sudilo zbog štete koju je političkim delovanjem naneo Srbiji.
freehand freehand 14:28 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Nebojsa Krstic
Tačno je to, i nijedno mu delo nije sudski dokazano...ali svako ko pamti njegovu eru svestan je štete koju je njegovo političko delovanje nanelo Srbiji i tragične posledice koje je ostavilo za sobom.

Demokratiju i vladavinu prava ne možeš primenjivati selektivno. To bi bilo šešeljevski.

A ja opet mislim da demokratiji i vladavini prava ne doprinosi to što bi se mi u neobaveznom ćaskanju pravili blesavi zaklanjajući se oko formalizna sudskih presuda, iako smo bili svesna bića u vreme delovanja pomenutog šešelja i jasno nam je šta su posledice.

Pravo i demokratija su formalizam u svojoj suštini, te ja taj formalizam nikako ne bih bagatelisao.
Da ponovim: potpuno sam siguran da bi u Srbiji, samo da je bilo i da ima volje, Vojislavu Šešelju bilo moguće dokazati razna krivična dela. od siledžijstva, finansijskih malverzacija i prevara, do raznih stvari sa vatrenim oružjem. Najmanje toliko.
Ja na to ne zatvaram oči, ni slučajno, a strašno mi je žao što ga je nemoguće osuditi za vršljanja po Zemunu, Sremu, i raznim Krajinama.
Ali ne zatvaram oči ni na delovanje njegove leve i desne ruke, pomagača i saučesnika.
To su, inače, Predsednik Republike i predsednik Vlade Srbije, koliko da podsetim.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:44 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Pravo i demokratija su formalizam u svojoj suštini, te ja taj formalizam nikako ne bih bagatelisao.

Ne bih ni ja na seminaru pravnika, ali pošto nisam pravnik, niti predstavnik države, već govorim svoje privatno mišljenje, sudske presude me ne obavezuju da imam svoj stav o bilo kom učesniku javnog života, pa i o Šešelju.

Vojislavu Šešelju bilo moguće dokazati razna krivična dela. od siledžijstva, finansijskih malverzacija i prevara, do raznih stvari sa vatrenim oružjem. Najmanje toliko.

Ja kad pominjem katastrofalne posledice njegovog delovanja, nisam fokusiran striktno na krivična dela, već na političku ravan problema.
Ali ne zatvaram oči ni na delovanje njegove leve i desne ruke, pomagača i saučesnika.
To su, inače, Predsednik Republike i predsednik Vlade Srbije, koliko da podsetim.

Pa i ne treba zatvarati oči...ali upravo to nas dovodi do paradoksa u kome se nalaze pomenuta trojica.

Čini mi se da bi bizaran zaključak bio da su Nikolić i Vučić koji su se odrekli svoje prošlosti menjajući se na bolje - užasna pojava...a Šešelj koji je dosledan u svom destruktivnom radikalizmu - fantastičan lik.
freehand freehand 14:52 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Ne bih ni ja na seminaru pravnika, ali pošto nisam pravnik, niti predstavnik države, već govorim svoje privatno mišljenje, sudske presude me ne obavezuju da imam svoj stav o bilo kom učesniku javnog života, pa i o Šešelju.

Naravno da možeš iznositi stavove o svim učesnicima javnog života, čak i onima koji to nisu, ali ni na seminaru pravnika ni na blogu ne možeš, ako si ozbiljan čovek, mimo suda donositi zaključke o nečijoj vinosti ili nevinosti. To je prosto abeceda demokratije, Krstiću.
Utrnule su mi ruke i jezik od ponavljanja da samo idiot može drugog čoveka nazvati lopovom bez dokaza i sudske presude.

Ja kad pominjem katastrofalne posledice njegovog delovanja, nisam fokusiran striktno na krivična dela, već na političku ravan problema.

Onda tu nemamo nikakav spor i slažemo se apsolutno. Vojislav Šešelj je ogromna politička štetočina za ovu i bivše države u svakom mogućem smislu.
Čini mi se da bi bizaran zaključak bio da su Nikolić i Vučić koji su se odrekli svoje prošlosti menjajući se na bolje - užasna pojava...a Šešelj koji je dosledan u svom destruktivnom radikalizmu - fantastičan lik.

Ko se odrekao svoje prošlosti?
Gledam našu sadašnjost i vidim njihovu prošlost. Na delu, iz sve snage, i to tako i toliko da uopšte ne vidim budućnost. O tome je reč, moj Krstiću.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:36 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Naravno da možeš iznositi stavove o svim učesnicima javnog života, čak i onima koji to nisu, ali ni na seminaru pravnika ni na blogu ne možeš, ako si ozbiljan čovek, mimo suda donositi zaključke o nečijoj vinosti ili nevinosti. To je prosto abeceda demokratije, Krstiću.

O krivici ne možeš da govoriš bez presude, ali možeš o odgovornosti.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:52 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Čini mi se da bi bizaran zaključak bio da su Nikolić i Vučić koji su se odrekli svoje prošlosti menjajući se na bolje - užasna pojava...a Šešelj koji je dosledan u svom destruktivnom radikalizmu - fantastičan lik.


Na stranu sto si imresioniran posetom francuskog premijera i 35 privrednika koji su dosli da u Srbiji nesto prodaju i naprave posao za sebe i Francusku, da li mozes da navedes u cemu se ogleda Nikoliceva i Vuciceva promena na bolje?
U kom sistemu vrednosti?
U kom sistemu vrednosti je prihvatljivo imati suspektne diplome, lagati, muljati, cenzurisati i bezocno se samopromovisati?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:01 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Na stranu sto si imresioniran posetom francuskog premijera i 35 privrednika koji su dosli da u Srbiji nesto prodaju i naprave posao za sebe i Francusku, da li mozes da navedes u cemu se ogleda Nikoliceva i Vuciceva promena na bolje.

Ogleda se u činjenici da su se odrekli radikalizma, Velike Srbije, šovinizma, ksenofobije, evroskepticizma....

Inače, Francuzi i treba da naprave posao za sebe, a mi treba da u tom poslu pronađemo koristi za sebe...takva situacija u diplomatiji naziva se "dobri bilateralni odnosi".

U kom sistemu vrednosti je prihvatljivo imati suspektne diplome, lagati, muljati, cenzurisati i bezocno se samopromovisati?


Nije lepo ni u jednom. Što se Tomine diplome tiče, građani su glasali za njega znajući za nju. Tako da to ne treba pitati mene već te građane među kojima je Vesna Pešić npr dobar reprezent.

Vučić, koliko znam, ima nesumnjivu diplomu i dobre ocene na studijama.
niccolo niccolo 16:02 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Baš sam se pitao kako to preko 200 komentara a niko da pomene Vesnu
antioksidant antioksidant 16:05 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Ogleda se u činjenici da su se odrekli radikalizma, Velike Srbije, šovinizma, ksenofobije, evroskepticizma....

а зашто су се одрекли ако јесу? шта се променило да су се они променили? ако јесу?
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:06 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

a niko da pomene Vesnu

nije to o vesni,to je o širem kontekstu ;ali ti to ne razumeš
niccolo niccolo 16:08 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

stefan.hauzer
a niko da pomene Vesnu

nije to o vesni,to je o širem kontekstu ;ali ti to ne razumeš

freehand freehand 16:09 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Nije lepo ni u jednom. Što se Tomine diplome tiče, građani su glasali za njega znajući za nju.

Što se građana tiče oni su i za Šešelja vrlo poletno glasali, jedva se ono jednom odbranio da ne bude predsednik Srbije uprkos tome što su mu espesovci krali glasove. Tako da ti to nije nikakav argument, koliko god efektno delovalo.
Pitanje je bilo o promeni svetonazora i sistema vrednosti, a naš se Predsednik svoje diplome nije odrekao. U stvari, ja nisam čuo da se on ičega odrekao, sem što je naučio par refrena iz nekih novih pesmica koje prijaju ušima vilijema Montgomerija.
Opet, što se Vučića tiče - na njega se, koliko razumem odnosilo sve ostalo citirano. Dakle laganje, muljanje, cenzurisanje, a bogami i mnogo opasnije rabote koje se uodvijaju ispod radara javnosti.
freehand freehand 16:11 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

stefan.hauzer
a niko da pomene Vesnu

nije to o vesni,to je o širem kontekstu ;ali ti to ne razumeš

Sreća te ima ko da mu ukaže na propuštenu suštinu i rastumači je.
Šta ti misliš, ima li mesta Vesni pešić u ovom kontekstu? Kao dosmanlijki koja je pomogla Tomislavu Nikoliću da sruši dosmanlije?
Ili bi samo o Krlu malo?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:17 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Što se građana tiče oni su i za Šešelja vrlo poletno glasali, jedva se ono jednom odbranio da ne bude predsednik Srbije uprkos tome što su mu espesovci krali glasove. Tako da ti to nije nikakav argument, koliko god efektno delovalo.

To je sasvim tačno. Šešeljevski radikalizam imao je u Srbiji ogromnu popularnost. Nadam se da se to neće ponoviti. No, kolektivna regresija koju očituju mediji i sve društvene mreže, ne govore u prilog tome.


freehand freehand 16:20 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Nebojsa Krstic
Što se građana tiče oni su i za Šešelja vrlo poletno glasali, jedva se ono jednom odbranio da ne bude predsednik Srbije uprkos tome što su mu espesovci krali glasove. Tako da ti to nije nikakav argument, koliko god efektno delovalo.

To je sasvim tačno. Šešeljevski radikalizam imao je u Srbiji ogromnu popularnost. Nadam se da se to neće ponoviti. No, kolektivna regresija koju očituju mediji i sve društvene mreže, ne govore u prilog tome.



Baš si ljut.
nego, šta misliš, hoće li sada Informer, Kurir, Pink, Blic potrčati da uzmu izveste sa dočeka i uzmu ekskluzivne izjave i intervjue?
A ako neće, zašto neće?
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:21 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Nebojsa Krstic

Mozda bi mogao da objasnis zasto je gore biti radikalan ili evroskeptik (sto su legitimna politicka uverenja), nego imati univerzitetsku diplomu kojoj se ne moze utvrditi poreklo (i sto moze cak da implicira krivicno delo), zasto je gore zastupati ideju Velike Srbije, nego napr. krsiti Ustav i lagati gradjane (bez obzira da li su ili nisu glasali za tebe).
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:28 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Ili bi samo o Krlu malo?

ma jok, o elenor ruzvelt
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:49 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

i da, jedna blogerka (bivša?), koju obojica poznajemo i uživo - te je opako ishvalila! i onda meni teško da te vidim kao drkadžiju, iako se opasno trudiš da to i budeš:)


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:57 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Mozda bi mogao da objasnis zasto je gore biti radikalan ili evroskeptik (sto su legitimna politicka uverenja), nego imati univerzitetsku diplomu kojoj se ne moze utvrditi poreklo

Zbog žrtava.
freehand freehand 17:00 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

i da, jedna blogerka (bivša?), koju obojica poznajemo i uživo - te je opako ishvalila! i onda meni teško da te vidim kao drkadžiju, iako se opasno trudiš da to i budeš:)

Slušaj Stefane: meni tebe niko nije ishvalio ali sam mislio da si baš dobar momak kome je blog mesto za fino i opušteno zezanje bez zakeranja i bez teških rasprava.
A onda vidim da se ponašaš kao zajedljivi seronja koji lošim humoromn i zauškama preko tarabe pokušava da ispadne laf u društvu istih takvih.
Ne znam šta se trudiš da budeš ali će to na kraju biti kvantaški drkadžija ako nastaviš.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:08 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Nebojsa Krstic
Mozda bi mogao da objasnis zasto je gore biti radikalan ili evroskeptik (sto su legitimna politicka uverenja), nego imati univerzitetsku diplomu kojoj se ne moze utvrditi poreklo

Zbog žrtava.

Ekonomican na recima?
Izgleda da je "evroskepticizam" za tebe ruzna rec? (Nikad nije zgoreg vratiti se na esej Dzordza Orvela "Politika i engleski jezik".)
Kakve veze ima evroskepticizam sa zrtvama?
Kako ijedna ideja moze biti gora od moguceg krivicnog dela (falsifikata i kradje)?

G.Cross G.Cross 17:10 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Nebojsa Krstic
Što se građana tiče oni su i za Šešelja vrlo poletno glasali, jedva se ono jednom odbranio da ne bude predsednik Srbije uprkos tome što su mu espesovci krali glasove. Tako da ti to nije nikakav argument, koliko god efektno delovalo.

To je sasvim tačno. Šešeljevski radikalizam imao je u Srbiji ogromnu popularnost. Nadam se da se to neće ponoviti. No, kolektivna regresija koju očituju mediji i sve društvene mreže, ne govore u prilog tome.




Tragicnost situacije u Srbiji je da je sada vodjena od ljudi koi su blede kopije originalnih gazdi.
Originalne gazde su makar tako izgleda sa distance, verovali u ono sto su radili (makar i pogresne stvari).

Prisipetlje su gazdama samo drzale svece i bile uz gazde dok je to bilo lukrativno, bez i trunke vere u ono sto su radili. Zato su i mogli tako lako da promene strane, dok su originali zavrsili u Hagu ili Rusiji.


GAZDA - GDE JE SADA ------------ PRISIPETLJA - GDE JE SADA

Milosevic - Mrtav................................. .Dacic - Ministar

Seselj - U avionu.............................Nikolic - Predsednik
............................................................ Vucic - Premijer

Mira Markovic - Rusija ......................... Vulin - Ministar

Nigde se bolje ne vidi da se Istorija ponavlje kao farsa nego ovde.
Nisu Nikolic i Vucic promenili misljenje, oni nikada nisu ni imali misljenje. Za njih je ideologija sredtvo a ne cilj.

Znam neko ce upitati "a sta je sa Tadicem i prisipetljama"?
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:11 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

kao zajedljivi seronja koji lošim humoromn i zauškama preko tarabe

baš bih voleo da vidim,kada sam to tebi udelio zaušku preko tarabe? ili si ih ti redovno delio meni...ali dobro

a ako misliš na krla ;to je čist love-hate odnos:)
makar s moje strane
freehand freehand 17:18 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

stefan.hauzer
kao zajedljivi seronja koji lošim humoromn i zauškama preko tarabe

baš bih voleo da vidim,kada sam to tebi udelio zaušku preko tarabe? ili si ih ti redovno delio meni...ali dobro

a ako misliš na krla ;to je čist love-hate odnos:)
makar s moje strane

Mislim na PRINCIP, Stefane. Bilo kome.
To se NE RADI.
Primetićeš, možda, da ja na takve stvari reagujem bez obzira ko je žrtva.
A super ti je love/hate odnos, kad vas redovno ima po nekoliko lavera/hejtera što tako naskačete pa posle bacate petice, lupate se po leđima i užiavate u sopstvenoj kursadžijskoj duhovitsti.
Nije to love/hate, Stefane. To je sranje i bezobrazluk koji prečesto prelazi u nitkovluk.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:24 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

VP
...U svakom slučaju, Šešelj je ispucana puška.

Freehand
... Aluzija koju si napravio je ispod granice dobrog ukusa, čak i kad je Šešelj u pitanju.


Da li stvarno tako misliš?

Pa ja nisam hteo da budem neuljudan upotrebivši izraz „ispucana puška“.

Pada mi na pamet da se u svetu literature i pozorišta koriste mnogo gori izrazi (a politika je svojevrsno pozorište, n'est-ce pas?)

Podsećam da u engleskom pozorišnom komadu Alena Beneta o Kafki (o tome sam ranije pisao blog), otac za mladoga Kafku kaže da je 'istrošeni prezervativ' (My son is ... a spent condom...), što je poganije nego 'ispucana puška'.

A da se vratim vokabularu savremenog političkog društva: u britanskim novinama upravo videh da je neko premijera Kamerona (usput, čoveka koji je studirao filozofiju, politiku i ekonomiju na Oxfordu, diplomiravši među prvima u klasi) nazvao 'histeričnim kurcem' (Cameron is just a hysterical dickhead). I nikom ništa.

( "Hysterical dickhead" može se prevesti i kao "histerična pičkica". Naime, engleski rečnici daju dvadesetak reči značenja tog pojma:
20 Words Related to Dickhead: asshole, idiot, dick, douchebag, wanker, prick, cunt, jerk, loser, moron, twat , douche, bitch, retard, dumbass, stupid, cock, penis, fag, faggot).

Fri, nemoj da mi prodaješ finoću, ne leži ti.

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:24 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Mislim na PRINCIP, Stefane. Bilo kome.
To se NE RADI.

a viđu mene? ili treba da nastavim.


mislim,u suštini,kada si se tako lepo ispraznio ...nadam se da se osećaš bolje.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:33 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Ogleda se u činjenici da su se odrekli radikalizma, Velike Srbije, šovinizma, ksenofobije, evroskepticizma....

Inače, Francuzi i treba da naprave posao za sebe, a mi treba da u tom poslu pronađemo koristi za sebe...takva situacija u diplomatiji naziva se "dobri bilateralni odnosi".


A da. To je kao ono što je Broz radio - pa ga sada svi pljuju? Sećam se Krleta kako je mahao zastavicom, kada su ga kao pionira izvodili da dočekuje strane državnike.

"Učenici osnovnih i srednjih škola u Obrenovcu, čiji roditelji to dozvole, danas će odsustvovati sa nekoliko časova kako bi dočekali premijera Francuske Manuela Valsa."

A Dežurni Idolopoklonci će uredno da zabeležavaju čiji roditelji nisu dali saglasnost da im deca UveličajU Vučića-
freehand freehand 17:44 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

a viđu mene? ili treba da nastavim.

Slobodno nastavi.
Baš sam znatiželjan.
mislim,u suštini,kada si se tako lepo ispraznio ...nadam se da se osećaš bolje.

Evo vidiš, opet jedna isprazna floskula bez značenja čiji je smisao da izgleda kao da je rečeno nešto mudro au stvari - vruć vazduh.
Ništa se nisam praznio, trudio sam se da ti vrlo precizno kažem šta mislim. Ovo što vi naokolo radite - to je pražnjenje.
I uopšte ne znam šta ti to treba.
Pošto i dalje mislim da si u osnovi dobar momak.
freehand freehand 17:46 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Da li stvarno tako misliš?

Pa ja nisam hteo da budem neuljudan upotrebivši izraz „ispucana puška“.

Ne pričam o "ispucanoj pušci" već o "Šešelj je dobar samo ako ga nema".
To sam čitao kao ono o mrtvom idnijancu kao jedinom dobrom indijancu.
Izvini ako sam to loše pročitao i interpretirao.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:01 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

Ovo što vi naokolo radite - to je pražnjenje.

čoveče,jebote.
moj problem nema veze sa tobom ili sa bilo kim drugim ...osim sa krlom. i uopšte,zaboravljaš,zašto sam jednom izašao iz rasprave sa tobom (a poslao sam ti tad pp) kada se nakačilo još par blogera. a to sa krlom je počelo,kada sam u trenutku dok je trajalo sve ono njesra oko izbora,pitao kako je moguće da su idoli nakon 'odbrane' snimili 'čokoladu',a on mi odgvorio ,u fazonu, to ti je fora iz pajtona ,open-minded i ne očekujem od tebe da to razumeš.

koji kurac? i nikad ga nisam napadao ,nizaštadrugo, osim da mislim kako je loše vodio kampanju - na šta uvek usledi odgovor (preformulisano) "ko si bre ti?" . pa izvini,što i ja nekad umem da budem gad ..ako je to problem,a jeste.
s tobom sam ,ako ništa, uvek bio iskren i realan i stvarno,ne kapiram,zašto misliš da bilo koja moja reč ima dublje značenje ,nego ono što jeste ... ali jebi ga.
freehand freehand 19:42 07.11.2014

Re: Nesreća/teret

pa izvini,što i ja nekad umem da budem gad ..ako je to problem,a jeste.

Pa to je problem. Ništa više. ja msilim da nikom ne priliči da bude gad, a ako to već shvati na njemu je da to ispravi.
Ja kad skapiram da sam ispao gad razbolim se od muke i sramote, nikad ne preskočim izvinjenje, a sigurno sa tim ne nastavljam dalje niti posle o tome pričam sa pa jebiga notom.

jkt2010 jkt2010 00:06 08.11.2014

Re: Nesreća/teret

Nebojsa Krstic
Hoćeš li da ti citiram neke pretnje koje sam odjutros zatekao na Tw i u kojima se tvrdi da sam ustaša koga treba zaklati (valjda zato što sam negde pomenuo Šešelja).
Zastitice te drzava. Kao sto je i Seselja. O tome ti pricam.
freehand freehand 00:08 08.11.2014

Re: Nesreća/teret

jkt2010
Nebojsa Krstic
Hoćeš li da ti citiram neke pretnje koje sam odjutros zatekao na Tw i u kojima se tvrdi da sam ustaša koga treba zaklati (valjda zato što sam negde pomenuo Šešelja).
Zastitice te drzava. Kao sto je i Seselja. O tome ti pricam.


"Država" mu i preti. O tome ja pričam.
stefan.hauzer stefan.hauzer 04:22 08.11.2014

Re: Nesreća/teret

Pa to je problem.

i nerešiv je,tako da je ovo kraj;ali
ostaviću ti neku ziku,nije loša.poslušaj je nekad,lepa je ... mnogo bolja nego ovo sranje koje smo sami sebi priredili.

freehand freehand 10:05 08.11.2014

Re: Nesreća/teret

i nerešiv je,tako da je ovo kraj;ali

Ma kakvi nerešiv. Ali je na tebi da odlučiš da li hoćeš ili nećeš da ga rešavaš.
Tužno je ako nećeš.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana