Nostalgija| Politika

Šešelj - portret srpske samodestrukcije

Nebojsa Krstic RSS / 08.11.2014. u 13:51

 

 

Za Šešelja znam od ranih osamdesetih. Bio sam na jednoj tribini u SKC-u kad je on iz publike prekidao moderatora Vojina Dimitrijevića svojim lucidnim i za ono vreme neobično hrabrim upadicama. Nisam baš siguran, Vojin je, otprilike, rekao da Jugoslavija nikad u svojoj istoriji nije imala iskustvo demokratije, građanskih sloboda, a Šešelj mu je replicirao da jeste - u vreme kralja Aleksandra.

Po završetku tribine, odšetao se iz SKC-a noseći nekakve papire i spise u najlonskoj kesi. Zapamtio sam mu lik i kasnije ga često sretao kako šeta gradom, uvek sam, zagledan u izloge knjižara i uvek sa neizbežnom kesom punom papira.

Mislio sam da je on još jedan od onih gradskih ekscentrika kojima Beograd ne oskudeva, ljudi koji obično vode svoje beskrajne sudske sporove sa državom ispravljajući nanetu im nepravdu...zato sam se iznenadio kada sam krajem osamdesetih iz političke andergraund štampe počeo da saznajem elemente njegove biografije, i činjenice o sukobu sa bosanskim establišmentom i hapšenjem zbog verbalnog delikta.

Zbog toga mi je sasvim logično bilo kada sam počeo da ga srećem u kafeu koji se nalazio u okviru prvih prostorija DS-a u Narodnog fronta, pored bioskopa «Odeon».

Bilo je to dnevno okupljalište celokupne srpke opozicije. Pa ste pored Šešelja tu za istim stolom mogli da zateknete i Mićunovića i Vuka Draškovića, a da uistom kadru imate i Zorana Đinđića koji sa minđušom i konskim repićem nekud žuri, te Koštunicu i Kostu Čavoškog koji sede za stolom do.

Prvi opozicioni miting na koji sam otišao bio je u Staroj Pazovi, a stranka koja ga je organizovala zvala se Srpska narodna obnova, SNO, tamo negde s proleća 1990. Bio je na poljančetu, prisutno je jedva 1500 ljudi. Na ivici skupa, nedaleko od mene, pojavio se mladić maskiran u Bulajićevog četnika, stavio veliki nož u zube i odigrao svoj performans za kameru koja ga je snimala. Onda su otišli i on i kamera. Uveče sam na TV Bastilji gledao prilog u kome je taj momak imao glavnu ulogu, a korišćen je i nebrojeno puta kasnije kad god je trebalo dezavuisati opoziciju. Na povratku sa skupa neki su pevali pesme u kojima su se veličali podvizi Draškovića i Šešelja.

Jedan od detalja kojeg se sećam iz tog vremena, jeste terazijski podzemni prolaz, izlaz kod hotela Balkan. Tu je kolporter prodavao kragujevačke Poglede (u to vreme za njih je pisala i mlada srpska spisateljica Biljana Srbljanović), a staklo izlepljeno Šešeljevom slikom i tekstom koji je prolaznike obaveštavao da je on «borac za slobodu i ljudska prava». Voja je u tom trenutku na izdržavanju jedne od svojih zatvorskih kazni, odakle će otići direktno u studio RTS, na predstavljanje svoje stranke SČP (Srpski četnički pokret). Ta je emisija ostvarila, verovatno, najveći impakt od nastanka demokratije u Srbiji do dana današnjeg. Šta se u njoj desilo?

Ništa naročito. Gledalaštvo je očekivalo onog pobesnelog kosmatog četnika s nožem u zubima, a pojavio se jedan vrlo uljudan, vispren, inteligentan i neagresivan čovek koji je natenane obrazložio viziju Stranke srpskih četnika. Šešelj je preko noći postao heroj i relevantan politički faktor, isključivo zahvaljujući tom jednom pojavljivanju na TV, u nizu jednoličnog predavljanja desetina stranaka među kojima je zapaženo simpatično mesto imala «Stranka četki i metli» Nikole Šećeroskog.

Ostalo je istorija. Ostalog se i sami sećate. I trenutka kada Šešelj svojevoljno odlazi u Hag praćen trubačima, dok se neki «heroji» skrivaju po šumama i gorama naše zemlje ponosne.

Šešelj se u Hagu nije branio. Nije tamo branio ni Srbiju. Imao je preči cilj. Dvanaest godina potrošio je vređajući Sud i sudije, produžavajući time vreme pritvora, kako bi se kroz sukob s ljudima u togama obračunao sa «novim svetskim poretkom» koji mu nije po volji, svestan da je bitka unapred izgubljena. 

Zato je Šešelj slikovita ličnost i tragična paradigma srpske samodestrukcije koja nikada i nikome više ne treba da služi za uzor.

 

Objavljeno u Našim Novinama 8.11.2014. 

 

 



Komentari (738)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 09:45 11.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

tyson
Могао си као онај новинар РТС, мислим да се звао Бранко Радовановић или тако некако,
(...)
јербо је тај наречени Радовановић годинама пре тога искључиво извештавао пошто лукац на београдским пијацама.



Radovan Brankov mu je ime.





Е, тај, тај! Ко би се свега сетио из тог лудила...

Јес да је небитно за тему блога (а можда и није ако је тема Шешељ ), свеједно, хвала ти и свака част на памћењу.
Hansel Hansel 11:18 11.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Их, Тасо, па Бранков није био само "пошто лукац", био је одличан репортер. ... Сећам се, пита људе "Шта је то морал?" -- "Па, то је кад се нешто мора!"
tasadebeli tasadebeli 11:41 11.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Hansel

Их, Тасо, па Бранков није био само "пошто лукац", био је одличан репортер.

"Па, то је кад се нешто мора!"


Е, да, сећам се и тога...

А он се после очигледно придржавао за ту дефиницију морала...


Ма ја хтедох помињањем Бранкова само Крлету да кажем да смутно време рађа и смутне људе... Или их потпуно смути ако пре тога нису били смућени...

Али је сада испало троловање од свега тога које ми није била намера.

А тема овог блога, Шешељ, није ништа друго него само једна од поп икона тог смутног времена... Као и Бранков...

Буди ми дозвољено рећи, као што су то били и Хендрикс, Џенис, Морисон у доба Вудстока...



nowhereman nowhereman 14:15 11.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Poglavnik je Vrhovnik...


A-ha, onda u redu... ali, mislim da je titulu "poglavnik" nosio Ante Pavelić. Hteo si, valjda, nešto time da kažeš?


nowhereman nowhereman 14:26 11.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije


Inače, zanimljivo je primetiti da se na blogu koji se bavi Vojislavom Šešeljem opširno raspreda o Mirku Kovaču. Imao bi Ivan Čolović tu nešto da primeti.

A vojvoda Šešelj već o Kovaču "sve zna", kako neko reče.

A na zidovima stadiona Obilića stoji: "Arkan je živ".


krkar krkar 23:25 12.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

kad smo već kod TEME, ja lično čula i slušala Mišu Vasića, čist zagreb!
znam sve, da mi neko sad ne objašnjava kako i zbog čega. al me, ipak, zaprepastlo toliko njegovo insistiranje na čistom hrvatskom jeziku, dabome da je govorio za neki hrvatski radio ili tv.


Interesantno je kako srpski fašizam izbije u nekim sitn im stvarima kod inače prilično normalnih ljudi (pa i žena).

Da je govorio na engleskom ili francuskom (a oba govori tečno i bez problema) - bio bi "srpski intelektualac". A kad govori na hrvatskom - onda je pizda?
predatortz predatortz 23:29 12.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Interesantno je kako srpski fašizam izbije u nekim sitn im stvarima kod inače prilično normalnih ljudi (pa i žena).


Srpski ili hrvatski? Jer, da nema hrvatskog, mogao je da govori srpskim jezikom.

Samo sagledaj stvar iz druge perspektive, odnosno zamisli da se neki hrvatski intelektualac, radi proboja na srpsko tržište, služi ekavicom. Meni bi to bilo tužno.
freehand freehand 23:34 12.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

krkar
kad smo već kod TEME, ja lično čula i slušala Mišu Vasića, čist zagreb!
znam sve, da mi neko sad ne objašnjava kako i zbog čega. al me, ipak, zaprepastlo toliko njegovo insistiranje na čistom hrvatskom jeziku, dabome da je govorio za neki hrvatski radio ili tv.


Interesantno je kako srpski fašizam izbije u nekim sitn im stvarima kod inače prilično normalnih ljudi (pa i žena).

Da je govorio na engleskom ili francuskom (a oba govori tečno i bez problema) - bio bi "srpski intelektualac". A kad govori na hrvatskom - onda je pizda?

A da Igor Mandić u Beogradu nije govorio ekavicom (a tečno govori i štokavski i kajkavski) - šta bi bilo?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:47 12.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Da je govorio na engleskom ili francuskom (a oba govori tečno i bez problema) - bio bi "srpski intelektualac". A kad govori na hrvatskom - onda je pizda?

Da je govorio crnogorski, bio bi serdar!
krkar krkar 00:07 13.11.2014

Govori srBski da te ceo svet razume

Samo sagledaj stvar iz druge perspektive, odnosno zamisli da se neki hrvatski intelektualac, radi proboja na srpsko tržište, služi ekavicom. Meni bi to bilo tužno.


Taman si potvrdio moje reči. A i ovi ispod tebe.

Za srpski je hrvatski je podjednako strani jezik (statusno, ne strogo lingvistički) koliko i portugalski. Valjalo bi da to uđe u glave.

Ali neće. Jer su glave zauzete snovima o koliko-toliko Malovećoj Srbiji. Ako je Velika pojela istorijsko govno - ono bar malkice veća od Uže Sa Vojvodinom. Makar Slobomir ako ne i cela Bijeljina.
krkar krkar 00:09 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

A da Igor Mandić u Beogradu nije govorio ekavicom


Nije govorio ni ekavicom ni srpskim jezikom.

Prevelo ga je Vreme. Sirota Ljiljana Simić sigurno se okreće u grobu!!!
freehand freehand 00:12 13.11.2014

Re: Govori srBski da te ceo svet razume

Za srpski je hrvatski je podjednako strani jezik (statusno, ne strogo lingvistički) koliko i portugalski. Valjalo bi da to uđe u glave.

Ali neće. Jer su glave zauzete snovima o koliko-toliko Malovećoj Srbiji. Ako je Velika pojela istorijsko govno - ono bar malkice veća od Uže Sa Vojvodinom. Makar Slobomir ako ne i cela Bijeljina.


Izvini, nisam najbolje razuemo ono o Mandiću i ekavici, gde tu beše problem?
Samo ako može bez tih govana koja ispadaju kad god zineš, hvala.
freehand freehand 00:22 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

krkar
A da Igor Mandić u Beogradu nije govorio ekavicom


Nije govorio ni ekavicom ni srpskim jezikom.

Prevelo ga je Vreme. Sirota Ljiljana Simić sigurno se okreće u grobu!!!

Ma nema veze, za ovo te pitam:
krkar

A mozda je odlicno sto je Mandic i u jednom Vremenu progovorio ekavicom?

Dakle, ne o Mandiću več o tvom stavu?
krkar krkar 01:13 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije


Gluplji si nego što sam mislio, al ajde:

Vreme je nekad dosledno objavljivalo hrvatski ako govornik/pisac govori/piše hrvatski. Filip Švarm oduvek piše na hrvatskom, baš kao i Tanja Tagirov.

Mandić je govorio na hrvatskom. Vreme ga je prevelo na srpski.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:25 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Filip Švarm oduvek piše na hrvatskom, baš kao i Tanja Tagirov.

Ja mislim da Švarm nikad nije govorio, tj. pisao na "hrvatskom", a jeste pisao jekavicom.
krkar krkar 01:48 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Ja mislim da Švarm nikad nije govorio, tj. pisao na "hrvatskom", a jeste pisao jekavicom.


Pošto vidim da za tebe hrvatski i ne postoji, onda je bespredmetno da raspravljamo o jeziku i izričaju na kojem piše Švarm (a za koji on sam kaže da je hrvatski).

Jesi ti oduvek bio Tvrdi Principijelni Srbin ili si to sad malo otvrdnuo kad si video da se vraća vojvoda šešelj?

BTW ne postoji nikakva jekavica
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:51 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Pošto vidim da za tebe hrvatski i ne postoji, onda je bespredmetno da raspravljamo o jeziku i izričaju na kojem piše Švarm (a za koji on sam kaže da je hrvatski).

šta ima veze šta kaže Švarm?

Ako bih ja sad rekao da je jezik kojim ovo pišem urdu, to ne bi značilo da je to zaista tako.
Jesi ti oduvek bio Tvrdi Principijelni Srbin ili si to sad malo otvrdnuo kad si video da se vraća vojvoda šešelj?

U pravu, si malo sam digao glavu od kako se Vojislav vratio. Sad lakše dišem.

BTW ne postoji nikakva jekavica


To gutanje slova i samo dokazuje da sam velikosrbin. Ne vredi više da se skrivam.
predatortz predatortz 08:52 13.11.2014

Re: Govori srBski da te ceo svet razume

Za srpski je hrvatski je podjednako strani jezik (statusno, ne strogo lingvistički) koliko i portugalski. Valjalo bi da to uđe u glave.


Ne trebaju ti ove budalašrine. Samo srpski, ili hrvatski balvan može da tvrdi da ne razume jezik ovog drugog. Samo balvanu može da smeta to što neki novinar govori svojim jezikom, koji taj balvan odlično razume. Tako da ti je paralela sa portugalskim bzv.

Ali neće. Jer su glave zauzete snovima o koliko-toliko Malovećoj Srbiji. Ako je Velika pojela istorijsko govno - ono bar malkice veća od Uže Sa Vojvodinom. Makar Slobomir ako ne i cela Bijeljina.


I ovo ti je bzv. Prvo, težnja bilo kog naroda - pa i srpskog da živi u jednoj državi je prirodna težnja. Lako to kontaš kada su Albanci u pitanju, sa Srbima ti ne ide. A nisi glup čovek.

Drugo, Srbima iz Bosne nije primarni cilj ujedinjenje sa Srbijom. Ono, ako ga bude - bilo bi lepo. Ali, ako ga ne bude, što je verovatnije, cilj je učiniti Bosnu što podnošljiviju za život. A minimum te podnošljivosti je stabilna i autonomna Republika Srpska.
freehand freehand 09:09 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

krkar

Gluplji si nego što sam mislio, al ajde:

Vreme je nekad dosledno objavljivalo hrvatski ako govornik/pisac govori/piše hrvatski. Filip Švarm oduvek piše na hrvatskom, baš kao i Tanja Tagirov.

Mandić je govorio na hrvatskom. Vreme ga je prevelo na srpski.


Ti ne možeš biti gluplji niti bezobrazniji nego što sam ja mislio.
Vreme i sad dosledno objavljuje ono što Filip piše, i ono što Tanja piše. Ali za ovo što sam te pitao uopšte nije bitno Vreme.
Dakle, pitanje je bilo - zašto tebi smeta ekavica?

Jer ti u prvom citiranom komentaru pljuneš na Mandića zato što govori ekavicom, ali posle pričaš kako je normalno da Miša govori hrvatski.


Jesi ti oduvek bio Tvrdi Principijelni Srbin ili si to sad malo otvrdnuo kad si video da se vraća vojvoda šešelj?


A gde je tvoj vojvoda, Krkare? Nema ga nešto?
krkar krkar 10:10 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

šta ima veze šta kaže Švarm?


Ništa. Čovek koji živi od pisanja sigurno ne zna koji jezik koristi. A znaš ti, lekar i političar iz Srbije.


U pravu, si malo sam digao glavu od kako se Vojislav vratio.


Je li zato ovaj Nambijac napustio DS?


krkar krkar 10:23 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Ne trebaju ti ove budalašrine. Samo srpski, ili hrvatski balvan može da tvrdi da ne razume jezik ovog drugog. Samo balvanu može da smeta to što neki novinar govori svojim jezikom, koji taj balvan odlično razume. Tako da ti je paralela sa portugalskim bzv.


Ja znam da si ti Bosanac - ali ipak je u mojim postovima dovoljno samo čitati šta piše a ne i učitavati. Razumevanje nisam spomenuo niti se radilo o tome razumeju li se ti govornici ili ne. Radilo se o statusu jezika tj. o njihovom samom postojanju.

To ti je inače prvo pitanje na testu na srpski fašizam.

1. Postoji li hrvatski jezik?

Pa za one koji ne padnu na 1. pitanju ima još.
predatortz predatortz 10:40 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije


Ja znam da si ti Bosanac - ali ipak je u mojim postovima dovoljno samo čitati šta piše a ne i učitavati. Razumevanje nisam spomenuo niti se radilo o tome razumeju li se ti govornici ili ne. Radilo se o statusu jezika tj. o njihovom samom postojanju.


Pa o tome se i radi. Čitam tvoje postove i vidim da ti je ok da se srpski novinar hrvatskim građanima obraća na hrvatskom jeziku, a nije ti ok da srpske novine, radi boljeg razumevanja, na srpski jezik prevedu članak hrvatskog autora. Jbga, tu nedostaje doslednosti...

To ti je inače prvo pitanje na testu na srpski fašizam.

1. Postoji li hrvatski jezik?


A ko ovde spori postojanje hrvatskog jezika?

Meni je samo besmisleno da se ja Hrvatu obraćam na hrvatskom, ili on meni na srpskom.
Ako je to fašizam, onda jebi ga!
Fašizam je, po meni, insistiranje na tome da se ja Hrvatu moram obraćati na hrvatskom jeziku ako hoću da moja beseda bude saslušana. I obratno.
nikvet pn nikvet pn 10:54 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

krkar
na testu na srpski fašizam.


Није фер тако. Дај упоредни тест и за хрватски фашизам, смисли неки паралел-слалом.

Или га прихваташ као аксиому, ван дискусије а српски ајде да тестирамо ?
krkar krkar 11:00 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Pa o tome se i radi. Čitam tvoje postove i vidim da ti je ok da se srpski novinar hrvatskim građanima obraća na hrvatskom jeziku, a nije ti ok da srpske novine, radi boljeg razumevanja, na srpski jezik prevedu članak hrvatskog autora. Jbga, tu nedostaje doslednosti...


Ni najmanje. Pošto su jezici međusobno apsolutno razumljivi - onda treba poštovati jezik na kojem je autor govorio i na njemu objaviti. I to važi za obe strane.

A ko ovde spori postojanje hrvatskog jezika?


Jedan što ga piše pod navodnicima. Taj demokrata i četnički vojvoda Vojislav Šešelj. Navlas isti stav!

Meni je samo besmisleno da se ja Hrvatu obraćam na hrvatskom, ili on meni na srpskom.


Lako ćemo mi za to šta je TEBI smisleno a šta besmisleno. Ovde je reč o principu. Ako je u redu da Miloš Vasić za francusku TV govori na francuskom - zašto onda nije u redu da za hrvatsku TV govori na hrvatskom?

Taj princip ti meni objasni.
krkar krkar 11:05 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Није фер тако. Дај упоредни тест и за хрватски фашизам, смисли неки паралел-слалом.

Или га прихваташ као аксиому, ван дискусије а српски ајде да тестирамо ?


Nije ni život fer. Pa je dao da bude duplo više Srba no Hrvata te nekima taj sindrom veličine udario u glavu pa bi da ih bude još više - tako što proglašavaju da Ovi i Oni nisu ono što kažu da jesu - nego da su Srbi.

Ti i takvi Srbi negiraju postojanje:

1. Bošnjaka
2. Makedonaca
3. Crnogoraca

a oni najekstremniji (ili najveće budale) i

4. Hrvata

Dočim, koliko je meni poznato, hrvatski ekstremisti negiraju postojanje samo

1. Bošnjaka

mada sam upoznao neke ekstremne budaline koje osporavaju i postojanje

2. Slovenaca

tvrdeći da su oni "alpski Hrvati"

Hm, kad ovo pogledam - zaključujem da su opet Madžari najbolje prošli
predatortz predatortz 11:10 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije


Lako ćemo mi za to šta je TEBI smisleno a šta besmisleno. Ovde je reč o principu. Ako je u redu da Miloš Vasić za francusku TV govori na francuskom - zašto onda nije u redu da za hrvatsku TV govori na hrvatskom?

Taj princip ti meni objasni.


Prosto. Francuz neće razumeti ama baš ništa ako mu se Vasić obraća na srpskom jeziku. Hrvat, ukoliko nije teški balvan, će da odlično razume Vasića koji mu se obraća na srpskom jeziku.

Recimo, ja volim da slušam Nina Raspudića. Ume pametno da zbori. Kada bi on, za potrebe srpskog tržišta, počeo da iste stvari govori na ekavici - srozao bi se u mojim očima. Ja bih to doživeo kao dodvoravanje.
predatortz predatortz 11:12 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

mada sam upoznao neke ekstremne budaline koje osporavaju i postojanje

2. Slovenaca

tvrdeći da su oni "alpski Hrvati"


3. Crnogoraca, za koje tvrde da su Crveni Hrvati
4. Srba, za koje tvrde da su mešavina Turaka i Cigana
freehand freehand 11:17 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Lako ćemo mi za to šta je TEBI smisleno a šta besmisleno. Ovde je reč o principu. Ako je u redu da Miloš Vasić za francusku TV govori na francuskom - zašto onda nije u redu da za hrvatsku TV govori na hrvatskom?

Taj princip ti meni objasni.

Ja nikako da razumem šta bi falilo ekavici Igora Mandića da ju je (ako nije, pošto sam naučio da tebi ništa ne treba verovati na reč) koristio u intervjuu "Vremenu"?
Koliko da te podsetim samo:

krkar

A mozda je odlicno sto je Mandic i u jednom Vremenu progovorio ekavicom?


Ovo je PRVA diskvalifikacija po osnovu jezika u ovom nizu. Napisana od najvećeg šovenskog lumena na ovom blogu koji posle otkriva raznorazne naciste i ostale.
krkar krkar 11:54 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Recimo, ja volim da slušam Nina Raspudića. Ume pametno da zbori. Kada bi on, za potrebe srpskog tržišta, počeo da iste stvari govori na ekavici - srozao bi se u mojim očima. Ja bih to doživeo kao dodvoravanje.



To su vaše bosanske i hercegovačke interne stvari koje se nas ostalih generalno ne tiču.

Ume pametno da zbori


Aha, zalaganje za treći entitet. Melem za uši svakog srpskog i hrvatskog fašiste u BiH. Kojim bi se dosledno podelilo na etničke prćije ono što svaki taj fašista na papiru kao hoće da očuva.


3. Crnogoraca, za koje tvrde da su Crveni Hrvati


Do moga, ovo je nekoliko puta spomenulo par budaletina (Đodan, Pečarić, možda i Šošić, ne sećam se na prvu). Nikad nije bilo deo hrvatskog mainstream fašizma


4. Srba, za koje tvrde da su mešavina Turaka i Cigana


A tek je ovo ordinarna glupost! Ti se, bre, sa mnogo lošim hrvatskim fašistima družiš. Ovo nije nivo ni ispred granapa! Neki tvoj drug izt vojske?
predatortz predatortz 12:08 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Aha, zalaganje za treći entitet. Melem za uši svakog srpskog i hrvatskog fašiste u BiH. Kojim bi se dosledno podelilo na etničke prćije ono što svaki taj fašista na papiru kao hoće da očuva.


Opet te ne razumem. Ne bih da branim Hrvate, nisu to zaslužili, ali po čemu je njihova težnja za entitetom fašistička? Ovako kako je sad, Muslimani, Bošnjaci, Bosanci ili u kojoj su se već pameti danas probudili, uvek mogu da biraju predstavnike koji ne odražavaju volju bosanskih Hrvata. Na taj način Hrvati su dobijali onog ljigavog mahalaša Komšića za člana Predsedništva, a taj je njihov interes zastupao do mojega...

Osim toga, po čemu san o unitarnoj Bosni, protivan težnji njenih stanovnika, nije fašistički? Zar Bakirova težnja da sa minderluka u Sarajevu komanduje Banjaluci i Mostaru, protivno volji tamošnjeg naroda, nije fašistička?
Da se neko zalaže da se ovde ukine autonomija Vojvodini, ti bi arlaukao na sav glas. A kada neko hoće da centralizuje Bosnu, tek izašlu iz građanskog rata, tebi je to logično.
I, kako onda da te čovek razume?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:42 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

To ti je inače prvo pitanje na testu na srpski fašizam.

1. Postoji li hrvatski jezik?

Zbunjuju me ove lingvističke teme koje tumače političari, ili neznalice koje kroz njih izražavaju politički stav.

U tom smislu me zanima da li je fašizam i negiranje bosanskog i crnogorskog jezika?

Da li je fašizam negiranje brazilskog ili kanadskog jezika?

da li je negiranje brazilskog jezika negiranje Brazila?
krkar krkar 22:17 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

U tom smislu me zanima da li je fašizam i negiranje bosanskog i crnogorskog jezika?

Da li je fašizam negiranje brazilskog ili kanadskog jezika?

da li je negiranje brazilskog jezika negiranje Brazila?


Ne mogu da te učim dok ne vidim koliko tačno (ne) znaš. Moraćeš ipak prvo da odgovoriš na prvo pitanje.

Dakle, Krstiću,

1. Postoji li hrvatski jezik?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:02 13.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Dakle, Krstiću,

1. Postoji li hrvatski jezik?


Ne postoji.

Ali ako Hrvati svoju varijaciju srpskog jezika kojim govore, hoće da nazovu hrvatskim, ko sam ja da im branim?

Da ne bi bilo dileme: ako bi neki Hrvat rekao da Srbi govore varijaciju hrvatskog jezika i s tim bih se složio.

Dakle, u pitanju je isti jezik, sa dva imena...odnosno 4, ako pridodamo bosanski i crnogorski.
krkar krkar 00:29 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Dakle, u pitanju je isti jezik, sa dva imena...odnosno 4, ako pridodamo bosanski i crnogorski.


Sazreo si da se kandiduješ za predsednika države!

Tvrdiš da je istovremeno i 1 i 4 i da postoji i da ne postoji i da nije na tebi da odrđuješ postoji li ili ne postoji. Maestralno! Kad kreneš da skupljaš potpise - eto mene.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:35 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije


Tvrdiš da je istovremeno i 1 i 4 i da postoji i da ne postoji i da nije na tebi da odrđuješ postoji li ili ne postoji

Mislim da si shvatio, ali da to nerado priznaješ.

freehand freehand 08:58 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Nebojsa Krstic

Tvrdiš da je istovremeno i 1 i 4 i da postoji i da ne postoji i da nije na tebi da odrđuješ postoji li ili ne postoji

Mislim da si shvatio, ali da to nerado priznaješ.


Ja to ne bih olako shvatio: on je i od vojvode Nikolića napravio predsednika.
krkar krkar 12:07 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Mislim da si shvatio, ali da to nerado priznaješ.


Ja sam još pre 25 godina ne samo shvatio nego i publikovao radove o tome da može biti ILI 1 ILI 4 ali ništa između.

Odluka o tome je li 1 ili 4 nije unutrašnjelingvistička nego sociolingvistička i politička. Po meni je daleko bolje rešenje sa 4.

SAli napominjem da nikako ne može biti ništa drugo nego ili 1 ili 4. 2 i 3 ne može nikako.

A ne može ni istovremeno 1 i 4 - tako da ipak moraš da se odlučiš. Za šta ćeš - meni svejedno. Jasno je šta ti je srcu milo.

Tako da ispada da je razlika između Šešelja i tebe otprilike ista kao i između Šešelja i Koštunice. U averziji prema mrljama od krvi na spostvenoj kravati.
nowhereman nowhereman 12:52 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Njemu nisu poznati "navodno problematicni stavovi Mome Kapora"! Cim budem na laptopu postiracu neke od tih nepoznatih stavova.


Čini mi se da je u ovom trenutku Beograd, na žalost, pravi petokolonaški grad, pun smutljivaca, kukavica, lažnih pacifista, navijača za suprotni tabor, ali to nije čitava ova zemlja Srbija koja može sebi i u ovakvom trenutku da dozvoli taj luksuz i trpi tu menažeriju na svojoj grbači sa koje može da je strese kao onaj vepar sa Karađorđeve zastave koji stresa dosadne buve. (Momo Kapor, maj 1992.)


Bavili smo se temeljito slučajem Kovača (i još nekih), a slučaj Kapor nekako gurnuli u stranu. Maločas se podsetih ovog lepog teksta:

Momo Kapor, dragi pisac

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:02 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Ja sam još pre 25 godina ne samo shvatio nego i publikovao radove o tome da može biti ILI 1 ILI 4 ali ništa između.

Publikovao? Uau!

Daj link publikacije!
freehand freehand 17:17 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Nebojsa Krstic
Ja sam još pre 25 godina ne samo shvatio nego i publikovao radove o tome da može biti ILI 1 ILI 4 ali ništa između.

Publikovao? Uau!

Daj link publikacije!

Pa to ti je Radoš Ljušić lično, šta se čudiš?
EuroRadoš plemeniti Hrvoje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:20 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Ja sam još pre 25 godina ne samo shvatio nego i publikovao radove o tome da može biti ILI 1 ILI 4 ali ništa između.

Publikovao? Uau!

Daj link publikacije!

Pa to ti je Radoš Ljušić lično, šta se čudiš?

Krkar je znači Radoš Ljušić koji se ovde folira da se gadi na srpski jezik.

Au, čoveče!

Nikad ne bih pomislio.

A možda će sad da objavi svoje publikacije u Službenom glasniku?
freehand freehand 20:25 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Nebojsa Krstic
Ja sam još pre 25 godina ne samo shvatio nego i publikovao radove o tome da može biti ILI 1 ILI 4 ali ništa između.

Publikovao? Uau!

Daj link publikacije!

Pa to ti je Radoš Ljušić lično, šta se čudiš?

Krkar je znači Radoš Ljušić koji se ovde folira da se gadi na srpski jezik.

Au, čoveče!

Nikad ne bih pomislio.

A možda će sad da objavi svoje publikacije u Službenom glasniku?

Pa da ih spali.
krkar krkar 21:02 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Daj link publikacije!


Nemere. Ja sam anonimni bloger. Moraćeš sam da se trudiš.

Ili da angažuješ nekog od dobrovoljnih denuncijanata.

Ma šta nekog. Ovde ima samo jedan Žuti Aleksa Žunić!
krkar krkar 21:04 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

A možda će sad da objavi svoje publikacije u Službenom glasniku?


A možda država angažuje moju reklamnu agenciju? To bi tek bio posao, samo ako me ne uvate.
krkar krkar 21:06 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Momo Kapor, dragi pisac


Mene tako ispljuvaše na blogu kod jednog autora kojem je Momo najznačajniji pisac kojeg je pročitao (a valjda i najdeblja knjiga) što sam rekao da je Momo jedno fašističko govno, ratni profiter i prolivač tuđe krvi. I srpske, da ne bude zabune!
freehand freehand 21:53 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Nemere. Ja sam anonimni bloger. Moraćeš sam da se trudiš.

Radoš Lj., Stanislava P. ili Oliver A.?
Hm...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:13 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Radoš Lj., Stanislava P. ili Oliver A.?
Hm...

Pitaj krkara za koga navija u meču advokati - notari.

Ako je za advokate, onda je on Antić Oliver.

I pitaj zašto Toma nije video Ramu.

Ako ne odgovori, onda je Stanislava Pak.

freehand freehand 22:16 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Nebojsa Krstic
Radoš Lj., Stanislava P. ili Oliver A.?
Hm...

Pitaj krkara za koga navija u meču advokati - notari.

Ako je za advokate, onda je on Antić Oliver.

I pitaj zašto Toma nije video Ramu.

Ako ne odgovori, onda je Stanislava Pak.


Što ja da ga pitam? Pitaj ga ti.
Ako ne odgovori onda je Radoš Lj.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:19 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Ako ne odgovori, onda je Stanislava Pak.


Što ja da ga pitam? Pitaj ga ti.
Ako ne odgovori onda je Radoš Lj.

Mada, taj Krkarov docirajući patos navodi na pomisao da je on - lično uvaženi narodni poslanik Babić.
freehand freehand 23:35 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Nebojsa Krstic
Ako ne odgovori, onda je Stanislava Pak.


Što ja da ga pitam? Pitaj ga ti.
Ako ne odgovori onda je Radoš Lj.

Mada, taj Krkarov docirajući patos navodi na pomisao da je on - lično uvaženi narodni poslanik Babić.

Mislim da bi sad sledio horski odgovor (pod dirigentskom palicom Tomislava Nikolića):
"Krkar - to smo svi mi!"
Naravno, bez Marijana Rističevića i Velimira Iliuća konzilijum bi bhio potpuno nekompletan.
Hansel Hansel 23:43 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

krkar
Ja sam još pre 25 godina ne samo shvatio nego i publikovao radove o tome da može biti ILI 1 ILI 4 ali ništa između.

Odluka o tome je li 1 ili 4 nije unutrašnjelingvistička nego sociolingvistička i politička. Po meni je daleko bolje rešenje sa 4.

За тренутак сам се уплашио да је опет нека бинарност.

А шта кажеш о варијанти "1" али да се тај један не зове српски? (Волео бих да знам како су се звале варијанте тог једног језика у време када сасвим сигурно није било претензија ниједне од нациопалних групација према другима; мора да је то неко негде обрађивао? Али, ако уважимо нове околности -- ОК, нека се и зове неким новим називом... само још кад би неко пристао на то. ) Па као што енглески има различите варијанте...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:50 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

А шта кажеш о варијанти "1" али да се тај један не зове српски? (Волео бих да знам како су се звале варијанте тог једног језика у време када сасвим сигурно није било претензија ниједне од нациопалних групација према другима; мора да је то неко негде обрађивао? Али, ако уважимо нове околности -- ОК, нека се и зове неким новим називом... само још кад би неко пристао на то. ) Па као што енглески има различите варијанте...

Ja sam već predložio da se sva 4 zovu hrvatski, ali Krkar Babić-Pak nije prihvatio/la.
freehand freehand 23:58 14.11.2014

Re: Pizdanterije i trivije

Ja sam već predložio da se sva 4 zovu hrvatski, ali Krkar Babić-Pak nije prihvatio.

Da se sačeka da se Ljušić-Antić vrati sa hitnih konsultacija u Bajčetini.
G.Cross G.Cross 22:15 08.11.2014

Nered i Nerad

Magare u Hag, Magare iz Haga.


Razumem Nebojsu sto hrani porodicu tekstovima u Nasim Novinama. Postujem to.

Ne razumem sve ove koji se nadaju da ce "deus ex machina" dogadjajima tipa Seselj se vraca, da se nesto promeni.

Nece. Nered je prirodan. Entropija.

Da bi se uveo red mora tesko da se radi a toga (osim svaka mu cast Vucica koji radi po 18 sati, samo ne znam sta) u Srbiji jos nema.

A ka' ce ne zna se.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:21 08.11.2014

Re: Nered i Nerad

Razumem Nebojsu sto hrani porodicu tekstovima u Nasim Novinama. Postujem to.

Ne misliš valjda bi neko plaćao gluposti koje pišem?
G.Cross G.Cross 22:29 08.11.2014

Re: Nered i Nerad

Ne misliš valjda bi neko plaćao gluposti koje pišem?


Mislio sam, moram da priznam.



mostarac mostarac 22:34 08.11.2014

Re: Nered i Nerad

Nebojsa Krstic
Razumem Nebojsu sto hrani porodicu tekstovima u Nasim Novinama. Postujem to.

Ne misliš valjda bi neko plaćao gluposti koje pišem?


Dosta je sto ih i citaju.
qqriq qqriq 22:44 08.11.2014

Re: Nered i Nerad

G.Cross
22:29 08.11.2014
Re: Nered i Nerad
Ne misliš valjda bi neko plaćao gluposti koje pišem?


Mislio sam, moram da priznam.


Krstiću, za dž radiš?
Pa ti imaš problem.
emsiemsi emsiemsi 14:29 09.11.2014

Re: Nered i Nerad

Nebojsa Krstic
Razumem Nebojsu sto hrani porodicu tekstovima u Nasim Novinama. Postujem to.

Ne misliš valjda bi neko plaćao gluposti koje pišem?

Шта се све плаћа, што би онда твоје глупости биле изузетак !?
trener92 trener92 23:08 08.11.2014

The crime scene


Nož_
Ustvari, onaj komentar tamo je bio usput, nego, zbog ovoga sam izvoleo napisati nešto:

SNO, tamo negde s proleća 1990. Bio je na poljančetu, prisutno je jedva 1500 ljudi. Na ivici skupa, nedaleko od mene, pojavio se mladić maskiran u Bulajićevog četnika, stavio veliki nož u zube i odigrao svoj performans za kameru koja ga je snimala. Onda su otišli i on i kamera. Uveče sam na TV Bastilji gledao prilog u kome je taj momak imao glavnu ulogu, a korišćen je i nebrojeno puta kasnije kad god je trebalo dezavuisati opoziciju.


(bold)
Da li znaš ko je taj mladić? Ovo je pomalo i retoričko pitanje, jer ako bi mi odgovorio potvrdno značilo bi jedno, a ako ne nešto sasvim drugo ( To "značilo bi" samo za mene)
Inače kad bi znao ko je taj mladić i kako i zašto je bio tu mnoge stvari bi ti bile jasnije.

Jednom si onomad rekao da "po običaju ne razumem" neke stvari, priznao sam da je tako, samo meni se čini da nisam jedini koji ima problem sa nerazumevanjem:

Jer ovo:

nebrojeno puta kasnije kad god je trebalo dezavuisati opoziciju


ima, u ovom slučaju i sasvim drugačiju konotaciju.

U to ime jedna doooobra



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:21 08.11.2014

Re: The crime scene

Da li znaš ko je taj mladić? Ovo je pomalo i retoričko pitanje,

Ne znam, niti me zanima da znam.
trener92 trener92 23:35 08.11.2014

Re: The crime scene

Krle

Ne znam, niti me zanima da znam.


Dobro, samo nemoj da se ljutiš, nisam mislio ništa loše.
not2old2rock not2old2rock 23:22 08.11.2014

zanesvešćena

Tu je kolporter prodavao kragujevačke Poglede (u to vreme za njih je pisala i mlada srpska spisateljica Biljana Srbljanović)


Tad je sa 20-ak bila nacionalno osvešćena, kasnije se dibidus zanesvestila.
crossover crossover 23:35 08.11.2014

Re: zanesvešćena

not2old2rock
Tu je kolporter prodavao kragujevačke Poglede (u to vreme za njih je pisala i mlada srpska spisateljica Biljana Srbljanović)


Tad je sa 20-ak bila nacionalno osvešćena, kasnije se dibidus zanesvestila.


Да, касније је са Симонидом Станковић рањеницима по Босни читала Хајдегера. Вероватно је тако профилисала онај њен импулс толеранција или смрт.
trener92 trener92 23:43 08.11.2014

Re: zanesvešćena

crossover

Да, касније је са Симонидом Станковић


Da, to je bilo posle onog _belo-lukog_ performans perioda, eh što kaže gosn Čer mirišiodprisetami
not2old2rock not2old2rock 23:44 08.11.2014

Re: zanesvešćena

Jel pritom drugosrbijanska ikona nosila i venac belog luka oko vrata, Simonida ga nije skidala?
princi princi 01:49 09.11.2014

Re: zanesvešćena

рањеницима по Босни читала Хајдегера

Na nemackom, pretpostavljam. Dobro, zena trazila sebe, :).
crossover crossover 16:08 09.11.2014

Re: zanesvešćena

princi
рањеницима по Босни читала Хајдегера

Na nemackom, pretpostavljam. Dobro, zena trazila sebe, :).


На хиперборејском. :)
princi princi 16:11 09.11.2014

Re: zanesvešćena

Aurora hiperborealis, :).
omega68 omega68 00:58 09.11.2014

Добро си ти прошао

Ја сам отишао на једну трибину Народне радикалне странке, а изашао са оснивачке скупштине Српске радикалне странке
Е то је требало видети - лепо обучени, елоквентни адвокати беже из биоскопске дворане ''Шумадија'' у Крагујевцу а за њима врата затварају четници са јатаганима до браде.
А брада до појаса.
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:17 09.11.2014

Re: Добро си ти прошао

omega68
Ја сам отишао на једну трибину Народне радикалне странке, а изашао са оснивачке скупштине Српске радикалне странке
Е то је требало видети - лепо обучени, елоквентни адвокати беже из биоскопске дворане ''Шумадија'' у Крагујевцу а за њима врата затварају четници са јатаганима до браде.
А брада до појаса.



Билећа 2014
escherichije_colic escherichije_colic 17:14 11.11.2014

Re: Добро си ти прошао

oskar-z-wild

Билећа 2014


vlad_aleksh vlad_aleksh 08:58 12.11.2014

Re: Добро си ти прошао

omega68
Ја сам отишао на једну трибину Народне радикалне странке, а изашао са оснивачке скупштине Српске радикалне странке
Е то је требало видети - лепо обучени, елоквентни адвокати беже из биоскопске дворане ''Шумадија'' у Крагујевцу а за њима врата затварају четници са јатаганима до браде.
А брада до појаса.


Rad Narodne radikalne stranke je pokušao da obnovi Veljko Guberina. I uspelo mu je. Bila je to lepa zamisao. Obnoviti ideje koje su zastupali Pašić, Protić i Aca Stanojević. To je trebalo da bude izbor građanske desnice i konzervativnog seljaštva. Koliko se sećam jedan od uslova za članarinu je bio taj da nikada niste bili član KPJ. Ali avaj, to je jako kratko trajalo. Slušao sam nekog čoveka, oprostite mi ali ne sećam se imena, bio je jedan od osnivača. Nešto je govorio kako se u stranci iz čista mira pojavio neki čovek, niko nije znao ko je to. I taj čovek je nekako uspeo da preuzme stranku. Mislim da se zove Tomislav Nikolić. A potom su se ujedinili Srpski četnički pokret i Narodna radikalna stranka. Iz takvog braka rodilo se dete - SRS.
Naslućaj mi veli - UDBA nije osnivala stranke, ona ih je preuzimala.
princi princi 01:47 09.11.2014

Inace, kudos za mjuzu

mlinarslavko mlinarslavko 03:56 09.11.2014

Momak sa nozem u ustima

Interesantno, verujem da je svaki snimak cetnika iskoriscen protiv Vuka, ali on sam je stvarao takvu atmosferu. Vukov miting u to vreme, u mom gradu, Vuk, Dana i njihova ekipa, gomila bradatih likova, sa kokardama, koji nose cetnicke, srpske, i zastave SPO-a. Zatim vriste, podizu krstace,kame pa neku veliku knjigu, kao grupa ludaka, sve to sam tada prvi put video. Uzivo , ne na TV-u. Na zalost, bilo je tako, ne mogu da lazem sebe i da tvrdim da je to bila samo propaganda Miloseviceve televizije, dobar je on imao materijal za tu propagandu.
Ranije 1987. godine, u ruke mi je dospela knjiga NOZ, procitam je i na pismenom zadatku napisem kako mi se nije svidela, kako su ljudi pre drugog svetskog rata ziveli jedni pored drugih, a zatim sekli vratove i vadili oci komsijama. Zatim sam napisao da ljudi i danas zive zajedno ( mislim na 1987. godinu) i da za 15 ili 20 godina opet mogu da se kolju. Dobio sam keca ko vrata. Nisam imao srca da pitam profesorku za keca, kad smo 1991. godine zavrsili srednju skolu i skoro kompletan razred ( bilo je samo 3 devojke, tehnicka skola) otisao kasnije u JNA.
Vuk je u to vreme trebao da bude kao Tudjman , medjutim takva vrsta nacionalizma nije uspela, jos su se ljudi lepili za Milosevicevo pozivanje na Jugoslaviju. U toj borbi je ta budala Vuk, bukvalno jedan deo preplasenog stanovnistva okrenuo ka Milosevicu kao "blazoj" varijanti, a uzeo je prostor kvalitetnijoj opoziciji. Prevarant na kvadrat, u samom startu sa dobrim materijalnim dobicima. Nemam nista protiv da opet dobijem keca za napisano
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 04:29 09.11.2014

Re: Momak sa nozem u ustima

Prevarant na kvadrat, u samom startu sa dobrim materijalnim dobicima. Nemam nista protiv da opet dobijem keca za napisano

Sve si tačno napisao.

Jedino bih dodao ovo: tada nije bilo kvalitetne opozicije, baš kao ni sada.

S tim da bih za tadašnju našao optavdanja: bili su neiskusni, politički nepismeni, učili su se demokratiji i procesima.

Ovi današnji nemaju nikakvo izvinjenje, a ponačaju se isto kao opozicija 90-ih... i to njihovu nesposobnost čini upadljivijom..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:37 09.11.2014

Re: Momak sa nozem u ustima

Nebojsa Krstic
Ovi današnji nemaju nikakvo izvinjenje, a ponačaju se isto kao opozicija 90-ih... i to njihovu nesposobnost čini upadljivijom..

Ништа: мораће нека друга опозиција да је замени. :)))))
brane2 brane2 07:10 09.11.2014

Šeki se nije branio ? Ne bih rekao....

Ne slažem se s tim, da je njegova borba bila uzaludna.

Već dugo pre tog raspada YU sam živeo u Sloveniji,t ako da sa nekim ratovanjem nisam imao ništa.

Ipak, i u toj okolini su me svi gledali kao "okupatora" ( ćale je bio penzionisani zastavnik JNA) i srbendu ( prezime) i pre Šekija sam uvek bio meta svake budale koja se eto baš tada u u mom prisustvu odlučila da mi pred publikom pokaže da sam majmun.

Šeki je prvi meni poznati lik, koji je takvim profesorima izašao na crtu i jasno pokazao da jedu govna.

Masa zapadnih "istina" se raspala u onoj sudnici - čak i ako se ne obaziremo na očigledno nepravedan postupak.

Za mene je sve počelo sa onom njegovom slavnom listom jebanja keve, koja me je dobro nasmejala ali kako sam pratio razne elemente suđenja, stvar je polako dobivala dublji smisao.

Koji je krunisan tima, da posle 11+ godina nisu uspeli da ga osude.

Nikad se nisam baš nešto slagao s radikalima ali što se Šekija tiče, ako ničim drugim, svojim suđenjem je otvorio oči meni a verujem i mnogim drugima.

On je jedan od mnogih kockica u mozaiku otpora američkom imperializmu i pričicama o "demokraciji" i "pravdi", koje danas sve teže prolaze.

A što se puštanja tiče, jedan klip kamere u Ševeningenu jasno ukazuje zašto su ga pustili:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=B3lsJmwNO40 [/youtube]

Što reče tip "Ja zatvoren sa vama ? Neće biti. Vi ste zatvoreni sa mnom!"

;o)


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:36 09.11.2014

Re: Šeki se nije branio ? Ne bih rekao....

brane2
Ne slažem se s tim, da je njegova borba bila uzaludna.

Već dugo pre tog raspada YU sam živeo u Sloveniji,t ako da sa nekim ratovanjem nisam imao ništa.

Ipak, i u toj okolini su me svi gledali kao "okupatora" ( ćale je bio penzionisani zastavnik JNA) i srbendu ( prezime) i pre Šekija sam uvek bio meta svake budale koja se eto baš tada u u mom prisustvu odlučila da mi pred publikom pokaže da sam majmun.

Šeki je prvi meni poznati lik, koji je takvim profesorima izašao na crtu i jasno pokazao da jedu govna.

Masa zapadnih "istina" se raspala u onoj sudnici - čak i ako se ne obaziremo na očigledno nepravedan postupak.

Za mene je sve počelo sa onom njegovom slavnom listom jebanja keve, koja me je dobro nasmejala ali kako sam pratio razne elemente suđenja, stvar je polako dobivala dublji smisao.

Koji je krunisan tima, da posle 11+ godina nisu uspeli da ga osude.

Nikad se nisam baš nešto slagao s radikalima ali što se Šekija tiče, ako ničim drugim, svojim suđenjem je otvorio oči meni a verujem i mnogim drugima.

On je jedan od mnogih kockica u mozaiku otpora američkom imperializmu i pričicama o "demokraciji" i "pravdi", koje danas sve teže prolaze.

A što se puštanja tiče, jedan klip kamere u Ševeningenu jasno ukazuje zašto su ga pustili:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=B3lsJmwNO40 [/youtube]

Što reče tip "Ja zatvoren sa vama ? Neće biti. Vi ste zatvoreni sa mnom!"

;o)




No pasarán!
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:12 09.11.2014

Bileća 2014


Spomenik Jugoslovenskoj vojsci u otadžbini u Bileći


"Četnici pobedili partizane" naslov u bosanskim novinama
tasadebeli tasadebeli 16:43 09.11.2014

Велики дерби

Кркар (модел Дуго те није било, Шеки!) против Крлета (модел Отишао си, Шеки, шта ћемо ми сада без тебе?) 329:262 у коментарима. Додуше, Крки има и 24 сата предности у објављивању...

Овај коментар је ту онако, без везе... Тек да погурам Крлета да пређе линију циља возећи на фелни...






П.С. - Фри (модел Не знам шта ми је уопште и требало да пишем о Шекију...) вреба из прикрајка са својих 321 коментаром, али и великом временском предношћу. Мудра тактика!
krkar krkar 16:48 09.11.2014

Re: Велики дерби

I to sve za vikend sa lepim vremenom, pravim letnjim!
milisav68 milisav68 20:24 09.11.2014

Re: Велики дерби

krkar
I to sve za vikend sa lepim vremenom, pravim letnjim!

A i slava je....
freehand freehand 20:50 09.11.2014

Re: Велики дерби

krkar
I to sve za vikend sa lepim vremenom, pravim letnjim!

Pa kad su svi popizdeli što je Jakovljević opet zatvorio blog za komentarisanje.
niccolo niccolo 20:30 09.11.2014

300

hajkula1 hajkula1 19:47 10.11.2014

A ko ne otvara linkove

Izjavu albanskog premijera tokom konferencije, inače nije bilo moguće pratiti pošto nije bio obezbeđen prevod na RTS-u, zbog tehničkih problema.

Evo cele Ramine izjave:

Kosovo je nezavisna država i to je realnost koja se ne može menjati i koju treba prihvatiti.

"Možemo govoriti o različitim pristupima, ali ne mislim da bilo šta treba da nas spreči da kažemo istinu".

Rama je kazao i da nezavisno Kosovo pozitivno utiče na mir na Balkanu.

Ocenio je i da je važno da što više zemalja kandidata za EU prizna Kosovo i da i to može da utiče na njihov brži ulazak u Uniju.

Zato je pozvao Srbiju da učini korake u tom pravcu.

Na reakciju premijera Srbije da je pominjanje Kosova provokacija koju nije očekivao, Rama je ponovio da je nezavisno Kosovo realnost koju treba prihvatiti i da je veliki broj zemalja to već učinio.


Edi Rama je rekao da su Albanici u Preševu "most" koji može da spoji dva naroda.

Izrazio je nadu da će srpske vlasti Albancima u tom regionu omogućiti da uživaju sva prava koja im pripadaju.

Albanski premijer je svog srpskog kolegu pozvao da poseti Albaniju. Dodao je da "obećava" da u Tirani neće biti provokacija.

"Obećavam da u Tirani nikakvih provokacija neće biti, bez obzira na naše razlike u stavovima po nekim pitanjima", rekao je Rama.

Rama je pozdravio dijalog Beograda sa Prištinom, dodajući da je njegov uspeh rezultat zalaganja lidera dve zemlje. Dodao je da je Vučić dao "veliki doprinos" u tome.


Albanski premijer je naglasio da Srbija i Albanija treba da prevaziđu prošlost i okrenu se budućnosti i da dve zemlje Evropa može da ujedini.

"Naša deca ne treba da ispaštaju zbog prošlosti", naglasio je Edi Rama.

On je ocenio da je ekonomska saradnja Srbije i Albanije i celog regiona od velike važnosti.

"Naše ekonomije su male, ali ekonomije celog regiona nisu. Zajednonismo tako mali da bismo morali da čekamo pomoć od naših partnera", rekao je Edi Rama.






MONDO:

Prema privremenom rasporedu zasedanja SBUN za tekući mesec na sajtu UN, sednica je prvobitno bila predviđena za četvrtak 13. novembar, ali je u međuvremenu izbrisana iz agende, a novi termin održavanja nije naveden.

Generalni sekretar UN je, u najnovijem izveštaju dostavljenom 31. oktobra, izrazio zabrinutost zbog političkog zastoja u Prištini i pozvao kosovske lidere da pojačaju napore radi pronalaženja rešenja i da što pre nastave dijalog s Beogradom.

Prema privremenom rasporedu zasedanja SBUN za tekući mesec na sajtu UN, sednica je prvobitno bila predviđena za četvrtak 13. novembar, ali je u međuvremenu izbrisana iz agende, a novi termin održavanja nije naveden.

Generalni sekretar UN je, u najnovijem izveštaju dostavljenom 31. oktobra, izrazio zabrinutost zbog političkog zastoja u Prištini i pozvao kosovske lidere da pojačaju napore radi pronalaženja rešenja i da što pre nastave dijalog s Beogradom.

Prištinski list "Tribuna" pozivajući se na Indeksonline piše da su vlasti u Prištini zatražile od Saveta bezbednosti da odloži sednicu zbog činjenice da još nisu uspostavljene nove institucije na Kosovu.

Zahtevima se izašlo u susret, ali novi datum sednice još nije zakazan, mada će, kako navodi Indeksonlajn, zasedanje biti održano najverovatnije u decembru.


http://mondo.rs/a743787/Info/Srbija/Otkazana-sednica-Saveta-bezbednosti-UN-o-Kosovu.html




qqriq qqriq 21:34 10.11.2014

Re: A ko ne otvara linkove

ovlaš sve gledala/čula TEK malopre. palo mi u oči da je rama veoma visok, ko naš vrlo visoki genije, možda i koji santimetar viSOčiji :))
pa onda našo se neko da pobije onu slavnu&čuvenu vučkovu: sa mnom se tako ne razgovara.
najzad, koja mržnja sine/brate/sestro.
pošto ga tupimo na pokojnom kovaču oko dva dana, jer je friju sinulo da pomene intervju dok čekamo šekija koji će sad pa će sutra, ne nego u sredu, do petka for sure, a mi se odmah primili, ko mutavi na telefon, pa se poubijasmo ko koga više mrzi, mi braću ili obrnuto, e to je luk i voda prema TOTALNOJ MRŽNJI ŠIPTARA.
meni se čak čini da to nije mržnja jaka pa na mah malo popusti. jok bre.
jebote, šugavi projekt zvani EU zaista para vredi za narode kao što smo mi, svi mi s balkana. ono, i lekar, i pajkan, i psihijatar, i bankar, i lekar, i pajkan.
naučno se to vika TUTOR.
hajkula1 hajkula1 22:27 10.11.2014

Re: A ko ne otvara linkove

qqriq

naučno se to vika TUTOR.



Da nemaju tutora, misliš da bi Rama napravio diplomatski skandal?

I igrali se dronom?


qqriq qqriq 22:40 10.11.2014

Re: A ko ne otvara linkove

Da nemaju tutora, misliš da bi Rama napravio diplomatski skandal?


Mislim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:00 10.11.2014

Re: A ko ne otvara linkove

ebote, šugavi projekt zvani EU zaista para vredi za narode kao što smo mi


Ovde je, mislim, osnovni problem.
Sve se strpa u to MI.
A ti MI smo sad, ko?
Srbija i Albanija.
Albanija jbt, ni manje ni više.
Srbija se spori, ili svađa, ili miri, ili druži, ili provocira, ili šta god, ali u svakom slučaju Srbija ima neke relacije sa Albanjom.
Možemo se igrati korektnosti ali to je za Srbiju degradacija.


qqriq qqriq 23:26 10.11.2014

Re: A ko ne otvara linkove

A ti MI smo sad, ko?


Balkan. Piše.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:58 10.11.2014

Re: A ko ne otvara linkove


Manje je važno koga ti ili ja svrstavamo s kim u grupu, važnije je kako te grupe prave oni čija se računa.
A evo nas su stavili u grupu sa Albanijom.
tyson tyson 03:39 11.11.2014

Re: A ko ne otvara linkove

hajkula1
Izjavu albanskog premijera tokom konferencije, inače nije bilo moguće pratiti pošto nije bio obezbeđen prevod na RTS-u, zbog tehničkih problema. Evo cele Ramine izjave: Kosovo je nezavisna država i to je realnost koja se ne može menjati i koju treba prihvatiti."Možemo govoriti o različitim pristupima, ali ne mislim da bilo šta treba da nas spreči da kažemo istinu".Rama je kazao i da nezavisno Kosovo pozitivno utiče na mir na Balkanu. Ocenio je i da je važno da što više zemalja kandidata za EU prizna Kosovo i da i to može da utiče na njihov brži ulazak u Uniju.Zato je pozvao Srbiju da učini korake u tom pravcu. Na reakciju premijera Srbije da je pominjanje Kosova provokacija koju nije očekivao, Rama je ponovio da je nezavisno Kosovo realnost koju treba prihvatiti i da je veliki broj zemalja to već učinio.Edi Rama je rekao da su Albanici u Preševu "most" koji može da spoji dva naroda.Izrazio je nadu da će srpske vlasti Albancima u tom regionu omogućiti da uživaju sva prava koja im pripadaju.Albanski premijer je svog srpskog kolegu pozvao da poseti Albaniju. Dodao je da "obećava" da u Tirani neće biti provokacija. "Obećavam da u Tirani nikakvih provokacija neće biti, bez obzira na naše razlike u stavovima po nekim pitanjima", rekao je Rama. Rama je pozdravio dijalog Beograda sa Prištinom, dodajući da je njegov uspeh rezultat zalaganja lidera dve zemlje. Dodao je da je Vučić dao "veliki doprinos" u tome. Albanski premijer je naglasio da Srbija i Albanija treba da prevaziđu prošlost i okrenu se budućnosti i da dve zemlje Evropa može da ujedini."Naša deca ne treba da ispaštaju zbog prošlosti", naglasio je Edi Rama. On je ocenio da je ekonomska saradnja Srbije i Albanije i celog regiona od velike važnosti."Naše ekonomije su male, ali ekonomije celog regiona nisu. Zajednonismo tako mali da bismo morali da čekamo pomoć od naših partnera", rekao je Edi Rama.MONDO:
Prema privremenom rasporedu zasedanja SBUN za tekući mesec na sajtu UN, sednica je prvobitno bila predviđena za četvrtak 13. novembar, ali je u međuvremenu izbrisana iz agende, a novi termin održavanja nije naveden.Generalni sekretar UN je, u najnovijem izveštaju dostavljenom 31. oktobra, izrazio zabrinutost zbog političkog zastoja u Prištini i pozvao kosovske lidere da pojačaju napore radi pronalaženja rešenja i da što pre nastave dijalog s Beogradom.Prema privremenom rasporedu zasedanja SBUN za tekući mesec na sajtu UN, sednica je prvobitno bila predviđena za četvrtak 13. novembar, ali je u međuvremenu izbrisana iz agende, a novi termin održavanja nije naveden.Generalni sekretar UN je, u najnovijem izveštaju dostavljenom 31. oktobra, izrazio zabrinutost zbog političkog zastoja u Prištini i pozvao kosovske lidere da pojačaju napore radi pronalaženja rešenja i da što pre nastave dijalog s Beogradom.Prištinski list "Tribuna" pozivajući se na Indeksonline piše da su vlasti u Prištini zatražile od Saveta bezbednosti da odloži sednicu zbog činjenice da još nisu uspostavljene nove institucije na Kosovu.Zahtevima se izašlo u susret, ali novi datum sednice još nije zakazan, mada će, kako navodi Indeksonlajn, zasedanje biti održano najverovatnije u decembru.http://mondo.rs/a743787/Info/Srbija/Otkazana-sednica-Saveta-bezbednosti-UN-o-Kosovu.html

Kakve ovo ima veze sa temom bloga?!


qqriq qqriq 10:32 11.11.2014

Re: A ko ne otvara linkove

hoochie coochie man
23:58 10.11.2014 / *novo
Re: A ko ne otvara linkove

Manje je važno koga ti ili ja svrstavamo s kim u grupu, važnije je kako te grupe prave oni čija se računa.
A evo nas su stavili u grupu sa Albanijom.


O čemu ti sad? O fuZbalu, o Ujedinjenim nacijama, o ulasku u EU?
Ama NE interesuje me.
Rama mi odvratan za sve sitne pare koje imam.
Ali, taman koliko je Kosovo naša realnost tako je i Rama naša realnost. Jbg.
Možda više zna Boris Tadić koji se s Ramom juče u Beogradu sastao NA NE ZNAM KOM NIVOU.
To bi domaćin bloga možda znao, ja ić ne znam.
I ne mogu više o tome. U pravu je tyson.
tasadebeli tasadebeli 10:43 11.11.2014

Re: A ko ne otvara linkove

qqriq

Možda više zna Boris Tadić koji se s Ramom juče u Beogradu sastao NA NE ZNAM KOM NIVOU. To bi domaćin bloga možda znao, ja ić ne znam.



Можда као будући министар спољних послова у некој испројектованој будућој коалициној влади са Вучићем?

А, Крле?
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:50 11.11.2014

Re: A ko ne otvara linkove

qqriq
jebote, šugavi projekt zvani EU zaista para vredi za narode kao što smo mi, svi mi s balkana. ono, i lekar, i pajkan, i psihijatar, i bankar, i lekar, i pajkan.
naučno se to vika TUTOR.


Nadam se da je ovo sto si napisala sala (naravno, losa), a ne izraz prilicno rasprotranjene zapadno-balkanske dezorijentacije i deluzija.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:52 11.11.2014

Re: A ko ne otvara linkove

qqriq

Možda više zna Boris Tadić koji se s Ramom juče u Beogradu sastao NA NE ZNAM KOM NIVOU. To bi domaćin bloga možda znao, ja ić ne znam.



Можда као будући министар спољних послова у некој испројектованој будућој коалициној влади са Вучићем?

А, Крле?


Bravo Taso, i ti si kandidat za lentu "Balkanski špijun"!

Nemam komunikaciju s Tadićem pa ne znam šta ima projektovano.

U principu, svaki se čelnik neke zemlje viđa, osim sa aktuelnim rukovodiocem i sa bivšim, ako ga poznaje u zvaničnom kapacitetu.

Makedonski predsednik Ivanov je u poseti Srbiji bio pre nekoliko dana i takođe se video s Tadićem, što sam pročitao, za razliku od vas, u novinama.

Naš predsenik ili premijer...to isto čine kad odu u posetu nekoj zemlji, to je diplomatski protokol.

Nešto drugo je zanimljivo...saopštenje predsednika Srbije povodom Rame.

U njemu se kaže kako je Nikolić znao da će Rama da napravi incident i zato ga nije primio.

Ovo je saopštenje veći incident nego Ramina provokacija.

Iz njega proizilazi da je Vučić biudala koja nije znala da će doći do ispada pa ga je primio.

I postavlja se pitanje zašto predsednik nije javio premijeru šta se sprema.

A u stvari, radi se samo o bednom pokušaju da se profitira na događaju, što je nekorektno (prema Vučiću) i kukavički.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:01 11.11.2014

Re: A ko ne otvara linkove

Јебига, и тај Рама нашао да говори оно што политички није пристојно.

Да будемо искрени -- човек је у праву, независно Косово је реалност. Сигурно је био договор да се о томе не говори, а Рама га шукнуо Вучићу. Зато што је Вучић штребер, па уради све што "Запад" од њега очекује (узгред, мени је то мање више позитива). И онда Тома, бесрамно, такође га шукне Вучићу. Просто, човек -- Вучић -- се трудио, поштено и одговорно, а замлате и зајебанти и локални зврндови испред драгстора звекнули му пљуцу.

Лајф гоуз он.
tasadebeli tasadebeli 12:04 11.11.2014

Re: A ko ne otvara linkove

Nebojsa Krstic

Bravo Taso, i ti si kandidat za lentu "Balkanski špijun"!


Хвала, хвала! Заиста сам се толико трудио из петних жила, морао је коначно сав тај мој напор да уроди плодом.

Nemam komunikaciju s Tadićem pa ne znam šta ima projektovano.


Нисам ни питао да ли знаш, него шта ти мислиш... Оно што сам написао о "пројекту" није оно што ја сигурно знам, него је то оно што мислим да се може догодити као највероватније у следу догађаја...

Само гледам у своју кристалну куглу, Крле, само то... Као и ти и сви ми у овој земљи.


U njemu se kaže kako je Nikolić znao da će Rama da napravi incident i zato ga nije primio.

Ovo je saopštenje veći incident nego Ramina provokacija.

Iz njega proizilazi da je Vučić biudala koja nije znala da će doći do ispada pa ga je primio.

I postavlja se pitanje zašto predsednik nije javio premijeru šta se sprema.

A u stvari, radi se samo o bednom pokušaju da se profitira na događaju, što je nekorektno (prema Vučiću) i kukavički.



'Ајде, молим те, напиши ово исто и тамо код Далија на блогу... Ја га већ на два блога убеђујем у исто то што и ти кажеш...

EDIT: Док се ми овде бавимо небитним Шешељем...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana