Budućnost| Društvo| Mediji| Politika| Reč i slika

KO JE PUCAO U TAJKUNA?

Filip Mladenović RSS / 16.11.2014. u 03:35

Kalibar
Kalibar
Da je Srbija normalna i demokratska zemlja (čitaj: PRAVNA država), Milan Beko bi odavno bio u zatvoru, pravosnažno osuđen, praveći društvo Miroslavu Miškoviću, Bogoljubu Kariću i ostalim cvećkama iz Slobinog i Mirinog zločinačkog skuta. Takođe, svim ratnim profiterima bi bila oduzeta nelegalno stečena imovina i vraćena na raspolaganje pravim vlasnicima - građankama i građanima Srbije.

Umesto toga, Milan Beko je ne samo jedan od najbogatijih tajkuna, neko i „privrednik" koji bez ikakvih sankcija državi Srbiji duguje više miliona evra za neplaćeni porez. U istoj toj Srbiji, gde nama običnim građanima prekršajni sudovi mogu da izreknu kaznu od 50 (pedeset) hiljada dinara ako na vreme ne platimo kvartalne rate poreza na naše stanove i kuće!

Ali, ovo nije blog o nasilnoj preraspodeli društvenog bogatstva i državne svojine tokom ratnih devedesetih. Niti je blog o sramnom odnosu ovdašnjih medija prema jednoj od tajkunskih kreatura, koja je gramzivošću i kameleonstvom uništila veliki broj porodica u Srbiji, ostavljajući ih bez radnih mesta, pristojnih plata, zdravstvenog osiguranja.... Jednom rečju, bez normalnog života.

Ovo je blog o onome ko je pucao na tajkuna Milana Beka. Premijer i njegov ministar policije umiruju javnost saopštavajući pre kraja istrage kako se ne radi o profesionalnom ubici, već o nekakvom amateru. Argumentuju tu svoju „amatersku" tezu činjenicama o ostavljenim čaurama i opušcima, pa čak i o jednom celom nađenom metku! Tabloidi javljaju da je pronađen i DNK trag „mladog i lepog" ubice u pokušaju.

Hajde da prihvatimo režimsku tezu o amateru, koji je ispred tajkunske vile na Senjaku pucao u njenog vlasnika, oštetivši ispaljenim mecima i luksuzan mercedes Milana Beka. Da li je možda reč o nečijem sinu, u pokušaju da osveti oca, kome su tajkuni formata Milana Beka uništili profesionalni i privatni život? Ili je na tajkuna pucao neki student, u znak odmazde zbog ukradene budućnosti u Srbiji? Ili se ovde možda radi o nekakvom namirenju građanske pravde, po principu, ako država neće da ti sudi za počinjena kriminalna dela i za neplaćeni porez, onda ćemo mi građani da uzmemo pravdu u svoje ruke?

Bilo kako bilo, pucnji na Milana Beka i njihovi odjeci ponovo su razotkrili jad i čemer pozorišta zvanog Srbija. Glupirity show must go on, po cenu vređanja zdrave inteligencije i gaženja elementarnih normi novinarskog kodeksa.

Ko je, dakle, pucao u tajkuna Milana Beka? Zločinački duhovi iz ratnih devedesetih? Alave i pljačkaške postpetooktobarske godine? Ili možda AV, AV demagoške trice i kučine, kojima se po već viđenom receptu nastoji zamaskirati sve brže propadanje srednje klase, jedinog garanta socijalnog mira i tampon zone izmedju sve užeg sloja bogatih i sve više siromašnih!?

Atačmenti



Komentari (168)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 04:51 16.11.2014

да није птица? да није авион?

Glupirity show must go on, po cenu vređanja zdrave inteligencije i gaženja elementarnih normi novinarskog kodeksa.

Ух, много си самокритичан.
reanimator reanimator 10:38 16.11.2014

Re: да није птица? да није авион?

Ух, много си самокритичан.

libkonz libkonz 15:00 16.11.2014

Re: да није птица? да није авион?

Nekad mi je bilo žao Filipa kada su ga pojedini blogeri otvoreno nazivali budalom, ali posle ovog teksta jedino što mogu da kažem je:
Filipe, glup si za medalju!
Nadam se da će uredištvo izbrisati ovaj tekst jer opravdava zločin, a Filipa ostaviti kao autora, da ostane luda na blogu i uveseljava nas svojim tekstovima.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:54 16.11.2014

Re: да није птица? да није авион?

И ја углавном прескачем Филипов генератор случајних мисли (ово ми је највероватније први пут у две године да нешто напишем), али мислим да је овај пут количина бесмислица и шпекулација које је изнео вишеструко прешла чак и његову уобичајену продуктивност.

Тексту је тешко ишта посебно замерити, не стиже ни до тачке да садржи грешке -- да би нешто било погрешно мора бар да добаци до тога да је смислено.
libkonz libkonz 13:12 17.11.2014

Re: да није птица? да није авион?

Филипов генератор случајних мисли

alselone alselone 09:51 18.11.2014

Re: да није птица? да није авион?

Nekad mi je bilo žao Filipa kada su ga pojedini blogeri otvoreno nazivali budalom, ali posle ovog teksta jedino što mogu da kažem je:


Ja sam mu rekao da mislim da ima fiziolosku tupost. Sada bih dodao i da je bezobrazan neizmerno.
mirelarado mirelarado 10:20 18.11.2014

Re: да није птица? да није авион?

Sada bih dodao i da je bezobrazan neizmerno.


И ја сам мислила да је он детиње наивно револуционарно настројен. Овде остадох без речи.
libkonz libkonz 11:10 18.11.2014

Re: да није птица? да није авион?

Ja sam mu rekao da mislim da ima fiziolosku tupost. Sada bih dodao i da je bezobrazan neizmerno.

Na tebe sam i mislio
Tad sam mislio da si previše oštar i bilo mi je žao ove budale. Sa ovim tekstom je dokazao ne samo da je budala, nego da je sasvim opravdano to mu i otvoreno reći.
dolazel dolazel 09:28 16.11.2014

Motiv

Po svemu sto pise izgleda da je pucao prevareni ljubavnik a po sredi je zlocin iz strasti...nego sta ce ovi ostali muskarci u urgentnom centru?
blogov_kolac blogov_kolac 09:38 16.11.2014

degutantno

Iako sa autorom mogu da se složim o izrazito negativnom uticaju koji su na našu ekonomiju i unutrašnju politiku imali razni Karići i Miškovići (uključujući tu i tajkuna čiji je pokušaj ubistva bio povod za ovaj blog), osećam snažnu potrebu da se javno ogradim od onoga što dalje sledi u tekstu u smeru (ne)svesnog glorifikovanja još uvek nepoznatog ubice (u pokušaju) koji se na slepo predstavlja kao neznani junak sa romantizovanom "a la Robin Hud" biografijom.
Hajde da prihvatimo režimsku tezu o amateru, koji je ispred tajkunske vile na Senjaku pucao u njenog vlasnika, oštetivši ispaljenim mecima i luksuzan mercedes Milana Beka. Da li je možda reč o nečijem sinu, u pokušaju da osveti oca, kome su tajkuni formata Milana Beka uništili profesionalni i privatni život? Ili je na tajkuna pucao neki student, u znak odmazde zbog ukradene budućnosti u Srbiji? Ili se ovde možda radi o nekakvom namirenju građanske pravde, po principu, ako država neće da ti sudi za počinjena kriminalna dela i za neplaćeni porez, onda ćemo mi građani da uzmemo pravdu u svoje ruke?


Takođe, iako lično o ljudima koji su na vrhu srpske poslovne piramide i liste najbogatijih poslovnih ljudi ne mogu imati nikakve simpatije, jer je sama naša država i ekonomomija tako postavljena da favorizuje ne istinski sposobne privrednike, nego uspešne povlašćene parazite od državnih struktura - treba da budemo i svesni da država u kojoj je moguće da se jednom od pet najvećih poreskih obveznika dogodi ovako nešto pred svojom kućom, u rezidencijalnom delu prestonice - u go*nima do guše.

A glede špekulacija o liku i delu lepog i mladog "gospodina" Robin Hud(ovića) koji je pucao na našeg čuvenog bizMismena, moram da primetim, da ako je on sam ovo možda i izveo traljavo i neprofesionalno, logistika mu je bila potpuno savršena... znao je tačno kada i gde će se žrtva pojavi dok je najranjivija, u kom grmu da se sakrije a kojeg sigurnosne kamere ne pokrivaju, a i baš iznad njega svetiljka neće raditi, i uspeo je posle atentata da nestane iz bezbednosno ubedljivo najbolje pokrivenog dela grada. Tu svaka dalja romantizovana projekcija "verujete li u Deda Mraza" tipa da se možda radi o gladnoj petogodišnjoj devojčici čiji su roditelji žrtve tranzicije, pa se ona prerušila u Robin Huda i pokušala da izvrši ovo UBISTVO "iz osvete", ili slične "neznani junak/žrtva" teorije padaju u vodu. Pre bih postao paranoičan i sklon verovanju, da ako je stvarno kao direktni izvršilac ove odlično pripremljene sačekuše neprofesionalac koji će uskoro biti uhapšen zbog brojnih tragova koje je ostavio - da onda iza svega stoji neko ne samo toliko moćan da organizuje ubistvo jednog od "najjačih" ljudi u državi takoreći na njegovom kućnom pragu, nego i da obezbedi odgovarajućeg "žrtvenog jarca".

highshalfbooze highshalfbooze 09:59 16.11.2014

Re: degutantno

osećam snažnu potrebu da se javno ogradim od onoga što dalje sledi u tekstu u smeru (ne)svesnog glorifikovanja još uvek nepoznatog ubice (u pokušaju) koji se na slepo predstavlja kao neznani junak sa romantizovanom "a la Robin Hud" biografijom.

Ne razumem zbog čega osećaš da je Filip pisao i u tvoje ime, pa osečaš potrebu da se ograđuješ.

Robin Hudovi ne iskaču iz knjige, već iz bede, siromaštva, frustriranih okruženja...
qqriq qqriq 11:43 18.11.2014

Re: degutantno

jer je sama naša država i ekonomomija tako postavljena da favorizuje ne istinski sposobne privrednike, nego uspešne povlašćene parazite od državnih struktura


U vreme apsolutne vlasti Borisa Tadića više puta je za Najuspešnijeg Privrednika Godine ( bila takva titula stvarno stvarno) proglašavan Miroslav Bogičević (obilato pomognut od svog Šapčanina i kuma, advokata Dušana Petrovića iz milja zvanog DuPe pa su radili ko singerica, iljf i petrov), da bi se potom/sada videla sva Bata Mikijeva poslovna umešnost, all inclusive i njegov većinski udeo u vlasništvu "POLITIKE" o čemu Vučić čas sve zna a čas ništa ne zna dok ga mali akcionari puše.
Nikada Javno do kraja Istražena i Krivično Procesuirana kupovina najstarijeg lista na Balkanu od strane jedne firme u Moskvi s jednim zaposlenim.
Pravimo se ludi, jel to?




john_enthwistle john_enthwistle 10:33 16.11.2014

ko je pucao u tajkuna

Tekst po mom skromnom misljenju jeste jedan odraz emocije, koji je deluje mi akumuliran, kao i u svima nama koji kriticki posmatramo drustvo i ulogu,izmedju ostalih,i ovde navedene zrtve.Nesporno je da postoje indicije oko svega sto navodite, ali na zalost, nemamo nijedan opipljiv dokaz sto je ponovo nemoc drzave (da li ona uopste nekog iznenadjuje).Saznanje cinjenica, izvodjenje pred lice pravde, presuda, zatvor...njemu, drugima...ne vidim ih u perspektivi, ali pokretanje ovog pitanja u trenutku borbe za zivot, je po meni neumesno.Sem ako, ogradjujem se, navedeni autor nema kontinuitet ovakvog stava iskazanog u blogovima, o cemu nemam informaciju.
larisa_bg larisa_bg 11:10 16.11.2014

behind bars, how yes not

Da je Srbija normalna i demokratska zemlja (čitaj: PRAVNA država), Milan Beko bi odavno bio u zatvoru, pravosnažno osuđen, praveći društvo Miroslavu Miškoviću, Bogoljubu Kariću i ostalim cvećkama


Molim vas, neka neko umesto mene kaže Fići da ni Mišković ni Karić nisu u zatvoru, ja nemam srca, bojim se da će ga to slomiti...
qqriq qqriq 12:09 16.11.2014

Re: behind bars, how yes not

Molim vas, neka neko umesto mene kaže Fići da ni Mišković ni Karić nisu u zatvoru, ja nemam srca, bojim se da će ga to slomiti...


a ja se raspisala Na Temu kod fuksa, nisam videla ovaj blog




Filip Mladenović Filip Mladenović 11:13 16.11.2014

Slika sve govori!

Penzioner na slici sa porukom na kartonu je dao sve odgovore na postavljena pitanja i iskazane dileme u komentarima bloga.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:33 16.11.2014

Re: Slika sve govori!

Filip Mladenović
Penzioner na slici sa porukom na kartonu je dao sve odgovore na postavljena pitanja i iskazane dileme u komentarima bloga.

,usavršio si filipike do granice divljenja
qqriq qqriq 13:28 16.11.2014

Re: Slika sve govori!

usavršio si filipike do granice divljenja


pa čekaj, da nam nije objasnio ??!!
hajkula1 hajkula1 12:43 16.11.2014

KO JE PUCAO U TAJKUNA?


Koji je motiv?
Ko ima interes?
Lista je, očigledno dugačka.




petronijevic001 petronijevic001 14:34 16.11.2014

Re: KO JE PUCAO U TAJKUNA?

Србија је нормална и демократска земља и зато тајкуни не могу бити смештени у затвор.

Србија је капиталистичка земља у којој су још на сцени тајкуни који су се обогатили у фази првобитне акумулације капитала.Непристојно је и постављати питање како су они стекли своје богатство, јер се у капитализму таква питања не постављају.Паре не смрде, Беко је био успешан у капиталистичкој утакмици а неки други нису.
mirelarado mirelarado 15:30 16.11.2014

Re: KO JE PUCAO U TAJKUNA?

Србија је капиталистичка земља у којој су још на сцени тајкуни који су се обогатили у фази првобитне акумулације капитала.Непристојно је и постављати питање како су они стекли своје богатство, јер се у капитализму таква питања не постављају.Паре не смрде, Беко је био успешан у капиталистичкој утакмици а неки други нису.


Аууу, појавише се и антифилипике! Исто то, само супротан предзнак.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:58 16.11.2014

Re: KO JE PUCAO U TAJKUNA?

Pare Miškovića, Karića, Beka i ostalih ratnih profitera ne smrde, jer su krvave.

U susednoj Hrvatskoj ratno profiterstvo je zakonom sankcionisano kao zločin koji nikada ne zastareva.
A ovde, na nesreću, ratno profiterstvo se zove - prvobitna akumulacija kapitala.
Zato je Srbija tu gde jeste - na dnu Evrope.
krkar krkar 16:22 16.11.2014

O vlasnicima budala

Исто то, само супротан предзнак.


Nemoj tako!

Petronijević je Koštunicina podguzna budala.

Dočim je Filip free-lance inokosna budala.

Razlika je dras'ćna!
krkar krkar 16:26 16.11.2014

Re: O vlasnicima budala



Petronijević je gnjida, za sitan ćar nije mu nikakav problem da bude i budala (a i taman mu dobro stoji, što jes-jes).

Filip je ideološka budala. Jeste glup i neprilagođen ali nije nužno fukara (možda i jeste ali i ako jeste nije budala da bi prikrio fukarluk i na sitno ućario).

Tako da mi je Filip, iako pojavno smešan, ipak daleko draži od onog đubreta.
petronijevic001 petronijevic001 17:12 16.11.2014

Re:

Фукаре, гњиде и подгузне будале су лицемери који се згражавају над Беком и другим капиталистима, а истовремено заговарају интеграцију Србије у међународни капиталистички поредак(ЕУ, НАТО).

Типичан примерак ове категорије креатура је кркар.
petronijevic001 petronijevic001 17:23 16.11.2014

Re: KO JE PUCAO U TAJKUNA?

Filip Mladenović
Pare Miškovića, Karića, Beka i ostalih ratnih profitera ne smrde, jer su krvave.

U susednoj Hrvatskoj ratno profiterstvo je zakonom sankcionisano kao zločin koji nikada ne zastareva.
A ovde, na nesreću, ratno profiterstvo se zove - prvobitna akumulacija kapitala.
Zato je Srbija tu gde jeste - na dnu Evrope.


Није реч о ратном профитерству, већ о транзицији.Све би било мање-више исто и да није било рата, неко други би био тајкун а суштина би била иста.

У Србији је покренута трансформација друштвеног капитала у приватни капитал, и ето сада имамо капиталисте попут Бека, Мишковића, КОстића и др. који су власници трансформисаног друштвеног капитала.То је и био циљ приватизације.




stefan.hauzer stefan.hauzer 17:52 16.11.2014

Re: KO JE PUCAO U TAJKUNA?

Аууу, појавише се и антифилипике!



predlažem da se skupimo ispred zgrade rts-a (šaljive parole se podrazumevaju) i pružimo podršku našem fići:)
mirelarado mirelarado 18:34 16.11.2014

Re: O vlasnicima budala

Petronijević je Koštunicina podguzna budala.

Dočim je Filip free-lance inokosna budala.


Па тотика'ем, + и -, ал' далабу је константа. :)
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:51 16.11.2014

Re: O vlasnicima budala

Umesto pljuvanja i lepljenja "inokosnih" etiketa, hajde da vidimo kako je u susednoj Hrvatskoj, iz pera i glave novinara Inoslava Beškera:

"Korupcija kao sustav uzajamnog ispomaganja i ucjenjivanja, te izborni sustav koji je svu vlast u državi usredotočio u ruke nekoliko stranačkih monarha (oni zajedno sa svojim doglavnicima čine oligarhiju, nedodirljivu - ako se ne okliznu baš na korupciji…) - to su dvije rak rane suvremene Hrvatske, a rezultat je i te kako vidljiv. Društveni brutoproizvod opet pada, vratio se (po treći put!) na razinu 1991, što znači da su protekle 23 godine - u privrednom smislu - “pojeli skakavci”, tj. jahači rumene korupcije i njihovi stranački držači kišobrana...
Onda - i 1964. i 1989. - pola srednje i istočne Evrope gledalo je u leđa Jugoslaviji kao cjelini, a ponajprije Sloveniji i Hrvatskoj. Sada Hrvatska gleda u leđa ne samo Češkoj, nego i Slovačkoj, dakako i Sloveniji iako se ona stropoštava u ponor iskopan vlastitim autoreferencijalnim egoizmom, o Poljskoj da i ne govorimo...

Pobogu, jesu li svi oni pametniji - ili je u nas bilo razmjerno više lopovskih krvopija koji su zemlji isisali životnu ekonomsku limfu? Zar smo genetski lupeži? - pita se u "JUTARNJEM LISTU" Inoslav Bešker.




emsiemsi emsiemsi 19:38 16.11.2014

Re: O vlasnicima budala

krkar
Исто то, само супротан предзнак.


Nemoj tako!

Petronijević je Koštunicina podguzna budala.

Dočim je Filip free-lance inokosna budala.

Razlika je dras'ćna!

Буди добар па се извини људима !
Шта ти то треба да се толико унужаваш и глумиш будалу, када је очигледно да будала ниси !?
krkar krkar 19:39 16.11.2014

Re:

Типичан примерак ове категорије креатура је кркар.


Nabije te Krkar (koji se zalaže za EU, NATO, priznanje nezavisnosti Kosova i istragu političke pozadine Đinđićevog ubistva) na kurac pa maši krilima belog anđela i zazivaj Voju Principijelnog iz falseta!

A za Beka me svečano zabole taj isti na kojeg te nabijem. Punoletan je, školovan, bistar, mogao je da zna kakve posledice može sebi da prizove.

Malo mi žao ono četvoro dece i ženemu koja je vrlo fina i normalna. Njega ne.
emsiemsi emsiemsi 20:43 16.11.2014

Re:

krkar
Типичан примерак ове категорије креатура је кркар.


Nabije te Krkar (koji se zalaže za EU, NATO, priznanje nezavisnosti Kosova i istragu političke pozadine Đinđićevog ubistva) na kurac pa maši krilima belog anđela i zazivaj Voju Principijelnog iz falseta!

A za Beka me svečano zabole taj isti na kojeg te nabijem. Punoletan je, školovan, bistar, mogao je da zna kakve posledice može sebi da prizove.

Malo mi žao ono četvoro dece i ženemu koja je vrlo fina i normalna. Njega ne.

Простаклук и галама су поприлично добар индикатор да је индивидуа која се истим служи --- примитивац.
Такви би и себе набили на ону ствар, само да, по сваку цену, њихова буде последња.
Жао ми је таквих људи.
larisa_bg larisa_bg 20:49 16.11.2014

Re:

krkar

Nabije te Krkar (koji se zalaže za EU, NATO, priznanje nezavisnosti Kosova i istragu političke pozadine Đinđićevog ubistva) na kurac pa maši krilima belog anđela i zazivaj Voju Principijelnog iz falseta!



bene_geserit bene_geserit 21:07 16.11.2014

Re: O vlasnicima budala

emsiemsi
Буди добар па се извини људима!
Шта ти то треба да се толико унужаваш и глумиш будалу, када је очигледно да будала ниси !?

Ti si izgleda novi ovde?
Pa uz filipinke i antifilipinke imas i krkarlunke. Navikni se ...
cane cane 21:49 16.11.2014

Re:

Nabije te Krkar


tesko da ti mozes ikome bilo sta da nabijes, a kamoli to sto pokusavas da insinuiras.
nadimak te odaje.

cane cane 21:50 16.11.2014

Re:

Такви би и себе набили на ону ствар,


pa i on bi, samo da moze...

zasto kuce lize jaja


qqriq qqriq 22:03 16.11.2014

Re:

Njega ne.


Mož i da capne, jel to?
highshalfbooze highshalfbooze 10:23 17.11.2014

Re: KO JE PUCAO U TAJKUNA?

У Србији је покренута трансформација друштвеног капитала у приватни капитал,

Ta transformacija se zove u narodu "leva ruka, desni džep". A zakonske okvire za taj marifetluk su postavili ovi (kako ih je Sloba Milošević zvao) domaći izdajnici i strani plaćenici.
qqriq qqriq 20:46 17.11.2014

Re: O vlasnicima budala

Ti si izgleda novi ovde?





Navikni se ..



freehand freehand 19:02 16.11.2014

Ko je pucao

... dok je Filip (š)tucao?
Inače je Petronijević potpuno u pravu. Prvobitna akumulacija kapitala od baraba, secikesa, automehaničara, harmonikaša i generalno najbeskrupuloznijih u društvu pravi tajkune. I to potpuno i apsolutno zakonomerno. Mali pregled istorijskih fakata o tome kako su i čije ovce u Engleskoj pojele ljude, šta se u Francuskoj desilo s kraja osamnaestog i početka devetnaestog veka, ko su i šta bili Karnedži, Rokifeleri, Rotšildi i najveći američki magnati baciće svetlo i na Istočnu Evropu sa kraja dvadesetog veka.
Jebiga, mnogo je nezgodno kad neke današnje multimilionere znaš kao jučerašnje dupeglavce, slinave i muljare, ponavljače i sitne dilere.
U zavisnosti od toga koliko duboko kopaš leži skriveno saznanje o precima lordova i britanske krune.
Ali to tako biva u velikim istorijskim lomovima.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:19 16.11.2014

Re: Ko je pucao

Pročitajte citirane delove komentara Inoslava Beškera o Hrvatskoj!
Da li Slovačka, Poljska ili Češka imaju krvopije formata Miškovića, Karića, Beka...!?
Gde su danas Češka, Poljska i Slovačka u odnosu na Srbiju!?
Pa samo pre 25 godina mi smo tim istim Poljacima i Čehoslovacima prodavali vegetu, žvake i farmerke. Pa ti isti Poljaci, Česi i Slovaci su takodje imali prvobitnu akumulaciju kapitala nakon rušenja Berlinskog zida! I!?

Ovdašnje ratne profitere ne možete oprati nikakvim relativizacijama niti pozivanjem na tzv. prvobitnu akumulaciju kapitala u SAD, Velikoj Britaniji, Francuskoj...

Mišković, Karići, Beko i ostali ratni profiteri su morali biti osudjeni, kao i njihovi plaćenici tokom devedesetih, vrhuške SPS-a, JUL-a i SRS-a. I naravno, njihova nelegalno stečena imovina oduzeta i vraćena građankama i građanima Srbije!

P.S.
Jedan od komentara ovog bloga sa FACEBOOK-a:

"Umesto dugog zatvorskog staža, ekipa koja je nebrojano puta uništavala godinama unazad srpski narod, ima dug staž biznismena, političara, zaštićenih svedoka, nazovi javnih ličnosti. I kada se desí nešto ovako, gle čuda, otkud to...?
Ono što je skrenulo moju pažnju na taj događaj je scena iz filma "Kum" ili njemu sličnim. Naime, ekipa zabrinutih koji su se okupili u Urgentnom centru nakon objave vesti, sve krem dobrotvora i čistunaca: Toplica Spasojević, Miodrag Kostić, Čeda Jovanović, Milija Babović, Vojin Lazarević, Milorad Vučelić, Nenad Šarenac...
Da ne izaziva želudac na izbačaj sadržaja, možda bi izazvalo smeh. Ministar zdravlja Lončar je lično vodio intervenciju, kao i svaki put kad je u pitanju neko dete, radnik ili jadnik, brižno, zar ne? I šef policije na licu mesta, kao i kad neki bahati javnog lika ili srodstva sa istim zgazi dete, pešaka, prebije novinara, opljačka penzionera. Takođe brižno,zar ne?
Tragikomedija informativnog sadržaja, koja uzima mesto vestima od javnog značaja, običnog stanovnika koji grca u dugovima isčekujući svoju platu za - maj mesec... Gazi, siluj, otimaj, maltretiraj, kradi, dobićeš podršku, ekspresnu. A ti, obični skupljaj pare, prosi za hranu, lečenje, dobićeš i ti podršku! Po dršku od policije, po dršku od privatnog obezbeđenja, bahatog prestupnika, po dršku..."

freehand freehand 19:25 16.11.2014

Re: Ko je pucao

Pročitajte citirane delove komentara Inoslava Beškera o Hrvatskoj!
Da li Slovačka, Poljska ili Češka imaju krvopije formata Miškovića, Karića, Beka...!?

Siguran sam da da.
Ne znam ih mada bih m,ogao da se raspitam pa i o imenima da te obavestim.
ali me čudi da sovju omiljenu Sloveniju ne pominješ?
Što se Hrvatske tiče - uopšte mi nije jsano što si pobenavio? Pa tamo je situacija gora nego uSrbiji, tek su tamo domoljubi cirkus napravili.
O čemu ti, u stvari, pričaš?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:37 16.11.2014

Re: Ko je pucao

O Vašim providnim pokušajima rehabilitacije ratnih profitera formata Miškovića, Karića, Beka...

O relativizaciji njihovog katastrofalnog efekta na srpsku privredu.

O neshvatljivom nastojanju da ratni profiteri izbegnu ruku pravde i oduzimanje nelegalno stečene imovine!
freehand freehand 19:40 16.11.2014

Re: Ko je pucao

Filip Mladenović
O Vašim providnim pokušajima rehabilitacije ratnih profitera formata Miškovića, Karića, Beka...

O relativizaciji njihovog katastrofalnog efekta na srpsku privredu.

O neshvatljivom nastojanju da ratni profiteri izbegnu ruku pravde i oduzimanje nelegalno stečene imovine!

Dobro, to je o meni.

Hajde sad - šta nije tačno u onome što je ja napisao?
niccolo niccolo 20:25 16.11.2014

Re: Ko je pucao

Ne znam ih mada bih m,ogao da se raspitam pa i o imenima da te obavestim.

Prema Forbsu najbogatiji Čeh je neki Petr Kellner. Kažu da je bogat 9.7 milijardi dolara.
freehand freehand 20:31 16.11.2014

Re: Ko je pucao

niccolo
Ne znam ih mada bih m,ogao da se raspitam pa i o imenima da te obavestim.

Prema Forbsu najbogatiji Čeh je neki Petr Kellner. Kažu da je bogat 9.7 milijardi dolara.

Pa po Filipu je tajkun po definiciji svako ko ima više od nas dvojice.
Dakle i sto miliona je previše!
niccolo niccolo 20:43 16.11.2014

Re: Ko je pucao

Ma tu je najstrašnije što smo svi mi iz bivše sfrj (a i Slovaci) najobičniji kurtoni - nemamo nikoga ko je na Forbsovoj listi. Mislim, čak i Uganda ima jednog, a mi ništa.
westvleteren westvleteren 19:46 16.11.2014

Kamo rodna senzitivnost?

Da je Srbija normalna i demokratska zemlja (čitaj: PRAVNA država), Milan Beko bi odavno bio u zatvoru, pravosnažno osuđen, praveći društvo Miroslavu Miškoviću, Bogoljubu Kariću i ostalim cvećkama iz Slobinog i Mirinog zločinačkog skuta. Takođe, svim ratnim profiterima bi bila oduzeta nelegalno stečena imovina i vraćena na raspolaganje pravim vlasnicima - građankama i građanima Srbije.


Ovako treba:

Da je Srbija normalna i demokratska zemlja (čitaj: PRAVNA država), Milan Beko bi odavno bio u zatvoru, pravosnažno osuđen, praveći društvo Miroslavu Miškoviću, Bogoljubu Kariću i ostalim cvećkama i cvetovima iz Slobinog i Mirinog zločinačkog skuta. Takođe, svim ratnim profiterkama i ratnim profiterima bi bila oduzeta nelegalno stečena imovina i vraćena na raspolaganje pravim vlasnicama i vlasnicima - građankama i građanima Srbije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:52 16.11.2014

......

sve brže propadanje srednje klase


Može li biti srednje klase bez više klase? Ima li više klase bez bogatih ljudi?
Nema društva, pravde, prava, nema ničega bez privrede, privrede nema bez privrednika, a svaki privrednik teži da se obogati.
Profit, zarada, je alfa i omega privređivanja, uspešni se obogate, to je normalno i poželjno jer bez toga sve propada pa i srednja klasa.

A ti Filipe, i ne samo ti na žalost, svakog bogatog bi da apsiš, a što je najgore milo ti je i kad takve ubijaju.
To je bolesno Filipe, zastranio si skroz, razmisli.

Prenosiš ovde komentare, i odobravaš ih, koji zameraju što su bogati ljudi došli u bolnicu.
Pa poznaju se Filipe, druže se, prijajetelji su, ima li šta normalnije od toga da se interesuješ za stanje nastradalog prijatelja?
Da li bi ti otišao u bolnicu da nekom tvom prijatelju život visi o koncu ili bi rekao neka ga nek crkne?
Zameraš što su lekari među njima i lekar trenutni ministar požurili da mu pomognu. Zar su trebali da ga puste da umre?
Šta je loše u tome što je i ministar učestvovao u spašavanju života?
niccolo niccolo 20:29 16.11.2014

Re: ......

Šta je loše u tome što je i ministar učestvovao u spašavanju života?

Pa vidiš da je na blogu to najveći problem. I vidiš da x njih zna zasigurno da ministar nije učestvovao u spašavanju života kakvom detetu, radniku i slično (a inače je potpuno uobičajeno da vesti iz Urgentnog centra navode i koji doktor je operisao koga).
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:46 16.11.2014

Re: ......

niccolo
Šta je loše u tome što je i ministar učestvovao u spašavanju života?

Pa vidiš da je na blogu to najveći problem. I vidiš da x njih zna zasigurno da ministar nije učestvovao u spašavanju života kakvom detetu, radniku i slično (a inače je potpuno uobičajeno da vesti iz Urgentnog centra navode i koji doktor je operisao koga).


Ratni profiter Milan Beko duguje na ime poreza državi Srbiji skoro 8 miliona evra ( Prema zvaničnim podacima poreske uprave "Luka Beograd" Milana Beka duguje 958,4 miliona dinara, zaključno sa 30. 9. 2014.). Koliko bi dece u Srbiji bilo izlečeno da je tih 8 miliona evra poreskog duha uplaćeno!? Koliko bi Urgentni centar izgledao lepše i opremljenije da je tih 8 miliona evra poreskog duga uplaćeno!? Koliko bi neophodnih instrumenata i lekova za operacije običnih ljudi u Srbiji bilo kupljeno da je tih 8 miliona evra poreskog duga uplaćeno!?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:11 16.11.2014

Re: ......

Pa vidiš da je na blogu to najveći problem.

Jeste, a to je valjda zbog toga što

Ratni profiter Milan Beko duguje na ime poreza državi Srbiji skoro 8 miliona evra


A pošto duguje onda nema da mu se spašava život ako ga neko upuca.
Da je platio porez razmislili bi, možda.

Jer u normalnim državama, koje Filip često priziva, pravo na lekarsku pomoć se zaslužuje, a Beko je nije zaslužio.

hajkula1 hajkula1 22:33 16.11.2014

Re: ......

hoochie coochie man

A ti Filipe, i ne samo ti na žalost, svakog bogatog bi da apsiš, a što je najgore milo ti je i kad takve ubijaju.


Ne primjećujem želju da se svaki bogati hapsi, ali je preko potrebno da se lopovi, uništitelji, štetočine procesuiraju, hapse, kazne a nezakonito stečena imovina oduzme.


Šta je loše u tome što je i ministar učestvovao u spašavanju života?




Udruženje za borbu protiv organizovanog kriminala i korupcije:



Ако је ико у Србији посумњао да постоје и грађани другог, трећег и ко зна ког реда те да постоје и они "привилеговани" онда је довољно да анализирате све детаље у вези покушаја убиства Милана Бека контраверзног бизнисмена. Милан Беко је обичан грађанин. Сем тога што се спомиње у више спорних приватизација и што је у њега прстом упирала Верица Бараћ и што је одавно требало да се нађе на оптуженичкој клупи не обавља државне функције нити су Он и његов живот важнији од вило ког грађанина Србије. Али изгледа да није тако.

И раније су се дешавали покушаји убиства али изгледа да ту постоје разлике. У овом случају Полиција је блокирала град а, Министар здравља Лончар лично оперише.
Не би то било ништа чудно да су и у другим случајевима Полиција и Министар поступили исто. Још огавније звучи чињеница да је Милан Беко један од највећих неплатиша пореза у Србији. Сви знамо да се од пореза финансира и здравство. И гле чуда. Онај због ког многи имају штету и не могу да се лече јер нема пара сад има привилегију и лечи се у установи коју је индиректно оштетио. И установу и грађане Србије. Ово не заначи да њему није требало помоћи или да неко жели нешто лоше овом човеку.
Желимо само да укажемо на још једну у низу хипокризија нашег друштва. Посебно желимо да се сачува људски живот. Интересантна је и информација ко се све појавио и ко није пред Ургентним центром. Нико није видео Мирослава Мишковића, човека који је Милану Беку слао са Кипра наше покрадене паре за које се Александар Вучић и његов саветник Млађан Динкић праве да немају појма о чему се ради. Хемслејд трејд је фирма Мирослава Мишковића са Кипра која је са ове острвске државе слала новац Милану Беку за спорне приватизације. Већ смо објављивали ШЕМУ аустријског Тужилаштва на којој се јасно виде спорне трансакције. Мирослав Мишковић је пронашао заједно са Млађаном Динкићем милијарде пара грађана Србије и уместо да те паре буду враћене у Буџет ова банда их пребацује на разне рачуне укључујући и тајне рачуне у Хипо банци. Опет, јако је интересантно да се Мишковић није појавио испред Ургентног центра. За потребе истине објавићемо још једном ШЕМУ пљачке Србије и дирекну везу Мишковић - Беко. (otvoriti sajt udruženja, izguglati...)



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 16.11.2014

Re: ......

ali je preko potrebno da se lopovi, uništitelji, štetočine procesuiraju, hapse, kazne a nezakonito stečena imovina oduzme.


Naravno da je to preko potrebno, samo ne čitamo mi Filipov blog od juče.
Ако је ико у Србији посумњао да постоје и грађани другог, трећег и ко зна ког реда те да постоје и они "привилеговани"


Ova demagogija o građanima i redovima prilično zaslepljuje.
Postoji li društvo u kom su svi građani apsolutno jednaki sa apsolutno istim tretmanom?
Da li bi se američko društvo i američki zdravstveni sistem jednako uzbudio ako bi neko pripucao na Bila Gejtsa ili Zakeberga, kao i ako neko pripuca na nekog Džonija duboko u Luizijani?
Da li bi se rusko društvo i njegov sistem isto ponašali ako bi neko pucao na direktora gasproma i na nekog radnika u Vladivostoku?

Utopija je maštanje o apsolutnoj jednakosti i ko to očekuje nema mnogo dodira sa realnošću.
Očekivati od Srbije da bude toliko dobra, da bude najbolja na svetu, da samo ona sve građane apsolutno jednako tretira je besmisleno.
hajkula1 hajkula1 02:06 17.11.2014

Re: ......

hoochie coochie man
ali je preko potrebno da se lopovi, uništitelji, štetočine procesuiraju, hapse, kazne a nezakonito stečena imovina oduzme.


Naravno da je to preko potrebno, samo ne čitamo mi Filipov blog od juče.
Ако је ико у Србији посумњао да постоје и грађани другог, трећег и ко зна ког реда те да постоје и они "привилеговани"


Ova demagogija o građanima i redovima prilično zaslepljuje.
Postoji li društvo u kom su svi građani apsolutno jednaki sa apsolutno istim tretmanom?
Da li bi se američko društvo i američki zdravstveni sistem jednako uzbudio ako bi neko pripucao na Bila Gejtsa ili Zakeberga, kao i ako neko pripuca na nekog Džonija duboko u Luizijani?
Da li bi se rusko društvo i njegov sistem isto ponašali ako bi neko pucao na direktora gasproma i na nekog radnika u Vladivostoku?

Utopija je maštanje o apsolutnoj jednakosti i ko to očekuje nema mnogo dodira sa realnošću.
Očekivati od Srbije da bude toliko dobra, da bude najbolja na svetu, da samo ona sve građane apsolutno jednako tretira je besmisleno.



Demagogija? Ti stvarno zastupaš, stvarno misliš ovo što si napisao? Najblaže rečeno, povlađuješ.


(Da li mu je MB overena zdravstvena knjižica i ako nije da li će da plati lečenje?)


Tamo neko poredi (mislim free) 1790-u sa 1990-om. 200 godina razlike. Ne važi se, oni su tad a mi sad. Jer je tada-tada a sada je sada. U međuvremenu su se ljudi obrazovali, informacije su dostupnije, desile su se mnoge revolucije, 2 svetska rata, svest o ljudskim pravima... Porede se Rokfeleri, Rotšildi i ostali... sa sadašnjim tajkunima u Srbiji. Što ne poredite sa Norveškom, Finskom?





P.S.

Zna li neko šta se dešava s Prokupcem? (Sve po zakonu, kako da ne. Ima primera koliko nećeš.)


Lopovi da vrate ukradeno!
sweet64 sweet64 11:40 17.11.2014

Re: ......

Re: ......
Šta je loše u tome što je i ministar učestvovao u spašavanju života?

Pa vidiš da je na blogu to najveći problem. I vidiš da x njih zna zasigurno da ministar nije učestvovao u spašavanju života kakvom detetu, radniku i slično (a inače je potpuno uobičajeno da vesti iz Urgentnog centra navode i koji doktor je operisao koga).


Osnovna karakteristika Hipokratove zakletve je da se ne primenjuje selektivno. Da li ti stvarno veruješ da je u ovom slučaju angažovanje ministra lično, bilo po slučajnom uzorku. Iskustveno znam da ti nisi od tih naivnih.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:36 17.11.2014

Re: ......

Demagogija? Ti stvarno zastupaš, stvarno misliš ovo što si napisao? Najblaže rečeno, povlađuješ.


(Da li mu je MB overena zdravstvena knjižica i ako nije da li će da plati lečenje?)


Naravno da mislim.
Misliš li ti da isti tretman imaju, pred zakonom ravnopravni građani, Bil Gejts i neki tamo Džon Smit?

Ako nemaju, i ako to nigde ne postoji, zapitaš li se nekad zašto je to tako i da li je drugačije moguće?

Da li mu je overena knjižica i da li će platiti ako nije nemam pojma, verujem da hoće, ne bi bilo u redu da ne plati, ali to su sasvim nebitne stvari.
niccolo niccolo 23:22 17.11.2014

Re: ......

Da li ti stvarno veruješ da je u ovom slučaju angažovanje ministra lično, bilo po slučajnom uzorku.

Hajde da zabave radi obrnemo pitanje - Da li ti sigurno znaš da je u ovom slučaju angažovanje ministra lično bilo po unapred isplaniranom uzorku?
sweet64 sweet64 03:54 18.11.2014

Re: ......

Hajde da zabave radi obrnemo pitanje - Da li ti sigurno znaš da je u ovom slučaju angažovanje ministra lično bilo po unapred isplaniranom uzorku?


Možemo se poslužiti matematičkom logikom i operacijom
Implikacija iskaza p i q je iskaz p=>q
tj potebnim i dovoljnim uslovom

U matematici je veoma važno da jasno razgraničimo šta je potreban a šta
dovoljan uslov da bi neko tvrđenje važilo. Potreban uslov je onaj bez koga
nije moguće da traženo tvrđenje važi, on se ne sme izostaviti, to je
neophodan uslov. Sa druge strane dovoljan uslov ne mora da važi da bi
početno tvrđenje bilo tačno, ali ukoliko on važi nijedan drugi uslov nam nije
potreban.
Drugim rečima, ministrovo angažovanje je dovoljan ali ne i potreban uslov što znatno smanjuje verovatnoću cele operacije (mislim logičke operacije).

Ali sve to samo zabave radi…
hajkula1 hajkula1 11:26 19.11.2014

Re: ......

niccolo
Da li ti stvarno veruješ da je u ovom slučaju angažovanje ministra lično, bilo po slučajnom uzorku.

Hajde da zabave radi obrnemo pitanje - Da li ti sigurno znaš da je u ovom slučaju angažovanje ministra lično bilo po unapred isplaniranom uzorku?




Ministar važi za osobu sa izraženom intuicijom... ranijih godina kao da je umeo da namiriše pucnjavu pa bez obzira što nije na rasporedu, dežuran, znao je da dođe na kliniku da pomogne kolegama. On i onaj (takođe s intuicijom) što je pobegao u Ameriku. Onaj je bio medijski poznatiji, pokušao je da pomogne ranjenom Predsedniku vlade i davao je izjave o ozbiljnosti povreda...


nask nask 19:57 16.11.2014

Prvobitna akumulacija kapitala

Ako osoba A stavi osobi B plastičnu kesu preko glave I pritom se osoba B uguši usled nedostatka kiseonika, onda je osoba A svirepi ubica koji zaslužuje 40 godina robije.
Ako osoba A evakuiše vazduh iz prostorije u kojoj se nalazi osoba B I pritom se osoba B uguši usled nedostatka kiseonika, onda je osoba A samo akumulirala vazduh I mi joj se imamo diviti sledećih 40 godina.
A osobi B ko je kriv, šta je uopšte radila u prostoriji iz koje je evakuisan vazduh.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:50 16.11.2014

Re: Prvobitna akumulacija kapitala

nask
Ako osoba A stavi osobi B plastičnu kesu preko glave I pritom se osoba B uguši usled nedostatka kiseonika, onda je osoba A svirepi ubica koji zaslužuje 40 godina robije.
Ako osoba A evakuiše vazduh iz prostorije u kojoj se nalazi osoba B I pritom se osoba B uguši usled nedostatka kiseonika, onda je osoba A samo akumulirala vazduh I mi joj se imamo diviti sledećih 40 godina.
A osobi B ko je kriv, šta je uopšte radila u prostoriji iz koje je evakuisan vazduh.



Bravo! Ovom lucidnom metaforom razobličile ste licemerje i dvostruke aršine - te opake mentalne zaraze koja se već godinama širi Srbijom, regionom, Evropom, svetom...
bene_geserit bene_geserit 21:13 16.11.2014

Re: Prvobitna akumulacija kapitala

Filip Mladenović
Bravo! Ovom lucidnom metaforom razobličile ste licemerje i dvostruke aršine - te opake mentalne zaraze koja se već godinama širi Srbijom, regionom, Evropom, svetom...

Ovo ti je "lucidna metafora"? "Evakuise vazduh"!
Ja izgleda nemam maste.
qqriq qqriq 21:06 16.11.2014

Re: Podsećanje, da li je tada nešto rekao?



larisa_bg larisa_bg 21:23 16.11.2014

Setila sam se!

Da li je možda reč o nečijem sinu, u pokušaju da osveti oca, kome su tajkuni formata Milana Beka uništili profesionalni i privatni život? Ili je na tajkuna pucao neki student, u znak odmazde zbog ukradene budućnosti u Srbiji?


Ma da nije Gavrilo Princip?
qqriq qqriq 22:55 16.11.2014

Re: Setila sam se!

Blago Jovanu, umro.
Lepo se naživeo a otišao u pravi čas.
tasadebeli tasadebeli 23:03 16.11.2014

Re: Setila sam se!

larisa_bg
Da li je možda reč o nečijem sinu, u pokušaju da osveti oca, kome su tajkuni formata Milana Beka uništili profesionalni i privatni život? Ili je na tajkuna pucao neki student, u znak odmazde zbog ukradene budućnosti u Srbiji?


Ma da nije Gavrilo Princip?




Ма нееее...

Био је то Фрањо Клуз у ниском прелету...






А ја сам некада имао црно-бели телевизор који се звао Руди Чајавец... Није био лош, добро је радио... Црно-бела слика, али јасна и оштра слика... Додуше, радио је само онда када му звекнем пар шамара са десне стране, у висини оног дугмета на којем је писало укљ/искљ...
petronijevic001 petronijevic001 00:22 17.11.2014

Re:

Због чега се под микроскоп само стављају домаћи тајкуни?Толике стране компаније овде послују и поседују значајан бившег друштвеног капитала и нико не поставља питање да ли су се власници наведених компанија поштено обогатили.
Можда је богатство западних компанија стечено експлоатацијом црних робова,трговином робљем, производњом за нацистичку војну машинерију,освајањем колонија, лиферовањем огромних количина робе за рат или нешто слично?
Овде је присутан и хрватски тајкун Тодорић па се нешто не истражује како се он обогатио.
Како се обогатио наш драги шеик из УАЕ, откуд њему толике паре, да ли његова фамилија демократски влада својим емиратом?


Уосталом како је стечена друштвена својина?Извршен је насилни преврат,приватна имовина је отета и национализована, претходни власници су затварани, убијани, истеривани из својих кућа.
reanimator reanimator 06:20 17.11.2014

Re: Setila sam se!

Da li je možda reč o nečijem sinu, u pokušaju da osveti oca, kome su tajkuni formata Milana Beka uništili profesionalni i privatni život? Ili je na tajkuna pucao neki student, u znak odmazde zbog ukradene budućnosti u Srbiji?

Mali akcionar (ili akcionarka) C marketa???
qqriq qqriq 11:36 17.11.2014

Re: Setila sam se!

Mali akcionar (ili akcionarka) C marketa???

U 6.20 na blogu? Meni rano u 10.20.
Jutro je za bacanje, ja da ti kažem.
reanimator reanimator 12:39 17.11.2014

Re: Setila sam se!

U 6.20 na blogu? Meni rano u 10.20.
Jutro je za bacanje, ja da ti kažem.

Eee..pit'o bi ja tebe da ti se Medoks budi u 5h, blizanci uveliko budni, Zahara i Paks se otimaju, žena na snimanju...
qqriq qqriq 20:25 17.11.2014

Re: Setila sam se!

Eee..pit'o bi ja tebe da ti se Medoks budi u 5h, blizanci uveliko budni, Zahara i Paks se otimaju, žena na snimanju...




tyson tyson 00:35 17.11.2014

Zločinačko udruženje


Autor bloga je inspirator ubistva, a sada odrađuje medijsku podršku atentatu.

U mnogo hvaljenoj akciji "Sablja" takve su po kratkom postupku slali u Kinšasu.

Tada se znao neki red, a ovo sada je potpuna anarhija.


Filip Mladenović Filip Mladenović 11:59 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Autor bloga je inspirator PRAVNE države, u kojoj će SVI ratni profiteri biti u zatvoru, na osnovu pravosnažne presude, a njihova nelegalno stečena imovina biti vraćena vlasnicima - građankama i građanima Srbije.

Takođe, u PRAVNOJ državi svi moraju da plaćaju porez, od vlasnika kafića i trgovina, kojima ovih dana Poreska uprava zatvara njihove objekte i naplaćuje kazne zbog neplaćanja poreza, do Milana Beka i Željka Mitrovića, kojima Poreska uprava ništa ne zatvara niti ih kažnjava, iako su njihovi poreski dugovi stostruko veći od poreskih dugova vlasnika kafića i trgovina!
freehand freehand 12:29 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Filip Mladenović
Autor bloga je inspirator PRAVNE države, u kojoj će SVI ratni profiteri biti u zatvoru, na osnovu pravosnažne presude, a njihova nelegalno stečena imovina biti vraćena vlasnicima - građankama i građanima Srbije.

Takođe, u PRAVNOJ državi svi moraju da plaćaju porez, od vlasnika kafića i trgovina, kojima ovih dana Poreska uprava zatvara njihove objekte i naplaćuje kazne zbog neplaćanja poreza, do Milana Beka i Željka Mitrovića, kojima Poreska uprava ništa ne zatvara niti ih kažnjava, iako su njihovi poreski dugovi stostruko veći od poreskih dugova vlasnika kafića i trgovina!

A u kojoj se to pravnoj državi o pokušaju ubistva govori kao o "pucanju u tajkuna" a ne "pucanju u čoveka"?
Samo da ti napomenem, pre nego što se zaletiš sa nekom od parola - tajkun nije reč koja oznbačava kriminalca kako je ti koristiš.
Štaviše, to nije ni pogrdna reč.

I šta ćemo ako je taj neko pucao u švalera, a ne u tajkuna, na primer?
Mislim, pretpostavljam šta ćeš ti, ali šta će pravna država sa tobom?
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:40 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

u PRAVNOJ državi svi moraju da plaćaju porez

a ako neće ;iskočićemo iz grmlja i pucati na njih



(lopovi dole,kucnuo je vaš čas - mladenović filip,jedan je od nas)
reanimator reanimator 12:46 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

lopovi dole,kucnuo je vaš čas - mladenović filip,jedan je od nas


Što kaže narod : Lopovi bez lične karte, imena i lika, stići će vas pravde filipika :)
freehand freehand 12:51 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

reanimator
lopovi dole,kucnuo je vaš čas - mladenović filip,jedan je od nas


Što kaže narod : Lopovi bez lične karte, imena i lika, stići će vas pravde filipika :)

Da se sa lopovima obračuna topovima!
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:08 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Da li prilikom pisanja ovakvih komentara pomislite na mnogobrojne žrtve tajkuna formata Miškovića i Beka? Na njihove uništene živote, bez radnog mesta, redovnih prihoda, zdravstvenog osiguranja, sa tzv. rupama u stažu, bedno plaćenim akcijama...?

Evo jedne vesti od pre mesec dana, da mućnete glavom:
Specijalno tužilaštvo za organizovani kriminal ponovo istražuje privatizaciju "C marketa". Tužioci analiziraju iskaz Slobodana Radulovića, koji je za pljačku najvećeg trgovinskog lanca u Srbiji optužio Miroslava Miškovića, Milana Beka, Danka Đunića i bivšeg premijera Vojislava Koštunicu. Slobodan Radulović je u svom svedočenju u Specijalnom tužilaštvu pomenute osobe optužio da su unapred "namestili" prodaju i oštetili državu i manjinske akcionare "C marketa".
libkonz libkonz 13:10 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

dok se drugi prave ludi
tu je Filip da im sudi!
libkonz libkonz 13:11 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Da li prilikom pisanja ovakvih komentara pomislite na mnogobrojne žrtve tajkuna formata Miškovića i Beka? Na njihove uništene živote, bez radnog mesta, redovnih prihoda, zdravstvenog osiguranja, tzv. rupa u stažu, bedno plaćenih akcija...?

Tako je, Filipe! Da nije bilo Miškovića i Beka u kakvom bismo mi blagostanju danas živeli
reanimator reanimator 13:12 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Filip Mladenović
Da li prilikom pisanja ovakvih komentara pomislite na mnogobrojne žrtve tajkuna formata Miškovića i Beka? Na njihove uništene živote, bez radnog mesta, redovnih prihoda, zdravstvenog osiguranja, tzv. rupa u stažu, bedno plaćenih akcija...?Evo jedne vesti od pre mesec dana, da mućnete glavom: Specijalno tužilaštvo za organizovani kriminal ponovo istražuje privatizaciju "C marketa". Tužioci analiziraju iskaz Slobodana Radulovića, koji je za pljačku najvećeg trgovinskog lanca u Srbiji optužio Miroslava Miškovića, Milana Beka, Danka Đunića i bivšeg premijera Vojislava Koštunicu. Slobodan Radulović je u svom svedočenju u Specijalnom tužilaštvu pomenute osobe optužio da su unapred "namestili" prodaju i oštetili državu i manjinske akcionare "C marketa".

Uh..ovako grubo suočen sa istinom, pomešanih osećanja, nisam u stanju da odgovorim. Vraćam se kasnije, kad mi se slegnu informacije :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:12 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

čoveče,ja tebe skroz zamišljam ovako:) mislim,filipa



tyson tyson 13:24 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Autor bloga je inspirator PRAVNE države, u kojoj će SVI ratni profiteri biti u zatvoru, na osnovu pravosnažne presude, a njihova nelegalno stečena imovina biti vraćena vlasnicima - građankama i građanima Srbije.

Takođe, u PRAVNOJ državi svi moraju da plaćaju porez, od vlasnika kafića i trgovina, kojima ovih dana Poreska uprava zatvara njihove objekte i naplaćuje kazne zbog neplaćanja poreza, do Milana Beka i Željka Mitrovića, kojima Poreska uprava ništa ne zatvara niti ih kažnjava, iako su njihovi poreski dugovi stostruko veći od poreskih dugova vlasnika kafića i trgovina!

Slažem se.

A ti i dalje odrađuješ medijsku podršku pokšaju ubistva za šta se, u pravnoj državi, ide u zatvor.


tyson tyson 13:31 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Da li prilikom pisanja ovakvih komentara pomislite na mnogobrojne žrtve tajkuna formata Miškovića i Beka? Na njihove uništene živote, bez radnog mesta, redovnih prihoda, zdravstvenog osiguranja, sa tzv. rupama u stažu, bedno plaćenim akcijama...?

Evo jedne vesti od pre mesec dana, da mućnete glavom:
Specijalno tužilaštvo za organizovani kriminal ponovo istražuje privatizaciju "C marketa". Tužioci analiziraju iskaz Slobodana Radulovića, koji je za pljačku najvećeg trgovinskog lanca u Srbiji optužio Miroslava Miškovića, Milana Beka, Danka Đunića i bivšeg premijera Vojislava Koštunicu. Slobodan Radulović je u svom svedočenju u Specijalnom tužilaštvu pomenute osobe optužio da su unapred "namestili" prodaju i oštetili državu i manjinske akcionare "C marketa".

Dakle klasičan primer odrađivanja medijske podrške pokušaju ubistva za šta se, u pravnoj državi, ide u zatvor.


Filip Mladenović Filip Mladenović 13:33 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Ako ovako nastavite sa insinuacijama i bizarnim tezama, a sve u cilju da manipulišete i skrenete pažnju sa glavne poente bloga, očekujem da napišete da je taj "mladi i lepi" ubica u pokušaju zapravo bio - Filip Mladenović.
freehand freehand 13:34 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Filip Mladenović
Da li prilikom pisanja ovakvih komentara pomislite na mnogobrojne žrtve tajkuna formata Miškovića i Beka? Na njihove uništene živote, bez radnog mesta, redovnih prihoda, zdravstvenog osiguranja, sa tzv. rupama u stažu, bedno plaćenim akcijama...?

Evo jedne vesti od pre mesec dana, da mućnete glavom:
Specijalno tužilaštvo za organizovani kriminal ponovo istražuje privatizaciju "C marketa". Tužioci analiziraju iskaz Slobodana Radulovića, koji je za pljačku najvećeg trgovinskog lanca u Srbiji optužio Miroslava Miškovića, Milana Beka, Danka Đunića i bivšeg premijera Vojislava Koštunicu. Slobodan Radulović je u svom svedočenju u Specijalnom tužilaštvu pomenute osobe optužio da su unapred "namestili" prodaju i oštetili državu i manjinske akcionare "C marketa".

Ali Filipe dragi: kad malo razgrneš te svoje ideološke magle možda ti se ukaže i sledeće: ovo društvo je politički uređeno kao parlamentarna demokratija. Ekonomski je kapitalističko.
To dalje znači da svi imaju ista prava, a da su neki u tom društvu i - sedi, Filipe - kapitalisti. To su oni što imaju novac i što imaju odgovornost.
Ja mislim da ti sa ovim pojmovima imaš sudar. To što nisi jedini sigurno ne opravdava tvoj enuzijazam u talambasanju protiv svih mogućih normi i dobrih običaja novinarstva. Čak i ovako slobodnoj formi kakva je blog.

Inače, i to oko poreza: porez ne duguju ni Mišković ni Beko kao privatna lica, na imovinu i slične stvari. Porez duguju neke od njihovih firmi. Ali to ne znači da je u pitanju prevara ili kriminal. Može, na primer, da znači da ta firma ne može od države da naplati dospela potraživanja. Što je, na primer, vrlo čest slučaj sa putarskim firmama.
I treba da znaš, Filipe, da i sama država duguje na mnogo mesta: i porez, i dooprinose, i struju, i vodu, dečije dodatke.
Pa prikoči malo, dragi Filipe.
Naročito kad ljude zoveš "ratnim profiterima". Jer su, tako kako ti koristiš taj termin - svi koji su išta radili od leta '91 do leta '95 ratni profiteri. A i nposle.
Samo što su neki zaradili manje a neki više. I ti sa njima, ako si, na primer, objavio neku knjigu u to vreme.
Pa bi valjalo da ipak reteriraš i pod "ratni profiter" uvrstiš one koji su zarađivali od rata, a ne za vreme rata.
A onda bi valjalo da javno ovu dvojicu zamoliš za oprost, ako bi se ispostavilo da oni od rata nisu zaradili ništa.

Tako da - polako, Filipe.
freehand freehand 13:36 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

da je taj "mladi i lepi" ubica u pokušaju zapravo bio - Filip Mladenović.

To je nemoguće. Da je opisan sa "mudri i britiki" - ti bi bio prvi osumnjičeni.
reanimator reanimator 13:50 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Da je opisan sa "mudri i britiki" - ti bi bio prvi osumnjičeni.


tadejus tadejus 13:53 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

tyson

... za šta se, u pravnoj državi, ide u zatvor.





evo ovaj navalio pravna država, pa pravna država..
PRAVDA drugovi, PRAVDA a ne pravo, zvona, praporci i slično..
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:04 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Ne budite veći katolici od pape i veći pravoslavci od patrijarha! Čitajte već navedeni intervju Milana Beka!

Milan Beko o svojoj odgovornosti i osećaju sramote:

NEDELJNIK: Vidite li u svemu tome i svoju krivicu? Krivicu svoje generacije? Vi ste čovek koji je u medijima, u biznisu, u politici. Kako je sve to prošlo pred vas?

MILAN BEKO: Sve treba da nas je sramota, i ja sebe tu ne izdvajam. Mi smo najgora generacija koja je ikad vodila Srbiju. Kad samo pomislim kakve su fantastične stvari uradile generacije pre nas, čemu su sve odolele i šta su uspele da naprave! I kad pomislim šta smo mi uradili. Kako smo sve upropastili, unakazili, i kako i dalje ne nalazimo rešenja... Tada zaključujem da smo mi najgora generacija. Mene je sramota. I sve treba da nas je sramota.
reanimator reanimator 14:07 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Tada zaključujem da smo mi najgora generacija. Mene je sramota. I sve treba da nas je sramota.

Eto..izbego vešala, al ga stiglo...
freehand freehand 14:07 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Milan Beko o svojoj odgovornosti i osećaju sramote:

Znaš kako, ja mislim da on tu i tebe podrazumeva.
Inače, koliko misliš da bi godina robije bilo ok za takvo nedelo?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:07 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

PRAVDA

otac slobodana jovanovića je prvi čovek koji je ,u nas srba, dao ime sinu slobodan,a ćerki pravda. zanimljivo da je slobodan zaživeo,ali se pravda ugasila*

___
*kao ime,naravno:)
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:13 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Milan Beko o odgovornosti Miroslava Miškovića:

"Ono gde mislim da je Mišković kriv, pošto sam vam obećao da ću odgovoriti na svako vaše pitanje, jeste da je kao najveći privrednik Srbije i najbogatiji čovek regiona, propustio svoju istorijsku odgovornost da promeni svoju ulogu u društvu i nas ostale povuče. On je želeo da ostane politički partner svakoj novoj vlasti, umesto da jednom izađe iz politike i da i nama ostalima na taj način zatvori vrata. U tom smislu, Miškovićeva krivica je civilizacijska. Dodaću i ovo - ni među političarima, u njegovom slučaju, nema nevinih."
freehand freehand 14:17 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Filip Mladenović
Milan Beko o odgovornosti Miroslava Miškovića:

"Ono gde mislim da je Mišković kriv, pošto sam vam obećao da ću odgovoriti na svako vaše pitanje, jeste da je kao najveći privrednik Srbije i najbogatiji čovek regiona, propustio svoju istorijsku odgovornost da promeni svoju ulogu u društvu i nas ostale povuče. On je želeo da ostane politički partner svakoj novoj vlasti, umesto da jednom izađe iz politike i da i nama ostalima na taj način zatvori vrata. U tom smislu, Miškovićeva krivica je civilizacijska. Dodaću i ovo - ni među političarima, u njegovom slučaju, nema nevinih."

Koliko godina robije za subjektivni osećaj Milana Beka o Miškovićevoj istorijskoj odgovornosti?
reanimator reanimator 14:18 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Koliko godina robije za subjektivni osećaj Milana Beka o Miškovićevoj istorijskoj odgovornosti?

Stan i hrana na račun poreskih obveznika? Da smo u teksasu, taj bi uveliko zaigrao strujno kolo!
freehand freehand 14:20 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

reanimator
Koliko godina robije za subjektivni osećaj Milana Beka o Miškovićevoj istorijskoj odgovornosti?

Stan i hrana na račun poreskih obveznika? Da smo u teksasu, taj bi uveliko zaigrao strujno kolo!

Filip Mladenović - Drvo za vešanje!
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:06 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Epilog ratno-profitersko-tajkunske karijere:

NEDELJNIK: Ali vi ste sami rekli sinu da se ne vraća iz Amerike? Kako da napredujemo ako su otišli svi koji vrede?

Milan Beko: Slažem se. I dalje odlaze koji vrede. Mi smo biološki izmučen narod. Moje poverenje u sistem mora da bude zasnovano na nekim jasnim nagoveštajima da će se stvari menjati. I još sam spreman na neke žrtve, ali samo lično, ne i za decu. Dok god budem imao autoriteta sprečavaću njihov povratak, dok ne budem video da ovde mogu da budu dostojanstveni građani koji će moći da zasnuju kvalitetan život. U ovim godinama postao sam, dozvolite, ličan što se dece tiče. A mene je uhvatio generacijski jaz. Meni se ne ide odavde, ja bih da budem ovde.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana