Gost autor

banka na prodaju

antioksidant RSS / 28.11.2014. u 13:54

ovo se ubrzava. sve ide ka raspadu i eksploziji a sigurnosne mreže još uvek nema. dovoljno sposobna opozicija spremana da bude alternativa, da pokupi deliće i uspostavi minimalne elemente funkcionalnog društva. sve se vrti oko nesposobnosti da ds, kao nekada najveca,  kreira bilo kakvu smislenu priču kao ponudu glasačima, ili oko šarlatanstva i mesijanstva pokreta dosta je bilo, a najviše se vrti oko samozaljubljenih lidera spremnih da pokleknu pred svakim ko ih uvlači u vlast (što znači putovanja, medije, pozicije za sitne poklone) tipa... pa recimo većine političara na sceni... ovo se ubrzava, raspad je gotovo pa najavljen a kad se raspadne ostaćemo s pitanjem: šta sad?

 

 

 

 

 

povod za tekst je sledeći oglas  

 

http://www.aod.rs/pdf/oglasi-2014-11-28-lat.pdf 



Komentari (133)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 13:54 28.11.2014

негативни тастер

oskar-z-wild oskar-z-wild 15:06 28.11.2014

Re: негативни тастер

antioksidant antioksidant 15:08 28.11.2014

Re: негативни тастер

slabe valjde od betmena. ovog puta on (ko god bio) ima svog posla na drugoj strani. sad nam ostaje da se sami snađemo i biće prokleto neorganizovano (desnica za sad vodi za 1) jasniju ideju šta hoće i 2) sandu)
reanimator reanimator 15:10 28.11.2014

Re: негативни тастер

sad nam ostaje da se sami snađemo i biće prokleto neorganizovano (desnica za sad vodi za 1) jasniju ideju šta hoće i 2) sandu)

Djilas će opasno da izdominira kad se vrati na ovako ispražnjenu scenu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:14 28.11.2014

Re: негативни тастер

Djilas će opasno da izdominira kad se vrati na ovako ispražnjenu scenu.


ne znam,ako fmp ode u top 16 (a hoće!) ;čović ima da se razbahati. još ako uzmemo titulu i ovaj ganci ima da glasa za njega,sve ću mu oprostiti:)

ciganin u meni jači je od razuma.
disident79 disident79 16:01 28.11.2014

Re: негативни тастер

oskar-z-wild


Betmen je zauzet

Unfuckable Unfuckable 03:09 29.11.2014

Re: ćamil

Betmen je zauzet


...pila drva
disident79 disident79 14:34 29.11.2014

Re: ćamil

...pila drva


stavlja biber crep...
emsiemsi emsiemsi 10:28 30.11.2014

Re: ćamil

Unfuckable
Betmen je zauzet


...pila drva

О чему се ради у овом блогу ?
reanimator reanimator 14:37 28.11.2014

...

O ne, Kombank Arena će ponovo da menja ime
antioksidant antioksidant 14:48 28.11.2014

Re: ...

reanimator
O ne, Kombank Arena će ponovo da menja ime

zasto bi?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:54 28.11.2014

Re: ...

O ne, Kombank Arena će ponovo da menja ime

kad je preživela koncert zorice brunc(s?)lik,preživeće i to
antioksidant antioksidant 14:57 28.11.2014

Re: ...

kad je preživela koncert zorice brunc(s?)lik

zar to nece da postane tradicionalni koncert sad? na svaki gol koji da partizan u euro kupovima ona odrzi koncert u areni
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:01 28.11.2014

Re: ...

milisav68 milisav68 15:29 28.11.2014

Re: ...

antioksidant
kad je preživela koncert zorice brunc(s?)lik

zar to nece da postane tradicionalni koncert sad? na svaki gol koji da partizan u euro kupovima ona odrzi koncert u areni

Pomešao si sportove, pre će biti da pokušava da isprati tradiciju zevezdinih titula u basketu.
Unfuckable Unfuckable 03:10 29.11.2014

Re: dekadni, jebemga

na svaki gol koji da partizan u euro kupovima ona odrzi koncert u areni


dakle, takozvani decenijski koncert!
emsiemsi emsiemsi 10:30 30.11.2014

Re: dekadni, jebemga

Unfuckable
na svaki gol koji da partizan u euro kupovima ona odrzi koncert u areni


dakle, takozvani decenijski koncert!

... као некада у СФРЈоту за скијаше --- феноменално 79-то место, тако и сада за фудбалере Партизана (можемо ли то тако назвати ?) - изгибили су фантастично се борећи !
expolicajac expolicajac 14:40 28.11.2014

Ne slažem se

Samo da znaš.
antioksidant antioksidant 14:48 28.11.2014

Re: Ne slažem se

expolicajac
Samo da znaš.

s cim?
niccolo niccolo 14:49 28.11.2014

Ua

kakav je to način da se objavi poziv samo za finansijskog, a za pravnog ništa...

antioksidant antioksidant 14:51 28.11.2014

Re: Ua

http://www.aod.rs/pdf/oglasi-2014-11-28-lat.pdf 

ko vam kriv kad strajkujete

edit
Zajednički finansijski savetnik će biti izabran primenom metoda izbora na osnovu kvaliteta i cene u
skladu sa postupkom navedenim u zahtevu za dostavljanje ponuda koji će biti upućen firmama koje
uñu u uži izbor.


drugim recima da vidimo ko ce se javiti pa da onda ponderisemo :)
niccolo niccolo 14:56 28.11.2014

Re: Ua

Mada, sad ima smisla ona tvoja primedba o tome da plaćanje između ministarstava verovatno ide preko Komercijalne

Moram da priznam da me iznenadilo kad sam video jutros, nisam bio čuo da se to uopšte pominjalo do sada. Realno im mmf naredio, a?
antioksidant antioksidant 15:01 28.11.2014

Re: Ua

Realno im mmf naredio, a?

to sto je dogovoreno sa mmf-om je tajna ranga nindjinog lica izgleda ali sumnjam da je taj dokument komercijalnu dotakao. banka je ok, nije izlozena po rodjackim i partijskim osnovama...
jedino ako ima poznatog kupca ali to mi je tek cudna prica (ko bi sad ulazio u srpsko trziste sa ovolikim procentom npl-ova?)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:11 28.11.2014

Re: Ua

antioksidant
Realno im mmf naredio, a?

to sto je dogovoreno sa mmf-om je tajna ranga nindjinog lica izgleda ali sumnjam da je taj dokument komercijalnu dotakao. banka je ok, nije izlozena po rodjackim i partijskim osnovama...
jedino ako ima poznatog kupca ali to mi je tek cudna prica (ko bi sad ulazio u srpsko trziste sa ovolikim procentom npl-ova?)

О продаји се причало још пре.
Да будем искрен, Комерцијална банка је здрава банка, барем колико ја знам, и не видим зашто је неко велики не би купио? Проценат NPLова мислим да је код њих бољи, они су имали конзервативну политику. Њима је проблем што су им отишли велики државни депозитари. Почели су да губе тржиште, не успевају да парирају великима.

На светском тржишту пара има ко шаше, таман да неко за сићу купи Комбанку.
niccolo niccolo 15:18 28.11.2014

Re: Ua

и не видим зашто је неко велики не би купиo

I šta da radi sa njom?
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:19 28.11.2014

Re: Ua

I šta da radi sa njom?

komercijalizuje
antioksidant antioksidant 15:21 28.11.2014

Re: Ua

niccolo
и не видим зашто је неко велики не би купиo

I šta da radi sa njom?

да чува, нека се нађе, кад је џабе све је слатко
(препоручена тактика је наћи импулсивног купца који на распродајама купује и непотребне ствари само јер су на попусту. треба дати оглас у у тв шопу)
reanimator reanimator 15:23 28.11.2014

Re: Ua

I šta da radi sa njom?

Da bira sa kim će na piće. Stanija, Soraja, Cuca...
niccolo niccolo 15:23 28.11.2014

Re: Ua

кад је џабе све је слатко

To me podseća na onaj slučaj kad je Baja Patak video red i stao u njega jer možda dele nešto besplatno...

препоручена тактика је наћи импулсивног купца који на распродајама купује и непотребне ствари

Daj da zovemo onog Berija iz Storage Wars!
niccolo niccolo 15:24 28.11.2014

Re: Ua

Cuca...

Ko je Cuca, ne idem više na Blicov sajt pa nisam upućen?
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:27 28.11.2014

Re: Ua

Soraja

ne znam da li je istina,ali sam pročitao da je ovo nova riba nejmara ?
reanimator reanimator 15:28 28.11.2014

Re: Ua

Ko je Cuca, ne idem više na Blicov sajt pa nisam upućen?

Teško da bih uspeo da ti objasnim..msm, mali mi je ovaj blog za tako veliku temu :) Ukucaš na google cuca i u prvih 100 vesti ti izadju izveštaji iz njenog burnog ljubavnog života. Msm, biće ti jasno da u ovom trenutku suvereno vlada estradnom scenom.
antioksidant antioksidant 15:43 28.11.2014

Re: Ua

stefan.hauzer
Soraja

ne znam da li je istina,ali sam pročitao da je ovo nova riba nejmara ?

ali pazi kakva je plaza :) <<<--- link

bolje crnu traku preko ovih plasticnih kesa da su stavili
princi princi 15:59 28.11.2014

Re: Ua

Srbiji se događa isto ono što se događa i ostalim zemljama u razvoju. Deponenti povlače pare i ulažu 'sigurne' berze, dužnici otežu i probaju da reprogramiraju dugove, cene BG nekretnina padaju kroz pod, u totalno deflatornoj EU- naš najveći trgovinski partner- ekonomiji (kažu da očekuje 0% rast CPI u EU, youth unemployment u Italiji je preko 44%, ukupna nezaposlenost 13%, EU nezaposlenost 11%) ne dao bog da neko stvarno proba da proveri balance sheetove Kombanke, mislim da bi moralo da se plati da je neko preuzme.
antioksidant antioksidant 16:01 28.11.2014

Re: Ua

ne dao bog da neko stvarno proba da proveri balance sheetove Kombanke

pa ako plate bice mi obaveza
rade.radumilo rade.radumilo 16:09 28.11.2014

Re: Ua

banka je ok, nije izlozena po rodjackim i partijskim osnovama...


Sve su domaće banke izložene prema domaćim firmama sa kojima strane nisu htele ni da razgovaraju. Od političkih preko rođačkih varijanti. Pitanje za Kviska je u tome koliko je neadekvatnog kapitala u Komercijalnoj i kako će uspeti da ga prikažu u svom portfoliu prilikom prodaje.
princi princi 16:12 28.11.2014

Re: Ua

ako plate

:). Čekaj, ako smeš da obznaniš (a da ne izazoveš masovnu paniku): masa tih nekih kredita je uzeta kad je prosečna cena kvadrata u centru Bg bila 3K evra. To nije bilo tako davno, 2009., pre samo 5 godina. Ti krediti nisu ne znam koliko isplaćeni, ljudi su sigurno masovno u negative equityju. Kako radite taj discount, ima li neka ustanovljena procedure, koju cenu sad uzimate?
Atomski mrav Atomski mrav 16:18 28.11.2014

Re: Ua

bolje crnu traku preko ovih plasticnih kesa da su stavili


Koliko vidim na slici, oni i jesu stavili crnu traku preko plastičnih kesa...
antioksidant antioksidant 16:23 28.11.2014

Re: Ua

проблем српског банкарског сектора није на страни рађанства већ привреде. исложеност ка привреди опада док грађанству и расте док је удео нпл-ова привреде близу 25% а приватном сектору испод 7%.
тј нема дикаунта, сви се праве блесави а људи већински враћају кредите. са привредом је пак... од случаја до случаја :)
G.Cross G.Cross 16:41 28.11.2014

Re: Ua

balance sheetove


Banka ima vise od jednog Balance Sheet-a ?

Enivej, ne vidim kako cinjenica da ce neko da kupi banku moze da pomogne ili odmogne Srbiji?
Nije banka rudnik ili fabrika .
Mozda MMF insistira da se banka proda nekoj ozbiljnoj banci da bi se onemogucila kontrola politike nad novcanim tokovia. Onda to nije lose.
princi princi 16:46 28.11.2014

Re: Ua

Mozda MMF insistira da se banka proda nekoj ozbiljnoj banci da bi se onemogucila kontrola politike nad novcanim tokovia. Onda to nije lose.

Ovde se pravi tacit assumption da je ono što MMF insistira i što njemu odgovara dobro za Srbiju. To ne mora nužno biti slučaj.
G.Cross G.Cross 16:53 28.11.2014

Re: Ua

Ovde se pravi tacit assumption da je ono što MMF insistira i što njemu odgovara dobro za Srbiju. To ne mora nužno biti slučaj


Cak i ako MMF to ne trazi treba oduzeti mogucnost politicarima da uticu na novcane tokove.
Sve prljavstine korupcije pocinju odatle
Mada sumljam da je to moguce bez pritiska , inace bi vec bilo ucinjeno.

princi princi 16:55 28.11.2014

Re: Ua

Cak i ako MMF to ne trazi treba oduzeti mogucnost politicarima da uticu na novcane tokove.
Sve prljavstine korupcije pocinju odatle
Mada sumnjam da je to moguce bez pritiska , inace bi vec bilo ucinjeno.

Da li je za društvo bolje da isključivo bankari utiču na 'novčane' tokove? Sem toga, šta je IMF? Agencija birokrata koja, u principu, sprovodi politiku najmoćnijih država zapada. Prema tome i oni su neka politička organizacija.

Slažem se da je trenutna (kao i one prethodne) politička garnitura u Srbiji kriminalno loša, nesposobna (ili grabežljiva) ali ne znam da li WB i IMF imaju baš prave recepte za izlazak iz krize.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:00 28.11.2014

Re: Ua

antioksidant
pa ako plate bice mi obaveza

Наравно.
Чик неко да проба да направи 200-300 пословница.
И нађе 3000 људи који ипак некако знају да раде посао.
Зар није необично да Комбанка нема никакве Богићевиће или Перчевиће или Горки лист Ђорђевиће као своје клијенте? Заиста, врло, врло конзервативна политика и зицер залоге одржали су их у игри. Но, слагао бих да кажем како им билансе знам до у детаље, иако су моји познаници тамо у УО, у ком је свако одувек пазио на свакога :)

Данашње индустрије, па и оне финансијске, немају проблем с производњом. Имају проблем с тржиштем: како да га нађу, како да направе производ који, осим цене, има и нешто друго што је разликовно и довољно да веже купца. Што се тиче пара, не берите бригу, никад јефтиније нису биле. Приноси на државне записе налазе се на неким минимумима, чак иду и у минусе.

Банкарско тржиште: колатерали су повећани, пословни простор још мање на цени него стамбени као залога, али -- ипак -- у овом трену понуда паре је већа од потражње. Онај који каже другачије нема добар увид у банкарско тржиште. Нема довољно здравих бизниса за инвестирање.

Иначе, катастрофични сценарије се не остварују још од великог краха берзе тридесетих, систем увек нађе неку нову равнотежу. Да не кажем да је додатно штампање пара -- тзв. QE -- једна врста ревалоризације установљених вредности.

Ми пропадамо сасвим невезано од светског тржишта и кретања, ми смо тек ехо на његовој сцени. Земља смешно малог БДПа, потрошње, капацитета... Да представим то пластично: Бил Гејтс две године заредом може да откупи целокупни БДП Србије. Само привреда Милана, колико се сећам, годишње је 6-7 пута већа од привреде целе Србије. Зато, никаквог великог краха неће бити, само бедног таворења. Не може баш много та плата ниже од оних 300 € месечно.

На жалост, ми се крећемо грчким сценаријем за уравнотежење буџета. То означава 4-5 мучних година пред нама.
G.Cross G.Cross 17:01 28.11.2014

Re: Ua

Da li je za društvo bolje da isključivo bankari utiču na 'novčane' tokove?


Ali definitivno najgori slucaj je ako to rade politicari.

Znam da se u osnovi slazes sa mnom, ali je zanimljivije da se prepiremo.
princi princi 17:10 28.11.2014

Re: Ua

ali je zanimljivije da se prepiremo.

Prepiremo? Ne shvatam ovo kao prepirku, pre kao razmišljanje naglas. Razmišljanje sa ciljem da se predloži neko optimalno, a ne da se ređaju loša rešenja (priznajem da nemam neko preterano lepo mišljenje ni o bankarima ni o političarima).
misha.m misha.m 17:11 28.11.2014

Re: Ua

antioksidant
stefan.hauzer
ali pazi kakva je plaza :)

Negde u CG, čini mi se.
Ali naočari od 476 funti!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:22 28.11.2014

Re: Ua

Постоји фама у јавности о просечним ценама квадрата у Београду. Национална корпорација за осигурање стмабених кредита има уредне и тачне податке о томе, најпре јер се куповина некретнина одиграва махом преко кредитних пласмана банака, које, све, у том домену послују сасвим транспарентно. Значи, цене продатих станова се тачно знају.

Одатле, није тешко НА ОВОМ САЈТУ утврдити да је највећа просечна цена квадрата у Београду била у IV кварталу 2008. године, и то 1.483 €, а да је тренутна цена око 1160 €. Будући да је банкама овај сајт обавезни коректив, нешто сумњам да су прихватали као колатерале нека значајна одступања од вредности које се на њему објављују. (Проверено, пре неких 7 дана :) То би значило да баш баш све идиоти и лопови седе у тим банкама.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:19 28.11.2014

Re: Ua

antioksidant
тј нема дикаунта, сви се праве блесави а људи већински враћају кредите. са привредом је пак... од случаја до случаја :)

Пази пакет једне од банака: пребаци нам 10 радника да примају плате преко нас, а дајемо заузврат кредит са 1,5% камате.
G.Cross G.Cross 18:36 28.11.2014

Re: Ua

princi
ali je zanimljivije da se prepiremo.

Prepiremo? Ne shvatam ovo kao prepirku, pre kao razmišljanje naglas. Razmišljanje sa ciljem da se predloži neko optimalno, a ne da se ređaju loša rešenja (priznajem da nemam neko preterano lepo mišljenje ni o bankarima ni o političarima).


U redu, pogresno sam shvatio.

Ne osecam da znam dovoljno o dnevnoj situaciji u Srbiji da imam cvrsto misljenje.
Ali evo na brzinu sklepano par ideja.

Moje misljenje je , ne samo u Srbiji nego u dosta zemalja centralne Evrope, da mnogo pogresnih poteza poslovnih banaka je u svari diktirano pogresnim odlukama Centralne Banke (kamatna politika, obavezne rezerve itd) . A kao sto znamo Centralne Banke su nezavisne.

Poslovne banke, u uslovima ako nisu pod pritiskom politicara, u stvari ne mogu da uticu na "novcane tokove". Njihova uloga je najbliza "servisu" koji alocira sredstva gde je najkorisnije.
Upravo zbog toga sa stanovista Srbije potpuno je nevazno ko je vlasnik koje banke (izuzev izbegavanja kontrole politicara kao sto sam ranije rekao)

Eto, Pucaj


princi princi 19:01 28.11.2014

Re: Ua

Poslovne banke, u uslovima ako nisu pod pritiskom politicara, u stvari ne mogu da uticu na "novcane tokove". Njihova uloga je najbliza "servisu" koji alocira sredstva gde je najkorisnije.
Upravo zbog toga sa stanovista Srbije potpuno je nevazno ko je vlasnik koje banke (izuzev izbegavanja kontrole politicara kao sto sam ranije rekao)

Da, s ovim se potpuno slažem. Mali problem u Srbiji je nizak nivo preduzimljivosti i, kad ga ima, loša integrisanost ekonomskih subjekata, corner shop kapitalizam, svaka vaška obaška sistem. Niko neće da stvara novu vrednost nego ide u trange frange radnje, niskoproduktivne servise (ekonomije koje se zasnivaju na visokom procentu prodaje usluga ne mogu ostvarivati visok rast). Lakše je otvoriti 5 coffee shopova ili frizerskih salona nego Hidroinženjering (mislim da si rekao da si nekad radio u Energoprojektu, pa odatle primer). Pa čak i kad se otvore, ne rade to kao franšize, već svako izmišlja rupu na saksiji i, u osnovi, još viže snižava efikasnost investiranja. Ali kad otvoriš yet another coffee shop ili frizeski salon onda nemoj očekivati 10% ili 20% rasta- jednostavno ne postoji tehnološki proces koji to može obezbediti. Kod proizvodnje (prozivoda, softvera, hrane) to nije tako. Evo ti si neki ekonomista, reci sam, koliko ekonomista tako razmišlja?

Srbija je užasno neefikasna zemlja, moj je utisak da Srbi još nisu ni počeli ni da razmišljaju o produktivnosti kao pojmu. Otud i ta opsesija servisima i potcenjivanje manufacturinga i poljoprivrede.
mirelarado mirelarado 00:50 29.11.2014

Re: Ua

youth unemployment u Italiji je preko 44%


Жива истина. Па иако није директно тема, поређења са Србијом ради, све је већи број младих образованих Италијана, мислим чак нешто око 10%, који се враћа на земљу, продичну или унајмљену, прави пројекте и баца се у земљорадњу и сточарство, све нешто био, па контролисаног и заштићеног порекла... Хоћу да кажем, не седе сви скрштених руку, чекајући да их неко запосли.
jkt2010 jkt2010 00:59 29.11.2014

Re: Ua

Predrag Brajovic
Зар није необично да Комбанка нема никакве Богићевиће или Перчевиће или Горки лист Ђорђевиће као своје клијенте?
Nije neobicno jer se takve stvari desavaju u 100% drzavnim bankama.

KomBank vlasnicka struktura:
42% Republika Srbija
24% EBRD
10% IFC Capitalization (EQ) Fund LP
5% DEG - Deutsche Investitions
2% Swedfund Int'l
etc etc

PS: ovi gore su bas ti koji pozivaju savetnike da im se jave...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:11 29.11.2014

Re: Ua

Odsad ću ironiju jasnije da označim...
jkt2010 jkt2010 01:17 29.11.2014

Re: Ua

Princi
Niko neće da stvara novu vrednost nego ide u trange frange radnje,

A sta rade u trange frange radnjama (kako im tepas) nego stvaraju novu vrednost? Sta je uopste za tebe "nova vrednost"? Jel se to izrazava u USD/EUR/RSD ili iskljucivo u tonama/kubicima/Komadima?
moj je utisak da Srbi još nisu ni počeli ni da razmišljaju o produktivnosti kao pojmu. Otud i ta opsesija servisima i potcenjivanje manufacturinga i poljoprivrede.
A moj je utisak skroz suprotan: svi pricate samo o proizvodnji i poljoprivredi a potcenjujete usluge kao "trange frange".

Nije bitno dal je trange ili frange ali je bitno da li pravi ili gubi - pare (ne tone, kubike... )
workaholic workaholic 17:35 29.11.2014

Re: Ua

reanimator
Ko je Cuca, ne idem više na Blicov sajt pa nisam upućen?

Teško da bih uspeo da ti objasnim..msm, mali mi je ovaj blog za tako veliku temu :) Ukucaš na google cuca i u prvih 100 vesti ti izadju izveštaji iz njenog burnog ljubavnog života. Msm, biće ti jasno da u ovom trenutku suvereno vlada estradnom scenom.


cuca

1. (n) a vagina in Colombia and some other Spanish-speaking countries; probably a short form of cucaracha

2. (n) genitalia; supposed to refer to a vagina but in English you can say it for a penis too because we own the universe and can do as we like
My cuca hurts.

Damn, bitch! I got scabs on my cuca now cuz you don't wash that stank-ass bush!
omega68 omega68 22:01 29.11.2014

Re: Ua

Otud i ta opsesija servisima i potcenjivanje manufacturinga i poljoprivrede.

све је већи број младих образованих Италијана, мислим чак нешто око 10%, који се враћа на земљу, продичну или унајмљену, прави пројекте и баца се у земљорадњу и сточарство, све нешто био, па контролисаног и заштићеног порекла

A šta ja stalno pričam i ovde ispadam nacoš i glupak???
princi princi 22:04 29.11.2014

Re: Ua

A šta ja stalno pričam i ovde ispadam nacoš i glupak???

Ko je rekao da si nacoš??
srllemo srllemo 00:44 30.11.2014

Re: Ua

Agrobanka nije bila 100% u državnom vlasništvu. Baš danas čitam tekst na b92 u kome ex guverner Šoškić kaže da je država u njoj bila najveći pojedinačni akcionar sa 20% akcija.


Govoreći o "Agrobanci", Šoškić je podsetio da je ona bila 80 odsto u privatnom vlasništvu, ali da vlasnici nisu uspeli da uspostave kontrolu i smene loše direktore jer je "sistem bio takav da favorizuje pojedinačnog najvećeg akcionara, a to je država".

"Potpuni je nonsens što akcionari 'Agrobanke' hoće da tuže državu. Pa država treba da tuži njih što su, ne kontrolišući sopstvenu banku, izazvali štetu i trošak za državu", ocenio je on.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=11&dd=29&nav_category=12&nav_id=930603



Doduše ovo što je u tekstu rekao ex guverner zvuči čudno jer najpre kaže da je SISTEM bio takav da oni koji su vlasnici 80% ne mogu da smene direktore jer je država kao najveći akcionar favorizovana... a u drugoj mu je nonsens da zbog takvog odnosa države akcionari žele da je tuže za pretrpljeni gubitak. Možda ja podrazumevam da je ono što u prvoj rečenici naziva SISTEM isto što i ono što u drugoj naziva državom.

U svakom slučaju ta banka je primer da je kod nas i 20% države u banci dovoljno da je izloži burazersko tajkunskim kreditima koje niko neće vratiti :)
omega68 omega68 09:53 30.11.2014

Re: Ua

Hehe, doktore, pa i mi seljaci znamo da za toliko uklavirimo...znači nije ono jedno ali ovo drugo jeste.Ok, ostalo je zapisano na mojim blogovima da sam PRVI pisao šta će biti u Italiji, da sam Prvi pisao o potrebi da PROIZVODIMO i to posebno HRANU, da sam JEDINI pisao o neophodnosti raseljavanja ljudi iz velikih gradova po selima.
Imate sreće što sam imao problema sa konekcijom inače biH Vam još sinoć poručio da jedete lajne, s oproštenjem.
emsiemsi emsiemsi 10:33 30.11.2014

Re: Ua

niccolo
кад је џабе све је слатко

To me podseća na onaj slučaj kad je Baja Patak video red i stao u njega jer možda dele nešto besplatno...

препоручена тактика је наћи импулсивног купца који на распродајама купује и непотребне ствари

Daj da zovemo onog Berija iz Storage Wars!

90-тих сам стајао у сваки ред који сам био угледао, тако да смо скупили, у једном тренутку, 75 литара јестивог уља (није било бесплатно).
Када више нисмо имали где да га слажемо, поделио сам све, овај пута - бесплатно.
emsiemsi emsiemsi 10:36 30.11.2014

Re: Ua

Atomski mrav
bolje crnu traku preko ovih plasticnih kesa da su stavili


Koliko vidim na slici, oni i jesu stavili crnu traku preko plastičnih kesa...

Тачније речено - кесетина !
emsiemsi emsiemsi 10:55 30.11.2014

Re: Ua

princi
Poslovne banke, u uslovima ako nisu pod pritiskom politicara, u stvari ne mogu da uticu na "novcane tokove". Njihova uloga je najbliza "servisu" koji alocira sredstva gde je najkorisnije.
Upravo zbog toga sa stanovista Srbije potpuno je nevazno ko je vlasnik koje banke (izuzev izbegavanja kontrole politicara kao sto sam ranije rekao)

Da, s ovim se potpuno slažem. Mali problem u Srbiji je nizak nivo preduzimljivosti i, kad ga ima, loša integrisanost ekonomskih subjekata, corner shop kapitalizam, svaka vaška obaška sistem. Niko neće da stvara novu vrednost nego ide u trange frange radnje, niskoproduktivne servise (ekonomije koje se zasnivaju na visokom procentu prodaje usluga ne mogu ostvarivati visok rast). Lakše je otvoriti 5 coffee shopova ili frizerskih salona nego Hidroinženjering (mislim da si rekao da si nekad radio u Energoprojektu, pa odatle primer). Pa čak i kad se otvore, ne rade to kao franšize, već svako izmišlja rupu na saksiji i, u osnovi, još viže snižava efikasnost investiranja. Ali kad otvoriš yet another coffee shop ili frizeski salon onda nemoj očekivati 10% ili 20% rasta- jednostavno ne postoji tehnološki proces koji to može obezbediti. Kod proizvodnje (prozivoda, softvera, hrane) to nije tako. Evo ti si neki ekonomista, reci sam, koliko ekonomista tako razmišlja?

Srbija je užasno neefikasna zemlja, moj je utisak da Srbi još nisu ni počeli ni da razmišljaju o produktivnosti kao pojmu. Otud i ta opsesija servisima i potcenjivanje manufacturinga i poljoprivrede.

Укратко ћу подржати твоју позицију са мојим кратким разговорем са власником једне фирме који ми нуди да је преузмем, тј. да преузмем директоровање:
Рече он како је (само) важно пронаћи купца за производ. Ја сам на то заузео (наравно, намерно да му истакнем значај продуктивности и квалитета) поприлично супротстављену позицију рекавши да је то (намерно, свакако да је битно) небитно, да је, свакако, најбитније да производ буде квалитетан итд ...
На крају разговора сам рекао да може лош производ да прода било коме по један н пута, разнима укупно н пута, али да ће сума негативних референци н + 1 пута спречити продају и једног комада.
На крају сам му рекао да он тражи за своје директорство некога другога.
hajkula1 hajkula1 11:00 30.11.2014

Re: Ua

princi
A šta ja stalno pričam i ovde ispadam nacoš i glupak???

Ko je rekao da si nacoš??



Rekao.
Oduzeta mi autorska opcija zbog toga.
reanimator reanimator 15:14 28.11.2014

...

Malo sam istražio tragom vesti.
Evo je Silvija

PS
Branka ko da je u zemlju propala
antioksidant antioksidant 15:16 28.11.2014

Re: ...

Evo je Silvija

a biljanu krijes?
reanimator reanimator 15:18 28.11.2014

Re: ...

a biljanu krijes?

Fuck! Pogrešno sam googlao. Jbo me Toma Zdravković
princi princi 15:46 28.11.2014

Ni drugde nije mnogo bolje

Slike iz Londona, od jutros. Slike pakla... Kad čovek vidi ovako nešto, uz onaj podatak da prosečan Amer godišnje stuče 1 tonu hrane, stvarno se pitaš da li smo, kao vrsta, prešli point of no return.
antioksidant antioksidant 15:58 28.11.2014

Re: Ni drugde nije mnogo bolje

Slike iz Londona, od jutros

ne yove se ovo crni petak bez osnova
samo crne televizore kupuju
natasavb natasavb 16:24 28.11.2014

Re: Ni drugde nije mnogo bolje

princi
Slike iz Londona, od jutros. Slike pakla...


Ma pusti ljudski rod, ja se brinem za ove naše autošoviniste kako će da podnesu ove tvoje slike, i to još iz Londona.
Na slične ovima, a po ovdašnjim tržnim centrima, su nam objašnjavali kako se to samo kod nas dešava, i kako smo stoka najveća na svetu, kad ono vidi, ima i na drugim mestima.

Sad bez zezanja, za ljudski rod si sasvim u pravu.
Za takve stvari ne moram slike i statistike da gledam. Dovoljno je da pogledam oko sebe.
princi princi 16:43 28.11.2014

Re: Ni drugde nije mnogo bolje

Dovoljno je da pogledam oko sebe.

skyspoter skyspoter 16:55 28.11.2014

Re: Ni drugde nije mnogo bolje


Jeste Crni Petak danas ali je i kupi ništa day.

natasavb natasavb 17:09 28.11.2014

Re: Ni drugde nije mnogo bolje

princi
Dovoljno je da pogledam oko sebe.

:)


Meni to nije za osmehivanje, ali svako vidi, a i čita, na svoj način.
princi princi 17:17 28.11.2014

Re: Ni drugde nije mnogo bolje

Meni to nije za osmehivanje, ali svako vidi, a i čita, na svoj način.

Ljudi su pogana vrsta.

Ne, bez zajebancije, gledajući, ovako na globalnom nivou, stvarno imam utisak da su nas pretvorili u potrošačke mašine. Skoro da je nemoguće setiti se segmenta postojanja koji nije zahvaćen konzumerizmom. Čak i lečenje i umiranje: big pharma je prestala da razvija antibiotike jer im se više isplati da prave lekove za hronične bolesti (dijabetes, kardio-vaskularna oboljenja). Kao u nekoj distopiji, jedina svrha postojanja je postala obezbeđivanje i održavanje cash flowa investitoru.
natasavb natasavb 18:20 28.11.2014

Re: Ni drugde nije mnogo bolje

princi
Čak i lečenje i umiranje: big pharma je prestala da razvija antibiotike jer im se više isplati da prave lekove za hronične bolesti (dijabetes, kardio-vaskularna oboljenja). Kao u nekoj distopiji, jedina svrha postojanja je postala obezbeđivanje i održavanje cash flowa investitoru.

Sad ću da zvučim kao neki ludak opsednut teorijama zavere, ali nekad stvarno mislim da je farmaceutska industrija ta koja sprečava pronalaženje načina da se neke bolesti trajno izleče, pogotovo kao što su diabetes, sa kojima se dugo živi, ali uz pomoć lekova.

Juče naleteh na ovu sjajnu vest., ali vidim protivnika sa svih strana već koliko hoćeš.
I što reče Mladen, s obzirom da je su kod nas školovanje, istraživanja i usavršavanja ugalvnom finasirana od strane države, trebalo je odavno da se primenjuje ovaj model.
princi princi 18:50 28.11.2014

Re: Ni drugde nije mnogo bolje

Juče na leteh na ovu sjajnu vest., ali vidim protivnika sa svih strana već koliko hoćeš.
I što reče Mladen, s obzirom da je su kod nas školovanje, istraživanja i usavršavanja ugalvnom finasirana od strane države, trebalo je odavno da se primenjuje ovaj model.

Iznenadila bi se, ali neki od najvećih protivnika open accessa rezultatima istraživanja dolaze iz redova akademije, pogotovu oni koji se bave eksperimentalnim radom. Tu se velika lova vrti, i njima nije u interesu open access ni šire akademske javnosti, a ni javnosti uopšte. Svima je bolje kad se lova vrti u mafijaškim, ja tebi ti meni krugovima. Mene je zapanjilo kad sam prošle godine čitao da je jedan od ljudi koji se najviše buni protiv open accessa niko drugi do Danijel Kaneman. Ljudi su našli da je mnogi od tih testova na osnovu kojih su on i Tverski praktično formulisali novu nauku jako teško replicirati, i štaviše da su mnogi od biasa o kojima on (jako lepo i ubedljivo) piše laboratorijski artefakti. Njegova odbrana je bila da ljudi ne repliciraju exact conditions i da zato dolazi do odstupanja.

To je dosta čest fenomen u nauci: izuzetno su retki ljudi koji su kritični prema svom radu i svojim teorijama, ta celebrity kultura beskrajne sujete se zapatila i u akademskim krugovima (ili u njima pogotovu). Eksperimentalni rezultati se često cherry pickuju, ljudi samo traže i biraju one rezultate koji potvrđuju njihove teorije, ne analizirajući pošteno ni sve rezultate ni svoje teorije. Ne postoji pravo na neuspeh ili grešku, jer se to smatra za bespotrebno trošenje javnih para. Na mnogo načina ovo što danas imamo je neki privid nauke, jedan ogroman bubble, koji niko ne sme pipne, makar trenutno.

Kad su rezultati uspešni, pak, onda ih možeš prodati za veliku kintu big pharmi ili kome već, tako da ti ni onda nije u interesu open access.

Mislim, sve je to u neku stranu i logično. Ljudi u akademiji sve više zavise od tih grantova, vidim da se neki baja ubio na Imperijalu jer su vršili pritisak na njega zbog toga što mu nisu prošla 2 ili 3 granta (drugim rečima, nije hang out sa pravom mafijom), pod ogromnim su pritisku da samo proizvode uspeh i njima ti rezultati obezbeđuju životnu egzistenciju (nekad i previše bukvalno, kao u slučaju ovog nesrećnika). Mislim, lako je Billu i Melindi, ali ovaj nesrećnik je od tih para trebalo da hrani ženu i decu (ne znam da li ih je imao, ali shvataš poentu, nadam se).

Kao što rekoh, moderni kapitalizam je vrlo interesantna životinjka.
Unfuckable Unfuckable 03:43 29.11.2014

Re: kako smo stoka najveća na svetu

Dovoljno je da pogledam oko sebe


...i ugledaš, recimo... - Direktora?
emsiemsi emsiemsi 11:02 30.11.2014

Re: Ni drugde nije mnogo bolje

natasavb
princi
Slike iz Londona, od jutros. Slike pakla...


Ma pusti ljudski rod, ja se brinem za ove naše autošoviniste kako će da podnesu ove tvoje slike, i to još iz Londona.
Na slične ovima, a po ovdašnjim tržnim centrima, su nam objašnjavali kako se to samo kod nas dešava, i kako smo stoka najveća na svetu, kad ono vidi, ima i na drugim mestima.

Sad bez zezanja, za ljudski rod si sasvim u pravu.
Za takve stvari ne moram slike i statistike da gledam. Dovoljno je da pogledam oko sebe.

Какав шовинизам и "елитизам" !
Погледај и себе, а не само око себе.
svarog svarog 16:11 28.11.2014

Zašto

zbog
banka na prodaju
sve ide ka raspadu i eksploziji
?
Molio bih neko objašnjenje, razradu ideje itd. Hvala

antioksidant antioksidant 16:16 28.11.2014

Re: Zašto

кад продајеш оно што у принципу не мораш у тренутку кад цена неће баш бити највиша? тј, шта о теби и твом стању говори таква одлука?
(уз посебну напомену да је у питању један од ретких прилично очуваних породичних сервиса за ручавање који може имати више функција у будућем периоду)
svarog svarog 16:31 28.11.2014

Re: Zašto

кад продајеш оно што у принципу не мораш


moraš. i to ne samo zbog rupe u budžetu, već i zbog ugovornih obaveza koje su nastale kada su ušli suvlasnici u banku.
S druge strane kada gledaš šta se radi sa domaćim državnim bankama možda je bolje prodati pre nego kasnije

btw. negde u novinama pročitah da su izloženi 21 mlrd din prema Farmakomu
antioksidant antioksidant 16:35 28.11.2014

Re: Zašto

moraš. i to ne samo zbog rupe u budžetu, već i zbog ugovornih obaveza koje su nastale kada su ušli suvlasnici u banku.

ebrd je u komercijalnoj od 2006. ili 2005. godine a koliko se secam krajem 2012. godine potpisan je moratorijum svih vlasnika na privatizaciju. petogodisnji moratorijum. :)
ja lepo kazem da se sve ubrzava. eto, za nekog je vec 2017. godina tu

edit
btw. negde u novinama pročitah da su izloženi 21 mlrd din prema Farmakomu


ovo stvarno sumnjam i to iz 2 razloga 1) previse je i 2) oni su zbog manjinskih akcionara veoma profesionalna banka sa vrlo malo upliva domace politike
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:41 28.11.2014

Re: Zašto

antioksidant
ovo stvarno sumnjam i to iz 2 razloga 1) previse je i 2) oni su zbog manjinskih akcionara veoma profesionalna banka sa vrlo malo upliva domace politike

Не вреди: колико год пута ово да поновиш, људи имају неке своје истине. И баш их брига за чињенице.

Да поновим: у УО Комбанке свако је сваком "дувао за врат", и волео бих да видим шта је прошло од великих а несигурних пласмана, и како? (Овакав нефлексибилан приступ их је и стајао дела тржишта.)

Иначе, примедбе су негде на трагу те инфантилизације српског јавног мњења. Сада ми то паде на памет, кад сам бацио поглед на насловнице новина: "Вучић: Ово је увреда, није вам Србија врећа за ударање!"; "Шешељ, Хрвати и ЕУ заједно против Србије!"; "Шешељ: Радио сам за Хрвате!"; "Откривене две пирамиде у Ариљу"; "И Колета испитују о напада на Бека"; "Нови детаљи о крађи идентитета"...
princi princi 17:56 28.11.2014

Re: Zašto

oni su zbog manjinskih akcionara veoma profesionalna banka sa vrlo malo upliva domace politike

Ma, dobro, i bankari su samo ljudi. Profesionalnost nije nikakva garancija, pogotovu ne u bankarstvu. I njihova racionalnost je ograničena (čak bih rekao sa mnogo aspekata i ograničenija). To što vole da lupetaju i frfljaju se nekim brojevima kojim ptvrđuju svoj confirmation bias, furaju neki fancy talk nikako ne znači da su im i odluke optimalne. Mislim, zar 2008. ne govori da su i najveće face u stanju da naprave kardinalne greške?
G.Cross G.Cross 18:50 28.11.2014

Re: Zašto

Mislim, zar 2008. ne govori da su i najveće face u stanju da naprave kardinalne greške?


Nisu oni napravili greske , oni su napravili pare.

Greske su napravili oni koji su im dozvolili da dele astronomske bonuse praveci sa stanovista nacije katastrofalne poteze.

A to su Kongres, Fed , SEC. A njima naravno ni dlaka nije falila kao ni bankarima.

Gospodin Greenspan koji se penzionisao na vreme, morao je znati koliko su opasni Subprime Mortgages, ali on je bio opsesivno ubedjen da dok Housing Market raste Economy is in great shape. Teoretski bio je u pravu ali na pogresnim premisama Subprime kredita.

Sve ce to Taxpejeri platiti i narod pozlatiti.

EDIT: Alan Greenspan will go down in history as the person most responsible for the enormous economic damage caused by the housing bubble and the subsequent collapse of the market. The United States is still down almost 9m jobs from its trend path. We are losing close to $1tn a year in potential output, with cumulative losses to date approaching $5tn.

Source:http://www.theguardian.com/commentisfree/2013/oct/28/alan-greenspan-housing-market-crisis ---Odlican clank
princi princi 19:08 28.11.2014

Re: Zašto

Nisu oni napravili greske , oni su napravili pare.

Greske su napravili oni koji su im dozvolili da dele astronomske bonuse praveci sa stanovista nacije katastrofalne poteze.

Nisu bonusi doveli do krize, do krize je doveo osećaj false security-ja, problem ograničene racionalnosti. Gordon Brown je na kongresu laburista u jesen 2006. uzvikivao 'no more boom and bust economy!', nepune dve godine kasnije je brao kožu na šiljak očajnički pokušavajući da spase englesku ekonomiju. Mislili ljudi da su snižavanjem taksi ultrabogatim obezbedili neprestani streamline investicija, nisu bili svesni agency principal problema o kome su pisali još Adam Smith (i on je bio veoma skeptičan po pitanju limited liability korporacija) i Marx u 19. veku (drugim rečima, ništa se neobično nije desilo, uvek je problem jedan te isti).
G.Cross G.Cross 19:23 28.11.2014

Re: Zašto

Nisu bonusi doveli do krize,


Nisam ovo rekao.
Mislili ljudi da su snižavanjem taksi ultrabogatim obezbedili neprestani streamline investicija


Najveci investitori su Penzioni fondovi

The Economist reported that Morgan Stanley estimates that pension funds worldwide hold over US$20 trillion in assets, the largest for any category of investor ahead of mutual funds, insurance companies, currency reserves, sovereign wealth funds, hedge funds, or private equity.[2]- Source: Wikipedia


I ovo je verovatno najveca temprirana bomba americkog tipa kapitalizma (zajedno sa Credit Card debt).
Tu dolazimo do apsurda da se parama srednje klase (kroz penzione fondove) podize traznja na NYSE i time cene akcija, ( sve neka kriza a Dow Jones na istorijskiim visinama) i cine Najbogatije jos bogatijima.
Za ovo bi castan srpski domacin rekao , "Ciste Lopine", i ne bi bio mnogo pogresan.

U staro doba, pre Neo liberala, Penzionim fondovima nije bilo dozvoljeno da ulazu na berzu osim u Bondove.

docsumann docsumann 19:33 28.11.2014

Re: Zašto

princi princi 20:12 28.11.2014

Re: Zašto

Tu dolazimo do apsurda da se parama srednje klase (kroz penzione fondove) podize traznja na NYSE i time cene akcija, ( sve neka kriza a Dow Jones na istorijskiim visinama) i cine Najbogatije jos bogatijima.

Ne, ovo što se sada dešava je, što bi Steely Dan rekli, royal scam. Ti imaš te Goldman Sachsove, investicijske banke koje su odštampanim parama od QE pokupovale sve sa NYSE, digle cene akcija, i sad će početi sa velikom prodajom penzionim fondovima. Ovde se već naveliko malim i sitnim investitorima, čitaj penzionerima, reklamiraju ti paketi tipe iShares i sl. I to će im prodati, i onda će akcije ponovo pasti, ljudi će pući lovu, a GS i ove baje će se vratiti i pokupiti prodato za bud zašto. Hohštapleraj svetskih razmera.

Pre toga su istim parama sjebali Brazil, Tursku, Indoneziju, Indiju. Mislim, to je jedna vrteška bez prestanka. Ti bankari su jedno veliko zlo. Jedino su, slažem se, političari gori od njih.
martin_krpan martin_krpan 20:24 28.11.2014

Re: Zašto

Ovde se već naveliko malim i sitnim investitorima, čitaj penzionerima, reklamiraju ti paketi tipe iShares i sl. I to će im prodati, i onda će akcije ponovo pasti, ljudi će pući lovu, a GS i ove baje će se vratiti i pokupiti prodato za bud zašto. Hohštapleraj svetskih razmera.


Jesu racionalni ili nisu?
princi princi 20:43 28.11.2014

Re: Zašto

Jesu racionalni ili nisu?

Pa u meri u kojoj je pohlepa racionalna. Na kraju obično svi plaču.
svarog svarog 20:45 28.11.2014

Re: Zašto


ebrd je u komercijalnoj od 2006. ili 2005. godine a koliko se secam krajem 2012. godine potpisan je moratorijum svih vlasnika na privatizaciju. petogodisnji moratorijum. :)
ja lepo kazem da se sve ubrzava. eto, za nekog je vec 2017. godina tu


u 2015. privatizacioni savetnik i u 2017. ready steady go! ode kombank



btw. negde u novinama pročitah da su izloženi 21 mlrd din prema Farmakomu

ovo stvarno sumnjam i to iz 2 razloga 1) previse je i 2) oni su zbog manjinskih akcionara veoma profesionalna banka sa vrlo malo upliva domace politike


ne mogu sad da nađem tekst jer sam čitao u papirnom izdanju, ali preleteo sam novine tako da je moguće da su to ukupni dugovi farmakoma komercijalnim (sa malim k) bankama.
Ali bez obzira, ne vidim kako je bilo kakav problem to što će država prodati jednu banku kad je već prodala 75% tržišta. Idu i Telekom i Dunav i Aerodrom (što je u stvari jedino pravo pitanje jer se prodaje/izdaje prirodni monopol)
Drugo, da li se sećaš kakva je frka bila kada je pre neku godinu trebalo da uplati 100 mil e za dokapitalizaciju. Država nema para da isprati ostale vlasnike. Bolje da proda dok ima kontrolni deo, nego kad bude imala 20%

G.Cross G.Cross 20:47 28.11.2014

Re: Zašto

Ne, ovo što se sada dešava je, što bi Steely Dan rekli, royal scam


Pa to je upravo ono sto sam i ja rekao.

Zato i jeste tempirana bomba.
Jer krcag ide na vodu dok se ne razbije.

Problem je sledeci:

Balance sheet svakog pojedinca se sastoji od Dugovne u Potrazne strane;

Tipican amerikanac ima kao Dugovnu Stranu:
- Mortgage
- Ostale kredite
- Credit Card Debt

A kao potraznu stranu:
- Poseduju akcije ( stednja se deskurazuje nultim kamtnim stopama, da bi sve islo u
potrosnju)
- Ulaganja u penzioni fond (koji je takodje na kraju ulozen u akcije, dakle varijabilan)

Tako da su dugovi fixni a Investicije varijabilne.

Kada dodje downside part ciklusa o kome si ti pricao, akcije ce pa padaju i perceived wealth pojedinaca ce da se istopi, dok ce dugovi da ostanu fixni, i pocece default-i.
Zbog smanjene percepcije wealtha ljudi ce da kupuju jos manje ,sto ce da vodi akcije jos nize.

Upravo ovo se dogodilo 2008, triggered sa housing bubble.
Tada je market poplavljen sa likvidnoscu i sprecen je total melt-down.

Nisam siguran da isto resenje moze da se ponovi...
Posebno zato sto su Rusi u blokadi i nisu spremni vise toliko da kupuju US public debt. Isto tako Kina usporava rast.

Tako da ode krcag na vodu a kad ce da se vrati nezna se.
martin_krpan martin_krpan 20:48 28.11.2014

Re: Zašto

princi
Jesu racionalni ili nisu?

Pa u meri u kojoj je pohlepa racionalna. Na kraju obično svi plaču.


Zar nije pohlepa glavni generator rasta u klasičnom smislu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:17 28.11.2014

Re: Zašto

Ех, ви овде сви терате квантну економију, а наша Председница на Фејсбуку квантну политику:



Рекао бих да је аутентично, али нисам видео својим очима: вест, само поправљена, и даље је на ФБ профилу Председнице. Зашто мислим да је аутентично? Па -- језик и поправљене вести је тако тупав и човорноват да верујем да је могућа и појава ШЕЈКА од Емирата у њему.

Једноставно, овоме поправке нема.
Примитивизам у свој својој раскошности, веселости и деинхибираности.
Ово је доба легитимизованог примитивизма, простаклука и незнања.
antioksidant antioksidant 21:23 28.11.2014

Re: Zašto

koliko god dragica bila nepismena, a slikom isijava nesuocenost sa vise od procitanih 5 000 reci u zivotu, sumnjam da je ona licno pisala status na fejsbuku
G.Cross G.Cross 21:25 28.11.2014

Re: Zašto

а наша Председница



Ne, moja predsednica je gospodja Holland, hej ne, upravo se razvela, nakon sto se udala za njega nakon sto ga je razvela od prve zene , cekaj pa ko je predsednica, mozda Karla Bruni, ma ne njen muz ce ili u zatvor ili je sledeci predsednik.

Ma hebi ga, kvantna ekonomija mnogo jednostavnija.
antioksidant antioksidant 21:30 28.11.2014

Re: Zašto

karla bruni ima slike bez majce, kosulje i brushaltera? ona je i moja predsednica.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:32 28.11.2014

Re: Zašto

antioksidant
... sumnjam da je ona licno pisala status na fejsbuku

:)
Па наравно.
У томе је и проблем.
Писао је неко стручан за ФБ и стручан за језик.
Хоћеш ли да ти покажем шта је све тамо рогобатно?
Или, ситница, да укажем да се оно ал пише малим словом као и немачко фон или италијанско ди при навођењу пуног имена и презимена. Или, да ти укажем да је онај Емиратес Ред Кресент у ствари Црвени полумесец Емирата, пандан Црвеном крсту, али не иде крст у арапске земље?

Тај неко ко је писао Драгици ФБ статус је за то плаћен, као стручан.
Ето, то је проблем.
Таква је памет која нас води.

Лепо рекао Шешељ, за Тому: Тај и не зна где је факс који је завршио...
martin_krpan martin_krpan 21:33 28.11.2014

Re: Zašto

EDIT: Alan Greenspan will go down in history as the person most responsible for the enormous economic damage caused by the housing bubble and the subsequent collapse of the market.


Ne sjećam se da sam do sada pročitao zanimljivu analizi lika i djela A. Greenspana. Sve neke žalopojke iz bulevard štampe. Šta je Greenspan značio za američke državljane: Pa čovjek je za vrijeme svoga mandata povećao količinu dolara u opticaju za ca. 300 % - sa jedno 3.500 biliona na jedno 10.500 biliona sa nikakvom inflacijom. I još na to sve kaže: "Politika novca je umjetnost i ja sam umjetnik". Čovjek je genije, pa naravno da je umjetnost. Samo umjetnik može da razumije da je moderna ekonomija set: iluzija, opsesija, strahova, paranoja, halicinacija, strasti, kockarskih nagona a onda i po malo konjuktura. Zar nije san svake srednje klase da ima takve guvernere. Zar nisu komunisti u Srbiji 90-tih krenuli da vode ekspanzivnu monetarnu politiku a onda dobili krizu snabdjevanja sa hljebom. Jebiga, komunisti nusu bili umjetnici, to su tehnokrate

Kaže mi neka budala Amerikanac kojeg sam upoznao(čovjek je imao toliko prljave uši da me je bilo po malo strah, bilo je spooky): "A gdje je tvoja kuća? Ja: A? Živim u zajednici. Žešto ne kupiš kuću?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana