Politika

Most dve Srbije

Nebojsa Krstic RSS / 20.12.2014. u 16:23

 

 

"Kineski samit je izvanredna stvar. Mi bismo učinili isto da smo u mogućnosti." To bi, recimo, bio ispravan opozicioni stav. Ali ne verujem da ćete ga čuti.

"Kineski most je izvanredna stvar koju je započela prethodna vlast." To bi bio ispravan stav aktuelne vlasti. Da li ćete ga čuti? Da li je u Srbiji moguće čuti nešto što je toliko normalno i toliko podrazumevajuće?

Prethodni "režim", od dvehiljadite, vodio je politiku diskontinuiteta. Tokom vremena, stranke iz pretpetooktobarske vlasti prolazile su katarzu i menjale se. Neke su menjale i sastav i ime i ideologiju. Mi, dosovci, tu smo promenu prihvatali delimično i samo onda kada je to bilo oportuno, kao u slučaju SPS-a, ali neke od promena smo, iskreno govoreći, uporno odbijali da uočimo. I neki delovi javnosti bili su hronično nespremni na promenu ustaljene crno-bele slike. Setimo se koliko su "drugosrbijanci" bili uvređeni pomirenjem DS-a i SPS-a. Setimo se koliko je gneva prosuto zbog želje da Srbija premosti jednu od svojih podela i jedan od razdora. Salve uvreda upućivane su onima koji su i pomislili da je vreme da se hladni građanski rat u Srbiji najzad okonča.

Aktuelna vlast došla je na scenu uverena da mora da naplati sve ono kroz šta je sama prošla. Tretirala je svoje poražene protivnike kao neprijatelje, revitalizujući filozofiju po kojoj sve počinje od njihovog dolaska na vlast: u prethodnom periodu nije učinjeno ništa dobro, a svi prethodnici su bili "hulje, lopovi i probisveti".

Postoje dva različita filozofska pristupa vođenju državnih poslova. Jedan je - diskontinuitet. Nismo ga mi izmislili. Prihvaćen je u mnogim zemljama i odlično služi u istorijskim trenucima kada društvo okreće novi list, kada uvodi demokratski sistem ili vrši suštinske promene. No, dobro dođe i u propagandne svrhe: zatrpati prethodnu vlast optužbama i prebaciti na nju krivicu za svaku nevolju s kojom se građani suočavaju.

Drugi pristup, princip kontinuiteta, onaj je koji praktikuju stabilna, solidna i racionalna društva. Prihvatanje svega dobrog što je prethodna vlast učinila i nastavak započetog; promena onog što nije valjalo, bez tretiranja političkih protivnika kao arhineprijatelja.

Aktuelna vlast često je koristila teške reči u opisivanju svojih prethodnika, ali u svom funkcionisanju, istini za volju, malo je prethodnog poništila. Trudi se da nastavi sa najvažnijim nasleđenim pozitivnim stvarima, opstajava u vođenju proevropske politike, sledi pristup svojih prethodnika u domenu dobrosusedstva, odnosno spoljne politike, i nastavlja sa mirnim rešavanjem kosovskog problema putem dijaloga.

A ovih dana imamo i jedno pravo čudo. Most između Zemuna i Borče, onaj čiju je izgradnju započela prethodna vlast, uspešno je okončala sadašnja.

Kako je sve počelo? Bivši MIP Vuk Jeremić je ideju o zajedničkom kinesko-srpskom projektu na Dunavu saopštio svom kineskom kolegi. Potom je predsednik Tadić o tome razgovarao sa predsednikom Huom Đintaom, a radove je započeo Đilas. Potom je čitav posao preuzela nova srpska vlast, u predviđenom roku most je završen, a dok ovo pišem upravo traje svečanost njegovog puštanja u promet.

Most na Dunavu, protivno našem karakteru i navikama, udružio je u sebi napor dve sasvim suprotstavljene političke opcije i to je rezultiralo uspehom.

Kao iznenađenje, pored premijera Vučića, otvaranju je prisustvovao i eksgradonačelnik Đilas. Možda bi ovo mogao da bude civilizacijski iskorak i novi model ponašanja za Srbiju? Možda bi to mogao da bude znak da most ne povezuje samo "ljude, obale, prošlost i budućnost", da ne povezuje samo Srbiju i Kinu, već da povezuje Srbiju i Srbiju, tj. one polove naše zemlje koji se suviše dugo gledaju preko nišana, a bez čijeg zajedničkog rada nema ni reformi, ni promena na bolje.

Da li je novi pozitivni duh demonstriran na svečanosti otvaranja Pupinovog mosta, simbolični trenutak kada Vučić od premijera SNS-a postaje premijer svih građana? To ostaje da vidimo, ali za Srbiju bi od koristi bilo da se to desi što pre.

 

Objavljeno u Našim Novinama  20.12.2014.

 

 



Komentari (252)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 08:01 21.12.2014

Re: Da sam Đilas

princi
Evo ja sam baš pre dva sata večerao.

Blago tebi kad imaš za večeru...

Он је врхунски !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:30 21.12.2014

Re: Da sam Đilas

hajkula1
Predrag Brajovic
(obraća se Omegi)

Шта умеш да радиш?
Колико си велики професионалац у својој профсији?
Колико језика говориш?
Колико си вредан?
Да ли си спреман да ризикујеш, да се одричеш да би напредовао?
Да ли верујеш да знање и рад јесу пресудни?
Да ли updateovan са светским кретањима у својој професији?
Да ли спреман да се одселиш из свог града, због посла?
Да ли си спреман да стално учиш?
Да ли имаш неки већи циљ у животу, да ли своју професији доживљаваш као своје лично остварење?

Чиме си ти заслужио бољу судбину?
Тиме што си Србин?


Да си оно време, утрошено на Деретића и Кљосова, уложио да стекнеш неко право знање, био би у бољој позицији.



Nemoj da spinuješ Brajoviću, kao da mi ne znamo
Čeda, Janjušević, bata-Kole, Peconi, Malovićka, Đilas, Toma Nikolić... (dosta nabrajanja?) ne zna se ko je od njih stručniji, obrazovaniji, govori više jezika, dokazao se u struci... (Smejem se od muke i plačem.)

Kakve veze ovo ima s time da li je neko dobar pekar ili inžinjer ili doktor?

Ili nam ti predlažeš da svi budemo muvare, kao što se misli o spomenutima? Ako je tako, da se pposle ne čudimo kakva nam je to Srbija: onakva kakvi smo mi.
freehand freehand 08:43 21.12.2014

Re: Da sam Đilas

hajkula1
freehand
Ми смо мртваци који ходамо, ми ванбеограџани, а теби сметају претње.
Иди бре...

Svakom normalnom čoveku smetaju pretnje, Omega. Takvo obraćanje svakako ne spada ni u šta što bi se moglo zvati normalnom komunikacijom.
Naročito kad...




Šta svakom normalnom čoveku preostaje ako institucije ne funkcionišu?

Pa stvarno ništa sem da se ide okolo i maše virtuelnim govnjivim motkama, pištoljima i puškama i zagađuje svaka priča nezavisno od teme.
To je izvanredan i vrlo efikasan način koji je već mnogima pomogao.
sinisake sinisake 00:02 23.12.2014

Re: Da sam pekar

Nisam očekivao od jednog stručnjaka za jezik i stil, koji je mahao nedavno nekim diplomama, tu po blogu, da ubaci ovaj, malko nepotreban anglicizam: Да ли updateovan са светским кретањима у својој професији?

Kako god, od ovakvog kvaziintelektualnog i elitistickog proljeva (ovaj mini-kviz) koji je u politicki govor uveo Djindjic - nema goreg. Nije imao i nema svako sposobnost da savlada vise jezika, nema svako preduzetnički duh, ne moze svako da 'bude najbolji u svojoj profesiji'... u svetu (kao i kod nas), gle cuda, zive uglavnom osrednji ljudi.

I sad, treba da shvatimo i prihvatimo da ovde osrednji zasluzuju da crknu, jer su takvi - nikakvi, docim u uredjenijim drustvima mogu sasvim pristojno da zive?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:03 23.12.2014

Re: Da sam pekar

sinisake
I sad, treba da shvatimo i prihvatimo da ovde osrednji zasluzuju da crknu, jer su takvi - nikakvi, docim u uredjenijim drustvima mogu sasvim pristojno da zive?!

Ко је то рекао?
Има тамо и других елемената -- од тога да си вредан до тога да си спреман нешто да урадиш са својим животом. Ако ниси, немој да се буниш. Ако си ленчуга, какво је твоје право на нешто боље од социјалне помоћи?

Ишчитаваш само оно што ти подупире тезу. (И ХЦМ је тако читао коментар.) Има тамо и ствари које не подржавају овај твој "праведнички" гнев уперен ка мени. Свет је препун осредњих људи, који вредно и поштено и професионално раде, и схватају да треба тако да се ради. И све је у реду. Не треба баш да будеш Ајнштајн да поштено оправљаш бојлере.

И одакле ти идеја да Омега спада у ове осредње?!
Он је, по многим аспектима, изузетан.
sinisake sinisake 01:50 23.12.2014

Re: Da sam pekar

Otkud tebi ideja da ja imam ideju da Omega spada u osrednje?! Vec na osnovu pisanja i duhovitih odgovora na tvoja pitanja rekao bih da nije. :)

Jednostavno, kad vidim ovaj diskurc, koji se svodi na ''Srbi nece da rade, samo bi da muvaju, i sami su krivi za to sto ih je snaslo'' nimije dobro... Imam nesrecu da poznajem prilican broj vrednih i postenih ljudi koji su postali klasicne zrtve tranzicije, koja je kod nas bila genocidni projekat sto ce se, nazalost, vrlo brzo (u istorijskim okvirima) i potvrditi.

Drugi pristup, princip kontinuiteta, onaj je koji praktikuju stabilna, solidna i racionalna društva. Prihvatanje svega dobrog što je prethodna vlast učinila i nastavak započetog; promena onog što nije valjalo, bez tretiranja političkih protivnika kao arhineprijatelja.

Sustinski, i te kako postoji kontinuitet: kontinuitet lazi, lopovluka, unosnih poziciono-opozicionih dilova (pitajte Chaddu, na primer), cuvanja ledja, sulude (sad vec ocito namerne, vrlo dobro isplanirane, nemoguce da je neznanje u pitanju) ekonomske politike, cak sa istim protagonistima (jbt, pa ona stetocina Dinkic je jos siva eminencija u kabinetu, nije mu Toma j***o mater na replici; ili, recimo - covek kontinuiteta, sporta i razonode - Nebojsa Covic, pa Vesic i slicni likovi - dje ces vise kontinuiteta!), medijskog trovanja...

Dok neki od arhineprijatelja ne zavrse u zatvoru i ne vrate pokradeno - ne mozemo da pricamo o diskontinuitetu. Posto se to nece desiti, Krle nema razloga za zabrinutost. Kao i svako racionalno, stabilno i solidno drustvo - na dobrom smo putu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:23 23.12.2014

Re: Da sam pekar

sinisake
Sustinski, i te kako postoji kontinuitet: kontinuitet lazi, lopovluka, unosnih poziciono-opozicionih dilova (pitajte Chaddu, na primer), cuvanja ledja, sulude (sad vec ocito namerne, vrlo dobro isplanirane, nemoguce da je neznanje u pitanju) ekonomske politike, cak sa istim protagonistima (jbt, pa ona stetocina Dinkic je jos siva eminencija u kabinetu, nije mu Toma j***o mater na replici; ili, recimo - covek kontinuiteta, sporta i razonode - Nebojsa Covic, pa Vesic i slicni likovi - dje ces vise kontinuiteta!), medijskog trovanja...

Dok neki od arhineprijatelja ne zavrse u zatvoru i ne vrate pokradeno - ne mozemo da pricamo o diskontinuitetu. Posto se to nece desiti, Krle nema razloga za zabrinutost. Kao i svako racionalno, stabilno i solidno drustvo - na dobrom smo putu.

Понаваљаш уобичајене заблуде. Кад, рецимо, напишеш ово:
Sustinski, i te kako postoji kontinuitet: kontinuitet lazi, lopovluka, unosnih poziciono-opozicionih dilova (pitajte Chaddu, na primer), cuvanja ledja, sulude (sad vec ocito namerne, vrlo dobro isplanirane, nemoguce da je neznanje u pitanju) ekonomske politike, cak sa istim protagonistima (jbt, pa ona stetocina Dinkic je jos siva eminencija u kabinetu, nije mu Toma j***o mater na replici; ili, recimo - covek kontinuiteta, sporta i razonode - Nebojsa Covic, pa Vesic i slicni likovi - dje ces vise kontinuiteta!), medijskog trovanja...

у ствари потврђујеш моју тезу, да две и по-три деценије Срби бирају по једној рђавој логици гласања за очигледно рђаве политичаре. Да су гласали за боље, и да је тих бољих било, ми, данас, не бисмо изгледали овако како изгледамо. Срби су гласали за себи слично, што је логички исход. Они који су нешто хтели да промене, нису успели да ух убеде да гласају за њих. Ти кажеш -- Били смо и јесмо бољи, само се то не види. То је већ логички накарадна теза.

Друго, да су нас толико покрали, онда би ствар лако решила: ухапсиш њих десет највећих који су нас покрали и узмеш им то све шта имају. Хм, не би скупио ни 3 МЛРД евра?! Колико је то од нашег дуга, 4 или 5 посто? Дакле, код неког другог је оних 95% дуга. Код кога. Па -- скрцакали ми. На Милке, Орбит жвакице, Ariel детерџент и остале фине ствари. Ми слабо шта производимо, пречесто неефикасно, па морамо све да увозимо. И бели лук? И бели лук, из Кине. Значи, они горе које ти спомињеш су нас задужили, и мало ћапили себи, а мало дали нама за Милка чоколадице и остало... Поткупили нас. Да их изгласамо.

Хоћу да ти кажем, тебе стварност демантује, не ја. Мене баш брига.
(То је као Грци: супер им било док су им давали кредите а они лоповисали колико су могли, па тек сада закукали. Јебига, светска ујдурма.)

Наша судбина је заслужена судбина. А то што је ти овако рационализујеш -- геноцид, а вредни смо, поштени, зли чике хоће да нас униште без разлога итд. итсл, то су психолошки механизми трансфера кривице на неког другог.

P.S.
Vec na osnovu pisanja i duhovitih odgovora na tvoja pitanja rekao bih da nije. :)

Рекао сам, но да поновим: онај који Омегин одговор сматра духовитим или паметни, заиста треба да се добро забрине за себе.
sinisake sinisake 10:35 23.12.2014

Re: Da sam pekar

Ми слабо шта производимо, пречесто неефикасно, па морамо све да увозимо.

Jeste, to su nas eksperti poput Dinkica ubedili. Te 2000, kad su dosmanlije dosle na vlast i kad je trebalo spasavati ozbiljno nacetu privredu - oni su joj pucali u glavu, skratili joj muke i sa'ranili je. Naravno, ne treba zaboraviti ni nepravedno zapostavljeni doprinos prepostenog Kostunice ciji su joj ministri (cenim da su vec odlezali svoje neki od tih opskurnih likova?) udarili jos nekoliko eksera u kovceg.

Taj genijalni ''koncept'' da cemo da zivimo od kredita, prodaje relativno uspesnih kompanija i, hm... ''usluga'', da od proizvodnje ionako nema 'leba, pa nije steta da se rasturi - pokazao se, eto, pogresnim. (Pisao je onaj Dragas o tome, to su, ako ne laze, bile i ideje za koje se "veliki, ali neshvaceni reformator" zalagao)

I, da, raja nije glasala za to. Raja je uvek glasala za diskontinuitet, siguran sam, kao i u slucaju ubedljive pobede Vucica. Samo, eto, ne shvataju naivci da su svaki izbori u Srbiji podela plena i da se, naposletku, i opozicija i pozicija ''dogovore kao ljudi''. Malo folklornog vredjanja - predstava za naivne, i idemo dalje, u nove biznis-pobede. :)

A da li je zasluzena sudbina u pitanju? Ne znam... u inostranstvo nisu pobegli samo najpametniji i najsposobniji, nego verovatno i oni najocajniji... Zanimljivo je kako ti 'genetski lazljivi, muvanju i neradu nastrojeni Srbi, koji su zasluzili da propadnu' funkcionisu tamo? Radis - dobijes platu, radis vise - dobijes vecu platu, pokusas da kraduckas - uglavnom budes kaznjen. Cudo, sistem funkcionise, i Srbin nekako navikne, i ne misli da se vraca.

Ovo sto ti kazes implicira da postoje bolji i gori narodi, a te ideje su, ehm... nekad zvane rasisitickim, nacistickim, sta li, pa su izazivale izvesne, eh... nezgode. Izgleda se terminologija promenila, ko ce znati, mozda je u medjuvremenu postalo sasvim legitimno uverenje da postoje 'vise i nize' rase, nacije, i da se sa tim treba pomiriti... (Ne kazem da nije tako, nego me cudi da liberalni europejci tako razmisljaju, nekako mi je u neskladu sa onim za sta se deklarativno zalazu?)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:59 23.12.2014

Re: Da sam pekar

sinisake
I, da, raja nije glasala za to. Raja je uvek glasala za diskontinuitet, siguran sam, kao i u slucaju ubedljive pobede Vucica.

:))))))))))))

Управо, пречесто, супротно.
Једина два прекида јесу онај Ђинђићев и онај Вучићев, но и они су, на неки начин, камуфлирани континуитет.

Иначе, свакако да постоје народи боље и горе организовани у друштвене целине. Мислим да је то очигледно. Такође, верујем да постоје способни и мање способни појединци, паметнији и глупљи, вредни и мање вредни. Мислим да је и то очигледно.
highshalfbooze highshalfbooze 18:42 20.12.2014

Kakva notorna glupost

Most na Dunavu, protivno našem karakteru i navikama, udružio je u sebi napor dve sasvim suprotstavljene političke opcije i to je rezultiralo uspehom.


Infrastrukturni projekti od 2000. do danas predstavljaju najveći... ne znam kako bih se izrazio, a da ne zaslužim ban... i svedočanstvo su da ovi mamlazi koji su vodili, i vode zemlju nisu u stanju da rukovode (menadžuju, po naški) ni ovcama, a kamoli državom.
freehand freehand 18:45 20.12.2014

Pitanje

Zna li se čija je ovo ideja i čija realizacija?



Mislim, liči da se Predsednik otvorio a Fondacija finansirala, al da ne grešim dušu tvrdeći nešto za šta nemam dokaza.
alselone alselone 18:57 20.12.2014

Re: Pitanje

Zna li se čija je ovo ideja i čija realizacija?


Pajticeva?
a_jovicic a_jovicic 19:05 20.12.2014

Re: Pitanje

alselone
Zna li se čija je ovo ideja i čija realizacija?


Pajticeva?

Ma plagirali ga "doktori" ... al' ni to nisu bili u stanju da urade kako treba ... on je više voleo natpise u visini očiju
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:27 20.12.2014

Re: Pitanje

a_jovicic
alselone
Zna li se čija je ovo ideja i čija realizacija?


Pajticeva?

Ma plagirali ga "doktori" ... al' ni to nisu bili u stanju da urade kako treba ... on je više voleo natpise u visini očiju


Au, i Pajtić je doktor. Jebote, kakva inflacija akademskih zvanja.
freehand freehand 20:31 20.12.2014

Re: Pitanje

cassiopeia
Zna li se čija je ovo ideja i čija realizacija?



Evo šta kaže Zorana Mihajlović

"To je poklon i donacija naših kineskih partnera. Mi im se zahvaljujemo na donaciji i poklonu. To je znak prijateljstva i njihovih običaja ali smo ih mi zamolili da ploča izgleda u skladu sa našim običajima i kulturom i ona će sada izgledati drugačije", rekla je Zorana Mihajlović za RTS."

A zna li se zaista ko je to napravio, postavio i po čijem nalogu.
Uzgred, mislim da sam u više navrata čuo da su upravo Kinezi zahtevali da se taj stećak ukloni.
st.jepan st.jepan 20:40 20.12.2014

Re: Pitanje

cassiopeia
Zna li se čija je ovo ideja i čija realizacija?



Evo šta kaže Zorana Mihajlović

"To je poklon i donacija naših kineskih partnera. Mi im se zahvaljujemo na donaciji i poklonu. To je znak prijateljstva i njihovih običaja ali smo ih mi zamolili da ploča izgleda u skladu sa našim običajima i kulturom i ona će sada izgledati drugačije", rekla je Zorana Mihajlović za RTS."


Ih, rekla!

princi princi 21:19 20.12.2014

Re: Pitanje

Au, i Pajtić je doktor.

Samo fali doktor nad doktorima: Dr Wu!
alselone alselone 21:49 20.12.2014

Re: Pitanje

Ma plagirali ga "doktori" .


Ja sam cuo kako su neki blogeri tvrdili da mu je podmetnutno.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:51 20.12.2014

Re: Pitanje

princi
Au, i Pajtić je doktor.

Samo fali doktor nad doktorima: Dr Wu!


Sve moj do mojega .
alselone alselone 21:52 20.12.2014

Re: Pitanje

princi
Au, i Pajtić je doktor.

Samo fali doktor nad doktorima: Dr Wu!


A i dr Pop.

cassiopeia cassiopeia 22:23 20.12.2014

Re: Pitanje

freehand
cassiopeia
Zna li se čija je ovo ideja i čija realizacija?



Evo šta kaže Zorana Mihajlović

"To je poklon i donacija naših kineskih partnera. Mi im se zahvaljujemo na donaciji i poklonu. To je znak prijateljstva i njihovih običaja ali smo ih mi zamolili da ploča izgleda u skladu sa našim običajima i kulturom i ona će sada izgledati drugačije", rekla je Zorana Mihajlović za RTS."

A zna li se zaista ko je to napravio, postavio i po čijem nalogu.
Uzgred, mislim da sam u više navrata čuo da su upravo Kinezi zahtevali da se taj stećak ukloni.


Nemam pojma. Nisam ništa suvislo čula. Malo guglala i naletela na ovu izjavu.
cassiopeia cassiopeia 22:24 20.12.2014

Re: Pitanje

st.jepan
cassiopeia
Zna li se čija je ovo ideja i čija realizacija?



Evo šta kaže Zorana Mihajlović

"To je poklon i donacija naših kineskih partnera. Mi im se zahvaljujemo na donaciji i poklonu. To je znak prijateljstva i njihovih običaja ali smo ih mi zamolili da ploča izgleda u skladu sa našim običajima i kulturom i ona će sada izgledati drugačije", rekla je Zorana Mihajlović za RTS."


Ih, rekla!



Ja prenela vest, a da li je ona baš tako rekla, e to ne znam.
princi princi 23:14 20.12.2014

Re: Pitanje

Sve moj do mojega

A tek do mojega!
niccolo niccolo 20:12 20.12.2014

Podržavam

Kineski most je izvanredna stvar

izgradnju mostova (bez obzira što onaj princi hejtuje ), oni spajaju ljude i kulture. Tako je pre x vekova Trajanov spojio rimsku i kulturu Dačana, a Pupinov danas spaja borčansku i munzekonza kulturu......
mirelarado mirelarado 20:26 20.12.2014

Re: Podržavam

niccolo
Kineski most je izvanredna stvar

izgradnju mostova (bez obzira što onaj princi hejtuje ), oni spajaju ljude i kulture. Tako je pre x vekova Trajanov spojio rimsku i kulturu Dačana, a Pupinov danas spaja borčansku i munzekonza kulturu......



A тек повезивање борчанске са бановобрдском културом!

niccolo niccolo 20:41 20.12.2014

Re: Podržavam

A тек повезивање борчанске са бановобрдском културом!

Kaže mi poznanik koji živi u Borči da je u petak bio miting na stanici, gomila ljudi čekali 85ticu da bi se prevezli preko mosta...
mirelarado mirelarado 21:38 20.12.2014

Re: Podržavam

niccolo
A тек повезивање борчанске са бановобрдском културом!

Kaže mi poznanik koji živi u Borči da je u petak bio miting na stanici, gomila ljudi čekali 85ticu da bi se prevezli preko mosta...


Што ти је глад за упознавањем нових култура...
tasadebeli tasadebeli 22:02 20.12.2014

Re: Podržavam

mirelarado
niccolo
A тек повезивање борчанске са бановобрдском културом!

Kaže mi poznanik koji živi u Borči da je u petak bio miting na stanici, gomila ljudi čekali 85ticu da bi se prevezli preko mosta...


Што ти је глад за упознавањем нових култура...


Никада нећемо Борчанима дати статус грађана наше Републике као што су то Римљани урадили са Дачанима!

Рим је због тога пао,драги моји!

Већ сам се о томе консултовао са Сенатом... Пардон, са удружењем староседелаца.

Ионако не можемо да се решимо ових са Ибарске магистрале којима дадосмо статус грађана, па нам већ неколико деценија заузимају општинске функције...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:17 20.12.2014

Re: Podržavam

niccolo
Kineski most je izvanredna stvar

izgradnju mostova (bez obzira što onaj princi hejtuje ), oni spajaju ljude i kulture. Tako je pre x vekova Trajanov spojio rimsku i kulturu Dačana, a Pupinov danas spaja borčansku i munzekonza kulturu......

И ја.
На жалост, готово ништа од пара које су Кинези дали за финансирање није остало у нашој земљи. Као и случају увоза роба уз ЕУ или неке друге земље, ми смо овим мостом подигли GDP те дотичне земље. Ипак, има једна "ситна" разлика. Мост је инфтаструктурни, трајни подухват, а не роба за једнократну употребу -- Марс чоколадица или Орбит жвака, које се плате, поједу и нестану.

Он ће убудуће стимулисати развој крајева које је спојио, јер је саобраћај учинио ефикаснијим. Такође, уштедеће стотине хиљада литара бензина годишње, због скраћења веза. Надаље, смањиће загађење ваздуха, олакшати људима живот...

Мост је, као и путеви, мала фабрика. Он приходује на индиректан начин, па се то не види. Та фабрика је ипак остала нама, а не отишла Кинезима.
princi princi 23:30 20.12.2014

Re: Podržavam

oni spajaju ljude i kulture

Ovaj je baš mogao da spoji ljude i kulture sa manje raspona. Stvarno mi nije jasno zašto su toliko raspona stavili i time smanjili plovnost Dunavom (nije neka u trenutku, ali ako ekonomija picks up može da bude issue) i kako će rešavati probleme scouringa (prilično sam siguran da Kinezi nisu ulagali u te studije). Nije mi jasno ni ko je postavio alignment puta: zašto tako nisko, most je visok svega 20ak metara, to je dosta nisko za savremeni kontejnerski saobraćaj, na zemunskoj strani su se ukopali skoro 20m. Zašto ograničavamo plovnost Dunava, rečni saobraćaj je najjeftiniji, olako se odričemo tih vodnih potencijala kojih i inače nemamo previše.

Mislim, ako je ideja mosta bila: "Daj napravi šta bilo, neka povezuje ljude, kulture, nacije, civilizacije" u redu, nego mi se čini da je možda moglo malo više vremena da se posveti samoj funkcionalnosti mosta.
reanimator reanimator 09:17 22.12.2014

Re: Podržavam

Он ће убудуће стимулисати развој крајева које је спојио, јер је саобраћај учинио ефикаснијим. Такође, уштедеће стотине хиљада литара бензина годишње, због скраћења веза. Надаље, смањиће загађење ваздуха, олакшати људима живот...

Braja, iz ovoga što si naveo jedino je tačno da će smanjiti zagadjenje vazduha u 29.novembra. Naravno, pod uslovom da kamioni za Banat stvarno budu izmešteni na most i sankcionisani ako to ne poštuju.
Inače, ako nisi baš iz Borče, nego npr iz Koteža, do Zemuna ćeš imati manje kilometara i trebaće ti manje vremena ako koristiš pančevački.
Sa tendencijom da u budućnosti bude još gore, tj kada na dnevni red dodje epilog sudskih procesa koje će protiv države da vode vlasnici placeva na banatskoj strani, kojima trasa prilaznica malo prolazi kroz privatne posede i sl.
pnbb pnbb 19:33 23.12.2014

Re: Podržavam

Већ сам се о томе консултовао са Сенатом... Пардон, са удружењем староседелаца.

aha znaci ti si bio.. bas me obavestise pre neki dan, bio neki na konsultacijama ali nusu pomenuli ko
freehand freehand 20:36 20.12.2014

Za Koraksa

Imam predlog za Koraksa:
provalija bez dna dole, litica sa leve i desne strane. Preko nje se pružio Nebojša Krstić a preko njega hode rukešireuliceseljubezajunačkopitajusezdravlje Vučić sa jedne i Pajtić (?) sa druge strane.

violina violina 21:31 20.12.2014

Mosta nikad dosta

Da li je novi pozitivni duh demonstriran na svečanosti otvaranja Pupinovog mosta, simbolični trenutak kada Vučić od premijera SNS-a postaje premijer svih građana?


Za to nam fali još koji most, u glavi.
G.Cross G.Cross 21:47 20.12.2014

Ko o cemu...

Babe o ustipcima.

Napisao jedan respektabilni bloger pre neki dan da ponekad objavljuje postove samo da ne izgubi autorsku. Ali svake Subote??

U moje vreme Energoprojekt je ponekad uzimao u Kuvajtu i slicnim mestima Kineze kao podizvodjace jer su bili jeftini ali do zla boga nepouzdani. Za ove danas srpske graditelje ljudi kao Zivko Mucalov su cisti Stivovi Jobsovi.

Kakve bre 2 Srbije? Nema nijedne.





princi princi 22:12 20.12.2014

Re: Ko o cemu...

Some girls fenomenalan album. Meni se sviđa i Black and blue. Samo dileje i dunsteri slušaju non-stop Exile...



Ruku na srce, uzimao je tvoj Živko i Srbe za podizvođače. Mnogo koji Minel, 7. jul, Hidrogradnja i ostali su ostali bez gaća radeći za Energoprojekt.
G.Cross G.Cross 22:28 20.12.2014

Re: Ko o cemu...

Ruku na srce, uzimao je tvoj Živko i Srbe za podizvođače. Mnogo koji Minel, 7. jul, Hidrogradnja i ostali su ostali bez gaća radeći za Energoprojekt.



Bez gaca? Malo preterujes. Hiljade ljudi iz ovih firmi koje spominjes su hranili lepo porodice radeci kao podizvodjaci po Bliskom i daljem istoku.


Ali ne bih ja vise o pokojnom Energoprojektu.

Ja sam samo hteo da kazem da Krstic i mnogi drugi pricaju o dve Srbije a u stvari nema ni jedne. Postoje dve grupe dzabalebarosa koje se kao svadjaju jedna sa drugom a obe su potpuno nesposobne da ista promene.

Trebaju sposobni ljudi da ponovo izgrade Srbiju, a ja iskreno ne vidim ni jednog.

Sad ce Krle da kaze: Pa sto ne uradis ti?
A ja cu da kazem: Necu, pravim bolje pare negde drugo.

On rece da ne pise u Nasim Novinama za pare.

Ja radim samo za pare. A volim dzabe.

arcins arcins 22:40 20.12.2014

Re: Ko o cemu...

G.Cross
Babe o ustipcima.

Napisao jedan respektabilni bloger pre neki dan da ponekad objavljuje postove samo da ne izgubi autorsku. Ali svake Subote??

U moje vreme Energoprojekt je ponekad uzimao u Kuvajtu i slicnim mestima Kineze kao podizvodjace jer su bili jeftini ali do zla boga nepouzdani. Za ove danas srpske graditelje ljudi kao Zivko Mucalov su cisti Stivovi Jobsovi.

Kakve bre 2 Srbije? Nema nijedne.




Mr. Cross, rasplinuo si se u jednom potezu.
princi princi 22:47 20.12.2014

Re: Ko o cemu...

Ali znaš li koliki je leeway trebalo država trebalo da ostavi da se izgradi jedan Energoprojekt... To ne može preko noći. Koliko je tih kredita Svetske banke, američkih, otišlo u te neke DTDe, Đerdape, Bajine Bašte, Uvce, Limove, čuda ali i u to da se iškoluje čitava ta ekipa inženjera, da se izgradi čitava ta poslovna infrastruktura? Ali, jbg... Black and blue, opak album.

G.Cross G.Cross 22:47 20.12.2014

Re: Ko o cemu...

Mr. Cross, rasplinuo si se u jednom potezu.


Pomozi mi da budem bolji i objasni "rasplinuo".
Ozbiljno.
Hvala
blogovatelj blogovatelj 22:53 20.12.2014

Re: Ko o cemu...

Samo dileje i dunsteri slušaju non-stop Exile...


Stonse slušam samo period 1968-1973.
Iz tog perioda je i naslovna sa bloga, Exile je jagodica na tortu, završna tačka imenovanog intervala.
Sve ostalo mogu da stavim na gramofon, ali i ne moram.
Dva najbolja albuma koja su ikada napravili su Sticky Fingers i Let it Bleed.
A ovo je najbolja pesma koju su ikada napravili.



Voziti se kroz Ameriku i slušati pomenuta dva albuma - priceless.
Moj sinak kaže da će se puta u Njujork sećati čitavog života najviše po ovoj pesmi.



G.Cross G.Cross 22:58 20.12.2014

Re: Ko o cemu...

iškoluje čitava ta ekipa inženjera



Tako je, ljudi su najvazniji. Ko i gde skoluje sadasnje buduce lidere?



princi princi 23:01 20.12.2014

Re: Ko o cemu...

Stonse slušam samo period 1968-1973.
Iz tog perioda je i naslovna sa bloga, Exile je jagodica na tortu, završna tačka imenovanog intervala.

Aaaa, tu grešiš, sinko, mnogo grešiš. Sjajan je i tattoo you, onda mnogo volim i dirty works a onaj stripped je verovatno nešto najbolje što su snimili posle 1978. I bigger bang je sjajan. Some Girls, verovatno, ipak najbolji (pogotovu deluxe edition). Ultimativni Stones album.

arcins arcins 23:11 20.12.2014

Re: Ko o cemu...

G.Cross
Mr. Cross, rasplinuo si se u jednom potezu.


Pomozi mi da budem bolji i objasni "rasplinuo".
Ozbiljno.
Hvala


Po mom misljenju si obicno fokusiran, u prethodnom komentaru si zapoceo sa blogerom pa presao preko Energoprojekta da bi zavrsio na dve Srbije, u tom smislu rasplinuo
G.Cross G.Cross 23:17 20.12.2014

Re: Ko o cemu...

Po mom misljenju si obicno fokusiran, u prethodnom komentaru si zapoceo sa blogerom pa presao preko Energoprojekta da bi zavrsio na dve Srbije, u tom smislu rasplinuo



U pravu si. Moj tok misli je isao upravo tako i meni je izgledao logican tok.

- Pricamo stalno isto, svake subote,prva Srbija, druga Srbija , Yada, Yada
- Energoprojekt (iz starih vremena) kao dokaz da je moguce u Srbii izgraditi nesto dobro
- Lazna prica o dve Srbije kao problem, problem nije dve Srbije nego nesposobnost dzabalebarosa na obe strane da nesto rese.
- "Premijer svih Srba' kao resenje "dve Srbije" , lazno resenje , laznog problema

Ocito nisam bio jasan. Ili moj logicki tok nije konsistent.

Hvala na feedbacku.

Dve Srbije: Yada, Yada
blogovatelj blogovatelj 23:32 20.12.2014

Re: Ko o cemu...

Sjajan je i tattoo you


Nisam ja rekao da su im ostali albumi loši, nego koji su im najbolji.
Za dva koja sam pomenuo čak sam spreman i da tvrdim da su u rangu sa mojim omiljenim Bitlsima.
Meni je ta Mik Tejlor gitara davala šmek mnogo drugačiji od svega i pre i posle njega. Potpuno u skladu sa Hendriksovom definicijom buza - da ga je veoma lako svirati i veoma teško ukapirati.
Odo na slavu, nastaviću sutra.
princi princi 00:03 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

Za dva koja sam pomenuo čak sam spreman i da tvrdim da su u rangu sa mojim omiljenim Bitlsima.
Meni je ta Mik Tejlor gitara davala šmek mnogo drugačiji od svega i pre i posle njega. Potpuno u skladu sa Hendriksovom definicijom buza - da ga je veoma lako svirati i veoma teško ukapirati.
Odo na slavu, nastaviću sutra.

Volim i ja Can't you hear me knocking, ali samo kažem da su i ovo albumčine. I Goat's head i IORaR imaju sjajnih trenutaka. Osim Emotional rescue i par albuma s početka 90ih skoro da nemaju promašaja. Pazi ovo, skoro k'o Moonlight Mile




Aj, odo i ja na Xmas do.
arcins arcins 00:05 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

G.Cross
Po mom misljenju si obicno fokusiran, u prethodnom komentaru si zapoceo sa blogerom pa presao preko Energoprojekta da bi zavrsio na dve Srbije, u tom smislu rasplinuo



U pravu si. Moj tok misli je isao upravo tako i meni je izgledao logican tok.
- Pricamo stalno isto
- Energoprojekt (iz starih vremena) kao dokaz da je moguce u Srbii izgraditi nesto dobro
- Lazna prica o dve Srbije kao problem.
- "Premijer svih Srba' kao resenje "dve Srbije" , lazno resenje , laznog problema

Ocito nisam bio jasan. Ili logicki tok nije konsistent.

Hvala na feedbacku.


Nema na cemu, stakeholder feedback.

Nego kad si pomenuo subota, bloger, objavljivanje tekstova, asociralo me je na Krstica. Nekako, nalazim smisao da prenosenje tekstova iz Nasih, ovde, ima za cilj nekakvu analizu odnosa konzumenata prema njegovim tekstovima/stavovima. Nemam pojma da li ima mogucnost za povratnu informaciju od citalaca Nasih, ali ovde to svakako ne manjka i vrlo je sarenoliko. Dalje od toga ne dobacujem, ne vidim neki drugi razlog za takvu metodologiju, a da bih mogao da prihvatim.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:08 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

- Lazna prica o dve Srbije kao problem, problem nije dve Srbije nego nesposobnost dzabalebarosa na obe strane da nesto rese.

Sad ću da kažem ono od malopre: "Što ti ne dođeš da rešiš?"

Lako je kenjkati.
G.Cross G.Cross 00:11 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

Nebojsa Krstic
- Lazna prica o dve Srbije kao problem, problem nije dve Srbije nego nesposobnost dzabalebarosa na obe strane da nesto rese.

Sad ću da kažem ono od malopre: "Što ti ne dođeš da rešiš?"

Lako je kenjkati.



Pa ja ti lepo rekoh, ako me dobro platite hocu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:12 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

Dalje od toga ne dobacujem, ne vidim neki drugi razlog za takvu metodologiju, a da bih mogao da prihvatim.

Izvini, nisam shvatio - šta tačno ne možeš da prihvatiš?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:13 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

Pa ja ti lepo rekoh, ako me dobro platite ocu.

Koji mi da te platimo? Mi blogeri?

To ti je završeno.
G.Cross G.Cross 00:16 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

Nebojsa Krstic
Pa ja ti lepo rekoh, ako me dobro platite ocu.

Koji mi da te platimo? Mi blogeri?

To ti je završeno.


Yada, Yada

arcins arcins 00:37 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

Nebojsa Krstic
Dalje od toga ne dobacujem, ne vidim neki drugi razlog za takvu metodologiju, a da bih mogao da prihvatim.

Izvini, nisam shvatio - šta tačno ne možeš da prihvatiš?


Da pises tekstove za Nase, pa ih ovde kopiras, mi je prihvatljivo ukoliko radis neke analize. Ukoliko ih kopiras ovde samo reda radi mi je bezveze, da ne kazem neprihvatljivo, nipodastavanje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:44 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

Ukoliko ih kopiras ovde samo reda radi mi je bezveze, da ne kazem neprihvatljivo, nipodastavanje.

Nipodaštavanje koga?
freehand freehand 01:05 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

arcins
Nebojsa Krstic
Dalje od toga ne dobacujem, ne vidim neki drugi razlog za takvu metodologiju, a da bih mogao da prihvatim.

Izvini, nisam shvatio - šta tačno ne možeš da prihvatiš?


Da pises tekstove za Nase, pa ih ovde kopiras, mi je prihvatljivo ukoliko radis neke analize. Ukoliko ih kopiras ovde samo reda radi mi je bezveze, da ne kazem neprihvatljivo, nipodastavanje.

Stvarno, šta je pogrešno u konceptu da možeš da raspravljaš sa autorom (pa čak i on sa tobom) o tekstu i temi?
Ili bar u njegovoj nadi da će neko na blogu raspravljati o temi teksta?
blogovatelj blogovatelj 07:16 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

I Goat's head i IORaR imaju sjajnih trenutaka


Mislim da smo ovde došli do poente
Svi albumi Stonsa imaju sjajnih trenutaka, ali su retki oni koji su od A do Š sjajni.
Sad si me inspirisao, moraću da se bacim na detaljno preslušavanje Stons opusa. Ima jedno deset godina kako ih nisam detaljno slušao.
emsiemsi emsiemsi 08:26 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

G.Cross
Ruku na srce, uzimao je tvoj Živko i Srbe za podizvođače. Mnogo koji Minel, 7. jul, Hidrogradnja i ostali su ostali bez gaća radeći za Energoprojekt.



Bez gaca? Malo preterujes. Hiljade ljudi iz ovih firmi koje spominjes su hranili lepo porodice radeci kao podizvodjaci po Bliskom i daljem istoku.


Ali ne bih ja vise o pokojnom Energoprojektu.

Ja sam samo hteo da kazem da Krstic i mnogi drugi pricaju o dve Srbije a u stvari nema ni jedne. Postoje dve grupe dzabalebarosa koje se kao svadjaju jedna sa drugom a obe su potpuno nesposobne da ista promene.

Trebaju sposobni ljudi da ponovo izgrade Srbiju, a ja iskreno ne vidim ni jednog.

Sad ce Krle da kaze: Pa sto ne uradis ti?
A ja cu da kazem: Necu, pravim bolje pare negde drugo.

On rece da ne pise u Nasim Novinama za pare.

Ja radim samo za pare. A volim dzabe.


Ја сам један од тих способних !
Има нас још --- иначе би се све (још додатно) распало од активности калакурције и башибозука комуњарског, досовског, напредњачког, другосрбијанског, итд ...
emsiemsi emsiemsi 08:33 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

blogovatelj
Sjajan je i tattoo you


Nisam ja rekao da su im ostali albumi loši, nego koji su im najbolji.
Za dva koja sam pomenuo čak sam spreman i da tvrdim da su u rangu sa mojim omiljenim Bitlsima.
...

Ти можеш да тврдиш и да је земља округла.
freehand freehand 08:36 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

Ја сам један од тих способних !

Ali si ovde pod psudonimom sebi dao oduška pa se praviš glup ko konj?
emsiemsi emsiemsi 08:41 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

freehand
Ја сам један од тих способних !

Ali si ovde pod psudonimom sebi dao oduška pa se praviš glup ko konj?

Може ми се !
Успут --- најтеже је, друже мој, у животу бити коњ !
docsumann docsumann 09:16 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

A ovo je najbolja pesma koju su ikada napravili.


to je tek diskutabilno ...


alselone alselone 09:22 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

Успут --- најтеже је, друже мој, у животу бити коњ !


Ti se savrseno snalazis.
emsiemsi emsiemsi 10:01 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

alselone
Успут --- најтеже је, друже мој, у животу бити коњ !


Ti se savrseno snalazis.

Сагласан !
fijumau fijumau 10:02 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

Ali si ovde pod psudonimom sebi dao oduška pa se praviš glup ko konj?


"Boja njegovog krzna stapa se sa okolinom, tako da postaje gotovo nevidljiv"
emsiemsi emsiemsi 10:03 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

fijumau
Ali si ovde pod psudonimom sebi dao oduška pa se praviš glup ko konj?


"Boja njegovog krzna stapa se sa okolinom, tako da postaje gotovo nevidljiv"

Браво !
Успут --- морао сам, што би Принци рекао, да се даунсајзујем !
blogovatelj blogovatelj 21:38 21.12.2014

Re: Ko o cemu...

I Goat's head


Goats Head Soup je neposredni nastavak perioda 68-73, tako da mislim, tj duboko sam ubeđen, da su se na tom albumu našle pojedine pesme pravljene za Mik Tejlorova vakta, kao na primer ova koju si postavio. Samo se tu već čuje da oni bluz elementi koji su se ranije pojavljivali nisu odsvirani na isti način.
Da, volim i Goats head soup. Tj. obožavam.
Nego, slušam Stonse vasceli dan, pa se nešto razmišljam.
Krlov blog je o jednoj stvari, tekst pesme koju je postavio o sasvim drugoj, temi bloga suprotnoj. Da se treba boriti svim sredstvima za svoja prava, pa makar se u borbi i ginulo.

freehand freehand 13:41 21.12.2014

Predlog

Pitao si onomad Đilasa za vrapce.
Kad ćeš da pitaš Vučića za opoziciju?
I medije?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:23 21.12.2014

Re: Predlog

Kad ćeš da pitaš Vučića za opoziciju?

Šta na primer?
freehand freehand 16:05 21.12.2014

Re: Predlog

Nebojsa Krstic
Kad ćeš da pitaš Vučića za opoziciju?

Šta na primer?

Isto što i Đilasa, pobogu, samo otvorenije i oštrije ako već pitaš za moj ukus.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:10 21.12.2014

Re: Predlog

freehand
Nebojsa Krstic
Kad ćeš da pitaš Vučića za opoziciju?

Šta na primer?

Isto što i Đilasa, pobogu, samo otvorenije i oštrije ako već pitaš za moj ukus.

Daj pitanje.
freehand freehand 16:23 21.12.2014

Re: Predlog

Nebojsa Krstic
freehand
Nebojsa Krstic
Kad ćeš da pitaš Vučića za opoziciju?

Šta na primer?

Isto što i Đilasa, pobogu, samo otvorenije i oštrije ako već pitaš za moj ukus.

Daj pitanje.

Da znaš da to nije lak zahtev: formulisati kratko pitanje šta li misli, čemu li se nada kad je uradio sve što je uradio razorivši tu ionako krhku i labavu tvorevinu kakav je bio ekvilibrijum zvani politička scena Srbije.
"Jesen patrijarha" mu je odlično štivo, ako bi mene pitao.
Ukratko?
Šta si uradio sa opozicijom i medijima, crni Vučiću?! Jer sklonost padu sama po sebi nije dovoljna, koliko god takav odgovor zavodljivo zvučao. Podmetačina, difamcije, mdedijski lič, pretnje, hapšenja, lažne optužnice, rušenje institucija - o tome govorim.
E sad probaj ti da to formulišeš ali ako ikako možeš bez reči pristojnost. Jer to je lepa reč, ali Vučiću i njegovima na civilizacijskom putu do nje stoje decenije, savladavajući usput neke mnogo elementarnije norme ponašanja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:02 21.12.2014

Re: Predlog

Da znaš da to nije lak zahtev: formulisati kratko pitanje šta li misli, čemu li se nada kad je uradio sve što je uradio razorivši tu ionako krhku i labavu tvorevinu kakav je bio ekvilibrijum zvani politička scena Srbije.
"Jesen patrijarha" mu je odlično štivo, ako bi mene pitao.
Ukratko?
Šta si uradio sa opozicijom i medijima, crni Vučiću?! Jer sklonost padu sama po sebi nije dovoljna, koliko god takav odgovor zavodljivo zvučao. Podmetačina, difamcije, mdedijski lič, pretnje, hapšenja, lažne optužnice, rušenje institucija - o tome govorim.

To je kao kad bih pitao zmiju što je pojela žabu. U prirodi je zmije da jede žabe.

Meni je zanimljivije da pitam opoziciju zašto je sama svojim doprinosom dovela sebe u situaciju da je za pinkicu iznad cenzusa, ili ispod njega. Zašto je dozvolila da postane irelevantna kategorija u društvu. Mediski topli zec kroz koji jeste prošla nije opravdanje za vlastitu nesposobnost, bezidejnost i nekompetentnost i za to da građani ne osećaju nikakvu potrebu za njom takvom kakva je.
freehand freehand 17:10 21.12.2014

Re: Predlog

To je kao kad bih pitao zmiju što je pojela žabu. U prirodi je zmije da jede žabe.

Meni je zanimljivije da pitam opoziciju zašto je sama svojim doprinosom dovela sebe u situaciju da je za pinkicu iznad cenzusa, ili ispod njega.

Pitao bi žabu zašto je pustila zmiju da je pojede?
Zezaš se.
Nije opozicija prošla kroz toplog zeca nego su mnogi iz opozicije prošli medijski linč i torturu, zajedno sa svojim porodicama. A mnogi su sem medija iskusili i susrete sa istražiteljima raznih vrsta i nivoa, sirovosti i surovosti.
To nije politika, Krstiću. Iz toga raste strah, prvo. A strah nije najbolje đubrivo za rast kompetentnosti i privlačenje sposobnoih da u politiku uđu.
Atmosfera koju su upravo Vučić i njegovi trolovi stvorili rezultirala je drastičnim obaranjem kvaliteta u svakom smislu i svakoj delatnosti. Te ja sigurno ne bih stigmu bacao na opoziciju, kamoli da bih je pozivao da sa Molohom sarađuje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:41 21.12.2014

Re: Predlog

Nije opozicija prošla kroz toplog zeca nego su mnogi iz opozicije prošli medijski linč i torturu, zajedno sa svojim porodicama. A mnogi su sem medija iskusili i susrete sa istražiteljima raznih vrsta i nivoa, sirovosti i surovosti.
To nije politika, Krstiću. Iz toga raste strah, prvo. A strah nije najbolje đubrivo za rast kompetentnosti i privlačenje sposobnoih da u politiku uđu.
Atmosfera koju su upravo Vučić i njegovi trolovi stvorili rezultirala je drastičnim obaranjem kvaliteta u svakom smislu i svakoj delatnosti. Te ja sigurno ne bih stigmu bacao na opoziciju, kamoli da bih je pozivao da sa Molohom sarađuje.

Trebalo bi da pročitaš tekst ovog bloga jer se upravo bavi tom temom.
freehand freehand 18:08 21.12.2014

Re: Predlog

Nebojsa Krstic
Nije opozicija prošla kroz toplog zeca nego su mnogi iz opozicije prošli medijski linč i torturu, zajedno sa svojim porodicama. A mnogi su sem medija iskusili i susrete sa istražiteljima raznih vrsta i nivoa, sirovosti i surovosti.
To nije politika, Krstiću. Iz toga raste strah, prvo. A strah nije najbolje đubrivo za rast kompetentnosti i privlačenje sposobnoih da u politiku uđu.
Atmosfera koju su upravo Vučić i njegovi trolovi stvorili rezultirala je drastičnim obaranjem kvaliteta u svakom smislu i svakoj delatnosti. Te ja sigurno ne bih stigmu bacao na opoziciju, kamoli da bih je pozivao da sa Molohom sarađuje.

Trebalo bi da pročitaš tekst ovog bloga jer se upravo bavi tom temom.

Pročitao, pažljivo. Niti vidim da bi sa ovom bulumentom i njenim harambašom moglo i trebalo praviti nekakav kontinuitet, niti mislim da se Đilas pametno poneo pristajući da fikusira u kukuruzu na tom otvaranju.
Uostalom, što se pružanja ruke, podrške dobrim namerama i nastavljanju pravog puta tiče - pitaj Vesnu Pešić. Ona je baš iskusna sa čerčilom i De Golom na njihovom evropskom putu i u njihovom kosovskom poduhvatu.
Tu se, eto, potpuno slažete, nego je ona opet zaboravila gde je bila i šta je pričala.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:30 21.12.2014

Re: Predlog

Pročitao, pažljivo. Niti vidim da bi sa ovom bulumentom i njenim harambašom moglo i trebalo praviti nekakav kontinuitet, niti mislim da se Đilas pametno poneo pristajući da fikusira u kukuruzu na tom otvaranju.

Ti daješ svoje mišljenje o stvari, a ja ti kažem nešto drugo - da sam to što mi sugerišeš uradio u ovom tekstu... onako kako moje sposobnosti dozvoljavaju.
alselone alselone 18:42 21.12.2014

Re: Predlog

Šta si uradio sa opozicijom i medijima, crni Vučiću?!


Fantasticno pitanje.
freehand freehand 14:11 21.12.2014

Kolo sreće

omega68 omega68 14:47 21.12.2014

Који је то правац?

Крстић
Aktuelna vlast često je koristila teške reči u opisivanju svojih prethodnika, ali u svom funkcionisanju, istini za volju, malo je prethodnog poništila. Trudi se da nastavi sa najvažnijim nasleđenim pozitivnim stvarima, opstajava u vođenju proevropske politike, sledi pristup svojih prethodnika u domenu dobrosusedstva, odnosno spoljne politike, i nastavlja sa mirnim rešavanjem kosovskog problema putem dijaloga.

То је, дакле, оно што евролудаци не желе да схвате или су доообро плаћени да не схвате:


РАДОМАН ЈОВИЋС Амбасадор у пензији

Шира верзија текста објављеног у „Политици“ 20. децембра 2014.

Стране банке, кроз огромну разлику између активне и пасивне камате на средства грађана која држе код њих на штедњи, у износу од преко осам милијарди евра, гуле кожу и грађанима и домаћим фирмама, оптерећујући их енормно високим каматама и разним другим наметима. Насупрот домаћим, стране фирме које послују у Србији узимају прекограничне далеко повољније кредите, због чега су у самом старту конкурентније од домаћих. Штавише, овако сиромашна држава издваја велика средства из буџета за субвенције чији су корисници већином стране фирме. Таквом експлоатацијом, могло би се рећи дозвољеном пљачком, уз благослов државе и неспособност Народне банке Србије да уреди банкараски систем, осиромашују земљу јер профит несметано одлази из земље уместо да се један његов део реинвестира тамо где се и оплодио. Тај профит, према неким изјавама економиста, премашује годишње три милијарде евра. Ако се томе дода и профит који из земље износе страни трговински ланци, у приближно истом износу, и ако држава не стане таквом искоришћавању, земља ће све више тонути у неоколонијални статус. Посебно је питање зашто не користимо капитал тајкуна за наше добро, а ко се огрешио о закон нека одговара, а не да га износе на off shore дестинације.

Коју су то земљу света извукле из економских проблема ММФ и Светска банка својим „аранжманима из предострожности“, „структурним реформама“ и „фискалним консолидацијама“? Ни једну, чак су их и уназадиле, извлачећи и последњи долар да би се наплатили страни повериоци. Превелико ослањање на страни капитал озбиљно угрожава безбедност земље. С обзиром на садашњи ниво јавног дуга, свако даље кредитно задуживање за инфраструктурне пројекте, изузев модела BOT (built, operate, transfer), било би погубно за земљу. Тим пре, уколико се неким чудом власт осмели, а наговестила је, чему се треба озбиљно супротставити, да почне да распродаје плодне оранице и природне ресурсе („породично сребро Отаџбине“) и муком стваране фирме („коке које носе златна јаја“) попут Телекома, ЕПС и сл. Мало више економског патриотизма, уз позитивну дискриминацију домаћих фирми, затим веће и искреније сарадње и договарања између владе, послодаваца и синдиката кроз „smart partnership“, као и паметне регулативе државе у привреди, не би нам шкодило. Напротив

Је л је то, Крстићу, добро што наставља ова влада?
Или што наставља ,,добросуседске односе'' тако што после сваког шамара окрене и други образ за још један, па још један...?
Не, ово не може да мисли ико ко има мало мозга.Овако ИСКРЕНО може да мисли или глупак или бесрамна хуља
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:27 21.12.2014

Re: Који је то правац?

Је л је то, Крстићу, добро што наставља ова влада?

Najbolja stvar koju radi ova vlada je nastavak proevropske politike prošle vlade.

Nego,
То је, дакле, оно што евролудаци не желе да схвате или су доообро плаћени да не схвате:

Kako znaš da taj Radoman Jović ne priča to što priča jer je plaćen?
omega68 omega68 15:37 21.12.2014

Re: Који је то правац?

Kako znaš da taj Radoman Jović ne priča to što priča jer je plaćen?

Možda i jeste ali to što priča ima logike za razliku od tvoje priče da je odlično da i dalje vodimo proeUNIJATSKU politiku.Njegovi su argumenti opipljivi i proverljivi a tvoji dogmatski i provereno štetni.
Odričem se ručka za taj dan samo da ti vidim facu kad objave da se ta tvorevina, još nacističke Nemačke , raspala na froncle.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:40 21.12.2014

Re: Који је то правац?

Možda i jeste ali to što priča ima logike za razliku od tvoje priče da je odlično da i dalje vodimo proeUNIJATSKU politiku

Nisam ubeđen da tvoj mozak funkcioniše na bazi logike.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:04 21.12.2014

Re: Који је то правац?

Nebojsa Krstic

Kako znaš da taj Radoman Jović ne priča to što priča jer je plaćen?


ko još plaća za pisanje budalaština?
omega68 omega68 16:09 21.12.2014

Re: Који је то правац?

A šta je tu budalaština?
omega68 omega68 16:17 21.12.2014

Re: Који је то правац?

Nisam ubeđen da tvoj mozak funkcioniše na bazi logike

Da li je ovo neki novi argument koji treba dodatno da potkrepi tvoju priču, neki dokaz da nam je, npr, SSP koristan, nije li to neki novi dijagram, neki procentni račun koliko smo bogatiji dok se krećemo ka otvaranju otvaranja kad će da otvore poglavlje?
Reaguješ uvredom na argumente.
To čak ni nacisti ne rade.
Šta si ti, osim što platu primaš u funtama, slutim?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:53 21.12.2014

Re: Који је то правац?

Šta si ti, osim što platu primaš u funtama, slutim?



Što u funtama?

Britanci nisu naročiti ljubitelji EU.
omega68 omega68 17:11 21.12.2014

Re: Који је то правац?

Pa i Devenport spaja funte i EU - što ne bi i ti?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:43 21.12.2014

Re: Који је то правац?

Pa i Devenport spaja funte i EU - što ne bi i ti?

Postoje trenuci kad i ti shvatiš koliko ti je komentar glupav.

Evo sad, na primer.
omega68 omega68 17:52 21.12.2014

Re: Који је то правац?

Ne.
Šicer i domaći saradnici - savršena ideološka kombinacija.
Nisi mi rekao zašto si krenuo da se obračunavaš sa mnom lično, a ne sa mojim argumentima
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:31 21.12.2014

Re: Који је то правац?

Ne.
Šicer i domaći saradnici - savršena ideološka kombinacija.
Nisi mi rekao zašto si krenuo da se obračunavaš sa mnom lično, a ne sa mojim argumentima

Obrati pažnju:

Postoje trenuci kad i ti shvatiš koliko ti je komentar glupav.

Evo sad, na primer.


Ne bavim se tobom nego tvojim komentarom.
omega68 omega68 18:58 21.12.2014

Re: Који је то правац?

Nisam ubeđen da tvoj mozak funkcioniše na bazi logike.

Ne bavim se tobom nego tvojim komentarom.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:30 21.12.2014

Re: Који је то правац?

Nisam ubeđen da tvoj mozak funkcioniše na bazi logike.

Ne bavim se tobom nego tvojim komentarom.

A to. Pa to je fakat. Ti se baviš iracionalnim kategorijama i nekakvim pravoslavnim misticizmom.

To je komentar na tvoje komentare, a ne na tebe lično, jerbo ja tebe lično ne poznajem.
omega68 omega68 19:54 21.12.2014

Re: Који је то правац?

Nigde se nisam bavio pravoslavljem a posebno ne misticizmom.Citirao sam bivšeg ambasadora.Ti si popizdeo jer su mnogi pametni ljudi počeli da ruše tvoju mantru o jedino ispravnom putu,
Drugo što te tera da izmišljaš neki mom misticizam je što te povezujem sa Šicerom.Ti i još jedan bloger imate u dlaku iste stavove kao engleska diplomatija.To jeste legitimno, samo je trenutno kontra našim nacionalnim interesima.
Za mene je ova rasprava sa tobom završena.
G.Cross G.Cross 20:52 21.12.2014

Poklanjala si al i krala

Ti se baviš iracionalnim kategorijama i nekakvim pravoslavnim misticizmom.



Pravoslavni misticizam, Tibetanski misticizam, Indijanski vinetuizam, Neoliberalizam, americki demokratizam, su pogledi na svet koliko i Srspko Napredno stranski optimizam.
Mozes da ih volis ili ne ali ne mozes da ih disvalifikujes samo zato sto ih ne volis.

Neko treba da je i pravoslavni mistik.
Neki ljudi su cak i neoliberali.

Svetu trebaju razlike.

Seti se kako si mislio kad si bio mlad. I kako si se lepo osecao.

niccolo niccolo 21:34 21.12.2014

Re: Poklanjala si al i krala

G.Cross je u pravu.
larisa_bg larisa_bg 22:03 21.12.2014

Re: Poklanjala si al i krala

Da li je novi pozitivni duh demonstriran na svečanosti otvaranja Pupinovog mosta, simbolični trenutak kada Vučić od premijera SNS-a postaje premijer svih građana?




Ako ja sad primetim da je ovo ko zna koji po redu Krstićev blog sa ovom tezom/zaključkom, hoće li Krstić onda da kaže ili pomisli da ja spadam u onu neinventivnu grupu ljudi "što gore to bolje" koji nisu u stanju ništa dobro da vide jer ne žele?

Po cenu da me banuje sa svih svojih budućih blogova, moram da kažem da meni ovo ipak više liči na teško šlihtanje i prestrojavanje u hodu.

Ima u tome nešto što za mene nije dobro. Sad moram da ostanem na blogu (ako bude postojao, naravno) da ispratim kako će izgledati sledeće prestrojavanje, kad jednom Vučić ode sa vlasti i zameni ga neka druga stranka. Kako će to onda da se argumentuje, evo unapred me zanima.

I da ne misliš, Krle, da iz mene govori zloba (iako pretpostavljam da ćeš ti to tako čitati) ali kako se ne dešava da ti neki tekst, makar jedan, bude s nekom drugom idejom, o nečem drugom? Što baš svaki tekst mora da vidi izvesnu nadu u Vučiću?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:10 22.12.2014

Re: Poklanjala si al i krala

Ti se baviš iracionalnim kategorijama i nekakvim pravoslavnim misticizmom.



Pravoslavni misticizam, Tibetanski misticizam, Indijanski vinetuizam, Neoliberalizam, americki demokratizam, su pogledi na svet koliko i Srspko Napredno stranski optimizam.
Mozes da ih volis ili ne ali ne mozes da ih disvalifikujes samo zato sto ih ne volis.

Probaj da razumeš dijalog pre nego ga komentarišeš.

Razgovarali smo o nedostatku logičkog u razmišljanju kolege omege, što ja vidim u višku pravoslavnog misticizma koji izbija iz njegovih komentara, ne danas, nego inače.

Tu pojavu uopšte nisam kvalifikovao, pa je samim tim nisam ni diskvalifikovao. Samo sam je notirao.

Pritom je omega nevaspitan, agresivan i sagovornika, tj mene, naziva stranim plaćenikom...ako već glumiš zadušnu babu kako ti je to promaklo?
hajkula1 hajkula1 20:44 22.12.2014

Re: Poklanjala si al i krala

Nebojsa Krstic
Ti se baviš iracionalnim kategorijama i nekakvim pravoslavnim misticizmom.



Pravoslavni misticizam, Tibetanski misticizam, Indijanski vinetuizam, Neoliberalizam, americki demokratizam, su pogledi na svet koliko i Srspko Napredno stranski optimizam.
Mozes da ih volis ili ne ali ne mozes da ih disvalifikujes samo zato sto ih ne volis.

Probaj da razumeš dijalog pre nego ga komentarišeš.

Razgovarali smo o nedostatku logičkog u razmišljanju kolege omege, što ja vidim u višku pravoslavnog misticizma koji izbija iz njegovih komentara, ne danas, nego inače.

Tu pojavu uopšte nisam kvalifikovao, pa je samim tim nisam ni diskvalifikovao. Samo sam je notirao.

Pritom je omega nevaspitan, agresivan i sagovornika, tj mene, naziva stranim plaćenikom...ako već glumiš zadušnu babu kako ti je to promaklo?



Razumem, očigledno je, da svaki put kada omega argumentovano kritikuje tvoje stavove, ti opleteš po nečemu što je, ne danas, nego inače, pošto ne možeš da argumentuješ.

Dalje, sam sebi spinuješ blog, skrećeš raspravu na omegine ranije komentare. Kakve veze ima da li, ne danas, nego inače, iz omeginih postova nešto izbija?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana