Gost autor| Mediji| Zabava| Životni stil

LEKSIKON

razmisljam RSS / 10.01.2015. u 19:29

               Objektivna činjenica: dvojac bez kormilara ( Zili i Nik ) ponovo jaše. Subjektivan osećaj: kao da su u pitanju četiri jahača Apokalipse ;).

 

     - Sa koliko ste godina prvi put blogovali? A koliko je prošlo dok u blogovanju niste počeli da uživate?

     - Gde to najčešće radite?

     - Kada ste prvi put blogovali iz WC-a? A vozeći na posao?

     - Koje je najčudnije mesto sa koga ste blogovali?

     - Kada ste prvi put blogovali sa ženom/mužem ( i čijom/čijim )?

     - Sa koliko blogera ste se posvađali do sada? A sa koliko ste njih pili u kafani?

     - Koje situacije su vam naročito ostale u sećanju?

     - Kada biste mogli da na mesec dana okupirate neki nik, bio bi to?

     - O čemu biste voleli da pišete ali nikada niste smeli ( a da nije prasa )?

     - Moderatorka 05 ili moderatorka 06? I zašto?

     - Kada biste imali priliku da postavite samo jedno pitanje samo jednom blogeru, šta biste i kog blogera pitali?

     - Potajno ste priželjkivali da vas banuje baš?


     P.S.
     - Da li će posle ovog gazdarici ostati autorska, i zašto neće?

     P.P.S.
     - Koji bloger će nas sledeći ugostiti?

 

 

 



Komentari (196)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 19:30 10.01.2015

Prvi

Ko su ti bre ovi što pišu leksikone ko da smo u osnovnoj školi?
zilikaka zilikaka 19:38 10.01.2015

Re: Prvi

Pa stvarno.

I kako čovek uopšte da odgovara na pitanja, kad je sve zbrkano i nije numerisano.

Nema elementarne sistematičnosti.
blogovatelj blogovatelj 20:05 10.01.2015

Re: Prvi

Prvi


A ti baš voliš da pišeš timske blogove, a?
zilikaka zilikaka 21:08 10.01.2015

Re: Prvi

A ti baš voliš da pišeš timske blogove, a?


Šta ti sad tu?
Čovek je u štrajku, nema kinte mesecima a mora od nečeg da se živi.


Ovako, ja grabim za autorsku, a njemu bude bar za komunalije i sitan trošak.
niccolo niccolo 09:32 11.01.2015

Re: Prvi

blogovatelj
Prvi


A ti baš voliš da pišeš timske blogove, a?

Aha, volim kad ne moram sve sam.
mirelarado mirelarado 20:03 10.01.2015

Додатно питање

На блог долазите:
а) као на плажу;
б) као у кафану;
в) као на журку;
г) као на научни скуп.
blogovatelj blogovatelj 20:06 10.01.2015

Re: Додатно питање

На блог долазите:
а) као на плажу;
б) као у кафану;
в) као на журку;
г) као на научни скуп.


Kako kad i kako na čiji blog.
zilikaka zilikaka 20:41 10.01.2015

Re: Додатно питање

Додатно питање
На блог долазите:
а) као на плажу;
б) као у кафану;
в) као на журку;
г) као на научни скуп.


A kakva je to bitna razlika kod prve tri opcije?
Jedino što baš nemaš mokre gaće na sebi.

Pitam, jer ja ne bih umela da se odlučim.

Osim toga, a gde se to u našim godinama organizuju žurke, nego u kafani.

mirelarado mirelarado 20:43 10.01.2015

Re: Додатно питање

A kakva je to bitna razlika kod prve tri opcije?
Jedino što baš nemaš mokre gaće na sebi.

Pitam, jer ja ne bih umela da se odlučim.


Мислим да ови из кафане воле да паметују, да се надгорњавају и свађају, док се ови са плаже опуштено зезају, тролују и слично.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:44 10.01.2015

Re: Додатно питање

zilikaka


Osim toga, a gde se to u našim godinama organizuju žurke, nego u kafani.



Sad bar imamo praznu gajbu kad nam duša poželi majkumu
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:48 10.01.2015

Re: Додатно питање

mirelarado
На блог долазите:
а) као на плажу;
б) као у кафану;
в) као на журку;
г) као на научни скуп.


pod a) sve se nadam biće neki topless
mirelarado mirelarado 20:48 10.01.2015

Re: Додатно питање

Osim toga, a gde se to u našim godinama organizuju žurke, nego u kafani.


Ма, зна се шта је сврха одласка на журку, а шта одласка у кафану.
mirelarado mirelarado 20:50 10.01.2015

Re: Додатно питање

uros_vozdovac
mirelarado
На блог долазите:
а) као на плажу;
б) као у кафану;
в) као на журку;
г) као на научни скуп.


pod a) sve se nadam biće neki topless


Било је и стриптиза, разноврсног, али не и голишавости на какву алудираш. ;-)
zilikaka zilikaka 20:59 10.01.2015

Re: Додатно питање

Ма, зна се шта је сврха одласка на журку, а шта одласка у кафану.

Aaaa
niccolo niccolo 09:33 11.01.2015

Re: Додатно питање

mirelarado
uros_vozdovac
mirelarado
На блог долазите:
а) као на плажу;
б) као у кафану;
в) као на журку;
г) као на научни скуп.


pod a) sve se nadam biće neki topless


Било је и стриптиза, реазноврсног, али не и голишавости на какву алудираш. ;-)

mariopan mariopan 15:48 11.01.2015

Re: Додатно питање

mirelarado
На блог долазите:
а) као на плажу;
б) као у кафану;
в) као на журку;
г) као на научни скуп.

На све то.
mariopan mariopan 15:50 11.01.2015

Re: Додатно питање

uros_vozdovac
zilikaka


Osim toga, a gde se to u našim godinama organizuju žurke, nego u kafani.



Sad bar imamo praznu gajbu kad nam duša poželi majkumu

Имам и ја празну гајбу само не могу да се сетим зашто би то послужило, а мора да је било важно?
niccolo niccolo 15:53 11.01.2015

Re: Додатно питање

mariopan
uros_vozdovac
zilikaka


Osim toga, a gde se to u našim godinama organizuju žurke, nego u kafani.



Sad bar imamo praznu gajbu kad nam duša poželi majkumu

Имам и ја празну гајбу само не могу да се сетим зашто би то послужило, а мора да је било важно?

blogovatelj blogovatelj 20:14 10.01.2015

Dodgovorim...

- Sa koliko ste godina prvi put blogovali? A koliko je prošlo dok u blogovanju niste počeli da uživate?
- Gde to najčešće radite?
- Kada ste prvi put blogovali iz WC-a? A vozeći na posao?
- Koje je najčudnije mesto sa koga ste blogovali?
- Kada ste prvi put blogovali sa ženom/mužem ( i čijom/čijim )?
- Sa koliko blogera ste se posvađali do sada? A sa koliko ste njih pili u kafani?
- Koje situacije su vam naročito ostale u sećanju?
- Kada biste mogli da na mesec dana okupirate neki nik, bio bi to?
- O čemu biste voleli da pišete ali nikada niste smeli ( a da nije prasa )?
- Moderatorka 05 ili moderatorka 06? I zašto?
- Kada biste imali priliku da postavite samo jedno pitanje samo jednom blogeru, šta biste i kog blogera pitali?
- Potajno ste priželjkivali da vas banuje baš?




E, da se upišem u leksikon... Ajmo redom...

Počeo sam 2009. da blogujem, ima na mojemu profilu datum kad sam otvorio nalog. Sat i minut ne znam tačno.
Blogujem ili sa svog desktopa u stanu, ili sa kompjutera na poslu. Ovo drugo ređe, jer se mora radit.
Iz klonje i iz auta nikada.
Sa ženama i muževima... Pa, blogovao jesam, a čiji su muževi i žene, ne znam.
Posvađao sam se sa mnogima, ali ja te svađe ne doživljavam kao svađe, više kao zabavu, baš kao i druženje po kafanama.
A sa koliko sam njih pio po kafanama? Sa šest plus jedan.
Na ostala pitanja konkretnih odgovora nemam, sem na poslednje - priželjkivanje banovanja. I tu sam ostvario željeno, Anđa me banovala


zilikaka zilikaka 20:43 10.01.2015

Re: Dodgovorim...

Na ostala pitanja konkretnih odgovora nemam, sem na poslednje - priželjkivanje banovanja. I tu sam ostvario željeno, Anđa me banovala


Što bi rekle neke kolege: "Ooo !"
niccolo niccolo 09:33 11.01.2015

Re: Dodgovorim...

Dodgovorim...

E, pazi neko stvarno uzeo da odgovara...cool
gavrilo1 gavrilo1 20:29 10.01.2015

Da se upisem i ja

Na blog sam dosao pre godinu dana
Citao sam dugo blogove i jedan dan resim da napravim nalog i bacim komentar.
Podstakao me jedan blog na to, kasnije sam i upoznao autora tog bloga
Dalje znate...
Napisao sam 5 blogova kao gost autor
Blogujem iz kreveta u dokolici
Imao sam nesporazuma sa par blogera, ali nisam zlopamtilo.
U secanju mi je ostala bas ta situacija sa blogerom zbog kog napravih nalog
Ne bih bio ni jedan drugi bloger, gavrilo mi je super
Pitao bih larisu sto nikada nije napisala blog

I pitao bih kada cu ja dobiti opciju pisanja bloga sa svog naloga?
zilikaka zilikaka 20:45 10.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Pitao bih larisu sto nikada nije napisala blog


E, bre, baš si nekako ... mnogo fin.

Mi smo očekivali malo drugačiju vrstu pitanja.

Uopšte.

nadam se da će ostale kolege imati više mašte.

Edit: Vidim, da si stavio avatar.
Možda bi bilo zanimljivo da nam objasniš da li je u pitanju neka simbolika ili je to čisto onako.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:47 10.01.2015

Re: Da se upisem i ja

gavrilo1


I pitao bih kada cu ja dobiti opciju pisanja bloga sa svog naloga?


Da ovo je odlično pitanje, da podsetim "vlast" na jedno obećanje koje stoji evo godinu dana i nikako da se ispuni.

gavrilo1 gavrilo1 22:26 10.01.2015

Re: Da se upisem i ja

zilikaka
Pitao bih larisu sto nikada nije napisala blog


Edit: Vidim, da si stavio avatar.
Možda bi bilo zanimljivo da nam objasniš da li je u pitanju neka simbolika ili je to čisto onako.


Volim plavu boju i belo, a osmicu sam dobio ono sabirajuci datum mog rodjenja bzvz dokolica
zilikaka zilikaka 22:41 10.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Vidiš, posle ovog mi se prosto nameće još jedno pitanje za Leksikon, a koje smo načeli nedavno.

Kad biste za avatar trebali da izaberete neku životinju, to bi bila?

Doduše, još smatram da nas je kolega nepravedno uznemirio, raspalio nam maštu i ... onako se povukao, pa zato ne smem da prizivam imenovanja drugih.
Poštenije je ovako.


uros_vozdovac uros_vozdovac 22:57 10.01.2015

Re: Da se upisem i ja


gavrilo1 gavrilo1 23:21 10.01.2015

Re: Da se upisem i ja

alselone alselone 23:52 10.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Platipus.
nsarski nsarski 00:06 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

alselone
Platipus.


Dobar izbor.

Genom ovog stvorenja je sekvenciran 2008. i ekstremno je zanimljiv jer:

We present a draft genome sequence of the platypus, Ornithorhynchus anatinus. This monotreme exhibits a fascinating combination of reptilian and mammalian characters. For example, platypuses have a coat of fur adapted to an aquatic lifestyle; platypus females lactate, yet lay eggs; and males are equipped with venom similar to that of reptiles. Analysis of the first monotreme genome aligned these features with genetic innovations. We find that reptile and platypus venom proteins have been co-opted independently from the same gene families; milk protein genes are conserved despite platypuses laying eggs; and immune gene family expansions are directly related to platypus biology. Expansions of protein, non-protein-coding RNA and microRNA families, as well as repeat elements, are identified. Sequencing of this genome now provides a valuable resource for deep mammalian comparative analyses, as well as for monotreme biology and conservation.


Evo i linka: Genome analysis of the platypus...
niccolo niccolo 09:35 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

uros_vozdovac
gavrilo1


I pitao bih kada cu ja dobiti opciju pisanja bloga sa svog naloga?


Da ovo je odlično pitanje, da podsetim "vlast" na jedno obećanje koje stoji evo godinu dana i nikako da se ispuni.


Samo što "vlasti" više nema. A ni opozicije.

i ekstremno je zanimljiv jer:

Stvarno zanimljivo.
zilikaka zilikaka 10:12 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Platipus.


Svaka čast Šarskom na podacima o genetskoj posebnosti, al sumnjam da je to bilo presudno za tvoju odluku.

U tom svetlu, živo me zanima, šta te je opredelilo baš za tu životinju?

Msm, uvažavajući sve posebnosti, al fakat da si muško, pa nekako sumnjam da je za tebe presudno bio način razmnožavanja. Ono, sa te strane gledano, na isto mu se svodi.

Dakle, šta te to nagoni na odluku biti nit ptica nit prasica?
alselone alselone 10:30 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

zilikaka

Dakle, šta te to nagoni na odluku biti nit ptica nit prasica?

Platipus je najkul zivotinja na planeti, prosto mi je super.

zilikaka zilikaka 10:39 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Platipus je najkul zivotinja na planeti

nikvet pn nikvet pn 10:43 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

alselone
Platipus je najkul zivotinja na planeti, prosto mi je super.


Стварно јесте фантастичан.
alselone alselone 10:45 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Ne prihvata očekivanja koja mi imamo od evolucije.
nsarski nsarski 11:11 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

zilikaka
Platipus je najkul zivotinja na planeti


Totalno kul.

zilikaka zilikaka 11:14 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

nikvet pn
alselone
Platipus je najkul zivotinja na planeti, prosto mi je super.


Стварно јесте фантастичан.

Gle, vidi ko je nama došo....

Ajd sad ti, ako imaš petlju, daj stručnu ocenu naših izbora, iz svog ugla.

A da ne kažem da bi više nego zanimljivo bilo saznati kako , kroz taj filter, sam sebe vidiš.
niccolo niccolo 11:29 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

nikvet pn
alselone
Platipus je najkul zivotinja na planeti, prosto mi je super.


Стварно јесте фантастичан.

Da bre, platipusi su kul.
zilikaka zilikaka 11:46 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

niccolo
nikvet pn
alselone
Platipus je najkul zivotinja na planeti, prosto mi je super.


Стварно јесте фантастичан.

Da bre, platipusi su kul.


Doobro, obećavam da ću u narednom životu biti bar kljunar, ako ne i platipus.
tasadebeli tasadebeli 11:47 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

nsarski
zilikaka
Platipus je najkul zivotinja na planeti


Totalno kul.





Да искористим прилику, драги мој професоре, па да питам како то генетика направи такве прасе (е, сад и ја знам шта је то зато што сам оволико радознао ), па некима подари и оно што им не треба, а некима не да оно што им треба?

Мис'им, какви су то багови у софтверу еволуције?

Да ме неки нису обрадовали својевремено домаћинским Снешком Белићем, вероватно би на његовом месту била нека оваква сличица:


Hansel Hansel 11:58 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

alselone
Ne prihvata očekivanja koja mi imamo od evolucije.

Вала, ни ми не прихватамо очекивања која еволуција има од нас?!

Platipus.

Кажите, људи, кљунар, онако како смо учили у школи, немојте к'о ови сада што кажу "хидроген" или "содијум".

ОК, видим да постоје кљунари који се међу собом разликују, али ни кенгури нису сви исти. :)
nikvet pn nikvet pn 13:13 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

tasadebeli
како то генетика направи такве прасе



Толика опиченост кљунара као природне појаве граничи се са Церским.



Ајд сад у шетњу, прелеп је дан.
mirelarado mirelarado 14:50 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

nikvet pn
tasadebeli
како то генетика направи такве прасе



Толика опиченост кљунара као природне појаве граничи се са Церским.


Зато је и задао толике муке зоолозима, када је био откривен. Пола века су трајале расправе да ли је птица, риба или сисар.

Чудесно биће, као да се неко дете играло и саставило делове потпуно различитих животиња у једну целину. Изгледа потпуно немогуће, али он јесте.
alselone alselone 14:54 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Кажите, људи, кљунар, онако како смо учили у школи, немојте к'о ови сада што кажу "хидроген" или "содијум".


Potpuno si u pravu. Meni odumre siva celija svaki put kad cujem ili procitam sodijum.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 16:36 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

uros_vozdovac






nsarski nsarski 17:50 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Мис'им, какви су то багови у софтверу еволуције?

Da probam da odgovorim, Taso de Belli.
Evolucija napreduje u skokovima - iz jednog stanja naglo predje u drugo (jednom davno sam napisao tekst Narusena ravnoteza, i to se, ucevno, zove "punctuated equilibrium" ). Na prost nacin, jedna vrsta traje dugo, a onda, naglo, to se promeni i pojavi se druga, sasvim razlicita.
Elem, kod kljunara se to nije desilo. On je odlucio da ostane na prelaznom stadijumu. Nit gmizavac, nit sisar. No bug. Evolutivni Petar Pan, ukratko. Ne bas mnogo razlicito od Alsa
Izvini na ovoj shishanoj latinici, znam da si na jezicka pitanja osteljiv.
blogovatelj blogovatelj 18:21 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Platipus je najkul zivotinja na planeti, prosto mi je super.


Ne bih ja tu ni lenjivca zanemario.
Najkulji mi je kad se sa grane otkači u vodu. Pomisliš - sad će iz vode sav isprepadan da izroni. A on jok, skroz laganica krene da pliva, bez ikakve žurbe.
Dr M Dr M 19:11 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Narusena ravnoteza, i to se, ucevno, zove "punctuated equilibrium" ). Na prost nacin, jedna vrsta traje dugo, a onda, naglo, to se promeni i pojavi se druga, sasvim razlicita.


Od sada cu predizborne koalicije da zovem "kljunar"
Hansel Hansel 19:47 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Od sada cu predizborne koalicije da zovem "kljunar"

Али обавезно да дефинишеш ко је у коалицијама гмизавац а ко сисар.
niccolo niccolo 19:49 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Hansel
Od sada cu predizborne koalicije da zovem "kljunar"

Али обавезно да дефинишеш ко је у коалицијама гмизавац а ко сисар.

Jedva čekam taj blog.
zilikaka zilikaka 20:21 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Али обавезно да дефинишеш ко је у коалицијама гмизавац а ко сисар.


I ne samo to!

Nije nevažno da li je u pitanju recimo krokodil, gušter ili kornjača, kao i koja je vrsta sisara u pitanju.
nikvet pn nikvet pn 20:47 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

blogovatelj
Ne bih ja tu ni lenjivca zanemario.
Najkulji mi je kad se sa grane otkači u vodu. Pomisliš - sad će iz vode sav isprepadan da izroni. A on jok, skroz laganica krene da pliva, bez ikakve žurbe.


Лењивац је диван. Шта ће он у води својевољно ? Није то без везе. Онако спор то је прави Дизниленд за буве. Кад претерају ето га над водом. Сачека пар дана да нема кајмана па бућ.
G.Cross G.Cross 21:28 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Толика опиченост кљунара као природне појаве граничи се са Церским.


Зато је и задао толике муке зоолозима, када је био откривен. Пола века су трајале расправе да ли је птица, риба или сисар.


Ko? Cerski?
mirelarado mirelarado 21:34 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

G.Cross
Толика опиченост кљунара као природне појаве граничи се са Церским.


Зато је и задао толике муке зоолозима, када је био откривен. Пола века су трајале расправе да ли је птица, риба или сисар.


Ko? Cerski?


Не, кљунар. Церски је недокучив, и квит, бре! :)

nsarski nsarski 21:47 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Али обавезно да дефинишеш ко је у коалицијама гмизавац а ко сисар.

Ovo je sasvim prosto: sisar ima sisu, a gmizavac gmizu.

(Odgovor jednog lika na casu biologije u osnovnoj skoli).
Jukie Jukie 21:58 11.01.2015

Re: Da se upisem i ja

Hansel

Platipus.
Кажите, људи, кљунар, онако како смо учили у школи, :)

Pa Platypus je mala crna buba
Tekst
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:44 10.01.2015

Q&A

- Sa koliko ste godina prvi put blogovali? A koliko je prošlo dok u blogovanju niste počeli da uživate?
Ne sećam se tačno, dugo mi je trebalo da počnem, zbog Krugoline najverovatnije. Odmah mi se dopalo :)

- Gde to najčešće radite?
Kod kuće

- Kada ste prvi put blogovali iz WC-a? A vozeći na posao?
ja? stalno...

- Koje je najčudnije mesto sa koga ste blogovali?
hmmm

- Kada ste prvi put blogovali sa ženom/mužem ( i čijom/čijim )?
ja sa Dijanom, i to naš prvi blog.

- Sa koliko blogera ste se posvađali do sada? A sa koliko ste njih pili u kafani?
Nisam se svađao, a bogami da smo pili - broja im se ne zna :)

- Koje situacije su vam naročito ostale u sećanju?
Meni ždralovi ostali kao ludnica, ona tri dana priprema

- Kada biste mogli da na mesec dana okupirate neki nik, bio bi to?
Attitude. Da sredim editor, javascript i još ponešto na softveru

- O čemu biste voleli da pišete ali nikada niste smeli ( a da nije prasa )?
Ne da mi wife da pišem o sexy, kaže "to je naša stvar"

- Moderatorka 05 ili moderatorka 06? I zašto?
Ništa. ja bih da budem - Attitude.


- Kada biste imali priliku da postavite samo jedno pitanje samo jednom blogeru, šta biste i kog blogera pitali?
Da lično upoznam Freehand, mislim da bi bilo inspirativno.

- Potajno ste priželjkivali da vas banuje baš?
Mrzim isto

P.S.
- Da li će posle ovog gazdarici ostati autorska, i zašto neće?

Da

P.P.S.
- Koji bloger će nas sledeći ugostiti?

Moja vrata vazda otvorena :)
zilikaka zilikaka 21:02 10.01.2015

Re: Q&A

Kada biste mogli da na mesec dana okupirate neki nik, bio bi to?
Attitude. Da sredim editor, javascript i još ponešto na softveru


E, kako različito funkcionišemo.

Ja bih ovde bez razmišljanja i kao iz topa odgovorila - Cerski.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:15 10.01.2015

Re: Q&A

zilikaka
Kada biste mogli da na mesec dana okupirate neki nik, bio bi to?
Attitude. Da sredim editor, javascript i još ponešto na softveru


E, kako različito funkcionišemo.

Ja bih ovde bez razmišljanja i kao iz topa odgovorila - Cerski.



ma znaš kako me nervira
niccolo niccolo 09:37 11.01.2015

Re: Q&A

Attitude. Da sredim editor, javascript i još ponešto na softveru

Čoveče, Mile Attitude...skoro da sam zaboravio na njega. Šta li je sa njim uopšte?
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:53 11.01.2015

Re: Q&A

niccolo
Attitude. Da sredim editor, javascript i još ponešto na softveru

Čoveče, Mile Attitude...skoro da sam zaboravio na njega. Šta li je sa njim uopšte?

E sreo sam ga ima jedno 6 meseci, a povremeno se dopisujemo negde po IRC-u. Tamo je di je bio drlja neku platformu za decu valjda će biti nešto od toga.
nikvet pn nikvet pn 10:41 11.01.2015

Re: Q&A

zilikaka
21:02 10.01.2015
Re: Q&A
Kada biste mogli da na mesec dana okupirate neki nik, bio bi to?

Ja bih ovde bez razmišljanja i kao iz topa odgovorila - Cerski..


На месец дана !? Најдаље трећег дана дошле би насмејане чике у мантилима да те одведу ...
niccolo niccolo 11:30 11.01.2015

Re: Q&A

Ja mislim da bi bilo super kad bi Zili bila Cerski
zilikaka zilikaka 15:20 11.01.2015

Re: Q&A

Kada biste imali priliku da postavite samo jedno pitanje samo jednom blogeru, šta biste i kog blogera pitali?

Da lično upoznam Freehand, mislim da bi bilo inspirativno.



E, ovo mi otvorilo oči za novu poslovnu ideju.

Pošto se od tekstova nećemo leba najesti, da organizujemo kolega i ja nešto kao turističku agenciju, za susrete sa pojedinim blogerima.

Recimo, u ponudi bi bilo:
"Brza kafa s Frihendom"
"Zalazak sunca uz limunadu na savskoj obali, sa Larisom"
"Pita sa pečurkama u cvetnoj saletli sa Razmišljam"


Ti bi recimo, s obzirom na svoju stručnost, mogao da im priuštiš vožnje dresinom, al to isključivo za grupne ture.


...mogle bi se tu urediti i vožnje raznim sredstvima, od plovila do svega ostalog, nego to bi morale biti sezonske ture, na zakazivanje mnogo unapred.
Ovo se posebno odnosi na kolege iz dijaspore, na koje računamo kako kao na klijente, tako i kao na saradnike.
mariopan mariopan 16:07 11.01.2015

Re: Q&A

niccolo
Ja mislim da bi bilo super kad bi Zili bila Cerski

Теби би било супер?
И ти си јој неки друг?

Зилиииии
zilikaka zilikaka 18:53 11.01.2015

Re: Q&A

Ja mislim da bi bilo super kad bi Zili bila Cerski


Zamisli!

Pa počnem da šalje kolegama pp redom, i da učestvujem u diskusijama.

ih, meraka.
milisav68 milisav68 22:10 11.01.2015

Re: Q&A

zilikaka
"Pita sa pečurkama u cvetnoj saletli sa Razmišljam"

Valjda sa Doksom, on je stručan za pečurke.
larisa_bg larisa_bg 00:03 12.01.2015

Re: Q&A

gavrilo1

Pitao bih larisu sto nikada nije napisala blog


Pa zato što mi je Als objasnio još u ranom detinjstvu da blogove niko ne čita, i da se do prestižnih blogerskih pozicija dolazi isključivo trolovanjem na komentarima.

A i ulazim sad u neki poslić, nema se kad.

zilikaka

E, ovo mi otvorilo oči za novu poslovnu ideju.

"Zalazak sunca uz limunadu na savskoj obali, sa Larisom"


say no more
razmisljam razmisljam 15:02 12.01.2015

Re: Q&A

uros_vozdovac


- Kada biste mogli da na mesec dana okupirate neki nik, bio bi to?
Attitude. Da sredim editor, javascript i još ponešto na softveru


А је л' немаш ти неку варијанту да хакујеш сајт, одрадиш лепо сав тај пос'о на поправкама ( још и намонтираш да страна има бар петсто коментара; овако како је сад је право мучење, јер, наравно, нови коментари одбијају да се ваљано отворе када се тога накупи 250+ ) и онда збришеш у виду ластиног репа? Осевапио би се.
razmisljam razmisljam 15:05 12.01.2015

Re: Q&A

zilikaka


Zamisli!

Pa počnem da šalje kolegama pp redom, i da učestvujem u diskusijama.

ih, meraka.


Мени Церски никада није послао ПП. Осећам се прикраћеном за то искуство.
Hansel Hansel 15:55 12.01.2015

Re: Q&A

razmisljam
А је л' немаш ти неку варијанту да хакујеш сајт, одрадиш лепо сав тај пос'о на поправкама ( још и намонтираш да страна има бар петсто коментара; овако како је сад је право мучење, јер, наравно, нови коментари одбијају да се ваљано отворе када се тога накупи 250+ ) и онда збришеш у виду ластиног репа? Осевапио би се.

Прво да те питам јеси ли наместила у профилу да ти се приказује 200 коментара?

Друго, ако јеси, а изгледа да јеси, да напоменем да се то успорава код Интернет Експлорера плус зависи од брзине везе и брзине машине (по мом искуству).

Треће, Макса је својевремено дао рецепт како тај лимит од 200 може да се заобиђе и да се "исхакује" приказ и хиљаду коментара по страници. (Нисам сигуран шта би ти заиста хтела -- више или мање коментара. Ако ти је 200 превише, смањи на 100 или 50.)

Четврто, шта ти уопште значи "ваљано отварање"?! (Можда мислиш на проблем неозначавања са "*novo"?)
milisav68 milisav68 16:25 12.01.2015

Re: Q&A

Hansel
Треће, Макса је својевремно дао рецепт како тај лимит од 200 може да се заобиђе и да се "исхакује" приказ и хиљаду коментара по страници.

To ne radi više.
Hansel Hansel 17:33 12.01.2015

Re: Q&A

Јесте, не ради, заборавио сам да додам пишући ону реченицу у загради.
razmisljam razmisljam 18:04 12.01.2015

Re: Q&A

Hansel

Прво да те питам јеси ли наместила у профилу да ти се приказује 200 коментара?
...
...
...

Четврто, шта ти уопште значи "ваљано отварање"?! (Можда мислиш на проблем неозначавања са "*novo"?)


Овако: наравно да сам наместила на највећи расположив број коментара ( што ти даје одговор и на ону изражену несигурност гледе њихове количине коју бих преферирала ), јер је тако прегледније и лакше за праћење.

Користим оног Годзилу ватреног , тако да са те стране не примећујем никакве проблеме нити имам икаквих примедби на брзину учитавања.

За Максино подешавање ти башка фала ( без апострофа, примети ) онолико. Док је то функционисало, нисам имала појма да постоји. Сазнала сам за варијанту тек када су неутешни блогери почели да је помињу у прошлом времену.

Шта значи ваљано отварање? О томе смо нас двоје већ имали дивана на неком од мојих блогова, али немам ни благу представу на ком. Зато ћу да поновим: Када коментари пређу на другу страницу ( пребаце 200 ), програм ме у почетку баца како треба - на нове коментаре на првој страници, а онда се са другом сналазим, јер их је мало, па их прелистам и нађем оне који јесу нови за мене, а прескочим оне који нису, јер се као нови учитају само они који су постављени у оном међувремену у ком сам се замајавала првом страном. Е, кад и на другој страни буде 50+ коментара, даје ми само нове на њој, а прву третира као да је комплетно прочитана, тако да ( пошто ме често мрзи да бунарим ) пропуштам неколике наставке дискусија.
Ето, о томе се ради.
Тада када смо о томе причали, ти си ми дао некакав савет око отварања у два таба/прозора ( не сећам се тачно ), али ја нисам успела да постигнем никакав бољитак. Сад, може бити да сам погрешно протумачила твоје инструкције...
Какогод, фала ( ) што покушаваш да помогнеш. Витез Која остаје витез Која.



Hansel Hansel 19:04 12.01.2015

Re: Q&A

Тада када смо о томе причали, ти си ми дао некакав савет око отварања у два таба/прозора ( не сећам се тачно ), али ја нисам успела да постигнем никакав бољитак.

Е, па јесам. Само, рекао сам да отвориш одмах другу страницу пошто отвориш прву. Пробај (ако ниси тако), а ако не помогне, да отвориш у новом прозору (исто одмах), чини ми се да даје боље резултате. У сваком случају, није то баш добро решено, али... (АЛИ...)
razmisljam razmisljam 23:35 12.01.2015

Re: Q&A

Hansel
Е, па јесам. Само, рекао сам да отвориш одмах другу страницу пошто отвориш прву. Пробај (ако ниси тако), а ако не помогне, да отвориш у новом прозору (исто одмах), чини ми се да даје боље резултате. У сваком случају, није то баш добро решено, али... (АЛИ...)


Ма, пробала ја још тада све онако како си напис'о, ама ( то сад намерно избегавам али ) нешто нисам баш била задовољна резултатима, па се и даље сналазим како год знам и умем када ми је баш-баш стало да нешто отпратим. У осталим случајевима 'ладно одустајем.
А да није добро решено-није. АЛИ, одавно смо установили да за то не мари баш нико од оних који би требало да маре.
razmisljam razmisljam 23:51 12.01.2015

Re: Q&A

Hansel


Четврто, шта ти уопште значи "ваљано отварање"?! (Можда мислиш на проблем неозначавања са "*ново"?)


Поздравила те Кукурику, а и мене с тобом, када сам копирала овај део твог коментара без измене коју сам сада унела. А је л' знаш зашто?
Hansel Hansel 14:00 13.01.2015

Re: Q&A

Јеееелл? Па, поздрави и ти њу!

Претпостављам да укуцава то у жутом пољу (ово сад к'о Веља Илић да прича, али тиме избегавам даље компликације) у претрагу, да би лакше листала нове коментаре. Јел' зато?

И да не отварам нови коментар у вези са q и љ, нисам могао да будем сигурна да да се шалиш, па реко' -- да не пропадне битна чињеница за науку.
razmisljam razmisljam 16:34 13.01.2015

Re: Q&A

Hansel
Јеееелл? Па, поздрави и ти њу!


Поздрави је сам.

Претпостављам да укуцава то у жутом пољу (ово сад к'о Веља Илић да прича, али тиме избегавам даље компликације) у претрагу, да би лакше листала нове коментаре. Јел' зато?


Не знам како то постиже, али обавезно копира у склопу коментара на који хоће да се надовеже и то што сам означила , па кад чепркам да проверим шта има ново, свако мало ми она искаче.

И да не отварам нови коментар у вези са q и љ, нисам могао да будем сигурна да да се шалиш, па реко' -- да не пропадне битна чињеница за науку.


Аааа... Онда добро.


zilikaka zilikaka 17:56 13.01.2015

Re: Q&A

Hansel


razmisljam


Dobro bre, aman i pobogu!

El vas dvoje baš na svakom blogu morate da ostanete poslednji?

Kako vam ne dosadi?

Nema više!
Pojelo se, popilo se, nestalo cigara, prepunile se pepeljare...

Većina odavno stigla kući i odmara, a vi po običaju seli na sred, čili i veseli, i TEK se zaukavate.

razmisljam razmisljam 18:50 13.01.2015

Re: Q&A

zilikaka
Hansel


razmisljam


Dobro bre, aman i pobogu!

El vas dvoje baš na svakom blogu morate da ostanete poslednji?

Kako vam ne dosadi?

Nema više!
Pojelo se, popilo se, nestalo cigara, prepunile se pepeljare...

Većina odavno stigla kući i odmara, a vi po običaju seli na sred, čili i veseli, i TEK se zaukavate.


Уууу, ала се овде неко баш осилио!

Саш ТИ мени у мом блогодворишту реда да правиш и да ме из истог истериваш? Задње време дошло, баш.

И шта те се па сматра што управо спремам ванглу свежих крофни за Хансела?

larisa_bg larisa_bg 19:43 13.01.2015

Re: Q&A

Hansel
Јеееелл? Па, поздрави и ти њу!

Претпостављам да укуцава то у жутом пољу (ово сад к'о Веља Илић да прича, али тиме избегавам даље компликације) у претрагу, да би лакше листала нове коментаре. Јел' зато?


Gos'n lektore, sad kad se nisam šlogirala!!!
Hansel Hansel 23:34 13.01.2015

Re: Q&A

razmisljam
Не знам како то постиже, али обавезно копира у склопу коментара на који хоће да се надовеже и то што сам означила , па кад чепркам да проверим шта има ново, свако мало ми она искаче.

Аха, сада сам укапирао, заправо она ради оно што сам делимично урадио ја, а не буни се "поздравом" она него ти. Хе-хе. Могу да ти кажем да успева лако -- само селектује све, па копира, "пејстује" и "квотује!"

ФАЛА ЗА (СВЕЖЕ) КРОФНЕ! (Ово је морало великим словима!)

larisa_bg
Hansel
Јеееелл? Па, поздрави и ти њу!

Претпостављам да укуцава то у жутом пољу (ово сад к'о Веља Илић да прича, али тиме избегавам даље компликације) у претрагу, да би лакше листала нове коментаре. Јел' зато?

Gos'n lektore, sad kad se nisam šlogirala!!!

Не признајем никакве трошкове због последица код трећих лица, насталих због ненајављених присустава опуштеним разговорима пред фајронт.

(Оно прво је стварно неформално, а оно друго сам експериментално усвојио још прошле године. Има једно прилично логично објашњење, мада званично неприхваћено, колико сам чепркао. Мада, морам да признам, у овом случају сам сувише -- нехотично -- растегао (и то већ натегнут?) резон, па је опомена на месту. О детаљима други пут, ваљда ће да падне и тај правописни блог, али не могу још да му се посветим, а посвећење укључује дежурство.)
razmisljam razmisljam 23:54 13.01.2015

Re: Q&A

Hansel

Аха, сада сам укапирао, заправо она ради оно што сам делимично урадио ја, а не буни се "поздравом" она него ти. Хе-хе.


Аха.

Могу да ти кажем да успева лако -- само селектује све, па копира, "пејстује" и "квотује!"


Ух!


ФАЛА ЗА (СВЕЖЕ) КРОФНЕ! (Ово је морало великим словима!)


Хе, хе...
Ниси ваљда мислио да сам озбиљна?






Мааа, шалим се, бре. Изволвас.



Али остаје ти да замислиш да су ти сервиране у вангли на туфне. Нисам успела такву да нађем, а без ње је угођај ипак мало непотпун.
milisav68 milisav68 00:04 14.01.2015

Re: Q&A

razmisljam
Мааа, шалим се, бре. Изволвас.





FoodPorn
Hansel Hansel 09:51 14.01.2015

Re: Q&A

Е, па хвала, али морам мало да зановетам -- ове нове крофне уопште нису као оне некад. Шта им раде?! Оне су биле ваздушастије (са огромним мехур(ов)има ваздуха, често), нису имале "Екватор" (ваљда се ове данас некако машински пеку тј. прже, па су полулопте препечене а по средини остаје тај траг мање печености) -- што и није битно, битан је укус (заправо, сва "органолептичка својства" ). Све ми се чини да се ове прже у уљу, а оне некад нису, или има нека друга фора. Ти мањи комади теста који се прже у уљу некад су се звали -- уштипци, само нису били округли.

(Морам да гунђам, па то ти је. )
razmisljam razmisljam 17:15 14.01.2015

Re: Q&A

Hansel
Е, па хвала, али морам мало да зановетам -- ове нове крофне уопште нису као оне некад. Шта им раде?! Оне су биле ваздушастије (са огромним мехур(ов)има ваздуха, често), нису имале "Екватор" (ваљда се ове данас некако машински пеку тј. прже, па су полулопте препечене а по средини остаје тај траг мање печености) -- што и није битно, битан је укус (заправо, сва "органолептичка својства" ). Све ми се чини да се ове прже у уљу, а оне некад нису, или има нека друга фора. Ти мањи комади теста који се прже у уљу некад су се звали -- уштипци, само нису били округли.

(Морам да гунђам, па то ти је. )


Слушај, некад је много паметније не гунђати кад се не дознајеш у проблематику ( што би рекла Зили ).

Под један: праве крофне треба да имају тај светлији ореолчић по средини. Зашто? Зато што се при пржењу тесто и даље диже ( квасац ради ), па самим тим ( због оних ваздушних мехурића о којима ћу касније ) оне делом бегају из уља. Наравно да тај део онда мора бити нешто мање пржен.

Под два: сасвим је свеједно да ли се прже на уљу или на машћи. Битно је једино да температура пржења буде довољно висока.

Под три: признај да ове крофне ниси ни проб'о, већ их чуваш да се убајате, па да их ондаК понудиш колегиници коју сам горе поменула. Мислим, да си загризао макар једну, приметио би да је изнутра ваздушаста и рупичаста таман како си је описао.

Под четири: зашто мешаш Милисавове перверзије неадекватног облика са мојим понудама? Оно, ни крофне из мог тањира нису савршене - признајем. Недостаје им оно удубљење на средини у које се меће џем ( ко 'оће ) и које се прави тако што се пре печења тесто благо притисне кажипрстом, па се после пржи прво та страна, па онда она друга.

Под пет: крофне су крофне, а уштипци су уштипци. Немој да бркаш појмове, иако је тесто, факат, исто.



А постоје и листићи, али, то је сасвим друга прича, мада не мање укусна.



Срдачан поздрав за Зиликаку!

Н.З. Крофне, уштипци, листићи се не пеку него прже, тако да не могу бити ни препечени ни недопечени.
zilikaka zilikaka 19:34 14.01.2015

Re: Q&A


A znaš li ti šta je OVO?

(Da l umeš da praviš, ne smem ni da pitam...)

milisav68 milisav68 20:12 14.01.2015

Re: Q&A

zilikaka

A znaš li ti šta je OVO?

(Da l umeš da praviš, ne smem ni da pitam...)


Srpska tortilja - testo od hleba, koje se odmah peče na plotni (ne čeka se da se "nadigne" ).
zilikaka zilikaka 20:18 14.01.2015

Re: Q&A

Srpska tortilja - testo od hleba


Liči, al nije baš.

To se zove gibančica, i pravi se s mašću ili sa sirom.

U Banatu!

To je jedan od ukusa detinjstva koji će mi večno ostati. Kad dođemo kod moje baba Sose (žena se zvala Sofija, pa otud), a ona to na brzaka spremi, sa sirom, da jedemo dok je vruće.

Dakle, beskvasno testo i obavezno mora da se lista.

Za one koje zanima više, ovo je baš to.
milisav68 milisav68 20:34 14.01.2015

Re: Q&A

zilikaka
Liči, al nije baš.

Pa dobro, to se baš ne vidi na slici.

U suštini je slično - brz, vruć, ukusan doručak/večera, jer uz ovo što sam rekao se jede sir/kajmak, slaninica/čvarci...

Nekada se pravilo bez kvasca (kao i hleb), a danas sa kvascom.

dopuna:
Sad tek vidim da se prži, a ono se peče na plotni.

Mi to zovemo lepinjice.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:13 14.01.2015

Re: Q&A

Mi to zovemo lepinjice.


A mi požarice.
Ne znam zašto baš taj naziv, ali mene asocira na "po žaru", na vruće, na brzinu.

Od kad to nisam jeo jbt!
Moram to iskukati od nekoga da mi spremi ovih dana.
razmisljam razmisljam 21:30 14.01.2015

Re: Q&A

zilikaka

A znaš li ti šta je OVO?

(Da l umeš da praviš, ne smem ni da pitam... )


Па листићи, само друге форме и са тим вашим локалним именом.

Сад... Кад сам их правила, нису били лоши, али су ми бакини некако остали у укуснијем сећању.
zilikaka zilikaka 21:35 14.01.2015

Re: Q&A

Сад... Кад сам их правила, нису били лоши, али су ми бакини некако остали у укуснијем сећању.


Ali suština je u tome da moraju da se listaju. Zna se kako se uvijaju.
Sve drugo nije to.
razmisljam razmisljam 21:45 14.01.2015

Re: Q&A

zilikaka


Ali suština je u tome da moraju da se listaju. Zna se kako se uvijaju.
Sve drugo nije to.


А шта мислиш што се зову листићи, а?

Листали се и моји и били добри, али... Што ти рече:,,To je jedan od ukusa detinjstva koji će mi večno ostati.'' Ваљда зато нисам била задовољна својим учинком.
А и друго је то када се праве у летњој кујни, па прже на Смедеревцу и једу са домаћим пекмезом од кајсија након јурњаве по дворишту и винограду.
Hansel Hansel 22:30 14.01.2015

Re: Q&A

razmisljam
Под један: праве крофне треба да имају тај светлији ореолчић по средини.

За мене су праве крофне оне из мог детињства и уопште нису имале тај обруч, биле су свуда једнаке и сутра ћу да питам како су прављене, па да јавим, ако се блог не закључа.

Све друго не могу да коментаришем, само могу да кажем да нигде нема у пекарама пецива по старим рецептима, последње сам јео на "шалтеру" Шуматовца пре реновирања.

Е, да, јел' знате за влашке палачинке? (Кисело тесто у које се стави фил као за гибаницу, сигурно могу и друге варијанте, па се ваљда преклопи и пржи... било ми укусно када сам пробао, после моја мајка повремено спремала.)
Hansel Hansel 22:42 10.01.2015

Не слажем се с питањем


- Kada ste prvi put blogovali iz WC-a? A vozeći na posao?

Под хитно измените глагол у повратни, да вам не дође Зокина патрола!
niccolo niccolo 09:37 11.01.2015

Re: Не слажем се с питањем

да вам не дође Зокина патрола!

Pa neće nama, nego onima koji to priznaju odgovarajući
Hansel Hansel 11:14 11.01.2015

Re: Не слажем се с питањем

Ах, лукаво, навлачите их, а онда им нудите адвокатске услуге. Ц, ц, ц...

Али, по оним усменим предлозима закона, мислим да бисте морали да се унапред оградите и наведете да је то опасно, блабла...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana