Ljudska prava| Politika| Zabava

Ceca je kriva za sve

Nebojsa Krstic RSS / 24.01.2015. u 15:22

 

 

Pre nekoliko godina bio sam u Bugarskoj. Posle jednog od sastanaka, sedim u kolima zajedno sa kolegom iz kabineta bugarskog predsednika. Radio je uključen. Svira nekakva zabavna muzika, Madona, Rijana i slično. Bugarin i ja ćaskamo lako se sporazumevajući svako na svom jeziku. Onda naš razgovor prekine pesma na srpskom. 

"Ceca!", kaže Bugarin uz osmeh. "Mnogo dobra, Ceca!"

Novosađani, za Srpsku novu godinu, imali su, za razliku od mog bugarskog prijatelja, ambivalentniji odnos prema njoj. Neki su ispisivali grafite po zidovima sa porukom "Nije ovo Žitorađa", u potpisu "Mlada Vojvodina". Za razliku od "Mlade Bosne", "Mlada Vojvodina" se pri izboru neprijatelja pokazala nešto manje ambicioznom. Srećom. 

Na samom dočeku, tridesetak hiljada pripadnika neke druge mlade Vojvodine odlično se zabavljalo na koncertu srpske folk zvezde. Na društvenim mrežama šnjur su odneli oni koji su imali potrebu da dokažu da Tviter takođe nije Žitorađa.

O čemu se tu u stvari radi? Da li u Novom Sadu neko ispisuje grafite s porukom "Nije ovo Žitorađa" i kada u njemu boravi Ivica Dačić? Da li kada Miroslav Ilić ima koncert u Spensu na zidovima piše "Ovo nisu Mrčajevci"?

Imam još pitanja: da li je odijum koji je pobudio Cecin novogodišnji koncert u NS estetske ili političke prirode? Ili je možda u pitanju šovinizam? Da li se "mladovojvođani" protive muzičkom žanru ili moralnim vrednostima koje on (odnosno ona - Ceca) simboliše? Zašto u drugim gradovima naše zemlje, kad nastupaju Goran Bregović i Vlada Georgiev, niko ne protestuje protiv Sarajeva, odnosno Herceg Novog?

Ceca je tu, očigledno, potpuno zasebna priča. Kritika, tačnije, mržnja koja joj se upućuje nije posledica ni muzičkog žanra, ni njenog umetničkog postignuća u okviru tog žanra. Ne verujem da je protest protiv nje samo odraz težnje nekih ljudi da se "odupru turbo-folk kulturi i vrednostima koje ona natura" jer taj je muzički žanr pre više od deceniju postao domaći mejn strim, postao domaći pop proizvod koji na kolena baca Bugare, na kome nam potajno zavide Hrvati i koji u egzaltaciju dovodi Slovence.

Na društvenim mrežama obitava hor koji će na svako pominjanje Cecino otpevati refren koji kaže da je ona "žena ratnog zločinca" i da se "nikada nije ogradila" od njegovih aktivnosti. Takođe, porede je s Tompsonom.

Sve tri zamerke su neprimerene. Za razliku od Tompsonovog neoustaškog opusa, Ceca nikada nije otpevala nijednu reč koja bi pozivala da se bilo ko obesi na vrbu. Ne postoji intervju ili javni nastup u kom je pozivala na nacionalnu mržnju. A koliko je meni poznato, Srbija je prihvatila civilizacijski pristup po kome ne postoji kolektivna krivica i po kome članovi porodice ne snose krivicu svog roditelja, rođaka ili supružnika.

Da li to onda znači da je Ceca kao oličenje turbo dezintegracije srpskih kulturnih (i ostalih) vrednosti devedesetih kriva za njih? Da li njenim stavljanjem na stub srama vršimo diverziju grandšouizovane kulturne matrice? Da li će Cecinim isterivanjem sa gradskih trgova nestati potreba da ličimo na junake iz neprekidnih audicija za narodne pevače?

Greše oni koji misle da se ukus mladih može nametati silom i preko noći. Na Cecine koncerte niko ne dolazi organizovano i uz dnevnicu. Oni koji je vole, vole je jer im imponuje njen način života, ali još više zato što im njene pesme nešto znače, relevantne su im.

Mladi ljudi su u stalnoj potrazi za objektom svog interesovanja. Ako im neko drugi ponudi ono što govori njihovim jezikom, oni će to naći. Napad na Cecu služi jedino za zadovoljenje frustracija i smanjenje griže savesti zbog lične pasivnosti. To je kao kad opozicija misli da je, ne radeći ništa, postigla smisao svog postojanja psovanjem Vučića.

 

Objavljeno u Našim Novinama 24.1. 2015. 

 

 



Komentari (405)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

urbana_gerila urbana_gerila 11:57 26.01.2015

Re: labur?

Srđan Fuchs
на Лиману




Srđan Fuchs
више сам, оно као, lonesome rider...


такви су сада најпотребнији.
(шифра - шејн)
sweet64 sweet64 17:32 24.01.2015

Posledica

Ceca nije uzrok nego posledica i to loša posledica. Ponekad ni iz čega dobrog nastane solidan nastavak priče, pa čak i nešto korisno. Ceca nije taj slučaj.

Nekad roditelji u nedostatku vremena ili iz neznanja zapostave svoju decu. Nikad ni jedan roditelj nije savetovao svojoj deci da probaju drogu, ali se to mnogo puta desilo i to je loša posledica. Nekada zapostavljena deca budu dobri ljudi, čak bolji od roditelja i mnogih koji su tetosani i prezaštićivani (što opet može proizvesti lošu posledicu). Ali to nažalost najčešće nije slučaj.
Zapuštene stvari (ljude, države) priroda prepušta entropiji koja nalazi najlakše puteve. To je priča o turbo folku i Ceci kao njegovoj paradigmi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:23 24.01.2015

...........

Novosađani, za Srpsku novu godinu, imali su, za razliku od mog bugarskog prijatelja, ambivalentniji odnos prema njoj.


Pa zar to nije normalno?

Za jedne (Bugare) ona je samo pevačica, zabavljačica, dopada im se to što ona radi, i baš ih briga ko joj je bio muž, ko je ona, čime se ona osim onoga što ih zabavlja bavila, jer šta god da je radila i šta god da radi, to se njih ne tiče, to radi nekom drugom, pa neka ti drugi gledaju šta s tim.
Oni stvarno nemaju razloga da se time bave.

A nekim Novosađanima je ona ( i ona lično, ne samo posredno preko muža) simbol kriminala, simbol zločina, bahatosti, simbol sistema vrenosti koji propagira vrednosti suprotne njihovim, pa mi izgleda sasvim logično da imaju nešto protiv kad država takvu ličnost, takav simbol, angažuje za bilo šta, pa i za doček nove godine.

Da li je grafit "Nije ovo Žitorađa" najsrećnije sročen način da se iskaže neslaganje, to je već drugo, i mnogo manje važno pitanje.
Ne verujem da ljudi koji su to napisali imaju išta protiv nekog anonimusa iz Žitorađe, da im smeta to što je Ceca iz Žitorađe, njima smeta to što je Ceca to što jeste pa odakle god bila.
A Žitorađin problem je što dovoljno mala da bi, osim Cece, imala i nekih drugih jakih asocijacija na nju, što je Ceca njen najjači brend, pa i ona, ni kriva ni dužna, nosi istu simboliku kao i Ceca.
emsiemsi emsiemsi 18:44 24.01.2015

Re: ...........

hoochie coochie man

...
Da li je grafit "Nije ovo Žitorađa" najsrećnije sročen način da se iskaže neslaganje, to je već drugo, i mnogo manje važno pitanje.
...

То није много мање важно питање.
То је, готово, нескривена мржња ауто-шовиниста, тог чудног, несрећног башибозука.
qqriq qqriq 18:51 24.01.2015

Re: ...........

A nekim Novosađanima

bilo ih izmedju 80000 i sto hiljada.


"Nije ovo Žitorađa"

čist fašizam

p.s.
da se razumemo odmah i zauvek: ne znam niti jednu cecinu pesmu, nikad znala, ne volim je uopšte, al uopšte, sa i bez politike, sa i bez pevanja, ona mi poslednja rupa na svirali kao i cela estrada o kojoj pojma nemam, ali je ova žena fenomen.baš sam mislila kako je nju nemoguće slomiti. američki fazon. takav se rodiš, makar i u žitoradji.
docsumann docsumann 18:54 24.01.2015

Re: ...........

emsiemsi
hoochie coochie man

...
Da li je grafit "Nije ovo Žitorađa" najsrećnije sročen način da se iskaže neslaganje, to je već drugo, i mnogo manje važno pitanje.
...

То није много мање важно питање.
То је, готово, нескривена мржња ауто-шовиниста, тог чудног, несрећног башибозука.


stani,čekaj, samo malo ... zar autošovinizam ne podrazumjeva da u Žitorađu neko napiše grafit "Nije ovo Žitorađa"?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:03 24.01.2015

Re: ...........

Ne verujem da ljudi koji su to napisali imaju išta protiv nekog anonimusa iz Žitorađe, da im smeta to što je Ceca iz Žitorađe, njima smeta to što je Ceca to što jeste pa odakle god bila.
A Žitorađin problem je što dovoljno mala da bi, osim Cece, imala i nekih drugih jakih asocijacija na nju, što je Ceca njen najjači brend, pa i ona, ni kriva ni dužna, nosi istu simboliku kao i Ceca.

Ako si ti član organizacije "Mlada Vojvodina", i ako si ovlašćen da govoriš u njihovo ime, onda ok.

Ako nisi, onda sve ovo smuti pa prospi. U pitanju je ozbiljan šovinizam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:07 24.01.2015

Re: ...........

То је, готово, нескривена мржња ауто-шовиниста, тог чудног, несрећног башибозука.


Ima i tog prizvuka, možda.
Može da se čita i prizvuk malograđanštine, mogu se razna značenja tu pročitati ili učitati, zato i rekoh da nije baš najsrećnije smišljen način, ali ipak je tu u prvom planu Ceca i stav da nije ona ta koja treba da o državnom trošku, takoreći u ime države, radi bilo šta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:17 24.01.2015

Re: ...........

Ako si ti član organizacije "Mlada Vojvodina", i ako si ovlašćen da govoriš u njihovo ime, onda ok.


A gde ti Krle vidiš da ja govorim u njihovo ime?
Ili nemam pravo ni da verujem ili ne verujem, jer napisah baš to, Ne verujem da ljudi......

Nego, pitam se (imam li pravo da se pitam?) da li bi mi dozovlio da verujem ako bih verovao u ono što se tebi dopada, pošto ti se ovo neverovanje ne dopada pa ga, vidim, osporavaš.

I što preskoči onaj deo o tome da mislim da je normalno da Bugarina baš briga što se Ceca slikala sa Legijom i Zvekijem, a da Noovsađanina i to po malo zanima, i da je onda u redu ono što tebe čudi, da novosađani imaju ambivalentan odnos prema Ceci.
Ili mišliš da svi treba da zaborave slike na kojima se društvance zabavlja?
Kad Bugarima ne smeta, što bi nama smetalo, jel da?

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:25 24.01.2015

Re: ...........

bilo ih izmedju 80000 i sto hiljada.


Kojih?
Onih kojima Ceca smeta ili onih koji Cecu vole?
A i šta ta brojka, bilo šta da predstavlja, govori o Ceci?
Ja mislim, ništa.
ali je ova žena fenomen.baš sam mislila kako je nju nemoguće slomiti


Opet ništa pozitivno o njoj.
Pre tragično nego nešto dobro.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:32 24.01.2015

Re: ...........

Ako si ti član organizacije "Mlada Vojvodina", i ako si ovlašćen da govoriš u njihovo ime, onda ok.


A gde ti Krle vidiš da ja govorim u njihovo ime?
Ili nemam pravo ni da verujem ili ne verujem, jer napisah baš to, Ne verujem da ljudi......

Nego, pitam se (imam li pravo da se pitam?) da li bi mi dozovlio da verujem ako bih verovao u ono što se tebi dopada, pošto ti se ovo neverovanje ne dopada pa ga, vidim, osporavaš.

I što preskoči onaj deo o tome da mislim da je normalno da Bugarina baš briga što se Ceca slikala sa Legijom i Zvekijem

Ja govorim i grafitima tzv "Mlade Vojvodine", a ti mi odgovaraš biografojom Cecinom.

Da sam drugosrbijanac sad bih ti rekao da je to tvoje "ali" antišarlijevsko i da se time relativizuje šovinizam.
qqriq qqriq 19:35 24.01.2015

Re: ...........

hoochie coochie man



obično ne ostajem dužna, osim onima koji sami sa sobom razgovaraju i sve im jasno.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:36 24.01.2015

Re: ...........

ali je ova žena fenomen.baš sam mislila kako je nju nemoguće slomiti


Opet ništa pozitivno o njoj.
Pre tragično nego nešto dobro.

Ne slažem se.

ja recimo, mislim da je Tompson, kao fenomen, jednoznačno odvratno tragičan.

Ceca je mnogo slojevitiji i zanimljiviji fenomen.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:58 24.01.2015

Re: ...........

Ja govorim i grafitima tzv "Mlade Vojvodine", a ti mi odgovaraš biografojom Cecinom.

Da sam drugosrbijanac sad bih ti rekao da je to tvoje "ali" antišarlijevsko i da se time relativizuje šovinizam.


Pa super, to mi potrvđuje moju doslednost, a lepo je to videti.

Da, baš kao što ne bih ubistva vadio iz konteksta karikatura, iako ih to ne opravdava, ni grafit ne bih vadio iz konteksta Cece i njenog koncerta, iako ga to ne opravdava.

A kako bi ti?
Segment po segment, jer ti je tako, trenutno, odgovara?
Ništa ni sa čim nema veze, karikature sa ubistvom, grafit sa koncertom, sve su to zasebne galaksije i povezivanje njih je relativizovanje?

Ili si neki drugi rezon pre neki dan primenjivao?
Kako određuješ kad koji biraš?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:59 24.01.2015

Re: ...........

obično ne ostajem dužna, osim onima koji sami sa sobom razgovaraju i sve im jasno.


Naučiš li bar nešto?
Pamtiš li?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:06 24.01.2015

Re: ...........

ja recimo, mislim da je Tompson, kao fenomen, jednoznačno odvratno tragičan.

Ceca je mnogo slojevitiji i zanimljiviji fenomen.


Znači bolja od Tompsona?
E, pa ako je tako....
Samo Tomspon i gori od njega su loši, svi drugi su super.

Ali ima gorih i od Tomspona, hajd da spustimo letvicu do njih pa da tako i Tompsona prevedemo u pozitivce.
Što baš na njemu, po kom kriterijumu, da povučemo liniju podele?

Milsim, Krle, malo mi klimavo ovo, Tompson je gori.
Šta me briga da li je Tomson gori, nije mi valjda on kriterijum.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:06 24.01.2015

Re: ...........


Ili si neki drugi rezon pre neki dan primenjivao?
Kako određuješ kad koji biraš?

Ne biram, kažem: da sam drugosrbijanac...srećom, nisam.
A kako bi ti?
Segment po segment, jer ti je tako, trenutno, odgovara?

Ne znam o kakvom trenutnom odgovaranju govoriš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 24.01.2015

Re: ...........

Ne znam o kakvom trenutnom odgovaranju govoriš.


O tome što grafit posmatraš izdvojeno iz konteksta koncerta, a on je tu zbog koncerta.
fijumau fijumau 20:08 24.01.2015

Re: ...........

da se razumemo odmah i zauvek: ne znam niti jednu cecinu pesmu, nikad znala, ne volim je uopšte, al uopšte, sa i bez politike, sa i bez pevanja, ona mi poslednja rupa na svirali kao i cela estrada o kojoj pojma nemam,

koja foliraža jbt...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:10 24.01.2015

Re: ...........

Milsim, Krle, malo mi klimavo ovo, Tompson je gori.
Šta me briga da li je Tomson gori, nije mi valjda on kriterijum.

Nije on kriterijum, no se nameće jer ga slobodarska javnost nepravedno i priglupo dovodi u vezu s Cecom,..odnosno pravi se ta lažna paralela između to dvoje muzičkih zvezda.

Tompson je gore od svega što postoji na srpskoj muzičkoj i "muzičkoj" sceni.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:12 24.01.2015

Re: ...........

da se razumemo odmah i zauvek: ne znam niti jednu cecinu pesmu, nikad znala, ne volim je uopšte, al uopšte, sa i bez politike, sa i bez pevanja, ona mi poslednja rupa na svirali

Ja znam mnoge pesme. Za neke mislim da su među najboljim stvarima svog žanra.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:15 24.01.2015

Re: ...........

jer ga slobodarska javnost nepravedno i priglupo dovodi u vezu s Cecom,


Ovo stoji.
I ja mislim da Tompson nema parnjaka u Srbiji, što je dobro, ali to ničim ne opravdava Cecu, a ona je tema bloga.
Ona je negativna pojava u Srbiji po svim kriterijumima i po svim slojevima (reče da je slojevit fenomen)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:35 24.01.2015

Re: ...........

Ne znam o kakvom trenutnom odgovaranju govoriš.


O tome što grafit posmatraš izdvojeno iz konteksta koncerta, a on je tu zbog koncerta.

Mislim da je grafit šovinistički u kom god kontekstu ga posmatrao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 24.01.2015

Re: ...........

Nebojsa Krstic
Ne znam o kakvom trenutnom odgovaranju govoriš.


O tome što grafit posmatraš izdvojeno iz konteksta koncerta, a on je tu zbog koncerta.

Mislim da je grafit šovinistički u kom god kontekstu ga posmatrao.


I ja imam problem sa tim grafitom, ali kad se stavi u konteskt koncerta onda imamo situaciju da biramo šta ostavlja jači utisak, sam koncert ili grafit o njemu.
Mislim da je koncert treba da bude u prvom planu.

Fenomen da imamo društvo u kome je Ceca, nesporni kriminalac, pripadnik kruga ljudi kojima se pripisuju najmonstruozniji zločini, prijatelj sa klanom koji je ubio premijera, popularna, taj fenomen je sam po sebi izrazito negativan, a kad se tome pridoda i činjenica država baš nju angažuje za nešto, onda to poprima zaista zabrinjavajuće razmere.
Opravdavati to, njeno angažovanje od strane države, popularnošću je neodgovorna demagogija, i jeftin ali ne i bezopasan populizam.
Lako je popularnu Cecu, koju je lako i uceniti, dovesti na trg i tako podići masama, a da li je to dobro?

Stavljanje grafita na prvo mesto po važnosti, izvlačiti ga iz konteksta Cece i svega što ona znači, je zapravo pokušaj skretanja pažnje sa pravog problema.

Da tog konteksta nema, da je takav grafit ispisan na koncertu Ere Ojdanića (a to je valjda taj rang kad je muzika u pitanju), da je tu pisalo nije ovo Užice, onda bi to imalo samo to značenje koje ti pripisuješ ovom grafitu.
Ali Ceca je ipak ne samo pevaljka i ne samo Žitorađanka, pa to daje sasvim drugi kontekst.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:30 24.01.2015

Re: ...........

Fenomen da imamo društvo u kome je Ceca, nesporni kriminalac, pripadnik kruga ljudi kojima se pripisuju najmonstruozniji zločini, prijatelj sa klanom koji je ubio premijera, popularna, taj fenomen je sam po sebi izrazito negativan, a kad se tome pridoda i činjenica država baš nju angažuje za nešto, onda to poprima zaista zabrinjavajuće razmere.

Pazi, ovde ulaziš na klizav teren.

Ona je fakat počinila nekakve protivzakonitosti o čemu govori to što je osuđena.

Međutim, koliko ja znam, tu je kaznu platila i odslužila.

Što znači da je ona sada slobodan građanin. Sve to drugo što joj ti zameraš spada u moralno-političku podobnost...to s kim se druži i slično. I sve bi to bilo veoma relevantno ako bi se Svetlana kandidovala za gradonačelnicu Novog Sada ili predsednicu Srbije. A sve je irelevantno za pevačicu narodne muzike.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:01 24.01.2015

Re: ...........

Pazi, ovde ulaziš na klizav teren.


Uopšte nije klizav.
To je zamka u koju ljudi često upadaju, da li je nešto dokazano van razumne sumnje, da li je nešto odrobijano, i slične pravničke kategorije, ali to ne mora da bude važno.

To može i mora da bude klizav teren i važno za onoga ko treba da pošalje ljude u zatvor, ali za onoga ko samo treba da donese lični sud o njima, njemu činjenica da je neko nešto ukrao, ubio, učinio nešto loše, nikada ne prestaje da bude relevantna.
To što je Ceca odrobijala nešto je ne čini dobrom osobom. Ona samo za to više neće ići u zatvor, ali je i dalje to što je bila, kriminalac i lopuža.
Ili
To što je Ceca nije osuđena za druženje sa Šiptarom i Legijom uopšte ne poriče činjenicu da se jeste družila.
A ko se druži sa tim šljamom i sam je šljam. Po mom sudu, na koji valjda imam pravo.
A kakav je tvoj stav po tom pitanju?
Kakav je onaj ko se druži sa njima, pa i ako je dobra riba i superpevačica (da ne raspravljamo sad da li je ona to, hajd neka jeste).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:15 24.01.2015

Re: ...........

Uopšte nije klizav.
To je zamka u koju ljudi često upadaju, da li je nešto dokazano van razumne sumnje, da li je nešto odrobijano, i slične pravničke kategorije, ali to ne mora da bude važno.


Ne treba da bude važno? Hm. Misliš, važnije je mišljenje blogera?

To može i mora da bude klizav teren i važno za onoga ko treba da pošalje ljude u zatvor, ali za onoga ko samo treba da donese lični sud o njima, njemu činjenica da je neko nešto ukrao, ubio, učinio nešto loše, nikada ne prestaje da bude relevantna.


...Pa zbog toga sudska odluka nije važna, nego mišljenje blogera?

To što je Ceca odrobijala nešto je ne čini dobrom osobom


Ne čini je ni dobrom, ni lošom. Ali blogeri o tome, siguran sam imaju TAČAN sud.

To što je Ceca nije osuđena za druženje sa Šiptarom i Legijom uopšte ne poriče činjenicu da se jeste družila.


Čeda Jovanović se družio s njima i nije nikad osuđen. No srećom on nije pevač.

A ko se druži sa tim šljamom i sam je šljam


Ako je neki od blogera šljam, da li su svi ostali takođe šljam?

A kakav je tvoj stav po tom pitanju?


Moj stav je suprotan od tvog.
milojep milojep 22:27 24.01.2015

Re: ...........

Čeda Jovanović se družio s njima i nije nikad osuđen. No srećom on nije pevač.



Kod Čede i pada cela koncepcija, jer taj seronja je lošiji od loše Cece deset puta! A upravo je on jedan od frontmena te 'urbane' Srbije koja gura prst u grlo kada se priča o Ceci!
I kad nam takav gmaz soli pamet o bitnim stvarima zašto bih jednu pevačicu stavljao na listu. A tim pre što se politički nije nikada direktno eksponirala (a nije da je ne bi želeli u stranci pa i onaj pomenuti seronja sve zajedno sa Karleušom)
qqriq qqriq 22:27 24.01.2015

Re: ...........

fijumau
20:08 24.01.2015 / *novo
Re: ...........
da se razumemo odmah i zauvek: ne znam niti jednu cecinu pesmu, nikad znala, ne volim je uopšte, al uopšte, sa i bez politike, sa i bez pevanja, ona mi poslednja rupa na svirali kao i cela estrada o kojoj pojma nemam,

koja foliraža jbt...



vid budale
qqriq qqriq 22:29 24.01.2015

Re: ...........

Pamtiš li?


tebe da pamtim i tvoje gluposti?
pali bre

qqriq qqriq 22:36 24.01.2015

Re: ...........

fijumau


i ti samo svratio, ccc

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:39 24.01.2015

Re: ...........

Ne treba da bude važno?


Piše ne mora a ne ne treba. :)
A ti mišljenje o ljudima donosiš samo na osnovu presuda, pravosnažnih svakakao?
Svako ko nije osuđen je anđeo božiji.
Nema baraba i bitangi van zatvorskih rešetaka?
Pa zbog toga sudska odluka nije važna, nego mišljenje blogera?


:)

Često ovde ljudima kažeš da su idioti.
Kako znaš kad nema sudske presude za to, a ni lekarskog nalaza?
Ne čini je ni dobrom, ni lošom. Ali blogeri o tome, siguran sam imaju TAČAN sud.


Ako nije tačan onda ti navedeš onaj koji je tačan.
Tako funkcioniše razgovor, na blogu i mimo bloga.
Pa hajd, koji sud je tačan.
Ceca je šljam koji se družio sa šljamom ili Ceca je jadna, plemenita, samohrana majka.
Čeda Jovanović se družio s njima i nije nikad osuđen. No srećom on nije pevač.


Malo se družio malo pljuvao po njima, ali ni to n emože da ga opere, ali ova tvoja se samo družila.
Šta tek nju može da opere.
Silikoni?
Ako je neki od blogera šljam, da li su svi ostali takođe šljam?

Ako se druže onda da.
Samo ja stvarno ne znam ni ko je šljam ni ko se s kim druži.
Moj stav je suprotan od tvog.

Da je onaj ko se sa šljamom druži plemenit čovek?
To je stav suprotan mom.
Ali ok, ljudi mogu da imaju i "čudne" stavove.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 24.01.2015

Re: ...........

tebe da pamtim i tvoje gluposti?
pali bre


Devojčice, a ko je tebe zvao ovde, pa sad raspaljuješ? :)
Vidi curo, ti si se zakačila za moj komentar, ne ja za tvoj, i sad ti meni kažeš da palim ?
Dobro, ajd :)

PS
pogubila si mi se nešto?
qqriq qqriq 22:53 24.01.2015

Re: ...........

ti si se zakačila za moj komentar

??????? au brate ???????

jel ti pratiš lajnu?
mada znam da nisi ovde samo svratio,
ne ti ne.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 24.01.2015

Re: ...........

jel ti pratiš lajnu?


Šta je problem devojko?

Ja napišem da nekim novosađanima nešto smeta, ti pomeneš neki cufru, ja pitam na šta se cifra odnosi i šta dokazuje, a ti, iz meni nejasnog razloga, najednom kreneš u neke kvažidosetke, da bi na kraju rekla pali.

Pogubila se jesi, ali stvarno mi je to poslednja briga na svetu.
Samo ti uživaj.

emsiemsi emsiemsi 23:07 24.01.2015

Re: ...........

hoochie coochie man
jer ga slobodarska javnost nepravedno i priglupo dovodi u vezu s Cecom,


Ovo stoji.
I ja mislim da Tompson nema parnjaka u Srbiji, što je dobro, ali to ničim ne opravdava Cecu, a ona je tema bloga.
Ona je negativna pojava u Srbiji po svim kriterijumima i po svim slojevima (reče da je slojevit fenomen)

Смараш !
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:11 24.01.2015

Re: ...........

Pa zbog toga sudska odluka nije važna, nego mišljenje blogera?


:)

Često ovde ljudima kažeš da su idioti.
Kako znaš kad nema sudske presude za to, a ni lekarskog nalaza?

Ne kažem često. Ne dovoljno često.

A i kad kažem, nije to medicinska dijagnoza, nego moja politička procena. Idiot je politička kategorija.
Malo se družio malo pljuvao po njima, ali ni to n emože da ga opere, ali ova tvoja se samo družila.

Ova vrsta razgovora savim ima smisla u slučaju ČJ jer je on političar koji se građanima nudi da obavlja javnu delatnost. U tom poslu važno je sve, pa i njegova lična biografija.

Kad su umetnici u pitanju, muzičari, pisci, slikari...to je sasvim irelevantno. Fransoa Vijon je bio lopov, probisvet, u današnjem žargonu - kriminalac. Da li to utiče na našu procenu njegovog dela?
qqriq qqriq 23:13 24.01.2015

Re: ...........

ti pomeneš neki cufru


Prva.
Ti se nadovežeš..



hoochie coochie man hoochie coochie man 23:26 24.01.2015

Re: ...........

Prva.
Ti se nadovežeš..


Ti prva a citiraš deo mog komentara?
Kako to leba ti?
Što kaže emsiemsi smaraš, al ajd da ti pokažem

qqriq
A nekim Novosađanima

bilo ih izmedju 80000 i sto hiljada.


"Nije ovo Žitorađa"

čist fašizam

p.s.
da se razumemo odmah i zauvek: ne znam niti jednu cecinu pesmu, nikad znala, ne volim je uopšte, al uopšte, sa i bez politike, sa i bez pevanja, ona mi poslednja rupa na svirali kao i cela estrada o kojoj pojma nemam, ali je ova žena fenomen.baš sam mislila kako je nju nemoguće slomiti. američki fazon. takav se rodiš, makar i u žitoradji.


I ko je tu prvi a ko se nadvezao?

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:30 24.01.2015

Re: ...........

A i kad kažem, nije to medicinska dijagnoza, nego moja politička procena.


A ja kad kažem šljam, šta je to, presuda ili dijagnoza?
Ili samo vrednosna procena?
Treba li za to neki dokument kojim se ta procena dokazuje?
qqriq qqriq 23:36 24.01.2015

Re: ...........

I ko je tu prvi a ko se nadvezao?


Hit!
U pravu si.......


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:38 24.01.2015

Re: ...........

U pravu si......

Jok, ti si.
qqriq qqriq 23:43 24.01.2015

Re: ...........

hoochie coochie man
U pravu si......

Jok, ti si.


Ostavljam te sad pobedniče, tebi tako najbolje.
A i meni.
Plus mi već jako DOSADNO.
blogovatelj blogovatelj 23:52 24.01.2015

Re: ...........

A sve je irelevantno za pevačicu narodne muzike.


To što ona peva nije narodna muzika.
Baš kao što ni Tendžrin Drim nisu bolji od Flojda.
urbana_gerila urbana_gerila 23:54 24.01.2015

Re: ...........

qqriq
hoochie coochie man



obično ne ostajem dužna, osim onima koji sami sa sobom razgovaraju i sve im jasno.



što, onda, izbegavaš hcm-a?
on zadovoljava prvi deo uslova, a spada u retke entitete neshvaćene i od sebe samih.
endemska vrsta - čovečija ribica, takorekuć.
emsiemsi emsiemsi 23:55 24.01.2015

Re: ...........

urbana_gerila
qqriq
hoochie coochie man



obično ne ostajem dužna, osim onima koji sami sa sobom razgovaraju i sve im jasno.



što, onda, izbegavaš hcm-a?
on zadovoljava prvi deo uslova, a spada u retke entitete neshvaćene i od sebe samih.
endemska vrsta - čovečija ribica, takorekuć.

Ал' је зато упоран до јаја !
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:58 24.01.2015

Re: ...........

što, onda, izbegavaš hcm-a?


đes gerilo?
Si to našo nekog da ti pomogne?
:)
urbana_gerila urbana_gerila 00:02 25.01.2015

Re: ...........

emsiemsi
urbana_gerila
qqriq
hoochie coochie man



obično ne ostajem dužna, osim onima koji sami sa sobom razgovaraju i sve im jasno.



što, onda, izbegavaš hcm-a?
on zadovoljava prvi deo uslova, a spada u retke entitete neshvaćene i od sebe samih.
endemska vrsta - čovečija ribica, takorekuć.

Ал' је зато упоран до јаја !


saglasan !
urbana_gerila urbana_gerila 00:04 25.01.2015

Re: ...........

hoochie coochie man
što, onda, izbegavaš hcm-a?


đes gerilo?
Si to našo nekog da ti pomogne?
:)



ma, jok, ne bih se ni mešao, nije to moj manir, nego sam pomislio da stvarno neće odgovoriti, napisao komentar, a tek posle video da je vaša ugodna prepiska nastavljena.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:09 25.01.2015

Re: ...........

ma, jok, ne bih se ni mešao, nije to moj manir, nego sam pomislio da stvarno neće odgovoriti, napisao komentar, a tek posle video da je vaša ugodna prepiska nastavljena.


Aha.
Pa dobro :)
jkt2010 jkt2010 02:11 25.01.2015

Re: ...........

hoochie coochie man
Fenomen da imamo društvo u kome je Ceca, nesporni kriminalac, pripadnik kruga ljudi kojima se pripisuju najmonstruozniji zločini, prijatelj sa klanom koji je ubio premijera, popularna
koja foliraža jbt...

Pada na pamet Frank Sinatra: nesporni kriminalac, pripadnik kruga ljudi kojima se pripisuju najmonstruozniji zločini, prijatelj sa klanom koji je ubio premijera

Doduše njegov klan nije ubio premijera nego predsednika..

I još mi pada na pamet da Ameri nisu koristili balet & operu da ostvare svetsku kulturnu dominaciju nego svoje Cece i Holivud.

Takodje pogledati kako Korejanci (počinju da) haraju Azijom. Ijopet se ne radi ni o baletu ni o operi ni o simfonijskim orkestrima...

U to ime, nadam se da će Ministarstvo kulture ubuduće da koncentriše to malo para na promociju i unapređivanju kvalitreta produkcije "turbo folka" i podrzavanje proizvodnje "srpskih serija". Ja bih tako, a ovu visoku kulturu bih ladno ostavio Francuzima. Ili hoochie coochie manovima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:16 25.01.2015

Re: ...........

jkt2010
hoochie coochie man
Fenomen da imamo društvo u kome je Ceca, nesporni kriminalac, pripadnik kruga ljudi kojima se pripisuju najmonstruozniji zločini, prijatelj sa klanom koji je ubio premijera, popularna
koja foliraža jbt...

Pada na pamet Frank Sinatra: nesporni kriminalac, pripadnik kruga ljudi kojima se pripisuju najmonstruozniji zločini, prijatelj sa klanom koji je ubio premijera

Doduše njegov klan nije ubio premijera nego predsednika..

I još mi pada na pamet da Ameri nisu koristili balet & operu da ostvare svetsku kulturnu dominaciju nego svoje Cece i Holivud.

Takodje pogledati kako Korejanci (počinju da) haraju Azijom. Ijopet se ne radi ni o baletu ni o operi ni o simfonijskim orkestrima...

U to ime, nadam se da će Ministarstvo kulture ubuduće da koncentriše to malo para na promociju i unapređivanju kvalitreta produkcije "turbo folka" i podrzavanje proizvodnje "srpskih serija". Ja bih tako, a ovu visoku kulturu bih ladno ostavio Francuzima. Ili hoochie coochie manovima.

Unfuckable Unfuckable 03:00 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

Ona je fakat počinila nekakve protivzakonitosti o čemu govori to što je osuđena.
Međutim, koliko ja znam, tu je kaznu platila i odslužila.



Krle, a čije joj je to pravosuđe namaklo simboličnu nanogicu bez daljeg prčkanja po znatnom minulom radu?

Ja znam mnoge pesme. Za neke mislim da su među najboljim stvarima svog žanra.

ovo je tek žestok ofsajd:
jel ti to hoćeš da kažeš da je Cekana talentovani autor "najboljih stvari"?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:11 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

Ja znam mnoge pesme. Za neke mislim da su među najboljim stvarima svog žanra.

ovo je tek žestok ofsajd:
jel ti to hoćeš da kažeš da je Cekana talentovani autor "najboljih stvari"?

Teško da ti i ja možemo da pričamo o muzici u koju se ti razumeš mnogo bolje od mene.
bene_geserit bene_geserit 04:30 25.01.2015

Re: ...........

jkt2010
hoochie coochie man
Fenomen da imamo društvo u kome je Ceca, nesporni kriminalac, pripadnik kruga ljudi kojima se pripisuju najmonstruozniji zločini, prijatelj sa klanom koji je ubio premijera, popularna

Pada na pamet Frank Sinatra: nesporni kriminalac, pripadnik kruga ljudi kojima se pripisuju najmonstruozniji zločini, prijatelj sa klanom koji je ubio premijera
Doduše njegov klan nije ubio premijera nego predsednika.

Objasnise vec ljudi koliko je besmisleno traziti moralnu podobnost kod umetnika (ili pevaljki), nego meni izmice jedna stvar:
Kako se niko ne bavi time sto se iz budzeta grada placaju razni zabavljaci (podobni ili nepodobni, oni koji se svidjaju jednima ili drugima) da "uvelicavaju" doceke novih godina i sl.
Meni je to potpuno nenormalno.
Valjda gradski politicari treba da se bave stvarima kao sto su komunalije, lokalna infrastruktura, resavanje saobracajnog problema, kvalitetom skolstva i zdravstva na nivou grada, kolicinom kriminala u gradu, i sl. a ne da daju narodu jeftine zamene u vidu igara.
Bonner Bonner 09:24 25.01.2015

Re: ...........

Nebojsa Krstic

...
Ona je fakat počinila nekakve protivzakonitosti o čemu govori to što je osuđena.

Međutim, koliko ja znam, tu je kaznu platila i odslužila.
...


Odsluzila ona drzavi kaznu pa je red da se drzava sada njoj oduzi. Davanjem kakvog koncerta za kakvu Novu Godinu za kakve Eure i tome slicno.

Davno je Nusic sve to opisao.

qqriq qqriq 11:39 25.01.2015

Re: ...........

Ja znam mnoge pesme. Za neke mislim da su među najboljim stvarima svog žanra.


tek sad videla. šta da ti kažem a da se ne ponovim.



i kad ja volim, recimo recimo, onaj vašar od flojda pa matorog the bossa, o kešu da i ne govorimo a kris martin maznut,ccc



edit: sam VRH zaboravila, Džegera&Stonse!
Unfuckable Unfuckable 14:18 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

Teško da ti i ja možemo da pričamo o muzici u koju se ti razumeš mnogo bolje od mene.


khm, pa reko' samo da pitam, da raščistim nedoumicu:
ako ti se već pesma dopada, da li je to zbog Cecine vanserijske interpretacije ili možda zato što ju je opravio neko talentovan, Oliška recimo?

Uzgred, žao mi je što nisi odgovorio ono oko pravosuđa u koje se svakako bolje razumeš od mene.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:35 25.01.2015

Re: ...........

takav se rodiš, makar i u žitoradji.

Nema veze gde se rodiš. Ima veze za šta se prikačiš, za silne pare sumnjivog porekla. Zažmuriš na poreklo, jer ako ne zažmuriš ostaneš na stolovima ibarske magistrale. Oni koji je ne vole joj to pamte. Bugare baš briga, nije Bugarskom harao njen izbor.
qqriq qqriq 18:41 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

Uzgred, žao mi je što nisi odgovorio ono oko pravosuđa u koje se svakako bolje razumeš od mene.


ja ću da ti odgovorim: ko jednom odsluži kaznu, it's over.
ona je nosila tu nanogicu a i neku veliku kintu morala da plati, a sudilo joj pravosudje malovićkino. znaš ti, zna krle, znam ja, znamo svi. da li je na visinu i formu kazne uticao nekako dačić, tada koalicioni partner i ministar policije, nikada nećemo znati. ili možda hoćemo, jednog lepog dana.
opet, kao pravnik da kažem i tebi i onoj budali boneru koja proziva novi sad što je osudjenoj platio koncert, da to znači dve stvari: ladno biste, da vas tuži, obojica izgubila na sudu za prozivku.
ali vama smeta opet i opet to fakin pevanje na javnom mestu za fakin eure ( jebeš koncerte, sedi kući i heklaj a pevaj u kupatilu, jer ti srpski narod, i svi drugi narodi, nikada neće oprostiti što ti zloglasni arkan bio muž a i ti nisi ništa bolja i tome slično), drugim rečima vi je, iako je uredno, u r e d n o odslužila kaznu po presudi malovićkinog pravosudja, progonite i to - doživotno.
ma na lomaču, šta tu ima dalje da se misli i priča.
druga stvar: da li je uzdržanost Siniše Malog da priredi koncert njen ili ma koga drugog dokaz da je on baš kul i ono - sedi pet?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:42 25.01.2015

Re: ...........


Pada na pamet Frank Sinatra:

Dok se priča o Ceci!
Zanimnjive asocijacije budI ova Ceca, stvarno.

Ako misliš na atentat na Kenedija, baš me zanima da li bi čak i Sinatra imao karijeru posle slika sa Osvaldom, da su takve postojale.

Cecine veze za ubicama su najdirektinije i najnespornije moguće.
Ne znam da li je Sinatra tako direktno i tako nesporno bio umešan u atentat, a drugo, važnije, i da jeste, znači li to da ono što Amerikanci rade samo treba prepisati?
Ko smo mi da imamo svoje mišljenje, ko smo mi da nam se nešto ne sviđa kad Ameri kažu drugačije.
I još mi pada na pamet da Ameri nisu koristili balet & operu da ostvare svetsku kulturnu dominaciju nego svoje Cece i Holivud.

Takodje pogledati kako Korejanci (počinju da) haraju Azijom. Ijopet se ne radi ni o baletu ni o operi ni o simfonijskim orkestrima


S Cecom u nove pobede!

U to ime, nadam se da će Ministarstvo kulture ubuduće da koncentriše to malo para na promociju i unapređivanju kvalitreta produkcije "turbo folka" i podrzavanje proizvodnje "srpskih serija". Ja bih tako, a ovu visoku kulturu bih ladno ostavio Francuzima. Ili hoochie coochie manovima.


E ovo je stvarno zanimnnivo, mora se priznati
vredi ponoviti

nadam se da će Ministarstvo kulture ubuduće da koncentriše to malo para na promociju ................ "turbo folka"
To je valjda znači i turbo folk u vriće, turbo folk od malih nogu?
Nešto poput onoga kad se dresirane devojčice, obučene kao starlete, vrte i uvijaju dok pevaju pesme sa aluzijama na seks?
Ah, da, i toga ima u Americi, znači super je.

I sve što nije to je "visoka kultura", naravno.

qqriq qqriq 18:46 25.01.2015

Re: ...........

Nema veze gde se rodiš


malo ti krivo što ti nisi napisala: takav se rodiš, makar i u žitoradji.
jel to?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:54 25.01.2015

Re: ...........

malo ti krivo što ti nisi napisala: takav se rodiš, makar i u žitoradji.
jel to?

Meni nije, al tebi izgleda jeste kad čitaš nenapisano.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:56 25.01.2015

Re: ...........


E ovo je stvarno zanimnnivo, mora se priznati
vredi ponoviti

nadam se da će Ministarstvo kulture ubuduće da koncentriše to malo para na promociju ................ "turbo folka"
To je valjda znači i turbo folk u vriće, turbo folk od malih nogu?
Nešto poput onoga kad se dresirane devojčice, obučene kao starlete, vrte i uvijaju dok pevaju pesme sa aluzijama na seks?
Ah, da, i toga ima u Americi, znači super je.

Turbo folk je jedan od retkih izvoznih proizvoda Srbije. Kome se to ne dopada, izvinjavam se, ali je tako.

E sad je pitanje šta raditi oko te nesporne činjenice. Zatrti ga, prepustiti onom Breninom harmonikašu, ili nešto treće?
Unfuckable Unfuckable 19:01 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

vi je, iako je uredno, u r e d n o odslužila kaznu po presudi malovićkinog pravosudja, progonite i to - doživotno.


jok sestro, stativa: ja je uopšte ne progonim, samo sam par pitanja postavio Krlu.
Meni cekana ne smeta, ko voli nek izvoli.
Evo, Krlu se dopadaju muzički uradci, molim fino - voli čovek, izvežbano uho prepoznaje kvalitet.
I dan danas, u svrhu ekstremne psiho-tijelovežbe pod nazivom "devedesete", ponekad pustim ono njeno gostovanje (sa pok.gospodinom arkanom) kod pok. gospodina minimaksa.
Mislim da bi to trebalo redovno da primenjujemo u pravilnim vremenskim intervalima, lekovito je.

A onaj "akcident" sa ogrlicom (mislim, pazi - siroticu su i tada progonili, užas) - ispario s interneta!
Ponukan vanrednim pregnućem blogera ovdašnjeg, Peggie, poželeh da doprinesem i ja kvalitetnoj diskusiji, kad ono - nema.... nemogudaveeeerujem!?

Uzgred, to oko pravosuđa mi je mnogo simpatično: utajiš neke zilione, mi kao dignemo halabuku, ti kao platiš malo gde i koliko treba, odslužiš simboliku na gajbi i ne sme više niko da te dira.
Meni zvuči kao win/win, sasvim zgodno propiranje ručica ali skroz kapiram da će neka aktivistkinja pronaći materijala za odbranu duha, dela i tijela Vaskolike Mučenice
qqriq qqriq 19:04 25.01.2015

Re: ...........

Meni nije, al tebi izgleda jeste kad čitaš nenapisano.


sve u redu i pod kontrolom, majke mi

qqriq qqriq 19:09 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

Uzgred, to oko pravosuđa mi je mnogo simpatično: utajiš neke zilione, mi kao dignemo halabuku, ti kao platiš malo gde i koliko treba, odslužiš simboliku na gajbi i ne sme više niko da te dira.




Uzgred, pravo je mnogo zajebano. I retko ima veze s pravednošću.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:11 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

Ona je fakat počinila nekakve protivzakonitosti o čemu govori to što je osuđena.
Međutim, koliko ja znam, tu je kaznu platila i odslužila.

Krle, a čije joj je to pravosuđe namaklo simboličnu nanogicu bez daljeg prčkanja po znatnom minulom radu?

Ne razumem pitanje. pa švajcarsko, valjda.
Ja znam mnoge pesme. Za neke mislim da su među najboljim stvarima svog žanra.

ovo je tek žestok ofsajd:
jel ti to hoćeš da kažeš da je Cekana talentovani autor "najboljih stvari"?

Šta je ofsajd?

Njene stvari, to znači pesme koje izvodi. Ona nije kantautor, koliko znam. A među autorima ima mnogih. Neša Japanac, recimo, jedan od najboljih muzičara s kojima sam ja imao prilike da radim...Oliver Mandić, Marina & Futa, Mili,...ja sve te ljude znam iz svog muzičkog života i mislim da su odlični, najbolji u tom žanru...Šta ti u stvari pitaš?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:12 25.01.2015

Re: ...........

sve u redu i pod kontrolom, majke mi

Onda, odlično
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:14 25.01.2015

Re: ...........

Turbo folk je jedan od retkih izvoznih proizvoda Srbije.


Nije bre jedini.
I zemunski klan je bio uspešan srpski brend, trebalo je i to negovati, ako je nebitno šta je to zapravo.
E sad je pitanje šta raditi oko te nesporne činjenice. Zatrti ga, prepustiti onom Breninom harmonikašu, ili nešto treće?


Ne treba ga zatirati, ali ga ne treba ni forsirati, posebno ne tako što će se osuđivanim kriminalcima i nespornim prijateljima ubica, plaćati da pevaju.

Jasno je da je ta oblast specifična i da tu nema mesta nekom čistunstvu, ali neke granice moraju i tu da postoje.
Branimir Đokić, takođe ima putera na glavi, i on je valjda hapšen u Sablji, valjda i Aca Lukas (nisam siguran za Sablju ali ima i on neke veze sa nekim kriminalom) a i pored toga bi bilo preterano njih tretirati kao što bi Ceca morala da bude tretirana.
Ona je specifična, ona je sve granice prešla, i žmuriti na sve to je poruka da onaj ko ima para i ko je popularan može šta hoće, da za njega ne važe ni zakonske ni moralne norme.

A da li bi turbo folk, ako je njegov opstanak tako bitan za Srbiju, propao kada bi država rekla, Ceca, zato što je Ceca, zato što ima biografiju kakvu ima, ne može da peva nigde iza čega stoji država na ma kom nivuo?
Unfuckable Unfuckable 19:27 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

Njene stvari, to znači pesme koje izvodi. Ona nije kantautor, koliko znam. A među autorima ima mnogih. Neša Japanac, recimo, jedan od najboljih muzičara s kojima sam ja imao prilike da radim...Oliver Mandić, Marina & Futa, Mili,...ja sve te ljude znam iz svog muzičkog života i mislim da su odlični, najbolji u tom žanru...Šta ti u stvari pitaš?


pa tomireci, qme! Pobio si sve zakone fizike uskačući sam sebi u usta u ciglo dve rečenice, ali nema veze
Dakle, tebi se u stvari sviđaju Oliškine, Milijeve, Nešine i Futine pesme.
To nisu njene pesme, ona ih je samo kupila.

E sad, zašto je baš ovih dana bitno uzdizati, "braniti" i "rehabilitovati" cekanu (koja, haj' se ne lažemo, nikad nije bila "jača" - za Božić istovremeno koncerti i na rts1 i na pinku, dakle ono kompenzacija u fulu) - to je zaista zanimljivo za posmatrati
qqriq qqriq 19:27 25.01.2015

Re: ...........

Onda, odlično


Bonner Bonner 19:40 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

qqriq

...
opet, kao pravnik da kažem i tebi i onoj budali boneru koja proziva novi sad što je osudjenoj platio koncert, da to znači dve stvari: ladno biste, da vas tuži, obojica izgubila na sudu za prozivku.
...


Pises budalastine i izmisljas, da ne kazem podmeces.

U svakoj iole uredjenoj drzavi se zna gde idu drzavne pare (pare poreskih obveznika) i ko moze da ima veze sa drzavom. Osudjivana lica najcesce imaju problem, u nekim drzavama je i zakonima zabranjeno da ucestvuju u bilo kakvim poslovima sa drzavom. A pevanje na trgu za pare iz drzavne kase je drzavni posao ili posao sa drzavom (sklapaju se nekakvi ugovori o radu i tome slicno). I tu je tacka.

I kod nas postoje uslovi, ili su barem postojali, za ne znam rad u drzavnoj sluzbi da nisi osudjivan itd. O tome se radi.

Nigde nisam napisao da treba da joj se zabrani da peva ili bilo sta slicno. Ona je nesporno vrlo uspesna u poslu kojim se bavi. Ima publiku, ima nastupe, radi, sve je to ok.

Ali definitivno ima i background koji je vrlo tezak, opterecujuci i to je nesporno.

emsiemsi emsiemsi 19:50 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

qqriq
Uzgred, to oko pravosuđa mi je mnogo simpatično: utajiš neke zilione, mi kao dignemo halabuku, ti kao platiš malo gde i koliko treba, odslužiš simboliku na gajbi i ne sme više niko da te dira.




Uzgred, pravo je mnogo zajebano. I retko ima veze s pravednošću.

Глупости !
Ако би било тако, онда боље да га и нема.
qqriq qqriq 19:55 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

U svakoj iole uredjenoj drzavi se zna gde idu drzavne pare (pare poreskih obveznika) i ko moze da ima veze sa drzavom. Osudjivana lica najcesce imaju problem, u nekim drzavama je i zakonima zabranjeno da ucestvuju u bilo kakvim poslovima sa drzavom. A pevanje na trgu za pare iz drzavne kase je drzavni posao ili posao sa drzavom (sklapaju se nekakvi ugovori o radu i tome slicno). I tu je tacka.


lupetaš al ok: baci tuzbu na papir.
Bonner Bonner 20:13 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

qqriq


lupetaš al ok: baci tuzbu na papir.


Kakvu tuzbu, kakvi papiri, o cemu bulaznis sve vreme?!

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:23 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

pa tomireci, qme! Pobio si sve zakone fizike uskačući sam sebi u usta u ciglo dve rečenice, ali nema veze
Dakle, tebi se u stvari sviđaju Oliškine, Milijeve, Nešine i Futine pesme.
To nisu njene pesme, ona ih je samo kupila.

Ovo što pišeš nije inteligentna debata, već naterivanja maka na konac, što je dosadno.

Cecine pesme su njene onoliko koliko su pesme Frenka Sinatre njegove. Jasno je da se ne misli da su ih oni komponovali.
Unfuckable Unfuckable 20:47 25.01.2015

Re: svi u Rehabilitaciju!

skrušeno se izvinjavam na neinteligenciji i dosadi.

Moram da priznam da mi je, ovako tupavom, malo nelogično veličanje "nečije pesme" iako svi jako dobro znamo da tu nema ni "a" od autorstva.
Manje bi se naterivao mak na konac (i možda malo više inteligencije isplivalo, ko će ga znati?) da si recimo pohvalio cekaninu interpretaciju...pojavu, vladanje publikom...štagod
- iza toga može da dođe samo ona o ukusima, i tačka.

Ovako, nakon insistiranja na "njenim pesmama", u kolariću-paniću slalomu kroz bespuća tih tridesetak slova srpske azbuke, nije ni čudo da se - ne samo ili ne nužno tvoja - inteligencija nalazi malo povređenom.

No kako god bilo (hajde da ostavimo mak i konac po strani) - meni je to nešto "drugo" što lagano isplivava tokom ove diskusije, daleko zanimljivije (ma kako peckalo) za posmatranje, napisah to već ali ne smeta da ponovim:

gde bre i otkuda baš sad - kada Srpska Majka 1a (broj 1 je recimo bila Dafina) nikad jača i prisutnija nije bila - dakle otkud baš sad ta težnja za Odbranom i Zaštitom (ničim zaista ugroženog, aj se ne lažemo) Lika, Dela i Tijela?

Vratolomni - do or die - skok u poslednji vagon zahuktalog brzog voza Neo Rehabilitacije, koji već godinu i po besomučno juri u krug po srpskim televizijama, novinama i sajtovima, objavljujući poslednji poziv (poštovaniputniciočitajtevašukartuuuu) za one malo manje odlučne ili sporije u razmišljanju.
qqriq qqriq 21:45 25.01.2015

Re: pipo krlo inzagi


Bonner
20:13 25.01.2015
Re: pipo krlo inzagi
qqriq


lupetaš al ok: baci tuzbu na papir.


Kakvu tuzbu, kakvi papiri, o cemu bulaznis sve vreme?!


O ovom:

Sav taj Cecin background je nesporno vrlo tezak i problematican da bi se sve to samo tako pobrisalo i pozaboravljalo. Ona je nesporno i sama delimicno i zrtva. Ali je pre svega osudjivano lice. I kao takvo vrlo je problematicna praksa da se takvom licu daju "drzavni" poslovi odnosno novac poreskih obveznika. U tome je pre svega problem.

p.s.
tebi do kinte, kakva ceca! pa gradonačelnik Novog Sada je advokat, vidi s njim kako se usudio da krši zakon. još bolje: obrati se Zaštitniku gradjana, to je sad u modi.

p.s.2
ako ne možeš da se kontrolišeš, a vidim da ne možeš, pripazi: vezaće te na ledja.
i popi nešto, ali jako jače najjače, valjaće ti.

p.s.3
MRZI me dalje s tobom. Mnogo si neotesan.
A i pobedila MI partija u Grčkoj pa bih se time bavila.
jkt2010 jkt2010 00:19 26.01.2015

Re: ...........

hoochie coochie man

Pada na pamet Frank Sinatra:

baš me zanima da li bi čak i Sinatra imao karijeru posle slika sa Osvaldom, da su takve postojale.

Ako misliš da je tu Osvald bio nešto mnogo bitan onda sigurno misliš i da auto ne može da ide kad mu iščili mirišljava jelkica?

A kolko sam upoznat, da Sinatra nije imao kolko hoćeš veze sa najgorom mafijom, nikad ne bi ni imao karijeru.
Ah, da, i toga ima u Americi, znači super je.
Nije super zato što ima u Americi nego zato što to narod hoće da plati da gleda.

Ajd dogodine probaj na jedan trg Cecu a na drugi hor OŠ "Sonja Marinković"; Ja ću štand sa pivom i klopom na ovaj prvi trg, a ti?

Nego da te pitam: šta misliš kad će u Srbiji pravljenje para da prestane da bude sramota?
jkt2010 jkt2010 00:24 26.01.2015

Re: ...........

bene_geserit
Kako se niko ne bavi time sto se iz budzeta grada placaju razni zabavljaci (podobni ili nepodobni, oni koji se svidjaju jednima ili drugima) da "uvelicavaju" doceke novih godina i sl.
Meni je to potpuno nenormalno.

Pa valjda im je posao i da podstiču biznis, da ubiraju veće poreze i takojto? Ako je na tom trgu bilo 100,000 ljudi (kao što neki izvori tvrde), ako je svaki potrošio po 5 evra, pa to je već preko 100 soma evra u porezima - a Cecu platili 50.

Znači, dobra lokalna vlast radi što i dobar ugostitelj: zabavlja goste da bi više trošili da bi im više para uzeo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:39 26.01.2015

Re: ...........

Ako misliš da je tu Osvald bio nešto mnogo bitan


A ako ti misliš da je Sinatra tu mnogo bitan onda ti znaš mnogo više od ostalog dela čovečanstva.

Veze sa mafijom su nesporne, ali, rekoh već, a na to me je podstaklo upravo tvoje pominjaje Sinatre, nema mesta čistunstvu ovde, ali mesta nekim granicama mora da bude.
A ako ih Ceca nije prešla onda one stvarno ne postoje.
Šta je gore od ovoga što je Ceca radila?
Samo najdirektnije ubistvo.
Nije super zato što ima u Americi nego zato što to narod hoće da plati da gleda.


Neka plaća i neka gleda, ali ne mora država "sa ono malo para što odvaja za kulturu" baš to da forsira.

Ajd dogodine probaj na jedan trg Cecu a na drugi hor OŠ "Sonja Marinković"; Ja ću štand sa pivom i klopom na ovaj prvi trg, a ti?


Pa da ukinemo onda hor?
Nema para, ne mogu pljeske da se prodaju, što njima davati "to malo para"


šta misliš kad će u Srbiji pravljenje para da prestane da bude sramota?


A šta ti misliš, kad će u Srbiji prestati da važi kriterijum uspostavljen devedesetih, čini mi se: Ima para-znači snašao se - znači sposoban-znači dobar.

Ne radi se ovde o gadljivosti na pare, o preziranju bogatih, radi se o tome da Cecine pare ne mogu biti pokriće za njenu biografiju.



jkt2010 jkt2010 01:44 26.01.2015

Re: ...........

hoochie coochie man

Neka plaća i neka gleda, ali ne mora država "sa ono malo para što odvaja za kulturu" baš to da forsira.

Ne glasa narod samo na izborima. Glasa i kad njih 100,000 dodje da gleda Cecu a glasa i kad vas 10 odete da gledate hor.
Pa da ukinemo onda hor?

Pa da ne ukinemo ništa. Ali na trg ajde ipak da dovedemo Cecu a ne hor. Ko bi da uradi obratno sa njim nešto nije u redu pravo da ti kažem jer narod (uklj. Slovence i ostale turiste) glasa 10,000 : 1 za Cecu. Prosto zar ne?
freehand freehand 01:51 26.01.2015

Re: ...........

jkt2010
bene_geserit
Kako se niko ne bavi time sto se iz budzeta grada placaju razni zabavljaci (podobni ili nepodobni, oni koji se svidjaju jednima ili drugima) da "uvelicavaju" doceke novih godina i sl.
Meni je to potpuno nenormalno.

Pa valjda im je posao i da podstiču biznis, da ubiraju veće poreze i takojto? Ako je na tom trgu bilo 100,000 ljudi (kao što neki izvori tvrde), ako je svaki potrošio po 5 evra, pa to je već preko 100 soma evra u porezima - a Cecu platili 50.

Znači, dobra lokalna vlast radi što i dobar ugostitelj: zabavlja goste da bi više trošili da bi im više para uzeo.

Sve si u pravu, sem što se ja nikako ne bih kladio da je lokalna vlast u stanju da na taj način domisli takvu računicu.
Eventualno ako lordmer ima monopol na prodaju mlevenih i malo nagorelih mrtvih krava što plutaju rekama i pivo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:03 26.01.2015

Re: ...........

Ali na trg ajde ipak da dovedemo Cecu a ne hor.


A npr Lepu Brenu, Super Sneki, Cakanu, i tako te umetnice?
Ne može, mora samo Ceca?

Onaj ko i pored svega bira baš Cecu ne bira samo pevaljku, jer pevaljki ima kolko ti duša ište, i sisastijih i guzatijih, raznih fela i dimenzija, al samo je Ceca simbol.
Simbol devedesetih, simbol vrednosti "snašao se", simbol Vučićevih autentičnih prirode i svetonazora, ona je bunt protiv onoga čemu proklamovano Srbija teži.
I taj bunt je presudan, samo se nema hrabrosti da se to prizna nego se pričaju bajke o Ceci umnetnici, Ceci nevinašcu, i krije se iza navodne narodne volje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:12 26.01.2015

Re: ...........

Ali na trg ajde ipak da dovedemo Cecu a ne hor.


A npr Lepu Brenu, Super Sneki, Cakanu, i tako te umetnice?
Ne može, mora samo Ceca?

Mogu, samo će te druge umetnice na trg da privuku manje sveta nego hor OŠ "Sonja Marinković"
emsiemsi emsiemsi 21:08 26.01.2015

Re: ...........

hoochie coochie man
Ali na trg ajde ipak da dovedemo Cecu a ne hor.


A npr Lepu Brenu, Super Sneki, Cakanu, i tako te umetnice?
Ne može, mora samo Ceca?

Onaj ko i pored svega bira baš Cecu ne bira samo pevaljku, jer pevaljki ima kolko ti duša ište, i sisastijih i guzatijih, raznih fela i dimenzija, al samo je Ceca simbol.
Simbol devedesetih, simbol vrednosti "snašao se", simbol Vučićevih autentičnih prirode i svetonazora, ona je bunt protiv onoga čemu proklamovano Srbija teži.
I taj bunt je presudan, samo se nema hrabrosti da se to prizna nego se pričaju bajke o Ceci umnetnici, Ceci nevinašcu, i krije se iza navodne narodne volje.

Појма немаш !
Тлапње и општа коњуктурна места !
Цецу иду да слушају зато што им је то врх --- јебе им се за симболе и 90-те !
ПС. Није ваљда да си помислио да ја слушам Цецу !?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 26.01.2015

Re: ...........

јебе им се за симболе и 90-те !


Baš kao i meni šta ti slušaš.


I ne pričam o tima koji je slušaju, i za njih mi se kao i za tebe..... šta slušaju.
Pričam o ovima koji kažu da je u redu da država plaća Cecu, jer ona nema ništa sa Arkanovim oružjem, sa Đinđićevim ubicama, sa utajom poreza...
Ugedni građanin jebote. Možda je treba proglasiti za i počasnog.
A zapravo ološ nad ološima.
pnbb pnbb 21:56 26.01.2015

Re: ...........

O tome što grafit posmatraš izdvojeno iz konteksta koncerta, a on je tu zbog koncerta.

Mislim da je grafit šovinistički u kom god kontekstu ga posmatrao.


ma jok bre... sve je to deo stare jebo vas voz koji vas ovde dov'o zvake...
nistya strasno, ima toga i kod balasevica

mos misliti
pnbb pnbb 22:10 26.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

Nebojsa Krstic
Ja znam mnoge pesme. Za neke mislim da su među najboljim stvarima svog žanra.

ovo je tek žestok ofsajd:
jel ti to hoćeš da kažeš da je Cekana talentovani autor "najboljih stvari"?

Teško da ti i ja možemo da pričamo o muzici u koju se ti razumeš mnogo bolje od mene.

na stranu poznavanje materije, nesto ne verujem da je ona autor texta ili muzike ijednog od svojih hitova. dakle reko bih da govoris samo o njenim voklanim mogucnostima neverovatne boje glasa..ili kako vec bese..
a i tu ako cemo posteno nije za neku fascinaciju
pnbb pnbb 22:24 26.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

--pardon vidim da je vec otislo na tu stranu... malo sam se zaneo u pravednom gnevu
pnbb pnbb 22:27 26.01.2015

Re: pipo krlo inzagi

-- a i ovo prethodno ..uzas..
dvaput u istom blogu
freehand freehand 18:55 24.01.2015

Nego

... stvarno mi nikad nije bio jasan osnov tog ujvidečkog elitističkog pristupa gde seljober sa adekvatnim mestom rođenja u ispravama na druge gleda sa nekakve visine, kao da ono "srpska Atina" ima ikakve veze sa bilo čime? Pa se onda "dođoš" po potrebi prešalta na "Žitorađa" mod, kao da provincija nije stvar mentalnog sklopa a ne geografski pojam i kao da Žitorađa nije metropola za palančane koji se lože na svoje Frajle iz Garavog sokaka?!
Realno, ako bi me neko naterao da biram između Cece i ovoga što sam u prethodnoj rečenici pomenuo - a oduzeo mi mogućnost samoubistva - pa jebi ga. Ceca.
docsumann docsumann 18:58 24.01.2015

Re: Nego

Realno, ako bi me neko naterao da biram između Cece i ovoga što sma u prethodnoj rečenici pomenuo - a oduzeo mi mogućnost samoubistva - pa jebi ga. Ceca.


ako sam te dobro razumio - ti između Frajli i Cece biraš Cecu?
freehand freehand 19:03 24.01.2015

Re: Nego

docsumann
Realno, ako bi me neko naterao da biram između Cece i ovoga što sma u prethodnoj rečenici pomenuo - a oduzeo mi mogućnost samoubistva - pa jebi ga. Ceca.


ako sam te dobro razumio - ti između Frajli i Cece biraš Cecu?

Skrušeno i ponizno priznajem: da.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:05 24.01.2015

Re: Nego

ako sam te dobro razumio - ti između Frajli i Cece biraš Cecu?

U al vam je dilema!

Ja između Pink Floyda i Cece biram Cecu.
docsumann docsumann 19:09 24.01.2015

Re: Nego

Nebojsa Krstic
ako sam te dobro razumio - ti između Frajli i Cece biraš Cecu?

U al vam je dilema!

Ja između Pink Floyda i Cece biram Cecu.


ja sam beli listić
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:09 24.01.2015

Re: Nego

Skrušeno i ponizno priznajem: da.

nemaš frke, i ja mislim da je ceca (i čitava ta produkcija oko nje) za frajle,garavi sokak ili ritam nereda - čist pink floyd:)
freehand freehand 19:10 24.01.2015

Re: Nego

Nebojsa Krstic
ako sam te dobro razumio - ti između Frajli i Cece biraš Cecu?

U al vam je dilema!

Ja između Pink Floyda i Cece biram Cecu.

Ja između tebe i Cece biram ce-ce. Blažen je san.
emsiemsi emsiemsi 19:16 24.01.2015

Re: Nego

Nebojsa Krstic
ako sam te dobro razumio - ti između Frajli i Cece biraš Cecu?

U al vam je dilema!

Ja između Pink Floyda i Cece biram Cecu.

Ниси ти ни луд ! (да не би да се малчице омрсиш ?)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana