Politika

Jelena u zemlji čuda

Nebojsa Krstic RSS / 31.01.2015. u 16:21

 

 

Vest da će Jelena Trivan preuzeti kormilo "Službenog glasnika" dobra je iz nekoliko razloga. Pre svega, znam je lično, sarađivali smo. Pratio sam izbliza njen rad u vreme kad je bila potpredsednica stranke. Znam da je inteligentna, otresita, tvrdoglava, da je fajter...i znam da ima herca. Bio sam svedok mnogobrojih situacija kad je neko od prvaka DS trebalo da izađe na TV megdan tada opozicionom Vučiću i kada su mnoge "žute" perjanice morale hitno da idu tetki po lek. Ne i Jelena. Ona je išla gde god je bilo potrebno. I fajtala se. Primala udarce, ali ih i zadavala. Nije kalkulisala. Nije se trudila da se dopadne ovom i ne zameri onom. To u politici, kada se svedu računi, ispada ovako: nepopularan si jer si svađalica. Za to vreme, ne vole te oni sa kojima si ulazio u politički sukob. Ne vole te oni u čije si se ime i za čiji interes sukobljavao (dok su oni kupovali tetki lek). Ne voli te onaj koji te je u sukob slao "jer si ga svađala sa opozicijom".

Naravoučenije: ako hoćeš da se baviš politikom, budi licemer i kukavica pa će svi da te vole. E pa, drago mi je što je postavljenje Jelenino dokaz da je to naravoučenije pogrešno. I da može da se u Srbiji desi čudo – odbace te tvoji, ali te cene politički protivnici.

Dakle, milo mi je zbog Jelene, a imam i lični razlog. Naime, želim da u svojoj kućnoj biblioteci imam kompletna sabrana dela Stanislava Vinavera čije je kompletiranje zaustavljeno dolaskom Radoša Ljušića. Jelena će, tvrd vam stojim, ovu važnu kulturnu stvar zaokružiti na polzu celokupnog naroda serbskog.

Ima još dobrih posledica Trivankinog postavljenja. Na primer to što su se iznervirali svi lažni moralisti i ljubitelji podele Srba na Morloke i Eloje, na predobre "opozicionare" i uvek zlu vlast. Tim kvazi-Elojima ("Vremeplov", H.Dž. Vels) odgovara obnavljanje atmosfere 90-ih. Nesrećni nacionalistički front Siniše Kovačevića, mala je maca prema militantnoj gluposti fronta koji formiraju Vesna Pešić i njeni drugosrbijanski saborci. Zato bih svima koji po zlu pominju stranačke prebege, skrenuo pažnju da su, u stvari, unutarstranački preletači onaj zaista bljutav politički materijal. Recimo oni koji ujutru podržavaju Tadića, popodne Đilasa, a uveče Pajtića, principijelno poštujući jedino svoj osećaj za ličnu korist. Oni što menjaju stranke, to rade javno i kod njih, za razliku od ovih udvorica, nema ni laži ni prevare.

U toj, dakle, histerijom i zlovoljom podeljenoj Srbiji, ideologija se proglašava štetnom, a u fokus se stavlja ličnost. Da bi podeljenost opstala i bila opravdana, neophodno je Vučića proglasiti za vrhunsko zlo, po istoj matrici, i od iste ekipe koja je to radila i Tadiću. Dalje sve biva jednostavno i sve ide svojim tokom. Ko ti se ne dopadne, ti mu prilepiš da radi za Vučića.

To se desilo i meni u "Nedeljniku" gde Apostolovski kaže da sam od "Tadićevog spin doktora, postao Vučićev tvit doktor". Aleksandar nije dobro obavešten, ali je dovoljno inteligentan da tekst ispuni, umesto činjenicama, fenomenološkim preterivanjem i urbanim legendama. Ali i on pati od fascinacije ličnostima.

Moja malenkost bliža je pristupu po kome je bolje podržavati ideje nego ljude. U tom smislu, pristalica sam ideje da Srbija bude članica EU. Pristalica sam ideje da Srbija ne treba da gubi vreme nonsensima Sirizine neokardeljevštine. Podržavam rešavanje problema smederevske železare u strateškom partnerstvu sa, recimo, "Esmarkom". Mislim da je od ogromne važnosti da Priboj dobije za strateškog partnera finski "Sisu". Podržavam reforme. Podržavam dijalog sa Prištinom i normalizaciju odnosa srpskog i albanskog naroda...Veoma podržavam i cenim trud onog ko na ovakav način rešava suštinske probleme naše zemlje. Tako da, kad god se u ove moje ideološke preferencijale uklopi Vučić, tim bolje po Vučića. Ali, verujem, i po sve nas.

 

Objavljeno u "Našim Novinama"  31.1. 2015. 

 

 

 

 



Komentari (476)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

timotije timotije 09:51 02.02.2015

Re: 1.

timotije timotije 09:52 02.02.2015

Re: 1.

timotije timotije 09:54 02.02.2015

Re: 1.

timotije timotije 09:55 02.02.2015

Re: 1.

cgubg cgubg 10:23 02.02.2015

Re: 1.

Predrag Brajovic


Мислим да имаш нереалну перцепцију српског тржишта рада и његове структуре.


A i nerealnu percepciju privatnih gazda, tj da se automatski podrazumeva da privatnik ceni znanje menadzera. U 99% slucajeva oni ipak znaju bolje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:18 02.02.2015

Re: 1.

tadejus


nemoj tako, cecika to od srca a džabe za raju..
nego kako to da su ti bezobrazno arogantne samo gospoje.. gospoda sva na mjeru?



m-mda, sve se mislim, i ona i Čola i Brega su baš ovako na glasu kao muzikanti koji nastupaju za dž...

nego, ovo za gospoje, čista iskompleksiranost, ne smem da zucnem u realnosti pred svojom gospojom i onda pod pseudonimom lečim komplekse na netu prema nekakvim opskurnim udbašicama...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:36 02.02.2015

war to fight

al' šalu na stranu, Tadejuš, gotivne su meni žene, suština Boga je ženska, Šehina kod nas ili Sofija kod Grka, Žena je poezija, kosmos, smrt i vaskrsnuće;

nego samo se prisećam koliko je muški iritirajuće delovala Trivanka po psihu običnog čoveka (ili široko narodno-masivnog, kako nas od milja zovu ove komunjare iz vrha države), da je u mom sistemu cela ta ekipa na jednakom, prvom mestu na pijedestalu arogancije i otvorenog bacanja prašine u oči, u toj ravni ženskih demagoga - demagoguša, mogu da se setim samo Jerkove, Kori i Zoke, i ona iz BL, kako se zvaše, Željka, da. dok opet, gordanac, sanda the right wingerka, ona slavica iz sps, pa gospođa Nada Tešanović (Dodikova igračica, super žena, nju sam i upoznao lično!) - one su gospođe, a ne ove šminkerke-šlihtare, očito fino utemeljene u kadrovima koji vedre i oblače iza svesrpskih kulisa...

predatortz predatortz 13:53 02.02.2015

Re: 1.

Predrag Brajovic
alselone
- Da Vucic nema kadrove pa mora da ih trazi gdegod

Погрешно постављаш ствари: нема их Србија, не Вучић.


Pogrešna postavka! Srbija ima kadrove za bilo koju oblast. Problem je u tome što o njihovim postavljenjima odlučuju balvani.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:46 02.02.2015

Re: 1.

predatortz
Predrag Brajovic
alselone
- Da Vucic nema kadrove pa mora da ih trazi gdegod

Погрешно постављаш ствари: нема их Србија, не Вучић.


Pogrešna postavka! Srbija ima kadrove za bilo koju oblast. Problem je u tome što o njihovim postavljenjima odlučuju balvani.

:(
И сад ти мислиш да у Трговишту, Белој Паланци, Власотинцу, одакле је побегао малтене свако ко је могао да побегне, имаш 5 добрих инжињера да воде путаре или водовод, пет правих менаџера да воде општину, пет добрих професора за гимназију, пет одличних правника, пет правих столара или металоглодара? Они бољи и способнији су већ у својим фирмама.

Математика је једноставна: сваке године Србија има најмање 35.000 људи мање, од тога једна трећина високо образованих, а две трећине оних амбициознијих и спремних да ризикују.

Звезда у Барију никад не би освојила Куп шампиона да је претходни низ година распродавала део по део свог тима.
Која је разлика, зар има две логике -- једна за Звезду, друга за Србију?
(Ти оно беше звездаш?)

А паметних, вредних, способних, добрих људи увек и свугде има... Управо сам се једним таквим растао. Могу мислити како би се смејао да му понудим да ради нешто у оквиру државе. Има своју успешну фирму.

P.S.
Не знам да ли је овај постао градоначелник Лесковца:


А не значи ми ништа што је из СНСа, заиста немам ништа против. Једино ми значи што је то њихов најбољи човек којег су тамо могли да истуре: бољег тамо немају.
predatortz predatortz 17:45 02.02.2015

Re: 1.

Једино ми значи што је то њихов најбољи човек којег су тамо могли да истуре: бољег тамо немају.


Strankama nije bitno da isture dobre, bitno im je da isture poslušne. Najbolji nisu u strankama.
I to je problem Srbije.

Potom, ni državu, ni javna preduzeća ne treba da vode najbolji. Ni jednu državu ne vode najbolji. Dovoljno je da je vode solidni, disciplinovani i, koliko je to u politici moguće, pošteni.

Sve dok se ti i ja gnušamao stranaka i stranačkog angažmana, vodiće nas volovi. A, kada ti je predvodnik vo - ni ti, ni ja ne možemo biti mnogo više od toga.

Sve dok ne pitamo:

Gospodine Prvi Predsedniče Svega, zašto isturate volove na ključna mesta? - služićemo volovima.
zilikaka zilikaka 18:07 02.02.2015

Re: 1.

А не значи ми ништа што је из СНСа, заиста немам ништа против. Једино ми значи што је то њихов најбољи човек којег су тамо могли да истуре: бољег тамо немају.

Vidiš, mislim da ovde grdno grešiš.

Kad bismo oboje imali uvid u članstvo SNS u Leskovcu, da proverimo, ja bih smela da se kladim u sto banke da ima bar deset boljih.
ALI!
Na osnovu saznanja da su neki ljudi u mom gradu, kojima baš nemaš šta zameriti, ušli u SNS, jer su na radnim mestima koja su podložna reizboru, ubeđena sam da je tako i drugde.

Ma šta ja o tome mislila, razumem i da se neko odluči na takav potez.

Taj ulazak je iskazivanje lojalnosti i čin poklonjenja, ali ih on nikako ne kandiduje za iole ozbiljnije pozicije. Bez obzira što su daleko jači od onih koji su postavljeni.

Mislim i da oboje znamo da to u Srbiji tako ide.

Na dobre položaje se postavljaju svoji, ili oni od kojih ćeš se direktno okoristiti, ali koji su istovremeno dovoljno loši da ni u dalekoj budućnosti ne mogu da ugroze onog koji ih je postavio.

...i to je mustra po kojoj se funkcioniše godinama unazad, bez obzira ko je na vlasti.
Otud privid da nema boljih.


..a što se tiče onih stručnjaka po manjim mestima, možda bi se i oni nakalemili, ako bi se ponudila vrlo pristojna plata.
Možda bi bar neko rešio da iz većeg grada, gde krpi kraj s krajem, dođe u manje mesto gde će sebi obezbediti vrlo pristojan život.

Dakle, mašiš se za šlajpik, pa kupiš šta ti treba.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:40 02.02.2015

Re: 1.

zilikaka
Na dobre položaje se postavljaju svoji, ili oni od kojih ćeš se direktno okoristiti, ali koji su istovremeno dovoljno loši da ni u dalekoj budućnosti ne mogu da ugroze onog koji ih je postavio.

Има она анегдота, како се набоље обнавља кадар неке универзитетске катедре: сваки професор доведе асистента који је извесно глупљи од њега, асистент постане професор па и он прими неког извесно глупљег, па и тај постане професор и прими за асистента неког глупљег, све док у овом низу неки професор јесте толико глуп да не може да процени ко је глупљи од њега, па се зајебе и прими паметнијег. Тако некако...

Оно што говорим, о том недостатку знања, процедура, професионалаца -- то је оно што сам закључио на основу мог властитог професионалног и свакодневног живота. Верујем да имам довољно искуства и контаката са људима из сасвим различитих професија да остварим сасвим солидан увид у ово шта говорим.
milisav68 milisav68 18:43 02.02.2015

Re: 1.

Predrag Brajovic
Моји познаници раде део пројекта за NASU, треба неко да им савије лучно лим, и тако истоветно следећих 100 пута, и жале ми се да то нико не може -- има један што је обећао да ће да покуша, он је, мислим, у Јагодини..

Jel su pitali Gošu FOM?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:01 02.02.2015

Re: 1.

И сад ти мислиш да у Трговишту, Белој Паланци, Власотинцу, одакле је побегао малтене свако ко је могао да побегне, имаш 5 добрих инжињера да воде путаре или водовод, пет правих менаџера да воде општину, пет добрих професора за гимназију, пет одличних правника, пет правих столара или металоглодара? Они бољи и способнији су већ у својим фирмама.


Zar je i tu teško doći do najboljeg mogućeg rešenja?
Imaš pet ljudi kojih imaš, kakvi su takvi su, ali jedan od njih je uvek bolji od ostale četvorice.
Pa postavi tog najboljeg ma kako ti se njegova politička opredeljenja sviđala ili ne sviđala, nemoj postavljati najgoreg jer glasa za tebe.
I tako će najbolji biti zaposlen, ostati u Trgovištu, i znati da ako se sutra pojavi bolji od njega da će biti zamenjen, pa će se i dalje truditi.

A ovaj gubitnički rezon, najbolji su otišli, hajd da se povešamo mi koji smo ostali jer ništa ne vredimo, i daje mogućnosti Vučiću i sličnima da postavljaju svoje pulene.
Znaju da će to naići makar na razumevanje ako ni baš i odobravanje. Niko se neće buniti jer će reći, pa jbg, tako je vreme, ova situacija, znate....
zilikaka zilikaka 19:30 02.02.2015

Re: 1.

Оно што говорим, о том недостатку знања, процедура, професионалаца -- то је оно што сам закључио на основу мог властитог професионалног и свакодневног живота.


Ma stoji to, i da ne može preko noći da se obnovi, al ja sam ubeđena da bi, uz dobre generalne postavke, relativno brzo mogli veliki pomaci da se naprave.

Jednostavno, motiviši ljude i pusti ih da zagrizu.
Ne mora sami da izmišljaju toplu vodu. Naći će gde to ima pa će prepisati.

Bitno samo da ti neki znaju zašto to rade, i još bitnije, da ih ne ometaju oni drugi, koji tako nešto nikad ne bi umeli.

..a što se savijanja lima tiče, to ti verujem.

ALI, vi niste našli izvođača ne što je to velika nauka, nego što za tim u zemlji ima malo potrebe. Oni koji su tako nešto radili rutinski su odavno zamrli, a garažna industrija, koja je jedina opstala, tome ipak nije dorasla.


freehand freehand 19:40 02.02.2015

Re: 1.

ALI, vi niste našli izvođača ne što je to velika nauka, nego što za tim u zemlji ima malo potrebe. Oni koji su tako nešto radili rutinski su odavno zamrli, a garažna industrija, koja je jedina opstala, tome ipak nije dorasla.

Tako je, komšika. Metalska indusrija je generalno otišla do đavola. Kao i mnoge druge grane.
A što se pak znanja tiče: ima ga, ima kvalitetnih ljudi. Ali je ovo sredina u kojoj ne hapsi policija i ne sude sudovi, nego i jedno i drugo obavlja čaršija. Treba biti mnogo lud pa se prihavatiti ičega gde će sutra mahala da skoči na tebe pljujući te kao lopova.
Što je ovde standardno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 02.02.2015

Re: 1.

vi niste našli izvođača ne što je to velika nauka, nego što za tim u zemlji ima malo potrebe.


Ili zato što je serija mala pa niko nema račun da pravi alate (ako su neophodni za to savijanje)
Mislim, savijanje lima stvarno nije neka velika nauka, kako god ga treba saviti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:18 02.02.2015

Re: 1.

hoochie coochie man
A ovaj gubitnički rezon, najbolji su otišli, hajd da se povešamo mi koji smo ostali jer ništa ne vredimo, i daje mogućnosti Vučiću i sličnima da postavljaju svoje pulene.

Не.
Ја ти говорим управо супротно: дај да видимо где смо и шта смо, да не трубимо неке глупости, него да разумемо шта су нам слабости и где грешимо, па да то исправљамо. Да се не лажемо, брате мој рођени, о томе се ради... (Има цео онај списак како се све лажемо: мрзи нас свет, пљачкају нас банке, католици су криви, сви раде једнако као ми а само је нама овако, ми смо паметни и способни а како то да се тај факат не одражава на наш живот -- то није јасно, итд. итсл. Сви који пристају на овај наратив и уз њега се приклањају наносе штету Србији.)


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:19 02.02.2015

Re: 1.

zilikaka
ALI, vi niste našli izvođača ne što je to velika nauka, nego što za tim u zemlji ima malo potrebe. Oni koji su tako nešto radili rutinski su odavno zamrli, a garažna industrija, koja je jedina opstala, tome ipak nije dorasla.

:)
zilikaka zilikaka 21:24 02.02.2015

Re: 1.

:)


..i što kažeš, šta ja o tome uopšte znam...
milisav68 milisav68 21:45 02.02.2015

Re: 1.

zilikaka
..i što kažeš, šta ja o tome uopšte znam...


Ma radi to Goša i dalje, a ima i privatnih firmi u okolini Kraljeva i Trstenika koji rade slične poslove, samo sa manjim dimenzijama.
zilikaka zilikaka 22:10 02.02.2015

Re: 1.

Ma radi to Goša i dalje, a ima i privatnih firmi u okolini Kraljeva i Trstenika koji rade slične poslove, samo sa manjim dimenzijama.


Zavisi. Od debljine i radijusa. I od vrste materijala.
Zapravo, sve zavisi od toga šta praviš i za čega ti treba.

...al.ko što rekoh, ne bih ja o tome, ima upućenijih...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:17 02.02.2015

Re: 1.

milisav68
zilikaka
..i što kažeš, šta ja o tome uopšte znam...

Ma radi to Goša i dalje, a ima i privatnih firmi u okolini Kraljeva i Trstenika koji rade slične poslove, samo sa manjim dimenzijama.

Које сличне послове?
Како ти знаш о каквом је савијању било реч?
Како ти знаш да фирма која свој производ извози у педесетак земаља света и Србијом се као тржиштем уопште не бави треба само да пита Гошу и локалног ковача, и они ће то да заврше?
Па мислиш да нису питали оне које треба да питају? (Два месеца трагају за неким.)
Па не оштре косу они нити поткивају коња, него неки qрац треба да пошаљу у свемир, ради се пробна серија, враг би га знао шта му тачно треба, али -- верујем да умеју да питају...Биће да си ти од њих, ипак, паметнији? Како се нису сетили Гоше, дебили???

Јбт, ја алке савитљиве алуминијумске од 25mm нисам у Србији два месеца нисам могао да нађем (има 20mm i 30mm, али 25mm не), замало да их увезем из Аустрије или Хрватске, па ми, на крају, израдио серију од 300 комада један бравар.

Па лепо је написала Зили, а ја то са :) потврдио, него се погрешно чита -- тачно је оно што тамо каже.

Управо си потврдио онај приступ који Србе *ебе...
Сад ми још и кажи да *ебемо кеву како правимо и крпимо путеве?
Или то како су нам добро куће изоловане, да смо и ту у врху свемира, јер баш њега грејемо?
Или оно да су нам пруге к'о јапанске?

Па земља у којој се мало шта производи и у којој су out of date технологије и даље значајно присутне не може бити ваљано конкурентна нити има updateovana знања.
milisav68 milisav68 22:28 02.02.2015

Re: 1.

zilikaka
Zavisi. Od debljine i radijusa. I od vrste materijala.
Zapravo, sve zavisi od toga šta praviš i za čega ti treba.

Ma naravno, nego sam hteo da kažem da nije sasvim zamrlo, i da oni imaju te velike prese i valjke za savijanje limova.

Poslednje što su radilii neke oklope (neka nova borbena vozila) za SDPR - znači ipak su u toku koliko-toliko.
milisav68 milisav68 22:34 02.02.2015

Re: 1.

Predrag Brajovic

Па не оштре косу они нити поткивају коња, него неки qрац треба да пошаљу у свемир, ради се пробна серија, враг би га знао шта му тачно треба, али -- верујем да умеју да питају...Биће да си ти од њих, ипак, паметнији? Како се нису сетили Гоше, дебили???

Jebalo majku što će nešto iz Srbije da poleti za svemir.

A debili su ti iz NASE što su ugovarali posao.
Сад ми још и кажи да *ебемо кеву како правимо и крпимо путеве?
Или то како су нам добро куће изоловане, да смо и ту у врху свемира, јер баш њега грејемо?
Или оно да су нам пруге к'о јапанске?

Nisam to rekao, već ti pričaš o nekom pišljivom savijanju lima.

Pa ako je pišljivo, onda to umeju da urade kovači iz Goše.

Jbga, dogovori se sa sobom, ili ne umemo da radimo svemirski program ili nismo baš toliko pišljivi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:42 02.02.2015

Re: 1.

milisav68
Predrag Brajovic

Па не оштре косу они нити поткивају коња, него неки qрац треба да пошаљу у свемир, ради се пробна серија, враг би га знао шта му тачно треба, али -- верујем да умеју да питају...Биће да си ти од њих, ипак, паметнији? Како се нису сетили Гоше, дебили???

Jebalo majku što će nešto iz Srbije da poleti za svemir.

A debili su ti iz NASE što su ugovarali posao.
Сад ми још и кажи да *ебемо кеву како правимо и крпимо путеве?
Или то како су нам добро куће изоловане, да смо и ту у врху свемира, јер баш њега грејемо?
Или оно да су нам пруге к'о јапанске?

Nisam to rekao, već ti pričaš o nekom pišljivom savijanju lima.

Pa ako je pišljivo, onda to umeju da urade kovači iz Goše.

Jbga, dogovori se sa sobom, ili ne umemo da radimo svemirski program ili nismo baš toliko pišljivi.

Ма ти знаш, Милисаве...
А ја подло подмећем ове причице из живота.
Све измишљам не би ли нас оцрнио.
А код нас све мед и млеко.
Мора визе да уведемо, толики је притисак имиграната.
Кад уживамо.
Јбг.

Сувише смо ми и сви Милисави паметни за овај велики бели свет.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:54 02.02.2015

5 yrs less than a century

predatortz


Pogrešna postavka! Srbija ima kadrove za bilo koju oblast. Problem je u tome što o njihovim postavljenjima odlučuju balvani.


и балвануше, брате, (из прикрајка сам снимао када смо били код јосија на гајби неком пригодом на дињуде - круна двогодишње кампање ил мин. туризма у коју је уложено више милиона лара, и ја нешто мало шљакуцкао тијеком кампање с пар новинарских и теве екипица, па нас звао јоси после на ћепи), била нека баба из срб мин.туризма и губљења времена... искапирао да они сви пате од тога да су тито, тако да се појаве грандиозно, изговоре пар реченица с оксфордским акцентом (јединих пар реченица које знају), и онда joj се сви нешто као диве a понајвише она сама себи, и никада никакав реалан посао не изађе од тога. исто као ово са држављанством дахлану - која је то смејурија, лик који је изваћарио 70 од 85 милиона долара од секјуритатеа дила са цијом за обуку фатахових интервентних јединица, и запалио за УАЕ, а сада ваља србима причу о некаквим кулама и градовима, и ови му дају папире?!

еј, видео сам старог аријета на аеродрому у тел авиву данас, стари је легенда тотално, зове нас све који смо млађи од 70 година са децо ... питали га ми како је у БЛ, је л'океј, мирно, он каже да јесте мирно, али ми је деловао на тренутак забринуто, знаш код мисаоних људи када као да се загледају у неку своју далеку сумњу... додику ће остати таква рупа када стари оде... нисам сигуран да ће РС умети сама да се носи с центрима дотичним, јел'те.
milisav68 milisav68 23:04 02.02.2015

Re: 1.

Predrag Brajovic
А ја подло подмећем ове причице из живота.

Postoje i neke druge priče koje ignorišeš.

Recimo da poslodavci slabo ili nikako ne plaćaju, pa ti malo stručniji i sposobniji neće da se jave na oglas, već su se snašli na drugi način.

Ili imaš neku firmu koja proizvodi nešto. isporuče robu - a posle ne može da je naplati.

Pa dozvole za uvoz-izvoz, javne nabavke.....namnožilo se prevaranata, ne možeš da dišeš od njih, a ti se uporno posipaš pepelom, kao eto niko nema pojma samo ja znam tajnu života, a vi ostali ste slepci.
zilikaka zilikaka 23:09 02.02.2015

Re: 1.

Ma naravno, nego sam hteo da kažem da nije sasvim zamrlo, i da oni imaju te velike prese i valjke za savijanje limova.


Dok je MIN Niš bio u poslednjim fazama agonije, uzimali smo nešto slično, što se radi po porudžbini, u malim serijama.
Otišli moji da urade kontrolu,i jedva su nategli da to može da prođe, a inače za njih to ranije bila banalna stvar. Razišla se ekipa, ne moš navatati pismenog čoveka.

I kad su konačno jednog navatali, tom trenutni zadatak bio da razreže koga će još sve otpustiti, pa mu taj naš poso bio zadnja briga.

...i tako uz priču saznaju da je MIN nekad na platnom spisku imao i orkestar i pevačicu. Da im se nađe kad zatreba, a moglo im se.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:19 02.02.2015

Re: 1.

meni je RS mnogo ozbiljnija srpska državna priča nego srbija, ja sam potpuno za to da prekrojimo granice, cepimo vošu od srbije (i ko oće s nama) i priključimo se RS i napravimo Republiku Srpsku Vojvodinu, ova ostala buranija neka ide sama sebi da traži aranžmane... ja obožavam sa RS da šljakam, profy ljudi, šta je dogovoreno, dogovoreno, nema ispala, nema iscimavanja i muljanja oko isplate kao sa srbijom. moram da napomenem da je srpska masonerija posebno odurna ekipa u srbiji za šljaku. ja mislim da toliko koliko se srpski masoni grbave za pare da to niko živi u svetu ne radi. skrnavi šabani iz teksasa čak plate i preplate sve (ne znam sada neku meru za globalno seljanstvo osim teksasa, ne mogu momentalno da se setim). ne kaže naš narod zalud, ko s masonima tikve sadi, s đavolom ih rasađuje.
zilikaka zilikaka 23:22 02.02.2015

Re: 1.

Ili imaš neku firmu koja proizvodi nešto. isporuče robu - a posle ne može da je naplati.


Jeste to, ali veruj da je nekad problem naći valjanu stvar koja je inače skoro pa banalna.

Nemaš pojma koliko sam se tih garažnih firmi nagledala, i koliko sam puta vratila takvu robu.

Čak, ti neki privatnici koji bi nešto i mogli, po pravilu drže konce po sistemu tata (koji donekle i poznaje poso, ali je uspeo zahvaljujući muljatorskim vezama) i sin, koji po pravilu veze s mozgom nema, jer je sa 20 postavljen za direktora, a da opepelio struku nije.

I oni takvi, isto po pravilu, neće pošteno platiti 2-3 pismena inženjera i još dva puta toliko majstora, nego ih ucenjuju i zavrću, pa im ostaju samo očajnici.


I to tako traje dok traje. Ili, Изи кам изи гоу што б рекли стари Латини


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:25 02.02.2015

Re: 1.

najveća kletva Postmoderne - dabogda sa srbima iz srbije radio.
milisav68 milisav68 23:27 02.02.2015

Re: 1.

zilikaka
...i tako uz priču saznaju da je MIN nekad na platnom spisku imao i orkestar i pevačicu. Da im se nađe kad zatreba, a moglo im se.

Pa sigurno, a ne da se muče ko Šojić - Lepa Brena za četiri osobe.
emsiemsi emsiemsi 05:03 03.02.2015

Re: 1.

zilikaka
Ili imaš neku firmu koja proizvodi nešto. isporuče robu - a posle ne može da je naplati.


Jeste to, ali veruj da je nekad problem naći valjanu stvar koja je inače skoro pa banalna.

Nemaš pojma koliko sam se tih garažnih firmi nagledala, i koliko sam puta vratila takvu robu.

Čak, ti neki privatnici koji bi nešto i mogli, po pravilu drže konce po sistemu tata (koji donekle i poznaje poso, ali je uspeo zahvaljujući muljatorskim vezama) i sin, koji po pravilu veze s mozgom nema, jer je sa 20 postavljen za direktora, a da opepelio struku nije.

I oni takvi, isto po pravilu, neće pošteno platiti 2-3 pismena inženjera i još dva puta toliko majstora, nego ih ucenjuju i zavrću, pa im ostaju samo očajnici.


I to tako traje dok traje. Ili, Изи кам изи гоу што б рекли стари Латини



Сагласан !
Препорука.
tadejus tadejus 09:53 03.02.2015

Re: 1.

Srđan Fuchs
meni je RS mnogo ozbiljnija srpska državna priča nego srbija, ja sam potpuno za to da prekrojimo granice, cepimo vošu od srbije (i ko oće s nama) i priključimo se RS i napravimo Republiku Srpsku Vojvodinu, ova ostala buranija neka ide sama sebi da traži aranžmane... ja obožavam sa RS da šljakam, profy ljudi, šta je dogovoreno, dogovoreno, nema ispala, nema iscimavanja i muljanja oko isplate kao sa srbijom. moram da napomenem da je srpska masonerija posebno odurna ekipa u srbiji za šljaku. ja mislim da toliko koliko se srpski masoni grbave za pare da to niko živi u svetu ne radi. skrnavi šabani iz teksasa čak plate i preplate sve (ne znam sada neku meru za globalno seljanstvo osim teksasa, ne mogu momentalno da se setim). ne kaže naš narod zalud, ko s masonima tikve sadi, s đavolom ih rasađuje.


opa ovo moram mm da predložim..
on rs zove rajsko otočje.. ironičan je (bačvanin, nema pojma)..
no fakat te razlike između žitelja RS i žitelja okolnih krajeva postoje.. još je vidljivije u poređenju sa drugom polovinom Bosne (da ne kažem federacijom)..
s one strane su svi u fazonu, ma ja jarane, bolan, jašta, lako ćemo, nema problema jarane, sjed bolan, popij piće.. poslije se niko živ ne javlja na telefon, nikad se ništa završiti ne može..
s ove strane su svi uvijek stisnute vilice, imaš osjećaj da bi najradije zagrizli onaj sto za kojim sjede, usta se ne otvaraju pretjerano, al šta se dogovore to shvataju krajnje tvrdo..
čudo
e sad da se ne lažemo opšteg neplaćanja ima i tamo i ovde, to je konstanta..

a političke budućnosti RS što se tiče.. mrka kapa.. ja tu uopšte ne vidim nikakvog rješenja i nikakvog izlaza.. status quo mi se čini optimističnim scenariom
thebee269 thebee269 11:35 03.02.2015

Re: 1.

Evo ja ne mislim. Mislim sasvim obrnuto, Ljudi u strankama su idioti, oni koje ti znaš su fenomenalni. Daj te što ti znaš, jer ako ne kažeš, glupo je da se posle ljutiš što njih niko ne angažuje. Kako kad ih niko ne zna?

Ajde nabroj prvo ti , sve te u strankama za koje mislis da su idioti.
Bre Krsticu, ocigledno je da ti ovde ne preporucujes Jelenu Trivan, nego SEBE SAMOG ito radis vec mesecime unazad hvaleci sve sto Vucic i kompanija rade.
Znanje , sposobnost, su preporuka, i molim te kazi jednu, bar jednu odlucujucu osobinu koja Jelenu kvalifikuje za ovaj posao.
Popeli ste se vec svima na onu stvar sa tim da ste bogom dani za sve.
Osnovno sto ste trebali da uradite ti o ostali koji ste ovom zemljom drmali osam godina , je da stvorite uslove da nikad vise niko kao vi ne moza da dodje na takva mesta vec samo sposobni i pametni.

VI STE BRE OBICNI GREBATORI VISOKOG STILA : jEDNOM SELJAKU IZ JUZNE SRBIJE OVA ZEMLJA VISE ZNACI NEGO SVIMA VAMA ZADEDNO:

Kazu ovde u Vojvodini- sedi disi ni za disi nisi.
thebee269 thebee269 11:48 03.02.2015

Re: 1.

Zato ja, kao pristalica prosvećenog apsolutizma, mislim da je dobro kada na neko mesto dođe dobar čovek, kako god se do njega došlo.

I ja sam dobar covek, jel dovoljno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:45 03.02.2015

Re: 1.

Bre Krsticu, ocigledno je da ti ovde ne preporucujes Jelenu Trivan, nego SEBE SAMOG ito radis vec mesecime unazad hvaleci sve sto Vucic i kompanija rade.


Ne čitaš pažljivo. Ne hvalim sve što rade, ali hvalim sve što dobro rade.

Za razliku od većine blogera koji se sad prenemažu, ja nisam glasao za SNS. Od njih nisam očekivao ništa, tačnije, očekivao sam sve najgore. Veoma me prijatno iznenadi kad urade nešto ispravno. Nisam pristalica stranaka kao navijačkih grupa i nemam problema da pohvalim ono što je dobro u njihovoj politici.

Druga stvar: šta je loše u preporučivanju sebe? Zato i ne razumem uzaludnost posla onih inteligentnih i pametnih blogera koji pišu pod pseudonimom. Čega se stide? Razumem idiote koji se skrivaju, razumem hulje, glupake, razumem sve koji imaju nečasne namere, koji lažu podmeću, kleveću itd...ali one druge ne.

Mislim da mi treba iz kolektivnog i socijalističkog ponašanja i lažne skromnosti i foliranja tipa "ako me se sete, sete" da iskoračimo u kapitalističko ponašanje u kome svaki pojedinac treba da se nametne i da pokaže, javno, jasno i glasno, ko je i šta je. Inače, nemam nikakvu ambiciju da se bavim politikom, laknulo mi je od 2012. i prilično mi je udobna pozicija u kojoj sam sam svoj majstor i u kojoj govorim isključivo u svoje ime.

Zato i pitam Angie da kaže ko su dobri ljudi za koje misli da bi bolje radili posao Jelene Trivan. Verovatno ih ima. To što ih samo Angie zna nije dobro, bolje je da su oni poznati i da se za svaku profesiju zna ko su ti dobri ljudi koji bi služili drugima za primer.

Znanje , sposobnost, su preporuka, i molim te kazi jednu, bar jednu odlucujucu osobinu koja Jelenu kvalifikuje za ovaj posao.


Nabrojao sam u tekstu neke njene ljudske i političke kvalitete. Imaš u današnjoj Politici i stručne kvalitete, šta je studirala, gde je završila postdiplomske, doktorat, šta je sve radila i šta vodila i to je, po mom mišljenju kvalifikuje.

Situacija u kojoj jednu ženu omalovažavaju, potcenjuju i vređaju maskirane junačine koje se stide da se pokažu, meni je odvratna. Ako je tebi to super, onda super za tebe.

Popeli ste se vec svima na onu stvar sa tim da ste bogom dani za sve.


Moguće. Ja zato pitam ko su bolji sve u želji da se oni malo popnu.

Osnovno sto ste trebali da uradite ti o ostali koji ste ovom zemljom drmali osam godina , je da stvorite uslove da nikad vise niko kao vi ne moza da dodje na takva mesta vec samo sposobni i pametni.


Ovo je, naravno besmislica. Svako ko osvoji vlast donosiće svoje odluke bez obzira kakve su prethodnici napravili uslove.

VI STE BRE OBICNI GREBATORI VISOKOG STILA : jEDNOM SELJAKU IZ JUZNE SRBIJE OVA ZEMLJA VISE ZNACI NEGO SVIMA VAMA ZADEDNO:


Nadam se da je to slučaj sa seljacima iz bilo kog dela Srbije. Seljaci su uvek bili so naroda i najzdravije tkivo.
thebee269 thebee269 15:50 03.02.2015

Re: 1.

Za razliku od većine blogera koji se sad prenemažu, ja nisam glasao za SNS. Od njih nisam očekivao ništa, tačnije, očekivao sam sve najgore. Veoma me prijatno iznenadi kad urade nešto ispravno. Nisam pristalica stranaka kao navijačkih grupa i nemam problema da pohvalim ono što je dobro u njihovoj politici.

Vidis ja sam imao 30 g. kada su Vucic i kompanija bili patriote i vodili ratove u bivsoj SFRJ, srozavali nasu eknomiju, i busali se u grudi junacke , protiv celog sveta.
Pa je onda doslo bombardovanje i sve ostalo. Posle ste dosli vi. Jos deset propalih godna.
Pa znas koliko vremena treba da prodje i poteza da vi i oni uradite istpravno pa da vam verujemo , isto toliko i onda glasam za sve vas.


Situacija u kojoj jednu ženu omalovažavaju, potcenjuju i vređaju maskirane junačine koje se stide da se pokažu, meni je odvratna. Ako je tebi to super, onda super za tebe.
Ovo je cisto podmetanje, glupo je komentarisati, nisam ocekivao od tebe da ovako nisko ides.
Moguće. Ja zato pitam ko su bolji sve u želji da se oni malo popnu.
Napisao sam da ste trebali da stvorite uslove da uvek sledeci budu bolji, i da ti bolji imaju motiva da se bore da udju u politiku a ne da sve obezvredite i da sada pricate kako eto nema boljih.
Ovo je, naravno besmislica. Svako ko osvoji vlast donosiće svoje odluke bez obzira kakve su prethodnici napravili uslove.

Tek ovo je besmislica, jer nazalost svi vi koji ste na vlasti mislite da sve pocinje i zavrsava se sa vamai zato vas ne interesuje ono dobro pre vas, ajos manje da nesto dobro ostane iza vas.
Nadam se da je to slučaj sa seljacima iz bilo kog dela Srbije. Seljaci su uvek bili so naroda i najzdravije tkivo.

Tacno, ali oni za razliku od vas , svoju zemlju vole i postuju, ono sto nalsedjuju i bore se da svojim naslednicima ostave vise nego sto su zatekli.


Na kraju, nema ovde nista licnog, ne mislim da si se ti okoristio dok si bio u poziciji savetnika, ali si sigurno znao koliko njih jeste i na koji nacin. A cutao si.
Zato sada pusti i ti i ostali koji ste imali priliku da nesto uradite,pustite nekog drugog pametnijeg sposobnijeg, veruj mi ima ih mnogo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:58 03.02.2015

Re: 1.

thebee269
Zato sada pusti i ti i ostali koji ste imali priliku da nesto uradite,pustite nekog drugog pametnijeg sposobnijeg, veruj mi ima ih mnogo.

Уф.
Нема.
Има их недовољно, мало...
И треба их чувати.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:33 03.02.2015

Re: 1.

Zato sada pusti i ti i ostali koji ste imali priliku da nesto uradite,pustite nekog drugog pametnijeg sposobnijeg, veruj mi ima ih mnogo.


Važi. svi drugi slobodno napred. Ako vas neko pita ko vas je pustio, recite: "Krstić rekao da možemo!".
freehand freehand 16:44 03.02.2015

Re: 1.

Nebojsa Krstic
Zato sada pusti i ti i ostali koji ste imali priliku da nesto uradite,pustite nekog drugog pametnijeg sposobnijeg, veruj mi ima ih mnogo.


Važi. svi drugi slobodno napred. Ako vas neko pita ko vas je pustio, recite: "Krstić rekao da možemo!".

freehand freehand 16:49 03.02.2015

Re: 1.

Zato sada pusti i ti i ostali koji ste imali priliku da nesto uradite,pustite nekog drugog pametnijeg sposobnijeg, veruj mi ima ih mnogo.

Zar niste vi svi već iskočili i unapređujete zemlju do temelja?
angie01 angie01 16:52 03.02.2015

Re: 1.

angie01 angie01 18:27 03.02.2015

Re: 1.

Ako vas neko pita ko vas je pustio, recite: "Krstić rekao da možemo!".


'naci, mogu da kazem-evo imam prave argumente i reference, koji nikome ne trebaju, al zato poznajem Krstica, zajedno blogujemo i nista se ne slazemo, al re'ko covek, da mogu da se pozovem na njega:))).
isidora.k isidora.k 21:08 03.02.2015

Re: 1.

Postavljenje Jelene Trivan pokazuje ...






Vučić je moja "zebra" , Vučić je moja Šilerova ....
omega68 omega68 11:43 04.02.2015

Re: 1.

Seljaci su uvek bili so naroda i najzdravije tkivo.

А што не напишеш некад нешто о тој соли? Стидиш их се, али мало да демагогишеш о соли.

''Drzava je kao domacinstvo:
1. Domacin i njegova domacica su godinam radili, obradjivali svoje imanje, zaradjivali za sebe hranu i druge potrebstine, viskove prodavali, djecu skolovali. Svima bilo potaman i tesko.
2. Onda kad su roditelji onemocali, saznaju im djeca da se nudi kredit i pare bez rada, za koji mozes kupiti sta hoces. Prodaj blago i marvu, baci plugove, uzmi kredit, ajfon i fezbuk i uzivaj. Jedini uslov je da banki potpises da u slucaju da ne vratis kredit, ona ima pravo da djeci uzme sve sto su roditelji i djedovi zaradili u posljednjih nekoliko stoljeca ili od kada postoji loza.
3. PIta li banka djecu kako ce vratiti kredit? Rade li, od cega? Ne, dovoljna je hipoteka ili neki zirant, roditeljska penzija. U stvari, banka bira bas one koji nista ne rade ili rade u nekoj administraciji, pri drzavi, ti su najljepsi za banku.
4. Djeci se osladio lagodan zivot, pa se sjete da to vracanje kredita je opterecuje i nekako ponizava. Pitaju banku da im da jos jedan kredit, za vracanje prethodnog, ali i da im nesto ostane, za biznis, da mogu kupiti novi ajfon ili boss, lakosta krpice. Kaze im banka - moze, dace im jos vise da kupe i dzip, sta ce bez dzipa.
5. Nakon par mjeseci, djeca nadju novu banku, isti postupak. Bogami, dobro su se sredili, fitnes, sauna, zatezanje, impalatati, mirisu. Sa ajfonom uvjek su na strani prave partije i uvjek pri vrhu, na listi ili u birackom odboru. Sad imaju dva radna mjesta, ono u administraciji (tamo i onako nisu cesto isli), a sada jos jedno u partiji, cije je sjediste u nekom egzoticnom separeu ili klubu egzoticnog motela ili hotela. Preporuka za novu banku bolja ne moze biti...
6. Roditelji cute ne pitaju nista. Ponekad vide djecu, navrate djeca i donesu im jagode, svaka veca od kokosijeg jajeta. Nikad takve jagode nisu uspjele narasti u njihovoj basti, pomislise roditelji. Sto su nam djeca pametna, dragi?
7. Dolazi na red novi kredit. He, sada je to vec biznis-kredit, djeca imaju dzip, skupocjen sat, firmirani od glave do pete. Milijon nam treba? Bisnis plan? Tu je, partija garantuje, obrt 100%, za koji mjesec zaradjujemo duplo i vracamo sve prethodne kredite. Banka kaze - moze, dajemo vam dva milijona, a meni odmah nazad 0,5 mil, kaze bankar, u povjerenju. Vazi? Vazi.
8. Djeca odmah onaj jedan milijon prebace na Kipar. Ostatak podijele sa rajom, iznajme jahtu, vozaju se. Pomaze roditelje i pozdrave se. Idemo na sluzbeni put na Kipar i necemo se vracati. Ako dodju da vam uzmu kucu, evo vam avionske karte i dodjite kod nas.
9. Uzme banka kucu, livade, dolove, sumu, propadne i ona, bankar ode na Kipar i poveo svoje roditelje...
10. Ostao komsija, taljiga i ore zemlju, slabo uspijeva, susa, poplava, bolesti, jabuke mu ruzne i ne lice na spanske, nigdje nista prodati ne moze. Djeci dao nesrecu i zanat, ne primaju plate godinu dana. U banku ne moze, hoce mu djedovinu, a on im kaze djedovina nije na prodaju. Hrani svinje, krave, ovce, kokosi, povrce, zito, ima za sebe i djecu dovoljno. Sin se ozenio, cerka udala, dosli unucici, uskoro ce i praunucici. Sve mu teze, ali najteze mu sto se komsija odselio...Ukidose skolu... Ode i pop...
Gdje vam je ajfon, jebala vas knjiga, rece djed unuku i zaspa, bez namjere da se probudi''.
pnbb pnbb 14:49 04.02.2015

Re: 1.

niti sam izabrao ovu vlast, za razliku od većine ovde prisutnih koji su svi od reda na izborima 2012. i 2014. išli tetki po lek, a za Vučića su glasali vanzemaljci.

kako nisi izabrao, pa izasao si na izbore, ucestvovao si u proceduri biranja..obezbedio legalitet i i legitimitet...
mozda nisi glasao za njega, to je vec drugi problem
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:05 04.02.2015

Re: 1.

pnbb
niti sam izabrao ovu vlast, za razliku od većine ovde prisutnih koji su svi od reda na izborima 2012. i 2014. išli tetki po lek, a za Vučića su glasali vanzemaljci.

kako nisi izabrao, pa izasao si na izbore, ucestvovao si u proceduri biranja..obezbedio legalitet i i legitimitet...
mozda nisi glasao za njega, to je vec drugi problem

Retko da jedan ovako kratak komentar ima u sebi ovoliku količinu besmisla.

Prvo, nemaš pojma da li sam glasao ili nisam.

Drugo, smisao demokratije je da se izbori održavaju. Smisao demokratije je da se prave kompromisi i bira manje zlo. Svako ko se zalaže za obesmišljavanje izbornog procesa želi povratak u autokratiju kakvu smo već imali.

Zato je svaki zahtev da se građanin odrekne svog prava, u svojoj suštini idiotski u najizvornijem smislu te reči.
pnbb pnbb 16:11 04.02.2015

Re: 1.

Retko da jedan ovako kratak komentar ima u sebi ovoliku količinu besmisla.

Prvo, nemaš pojma da li sam glasao ili nisam.

nije to nista, mogu ja i sazetije... ne treba mi carsav za isti efekat. apropos, kad bi kolicina smisla odredjivala sta ce se na blogu objaviti, ovo bi bilo upadljivo pusto i neposeceno mesto. ja sam bar prostorno ekonomican, te ostavljam i drugim aprostor da zablistaju, kojim atreba vise pokusaja. a neki se dosadno i ponavljaju.

zaista , nemam pojma jesi li ili nisi
ali evo jedne logicke vezbe, zapravo ne logicke, vec proste kombinacije

1 - nisi, sto te, po tvome, stavlja u grupu tetkinih farmaceuta ..lepo, samokritika, revidiranje.. neki zlobniji bi rekli i licemerje

2 - jesi, i zaokruzio si kandidata v.a. , gde onda ne shvatam logiku neprestane kritike ovih koji su neizlaskom pomogli tvom kandidatu

3 - jesi, i glasao za glavne konkurente - sto mi se cini malo verovatno, po kritici kou citam u tvojim blogovima o nesposobnoj opoziciji. doduse moguce je da je ona tek naknadno postala nesposobna, dok je u odlucujucim momentima duela jednostavno bila ometena od raznih koji ne shvataju sustinu demokratije.

4 - jesi , i odabrao si neku od vanparlamentarnih opcija( jel se tako zovu ovi koji nisu presli cenzus?) u tom slucaj svaka cast , prinicipijelno. ne vidim doduse po cemu su oni razliciti od crtaca glise, ali nekako ostadose neprozivani

totalno je nepotrebna opaska da ni ovo nema smisla iako je znatno duze, tako da je mozes iZostaviti... iz obicnog licnog zadovoljsta sam ovoliko iskucao, sto bas retko sebi dozvolim u zadnih 5-6 god. a nije da nisam voleo. no nema se vremena.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:43 04.02.2015

Re: 1.

pnbb
Retko da jedan ovako kratak komentar ima u sebi ovoliku količinu besmisla.

Prvo, nemaš pojma da li sam glasao ili nisam.

nije to nista, mogu ja i sazetije... ne treba mi carsav za isti efekat. apropos, kad bi kolicina smisla odredjivala sta ce se na blogu objaviti, ovo bi bilo upadljivo pusto i neposeceno mesto. ja sam bar prostorno ekonomican, te ostavljam i drugim aprostor da zablistaju, kojim atreba vise pokusaja. a neki se dosadno i ponavljaju.

zaista , nemam pojma jesi li ili nisi
ali evo jedne logicke vezbe, zapravo ne logicke, vec proste kombinacije

1 - nisi, sto te, po tvome, stavlja u grupu tetkinih farmaceuta ..lepo, samokritika, revidiranje.. neki zlobniji bi rekli i licemerje

2 - jesi, i zaokruzio si kandidata v.a. , gde onda ne shvatam logiku neprestane kritike ovih koji su neizlaskom pomogli tvom kandidatu

3 - jesi, i glasao za glavne konkurente - sto mi se cini malo verovatno, po kritici kou citam u tvojim blogovima o nesposobnoj opoziciji. doduse moguce je da je ona tek naknadno postala nesposobna, dok je u odlucujucim momentima duela jednostavno bila ometena od raznih koji ne shvataju sustinu demokratije.

4 - jesi , i odabrao si neku od vanparlamentarnih opcija( jel se tako zovu ovi koji nisu presli cenzus?) u tom slucaj svaka cast , prinicipijelno. ne vidim doduse po cemu su oni razliciti od crtaca glise, ali nekako ostadose neprozivani

totalno je nepotrebna opaska da ni ovo nema smisla iako je znatno duze, tako da je mozes iZostaviti... iz obicnog licnog zadovoljsta sam ovoliko iskucao, sto bas retko sebi dozvolim u zadnih 5-6 god. a nije da nisam voleo. no nema se vremena.

Priznajem, sad si napisao opširnije, ali i dalje smisla nema.

Šta sam i kako postupao na izborima moja je privatna stvar i moje građansko pravo. Izašao, ne izašao, zaokružio koga god mi se ćefnulo, nacrtao smajlija itd...To uopšte nije tema o kojoj mi treba da debatujemo.

Stvar oko koje smo započeli diskusiju je ovo:

kako nisi izabrao, pa izasao si na izbore, ucestvovao si u proceduri biranja..obezbedio legalitet i i legitimitet...


A to je misao koja radi protiv demokratije kao takve i zato je loša.
pnbb pnbb 17:25 04.02.2015

Re: 1.

To uopšte nije tema o kojoj mi treba da debatujemo.

Pazi jedan stos, mozda si ga cuo..
dosao tip(ili riba, nebitno) u biro za zaposljavanje, dobar dan -dobar dan, evo ja dosao da proverm ima li sta, voljan sam raditi, odlicno, kaze sluzbenik za salterom, bas imamo jedan posao, odlicna plata, radno vreme klizno, a posao nije tezak. odgovara? odgovara, kaze kandidat, a ima li jos kakvih detalja, naravno, imate vozaca i sekretaricu, a godisnji je samo dva meseca, nazalost, ali bice duze... ma da vi mene malo da izvinete ne zajebavate, poce kandidat, sa zebnjom u srcu, a sluzbenik mu rece - _____________
pnbb pnbb 17:30 04.02.2015

Re: 1.

To uopšte nije tema o kojoj mi treba da debatujemo.

a evo i ozbiljne varijante - debatuje se o postavljanju izvesne osobe na funkciju, od strane vlade, bez konkursa. sto je lose, bez obzira na ljudske i profesionalne karakteristike postavljenog, i principijelno pogresno, s cim ces se, principijelan kakvim te je bog dao ili evolucij anacinila, sloziti. cemu onda debata od 400 i kusur komentara, slicno principijelnoj prosloj debati o cecinim vokalnim i ljudskim kvalitetima, te njihovoj divergenciji...
to se bas nesto pitam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:57 04.02.2015

Re: 1.

Smisao demokratije je da se prave kompromisi i bira manje zlo.


Otkud sad ovo?
Kako to može biti smisao demokratije?
Zar smisao demokratije nije sloboda pojedinca na bilo kakvu odluku, da pravi kompromis, da ne pravi kompromis, da glasa, da ne glasa, da crta smajlije, da cepa listić, da radi šta hoće sa svojim glasom?
Ko je taj koji stoji iznad slobode pojednica, i koji mu određuje šta je smisao demokratije i da se tako mora ponašati?

Promisli ti ipak još malo o tome šta je smisao demokratije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:24 04.02.2015

Re: 1.

Smisao demokratije je da se prave kompromisi i bira manje zlo.


Otkud sad ovo?
Kako to može biti smisao demokratije?


Bio sam neprecizan...smisao demokratije je da građanin slobodno izrazi svoju volju,a sadržaj je, u najvećem broju slučajeva izbor manjeg zla i postizanje kompromisa.

Odustajanje građanina da izrazi svoju volju takođe je izraz volje ukoliko je to lični čin, ali politika obesmišljavanja izbora "da se ne bi dao legitimitet učesnicima" jeste idiotizacija građanina, obesmišljavanje demokratije i apsurd.
cane cane 21:05 04.02.2015

Re: 1.

najveća kletva Postmoderne - dabogda sa srbima iz srbije radio.


ima jos jedna veca - da bog da citao fuchsove (nb:sta god to znacilo) komentare.
cane cane 21:08 04.02.2015

Re: 1.

Ovo je na nivou zabavista, jesi tako savetovao i Tadica.


jeste.
pnbb pnbb 21:56 04.02.2015

Re: 1.

Odustajanje građanina da izrazi svoju volju takođe je izraz volje ukoliko je to lični čin, ali politika obesmišljavanja izbora "da se ne bi dao legitimitet učesnicima" jeste idiotizacija građanina, obesmišljavanje demokratije i apsurd.

ja i ne kazem da je opravdano ne izaci da 'ne bi dao legitimitet'..
ali ako izadjes, onda si dao, ne? na neki nacin si izabrao

a pogotovu ne propagiram neizlazenje, znaci odricanje od glasackog prava.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:27 04.02.2015

Re: 1.

znaci odricanje od glasackog prava.

Kakvog odriacnja?
Nema tu nikavog odricanja ima samo korišćenja prava.
Koristi se pravo da se svojim biračkim pravom raspolaže na način za koji se smatra da je najbolji.

Propisivanje načina na koji se neko pravo mora koristiti bi od prava napravilo obavezu.

pnbb pnbb 22:35 04.02.2015

Re: 1.

Koristi se pravo da se svojim biračkim pravom raspolaže na način za koji se smatra da je najbolji.

nedvojbeno, s tim sto u slucaju da raspolazes njime tako sto ga ne iskoristis, nejasno je stoji li iza toga tvoj aglasacka volja, ili lenjost, ili si zaboravio, ili te bas briga
Propisivanje načina na koji se neko pravo mora koristiti bi od prava napravilo obavezu.

sto uopste ne bi bilo tako lose
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:56 04.02.2015

Re: 1.

nejasno je stoji li iza toga tvoj aglasacka volja, ili lenjost, ili si zaboravio, ili te bas briga

Kome nejasno, drugima?
Pa što mora svima biti jasno, i šta nekoga briga da li je drugima jasno zašto je on odlučio da koristiti svoje pravo na način na koji je odlučio.
Zašto bi bilo šta kome pojašnajvao?
Ako to nekoga interesuje neka nagađa, neka pretpostavlja, njegov problem.

A oni kojima je stalo da pokažu kakva im je glasačka volja, oni izađu, precrtaju listić i time kažu, zanima me politika ali niko od ponuđenih nije dovoljno dobar.
Najbolje je kad postoji kakva takva kampanja za to jer je ta poruka onda nesumnjiva i nema nagađanja šta znači prectan listić.
Tako da je veoma dobro što se definisala ta kategorija "belih listića" jer se sad tačno zna šta oni znače.
sto uopste ne bi bilo tako lose


Pa rađeno je to, četrdeset pete.
Nekome se to dopada. To, doduše, poništava demokratiju i slobodnu volju, ali postoje ljudi koji misle da je baš to super.
pnbb pnbb 23:04 04.02.2015

Re: 1.

Nekome se to dopada. To, doduše, poništava demokratiju i slobodnu volju, ali postoje ljudi koji misle da je baš to super.

zasto, kao sto postoji obaveza da se ide u osnovnu skolu, ne znam, da se vakcinises protiv velikih boginja.. nije svaka obaveza automatski put u apsolutizam
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:18 04.02.2015

Re: 1.

zasto, kao sto postoji obaveza da se ide u osnovnu skolu, ne znam, da se vakcinises protiv velikih boginja.. nije svaka obaveza automatski put u apsolutizam


Škola i vakcinacija ne zavise od slobodne volje, to je obaveza, nije pravo, ili je i pravo i obaveza. Tu se radi o deci, o kategoriji koja nije sposobna da sama donosi odluke, da ima slobodnu volju.
Društvo je procenilo da je previše rizično preputiti roditeljiam da sami odlučuju o sudbini drugih (dece) pa je to propisalo kao obavezu.

Biračko pravo je samo pravo i tako treba da ostane jer je u pitanju sloboda pojedinca koji je sposoban da donosi odluke, pa i da sam donese odluku da li će nekoga ovlastiti da u njegovo ime radi zajedničke poslove.

Jer šta ako mu niko ne odgovara, nema poverenja ni u jednu ponuđenu soluciju?
Mora da ovlasti i onoga za koga misli da će ga upropastiti?
Ili ostaviti mu pravo da precrta lsitić.
Ako je tako šta društvo dobija time što će nekoga primorati da na dan izbora ode do biračkog mesta i poništi listić?
Ili, ukinuti mu i to pravo?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:21 04.02.2015

Re: grobar otkriva pravo lice?

zanimljivo, preneo. meni su navedene human rights orgs, onako sektaške. haarets ima seriju anti-serbian natpisa, ono grobarsko protiv totenhema, pa kao, izrael prijateljstvuje sa srbijom a srbija se nije pokajala za zločine... itd, meni je to prenaglašavanje negativnog. da l' postoji audiozapis, šta je rekao the gravedigggah?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:26 04.02.2015

Re: grobar otkriva pravo lice?

zanimljivo,


Meni je sve to zanimnjivo.
Da ti pravo kažem i meni je Nikolićeva izjava zazvučala grubo kad sam je čuo (a slušao sam govor), pomislio sam, vid budale, opet mu se glupost omače.
Nisam bio iznenađen kad su krenule prozivke, a onda na te prozivke vidim ove reakcije sa jevrejske strane.
I sve me to zbunilo.
Al nek se ebu kako znaju :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:54 04.02.2015

Re: grobar otkriva pravo lice?

Па ја ово читам да је рекао како су други били завидни великом јеврејском народу због његових објективних успеха.
(Добро, и ја умем помало да будем тенденциозан кад су моја јеврејска браћа у питању:))))

Дакле: овај пут је невин!

P.S.
Као и увек, и данас поздрављам моје другове из Мосада. :)
pnbb pnbb 05:32 05.02.2015

Re: 1.

Jer šta ako mu niko ne odgovara, nema poverenja ni u jednu ponuđenu soluciju? ...]Ako je tako šta društvo dobija time što će nekoga primorati da na dan izbora ode do biračkog mesta i poništi listić?

eto, sam si rekao...
pa se onda lepo vidi da recimo sns ima 20posto, ds15, ostali 5, a da 60% glasackog tela misli da su svi oni podobni za rudnik, jer rad krepi, pa kad uvezbaju ponasanje dostojno coveka i gradjanina nek se jave slobodno.
alselone alselone 08:38 05.02.2015

Re: grobar otkriva pravo lice?

Па ја ово читам да је рекао како су други били завидни великом јеврејском народу због његових објективних успеха.


Takodje. Meni je Izrael prototip odnosa naroda i drzave (relativno gledajuci u odnosu na istoriju, georgrafiju, komsiluk, politiku, itd). Da je pameti negovali bi nase prijateljstvo i saradnju mnogo vise.


predatortz predatortz 09:46 05.02.2015

Re: grobar otkriva pravo lice?

Takodje. Meni je Izrael prototip odnosa naroda i drzave (relativno gledajuci u odnosu na istoriju, georgrafiju, komsiluk, politiku, itd). Da je pameti negovali bi nase prijateljstvo i saradnju mnogo vise.


Nama u RS je Izrael primer kako funkcionisati u neprijateljskom okruženju. Iskreno, mnogo od njih ima da se nauči.
Pogotovo pragmatizam.
To je ono kada se ja zalažem za ulazak u NATO, a vi me pljujete zbog toga.
A kada bi merili, siguran sam da NATO volim manje od vas.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:42 05.02.2015

Re: 1.

eto, sam si rekao...


Ali ti nisi rekao šta društvo dobija time što nekoga primorava ne nešto i protiv njegove volje.
Jer ovo
pa se onda lepo vidi da recimo sns ima 20posto, ds15, ostali 5, a da 60%

se vidi i bez te prisile.
Zna se koliko građana ima pravo glasa, zna se koliko glasova je ko dobio, lako se izračuna kolika je podrška u ukupnom biračkom telu.

Treba li ljudima ograničiti slobodu samo da bi se potvrdio statistički podatak koji se ionako zna, a koji ni na šta ne utiče?
Jesu li to onda građani nečiji zamorčići u nekom ogledu?

Sloboda pojednica je esencija svake demokratije, ona mora biti osnov svega, ona je najvažnija u svemu. Kad je ona nepotrebno narušena demokratije nema.
Naravno, apsolutna sloboda nije moguća, i ona nekada mora biti ograničena, a uspeh demokratije se meri po tome da društvo bude što funkcionalnije sa što više slobode pojedinaca.
Dakle uspeh je ograničavati slobodu samo kad se mora i što je moguće manje, a da ona ne ide na uštrb funkcionalnosti zajednice.
Pa čemu bi doprinelo to ograničavanje slobode pojednica da odluči hoće li ili neće izaći na izbore?

Kako bi se to pozitivno odrazilo da funkcionisanje društva?
Bilo bi bolje zdravstvo, ekonomija, školstvo?


pnbb pnbb 19:23 05.02.2015

Re: 1.

se vidi i bez te prisile.
Zna se koliko građana ima pravo glasa, zna se koliko glasova je ko dobio, lako se izračuna kolika je podrška u ukupnom biračkom telu.

kako se vidi?
nemas nacin da saznas ko je zainteresovan za proces izbora, a ko ne, ako nemas pun uzorak.
ovako imas 100 posto izbornog tela koje je izrazilo nedvosmisleno svoju volju, i postedeces sebe slusanja prica tipa 'ko je isao tetki lek da da ili koje sedeo na lenjom dupetu, nema prava da kritikuje vlast, ili opoziciju..' ili slicne nehajno i dosta cesto ubacene osvrte na neposrednu proslost.
pa kad se prebroji da nijedna koalicija, manj da se svi udruze, nema 50% +1, onda , po izbornom zakonu, sledi sta?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:35 05.02.2015

Re: 1.

nemas nacin da saznas ko je zainteresovan za proces izbora,

Ako neko nije izašao a mogao je, da li je zainteresovan?

Ili, ako je neko izašao jer je morao, da li je zainteresovan ili je nezainteresovan ali je nateran?

Zainteresovanost se ne utvrđuje tako što nekoga na nešto prisiliš, a onda ga tretiraš kao zainteresovanog.
Tako se dobijaju pogrešni podaci, a kad barataš pogrešnim podacima možeš li izvući ispravan zaključak?

pa kad se prebroji da nijedna koalicija, manj da se svi udruze, nema 50% +1, onda , po izbornom zakonu, sledi sta?


Recimo ponavljanje izbora, pa opet bude tako pa opet ponavljanje, pa opet, pa stoti put...
I kako rešiti?
pnbb pnbb 20:26 05.02.2015

Re: 1.

Recimo ponavljanje izbora, pa opet bude tako pa opet ponavljanje, pa opet, pa stoti put...
I kako rešiti?

sad malo mi je falilo da kazem da bi mogli da se kandiduju malo i neki odgovorni, posteni , ili zakonom naterani da budu posteni, kandidati.. ali necu, smejace se ljudi
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:42 05.02.2015

Re: 1.

sad malo mi je falilo da kazem da bi mogli da se kandiduju malo i neki odgovorni, posteni , ili zakonom naterani da budu posteni, kandidati.. ali necu, smejace se ljudi


:)

Nema načina, nismo ga još smislili (mi, ljudi) kako da se samo pošteni kandiduju.
Valjda se još nismo dogovorili šta tačno znači poštenje.
Zato je ipak najbolje ovako, svima sloboda da se kandiduju, svima sloboda da glasaju ili ne glasaju....makar slobodu da ne oduzimamo ljudima kad im već samo poštene kandidate ne možemo obezbediti.
cassiopeia cassiopeia 10:56 06.02.2015

Re: 1.

Čak, ti neki privatnici koji bi nešto i mogli, po pravilu drže konce po sistemu tata (koji donekle i poznaje poso, ali je uspeo zahvaljujući muljatorskim vezama) i sin, koji po pravilu veze s mozgom nema, jer je sa 20 postavljen za direktora, a da opepelio struku nije.


Uh, zbog jedne takve tataostaviosinu firme umal' da ubijem nekog. Izvođač uzeo vrata od proverene firme, mi računamo posao gotov, videli već njihova vrata, sve lepo, brave dobre. Elem, stiže isporuka, majstori ugrade, kad ćorak. Štokovi nakrivo, vrata ko šmirgl papir. I šta se ispostavi. Tata zagrizao veći zalogaj i prepustio sinu da završi posao. Ovaj blage veze nema. Iscimali se sa sa investitorom da zameni vrata, pogubili živce, al' se izborili. Na kraju smo sami izabrali firmu i robu, i od vlasnika saznali gde je bio zajeb sa onim prethodnim. I još se takvih priča ne naslušala, već nagledala, ihahaj.

Ne kažem da nema suprotnih primera, nego me brine što sve češće nalećem na ove što pojma blagog nemaju.
mariopan mariopan 21:32 06.02.2015

Re: 1.

Случајно сам " обавестила модератора".
Хтела сам да кликнем на "препорука".
Извињавам се.
freehand freehand 17:02 31.01.2015

Vidim ja

... da će na mitingu podrške biti baš puno raznog i šarenog sveta. Dobre volje i širokih shvatanja.
Ovi zlovoljni i gadljivi na Đukele, Martinoviće, Drecune, Babiće, Gašiće, Stefanoviće i ostale Vučićeve gargojle ostaćemo kod kuće da škripimo zubima.
Stvarno je vreme da se pojave klavirštimeri, instruktori za korišćenje pokretnih stepenica i još raznorazni Pigmalioni drugih specijalnosti i oni opšteg smera.

A Trivanka... Samo još jedno razočaranje i još jedan poštovalac sopstvene guzice. Bez obzira da li je njenu (guzičinu) vrednost znala od ranije ili je upravo shvatila.

P.S. kad osetim da me hvata ta pragmatičarska Dengovska boljka - "nije bitno koje je boje mačka..." - odem na sajt SNS pa pročitam nekoliko saopštenja. Ili pažljivo odslušam tog koji vodi Srbiju u EU sve čineći razne korisne stvari. Priznajem da se ponekad zajebem pa se upitam - ako je on prvi koji sprovodi tako hrabre reforme da li je moguće da nikom drugom to do sada nije palo na pamet? I da li je moguće da je baš on bio kočnica za takve ideje, pa time i uzrok stanja na koje svako malo kuka?
I šta je to i kome treba to u šta on hoće da vodi?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:32 31.01.2015

Re: Vidim ja

Vidim ja
... da će na mitingu podrške biti baš puno raznog i šarenog sveta.

Na koji miting misliš? na ovaj što pravi SNS, a Vučić neće da dođe, ili onaj u organizaciji Vesne Pešić?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:37 31.01.2015

Re: Vidim ja

Priznajem da se ponekad zajebem pa se upitam - ako je on prvi koji sprovodi tako hrabre reforme da li je moguće da nikom drugom to do sada nije palo na pamet? I da li je moguće da je baš on bio kočnica za takve ideje, pa time i uzrok stanja na koje svako malo kuka?

Ne razumem ovu argumentaciju sve i da je tačna.

Zar nije dobro kad neko ko je kočio pozitivnu kretnju, prestane da bude kočnica i postane motor, pogotovo ako je splet političkih okolnosti takav da je ta osoba ona koja sve odlučuje? I u okolnostima da je svaka realna alternativa povratak kočnice, ako ne i nešto mnogo gore.
freehand freehand 00:37 01.02.2015

Re: Vidim ja

Nebojsa Krstic
Vidim ja
... da će na mitingu podrške biti baš puno raznog i šarenog sveta.

Na koji miting misliš? na ovaj što pravi SNS, a Vučić neće da dođe, ili onaj u organizaciji Vesne Pešić?

Ni Milošević nije stizao na sve mitinge u svoju čast. A jedini način da odem na miting podršlke Vučiću je da Vesna Pešić organizuje kontru. Ona i stvorovi koji se sa njom slažu, a nisu primetili kako je sad skoro izjavila, tiho i u komšiluku, kako manje zlo ipak možda nije bilo loše rešenje.


freehand freehand 00:45 01.02.2015

Re: Vidim ja

Ne razumem ovu argumentaciju sve i da je tačna.

Potpuno je tačna. Jer on je bio pretnja, tribun i udarna pesnica onoga što se radovalo ratovima, guralo ka najgorem rešenju, borilo se da krv i plamen potraju, da se ne krene nikuda, da se povuče unazad, da se žigošu i smaknu izdajnici.
Znaš, Krstiću, on je Borka Stefanovića zvao izdajnikom pre četiri godine zbog onoga što je on sada oteo i gura kao svoju ideju, i zove ga izdajnikom sada zato što mu ovaj to pominje, uz dodatak da je nekompetentni politički lažov.
Zar nije dobro kad neko ko je kočio pozitivnu kretnju, prestane da bude kočnica i postane motor, pogotovo ako je splet političkih okolnosti takav da je ta osoba ona koja sve odlučuje? I u okolnostima da je svaka realna alternativa povratak kočnice, ako ne i nešto mnogo gore.

Ne može da bude dobro kad ta moralna gnusoba vodi prema organizaciji koja i sama ide u istom smeru. Još kad takav (moralna gnusoba i patetični lažljivi šarlatan) sve odlučuje - meni dileme iščeznu.
Mnoštvo hulja koje se oko njega okupilo deluje kao da su u svom prirodnom ambijentu.
I još razmišljam o kontra-blogu koji bi imao radni naslov "Čuda od Labuda".
alselone alselone 09:10 01.02.2015

Re: Vidim ja

freehand
Vesna Pešić

jadna Vesna i njeni golaći

Vesne i golaća.


Tebi je stvarno potrebna pomoc.
freehand freehand 10:46 01.02.2015

Re: Vidim ja

alselone
freehand
Vesna Pešić

jadna Vesna i njeni golaći

Vesne i golaća.


Tebi je stvarno potrebna pomoc.

Da, to polupismeni poluinteligenti najbolje znaju.
Golum - mr'š!
alselone alselone 11:08 01.02.2015

Re: Vidim ja

Da, to polupismeni poluinteligenti najbolje znaju.
Golum - mr'š!



Ti kada bi znao koliko meni zadovoljstvo činis kada te nateram da ovako prsneš, česće bi se primao.

P.S. Šta znači "mraš"?
little_radojica little_radojica 14:17 01.02.2015

Re: Vidim ja

Zar nije dobro kad neko ko je kočio pozitivnu kretnju, prestane da bude kočnica i postane motor, pogotovo ako je splet političkih okolnosti takav da je ta osoba ona koja sve odlučuje? I u okolnostima da je svaka realna alternativa povratak kočnice, ako ne i nešto mnogo gore.


Ne može da bude dobro kad ta moralna gnusoba vodi prema organizaciji koja i sama ide u istom smeru. Još kad takav (moralna gnusoba i patetični lažljivi šarlatan) sve odlučuje - meni dileme iščeznu.
Mnoštvo hulja koje se oko njega okupilo deluje kao da su u svom prirodnom ambijentu.


Не бих се више могао сложити око овога, па само да подвучем.
alselone alselone 15:12 01.02.2015

Re: Vidim ja

Znam da si ovde i da pratis broj preporuka.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:33 01.02.2015

Horhinjo,

freehand

Da, to polupismeni poluinteligenti najbolje znaju.
Golum - mr'š!


potpuno ste odlepili, i Krla i ti... da li pomislite nekada, onako, pred spavanje, možda ima gospoda, šta vas tera da se sa toliko netrpelji okomite na svoje sugrađane, pa i toliko ugledne - Alse je jedan od najuglednijih mladih profesora u našem gradu? šta vas nagna, ideologija, koju posedujete, Krle i ti? zlo bre ta ideologija ako te tera mržnjom na brata.
tadejus tadejus 16:13 01.02.2015

Re: Horhinjo,

Srđan Fuchs

potpuno ste odlepili, i Krla i ti... da li pomislite nekada, onako, pred spavanje, možda ima gospoda, šta vas tera da se sa toliko netrpelji okomite na svoje sugrađane, pa i toliko ugledne - Alse je jedan od najuglednijih mladih profesora u našem gradu? šta vas nagna, ideologija, koju posedujete, Krle i ti? zlo bre ta ideologija ako te tera mržnjom na brata.


e i ti ga sad..
ne znam kako je krenulo ali fakat ako odvojiš to što znaš o alseloneu ,lonetu, kako već ide.. i ono što ovde možeš pročitati..
pa nije baš da biseri ispadaju..
znam ja da on to sve povremeno prikaže kao ja se samo zezam..
al kako smješno nije onda ne ostaje nego da bude glupo..
freehand freehand 16:14 01.02.2015

Re: Vidim ja

little_radojica
Zar nije dobro kad neko ko je kočio pozitivnu kretnju, prestane da bude kočnica i postane motor, pogotovo ako je splet političkih okolnosti takav da je ta osoba ona koja sve odlučuje? I u okolnostima da je svaka realna alternativa povratak kočnice, ako ne i nešto mnogo gore.


Ne može da bude dobro kad ta moralna gnusoba vodi prema organizaciji koja i sama ide u istom smeru. Još kad takav (moralna gnusoba i patetični lažljivi šarlatan) sve odlučuje - meni dileme iščeznu.
Mnoštvo hulja koje se oko njega okupilo deluje kao da su u svom prirodnom ambijentu.


Не бих се више могао сложити око овога, па само да подвучем.


alselone alselone 16:49 01.02.2015

Re: Horhinjo,

pa nije baš da biseri ispadaju..
znam ja da on to sve povremeno prikaže kao ja se samo zezam..
al kako smješno nije onda ne ostaje nego da bude glupo..


Kako ne okrenuti sve na zezanje kada iz svake oblasti postoje strucnjaci kao ti sto dobiju epi napad kada se neko usudi napisati komentar iz oblasti kojom se bavite? mislim, bedasto bi bilo ne prepusti vas kad krenete da naprdjujete bisere.
tadejus tadejus 16:54 01.02.2015

Re: Horhinjo,

alselone
Kako ne okrenuti sve na zezanje kada iz svake oblasti postoje strucnjaci kao ti sto dobiju epi napad kada se neko usudi napisati komentar iz oblasti kojom se bavite? mislim, bedasto bi bilo ne prepusti vas kad krenete da naprdjujete bisere.


pa nije problem da okreneš na zezanje..
al brate nije smješno..
osim ako ne misliš da je izraz naprđivanje sam po sebi dovoljno smješan da kompenzira sve ostalo.. ok ajde, jeste smješan je pomalo, i moglo bi da prođe da ne probija stalno neki lični animozitet iz tog "zezanja"..
a to smori, načisto..
ti si glup, ti si klempav, ti si zapjenio, ti imaš epi napad, ti vako, ti nako.. smori brate baš..
ja bih se toga manula pa da se stvarno i nasmijemo..
nekad bilo sad se spominjalo
alselone alselone 17:00 01.02.2015

Re: Horhinjo,

da ne probija stalno neki lični animozitet iz tog "zezanja"..


Cekaj, pricas o istom licnom animozitetu sa kojim si ti meni pritrcala vec na par blogova u dva dana iako ti se ni jednom od kako si se registrovala nisam prvi obratio da mi kazes kako sam glup? da, to nije glupo i licno a nije ni animozitet, nego je - sta? strucno? pametno i razborito?

predlozio bih ti da uradis sto si predlozila u pretposlednjoj recenici.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:10 01.02.2015

Re: Vidim ja

da su Novosti i Politika antivladine novine


Novosti i Politika su, među medijima, najveći protivnici svega suštinskog što predstavlja politiku ove vlade. Dakle one su antivladine novine.
freehand freehand 18:25 01.02.2015

Re: Vidim ja

Nebojsa Krstic
da su Novosti i Politika antivladine novine


Novosti i Politika su, među medijima, najveći protivnici svega suštinskog što predstavlja politiku ove vlade. Dakle one su antivladine novine.

A šta bi to bilo sve suštinsko što predstavlja politiku ove vlade?
Sem proklamacija?
Jel Nikolić/Vučić/Gašić priče o napadima na VBA/vojsku/državu imaju neke veze sa tim?
Ili ono o tome kako je premijera prosto sramota koliko nam dobro ide?
Mislim - sa ovim se slažem, da se razumemo, i mene bi bilo sramota. Nego čisto sumnjam da mislimo na isto, on i ja.

A pajz Čerčila:

"Mi nismo podružnica EU u Srbiji"
Izvor: Tanjug

Beograd -- Ministar Ivica Dačić izjavio je, povodom saopštenja Maje Kocijančič o ombudsmanu, da "to nije način komuniciranja s jednom suverenom državom kao što je Srbija".

KLIK
mariopan mariopan 20:32 01.02.2015

Re: Horhinjo,

Srđan Fuchs
freehand

Da, to polupismeni poluinteligenti najbolje znaju.
Golum - mr'š!


potpuno ste odlepili, i Krla i ti... da li pomislite nekada, onako, pred spavanje, možda ima gospoda, šta vas tera da se sa toliko netrpelji okomite na svoje sugrađane, pa i toliko ugledne - Alse je jedan od najuglednijih mladih profesora u našem gradu? šta vas nagna, ideologija, koju posedujete, Krle i ti? zlo bre ta ideologija ako te tera mržnjom na brata.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:24 02.02.2015

Re: Vidim ja

freehand






E da, ali da budemo pravični ;> RukovodCi SDPRa to su "stari" kadrovi. Koštunicini (*). Za njihova vakta SDPR se bavio proizvodnjom i prodajom rakije. Iz Koštunića, narafski.

(*) Uostalom, kao i povod (ali ne i razlog ☻ ) ove blogokolumne, onaj malecki firerčić, Ljušić.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:26 02.02.2015

Re: Vidim ja

Nebojsa Krstic
da su Novosti i Politika antivladine novine


Novosti i Politika su, među medijima, najveći protivnici svega suštinskog što predstavlja politiku ove vlade. Dakle one su antivladine novine.


Hmm. A kako ti i Svje i Svja Politike, Smajlovička, mislite - i pišete isto, ondaK bi logika kazala, šta?

Ljilja, Noam i Pengo
Svetislav Basara

Velikani slobodarske misli, Noam Čomski i Ljilja Smajlovićka - sitnije ribe da i ne pominjem - ovih su dana prionuli na posao poistovećivanja zločina u redakciji Šarli ebdoa i (ništa manjeg) zločina u kome je - prilikom bombardovanja RTS-a, izginulo šesnaest osoba, nedužnijih - ako se tako sme reći kad se govori o mrtvima - od Šarlijevih karikaturista.

Na prvi pogled krajnje bogougodno od strane Čomskog i Smajlovićke, ali ima tu jedno vrlo zaguljeno „ali“. Pariski, naime, teroristi nisu unapred obavestili francusku vladu i generalitet o svojim namerama, a garantujem da francuska vlada i generalitet - u apsurdnom slučaju da su obavešteni - ubilačku nameru terorista sasvim sigurno ne bi iskoristili u propagandne svrhe. Francuska bi u najmanju ruku evakuisala redakciju, a ubice poapsila ili im smrsila konce. U tome leži dvostruka monstruoznost pogibije zaposlenika RTS-a. Ti su potpuno nedužni ljudi u izvesnom smislu dvaput ubijeni. NATO jeste povukao obarač i jeste odigrao ulogu neplaćenog ubice, ali pravi naručioci ubistva su sedeli u Beogradu. Mnogi od njih tu još uvek sede. A tu sedi i Smajlovićka i posipa li posipa nepočinstva šećernim prahom.

Već smo ovde govorili o tome da je u ratu neprijatelju - u datom slučaju NATO paktu - razaranje i ubijanje u opisu radnog mesta i da se nad tom zlokobnom činjenicom ovog guravog sveta ibrete samo naivčine i pokvarenjaci. Ali je isto tako u opisu radnog mesta napadnute države - u ovom slučaju Srbije - da svoje građane zaštiti kako zna i ume. Kako li je poslovično pronicljivoj Smajlovićki promaklo da država Srbija ne samo da nije zaštitila RTS-ove zaposlenike, nego ih je svesno gurnula u smrt ne bi li - pazi sad ovo! - još jednim zločinom popravila svoj zločinački imidž koji sada, kako vidimo, naknadno popravljaju Ljilja i Noam.

Za razliku od Smajlovićke, Čomskom ništa ne zameram. On, čovek em nije odavde, em radi svoj posao, uočava globalne nepravilnosti, i serucka uokolo o pošastima imperijalizma, to mnogi visoko cene, ja, pak, držim da je doprinos Noamovih jeremijada smanjenju globalnog zla - da se izrazim grubo, ali primereno - ravan Pengovim mudima. Sve u svemu, od Čomskog nikakva korist, ali nikakva ni šteta.

Ali je bezbeli šteta što Ljilja - „Marcipan“- Smajlovićka u „najstarijem dnevnom listu na Balkanu“ tendenciozno zabašuruje nepočinstva jednog ubilačkog režima koji je Srbiji naneo (i još uvek nanosi) više zla od spoljašnjih srpskih dušmana i koji nije prezao da tokom bombardovanja liši života i Slavka Ćuruviju, Smajlovićkinog kolegu (i poslodavca), kome Ljilja, kao predsednica UNS-a, uredno polaže svoje zašećerene vence. U neku ruku je prirodno da „najstariji dnevni list na Balkanu“ i njegova urednica pate od staračke demencije. Ali da li je to prirodno i za Srbiju? Ne znam. Pitajte Čomskog. Ili bolje - Penga.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:39 02.02.2015

Re: Vidim ja

Hmm. A kako ti i Svje i Svja Politike, Smajlovička, mislite - i pišete isto, ondaK bi logika kazala, šta?

Pre nego što brzopleto doneseš zaključak, obrati pažnju - Smajlovićka je mnogo inteligentnija od onog ko će da pokuša da dokaže kako se njena uređivačka politika svodi na jedan tekst kojim će pobedonosno da maše....Ima u Politici raznih mišljenja, na str 22 ili 24, ima tu i radikala, i DSS-a i liberala...(Ok, nema demokrata)...ali uređivačka politika, ono što je svakodnevni lajt motiv celog lista je antiamerikanizam i antievropejstvo.

Pošto naša aktuelna Vlada ne vodi anti EU i anti USA politiku, eto, zaključak sam izvedi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana