Jubileji| Politika

Srećan jubilej, Demokratska stranko

Nebojsa Krstic RSS / 07.02.2015. u 13:46

 

 

Na proslavi jubileja Demokratske stranke, 25-godišnjici rada, trenutni predsednik Bojan Pajtić između ostalog je rekao: "Pravili smo greške dok smo bili na vlasti, koje smo skupo platili 2012. i 2014, možda i više nego što smo zaslužili."

Imam amandman na ovo. Ne zato što sam cepidlaka, već zato što sam ubeđen da je nemoguće ispraviti greške ako ne znaš koje su ili znaš, ali okrećeš glavu od njih. Naime, radi se o rezultatu koji je postigao DS na izborima 2012, a za koji Pajtić, ne jednom, tvrdi da je "loš" ili "katastrofalan". 

Dakle, da li je DS greške svoje vlasti skupo platio 2012. godine?

 Odgovor je složen. Mandat vlade koju su činili DS kao većinski, plus koalicioni partneri, SPS i ostali, prstom sudbine poklopio se sa periodom trajanja najveće ekonomske krize. Pritom su, naravno, pravljene i greške. Kada sve uzmemo u obzir i pogledamo izborni rezultat, uočićemo, ne ono što Pajtić tvrdi, skupo plaćenu cenu, već činjenicu da je DS imao samo dva poena manje od SNS-a i realnu mogućnost da napravi vladu. Da Dačić nije bio, što bi Drašković rekao, "nevera", danas bismo o tom izbornom rezultatu (DS 22%, SNS 24%) govorili kao o fantastičnom uspehu.

Rezultat DS-a na izborima 2014. potpuno je nešto drugo. Podsetimo se brojki: SNS 48%, DS 6%, 42 procentna poena prednosti za naprednjake! Taj rezultat teško može da se poveže sa Cvetkovićevom vladom, a može lako sa serijom loših poteza rukovodstva DS-a u dve prethodne godine: smena rukovodstva, postavljanje Tadića za "počasnog predsednika", konfuzne poruke oko ulaska u vladu umesto SPS-a i potpuno nesnalaženje u uslovima kada SNS preuzima glavne strateške odrednice na kojima je DS egzistirao misleći da je to njegovo trajno vlasništvo. Tabloidnog "toplog zeca" kroz koji su prošli neki stranački prvaci i posledično oštećenje stranke da i ne pominjem. Tadićevo odvajanje na nekoliko nedelja od izbora oštetilo je demokrate takođe, ali prema svim istraživanjima, manje nego koalicija sa Zoranom Živkovićem.

Poenta je sledeća. Kao što je za SNS došlo vreme da prestane da za svaku lošu stvar okrivljuje "bivši režim", tako je i aktuelnom rukovodstvu DS-a vreme da prestane da za sve svoje loše postupke teret krivice prebaci na "bivši stranački režim". Onaj ko se prihvatio funkcije mora da prihvati i odgovornost za rezultate svog rada. Sadašnje istrajavanje DS-a na samozavaravanju ne pokazuje da se stranka osvestila i shvatila kakva joj je uloga u društvu. Kad Dragoljub Mićunović kaže da DS i dalje zastupa ideologiju na kojoj je nastao 1990, to za neke koji stoje iz njega znači da srpska Srbija više neće puzati ka EU, za druge je to mogućnost preuzimanja Sirizinog populizma, a treći uopšte i ne znaju šta ideologija znači i čemu služi.

Problem sa ovako slabim DS-om je mnogostruk. Bez njega Srbija nema jednu političku nogu. U takvoj situaciji dešava se izvitoperenje sistema, pa ulogu opozicije preuzimaju, što voljno, što nevoljno, NVO, novinari, mediji, intelektualci, čak i državni službenici kakvi su Janković i Šabić. Ovo, opet, vodi u porast entropije političke realnosti koja je zatvoreni sistem u kome je agresija i neracionalnost osnovni energetski pokretač svih procesa.

To se lepo videlo u trenutku kada SNS svoj nepotreban i štetan konflikt sa zaštitnikom građana poželi da kruniše velikim narodnim mitingom. Na ovu besmislicu istog trenutka i na identično pogrešan način odreaguju neke opozicione stranke i javne ličnosti. Vesna Pešić krene preko Tvitera da poziva na kontramiting. Srećom, ovo za Srbiju potpuno nerazumno ponavljanje događaja iz 1996. zaustavili su Vučić i Saša Janković, svaki sa svoje strane. Da toga nije bilo, imali bismo sjajnu priliku da ponovo jedni drugima motkama porazbijamo glave.

Poštovani prijatelji iz DS-a,

ako želite da doprinosite stvaranju ovakvih tenzija u društvu zanemarujući interes društva, bolje zatvarajte radnju.

Ukoliko ne želite, pod hitno nešto menjajte. 

Srečan jubilej! 

 

 



Komentari (439)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:53 07.02.2015

Šta rećI?

Nihil.

urbana_gerila urbana_gerila 16:42 07.02.2015

Re: Šta rećI?

Vojislav Stojković
Nihil.


rezignacija, čemu?
gledanje valjanja u blatu, za šta neki ljudi plaćaju - dobijaš fraj.

novi-stari prilozi za biografiju u još jednom nastavku sage - kako od bivšeg postati i budući:

- genijalno smišljenu izbornu... hm... kampanju 2012. opstruirali su - nezahvalni narod i spoljašnji i unutrašnji čimbenici nepoznati pre početka iste.

- supermen vučić, beskompromisno se izloživši sudu svoje partije i uz realnu opasnost da bude ekskomuniciran iz nje, sprečio je građanske nemire u koje je srbiju, činilo se nezaustavljivo, gurkala vesna pešić.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:17 07.02.2015

Re: Šta rećI?

urbana_gerila
kampanju 2012. opstruirali su - nezahvalni narod


nismo mi, Pi Džej nam rođene!


qqriq qqriq 19:45 07.02.2015

Re: Šta rećI?

- supermen vučić, beskompromisno se izloživši sudu svoje partije i uz realnu opasnost da bude ekskomuniciran iz nje, sprečio je građanske nemire u koje je srbiju, činilo se nezaustavljivo, gurkala vesna pešić.


a vidi ovo, ja tek sad: Minhen -- Premijer Srbije Aleksandar Vučić sastao se večeras u Minhenu sa potpredsednikom SAD Džozefom Bajdenom, koji mu je uputio poziv da zvanično poseti Vašington.

ja to zovem Da Crknu Dušmani, a šta mislim o vučiću i njegovima, pa onoliko sam komentara napisala a volim da psujem.
isidora.k isidora.k 02:23 08.02.2015

Re: Šta rećI?

Jubilej Demokratske stranke 12 godina od političke likvidacije Zorana Đinđića :

Oni su okrenuli glave od vas




Tragedija

Prema svedočenju neposrednog učesnika koja se nalazi u sudskim spisima svima dostupnim , 6.oktobra 2000. godine jedan od prvaka Demokratske stranke i Ljubiša Buha Čume , lično njemu predali su policijsko oružje koje je korišteno je za terorističke napade na Ustav R Srbije i ubistvo Zorana Đinđića , demokratski izabranog predsednika Vlade Srbije.

Zoran Živković : Pronađen Kosmajac! Zapravo cela grupa ...




Farsa

Istina je da je Ćuruviju je ubio tadašnji državni vrh, a Đinđića tadašnji državni otpad .




Jubilej " Dragi Aco, izdrži još malo "

Nesrećni Boris o samoupravljačima




Epska demokratska scena u zemlji čuda


Na demokratskim izborima uvek glasajte za menje zlo od dva velika zla , ako uspete da ih razlikujete .
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:03 08.02.2015

ever since voter, even in post-T era

ds ce postati opcija tek kada savlada svoju aroganciju pred obicnim ljudima. NK, u tom smislu, potpuno odgovara kadrovskom profilu stare ds.
bice potrebno jos dosta vremena da ljudi zaborave tu nebriznost za obicnog, radnog i pregazenog coveka srbije, i oproste ovoj pol. organizaciji otcepljenje od normalne, svakodnevne realnosti zivota u zemlji. da li je zaboravljivo i oprostivo? mislim da jeste jer je narod kratkog pamcenja. hoce li se ds transformisati u sirizu? ne znam, sumnjam, preduboko je ukorenjena ta kultura arogancije - verovatnije je da se sa nekorumpiranim kadrovima nekadasnje ds napravi sasvim nova pol. organizacija, nesto poput malog civilnog pokreta u NS. njihova ideja je zanimljiva. mislim da je prosto, nas malih ljudi radi sa velikom moci ignorisanja izbora, realnije da se naziv ds izbrise iz kolektivnog secanja srbije. ili da ova pol. organizacija izadje sa jasnim i iskrenim izvinjenjem za sve nepocine za koje joj se pripisuje odgovornost. i to cim pre, a ne u predizbornoj kampanji kada ce nam se takav mogucni nastup, verovatno, svima pokazati kao vlastoljubivo licemerje... te cemo opet izignorisati drugove i bracu.
loader loader 11:41 08.02.2015

Re: ever since voter, even in post-T era


Pomalo je naivno verovati da je pomenuti najavljeni miting bio spontana reakcija silnog članstva i "simpatizerstva" sns, a bez volje i znanja predsednika te stranke. Ako bi to bilo tako, onda bi se skoro pa moralo zaključiti kako je to jedna dezorganizovana, pa i opasna struktura, s obzirom koliku moć trenutno poseduje. Takav scenario (spontanost) gotovo stopostotno je isključen. Celom tom javnom igrom samo je nabačeno predsedniku pomnenute stranke da poentira, kroz izjavu da on nije za mitingašenje nego za rad. Tako je ta bučna akcija završena. A korist je dvostruka. 1. Načinjen je jedan javni nezvanični plebiscit protiv zaštitnika građana koji je sumnjao u ispravnost nekih poteza vlasti, pa je tako partijsko-simpatizersko tkivo ujedinjenije i ojačanije, a javnost uverena u snagu argumenata. 2. Predsednik stranke i premijer poentirao je kao odgovoran čovek, državnik, partijski vođa... Uz male poluiskrene (ili sasvim neiskrene) izlive brige za poziciju zaštitinika građana u Srbiji, zapadni "partneri" će sve ovo faktički zapravo podržati, kako bi imali što jačeg lidera, sa kojim će i dalje štošta dogovarati ovih dana, meseci ... i koji će biti faktor mira i stabilnosti.

Tu je možda i jedno od objašnjenja zašto konsolidacija ds ovoliko dugo traje (i trajaće još prilično). Neki gresi ds-a su nesporni, ali rasturanje ds-a do ivice političkog besmisla, i to kao jedine relevantne opozicione partije ili ideologije odavno se ne može više posmatrati kroz prizmu "grešili su pa sad ispaštaju i urušavaju se". ... Tu negde je možda čak i deo odgovora oko samog izbornog i postizbornog epiloga 2012. što se tiče onoga ko će s kim i kakva će se većina formirati. Slična većina je matematički mogla da bude formirana i 2008. samo što je razlika bila ta što tada sa srs i dss nije moglo biti željene saradnje oko Kosova, pa je ta varijanta otpala. Sada to funkcioniše baš onako kako zapadu odgovara po pitanju politike prema kosovskom vilajetu. Ds je tu generalno gledajući, i na duge staze, slabiji faktor, jer njegov koalicioni kapacitet je daleko manji, s obzirom da je na svim dosadašnjim izborima većinu u parlamentu osvajala desno-leva narodnjačka većina. Jasno je da se zapadu daleko više isplati da tu stalnu većinu pripitomi i uvuče je u stratešku saradnju.
hajkula1 hajkula1 16:07 08.02.2015

Re: ever since voter, even in post-T era

Srki
ever since voter, even in post-T era
ds ce postati opcija tek kada savlada svoju aroganciju pred obicnim ljudima. NK, u tom smislu, potpuno odgovara kadrovskom profilu stare ds.
bice potrebno jos dosta vremena da ljudi zaborave tu nebriznost za obicnog, radnog i pregazenog coveka srbije, i oproste ovoj pol. organizaciji otcepljenje od normalne, svakodnevne realnosti zivota u zemlji. da li je zaboravljivo i oprostivo? mislim da jeste jer je narod kratkog pamcenja. hoce li se ds transformisati u sirizu? ne znam, sumnjam, preduboko je ukorenjena ta kultura arogancije - verovatnije je da se sa nekorumpiranim kadrovima nekadasnje ds napravi sasvim nova pol. organizacija, nesto poput malog civilnog pokreta u NS. njihova ideja je zanimljiva. mislim da je prosto, nas malih ljudi radi sa velikom moci ignorisanja izbora, realnije da se naziv ds izbrise iz kolektivnog secanja srbije. ili da ova pol. organizacija izadje sa jasnim i iskrenim izvinjenjem za sve nepocine za koje joj se pripisuje odgovornost. i to cim pre, a ne u predizbornoj kampanji kada ce nam se takav mogucni nastup, verovatno, svima pokazati kao vlastoljubivo licemerje... te cemo opet izignorisati drugove i bracu.



Krle
nemoguće ispraviti greške ako ne znaš koje su ili znaš, ali okrećeš glavu od njih.



mg.beeograd mg.beeograd 14:07 07.02.2015

jubilej

Gospodine Krstiću, kakav ste Vi DEMAGOG
emsiemsi emsiemsi 20:40 07.02.2015

Re: jubilej

mg.beeograd
Gospodine Krstiću, kakav ste Vi DEMAGOG

Ниси у праву !
mg.beeograd mg.beeograd 23:06 07.02.2015

Re: jubilej

A demagogue /ˈdɛməɡɒɡ/ (from French "demagogue", derived in turn from the Greek "demos" = people/folk and the verb "ago" = carry/manipulate thus "people's manipulator"

Ovo da je manipulator je jako bitna stavka.
zilikaka zilikaka 14:20 07.02.2015

Ovako nešto

je vredelo čekati i više od 50 sati.
emsiemsi emsiemsi 15:25 07.02.2015

Re: Ovako nešto

zilikaka
je vredelo čekati i više od 50 sati.

Да !
Већ сам се био обезнанио да ће ми пропасти викенд.
alselone alselone 14:21 07.02.2015

Ne

Taj rezultat teško može da se poveže sa Cvetkovićevom vladom, a može lako sa serijom loših poteza rukovodstva DS-a u dve prethodne godine: smena rukovodstva, postavljanje Tadića za "počasnog predsednika", konfuzne poruke oko ulaska u vladu umesto SPS-a i potpuno nesnalaženje u uslovima kada SNS preuzima glavne strateške odrednice na kojima je DS egzistirao misleći da je to njegovo trajno vlasništvo. Tabloidnog "toplog zeca" kroz koji su prošli neki stranački prvaci i posledično oštećenje stranke da i ne pominjem. Tadićevo odvajanje na nekoliko nedelja od izbora oštetilo je demokrate takođe, ali prema svim istraživanjima, manje nego koalicija sa Zoranom Živkovićem.


Glavni razlog za tako katastrofalan rezultat nije u ovome, iako ne sporim da ovi razlozi postoje, samo su od manjeg znacaja, nego cinjenica da je konacno dokazano kako je plasenje "sta ce biti ako dodju Toma i Vucic", potpuno deplasirano, plus Vuciceva hapsenja na pocetku PPV-ovanja koja su dala laznu nadu da se krece u ozbiljan obracun sa mafijom koju je DOS izgradio a DS i SPS usavrsili. Kada je srusen jedan od glavnih argumenata na kojima je DS bazirao svoje kampanje, cela prica se srusila kao kula od karata.

A i jos nesto, Pajke je zaboravio kako se Tadic izvinjavao zbog propusta do 2004. Otprilike, svaki put kad DS bude na vlasti, naprave sranja, promene ekspozovano rukovodstvo, oni se malo poizvinjavaju i kao - idemo dalje. Pa dosta je bilo, tetku mu. Vreme je da idete ispod cenzua a ne da budete druga noga. Mozda treca noga.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:47 07.02.2015

Boris Tadić o Nebojši Krstiću:

"Stavovi koje danas zastupa su mnogo bliži naprednjačkoj vlasti i političkoj filozofiji nego mom načinu upravljanja."

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:54 07.02.2015

Re: Boris Tadić o Nebojši Krstiću:

Filip Mladenović
"Stavovi koje danas zastupa su mnogo bliži naprednjačkoj vlasti i političkoj filozofiji nego mom načinu upravljanja."


Pa di je tu kritika? Bolećiv Boris na Krleta, pa to ti je ;> A obaška "način upravljanja" nije filosofski stav ☻

Nego, kad smo o bolećivosti, izgleda i profesori fizike mu bili bolećivi kada nisu istrajali na tome da podrobno nauči Drugi Zakon TD. Da nisu (bili bolećivi) ne bi smo imali tu zabavu da pročitamo ovu misao:

Problem sa ovako slabim DS-om je ... Ovo, opet, vodi u porast entropije političke realnosti koja je zatvoreni sistem u kome je agresija i neracionalnost osnovni energetski pokretač svih procesa.


Em volens-nolens, entropija u zatvorenim sistemima ne voli (*) da se smanjuje ;> em se pobrkalo šta je entropija (a šta ono suprotno od entropije - energija). S ovakvom izjavama bi imao problema i na času fizike i na času log'ke ;> Jer ako bi se tumačila u okviru zadatom samom izjavom značila bi upravo suprotno od onoga što je kolumnista hteo kasti:

1) Politička realnost (PR) je zatvoreni sistem
2) Zatvoreni sistem: Entropija + Energija uvek = Konstanta
3) Energija PR Sistema = Agresija i neracionalnost
4) Porast Entropije PR Sistema = umanjenje Energije PR Sistema
======================================================================
Što sve vodi do zaključka da "Slab DS" dovodi do smanjenja "Agresije i Neracionalnosti".

QED ☻

(*) Nikad je mnogo teška reč Zakoni verovatnoće kažu da je moguće da se entropija zatvorenog sistema smanji (uzmimo stvar globalno, evo mi na primer ;> ), ali je verovatnoća za tako nešto izuzetno mala. Šanse rastu ako se napravi sistem sa veoma malim brojem mogućih stanja.
freehand freehand 19:26 07.02.2015

Re: Boris Tadić o Nebojši Krstiću:

Nego, kad smo o bolećivosti, izgleda i profesori fizike mu bili bolećivi kada nisu istrajali na tome da podrobno nauči Drugi Zakon TD. Da nisu (bili bolećivi) ne bi smo imali tu zabavu da pročitamo ovu misao:

Ako ste već u školi - pogledaj malo gde se srpski predaje, pa se ogrebite za neki dopunski, ne bi loše bilo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:52 07.02.2015

.

ok, ulažem amandman na ovo.

o tome ko je nagovorio tadića; da izađe na prevremene izbore i da je to dobitna kombinacija (koja je valjda trebala da dune u leđa ds-u?) bi trebali da razgovaramo? ne o parlamentarnim .. valjda je svima jasno, da je ta odluka bila apsolutna katastrofa.


edit; umalo da zaboravim na ziku, shame on me

Milan Novković Milan Novković 15:23 07.02.2015

Re: .

Odgovor

Filipe, pošto su tebi specijalnost humanities možda znaš i u izvornom obliku " Φοβοῦ τοὺς Δαναοὺς καὶ δῶρα φέροντας" (ja nisam znao pa našao na Internetu) ... o neverovanju Danajcima (Grcima) zbog Troje i konja.

Mislim, ja nemam ništa protiv samo interesantnije je za pratiti ako mućnemo glavom (doduše ja često mućnem pa se ispostavi da je bilo pogrešno

I toliko često to radim da ću uskoro dobiti potres mozga.
freehand freehand 15:29 07.02.2015

Re: .

o tome ko je nagovorio tadića; da izađe na prevremene izbore i da je to dobitna kombinacija (koja je valjda trebala da dune u leđa ds-u?) bi trebali da razgovaramo? ne o parlamentarnim .. valjda je svima jasno,

Iako podozrevam da oni kojima nije jasno verovatno nisu najpametniji ovde (ili su toliko glupi da si pretpostavio da ne postoje) - evo ja spadam u njih.
Čak da apstrahujem sad šta bismo i zašto trebali uprkos onome što Krstić, kao autor i domaćin bloga misli (a ja mislim da je on tu jedini merodavan na svom blogu) - čime bi ti obrazložio ovo kao svoj izričit stav:
da je ta odluka bila apsolutna katastrofa.

?
Koliko se sećam stranka je bez Tadićevog autoriteta i popularnosti dosta klimavo stajala te je pretpostavka da bi mnogo lošije prošla da se on nije uključio u kampanju.
Na stranu to što je njegov katastrofalni pad popularnosti nastupio posle gubitka na izborima, a o stranci tek da ne pričamo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:58 07.02.2015

Re: .

Koliko se sećam stranka je bez Tadićevog autoriteta i popularnosti dosta klimavo stajala te je pretpostavka da bi mnogo lošije prošla da se on nije uključio u kampanju.


koliko znam, ds je trebala da formira vladu - a onda je tadić izduvao na prevremenim izborima i posle toga je dačić izjavio, nešto u stilu, da sada drugačiji vetrovi duvaju ... mislim, kakav autoritet može da ima čovek koji je izgubio od nikolića na izborima? on koji je bio apsolutno siguran u svoju pobedu; zašto bi inače zakazao prevremene izbore? loš tajming, loša procena i tako je ds platio cenu. jednostavno ne razdvajam izbore; predsedničke i parlamentarne 2012.
smatram da su činili jednu celinu.
loader loader 14:12 08.02.2015

Re: .

loš tajming, loša procena i tako je ds platio cenu

Ako je to sa stanovišta pretpostavke da je neko ulazeći u izbornu trku računao da će pobediti, a izgubio je, onda je tačno da je reč o lošoj proceni.

Drugi deo priče je suštinskiji i daleko komplikovaniji. Naime, taj poraz ds je izražen u 2% razlike u odnosu na sns, što u okolnostima strahovite krize koja je ne samo u Srbiji pojela ogroman broj radnih mesta baš i ne predstavlja neki težak poraz. Čak, na nivou vladajuće koalicije, dobijeno je i više glasova nego 2008. Dakle, narod je 2012. kazao šta misli kroz svoje glasačke listiće. Broj glasova se uzima kao merilo, jelte, i kad je reč o danas velikoj političkoj snazi sns-a. Ako je taj isti narod na izborima 2012. kazao da je razlika samo 2%, onda se to mora poštovati (isto kao i ovi procenti danas). Ds faktički tada gledano kroz glasove i nije "kažnjen", niti se radi o nekakvoj katastrofi.
To je jedno.
Drugo je, odakle odjedanput ta razlika između minus 2% i današnjih minus tridesetak procenata? Ds nije kažnjen na izborima 2012. ali je nekim čudom kažnjen kroz javni, sistematski progon tokom naredne 2 godine, za period kad više nije vršio vlast. Shvatilo se kakvo je to zlo u pitanju, a kakvo dobro je u pitanju u obliku vlasti. Iako je deo te vlasti, kao i one ranije, i dalje sps, armatura svih faktičkih poluga moći na svakom koraku u poslednjim decenijama. Nešto u načinu javnog zaključivanja valja preurediti. Ds je grešio. Rečeno, i, uslovno, priznato. Sps međutim nije grešio. Pri vladi Koštunice, u vladi sa ds, u vladi sa sns, prvi put, pa sad drugi put... Čak, ispada, ni sns nije grešio u periodu kad je bio kočničar svakog pokušaja da se između 2008. i 2012. rešavaju neka od teških, višegeneracijskih pitanja ove zemlje. Dakle, u evidentne grehe ds-a ugrađeni su potezi i ove dve strukture, sps-a i sns-a. A da ne govorimo o virtuelnoj stvarnosti, gde se u postizbornom periodu i sps i sns tokom svoje vladavine obrušavaju na ds kao izvor sopstvenog krvotoka, jer apsolutno i prvo se apostrofira kako je svo zlo poteklo od ds, uz naglasak da se ovo što oni čine razlikuje od štetnog rada ds i samim tim se po logici stvari imperativno da zaključiti da je to što oni sada čine valjda korisno. - Nijedna od te tri političke strukture nije apriori bogom dana, niti apriori loša, iz puno razloga. Ali ovolika virtuelizacija političke scene i ovolika gomila nametnutih načina "analize" samo umanjuje potencijal samospoznaje ovog društva, odnosno umanjuje mogućnost da se pokrene zdrava energija. Ovako, sve se vrti u trianglu odavno istrošenih i iskompromitovanih lidera i liderčića koji po prirodi stvari mogu ili da nas vrte u krug reciklirajući već istrošene sadržaje, ili da pred javnošću vešto imitiraju kako su zahvaljujući svojoj okretnosti i inteligenciji na brzinu uspešno naučili suštinu novih sadržaja i usvojili to kao svoje prirodno stanje. - Neophodna su nova lica. Nova energija. Sasvim različita od ovoga što godinama unazad zaposeda i truje javni prostor.
freehand freehand 14:17 08.02.2015

Re: .

loader
loš tajming, loša procena i tako je ds platio cenu

Ako je sa stanovišta pretpostavke da je neko ulazeći u izbornu trku računao da će pobediti, a izgubio je, onda je tačno d je to loša procena.

Drugi deo priče je suštinskiji i daleko komplikovaniji. Naime, taj poraz ds je izražen u 2% razlike u odnosu na sns, što u okolnostima strahovite krize koja je ne samo u Srbiji pojela ogroman broj radnih mesta baš i ne predstavlja neki težak poraz. Čak, na nivou vladajuće koalicije, dobijeno je i više glasova nego 2008. Dakle, narod je 2012. kazao šta misli kroz svoje glasačke listiće. Broj glasova se uzima kao merilo, jelte, i kad je reč o danas velikoj političkoj snazi sns-a. Ako je taj isti narod na izborima 2012. kazao da je razlika samo 2%, onda se to mora poštovati (isto kao i ovi procenti danas). Ds faktički tada gledano kroz glasove i nije "kažnjen", niti se radi o nekakvoj katastrofi.
To je jedno.
Drugo je, odakle odjedanput ta razlika između minus 2% i današnjih minus tridesetak procenata? Ds nije kažnjen na izborima 2012. ali je nekim čudom kažnjen kroz javni, sistematski progon tokom naredne 2 godine, za period kad više nije vršio vlast. Shvatilo se kakvo je to zlo u pitanju, a kakvo dobro je u pitanju u obliku vlasti. Iako je deo te vlasti, kao i one ranije, i dalje sps, armatura svih faktičkih poluga moći na svakom koraku u poslednjim decenijama. Nešto u načinu javnog zaključivanja valja preurediti. Ds je grešio. Rečeno, i, uslovno, priznato. Sps međutim nije grešio. Pri vladi Koštunice, u vladi sa ds, u vladi sa sns, prvi put, pa sad drugi put... Čak, ispada, ni sns nije grešio u periodu kad je bio kočničar svakog pokušaja da se između 2018. i 2012. rešavaju neka od teških, višegeneracijskih pitanja ove zemlje. Dakle, u evidentne grehe ds-a ugrađeni su potezi i ove dve strukture, sps-a i sns-a. A da ne govorimo o virtuelnoj stvarnosti, gde se u postizbornom periodu i sps i sns tokom svoje vladavine obrušavaju na ds kao izvor sopstvenog krvotoka, jer apsolutno i prvo se apostrofira kako je svo zlo poteklo od ds, uz naglasak da se ovo što oni čine razlikuje od štetnog rada ds i samim tim se po logici stvari imperativno da zaključiti da je to što oni sada čine valjda korisno. - Nijedna od te tri političke strukture nije apriori bogom dana, niti apriori loša, iz puno razloga. Ali ovolika virtuelizacija političke scene i ovolika gomila nametnutih načina "analize" samo umanjuje potencijal samospoznaje ovog društva, odnosno umanjuje mogućnost da se pokrene zdrava energija. Ovako, sve se vrti u trianglu odavno istrošenih i iskompromitovanih lidera i liderčića koji po prirodi stvari mogu ili da nas vrte u krug reciklirajući već istrošene sadržaje, ili da pred javnošću vešto imitiraju kako su zahvaljujući svojoj okretnosti i inteligenciji na brzinu uspešno naučili suštinu novih sadržaja i usvojili to kao svoje prirodno stanje. - Neophodna su nova lica. Nova energija. Sasvim različita od ovoga što godinama unazad zaposeda i truje javni prostor.

Dobar komentar. Samo što mnogo fali Mlađa i njegov G17 da bi bio kompletan i u potpunosti tačan..
klik23 klik23 14:23 08.02.2015

Re: .

Samo što mnogo fali

Puno njih još fali :)
loader loader 14:28 08.02.2015

Re: .

freehand

Dobar komentar. Samo što mnogo fali Mlađa i njegov G17 da bi bio kompletan i u potpunosti tačan..

Slažem se da nedostaje G17, ali onda bi tom logikom, takođe opravdano, valjalo pomenuti još neke nezaobilazne činioce. No, hteo sam, svesno, da apostrofiram samo ove tri glavne političke strukture, kako se stvar ne bi previše razvodnila i kako bi se jasno videla neka vrsta njihove interaktivnosti i stvaran uticaj na konačni oblik političkih zbivanja u ovoj zemljici.

freehand freehand 14:31 08.02.2015

Re: .

loader
freehand

Dobar komentar. Samo što mnogo fali Mlađa i njegov G17 da bi bio kompletan i u potpunosti tačan..

Slažem se da nedostaje G17, ali onda bi tom logikom, takođe opravdano, valjalo pomenuti još neke nezaobilazne činioce. No, hteo sam, svesno, da apostrofiram samo ove tri glavne političke strukture, kako se stvar ne bi previše razvodnila i kako bi se jasno videla neka vrsta njihove interaktivnosti i stvaran uticaj na konačni oblik političkih zbivanja u ovoj zemljici.


Po uticaju i količini pritiska koji je proizvodio mislim da Dinkić i njegovi obavezno spadaju u tu kategoriju.
No ne insistiram, ako misliš da to nije tačno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:41 08.02.2015

Re: .

Drugi deo priče je suštinskiji i daleko komplikovaniji. Naime, taj poraz ds je izražen u 2% razlike u odnosu na sns, što u okolnostima strahovite krize koja je ne samo u Srbiji pojela ogroman broj radnih mesta baš i ne predstavlja neki težak poraz. Čak, na nivou vladajuće koalicije, dobijeno je i više glasova nego 2008. Dakle, narod je 2012. kazao šta misli kroz svoje glasačke listiće. Broj glasova se uzima kao merilo, jelte, i kad je reč o danas velikoj političkoj snazi sns-a. Ako je taj isti narod na izborima 2012. kazao da je razlika samo 2%, onda se to mora poštovati (isto kao i ovi procenti danas). Ds faktički tada gledano kroz glasove i nije "kažnjen", niti se radi o nekakvoj katastrofi.


to je uravo ono što krlo pokušava da nam kaže, ali mi je isuviše jednodimenzionalno.
stvarni izbori te godine su se održavali na predsedničkim. nisu demokrate izgubili na parlamentarnim, već na predsedničkim. oni su tu, gde jesu, zahvaljujući nečijoj lošoj proceni - da će ih prevremeni predsednički izbori izvući i ostaviti na vlasti ;oni su uradili upravo suprotno. te godine je, đilas razvalio vučića u beogradu / meni je to indikator, da je tadićeva izborna trka zaista bila bespotrebna i loš potez,procena ..šta god se želi dopisati tome. zato mi je i bezvezna ta priča, koju domaći želi da poturi o tim izborima kao nekom uspehu - kada je napravljena tako katastrofalna procena o tadićevom uticaju na glasače.

edit; o kampanji tek neću, ali volim kada imam mogućnost da ubacim ovaj klip. nikada mi neće dosaditi :)



loader loader 14:43 08.02.2015

Re: .

freehand
Po uticaju i količini pritiska koji je proizvodio mislim da Dinkić i njegovi obavezno spadaju u tu kategoriju.
No ne insistiram, ako misliš da to nije tačno.

Taman posla da nije tačno. Nakon konstantnog sps-a koji je na prvom mestu, ne znam ko bi zauzeo drugo mesto na listi večitih učesnika velike igre, Rasim, ili MD plus

Naravno, šalim se, to je samo bikini-statistika. Rasim je daleko od Mlađe kad pričamo ozbiljno. Nego, opet, u mom "izvornom" komentaru se više radi o jednoj vrsti stilizacije i ukrupnjavanja pojmova, radi lakšeg čitanja. Tako G-ovce svrstavam u žuti front, kao i još neke, iako su svi oni (iz fronta te boje) uglavnom međusobno bili više sporečkani nego u saglasju. Dakle, uračunao sam ih već (u pomenutom komentaru). Ali, sasvim je u redu da se pri drugačijem načinu eksplikacije stvari G-ovci s potpunim razlogom mogu odvojiti kao autonoman faktor, koji je od danas do sutra imao svoju "kreativnu" ulogu.

freehand freehand 14:53 08.02.2015

Re: .

Ali, sasvim je u redu da se pri drugačijem načinu eksplikacije stvari G-ovci s potpunim razlogom mogu odvojiti kao autonoman faktor, koji je od danas do sutra imao svoju "kreativnu" ulogu.

Ta firma (pošto je prevashodno to, čist dohodovni princip) nije bio nikakav žuti front, a bio je najveća mašina i za kontaminaciju, i za diskreditaciju i za obaranje vlada.
No rekoh - ne insistiram iako smatram i metodološkom i materijalnom greškom ne tretirati ih ravnopravno sa pobrojanim faktorima.
loader loader 14:56 08.02.2015

Re: .

stefan.hauzer
zahvaljujući nečijoj lošoj proceni

Tadić je u prvom krugu pobedio.
Kaj se to zbilo između dva kruga, pa da ode iz keca u dvojku?

Ima tu zanimljivih odgovora.


Klip je evergrin. No, ne bih ja nikako da iz tog serijala 2012. izostavim ono igranje mečke po trgovima Srbije, sa onim džakovima u kojima su navodno pokradeni izborni glasovi. Odgovarao neko za to?
Nema se vremena za te ...e, mora se napred
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:59 08.02.2015

Re: .

Tadić je u prvom krugu pobedio.
Kaj se to zbilo između dva kruga, pa da ode iz keca u dvojku?

Ima tu zanimljivih odgovora.

več znam; mračne sile senke u samoj stranci, džilas i beli listići ..
freehand freehand 15:01 08.02.2015

Re: .

loader
stefan.hauzer
zahvaljujući nečijoj lošoj proceni

Tadić je u prvom krugu pobedio.
Kaj se to zbilo između dva kruga, pa da ode iz keca u dvojku?

Ima tu zanimljivih odgovora.


Klip je evergrin. No, ne bih ja nikako da iz tog serijala 2012. izostavim ono igranje mečke po trgovima Srbije, sa onim džakovima u kojima su navodno pokradeni izborni glasovi. Odgovarao neko za to?
Nema se vremena za te ...e, mora se napred

I popodnevne čestitke na dan izbora. Mada su to sve teorije zavere.
loader loader 15:10 08.02.2015

Re: .

freehand
Ali, sasvim je u redu da se pri drugačijem načinu eksplikacije stvari G-ovci s potpunim razlogom mogu odvojiti kao autonoman faktor, koji je od danas do sutra imao svoju "kreativnu" ulogu.

Ta firma (pošto je prevashodno to, čist dohodovni princip) nije bio nikakav žuti front, a bio je najveća mašina i za kontaminaciju, i za diskreditaciju i za obaranje vlada.
No rekoh - ne insistiram iako smatram i metodološkom i materijalnom greškom ne tretirati ih ravnopravno sa pobrojanim faktorima.

"Čist dohodovni princip", da, samo ih ja po nekom političkom značaju ne bih mogao staviti u ravan sa sns, ds i sps. Politički, njihov je značaj u smislu priveska, ili katkad jezička na vagi formiranja većine, ili ponekad dopune koalicionog potencijala... Kao relevantne pre bismo mogli da pridružimo dss. Inače, kao preduzeće, koje je, poput g17+, moglo da funkcioniše samo u određenom političkom periodu i okolnostima može se uzeti i jul. Opet, ima i velikih razlika... Zaista, teško je tu na brzinu i u malo reči praviti nekakva ozbilja poređenja. Kako god, složićemo se da je G struktura imala ozbiljnu ulogu u izvesnom periodu, ostalo su razlike koje nastaju u različitim kontekstima, tj. metodama posmatranja.

loader loader 15:15 08.02.2015

Re: .

stefan.hauzer
Tadić je u prvom krugu pobedio.
Kaj se to zbilo između dva kruga, pa da ode iz keca u dvojku?

Ima tu zanimljivih odgovora.

več znam; mračne sile senke u samoj stranci, džilas i beli listići ..

Poraz je uvek opravdan, pa makar i zbog džilasa i ostalog sitnog trunja
st.jepan st.jepan 15:09 07.02.2015

Trenutni?

trenutni predsedni Bojan Pajtić

Ovaj?



Nadam se da je zaista samo trenutni.
Mada, i taj trenutak će Stranku da košta onoliko!
a_jovicic a_jovicic 16:29 07.02.2015

Re: Trenutni?

alselone alselone 09:43 08.02.2015

Re: Trenutni?

Ja mislim da su njemu podmetnuli tablu. Sigurno je bas iznenadio i sokirao kada je skinuo to platno.
st.jepan st.jepan 16:09 08.02.2015

Re: Trenutni?

alselone
Ja mislim da su njemu podmetnuli tablu. Sigurno je bas iznenadio i sokirao kada je skinuo to platno.


Ma da, na licu mu se jasno ocrtala šokiranost.

Već su ga, Pajtića, nekoliko puta na isti način šokirali:

qqriq qqriq 18:00 08.02.2015

Re: Trenutni?

Već su ga, Pajtića, nekoliko puta na isti način šokirali:


I nemoj da ne bi pisalo ДР..........
muaddib92 muaddib92 15:30 07.02.2015

Не знам како и када

..али желим и верујем да ДС може доћи себи.
Што пре - то боље (нисам члан
tsunade tsunade 16:35 07.02.2015

Re: Не знам како и када

..али желим и верујем да ДС може доћи себи.


DS-u treba neka ličnost prepoznatljiva kao nekorumpirana i nediskreditovana. po mogućnosti da bude žena. u stvari samo milica delević ispunjava sve potrebne uslove. sa njom bih, kao predsednicom, još i glasala ponovo za DS. svi ostali da se povuku na ropotarnicu gde im je i mesto.
Dr M Dr M 17:02 07.02.2015

Re: Не знам како и када

DS-u treba neka ličnost prepoznatljiva kao nekorumpirana i nediskreditovana. po mogućnosti da bude žena. u stvari samo milica delević ispunjava sve potrebne uslove


Nema im napretka dok ne izaberu Gordanu Čomić!

Milici Delević svaka čast. Ako se pridruži i Gorana Matković, ekipa za preporod.

Muški DSovci su pokazali šta znaju, sad malo bolji deo!
antioksidant antioksidant 17:10 07.02.2015

Re: Не знам како и када

smena tadica posle izbora 2012. god je jedina poludobra stvar koju je ds uradio. poludobra jer ga nisu ni smenili vec su se djilas i on "dogovorili" pa je on postao pocasni predsednik...
milica devic? ne pijem kafu s njom ali podrzavam u potpunosti. nije floskularna kao...
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:31 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Nema im napretka dok ne izaberu Gordanu Čomić....Milici Delević......Gorana Matković


A politika?
Šta s njom?
Samo vođu da potrefimo a politika je nevažna.
Ili je dobra i ova koja je sad?
Ili te druge vođe (vođice?) podrazumevaju neku drugu politiku?
E baš me zanima koja je to podrazumevana politika ako bi bile krunisane te dame, npr G Čomić.
alselone alselone 17:34 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Facepalm.

G. Comic ima harizmu, integritet i snagu da vodi stranku koja pretenduje da bude prva ili druga po velicini? Ajde da se ne zajebavamo ovde. Blogeri vole GC, ali budimo realni.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:44 07.02.2015

Re: Не знам како и када

tsunade
DS-u treba neka ličnost prepoznatljiva kao nekorumpirana i nediskreditovana. po mogućnosti da bude žena.

Marija, žena Josifova, iz Nazareta?
tsunade tsunade 17:46 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Nema im napretka dok ne izaberu Gordanu Čomić!


gordana čomić meni izgleda kao neka mašina za izgovaranje nekih rečenica koje su uglavnom opšta mesta, politički korektna. ne mislim da je ona kapacitet za kreiranje bilo kakve politike. ona je ok da se prikaže prisustvo žena u parlamentu, a da ne bude samo statistika nego, eto, nekad nešto polusuvislo i progovore, ako iko od dosade izdrži da to isprati.
tsunade tsunade 17:48 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Marija, žena Josifova, iz Nazareta?

u ovom slučaju pričamo o bivšoj ženi.

yes, why not?
alselone alselone 17:50 07.02.2015

Re: Не знам како и када

gordana čomić meni izgleda kao neka mašina za izgovaranje nekih rečenica koje su uglavnom opšta mesta, politički korektna. ne mislim da je ona kapacitet za kreiranje bilo kakve politike. ona je ok da se prikaže prisustvo žena u parlamentu, a da ne bude samo statistika nego, eto, nekad nešto polusuvislo i progovore, ako iko od dosade izdrži da to isprati.


Apsolutno, bas tako. GC je trendi na blogu zato sto se bavi tim bezncajnim a "liberalnim" stvarima tipa da li se kaze lovac ili lovkinja ili teoretisanje o definisanju dijaloga. Ali da li iko moze zamisliti kako ona motivise nekog Peru iz Krusevca ili Kule (nebitno) da glasa za DS. Osim malog procenta, malog kruga ljudi, niko drugi ne bi glasao za nju. Da li ima harizmu da privuce 2M glasova? 1M? 100k?
Dr M Dr M 17:52 07.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
Nema im napretka dok ne izaberu Gordanu Čomić....Milici Delević......Gorana Matković


A politika?
Šta s njom?
Samo vođu da potrefimo a politika je nevažna.
Ili je dobra i ova koja je sad?
Ili te druge vođe (vođice?) podrazumevaju neku drugu politiku?
E baš me zanima koja je to podrazumevana politika ako bi bile krunisane te dame, npr G Čomić.


O politici neka brinu članovi DSe, ja to nisam.
Govorim o glavnoj zamerci koja se spočitava toj stranci, o koruptivnosti.

Ajd čik neka neko Čomićki iza ledja uradi nešto nemoralno ili kažnjivo, kao što se dešavalo Tadiću.

Samo to imam u vidu.
tsunade tsunade 17:53 07.02.2015

Re: Не знам како и када

E baš me zanima koja je to podrazumevana politika ako bi bile krunisane te dame, npr G Čomić.


za čomićku ne znam. ali milicu poznajem i veruj mi da je ona od svih kandidata na sceni jedina ima kapaciteta da kreira i sprovodi politiku civilizovane, pristojne i emancipovane države jer je i sama takva osoba.
tsunade tsunade 17:55 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Ajd čik neka neko Čomićki iza ledja uradi nešto nemoralno ili kažnjivo, kao što se dešavalo Tadiću.


ne znam tačno na šta ciljaš. ali za lidersko mesto potrebno je malo više od veštine obračunavanja sa spletkarošima.
Dr M Dr M 17:59 07.02.2015

Re: Не знам како и када

alselone
gordana čomić meni izgleda kao neka mašina za izgovaranje nekih rečenica koje su uglavnom opšta mesta, politički korektna. ne mislim da je ona kapacitet za kreiranje bilo kakve politike. ona je ok da se prikaže prisustvo žena u parlamentu, a da ne bude samo statistika nego, eto, nekad nešto polusuvislo i progovore, ako iko od dosade izdrži da to isprati.


Apsolutno, bas tako. GC je trendi na blogu zato sto se bavi tim bezncajnim a "liberalnim" stvarima tipa da li se kaze lovac ili lovkinja ili teoretisanje o definisanju dijaloga. Ali da li iko moze zamisliti kako ona motivise nekog Peru iz Krusevca ili Kule (nebitno) da glasa za DS. Osim malog procenta, malog kruga ljudi, niko drugi ne bi glasao za nju. Da li ima harizmu da privuce 2M glasova? 1M? 100k?


OK, onda neka izaberu Cecu i Zdravka Čolića.

Uostalom, imaš neki predlog, ili si nadležan samo za nipodaštavanje i zamerke?
Dr M Dr M 18:00 07.02.2015

Re: Не знам како и када

tsunade
Ajd čik neka neko Čomićki iza ledja uradi nešto nemoralno ili kažnjivo, kao što se dešavalo Tadiću.


ne znam tačno na šta ciljaš. ali za lidersko mesto potrebno je malo više od veštine obračunavanja sa spletkarošima.


First thing first
alselone alselone 18:03 07.02.2015

Re: Не знам како и када

OK, onda neka izaberu Cecu i Zdravka Čolića.

Uostalom, imaš neki predlog, ili si nadležan samo za nipodaštavanje i zamerke?


Zasto se svaki nas razgovor svede na to da mi odgovor metodom granicnih primera? Ne znas nista bolje da kazes osim "neka izaberu Cecu" ako vec nece da izaberu GC? Kakve veze imaju Ceca i Zdravko Colic?

Mislim da Srbija nije jos uvek zrela za to da zena vodi veliku stranku. Mislim da bi to bilo dobro, ali da ljudi jos uvek nisu spremni i da bi se neki dobar kandidat "potrosio". Videcemo kako ce proci DSS.

Ali ako vec insistiras i ja mislim da je Milica neuporedivo bolji predlog od Gordane.
urbana_gerila urbana_gerila 18:12 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Dr M

Ajd čik neka neko Čomićki iza ledja uradi nešto nemoralno ili kažnjivo


doktore, alchajmer se zove onaj nemac što ti krije stvari po kući.

ili, možda ti hoćeš da kažeš, da se to nemoralno i kažnjivo ne važi - kada nije iza leđa nego pred njom, dok predsedava skupštinom a glasa se iz bodruma?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:16 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Ajd čik neka neko Čomićki iza ledja uradi nešto nemoralno ili kažnjivo, kao što se dešavalo Tadiću.


Ma nema svataca (a ni svetica) na zemlji, ne treba biti ovako siguran.
Evo, meni, na primer, pada na pamet jedna situacija oko formiranja LDF u DS u ta davna vremena.
Imala je tu izvesnu ulogu i GČ, a ta uloga se može svakako tumačiti.
Ali ne bih da se ovo pretvori u ogovaranje GČ, samo mi te tvrdnje o bezgrešnosti bilo koga malo bodu oči.

jedina ima kapaciteta da kreira i sprovodi politiku civilizovane, pristojne i emancipovane države jer je i sama takva osoba.


Nije dovoljan uslov to što je ona pristojna i emancipovana da bi i partija koju bi vodila bila takva, ili politika koju bi ta partija zastupala bila prihvatljiva.
Nije ona jedina pristojna i emancipovana, ima još mnogo takvih žena ali nema takvih partija i politika.
Očigledno je da treba još nešto posedovati, pored pristojnosti i emancipacije.
Možda prepoznatljiva i dobra politička ideja.
Koja je to ideja koju bi Delevićka zastupala?
Dr M Dr M 18:16 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Ne znas nista bolje da kazes osim "neka izaberu Cecu" ako vec nece da izaberu GC? Kakve veze imaju Ceca i Zdravko Colic?


Ti si govorio o prikupljanju od 100.000 do 2M glasača, ovaj dvojac napuni stadion!

Ja govorim o mukotrpnom poslu dizanja DSe iz ruševina a to znači prvo čišćenje terena a onda ciglu po ciglu..nekoliko godina.


Mislim da Srbija nije jos uvek zrela za to da zena vodi veliku stranku.


To je veliki problem, u pravu si, ali će Srbija morati da nauči da nije važno da se nose pantalone nego da se imaju m...


Ali ako vec insistiras i ja mislim da je Milica neuporedivo bolji predlog od Gordane.


Cenim Tvoje mišljenje ali i ja imam svoje. Uostalom, o ukusima...
Dr M Dr M 18:26 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Ajd čik neka neko Čomićki iza ledja uradi nešto nemoralno ili kažnjivo, kao što se dešavalo Tadiću.


Ma nema svataca (a ni svetica) na zemlji, ne treba biti ovako siguran.
Evo, meni, na primer, pada na pamet jedna situacija oko formiranja LDF u DS u ta davna vremena.
Imala je tu izvesnu ulogu i GČ, a ta uloga se može svakako tumačiti.


Zbilja ništa ne znam o tome ali se slažem da nema svetaca.

U ovoj djavolskoj državi pogotovu.

Zato moramo da se zadovoljimo onima koji su manji grešnici da nas izbave od lukavago
Dr M Dr M 18:30 07.02.2015

Re: Не знам како и када

alchajmer se zove onaj nemac što ti krije stvari po kući.


Pa da, opet nam kriv neki Švaba



glasa se iz bodruma?


Nisam ovlašćen da budem bilo čiji advokat u ovoj stvari a obaška što ne znam šta se sve dešavalo.

Naš domaćin bi bio bolji sagovornik na ovu temu, samo kad bi hteo..
urbana_gerila urbana_gerila 18:36 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Dr M
alchajmer se zove onaj nemac što ti krije stvari po kući.


Pa da, opet nam kriv neki Švaba



glasa se iz bodruma?


Nisam ovlašćen da budem bilo čiji advokat u ovoj stvari a obaška što ne znam šta se sve dešavalo.




i švaba i koštunica - mLogo zajebana dijagnoza...

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:40 07.02.2015

Re: Не знам како и када

glasa se iz bodruma?


Mihajlovski argument još radi? :)

Jeste to bio prekršaj procedure, ali forme, ne suštine.
Ali Mihajlovu (majka je rekla) je tad odgovaralo da to dogne u nebesa.
Za neke on još stoji tamo gde ga je Dejan postavio.
urbana_gerila urbana_gerila 18:54 07.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man

Mihajlovski argument još radi? :)


mihajlovljev.

hoochie coochie man

Jeste to bio prekršaj procedure, ali forme, ne suštine.


ne!
to je bilo kršenje zakona i člana 80. ustava republike srbije koji propisuje da narodna skupština odlučuje većinom glasova na sednici kojoj prisustvuje većina od ukupnog broja narodnih poslanika.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:08 07.02.2015

Re: Не знам како и када

mihajlovljev.

Opisni, ne prisvojni
Radikal-radikalski
Mihajlov-?

Al nema veze.

to je bilo kršenje zakona i člana 80. ustava republike srbije koji propisuje da narodna skupština odlučuje većinom glasova na sednici kojoj prisustvuje većina od ukupnog broja narodnih poslanika.

Da.
I skupština je odlučila.
Neda Arnerić je odlučila kako da glasa.
To može da uradi tako što će sama ubaciti karticu ili što će nekoga ovlastiti da to umesto nje učini.
Forma obavezuje na ono prvo a suština je ista u oba slučaja, njen glas ide tamo gde ona odluči.
sioux sioux 19:17 07.02.2015

Re: Не знам како и када

tsunade
za čomićku ne znam. ali milicu poznajem i veruj mi da je ona od svih kandidata na sceni jedina ima kapaciteta da kreira i sprovodi politiku civilizovane, pristojne i emancipovane države jer je i sama takva osoba.

Verujem sve i za Čomićku i za Milicu, ali Miomira Dobrivoja Čizmaša poznajem i verujte mi da bi njih dve jedino pod civilizovanim, pristojnim i emancipovanim Miomirom mogle da daju svoj demokratski maksimum. I Krstić da mu bude savetnik, naravno. I da mu radi marketing, naravno.

urbana_gerila urbana_gerila 19:28 07.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man



važi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:42 07.02.2015

Re: Не знам како и када

urbana_gerila
hoochie coochie man



važi.


Eto, nije bilo komplikovano, jel da?
tsunade tsunade 19:53 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Koja je to ideja koju bi Delevićka zastupala?


delegirati i zaista konačno vratiti vlast i moć institucijama a ne vladati ko neki twisted mix blejka karingtona i fidela kastra što se nama uvek iznova kad glasamo dogadja.

ako tražiš neku poetičnu i larger then life političku ideju, kod ove prizemljene žene nećeš je naći. to se obično dobija od ludaka, šarlatana i kockara.
tsunade tsunade 19:54 07.02.2015

Re: Не знам како и када

ali Miomira Dobrivoja Čizmaša poznajem


tačno i zvučiš kao neko ko odlično poznaje tako nekog.
urbana_gerila urbana_gerila 19:56 07.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
urbana_gerila
hoochie coochie man



važi.


Eto, nije bilo komplikovano, jel da?


svako ko drži do minimuma mentalnog zdravlja ne ulazi u komunikaciju sa entitetom koji ničim izazvan tvrdi da je primena postojećih zakona političko a ne pravno pitanje, da o primeni ustava ne odlučuje ustavni sud već skupštinska većina, kao i to da se broj narodnih poslanika potrebnih za zakonom obavezujući kvorum ne broji u skupštinskoj sali.

freehand freehand 19:59 07.02.2015

Re: Не знам како и када

da o primeni ustava ne odlučuje ustavni sud već skupštinska većina

Ne bih da se mešam ali ustavni sud ceni ustavnost a ne praktikuje primenu ustava (sem kroz svoja ovlašćenja, a to je ocena ustavnosti).
cane cane 20:08 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Forma obavezuje na ono prvo a suština je ista u oba slučaja, njen glas ide tamo gde ona odluči.


nije. sustina je da za to glasanje nije bilo potrebne sustinske vecine. ako bi forma bila zadovoljena glasanjem iz bodruma, zakon bi takvu mogucnost predvideo.

zasto se krilo kao zmija noge odakle se 'glasalo'?
emsiemsi emsiemsi 20:09 07.02.2015

Re: Не знам како и када

tsunade
..али желим и верујем да ДС може доћи себи.


DS-u treba neka ličnost prepoznatljiva kao nekorumpirana i nediskreditovana. po mogućnosti da bude žena. u stvari samo milica delević ispunjava sve potrebne uslove. sa njom bih, kao predsednicom, još i glasala ponovo za DS. svi ostali da se povuku na ropotarnicu gde im je i mesto.

Немој да се љутиш, но, ја мислим да се ти зајебаваш !
freehand freehand 20:12 07.02.2015

Re: Не знам како и када

emsiemsi
tsunade
..али желим и верујем да ДС може доћи себи.


DS-u treba neka ličnost prepoznatljiva kao nekorumpirana i nediskreditovana. po mogućnosti da bude žena. u stvari samo milica delević ispunjava sve potrebne uslove. sa njom bih, kao predsednicom, još i glasala ponovo za DS. svi ostali da se povuku na ropotarnicu gde im je i mesto.

Немој да се љутиш, но, ја мислим да се ти зајебаваш !

Ja sam siguran da se ti ne zajebavaš ali ne sećam se da se desilo da se ja složim sa svim Tsunade-inim komentarima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:16 07.02.2015

Re: Не знам како и када

svako ko drži do minimuma mentalnog zdravlja ne ulazi u komunikaciju sa entitetom koji ničim izazvan tvrdi da je primena postojećih zakona političko a ne pravno pitanje, da o primeni ustava ne odlučuje ustavni sud već skupštinska većina, kao i to da se broj narodnih poslanika potrebnih za zakonom obavezujući kvorum ne broji u skupštinskoj sali.


Ajd priznaj da si glasao Koštunicu :)
Ako si i to uspeo da shvatiš.

Nemoj meni urbani držati te početničke tirade o formi i legalizmu, niti ti to znaš niti mene te tvoje tiradice fasciniraju.

Ajd ako možeš da razumeš da mi razjasnimo šta se tu zapravo desilo.
A desila se klasična međustranačka smiaclica u kojoj je jedna strana htela da opstruiše drugu, a ova da nekako doskoči tom pokušaju opstrukcije.

Glasanje za druge nije izmislio Bojan Pajtić i DS, to je u to vreme bila skoro uobičajena pojava.
Postoje snimci na kojima se vidi da članovi DSSa sa dve ruke ubacuju dve kartice pšri glasanju.
Ode jedan na kafu u bife, da kolegi karticu da ne prekida kafu samo da bi ubacio karticu.
I to je bila praksa.

Kršila se tako procedura, Ustav se kršio jbt! ali iole razuman je shvatao da je suština prilično nenarušena.
Problem bi bio kad bi neko iskoristio nečiju karticu da glasa onako kako taj čija je kartica neće, to bi bila krađa, prekrajanje volje poslanika dakle građana.
Ovde to nije bio slučaj, ali je majstor Mihajlov uspeo da vas koji se slabo u to razuemte napali da se radi o nekoj nepojmljivoj prevari, i evo vas još uvek tako napaljenih talamasate ono što ste progutali na Dekijevoj udici.
tsunade tsunade 20:17 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Немој да се љутиш, но, ја мислим да се ти зајебаваш !


nisi jedini koji misli da ima aparat za mišljenje. prema tome, moš misliti šta ti volja.

Ja sam siguran da se ti ne zajebavaš ali ne sećam se da se desilo da se ja složim sa svim Tsunade-inim komentarima.


možda se i desilo nekad davno, davno pre nego što su se lične antipatije umešale u stavove.
mariopan mariopan 20:23 07.02.2015

Re: Не знам како и када

cane
Forma obavezuje na ono prvo a suština je ista u oba slučaja, njen glas ide tamo gde ona odluči.


nije. sustina je da za to glasanje nije bilo potrebne sustinske vecine. ako bi forma bila zadovoljena glasanjem iz bodruma, zakon bi takvu mogucnost predvideo.

zasto se krilo kao zmija noge odakle se 'glasalo'?

Није се само крило него било и неко смешно суђење због тог глссања, тако да први пут читам да ХЦМ није у праву ( обиччно јесте)!
Milan Novković Milan Novković 20:24 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Nema im napretka dok ne izaberu Gordanu Čomić!

Milici Delević svaka čast. Ako se pridruži i Gorana Matković, ekipa za preporod.

Muški DSovci su pokazali šta znaju, sad malo bolji deo!

Ja, nažalost, zbog ograničenog znanja znam samo Gordanac i delim tvoje mišljenje.

- Ja mislim da je žena genije.

- Sale spomenu karizmu, integritet i snagu - ona je meni za ligu ispred drugoplasiranog, ako je to neko od ovih koje sam nekako "dotakao" preko interneta, ili mi imamo razdešene definicije ovih pojmova.

- Ona je prosto jako pametna (doktorat u fizici, ne mogu sad da se setim da li je i predavala na faksu), no-nonsense and she means biznis.

- Ne sumnjam da joj se može nešto prigovoriti, samo politika je umetnost mogućeg i u društvima sa established demokratijama, a tu u Srbiji ko može da eskivira pritisak jedan dan u politici svaka mu čast.

- Sa njom može da se radi, pa po nekom planu, pa će ko rotvajler da drži konce dok plan ne bude smislen i u najširem društvenom interesu, da će da delegira kako treba - ona, i u ovo nemam ni malo sumnje, je potpuno svesna moći delegiranja i van-partijskog civil-service (ne znam kako se kaže na Srpskom).

Što se tiče još jedne primedbe - kako bi je ne-blogeri prihvatili - ja mislim da bi se polomili da je podrže da je triput čuju na temu ideja kako dalje na nivou države.

Eto i ideje "muškarčinama" što im narod gladuje dok oni "ponderišu" na teme smisla političke egzistencije - oko Goce mogu da se ujedine, dobar "excuse" da se ugledaju jedan na drugog, udruže i okače kopačke o klin, ionako nisu dali nijedan gol, lakše im je da daju podršku njoj nego da priznaju da su izgubili bitku protiv drugog "muškarca".

Samo da se Tadić i Pajtić ujedine iza Goce (jelda da umem da maštam) imali bi šanse da dobiju sledeće izbore.

Evo i prigodne ilustracije za srpski, politički, "muški" "crème de la crème" s tom razlikom što oni i ako daju neki gol to je skoro po pravilu u sopstvenu mrežu.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:25 07.02.2015

Re: Не знам како и када

ako tražiš neku poetičnu i larger then life političku ideju, kod ove prizemljene žene nećeš je naći.


Tražim bilo kakvu.
Ime Milica Delević stvarno nije nikakva politika.
Možda je ona super žena, ali ja bih radije da pričamo o politici.

Da li bi baš ona htela, znala, mogla da "vrati vlast institucijama" nisam siguran obzirom da je učestvovala u sistemu gde je vlast bila na nekom drugom mestu, nije se gadila toga.
sioux sioux 20:28 07.02.2015

Re: Не знам како и када

tsunade
tačno i zvučiš kao neko ko odlično poznaje tako nekog.

Odakle sledi da i ti zvučiš tako, što ti, naravno, ne zameram.

Btw, piše se "than", pitaj Delevićku, ona sigurno zna.
freehand freehand 20:29 07.02.2015

Re: Не знам како и када

možda se i desilo nekad davno, davno pre nego što su se lične antipatije umešale u stavove.

Mi se ne poznajemo.
tsunade tsunade 20:29 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Ja, nažalost, zbog ograničenog znanja znam samo Gordanac i delim tvoje mišljenje.

Ja mislim da je žena genije.


ti ono beše ne živiš ovde?

pitam zato što neko ko živi ovde i silom prilika gleda političke pojave poput gordane čomić evo već decenijama u parlamentu, teško da može da izgovori rečenicu: ona je genije. nikakva genijalnost, naime, tu nije prikazana za sve ove godine...
tsunade tsunade 20:32 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Mi se ne poznajemo.


mi se nismo videli. ali se pomalo, preko ovog bloga i poznajemo i to malo je bilo dovoljno da se već duže vremena ne gotivimo baš. ali ja nisam sitničava nadžak baba i zlopamtilo. i drago mi je da smo se eto makar oko nečeg složili.
urbana_gerila urbana_gerila 20:32 07.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
svako ko drži do minimuma mentalnog zdravlja ne ulazi u komunikaciju sa entitetom koji ničim izazvan tvrdi da je primena postojećih zakona političko a ne pravno pitanje, da o primeni ustava ne odlučuje ustavni sud već skupštinska većina, kao i to da se broj narodnih poslanika potrebnih za zakonom obavezujući kvorum ne broji u skupštinskoj sali.


Ajd priznaj da si glasao Koštunicu :)
Ako si i to uspeo da shvatiš.

Nemoj meni urbani držati te početničke tirade o formi i legalizmu, niti ti to znaš niti mene te tvoje tiradice fasciniraju.

Ajd ako možeš da razumeš da mi razjasnimo šta se tu zapravo desilo.
A desila se klasična međustranačka smiaclica u kojoj je jedna strana htela da opstruiše drugu, a ova da nekako doskoči tom pokušaju opstrukcije.

Glasanje za druge nije izmislio Bojan Pajtić i DS, to je u to vreme bila skoro uobičajena pojava.
Postoje snimci na kojima se vidi da članovi DSSa sa dve ruke ubacuju dve kartice pšri glasanju.
Ode jedan na kafu u bife, da kolegi karticu da ne prekida kafu samo da bi ubacio karticu.
I to je bila praksa.

Kršila se tako procedura, Ustav se kršio jbt! ali iole razuman je shvatao da je suština prilično nenarušena.
Problem bi bio kad bi neko iskoristio nečiju karticu da glasa onako kako taj čija je kartica neće, to bi bila krađa, prekrajanje volje poslanika dakle građana.
Ovde to nije bio slučaj, ali je majstor Mihajlov uspeo da vas koji se slabo u to razuemte napali da se radi o nekoj nepojmljivoj prevari, i evo vas još uvek tako napaljenih talamasate ono što ste progutali na Dekijevoj udici.



znao sam da si prerušeni titoista - što bi se držali zakona ko pijan plota, to?

posebno mi se sviđa verbalna ekvilibristika tipa - suština je prilično nenarušena.

samo si malo trudna, a ako, ipak, rodiš - prilično je bezgrešno.
Milan Novković Milan Novković 20:36 07.02.2015

Re: Не знам како и када

ti ono beše ne živiš ovde?

pitam zato što neko ko živi ovde i silom prilika gleda političke pojave poput gordane čović evo već decenijama u parlamentu, teško da može da izgovori rečenicu: ona je genije. nikakva genijalnost, naime, tu nije prikazana za sve ove godine...

Ne živim i jeste mi ograničeno i znanje i iskustvo, sorry (i "ograničeno" je hvalisanje).

Samo svi radimo unutar nekog svog mandata, osim ako nisi na "back benches" prosto nemaš slobodu da pričaš na sve teme, najčešće nemaš ni malo slobode, a o glasnom promovisanju svojih ideja da i ne pričamo (bar ovde u UK nije u "modi" glasnost koja ide protiv sopstvenog (shadow)kabineta
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:39 07.02.2015

Re: Не знам како и када

тако да први пут читам да ХЦМ није у праву ( обиччно јесте)!


:)

Dobro je.

Ma da se razumemo, to jeste bilo kršenje propisa, kršenje procedure, a bez procedure nema demokratije.
Sve to stoji.
Ali postoje i stepeni svake krivice pa i stepen težine kršenja procedure.
Ovaj je jedan od benignijih.

DSS je tad uspeo da navuče DS ko mlade majmune da se batrgaju, i u tom batrganju su napravili više štete nego u samom činu što je Neda ostavila nekome karicu da glasa umesto nje.
Da Pajtić nije mahao onim kartama i čime sve ne, da su odmah rekli da, jesmo to uradili, ali to se radili svi, i da su pokazali da je to bila praksa svih pa i DSSa, glasanje bi palo, ali DSS ne bi uspeli od toga da naprave neku epohalnu priču, koja im se evo još uvek pripisuje kao neki ne znam koliki greh.
Ako je to najveći greh DSa onda su oni stvarno skoro bezgrešna stranka.


Prime se ljudi, ko sad gerilac, na neku kampanju pa sve misle da je to njihovo mišljenje a ne da im je to kampanjaj, Mihajlov, nametnuo.
Treba samo malo razmišljati.
Ko može.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:41 07.02.2015

Re: Не знам како и када

znao sam da si prerušeni titoista


Čuj prerušeni, ma ja Titu volim ko najrođenijeg.

Nego daj gukni ti neku o događaju ali van tih hiljadama puta ponovljenih klišea, neka mene
Numeš to?
Znam, vidim :)
emsiemsi emsiemsi 20:43 07.02.2015

Re: Не знам како и када

tsunade
Немој да се љутиш, но, ја мислим да се ти зајебаваш !


nisi jedini koji misli da ima aparat za mišljenje. prema tome, moš misliti šta ti volja.

Ja sam siguran da se ti ne zajebavaš ali ne sećam se da se desilo da se ja složim sa svim Tsunade-inim komentarima.


možda se i desilo nekad davno, davno pre nego što su se lične antipatije umešale u stavove.

Немаш појма !
Фрихенд зна више о политици од тебе !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:44 07.02.2015

Предмет, рекла бих -- ципела...

tsunade
... teško da može da izgovori rečenicu: ona je genije. nikakva genijalnost, naime, tu nije prikazana za sve ove godine...

Ево, ја могу, ако ни због чега другог, оно -- због ципеле:



Но, ја сам већ више пута јавно показивао безобалну наклоност према Гордани Чомић, тако да не верујем да ће мени да се верује! :)))))
freehand freehand 20:46 07.02.2015

Re: Не знам како и када

tsunade
Mi se ne poznajemo.


mi se nismo videli. ali se pomalo, preko ovog bloga i poznajemo i to malo je bilo dovoljno da se već duže vremena ne gotivimo baš. ali ja nisam sitničava nadžak baba i zlopamtilo. i drago mi je da smo se eto makar oko nečeg složili.

Nemam emocije prema slovima na ekranu. Raspravljam sa stavovima ne sa ličnostima. Sem kad slova na ekranu insistiraju na svojoj ličnosti, što nije tvoj slučaj. Zato mi nikakav problem nije da se složim sa bilo čime što mislim da je ispravno.
tsunade tsunade 21:22 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Zato mi nikakav problem nije da se složim sa bilo čime što mislim da je ispravno.


nije ni meni. još jedan korak u dobrom pravcu.

Samo svi radimo unutar nekog svog mandata, osim ako nisi na "back benches" prosto nemaš slobodu da pričaš na sve teme, najčešće nemaš ni malo slobode, a o glasnom promovisanju svojih ideja da i ne pričamo (bar ovde u UK nije u "modi" glasnost koja ide protiv sopstvenog (shadow)kabineta


takav je opis posla prosečnog aparatčika. a to je upravo goca čomić. ne kažem da nije upotrebljiva kao što mnogi u tom parlamentu, zbilja nisu. ali je sasvim zamenljiva u svakom trenutku.

no bezveze je da pričamo uopšte o njoj. ne sećam se ni kako dodjosmo do nje u ovom razgovoru.
urbana_gerila urbana_gerila 21:34 07.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
znao sam da si prerušeni titoista


Čuj prerušeni, ma ja Titu volim ko najrođenijeg.

Nego daj gukni ti neku o događaju ali van tih hiljadama puta ponovljenih klišea, neka mene
Numeš to?
Znam, vidim :)



o kom događaju?

događaju u narodnoj skupštini kada je prekršen zakon pri izboru kori udovički za guvernera nbs?

ili nekom drugom događaju kada je takođe prekršen zakon, pa to onda, po lumenu poput tebe, stvara presedan po kome zakon mogu svi da krše, jer zakon tome i služi - da se krši?


tsunade tsunade 21:40 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Da li bi baš ona htela, znala, mogla da "vrati vlast institucijama" nisam siguran obzirom da je učestvovala u sistemu gde je vlast bila na nekom drugom mestu, nije se gadila toga.


učestvovala na poziciji direktorke kancelarije za eu integracije. upražnjavala je svoju funkciju i tu instituciju kao njen direktor, što znači da je na tom jednom mestu uspela da se izbori za integritet. a tu komociju je sebi priuštila zbog znanja koje je, kad je reč o eu integracijama, bilo znatno veće nego znanje recimo njoj nadredjenog borisa tadića ili mirka cvetkovića. te eu integracije su i dalje osovina oko koje se sve u srbiji vrti. samo što bi vučić malo u eu a malo bi i da guši medije. i prolazi mu to dok na parčad daje kosovo. kad se to kosovo konačno ugasi kao tema, ugasiće se i europska ljubav prema ovom našem blejku karingtonu
urbana_gerila urbana_gerila 21:45 07.02.2015

Re: Не знам како и када

cane
Forma obavezuje na ono prvo a suština je ista u oba slučaja, njen glas ide tamo gde ona odluči.


nije. sustina je da za to glasanje nije bilo potrebne sustinske vecine. ako bi forma bila zadovoljena glasanjem iz bodruma, zakon bi takvu mogucnost predvideo.

zasto se krilo kao zmija noge odakle se 'glasalo'?



najapsurdniji momenat u celom galamatijasu desio se kada je kori udovički najavila da će se žaliti ustavnom sudu ako skupštinska većina poništi njen izbor?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:51 07.02.2015

Re: Не знам како и када

o kom događaju?

događaju u narodnoj skupštini kada je prekršen zakon pri izboru kori udovički za guvernera nbs?

ili nekom drugom događaju kada je takođe prekršen zakon, pa to onda, po lumenu poput tebe, stvara presedan po kome zakon mogu svi da krše, jer zakon tome i služi - da se krši?



Ajd recimo o tome što si ti izdvojio samo taj jedan slučaj glasanja za druge kad je toga bilo još.
Što ti je taj primer kršenja zakona (ajd i ja ću podvući ako ti se to baš toliko sviđa) toliko različit o drugih istih takvih, da baš o njemu i samo o njemu pričaš?


Pa znaš šta je razlog tome?
Jednostavan je, naseo si na kampanju, navukli te kao na bućkalo.
Ali ne sekiraj se, kampanje za to i služe, oni su to i hteli.
Samo si poslužio svrsi.

Ako ti nije prijatno u toj ulozi navučenog na bućkalo samo ( hm, da li se u tvom slučaju to može zvati samo?) pokušaj da razmišljaš.
Pokušaj npr da posumnjaš u to što ti serviraju.
mariopan mariopan 21:53 07.02.2015

Re: Не знам како и када

ХЦМ

Не могу да верујем да оправдаваш кршење неких ситних правила "зато што су и други то радили"!
Смисао промене власти и јесте да нови НЕ раде оно што су други пре њих радили јер видиш у шта се то "ситно кршење" касније претворило? Ништа им није било свето.

Мени Михајлов ништа није наметнуо, ја их гледала уживо, био пренос из Скупштине и одмах ми се смучило, видим, ови ИСТИ као они што су били а још ја за њих гласала јер сам хтела промене на боље!,
G.Cross G.Cross 21:55 07.02.2015

Re: Не знам како и када

tsunade
Ja, nažalost, zbog ograničenog znanja znam samo Gordanac i delim tvoje mišljenje.

Ja mislim da je žena genije.


ti ono beše ne živiš ovde?

pitam zato što neko ko živi ovde i silom prilika gleda političke pojave poput gordane čomić evo već decenijama u parlamentu, teško da može da izgovori rečenicu: ona je genije. nikakva genijalnost, naime, tu nije prikazana za sve ove godine...


Ja ne zivim tamo, ali ...

Kako kaze mcmc?
Saglasan...

Gordana je trkac za foteljom u Briselu.
urbana_gerila urbana_gerila 21:57 07.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
Ajd recimo o tome što si ti izdvojio samo taj jedan slučaj glasanja za druge kad je toga bilo još.
Što ti je taj primer kršenja zakona (ajd i ja ću podvući ako ti se to baš toliko sviđa) toliko različit o drugih istih takvih, da baš o njemu i samo o njemu pričaš?


Pa znaš šta je razlog tome?
Jednostavan je, naseo si na kampanju, navukli te kao na bućkalo.
Ali ne sekiraj se, kampanje za to i služe, oni su to i hteli.
Samo si poslužio svrsi.

Ako ti nije prijatno u toj ulozi navučenog na bućkalo samo ( hm, da li se u tvomslušaju to može zvati samo?) pokušaj da razmišljaš.
Pokušaj npr da posumnjaš u to što ti serviraju.



već sam te upozorio da tvoja isprazna retorika nije samo odraz funkcionalne nepismenosti nego i simptom.
da te ne zaplašim previše pomenuo sam samo projekciju.
nije ta gajba zlatna, aman, ustani i posavetuj se sa nekim stručnim, krajnje je vreme.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:01 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Не могу да верујем да оправдаваш кршење неких ситних правила "зато што су и други то радили"!


A gde vidiš da opravdavam?

To što od toga vidim mnogo veće probleme koje je DS napravila, to što ne pristajem na to da se od jednog relativno benignog kršenja procedure pravi tema koja godinama egzistira kao ne znam koloiki greh, ti vidiš opravdavanje.

Da li bi opravdavanjem nazvala ako bih imao nešto protiv toga da se o Legiji govori kao o nekom ko je prošao na crveno?
I prelazak nacrveno je kršenje propisa, pa ko kaže da je to relativno nevažno taj opravdava Legiju ili zagovara prelazak na crveno?
Мени Михајлов ништа није наметнуо, ја их гледала уживо,

Šta si gledala uživo?
Gledala si to glasanje i tad primetila da neko glasa za Nedu, ili si to primetila tek kad ti je Mihailov to rekao i od toga napravio temu, a ovi se još upetljali pa sve to dobilo kosmičke dimenzije?
urbana_gerila urbana_gerila 22:04 07.02.2015

Re: Не знам како и када

mariopan
ХЦМ

Не могу да верујем да оправдаваш кршење неких ситних правила "зато што су и други то радили"!
Смисао промене власти и јесте да нови НЕ раде оно што су други пре њих радили јер видиш у шта се то "ситно кршење" касније претворило? Ништа им није било свето.

Мени Михајлов ништа није наметнуо, ја их гледала уживо, био пренос из Скупштине и одмах ми се смучило, видим, ови ИСТИ као они што су били а још ја за њих гласала јер сам хтела промене на боље!,



ono kada na tadićevu konstataciju kako je 1997. i sps radio isto što i oni, dačić replicira kako je srbija o tome kako je sps radio glasala 2000, a o ds te 2003.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana