Jubileji| Politika

Srećan jubilej, Demokratska stranko

Nebojsa Krstic RSS / 07.02.2015. u 13:46

 

 

Na proslavi jubileja Demokratske stranke, 25-godišnjici rada, trenutni predsednik Bojan Pajtić između ostalog je rekao: "Pravili smo greške dok smo bili na vlasti, koje smo skupo platili 2012. i 2014, možda i više nego što smo zaslužili."

Imam amandman na ovo. Ne zato što sam cepidlaka, već zato što sam ubeđen da je nemoguće ispraviti greške ako ne znaš koje su ili znaš, ali okrećeš glavu od njih. Naime, radi se o rezultatu koji je postigao DS na izborima 2012, a za koji Pajtić, ne jednom, tvrdi da je "loš" ili "katastrofalan". 

Dakle, da li je DS greške svoje vlasti skupo platio 2012. godine?

 Odgovor je složen. Mandat vlade koju su činili DS kao većinski, plus koalicioni partneri, SPS i ostali, prstom sudbine poklopio se sa periodom trajanja najveće ekonomske krize. Pritom su, naravno, pravljene i greške. Kada sve uzmemo u obzir i pogledamo izborni rezultat, uočićemo, ne ono što Pajtić tvrdi, skupo plaćenu cenu, već činjenicu da je DS imao samo dva poena manje od SNS-a i realnu mogućnost da napravi vladu. Da Dačić nije bio, što bi Drašković rekao, "nevera", danas bismo o tom izbornom rezultatu (DS 22%, SNS 24%) govorili kao o fantastičnom uspehu.

Rezultat DS-a na izborima 2014. potpuno je nešto drugo. Podsetimo se brojki: SNS 48%, DS 6%, 42 procentna poena prednosti za naprednjake! Taj rezultat teško može da se poveže sa Cvetkovićevom vladom, a može lako sa serijom loših poteza rukovodstva DS-a u dve prethodne godine: smena rukovodstva, postavljanje Tadića za "počasnog predsednika", konfuzne poruke oko ulaska u vladu umesto SPS-a i potpuno nesnalaženje u uslovima kada SNS preuzima glavne strateške odrednice na kojima je DS egzistirao misleći da je to njegovo trajno vlasništvo. Tabloidnog "toplog zeca" kroz koji su prošli neki stranački prvaci i posledično oštećenje stranke da i ne pominjem. Tadićevo odvajanje na nekoliko nedelja od izbora oštetilo je demokrate takođe, ali prema svim istraživanjima, manje nego koalicija sa Zoranom Živkovićem.

Poenta je sledeća. Kao što je za SNS došlo vreme da prestane da za svaku lošu stvar okrivljuje "bivši režim", tako je i aktuelnom rukovodstvu DS-a vreme da prestane da za sve svoje loše postupke teret krivice prebaci na "bivši stranački režim". Onaj ko se prihvatio funkcije mora da prihvati i odgovornost za rezultate svog rada. Sadašnje istrajavanje DS-a na samozavaravanju ne pokazuje da se stranka osvestila i shvatila kakva joj je uloga u društvu. Kad Dragoljub Mićunović kaže da DS i dalje zastupa ideologiju na kojoj je nastao 1990, to za neke koji stoje iz njega znači da srpska Srbija više neće puzati ka EU, za druge je to mogućnost preuzimanja Sirizinog populizma, a treći uopšte i ne znaju šta ideologija znači i čemu služi.

Problem sa ovako slabim DS-om je mnogostruk. Bez njega Srbija nema jednu političku nogu. U takvoj situaciji dešava se izvitoperenje sistema, pa ulogu opozicije preuzimaju, što voljno, što nevoljno, NVO, novinari, mediji, intelektualci, čak i državni službenici kakvi su Janković i Šabić. Ovo, opet, vodi u porast entropije političke realnosti koja je zatvoreni sistem u kome je agresija i neracionalnost osnovni energetski pokretač svih procesa.

To se lepo videlo u trenutku kada SNS svoj nepotreban i štetan konflikt sa zaštitnikom građana poželi da kruniše velikim narodnim mitingom. Na ovu besmislicu istog trenutka i na identično pogrešan način odreaguju neke opozicione stranke i javne ličnosti. Vesna Pešić krene preko Tvitera da poziva na kontramiting. Srećom, ovo za Srbiju potpuno nerazumno ponavljanje događaja iz 1996. zaustavili su Vučić i Saša Janković, svaki sa svoje strane. Da toga nije bilo, imali bismo sjajnu priliku da ponovo jedni drugima motkama porazbijamo glave.

Poštovani prijatelji iz DS-a,

ako želite da doprinosite stvaranju ovakvih tenzija u društvu zanemarujući interes društva, bolje zatvarajte radnju.

Ukoliko ne želite, pod hitno nešto menjajte. 

Srečan jubilej! 

 

 



Komentari (439)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 17:15 07.02.2015

Re: ..

freehand
mariopan
freehand
то сви знамо..

Bravo tetka. :)

Шта, зар нису?

Од којих су онда мјкмбожју?


Ma šta ima tu da se priča kad svi znamo?

Неиздрж?

Знала сам да ћеш се упецати.
Немам ништа ново да кажем што није много пута речено, а ево и дриги блогери већ пишу шта бих и ј рекла, тако да ћу само да махнем са балкона.

И да ускочим ако ми пипну Сиризу и Ципраса. Овде и нема сличне странке па не знам зашто је поменута у овом тексту...али...пазићу на часу, можда укапирам шта је Крле 'тео касти.
coviax coviax 16:02 07.02.2015

Jubilej ostataka

Kad je brod počeo da pušta vodu na sve strane na uzburkanom moru globalne Krize,pacovi i miševi su brzo počeli da beže...Ispostavilo se da su ti glodari
predstavljali većinu posade...Međutim,lađa se nasukala,domoroci popravili teškim
zakrpama i otežali brod porinuli...Jedva plovi i voda do ja,,,grla,ali plovi...
Izbacili 10% tereta,ali će,izgleda trebati još izbaciti...
Remorker MMFa šlepa,ali s lađe uzima gorivo pa se ne zna da li će stići do druge obale! Mnogo troši remorker-više nego lađa...
A Pajtić? To onaj mali od kužine?
Ha,a nemaju pisara nego onu malu plavu što se svađa sa svakim pa i sobom...
E da je bar lađa vrancuska...
milojep milojep 16:33 07.02.2015

Sigurna nevera

Da Dačić nije bio, što bi Drašković rekao, "nevera", danas bismo o tom izbornom rezultatu (DS 22%, SNS 24%) govorili kao o fantastičnom uspehu.


Ne bismo sigurno govorili o fantastičnom uspehu jer shvatiti taj momenat kao samostalnu odluku Dačića i SPS-a nije ozbiljno.
Kofer pa posle kobajagi velika DEA-Srbija operacija protiv narkotika (čitaj Miša banana i ostalo južno voće) su bile u stvari akcije gde smo umesto SPS-a mi u skupštini dobili 'njihove' ljude.
U prevodu odluka da SNS postane liderska stranka je isključivo došla iz zapadnih centara moći.
highshalfbooze highshalfbooze 16:40 07.02.2015

Srećan rođendan

sa željom od srca:
alselone alselone 16:45 07.02.2015

Re: Srećan rođendan

u to ime za DS. (politicki naravno)



highshalfbooze highshalfbooze 17:16 07.02.2015

Re: Srećan rođendan


fijumau fijumau 16:50 07.02.2015

#

Tadićevo odvajanje na nekoliko nedelja od izbora oštetilo je demokrate takođe, ali prema svim istraživanjima, manje nego koalicija sa Zoranom Živkovićem.


Link ka barem jednom koje ovo nepobitno tvrdi?
violina violina 17:15 07.02.2015

DS, priča o .... i zbunjenom

Analiza kao uvod u čestitku nedostojna autora, rutinski skuckana, trebalo je izostaviti čestitku ili analizu, uvod deluje kao kratak pokrivač, pokriješ glavu otkriješ noge i obrnuto, uz čestitku bih dodao i potpis Tadića.

Taj rezultat teško može da se poveže sa Cvetkovićevom vladom,


Sve zavisi, hoćeš ili nećeš, možda je teže ne povezati, sa svima i svime iz celog perioda.

Poštovani prijatelji iz DS-a,


Na koga se to odnosi, da li na “To što vidite nije DS, nego rukovodstvo”, ili na “Suštinu stranke …. nekoliko desetina hiljada onih …”
Dr M Dr M 17:22 07.02.2015

Rezime


Godine su prošle pune muka

ginulo se za fotelje nemo

nismo čuli narodna jauka

dok pevasmo "lovi se kunemo".
cane cane 20:12 07.02.2015

Re: Rezime

Dr M

Godine su prošle pune muka

ginulo se za fotelje nemo

nismo čuli narodna jauka

dok pevasmo "lovi se kunemo".


A zar ne bi bilo ljepse sad
Misliti na vinograd,
U ljubavi biti s njime,
Kao dragom diciti se njime,
Cuvati ga od zime.


dexter92 dexter92 17:39 07.02.2015

Trule analize

Smesno je to bavljenje procentima u srpskom drustvu koje ima mozak kisne gliste, podanicki mentalitet,sklonost autokratiji, koje je dezinfofrimasno i sludjeno na dnevnom nivou, gde su politicke partije toalet papir za jednokratnu upotrebu.
Svi zakljucci proizasli iz takvog uzorka su neophodno jalovi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:55 07.02.2015

Samolustracija ili pročišćenje

DS bi trebala jednoglasnom odlukom da sama sebe rasformira. Iz razloga što je plemenitu ideju demokratije i tradiciju predratne partije, pod istim imenom, izneverila, a sve koji su za nju godinama glasali unesrećila i razočarala.

Zatim bi trebalo osnovati novu DS, pod drugim nazivom, u kojoj ni jedan član, koji je bio na bilo kojoj funkciji od 5.oktobra 2000.g. pa do izbornog poraza 2012.g. ne bi imao pristupa. To bi važilo i za savetnike.
freehand freehand 17:58 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Vojislav Stojković
DS bi trebala jednoglasnom odlukom da sama sebe rasformira. Iz razloga što je plemenitu ideju demokratije i tradiciju predratne, partije pod istim imenom, izneverila, a sve koji su za nju godinama glasali unesrećila i razočarala.

Zatim bi trebalo osnovati novu DS, pod drugim nazivom, u kojoj ni jedan član, koji je bio na bilo kojoj funkciji od 5.oktobra 2000.g. pa do izbornog poraza 2012.g. ne bi imao pristupa. To bi važilo i za savetnike.

Ovo je izvanredan predlog. Sa logičke, fizičke i političke strane gledano.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:07 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Možeš ti da se smeješ i podjebavaš, ali evo ja bih, u ovim godinama, kao simpatizer te nove stranke bio spreman da lepim plakate.
freehand freehand 18:11 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Vojislav Stojković
Možeš ti da se smeješ i podjebavaš, ali evo ja bih, u ovim godinama, bio spreman da lepim plakate.

Da lepiš plakate za šta? Za stranku koja se jednoglasno samoukinula a onda se samoosnovala od poštenih i neporočnih samolustrirajući sve 12 godina unazad, pa vaskrsla pod drugim imenom?

Mislim, zar vam nije tolikim prepoštenim i prepametnim, kao i sam što sam, lakše da odmah napravite tu Ligu izzetnih moralnih gorostasa i ne obraćate pažnju na crvotočne starudije, mrave i miševe?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:27 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Mislim da ti ne razumeš u čemu je problem. Okosnica svake stranke je ideja (ideologija, program...), a ne rukovodstvo, organi i članovi. Ovi koji su rukovodili sa DS su ideju demokratjie obesmislili i izblamirali.
Dakle, pitanje je, šta nije bilo dobro: Ideja demokratije ili ljudi koji su rukovodili DS?
freehand freehand 19:22 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Vojislav Stojković
Mislim da ti ne razumeš u čemu je problem. Okosnica svake stranke je ideja (ideologija, program...), a ne rukovodstvo, organi i članovi. Ovi koji su rukovodili sa DS su ideju demokratjie obesmislili i izblamirali.
Dakle, pitanje je, šta nije bilo dobro: Ideja demokratije ili ljudi koji su rukovodili DS?

Potpuno je nesumnjivo da sam ja taj koji ne razume, kako bi drugačije bilo? Nego sam samo ponavljao tvoje reči i ideje očekujući razjašnjenje.
Ovo što si mi sad ovde ponudio nekako mi je čudno. Stranka je ideja a ne članovi i rukovodstvo? Pazi kad se to ne slaže ni sa jednom od mnogih definicija koje sam pročitao a definišu političke partije.
Rukovodioci DS obesmislili ideju demokratije? Pobogu, Vojislave...
Znaš li koliko stranaka u Srbiji u svom nazivu ima pridev demokratska ili je imalo imenicu demokratija?
Nego je ovde poslednjih 4-5 godina a naročito od početka krize postalo izuzetno popularno pljuvati po DS. I to sa svih strana i iz svih mogućih razloga. To se, opet, najbolje moglo pratiti a i danas je najlakše pratiti na Tadićevom primeru gde je istovremeno optuživan za najrazličitije stvari, a od hora koji su sačinjavali svi zajedno: radikali, liberali, kmeri, skojevci, četnici, partizani, kuso i repato.
Pa tako, evo, po poslednjoj mantri već dve godine ulazi u Vučićevu Vladu, samo što nije, nudi se, gura se.
A najglasnije ga optužuju ledepejci, bivši i sadašnji (ako sadašnji postoje) koji bi sad, ovog momenta uskočili samo da im Vučić namigne. I tako vrište zajedno sa Nikolićevim i Vučićevim biračima i podržavaocima i poznavaocima poltike visokog kalibra.
sioux sioux 19:34 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Tadićevom primeru gde je istovremeno optuživan za najrazličitije stvari,

Mučenik, šmrc
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:35 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

freehand
Nego je ovde poslednjih 4-5 godina a naročito od početka krize postalo izuzetno popularno pljuvati po DS. I to sa svih strana i iz svih mogućih razloga.

Ja imam vrlo jednostavan razlog: Veovao sam im, glasao sam za njih godinama, sjebali su sve svoje mandate, e sad ću da ih pljujem i zaslužili su. Kad god vidim aktuelnog predsednika Srbije Nikolića na TV, ja opsujem Tadića. Zašto da psujem Nikolića, čovek nije ništa kriv. Snašlo ga da pobedi na izborima.
Edit: ne bih da se hvatamo za reč, ali nisam napisao da je stranka ideja, već da je okosnica svake stranke ideja.
freehand freehand 19:55 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Ja imam vrlo jednostavan razlog: Veovao sam im, glasao sam za njih godinama, sjebali su sve svoje mandate, e sad ću da ih pljujem i zaslužili su. Kad god vidim aktuelnog predsednika Srbije Nikolića na TV, ja opsujem Tadića. Zašto da psujem Nikolića, čovek nije ništa kriv. Snašlo ga da pobedi na izborima.

Dobro, samo to ni na koji način ne objašnjava krajnje neobične ideje iz tvog prvog komentara, a ni njihovo ne manje čudno objašnjenje iz drugog.
Pa i to na stranu, ali ovaj ti je komentar sušta emocija. Ja, opet, mislim da bi na ovom mestu i o ovakvim temama valjalo raspravljati racionalno. Pa u tom smislu nikako da razumem stav kako je ovo čudo koje nas je snašlo kazna za jednu stranku a ne za čitavo društvo, i to sa teškim posledicama na dugi rok.
Napose što je i to što je ostalo od DS još uvek skup enciklopedistaa u odnosu na vlast u ovoj državi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:59 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Kao što sam već rekao, ti ne razumeš suštinu. Dakle, stranka nije ideja, stranka je organizacija, konkretni ljudi poređani prema određenoj hijerarhiji, nomenklatura...

Ja verujem u ideju demokratije, ali ne više u ljude koji su je, u okviru DS, zatupali.
Kontaš?
bene_geserit bene_geserit 22:09 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

freehand
Napose što je i to što je ostalo od DS još uvek skup enciklopedistaa u odnosu na vlast u ovoj državi.

Super, imamo Enciklopediste.
Jos nam fali Salvor Hardin.
(za one sto ne citaju SF, ovo je kao referenca na Asimovu Zaduzbinu)
freehand freehand 22:19 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Kao što sam već rekao, ti ne razumeš suštinu.

Pretpostavljam da je ti razumeš, kad mi se ovako obraćaš.
Meni, opet, kad ćemo već tako, na osnovu tvojih komentara koje sam citirao izgleda da nemaš pojma ali voliš da predaješ, no dobro. To je zato što ja ne razumem suštinu.
Ja verujem u ideju demokratije, ali ne više u ljude koji su je, u okviru DS, zatupali.
Kontaš?

Što se jasnije izražavaš moram reći da mi je lakše da te pratim. Da, kontam. I onda pljuješ u svakoj prilici i imaš razumevanja za Tomu čoveka. Ok.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:36 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

freehand
To je zato što ja ne razumem suštinu.

Pa, to ti već u nekoliko komentara, predajem, tj. objašnjavam, ali vidim da još uvek nisi shvatio. Pokušaću, još jednom, jer ponavljanje je majka znanja: Ni Tadić, ni njegov savetnik, a ni svi ostali iz te ekipe, nisu bogom dani da prestavljaju ideju i program Demokratske stranke. Naprotiv,oni su ga obesmislili. Oni su čist promašaj. Zbog takvih ne možemo i ne smemo odustati od ciljeva i programa koje je izvorno zastupala ta stranka. Biće, da se ti vežeš za ljude, a ja za ideju (program, ideologiju, cileve...) DS.
freehand freehand 22:41 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Vojislav Stojković
freehand
To je zato što ja ne razumem suštinu.

Pa, to ti već u nekoliko komentara, predajem, tj. objašnjavam, ali vidim da još uvek nisi shvatio. Pokušaću, još jednom, jer ponavljanje je majka znanja: Ni Tadić, ni njegov savetnik, a ni svi ostali iz te ekipe, nisu bogom dani da prestavljaju ideju i program Demokratske stranke. Naprotiv,oni su ga obesmislili. Oni su čist promašaj. Zbog takvih ne možemo i ne smemo odustati od ciljeva i programa koje je izvorno zastupala ta stranka. Biće, da se ti vežeš za ljude, a ja za ideju (program, ideologiju, cileve...) DS.


E sad kad si ti meni objasnio, da probam da objasnim i ja tebi: Tadić i ljudi iz rukovodstva su (bili) jedini koji imaju pravo i dužnost da predstavljaju ideju i program te stranke, ne zato što su bogom dani nego zato što su na ta mesta izabrani.
Ti i ja, potšo nismo (koliko znam, izvini ako grešim) članovi te stranke pa nemamo šta da odustajemo ili ne odustajemo od njenih ciljeva i programa.
Tako da ćeš, ako za trenutak spustiš pogled sa visine na koju si se, a ne znam ni kako ni zašto ispeo, možda videti da se ja ne vezujem nizašta. Samo biram od ponuđenog.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:47 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

freehand
Tako da ćeš, ako za trenutak spustiš pogled sa visine na koju si se, a ne znam ni kako ni zašto ispeo,

Uopšte se nisam ispeo na tu visinu, ona mi pripada, jer sam radno sposoban građanin sa pravom glasa. Eto zato. Ti čak ni to ne kapiraš.
freehand freehand 22:50 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Vojislav Stojković
freehand
Tako da ćeš, ako za trenutak spustiš pogled sa visine na koju si se, a ne znam ni kako ni zašto ispeo,

Uopšte se nisam ispeo na tu visinu, ona mi pripada, jer sam radno sposoban građanin sa pravom glasa. Eto zato. Ti čak ni to ne kapiraš.


Ajd sad isprati niz svojih komentara i kako si stigao do radno sposobnog građanina sa pravom glasa. I kako ja nijednu stepenicu u tom propadanju nisam skapirao.
G.Cross G.Cross 22:51 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Vojislav Stojkovic
Uopšte se nisam ispeo na tu visinu, ona mi pripada, jer sam radno sposoban građanin sa pravom glasa


A da nisi radno sposoban (recimo hendikepiran ili penzioner) ta visina ti ne bi pripadala?

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:56 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

freehand
Ajd sad isprati niz svojih komentara i kako si stigao do radno sposobnog građanina sa pravom glasa. I kako ja nijednu stepenicu u tom propadanju nisam skapirao.

Kao što rekoh, a ne bih da se više ponavljam, ništa ne kapiraš, a i ne želiš da ukapiraš. Složen si edukativni slučaj. Pokušaču neki drugi put.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:59 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

G.Cross
A da nisi radno sposoban (recimo hendikepiran ili penzioner) ta visina ti ne bi pripadala?

Nemoj da ometaš moje didiaktičke napore glede jednog vaspirno zapuštenog blogera.
freehand freehand 23:00 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Vojislav Stojković
Kao što rekoh, a ne bih da se više ponavljam, ništa ne kapiraš, a i ne želiš da ukapiraš. Složen si edukativni slučaj. Pokušaču neki drugi put.

nbe odustaj nikako. Možda i od mene ispadne Veličanstveni praznoslov, možda čak i prevaziđem učitelja? Za to se svakako vredi truditi.
Za sad sam naučio ovo "ti ništa ne kapiraš", i primeniću u prvoj zgodnoj prilici kad ne budem zano o čemu pričam a bude mi stalo da ostavim dojam učenog filosofa-mudrijaša. :)
G.Cross G.Cross 23:02 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Vojislav Stojković
G.Cross
A da nisi radno sposoban (recimo hendikepiran ili penzioner) ta visina ti ne bi pripadala?

Nemoj da ometaš moje didiaktičke napore glede jednog vaspirno zapuštenog blogera.


Izvini, samo mi zaparalo usi (i mozak).

freehand freehand 23:02 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Vojislav Stojković
G.Cross
A da nisi radno sposoban (recimo hendikepiran ili penzioner) ta visina ti ne bi pripadala?

Nemoj da ometaš moje didiaktičke napore glede jednog vaspirno zapuštenog blogera.

Uuu, a ja mislio da je edukacija u pitanju?! Znači vaspitno...
Da te pitam ja nešto, Vojislave: jesi li ti zaista Vojislav ili si ipak Stanislav?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:08 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

freehand
Uuu, a ja mislio da je edukacija u pitanju?! Znači vaspitno...
Da te pitam ja nešto, Vojislave: jesi li ti zaista Vojislav ili si ipak Stanislav?

Edukacija podrazumeva istovremneo i obrazovne i vaspitne ciljeve, sadržaje i napore u formiranju socijalno zrelih i odgovornih članova društva.

Onaj drugi deo pitanja (vojislav ili stanislav) nisam razumeo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:11 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

G.Cross
Izvini, samo mi zaparalo usi (i mozak).

Pojam visine nisam ja uveo u diskusiju. prema tome ako ti bilo šta para uši i mozak pitaj onog ko ga je uveo.
freehand freehand 23:14 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Edukacija podrazumeva istovremneo i obrazovne i vaspitne ciljeve, sadržaje i napore u formiranju socijalno zrelih i odgovornih članova društva.

Ma nije kolega. Edukacija je obrazovanje. Učenje. Vaspitanje i vaspitavanje kao proces su drugi par opanaka, makar se i radili zajedno sa edukacijom.
Jebi ga, izvini.

Onaj drugi deo pitanja (vojsislav ili stanislav) nisam razumeo.

Naći će se valjda neka obrazovana duša da i tebi nešto objasni.
sioux sioux 23:17 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Vojislav Stojković

freehand

Tadić bi da bude novi Ban Ki Mun
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:18 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

freehand
Za sad sam naučio ovo "ti ništa ne kapiraš",

Sinko, za početak je i to dovoljno. Evo zašto.

Sokrat, koji je uvek imao samo jednog učenika, primenjivao je babičku metodu ili majeutiku. Prvo bi dijalogom ubedio svog učenika da njegovo prethodno znanje ništa ne vredi i time ga doveo u status tabula rasa, a zatim bi tako edukativno nevinom učeniku u svest utiskivao novo i ispravno znanje, moralna načela i ciljeve.

Sad, jebiga, nit sam ja Sokrat, nit si ti nekakav vredan učenik, ali eto, pokušavam.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:20 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

freehand
Edukacija je obrazovanje. Učenje. Vaspitanje i vaspitavanje kao proces su drugi par opanaka, makar se i radili zajedno sa edukacijom.

Naravno i tu grešiš i ne kapiraš, ali o tome neki drugi put.
freehand freehand 23:20 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

sioux
Vojislav Stojković

freehand

Tadić bi da bude novi Ban Ki Mun


E ako tako u Blicu piše onda tu nema šta. Ja do malopre mislio da hoće da bude ministar inostranih poslova a do pre dve nedelje ministar obrazovanja.
da li si možda proveravao - šta hoće da bude u Informeru?
I ko beše uređuje taj Blic?
freehand freehand 23:25 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Vojislav Stojković
freehand
Za sad sam naučio ovo "ti ništa ne kapiraš",

Sinko, za početak je i to dovoljno. Evo zašto.

Sokrat, koji je uvek imao samo jednog učenika, primenjivao je babičku metodu ili majeutiku. Prvo bi dijalogom ubedio svog učenika da njegovo prethodno znanje ništa ne vredi i time ga doveo u status tabula rasa, a zatim bi tako edukativno nevinom učeniku u svest utiskivai novo i ispravno znanje, moralna načela i ciljeve.

Sad, jebiga, nit sam ja Sokrat nit si ti nekakv vredan učenik, ali eto, pokušavam.

Eh sad, još i lažna skromnost... Kako to - nisi Sokrat?

Naravno i tu grešiš i ne kapiraš, ali o tome neki drugi put.


Stanislave... Jesi li ti pročitao sve što si do sada na ovom blogu napisao? Mislim - ti si daleko od glupog i neobrazovanog čoveka, za razliku od ovovih što se slažu sa ovim što si prosuo u komentarima. Boleće te to sutra.
alselone alselone 23:28 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Kako to - nisi Sokrat?

Zato sto ima samo jedan Sokrat na blogu. Sokrat, postavljac pitanja.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:30 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

freehand
Stanislave... Jesi li ti pročitao sve što si do sada na ovom blogu napisao? Mislim - ti si daleko od glupog i neobrazovanog čoveka, za razliku od ovovih što se slažu sa ovim što si prosuo u komentarima. Boleće te to sutra.


Ništa mene neće boleti, a i zašto bi me bolelo.

Samo sam hteo da ti pokažem kako to izgleda kad polemišeš radi polemike, po svaku cenu, i to po pitanjima i temama o kojima manje znaš od onih sa kojima diskutuješ. Inače, ti si mi ovde na blogu simpa.

PS: Ono Stanislave i dalje ne razumem, ali feler je verovatno do mene.
freehand freehand 23:34 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Samo sam hteo da ti pokažem kako to izgleda kad polemišeš radi polemike, po svaku cenu, i to po pitanjima i temama o kojima manje znaš od onih sa kojima diskutuješ.

:) Kako opet da ti kažem da onaj koji zna više ovako nešto nikad ne bi rekao?
A nisam polemisao rasprave radi. Pokušavao sam da ti kažem nešto, dok nisam utvrdio da je zid predebeo.
PS: Ono Stanislave i dalje ne razumem, ali feler je verovatno do mene.

Pitaj Radovana.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:40 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

freehand
Pitaj Radovana.

Mislim da je vreme da ovaj čas završimo. Umoran si. Biće prilike, nastavićemo drugi put.
Inače, volim tvrdoglave studente koji misle da sve znaju.
freehand freehand 23:46 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Vojislav Stojković
freehand
Pitaj Radovana.

Mislim da je vreme da ovaj čas završimo. Umoran si. Biće prilike, nastavićemo drugi put.
Inače, volim tvrdoglave studente koji misle da sve znaju.

Dobro, Stanislave. Ali šta ću ja jadan ako se u sledećoj inkarnaciji ne pojaviš kao sokrat nego kao Hipokrat ili Šiva?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:49 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

freehand
Dobro, Stanislave. Ali šta ću ja jadan ako se u sledećoj inkarnaciji ne pojaviš kao sokrat nego kao Hipokrat ili Šiva?

Ostaćeš jadan i vaspitno zapušten.


freehand freehand 23:53 07.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Vojislav Stojković
freehand
Dobro, Stanislave. Ali šta ću ja jadan ako se u sledećoj inkarnaciji ne pojaviš kao sokrat nego kao Hipokrat ili Šiva?

Ostaćeš jadan i vaspitno zapušten.



Dobro, na to sam spreman, samo da tvoja aura ostane neokrnjena.
cane cane 02:01 08.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

Uopšte se nisam ispeo na tu visinu, ona mi pripada, jer sam radno sposoban građanin sa pravom glasa. Eto zato. Ti čak ni to ne kapiraš.


auf vojislave. pa i ja sam radno sposoban gradjanin sa pravom glasa.
jel i ja imam pravo na demokratsku stranku bez tadica, djilasa i ostale ekipe?

a jel imam pravo i na naprednjake (sa ili bez vucica, svejedno)

emsiemsi emsiemsi 10:19 08.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

freehand
Vojislav Stojković
Mislim da ti ne razumeš u čemu je problem. Okosnica svake stranke je ideja (ideologija, program...), a ne rukovodstvo, organi i članovi. Ovi koji su rukovodili sa DS su ideju demokratjie obesmislili i izblamirali.
Dakle, pitanje je, šta nije bilo dobro: Ideja demokratije ili ljudi koji su rukovodili DS?

Potpuno je nesumnjivo da sam ja taj koji ne razume, kako bi drugačije bilo? Nego sam samo ponavljao tvoje reči i ideje očekujući razjašnjenje.
Ovo što si mi sad ovde ponudio nekako mi je čudno. Stranka je ideja a ne članovi i rukovodstvo? Pazi kad se to ne slaže ni sa jednom od mnogih definicija koje sam pročitao a definišu političke partije.
Rukovodioci DS obesmislili ideju demokratije? Pobogu, Vojislave...
Znaš li koliko stranaka u Srbiji u svom nazivu ima pridev demokratska ili je imalo imenicu demokratija?
Nego je ovde poslednjih 4-5 godina a naročito od početka krize postalo izuzetno popularno pljuvati po DS. I to sa svih strana i iz svih mogućih razloga. To se, opet, najbolje moglo pratiti a i danas je najlakše pratiti na Tadićevom primeru gde je istovremeno optuživan za najrazličitije stvari, a od hora koji su sačinjavali svi zajedno: radikali, liberali, kmeri, skojevci, četnici, partizani, kuso i repato.
Pa tako, evo, po poslednjoj mantri već dve godine ulazi u Vučićevu Vladu, samo što nije, nudi se, gura se.
A najglasnije ga optužuju ledepejci, bivši i sadašnji (ako sadašnji postoje) koji bi sad, ovog momenta uskočili samo da im Vučić namigne. I tako vrište zajedno sa Nikolićevim i Vučićevim biračima i podržavaocima i poznavaocima poltike visokog kalibra.

И ти се глупандеришеш !
Па наравно да је Демократска Странка изјаловила демократију (чак је и сама реч постала поспрдна) као највећа и најозбиљнија (немој ми сада којекакву боранију наводити).
pnbb pnbb 16:15 09.02.2015

Re: Samolustracija ili pročišćenje

DS bi trebala jednoglasnom odlukom da sama sebe rasformira.

..i da se fuzionise sa fmp-om.
izgleda da to pali
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:10 07.02.2015

Верујем...

... да је Крстић дао врло трезвено сагледавање дела тренутне политичке ситуације, а што се тиче ДСа -- потпуно тачну позицију у којој се он тренутно налази.

Пролазио сам малопре, у шетњи, покрај зграда Новог и Старог двора, то јест зграда Председништва Србије и Скупштине Београда, и помислио како су то лепа, отмена, околишу складна здања. И помислио да наша власт не би имала стила и снаге да тако нешто сада направи: то није ствар пара, већ и стила, и укуса, и образовања, и светоназора. Додуше, ни Ђилас и остали нису се баш складном градњом прославили, а онај монументални мост, превелик за Београд и целу Аду, изгледа као диносаурус у кућном врту.

Мени овакве ствари говоре нешто -- та питања стила, али биће да је то стога што долазим из хуманистичких области. И не, није ми сметао Вучићев дневник из Давоса, онај који је спомињао Чаробни брег и његовог главног јунака Ханса Касторпа, нити бављење Максом Вебером и осталим лепим штивима и догађањима. Мене је то радовало, и још више ћу се радовати кад Вучић оде у бгд. филхармонију, отвори обновљени Музеј савременe уметности или нови Музеј технике и науке. Насупрот оном прећутном политичком спасавању лаждоктора, Малог и Стефановића, то би српском народу указивало на дубље и трајније и праве вредности образовања, науке, културе и уметности.
angie01 angie01 18:39 07.02.2015

Re: Верујем...

то би српском народу указивало на дубље и трајније и праве вредности образовања, науке, културе и уметности.


...'and so they lived happily ever after'!:)
dexter92 dexter92 18:40 07.02.2015

Re: Верујем...

Додуше, ни Ђилас и остали нису се баш складном градњом прославили, а онај монументални мост, превелик за Београд и целу Аду, изгледа као диносаурус у кућном врту.


Idejno resenje mosta na Adi je vox populi I doneto je pre Djilasa. Od nekoliko predlozenih resenja kroz javnu debatu gradjani su izabrali ponudjeno (najskuplje I 'najglomaznije' resenje).
E onda su se izvesni pobunili (iz ekoloskih razloga) pa je pozicija mosta pomerena da premoscuje reku u najsirem delu , a da prilazni nadvoznjak mora da se pravi celom duzinom pruge sto je teeek kostalo. Tu vec nije bilo javne rasprave...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:20 07.02.2015

Re: Верујем...

dexter92
Додуше, ни Ђилас и остали нису се баш складном градњом прославили, а онај монументални мост, превелик за Београд и целу Аду, изгледа као диносаурус у кућном врту.


Idejno resenje mosta na Adi je vox populi I doneto je pre Djilasa. Od nekoliko predlozenih resenja kroz javnu debatu gradjani su izabrali ponudjeno (najskuplje I 'najglomaznije' resenje).
E onda su se izvesni pobunili (iz ekoloskih razloga) pa je pozicija mosta pomerena da premoscuje reku u najsirem delu , a da prilazni nadvoznjak mora da se pravi celom duzinom pruge sto je teeek kostalo. Tu vec nije bilo javne rasprave...


Kakvom "javnom debatom" i kakvi "građani"? Možda nešto po principu kojim su (ista meta, isto odstojanje, issti ljudi i isti đepsovi) se "građani" izjasnili kuda da ide ona donacija od milijun dolara:

1) na nabavku novih kola i opreme za Hitnu
2) na renoviranje Doma Omladine

Pa bila anketa na internetu - i gle čuda, "građani" odabrali Dom Omladine.
dexter92 dexter92 20:06 07.02.2015

Re: Верујем...

Kakvom takvom javnom debatom, a ucestvovala je i SANU.
Poenta je da Djilas nije odlucivao o vrsti i gabaritima mosta iako je napravljen za vreme njegovog upravljanja Beogradom.
A licno bih voleo da vlast cesce pita gradjane sta misle putem internet anketa.
freehand freehand 20:08 07.02.2015

Re: Верујем...

dexter92
Kakvom takvom javnom debatom, a ucestvovala je i SANU.
Poenta je da Djilas nije odlucivao o vrsti i gabaritima mosta iako je napravljen za vreme njegovog upravljanja Beogradom.
A licno bih voleo da vlast cesce pita gradjane sta misle putem internet anketa.

I samo uzgred - Đilas je biran tako kako je biran (a biran je nadmoćnom većinom) za gradonačelnika i stekao popularnost upravo zbog menadžerskih sposobnosti i spremnosti da se donese odluka i preseku prenemaganja.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:06 07.02.2015

Re: Верујем...

Predrag Brajovic
Пролазио сам малопре, у шетњи, покрај зграда Новог и Старог двора,

Kako god Krstić subotom objavi novi blog, a Brajović u šetnji i razmišlja. Sinhronicitet, par exselans.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:22 07.02.2015

Re: Верујем...

Vojislav Stojković
Predrag Brajovic
Пролазио сам малопре, у шетњи, покрај зграда Новог и Старог двора,

Kako god Krstić subotom objavi novi blog, a Brajović u šetnji i razmišlja. Sinhronicitet, par exselans.

Nemam baš šta da na ovo da ti kažem, osim da se piše par excellence. Da baš ne gubim skroz vreme čitajući ove tvoje komentare...
G.Cross G.Cross 22:29 07.02.2015

Re: Верујем...

Predrag Brajovic

Пролазио сам малопре, у шетњи, покрај зграда Новог и Старог двора, то јест зграда Председништва Србије и Скупштине Београда



Predraze,

Moram da priznam da nisam tako cest posetilac Beograda. Ali tih nekoliko stotina metara od Slavije do Beogradjanke me ubija u pojam svaki put kad prodjem tamo.

Ja sam ziveo u Svetozara Markovica ulici ( nadam se da se tako zove i danas), znam taj kraj u dubini srca, te jednospratne kucice u Marsala Tita ulici izmedju Slavije i Beogradjanke su bile stare ali ocuvane. Danas su rusevine.

U cemu je problem?
Ne razumem. To je verovatno najskuplji kvadratni kilometar Beograda i jos uvek je ruglo.
Jesu li nerasciscena svojinska pitanja? Zasto niko ne ulaze tamo?

U moje vreme smo se rugali Miticevoj rupi. Danas je taj ceo potez od Slavije do Beogradjanke smetliste.

Zasto?
Pitam ovo van polemike na blogu, jednostavno ne razumem. Ko god dodje u Bgd prodje tuda i vidi taj uzas.
qqriq qqriq 22:52 07.02.2015

Re: Верујем...

Sve isto kao u mom detinjstvu. Skoro baš to napisala ovde na nekom blogu.Beograd bio/ostao kasaba.
Opet, onaj recimo urušeni Berlin od pada Zida do danas ne možeš da prepoznaš. City.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:03 07.02.2015

Re: Верујем...

Jesu li nerasciscena svojinska pitanja?

Uglavnom, teško je raspetljati to posle crvene otimačine.

Ja sam ziveo u Svetozara Markovica ulici ( nadam se da se tako zove i danas)

Da, tako se zove i dalje i nema razloga da se tako ne zove niti razumem Vašu sumnju, pokojni Sveta je markantna ličnost u srpskoj istoriji šta god ko mislio o njemu.

u Marsala Tita ulici

Ta se tako više ne zove.

Izvinjavam se na upadici i sasvim nepozvanom odgovoru na Vaše pitanje upućeno ekspertu za Beograd, ali eto nađoh se ispovociran.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:08 07.02.2015

Re: Верујем...

Ukratko -- na levoj strani su nerešeni imovinski odnosi. Sada je delom urađena restitucija, pa je već nešto promenjeno. Sami objekti uz Slaviju imaju, svi, privremene dozvole, a država već decenijama obećava da će Slaviju da sredi. Zato ovi prvi ne ulažu, a drugi ne izdaju nove dozvole. To ti je kao ona obilaznica, Skadar na Bojani.

Desna strana je OK, osim Mitićeve rupe.

Dalje: beda. Pun je Bgd. praznih lokala. Nema ko da radi po njima, jer nema ko da troši po njima.

Dalje: nemar, lenčarenje, koncept uprave... Centar Bgda je prljav, podzemni prolazi u njemu kao da Grci u njima žive -- sve zapušteno, neokrečeno, musavo -- i to nisu pare u pitanju, nego loša i nehatna uprava. Za krečenje i pranje ne trebaju pare, samo volja i razumevanje da treba da se kreči.

Bgd se preselio u tržne centre, pare su sada tamo. Preko puta Meka na Terazijama, na strani gde je Moskva, lokali se izdaju za 35 evra kvadrat. To nikad nije bilo.

Uzgred, ja tu i živim.
A volim da pešačim, i po desetak kilometara.
G.Cross G.Cross 23:13 07.02.2015

Re: Верујем...

vrabac_u_steni
Jesu li nerasciscena svojinska pitanja?

Uglavnom, teško je raspetljati to posle crvene otimačine.

Ja sam ziveo u Svetozara Markovica ulici ( nadam se da se tako zove i danas)

Da, tako se zove i dalje i nema razloga da se tako ne zove niti razumem Vašu sumnju, pokojni Sveta je markantna ličnost u srpskoj istoriji šta god ko mislio o njemu.

u Marsala Tita ulici

Ta se tako više ne zove.

Izvinjavam se na upadici i sasvim nepozvanom odgovoru na Vaše pitanje upućeno ekspertu za Beograd, ali eto nađoh se ispovociran.



Hvala.
A ko bolje da zna o Beogradu od "Vrapca" pa makar bio i u steni.

Ipak ako je samo pitanje vlasnickih odnosa, ta ulica ima ogromni potencijal za doborbit svih Beogradjana. Da sam ja Gradonacelnik, kao sto nisam, napravio bih pravni tim da se bavi samo time i drugi tim da pravi razvojni plan.

Ahhh ali znam Beograd na vodi mnogo bolje zveci.
qqriq qqriq 23:13 07.02.2015

Re: Верујем...

..
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:26 07.02.2015

Re: Верујем...

Centar Bgda je prljav, podzemni prolazi u njemu kao da Grci u njima žive -- sve zapušteno, neokrečeno, musavo


freehand freehand 23:28 07.02.2015

Re: Верујем...

podzemni prolazi u njemu kao da Grci u njima žive

Pazi: neki šoven sličnog kalibra rekao bi kao da ga terazijski Crnogorci čiste.
Ali je sreća da mi nismo takvi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:30 07.02.2015

Re: Верујем...

A, primili ste se...
Neka, neka.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:31 07.02.2015

Re: Верујем...

freehand
podzemni prolazi u njemu kao da Grci u njima žive

Pazi: neki šoven sličnog kalibra rekao bi kao da ga terazijski Crnogorci čiste.
Ali je sreća da mi nismo takvi.


Ma to bi na prvu rekao i moj drug Ivan iz Podgorice.
freehand freehand 23:35 07.02.2015

Re: Верујем...

vrabac_u_steni
freehand
podzemni prolazi u njemu kao da Grci u njima žive

Pazi: neki šoven sličnog kalibra rekao bi kao da ga terazijski Crnogorci čiste.
Ali je sreća da mi nismo takvi.


Ma to bi na prvu rekao i moj drug Ivan iz Podgorice.

Ni oni ne vole terazijsku braću?! Bože...
G.Cross G.Cross 23:39 07.02.2015

Re: Верујем...

Predrag Brajovic
Centar Bgda je prljav

Secam se reportaze jedne evropske TV kuce iz Beograda za vreme bombardovanja. Glavni momenat je bio "Njih bombarduju, a oni nocu peru ulice". Sa tonom neskrivenog divljenja. To je evropski Beograd.

Bgd se preselio u tržne centre, pare su sada tamo.


Trzni centri su koncept proslosti.

I nije to samo pitanje trzista . Ulica Marsala Tita () je srce Beograda. Deo naseg identiteta.
Ako mi prihvatamo da glavna ulica naseg glavnog grada tako izgleda onda nije cudo sto prihvatamo da drzava tako izgleda.

urbana_gerila urbana_gerila 23:41 07.02.2015

Re: Верујем...

Predrag Brajovic
A, primili ste se...
Neka, neka.



ja nisam!
znao sam da ćeš beskompromisno ali dostojanstveno odgovoriti na uvredu koju je nova grčka vlast nanela i tvojoj braći arijevcima i idealnoj državi samoj.

(malo mi je kuso bez tabela, ali smatram da si potresen, pa...)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:59 07.02.2015

Re: Верујем...

Meni je ovo provociranje zabavno, osobito kad dobijem traženu reakciju -- na moje "šovinističke uvrede" odgovoreno je najgorim, primitivnim vređanjem po nacionalnoj osnovi! I to mene, koji se na to baš primam!

Mi živimo u zaostatku za modernim dobom i sadašnjicom nekih dve decenije. Mentalno smo još u devedesetim. Ovi šovinistički ispadi tome su dokaz. Kao nacija nastupamo nezrelo, iskompleksirano, u starim gaćama hoćemo da se prošvercujemo, kao u Bus Plusu, u 21. vek.

Btw, zato je AV dobar, jer uvodi nove nacionalne narative. Još samo da ih se drži.
urbana_gerila urbana_gerila 00:01 08.02.2015

Re: Верујем...


Predrag Brajovic
Meni je ovo provociranje zabavno, osobito kad dobijem traženu reakciju


kockaš se, brajoviću?
freehand freehand 00:05 08.02.2015

Re: Верујем...

Mi živimo u zaostatku za modernim dobom i sadašnjicom nekih dve decenije.

Oprostite, doktore, zar se ne kaže neke dve decenije?
u starim gaćama hoćemo da se prošvercujemo, kao u Bus Plusu, u 21. vek.

Za ove gaće baš ne znam šta je problem, nosiš šta imaš. Ali ne možeš da se švercuješ u Bus Plusu, to je sistem naplate karata.

Inače, potpuno je normalno da jedan arijevac provocira prljavim Grcima a da se šovinisti na to primaju.
urbana_gerila urbana_gerila 00:09 08.02.2015

Re: Верујем...

freehand

Oprostite, doktore, zar se ne kaže neke dve decenije?


Predrag Brajovic
A, primio si se...
Neka, neka.
freehand freehand 00:16 08.02.2015

Re: Верујем...

urbana_gerila
freehand

Oprostite, doktore, zar se ne kaže neke dve decenije?


Predrag Brajovic
A, primio si se...
Neka, neka.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:39 08.02.2015

Re: Верујем...


Nego, ko mi fali od tevabije? Miloje?
Pa uskočila njegova prva zamena, Poletarac?
Eh, kakvi su ti momci, nestalni...
freehand freehand 00:44 08.02.2015

Re: Верујем...

Predrag Brajovic

Nego, ko mi fali od tevabije? Miloje?
Pa uskočila njegova prva zamena, Poletarac?
Eh, kakvi su ti momci, nestalni...

Volim što tako prilježno učiš nove reči. to je pohvalno. Ali su važni i pravopis i gramatika, inače ćeš biti doktor kao onaj Dr Stefanović.
urbana_gerila urbana_gerila 01:19 08.02.2015

Re: Верујем...

Predrag Brajovic

Nego, ko mi fali od tevabije? Miloje?
Pa uskočila njegova prva zamena, Poletarac?
Eh, kakvi su ti momci, nestalni...



čiča brajoviću, malomalo pa se sve uroti protiv pravednika, no ti i dalje časno nosiš svoj krst.
urbana_gerila urbana_gerila 01:29 08.02.2015

Re: Верујем...

freehand
Predrag Brajovic

Nego, ko mi fali od tevabije? Miloje?
Pa uskočila njegova prva zamena, Poletarac?
Eh, kakvi su ti momci, nestalni...

Volim što tako prilježno učiš nove reči. to je pohvalno. Ali su važni i pravopis i gramatika, inače ćeš biti doktor kao onaj Dr Stefanović.



pitao sam ga da li se kocka, želeći da mu izvršim obraćaj pažnje na mudrost koja kaže - nije strašno što se kockaš, no je strašno što se vadiš.

kako je počeo - od totema pisane reči ostaće samo čačkalice...
freehand freehand 01:34 08.02.2015

Re: Верујем...

urbana_gerila
freehand
Predrag Brajovic

Nego, ko mi fali od tevabije? Miloje?
Pa uskočila njegova prva zamena, Poletarac?
Eh, kakvi su ti momci, nestalni...

Volim što tako prilježno učiš nove reči. to je pohvalno. Ali su važni i pravopis i gramatika, inače ćeš biti doktor kao onaj Dr Stefanović.



pitao sam ga da li se kocka, želeći da mu izvršim obraćaj pažnje na mudrost koja kaže - nije strašno što se kockaš, no je strašno što se vadiš.

kako je počeo - od totema pisane reči ostaće samo čačkalice...

Da nije i to neko bućkalo?
U svakom slučaju verujem da on ne ide sa starim gaćama u BusPlus. Mislim, nikad se ne zna šta bi moglo da se zbude...
urbana_gerila urbana_gerila 01:41 08.02.2015

Re: Верујем...

freehand
urbana_gerila
freehand
Predrag Brajovic

Nego, ko mi fali od tevabije? Miloje?
Pa uskočila njegova prva zamena, Poletarac?
Eh, kakvi su ti momci, nestalni...

Volim što tako prilježno učiš nove reči. to je pohvalno. Ali su važni i pravopis i gramatika, inače ćeš biti doktor kao onaj Dr Stefanović.



pitao sam ga da li se kocka, želeći da mu izvršim obraćaj pažnje na mudrost koja kaže - nije strašno što se kockaš, no je strašno što se vadiš.

kako je počeo - od totema pisane reči ostaće samo čačkalice...

Da nije i to neko bućkalo?
U svakom slučaju verujem da on ne ide sa starim gaćama u BusPlus. Mislim, nikad se ne zna šta bi moglo da se zbude...


ma, i on se motao oko endžike, ako su te gaće i busplus neka šifra - krvi ću mu se napiti.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 02:02 08.02.2015

Re: Верујем...

dexter92
Kakvom takvom javnom debatom, a ucestvovala je i SANU.


Kako? Napravili Memorandum o Mostu?

Naravno, ništa Akademija nije radila - kao takva. nego je Hajdin bio predsenik "žirija" koji je odabrao baš tu skalameriju. To nije dakle nikakav "grupni akt" Akad3emije, nego Hajdinova tezga. KOju je veoma ozbiljno shvatio, pa nas je sve ubeđivao da je cena "prava sitnica", da je to jedftino i da to tako treba.

Da l je muvao il su ga samo matorog našli da preveslaju (a možda mu i sin pomogao da sračuna cenu) ne znam. Ne zanima me. Sećams e samo da je projekat odobren i ugovor potpisan na 118 miliona, a da niko posle u zatvor nije otišao - jer dakako uvek ima neki akademik, revizor ili isnpektor (ha ha ha ha - kako da je u periodu od '08-'12 postojalo išta što kontroliše bacanje i pljačkanje novaca) da kaže kako još kojih 400-500 milijuna "nije skupo."

Mogao je Beograd da dobije jeftiniji most, manje Kibi Krimke - Ala imamo najveću Pilončinu u regionu (a i šire) i najnabreklije provizijske džepsove u Regionu (a i šire) . mada, sumnjam da bi to uticalo da dans budemo bogatiji kao država za te novce, našli bi oni već neki "projekat" ili makar bunar da novce spiskaju.

A licno bih voleo da vlast cesce pita gradjane sta misle putem internet anketa.


Pročitaj pažljivije. Dakle - s jedne strane zainteresovani za to da Hitna pomoć bude brža i bolje snabdevena, s druge strane - tko zna ko. Ovi prvi niti znaju šta je to internet niti koriste - pa kako da glasaju?

Ali licemerna gradska vlast nije ni trepnula kada se hvalila "kako su građani rekli svoje". Inače, prvobitna donacija je bila SAMO za Hitnu, ali tu nisu mogli da se ugrade, pa su muvali dok nisu isposlovali alternativu, pa onda organizovali "izbor", na kojem je, gle čuda, "pobedio" njihov konj (a mi ispali konjovi ;> )


tasadebeli tasadebeli 11:16 08.02.2015

Re: Верујем...

dexter92

A licno bih voleo da vlast cesce pita gradjane sta misle putem internet anketa.


Извини, да искористим прилику док ми је доктор Алцхајмер ван куће у куповини на пијаци...

А зар ниси само пар коментара изнад овог наведеног написао:


Smesno je to bavljenje procentima u srpskom drustvu koje ima mozak kisne gliste, podanicki mentalitet,sklonost autokratiji, koje je dezinfofrimasno i sludjeno na dnevnom nivou, gde su politicke partije toalet papir za jednokratnu upotrebu.


?

Мало си ме збунио...

Додуше, можда ти то и није тако лоша идеја... Можда на крају Београд и добије метро ако се за мишљење буду питале кишне глисте... Оне проводе доста времена под земљом... А и хермафродити су, па им размножавање иде само од себе... Без подршке државе...


Дефинитивно, Чомићка и Декстер су мој избор на следећим изборима! Perfect match!





Kako god Krstić subotom objavi novi blog, a Brajović u šetnji i razmišlja. Sinhronicitet, par exselans.





Јел' видиш, Брајо, како доктор Крстић има позитиван ефекат на твоје здравље? Шетати, шетати и само шетати!


Законски гледано, у Србији се постаје пунолетан са 18 година... И стичу се сва права, као и обавезе које има сваки одрасли члан овог друштва.

Али верујем да се већина вас сећа сопствене младости и да већина вас може да потврди ово што кажем:

Иако се постаје пунолетан са 18, велика већина нас све до своје 25. године, отприлике, није знала где јој је дупе, а где глава. То му, мајку му, буде неки период када мислиш да можеш све, да си на крову света, да се једе (и јебе) све што лети, али у судару са суровом стварношћу полако почнеш да капираш да то и није баш тако.

Е, па пошто је Демократска странка ових дана обележила баш тај преломни, 25. роџендан, 'ајде баш да видимо да ли је и коначно сазрела... Или ће и даље остати "мамин и татин емоционални дебил" који одбија да одрасте јер је "живот тако тежак и суров".
mariopan mariopan 11:20 08.02.2015

Re: Верујем...

urbana_gerila
Predrag Brajovic
A, primili ste se...
Neka, neka.



ja nisam!
znao sam da ćeš beskompromisno ali dostojanstveno odgovoriti na uvredu koju je nova grčka vlast nanela i tvojoj braći arijevcima i idealnoj državi samoj.

(malo mi je kuso bez tabela, ali smatram da si potresen, pa...)

dexter92 dexter92 00:25 09.02.2015

Re: Верујем...

@dontfearthereaper

Ok, tvoja poenta je da je DS lose upravljao Beogradom?
Alternativa je ko? Sadasnja garniture sto ne moze ni rupe da pokrpi? Sto su raskopali I rade Autokomandu, najfrekventnije cvoriste u gradu ne u jednoj nego u pola smene? Sto salju zandarmeriju pod punom opremom da istresa sve iz gaca po Savamali I 'trazi drogu'?
Pre nego sto opljujes nekog pa makar to bio I Djilas, razmisli o alternativi.
A posto si tako recit izvoli pa izlozi kakav je vid uprave I komunikacije sa gradjanima po tebi idealan I koliko takav model ima veze sa trenutnom garniturom na celu grada.
predatortz predatortz 19:09 09.02.2015

Re: Верујем...

Centar Bgda je prljav, podzemni prolazi u njemu kao da Grci u njima žive -- sve zapušteno, neokrečeno, musavo


Ako hoćeš da budeš šovinista, gledaj da tvoj šovinizam ima, kakvo - takvo, uporište u realnosti. Zna se, brate, ko zapišava prolaze. Definitivno, to nisu Grci. Šta fali braći Ciganima?
qqriq qqriq 19:26 07.02.2015

aj recimo..

"U takvoj situaciji dešava se izvitoperenje sistema, pa ulogu opozicije preuzimaju, što voljno, što nevoljno, NVO, novinari, mediji, intelektualci, čak i državni službenici kakvi su Janković i Šabić."

Pazi, nekima je to u opisu posla a neki se prčkaju u posao koji nije njihov.

Po meni, u prvi niz spadaju novinari (medije si ti dodao?!) i intelektualci,
a NVO i pomenuti službenici pripadaju drugoj grupi.

G.Cross G.Cross 21:04 07.02.2015

Emergence

Slusam sad u jednoj drugoj zemlji jednog akademika na TV (divan pisac, veoma ga postujem) . Pita ga novinar: "Zasto smo osudjeni da je nasa buducnost samo nastavak proslosti? Zasto ne mozemo nista da promenimo ?"

Odgovor akademika : "Zato sto ne razumemo svoju proslost. Da bi mogli da se promenimo moramo da razumemo svoju proslost."

EDIT: Ovo ima veze sa temom Krsticevog Bloga a ne sa sadrzajem koji i onako ne doprinosi niukoliko razumevanju proslosti, a kamoli sadasnjosti.
Черевићан Черевићан 10:10 08.02.2015

Re: Emergence

г. Cross,
где,заборавих,но прочитах . . . . Onaj ko upravlja sadasnjicom upravlja i prosloscu.onaj ko upravlja prosloscu upravlja i buducnoscu.
bene_geserit bene_geserit 22:27 07.02.2015

ako bi zamislili

Da dodje do katarze u DS i recimo Comicka postane predsednik stranke, iza nje svi stanu, i recimo pobede na sledecim izborima apsolutnom vecinom.
Sta tacno ocekujete da se promeni na bolje u Srbiji?

Da me neko ne shvati pogresno, tesko da je uopste moguce gore od ovih morona trenutno na vlasti. Koja god vlast da dodje radi sta im se kaze a u onom opsegu gde im je dozvoljeno da stvarno nesto odlucuju ovi trenutni su zasrali sve sto su mogli.

I sada recimo na vlast dodje DS pa jos prociscena od korupcije i sa zeljom da se stvari promene.
Comicka je dobra da bude humanista sa tudjim parama i da prerasporedjuje, ali u Srbiji nista od privrede ne radi, nema sta da se preraspodeli.
Drzava je preglomazna i preskupa za mogucnosti ove drzave, ali DS je socijal-demokratska stranka, dakle nista od otpustanja.
Comicka je sva za poboljsanje skolstva i zdravstva - od kojih para?
Problem sa komplikovanim birokratskim procedurama, i sl. - jel neko stvarno ocekuje od stranke socijal-demokratske orijentacije ad to napravi boljim a ne gorim?
Kako to tacno ocekujete od "prociscene" DS da razvije privredu?

Kod nas tranzicija iz socijalizma jos uvek nije daleko odmakla.
Na vlasti od pada Slobe su sve vreme stranke potpuno iste sa aspekta ekonomije: levo-populisticke.
Narod i dalje kuka kako mu drzava ne obezbedjuje posao - taj komunisticki mindset nece da se promeni jos koju generaciju ovim tempom.
Kod nas tajkuni na koje svi ovde kukaju nisu realno nikakav problem, problem je to sto drzava direktno i indirektno zaposljava 50% stanovnsistva koje radi, oni imaju puno vecu platu nego u privredi, a privrednicima se ne obezbedjuje minimum uslova za ravnopravnu trzisnu utakmicu (korupcija, komplikovane birokratske procedure, itd.).
E sad ko to ocekuje da bi Comicka bila sta tu promenila na bolje?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:42 07.02.2015

Re: ako bi zamislili

Da dodje do katarze u DS i recimo Comicka postane predsednik stranke, iza nje svi stanu, i recimo pobede na sledecim izborima apsolutnom vecinom.


pazi, ovo je već nočna mora.
mada sam u pojedinim trenucima ozbiljno razmišljao o tome, ni sloba ni đinđić ni koštunjavi, pa čak ni dileje poput tadića ili vučića me nisu naterale na emigraciju.
međutim, mislim da razvoj situacije sa čomićkom na čelu ne bi ostavljao mnogo izbora.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:09 08.02.2015

Re: ako bi zamislili

bene_geserit
Kod nas tajkuni na koje svi ovde kukaju nisu realno nikakav problem, problem je to sto drzava direktno i indirektno zaposljava 50% stanovnsistva koje radi, oni imaju puno vecu platu nego u privredi, a privrednicima se ne obezbedjuje minimum uslova za ravnopravnu trzisnu utakmicu (korupcija, komplikovane birokratske procedure, itd.).

Имаш и друге проблеме: рецимо, Амери имају 16.,6% пензионера, a ми неких 26%, računam napamet. Od tih penzionera -- ovo je tek fascinantno -- 20% su invalidski penzioneri. Takođe, mislim da je broj penzionera u ovom trenu premašio broj zaposlenih. I nadalje, u ovom trenu dospevaju za penziju najmnogoljudnije generacije u Srbiji, 1953-1955, što je strašan dodatni pritisak na ceo privredni i politički sistem.

Уз годишњу стопу смањења становништва од 35.000, колико се мање роди него што умре, и уз процењену емиграцију од 25-30.000 годишње, ми смо у великом проблему. Истина, има иностраних пензионера који се враћају овде, но -- то није довољно...

Kraja Kraja 06:03 08.02.2015

Re: ako bi zamislili

...pomenuti penziju i ameriku u jednoj recenici....

Shocking number of Americans have no retirement savings

Retirement Statistics
gedza.73 gedza.73 22:28 07.02.2015

Ja

čestitam jubilej onoj Demokratskoj stranci.
Ta davnašnja Demokratska stranka zaslužuje čestitke.

Na ovo danas što se zove DS je bespotrebno trošiti slova.





freehand freehand 22:37 07.02.2015

Re: Ja

gedza.73
čestitam jubilej onoj Demokratskoj stranci.
Ta davnašnja Demokratska stranka zaslužuje čestitke.

Na ovo danas što se zove DS je bespotrebno trošiti slova.






Koja je to davnašnja, ako ti nije teško da malo objasniš?
gedza.73 gedza.73 11:07 08.02.2015

Re: Ja

freehand
Koja je to davnašnja, ako ti nije teško da malo objasniš?

Ona koja se borila protiv Miloševića do njegovog pada.

Nekako je, možda iz moje naivne vizure, ta DS predstavljala (uz greške koje je pravila uslovljena ponašanjem Miloševića i ekipe) građansku Srbiju kakva je trebala jednog dana da bude.


Mislim da ima par filmova (najverovatnije urađenih po knjigama) gde se prelepa mlada devojka udaje za matorog džangrizavog i bogatog čiču (a kako drugo).
Ona se zaljubljuje u lepog i siromašnog mladića, radnika na imanju.
Tu sad, između ostalog, ona plače na njegovom (mladićevom) ramenu, žaleći se na zlehu sudu kletu.
(varijacije kratke operete 'nad izvorom vrba se nadnela)

Posle starčeve smrti počinje zaplet.
Lepotica se pretvara u starca.
U kom trenutku nastaje kurcšlus u glavi?
Zašto, i dalje lepa devojka, ali sada zla sa istom količinom starčevog sadizma nastavlja da muči mladića?


freehand freehand 11:11 08.02.2015

Re: Ja

Zašto, i dalje lepa devojka, ali sada zla sa istom količinom starčevog sadizma nastavlja da muči mladića?



Dobro, Gedžo. Kao da ništa nisam pitao.
gedza.73 gedza.73 11:17 08.02.2015

Re: Ja

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana