Politika

Naš čovek Toni Bler

Nebojsa Krstic RSS / 28.02.2015. u 12:57

 B-9luI5W8AAqqdo.jpg

 

Aktuelna vlast pravi ozbiljne greške. Uzmimo saradnju s Tonijem Blerom. Njegov dolazak u Beograd, predavanje članovima Vlade, predavanje Alistera Kembela, sve su to stvari koje ovoj Vladi nanose ogromnu štetu zato što je to građanima Srbije koji su s pravom ozlojeđeni na Blerovu ulogu u "kampanji" 1999. jednostavno nemoguće opravdati. Kako neko ko je predvodio "zločinačku NATO armadu" u svom ubilačkom pohodu na Srbiju danas biva plaćeni lobista od strane onih koji su tog istog Blera osudili na 20 godina robije zbog zločina nad civilnim stanovništvom, zbog kasetnih bombi, osiromašenog uranijuma i svih drugih zala koje smo pretrpeli na kraju XX veka?

S druge strane, nemoguće je razumeti i pitanje koje je Bojan Pajtić napisao na Tviteru: "Da li se Vučić izvinio Bleru što nas je bombardovao?" Zoran Đinđić se sretao s Blerom, Boris Tadić takođe, ne sećam se da je Pajtić ikada pitao: "Da li se Đinđić izvinio Bleru što nas je bombardovao?" Kada Vjerica Radeta baca kletve na Blera, kada organizacija, Javnom tužilaštvu poznata kao "Naši", piše Bleru svoje poslanice, to je uobičajeni folklor, ali kada DS čelnici počnu da zasipaju Tviter sličnom demagogijom, to je znak ozbiljnog konflikta sa sopstvenom politikom koju DS sprovodi poslednjih 25 godina.

Srbija se nalazi u lošoj finansijskoj situaciji ukleštena između interesa velikih sila. Šta je u takvim okolnostima osnovni spoljnopolitički zadatak svake odgovorne srpske vlasti?

Zadatak je, jednostavno rečeno, da na svaki politički i diplomatski način utiče na to da svoje neprijatelje pretvara u prijatelje.

Naravno, zadatak je i da neguje i unapređuje tradicionalna prijateljstva, ali iskorak u dobrom pravcu za vlast, ko god je činio, jeste da stvara nova prijateljstva, nova partnerstva, nova savezništva, da na svoju stranu prevodi one koji su bili protiv nas, te da ih pacifikuje i po mogućstvu - pretvara u prijatelje.

Građani imaju pravo na svoje emocije, imaju pravo da mrze i Džejmija Šeja i Tonija Blera, imaju pravo da se sećaju svojih neprospavanih noći u skloništima, imaju pravo da se sećaju žrtava i srušenih škola, bolnica i mostova, dakle, imaju pravo na sve ono na šta država i njeno rukovodstvo nema - ono mora uvek da razmišlja na trezven, racionalan način i da povlači poteze, ne one koji će zadovoljiti našu potrebu za pravdom i osvetom, već isključivo one koji će doneti koristi državi, narodu i potomstvu.

Da li je konkretna saradnja Vlade Srbije i Blera nešto što donosi koristi? Ne znam. Vlada se nije potrudila da tu stvar objasni, da pruži relevantne činjenice o tome šta će izaći dobro iz te komunikacije. Po tome kako su ministri bežali od komentarisanja Blerovog predavanja, izgleda mi da ni njima nije jasno čemu to služi, ali bilo bi dobro da, kad nam je već tu, Vlada izvuče maksimalnu korist i da nam Bler uz pomoć svojih veza i svog uticaja otvori neka vrata koja bi nam bez njega ostala zatvorena.

Što se ideološkog pogleda na kontakte aktuelne srpske vlasti i bivšeg britanskog premijera, tu stvar mora da nam bude sasvim jasna.

Srbija ne sme više da se ponaša kao kuče koje večno juri svoj rep. Ne sme da bude profesionalna žrtva, ne sme sebe da percipira kao onog kome je svet učinio nepravdu. Iako jeste. Svet nam je često činio nepravdu. Nekada smo nepravdu činili mi drugima. Trenutak je da stavimo tačku na to. Da pokušamo da se bavimo onim na šta možemo da utičemo, a to je budućnost. Pozicija uvređenog stavlja nas u konfrontaciju sa svetom, a u tom sukobu sigurno gubimo. Zato moramo da iskoračimo i da pružimo ruku saradnje i onima koji su nas gledali preko nišana. Ne zato da bi se nekome dopali, već zato što je korisno za nas da imamo pozitivnu, proaktivnu politiku saradnje jer nas ona, umesto u problem, stavlja u situaciju da budemo rešenje problema.

Dakle, Bler je nebitna pojava. Srbija je bitna. Ako bilo ko može danas da Srbiji učini uslugu, dobrodošao je. Pa makar se zvao i Bler.

 

Objavljeno u Našim Novinama 28.2.2015. 

 

 



Komentari (651)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shkval shkval 23:23 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

au jbt, koliko neuspelih pokusaja duhovitosti ovde...
omega68 omega68 00:44 03.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Otero si ga

Zaronio je pre mog komentara,
I ne vređaj čoveka - zar ti deluje da je TERANjU sklon?
omega68 omega68 15:05 28.02.2015

Šoku Nebojša

Tužno je koliko nemaš pojma o najosnovnijim životnim stvarima.
Još je tužnije i pogubnije što si utripovao da si opako mudar.
Jadni mi ako nam je većina ''elite'' koja donosi odluke o nama ovakva.
A još je gora...
alselone alselone 15:06 28.02.2015

Prva dva pasusa su OK

Jer pokazuju kako je opozicija u bunilu i kako nema pravi pristup ka kritici Vucica. Traze prostor u nacionalizmu sto je uteha svake opozicije. To je potpuno pogresno.
angie01 angie01 15:10 28.02.2015

Re: Prva dva pasusa su OK

Traze prostor u nacionalizmu sto je uteha svake opozicije. To je potpuno pogresno.





..ko je hakovo alsov nalog?:)
alselone alselone 15:11 28.02.2015

Re: Prva dva pasusa su OK

..ko je hakovo alsov nalog?:)


Naj'o sam se kobasica. Sad sam dobre volje.
alselone alselone 15:16 28.02.2015

Re: Prva dva pasusa su OK

ah, vi vojvođani, ko je vas upoznao ni pakao mu neće teško pasti.

ubi nas depresija ravnice pa trazimo utehu u hrani.
zilikaka zilikaka 15:25 28.02.2015

Re: Prva dva pasusa su OK

ah, vi vojvođani,


A šta nam to ti zameraš?

alselone alselone 15:55 28.02.2015

Re: Prva dva pasusa su OK

Ovde nesto fali.
angie01 angie01 15:56 28.02.2015

Re: Prva dva pasusa su OK

Ovde nesto fali.


madzija- sad ga vidis/sad ga ne vidis!
omega68 omega68 15:59 28.02.2015

Re: Prva dva pasusa su OK

Je l ovo radi gumica ''Pelikan''?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:05 28.02.2015

Re: Principi

Dakle, Krstiću, pitanje je sledeće: da li je moguće, po tvom sudu i razumevanju, da je princip koris(nos)ti osnovni i najviši princip u društvu kojim izabrani predstavnici naroda treba da se rukovode?
I da li je moguće da je taj princip iznad etičkih principa?

Da, moguće je. To je jedini princip koji važi u spoljnoj politici.
milojep milojep 16:07 28.02.2015

Re: Principi

Nebojsa Krstic
Dakle, Krstiću, pitanje je sledeće: da li je moguće, po tvom sudu i razumevanju, da je princip koris(nos)ti osnovni i najviši princip u društvu kojim izabrani predstavnici naroda treba da se rukovode?
I da li je moguće da je taj princip iznad etičkih principa?

Da, moguće je. To je jedini princip koji važi u spoljnoj politici.


Ispravnije je onda reći da u 'toj' politici principi ne važe!
omega68 omega68 16:12 28.02.2015

Re: Principi

To je jedini princip koji važi u spoljnoj politici.

E zato će uskoro i da dođe do 3. svetskog rata
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:37 28.02.2015

Re: Principi

To je jedini princip koji važi u spoljnoj politici.

E zato će uskoro i da dođe do 3. svetskog rata

Ne verujem, jer princip korisnosti podjednako je zastupljen u američkoj i ruskoj politici. Tačnije, zastupljen je samo on.
omega68 omega68 16:57 28.02.2015

Re: Principi

Ne verujem

Ali utvrdili smo da ti ne razumeš osnovne stvari iz života, kako se usuđuješ da budeš vrhovni mudroser koji se u sve razume?
Koje su ti kvalifikacije za to?
Pevač Idola?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:15 28.02.2015

Re: Principi

Ali utvrdili smo da ti ne razumeš osnovne stvari iz života, kako se usuđuješ da budeš vrhovni mudroser koji se u sve razume?

Šta mi je teško da budem kad imam tebe za oponenta?
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:59 01.03.2015

Re: Principi

Da, moguće je. To je jedini princip koji važi u spoljnoj politici.


Интересантно је да сам Блер то никада не би признао. Он је увек говорио да се руководи "хуманитарним разлозима".
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:21 01.03.2015

Re: Principi

principessa_etrusca
Da, moguće je. To je jedini princip koji važi u spoljnoj politici.


Интересантно је да сам Блер то никада не би признао. Он је увек говорио да се руководи "хуманитарним разлозима".

Da ne bi bilo greške: taj princip ne važi samo na Zapadu, već i na Istoku, na Severu i Jugu.

Razlika se samo u tome što agresivnost primene nije isti, naime proporcionalna je vojnoj snazi određene zemlje. Ali je princip isti.
Inner Party Inner Party 16:40 28.02.2015

Ha, ha.

Ono dvoje što su dali preporuku, čitali samo prvi pasus
alselone alselone 17:03 28.02.2015

Re: Ha, ha.

Ma ne staj mi na muku. Ja sam jedan od njih, zajebo me tac skrin, 'teo da skrolujem i slucajno klikno.
angie01 angie01 18:41 28.02.2015

Re: Ha, ha.

Ma ne staj mi na muku. Ja sam jedan od njih, zajebo me tac skrin


pa znas kako se radi marketing po ps-u,...prvo omeksas protivnika, pesmica, recitacija, melem za opste boljke, stavis bocicu sa omamljivacem, pa u odsutnom trenutku, poturis sta si naumio,...ko da peces hleb, on mirise iz rerne, krenu svima da se bude enzimi, pocnes da seckas sunku da svi vide kako je divna, pa mazes onako vruce parcice zutim puterom, pa redjas bogato sendvic, svi hipnotisani i nestrpljivi da zagrizu, a ti im pred spustanje gornjeg parceta na onu lepotu, gurnes i mucko jaje.
qqriq qqriq 21:19 28.02.2015

Re: Ha, ha.

Ma ne staj mi na muku. Ja sam jedan od njih, zajebo me tac skrin, 'teo da skrolujem i slucajno klikno.


Očekivala preko 250 komentara, vid' samo naslov bloga, kad ono cvrc.
Muka ljudima, cenim.
Meni još jedino a koliko toliko zanimljivo - jer je toliko toga već ispričano na temu - da su Vučić i Vlada uspeli celu sramnu stvar s Blerom da pretvore u pitanje kinte i šta se ono beše pilo.
Naučili prvu lekciju ili ista sorta?
emsiemsi emsiemsi 09:21 01.03.2015

Re: Ha, ha.

alselone
Ma ne staj mi na muku. Ja sam jedan od njih, zajebo me tac skrin, 'teo da skrolujem i slucajno klikno.

Не треба да те пече савест !
Крлу треба дати препоруку принципијелно --- да он не објави за викенд нови блог, многима би пропао викенд. (О садржини текста нема везе --- нека стави свакога петка или суботе само наслов, свако од нас ће писати исто ... сем, наравно, часних изузетака Брајовића и ... шта ја знам).
emsiemsi emsiemsi 09:23 01.03.2015

Re: Ha, ha.

angie01
Ma ne staj mi na muku. Ja sam jedan od njih, zajebo me tac skrin


pa znas kako se radi marketing po ps-u,...prvo omeksas protivnika, pesmica, recitacija, melem za opste boljke, stavis bocicu sa omamljivacem, pa u odsutnom trenutku, poturis sta si naumio,...ko da peces hleb, on mirise iz rerne, krenu svima da se bude enzimi, pocnes da seckas sunku da svi vide kako je divna, pa mazes onako vruce parcice zutim puterom, pa redjas bogato sendvic, svi hipnotisani i nestrpljivi da zagrizu, a ti im pred spustanje gornjeg parceta na onu lepotu, gurnes i mucko jaje.

Па да --- омамиш их, па им га онда завучеш !
Искусно !
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:12 28.02.2015

wow

NATO-Rusija-NATO-Rusija................................Tu i tamo po neka vojna vezba, avioni, baloni,parade,tenkovi-grupni seks, a gde je grupni seks tu su Bler, Vucic, Putin,vojska,parada, nemanje posla,narko i ostala mafija, puske,pistolji,zardjali escajg...


jai guru dev
omega68 omega68 17:17 28.02.2015

Re: wow

Meni je mnogo važnije što smo konačno utvrdili da je Džastin Biber žensko
blogovatelj blogovatelj 19:45 28.02.2015

Re: wow

Meni je mnogo važnije što smo konačno utvrdili da je Džastin Biber žensko


Ko je to utvrdio? Akademik Kljosov?
stopalo stopalo 17:52 28.02.2015

uf kad se sad nisam šlogir'o


Bez obzira što je 100x ponovljeno, AV je bio recezent knjige "Engleski pederski isprdak - Toni Bler".

Knjiga je objavljena pre manje od 10 godina a AV je još makar 4 godine imao iste svetonazore.

Kako se može racionalizovati odluka da ti TB bude savetnik?

Bojim se veoma teško, sem ako ne misliš da si mesija, poslat da spasi Srbe i Srbiju.

A tek blog i komentari. Tu ima više obrta nego u indijskim serijama. Te, racionalno, te pragmatično, te ovo, te ono....

Niti je TB uticajan na bilo koji način koji može da opravda troškove, niti je više bitan politički činilac ni u svojo zemlji, niti nam je domaćine potreban takav prijatelj.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:58 28.02.2015

Re: uf kad se sad nisam šlogir'o

Niti je TB uticajan na bilo koji način koji može da opravda troškove, niti je više bitan politički činilac ni u svojo zemlji, niti nam je domaćine potreban takav prijatelj.


Pa znaš šta, ni meni tvoj komentar nije potreban, al ga čitam.
stopalo stopalo 18:05 28.02.2015

Re: uf kad se sad nisam šlogir'o

Nebojsa Krstic
Niti je TB uticajan na bilo koji način koji može da opravda troškove, niti je više bitan politički činilac ni u svojo zemlji, niti nam je domaćine potreban takav prijatelj.


Pa znaš šta, ni meni tvoj komentar nije potreban, al ga čitam.


OK, gazda si ovde, možeš i da obrišeš.

Ali bi pre toga, voleo da čujem tvoje mišljenje, da li bi savetovao BT (u vreme dok je on bio šef parade) da angažuje TB?

I zašto?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:22 28.02.2015

Re: uf kad se sad nisam šlogir'o

Ali bi pre toga, voleo da čujem tvoje mišljenje, da li bi savetovao BT (u vreme dok je on bio šef parade) da angažuje TB?

I zašto?

Ne bih.

Kao što ne bih ni bilo kome drugom u Srbiji. A to sve piše u blogu, ne razumem potrebu da komentarišeš nešto što nisi pročitao.
stopalo stopalo 19:07 28.02.2015

Re: uf kad se sad nisam šlogir'o

Nebojsa Krstic
Ali bi pre toga, voleo da čujem tvoje mišljenje, da li bi savetovao BT (u vreme dok je on bio šef parade) da angažuje TB?

I zašto?

Ne bih.

Kao što ne bih ni bilo kome drugom u Srbiji. A to sve piše u blogu, ne razumem potrebu da komentarišeš nešto što nisi pročitao.


Nije baš da ne čitam.

Aktuelna vlast pravi ozbiljne greške. Uzmimo saradnju s Tonijem Blerom. Njegov dolazak u Beograd, predavanje članovima Vlade, predavanje Alistera Kembela, sve su to stvari koje ovoj Vladi nanose ogromnu štetu...


Do ovde bih rekao da je to prilično jasno.

S druge strane, .


ALI može i ovako da se napiše.

Srbija se nalazi u lošoj finansijskoj situaciji ukleštena između interesa velikih sila. Šta je u takvim okolnostima osnovni spoljnopolitički zadatak svake odgovorne srpske vlasti?

Zadatak je, jednostavno rečeno, da na svaki politički i diplomatski način utiče na to da svoje neprijatelje pretvara u prijatelje.

Naravno, zadatak je i da neguje i unapređuje tradicionalna prijateljstva, ali iskorak u dobrom pravcu za vlast, ko god je činio, jeste da stvara nova prijateljstva, nova partnerstva, nova savezništva, da na svoju stranu prevodi one koji su bili protiv nas, te da ih pacifikuje i po mogućstvu - pretvara u prijatelje.

Građani imaju pravo na svoje emocije, imaju pravo da mrze i Džejmija Šeja i Tonija Blera, imaju pravo da se sećaju svojih neprospavanih noći u skloništima, imaju pravo da se sećaju žrtava i srušenih škola, bolnica i mostova, dakle, imaju pravo na sve ono na šta država i njeno rukovodstvo nema - ono mora uvek da razmišlja na trezven, racionalan način i da povlači poteze, ne one koji će zadovoljiti našu potrebu za pravdom i osvetom, već isključivo one koji će doneti koristi državi, narodu i potomstvu.


Obzirom da je čitav post o TB, prilično je jasno kog neprijatelja treba, korisnosti radi, učiniti prijatelejem.

Da li je konkretna saradnja Vlade Srbije i Blera nešto što donosi koristi? Ne znam. Vlada se nije potrudila da tu stvar objasni, da pruži relevantne činjenice o tome šta će izaći dobro iz te komunikacije. Po tome kako su ministri bežali od komentarisanja Blerovog predavanja, izgleda mi da ni njima nije jasno čemu to služi, ali bilo bi dobro da, kad nam je već tu, Vlada izvuče maksimalnu korist i da nam Bler uz pomoć svojih veza i svog uticaja otvori neka vrata koja bi nam bez njega ostala zatvorena.


Pošto smo malo "duvali", opet je vreme da malo "ohladimo". Ali više nije problem TB sam po sebi nego nedostatak transparetnosti. (kao da je do sada postojala?, ali to je već nebitno za ovu priču)

Što se ideološkog pogleda na kontakte aktuelne srpske vlasti i bivšeg britanskog premijera, tu stvar mora da nam bude sasvim jasna.

Srbija ne sme više da se ponaša kao kuče koje večno juri svoj rep. Ne sme da bude profesionalna žrtva, ne sme sebe da percipira kao onog kome je svet učinio nepravdu. Iako jeste. Svet nam je često činio nepravdu. Nekada smo nepravdu činili mi drugima. Trenutak je da stavimo tačku na to. Da pokušamo da se bavimo onim na šta možemo da utičemo, a to je budućnost. Pozicija uvređenog stavlja nas u konfrontaciju sa svetom, a u tom sukobu sigurno gubimo. Zato moramo da iskoračimo i da pružimo ruku saradnje i onima koji su nas gledali preko nišana. Ne zato da bi se nekome dopali, već zato što je korisno za nas da imamo pozitivnu, proaktivnu politiku saradnje jer nas ona, umesto u problem, stavlja u situaciju da budemo rešenje problema.

Dakle, Bler je nebitna pojava. Srbija je bitna. Ako bilo ko može danas da Srbiji učini uslugu, dobrodošao je. Pa makar se zvao i Bler.


No da zaključimo, korisnost kao osnova državne politike treba da prihvati saradnju makar i sa Blerom.

Dakle, Bler je možda koristan. Ako je koristan, onda je ovaj igrokaz sa klubom poslanika, kafom itd, sasvim u redu.

Zato sam te i pitao za tvoje (savetničko) mišljenje.

Odgovorio si i drago mi je da se slažemo.

PS; Ako nije bilo dovoljno jasno iz mog prvog komentara - moj zaključak (zasnovan na tvojoj postavci o korisnosti) je da čovek tog uticaja a te cene (ekonomske i emotivne) nije isplativ.

PPS; Nije lepo tako radulovićevski naduvavati komentatore. Zato sam i našarao ceo ovaj čaršav, da bi pokazao da jesam čitao ceo blog.

EDIT: Krajnje je vreme da Selaković angažuje Lažljivu hašku pederčinu Džefrija Najsa. Samo još da saznamo ko je bio recezent.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:16 28.02.2015

Re: uf kad se sad nisam šlogir'o

EDIT: Krajnje je vreme da Selaković angažuje Lažljivu hašku pederčinu Džefrija Najsa. Samo još da saznamo ko je bio recezent.

Da smo njega angažovali u sporu s Hrvatskom, možda bi bolje prošli.
stopalo stopalo 19:44 28.02.2015

Re: uf kad se sad nisam šlogir'o

Nebojsa Krstic
EDIT: Krajnje je vreme da Selaković angažuje Lažljivu hašku pederčinu Džefrija Najsa. Samo još da saznamo ko je bio recezent.

Da smo njega angažovali u sporu s Hrvatskom, možda bi bolje prošli.


Nisam siguran. A da ga upraimo sa Smežuranim kengurovim mudoom Kevinom Parkerom?

Zašto da ne razvijamo prijateljstvo i sa Australijom?

Ima Šešelj preko 100 knjiga od kojih je makar 80 morao AV da pročita.

Koliko će tu tek da bude prijatelja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:51 28.02.2015

Re: uf kad se sad nisam šlogir'o

Ima Šešelj preko 100 knjiga od kojih je makar 80 morao AV da pročita.


Čisto sumnjam da je Šešeljeve knjige čitao i Šešelj.
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:06 01.03.2015

Re: uf kad se sad nisam šlogir'o

Dakle, Bler je možda koristan.


Тешко да је користан или да може бити користан, у сваком случају, има много оних који могу бити неупоредиво кориснији.

Када би Вучић сам бирао своје "пријатеље", закључила бих да има приличан проблем јер је сваки од њих компромитован и контроверзан, почевши од Ђулијанија, преко Строс Кана, па до Блера. Каква ли су његова очекивања од ових особа које се све могу описати као damaged goods?
pnbb pnbb 19:46 02.03.2015

Re: uf kad se sad nisam šlogir'o

Dakle, Bler je možda koristan.


Тешко да је користан или да може бити користан, у сваком случају, има много оних који могу бити неупоредиво кориснији.

evo jednog pitanja za domacina, nije iz udzbenika, vise iz prakse:
ko organizuje bleru njegova savetnicka gostovanja? neka pr agencija, pretpostavljam?
i kako to ide? zainteresovana stranka se obrati agenciji, agencija posalje slobodne termine i cenovnik?
ima li tu kakve garancije, ili uslova koje moze da trazi iznajmljivac?
ili je , otprilike - dva sata konsultacija vam kosta 250000$, pa vi smislite sta cete da ga pitate i kako cete to da iskoristite. toliko do nas..
Domazet Domazet 20:20 28.02.2015

Потпуно се слажем...

...са последњим пасусом уводног текста. С тим што имам једно потпитање. Па да га питам. Да ли на овом блогу ико мисли да Блер жели Србији добро? Онако искрено.*Ако има таквих, ја бих их замолио да дигну руку. Обећавам да се нећу смејати.

* да искрено мисли да Тони.жели Србији добро
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:05 28.02.2015

Re: Потпуно се слажем...

са последњим пасусом уводног текста. С тим што имам једно потпитање. Па да га питам. Да ли на овом блогу ико мисли да Блер жели Србији добро?

Baš me boli dupe šta želi Bler. Mi sebi treba da želimo dobro i da se shodno tome ponašamo.
mariopan mariopan 21:36 28.02.2015

Re: Потпуно се слажем...

Domazet
...са последњим пасусом уводног текста. С тим што имам једно потпитање. Па да га питам. Да ли на овом блогу ико мисли да Блер жели Србији добро? Онако искрено.*Ако има таквих, ја бих их замолио да дигну руку. Обећавам да се нећу смејати.

* да искрено мисли да Тони.жели Србији добро

alselone alselone 21:39 28.02.2015

Re: Потпуно се слажем...

Nebojsa Krstic

Baš me boli dupe šta želi Bler. Mi sebi treba da želimo dobro i da se shodno tome ponašamo.


Pa bi platio nekog da ti pomogne za kog ne znas da li zapravo zeli da ti pomogne ili ne.

Krle, da te pitam nesto. Koji je to momenat u zivotu kada ti postane sve svejedno osim samog sebe?
Domazet Domazet 21:53 28.02.2015

Ако ја добро разумем...

Nebojsa Krstic
са последњим пасусом уводног текста. С тим што имам једно потпитање. Па да га питам. Да ли на овом блогу ико мисли да Блер жели Србији добро?

Baš me boli dupe šta želi Bler. Mi sebi treba da želimo dobro i da se shodno tome ponašamo.

...порука последњег пасуса је да ви треба да желите добро Србији и онда сте добродошли??Остали део текста је ту онако више као необавезни увод?

не знам Крле, некада сам те познавао површно и стварно сам мислио да си добар човек. сада сам збуњен.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:02 28.02.2015

Re: Ако ја добро разумем...

не знам Крле, некада сам те познавао површно и стварно сам мислио да си добар човек. сада сам збуњен.


Ovo ti je malo kulovski komentar.

Objasniću ti i zašto: kad polemišeš s nekim, pričaj o temi a ne o sagovorniku jer to rade samo gilipteri.

A da ne bi bilo zabune, nisi ti jedini na ovom blogu.
Domazet Domazet 19:04 01.03.2015

'Оће то Небојша...

Nebojsa Krstic
не знам Крле, некада сам те познавао површно и стварно сам мислио да си добар човек. сада сам збуњен.


Ovo ti je malo kulovski komentar.

Objasniću ti i zašto: kad polemišeš s nekim, pričaj o temi a ne o sagovorniku jer to rade samo gilipteri.

A da ne bi bilo zabune, nisi ti jedini na ovom blogu.

...уме искреност да испадне куловска. Знам, није ми, на жалост, први пут.

Мислим да сам те последњи пут видео једног лета у Комижи. Ми смо дошли тамо да се зајебавамо. Ти си био тамо да лечиш. И лети и зими. Не знам ко је више крив за ову моју куловштину? Ти, што си онако млад, поставио критеријуме тако високо или ја, што их овако матор и даље примењујем на тебе.

У ствари лажем, знам. Ја сам крив. Ако ти је за утеху, има нас бар двојица које је моја куловштина заболела.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:22 01.03.2015

Re: 'Оће то Небојша...

Domazet
У ствари лажем, знам. Ја сам крив. Ако ти је за утеху, има нас бар двојица које је моја куловштина заболела.

:(
Ево, и ја трећи.
Мени је жао кад видим да се добри и честити људи међусобно не воле.
tasadebeli tasadebeli 19:46 01.03.2015

Re: 'Оће то Небојша...

Predrag Brajovic
Domazet
У ствари лажем, знам. Ја сам крив. Ако ти је за утеху, има нас бар двојица које је моја куловштина заболела.

:(
Ево, и ја трећи.
Мени је жао кад видим да се добри и честити људи међусобно не воле.



Па ако већ државе и народи не морају да се воле, него своје односе заснивају искључиво на интересима, зашто би добри и честити људи морали да се међусобно воле?

Нека и они заснивају своје односе искључиво на интересима...
Domazet Domazet 20:06 01.03.2015

Не воле!?

Predrag Brajovic
Domazet
У ствари лажем, знам. Ја сам крив. Ако ти је за утеху, има нас бар двојица које је моја куловштина заболела.

:(
Ево, и ја трећи.
Мени је жао кад видим да се добри и честити људи међусобно не воле.

Кад се не би волело не би тол'ко болело.
pnbb pnbb 21:28 02.03.2015

Re: 'Оће то Небојша...

да се добри и честити људи међусобно не воле.

' i think everybody should like everybody.'
andrew warhola
mg.beeograd mg.beeograd 20:39 28.02.2015

podsetnik

Religion Anglicanism (1953–2007)
Roman Catholicism
(2007–present)[url=http://https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/Hashim_Thaci_-_Tony_Blair_with_Declaration_of_Independence_of_Kosovo.jpg/220px-Hashim_Thaci_-_Tony_Blair_with_Declaration_of_Independence_of_Kosovo.jpg][/url]
ivana23 ivana23 21:33 28.02.2015

Re: podsetnik

mg.beeograd
Religion Anglicanism (1953–2007)Roman Catholicism(2007–present)[url=http://https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/Hashim_Thaci_-_Tony_Blair_with_Declaration_of_Independence_of_Kosovo.jpg/220px-Hashim_Thaci_-_Tony_Blair_with_Declaration_of_Independence_of_Kosovo.jpg][/url]



violina violina 21:23 28.02.2015

Magla zvani Bler

država i njeno rukovodstvo …. mora uvek da razmišlja na trezven, racionalan način i da povlači poteze, … one koji će doneti koristi državi, narodu i potomstvu.


Glavno pitanje je baš to, koja korist od svih savetnika Vučića, ne države, ne treba zamagljivati stvari, savetnici isključivo Vučićevi, i to besplatni (priča za naivne), Smajlovićka kaže Blera plaćaju Arapi, ako su besplatni nama, plaćaju ih drugi, čije interese i zastupaju.

Da li je konkretna saradnja Vlade Srbije i Blera nešto što donosi koristi? Ne znam


"Ne znam", za mene znači nema koristi, čim to ne vidi iskusan čovek poput Krstića, treba otvoreno reći, Vučić greši, a ne narod koji se seća bombardovanja, bombardovanje i Bler su u ovom tekstu za zamagljivanje, razglabanje o sporednom. Reči Vučić greši, od Krstića još nismo čuli, verovatno jedno vreme i nećemo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:34 28.02.2015

Re: Magla zvani Bler

Reči Vučić greši, od Krstića još nismo čuli, verovatno jedno vreme i nećemo.


Ne razumem ovu opsesiju Vučićem. Napisao sam da je Blerov i Kembelov dolazak ozbiljna greška Vlade. Ako je greška vlade, onda nije verovatno greška ministarke poljoprivrede, nego Vučićeva.
qqriq qqriq 21:46 28.02.2015

Re: Magla zvani Bler

Ako je greška vlade



Malopre (pre tri sata) srela na Festu Tasovca samog, ma ovoliko mi falilo da ga pitam što je bio srećan posle razgovora s Blerom. Al velika gužva, velika, a meni već preko glave sve ono tamo u sava centru, tela da zbrišem što pre.
violina violina 02:17 01.03.2015

Re: Magla zvani Bler

Ne razumem ovu opsesiju Vučićem....nije verovatno greška ministarke poljoprivrede, nego Vučićeva.


Konačno, Vučić pogrešio, možda je mnogo ali sam to očekivao i dočekao od ovog pera. Otkad Vučić postoji države sve manje, nije začetnik, ali je vredan dograditelj haosa.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:35 28.02.2015

Nas covek?

Dozvoli da te citiram:

A ko ste to VI?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:48 28.02.2015

Re: Nas covek?

Anonimni Pojedinac
Dozvpoli da te citiram:

A ko ste to VI?


Mi smo družba "Sinji galeb".
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:49 28.02.2015

Re: Nas covek?

Nebojsa Krstic
Anonimni Pojedinac
Dozvpoli da te citiram:

A ko ste to VI?


Mi smo družba "Sinji galeb".


Super. Od sada slobodno upisi taj odgovor, svaki put kad me pitas isto pitanje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:00 28.02.2015

Re: Nas covek?

Super. Od sada slobodno upisi taj odgovor, svaki put kad me pitas isto pitanje.


Nisi ništa razumeo, al me sad mrzi da ti objašnjavam šta je ironični naslov, a šta znači biti poremećena ličnost koja o sebi govori u prvom licu množine.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:11 28.02.2015

Re: Nas covek?

Nebojsa Krstic
Super. Od sada slobodno upisi taj odgovor, svaki put kad me pitas isto pitanje.


Nisi ništa razumeo, al me sad mrzi da ti objašnjavam šta je ironični naslov, a šta znači biti poremećena ličnost koja o sebi govori u prvom licu množine.


Fucking phenomenal.
U kome si ti tripu jebo te.
I ko je nas sve vodio i vodju savetovao, mi smo odlicno. ODLICNO.

P.S: Ako ti nije jasno ko smo to mi, to su ovi isti mi:

Nekada smo nepravdu činili mi drugima. Trenutak je da stavimo tačku na to. Da pokušamo da se bavimo onim na šta možemo da utičemo, a to je budućnost. Pozicija uvređenog stavlja nas u konfrontaciju sa svetom, a u tom sukobu sigurno gubimo. Zato moramo da iskoračimo i da pružimo ruku saradnje i onima koji su nas gledali preko nišana. Ne zato da bi se nekome dopali, već zato što je korisno za nas da imamo pozitivnu, proaktivnu politiku saradnje jer nas ona, umesto u problem, stavlja u situaciju da budemo rešenje problema.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:41 28.02.2015

Re: Nas covek?

P.S: Ako ti nije jasno ko smo to mi, to su ovi isti mi:

Svako ko ima IQ veći od 50 razume da nije zabranjeno koristiti zamenicu "mi". Problem je kad o sebi govoriš u prvom licu množine. Takođe, psihološki upadljivo je i kad o sebi govoriš u trećem licu jednine, ali kod množine - to je umnožena upadljivost.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:14 01.03.2015

Re: Nas covek?

Nebojsa Krstic
P.S: Ako ti nije jasno ko smo to mi, to su ovi isti mi:

Svako ko ima IQ veći od 50 razume da nije zabranjeno koristiti zamenicu "mi". Problem je kad o sebi govoriš u trećem licu množine. Takođe, psihološki upadljivo je i kad o sebi govoriš u trećem licu jednine, ali kod množine - to je umnožena upadljivost.


Poremecana I retardirana licnost. Kakva superiorna argumentacija!
A tek ova razglabanja o sintaksi i semantici (jos kad se iste ne poznaju najbolje).

Ali hej, nije lako coveku koji nema argumenata, pa mora na svakom blogu smisliti vise desetina uvreda, a da se ne ponavlja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:17 01.03.2015

Re: Nas covek?

Poremecana I retardirana licnost. Kakva superiorna argumentacija!
A tek ova razglabanja o sintaksi i semantici (jos kad se iste ne poznaju najbolje).


Ma kakva semantika i sintaksa. To je gramatika za niže razrede osnovne škole.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:36 01.03.2015

Re: Nas covek?

Nebojsa Krstic
Poremecana I retardirana licnost. Kakva superiorna argumentacija!
A tek ova razglabanja o sintaksi i semantici (jos kad se iste ne poznaju najbolje).


Ma kakva semantika i sintaksa. To je gramatika za niže razrede osnovne škole.


Ono kad neko nesto ne zna, ali hoce druge da uci.

Odlomak naseg razgovora sa proslog bloga:




Po to su ti zivoti koji se odvijaju u ulicama koje hocete da krstite, koliko god nebitni oni za Vas bili.


Koji smo sad to MI koji hoćemo da krstimo?


Je li to ima veze sa IQ-om, ili poremecajem licnosti?

Znas zasto nisi dobio odgovor na blogu?

Ne zato sto mi je bilo tesko da smislim odgovor, jer si mi namestio cist zicer, nego jer je MENE bilo sramota da ti kazem ovo sto ti meni sada govoris - da ti drzim predavanje o gramatici iz osnovne skole...
Ko ume da vidi neka vidi, a meni je takva diskvalifikacija sagovornika ispod casti.
I IQ-a.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:08 01.03.2015

Re: Nas covek?

Ne zato sto mi je bilo tesko da smislim odgovor, jer si mi namestio cist zicer, nego jer je MENE bilo sramota da ti kazem ovo sto ti meni sada govoris - da ti drzim predavanje o gramatici iz osnovne skole...
Ko ume da vidi neka vidi, a meni je takva diskvalifikacija sagovornika ispod casti.
I IQ-a.

Mani se trabunjanja. nauči da se predstaviš i da govoriš u svoje ime.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 01:29 01.03.2015

Re: Nas covek?

Nebojsa Krstic
Ne zato sto mi je bilo tesko da smislim odgovor, jer si mi namestio cist zicer, nego jer je MENE bilo sramota da ti kazem ovo sto ti meni sada govoris - da ti drzim predavanje o gramatici iz osnovne skole...
Ko ume da vidi neka vidi, a meni je takva diskvalifikacija sagovornika ispod casti.
I IQ-a.

Mani se trabunjanja. nauči da se predstaviš i da govoriš u svoje ime.


Vazi. Cim ti naucis da ne drzis predavanja na teme o kojima nemas tri ciste.

Pozdravicu te ovom prilikom jos jednim citatom:

Dr Nebojša Krstić @Krle22 · Feb 27

Potsećam cenjene čitaoce da sutrašnje @Nase_Novine donose moj tekst koji će se nekom dopasti, a nekom neće...baš kao i svaki drugi tekst.


emsiemsi emsiemsi 09:38 01.03.2015

Re: Nas covek?

Nebojsa Krstic
Anonimni Pojedinac
Dozvpoli da te citiram:

A ko ste to VI?


Mi smo družba "Sinji galeb".

Или "Дружба Пере Квржице".
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:06 01.03.2015

Re: Nas covek?

Mi smo družba "Sinji galeb".

Што је најгоре, ти си вас вероватно тачно описао.
NNN NNN 00:36 02.03.2015

ko se gramatike laća...

Nebojsa Krstic

Da smo njega angažovali u sporu s Hrvatskom, možda bi bolje prošli.

bismo
Nebojsa Krstic

Ma kakva semantika i sintaksa. To je gramatika za niže razrede osnovne škole.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:02 28.02.2015

Mediji u Srbiji - mašina za pranje para i

...savesti.
Najnoviji izveštaj o medijima Saveta za borbu protiv korupcije, kao i onaj prethodni sa potpisom Verice Barać, ukazuje da je Srbija jedna velika praonica para i nečistih savesti.
PROČITAJTE I MUĆNITE GLAVOM.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:07 28.02.2015

Re: Mediji u Srbiji - mašina za pranje para i

ediji u Srbiji - mašina za pranje para i
...savesti.
Najnoviji izveštaj o medijima Saveta za borbu protiv korupcije, kao i onaj prethodni sa potpisom Verice Barać, ukazuje da je Srbija jedna velika praonica para i nečistih savesti.
PROČITAJTE I MUĆNITE GLAVOM.

Jel tebi neko objasnio da je nepristojno da troluješ tuđe blogove?
angie01 angie01 23:09 28.02.2015

Re: Mediji u Srbiji - mašina za pranje para i

Jel tebi neko objasnio da je nepristojno da troluješ tuđe blogove?



dontknow dontknow 00:09 01.03.2015

Re: Mediji u Srbiji - mašina za pranje para i

Nebojsa Krstic
ediji u Srbiji - mašina za pranje para i
...savesti.
Najnoviji izveštaj o medijima Saveta za borbu protiv korupcije, kao i onaj prethodni sa potpisom Verice Barać, ukazuje da je Srbija jedna velika praonica para i nečistih savesti.
PROČITAJTE I MUĆNITE GLAVOM.

Jel tebi neko objasnio da je nepristojno da troluješ tuđe blogove?



A mozda Vama , da je nepristojno , da ne kazem nesto gore, da trolujete tudje mozgove sa nepodnosljivom kolicinom sr... koje prosipate usput?
Ne?
Onda priupitajte doticnog, Mr. "Bliara" za savjet. Ovog sto nam bijase u posjeti.
Mislim da Vam moze dati kvalitetne smjernice.

P.S.
Pardon sto se umijesah u raspravu, al bijase jace od mene samog.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:13 01.03.2015

Re: Mediji u Srbiji - mašina za pranje para i

A mozda Vama , da je nepristojno , da ne kazem nesto gore, da trolujete tudje mozgove sa nepodnosljivom kolicinom sr... koje prosipate usput?


Ne znam kako da ti pomognem jer čitanje mojih blogova je obavezno.
qqriq qqriq 00:33 01.03.2015

Re: Mediji u Srbiji - mašina za pranje para i

Ne znam kako da ti pomognem jer čitanje mojih blogova je obavezno.


200
dontknow dontknow 00:53 01.03.2015

Re: Mediji u Srbiji - mašina za pranje para i

Nebojsa Krstic
A mozda Vama , da je nepristojno , da ne kazem nesto gore, da trolujete tudje mozgove sa nepodnosljivom kolicinom sr... koje prosipate usput?


Ne znam kako da ti pomognem jer čitanje mojih blogova je obavezno.


Znate Vi , znate i to dobro.
Da ne znate ne biste svakog vikenda kacili bar po jedan (mislim blog).
A , da , obicno procitam nesto , o cemu imam nesto reci ili komentarisati (e sad,dal za sebe il za raju, nema veze), pa tek onda komentar bacim.
Nego , nesto se mislim da Vi, cini mi se cesto, da bas i ne procitate sve sto napistete prije obajvljivanja istog. Ako bi ste to mozda i uradili, ne bi Vam se toliko ljudi seirilo u lice (ako znate izraz).
Svakako hvala, citacu Vas i dalje, i nadam se da mi onda Vasa pomoc i nece trebati. Kao ni ovaj put.
A cini mi se, da ne mozete niti sebi, a kako bi tek nekom drugom mogli pomoci.
Jeben je tal anglofilizam...uredno podsisan travnjak, i ostale trice i kucine kraljevske.
Cheers!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:15 01.03.2015

Re: Mediji u Srbiji - mašina za pranje para i

Nego , nesto se mislim da Vi, cini mi se cesto, da bas i ne procitate sve sto napistete prije obajvljivanja istog. Ako bi ste to mozda i uradili, ne bi Vam se toliko ljudi seirilo u lice (ako znate izraz).

Kakva je korist od pisanja nečega čemu će svaki mediokritet da aplaudira?

Znači, nemoj ništa da se sekiraš, nego čitaj. A ako ti se ne čita, nemoj da čitaš.

Ajd zdravo.
pnbb pnbb 21:35 02.03.2015

Re: Mediji u Srbiji - mašina za pranje para i

Kakva je korist od pisanja nečega čemu će svaki mediokritet da aplaudira?

zanimljivo pitanje...zbilja, kakva? verujem da se i to uci na kursu politickog marketinga.
verovatno je nesto ocigledno, ali sad mi bas ne pada nista na pamet...
milojep milojep 02:22 01.03.2015

Srpska zemlja

Beograd:
novinar:koliko košta Bler?
Vučić: Bler nas ne košta ni dinara!

Dubai:
novinar: šta će vam ta zemlja u Srbiji?
Šeik: zemlja nas ne košta ni dolar!

Šta se da zaključiti, čime se plaća Bler?

p.s.naravno Šeik je ono gore rekao figurativno, daće on neki dolar i za zemlju!


principessa_etrusca principessa_etrusca 12:15 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

Šta se da zaključiti, čime se plaća Bler?


ЛИНК, САОПШТЕЊЕ ДСС-а:

Несумњиво ће се сазнати шта се све крије иза колико чврсте, толико мутне финансијско-политичке повезаности председника српске Владе и Тони Блера, саветника Владе којег плаћају УАЕ, Уједињених Арапских Емирата – који испоручују наоружање Украјини , Мухамеда Дахлана – више него контроверзног изгнаног Палестинца, коме је Влада на затвореној седници доделила српско држављанство, а предсeдник Србије га одликовао, „брата шеика“ Мухамеда бин Заједа ал Нахјана, коме је Дахлан саветник и Мила Ђукановића, не мање чврсто пословно здруженог са оба Мухамеда.

Демократска странка Србије подсећа да су украјински председник Петро Порошенко и престолонаследник Мухамед бин Зајед ал Нахјан договорили испоруку оружја Украјини и да се то остварило пре само недељу дана током сајма наоружања ИДЕКС 2015 у Абу Дабију, којем је присуствовао и српски министар одбране Братислав Гашић.

Тако ће се сазнати, поред осталог, да ли ће ракетни системи „Алас“, чију производњу су договориле Србија и УАЕ 2013. године, бити продати Украјини и окренути ка Русији, али и чији се све политички, војни и финансијски интереси остварују сарадњом ове неформалне групе, на чију корист и на чију штету.

Срамотно је, али мање важно што српска Влада са радошћу прихвата да Уједињени Арапски Емирати плаћају Тони Блера, доказаног непријатеља Србије, да јој држи предавања подучавајући министре медијским манипулацијама. То може да буде форма прања новца.
Важније је све друго: чији се геостратешки интереси реализују деловањем ове групе. Српски, ни уз најбољу вољу, не могу да се препознају. На против.


Остаје само нада да није тачно оно за шта палестинске власти оптужују прогнаног Мухамеда Дахлана: проневеру државних фондова, ендемску корупцију, подређеност ЦИА, организовање убистава… или макар да то није оно што повезује ову неформалну балканско-арапску групу.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:46 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

Срамотно је, али мање важно што српска Влада са радошћу прихвата да Уједињени Арапски Емирати плаћају Тони Блера, доказаног непријатеља Србије


Onda je sramotno i da DSS podržava tu vladu i tu stranku u Beogradu. Očekujem da izađe iz koalicije, u suprotnom ću pomisliti da je ovo saopštenje bulšitiranje.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:22 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

Onda je sramotno i da DSS podržava tu vladu i tu stranku u Beogradu. Očekujem da izađe iz koalicije, u suprotnom ću pomisliti da je ovo saopštenje bulšitiranje.


Из неког разлога ти никако не успеваш да приметиш да си иницирао дискусију о "нашем човеку" Тони Блеру. Руси (и санкције које су нам увели деведесетих, када су били нокаутирани), као и ДСС (и њихове коалиције) овде нису тема.

Ја сам уредно навела извор (сајт ДСС-а), уместо да парафразирам туђе речи (и китим се туђим перјем). Ту се ствар са ДСС завршава.

Него, да се позабавимо суштином овога што пише:

Срамотно је, али мање важно што српска Влада са радошћу прихвата да Уједињени Арапски Емирати плаћају Тони Блера, доказаног непријатеља Србије, да јој држи предавања подучавајући министре медијским манипулацијама.

(А) Вучић са поносом понавља да Блеров ангажман Србију не кошта "ни динар" (као што наводно долазак Рудолфа Ђулијанија није коштао његову странку, нити је ангажман Строс Кана коштао државу). Ко онда плаћа Блера и чиме? Да ли је напр. плаћен кроз оних 300М преузетог ЈАТ-овог дуга? Да ли Блер волонтира у влади Србије? Ако је то случај, зашто? (Да ли ће можда бити плаћен кроз неке сутрашње концесије? Да ли му влада Србије, и оваква каква је, ипак даје нешто кредибилитета који му је неопходно потребан да не би остао баш само на саветовању диктатора Назарбајева (уговор на две године вредан £13M).

(Б) Да ли оспораваш да је Блер доказани непријатељ Србије? Да ли је, поставши "Вучићев пријатељ, можда постао и пријатељ српског народа?

(В) Чему Блер може да подучи српске министре? Да ли постоји ишта друго осим медијских манипулација у чему би могао да их инструира?

Хајде да се позабавимо тим питањима која се тичу ТБ, а не коалицијама ДСС у локалу.
freehand freehand 14:50 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

principessa_etrusca
Onda je sramotno i da DSS podržava tu vladu i tu stranku u Beogradu. Očekujem da izađe iz koalicije, u suprotnom ću pomisliti da je ovo saopštenje bulšitiranje.


Из неког разлога ти никако не успеваш да приметиш да си иницирао дискусију о "нашем човеку" Тони Блеру. Руси (и санкције које су нам увели деведесетих, када су били нокаутирани), као и ДСС (и њихове коалиције) овде нису тема.

Ја сам уредно навела извор (сајт ДСС-а), уместо да парафразирам туђе речи (и китим се туђим перјем). Ту се ствар са ДСС завршава.

Него, да се позабавимо суштином овога што пише:

Срамотно је, али мање важно што српска Влада са радошћу прихвата да Уједињени Арапски Емирати плаћају Тони Блера, доказаног непријатеља Србије, да јој држи предавања подучавајући министре медијским манипулацијама.

(А) Вучић са поносом понавља да Блеров ангажман Србију не кошта "ни динар" (као што наводно долазак Рудолфа Ђулијанија није коштао његову странку, нити је ангажман Строс Кана коштао државу). Ко онда плаћа Блера и чиме? Да ли је напр. плаћен кроз оних 300М преузетог ЈАТ-овог дуга? Да ли Блер волонтира у влади Србије? Ако је то случај, зашто? (Да ли ће можда бити плаћен кроз неке сутрашње концесије? Да ли му влада Србије, и оваква каква је, ипак даје нешто кредибилитета који му је неопходно потребан да не би остао баш само на саветовању диктатора Назарбајева (уговор на две године вредан £13M).

(Б) Да ли оспораваш да је Блер доказани непријатељ Србије? Да ли је, поставши "Вучићев пријатељ, можда постао и пријатељ српског народа?

(В) Чему Блер може да подучи српске министре? Да ли постоји ишта друго осим медијских манипулација у чему би могао да их инструира?

Хајде да се позабавимо тим питањима која се тичу ТБ, а не коалицијама ДСС у локалу.


freehand
13:56 28.02.2015

... a mesto Blera u menažeriji sa kojom predsednik vlade ove zemlje sklapa prijateljstva, pored princa Muhameda i njegovog intimusa a našeg zeme Dahlana - velikih bliskoistočnih mešetara u svim mutnim poslovima, partnerskim ili za račun Mosada i Pentagona - svakako je zasluženo.
Tek nas je tu veliki protestant u zajebano kolo uvukao.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:02 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

Из неког разлога ти никако не успеваш да приметиш да си иницирао дискусију о "нашем човеку" Тони Блеру. Руси (и санкције које су нам увели деведесетих, када су били нокаутирани), као и ДСС (и њихове коалиције) овде нису тема.

Sve je to tema, jer ovde ne razgovaramo o Bleru kao ličnosti, već o tome kako Srbija da se postavi prema situacijama koje su u svojoj biti kontoverzne. Koje pobuđuju emocije, ali koje zahtevaju raconalni pristup.

Zato je logično da se u razgovoru o Bleru čovek osvrne na ulogu Zapada u Srbiji, ali i Rusije. Takođe, logično je da se porazmisli i o DSS, ne zato što je to stranka kakva je danas, nego zato što je DSS stanje svesti, po mom mišljenju patološko i štetno, po nekim drugim - ispravno. Moja zebnja je u tome što sam ubeđen da u Srbiji ima više ovih drugih i mislim da je pravo čudo da ti drugi i ne vode Srbiju u izolaciju, ucveljenost, mizantropiju, šovinizam i presecanje svih veza sa EU.

jа сам уредно навела извор (сајт ДСС-а), уместо да парафразирам туђе речи (и китим се туђим перјем). Ту се ствар са ДСС завршава.


Što bi se završavala?

Срамотно је, али мање важно што српска Влада са радошћу прихвата да Уједињени Арапски Емирати плаћају Тони Блера, доказаног непријатеља Србије, да јој држи предавања подучавајући министре медијским манипулацијама.


Nemam pojma ko tu šta plaća. Iskreno, to me ne zanima mnogo. Time neka se bave novinari. Mene zanima vrednosna orijentacija društva.

Što ne znači da ti ne treba da pišeš o onome što je za tebe važno.

Да ли оспораваш да је Блер доказани непријатељ Србије? Да ли је, поставши "Вучићев пријатељ, можда постао и пријатељ српског народа?


Osporavam. Mislim da Blera boli uvo za Srbiju. Nit je voli, nit je mrzi. Dok je biio premijer, Srbija je bila jedna od tema spoljne politike njegove zemlje koju je rešavao na način koji je bio od interesa za njegovu zemlju. Sad kad se Bler bavi konsaltingom ili već čime se bavi, interes mu je sasvim drugačiji.

Mislim da mi treba da prestanemo da se ložimo da smo toliko bitni da bi iko na svetu imao razloga da se nama emotivno bavi i treba da se bavimo svojim interesom, a ne da slinavimo i ridamo oko toga ko nas voli, a ko nas ne voli.

Niko nas ne voli. Niko nikog ne voli. Što pre to razumemo, tim bolje po nas.

Чему Блер може да подучи српске министре? Да ли постоји ишта друго осим медијских манипулација у чему би могао да их инструира?


Srpske ministre, kakavi su, i baba Kurana bi imala štošta da poduči.

Хајде да се позабавимо тим питањима која се тичу ТБ, а не коалицијама ДСС у локалу.


Ne radi se o lokalnim koalicijama DSS, nego o tome misli li ta stranka zaista to što piše u saopštenju, jer ako misli mora da raskine lokalnu koaliciju...ili ne misli, nego prangija nešto bez veze.
milojep milojep 15:48 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

Чему Блер може да подучи српске министре?


PRVI ČAS RAZGIBAVANJE



IDEMO CELA VLADA


milojep milojep 15:51 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

Да ли је, поставши "Вучићев пријатељ, можда постао и пријатељ српског народа?


freehand freehand 15:52 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

Nemam pojma ko tu šta plaća. Iskreno, to me ne zanima mnogo. Time neka se bave novinari. Mene zanima vrednosna orijentacija društva.

A kroz to ko, koga i kako angažuje i plaća i kako ministri i predsednik Vlade ne trepnuvši lažu na tu temu ne vide se vrednosne orijetnacije društva?
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:59 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

Неки елементи Блерове личности јесу битни за ову причу, а то је да он лаже (евидентно и доказано), да је похлепан (евидентно) и да је фанатичан (такође евидентно).

Ово последње није занемарљиво у случају Србије јер је против нас био у "крсташком походу", а пажљиво га слушајући како скоро две деценије говори о Србији, нисам сигурна да га боли уво. Мислим да је ту било доста емоција, јер је Блер у основи верски фанатик. (Под другим околностима, могао је можда да постане неки Џихади Џон.)

Дозволи да те питам једну ствар. Ако ми баш уопште нисмо битни, зашто се ови који јесу битни, баш толико баве нама? Шта ти мислиш о томе?

Прича о ДСС мене не занима и што се мене тиче је завршена. За ову дискусију уопште није битно шта ДСС "заиста мисли", а још мање шта ти прихваташ као доказ да они баш то "заиста мисле", већ да су, по мом мишљењу, у цитираном саопштењу подвукли неколико важних ствари у вези са Блером.

Ако српски министри могу да уче баш од било кога, зашто уче од контроверзног (хеј, он је лагао парламент у својој земљи!), екстремно скупог и још осведочено непријатељски настројеног?

Моје питање је које је тачно поље Блерове експертизе? Лагање изабраних представника народа? Манипулисање јавним мњењем? Гомилање некретнина? You tell me.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:20 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

Дозволи да те питам једну ствар. Ако ми баш уопште нисмо битни, зашто се ови који јесу битни, баш толико баве нама? Шта ти мислиш о томе?


Niko se ne bavi nama. To i jeste naš problem.
Mi se bavimo njima umesto sobom.
freehand freehand 16:31 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

Nebojsa Krstic
Дозволи да те питам једну ствар. Ако ми баш уопште нисмо битни, зашто се ови који јесу битни, баш толико баве нама? Шта ти мислиш о томе?


Niko se ne bavi nama. To i jeste naš problem.
Mi se bavimo njima umesto sobom.

Kako to misliš - niko se ne bavi nama? Američki potpredsednik, nemačka kancelarka, generalni sekretar NATO, ruski predsednik, najviši funkcioneri EU su niko?
Ja mislim, upravo suprotno, i mislim da bi nam svanulo kad bismo došli u priliku da se manje bave nama.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:19 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

Kako to misliš - niko se ne bavi nama? Američki potpredsednik, nemačka kancelarka, generalni sekretar NATO, ruski predsednik, najviši funkcioneri EU su niko?

Oni se bave nama 3 sekunde godišnje, i to samo kad im neko u raspored stavi gosta odavle. Inače uopšte.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:27 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

Nebojsa Krstic
Kako to misliš - niko se ne bavi nama? Američki potpredsednik, nemačka kancelarka, generalni sekretar NATO, ruski predsednik, najviši funkcioneri EU su niko?

Oni se bave nama 3 sekunde godišnje, i to samo kad im neko u raspored stavi gosta odavle. Inače uopšte.

Ово је демонстрирана једна од највећих српксих илузија: да смо ми неком нешто баш битни.
И нисмо.
Ни наш географски положај нити историја не фасцинирају много Западњаке.

Битно је им одавде не иду избеглице по Европи и не троше ресурсе да угасе овдашњи рат. А као тржиште једнаки смо као два лондонска предграђа или петина БДПа миланске области у Италији.

Умивање!
Под хитно!
freehand freehand 20:24 01.03.2015

Re: Srpska zemlja

Nebojsa Krstic
Kako to misliš - niko se ne bavi nama? Američki potpredsednik, nemačka kancelarka, generalni sekretar NATO, ruski predsednik, najviši funkcioneri EU su niko?

Oni se bave nama 3 sekunde godišnje, i to samo kad im neko u raspored stavi gosta odavle. Inače uopšte.

Mnogo oni često i dolaze i mnogo im često ti asistenti i protokol majstori stavljaju po te tri sekunde u agendu.
Mrzi me sad da guglam i tražim podatke ali nakupilo se tih sekundi ihaj.
looping looping 09:14 02.03.2015

Re: Srpska zemlja

Чему Блер може да подучи српске министре? Да ли постоји ишта друго осим медијских манипулација у чему би могао да их инструира?


Srpske ministre, kakavi su, i baba Kurana bi imala štošta da poduči.

Najbolji Ministri u Srbiji biće oni koji to skapiraju.
milojep milojep 02:36 01.03.2015

Odlična fotka za uvodni teks

milojep milojep 03:12 01.03.2015

U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu









principessa_etrusca principessa_etrusca 07:51 01.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Мала дигресија: обратити пажњу на слику бр 2.

Блеров леви ручни зглоб је заштићен шаком човека из обезбеђења.

Да ли беше Бушу нестао са руке скупи ручни сат у сличном поздрављању са одушевљеним "Косоварима"?
milojep milojep 11:13 01.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Блеров леви ручни зглоб је заштићен шаком човека из обезбеђења.


Haha bravo za detalj!
A ovome iz obezbeđenja logistika stavila buvljački od 10 evra
qqriq qqriq 11:47 01.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu



Bravo za fotke!

Neka su ih i svi videli, opet je savršeno da se još jednom vide, pa još tako fino nanizane.
I koja hulja taj Bler, srdačno ovde primljen i dočekan od Vučića i njegovih ministara
(ama, kako su i zašto baš ti ministri odabrani, po kom kriterijumu mislim, mada mi je jasno da je zorka bila zbog lepote karmina).

Aj opet: Vučiću, ubi se!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:21 01.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Aj opet: Vučiću, ubi se!

Budi ljubazna i preskoči ove ukrase.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana