In memoriam| Moj grad

Beograd na vodi ali hitnut u visine ...

Đorđe Bobić RSS / 18.03.2015. u 11:12

Gledam ovih dana te visinske kote, beogradski greben od Hrama svetog Save do Kalemegdana, pa kej uz Savu i planirane zgrade uz tu istu Savu … pa da pokažem ove aljkavo nacrtane skice posle tog gledanja … ali sve je u proporciji ...
Evo prva faza …
bgd-na-vodi-kote-fin-300x168.jpg

A onda i Beograd posle druge faze (planirane) … Ali bez brige, Hram će ipak da viri pomalo … u frontalnoj projekciji ...

 

 

 

Međutim, kad se stoji na tlu ... onda ide presek kroz Grad od Hrama do obale Save na Novom Beogradu ... dvadesetospratnica uz Savu diže vizuru u visinu pa od gledanja panorame Beograda nema mnogo osim novih solitera koji su u onoj maketi i koji su novi bedem na obali ... valjda da brane grad od radoznalih ... a Hram izgleda neće da viri... 

 

 

 

 

To je buduća vizura na Beograd sa strane Novog Beograda ... Iz Beograda na Novi Beograd vizure neće biti pa da ne gubim vreme crtajući (aljkavo) ... 

legenda:

75,00 je kota keja uz Savu
135,00 je kota terena kod Hrama svetog Save
145,00 je kota venca stambene zgrade od 20 etaža (sad će da se zida)
275,00 je kota krova kule Beograd …
i još, kota terena kod Pobednika je 113,5 metara (sve su ovo nadmorske visine … ) pa računajte …

edit: pogledajte u komentarima slike koje je napravio a_jovicic ... ubedljivo zaista ...

Atačmenti



Komentari (85)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 11:24 18.03.2015

...

ne budimo sitničavi, pa ni oni iz bronksa ne vide kip slobode od menhetna, pa šta im fali
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 11:27 18.03.2015

Re: ...

Fali im što ne vide kip Slobode ...
antioksidant antioksidant 11:29 18.03.2015

Re: ...

ti ne volis beograd cim si protiv beograda na vodi a jesi jer bi nesto racunao
reanimator reanimator 11:30 18.03.2015

Re: ...

Fali im što ne vide kip Slobode ...

Da, koliko i meni na Novom Beogradu fali što neću da vidim Hram od kule :)
Šalu na stranu, pridružujem se ismevanju projekta, samo što bih ja uvek fokus na kršenje zakona.
antioksidant antioksidant 11:35 18.03.2015

Re: ...

samo što bih ja uvek fokus na kršenje zakona.

pa evo doneće zakon ali će opet ostati imbecilno :)
reanimator reanimator 11:42 18.03.2015

Re: ...

pa evo doneće zakon ali će opet ostati imbecilno

Ne možemo da sprečimo, ali možemo oštro da blogujemo i sarkastično tvitujemo (koji je (ne)zvaničan naziv za aktivnosti na fejsbuku? fejsbukujemo?)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:49 18.03.2015

Re: ...

(koji je (ne)zvaničan naziv za aktivnosti na fejsbuku? fejsbukujemo?)


fejsbučimo

znaš onu epsku:

đe si bio, đe si fejsbučio...
reanimator reanimator 11:53 18.03.2015

Re: ...

fejsbučimo

znaš onu epsku:

đe si bio, đe si fejsbučio...

Ne znam sine..ima i ono "nas dva brata, oba fejsujemo"..
antioksidant antioksidant 13:20 18.03.2015

Re: ...

reanimator
pa evo doneće zakon ali će opet ostati imbecilno

Ne možemo da sprečimo, ali možemo oštro da blogujemo i sarkastično tvitujemo (koji je (ne)zvaničan naziv za aktivnosti na fejsbuku? fejsbukujemo?)

mozemo i da se prilagodimo i da kupimo stan
hajkula1 hajkula1 14:28 18.03.2015

Re: ...

reanimator
Fali im što ne vide kip Slobode ... Da, koliko i meni na Novom Beogradu fali što neću da vidim Hram od kule :)Šalu na stranu, pridružujem se ismevanju projekta, samo što bih ja uvek fokus na kršenje zakona.



Time što ae remeti ta tačka, vidljivost Hrama, krši se zakon. Postoje neke vidikove tačke, linije (aj neko stručniji da objasni, molim lepo) usvojene kada se radilo prostorno rešenje, urbanistički projekti... To je Zakon!
emsiemsi emsiemsi 15:15 18.03.2015

Re: ...

reanimator
pa evo doneće zakon ali će opet ostati imbecilno

Ne možemo da sprečimo, ali možemo oštro da blogujemo i sarkastično tvitujemo (koji je (ne)zvaničan naziv za aktivnosti na fejsbuku? fejsbukujemo?)

А можемо и да дувамо !
gavrilo1 gavrilo1 16:00 18.03.2015

Re: ...

Đorđe Bobić
Fali im što ne vide kip Slobode ...


Cenis da bi drugaciji bili da im je pred nosom?
Ili je to zapravo nebitno i sve je u prestizu, ko ima bolji pogled na slobodu odnosno Pravoslavlje u ovom nasem slucaju?
Koja je uopste svrha takvih gradjevina?
Biti sto blize, imati sto bolji pogled na njih?
Jel njihova vrednost lezi u dominiranju krajem?
Jel to poruka?
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 16:05 18.03.2015

Re: ...

Gavrilo (sedi)1 ... dakle, Hram je samo primer, dovoljno jasan a posebno zato što je na najvišoj gradskoj koti ... ovde se radi o zaklanjanju cele panorame Beograda, od Hrama do Pobednika koja će imati istu sudbinu kao i prikazani Hram ... hajde sad malo sedi i razmisli ...
looping looping 16:11 18.03.2015

Re: ...

Đorđe Bobić
Gavrilo (sedi)1 ... dakle, Hram je samo primer, dovoljno jasan a posebno zato što je na najvišoj gradskoj koti ... ovde se radi o zaklanjanju cele panorame Beograda, od Hrama do Pobednika koja će imati istu sudbinu kao i prikazani Hram ... hajde sad malo sedi i razmisli ...

Pa neka ovi iz Akademije Arhitekture Srbije pošalju dopis Vladi Srbije da se donese zakon da nijedan budući objekat u BG ne sme da bude veći od Hrama Svetog Save i kipa Pobednika.
U protivnom, ako se sazida neki viši objekat, kip da se ne zove više Pobednik već Gubitnik.
gavrilo1 gavrilo1 16:29 18.03.2015

Re: ...

Đorđe Bobić
Gavrilo (sedi)1 ... dakle, Hram je samo primer, dovoljno jasan a posebno zato što je na najvišoj gradskoj koti ... ovde se radi o zaklanjanju cele panorame Beograda, od Hrama do Pobednika koja će imati istu sudbinu kao i prikazani Hram ... hajde sad malo sedi i razmisli ...


Seo sam al i sedeci mogu pricati
Nego kako ce to zakloniti pobednika?
Od koga, cega?
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 16:49 18.03.2015

Re: ...

Ama, naravno da možeš da pričaš, ali predložio sam ti i da razmisliš ... dobro, probaću opet ... planirane visoke zgrade uz Savu će zakloniti celu panoramu Beograda pa i Pobednika ... ta panorama se neće više videti sa strane Novog Beograda, odnosno biće jedna nova, sva od solitera, tu negde dvadeset etaža visine sa jednom od 200 metara u sredini ... sadanja vizura na Beograd i njegov izgled su zaštićeni kao kulturno dobro ... opet sugerišem razmišljanje ...
gavrilo1 gavrilo1 17:17 18.03.2015

Re: ...

Đorđe Bobić
Ama, naravno da možeš da pričaš, ali predložio sam ti i da razmisliš ... dobro, probaću opet ... planirane visoke zgrade uz Savu će zakloniti celu panoramu Beograda pa i Pobednika ... ta panorama se neće više videti sa strane Novog Beograda, odnosno biće jedna nova, sva od solitera, tu negde dvadeset etaža visine sa jednom od 200 metara u sredini ... sadanja vizura na Beograd i njegov izgled su zaštićeni kao kulturno dobro ... opet sugerišem razmišljanje ...


Zamolio bih te da okacis fotografiju te panorama uslikane sa Novog Beograda i pokazes kako to zaklanja Pobednika i da vidimo sta zaklanja, slika govori vise od hiljadu recu.
Bas me cudi da nisi do sada na nekoj fotografiji ucrtao, kulu i par buducih objekata pa da i vidimo o cemu raspravljamo.
Uradio bih ja to nego kuckam sa tableta pa mi komplikovano to odraditi i sa ovim sitnim slovima se borim.
Mislim da je vise nego dobro raspravljati o ovome, pa i sa laicim(sto sam i ja) ali moramo biti precizni ako zelimo da iz ovoga nesto ispadne, neka svrha koja prevazilazi nas.
Ako toga nema onda je besmisleno.
Meni jeste problematicna ta kula, nemam predstavu kako bih je izveo ali uveren sam da oblik iste moze biti drugaciji, ne dopadaju mi se te obline, to mi se ne uklapa u panoramu, nekako drugacije bih voleo to videti.
Da nema lice i nalicje( tako da kazem) da je sa svih strana licem okrenute onome ko gleda u nju a da opet budu sve njene strane drugacije tj. kao da proizilaze jedna iz druge i zavrsavaju se u celoj kuli.
Da budu ostre ivice, da ima neku formu poput stubista mozda(lupam).
Tu bih trazio idejno resenje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:33 18.03.2015

Re: ...

pa ni oni iz bronksa ne vide kip slobode od menhetna,

polovina stanovnika bronksa su hispanosi.
+ u bronksu, već decenijama, pobeđuje demokratski kandidat za predsednika
čak je i al gor pobedio

samo kažem; kako ima tu nešto
inco inco 12:07 18.03.2015

Zašto arčiti vreme i živce?

... kad od te fantazme neće biti ništa. Koga uopšte interesuju ovakve bajke kad, da citiram visprenog komentatora, građani žive u basni?

Ima mnogo toga drugog i daleko hitnijeg za pokriti od ovakvih maštarija, pa i u vezi same maštarije glede pljačke koja se kuva, nego gubiti vreme na računanje koliko će ružni-pomodarski-objekat-koji-ne-postoji zakloniti ružni-pomodarski-objekat-koji-nažalost-postoji.
mariopan mariopan 13:36 18.03.2015

Re: Zašto arčiti vreme i živce?

inco
... kad od te fantazme neće biti ništa. Koga uopšte interesuju ovakve bajke kad, da citiram visprenog komentatora, građani žive u basni?

Ima mnogo toga drugog i daleko hitnijeg za pokriti od ovakvih maštarija, pa i u vezi same maštarije glede pljačke koja se kuva, nego gubiti vreme na računanje koliko će ružni-pomodarski-objekat-koji-ne-postoji zakloniti ružni-pomodarski-objekat-koji-nažalost-postoji.



И ја мислим да неће бити ништа....а зашто све ово?

Па то је уместо ХААРП-а јер је народ провалио да не ради...онда ни смак света у ову недељу није упалио....онда нема нових катастрофа у најави да би народ имао шта да "жваће" уместо хлеба...ово су игре за забаву васколиког пучанства да не би почело да размишља и да се пита чему то ( Влада) служи а уз то и не ради?
NNN NNN 16:52 18.03.2015

Re: Zašto arčiti vreme i živce?

kad od te fantazme neće biti ništa.
a 1000 već apliciralo!

(ja sam kaparisao stan sa terasom odmah pored Bekamovih, a oni se sunčaju u toplesu)

albicilla albicilla 13:37 18.03.2015

Političari i erektilna disfunkcija

Prvo je Drvosek svečano otvorio erekciju od 200 metara koja je koštala koliko 2-3 jednostavnija, ali savršeno funkcionalna mosta, a sada Mali valjda želi da (mu) je veliki, pa čak i veći, da za još 75 metara nadmaši Drvosekovu erekciju.

A da mu neki urolog preporuči (po sve nas) jeftinije rešenje?
mariopan mariopan 13:39 18.03.2015

Re: Političari i erektilna disfunkcija

albicilla
Prvo je Drvosek svečano otvorio erekciju od 200 metara koja je koštala koliko 3 jednostavnija, ali savršeno funkcionalna mosta, a sada Mali valjda želi da (mu) je veliki, pa čak i veći, da za još 75 metara nadmaši Drvosekovu erekciju.

Da mu neki urolog preporuči (po sve nas) jeftinije rešenje?

Тражи се донор? Ево ја ћу да приложим неку кинту, кажу да те операције успевају ( каже Микеле) па нам је ово најефтинија варијанта?
inco inco 15:35 18.03.2015

Re: Političari i erektilna disfunkcija

albicilla
A da mu neki urolog preporuči (po sve nas) jeftinije rešenje?


Koje? Da skoči sa Drvosečine erekcije? Nismo mi te sreće...
isidora.k isidora.k 20:01 18.03.2015

Beograd na prekretnici




Nikada nisam otvarao .... Ja ću sad da kažem da sam kriv *

Zašto arčiti vreme i živce?

Urbani i neurbani , gotovi smo za četiri godine .

Misle da su bolji i od Đokovića


* izvinjavam se, nisam agresivno antiprotivna , zamena je uočena posle objave i nije deo zavere mafijaškog klana protiv Aleka , Zlaje , Bate ...

( sače da iskoče zaštitinici opšte prakse sa erektilnom nefunkcionalnošću )
looping looping 14:04 18.03.2015

1

Ali bez brige, Hram će ipak da viri pomalo …

E, sad kad nisam dobio srčku.
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 15:53 18.03.2015

Ispravka ...

Tako je to kad se želi brzo obaveštavanje ... Kaže kolega da varam ... nacrtao sam izgled Bgda u frontalnoj projekciji te zato Hram viri ... u pravu je ... evo preseka kroz grad od Hrama do obale na Novom Beogradu ... vizura ide u nebo a Hram, a to znači i Terazije, Beograđanka, padina između Kneza Miloša i Savske a o Pobedniku ni da ne govorim ostaju u dubini duše gradske gde će se čuvati za pokolenja ...

gavrilo1 gavrilo1 16:45 18.03.2015

Re: Ispravka ...

Đorđe Bobić
Tako je to kad se želi brzo obaveštavanje ... Kaže kolega da varam ... nacrtao sam izgled Bgda u frontalnoj projekciji te zato Hram viri ... u pravu je ... evo preseka kroz grad od Hrama do obale na Novom Beogradu ... vizura ide u nebo a Hram, a to znači i Terazije, Beograđanka, padina između Kneza Miloša i Savske a o Pobedniku ni da ne govorim ostaju u dubini duše gradske gde će se čuvati za pokolenja ...




Pomeris se par metara levo ili desno iz te tacke i vidis ga zar ne?
Kada se vozis Savom brodicem ni sada ga ne mozes videti, pa ove gradjevine tu nista nece promeniti.

Saborna crkva je nekada verovatno dominirala vizurom grada, videla se skoro cela a to vise nije tako, vidi se samo centralna kupola i malo ispod nje.
Beograd se menja tako sto dobija na volumenu, i to je tako oduvek bilo u njegovom razvoju.
adriana adriana 17:39 18.03.2015

Re: Ispravka ...

A i taj hram je precenjen. Ionako će ga skenjati u nekom sledećem bombardovanju.

U stvari, te visoke zgrade će biti regularne terorističke mete, pa će ostatak grada biti relativno zaštićen. Nije ni tako loše rešenje za prvu liniju odbrane.
deset_slukom deset_slukom 17:42 18.03.2015

Re: Ispravka ...

gavrilo1

Pomeris se par metara levo ili desno iz te tacke i vidis ga zar ne?


Zanimljivo "razmišljanje". Tako to vide, valjda, i oni koji o svemu odlučuju.
gavrilo1 gavrilo1 18:11 18.03.2015

Re: Ispravka ...

deset_slukom
gavrilo1

Pomeris se par metara levo ili desno iz te tacke i vidis ga zar ne?


Zanimljivo "razmišljanje". Tako to vide, valjda, i oni koji o svemu odlučuju.




Sa svih bilevara koji vode na mostove i sa mostova Hram ce se videti kao i do sada jer je ta buduca kula izmedju gledace ka Bulevaru Zorana Djindjica ako se ne varam a opet iz tog bulevara nije ni sada moguce videti Hram jer su do Save zgrade koje zaklanjaju taj pogled.
Djordjetova zamisljena linija koju je gore pokazao zavrsava se bas tu negde.
Prakticno ta buduca kula ce zakloniti pogled na Hram gostima hotela i poslovnim zgradama delte.
Jel tako?
deset_slukom deset_slukom 18:24 18.03.2015

Re: Ispravka ...

gavrilo1

Pomeris se par metara levo ili desno
...
Jel tako?


Nisam razmišljao o hramu.

Prva asocijacija mi je bila koliko su glupi svi ti urbanisti, arhitekte i ostali mrsomudi pa se sve nešto bune. Stvari, jednostavno, posmatraju iz pogrešnog ugla. Dovoljno je da se pomere par metara 'vamo ili tamo i sve dobija drugačiji smisao.
gavrilo1 gavrilo1 18:49 18.03.2015

Re: Ispravka ...

deset_slukom
gavrilo1

Pomeris se par metara levo ili desno
...
Jel tako?


Nisam razmišljao o hramu.

Prva asocijacija mi je bila koliko su glupi svi ti urbanisti, arhitekte i ostali mrsomudi pa se sve nešto bune. Stvari, jednostavno, posmatraju iz pogrešnog ugla. Dovoljno je da se pomere par metara 'vamo ili tamo i sve dobija drugačiji smisao.

Nisi razmisljao o Hramu ali si isekao moj post koji se odnosi na komentar arhitekte Bobica kako se Hram nece videti iz jedne zamisljene tacke na NBGD.

Ne treba ti arhitektonski fakultet za ovo o cemu se polemise vec oci i razum.
Pozivanje na struku u neimanju argumenta u diskusiji u kojoj koristis culo vida i razum je vredjanje inteligencije.

deset_slukom deset_slukom 19:03 18.03.2015

Re: Ispravka ...

gavrilo1

Ne treba ti arhitektonski fakultet za ovo


Ma, ne za ovo... nizašta ne treba fakultet. To SNS-ovci najbolje znaju.

Tvoja je diskusija o tome odakle se vidi hram. Moja se odnosi na glupu argumentaciju koju koristiš.

Ali, nisam ja protiv ovoga projekta. Slažem se da ide odmah posle kanala Morava-Solun.
gavrilo1 gavrilo1 19:11 18.03.2015

Re: Ispravka ...

deset_slukom
gavrilo1

Ne treba ti arhitektonski fakultet za ovo


Ma, ne za ovo... nizašta ne treba fakultet. To SNS-ovci najbolje znaju.

Tvoja je diskusija o tome odakle se vidi hram. Moja se odnosi na glupu argumentaciju koju koristiš.

Ali, nisam ja protiv ovoga projekta. Slažem se da ide odmah posle kanala Morava-Solun.


Ne,
nije to moja diskusija, niti sam je ja zapoceo, samo sam se nadovezao na tu diskusiju koju je zapoceo komentarom covek koji nije SNS i koji je od struke, arhitekta, pisac ovog bloga.

Sto verujem tebi opet nece biti nikakav 'argument', jer eto nisam strucan.

deset_slukom deset_slukom 19:25 18.03.2015

Re: Ispravka ...

gavrilo1

Ne,
nije to moja diskusija,...


Jeste to tvoja diskusija, sa argumentom da se treba pomeriti par metara levo ili desno.

Bobić sigurno nije ovaj tekst zamislio kao glavni argument protiv projekta, već kao nešto što treba imati u vidu i priložiti gomili koju, ovih dana, nudi STRUKA.

Uzgred, kada ti se na vidiku ispreče blokovi dvadesetospratnica sa sve kulom u sredini, mesto na kojem se nalaziš sigurno nije "tačka" od koje se samo treba odmaknuti nekoliko koraka.

gavrilo1 gavrilo1 19:39 18.03.2015

Re: Ispravka ...

deset_slukom
gavrilo1

Ne,
nije to moja diskusija,...


Jeste to tvoja diskusija, sa argumentom da se treba pomeriti par metara levo ili desno.

Bobić sigurno nije ovaj tekst zamislio kao glavni argument protiv projekta, već kao nešto što treba imati u vidu i priložiti gomili koju, ovih dana, nudi STRUKA.

Uzgred, kada ti se na vidiku ispreče blokovi dvadesetospratnica sa sve kulom u sredini, mesto na kojem se nalaziš sigurno nije "tačka" od koje se samo treba odmaknuti nekoliko koraka.



Par metara levo i desno od te tacke koja je prikazana linijom, tim crtezom je prikazao zaklonjenost hrama od kule.
Pa eto sedni u gsp prevoz idi na tu tacku i pomeraj se levo desno.
Ne znam sta je ko zamislio i sta misli samo citam sta pise.
Hram ce se videti sa Novog Beograda gotovi isto kao sto se vidi i sada sa terena koji je vislji jer taj teren koji je Bobic prikazao u tacki je dva metra ispod nasipa i ni sada ne mozes odatle videti hram, moras se popeti na krov kuce!
Pre nego napisete nesto morate upoznati grad u kojem zivite a ne samo zavrsiti fakultet u njemu.
Zdravo


a_jovicic a_jovicic 01:57 19.03.2015

Re: Ispravka ...

gavrilo1
Par metara levo i desno od te tacke koja je prikazana linijom, tim crtezom je prikazao zaklonjenost hrama od kule.
Pa eto sedni u gsp prevoz idi na tu tacku i pomeraj se levo desno.
Ne znam sta je ko zamislio i sta misli samo citam sta pise.
Hram ce se videti sa Novog Beograda gotovi isto kao sto se vidi i sada sa terena koji je vislji jer taj teren koji je Bobic prikazao u tacki je dva metra ispod nasipa i ni sada ne mozes odatle videti hram, moras se popeti na krov kuce!
Pre nego napisete nesto morate upoznati grad u kojem zivite a ne samo zavrsiti fakultet u njemu.
Zdravo

Da se ja pitam ...


Gavrilo, aj' 'leba ti, kaži ovim tvojim maketarima da negde ostave kršteni AutoCAD nacrt onog vašeg "Skadra na Bojani" da vam bar "maketu" napravimo u duhu 21-og veka.

Znači evo kako izgleda tvojih metar tamo-vamo ...

Da ga malo zašarenim, crvenom bojom su prikazane zgrade visine 20m (što bi trebalo da bude na nivou petospratnice sa visokim prizemljem, žutom zgrade visine 70m (tj. dvadesetospratnice) i plavom "veličanstvena" kula od 200m.

(klik na svaku od slika da se vidi uvećana)



Ovako otprilike sada izgleda pogled sa tačke NBGD1 (sredina izmedju mostova) ...



... a ovako posle ...



A ako se pomeriš "koji metar" na tačku NBGD2 (kog "Gazele" ), ovako izgleda sada ...



... a ovako posle ...



Toliko o "nezaklanjanju".

Ako želiš da se igraš "pilota" ... evo ti i GoogleEarth .kmz-a pa leti do mile volje oko svog BGD@H2O (uključi "3D Buildings", klikni 2x na NBGD2 ... pa isto tako i na NBGD1 ... i šetaj se tako taj "metar" tamo-vamo)

BGD@H2O.kmz
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 08:15 19.03.2015

Re: Ispravka ...

a_jovicic

Hvala ...
little_radojica little_radojica 10:57 19.03.2015

Re: Ispravka ...

a_jovicic
gavrilo1
Par metara levo i desno od te tacke koja je prikazana linijom, tim crtezom je prikazao zaklonjenost hrama od kule.
Pa eto sedni u gsp prevoz idi na tu tacku i pomeraj se levo desno.
Ne znam sta je ko zamislio i sta misli samo citam sta pise.
Hram ce se videti sa Novog Beograda gotovi isto kao sto se vidi i sada sa terena koji je vislji jer taj teren koji je Bobic prikazao u tacki je dva metra ispod nasipa i ni sada ne mozes odatle videti hram, moras se popeti na krov kuce!
Pre nego napisete nesto morate upoznati grad u kojem zivite a ne samo zavrsiti fakultet u njemu.
Zdravo

Da se ja pitam ...


Gavrilo, aj' 'leba ti, kaži ovim tvojim maketarima da negde ostave kršteni AutoCAD nacrt onog vašeg "Skadra na Bojani" da vam bar "maketu" napravimo u duhu 21-og veka.

Znači evo kako izgleda tvojih metar tamo-vamo ...

Da ga malo zašarenim, crvenom bojom su prikazane zgrade visine 20m (što bi trebalo da bude na nivou petospratnice sa visokim prizemljem, žutom zgrade visine 70m (tj. dvadesetospratnice) i plavom "veličanstvena" kula od 200m.
......

Toliko o "nezaklanjanju".

Ako želiš da se igraš "pilota" ... evo ti i GoogleEarth .kmz-a pa leti do mile volje oko svog BGD@H2O (uključi "3D Buildings", klikni 2x na NBGD2 ... pa isto tako i na NBGD1 ... i šetaj se tako taj "metar" tamo-vamo)

BGD@H2O.kmz


Алал вера! О томе ја причах на претходном блогу кад је Лупинг рекао да је јадан интервју са архитектом Бојаном Ковачевићем који је на питање шта заклања БГД на Води рекао: "па, све!". То јесте буквално СВЕ. И тако нешто наравно не може да прође без широког консензуса, што струке, што јавности.
looping looping 11:12 19.03.2015

Re: Ispravka ...


Алал вера! О томе ја причах на претходном блогу кад је Лупинг рекао да је јадан интервју са архитектом Бојаном Ковачевићем који је на питање шта заклања БГД на Води рекао: "па, све!". То јесте буквално СВЕ. И тако нешто наравно не може да прође без широког консензуса, што струке, што јавности.

little_radojica little_radojica 12:05 19.03.2015

Re: Ispravka ...

looping

Алал вера! О томе ја причах на претходном блогу кад је Лупинг рекао да је јадан интервју са архитектом Бојаном Ковачевићем који је на питање шта заклања БГД на Води рекао: "па, све!". То јесте буквално СВЕ. И тако нешто наравно не може да прође без широког консензуса, што струке, што јавности.




Мој фаворит кад је СВЕ у питању је ипак ово:


Но, можемо се зајебавати колико хоћемо, него реци ти шта сад мислиш о свему овоме?
looping looping 12:20 19.03.2015

Re: Ispravka ...

little_radojica
looping

Алал вера! О томе ја причах на претходном блогу кад је Лупинг рекао да је јадан интервју са архитектом Бојаном Ковачевићем који је на питање шта заклања БГД на Води рекао: "па, све!". То јесте буквално СВЕ. И тако нешто наравно не може да прође без широког консензуса, што струке, што јавности.


Мој фаворит кад је СВЕ у питању је ипак ово:

Но, можемо се зајебавати колико хоћемо, него реци ти шта сад мислиш о свему овоме?

O BGV?
Ako misliš na dizajn onda bih morao da kao stručnjake uporedim ove što su dizajnirali sa ovima što kritikuju dizajn.
Da vidimo uporedne CV-e.
Ako misliš da će neka nova zgrada u glavnom gradu Srbije zaklanjati nešto u tom gradu onda bih ti rekao da odeš da živiš na selu, jer tamo je sigurno mnogo lepša arhitektura, mahom pejzažna.
Lokacija BGV je na jednoj od najnižih kota u BG. Pa gde onda zidati visoke zgrade u metropoli, nigde? Kakva je to metropola?
Stvarno smešno.
little_radojica little_radojica 13:36 19.03.2015

Re: Ispravka ...

looping
little_radojica
looping

Алал вера! О томе ја причах на претходном блогу кад је Лупинг рекао да је јадан интервју са архитектом Бојаном Ковачевићем који је на питање шта заклања БГД на Води рекао: "па, све!". То јесте буквално СВЕ. И тако нешто наравно не може да прође без широког консензуса, што струке, што јавности.


Мој фаворит кад је СВЕ у питању је ипак ово:

Но, можемо се зајебавати колико хоћемо, него реци ти шта сад мислиш о свему овоме?

O BGV?
Ako misliš na dizajn onda bih morao da kao stručnjake uporedim ove što su dizajnirali sa ovima što kritikuju dizajn.
Da vidimo uporedne CV-e.


Мислио сам да ти је досад било јасно да је свака расправа о дизајну и укусима бесплодна. То је опште место, то се не ради. Колико је теби нешто лепо, толико мени може да буде ружно, Алабар опет има неки свој укус и ја му право на то не спорим. Нико му у ствари не спори. Зато се у расправама о архитектури и поготово урбанизму не расправља о укусима, већ о сврсисходности, стандардима, техничким решењима, прикладности форме, композицији, пропорцијама, идентитету, семантици итд.

Ako misliš da će neka nova zgrada u glavnom gradu Srbije zaklanjati nešto u tom gradu onda bih ti rekao da odeš da živiš na selu, jer tamo je sigurno mnogo lepša arhitektura, mahom pejzažna.


У Београду итекако има места за нешто ново, Београд свакако може и треба да се трансформише, да се драстично реорганизује саобраћајно, инфраструктурно. Силуета такође може и треба да се мења и куле да се зидају. Оно што не може је да се све то повери једном небеограђанину који има сву моћ одлучивања у својим рукама, који ће Београд да укине и обликује нови, искључиво према свом личном лаичком укусу, а од пара Београђана. Дакле, није расправа о укусу. Ради се о томе да се читав град насилно укида без сагласности својих грађана.

Lokacija BGV je na jednoj od najnižih kota u BG. Pa gde onda zidati visoke zgrade u metropoli, nigde? Kakva je to metropola?
Stvarno smešno.


На слици је Атина. Метропола, неко би могао приметити. Просторни концепт би вероватно и Алабару био одмах јасан: идеја је да се Акропољ види из било ког дела Атине. Не знам само како могу да живе 2000 и кусур година без кула.


А конкретно, ено га цео Нови Београд вапи за кулама и зградама (није да се и у старом не може интервенисати). Па сад замисли само какав би ефекат могао да се постигне да се на Новом Београду зидају супер модрне куле (као што се и зидају), и да парирају Авалској панорами са друге стране, те тако поставе Саву и савски амфитеатар у центар збивања и то на обе своје обале.

reanimator reanimator 13:42 19.03.2015

Re: Ispravka ...

На слици је Атина. Метропола, неко би могао приметити. Просторни концепт би вероватно и Алабару био одмах јасан: идеја је да се Акропољ види из било ког дела Атине. Не знам само како могу да живе 2000 и кусур година без кула

Ma da..nećemo kule, hoćemo pogled, a posle da pomažu Berlin i Vašington
looping looping 14:06 19.03.2015

Re: Ispravka ...

Алабар опет има неки свој укус и ја му право на то не спорим.

Alabar ne dizajnira ništa nego plaća čoveka koji dizajnira. Kao što to radi i u slučaju Luvra, Gugenhajma itd. u Abu Dabiju.
To je vrlo lako ako imaš novca. Dovedeš najpoznatijeg koji je uz to i najskuplji.
Зато се у расправама о архитектури и поготово урбанизму не расправља о укусима, већ о сврсисходности, стандардима, техничким решењима, прикладности форме, композицији, пропорцијама, идентитету, семантици итд.

Pa ko raspravlja? Ja upravo i pričam o tome. Daj da uporedimo prethodno iskustvo, CV-e, nešto...
Ili da nagađamo da su naši najbolji. Ko je taj koji treba da presudi?
На слици је Атина. Метропола, неко би могао приметити. Просторни концепт би вероватно и Алабару био одмах јасан: идеја је да се Акропољ види из било ког дела Атине.

Da Atina danas izgleda kao što je izgledala pre 2500 godina ja opet ne bi osporio lepotu Atine. Kao što naročito mislim i da je NY izgledao lepše pre 2500 godina.
Не знам само како могу да живе 2000 и кусур година без кула.

Neki žive i bez para, ne znam samo kako. Ali im ne zavidim.
А конкретно, ено га цео Нови Београд вапи за кулама и зградама (није да се и у старом не може интервенисати). Па сад замисли само какав би ефекат могао да се постигне да се на Новом Београду зидају супер модрне куле (као што се и зидају), и да парирају Авалској панорами са друге стране, те тако поставе Саву и савски амфитеатар у центар збивања и то на обе своје обале.

Može da vapi ko hoće za čim hoće ali žalosno je što se ljudi uopšte ne bave kulama i zgradama već politikom. I onda uvek nađu razlog da ospore bilo šta.
Tako da bi i tvoj predlog bio osporen bez problema.
Po meni, neka se zida svuda. Sa obe strane reke.
little_radojica little_radojica 14:55 19.03.2015

Re: Ispravka ...

Alabar ne dizajnira ništa nego plaća čoveka koji dizajnira. Kao što to radi i u slučaju Luvra, Gugenhajma itd. u Abu Dabiju.
To je vrlo lako ako imaš novca. Dovedeš najpoznatijeg koji je uz to i najskuplji.


Мајко мила. Ево како Алабар "не пројектује". Истина, не прави лично макете и не повлачи линије, али итекако "пројектује".

Graditelj Beograda na vodi rođen je na rubu Dubaia u goloj pustinji. Svaki put kada otvori kapiju kuće u kojoj danas živi, kaže - Hvala ti bože što si me pustio unutra.

Između ostalog sagradio je najveći šoping mol i najvišu kulu ili toranj na svetu. Pretragom interneta lako se mogu pronaći Alabarove izjave koje otkrivaju njegovu energičnost u gradnji.

„Da sam imao gazdu koji bi verovatno govorio Muhamede hajde da ipak razmislimo o toj ideji, ništa ne bih sagradio. Nema diskusije, ako rešimo da gradimo onda gradimo, i to bez straha“, navodi Alabar.

I šeici su ga prekoravali jer je, kako kaže, često gradio na svoju ruku.

Ja sagradim zgradu, a onda me pitaju zašto? Ja kažem pa šta da radim, sad je gotovo. Jednom sam čak srušio stadion, a šeik se nasmejao, jer pravi lideri vole vredne ljude i ljude sa vizijom“, ističe Aabar.

Gradeći širom sveta sarađivao je sa brojnim arhitektama. Alabaru kako sam kaže najviše smetaju oni koji nemaju ukusa i zna da bude oštar prema njima.

Ovo je najružnija zgrada koju sam ikada video. Čestitam vam, podigli ste ružnu građevinu, kao da ste je gradili bez imalo brige. Ustvari, srušite je. Hajdemo sada na lepše teme“.


Он гради београд на води Б92>>>>ЛИНК


Pa ko raspravlja? Ja upravo i pričam o tome. Daj da uporedimo prethodno iskustvo, CV-e, nešto...
Ili da nagađamo da su naši najbolji. Ko je taj koji treba da presudi?


Појединац није бољи од целог система. А систем је такав да бира најбоље решење за дати пројектни задатак путем конкурса, а не најбољи CV. Ти бркаш запошљавање у приватној компанији и ангажовање људи за послове од интереса јавности. Но хвала ти што нам желиш да будемо банана држава.

Da Atina danas izgleda kao što je izgledala pre 2500 godina ja opet ne bi osporio lepotu Atine. Kao što naročito mislim i da je NY izgledao lepše pre 2500 godina.

Опет ти о лепоти и после се чудиш као, "ко прича о лепоти". Није то тема. Тема је да и Атина и Њујорк имају своје концепте просторног развоја који им одређују идентитет. И да не могу ни Ципрас ни Обама да доведу неког свог брата којег им је набацио Мило да квари тај концепт зарад њихових ћефова. Таквим делањем се можда зидају неки квадрати, али се руше темељи државе. А то већ није лепо.

Neki žive i bez para, ne znam samo kako. Ali im ne zavidim.

Јадни сви ти људи на Медитерану, стварно тежак живот.

Može da vapi ko hoće za čim hoće ali žalosno je što se ljudi uopšte ne bave kulama i zgradama već politikom. I onda uvek nađu razlog da ospore bilo šta.
Tako da bi i tvoj predlog bio osporen bez problema.
Po meni, neka se zida svuda. Sa obe strane reke.


Е па хвала ти лепо. Дођу политичари и инвеститори, једни промене и укину све законе како им се ћефи, други те науче како треба да црташ, па се ти бави кулама и зградама. Да ли стварно мислиш да се архитекте, градитељи и грађани буне против зидања?
looping looping 16:26 19.03.2015

Re: Ispravka ...


Он гради београд на води Б92>>>>ЛИНК

Pa u čemu je problem?
Појединац није бољи од целог система. А систем је такав да бира најбоље решење за дати пројектни задатак путем конкурса, а не најбољи CV. Ти бркаш запошљавање у приватној компанији и ангажовање људи за послове од интереса јавности. Но хвала ти што нам желиш да будемо банана држава.

Ti si sve pobrkao izgleda. Mi jesmo banana država ako nisi znao.
Investitor (onaj ko daje novac) uvek bira projektanta, putem konkursa ili onako kako njemu odgovara.
Ti brkaš komunizam i sadašnje vreme. Ti pričaš o sistemu banana država gde su "stručnjaci" do smrti na rukovodećim mestima a onda ih nasleđuju njihovi potomci. To tako na zapadu ne funkcioniše.Samo u banana državama kao što je Srbija. I sada ti bogom dani stručnjaci iz AAS treba da odlučuju i da nas uče pameti kako nešto treba da izgleda a sami nemaju gde da projektuju. Zato je u Srbiji tako kako jeste, zato što pojedini još uvek misle da su bogom dani za njihove stolice.
U savremenim zemljama se izdvaja kvalitet, nebitna je nacija stručnjaka. I zato taj kvalitet košta. Naši stručnjaci vrede onoliko koliko neko želi da ih plati u razvijenom svetu.
Опет ти о лепоти и после се чудиш као, "ко прича о лепоти". Није то тема.

A, lepota nije tema.
Тема је да и Атина и Њујорк имају своје концепте просторног развоја који им одређују идентитет. И да не могу ни Ципрас ни Обама да доведу неког свог брата којег им је набацио Мило да квари тај концепт зарад њихових ћефова. Таквим делањем се можда зидају неки квадрати, али се руше темељи државе. А то већ није лепо.

Ova spin izjava je dostojna nekog krš političara koji nikad neće preći cenzus.
Sve si rekao, ništa nisi rekao. A usput si izogovarao.
Ruše se temelji države...

Neki žive i bez para, ne znam samo kako. Ali im ne zavidim.
Јадни сви ти људи на Медитерану, стварно тежак живот.

Što jadni. More, sunce, ženske, vino...
Sve zahvaljujući njihovoj Arhitektonskoj Akademiji.

Е па хвала ти лепо. Дођу политичари и инвеститори, једни промене и укину све законе како им се ћефи, други те науче како треба да црташ, па се ти бави кулама и зградама.

Ko da te nauči kako treba da crtaš?
Да ли стварно мислиш да се архитекте, градитељи и грађани буне против зидања?

E, to je pravo pitanje. Bune se zato što bi kao i u stara vremena kad se vrti neka lova da i oni nešto dobiju jer su oduvek bili bogom dani.
Po principu: "Hoću moj deo, nećete da me prevarite!"
Kad bi im neko tutn'o kintu zaćutali bi k'o grlice. Kakav Beograd, kakvi bakrači. Ne budite smešni sa lepotom, dizajnom, izdajom zemlje itd.

Ceo sistem tako funkcioniše u Srbiji poslednjih 30 godina. Naviklo se to, pa sad besni.
gavrilo1 gavrilo1 16:50 19.03.2015

Re: Ispravka ...

a_jovicic
gavrilo1
Par metara levo i desno od te tacke koja je prikazana linijom, tim crtezom je prikazao zaklonjenost hrama od kule.
Pa eto sedni u gsp prevoz idi na tu tacku i pomeraj se levo desno.
Ne znam sta je ko zamislio i sta misli samo citam sta pise.
Hram ce se videti sa Novog Beograda gotovi isto kao sto se vidi i sada sa terena koji je vislji jer taj teren koji je Bobic prikazao u tacki je dva metra ispod nasipa i ni sada ne mozes odatle videti hram, moras se popeti na krov kuce!
Pre nego napisete nesto morate upoznati grad u kojem zivite a ne samo zavrsiti fakultet u njemu.
Zdravo

Da se ja pitam ...


Gavrilo, aj' 'leba ti, kaži ovim tvojim maketarima da negde ostave kršteni AutoCAD nacrt onog vašeg "Skadra na Bojani" da vam bar "maketu" napravimo u duhu 21-og veka.

Znači evo kako izgleda tvojih metar tamo-vamo ...

Da ga malo zašarenim, crvenom bojom su prikazane zgrade visine 20m (što bi trebalo da bude na nivou petospratnice sa visokim prizemljem, žutom zgrade visine 70m (tj. dvadesetospratnice) i plavom "veličanstvena" kula od 200m.

(klik na svaku od slika da se vidi uvećana)



Ovako otprilike sada izgleda pogled sa tačke NBGD1 (sredina izmedju mostova) ...



... a ovako posle ...



A ako se pomeriš "koji metar" na tačku NBGD2 (kog "Gazele" ), ovako izgleda sada ...



... a ovako posle ...



Toliko o "nezaklanjanju".

Ako želiš da se igraš "pilota" ... evo ti i GoogleEarth .kmz-a pa leti do mile volje oko svog BGD@H2O (uključi "3D Buildings", klikni 2x na NBGD2 ... pa isto tako i na NBGD1 ... i šetaj se tako taj "metar" tamo-vamo)

BGD@H2O.kmz


Ne valja ti to nista dzaba ti to sto znas kad ne umes primeniti, zaboravio si da je Hram oko 70 metara iznad reke Save + visok je oko 70 metara sto znaci da mu je vrh krsta oko 140 metara iznad kote terena gde si to bojio.
Ceo Hram se ni ne moze videti sa suprotne strane Save iz tacke koju je prikazao Bobic jer ga zaklanjaju postojece zgrade sa te padine Klinickog centra ako se ne varam
Jedino kula ce ga zakloniti i to ako stanes u tacku gde se zavrsava zamisljena linija koja prolazi kroz oba.
Pomeris se iz nje levo i desno par metara i videces ga isto kao i sada a vidis kupolu.
Idi prosetaj obalom Save ispod gazele sa Novog Beograda pa do tramvajskog mosta i videces da je tako i da nisi u pravu.
Ako vec vijas to da budes u pravu moraces se sloziti sa robotom, jbg.
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 17:12 19.03.2015

Re: Ispravka ...

gavrilo1

Dakle, pokazao si se do sada kao veoma dobar u botovskom smislu i verovatno će oni odozgo da cene tvoj prilježni rad ... sada bi bilo lepo da odmoriš jer si počeo da se ponavljaš, citiraš samog sebe, uskačeš samom sebi u usta kontradikcijama, malo je dosadno sve to i to može da pokvari prvi utisak koji si ostavio na nadređene ... a ja kao domaćin ovog bloga želim ti sve najbolje i puno novih, uspešnih inspirativnih reči u sledećim akcijama ... posle zasluženog predaha ...
reanimator reanimator 17:17 19.03.2015

Re: Ispravka ...

Dakle, pokazao si se do sada kao veoma dobar u botovskom smislu i verovatno će oni odozgo da cene tvoj prilježni rad

Pred sledeće izbore dobija Duracell :)
gavrilo1 gavrilo1 17:33 19.03.2015

Re: Ispravka ...

Đorđe Bobić
gavrilo1

Dakle, pokazao si se do sada kao veoma dobar u botovskom smislu i verovatno će oni odozgo da cene tvoj prilježni rad ... sada bi bilo lepo da odmoriš jer si počeo da se ponavljaš, citiraš samog sebe, uskačeš samom sebi u usta kontradikcijama, malo je dosadno sve to i to može da pokvari prvi utisak koji si ostavio na nadređene ... a ja kao domaćin ovog bloga želim ti sve najbolje i puno novih, uspešnih inspirativnih reči u sledećim akcijama ...


Pusti ti mene, nije ovo blog o meni.
Sto trolujes sopstevi blog?
Nesto si zapoceo ovim blogom i ja se drzim toga, a vi mene.
I u neko ruku pomazem ti jer koliko vidim niko od vas se nije prosetao Novim Beogradom obalom Save izmedju dva mosta preko puta kojih ce biti BG na vodi a pisete o tome sta ce biti zaklonjeno i koliko se vidi Hram.
Ja zivim sa te strane i mogu vam biti od pomoci.
Zasto je sebi uskracujete?



a_jovicic a_jovicic 22:48 19.03.2015

Re: Ispravka ...

gavrilo1
Pusti ti mene, nije ovo blog o meni.
Sto trolujes sopstevi blog?
Nesto si zapoceo ovim blogom i ja se drzim toga, a vi mene.
I u neko ruku pomazem ti jer koliko vidim niko od vas se nije prosetao Novim Beogradom obalom Save izmedju dva mosta preko puta kojih ce biti BG na vodi a pisete o tome sta ce biti zaklonjeno i koliko se vidi Hram.
Ja zivim sa te strane i mogu vam biti od pomoci.
Zasto je sebi uskracujete?

Ma jašta ... ič se ne vidi sa reke ... ni Hram ni Beogradjanka ...

E Gavrilo, Gavrilo ... ti k'o u onom vicu kad se žena vraća kući i zatiče muža sa ljubavnicom ... "Ma ženo ... veruješ li ti više svojim očima ili meni!?!"
isidora.k isidora.k 22:52 19.03.2015

Re: Ispravka ...



Retki su oni ekstremni glasovi koji su protiv Ćokijevog projekta.

А конкретно, ено га цео Нови Београд вапи за кулама и зградама (није да се и у старом не може интервенисати).

Mogli su izmestiti celu državnu administraciju da ih više ne gledamo besposlene po kafićima.




Napoleon je, kaže legenda, ima isti problem.

Jedino što može je da se ne ćuti ...

Pre nego udari kramp za kulu nestaće sa vlasti kao i što je došao - puzajući.
a_jovicic a_jovicic 23:15 19.03.2015

Re: Ispravka ...

little_radojica
Мајко мила. Ево како Алабар "не пројектује". Истина, не прави лично макете и не повлачи линије, али итекако "пројектује".

Graditelj Beograda na vodi rođen je na rubu Dubaia u goloj pustinji. Svaki put kada otvori kapiju kuće u kojoj danas živi, kaže - Hvala ti bože što si me pustio unutra.

Između ostalog sagradio je najveći šoping mol i najvišu kulu ili toranj na svetu. Pretragom interneta lako se mogu pronaći Alabarove izjave koje otkrivaju njegovu energičnost u gradnji.

„Da sam imao gazdu koji bi verovatno govorio Muhamede hajde da ipak razmislimo o toj ideji, ništa ne bih sagradio. Nema diskusije, ako rešimo da gradimo onda gradimo, i to bez straha“, navodi Alabar.

I šeici su ga prekoravali jer je, kako kaže, često gradio na svoju ruku.

Ja sagradim zgradu, a onda me pitaju zašto? Ja kažem pa šta da radim, sad je gotovo. Jednom sam čak srušio stadion, a šeik se nasmejao, jer pravi lideri vole vredne ljude i ljude sa vizijom“, ističe Aabar.

Gradeći širom sveta sarađivao je sa brojnim arhitektama. Alabaru kako sam kaže najviše smetaju oni koji nemaju ukusa i zna da bude oštar prema njima.

Ovo je najružnija zgrada koju sam ikada video. Čestitam vam, podigli ste ružnu građevinu, kao da ste je gradili bez imalo brige. Ustvari, srušite je. Hajdemo sada na lepše teme“.

Он гради београд на води Б92>>>>ЛИНК

Jao ... pa ovaj je "maestro" divlje gradnje! E vala kod nas je naš'o pravog gazdu za svoju "metodologiju projektovanja". Ma da ... čemu služi GUP, DUP i slične "budalaštine" ... gde god vidiš zgodno mesto tu zgradu posadi.
gavrilo1 gavrilo1 16:25 20.03.2015

Re: Ispravka ...

a_jovicic
gavrilo1
Pusti ti mene, nije ovo blog o meni.
Sto trolujes sopstevi blog?
Nesto si zapoceo ovim blogom i ja se drzim toga, a vi mene.
I u neko ruku pomazem ti jer koliko vidim niko od vas se nije prosetao Novim Beogradom obalom Save izmedju dva mosta preko puta kojih ce biti BG na vodi a pisete o tome sta ce biti zaklonjeno i koliko se vidi Hram.
Ja zivim sa te strane i mogu vam biti od pomoci.
Zasto je sebi uskracujete?

Ma jašta ... ič se ne vidi sa reke ... ni Hram ni Beogradjanka ...

E Gavrilo, Gavrilo ... ti k'o u onom vicu kad se žena vraća kući i zatiče muža sa ljubavnicom ... "Ma ženo ... veruješ li ti više svojim očima ili meni!?!"

a_jovicic
gavrilo1
Pusti ti mene, nije ovo blog o meni.
Sto trolujes sopstevi blog?
Nesto si zapoceo ovim blogom i ja se drzim toga, a vi mene.
I u neko ruku pomazem ti jer koliko vidim niko od vas se nije prosetao Novim Beogradom obalom Save izmedju dva mosta preko puta kojih ce biti BG na vodi a pisete o tome sta ce biti zaklonjeno i koliko se vidi Hram.
Ja zivim sa te strane i mogu vam biti od pomoci.
Zasto je sebi uskracujete?

Ma jašta ... ič se ne vidi sa reke ... ni Hram ni Beogradjanka ...

E Gavrilo, Gavrilo ... ti k'o u onom vicu kad se žena vraća kući i zatiče muža sa ljubavnicom ... "Ma ženo ... veruješ li ti više svojim očima ili meni!?!"


Idi vidi sta sam napisao, napisao sam da se vidi kupola, eto dokazao si to.
Sad uzmi i odmeri ono sto si bojio u kedu i tvrdio da ce to zakloniti hram ili si zaboravio sta si gore postavio?
Drzi se samo onoga sto si pisao
a_jovicic a_jovicic 22:52 20.03.2015

Re: Ispravka ...

gavrilo1
Idi vidi sta sam napisao, napisao sam da se vidi kupola, eto dokazao si to.
Sad uzmi i odmeri ono sto si bojio u kedu i tvrdio da ce to zakloniti hram ili si zaboravio sta si gore postavio?
Drzi se samo onoga sto si pisao

Ma napisao si ti i ...
Hram ce se videti sa Novog Beograda gotovi isto kao sto se vidi i sada sa terena koji je vislji jer taj teren koji je Bobic prikazao u tacki je dva metra ispod nasipa i ni sada ne mozes odatle videti hram, moras se popeti na krov kuce!

Nego ti baš i ne kapiraš kako "radi" GoogleEarth?! Nije tu ništa crtano u "kedu" nego je par poligona postavljeno na visine koje odgovaraju visinama blokova zgrada. Sam GoogleEarth ih je postavio na odgovarajuće kote a sa one dve stajne tačke dobijaš vizuelizaciju kako to stvarno izgleda. Ako ne veruješ uzmi lepo papir i olovku pa izračunaj ugao koji zahvata dvadesetospratnica na rastojanju širine Save ... a onda to isto za kotu Hrama (ili Beogradjanke) na rastojanju od tvoje stajne tačke do pomenutih objekata. Ako je ugao dvadesetospratnica veći od ugla pomenutih objekata, objekti se neće videti.


hint1: potrebno ti je elementarno poznavanje trigonometrije ... obična atan funkcija

hint2: ako ne stojiš baš najbolje sa trigonometrijom (a sa perspektivom definitivno ne stojiš), uzmi lepo sa one noćne panorame zgradu od 6 spratova koja stoji u prvom planu pa na nju dodaj još dve takve visine (da dobiješ 18 spratova) pa mi kaži da li će se videti vrh kupole Hrama ili vrh Beogradjanke.
qqriq qqriq 12:45 21.03.2015

Re: Ispravka ...

Alabar ne dizajnira ništa nego plaća čoveka koji dizajnira.


Baš tako. Čovek ekonomista i tu je ključ razumevanja s nasim MaliJEM.
Al najviše volim detaljan pregled njegovog personal life na inglorious google:

Mohamed Alabbar competes in the Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum Endurance Cup 2013
Alabbar participates in several athletic pastimes and hobbies such as golf and endurance racing. Alabbar has served as chairman of the UAE Golf Association, and in 2007, he was recognized by Golf World Magazine as one of the world's ten most powerful golfing personalities.[28] Alabbar is also an active member of the UAE's endurance horse racing community.

Iz mog ugla Alabar lepuškast kao, da prostite, g.Beba (ta ulickana sorta) a i oniži kao isti. E, sad, ko je bogatiji?!

a_jovicic a_jovicic 19:11 21.03.2015

Re: Ispravka ...

A dok Gavrilo računa, evo i malo doradjenijeg modela napravljenog na osnovu dokumenata sa stranice ...

Prostorni plan područja posebne namene uređenja dela priobalja grada Beograda - područje priobalja reke Save za projekat "Beograd na vodi"

... i "ošac" metodom sa fotografija makete (kad "modelari" neće da dostave AutoCAD model zgrada)

(klik na svaku od slika da se vidi uvećana)



Ovako otprilike sada izgleda pogled iz tačke "A" (kog "Gazele" ) ...



... a ovako posle ...



Iz tačke "B" (sredina izmedju mostova) ...



... a ovako posle ...



Iz tačke "C" (kog "Tramvajskog mosta" ) ...



... a ovako posle ...



Iz tačke "D" (sa vrha "Beogradjanke" ) ...



... a ovako posle ...



I naravno GoogleEarth .kmz-a (za "pilote" )

BGD@H2Ov2.kmz

Napomena: Neke visine u zoni III su modifikovane na osnovu stava ...

- формирање посебног карактера изграђености подцелине намењене становању кроз планирање блокова високе спратности (максимално 60-100m);
little_radojica little_radojica 19:39 21.03.2015

Re: Ispravka ...

a_jovicic
A dok Gavrilo računa, evo i malo doradjenijeg modela napravljenog na osnovu dokumenata sa stranice ...


mariopan mariopan 14:48 22.03.2015

Re: Ispravka ...

Јовичић геније ћ

muaddib92 muaddib92 15:56 18.03.2015

Зезали се ви или не

.. али ја као савски блокеј заиста видим како су, најблаже речено, пропали тржни центри у блоковима 44 (тзв. Пирамида ми је на 50 м од стана) и у 45-том, кинешчићи се у блоку 70 веровтно држе уз накупце из унутрашњости. А блогери са станом у центру боље ће рећи о Чумићевом сокачету и инима.

Нисам из струке аутора овог блога, али редовно пратим суботњи културни додатак 'Политике', где је неко из његове струке пре више месеци указао на опасности исхитреног улагања у евентуалне будуће напуштене Пирамиде и остало - свима нама је јасно да су политичари свемоћни, као и тајкуни.

Али овај наш Београд нама су оставили неки наши преци, око изласка погледом на Саву читам братбрату 40 година, око Прокопа бар 35 - шта ту може да уради грађанска иницијатива, и може ли?
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 16:07 18.03.2015

Re: Зезали се ви или не

Jedino što može je da se ne ćuti ...
dddoca dddoca 20:31 18.03.2015

...

Država, grad, ko već će da potroši bogaoca para da bi zemljište pored Save postalo građevinsko. Onda ćemo to za dž da ustupimo nekom, unapred određenom da tu napravi razne zgrade i da ih onda proda. Jel to logično, normalno, u čemu je caka?
Valjda bi trebalo, nakon sređivanja zemljišta neki tender da bude, pa kao jave se ovi i oni pa ovi ovo a oni ono pa onda mi šta nam se najviše isplati, ko najviše plati, ko se najviše obaveže ugovorom, ko napravi što manje za prodaju a što više nečega od čega nema zarade već je dobro za nas i za grad.
Mislim, nema veze direktno s temom, izvinjavam se zbog toga, ali pitam jer vidim da i ovde, na blogu B92, ima ljudi kojima se to baš sviđa (da damo najatraktivnije zemljište u BG-u za dž, pa da onda tu neko gradi zgrade).

reanimator reanimator 20:41 18.03.2015

Re: ...

ali pitam jer vidim da i ovde, na blogu B92, ima ljudi kojima se to baš sviđa

Objection!
Svidja se samo gavrilu, a on je robot pobornik reformi.
gavrilo1 gavrilo1 21:13 18.03.2015

Re: ...

dddoca
Država, grad, ko već će da potroši bogaoca para da bi zemljište pored Save postalo građevinsko. Onda ćemo to za dž da ustupimo nekom, unapred određenom da tu napravi razne zgrade i da ih onda proda. Jel to logično, normalno, u čemu je caka?
Valjda bi trebalo, nakon sređivanja zemljišta neki tender da bude, pa kao jave se ovi i oni pa ovi ovo a oni ono pa onda mi šta nam se najviše isplati, ko najviše plati, ko se najviše obaveže ugovorom, ko napravi što manje za prodaju a što više nečega od čega nema zarade već je dobro za nas i za grad.
Mislim, nema veze direktno s temom, izvinjavam se zbog toga, ali pitam jer vidim da i ovde, na blogu B92, ima ljudi kojima se to baš sviđa (da damo najatraktivnije zemljište u BG-u za dž, pa da onda tu neko gradi zgrade).



Ja ti kazem da tu lezi nafta ispod tih sina i Arapi to znaju, a ta kula je zapravo maska, unutar nje je busilica i pumpa i sa tim ce vaditi naftu, zato oni hoce bas tu da zidaju tu kulu i nigde vise.
Prvobitni izgled kule je izgledao kao busilica samo obrnuta da zavara, pa sad su promenili i to.
Te okolne zgrade ce biti smestaj za radnike koji ce raditi na busotini iz celog sveta.
Preko Save i Dunava ce brodovima odnositi naftu pa tamo negde po obalama Crnog mora prodavati.
To zemljiste je i neprocenjive vrednosti jer se nalazi i u centru Beograda, a opet Beograd je centar Srbije, a Srbija centar sveta.
Milijarde evra to vredi, milijarde.

workaholic workaholic 21:23 18.03.2015

Re: ...

gavrilo1


Ja ti kazem da tu lezi nafta ispod tih sina i Arapi to znaju, a ta kula je zapravo maska, unutar nje je busilica i pumpa i sa tim ce vaditi naftu, zato oni hoce bas tu da zidaju tu kulu i nigde vise.
Prvobitni izgled kule je izgledao kao busilica samo obrnuta da zavara, pa sad su promenili i to.
Te okolne zgrade ce biti smestaj za radnike koji ce raditi na busotini iz celog sveta.
Preko Save i Dunava ce brodovima odnositi naftu pa tamo negde po obalama Crnog mora prodavati.
To zemljiste je i neprocenjive vrednosti jer se nalazi i u centru Beograda, a opet Beograd je centar Srbije, a Srbija centar sveta.
Milijarde evra to vredi, milijarde.



A o tenderu mudro ćutiš? Tako rekla centrala?
gavrilo1 gavrilo1 21:43 18.03.2015

Re: ...

workaholic
gavrilo1


Ja ti kazem da tu lezi nafta ispod tih sina i Arapi to znaju, a ta kula je zapravo maska, unutar nje je busilica i pumpa i sa tim ce vaditi naftu, zato oni hoce bas tu da zidaju tu kulu i nigde vise.
Prvobitni izgled kule je izgledao kao busilica samo obrnuta da zavara, pa sad su promenili i to.
Te okolne zgrade ce biti smestaj za radnike koji ce raditi na busotini iz celog sveta.
Preko Save i Dunava ce brodovima odnositi naftu pa tamo negde po obalama Crnog mora prodavati.
To zemljiste je i neprocenjive vrednosti jer se nalazi i u centru Beograda, a opet Beograd je centar Srbije, a Srbija centar sveta.
Milijarde evra to vredi, milijarde.



A o tenderu mudro ćutiš? Tako rekla centrala?


Moram,
Prete mi da ce me iskljuciti iz struje
deset_slukom deset_slukom 21:54 18.03.2015

Re: ...

gavrilo1

Pre nego napisete nesto morate upoznati grad u kojem zivite a ne samo zavrsiti fakultet u njemu.

...

To zemljiste je i neprocenjive vrednosti jer se nalazi i u centru Beograda, a opet Beograd je centar Srbije, a Srbija centar sveta.
Milijarde evra to vredi, milijarde.


Pre nego kreneš da rasprodaješ svoj grad, moraš ga zavoleti.
mariopan mariopan 14:51 19.03.2015

Re: ...

dddoca
Država, grad, ko već će da potroši bogaoca para da bi zemljište pored Save postalo građevinsko. Onda ćemo to za dž da ustupimo nekom, unapred određenom da tu napravi razne zgrade i da ih onda proda. Jel to logično, normalno, u čemu je caka?
Valjda bi trebalo, nakon sređivanja zemljišta neki tender da bude, pa kao jave se ovi i oni pa ovi ovo a oni ono pa onda mi šta nam se najviše isplati, ko najviše plati, ko se najviše obaveže ugovorom, ko napravi što manje za prodaju a što više nečega od čega nema zarade već je dobro za nas i za grad.
Mislim, nema veze direktno s temom, izvinjavam se zbog toga, ali pitam jer vidim da i ovde, na blogu B92, ima ljudi kojima se to baš sviđa (da damo najatraktivnije zemljište u BG-u za dž, pa da onda tu neko gradi zgrade).


Како нема везе са темом, све што пишеш итекако има везе са темом, убисмо се објашњавајући овде то исто.

И нема људи, ( којима се то свиђа) ботови се не рачунају.
gavrilo1 gavrilo1 16:09 19.03.2015

Re: ...

deset_slukom
gavrilo1

Pre nego napisete nesto morate upoznati grad u kojem zivite a ne samo zavrsiti fakultet u njemu.

...

To zemljiste je i neprocenjive vrednosti jer se nalazi i u centru Beograda, a opet Beograd je centar Srbije, a Srbija centar sveta.
Milijarde evra to vredi, milijarde.


Pre nego kreneš da rasprodaješ svoj grad, moraš ga zavoleti.


Odlicno receno!
Jos da mi objasnis kako se to voli svoj grad?
Beograd ne izgleda bas kao grad koji se voli.
Poput zene plavog oka izgleda koju muz udara iz ljubavi.

gavrilo1 gavrilo1 16:34 20.03.2015

Re: ...

reanimator
ali pitam jer vidim da i ovde, na blogu B92, ima ljudi kojima se to baš sviđa

Objection!
Svidja se samo gavrilu, a on je robot pobornik reformi.


Ma to jel se to meni svidja ili ne je potpuno u drugom planu u ovom blogu
Bot nije ni programiran da raspravlja o ukusu
Ne umete napisati zasto ste protiv, ono sto vam u glavi ne poklapa se sa terenom
Al ne odustajete,
I jos kazete da sam masina, pa masini brze softver radi, u hardu mi mapa celog terena samo je okrecem
Eh vi ljudi
looping looping 17:16 20.03.2015

Re: ...

gavrilo1
reanimator
ali pitam jer vidim da i ovde, na blogu B92, ima ljudi kojima se to baš sviđa

Objection!
Svidja se samo gavrilu, a on je robot pobornik reformi.


Ma to jel se to meni svidja ili ne je potpuno u drugom planu u ovom blogu
Bot nije ni programiran da raspravlja o ukusu
Ne umete napisati zasto ste protiv, ono sto vam u glavi ne poklapa se sa terenom
Al ne odustajete,
I jos kazete da sam masina, pa masini brze softver radi, u hardu mi mapa celog terena samo je okrecem
Eh vi ljudi

Ma džaba se trudiš. Niste na istim talasnim dužinama. Ti razmišljaš o nekim zgradama, parkovima, tržnom centru koje bi da vidiš na lokaciji gde su danas pruga, neke ruševine, otpad...
A oni razmišljaju o Vučiću, Malom i oštećenim arhitektama koje nisu dobile posao.
Ako nisi sa njima onda si vučićev bot. Džaba ti zdrava logika.
reanimator reanimator 19:13 20.03.2015

Re: ...

Ma džaba se trudiš. Niste na istim talasnim dužinama. Ti razmišljaš o nekim zgradama, parkovima, tržnom centru koje bi da vidiš na lokaciji gde su danas pruga, neke ruševine, otpad...
A oni razmišljaju o Vučiću, Malom i oštećenim arhitektama koje nisu dobile posao.
Ako nisi sa njima onda si vučićev bot. Džaba ti zdrava logika.

Pošto si citirao moju i gavrilovu konverzaciju moram se uključim. Dakle, ako mi nadješ jedan moj komentar u kojem pominjem Vučića, Malog i oštećene arhitekte imaš od mene..ne znam...nove titanijumske točkiće :)
Isključivo sam se bavio tehničkim pitanjima vezano za staru i novu železničku stanicu, novom elektro i vodovodnom infrastrukturom i direktnim kršenjem zakona, a ti ako na bilo šta od ove tri teme imaš da kažeš nešto konstruktivno i izvodljivo, izvoli. Ali da jedini argument ne bude deklamovanje Vučićeve pesmice o groblju brodova, koje naravno jeste ruglo, ali nije tema.
looping looping 20:15 20.03.2015

Re: ...

Isključivo sam se bavio tehničkim pitanjima vezano za staru i novu železničku stanicu, novom elektro i vodovodnom infrastrukturom i direktnim kršenjem zakona,

Ti se unapred brineš da li će ići vozovi, da li će biti struje i vode za BGV i što se u Srbiji krši neki zakon? Pa mi kao da smo Švajcarska jbt!
Toliko revnosti i brige u Srbiji nisam video. Ovaj BGV je izazvao mnoge pozitivne stvari i ljudsku brigu. Očekujem uskoro izveštaj opozicionih stranaka o ekološkom efektu BGV.
Dakle, ako mi nadješ jedan moj komentar u kojem pominjem Vučića, Malog i oštećene arhitekte imaš od mene..ne znam...nove titanijumske točkiće :)

Evo:
Ali da jedini argument ne bude deklamovanje Vučićeve pesmice o groblju brodova, koje naravno jeste ruglo, ali nije tema.

reanimator reanimator 00:26 21.03.2015

Re: ...

Ti se unapred brineš da li će ići vozovi, da li će biti struje i vode za BGV i što se u Srbiji krši neki zakon? Pa mi kao da smo Švajcarska jbt!

Da, verovao ili ne, ja se brinem unapred.
Ti naravno nikada nemoj da razmišljaš unapred, nego sledi impuls.
Nego, dok braniš SNS do poslednjeg elektrona u bateriji, je l' ima šanse da čujemo bilo kakvo smisleno razmišljanje o npr budućnosti železničkog saobraćaja, struji i vodi, ali onako, da bude vezano za realan život, a ne za estetiku prostora?
Ono, ćaskamo ovde i ti izneseš razmišljanje na temu daljeg funkcionisanja železničkog saobraćaja kada se podignu koloseci sadašnje glavne stanice? Sa sve pretpostavkom da je zgrada Skadra na Prokopu konačno sagradjena?
Znači, ništa ekologija, ništa politika, ništa da komšiji crkne krava, nego čist praktičan život.
looping looping 05:19 21.03.2015

Re: ...

reanimator
Ti se unapred brineš da li će ići vozovi, da li će biti struje i vode za BGV i što se u Srbiji krši neki zakon? Pa mi kao da smo Švajcarska jbt!

Da, verovao ili ne, ja se brinem unapred.
Ti naravno nikada nemoj da razmišljaš unapred, nego sledi impuls.
Nego, dok braniš SNS do poslednjeg elektrona u bateriji, je l' ima šanse da čujemo bilo kakvo smisleno razmišljanje o npr budućnosti železničkog saobraćaja, struji i vodi, ali onako, da bude vezano za realan život, a ne za estetiku prostora?
Ono, ćaskamo ovde i ti izneseš razmišljanje na temu daljeg funkcionisanja železničkog saobraćaja kada se podignu koloseci sadašnje glavne stanice? Sa sve pretpostavkom da je zgrada Skadra na Prokopu konačno sagradjena?
Znači, ništa ekologija, ništa politika, ništa da komšiji crkne krava, nego čist praktičan život.

Svaka ti čast. Dok je takvih kao ti Srbija ne mora da brine za svoju budućnost. Biće i struje i vode i železnice i estetike.
Eeee, Srbijo.
Da, verovao ili ne, ja se brinem unapred.
reanimator reanimator 10:05 21.03.2015

Re: ...

Svaka ti čast. Dok je takvih kao ti Srbija ne mora da brine za svoju budućnost. Biće i struje i vode i železnice i estetike.
Eeee, Srbijo.

Je l' ti ne umeš ili nećeš da odgovoriš na pitanje?
Koj moj mi uopšte odgovaraš bilo šta ako ćeš do prekosutra da baguješ opštim mestima.
looping looping 10:31 21.03.2015

Re: ...


Je l' ti ne umeš ili nećeš da odgovoriš na pitanje?
Koj moj mi uopšte odgovaraš bilo šta ako ćeš do prekosutra da baguješ opštim mestima.

Na koje pitanje? Ovo?
Ono, ćaskamo ovde i ti izneseš razmišljanje na temu daljeg funkcionisanja železničkog saobraćaja kada se podignu koloseci sadašnje glavne stanice?

Nije moj posao da organizujem železnički saobraćaj a nije ni tvoj, što ne znači da se onaj čiji je to posao time ne bavi.
Ti hoćeš da ti neko u ovom momentu da napismenu garanciju da će sve biti u redu?
Ima ko se time bavi a čućeš kad za to dođe vreme.
reanimator reanimator 10:57 21.03.2015

Re: ...

Na koje pitanje? Ovo?
Ono, ćaskamo ovde i ti izneseš razmišljanje na temu daljeg funkcionisanja železničkog saobraćaja kada se podignu koloseci sadašnje glavne stanice?

Nije moj posao da organizujem železnički saobraćaj a nije ni tvoj, što ne znači da se onaj čiji je to posao time ne bavi.
Ti hoćeš da ti neko u ovom momentu da napismenu garanciju da će sve biti u redu?
Ima ko se time bavi a čućeš kad za to dođe vreme.

Da to nije tvoj posao, to mi je jasno, jer da jeste, možda bi pokušao da se prešaltuješ sa fantazije na svakodnevno funkcionisanje jednog sistema.
I u pravu si, nije ni moj posao, pitam za druga.
zovitemegrunf zovitemegrunf 13:05 19.03.2015

himna

Stvarno bi bia bruka da ovo monumentalno ostvarenje nema svoju himnu. Kao privremeno resenje, dok onaj sto je Palmi svirao na svadbi ne smisli nesto, predlazem ovaj megahit klape Sumadija. Dosta je rec "morski" zameniti sa savski, ili orlov ili, u duhu estetike celog projekta, orov i stvar resena.

inco inco 22:02 19.03.2015

Re: himna

Ma kakvi, kad je reč o Nikad Izvini serijalu, ovo je mnogo adekvatnije:



E, da je Ćešić mogao tad da pretpostavi koliko je pesma bila vizionarska...
hajkula1 hajkula1 20:45 19.03.2015

Dok ne dodje i onaj drugi ...




http://www.24sata.rs/privedeni-aktivisti-i-novinarka-bete-uprkos-sluzbenoj-dozvoli/7024


U Beogradu privedeni aktivisti i novinarka Bete uprkos službenoj dozvoli


Aktiviste inicijative "Ne da(vi)mo Beograd" koji se protive projektu "Beograd na vodi", priveli su danas pripadnici Komunalne policije dok su ispred Gradske uprave delili glasilo te inicijative, iako su za to imali zvanično dobijenu dozvolu
.

Pored aktivista, privedena je i jedna osoba koja se tu zatekla.

Uz nekoliko članova inicijative, komunalna policija privela je i novinarku agencije Beta koja je pravila prilog o današnjoj akciji te inicijative, kao i jednog građanina koji nije učestvovao u deljenju novina.

Komunalna inspekcija navela je da prekršajne prijave ispisuje zbog "deljenja reklamnog materijala", iako su članovi inicijative pokazali dozvolu policije u kojoj je navedeno i da skup podrazumeva i "deljenje informativnog materijala o razvoju grada", koji je u celosti dostavljen nadležnima koji su dozvolu izdali.

Pored aktivista, privedena je i jedna osoba koja se tu zatekla.

Kada je tokom procedure u kancelariji dežurnog inspektora, njegova koleginica odbila da napiše prijavu protiv te osobe jer joj je rečeno da ta osoba nije učestvovala u skupu, inspektor joj je povišenim tonom rekao da izvrši njegovo uputstvo.

Pošto se ona i dalje nije slagala s njim, inspektor ju je izveo iz kancelarije, i po povratku psovao. Ta službenica više nije učestvovala u pisanju prekršajnih prijava.

Protiv novinarke Bete takođe je ispisana prijava, iako je nadležnima pokušala da pokaže novinarsku legitimaciju i navela da će dostaviti potvrdu redakcije da je ispred Gradske uprave službeno, da bi napravila prilog.

- Uprkos dozvolama koje imamo od policije, komunalna inspekcija i policija na neformalni način privela nas je u svoje kancelarije, gde su, pored članova inicijative, priveli i građane i jednog od novinara. Nisu ni dozvoli da kažemo da ti ljudi nemaju veze sa skupom - rekao je predstavnik "Ne da(vi)mo Beograd" Radomir Lazović.

- Pod izgovorom da se mi bavimo oglašavanjem pokušali su da nas spreče u tome da nastavimo deljenje ovih novina - dodao je on.

U novom glasilu "Ne da(vi)mo Beograd", koje je predstavljeno u ponedeljak, sabrane su mnogobrojne kontroverze projekta "Beograd na vodi".






a_jovicic a_jovicic 23:23 19.03.2015

Re: Dok ne dodje i onaj drugi ...

hajkula1
http://www.24sata.rs/privedeni-aktivisti-i-novinarka-bete-uprkos-sluzbenoj-dozvoli/7024

"Laki je malo nervozan"

Neka, neka ... čim su krenuli sa ovakvom represijom (i to od strane "žardinjerije" ) znači da im se ljulja rejting. Nije džabe grad naprasno oblepljen plakatima "Velikog Vodje", sandučići puni njihovog propagandnog djubreta a vidim da i "doktor"-ministar ide po gradskim opštinama da drži tribine o bezbednosti gradjana.
49 41 49 41 19:43 20.03.2015

Plovi patka preko Save

nosi pismo nav'r glave.

Prvo kanal Zemun-Ledine-Ostruznica. Posle Beograd - Solun

Sinobus NB - Aerodrom, posle brze zeleznice 120 km?h
....
....
Ovo danas, kao u Titovo vreme.
Napravimo Sava Centar za 11 meseci, ubrzo i Interkontinental; odose socijalni fondovi.
Napravimo Vilu u Igalu i Ratno skloniste za 500 ljudi u Konjicu, odose do kraja socialni i penzioni fondovi.

Sto patke da plove samo preko Save?!?
Ne ogranicavati patkama pravo!
Gde je tu pacije pravo?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana