Društvo| In memoriam| Nostalgija| Sex| Život

Sećanje na nas...

Nebojša Milenković RSS / 06.04.2015. u 20:15

56cc218159e5a1.05767172_vojislav-seselj-kokarda-puska.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A možda je bavljenje jednim ordinarnim, psihički poremećenim slučajem poput Šešelja ustvari naša zaslužena kazna. Račun koji konačno moramo da platimo za to što smo se toliko dugo poigravali smislom da smo na kraju sve obesmislili. Što u ovoj zemlji više ne postoji APSOLUTNO ništa što nije nagriženo besmislom koji kulja i zatrpava nas odasvud.

To što se bavimo jednim ordinarnim ludakom, račun je za to što smo do temelja razorili zemlju u kojoj živimo. Što smo pucali na Sarajevo. Što smo oprostili ono što se u pristojnim društvima - ili makar društvima koja pretenduju na to da ih drugi smatraju pristojnim - nigde ne (o)prašta. Što smo od zemlje u kojoj smo živeli (Jugoslavije, Srbije, koje god) napravili razvalinu koja se svakodnevno sve više samourušava. Možda je, naposletku, normalno i logično da nakon što smo urušili sve ostalo na kraju i sami počnemo da se urušavamo u besmisao koji smo sebi stvorili. Što smo dozvolili da se u paramparčad razbije sistem vrednosti. Što moralni, pošteni i savesni ljudi ovde služe jedino za sprdnju. 

Što smo dopustili da na stotine hiljada mladih pametnih i obrazovanih ljudi ode iz ove bestragije bez da je bilo ko uopšte i pokušao da ih zadrži. Što se iz Srbije i danas masovno odlazi sa manje nade no što se odlazilo sa Titanika. Što smo pristali na to da se poštenje, pamet, obrazovanje ili lepo vaspitanje smatraju reliktima. Što smo i sami postali relikti koji ni na šta više ne mogu da utiču - pa ni na svoj sopstveni život.

To što se danas bavimo Šešeljom kazna je za to što smo dozvolili da u ovoj zemlji više gotovo da ne postoji ni jedan jedini medij koji u ozbiljnijem i uticajnijem tiražu čitaju pošteni, pametni i pristojni ljudi. Kazna za to što smo dozvolili da nas pobedi Kurir. Pink. Bolji život. Treće oko. Zvezde Granda. Levo mudo... Kazna za to što ovu zemlju danas vodi Tomislav Nikolić. Kazna za to što ju je do pre par godina na isti način vodio Boris Tadić. Kazna za to što je čovek poput Koštunice bilo kada bio izabran za bilo šta. Kazna za to što i danas imamo Vođu a nemamo sistem. Za to što je ćutanje zlato. Za to što nikada nismo umeli da se izborimo za bilo šta. Ili, ako smo na trenutak i uspeli - onda to nismo uspeli, umeli pa ni želeli da sačuvamo.

Stiglo je vreme da platimo račun za to što smo ubili Đinđića. Račun za to što u ovoj zemlji o nadi danas niko ne govori. Za to što se ovde više niko ne smeje. Za to što u ovoj vukojebini danas ni na jednom nivou jednostavno ne postoji alternativa. I nisu nam za Šešelja krivi ni Hag ni Hrvatska. On je naš autentičan proizvod. Made in Serbia. Сделано в Сербии. I naravno da ne trebamo nikom da ga izručujemo - treba da se udavimo u sopstvenom Šešelju zato što on uopšte i nije čovek nego ogledalo. Naposletku - on je naša kolektivna dijagnoza koju smo u potpunosti zaslužili!

vojislav-seselj-povratak-poslanik-zoran-krasic-skupstina-srbije-1328585176-43771.jpg 



Komentari (175)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedan_covek jedan_covek 20:24 06.04.2015

Amin!

Svaka čast za tekst!
abraham_linkoln abraham_linkoln 20:56 06.04.2015

Re: Amin!

Ja mislim da ovo uopšte nije tekst - nego dijagnoza.
Ne znam, čitajući nisam osećao ništa drugo nego stid.
loader loader 08:19 07.04.2015

Re: Amin!

Što je od svega najgore,
to je dijagnoza koja se, već odavno, postavlja rutinski.
Barem kad su u pitanju oni malobrojniji koji uopšte žele da se pozabave navdenom temom.
E, upravo ta rutina je sada još opasnija od svega što je eksplicitno izrečeno u samom tekstu.

milisav68 milisav68 08:49 07.04.2015

Re: Amin!

loader
Što je od svega najgore,
to je dijagnoza koja se, već odavno, postavlja rutinski.
Barem kad su u pitanju oni malobrojniji koji uopšte žele da se pozabave navdenom temom.
E, upravo ta rutina je sada još opasnija od svega što je eksplicitno izrečeno u samom tekstu.

Ma kakva dijagnoza, to je politika.

Samo je glupo priznati da se naseda na jedne iste fore.

Strašilo uvek mora da postoji, a neko mora i da ga pravi (i da živi od toga).
timotije timotije 15:03 07.04.2015

Re: Amin!

Amin!
loader
Što je od svega najgore,
to je dijagnoza koja se, već odavno, postavlja rutinski.
Barem kad su u pitanju oni malobrojniji koji uopšte žele da se pozabave navdenom temom.
E, upravo ta rutina je sada još opasnija od svega što je eksplicitno izrečeno u samom tekstu.

Ma kakva dijagnoza, to je politika.

Samo je glupo priznati da se naseda na jedne iste fore.

Strašilo uvek mora da postoji, a neko mora i da ga pravi (i da živi od tog


larisa_bg larisa_bg 15:26 07.04.2015

Re: Amin!

abraham_linkoln
Ja mislim da ovo uopšte nije tekst - nego dijagnoza.


Nešto se namnožilo na blogu ovih što NAM daju dijagnoze?
Da nije to neka zaraza?
(Evo sad i ja počela da dajem dijagnoze )
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:54 07.04.2015

Re: Amin!

ај бре запалс, фаширана. или се искулирај, и покушај да глумиш нормално људско биће. у том случају си добродошла.
urbana_gerila urbana_gerila 16:50 07.04.2015

Re: Amin!

Srđan Fuchs
у том случају си добродошла.


bro, bre...
blogovatelj blogovatelj 18:34 07.04.2015

Re: Amin!

ај бре запалс, фаширана.


Im... Bila prasa...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:12 07.04.2015

Re: Amin!

bila terasa. što se tiče tih kretenskih prigovora oko prase, izbegavam je inače, osim ako mi stave ljudi kada me ugoste pa mi je žao da ih odbijem. prasetina na judejskoj vrućini je odvratno iskustvo, a inače smo u danima kada se jede riba. prema tome ne ferceraj, Mirtčo. Urbie, mind my anger. I 'll stop soon. Lari ima faširane ispade.
larisa_bg larisa_bg 20:16 07.04.2015

Re: Amin!

Srđan Fuchs
ај бре запалс, фаширана. или се искулирај, и покушај да глумиш нормално људско биће. у том случају си добродошла.


Hajde prvo nešto da utvrdimo: je l' se ti ovde meni obraćaš?
blogovatelj blogovatelj 23:21 07.04.2015

Re: Amin!

bila terasa


Pa ste malo usisavali na terasi kako vidim.

što se tiče tih kretenskih prigovora oko prase


Ti ocigledno nisi ukapirao metaforicko znacenje reci prasa.
Prasa na Blogu B92 ne oznacava prasetinu, nego stanje svesti izazvano povecanom upotrebom pojedinih supstanci
blogovatelj blogovatelj 23:24 07.04.2015

Re: Amin!

Hajde prvo nešto da utvrdimo: je l' se ti ovde meni obraćaš?


Izgleda.
Vidis da te zove Lari, ustedeo je dva slova pri kucanju (sifra Rus, Izra, Srba, Lari)
A sta je 'teo, to moras njega da pitas, ja i dalje ne kapiram nista.
wilma68 wilma68 21:11 06.04.2015

Tamni Vilajet

http://nedeljnik.co.rs/sr/2015/03/26/dnevni-magazin/ispovest-novog-srpskog-emigranta

Ovo je dobra, istinita priča;ima i drugačijih, znam ljude baš u Montrealu, koji divno žive.
Ipak:"ko uzme-kajaće se;ko ne uzme-kajaće se!"

A uopšte primećivati Šešelja, a kamoli komentarisati njegova retro-bulažnjenja, da ne kažem dizati to na nivo diplomatskih poteza i povlačenja ambasadora...glupost, naivnost, neopisiva;ili-"igraj kako Gazda kaže"?!

P.S.:mnogo dobar ovaj blog.

emsiemsi emsiemsi 05:52 08.04.2015

Re: Tamni Vilajet

wilma68
http://nedeljnik.co.rs/sr/2015/03/26/dnevni-magazin/ispovest-novog-srpskog-emigranta

Ovo je dobra, istinita priča;ima i drugačijih, znam ljude baš u Montrealu, koji divno žive.
Ipak:"ko uzme-kajaće se;ko ne uzme-kajaće se!"

A uopšte primećivati Šešelja, a kamoli komentarisati njegova retro-bulažnjenja, da ne kažem dizati to na nivo diplomatskih poteza i povlačenja ambasadora...glupost, naivnost, neopisiva;ili-"igraj kako Gazda kaže"?!

P.S.:mnogo dobar ovaj blog.


Кажу људи који га познају (ја не) да је Шешељ изузетно, чак надпросечно, интелигентна особа ! Да ли је то истина !?
ПС. Да уме да нервира свакога, то сам видео.
wilma68 wilma68 21:57 08.04.2015

Re: Tamni Vilajet


МОТОРНА је истина да јесте интелигентан-што не значи и да је нормалан, узоран, друштвено користан, хуман.
Умети нервирати-нема везе са памећу, рекла бих-чак штавише...

П.С.:каже се Ноторна, наравно;као и наТпросечно.

angie01 angie01 21:23 06.04.2015

ovo je tekst,

za koji bi trebalo da se nakaci smajli sa podignita dva palca, kao odobravanje,...al zbog tacnosti i mucnine onoga sto sadrzaj opservira, u stvari bi logicnije bilo smajli sa oba palca okrenuta na dole.
outcast outcast 21:33 06.04.2015

A sve je pocelo mnogo pre...

.. Nego sto je ubijen Djindjic... 1994-te je mucki ubijena Dada Vujasinovic, sledila su i druga ubistva ( likvidacije ). Evo u sredu je 21. godina, da je bilo dete rodjeno bio bi odrastao covek! Medjutim, ususkani u blagodeti kvazi potrosackog drustva i "imitaciji zivota" ( iz "Zivota kisnih glista", casopis Tiker, 1993: ... "Dok se u ovoj zemlji jos zivelo a ne imitirao zivot..." ) vaskoliki Srbalji su stavili pod tepih ovo ubistvo ( predstavljeno monstruozno kao samoubistvo ), kao i druga ubistva ( Curuvija, Pantic, da pomenem samo par ovih javnost najpozantijih..). I kako se samo lepo zivelo posle, dosle su lepe ruzicaste televizije, silikoni, i napucene usne, i "plejada" razularenih javnih licnosti koje su vedrile i oblacile, i svi su ih pazljivo slusali. Oni su merilo uspeha ( bili i ostali, i sada su...). Ja sam licno zadivljena snagom tog sunovratnog perpetum mobile-a. Nema dna, ili se ne vidi, a odavno se dotaklo. Dno kao iluzija, a bilo bi sjajno da se do njega napokon dodje da se drustvo odupre. Ali i dno je izgleda nedostizno... Tuga.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:43 06.04.2015

Re: A sve je pocelo mnogo pre...

Ja sam licno zadivljena snagom tog sunovratnog perpetum mobile-a. Nema dna, ili se ne vidi, a odavno se dotaklo. Dno kao iluzija, a bilo bi sjajno da se do njega napokon dodje da se drustvo odupre. Ali i dno je izgleda nedostizno... Tuga.
Dno je neproverena glasina!
gabriele gabriele 22:08 06.04.2015

Re: A sve je pocelo mnogo pre...

1994-te je mucki ubijena Dada Vujasinovic

Dok se u ovoj zemlji jos zivelo a ne imitirao zivot.

A ubistvo Dragiše Kašikovića i kčeri mu,Ocokoljića, mamule.
dijagnoza vam je fenomenološka, suštinka je u komunizmu , život počinje da Kopira umetnost
a ovo je posljedica između ostalog Bulajićve državno-ideološke propagande.
ljudima fali socijalizam kad se "živelo" pa beže u kapitalizam.
Sve što se desilo posljedica je monstruozne ideologije,
dakle ako oćete izbacit šešelja , morate izbacit Broza ,kao Kolinda.

nim_opet nim_opet 01:38 07.04.2015

Re: A sve je pocelo mnogo pre...

A ubistvo Dragiše Kašikovića i kčeri mu,Ocokoljića, mamule.


Sramota....stvarno
gabriele gabriele 07:11 07.04.2015

Re: A sve je pocelo mnogo pre...

Sramota....stvarno
dakle tebi su udbina ubojstva prije "slobine hereze" titoizma ono ko normalna . totalitarizam iznenada dolazi krajem osamdesetih, sramota stvarno..
gore od šešelja, je mitologiziranje komunističkih režima , a bit podanik njenog veličanstva
violina violina 09:14 07.04.2015

Re: A sve je pocelo mnogo pre...

morate izbacit Broza ,kao Kolinda.


Ako izbacimo Broza, onda su u Srbiji od pre Turaka pa do danas, živeli samo kmetovi, sluge kapitala, i bogati lopovi, obični nikada normalno, bar za to ima argumenata na milione, najmanje onoliko koliko je bilo običnih radnika u SFRJ.
Kraja Kraja 14:25 07.04.2015

...gabriele, udahni malo...


Đuro Đaković (1886-1929), organizacioni sekretar CK KPJ, ubijen 25. aprila 1929. godine na jugoslovensko-austrijskoj granici
Nikola Hećimović (1900-1929), sekretar Crvene pomoći, ubijen 25. aprila 1929. godine na jugoslovensko-austrijskoj granici
Mijo Oreški (1905-1929), politički sekretar CK SKOJ-a, poginuo u borbi s policijom, u Samoboru, 27. jula 1929. godine
Janko Mišić (1900-1929), organizacioni sekretar CK SKOJ-a, poginuo u borbi s policijom, u Samoboru, 27. jula 1929. godine
Slavko Oreški (1901-1929), vođa tehnike CK SKOJ-a, poginuo u borbi s policijom, u Samoboru, 27. jula 1929. godine
Paja Marganović (1904-1929), sekretar CK SKOJ-a, ubijen 30. jula 1929. godine u Zagrebu
Bracan Bracanović, član CK KPJ i sekretar PK KPJ za Srbiju, ubijen avgusta 1929. godine u Beogradu
Marko Mašanović (1894-1930), član CK KPJ, ubijen aprila 1930. godine u Crnoj Gori
Marijan Braun, član PK KPJ za BiH i sekretar MK KPJ za Sarajevo, ubijen jula 1930. godine u Sarajevu
Pero Popović Aga (1905-1930), organizacioni sekretar CK SKOJ-a, ubijen 14. avgusta 1930. godine u Zagrebu
Josip Kolumbo (1905-1930), politički sekretar CK SKOJ-a, ubijen 14. avgusta 1930. godine u Zagrebu
Rista Samardžić (1895-1930), član Politbiroa CK KPJ, ubijen oktobra 1930. godine u Zagrebu
Zlatko Šnajder (1903-1931), sekreat CK SKOJ-a, ubijen 1931. godine u Zenici
Josip Debeljak (1902-1931), sekretar CK SKOJ-a, ubijen 15. oktobra 1931. godine u Zagrebu
Josip Adamič, član MK KPJ za Zagreb i sekretar PK SKOJ-a za Hrvatsku, ubijen 15. oktobra 1931. godine u Zagrebu
Božo Vidas Vuk (1893-1931), član CK KPJ, ubijen novembra 1931. godine u Zagrebu
Milan Šufflay, hrvatski književnik, albanolog i nacionalistički političar

...ovo je samo wiki, i samo su poznatija imena, koja u tvojoj skoli vertovatno nisu ni bila u programu...
timotije timotije 15:44 07.04.2015

Re: A sve je pocelo mnogo pre...

A sve je pocelo mnogo pre...
.. Nego sto je ubijen Djindjic... 1994-te je mucki ubijena Dada Vujasinovic, sledila su i druga ubistva ( likvidacije ). Evo u sredu je 21. godina, da je bilo dete rodjeno bio bi odrastao covek! Medjutim, ususkani u blagodeti kvazi potrosackog drustva i "imitaciji zivota" ( iz "Zivota kisnih glista", casopis Tiker, 1993: ... "Dok se u ovoj zemlji jos zivelo a ne imitirao zivot..." ) vaskoliki Srbalji su stavili pod tepih ovo ubistvo ( predstavljeno monstruozno kao samoubistvo ), kao i druga ubistva ( Curuvija, Pantic, da pomenem samo par ovih javnost najpozantijih..). I kako se samo lepo zivelo posle, dosle su lepe ruzicaste televizije, silikoni, i napucene usne, i "plejada" razularenih javnih licnosti koje su vedrile i oblacile, i svi su ih pazljivo slusali. Oni su merilo uspeha ( bili i ostali, i sada su...). Ja sam licno zadivljena snagom tog sunovratnog perpetum mobile-a. Nema dna, ili se ne vidi, a odavno se dotaklo. Dno kao iluzija, a bilo bi sjajno da se do njega napokon dodje da se drustvo odupre. Ali i dno je izgleda nedostizno... Tuga.


Našem umu ne dopuštamo daleka sećanja, primoravoma ga da misli sada, juče i sutra. No, vreme je tako kratko kada se pretvori merna jedinica za vreme u jedinicu za dužinu.
Možda ne bi uspeli da zautavimo Tusrku armadu koje je stvorena kao posledica dvovekovnog ratovanja katoličkih ksrtaša protiv muslimana, ali se treba setiti istine, da je nalsilnija srpska vojska bila ona koja je pod vođtsvom vodećeg vojskovođe cara Dušana, Vukašina, odgovornog za junake i konje, ta još da nam do uma dođe, pa da zključimo da ništa nije slučajno, da je put Jedrena da otera Turke krenuo iz, sada već muslimanske, Prištine. Preko Skoplja, Prilepa i Sera gde mu je vladao njegov brat Uglješa. Pa kada je takva vojska pored reke Marice logorovala i slavila svetoj Jovana Zlatoustog, najela se i napila, što su pet puta manjebrojni Turci to čekali, napali ih pobili ili zarobili, a najviše u Maricu se sami podavili. To je ono što nas je doteralo da i sada kukamo kako na ovom blogu, a što Crkva to nikada nije dozvolila da se napiše. Lagala je, čime je potvdila kao posledicu, da su "u laži kratke noge". I još uvek nam nisu porasle, što potrđuje i sadržina bloga.
Kada se stavi da sto godina bude hiljadu metara pređenog puta, ispada od Maričke bitke prešli smo samo nešto više od šest kilomatara. Mnogo je kratak taj put, ta još pod tuđom a primtivmom vlašću više od četiri kilometara pređenog puta.
gabriele gabriele 22:24 07.04.2015

Re: ...gabriele, udahni malo...

VEROVATNO TI JE PROMAKLO DA SE RADI O TERORISTIČKOJ ORGANIZCIJI
ok
ovaj argument ću prihvait kad borbu za ideje druga staljina proglasite društveno prihvatljivim. i holandska policija bi pucala u ISILOVCA bombaša koji jedino priznaje sud svog muftije ...
ali ti si pogodio ono što sam i rekao
živeo okrobar, avnoj tito i staljin iz blaženosti zaštite njenog veličanstva
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:21 08.04.2015

Re: ...gabriele, udahni malo...

Kraja

Đuro Đaković (1886-1929), organizacioni sekretar CK KPJ, ubijen 25. aprila 1929. godine na jugoslovensko-austrijskoj granici
Nikola Hećimović (1900-1929), sekretar Crvene pomoći, ubijen 25. aprila 1929. godine na jugoslovensko-austrijskoj granici
Mijo Oreški (1905-1929), politički sekretar CK SKOJ-a, poginuo u borbi s policijom, u Samoboru, 27. jula 1929. godine
Janko Mišić (1900-1929), organizacioni sekretar CK SKOJ-a, poginuo u borbi s policijom, u Samoboru, 27. jula 1929. godine
Slavko Oreški (1901-1929), vođa tehnike CK SKOJ-a, poginuo u borbi s policijom, u Samoboru, 27. jula 1929. godine
Paja Marganović (1904-1929), sekretar CK SKOJ-a, ubijen 30. jula 1929. godine u Zagrebu
Bracan Bracanović, član CK KPJ i sekretar PK KPJ za Srbiju, ubijen avgusta 1929. godine u Beogradu
Marko Mašanović (1894-1930), član CK KPJ, ubijen aprila 1930. godine u Crnoj Gori
Marijan Braun, član PK KPJ za BiH i sekretar MK KPJ za Sarajevo, ubijen jula 1930. godine u Sarajevu
Pero Popović Aga (1905-1930), organizacioni sekretar CK SKOJ-a, ubijen 14. avgusta 1930. godine u Zagrebu
Josip Kolumbo (1905-1930), politički sekretar CK SKOJ-a, ubijen 14. avgusta 1930. godine u Zagrebu
Rista Samardžić (1895-1930), član Politbiroa CK KPJ, ubijen oktobra 1930. godine u Zagrebu
Zlatko Šnajder (1903-1931), sekreat CK SKOJ-a, ubijen 1931. godine u Zenici
Josip Debeljak (1902-1931), sekretar CK SKOJ-a, ubijen 15. oktobra 1931. godine u Zagrebu
Josip Adamič, član MK KPJ za Zagreb i sekretar PK SKOJ-a za Hrvatsku, ubijen 15. oktobra 1931. godine u Zagrebu
Božo Vidas Vuk (1893-1931), član CK KPJ, ubijen novembra 1931. godine u Zagrebu
Milan Šufflay, hrvatski književnik, albanolog i nacionalistički političar

...ovo je samo wiki, i samo su poznatija imena, koja u tvojoj skoli vertovatno nisu ni bila u programu...


Милорад Драшковић (10. април 1873, Полом, Кнежевина Србија — 21. јул 1921. Делнице, Краљевина СХС) је био министар у Краљевини Србији и у Краљевини СХС и политичар Демократске странке.
hajkula1 hajkula1 08:22 08.04.2015

Re: ...gabriele, udahni malo...

Kraja

Đuro Đaković (1886-1929), organizacioni sekretar CK KPJ, ubijen 25. aprila 1929. godine na jugoslovensko-austrijskoj granici
Nikola Hećimović (1900-1929), sekretar Crvene pomoći, ubijen 25. aprila 1929. godine na jugoslovensko-austrijskoj granici
Mijo Oreški (1905-1929), politički sekretar CK SKOJ-a, poginuo u borbi s policijom, u Samoboru, 27. jula 1929. godine
Janko Mišić (1900-1929), organizacioni sekretar CK SKOJ-a, poginuo u borbi s policijom, u Samoboru, 27. jula 1929. godine
Slavko Oreški (1901-1929), vođa tehnike CK SKOJ-a, poginuo u borbi s policijom, u Samoboru, 27. jula 1929. godine
Paja Marganović (1904-1929), sekretar CK SKOJ-a, ubijen 30. jula 1929. godine u Zagrebu
Bracan Bracanović, član CK KPJ i sekretar PK KPJ za Srbiju, ubijen avgusta 1929. godine u Beogradu
Marko Mašanović (1894-1930), član CK KPJ, ubijen aprila 1930. godine u Crnoj Gori
Marijan Braun, član PK KPJ za BiH i sekretar MK KPJ za Sarajevo, ubijen jula 1930. godine u Sarajevu
Pero Popović Aga (1905-1930), organizacioni sekretar CK SKOJ-a, ubijen 14. avgusta 1930. godine u Zagrebu
Josip Kolumbo (1905-1930), politički sekretar CK SKOJ-a, ubijen 14. avgusta 1930. godine u Zagrebu
Rista Samardžić (1895-1930), član Politbiroa CK KPJ, ubijen oktobra 1930. godine u Zagrebu
Zlatko Šnajder (1903-1931), sekreat CK SKOJ-a, ubijen 1931. godine u Zenici
Josip Debeljak (1902-1931), sekretar CK SKOJ-a, ubijen 15. oktobra 1931. godine u Zagrebu
Josip Adamič, član MK KPJ za Zagreb i sekretar PK SKOJ-a za Hrvatsku, ubijen 15. oktobra 1931. godine u Zagrebu
Božo Vidas Vuk (1893-1931), član CK KPJ, ubijen novembra 1931. godine u Zagrebu
Milan Šufflay, hrvatski književnik, albanolog i nacionalistički političar

...ovo je samo wiki, i samo su poznatija imena, koja u tvojoj skoli vertovatno nisu ni bila u programu...



Teroristička organizacija.
Zar nije?

deset_slukom deset_slukom 10:09 08.04.2015

Re: ...gabriele, udahni malo...

gabriele
VEROVATNO TI JE PROMAKLO DA SE RADI O TERORISTIČKOJ ORGANIZCIJI


Kakva država, takva organizacija.

Wikipedia
Obznana je naziv za dekret kojim je vlada Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca 30. prosinca 1920. godine zabranila rad Komunističke partije Jugoslavije i prokomunističkih sindikata, te suspendovala razna radnička i ustavna prava.
outcast outcast 01:38 12.04.2015

Re: A sve je pocelo mnogo pre...

Nebojša Milenković
Ja sam licno zadivljena snagom tog sunovratnog perpetum mobile-a. Nema dna, ili se ne vidi, a odavno se dotaklo. Dno kao iluzija, a bilo bi sjajno da se do njega napokon dodje da se drustvo odupre. Ali i dno je izgleda nedostizno... Tuga.Dno je neproverena glasina!



https://www.youtube.com/watch?v=sT7k0YGOCUU
nim_opet nim_opet 21:42 06.04.2015

Istina

Ovo jeste dijagnoza, i to dijagnoza neodgovornosti. I onoga sto i dalje cujem, posle svega - mi nemamo nista sa tim, politicari, hohstapleri, kriminalci. Vecina gradjana Srbije je glasala za sadasnju kao i za sve prethodne vlade od 1999te. I ima odgovornost. Itekako.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:45 06.04.2015

Re: Istina

Ovo jeste dijagnoza, i to dijagnoza neodgovornosti. I onoga sto i dalje cujem, posle svega - mi nemamo nista sa tim, politicari, hohstapleri, kriminalci. Vecina gradjana Srbije je glasala za sadasnju kao i za sve prethodne vlade od 1999te. I ima odgovornost. Itekako.

Upravo tako. Ili, da parafraziram Jaspersa: Smisao političke odgovornosti je u tome da ona nikome ne dopušta uzmak. U današnjem društvu politički deluje svako - bilo da nešto čini, bilo da ne čini. Ljudi su uvek odgovorni za način na koji se nad njima vlada.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:38 07.04.2015

Re: Istina

Ljudi su uvek odgovorni za način na koji se nad njima vlada.


ala mračite, Dosmanlije... kako smo odgovorni? evo Novi Sad, izabereš žutoplavu koaliciju, oni se otimaju oko direktorskih mesta; ne javiš im se na izborima, dobiju crvenocrni, pa se i oni isto otimaju? bilo bi mesta pozivati nas na odgovornost da živimo u demokratiji, da su slobodni mediji, da mi možemo stalno da vršimo pritisak kada vas izabaremo... ovako, mi vas izaberemo, vi se ponašate kao sekta u periodu kada vladate. građanstvo služi političarima samo kao smesa za ispiranje usta. tako da je ipak odgovornost veća na političarima hohštaplerima.

ps. Nebojša, ovo nije Tebi lično upućeno, reče da si napustio partijašenje.
hajkula1 hajkula1 10:38 07.04.2015

Re: Istina

nim_opet
Ovo jeste dijagnoza, i to dijagnoza neodgovornosti. I onoga sto i dalje cujem, posle svega - mi nemamo nista sa tim, politicari, hohstapleri, kriminalci. Vecina gradjana Srbije je glasala za sadasnju kao i za sve prethodne vlade od 1999te. I ima odgovornost. Itekako.



Pa i nije.

Računali smo koliko je njih glasalo za ove, koji je procenat. Izašlo je oko pola biračkog tela...
timotije timotije 14:58 07.04.2015

Re: Istina

Re: Istina
Ovo jeste dijagnoza, i to dijagnoza neodgovornosti. I onoga sto i dalje cujem, posle svega - mi nemamo nista sa tim, politicari, hohstapleri, kriminalci. Vecina gradjana Srbije je glasala za sadasnju kao i za sve prethodne vlade od 1999te. I ima odgovornost. Itekako.

Upravo tako. Ili, da parafraziram Jaspersa: Smisao političke odgovornosti je u tome da ona nikome ne dopušta uzmak. U današnjem društvu politički deluje svako - bilo da nešto čini, bilo da ne čini. Ljudi su uvek odgovorni za način na koji se nad njima vlada.


Ako nije moguće da menjamo narod, ako nemamo leka, čemu onda dijagnoza?! Narikače imaju ulogu da sa što više vike isprate pokojnika. No baš zato, ostali prisutni treba da razmišljaju za život.
Potpuno se poništava dijagnoza koja je poziv na revoluciju sa komnetarima koji blate revolcuionare koju su dali život za promene.Zar oni i to ne znaju da je ideja komunizma, bože pravde i blasgostanja za sve, ideja Svetih Jovana i Isusa, kao i svih Hričćana pre nego se Crkva udružila sa vladarom Konstantinom, a danas sa vadarima država i sveta. Ko to treba da brani moral ako ne Crkva, a ona to ne čini od kada je pod zaštitom vlasti. Zato se podižu crkve i krstovi na sve strane. Ili smo zaboravili definiciju države koju je dao Platon, a i danas u ničemu nije izmenjena?! Ostali su da kukaju samo oni koji iz nekoga razloga nisu mogli da napuste ovu sredinu u fazi raspadanja, a to uvek znači i novog stvaranja. Ako je ovaj teskt poziv na angožavanje, onda ima vrednost. No, oni koji pokušavaju da se održe na noge ne stižu da čitaju ovakve sadržaje. Oni se bore. Ne protiv ala, već za opstanak.
larisa_bg larisa_bg 15:44 07.04.2015

Re: Istina

nim_opet
Ovo jeste dijagnoza, i to dijagnoza neodgovornosti. I onoga sto i dalje cujem, posle svega - mi nemamo nista sa tim, politicari, hohstapleri, kriminalci. Vecina gradjana Srbije je glasala za sadasnju kao i za sve prethodne vlade od 1999te. I ima odgovornost. Itekako.


Već mi je muka da ovo objašnjavam i crtam u brojkama. NIJE VEĆINA, aman zaman džanum mori, ukapiraj! Već sam crtala na nekoliko blogova, pisala brojke i procente, obajašnjavala razliku između većinskog i proporcionalnog sistema, prebrojavala i objasnila da ni u ovom slučaju nije glasala većina - ni približno. Neću više da objašnjavam, ko to još nije shvatio, očio i ne želi da shvati.

EDIT:

U stvari, evo, tražila sam u starim blogovima i našla, vidim da sam se i prošli put sa tobom, i tvojim CAPS LOCK slovima objašnjavala na istu temu, pa dokle god ti budeš pisao da je VEĆINA GRAĐANA bla bla bla, ja ću tebi copy/paste ovaj svoj post:

Ta većina o kojoj ti pričaš, zapravo i nije većina, već je za SNS od ukupnog glasačkog tela glasalo jedva četvrtina. Od ljudi koji su izašli na glasanje, za njih je glasalo (ako se dobro sećam) 38 ili 39%.

Pa i Milošević na prvim izborima, kad je bio većinski sistem, dobio je samo 48% od onih koji su izašli, a posle je napravio u Parlamentu 80% poslanika zahvaljujući većinskom sistemu. I posle su godinama govorili da imaju dvotrećinsku većinu onih koji ih podržavaju i tako to...

I zato, ne bih ja baš preterivala s tim velikim slovima olako. Za ovo što MI živimo glasala je ČETVRTINA glasačkog tela. To nikako ne može biti većina građana Srbije.
larisa_bg larisa_bg 16:02 07.04.2015

Re: Istina

hajkula1
nim_opet
Ovo jeste dijagnoza, i to dijagnoza neodgovornosti. I onoga sto i dalje cujem, posle svega - mi nemamo nista sa tim, politicari, hohstapleri, kriminalci. Vecina gradjana Srbije je glasala za sadasnju kao i za sve prethodne vlade od 1999te. I ima odgovornost. Itekako.



Pa i nije.

Računali smo koliko je njih glasalo za ove, koji je procenat. Izašlo je oko pola biračkog tela...


Nije Hajkulo čak ni polovina nego samo četvrtina, evo objasnila sam kako i zašto OVDE
larisa_bg larisa_bg 16:03 07.04.2015

Re: Istina

Nebojša Milenković
Ljudi su uvek odgovorni za način na koji se nad njima vlada.


ja se trenutno jedino osećam odgovornom (a pomalo bogme i sumanutom) što i dalje čitam ovaj blog
urbana_gerila urbana_gerila 16:48 07.04.2015

Re: Istina

larisa_bg
glasala je ČETVRTINA glasačkog tela. To nikako ne može biti većina građana Srbije.


čerice, kada u ovolicnoj zemlji za nekoga glasa četvrtina biračkog tela, što realno znači da ga podržava, bar, trećina - to je razlog da se smrzneš od straha, čak i kada su bolji od ovih.
blogovatelj blogovatelj 18:39 07.04.2015

Re: Istina

Već mi je muka da ovo objašnjavam i crtam u brojkama. NIJE VEĆINA, aman zaman


Jeste, aman zaman. Oni koji nisu izašli, njih je glupo da računaš, jer njih rezultati izbora ne tangiraju, sve jedno im je ko dobija.
I zar misliš da je malo kada te glasa četvrt države? I kad dodaš tome one koji su glasali za Dačića, bude tu sveta ihahaj.
Znam, ne dopada ti se vlast, ali moraćeš da je trpiš do sledećih izbora. Dobro došla u demokratiju.
larisa_bg larisa_bg 19:06 07.04.2015

Re: Istina

urbana_gerila

čerice, kada u ovolicnoj zemlji za nekoga glasa četvrtina biračkog tela, što realno znači da ga podržava, bar, trećina - to je razlog da se smrzneš od straha, čak i kada su bolji od ovih.

blogovatelj

I zar misliš da je malo kada te glasa četvrt države?


Slobodno možete da relativizujete i da smatrate da trećina - za vas - znači je suis Vučko, ali ja bih samo molila da se brojke kao takve ne relativizuju. Za Vučića nije glasala većina građana Srbije. To je činjenica koja je lako dokaziva, proverljiva itd.
A da li je za mene lično i ta treća neshvatljivo velika? Naravno da jeste, ali to je sasvim druga tema. Za mene je previše i ovaj jedan koji baca pikavce kroz prozor u zgradi od hiljadu ljudi, ali ni tu ne mogu ništa.
milisav68 milisav68 19:41 07.04.2015

Re: Istina

larisa_bg
Slobodno možete da relativizujete i da smatrate da trećina - za vas - znači je suis Vučko,

Ma nedajseprovocirat.

urbana_gerila urbana_gerila 21:07 07.04.2015

Re: Istina

larisa_bg
urbana_gerila

čerice, kada u ovolicnoj zemlji za nekoga glasa četvrtina biračkog tela, što realno znači da ga podržava, bar, trećina - to je razlog da se smrzneš od straha, čak i kada su bolji od ovih.

blogovatelj

I zar misliš da je malo kada te glasa četvrt države?


Slobodno možete da relativizujete i da smatrate da trećina - za vas - znači je suis Vučko, ali ja bih samo molila da se brojke kao takve ne relativizuju. Za Vučića nije glasala većina građana Srbije. To je činjenica koja je lako dokaziva, proverljiva itd.
A da li je za mene lično i ta treća neshvatljivo velika? Naravno da jeste, ali to je sasvim druga tema. Za mene je previše i ovaj jedan koji baca pikavce kroz prozor u zgradi od hiljadu ljudi, ali ni tu ne mogu ništa.


moram priznati da nemam pojma šta si mi nakačila kao relativizaciju.
blogovatelj blogovatelj 23:28 07.04.2015

Re: Istina

Za Vučića nije glasala većina građana Srbije


Za Vučića je glasala većina građana Srbije izaslih na izbore!
Aj' sad da te vidim
larisa_bg larisa_bg 23:38 07.04.2015

Re: Istina

urbana_gerila

moram priznati da nemam pojma šta si mi nakačila kao relativizaciju.


Pa evo ovo što si napisao:
urbana_gerila

čerice, kada u ovolicnoj zemlji za nekoga glasa četvrtina biračkog tela, što realno znači da ga podržava, bar, trećina - to je razlog da se smrzneš od straha, čak i kada su bolji od ovih.


Na osnovu čega imaš ovakvu računicu?
Možda je sasvim drugačije, možda je i ta četvrtina samo delimično glasala iz iskrenih ubeđenja, a u nekom procentu iz straha, neznanja, neke vrste ucene ili naprosto iz inercije? Možda je ta četvrtina zapravo realno petina, a ne trećina? To su naravno sve spekulacije, ne znam nijedno ispitivanje javnog mnenja da nije bilo kupljeno od nekoga da dokaže ovo ili ono. I zato se treba osloniti na brojke, a brojke kažu - četvrtina glasačkog tela.
Relativizuješ i time što kažeš "u ovolicnoj zemlji". U maloj zemlji mala je i četvrtina. Četvrtina glasačkog tela u Srbiji je manje zastrašujuća činjenica od četvrtine glasačkog tela u Kini, na primer. Četvrtina je četvrtina. Nego, vadi te ovo "čerice", slaba sam na ta tepanja i tako to... I smiri se tamo, vidiš da sam danas spremna da se fajtam ko god me pogleda popreko.
urbana_gerila urbana_gerila 00:55 08.04.2015

Re: Istina

larisa_bg


a, bre, slatkice, što odmah ne kažeš da daješ prednost cifri glede tehnike?
ja sam pokušao da kažem kako je i ta četvrtina kojom si baratala zastrašujuća uz notornu tehniku vladanja.

no, ako se ložiš samo na brojke, evE - sns je na poslednjim izborima osvojio preko 48% glasova izašlih, ili oko 39% od ukupnog broja birača.

nadam se da u znak izvinjenja za ovaj ničim izazvani napad na ja počinješ da razvlačiš kore za gibanicu a da te oklagija ne asocira na fajt.
larisa_bg larisa_bg 01:01 08.04.2015

Re: Istina

urbana_gerila

a, bre, slatkice, što odmah ne kažeš da daješ prednost cifri glede tehnike?


napokon si shvatio
uopšte mi se ne obraćaj ako ne raspolažeš korektnim ciframa, to je poanta





ja ću brinem za tehniku
urbana_gerila urbana_gerila 01:32 08.04.2015

Re: Istina

larisa_bg
urbana_gerila

a, bre, slatkice, što odmah ne kažeš da daješ prednost cifri glede tehnike?


napokon si shvatio
uopšte mi se ne obraćaj ako ne raspolažeš korektnim ciframa, to je poanta





ja ću brinem za tehniku



ma, lako ćemo i za cifre i za tehniku, nego - šta će biti s gibanicom?
larisa_bg larisa_bg 01:37 08.04.2015

Re: Istina

urbana_gerila

ma, lako ćemo i za cifre i za tehniku, nego - šta će biti s gibanicom?


jesi ti bre urbana gerila ili četnik, šta si navalio s tom gibanicom?
urbana_gerila urbana_gerila 01:40 08.04.2015

Re: Istina

larisa_bg
urbana_gerila

ma, lako ćemo i za cifre i za tehniku, nego - šta će biti s gibanicom?


jesi ti bre urbana gerila ili četnik, šta si navalio s tom gibanicom?


otkriću ti tajnu, put do muškog srca i svega ostalog vodi preko stomaka.
larisa_bg larisa_bg 01:43 08.04.2015

Re: Istina

urbana_gerila

otkriću ti tajnu, put do muškog srca i svega ostalog vodi preko stomaka.


da znaš da sam i ja primetila da taj put vodi tu negde, otprilike

odoh da spavam, nadam se da ćeš to podneti muški i ponosito
urbana_gerila urbana_gerila 01:44 08.04.2015

Re: Istina

larisa_bg
urbana_gerila

otkriću ti tajnu, put do muškog srca i svega ostalog vodi preko stomaka.


da znaš da sam i ja primetila da taj put vodi tu negde, otprilike

odoh da spavam, nadam se da ćeš to podneti muški i ponosito


drugačije ne umem.
lepo sanjaj.
blogovatelj blogovatelj 03:29 08.04.2015

Re: Istina

jesi ti bre urbana gerila


Ubrana gorila, ja sam cuo da ga tako zovu.
milisav68 milisav68 06:21 08.04.2015

Re: Istina

blogovatelj
Za Vučića nije glasala većina građana Srbije


Za Vučića je glasala većina građana Srbije izaslih na izbore!
Aj' sad da te vidim

Ma nije većina, nego najviše.

Da bi nešto bilo većina, mora da pređe 50%, a za Vučića je glasalo 48% (i ne samo za njega, već i za Tomu).

Zamisli da su na izborima pored SNS bile još samo SPS i DS, i da oni zajedno dobiju 51%, i da formiraju vladu (pošto je SNS dobio 48% od izašlih).

Druga je stvar što zbog izbornih zakona, cenzusa, došlo do prelivanja glasova, pa SNS ima nadpolovičnu većinu u skupštini.
hajkula1 hajkula1 08:31 08.04.2015

Re: Istina

larisa_bg
hajkula1
nim_opet
Ovo jeste dijagnoza, i to dijagnoza neodgovornosti. I onoga sto i dalje cujem, posle svega - mi nemamo nista sa tim, politicari, hohstapleri, kriminalci. Vecina gradjana Srbije je glasala za sadasnju kao i za sve prethodne vlade od 1999te. I ima odgovornost. Itekako.



Pa i nije.

Računali smo koliko je njih glasalo za ove, koji je procenat. Izašlo je oko pola biračkog tela...


Nije Hajkulo čak ni polovina nego samo četvrtina, evo objasnila sam kako i zašto OVDE



Nisi me razumela, na izbore je izašla polovina biračkog tela (a od te polovine manje od pola je glasalo za SNS, znači nešto oko četvrtine biračkog tela). Mrzelo me da kuckam, samo sam htela da podsetim blogozajednicu pošto smo onoliko puta računali, linkovali... da mi je dosadilo. Kao da neki drže mozak na dubokom zamrzavanju...


hajkula1 hajkula1 09:29 08.04.2015

Re: Istina

Srđan Fuchs
Ljudi su uvek odgovorni za način na koji se nad njima vlada.


ala mračite, Dosmanlije... kako smo odgovorni? evo Novi Sad, izabereš žutoplavu koaliciju, oni se otimaju oko direktorskih mesta; ne javiš im se na izborima, dobiju crvenocrni, pa se i oni isto otimaju? bilo bi mesta pozivati nas na odgovornost da živimo u demokratiji, da su slobodni mediji, da mi možemo stalno da vršimo pritisak kada vas izabaremo... ovako, mi vas izaberemo, vi se ponašate kao sekta u periodu kada vladate. građanstvo služi političarima samo kao smesa za ispiranje usta. tako da je ipak odgovornost veća na političarima hohštaplerima.

ps. Nebojša, ovo nije Tebi lično upućeno, reče da si napustio partijašenje.



Pa on mi-mi-mika (a što izvlači iz konteksta)

urbana_gerila urbana_gerila 10:23 08.04.2015

Re: Istina

hajkula1
larisa_bg
hajkula1
nim_opet
Ovo jeste dijagnoza, i to dijagnoza neodgovornosti. I onoga sto i dalje cujem, posle svega - mi nemamo nista sa tim, politicari, hohstapleri, kriminalci. Vecina gradjana Srbije je glasala za sadasnju kao i za sve prethodne vlade od 1999te. I ima odgovornost. Itekako.



Pa i nije.

Računali smo koliko je njih glasalo za ove, koji je procenat. Izašlo je oko pola biračkog tela...


Nije Hajkulo čak ni polovina nego samo četvrtina, evo objasnila sam kako i zašto OVDE



Nisi me razumela, na izbore je izašla polovina biračkog tela (a od te polovine manje od pola je glasalo za SNS, znači nešto oko četvrtine biračkog tela). Mrzelo me da kuckam, samo sam htela da podsetim blogozajednicu pošto smo onoliko puta računali, linkovali... da mi je dosadilo. Kao da neki drže mozak na dubokom zamrzavanju...





tetka, kada bi sama malo provirila iz tog zamrzivača možda bi i dočula da je sns na poslednjim izborima osvojio oko 39% od ukupnog broja glasova.
cijenim da bi se, ako je već račun za treći osnovne prekomplikovan za tebe, pojavila neka dobra i uporna duša kojoj bi uspelo da ti objasni kako je tih 39, ipak, malkice više od tvojih 25...
urbana_gerila urbana_gerila 10:40 08.04.2015

Re: Istina

blogovatelj
jesi ti bre urbana gerila

Ubrana gorila, ja sam cuo da ga tako zovu.


uporno dokazuješ kako nema tog nivoa gluposti koji ne možeš dostići - nekome ko, već, veruje da ti u toj disciplini nemaš limit.
hajkula1 hajkula1 13:18 08.04.2015

Re: Istina

urbana_gerila
hajkula1
larisa_bg
hajkula1
nim_opet
Ovo jeste dijagnoza, i to dijagnoza neodgovornosti. I onoga sto i dalje cujem, posle svega - mi nemamo nista sa tim, politicari, hohstapleri, kriminalci. Vecina gradjana Srbije je glasala za sadasnju kao i za sve prethodne vlade od 1999te. I ima odgovornost. Itekako.



Pa i nije.

Računali smo koliko je njih glasalo za ove, koji je procenat. Izašlo je oko pola biračkog tela...


Nije Hajkulo čak ni polovina nego samo četvrtina, evo objasnila sam kako i zašto OVDE



Nisi me razumela, na izbore je izašla polovina biračkog tela (a od te polovine manje od pola je glasalo za SNS, znači nešto oko četvrtine biračkog tela). Mrzelo me da kuckam, samo sam htela da podsetim blogozajednicu pošto smo onoliko puta računali, linkovali... da mi je dosadilo. Kao da neki drže mozak na dubokom zamrzavanju...





tetka, kada bi sama malo provirila iz tog zamrzivača možda bi i dočula da je sns na poslednjim izborima osvojio oko 39% od ukupnog broja glasova.
cijenim da bi se, ako je već račun za treći osnovne prekomplikovan za tebe, pojavila neka dobra i uporna duša kojoj bi uspelo da ti objasni kako je tih 39, ipak, malkice više od tvojih 25...






6,765,998.00 - broj upisanih na birački spisak - UKUPAN broj birača, ali nisu svi iskoristili pravo, pa je

3,592,375.00 - broj izašlih na izbore

1,736,920.00 - broj glasova za SNS, što je

25,67% OD UKUPNOG biračkog tela,odnosno

48,35% glasova izašlih birača




Da malo obnoviš račun?

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=623046
urbana_gerila urbana_gerila 14:08 08.04.2015

Re: Istina

hajkula1
urbana_gerila
hajkula1
larisa_bg
hajkula1
nim_opet
Ovo jeste dijagnoza, i to dijagnoza neodgovornosti. I onoga sto i dalje cujem, posle svega - mi nemamo nista sa tim, politicari, hohstapleri, kriminalci. Vecina gradjana Srbije je glasala za sadasnju kao i za sve prethodne vlade od 1999te. I ima odgovornost. Itekako.



Pa i nije.

Računali smo koliko je njih glasalo za ove, koji je procenat. Izašlo je oko pola biračkog tela...


Nije Hajkulo čak ni polovina nego samo četvrtina, evo objasnila sam kako i zašto OVDE



Nisi me razumela, na izbore je izašla polovina biračkog tela (a od te polovine manje od pola je glasalo za SNS, znači nešto oko četvrtine biračkog tela). Mrzelo me da kuckam, samo sam htela da podsetim blogozajednicu pošto smo onoliko puta računali, linkovali... da mi je dosadilo. Kao da neki drže mozak na dubokom zamrzavanju...





tetka, kada bi sama malo provirila iz tog zamrzivača možda bi i dočula da je sns na poslednjim izborima osvojio oko 39% od ukupnog broja glasova.
cijenim da bi se, ako je već račun za treći osnovne prekomplikovan za tebe, pojavila neka dobra i uporna duša kojoj bi uspelo da ti objasni kako je tih 39, ipak, malkice više od tvojih 25...






6,765,998.00 - broj upisanih na birački spisak - UKUPAN broj birača, ali nisu svi iskoristili pravo, pa je

3,592,375.00 - broj izašlih na izbore

1,736,920.00 - broj glasova za SNS, što je

25,67% OD UKUPNOG biračkog tela,odnosno

48,35% glasova izašlih birača




Da malo obnoviš račun?

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=623046


neka, neka... brajovićevski rečeno - tetka, samo te provociram da vidim pratiš li fabulu radnje.
hajkula1 hajkula1 17:21 08.04.2015

Re: Istina

urbana_gerila
hajkula1
urbana_gerila
hajkula1
larisa_bg
hajkula1
nim_opet
Ovo jeste dijagnoza, i to dijagnoza neodgovornosti. I onoga sto i dalje cujem, posle svega - mi nemamo nista sa tim, politicari, hohstapleri, kriminalci. Vecina gradjana Srbije je glasala za sadasnju kao i za sve prethodne vlade od 1999te. I ima odgovornost. Itekako.



Pa i nije.

Računali smo koliko je njih glasalo za ove, koji je procenat. Izašlo je oko pola biračkog tela...


Nije Hajkulo čak ni polovina nego samo četvrtina, evo objasnila sam kako i zašto OVDE



Nisi me razumela, na izbore je izašla polovina biračkog tela (a od te polovine manje od pola je glasalo za SNS, znači nešto oko četvrtine biračkog tela). Mrzelo me da kuckam, samo sam htela da podsetim blogozajednicu pošto smo onoliko puta računali, linkovali... da mi je dosadilo. Kao da neki drže mozak na dubokom zamrzavanju...





tetka, kada bi sama malo provirila iz tog zamrzivača možda bi i dočula da je sns na poslednjim izborima osvojio oko 39% od ukupnog broja glasova.
cijenim da bi se, ako je već račun za treći osnovne prekomplikovan za tebe, pojavila neka dobra i uporna duša kojoj bi uspelo da ti objasni kako je tih 39, ipak, malkice više od tvojih 25...






6,765,998.00 - broj upisanih na birački spisak - UKUPAN broj birača, ali nisu svi iskoristili pravo, pa je

3,592,375.00 - broj izašlih na izbore

1,736,920.00 - broj glasova za SNS, što je

25,67% OD UKUPNOG biračkog tela,odnosno

48,35% glasova izašlih birača




Da malo obnoviš račun?

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=623046


neka, neka... brajovićevski rečeno - tetka, samo te provociram da vidim pratiš li fabulu radnje.




Mogao si da se pokažeš, pa da priznaš da si pogrešio a ne ovako jevtino da se vadiš.
Htedoh da kažem, nemoj ni da viriš u zamrzivač. Ni klimu da uključuješ. Ni sladoled da jedeš. Ni hladno pivo.


urbana_gerila urbana_gerila 20:33 08.04.2015

Re: Istina

hajkula1
urbana_gerila
hajkula1
urbana_gerila
hajkula1
larisa_bg
hajkula1
nim_opet
Ovo jeste dijagnoza, i to dijagnoza neodgovornosti. I onoga sto i dalje cujem, posle svega - mi nemamo nista sa tim, politicari, hohstapleri, kriminalci. Vecina gradjana Srbije je glasala za sadasnju kao i za sve prethodne vlade od 1999te. I ima odgovornost. Itekako.



Pa i nije.

Računali smo koliko je njih glasalo za ove, koji je procenat. Izašlo je oko pola biračkog tela...


Nije Hajkulo čak ni polovina nego samo četvrtina, evo objasnila sam kako i zašto OVDE



Nisi me razumela, na izbore je izašla polovina biračkog tela (a od te polovine manje od pola je glasalo za SNS, znači nešto oko četvrtine biračkog tela). Mrzelo me da kuckam, samo sam htela da podsetim blogozajednicu pošto smo onoliko puta računali, linkovali... da mi je dosadilo. Kao da neki drže mozak na dubokom zamrzavanju...





tetka, kada bi sama malo provirila iz tog zamrzivača možda bi i dočula da je sns na poslednjim izborima osvojio oko 39% od ukupnog broja glasova.
cijenim da bi se, ako je već račun za treći osnovne prekomplikovan za tebe, pojavila neka dobra i uporna duša kojoj bi uspelo da ti objasni kako je tih 39, ipak, malkice više od tvojih 25...






6,765,998.00 - broj upisanih na birački spisak - UKUPAN broj birača, ali nisu svi iskoristili pravo, pa je

3,592,375.00 - broj izašlih na izbore

1,736,920.00 - broj glasova za SNS, što je

25,67% OD UKUPNOG biračkog tela,odnosno

48,35% glasova izašlih birača




Da malo obnoviš račun?

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=623046


neka, neka... brajovićevski rečeno - tetka, samo te provociram da vidim pratiš li fabulu radnje.




Mogao si da se pokažeš, pa da priznaš da si pogrešio a ne ovako jevtino da se vadiš.
Htedoh da kažem, nemoj ni da viriš u zamrzivač. Ni klimu da uključuješ. Ni sladoled da jedeš. Ni hladno pivo.




tetka, bre, ja uvek priznam kada pogrešim, mislio sam da je to jasno posle onog brajovićevskog vađenja, a turio sam i smajliTa koji crveni za svaki slučaj, no, evo - u pravu si, pogrešio sam.
(smem li, makar, pivo sad?)
hajkula1 hajkula1 22:58 08.04.2015

Re: Istina


urbana_gerila

neka, neka... brajovićevski rečeno - tetka, samo te provociram da vidim pratiš li fabulu radnje.





hajkula1
Mogao si da se pokažeš, pa da priznaš da si pogrešio a ne ovako jevtino da se vadiš.
Htedoh da kažem, nemoj ni da viriš u zamrzivač. Ni klimu da uključuješ. Ni sladoled da jedeš. Ni hladno pivo.




urbana_gerila
tetka, bre, ja uvek priznam kada pogrešim, mislio sam da je to jasno posle onog brajovićevskog vađenja, a turio sam i smajliTa koji crveni za svaki slučaj, no, evo - u pravu si, pogrešio sam.
(smem li, makar, pivo sad?)




Pošto sam dobila nedvosmisleno priznanje, radi šta hoćeš
larisa_bg larisa_bg 23:26 08.04.2015

Re: Istina

urbana_gerila

tetka, kada bi sama malo provirila iz tog zamrzivača ...


Slabo znam Hajkulu, tebe jedva malo bolje, nemam pojma ko je na kakvim političkim pozicijama. I ne zauzimam strane u tom smislu. Ali mislim da nije lepo ovako se obraćati nekoj ženi. Ako imaš nešto da joj kažeš, koristi argumente, a ne niske udarce. Nije ni drugarski ni džentlmenski. Žene su osetljive na godine, a ko nije uostalom? Ali ženama se godine spočitavaju kao da su im one neka zaslužena kazna. Nešto se ne sećam da je recimo Mikelea neko zezao za godine. Ili bilo koga od muških, sredovečnih. A tek ovo za zamrzivač... Znaš kad ću onu gibu da ti napravim? Nema šanse.
nim_opet nim_opet 23:31 08.04.2015

Re: Istina

U stvari, evo, tražila sam u starim blogovima i našla, vidim da sam se i prošli put sa tobom, i tvojim CAPS LOCK slovima objašnjavala na istu temu,


Ja pisao CAPS LOCK slovima?
urbana_gerila urbana_gerila 23:44 08.04.2015

Re: Istina

larisa_bg
urbana_gerila

tetka, kada bi sama malo provirila iz tog zamrzivača ...


Slabo znam Hajkulu, tebe jedva malo bolje, nemam pojma ko je na kakvim političkim pozicijama. I ne zauzimam strane u tom smislu. Ali mislim da nije lepo ovako se obraćati nekoj ženi. Ako imaš nešto da joj kažeš, koristi argumente, a ne niske udarce. Nije ni drugarski ni džentlmenski. Žene su osetljive na godine, a ko nije uostalom? Ali ženama se godine spočitavaju kao da su im one neka zaslužena kazna. Nešto se ne sećam da je recimo Mikelea neko zezao za godine. Ili bilo koga od muških, sredovečnih. A tek ovo za zamrzivač... Znaš kad ću onu gibu da ti napravim? Nema šanse.


neće mi biti teško da ponovim pokoznakojiput, hajkulu ne oslovljavam sa tetka ni zbog godina ni zbog izgleda, a ako, već, to pominjemo - ona je slatka dama u najboljim godinama.
što se gibanice tiče, imam dojam da samo ti gubiš.
larisa_bg larisa_bg 23:46 08.04.2015

Re: Istina

nim_opet
U stvari, evo, tražila sam u starim blogovima i našla, vidim da sam se i prošli put sa tobom, i tvojim CAPS LOCK slovima objašnjavala na istu temu,


Ja pisao CAPS LOCK slovima?



aha
larisa_bg larisa_bg 23:48 08.04.2015

Re: Istina

urbana_gerila

neće mi biti teško da ponovim pokoznakojiput, hajkulu ne oslovljavam sa tetka ni zbog godina ni zbog izgleda, a ako, već, to pominjemo - ona je slatka dama u najboljim godinama.
što se gibanice tiče, imam dojam da samo ti gubiš.


moraš to da ponoviš svaki put kad se pojavi nova blogerka feminističke orijentacije, takva ti je karma


urbana_gerila urbana_gerila 23:49 08.04.2015

Re: Istina

larisa_bg
urbana_gerila

neće mi biti teško da ponovim pokoznakojiput, hajkulu ne oslovljavam sa tetka ni zbog godina ni zbog izgleda, a ako, već, to pominjemo - ona je slatka dama u najboljim godinama.
što se gibanice tiče, imam dojam da samo ti gubiš.


moraš to da ponoviš svaki put kad se pojavi nova blogerka feminističke orijentacije, takva ti je karma




to se sad tako zove - karma?
urbana_gerila urbana_gerila 23:53 08.04.2015

Re: Istina

hajkula1

urbana_gerila

neka, neka... brajovićevski rečeno - tetka, samo te provociram da vidim pratiš li fabulu radnje.





hajkula1
Mogao si da se pokažeš, pa da priznaš da si pogrešio a ne ovako jevtino da se vadiš.
Htedoh da kažem, nemoj ni da viriš u zamrzivač. Ni klimu da uključuješ. Ni sladoled da jedeš. Ni hladno pivo.




urbana_gerila
tetka, bre, ja uvek priznam kada pogrešim, mislio sam da je to jasno posle onog brajovićevskog vađenja, a turio sam i smajliTa koji crveni za svaki slučaj, no, evo - u pravu si, pogrešio sam.
(smem li, makar, pivo sad?)




Pošto sam dobila nedvosmisleno priznanje, radi šta hoćeš


fala, tetka.
nim_opet nim_opet 02:04 09.04.2015

Re: Istina

larisa_bg
nim_opet
U stvari, evo, tražila sam u starim blogovima i našla, vidim da sam se i prošli put sa tobom, i tvojim CAPS LOCK slovima objašnjavala na istu temu,


Ja pisao CAPS LOCK slovima?



aha

Jesam. Priznajem.

Dobro i sta na kraju ispade tacno? Dovoljna proporcija glasaca je glasala za sadasnju skupstinsku vecinu. Nebitno da li je u pitanju proporcionalni sistem ili cisto vecinski - vise ljudi je glasalo za SNS nego za ostale stranke (od onih koji su glasali) i zato glasaci Srbije jesu odogovorni za sve sto im se desava. I oni koji jesu i oni koji nisu glasali.
milisav68 milisav68 06:12 09.04.2015

Re: Istina

nim_opet
i zato glasaci Srbije jesu odogovorni za sve sto im se desava. I oni koji jesu i oni koji nisu glasali.

A političke stranke nisu?

Pa neće biti, na izborima u decembru 2000. DOS je dobio većinu, kakavu sada Vučić ima, i umesto da izgrade institucije sistema, da marginalizuju Vučića&Dačića&co, oni su krenuli u podelu "ratnog plena", usavršavajući lopovski sistem prethodne vlasti (kao i negativnu selekciju partokratskog sistema).

Takođe, 2008. DS je dobio šansu da uredi društvo (jer su premijer, pravosuđe i ekonomija bili u njihovoj nadležnosti), pa se nisu potrudili da isprave grešku.

Zato je današnje stanje samo logička posledica tog činjenja/nečinjenja (zajedno sa nekim nerazumnim pritiscima sa strane, od EU i USA).
mikele9 mikele9 14:41 09.04.2015

Re: Istina

Nešto se ne sećam da je recimo Mikelea neko zezao za godine.

Pa kud smeju, znaš ono: Aganlija, Kučuk Alija, Mehmed Paša, Starac Fočo od stotinu ljeta...
larisa_bg larisa_bg 15:10 09.04.2015

Re: Istina

mikele9
Nešto se ne sećam da je recimo Mikelea neko zezao za godine.

Pa kud smeju, znaš ono: Aganlija, Kučuk Alija, Mehmed Paša, Starac Fočo od stotinu ljeta...


pa zamisli da ja tebe počnem onako iz čista mira da zovem čiča, kao što urbani hajkulu zove tetka... digla bi se na mene i kuka i motika



mikele9 mikele9 12:26 11.04.2015

Re: Istina

pa zamisli da ja tebe počnem onako iz čista mira da zovem čiča, kao što urbani hajkulu zove tetka... digla bi se na mene i kuka i motika


Draga moja, zovi ti mene kako ti dođe, samo nemoj da me skršiš
A za kuku i motiku važi ono: Psi laju a karavan prolazi!
emsiemsi emsiemsi 12:04 13.04.2015

Re: Istina

urbana_gerila
larisa_bg
urbana_gerila

ma, lako ćemo i za cifre i za tehniku, nego - šta će biti s gibanicom?


jesi ti bre urbana gerila ili četnik, šta si navalio s tom gibanicom?


otkriću ti tajnu, put do muškog srca i svega ostalog vodi preko stomaka.

Није тачно --- него, испод стомака !
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:14 06.04.2015

.....


A možda je bavljenje jednim ordinarnim, psihički poremećenim slučajem poput Šešelja ustvari naša zaslužena kazna.


A ko se to njime bavi?
Nešto ne vidim u Srbiji veliku zaintresovanost za Šešelja.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:19 06.04.2015

Re: .....

A ko se to njime bavi?
Nešto ne vidim u Srbiji veliku zaintresovanost za Šešelja.
Blago vama - tako vam zavidim što nemate televizor
highshalfbooze highshalfbooze 22:46 06.04.2015

Re: .....

Nebojša Milenković
A ko se to njime bavi?
Nešto ne vidim u Srbiji veliku zaintresovanost za Šešelja.
Blago vama - tako vam zavidim što nemate televizor

Ni ja ne vidim nikakav razlog da se bilo ko bavi njime i onim što govori. A ne vidim ni razlog da bilo ko zbog Šešelja radi nešto što ne želi. Ako je on nekome izgovor za počinjena kriminalna dela, loš mu je izgovor.
Mene više nervira ova bagra na vlasti, kako sadašnja, tako i prošla jer oni imaju uticaj na moj život. Šešelj nema ni najmanje.
Onaj na gornjoj fotografiji je smešan iako drži pušku. A ona dvojica što igraju basket su daleko opasniji od njega.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:48 06.04.2015

Re: .....

Blago vama - tako vam zavidim što nemate televizor


Ma imam ih nekoliko, ali ispravni.
Na tvom se slika zaledila, ili ti gledaš u vremeplov.
Stvarno, Srbija se Šešeljem bavi tek onoliko koliko joj je to nametnuto.
A nameću joj Hag i Hrvatska.
Jel nas to oni kažnjavaju?
jedan_covek jedan_covek 08:56 07.04.2015

Re: .....

Onaj na gornjoj fotografiji je smešan iako drži pušku. A ona dvojica što igraju basket su daleko opasniji od njega.


105% tačno!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:29 07.04.2015

Re: .....

Nebojša Milenković

Blago vama - tako vam zavidim što nemate televizor


Nebojša, uopšte ne moraš živeti u oldos-džordž koordinatama. Samo isključiš loše kanale trajno, i gle!, prijatan i svež prolećni dan u Novom Sadu.
predatortz predatortz 12:58 07.04.2015

Re: .....



Ma imam ih nekoliko, ali ispravni.
Na tvom se slika zaledila, ili ti gledaš u vremeplov.




Edit:

Uzgred, ni Đinđića nismo ubili mi. Ubili su ga njegovi saradnici, heroji 5. oktobra.
freehand freehand 13:29 07.04.2015

Re: .....

predatortz


Ma imam ih nekoliko, ali ispravni.
Na tvom se slika zaledila, ili ti gledaš u vremeplov.




Edit:

Uzgred, ni Đinđića nismo ubili mi. Ubili su ga njegovi saradnici, heroji 5. oktobra.

Evo ga još jedan Mi.
Jel obničnim ili ledenim metkom?
cassiopeia cassiopeia 14:45 07.04.2015

Re: .....

Nebojša Milenković
A ko se to njime bavi?Nešto ne vidim u Srbiji veliku zaintresovanost za Šešelja.Blago vama - tako vam zavidim što nemate televizor


Evo ja imam televizor, al' ne obraćam pažnju na dotičnu osobu. Da budem iskrena nikoga više niti gledam, niti slušam od tih likova iz sveta politike, kriminala, hohštapleraja...

Jedini način da u ovoj zemlji nešto promeniš je da menjaš svoje mikrookruženje. Davno sam prestala da verujem da velike promene dolaze u skokovima, to ide korak po korak. Ja od sebe dajem maksimum, ne verujem da ću drastične promene u širem okruženju videti za života, al' se nadam da hoće moje dete.
anonymous anonymous 15:56 07.04.2015

Re: .....

Re: .....


Ma imam ih nekoliko, ali ispravni.
Na tvom se slika zaledila, ili ti gledaš u vremeplov.




Edit:

Uzgred, ni Đinđića nismo ubili mi. Ubili su ga njegovi saradnici, heroji 5. oktobra.

....уз помоћ некога та тране...
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:42 07.04.2015

Re: .....

ni Đinđića nismo ubili mi


To mi je simpatična stvar:)

Baš htedoh da pitam Nebojšu, zašto kaže MI a misli VI.
milisav68 milisav68 18:44 07.04.2015

Re: .....

hoochie coochie man
ni Đinđića nismo ubili mi


To mi je simpatična stvar:)

Baš htedoh da pitam Nebojšu, zašto kaže MI a misli VI.

Možda je bežao iz škole, pa nije čuo da postoje i ONI.
blogovatelj blogovatelj 18:47 07.04.2015

Re: .....

Jedini način da u ovoj zemlji nešto promeniš je da menjaš svoje mikrookruženje.


Jedini način da u bilo kojoj zemlji ma šta promeniš je da menjaš sebe.
cane cane 14:49 08.04.2015

Re: .....

Evo ga još jedan Mi.
Jel obničnim ili ledenim metkom?


trecim metkom

emsiemsi emsiemsi 15:38 08.04.2015

Re: .....

blogovatelj
Jedini način da u ovoj zemlji nešto promeniš je da menjaš svoje mikrookruženje.


Jedini način da u bilo kojoj zemlji ma šta promeniš je da menjaš sebe.

Браво !
Свака част !
Мудро !
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:26 06.04.2015

Opšta kukumavka

Možda je, naposletku, normalno i logično da nakon što smo urušili sve ostalo na kraju i sami počnemo da se urušavamo u besmisao koji smo sebi stvorili. Što smo dozvolili da se u paramparčad razbije sistem vrednosti. Što moralni, pošteni i savesni ljudi ovde služe jedino za sprdnju.
Što smo dopustili da na stotine hiljada mladih pametnih i obrazovanih ljudi ode iz ove bestragije bez da je bilo ko uopšte i pokušao da ih zadrži. Što se iz Srbije i danas masovno odlazi sa manje nade no što se odlazilo sa Titanika. Što smo pristali na to da se poštenje, pamet, obrazovanje ili lepo vaspitanje smatraju reliktima. Što smo i sami postali relikti koji ni na šta više ne mogu da utiču - pa ni na svoj sopstveni život.
To što se danas bavimo Šešeljom kazna je za to što smo dozvolili da u ovoj zemlji više gotovo da ne postoji ni jedan jedini medij koji u ozbiljnijem i uticajnijem tiražu čitaju pošteni, pametni i pristojni ljudi.



Nije čudo što bežimo. Neke pisce treba zabraniti. Na primer onog Marića što vodi Ćirilicu. Sve samo meme meme i meme.
outcast outcast 23:00 06.04.2015

Re: Opšta kukumavka

oskar-z-wild
.... Neke pisce treba zabraniti. Na primer onog Marića što vodi Ćirilicu. Sve samo meme meme i meme.



Maric je pisac?
oskar-z-wild oskar-z-wild 15:57 08.04.2015

Re: Opšta kukumavka

outcast
oskar-z-wild
.... Neke pisce treba zabraniti. Na primer onog Marića što vodi Ćirilicu. Sve samo meme meme i meme.


Maric je pisac?


Mislio sam u širem smislu... oni koji pišu su pisci... blogeri, novinari.... hteo sam reći... indirektno... treba zabraniti ovog domaćina... širi meme
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:35 06.04.2015

Izuzetnost

Što u ovoj zemlji više ne postoji APSOLUTNO ništa što nije nagriženo besmislom koji kulja i zatrpava nas odasvud.


Samo mi pa mi pa mi. Stalno je vaša zemlja neka IZUZETNA država. Kad bi bilo tako bilo bi dobro.
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:42 06.04.2015

Dosta Šešeljevih fotki

Niko od vas vajnih anti-fašista ne istupa jasno i glasno kad je u pitanju Šešelj.

Šešelj je nereformisani fašista i levičari bi trebali da mu pariraju na ulicama.

Umesto toga vi samo kukate i izjednačavate sve sa svim.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:48 06.04.2015

Re: Dosta Šešeljevih fotki

Šešelj je nereformisani fašista i levičari bi trebali da mu pariraju na ulicama.

Umesto toga vi samo kukate i izjednačavate sve sa svim.


E, vala, nek si mi kazao!
freehand freehand 22:56 06.04.2015

Re: Dosta Šešeljevih fotki

Nebojša Milenković
Šešelj je nereformisani fašista i levičari bi trebali da mu pariraju na ulicama.

Umesto toga vi samo kukate i izjednačavate sve sa svim.


E, vala, nek si mi kazao!

Šeki prošao još gore.
tyson tyson 23:09 06.04.2015

Težak kriminalac

Što smo pucali na Sarajevo.

Ja mislim da sve vas koji ste pucali na Sarajevo treba strpati u zatvor.

Stiglo je vreme da platimo račun za to što smo ubili Đinđića.

Ko si ti, "Nebojša Milenkoviću"?!

I nisu nam za Šešelja krivi ni Hag ni Hrvatska. On je naš autentičan proizvod. Made in Serbia. Сделано в Сербии

Ispravka, Сделано в Боснии и Герцеговине.


freehand freehand 23:17 06.04.2015

Re: Težak kriminalac

Ko si ti, "Nebojša Milenkoviću"?!

Ako ti kaže - znaš šte ti sledi?

P.S. U nabrajanju zaboravio je masakr činjenica i napad patetikom sa posledičnom bujičnom poplavom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana