Politika

Uloga intelektualaca u srpskoj revoluciji

Nebojsa Krstic RSS / 25.04.2015. u 17:52

 

 

Otkako Srbija više nema fudbal, pozicija selektora reprezentacije skinuta je sa trona natežih poslova. Sada je to, bez sumnje, posao predsednika Vlade. To ne znači da nema drugih izuzetno teških i odgovornih zanimanja, ali razlika između premijerskog i posla vaskularnog hirurga u tome je što hirurg ne radi u okruženju u kome svaka budala misli da bi njegov posao radila bolje.

 U situaciji kad budale horski zavijaju sa svih, naročito digitalnih, medija, glas učenih ljudi od integriteta, iskustva i struke, naročito postaje dragocen. Pretpostavaljam da Vučić kada ujutru oko pola šest otvori novine, prvo što čita jesu pametne i umesne kritike namenjene njemu i Vladi koju vodi. Jer šta će mu apologetski i poltronski tekstovi? Ok, donekle da potvrde da radi posao kako valja, ali šta on iz njih može da nauči? Kako oni mogu da mu pomognu da ispravi greške, ili da ih ne pravi više?

Zato sam se i sam obradovao kada sam na naslovnim stranama nekolicine nedeljnika video kritički nastrojene ličnosti koje su se kritički osvrnule na premijerov rad u prethodnom periodu. Vesna Pešić je u Vremenu, izrekla nekolike tačne stvari. Naročito je u pravu u osudi hajke na ombudsmana Jankovića. Prvo, ružno je za oko kad onolika armija napada jednog čoveka, a pogotovo što taj jedan nije politička ličnost uprkos svim naporima armije da ga predstave kao «žutog». U takvoj histeriji neutralni posmatrač hteo ne hteo mora da navija za slabijeg. Pa se postavlja pitanje čemu služi sve to. I kuda to vodi? Svaki se građanin može poistovetiti s Jankovićem kada vidi koje se sila stuštila na njega. Pritom, ne postoji živ čovek kome novinari istraživači koji su se uhvatili Jankovića ne bi u biografiji pronašli kompromitujućeg materijala dovoljno za momentalnu smrtnu kaznu bez suđenja. No premijer je mudar čovek, uvideće ovo i lično će zaštitititi zaštitnika građanina, siguran sam.

Ima i ovaj detalj. Kada je Kirbi rekao da se nezavisne institucije moraju poštovati, Vučić se složio, ali je dodao da je institucija jedno, a ličnost drugo. Tu mi je pao na pamet Oliver Antić koji je tvrdio da je svaki kritički tekst o predsedniku Srbije napad na instituciju države. Možda bi mediji mogli da mu odgovore rečima, jedno su institucije, ličnost je drugo.

Druga stvar koju Vesna Pešić uočava kod premijera jeste to što nas uči radu čovek čiji primer nije naročito ubedljiv. «Petnaest godina je držao banku u Skupštini i prodavao maglu», kaže Vesna.  Pa bih je pitao, a šta političari, uključujući i nju, rade osim što drže banku u Skupštini, u stranci ili na televiziji, i što prodaju maglu, odnosno, što pričaju? Šta je proizveo bilo koji političari koji je to konkretni posao uradio? U tom smislu Vesna ne treba da bude nefer i da od premijera traži ono što ne traži od sebe.

Danica Popović se takođe obratila premijeru rekavši mu da je «propustio svoju šansu». Profesorka je više očekivala, to i kaže u intervjuu u NIN-u, a sada je razočarana učinkom i nabraja razloge. Ona je ekonomista, razlozi njenog nezadovoljstva su ekonomski, kao laik ne bih se u to petljao, ali mi je bio indikativan deo u kome ona kritikuje Vučićevu proevropsku orijentaciju i kaže da bi ona EU odbacila jer nam «otimaju» Kosovo.  Na tom mestu intervjua kosa mi se digla na glavi: «Pored ovakvih intelektualaca, Bog te poživeo, Vučiću, 100 godina!», pomislio sam. Ja, za razliku od Danice, ne mislim da je Vučić propustio šansu jer nisam ništa od njega očekivao i sad se obradujem kad god uradi ono što ja držim ispravnim. On ne može da me razočara, može samo pozitivno da me iznenadi.

A pozitivno bi me iznenadio kada ne bi fermao Danicinu neodgovornu opasku oko EU, ako bi obuzdao svoje jurišnike, ako bi podelio packe svojim ljudima koji u borbi za prevlast obesmišljavaju njegov rad, i na koncu, ako bi pokušao da umiri strasti na političkoj sceni e da bi se ratoborna prangijanja i uvrede prekinuli, a svi sukobi preveli u normalni i demokratski dijalog neistomišljenika.

 

 



Komentari (640)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

qqriq qqriq 09:16 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

vučić ga zove na otvaranje, recimo kineskog mosta i ponaša se prema njemu u stilu: e super da si došao, viš kako sam ja veliki čovek pa sam te pozvao... a ono što sam te blatio batice to je bilo u žaru legitimne političke borbe. idemo dalje. biznis ez južual.

ez južual.
i djilas je vucica skoro pa u nebo dizao, do nekog trenutka.
tsunade tsunade 09:17 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

A što se tiče onog pakovanja ubistva pa mora se priznati da je dotični i sam sebi dosta toga napakovao.


kako to misliš? i šta tačno misliš? vidi meni jankovićevo svedočenje i njegova interpretacija dogadjaja deluje konzistentno i ja mu verujem. tim pre što ga poznajem, rekoh radili smo zajedno, nismo bili bliski prijatelji ali smo bili korektne kolege... nikad mi nije bio dojam da je on neki amoralan čovek.
escherichije_colic escherichije_colic 09:24 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

G.Cross

Pa CG nije u EU jos, zar ne. Jeste priznala Kosovo ali ima tu jos da se radi.

Vucic od Mila moze da nauci ( i bojim se naucio je vec) kako da se vecno ide u EU i nikada ne stigne.


Šta je to tako veliko ostalo Milu Đukanoviću da uradi, pre nego se promoviše taj evropejac sa zvezdom na čelu koji će Crnu Goru faktički uvesti u društvo civilizovanih evropskih naroda? Oni su pacifizirani, u fantastičnim odnosima sa svim susedima (osim razumljivo Srbije) uveli sankcije Rusiji, sve preporuke Brisela prihvatili bez pogovora ... jednom rečju idealan neovazal.

Ja bih pre rekao da Brisel boli uvo kako će Crna Gora da izgleda iznutra, sve dok na njenom čelu imaju drona koji reaguje na pritisak dugmeta. Usudio bih se da idem još dalje i ustvrdim da Briselu više odgovara takav dron na faraonskom prestolu, nego neko ko bi razmišljao o suštinskim reformama, koje bi taj prostor približile idealu kakav danas gledamo u zapadnoevropskim državama sa dugom demokratskom tradicijom.
milojep milojep 09:42 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

tsunade
A što se tiče onog pakovanja ubistva pa mora se priznati da je dotični i sam sebi dosta toga napakovao.


kako to misliš? i šta tačno misliš? vidi meni jankovićevo svedočenje i njegova interpretacija dogadjaja deluje konzistentno i ja mu verujem. tim pre što ga poznajem, rekoh radili smo zajedno, nismo bili bliski prijatelji ali smo bili korektne kolege... nikad mi nije bio dojam da je on neki amoralan čovek.


-kako je kao student dobio dozvolu za pištolj (je li služio vojni rok)
-zašto istražni sudija nije izašao na uviđaj
- otkud mu čitav arsenal u stanu
-izjave koje su dostupne javnosti uzete su pola godine kasnije?! (pustili ga na raspust šta li?)
-otkud mu pozitivna barutna rukavica, ako ju je dobio tako što je milovao po kosi krtvog druga, kako to da mrtav drug nije imao barut na licu?
-da li je istina da mu je otac radio u bezbedmosnim strukturama (što naravo nije krivica ali bi štošta moglo da objasni)

I na kraju kontrapitanje na tvoj zaključak da je Janković čovek od poverenja Brisela i Vašingona.Zašto to kažeš?
tsunade tsunade 10:00 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Zašto to kažeš?


e mislim da oni, za razliku od vučića, ipak drže do institucije. a ta institucija omogućava kontakte. u tim kontaktima ti se pokažeš ili se ne pokažeš kao čovek koji hoće da se meša u svoj posao i da ga stvarno radi. i tako se stiče poverenje... sad ti me možeš nazvati naivnom, ali ja na to tako gledam.

što se ovih prethodnih pitanja tiče:

1. ne znam kako je kao student dobio dozvolu i da li je kao stuent to dobio i da li je to bilo po zakonu.

2. sa uvidjaja je napravljen zapisnik koji nam je predočen.

3. otkud mu arsenal u stanu nemam pojma ni šta ima od oružja ni šta će mu. ako za to ima dozvole, neka ga. baš me briga.

4. nije mi poznato ni ovo oko pola godine zakašnjenja.

5. oko baruta je neki stručnjak u novinama objašnjavao da te čestice lete vazduhom i mogu da se zalepe za kožu taman i da nisi pipao telo.

6. nije mi poznato gde je njegov otac i šta radio. znam da je on rodom valjda iz loznice pa je i taj oružani list putovao na dan samoubistva te ga policija nije mogla dobiti u samom stanu gde se tragedija dogodila.

vidi miloje... ovde se otvara jedan opasan prostor za nagadjanja da li je čovek ubica. informer, vučićevo glasilo, sa tim opcijama barata... ja zaista, ali zaista ne verujem da je saša janković ubica niti da je zataškivač bilo kakvog ubistva.
qqriq qqriq 10:30 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

To jest, ako nam Bog da da pozivimo do kraja Vucicevog mandata. Vidis sve ove zemljotrese , Vulkane, demonstracije DS-a.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:32 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

grmfrm
To isto misli i Pajtić, a ja zbog toga mislim da on treba da ide s čela DS...jedinu dilemu imam u tome što su oni koji će ga zameniti još manje pametni.


Iskreno Krle ima li tamo jos neko remotely intelligent?
Mislim ako je Pajtic best of the best, ono kao vau.

To je dobro pitanje na koje ja nemama odgovor, jer ne poznajem sve ljude, znam samo one trenutačno isturene.

Zato je bolje gledati kroz konkretni događaj, onaj juče.

Rešilo se da se napravi miting. Sama ta činjenica pokazije ozbiljni nedostatak političke pameti. Zašto? Najmanje iz nekoliko razloga. Miting je, osim što je passe stvar koja i fizički vraća Srbiju u 90-te, što je i vizuelno odvratno, događaj koji je sasvim razotkrio sledeće: govornici na mitingu su osobe ne zbog kojih je publika došla, već UPRKOS kojima je tu...govornici su demonstrirali da nemju politiku, niti ideje i da je jedina integrativna misao "Vučiću pederu"...i na kraju pokazali su da ij je samo šačica, naime ako dovedeš iz Srbioje 4.500 ljudi a na mitingu imaš 5,500 onda je to kalvarija u ozbiljnom smislu te reči...a sam si je sebi natovario. Jedino je Trg Republike OK mesto jer na njemu, zbog zelenila i žardinjera i bine i 3000 ljudi nekako popuni prostor.

E sad, da li se neko usprotivio organizovanju mitinga kao pogrešnoj ideji? Koliko znam nije. Oni koji podržavaju Pajtića, traže bilo kakav legitimitet i zato su želeli skup. Oni koji žele da budu Pajtići umesto Pajtića kriomice su se radovali propasti mitinga.

Dakle, jedina svrha događaja bilo je razračunavanju u okviru DS. Pritom, vlast se svojski trudila da poveća posetu time što je uradila sve najblesavije čega je mogla da se doseti: plakate sa Miškovićem, leci, povezivanje mitinga sa "šiptarima", čitava kampanja protiv Jankovića...tako da je ono malo Beograđana došlo upravo iznervirano negativnom kampanjom SNS-a.

E sad kad sve ovo saberemo i oduzmemo, dobićemo odgovor ina tvoje pitanje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:33 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

tsunade
ja zaista, ali zaista ne verujem da je saša janković ubica niti da je zataškivač bilo kakvog ubistva.

Оног трена кад напишеш - Ја заиста не верујем... -- ти си упала у замку тог моралног и политичког сенкрупа који стварају пси пропагандног рата за прљаве задатке: верификујеш сумњу, и она постаје јавна чињеница. И онда се гази по томе до краја. Тако ће за тебе, сутра, рећи да за своје програме примаш паре из Spec Op Cia департмана, јер су, у ствари, њени прикривени фондови којима се финансирају назови новинарске продукције. И онда то изговорено остане да лебди, а када се неколико пута понови -- почиње да поприма обрисе чињенице.

Стварно, Александра, да ли си свесна да твоје серијале финансирају назови медијски фондови, а у ствари продужена руке CIA-е?

G.Cross G.Cross 11:25 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Ja bih pre rekao da Brisel boli uvo kako će Crna Gora da izgleda iznutra, sve dok na njenom čelu imaju drona koji reaguje na pritisak dugmeta.


To ti ka'em. Ali onog trenutka kada odluce da je vreme da ta gomila kamenja udje u EU, bice im vazno ko vodi tu drzavu i da je nesto vise od dugmica.
emsiemsi emsiemsi 11:33 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Nebojsa Krstic
grmfrm
To isto misli i Pajtić, a ja zbog toga mislim da on treba da ide s čela DS...jedinu dilemu imam u tome što su oni koji će ga zameniti još manje pametni.


Iskreno Krle ima li tamo jos neko remotely intelligent?
Mislim ako je Pajtic best of the best, ono kao vau.

To je dobro pitanje na koje ja nemama odgovor, jer ne poznajem sve ljude, znam samo one trenutačno isturene.

Zato je bolje gledati kroz konkretni događaj, onaj juče.

Rešilo se da se napravi miting. Sama ta činjenica pokazije ozbiljni nedostatak političke pameti. Zašto? Najmanje iz nekoliko razloga. Miting je, osim što je passe stvar koja i fizički vraća Srbiju u 90-te, što je i vizuelno odvratno, događaj koji je sasvim razotkrio sledeće: govornici na mitingu su osobe ne zbog kojih je publika došla, već UPRKOS kojima je tu...govornici su demonstrirali da nemju politiku, niti ideje i da je jedina integrativna misao "Vučiću pederu"...i na kraju pokazali su da ij je samo šačica, naime ako dovedeš iz Srbioje 4.500 ljudi a na mitingu imaš 5,500 onda je to kalvarija u ozbiljnom smislu te reči...a sam si je sebi natovario. Jedino je Trg Republike OK mesto jer na njemu, zbog zelenila i žardinjera i bine i 3000 ljudi nekako popuni prostor.

E sad, da li se neko usprotivio organizovanju mitinga kao pogrešnoj ideji? Koliko znam nije. Oni koji podržavaju Pajtića, traže bilo kakav legitimitet i zato su želeli skup. Oni koji žele da budu Pajtići umesto Pajtića kriomice su se radovali propasti mitinga.

Dakle, jedina svrha događaja bilo je razračunavanju u okviru DS. Pritom, vlast se svojski trudila da poveća posetu time što je uradila sve najblesavije čega je mogla da se doseti: plakate sa Miškovićem, leci, povezivanje mitinga sa "šiptarima", čitava kampanja protiv Jankovića...tako da je ono malo Beograđana došlo upravo iznervirano negativnom kampanjom SNS-a.

E sad kad sve ovo saberemo i oduzmemo, dobićemo odgovor ina tvoje pitanje.

Коректно си ово сажео --- дакле, смешан догађај.
Да га је Вучић лично осмислио, не би могло боље за њега.
milojep milojep 12:12 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

tsunadee

mislim da oni, za razliku od vučića, ipak drže do institucije. a ta institucija omogućava kontakte. u tim kontaktima ti se pokažeš ili se ne pokažeš kao čovek koji hoće da se meša u svoj posao i da ga stvarno radi. i tako se stiče poverenje... sad ti me možeš nazvati naivnom, ali ja na to tako gledam.


Tsunadee, da se oni drže do naših institucija nikad se ne bi oglasili niti mešali u rad istih. Ovako selektivno mešanje po sistemu 'ko je s'nama taj je dobar' ne bih zaista komentarisao.I ako tako razmišljaš onda te zaista smatram naivnom.

vidi miloje... ovde se otvara jedan opasan prostor za nagadjanja da li je čovek ubica. informer, vučićevo glasilo, sa tim opcijama barata... ja zaista, ali zaista ne verujem da je saša janković ubica niti da je zataškivač bilo kakvog ubistva.


Činjenica je da je slučaj Gojković nedorečen i pun sumnjivih momenata. Niko ne tvrdi, barem ovde na blogu, da je Janković ubica, ali slučaj oko koga se on nije previše tangirao apo pitanju davanja konačne reči( a znalo bi se da je suprotno)diskvalifikuje ga ako ništa drugo za rad na odgovornim funkcijama države.
Ali ono što mene posebno iritira je odijum njegovih zaštitnika ,istih onih koji su recimo koliko juče kao papagaji prozivali bivšeg ministra Jočića zbog obijanja neke trafike kao maloletnika(i trebalo je) a sada u nerešeneom slučaju smrti jednog mladića vide napad države,SNS-a i šta ti ja znam protiv Jankovića dok se na izgubljen život i ne osvrću.
I onda se ovde još jave da sole pamet bez ikakvih argumenata kao vrhunski arbitri a jedini dometi su odvratnost i poganost koju proizvode.








freehand freehand 12:12 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Nebojsa Krstic
grmfrm
To isto misli i Pajtić, a ja zbog toga mislim da on treba da ide s čela DS...jedinu dilemu imam u tome što su oni koji će ga zameniti još manje pametni.


Iskreno Krle ima li tamo jos neko remotely intelligent?
Mislim ako je Pajtic best of the best, ono kao vau.

To je dobro pitanje na koje ja nemama odgovor, jer ne poznajem sve ljude, znam samo one trenutačno isturene.

Zato je bolje gledati kroz konkretni događaj, onaj juče.

Rešilo se da se napravi miting. Sama ta činjenica pokazije ozbiljni nedostatak političke pameti. Zašto? Najmanje iz nekoliko razloga. Miting je, osim što je passe stvar koja i fizički vraća Srbiju u 90-te, što je i vizuelno odvratno, događaj koji je sasvim razotkrio sledeće: govornici na mitingu su osobe ne zbog kojih je publika došla, već UPRKOS kojima je tu...govornici su demonstrirali da nemju politiku, niti ideje i da je jedina integrativna misao "Vučiću pederu"...i na kraju pokazali su da ij je samo šačica, naime ako dovedeš iz Srbioje 4.500 ljudi a na mitingu imaš 5,500 onda je to kalvarija u ozbiljnom smislu te reči...a sam si je sebi natovario. Jedino je Trg Republike OK mesto jer na njemu, zbog zelenila i žardinjera i bine i 3000 ljudi nekako popuni prostor.

E sad, da li se neko usprotivio organizovanju mitinga kao pogrešnoj ideji? Koliko znam nije. Oni koji podržavaju Pajtića, traže bilo kakav legitimitet i zato su želeli skup. Oni koji žele da budu Pajtići umesto Pajtića kriomice su se radovali propasti mitinga.

Dakle, jedina svrha događaja bilo je razračunavanju u okviru DS. Pritom, vlast se svojski trudila da poveća posetu time što je uradila sve najblesavije čega je mogla da se doseti: plakate sa Miškovićem, leci, povezivanje mitinga sa "šiptarima", čitava kampanja protiv Jankovića...tako da je ono malo Beograđana došlo upravo iznervirano negativnom kampanjom SNS-a.

E sad kad sve ovo saberemo i oduzmemo, dobićemo odgovor ina tvoje pitanje.

Tako je izgledao najveći broj protesta protiv Miloševića, i tako je izgledalo 9/10 dana onih protesta '96-'97. I upravo su ih na isti način gledali i opisivali i Miloševićevi mediji i oni koji su smatrali da je to sve uzaludno.
Ovaj Pajtićev pasus

Kada Gašić kaže da nema odgovornosti, to je Vučić, kada Vulin laž i to je Vučić, kada Zorana Mihajlović da 300 intervjua, a izgradnja Žeželjevog mosta stoji, to je Vučić, kada Selaković vređa advokate, i to je Vučić, i kada Verbić ponižava profesore, kada Stefanović učestvuje u farsi oko , kad Mali proglasi akademike za neznalice, i to je Vučić i kada Đukanović napadne zaštitnika građana.

... suština je čitavog mitinga i esencija svega što je trebalo izgovoriti.
Jer je to Srbija danas i to je njena slika i prilika oličena u vlasti.
I asmo time što je to izgovoreno tako jasno i glasno miting je, bez obzira na brojnost - uspeo. Meni dosta.
Niti sam se razočarao brojem - više nisam ni očekivao, ni izgovorenim. Dapače, ovim što sam citirao bio sam vrlo prijatno izneanđen, jer pokazuje da Pajtić nije lišen baš svake odlike jasnog i inteligentnog političkog promišljanja.
princi princi 12:16 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Dapače, ovim što sam citirao bio sam vrlo prijatno izneanđen, jer pokazuje da Pajtić nije lišen baš svake odlike jasnog i inteligentnog političkog promišljanja.

Da, jedno je sigurno: harizme mu ne nedostaje.
freehand freehand 12:22 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

princi
Dapače, ovim što sam citirao bio sam vrlo prijatno izneanđen, jer pokazuje da Pajtić nije lišen baš svake odlike jasnog i inteligentnog političkog promišljanja.

Da, jedno je sigurno: harizme mu ne nedostaje.

Nisam govorio o harizmi, nego o političkom promišljanju. Harizma inače nije neophodan element izabranog lidera u demokratiji.
Ali kad već pomenu, ima tu još jedna interesantna kvaka: ja ni kod vučića ne vidim nikakvu harizmu. On je jednostavno jedan Juraja Hip kome su se zvezde u jednom momentu tako sklopile da je on, sa to znanja o političkom, tajnopolicijskom, doušničkom, klevetničkom i lažovskom mešetarenju dospeo u poziciju neprikosnovenog a da realno niko ne zna da kaže - koje su to njegove vrednosti, znanja i veštine? Sem pobrojanih šarlatanskih i političko-nitkovskih.
tsunade tsunade 12:44 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Стварно, Александра, да ли си свесна да твоје серијале финансирају назови медијски фондови, а у ствари продужена руке CIA-е?


nisu to samo medijski fondovi. mada su dominantno medijski. hvala snajka Ciji što je prepoznala te kvalitete i našla interes da ih finansijski podrži.

ono kad kažem: ne verujem to može zvučati i ovako i onako... ja u stvari mislim: ne verujem vučićevoj mašineriji za defamaciju. ni u ovom ni u drugim slučajevima.
tsunade tsunade 12:47 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

u nerešeneom slučaju smrti


nema slučaja. u tome je i problem. ne postoji slučaj. rešeno je davno da je reč o samoubistvu. sad je nastupila apsolutna zastarelost, velik doktor megadensa ministar policije tako kaže. tako da slučaja niti ima niti će ga biti. ima samo blaćenja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:58 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa


Kada Gašić kaže da nema odgovornosti, to je Vučić, kada Vulin laž i to je Vučić, kada Zorana Mihajlović da 300 intervjua, a izgradnja Žeželjevog mosta stoji, to je Vučić, kada Selaković vređa advokate, i to je Vučić, i kada Verbić ponižava profesore, kada Stefanović učestvuje u farsi oko , kad Mali proglasi akademike za neznalice, i to je Vučić i kada Đukanović napadne zaštitnika građana.


... suština je čitavog mitinga i esencija svega što je trebalo izgovoriti.

To je mogao da napiše na Tviteru. Nije trebalo onolike autobuse plaćati.
milojep milojep 13:02 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

tsunade
u nerešeneom slučaju smrti


nema slučaja. u tome je i problem. ne postoji slučaj. rešeno je davno da je reč o samoubistvu. sad je nastupila apsolutna zastarelost, velik doktor megadensa ministar policije. tako da slučaja niti ima niti će ga biti. ima samo blaćenja.


Pa isto onako ili još gore nego u slučaju Dade Vujasinović.
Eno gore Siux reče, jedan od Jankovićevih drugara iz tog slučaja je kasnije učestvovao u Arkanovom ubistvu!!! Lepo društvo dvadesetogodišnjaka sa pištoljima. A inače ne postoji presuda u kojoj je rečeno da se radi o samoubistvu. Čak ni tada devedesetih nije bilo nikog ko bi iz policije potpisao da se ovaj ubio iz pištolja držeći ga desnom rukom sa leve strane na udaljenosti od metar ipo!? Ali zato su postojali oni koji su imali mogućnost da zaustave dalju istragu i da 'pametnima' koji slučajno upitaju a šta se desilo, kažu: Ma samoubistvo !a da dokazi kazuju sasvim suprotno!

Na žalost malo nas vidi da smo mi, obični , u stvari Gojkovići a ne Jankovići.
tsunade tsunade 13:21 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Ma samoubistvo !a da dokazi kazuju sasvim suprotno!


reci mi sta ti mislis da se dogodilo?
milojep milojep 13:33 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

tsunade
Ma samoubistvo !a da dokazi kazuju sasvim suprotno!


reci mi sta ti mislis da se dogodilo?


U najblažu ruku ga je neko od njih ubio iz nehata, a onda su uspeli da zataškaju celu priču uz pomoć istih onih struktura koji su mu omogućili da dobije dozvolu za pištolj a i zbog kojih mu je pištolj i trebao, da izjave daju posle 6 meseci od slučaja,da se protiv nikoga od njih ne povede istraga, da istražni sudija uopšte neizađe na uviđaj, da se prenebregnu pojedini dokazi itd.
Uostalom eno pisma porodice Gojković aposlutno staloženo iznose činjenice i postavljaju pitanja.
freehand freehand 13:36 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

milojep
tsunade
Ma samoubistvo !a da dokazi kazuju sasvim suprotno!


reci mi sta ti mislis da se dogodilo?


U najblažu ruku ga je neko od njih ubio iz nehata, a onda su uspeli da zataškaju celu priču uz pomoć istih onih struktura koji su mu omogućili da dobije dozvolu za pištolj a i zbog kojih mu je pištolj i trebao, da izjave daju posle 6 meseci od slučaja,da se protiv nikoga od njih ne povede istraga, da istražni sudija uopšte neizađe na uviđaj, da se prenebregnu pojedini dokazi itd.
Uostalom eno pisma porodice Gojković aposlutno staloženo iznose činjenice i postavljaju pitanja.

Ma jok. Ono što se dogodilo jeste da je Janković čačkao gde ne treba a sa Andrejom Vučićem, žandarmerijom i helikopterom prešao sve granice, pa su ga onda otvorili po liniji po kojoj im se učinilo najzgodnije i sredstvima koja najbolje poznaju.
Eto to se dogodilo, bez obzira što mene niko nije pitao.
tsunade tsunade 13:38 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Ma jok. Ono što se dogodilo jeste da je Janković čačkao gde ne treba a sa Andrejom Vučićem, žandarmerijom i helikopterom prešao sve linije, pa su ga onda otvorili po liniji po kojoj im se učinilo najzgodnije i sredstvima koja najbolje poznaju.
Eto to se dogodilo, bez obzira što mene niko nije pitao.


i ja isto to mislim.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:43 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

tsunade
Ma jok. Ono što se dogodilo jeste da je Janković čačkao gde ne treba a sa Andrejom Vučićem, žandarmerijom i helikopterom prešao sve linije, pa su ga onda otvorili po liniji po kojoj im se učinilo najzgodnije i sredstvima koja najbolje poznaju.
Eto to se dogodilo, bez obzira što mene niko nije pitao.

i ja isto to mislim.

Пази, и ја...
Но, сигурно да осведочена памет Милојева има своју тежину. Још је то очигледније кад га подрже у понечем истакнути блогери.
tsunade tsunade 13:47 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

сигурно да осведочена памет Милојева има своју тежину.


ljubav za miloja. al ne slažem se sa njegovom verzijom.
milojep milojep 13:51 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Ma jok. Ono što se dogodilo jeste da je Janković čačkao gde ne treba a sa Andrejom Vučićem, žandarmerijom i helikopterom prešao sve granice, pa su ga onda otvorili po liniji po kojoj im se učinilo najzgodnije i sredstvima koja najbolje poznaju.
Eto to se dogodilo, bez obzira što mene niko nije pitao.


To se dogodilo , ni ja to ne sporim, naprotiv možete videti kroz moje komentare.
Ama ljudi kakve veze ima to sa činjenicama iz 1993 i slučajem smrti tog mladića?
urbana_gerila urbana_gerila 13:52 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Nebojsa Krstic
grmfrm
To isto misli i Pajtić, a ja zbog toga mislim da on treba da ide s čela DS...jedinu dilemu imam u tome što su oni koji će ga zameniti još manje pametni.


Iskreno Krle ima li tamo jos neko remotely intelligent?
Mislim ako je Pajtic best of the best, ono kao vau.

To je dobro pitanje na koje ja nemama odgovor, jer ne poznajem sve ljude, znam samo one trenutačno isturene.

Zato je bolje gledati kroz konkretni događaj, onaj juče.

Rešilo se da se napravi miting. Sama ta činjenica pokazije ozbiljni nedostatak političke pameti. Zašto? Najmanje iz nekoliko razloga. Miting je, osim što je passe stvar koja i fizički vraća Srbiju u 90-te, što je i vizuelno odvratno, događaj koji je sasvim razotkrio sledeće: govornici na mitingu su osobe ne zbog kojih je publika došla, već UPRKOS kojima je tu...govornici su demonstrirali da nemju politiku, niti ideje i da je jedina integrativna misao "Vučiću pederu"...i na kraju pokazali su da ij je samo šačica, naime ako dovedeš iz Srbioje 4.500 ljudi a na mitingu imaš 5,500 onda je to kalvarija u ozbiljnom smislu te reči...a sam si je sebi natovario. Jedino je Trg Republike OK mesto jer na njemu, zbog zelenila i žardinjera i bine i 3000 ljudi nekako popuni prostor.

E sad, da li se neko usprotivio organizovanju mitinga kao pogrešnoj ideji? Koliko znam nije. Oni koji podržavaju Pajtića, traže bilo kakav legitimitet i zato su želeli skup. Oni koji žele da budu Pajtići umesto Pajtića kriomice su se radovali propasti mitinga.

Dakle, jedina svrha događaja bilo je razračunavanju u okviru DS. Pritom, vlast se svojski trudila da poveća posetu time što je uradila sve najblesavije čega je mogla da se doseti: plakate sa Miškovićem, leci, povezivanje mitinga sa "šiptarima", čitava kampanja protiv Jankovića...tako da je ono malo Beograđana došlo upravo iznervirano negativnom kampanjom SNS-a.

E sad kad sve ovo saberemo i oduzmemo, dobićemo odgovor ina tvoje pitanje.



i na pitanje koje ću sada postaviti slobodno možeš ili da ne odgovoriš ili da odgovoriš nekom drugom, ako ga postavi.
iskren da budem pitanja i postavljam samo da bih nervirao tu pamet i moral čija si ti paradigma, nu:

sećaš li se ko je i kako borisa tadića doveo na čelo ds?
- nisu iluminati, numizmatičari, biciklisti, cia, kgb, lavra, vatikan...
- nije ni tata ljuba ni deda mićun, svastike i šurnjaje
- buranija ala šaper i ti još manje
- samo zbog toga što si obnarodovao kako intenzivno misliš na mene, da naglasim da, daleko bilo, nisam ni ja

ko je, bre?
escherichije_colic escherichije_colic 13:55 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

G.Cross
Ja bih pre rekao da Brisel boli uvo kako će Crna Gora da izgleda iznutra, sve dok na njenom čelu imaju drona koji reaguje na pritisak dugmeta.


To ti ka'em. Ali onog trenutka kada odluce da je vreme da ta gomila kamenja udje u EU, bice im vazno ko vodi tu drzavu i da je nesto vise od dugmica.


Pa ja kažem da im je već sada važno ko vodi tu državu i da je faraon Milo čovek njihovog izbora.

Inače, da je pridruživanje zaista stvar postizanja nekih standarda ljudskih i građanskih prava, možda bi ga dosada pritisli da reši pitanje državljanstva i glasačkog prava ljudi (mahom izbegli/povratnici iz BiH) koji dole već 20+ godina žive kao građani drugog reda? To se ne dešava zato što se radi o ljudima koji bi glasali protiv Mila i na taj način ugrozili projekcije Brisela za tu gomilu kamenja. Btw, da su ti ljudi dobili svoja osnovna građanska prava kad je bilo vreme (i u mf Nemačkoj stičeš pravo apliciranja za državljanstvo nakon 7 godina boravka, a kod Mila ko plemstvo u Emiratima- "striktno rođenjem" ) sve su prilike da se Crna Gora ne bi ni razdvojila od Srbije. Kako Brisel misli da primi pod svoje okrilje državu u kojoj se tako brutalno krše osnovna prava, da li će ti ljudi i u EU da žive bez državljanstva i prava glasa u državi kojoj plaćaju poreze? Ako Unija proguta to, ne vidim zašto ne bi i Šešeljevog šegrta kao velikog reformatora koji konačno svinjarsku Srbiju uvodi u Evropu.

Sve je to brutalna sprdnja i ja ne znam ko se živ više pali na tu priču o "postizanju standarda"- ko iole zna istoriju, jasno mu je da ovaj prostor danas politički funkcioniše kao u Srednjem veku- plati harač Rimu/Carigradu i ispuni ostale vazalne obaveze pa ti budi ko hoćeš sa svojim kmetovima radi šta hoćeš. Ako ih ubijaš u pojam- tim bolje, to obezbeđuje konstantan izvor jeftine radne snage i solidnog genetskog materijala za regeneracije i podmlađivanje Imperije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:50 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

sećaš li se ko je i kako borisa tadića doveo na čelo ds?
- nisu iluminati, numizmatičari, biciklisti, cia, kgb, lavra, vatikan...
- nije ni tata ljuba ni deda mićun, svastike i šurnjaje
- buranija ala šaper i ti još manje
- samo zbog toga što si obnarodovao kako intenzivno misliš na mene, da naglasim da, daleko bilo, nisam ni ja

ko je, bre?

Ti Gorila imaš takav mentalni kapacitet da si sigitno u aktuelnom rukovodstvu DS, nema sumnje u to.
emsiemsi emsiemsi 17:41 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Predrag Brajovic
tsunade
Ma jok. Ono što se dogodilo jeste da je Janković čačkao gde ne treba a sa Andrejom Vučićem, žandarmerijom i helikopterom prešao sve linije, pa su ga onda otvorili po liniji po kojoj im se učinilo najzgodnije i sredstvima koja najbolje poznaju.
Eto to se dogodilo, bez obzira što mene niko nije pitao.

i ja isto to mislim.

Пази, и ја...
Но, сигурно да осведочена памет Милојева има своју тежину. Још је то очигледније кад га подрже у понечем истакнути блогери.

Прво, Милоје јесте паметан --- то је, у његовом случају, очигледно.
За твоју памет не бих смео да изнесем такву тврњу.
Оно што Милоје тврди, како му се импутира (а не ампутира), не тврди Милоје сам --- Милоје само понавља ставове породице само-убијеног.
То што Милоје цитира веома подсећа на "бочна пресретања и воду у каблу".
Наравно, сви смо се наведеним глупостима (са горчином) смејали.
urbana_gerila urbana_gerila 19:16 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Nebojsa Krstic
sećaš li se ko je i kako borisa tadića doveo na čelo ds?
- nisu iluminati, numizmatičari, biciklisti, cia, kgb, lavra, vatikan...
- nije ni tata ljuba ni deda mićun, svastike i šurnjaje
- buranija ala šaper i ti još manje
- samo zbog toga što si obnarodovao kako intenzivno misliš na mene, da naglasim da, daleko bilo, nisam ni ja

ko je, bre?

Ti Gorila imaš takav mentalni kapacitet da si sigitno u aktuelnom rukovodstvu DS, nema sumnje u to.


krstiću, nije li pritupasto da neko ko ima više od 3 godine svoju nemoć iskaljuje na nečijem niknejmu?
meni ne smeta, dapače, nastavi - uživam što si toliko isfrustriran, zaslužio si.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:27 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

urbana_gerila
krstiću, nije li pritupasto da neko ko ima više od 3 godine svoju nemoć iskaljuje na nečijem niknejmu?

А замисли тек ово: није ли притупасто да неко ко има 40-50 година скривен блог-ником како какво дете клибери се и добацује, и просипа форе? Зар ти ово није, онако, баш баш инфантилно?

Кад смо били клинци, сећам се да је једна од фора била да насумице, с фиксног телефона, окренемо неки број и зезамо оне који се јаве. Једном, тако, окрену моји мангупи број, све друштво заједно по 5-6 година у школи, дружимо се по кућама, ручамо једни код других -- дакле, окрену они број и дају слушалицу у руке Ђорђу. Ђока, мој друг збуњиве природе, успијаo се шта да каже жени која се јавила, и смисли, вероватно понови неку фору од пре:
-- Баба, дај главу?!
-- Хало, не чујем?

-- Баба, дај главу!

Па иде тишина, и чујеш жену како каже:
-- Ђорђе, шта ти је?!


Ето, тако то уме да изгледа, кад мангупи окрену телефон мајке твог најбољег друга.

Замисли да се теби тако неко овде јави?
urbana_gerila urbana_gerila 20:35 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Predrag Brajovic
urbana_gerila
krstiću, nije li pritupasto da neko ko ima više od 3 godine svoju nemoć iskaljuje na nečijem niknejmu?

А замисли тек ово: није ли притупасто да неко ко има 40-50 година скривен блог-ником како какво дете клибери се и добацује, и просипа форе? Зар ти ово није, онако, баш баш инфантилно?

Кад смо били клинци, сећам се да је једна од фора била да насумице, с фиксног телефона, окренемо неки број и зезамо оне који се јаве. Једном, тако, окрену моји мангупи број, све друштво заједно по 5-6 година у школи, дружимо се по кућама, ручамо једни код других -- дакле, окрену они број и дају слушалицу у руке Ђорђу. Ђока збуњиве природе, те се успија шта да каже жени која се јавила, и смисли, вероватно понови неку фору од пре:
-- Баба, дај главу?!
-- Хало, не чујем?

-- Баба, дај главу!
-- смелије каже Ђока.
Па иде тишина, и чујеш жену како каже:
-- Ђорђе, шта ти је?!


Ето, тако то уме да изгледа, кад мангупи окрену телефон мајке његовог најбољег друга.

Замисли да се теби тако неко овде јави?


brajoviću, dirljivo je što si sa mnom podelio svoja sećanja na burno detinjstvo, verujem da to ne bi sa bilo kim, ali, dizvineš, ne kapiram šta oćeš da kažeš.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:38 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

urbana_gerila
brajoviću, dirljivo je što si sa mnom podelio svoja sećanja na burno detinjstvo, verujem da to ne bi sa bilo kim, ali, dizvineš, ne kapiram šta oćeš da kažeš.


urbana_gerila urbana_gerila 20:43 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Predrag Brajovic
urbana_gerila
brajoviću, dirljivo je što si sa mnom podelio svoja sećanja na burno detinjstvo, verujem da to ne bi sa bilo kim, ali, dizvineš, ne kapiram šta oćeš da kažeš.




hoochie coochie man hoochie coochie man 20:53 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Lepo društvo dvadesetogodišnjaka sa pištoljima.


Predrasuda ili tenencioznost.
Svi mi, verujem, poznajemo nekog normalnog čoveka koji ima strast prema oružju.
Ni ja tu strast ne razumem sasvim, ali postoje obični, normalni, dobri ljudi koji je imaju.
Tako da činjenica što je neko sa dvadeset godina imao pištolj ne dokazuje ama baš ništa.

Ali kad neko, kao ti Miloje npr, tu činjenicu ističe, nazire se ideja. Ne ideja da se iščačka šta se zapravo desilo nego ideja da se Janković prikaže kao osion, bahat.

I ovde, kao i u kampanji SNSa, Gojković nije previše važan, on samo dobro služi kao način da se satanizuje Janković.
Upotrebljava se smrt.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:01 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Ali ono što mene posebno iritira je odijum njegovih zaštitnika ,istih onih koji su recimo koliko juče kao papagaji prozivali bivšeg ministra Jočića zbog obijanja neke trafike


Nema tu ni sličnosti, moj Miloje.

Jočića su prozivali njegovi politički protivnici, oni su mu čačkali po biografiji, tražili slabe tačke, a to i jedste posao političkih protivnika.

Da su Vučić i ostali ovaj podatak o Jankoviću izneli u vreme kad je biran za ombundsmana bilo bi sasvim u redu.
Ali kad ga oni iznose?
Tek onda kad ih je čačnuo, kad je napao brata od svevišnjeg i omiljenog mu potrčka.
Ne mogu da verujem da te Vučićeva mašinerija samlela.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:44 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

hoochie coochie man
Ali ono što mene posebno iritira je odijum njegovih zaštitnika ,istih onih koji su recimo koliko juče kao papagaji prozivali bivšeg ministra Jočića zbog obijanja neke trafike


Nema tu ni sličnosti, moj Miloje.

Jočića su prozivali njegovi politički protivnici, oni su mu čačkali po biografiji, tražili slabe tačke, a to i jedste posao političkih protivnika.

Da su Vučić i ostali ovaj podatak o Jankoviću izneli u vreme kad je biran za ombundsmana bilo bi sasvim u redu.
Ali kad ga oni iznose?
Tek onda kad ih je čačnuo, kad je napao brata od svevišnjeg i omiljenog mu potrčka.
Ne mogu da verujem da te Vučićeva mašinerija samlela.

Пази, ја сам био у искушењеу да окачим допуну "случаја", то да је тада Саша Јанковић прошао испитивање полиграфом, па помислим -- Јавиће се опет неки Милоје, сом са удице, да ми објасни како је могуће преварити полиграф. Па онда се сетим и да Саша Јанковић "има алиби", сведока да је био у видео клубу на радном месту, али онда укапирам да је сведок алибија била Сашина тадашња девојка, и помислим -- Јавиће се опет неки Милоје, сом са удице, да ми објасни како је Сашина девојка сигурно слагала.

И онда одустанем од таквих објава.
Зато сам и Александри рекао да се не упушта у даљу "одбрану".
Јер није проблем у удици, проблем је у сому.
Он жели да се упеца.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:08 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa


Teško je dokazati nevinost, zato se valjda i ne dokazuje.
Uvek se može reći, ma laže svedok, ma poligraf nije ništa, ma sve je to sredio uticajni otac.

Kad neko odluči da je neki Janković kriv nemoguće je dokazati da nije.
Onda se mora postaviti pitanje motiva zašto je neko odlučio da ovaj bude kriv.
Za Vučića je jasno, odlučio je jer se neko drznuo da udari na njegovog brata, a pored toga je taj i neka vlast koju on ne može da drži pod kontrolom. To apsolutusti ne vole.

Za neke blogere je i očekivano da podržavaju sve što Vučić kaže, Miloje me iznenadio.

Poređenje slučaja Jočić i ovoga sad, dva sasvim različita slučaja, je posebno problematično.

Kod Jočića je u pitanju bio jedan nesporan, sudski dokazan, detalj iz biografije, i na njega se ništa nije nadovezivano.
Govoreno je da je Jočić bio obijač trafika i ništa više. Niko nije govorio, kad je obio trafiku, mora da je i neku banku, možda je i ubio nekoga.
Ne, obio je trafiku, tačka.

A ovde, imao je pištolj, mora da je bio nasilnik, u njegovom stanu čovek zatečen mrtav, mora da on ima neke veze sa tim, otac mu bio uticajan, mora da mu je sve sredio.
Nikavih dokaza nema ali to nema veze.
I kad se u to još umeša patetika oko porodice Gojković, stvar postaje prilično otužna.
tsunade tsunade 22:09 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Зато сам и Александри рекао да се не упушта у даљу "одбрану".


misliš tsunade. ovde me malo ko zna kao aleksandru.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:16 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

tsunade
Зато сам и Александри рекао да се не упушта у даљу "одбрану".


misliš tsunade. ovde me malo ko zna kao aleksandru.

Извињавам се.
tsunade tsunade 22:21 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Извињавам се.


nema problema.
milojep milojep 22:52 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

hoochie coochie man
Predrasuda ili tenencioznost.
Svi mi, verujem, poznajemo nekog normalnog čoveka koji ima strast prema oružju.
Ni ja tu strast ne razumem sasvim, ali postoje obični, normalni, dobri ljudi koji je imaju.
Tako da činjenica što je neko sa dvadeset godina imao pištolj ne dokazuje ama baš ništa.


Na nivou ispod prosečnog advokata!

Ali kad neko, kao ti Miloje npr, tu činjenicu ističe, nazire se ideja. Ne ideja da se iščačka šta se zapravo desilo nego ideja da se Janković prikaže kao osion, bahat.


Ajde? A gle slučajnosti baš taj ljubitelj oružja od malih nogu u situaciji da objasni ubistvo iz sopstvenog oružja?!
I sad me iskreno nerviraš jer me uvlačiš u kontra priču gde sada dokazujema nekakvu krivicu Jankovića a da mi to uopšte nije bila namera(mislim na krivicu ubice).
A baš je poenta bila u tome da se iščačka šta se desilo (kako si i sam rekao) jer to isto nije iščačkano kada je trebalo biti iščačkano!



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:00 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Srbijom danas vlada ološ. Nije to prvi put, ali ovakvog ološa još nije bilo. Ovaj je znalački prosejan i probran, najgori u pisanoj istoriji. Talog koji se (počev od samog Velikog Meštra Sviju Hulja) kalio po navijačkim bandama, paravojnim falangama, desničarskom podzemlju, šešeljevskim kokošarnicima. U poređenju s njima (i samo s njima) čak i ograničeni, zli i moralno tupi Miloševićevi satrapi iz devedesetih deluju kao džentlmeni.

Zato ni sukob s Jankovićem nije stvar ideologije, čak ni politike, u neku ruku ni pukog održanja na vlasti: ne, to je jednostrano lični sukob, kao i sve drugo što je s njima u vezi. Oni drugačije ni ne umeju, niti uopšte postoji neki politički sadržaj izvan njih samih, u „najličnijem“ smislu. Pa, samo poslušajte: o čemu govori jedan Vučić kad govori o bilo čemu? O sebi, i jedino o sebi. S iskrenim divljenjem i čestim napadima ganutosti. U tom smislu, najglupljim (i najštetnijim) su ispali oni koji su bar za trenutak poverovali da su se oni Šešelja odrekli: ne, oni su ga samo prevazišli. Šešelj je sumorni diletant iz dvadesetog veka, otužni klovn analogne epohe; od njega su baštinili hardver ničim nesputane besramnosti, sve drugo je njihov izvorni softver.


izvor
qqriq qqriq 23:06 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Da, jedno je sigurno: harizme mu ne nedostaje.

Majko milla!
freehand freehand 23:07 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Predrag Brajovic
Srbijom danas vlada ološ. Nije to prvi put, ali ovakvog ološa još nije bilo. Ovaj je znalački prosejan i probran, najgori u pisanoj istoriji. Talog koji se (počev od samog Velikog Meštra Sviju Hulja) kalio po navijačkim bandama, paravojnim falangama, desničarskom podzemlju, šešeljevskim kokošarnicima. U poređenju s njima (i samo s njima) čak i ograničeni, zli i moralno tupi Miloševićevi satrapi iz devedesetih deluju kao džentlmeni.

Zato ni sukob s Jankovićem nije stvar ideologije, čak ni politike, u neku ruku ni pukog održanja na vlasti: ne, to je jednostrano lični sukob, kao i sve drugo što je s njima u vezi. Oni drugačije ni ne umeju, niti uopšte postoji neki politički sadržaj izvan njih samih, u „najličnijem“ smislu. Pa, samo poslušajte: o čemu govori jedan Vučić kad govori o bilo čemu? O sebi, i jedino o sebi. S iskrenim divljenjem i čestim napadima ganutosti. U tom smislu, najglupljim (i najštetnijim) su ispali oni koji su bar za trenutak poverovali da su se oni Šešelja odrekli: ne, oni su ga samo prevazišli. Šešelj je sumorni diletant iz dvadesetog veka, otužni klovn analogne epohe; od njega su baštinili hardver ničim nesputane besramnosti, sve drugo je njihov izvorni softver.


izvor

Kontraevolucija, rekoh ja.
A konsultovaću se oko tužbe ovog Pančića. Pola mi ukrao iz tekstova i komentara, pola iz glave ono što nisam uspevao da sročim.
milojep milojep 23:15 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

hoochie coochie man

Teško je dokazati nevinost, zato se valjda i ne dokazuje.


Osim kada imaš leš gde sve ukazuje da u pitanju nije bilo samoubistvo!

Uvek se može reći, ma laže svedok, ma poligraf nije ništa, ma sve je to sredio uticajni otac.


Može se reći a može se i desiti! Isto tako se može reći i da svedok govori istinu, da se poligraf nikada ne uzima kao dokaz, da je eto slučajno otac zaista bio uticajan.

Kad neko odluči da je neki Janković kriv nemoguće je dokazati da nije.
Onda se mora postaviti pitanje motiva zašto je neko odlučio da ovaj bude kriv.


Ajde prvo nek se reši slučaj P.Gojkovića svih nas radi a posle da tražimo i motiv ko je nevinom Jankoviću hteo da napakuje.


Za Vučića je jasno, odlučio je jer se neko drznuo da udari na njegovog brata, a pored toga je taj i neka vlast koju on ne može da drži pod kontrolom. To apsolutusti ne vole.
Za neke blogere je i očekivano da podržavaju sve što Vučić kaže, Miloje me iznenadio.


Kakve veze ima Vučić i Miloje?!Gde sam ga ja to podržao? Nemoj me molim te uvlačiti na projekcije na koje si se ti upecao!
A što se tiče slučaja Andreja Vučića ja tu mislim da je žandarmerija postupila apsolutno ispravno iz onoga što znam.


Poređenje slučaja Jočić i ovoga sad, dva sasvim različita slučaja, je posebno problematično.

Kod Jočića je u pitanju bio jedan nesporan, sudski dokazan, detalj iz biografije, i na njega se ništa nije nadovezivano.
Govoreno je da je Jočić bio obijač trafika i ništa više. Niko nije govorio, kad je obio trafiku, mora da je i neku banku, možda je i ubio nekoga.
Ne, obio je trafiku, tačka.


Svašta si nabrojao a propustio si suštinu, namerno ili ne!
Zbog čega i ko je Jočiću iskopao mrlju iz biografije? Motivi su bili isti kao i kod slučaja Jankovića!Nevezano za to da li je Janković zaista kriv.

A ovde, imao je pištolj, mora da je bio nasilnik, u njegovom stanu čovek zatečen mrtav, mora da on ima neke veze sa tim, otac mu bio uticajan, mora da mu je sve sredio.
Nikavih dokaza nema ali to nema veze.


Naprotiv, dokaza ima ali nikakve adekvatne istrage nije bilo!

I kad se u to još umeša patetika oko porodice Gojković, stvar postaje prilično otužna.


Ako si pročitao stavove porodice Gojković video si da tu nikakve patetike nema. Ljudi traže istinu, ne zato što ne mogu da je prihvate nego zato što im je niko nije ni predočio!



tsunade tsunade 23:22 26.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Majko milla!


vala baš
milojep milojep 00:04 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa



Јер није проблем у удици, проблем је у сому.
Он жели да се упеца.



Kako je interesantno kada neko opisuje sam sebe a da to i ne zna!

I pre nego što prospe svoje brabonjke misleći da su biseri, mogao bi makar pogledati objavljena dokumenta i upotrebiti neku vijugu.
Pa videti recimo da su izjave učesnika događaja povodom smrti mladića davane u septembru i oktobru iako se slučaj desio u aprilu!?
Da svi kontaktirani kriminolozi tvrde da nema reči o samoubistvu!
Da se dozvola za pištolj ne dobija dan pre tragičnog događaja u opštini u kojoj ne živiš (osim ako ti tata živi tamo) itd
Ali džaba,ispiranje mozga je završeno.
MOzgovi takvih ljudi su kao iznajmljen kompjuterski hardver koji rešava probleme! Pa se onda ne razmišlja da bi se došlo do zaključka, nego se zaključak servira (obično netačan) a mi trpimo nesrećne pokušaje dokazivanja!



tyson tyson 00:06 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Ma jok. Ono što se dogodilo jeste da je Janković čačkao gde ne treba a sa Andrejom Vučićem, žandarmerijom i helikopterom prešao sve granice, pa su ga onda otvorili po liniji po kojoj im se učinilo najzgodnije i sredstvima koja najbolje poznaju.
Eto to se dogodilo, bez obzira što mene niko nije pitao.

Goran Vesić.

Identičnu stvar je organizovao, recimo, početkom dvehiljaditih protiv profesora Čupića, kada se ovaj drznuo da kritikuje Pink i Vesićevog (i Vesićevih zaštitnika) intimusa Željka Mitrovića.

Copy/Paste.

tyson tyson 00:08 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa

ko je, bre?

Grupa uticajnih lidera, uglavnom pripadnika srednjeg menadžerskog sloja tadašnje DS, iza kojih je stajalo nekoliko poprilično jakih opštinski odbora i par iskusnih operativaca da sve uvežu.


qqriq qqriq 09:24 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa

vala baš



qqriq qqriq 09:26 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa


milojep
00:04 27.04.2015
Re: Vučić i Evropa


Јер није проблем у удици, проблем је у сому.
Он жели да се упеца.



Kako je interesantno kada neko opisuje sam sebe a da to i ne zna!



milojep milojep 12:10 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa



Brajoviću, moram da te priupitam.

Jesi li čitao ovaj članak koji si objavio u svom postu kao neki dokaz?
I jesi li video datume tragičnog događaja i uzimanja izjave od g-dina Jankovića?
01.April i 21.oktobar !!!Više od pola godine razmaka!?
Ako ti je to normalno, opet aferim!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:27 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa

milojep
Brajoviću, moram da te priupitam.

Jesi li čitao ovaj članak koji si objavio u svom postu kao neki dokaz?
I jesi li video datume tragičnog događaja i uzimanja izjave od g-dina Jankovića?
01.April i 21.oktobar !!!Više od pola godine razmaka!?
Ako ti je to normalno, opet aferim!

Ти сад већ непрекидно из једног у други коментар понављаш онај образац понашања и аргументације за који сам рекао да ће уследити ако tsunade, ја или неко други почне да износи додатне аргументе у "одбрану" Саше Јанковића.
Не бих се тобом више бавио.
Поздрав.
milojep milojep 12:35 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Ти сад већ непрекидно из једног у други коментар понављаш онај образац понашања и аргументације за који сам рекао да ће уследити ако tsunade, ја или неко други почне да износи додатне аргументе у "одбрану" Саше Јанковића.
Не бих се тобом више бавио.
Поздрав.


Ja sam ono što sam imao rekao! Sad' mi je zanimljivo posmatrati fenomen ljudi koji ne vide evidentne stvari!?
niccolo niccolo 16:24 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa

A inače ne postoji presuda u kojoj je rečeno da se radi o samoubistvu.

Niti je pravno moguće da postoji takva presuda.
tyson tyson 18:52 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa

U najblažu ruku ga je neko od njih ubio iz nehata, a onda su uspeli da zataškaju celu priču uz pomoć istih onih struktura koji su mu omogućili da dobije dozvolu za pištolj a i zbog kojih mu je pištolj i trebao, da izjave daju posle 6 meseci od slučaja,da se protiv nikoga od njih ne povede istraga, da istražni sudija uopšte neizađe na uviđaj, da se prenebregnu pojedini dokazi itd.

И што га сада ти исти не заштите; откуд уопште цела организована хајка на њега - хајку тешко можеш негирати - ако је већ играч или у шаци неких химеричних моћника који целу Србију држе у шаци и врте око малог прста?

То што ти тврдиш може евентуално да има слисла само ако се игнорише оно што се тренутно догађа, а што је и изнело на површину догађаје од пре 22 године.

Где је ту логика?

tyson tyson 18:55 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Ajde prvo nek se reši slučaj P.Gojkovića

Зар случај није решен још 1993. године?


milojep milojep 20:55 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Зар случај није решен још 1993. године?


Pročitaj pismo porodice Gojković.
Nema ga u polovini medija!
milojep milojep 21:00 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Niti je pravno moguće da postoji takva presuda.


moguće je da je nekom od prisutnih bilo suđeno!
A da bi bilo suđeno bila je neophodna istraga koje nije bilo! Istražni sudija nije izašao na uviđaj, baruta nije bilo na licu i rani ubijenog iako CZ99 ,kažu, baca barut od 1-1.5m. što može značiti samo da samoubistva nije bilo sigurno. Nijedan balističar nije potpisao varijantu po kojoj se Gojković ubio!
Jebiga ovde je izgleda najteže nekom predočiti činjenice.
niccolo niccolo 22:02 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa

moguće je da je nekom od prisutnih bilo suđeno!

Milojep, lupetaš kao najgora budaletina. I još se ponosiš time. Da je nekom od prisutnih bilo suđeno bili bi oglašeni krivim ili nevinim. A nije moguće da onakva presuda postoji pošto je za vođenje sudskog postupka potrebno da postoji osnovana sumnja da je neko učinio krivično delo - da bi postojala osnovana sumnja ne može da postoji sigurnost da je u pitanju samoubistvo.
milojep milojep 22:10 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa

niccolo
moguće je da je nekom od prisutnih bilo suđeno!

Milojep, lupetaš kao najgora budaletina. I još se ponosiš time. Da je nekom od prisutnih bilo suđeno bili bi oglašeni krivim ili nevinim. A nije moguće da onakva presuda postoji pošto je za vođenje sudskog postupka potrebno da postoji osnovana sumnja da je neko učinio krivično delo - da bi postojala osnovana sumnja ne može da postoji sigurnost da je u pitanju samoubistvo.


ja možda lupetam ali ti jesi budaletina!
Upadneš tu sa nekim svojim predubeđenjem i brabonjaš.

Pročitaj pismo porodice Gojkovič.Ljudi nisu 22 godine dočekali istragu. Istražni sudija nije ni izlazio na lice mesta. Pišem ovde 400 komentara kako Tajson kaže, gde navodim činjenice koje su više od sumnje i postavljam pitanje istrage a ti dođeš i kažeš nema sumnje da je samoubistvo?!

Daj' bre recite otvoreno da verujete u policijsko-pravosudni sistem devedesetih bezrezervno i da završimo prepucavanja.





niccolo niccolo 22:32 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Milojep, lupetaš kao najgora budaletina.

Izvini, napisao sam ovo pre nego što sam video da te ucenjuju zbog tog krivičnog dela koje su učinio, a za koje te još nisu procesuirali. Treba da se obratiš zaštitniku građana i prijaviš te koji te ucenjuju ne bi li im stao na put.

a ti dođeš i kažeš nema sumnje da je samoubistvo?!

Naravno, svakome ko ume da čita je jasno da ovako nešto nisam rekao. Ali razumem da si pritisnut da ovako bezočno lažeš, pa ti ne uzimam za zlo.
milojep milojep 23:35 27.04.2015

Re: Vučić i Evropa


Izvini, napisao sam ovo pre nego što sam video da te ucenjuju zbog tog krivičnog dela koje su učinio, a za koje te još nisu procesuirali. Treba da se obratiš zaštitniku građana i prijaviš te koji te ucenjuju ne bi li im stao na put.


Nige nisam rekao da me ucenjuju nego da me zajebavaju gde stignu!
Što se tiče obraćanja zaštitniku nema potrebe, ima on više ciljeve ja sam se obratio nižim instancama i čekam zakon koji ove godine treba da bude usvojen.


Naravno, svakome ko ume da čita je jasno da ovako nešto nisam rekao. Ali razumem da si pritisnut da ovako bezočno lažeš, pa ti ne uzimam za zlo.


Iz konteksta i sledećeg tvog pasusa u komentaru iznad nedvosmisleno proističe da nije bilo sumnje da je samoubistvo u pitanju.

A nije moguće da onakva presuda postoji pošto je za vođenje sudskog postupka potrebno da postoji osnovana sumnja da je neko učinio krivično delo - da bi postojala osnovana sumnja ne može da postoji sigurnost da je u pitanju samoubistvo.


U tvom slučaju je glupost udružena sa bezobrazlukom a poganije kombinacije nema!



jkt2010 jkt2010 01:27 28.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Bonner
hoochie coochie man

... da stane na stranu Srbije po pitanju severa Kosova, ...


Ali sever Kosova nije celo Kosovo?!



Ni šnicla nije celo meso, ali je meso.
jkt2010 jkt2010 01:39 28.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Freehand
Harizma inače nije neophodan element izabranog lidera u demokratiji.
Nije neophodna, ako neće da bude izabran.
A ako je izabran iako nema harizmu onda nemojmo o "lideru" nego o izbornom sistemu gde takav biva izabran...
niccolo niccolo 05:43 28.04.2015

Re: Vučić i Evropa

glupost udružena sa bezobrazlukom

Da, da, od prvog komentara se mogla primetiti tvoja ekspertiza u oblasti gluposti i bezobrazluka.
qqriq qqriq 10:01 28.04.2015

Re: Vučić i Evropa

i ja isto to mislim.


Kad, medjutim, Gojkovići - ne.
Izgubili sina u mutnim okolnostima but who gives a shit?
qqriq qqriq 10:03 28.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Niti je pravno moguće da postoji takva presuda.


Ne postoji ni presuda o ubistvu, jer nije istraženo do kraja šta se dogodilo.
Razumeš?
Samo pazi: ne interesuje me da li ti kapiraš.
tyson tyson 14:47 28.04.2015

Re: Vučić i Evropa

Razumeš?
Samo pazi: ne interesuje me da li ti kapiraš.

Која је разлика између разумевања и капирања...?


wilma68 wilma68 20:35 25.04.2015

Једначење сугласника


Видела сам прву (прве две у овом блогу) реч.
Каже се и пише се ОТКАКО.

Даље ионако не бих читала.

И оволицно ми-смета.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:47 25.04.2015

Re: Једначење сугласника

Видела сам прву (прве две у овом блогу) реч.
Каже се и пише се ОТКАКО.

Jel? Ok, ispraviću.
Даље ионако не бих читала.

И оволицно ми-смета.

Aj zdravo.
urbana_gerila urbana_gerila 20:59 25.04.2015

Re: Једначење сугласника

Nebojsa Krstic
Видела сам прву (прве две у овом блогу) реч.
Каже се и пише се ОТКАКО.

Jel? Ok, ispraviću.
Даље ионако не бих читала.

И оволицно ми-смета.

Aj zdravo.



krstiću, moram primetiti da si džentlmen, mene si banovao zbog skretanja pažnje na mnogo očitije i češće pravopisne greške.
u to ime, ako dozvoliš, mali trol:
wilma, možeš li da objasniš zbog čega nije pravilno, a naravno da nije, pisati - od kako?
marta marta 21:02 25.04.2015

Re: Једначење сугласника

Što ste onda tu?Ako vam ovo smeta,smeta vam sve što napiše Krstić.Mazohista?
Bili Piton Bili Piton 21:07 25.04.2015

Re: Једначење сугласника

urbana_gerila

wilma, možeš li da objasniš zbog čega nije pravilno, a naravno da nije, pisati - od kako?


Ma neka glupa začkoljica u vezi s time da li je nešto prilog za način ili vreme ili tako već neko glupavo objašnjenje. Od kada i otkada naravno može i jedno i drugo, ali ovo kao ne može.

Proseravanje najobičnije.

edit - pre nego što me upozoriš da si pitao Vilmu a ne mene - da, očito da nisam Vilma ali sam se iznervirao.
urbana_gerila urbana_gerila 21:12 25.04.2015

Re: Једначење сугласника

marta
Što ste onda tu?Ako vam ovo smeta,smeta vam sve što napiše Krstić.Mazohista?


nije ti palo na pamet da smo wilma i ja borci za srpski jezik i pravopis i da je to bitka neprestana?
wilma68 wilma68 21:30 25.04.2015

Re: Једначење сугласника


"Хвала на пажњи", г. Крстићу, драго ми је да сте исправили.

Док сам ја, школована домаћица женске памети, радила конкретне ствари на спасавању отаџбине ( румене, мирисне и лиснате погачице са сиром!), овде се догодило пет реплика, мој лични рекорд-а да блог уопште нисам ни прочитала, ни коментарисала садржину!

Оправдала сам свој тешко стечени докторат на МегаДенсу.
Него, заборавих-како ми се оно факс сада зове?!Било је код Кесића...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:35 25.04.2015

Re: Једначење сугласника

Оправдала сам свој тешко стечени докторат на МегаДенсу.
Него, заборавих-како ми се оно факс сада зове?!

Džon Kjuzak. Ili tako nešto.
qqriq qqriq 09:26 27.04.2015

Re: Једначење сугласника

Džon Kjuzak. Ili tako nešto.



jinks jinks 20:47 25.04.2015

...

Ne znam koliko je tačna opaska koju sam davno čuo o tome da je mera nerazvijenosti nekog političkog sistema direktno proporcionalna broju intelektualaca koji se u njemu profesionalno bave politikom.

Naravno, kritička intelektualna misao neprocenjiva je za bilo koji politički (kad smo već kod toga, naravno, i bilo koji drugi) sistem. Doduše, niko i ne brani intelektualcu da se opredeli za gorepomenutu profesiju, jedino što je osnovni red da istog trenutka kada postane drugo prestane da se poziva na prvo.

I to ne zato što su ovo dvoje iz nekog posebnog razloga nespojivi, već zato što je do sada neretko upravo intelektualna koprena u dobroj meri i služila kao zaštita od odgovornosti intelektualcima koji su grešili u politici.

Jer, zar ne, intelektualac ne može biti zlonameran i ne može u potpunosti biti u krivu, osim što se trudi i što pokušava. A preskupa cena upravo ovakvom pogledu na svet plaćana je više puta ... da ne pominjem neke od svežijih primera ... na primer, 5.10. i ondašnje intelektualce tipa gospode Jovanovića, Novakovića, Popovića, ...
freehand freehand 20:53 25.04.2015

Re: ...

I to ne zato što su ove dve profesije iz nekog posebnog razloga nespojive, već zato što je do sada neretko upravo intelektualna koprena u dobroj meri služila kao zaštita od odgovornosti intelektualcima koji su grešili u politici.

Ja mislim da ti imaš problem sa definicijom pojma "intelektualac". To, naime nije i ne može biti profesija, a ne mora imati veze ni sa nivoom verifikovanog obrazovanja.
Primeri intelektualaca poput predsednika republike, guvernerke NBS ili ministara policije, odbrane, za rad boračka i socijalna pitanja, onih bez portfelja i drugih - da ne nabrajam sad - tome dovoljno svedoče.
jinks jinks 20:56 25.04.2015

Re: ...

To, naime nije i ne može biti profesija, a ne mora imati veze ni sa nivoom verifikovanog obrazovanja.


Nigde i nisam napisao da je intelektualac profesija (ili da ima isključivo veze sa nivoom verifikovanog obrazovanja) ... napisao da je političar profesija. I da između ostalog upravo zbog toga ove dve stvari i ne bi trebalo mešati.

Jer profesija ima odgovornost, a neprofesija je nema ... to i jeste poenta mog komentara.
marta marta 21:04 25.04.2015

Re: ...

Ništa niste shvatili,'ajd ponovo sa razumevanjem,gosn.Re,,,
freehand freehand 21:08 25.04.2015

Re: ...

jinks
To, naime nije i ne može biti profesija, a ne mora imati veze ni sa nivoom verifikovanog obrazovanja.


Nigde i nisam napisao da je intelektualac profesija (ili da ima isključivo veze sa nivoom verifikovanog obrazovanja) ... napisao da je političar profesija. I da između ostalog upravo zbog toga ove dve stvari i ne bi trebalo mešati.

Jer profesija ima odgovornost, a neprofesija je nema ... to i jeste poenta mog komentara.

Ok, na koje si dve profesije u gore citiranom mislio?
jinks jinks 21:11 25.04.2015

Re: ...

Ok, na koje si dve profesije u gore citiranom mislio?

Slažem se, moja greška. Nije trebalo da piše "dve profesije", već, na primer: "I to ne zato što su ovo dvoje iz nekog posebnog razloga nespojivi ...".
petargli petargli 20:55 25.04.2015

ta-ta-ta-ti-ra

Nebojsa Krstic
No premijer je mudar čovek, uvideće ovo i lično će zaštitititi zaštitnika građanina, siguran sam.



I tako dan za danom, pred ...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:12 25.04.2015

Re: ta-ta-ta-ti-ra

petargli
Nebojsa Krstic
No premijer je mudar čovek, uvideće ovo i lično će zaštitititi zaštitnika građanina, siguran sam.

I tako dan za danom, pred ...

И поред -- ја верујем -- све добронамерности, савет је сасвим погрешан.
Јер заштитника грађана, као и сваког другог обичног грађанина Србије, треба да штити поштовање закона и процедура и институције државе, а не премијер лично. Осим ако премијер не мисли да може да стигне да се лично бави судбинама свих 7 милиона грађана Србије? (Чак и за њега -- много је.)

У томе је суштина.
grmfrm grmfrm 07:09 27.04.2015

Re: ta-ta-ta-ti-ra

И поред -- ја верујем -- све добронамерности, савет је сасвим погрешан.
Јер заштитника грађана, као и сваког другог обичног грађанина Србије, треба да штити поштовање закона и процедура и институције државе, а не премијер лично. Осим ако премијер не мисли да може да стигне да се лично бави судбинама свих 7 милиона грађана Србије? (Чак и за њега -- много је.)

У томе је суштина.


Pa ja mislim da si dobro rekao. Treba da nas zastiti od nas samih.
chitach chitach 21:47 25.04.2015

Ovo je poenta

On ne može da me razočara, može samo pozitivno da me iznenadi.

ne samo ovoga, nego gotovo svih blogova domacina koji se ticu Vucica i vladavine mu . Svi kojima se ( pocevsi evo prvo od mene ) Vucic gadi, treba da prestanu da pljuju i povracaju okolo te da energiju i pamet iskoriste na pametniji nacin jer ce im pljuvanje polako preci u profesiju.
Nedavno sam naletio na ( neko s bloga je " okacio " ) emisiju Nenada Mihailovica " Licni stav " u kojoj je gostovao poslanik u Skupstini Srbije valjda, Aleksandar Jovicic. Uopste necu iznositi moj licni sud o navedenom poslaniku, jer cu ispostovati politiku domacina bloga da kao anoniman nikoga ne vrijedjam, ali pogledajte emisiju pa prosudite sami . To su njegovi ( Vucicevi ) kadrovi. On bolje nema. Dakle, zelite stvarno dobro Srbiji ??? Dobro se zapitajte . Koliko vremena imate ? U kakvom drustvu zelite da vam odrastu djeca ? Promijenite taktiku!!! Ako nece brijeg Muhamedu, hoce Muhamed brijegu ! Postanite Trojanci , prikljucite se SNS - u . Promijenite ga iznutra. On ima legitimitet i kredita kod srpskog naroda za sve sto vam padne na pamet ( za mene jedini kredit koji valja je kredit oko Kosova, mada se i to polako topi ) , vi imate pamet da taj legitimitet i kredit iskoristite .
Nesto razmisljam, onomad kada je doveo Blera, nije bilo boljeg pokazatelja od toga kolika je njegova moc, kao da je htio da kaze, pogledajte sta mogu. Covjece, da je Tadic to uradio ili Djindjic, pa gorio bi Beograd.
Nastaviti samo pljuvati, sherovati fotomontaze i fotografije ( pada mi napamet ona crna i nesretna vojna parada ) ne pravi nas nista boljim od botova koji nam se isto tako gade. To je zalosno, nije smijesno .
freehand freehand 11:21 26.04.2015

Re: Ovo je poenta

o su njegovi ( Vucicevi ) kadrovi. On bolje nema. Dakle, zelite stvarno dobro Srbiji ??? Dobro se zapitajte . Koliko vremena imate ? U kakvom drustvu zelite da vam odrastu djeca ? Promijenite taktiku!!! Ako nece brijeg Muhamedu, hoce Muhamed brijegu ! Postanite Trojanci , prikljucite se SNS - u . Promijenite ga iznutra. On ima legitimitet i kredita kod srpskog naroda za sve sto vam padne na pamet ( za mene jedini kredit koji valja je kredit oko Kosova, mada se i to polako topi ) , vi imate pamet da taj legitimitet i kredit iskoristite .

Stvarno možeš da zamisliš normalnog čoveka sa trunkom integriteta i samopoštovanja koji u istoj prostoriji sa iste strane sedi sa onim gargojlama oko Vučića?
Jesi li video ti nekad uživo nekog od lokalnih funkcionera SNS kad predlažeš takve stvari?
chitach chitach 23:52 26.04.2015

Re: Ovo je poenta

freehand
o su njegovi ( Vucicevi ) kadrovi. On bolje nema. Dakle, zelite stvarno dobro Srbiji ??? Dobro se zapitajte . Koliko vremena imate ? U kakvom drustvu zelite da vam odrastu djeca ? Promijenite taktiku!!! Ako nece brijeg Muhamedu, hoce Muhamed brijegu ! Postanite Trojanci , prikljucite se SNS - u . Promijenite ga iznutra. On ima legitimitet i kredita kod srpskog naroda za sve sto vam padne na pamet ( za mene jedini kredit koji valja je kredit oko Kosova, mada se i to polako topi ) , vi imate pamet da taj legitimitet i kredit iskoristite .

Stvarno možeš da zamisliš normalnog čoveka sa trunkom integriteta i samopoštovanja koji u istoj prostoriji sa iste strane sedi sa onim gargojlama oko Vučića?
Jesi li video ti nekad uživo nekog od lokalnih funkcionera SNS kad predlažeš takve stvari?


Covjece nije vise pitanje mogu li, nego moram li. Moram, to je to, nema drugih, oni su tvoji legitimni predstavnici, Tomina fotka visi u holu svakoga dipl. predstavnistva Srbije diljem svijeta, pa sta sada ? Da odbijem da koristim usluge zato sto mu fotka visi na zidu ? Da ce sutra izbori, pa da kazem ajde strpicemo se jos malo . Al covjece vidis li da je to zajahalo i nema namjeru da silazi. Svi su im vjetrovi na mjestu ( Evropa, Istok, % glasaca u Srbiji ...).Radulovic je pokusao, pa odustao, postujem, ali da je bio sa njim jos free , pa princi , pa maksa, pa krstic, mozda bi se nesto uradilo. Inace, sta nam ostaje ? Da se castimo kao gore princi i cross ?? Malo me sramota to da citam, ipak je rijec o obrazovanim ljudima koji su vidjeli svijeta, komentarisu na temama s ciljem ( baar se tako nadam ) da unaprijede drustvo, daju svoj mentalni doprinos, a oni se cascavaju kocijaskim rijecnikom. zbog obicne sujete. imate li djecu ? na sta mislite ?
freehand freehand 08:29 27.04.2015

Re: Ovo je poenta

Covjece nije vise pitanje mogu li, nego moram li. Moram, to je to, nema drugih, oni su tvoji legitimni predstavnici, Tomina fotka visi u holu svakoga dipl. predstavnistva Srbije diljem svijeta, pa sta sada ? Da odbijem da koristim usluge zato sto mu fotka visi na zidu ? Da ce sutra izbori, pa da kazem ajde strpicemo se jos malo . Al covjece vidis li da je to zajahalo i nema namjeru da silazi. Svi su im vjetrovi na mjestu ( Evropa, Istok, % glasaca u Srbiji ...).Radulovic je pokusao, pa odustao, postujem, ali da je bio sa njim jos free , pa princi , pa maksa, pa krstic, mozda bi se nesto uradilo. Inace, sta nam ostaje ? Da se castimo kao gore princi i cross ?? Malo me sramota to da citam, ipak je rijec o obrazovanim ljudima koji su vidjeli svijeta, komentarisu na temama s ciljem ( baar se tako nadam ) da unaprijede drustvo, daju svoj mentalni doprinos, a oni se cascavaju kocijaskim rijecnikom. zbog obicne sujete. imate li djecu ? na sta mislite ?

Ne umem da razumem kojom si logikom došao do toga da se treba pridružiti ološu i huljama.
To mogu ovi što su ih podržavali u dolasku i učvršćivanju. Ono što ja mogu jeste da budem protiv.
Da te podsetim samo: kad u vino dodaš sireće, dobiješ sirće.
A kad u sirće dodaš vino dobiješ - šta? Pa isto sirće.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:52 27.04.2015

Re: Ovo je poenta

Radulovic je pokusao, pa odustao, postujem, ali da je bio sa njim jos free , pa princi , pa maksa, pa krstic, mozda bi se nesto uradilo. Inace, sta nam ostaje ?

Realno, i Vučić je probao s Radulovićem pa mu nešto nije išlo.

Misliš da svi treba da ponovimo tu grešku?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:46 27.04.2015

Re: Ovo je poenta

Nebojsa Krstic
Radulovic je pokusao, pa odustao, postujem, ali da je bio sa njim jos free , pa princi , pa maksa, pa krstic, mozda bi se nesto uradilo. Inace, sta nam ostaje ?

Realno, i Vučić je probao s Radulovićem pa mu nešto nije išlo.

Misliš da svi treba da ponovimo tu grešku?

Да ти будем искрен -- можда би и требало...
Јер изгледа да ово лудило нема границе, и свако други јесте решење.




Ово је припрема за седницу Владе у Колубари.

Шта је следеће? Слет?
milojep milojep 10:51 27.04.2015

Re: Ovo je poenta

Ово је припрема за седницу Владе у Колубари.


Svako ko je služio vojni rok imao je iskustva sa 'kockanjem' spavaone na pisti!
Šta to tebi smeta Brajoviću to su dobre vaspitne mere.
I mojne njaške više
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:53 27.04.2015

Re: Ovo je poenta

milojep
Ово је припрема за седницу Владе у Колубари.


Svako ko je služio vojni rok imao je iskustva sa 'kockanjem' spavaone na pisti!
Šta to tebi smeta Brajoviću to su dobre vaspitne mere.
I mojne njaške više

Шта је, ужелео си се слета?
Је ли, да не знаш кад Му је рођендан, да спремимо штафету?
Ти ћеш да је носиш у име пионира.
Не због узраста, него због памети.
milojep milojep 11:01 27.04.2015

Re: Ovo je poenta

Шта је, ужелео си се слета?


E bre Brajoviću,pa Stefanović pravi bolje fore od tebe.
chitach chitach 11:03 27.04.2015

Re: Ovo je poenta

freehand
Ne umem da razumem kojom si logikom došao do toga da se treba pridružiti ološu i huljama. To mogu ovi što su ih podržavali u dolasku i učvršćivanju. Ono što ja mogu jeste da budem protiv.Da te podsetim samo: kad u vino dodaš sireće, dobiješ sirće.A kad u sirće dodaš vino dobiješ - šta? Pa isto sirće.


Logikom nekoga koji nesto hoce da uradi da Srbiji bude bolje. Bilo koja osoba/institucija sa kojom mi je najmanji zajednicki sadrzitelj boljitak Srbije/ moje porodice / djece ima dovoljnu valencu da radi sa mnom . Ovde govorimo o institucijama koje po prirodi moraju da rade tako da im je boljitak drzave cilj . Ma koliko to zvucalo naivno. Sto se tice sirceta i vina. JAka je to izjava. Ne poznejm te privatno, a i da te poznaejm ne bi se usudio da te svrstam niti u vino niti u sirce. Dok sam duvanio cesto sam ( tokom mog boravka u BG- u ) kupovao cigarete na ulici od ulicnih preprodavaca i samim tim nisam placao akcize/ porez, ili recimo prodavao kafu auto pijaci ( Bubanj potok ) da bi zaradio neki dinar kao student ( puste devedeste ) i nisam placao na to nikakve dadzbine ili porez . Cini li me to sircetom jer sam cisto pravno pljackao drzavu ???
freehand freehand 11:07 27.04.2015

Re: Ovo je poenta

Cini li me to sircetom jer sam cisto pravno pljackao drzavu ???

Ne znam, sam proceni. Nego, jesi li se ti učlanio u JUL tada? I zašto ne?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:12 27.04.2015

Re: Ovo je poenta

milojep
Шта је, ужелео си се слета?

E bre Brajoviću,pa Stefanović pravi bolje fore od tebe.

Па кад је доктор ;-)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana