Društvo| Kultura| Moj grad| Religija

Tesla ...

Đorđe Bobić RSS / 08.06.2015. u 20:23

  “… Na dnevnom redu gradske skupštine bila je odluka o podizanju spomenika Nikoli Tesli, ali bez stare priče o preseljenju urne velikog srpskog naučnika nije moglo.

Kao jedan od razloga za premeštanje urne navedeni su "satanistički obredi koji se održavaju u Muzeju Nikole Tesle", a na to je za govornicom ukazao predsednik Skupštine Beograda Nikola Nikodijević.

"U pitanju je inicijativa patrijarha zbog satanističkih obreda u tom muzeju, ako me već terate da kažem istinu...", rekao je Nikodijević. …” 

IZVOR: B92 PONEDELJAK, 8.06.2015. | 16:41 -> 17:34

Spomenik Nikoli Tesli u Beogradu postoji, za sada ih ima dva, jedan ispred Tehničkog fakulteta u Bulevaru Revolucije a drugi na aerodromu Nikola Tesla mada ovaj drugi nije baš neki kojim bi se grad ponosio, nevešto napravljen i nikako ne odgovara značaju dela koji je naučnik ostavio svom narodu.

Sada će napraviti i treći, između Hrama Svetog Save i Narodne biblioteke i kaže tamo jedna gospođa iz gradske vlasti da nikada spomenika dosta kada su u pitanju tako značajne ličnosti. Za nadati se da će biti neki konkurs vajarski za novi spomenik i neće valjda da donesu neku repliku odnekud o čemu se u čaršiji beogradskoj šuška.

Izrečena je sumnja da je postavljanje ovog novog spomenika početni potez za premeštanje urne iz Muzeja Nikole Tesle na Svetosavski trg ali je to demantovano i rečeno je da je to opoziciona spletka. Sećam se da je bilo razgovora pre desetak ili više godina da se na tom mestu postavi spomenik Njegošu ali je crkva imala nešto protiv pa se od toga odustalo. Urbanističkim planom Svetosavskog platoa predvideo sam na tom mestu spomenik, nije bila označena ličnost koja će zauzeti tu reprezentativnu poziciju. Tesla svakako to zaslužuje uz dobronamerno pitanje da li je dobro nagomilavati počast i preterivati sa oduživanjem duga zaslužnima, čak i kada se Tesli radi. Dobro, tako će biti a tako biva kad nema koncepta nego se to radi na brzinu i tek da se nešto događa.

Prenošenje urne iz Muzeja je bila tema sredinom prve decenije dvadeset prvog veka i to je bila inicijativa SPC ali nije uspelo jer su predlagali, čak su i mesto odredili, da to bude van porte Hrama Svetog Save na javnoj površini ali to po zakonu nije bilo moguće. Pitao sam zašto, ako već mora, ne postave urnu u Portu što je sasvim regularno i u skladu sa tradicijom crkvenom ali odgovori su bili nekako mrmljajući i nejasni. Posle mi je jedan od crkvenih dužnosnika tiho rekao da ne insistiram jer se sumnja da je Tesla imao neka opredeljenja, nikad dokazana, ka budizmu pa nije onda zgodno da se urna postavlja u pravoslavno tlo, u Portu Hrama Svetog Save. I ostade urna u Muzeju gde joj je po mom laičkom mišljenju i sasvim odgovarajuće mesto. Šta će komisija zadužena za ovo pitanje da odluči videćemo ali bilo bi lepo da naučnika ostave na miru, to tumbanje urne i menjanje mesta počivanja deluje nasilno i, opet ja laički, nije u tradiciji crkvenih delanja.

Toliko o temi a što se satanističkih obreda tiče, onih u Muzeju Nikole Tesle, dobro bi bilo da bude konsultovan psihijatar, pa da vidimo dijagnozu onih što im se ta događanja privideše ! 

Atačmenti

Tagovi



Komentari (213)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

st.jepan st.jepan 22:24 08.06.2015

...

Za nadati se da će biti neki konkurs vajarski za novi spomenik


Ma kakav konkurs, to će naša Drinka (Radovanović) još bolje negpo na Aerodromu.

Najprirodnije je da se taj posao poveri njojzi, jer ako ništa drugo, atelje joj gleda na Plato.

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:58 09.06.2015

Re: ...

st.jepan
Za nadati se da će biti neki konkurs vajarski za novi spomenik


Ma kakav konkurs, to će naša Drinka (Radovanović) još bolje negpo na Aerodromu.

Najprirodnije je da se taj posao poveri njojzi, jer ako ništa drugo, atelje joj gleda na Plato.



Stjepane, htedoh da napisem, ali, evo, prestigli ste me u komentaru. Veliki pozdrav!
st.jepan st.jepan 15:49 11.06.2015

Re: ...

Jelena Pavlović
st.jepan
Za nadati se da će biti neki konkurs vajarski za novi spomenik

Ma kakav konkurs, to će naša Drinka (Radovanović) još bolje negpo na Aerodromu.
Najprirodnije je da se taj posao poveri njojzi, jer ako ništa drugo, atelje joj gleda na Plato.

Stjepane, htedoh da napisem, ali, evo, prestigli ste me u komentaru. Veliki pozdrav!

Čuburski otpozdrav!
Najozbiljnije mislim da bi najružnije i najuvredljivije spomenike i spomen ploče, naručivane od beznačajnih umetnika - partijskih i ličnih drugara, trebalo što pre ukloniti, i zameniti ih, kad to bude moguće, pristojnim spomen obeležjima, izabranim na javnim konkursima.

Edit: Za početak, smesta ukloniti onaj maloumni spomenik Tesli na Aerodromu.
petar_p petar_p 22:31 08.06.2015

ovo je tako jadno, da je neopisivo

Potkusurivanje Teslom je stvarno dno dna. Ove budale, moram tako da kazem, sto ga uzimaju u usta, premestaju, grade mu spomenike na svakom cosku itd., stvarno su izgubili kompas. Verovatno misle i da struja dolazi iz uticnice. Sude i odredjuju kako treba po svojoj pameti, a ta pamet kratka i jadna. Staviti Teslu, kosmickog genija i njih koji mu urnu premestaju i grade spomenike u isti kontekst je groteskno. Cinicno mogu reci da u Srbiji covek ne sme ni da umre. Posebno ako je velikan. Nikada se ne zna kada ce ga neko 'uzjahati', 'iskopati', 'premestiti', i 'sahraniti', pa i opet, i opet. Zato bolje da se velikani upokoje tamo negde daleko, gde ih nece svaka shusha zloupotrebljavati. Kakvi diletanti, svi od reda!!
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:43 08.06.2015

Nije Tesla bio pop već naučnik

Toliko o temi a što se satanističkih obreda tiče, onih u Muzeju Nikole Tesle, dobro bi bilo da bude konsultovan psihijatar, pa da vidimo dijagnozu onih što im se ta događanja privideše !

Kao jedan od razloga za premeštanje urne navedeni su "satanistički obredi koji se održavaju u Muzeju Nikole Tesle", a na to je za govornicom ukazao predsednik Skupštine Beograda Nikola Nikodijević.

"U pitanju je inicijativa patrijarha zbog satanističkih obreda u tom muzeju, ako me već terate da kažem istinu...", rekao je Nikodijević. …”

Zaista nekima treba psihijatrijska pomoć. Pa nije se Tesla bavio nosanjem kandila već naučnim eksperimentima i razumljivo je da je za religiju sve satanističko što je naučno.
Prosto ne mogu da verujem da patrijarh može da sebi dozvoli takvu blamažu i sebe, dužnosti koju obavlja i SPC u celini.
emsiemsi emsiemsi 00:04 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Milan Karagaća
Toliko o temi a što se satanističkih obreda tiče, onih u Muzeju Nikole Tesle, dobro bi bilo da bude konsultovan psihijatar, pa da vidimo dijagnozu onih što im se ta događanja privideše !

Kao jedan od razloga za premeštanje urne navedeni su "satanistički obredi koji se održavaju u Muzeju Nikole Tesle", a na to je za govornicom ukazao predsednik Skupštine Beograda Nikola Nikodijević.

"U pitanju je inicijativa patrijarha zbog satanističkih obreda u tom muzeju, ako me već terate da kažem istinu...", rekao je Nikodijević. …”

Zaista nekima treba psihijatrijska pomoć. Pa nije se Tesla bavio nosanjem kandila već naučnim eksperimentima i razumljivo je da je za religiju sve satanističko što je naučno.
Prosto ne mogu da verujem da patrijarh može da sebi dozvoli takvu blamažu i sebe, dužnosti koju obavlja i SPC u celini.

Аууууу, како комуњаре не могу да опросте Тесли што је био Србин.
Успут --- један споменик Тесли се налази у Булевару Краља Александра, а не у Булевару Револуције.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:19 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Аууууу, како комуњаре не могу да опросте Тесли што је био Србин.

A primitivnim nacionalistima nikako dokayati da je Tesla u svetu poznat kao naučnik, a ne kao Srbin i da su normalni Srbi ponosni na njega kao naučnika srpskog porekla. I da nije postao kao naučnik slavan ne bi ga se ni ti ni SPC setili.I da ti ponovim i tebi i svima onim nacionalistima koji se kite tuđim perjem i busaju u prsa tuđim delima da nacionalna pripadnost nikome još nije pomogla da bude bolji čovek, niti ga je spasila toga da je budala.
Pa ti bre ne razlikuješ veru i naciju, misliš da je to isto. Ti izgleda ne znaš da su Srbi kao narod postojali i pre no što su primili pravoslavlje, da može biti Srbin i ateista i katolik i muslimanske vere, kao što i Nemci mogu biti protestanti, katolici, agnostici, ateisti...
bene_geserit bene_geserit 04:26 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Milan Karagaća
...da su Srbi kao narod postojali i pre no što su primili pravoslavlje

Jesu, ali izgleda da nece jos dugo otkad su "primili" komunizam.
Out of Beirut Out of Beirut 07:10 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

razumljivo je da je za religiju sve satanističko što je naučno.


Цитирана изјава је антинаучна: питајте научнике зване историчари, посебно историчаре* идеја (наиме, тако се зове дисциплина која се бави и односом религије и науке).

(* на овој тачки писања реченице сам осетио да је она узалудна, у краћем року. )
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:01 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

...razumljivo je da je za religiju sve satanističko što je naučno

Ово је толико uninformed opinion, као да га изрекао лично комесар Николетине Бурсаћа. Џабa школа.
st.jepan st.jepan 12:12 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

emsiemsi
Аууууу, како комуњаре не могу да опросте Тесли што је био Србин.

Ništa ne sputava tvoje asocijacije, zar ne?
Ti to, prijatelju, baš onako na suvo, bez ikakve veze sa komentarom na koji odgovaraš, čak i bez najovlašnijeg povoda.

Šta te je zaboga snašlo?
Prespojile vijuge?
Neki moždani grč?
Neizdrž da svoj mantrasti brabonjak razgaćeno ispališ gde bilo?

Аууууу, како комуњаре не могу да опросте Тесли што је био Србин.

Ponosan si, brate Srbine, na Teslu?
Lepo, lepo...
A smem li da te pitam zašto si na njega ponosan?
Šta imaš ti s Teslom, odakle ti smelost da se s Genijem identifikuješ?

Neuporedivo realnije i prikladnije bilo bi da se identifikuješ s nekim retardom iz recimo Ajove ili Ekvatorijalne Gvineje.
Ili s nekim napaljenim HDZ-ovcem.
To je tvoja liga, tu si među svojima.
Neuporedivo više zajedničkog imaš s njima, nego sa Teslom.

Verovatno si primetio, juće je sa bloga (svaka čast moderaciji) udaljen građanin hanzaplast.
Naravno, jer je njegova bestidna agresivnost bila štetna za blog.
Ja sam, na primer, preksinoć čvrsto odlučio da ga, ukoliko moderacija ne bude promptno intervenisala, sasvim napustim.

Ne znam kako da ti objasnim, ujedno i da moderaciji ukažem...
Tvoja neodustajna hiperaktivnost i sumašedše, neselektivno raspršivanje mentalnog smeća gde bilo..., jednako je to štetno, pa i pogubno za ovaj, već ionako vrlo oslabljen, sve manje intrigantan, čitan i uticajan blog.
Namerio si, baš čvrsto, da ga konačno razjebeš i saraniš?

Ili, ako ćeš lakše razumeti, dosadan si, brate, nepodnosno!
Pokušaj, brate, na nekom drugom, tvojoj pameti primerenijem mestu.






Milan Karagaća Milan Karagaća 14:32 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

principessa_etrusca
...razumljivo je da je za religiju sve satanističko što je naučno

Ово је толико uninformed opinion, као да га изрекао лично комесар Николетине Бурсаћа. Џабa школа.

Gospojo, lupaš kako ne priliči dami.Prvo , Nikoletina Bursać nije bio komesar već borac za slobodu, polupismeno seljače, ali sa bistrim umom i čistim srcem.
Po svemun onome kako se ti prezentuješ na blogu , Nikoletina Bursać je za tebe moralna gromada, a bogami i za veliki broj njih koji uneređuju ovaj blog.
emsiemsi emsiemsi 14:54 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

st.jepan
emsiemsi
Аууууу, како комуњаре не могу да опросте Тесли што је био Србин.

Ništa ne sputava tvoje asocijacije, zar ne?
Ti to, prijatelju, baš onako na suvo, bez ikakve veze sa komentarom na koji odgovaraš, čak i bez najovlašnijeg povoda.

Šta te je zaboga snašlo?
Prespojile vijuge?
Neki moždani grč?
Neizdrž da svoj mantrasti brabonjak razgačeno ispališ gde bilo?

Аууууу, како комуњаре не могу да опросте Тесли што је био Србин.

Ponosan si, brate Srbine, na Teslu?
Lepo, lepo...
A smem li da te pitam zašto si na njega ponosan?
Šta imaš ti s Teslom, odakle ti smelost da se s Genijem identifikuješ?

Neuporedivo realnije i prikladnije bilo bi da se identifikuješ s nekim retardom iz recimo Ajove ili Ekvatorijalne Gvineje.
Ili s nekim napaljenim HDZ-ovcem.
To je tvoja liga, tu si među svojima.
Neuporedivo više zajedničkog imaš s njima, nego sa Teslom.

Verovatno si primetio, juće je sa bloga (svaka čast moderaciji) udaljen građanin hanzaplast.
Naravno, jer je njegova bestoidna agresivnost bila štetna za blog.
Ja sam, na primer, preksinoć čvrsto odlučio da ga, ukoliko moderacija ne bude promptno intervenisala, sasvim napustim.

Ne znam kako da ti objasnim, ujedno i da moderaciji ukažem...
Tvoja neodustajna hiperaktivnost i sumašedše, neselektivno raspršivanje mentalnog smeća gde bilo..., jednako je to štetno, pa i pogubno za ovaj, već ionako vrlo oslabljen, sve manje intrigantan, čitan i uticajan blog.
Namerio si, baš čvrsto, da ga konačno razjebeš i saraniš?

Ili, ako ćeš lakše razumeti, dosadan si, brate, nepodnosno!
Pokušaj, brate, na nekom drugom, tvojoj pameti primerenijem mestu.







Да те, уз велики напор, удостојим одговора.
Поносан сам на Теслу што је Србин.
Успут --- да теби не смета то што је он Србин !?
Успут 2 --- што се тиче твојих опсервација о загађивању и сличних будалаштина (асоцијација на моју недостатну памет итд...), да ти одговорим, укратко --- знам ја шта тебе (и не само тебе) жуља.
Успут 3 --- за валидацију моје памети на овом блогу су се квалификовали --- Принци, Домазет, Цане Србљановић, Тасадебели, Геџа, Нсарски, Срђан Фукс, Макса, Лариса, Зиликака ... --- уз сву њихову различитост (идеолошку, карактерну, професионалну, ...). Ти (и теби слични) нисте нити за "принети".
Успут 4 --- ееее, туге комуњарско-комесарске за бановањем.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:02 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Milan Karagaća
principessa_etrusca
...razumljivo je da je za religiju sve satanističko što je naučno

Ово је толико uninformed opinion, као да га изрекао лично комесар Николетине Бурсаћа. Џабa школа.

Gospojo, lupaš kako ne priliči dami.Prvo , Nikoletina Bursać nije bio komesar već borac za slobodu, polupismeno seljače, ali sa bistrim umom i čistim srcem.
Po svemun onome kako se ti prezentuješ na blogu , Nikoletina Bursać je za tebe moralna gromada, a bogami i za veliki broj njih koji uneređuju ovaj blog.

Драги Карагаћо, да ли ти имаш тешкоће у процесовању прочитаног?

Николетина Бурсаћ је једна личност (младић чистог срца како си га сам описао), а његов комесар, односно "комесар Николетине Бурсаћа" је друга личност која реоријентише Николетину.

Николетинин разговор са мајком:

— Ma šta ti to reče?
— Nema boga, jesi li čula?
— Pa otkad to, moj sinko? Šta ti bi?
— Od večeras, da znaš...
Stara se krsti i uzdiše:
— Ma od koga si to čuo, jadna ti sam?
Čuo sam u četi, od komesara. Kaz'o nam neki dan.


Па да буде јасно, не поредим ја тебе са Николетином, већ са његовим комесаром.
st.jepan st.jepan 16:55 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

emsiemsi

Да те, уз велики напор, удостојим одговора.

Hvala
Поносан сам на Теслу што је Србин.

Valjda zato što je Srbin (fali "zato" ).
Inače, taj tvoj ponos malo me iznenadio.
Verujem naime da znaš, čovek je bio lički Srbin, a koliko je meni poznato, vi Srbi iz Srbije ih zdravo prezirete.
Uvek ste ih prezirali.
Najpre one koje je Austrougarska naterivala preko Drine na srpske položaje.
Onda one koji su u Srbiju nagrnuli 1944 i "razbucali srpsko građanstvo".
Onda one iz 1991., koje ste podbadali i koješta im obečavali, pa ih ostavili na cedilu.
Onda one koji su 1995. proterani, a vi ih dočekali i sprovodili kao stoku, kojima ste prodavali sendviće za po 10 maraka (tada nedelju dana života), pa ih smeštali u kojekakve šupe po kojekakvim vukojebinama, decenijama ih zajebavali s državljanstvom, vređali ih zbog njihove tobož neuljuđenosti i ijekavice...

Generalno, nemam ništa protiv nacionalizma, ali dajte bre to malo kvalitetnije, sadržajnije, iskrenije, a ne ovako, ko od bede.

Danas i ovde, Tesla bi u najboljem slučaju dobio posao montera u Elektrodistribuciji, i to samo ako bi se pametno učlanio, a sa svojim idejama mogao bi da se slika - služio bi za iživljavanje i ismevanje.

Nemaš dakle ni ti, a ni ostali Srbi, apsolutno nikakvog osnova da se ponosite Teslom. Niti su ga Srbi podržali, niti bi ga ikad podržali. Postao je to što jeste uprkos tome, a ne zahvaljujući tome što je Srbin.

Успут --- да теби не смета то што је он Србин !?


Успут 2 --- што се тиче твојих опсервација о загађивању и сличних будалаштина (асоцијација на моју недостатну памет итд...), да ти одговорим, укратко --- знам ја шта тебе (и не само тебе) жуља.

"Žulja" je odlična reč, ni ja ne bih našao bolju.
Jeste, brate, žuljaš ki kamičak u cipElu.
Успут 3 --- за валидацију моје памети на овом блогу су се квалификовали --- Принци, Домазет, Цане Србљановић, Тасадебели, Геџа, Нсарски, Срђан Фукс, Макса, Лариса, Зиликака ... --- уз сву њихову различитост (идеолошку, карактерну, професионалну, ...).

Da, uglavnom jako dobar izbor!
I, šta su pobrojani reknuli?
Izvini, nisam baš pratio, ali čini mi se da te je Nsarski nakjuće prilično ismejao.
Успут 4 --- ееее, туге комуњарско-комесарске за бановањем.

Ko je pominjao tvoje banovanje?
Opomena (u interesu bloga) bila bi po meni sasvim dostatna - verujem da bi se munjevito popravio.
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:49 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Па да буде јасно, не поредим ја тебе са Николетином, већ са његовим комесаром.

A šta sam pa ja to ovde rekao slično tom njegovom komesaru, nisam dovodio u pitanje ima li ili nema Boga, a ti pošto se očigledno smatraš malo umnijom odgovori nama da li stvarno misliš da je Tesla pronašao struju mašući kandilom ili praveći naučne eksperimente. Znaš li razliku između religije i nauke i misliš li ozbiljno da Teslu treba sahraniti u crkvi ili ostaviti njegovu urnu u njegovom muzeju. A kraju to koketiranje sa Teslom kao da je rođen u Donjoj Drenovi.Zašto SPC ako je već toliko brižna za Srbe ,pa još one iz Hrvatske, ne uradi pravu stvar , a to je da u njegovom rodnom selu podigne spomen kuću jer SPC ima i tamo ingerencije- to spada pod eparhiju zagrebačko-ljubljansku.
Poznato je da je Tesla odbio nagovor oca da uči i bude pop, već je ostao uporan da se bavi naukom.
Uostalom, Teslini srodnici želeli su da urna bude u muzeju
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:33 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Milan Karagaća

Уопште не говорим о Тесли, његовој урни, о томе где та урна треба или не треба да буде, о СПЦ и њеним плановима за спомен куће, о Дренови итд, већ о твојој реченици:
...razumljivo je da je za religiju sve satanističko što je naučno

Та реченица открива дубоко неразумевање света, историје науке (природних наука и математике), спиритуалности, идеја, цивилизације и религије.

Такав скучен поглед не представља основ за макар половично интелигентну дискусију.

У том смислу ти јеси комесар јер не размењујеш идеје (чак и не обраћаш пажњу на оно што други пишу, већ дискутујеш са оним што мислиш да су рекли).
emsiemsi emsiemsi 20:46 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

st.jepan
emsiemsi

Да те, уз велики напор, удостојим одговора.

Hvala
Поносан сам на Теслу што је Србин.

Valjda zato što je Srbin (fali "zato" ).
Inače, taj tvoj ponos malo me iznenadio.
Verujem naime da znaš, čovek je bio lički Srbin, a koliko je meni poznato, vi Srbi iz Srbije ih zdravo prezirete.
Uvek ste ih prezirali.
Najpre one koje je Austrougarska naterivala preko Drine na srpske položaje.
Onda one koji su u Srbiju nagrnuli 1944 i "razbucali srpsko građanstvo".
Onda one iz 1991., koje ste podbadali i koješta im obečavali, pa ih ostavili na cedilu.
Onda one koji su 1995. proterani, a vi ih dočekali i sprovodili kao stoku - one dakle kojima ste prodavali sendviće za po 10 maraka (tada nedelju dana života), pa ih smeštali u kojekakve šupe po kojekakvim vukojebinama, pa ih decenijama zajebavali i ucenjivali s državljanstvom, pa ih vređali zbog njihove tobož neuljuđenosti i ijekavice...

Generalno, nemam ništa protiv nacionalizma, ali dajte bre to malo kvalitetnije, sadržajnije, iskrenije, a ne ovako, ko od bede - šuplje, mantrasto, deklarativno, debilasto, podlo.

Srpski nacionalizam je jedan izrazito neuspešan nacionalizam pre svega zato što je izrazito falš nacionalizam.

Danas i ovde, Tesla bi u najboljem slučaju dobio posao montera u Elektrodistribuciji, i to samo ako bi se pametno učlanio, a sa svojim idejama mogao bi da se slika - služio bi za iživljavanje i ismevanje.

Nemaš dakle ni ti, a ni ostali Srbi, apsolutno nikakvog osnova da se ponosite Teslom. Kao ni Đokovićem. Obojica su postali to što jesu uprkos, a ne zahvaljujući tome što su Srbi.

Успут --- да теби не смета то што је он Србин !?


Успут 2 --- што се тиче твојих опсервација о загађивању и сличних будалаштина (асоцијација на моју недостатну памет итд...), да ти одговорим, укратко --- знам ја шта тебе (и не само тебе) жуља.

"Žulja" je odlična reč, ni ja ne bih našao bolju.
Jeste, brate, žuljaš ki kamičak u cipElu.
Успут 3 --- за валидацију моје памети на овом блогу су се квалификовали --- Принци, Домазет, Цане Србљановић, Тасадебели, Геџа, Нсарски, Срђан Фукс, Макса, Лариса, Зиликака ... --- уз сву њихову различитост (идеолошку, карактерну, професионалну, ...).

Da, uglavnom jako dobar izbor!
I, šta su pobrojani reknuli?
Izvini, nisam baš pratio, ali čini mi se da te je Nsarski nakjuće prilično ismejao.
Успут 4 --- ееее, туге комуњарско-комесарске за бановањем.

Ko je pominjao tvoje banovanje?
Opomena (u interesu bloga) bila bi po meni sasvim dostatna - verujem da bi se munjevito popravio.

Преопширан си --- и, углавном, смараш !
Рехох ти да ниси квалификован да валидираш било што, а понајмање моју љубав према --- мојим Србима.
Нсарски, те остали побројани су се квалификовали да мене (и) исмеју, ако хоће.
Ти, и теби слични, нисте достојни да мени чистите ципеле.
Са тобом, и теби сличнима, ми је мука и ово прегањање, чак ми се и гади - можда чак и више од вас самих.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:50 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

...razumljivo je da je za religiju sve satanističko što je naučno

Pa nisi korektna, to nisam rekao je nego je kako kaže onaj Nikodijević:"U pitanju je inicijativa patrijarha zbog satanističkih obreda u tom muzeju, ako me već terate da kažem istinu...", rekao je Nikodijević. …”
Dakle, čitaj uvodni tekst pre nego što stavljaš unapred pripremljene komentare namenjene konkretnim blogerima bez obzira šta je tema.Onda copi/paste komentar pa uzmeš zasluženi sendvič i sok i pratiš reakcije da bi prikačila sledeći.
Stoga ne verujem da si zapamtila komesare i ko su oni bili, a uglavnom su bili intelektualci, studenti filozofije, književnosti, prava, sociologije, učitelji, pravnici, lekari, književnici,,,,a i posle rata školovani na vojnim akademijama i visokim vojnim školama.
Prema tome, nemam nameru da diskutujem sa anonimusima koji se stide svog obrazovanja, imena, zanimanja, pa onda pod nick-om mogu pisati šta hoće i vređati ljude. Znam ja dobro šta je filozofija, nauka, religija i koje su razlike ali ne nameravam da ti držim besplatan kurs.Samoobrazuj se malo i sama.
Izgleda ti kad govoriš o ideji kao da si umislila da si Hegel pa smataraš da si sama po sebi apsolutna ideja, mada nisam siguran da si se baš bavila Kantom, Hegelom ili Lakbnizovim monadama.Za tebe izgleda važi obnuta Dekartova misao "ne misliš, dakle jesi".
st.jepan st.jepan 23:38 09.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Ти, и теби слични, нисте достојни да мени чистите ципеле.

E, neka si mi reko!
Tako brate, ne daj na se!

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:22 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Preopširan si --- i, uglavnom, smaraš !


Ajde! I to napisa smor koji mora da citiria pola metra poruke da bi izlupetao par trabunjanja?

                                             
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:33 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Dont Fear The Reaper
Preopširan si --- i, uglavnom, smaraš !


Ajde! I to napisa smor koji mora da citiria pola metra poruke da bi izlupetao par trabunjanja?



Pa dobro, kolega, Čarli još radi na tim detaljima ovog vrlo složenog blogovskog korisničkog interfejsa (ili je, pak, samo bezobzirna lenština).

Čarli, dušo, ne bi li ti bilo zapovedjeno, smanji malo doživljaj sa ovim "Citiraj". Uredu je da napišeš "Saglasan" i bez citata, mislim, ionako nikog preterano ne zanima tvoje saglašavanje.

emsiemsi emsiemsi 05:23 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

srdjan.pajic

У складу са добронамерном критиком добронамерног човека, савладавам прву лекцију едитовања цитата.

Што се тиче разноразних којих се не тиче оно што ја напишем, односно сажмем, као --- сагласан или глупости, видљиво је и на овом блогу.
Успут --- везано за ове вештине едитовања, цитирања, таговања и слично ... те лекције могу, делимично, да ми држе Макса83 или Урош Вождовац ... много сам ја "леба" заснованога на томе појео.
emsiemsi emsiemsi 05:26 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Dont Fear The Reaper
Preopširan si --- i, uglavnom, smaraš !


Ajde! I to napisa smor koji mora da citiria pola metra poruke da bi izlupetao par trabunjanja?


Смараш ! (а чак је занимљиво да ниси ни глуп)
rade.radumilo rade.radumilo 09:43 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Тесли што је био Србин


Mislim da se i on, poslednjih 25+ godina, "prevrće u grobu" zbog toga.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:38 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Milan Karagaća

Карагаћо, драги, ја нисам цитирала Никодијевића (који је заборавио да је представник грађана Београда, а не Патријархов портпарол), већ тебе лично, црно на бело.

Ти си написао:
...razumljivo je da јe za religiju sve satanističko što je naučno

па претпостављам да је то твоје мишљење (које је можда последица Leibnitza препричаног у Кумровцу за кадрове, али то је друга прича).

Ако то није твоје мишљење, већ реагујеш као партијски војник на задатку, онда тек није у реду да се подсмеваш онима који раде за сендвиче и сокове, разлика је само у висини надокнаде.
irvington irvington 11:17 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

rade.radumilo
Тесли што је био Србин


Mislim da se i on, poslednjih 25+ godina, "prevrće u grobu" zbog toga.


Откуд знаш? Рекао ти Мимица, коме се Тесла обратио лично, протествујући што Срби из Србије не воле Србе Личане? И што су Хрвати у име Срба из Србије затрли његове Тесле у Лици, у више наврата му запалили родну кућу, дедовину, порушили гробове и цркве, протерали његове саплеменике?!

Него да видимо како је Тесла резоновао за живота, пре него што је, са оног света, промењен и подругосрбијанчен, успоставио конекцију са Мимицом, Радумилом, Карагаћом и имигрантом из Колорада:

“Ја сам као што видите и чујете остао Србин и преко мора, где се испитивањима бавим. То исто треба да будете и ви и да својим знањем и радом подижете славу Српства у свету". (Београд, 1892.)
st.jepan st.jepan 12:21 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

“Ја сам као што видите и чујете остао Србин и преко мора, где се испитивањима бавим. То исто треба да будете и ви и да својим знањем и радом подижете славу Српства у свету". (Београд, 1892.)

Hvala ti za ovaj citat, dragocen je.

Šteta je što Srbi nisu (ili uglavnom nisu) poslušali Teslu.
Slava bi inače bila veća.

A to spočitavanje paljenja i proterivanja meni, budalaština je koju nemam volje da komentarišem.
Ipak, da ti reknem: ni ja, nit' iko meni blizak, sa svim tim nemamo apsolutno nikakve veze.

Za mene (i za Praksisovca Kangrgu), jedini autentični oblik pripadnosti, jeste zavičajnost.

Ako te zanima moj zavičaj, to je kraj oko trga Republike (zove li se zaboga još tako?), Kosovska, Majke Jevrosime, parkić kod Supštine...

Dakle s tim tvojim mentalnim smećem (eh, da je zaista tvoje, pa da ga poštujem), odjebi!

angie01 angie01 12:33 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

да својим знањем и радом


zadrzala bih se na sustini izrecenog,...pri tome Tesla je bio van svoje zemlje ziveci prilicno usamljeniciki pa se onda taj osecaj pripadnosti pojacava,...svakako nije velicao primitivizam i nacionalisticke najnize porive.
angie01 angie01 12:35 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Jesu, ali izgleda da nece jos dugo otkad su "primili" komunizam.


e, hebemliga, nekako je ispalo da su se najvise sjebali posle komunisticke faze....i jos uvek to unistavanje traje u sverdnu pomoci spc-a.
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:49 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

па претпостављам да је то твоје мишљење (које је можда последица Leibnitza препричаног у Кумровцу за кадрове, али то је друга прича).

A šta ti znaš o Kumrovcu, jesi li bila tamo u toj školi, vidiš ja nisam, ja sam studije završio na FPN i na pravnom u Beogradu.
Nego , tebi je neko očito dao sendvič i rekao da Kumrovec koristiš u ružnom kontekstu, a da pojma nemaš šta je i da li je onaj kome ga spočitavaš uopšte bio u Kumrovcu.Ja nisam bio ali sam siguran da su tamo bile kvalitetnije studije od svih ovih mastersa preko stranke ili kupljenih diploma.
Nema tebi pomoći jer ne koristiš svoju glavu.
Za razliku od tebe ja nisam bio niti sam partijski vojnik jer partije na koju misliš odavno nema, a kada je i bila nije bilo potrebno toliko se upinjati kao ti što radiš da bi se dokazali i dodvorili, dovoljno je bilo da budeš pošten i vredan radnik, da ne kradeš , da ne otima, da ne lažeš.
Ne znam šta da ti čovek kaže, ako si starija osoba katastrofalno je kako si jednostrana, ako si mlađa tragično je kako su te instrumentalizovali i ostrastili.
ја нисам цитирала Никодијевића (који је заборавио да је представник грађана Београда, а не Патријархов портпарол), већ тебе лично, црно на бело.

Ja sam samo napisao ono što je patrijah rekao, a inače je to belodano da se naučno i religijsko poimanje sveta razlikuje i da nauka tvrdi na osnovu činjenica i dokaza a religija ubeđuje u ono što tvrdi bez ikakvih dokaza osim svoje dogme.
emsiemsi emsiemsi 14:08 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

rade.radumilo
Тесли што је био Србин


Mislim da se i on, poslednjih 25+ godina, "prevrće u grobu" zbog toga.

Могуће !
Није лако бити Србин.
angie01 angie01 14:12 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Нује лако бити Србин.


?..e bozemeprosti.
emsiemsi emsiemsi 14:14 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

angie01
да својим знањем и радом


zadrzala bih se na sustini izrecenog,...pri tome Tesla je bio van svoje zemlje ziveci prilicno usamljeniciki pa se onda taj osecaj pripadnosti pojacava,...svakako nije velicao primitivizam i nacionalisticke najnize porive.

Сагласан !
Успут --- видим и код тебе плодове дуготрајне комуњарске индоктринације како је "све што је српско, примитивно, националистичко и најнижих порива", па им, јелте, Тесла не би требало, као таквима, нити да припада.
angie01 angie01 14:19 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Успут --- видим и код тебе плодове дуготрајне комуњарске индоктринације како је "све што је српско, примитивно, националистичко и најнижих порива"


ne vidis dobro, a i sto bi ti mene ili bilo koga drugog obelezavao krsticima,

ja nisam nikada bila u partiji- niti su moji bili, al isto tako me zabole da prebrojavam nacionalna krvna zrnca, jer to jeste primitivno.

to sto jesi, voli i cuvaj, ne masi drugima ispred nosa, kao zastavom i postuj tudje- sve drugo je sranje najstrasnije,...sto na zalost ima mnogo gadne posledice.
emsiemsi emsiemsi 14:24 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

angie01
Успут --- видим и код тебе плодове дуготрајне комуњарске индоктринације како је "све што је српско, примитивно, националистичко и најнижих порива"


ne vidis dobro, a i sto bi ti mene ili bilo koga drugog obelezavao krsticima,

ja nisam nikada bila u partiji- niti su moji bili, al isto tako me zabole da prebrojavam nacionalna krvna zrnca, jer to jeste primitivno.

to sto jesi, voli i cuvaj, ne masi drugima ispred nosa, kao zastavom i postuj tudje- sve drugo je sranje najstrasnije,...sto na zalost ima mnogo gadne posledice.

У праву си !
Волим што сам Србин.
Да ли је овај претходни исказ дозвољен или ти то сматраш махање другима испред носа ? (чисто ради референце)
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:30 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Milan Karagaća

Да, да Карагаћо, свежи сендвичи ми стижу сваког дана, јутарњим летом Ер Србије.

Ja sam samo napisao ono što je patrijah rekao, a inače je to belodano da se naučno i religijsko poimanje sveta razlikuje i da nauka tvrdi na osnovu činjenica i dokaza a religija ubeđuje u ono što tvrdi bez ikakvih dokaza osim svoje dogme.


Извини молим те, ја говорим о следећој реченици:
Pa nije se Tesla bavio nosanjem kandila već naučnim eksperimentima i razumljivo je da je za religiju sve satanističko što je naučno.

Молим те да ми не вређаш интелигенцију и тврдиш да је то рекао Патријарх (пише са са почетним великим словом, као напр. Председник или Папа).

А то што си ипак ти рекао је пример вулгарног материјализма који не разуме ни науку ни религију.
angie01 angie01 14:31 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

(чисто ради референце)


je l ti rekoh, koga bre zabole za reference i sto bi ti nekom iste oblikovao,...mislim, svarno smesno.



Волим што сам Србин.
Да ли је овај претходни исказ дозвољен или ти то сматраш махање другима испред носа ?


pa voli brate, al ko te pita,...mases stalno na svim blogovima, srpstvom, pravoslavljem,ne znam, tim nekim paketom koji je svacija privatna stvar.

kako da ti kazem, mozes da budes i Indijanac, ti ces biti isto to sto si sada- nista ne bi bilo drugacije,...samo sto ti to ne shvaras,....te razlike po nacionalnoj osnovi su kao da se vracamo na plemenske zajednice, pa sve koji nisu iz naseg plemena, treba u najmanju ruku gledati podozrivo,...ne znam da l si cuo da je covek leteo u svemir, koga jos zabole, da l mu je komsija ove ili one vere.
st.jepan st.jepan 14:34 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

emsiemsi
rade.radumilo
Тесли што је био Србин

Mislim da se i on, poslednjih 25+ godina, "prevrće u grobu" zbog toga.

Могуће !
Није лако бити Србин.

Tebi, očito, jeste.
Lako je raskenjavati se po blogu, sipati parole bez ikakvog stvarnog sadržaja, a malo teže potezati se do Krajine i braniti Krajišnike.
Ili makar nekog od unesrećenih primiti u svoj dom.
Koliko je bilo takvih? (edit: tj. koliko ih je bilo koji su to činili - potezali se do Krajina, ili primali izbeglice u svoje domove).


principessa_etrusca principessa_etrusca 14:39 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

da može biti Srbin i ateista i katolik i muslimanske vere, kao što i Nemci mogu biti protestanti, katolici, agnostici, ateisti...

Ево, Карагаћо, да се сложим са тобом. Може се бити и Србин католик и Србин муслиман и остало.

Али дозволи ми само једно (пот)питањце, молим те. Да ли се може бити Хрват православац? Ако може, којој цркви такви верници припадају?
emsiemsi emsiemsi 14:45 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

angie01
(чисто ради референце)


je l ti rekoh, koga bre zabole za reference i sto bi ti nekom iste oblikovao,...mislim, svarno smesno.



Волим што сам Србин.
Да ли је овај претходни исказ дозвољен или ти то сматраш махање другима испред носа ?


pa voli brate, al ko te pita,...mases stalno na svim blogovima, srpstvom, pravoslavljem,ne znam, tim nekim paketom koji je svacija privatna stvar.

kako da ti kazem, mozes da budes i Indijanac, ti ces biti isto to sto si sada- nista ne bi bilo drugacije,...samo sto ti to ne shvaras,....te razlike po nacionalnoj osnovi su kao da se vracamo na plemenske zajednice, pa sve koji nisu iz naseg plemena, treba u najmanju ruku gledati podozrivo,...ne znam da l si cuo da je covek leteo u svemir, koga jos zabole, da l mu je komsija ove ili one vere.

Могу да будем и Индијанац, само не Србин (или пак Србин по твојој мери ).
На жалост, сувише је очекивати да схватиш колико је све оно што причаш у супротности са оним што би желела да кажеш.
gospodjica gospodjica 14:46 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Преопширан си --- и, углавном, смараш !


Tupoglava si.....i uvek baljezgaš koješta.
emsiemsi emsiemsi 14:46 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

st.jepan
emsiemsi
rade.radumilo
Тесли што је био Србин

Mislim da se i on, poslednjih 25+ godina, "prevrće u grobu" zbog toga.

Могуће !
Није лако бити Србин.

Tebi, očito, jeste.
Lako je raskenjavati se po blogu, sipati parole bez ikakvog stvarnog sadržaja, a malo teže potezati se do Krajine i braniti Krajišnike.
Ili makar nekog od unesrećenih primiti u svoj dom.
Koliko je bilo takvih?



Пуно !
На моју жалост (не знам да ли и на твоју ?).
angie01 angie01 14:51 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Могу да будем и Индијанац, само не Србин (или пак Србин по твојој мери ).


to Srbin ili Indijanac znaci da je meni svejedno,...a Srbin, kao i Indijanac po mojoj meri ne postoji, postoji samo covek, koji ima svoje osobine, karakter, znanje, osecanja, razmisljanja, stavove, sposobnosti, merila vrednosti,...


На жалост, сувише је очекивати да схватиш колико је све оно што причаш у супротности са оним што би желела да кажеш.


vidi, carli, to sto ti ne razumes, ili ti se ne svidja, svakako ne znaci da ja ne znam sta sam htela raci i sta mislim, ono-znam.
emsiemsi emsiemsi 14:53 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

angie01
Могу да будем и Индијанац, само не Србин (или пак Србин по твојој мери ).


to Srbin ili Indijanac znaci da je meni svejedno,...a Srbin, kao i Indijanac po mojoj meri ne postoji, postoji samo covek, koji ima svoje osobine, karakter, znanje, osecanja, razmisljanja, stavove, sposobnosti, merila vrednosti,...
...

Драго ми је да ти не смета што сам Србин.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:54 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

emsiemsi
srdjan.pajic

У складу са добронамерном критиком добронамерног човека, савладавам прву лекцију едитовања цитата.

Што се тиче разноразних којих се не тиче оно што ја напишем, односно сажмем, као --- сагласан или глупости, видљиво је и на овом блогу.
Успут --- везано за ове вештине едитовања, цитирања, таговања и слично ... те лекције могу, делимично, да ми држе Макса83 или Урош Вождовац ... много сам ја "леба" заснованога на томе појео.


E, ma ok, Čarli, nisam nameravao da ti diram u ordenje, uostalom, ja sam ionako samo bedni hardveraš, nego mi se čini da Maksa83 i Uroš od Voždovca imaju puno obaveza, a i da je dovoljno samo ovlaš skretanje ti pažnje. Ne sumnjam da tvoj ogromni i iskusni mozak ne može da se izbori sa par klikova na blogu, i tako svima nama ovo mesto učini prijatnijim. Saglasan?
angie01 angie01 14:57 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Драго ми је да ти не смета што сам Србин.


al smeta tebi,..tacnije, pravi ti smetnje:)

...htedoh reci, sve mi je jedno sta si, nisam te ni pitala, ni tebe ni bilo koga drugog...al ti uporno mases time, kao da ti je to glavna karakteristika- a ne bi trebalo da jeste....tvoja vera i tvoja nacionalnost su tvoje intimne stvari, je l razumes?
st.jepan st.jepan 15:21 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

emsiemsi

Није лако бити Србин.

Tebi, očito, jeste.
Lako je raskenjavati se po blogu, sipati parole bez ikakvog stvarnog sadržaja, a malo teže potezati se do Krajine i braniti Krajišnike.
Ili makar nekog od unesrećenih primiti u svoj dom.
Koliko je bilo takvih? (edit: tj. koliko ih je bilo koji su to činili - potezali se do Krajina, ili primali izbeglice u svoje domove).
Пуно !

Hm, da ih je zaista bilo puno, drugačije bi izgledalo finale, .
Al' ajd' da ti poverujem, dakle bilo ih je puno, i dakle, mada ih je bilo puno, ti nisi bio jedan od njih.
Pa na osnovu čega si se onda razdertio?
Odakle ti onda smelosti da se baš ti najrazgaćenije razmećeš Srpstvom*?
Imam prijatelja koji je sve to što ti nisi činio, itekako činio.
Čovek pristojan, mahom o tome čuti.
На моју жалост (не знам да ли и на твоју ?)

Čekaj, kako sad najednom ne znaš?
Kakav je to neočekivani obrt?

*Srpstvo velikim slovom, jer je i Tesla napisao tako.
urbana_gerila urbana_gerila 15:42 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Srpstvo velikim slovom, jer je i Tesla napisao tako.


(opaska koja sledi je samo zbog, eventualnih, znatiželjnika, namera da sa autorom ove rečenice raspravljam o srpskom jeziku, gramatici i pravopisu - ne postoji!)

tesla je "srpstvo" pisao početnim velikim slovom jer to nije prisvojni pridev nastao od imenice "srbi", već - njen sinonim.
emsiemsi emsiemsi 16:41 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

srdjan.pajic
emsiemsi

Само за Србе из Колорада --- вежба у таговању, инсертовању, дилитовању, болдовању, андерлајновању ...

...
Saglasan?

Сагласан !
Успут --- не слажем се са овим твојим предлогом, јер сматрам да се боље прати контекст када се много не исеца. Додуше --- не мислим при томе на Енџи.
Успут 2 --- велики респект за хардвераша. Од тога сам пуно леба појео. И још једем.
Успут 3 --- немам огроман мозак, из простог разлога што немам нити велику главу.
emsiemsi emsiemsi 16:43 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

angie01
Драго ми је да ти не смета што сам Србин.


al smeta tebi,..tacnije, pravi ti smetnje:)

...htedoh reci, sve mi je jedno sta si, nisam te ni pitala, ni tebe ni bilo koga drugog...al ti uporno mases time, kao da ti je to glavna karakteristika- a ne bi trebalo da jeste....tvoja vera i tvoja nacionalnost su tvoje intimne stvari, je l razumes?

То нису моје интимне ствари.
Ја то јавно износим.

Milan Karagaća Milan Karagaća 16:48 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Pa nije se Tesla bavio nosanjem kandila već naučnim eksperimentima i razumljivo je da je za religiju sve satanističko što je naučno.

To je moja rečenica i nisam nigde tvrdio da je to rekao patrijarh.
Молим те да ми не вређаш интелигенцију и тврдиш да је то рекао Патријарх (пише са са почетним великим словом, као напр. Председник или Папа).

Ne tvrdim ništa oko tvoje inteligencije jer nisam upoznat ali da si nepismena, to je evidentno.Dobro , ti si verovatno uverena da ako pišeš čirilicu da si automatski pismena iako ne znaš pravopis.Pa nemoj bre da ružiš srpski jezik, nauči pravopis.Ti možeš da celu reč patrijarh pišeš velikim slovima i da tako pokažeš kako si veelika valjda vernica, Srpkinja, ali nije ispravno.
Za početak evo nauči barem ovo, Dakle, imeničke titule i zvanja čak i kad im ne sledi ime, pišu se malim slovom. patrijarh, kralj, predsednik, papa, kralj, kraljica, itd.
Malim slovom pišu se nazivi koji označavaju ideološko-političku, stručnu i profesionalnu ili neku drugu pripadnost: monarhista, republikanac, komunista, partizan, četnik, demokrata, radikal, liberal, naprednjak, pansloven, nadrealista, ekspresionista, učitelj, guverner, direktor, načelnik, akademik, ambasador, predsednik, kralj, patrijarh, rabin, papa, imam, nobelovac, solunac, ravnogorac, fulbrajtovac, delija, grobar.
I ne tupi više.
А то што си ипак ти рекао је пример вулгарног материјализма који не разуме ни науку ни религију.

А то што си ипак ти рекао је пример вулгарног материјализма који не разуме ни науку ни религију.

Ovo je već malo-umnija konsttacija. Pa najvulgarniji materijalizam je prisutan u praksi upravo kod crkvenih doglavara i poglavara svih vera, oni ne priznaju nauku ali maksimalno koriste sva njena dostignuća i vole brate kao i svi ljudi raskoš,skupe palate, automobile, mobilne, modernu tehniku, skupa odela,parfeme, a o ženama, mladićima i drugim bahanalijama ne bih jer , osim iz štampe i nekih sudskih procesa koji su naprasno prekinuti, nemam informacije.
angie01 angie01 17:01 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

То нису моје интимне ствари.
Ја то јавно износим.


pa ne,

to JESU tvoje intimne stvari, koje ti javno iznosis,...smatrajuci da bi to trebalo da i drugi znaju i u odnosu na njih da imaju neki stav,


kao da bez tih podataka ti gubis na nekom znacaju, ili , prikazivanjem, dobijas- jel kapiras sada?

u stvari, odustajem.
emsiemsi emsiemsi 17:30 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

angie01
То нису моје интимне ствари.
Ја то јавно износим.


pa ne,

to JESU tvoje intimne stvari, koje ti javno iznosis,...smatrajuci da bi to trebalo da i drugi znaju i u odnosu na njih da imaju neki stav,


kao da bez tih podataka ti gubis na nekom znacaju, ili , prikazivanjem, dobijas- jel kapiras sada?

u stvari, odustajem.

Штета што одустајеш !
a_olmos a_olmos 18:07 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

principessa_etrusca
Патријарх (пише са са почетним великим словом, као напр. Председник или Папа).


Odakle to? Sva tri se pišu malim slovom (prema važećem Pravopisu srpskog jezika).
A kad smo već kod ispravljanja, kaže se – piše se velikim slovom; sa je predlog za društvo ne za sredstvo. A skraćenica za na primer je npr. Bože, koliko toga u ovih nekoliko reči :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:19 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

a_olmos

Хвала за ово. Наравно, пише се словима, а и друга подсећања су корисна.
hajkula1 hajkula1 20:42 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

bene_geserit
Milan Karagaća
...da su Srbi kao narod postojali i pre no što su primili pravoslavlje

Jesu, ali izgleda da nece jos dugo otkad su "primili" komunizam.



Otkad su ih okupirali komunjaristi (komunisti-karijeristi, čisto da ostavim rezervu zbog onih iskrenih koji su stradali, bilo u ratu, bilo posle rata u čistkama).

hajkula1 hajkula1 20:44 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Out of Beirut
razumljivo je da je za religiju sve satanističko što je naučno.


Цитирана изјава је антинаучна: питајте научнике зване историчари, посебно историчаре* идеја (наиме, тако се зове дисциплина која се бави и односом религије и науке).

(* на овој тачки писања реченице сам осетио да је она узалудна, у краћем року. )


Nije čitao Tesline izjave ni knjige, nije ni čudo što se ovako blamira.

Edit
Samo dopunjavam izjavu Out of Beirut, komentar na onu glupost u podvučenoj rečenici.
angie01 angie01 20:59 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Otkad su ih okupirali komunjaristi (komunisti-karijeristi,


:))),...za razliku od svih posle, koji su bili blagodarni prema svom narodu:))

zloba ih uvukao u rat i razaranja, zlocine i raspad, gubitke i smrt, oni posle, dokusurili, pokrali i osiromasili, obesmislili sve, a ovi sada su na odlicnom putu da dokrajce zapoceto.
hajkula1 hajkula1 21:38 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

st.jepan
emsiemsi

Да те, уз велики напор, удостојим одговора.

Hvala
Поносан сам на Теслу што је Србин.

Valjda zato što je Srbin (fali "zato" ).
Inače, taj tvoj ponos malo me iznenadio.
Verujem naime da znaš, čovek je bio lički Srbin, a koliko je meni poznato, vi Srbi iz Srbije ih zdravo prezirete.
Uvek ste ih prezirali.






Sad ja tebi nešto da kažem St.jepane. Prvo, dvaput sam proveravala da li je ovo tvoj post. Neko ti hakovao nalog?

Ko god da je, nasro se.


čovek je bio lički Srbin, a koliko je meni poznato, vi Srbi iz Srbije ih zdravo prezirete.
Uvek ste ih prezirali.



Da li da počnem obrazlaganje od generizacije? Sramotno i nedostojno, St.jepane.



Najpre one koje je Austrougarska naterivala preko Drine na srpske položaje.



Kako da ti adekvatno odgovorim na ovo?



Onda one koji su u Srbiju nagrnuli 1944 i "razbucali srpsko građanstvo".



Šta na ovo da odgovorim? O navodnicima da ti kažem nešto? Možda samo da te adekvatno pozdravim kao primerka poteklom iz tisućljete kulture?




Onda one iz 1991., koje ste podbadali i koješta im obečavali, pa ih ostavili na cedilu.



Plašili su ih ustašoidi, povampirena NDH-zija. Odavde su ih podbadali oni koji su 1944. nagrnuli u Srbiju i oslobodili je od građanstva,




Onda one koji su 1995. proterani, a vi ih dočekali i sprovodili kao stoku, kojima ste prodavali sendviće za po 10 maraka (tada nedelju dana života), pa ih smeštali u kojekakve šupe po kojekakvim vukojebinama, decenijama ih zajebavali s državljanstvom, vređali ih zbog njihove tobož neuljuđenosti i ijekavice...



Sendviče su prodavali i sprovodili ih tako kako kažeš, oni koji su došli 1991. zajedno sa onima koji su nagrnuli 1944. i njihovi potomci.






hajkula1 hajkula1 21:47 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Milan Karagaća
principessa_etrusca
...razumljivo je da je za religiju sve satanističko što je naučno

Ово је толико uninformed opinion, као да га изрекао лично комесар Николетине Бурсаћа. Џабa школа.

Gospojo, lupaš kako ne priliči dami.Prvo , Nikoletina Bursać nije bio komesar već borac za slobodu, polupismeno seljače, ali sa bistrim umom i čistim srcem.
Po svemun onome kako se ti prezentuješ na blogu , Nikoletina Bursać je za tebe moralna gromada, a bogami i za veliki broj njih koji uneređuju ovaj blog.



principessa_etrusca

Драги Карагаћо, да ли ти имаш тешкоће у процесовању прочитаног?

Николетина Бурсаћ је једна личност (младић чистог срца како си га сам описао), а његов комесар, односно "комесар Николетине Бурсаћа" је друга личност која реоријентише Николетину.

Николетинин разговор са мајком:

— Ma šta ti to reče?
— Nema boga, jesi li čula?
— Pa otkad to, moj sinko? Šta ti bi?
— Od večeras, da znaš...
Stara se krsti i uzdiše:
— Ma od koga si to čuo, jadna ti sam?
— Čuo sam u četi, od komesara. Kaz'o nam neki dan.

Па да буде јасно, не поредим ја тебе са Николетином, већ са његовим комесаром.



Karagaća, duguješ bar dva izvinjenja blogerki

Prvo zbog obraćanja, gospoja. Da li je to bio pokušaj komunjarske duhovitosti ili smišljeno omalovažavanje, ne znam, ubuduće zadrži za svoj krug, svoj nivo.

Drugo, objasnila ti je da ceni Nikoletinu Bursaća (ne znam kome nije simpatičan i drag momak) ali prezire njegovog komesara. Ako nisi razumeo pa si je vređao, izvini se. Ako si razumeo pa si baš zato vređao, opet se izvini. Pokušaj da budeš džentlmen.





hajkula1 hajkula1 21:54 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

st.jepan

Opomena (u interesu bloga) bila bi po meni sasvim dostatna - verujem da bi se munjevito popravio.



Ti si zaslužio opomenu, kad već pominješ. Generalnu.
angie01 angie01 22:05 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Ti si zaslužio opomenu, kad već pominješ. Generalnu.




izvini, evo popustila mi rucna posle ove pateticne zvrsnice, ( do sad sam se krajnje finski drzala),

e, al skoro nije bio neki ludji fazon ovde,...ono,stjepan te viteski brani u nekim ne preterano dramaticnim situacijama, jer je dosledan svojim gradjanskim principima, a ti ga samaras zbog tupave idologije.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:09 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Nije čitao Tesline izjave ni knjige, nije ni čudo što se ovako blamira.

Ajde matere ti nabroj dve Tesline knjige i citiraj dve izjave i to odmah a ne da tražiš na guglu. I ne moraš onu izjavu gde kaže da je ponosan na svoj srpski rod i Hrvatsku domovinu.
st.jepan st.jepan 22:10 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Hajkula

Slažem se da sam sve to malo prejako rekao - eto, iznervirao me emsiemsi pa mi je oprez popustio, ali verujem i da ćeš se složiti da tu ipak ima prilično istine.
Pa i sama si napisala nešto što mi govori da se sa mnom prilično slažeš:
Odavde su ih podbadali oni koji su 1944. nagrnuli u Srbiju i oslobodili je od građanstva,
...
Sendviče su prodavali i sprovodili ih tako kako kažeš, oni koji su došli 1991. zajedno sa onima koji su nagrnuli 1944. i njihovi potomci.

Zar i ti što su ih podbadali (a došli su u Srbiju 1944), i ti što su im prodavali sendviće (a došli su u Srbiju 1944. i 1991), zar nisu oni bili prekodrinski/lički Srbi?
I zar time što si napisala ne ispoljavaš prilično negativnu emociju prema prekodrinskim/ličkim Srbima?
O toj negativnoj emociji sam (priznajem, pomalo prejako) govorio i ja.
hajkula1 hajkula1 22:42 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik



Koja komunjarsko-kumrovečka kaka-kolija.


mašući kandilom ili praveći naučne eksperimente



U kumrovečkoj političkoj školi utvrdili?


A kraju to koketiranje sa Teslom kao da je rođen u Donjoj Drenovi.


A znaš i za Donju Drenovu, čuo na kursu? Odakle si ti iskočio? Sigurno nema veze s mestom, nego sa šinjelom.


Zašto SPC ako je već toliko brižna za Srbe ,pa još one iz Hrvatske, ne uradi pravu stvar , a to je da u njegovom rodnom selu podigne spomen kuću jer SPC ima i tamo ingerencije- to spada pod eparhiju zagrebačko-ljubljansku.



Koja kloaka od izjave. Ima ingerencije, prava stvar koju treba da uradi...
Komunjare su imale vremena pola veka, a ni sad im niko ne brani?




st.jepan st.jepan 22:45 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

urbana_gerila
Srpstvo velikim slovom, jer je i Tesla napisao tako.


(opaska koja sledi je samo zbog, eventualnih, znatiželjnika, namera da sa autorom ove rečenice raspravljam o srpskom jeziku, gramatici i pravopisu - ne postoji!)

tesla je "srpstvo" pisao početnim velikim slovom jer to nije prisvojni pridev nastao od imenice "srbi", već - njen sinonim.


U pravu si.
I Tesla je u pravu.
I ja sam u pravu, jer sam poslušao Teslu.
Nema dakle frke, svi smo u pravu.
hajkula1 hajkula1 22:46 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

rade.radumilo
Тесли што је био Србин


Mislim da se i on, poslednjih 25+ godina, "prevrće u grobu" zbog toga.




Ako gledam Novaka Đokovića, ne bih se složila.
hajkula1 hajkula1 22:51 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

principessa_etrusca
Milan Karagaća

Карагаћо, драги, ја нисам цитирала Никодијевића (који је заборавио да је представник грађана Београда, а не Патријархов портпарол), већ тебе лично, црно на бело.

Ти си написао:
...razumljivo je da јe za religiju sve satanističko što je naučno

па претпостављам да је то твоје мишљење (које је можда последица Leibnitza препричаног у Кумровцу за кадрове, али то је друга прича).

Ако то није твоје мишљење, већ реагујеш као партијски војник на задатку, онда тек није у реду да се подсмеваш онима који раде за сендвиче и сокове, разлика је само у висини надокнаде.



Principessa, carice

Potrošim silne reči da mu objasnim, a ti to u par redaka.

hajkula1 hajkula1 22:56 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

A to spočitavanje paljenja i proterivanja meni, budalaština je koju nemam volje da komentarišem.




Je li?

Odakle tebi pravo za generalizovano proseravanje o Srbima iz Srbije?
hajkula1 hajkula1 23:00 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

angie01
Jesu, ali izgleda da nece jos dugo otkad su "primili" komunizam.


e, hebemliga, nekako je ispalo da su se najvise sjebali posle komunisticke faze....



Tačno tako. Ne samo tokom revolucije nego i ubrzo nakon pobedničkog zanosa, ko se usudio da progovori nešto što liči na sopstveno mišljenje, završio je pod zemljom ili na Golom otoku i drugim kazamatima. Hoćeš da kažeš da nije istina?




i jos uvek to unistavanje traje u sverdnu pomoci spc-a.



SPC su uništili isti revolucionari i njihove tajne službe a na sluđivanju ljudi rade i dalje.
hajkula1 hajkula1 23:05 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Milan Karagaća

Ja sam samo napisao ono što je patrijah rekao,




Komunjare najbolje znaju ne samo šta je patrijarh rekao nego i šta će reći i uraditi, pošto je komunjarska instalacija. Na žalost.
st.jepan st.jepan 23:12 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

hajkula1
A to spočitavanje paljenja i proterivanja meni, budalaština je koju nemam volje da komentarišem.

Je li?
Odakle tebi pravo za generalizovano proseravanje o Srbima iz Srbije?

Svako ima pravo da generalizuje na osnovu sopstvenog, ličnog iskustva, a niko da o nepoznatima zaključuje na osnovu gotovih mentalnih blokova (predrasuda).

U svom malopređašnjem komentaru, (edit: koji ti je možda promakao), ukazao sam ti na činjenicu da se s mojim generalizacijama u priličnoj meri slažeš.

P.S. Greškom "obavestio moderatora".
hajkula1 hajkula1 23:13 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Milan Karagaća

Zaista nekima treba psihijatrijska pomoć.



Koja širina, dubina i sveobuhvatnost kumrovečkog kursa. Ispitivali, davali dijagnoze i lečili tokom revolucije od 41. do 45. pa 48. i tako do danas.
urbana_gerila urbana_gerila 23:14 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

hajkula1
rade.radumilo
Тесли што је био Србин


Mislim da se i on, poslednjih 25+ godina, "prevrće u grobu" zbog toga.




Ako gledam Novaka Đokovića, ne bih se složila.



tetka, ja mislim da se tesla žešće iznervirao što ste ti i đoković pukli od
onog, još i polunemca, vavrinke.
nikako to sebi niste smeli da dozvolite, nikako!!!
hajkula1 hajkula1 23:25 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

angie01
Otkad su ih okupirali komunjaristi (komunisti-karijeristi,


:))),...za razliku od svih posle, koji su bili blagodarni prema svom narodu:))

zloba ih uvukao u rat i razaranja, zlocine i raspad, gubitke i smrt, oni posle, dokusurili, pokrali i osiromasili, obesmislili sve, a ovi sada su na odlicnom putu da dokrajce zapoceto.



Lepo ti rekoh, komunjaristi a u jednom periodu na čelu sa Slobom. Komunjare - karijeristi započeli a nastavili njihovi potomci.

hajkula1 hajkula1 23:26 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

...
st.jepan st.jepan 23:45 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

st.jepan
U svom malopređašnjem komentaru, ukazao sam ti na činjenoicu da se s mojim generalizacijama u priličnoj meri slažeš.

I ne samo to - svojim komentarom si mojoj generalizaciji (nazovimo je polemičarskom, radnom) dodala štofa.
Bilo bi lepo da, kao pristojna blogerka, ovo potvrdiš.

a_olmos a_olmos 23:58 10.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

principessa_etrusca


i tebi! :)
hajkula1 hajkula1 00:03 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

angie01
Ti si zaslužio opomenu, kad već pominješ. Generalnu.




izvini, evo popustila mi rucna posle ove pateticne zvrsnice, ( do sad sam se krajnje finski drzala),

e, al skoro nije bio neki ludji fazon ovde,...ono,stjepan te viteski brani u nekim ne preterano dramaticnim situacijama, jer je dosledan svojim gradjanskim principima, a ti ga samaras zbog tupave idologije.



Videla si da sumnjam da je neko hakovao St.jepanov nalog?


Inače, to znači tako ide?

Izvini ali ja kritikujem ono što smatram da treba da kritikujem a pohvalim ono što smatram da treba da pohvalim.
Ne gledam KO je, nego šta piše. Ponekad, kao u ovom slučaju, pošto je prosuo generalizaciju, Srbi iz Srbije, pogledala sam i nisam mogla da verujem da je to mogao St.jepan da napiše, pošto sam i ja verovala da ima građanske principe. I ja sam njega branila u nekim napadima, pa šta, opet ću.

Sad sam ljuta na njega zbog onih gadnih generalizacija i da, napadam ga i ne samo njega nego svakog u ovakvim prilikama, ko pljuje, omalovažava, ponižava Srbe, Srbiju, Beograd, moje. Nekad argumentujem linkovima a nekad drugačije.
Branim sebe i svoje a napad je najbolja odbrana,

Inače, ne pamtim šta koji bloger zastupa, ne svrstavam blogere u nekakve grupe ili slično.

Zadržavam mišljenje, rezervu, da je pisanje na blogu, pisanje na blogu. Često nedorečeno, provokativno, bez zle namere... svakakvo. A kad se s nekim svađam na blogu, uvek može da mi odgovori, bilo da mi objasni da nisam razumela (dešava se i to, jednom sam napala Princija ni krivog ni dužnog) bilo da nastavi da dokazuje svoj stav.



jkt2010 jkt2010 00:34 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Angie
tvoja vera i tvoja nacionalnost su tvoje intimne stvari, je l razumes?

Kao i tvoja politička ubeđenja ili seksualna orijentacija. Ako ćemo o veri u crkvi a o etnicitetu ili seksualnoj orijentaciji "u svoja četiri zida", onda ajde brate lepo i o politici na partijskom.
hajkula1 hajkula1 01:12 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

st.jepan

Zar i ti što su ih podbadali (a došli su u Srbiju 1944), i ti što su im prodavali sendviće (a došli su u Srbiju 1944. i 1991), zar nisu oni bili prekodrinski/lički Srbi?





Rekla bih da su bili pomešani, (poreklom iz raznih krajeva, ne izuzimajući Srbiju) a komunjarizam ih određuje, (definiše).

Komunjarista=komunista-karijerista. (Koča Popović je opisao jedan primer, jednu benignu situaciju.)

Branko Ćopić je žrtva komunjarista. (Pomenut je Nikoletina Bursać, pa da ja pomenem omiljenog pisca.)

Moj svekar je žrtva komunjarista a uz njega i čitavo bliže okruženje. I sinovi i unuci rođeni posle njegovog sužanjstva na Golom otoku, em su posmatrali posledice očevih/dedinih trauma i proživljavali zajedno s njim, em su trpeli na drugoj strani (bezbednosne provere, odnosno provera podobnosti)... Znaš ko je njih proveravao? Potomci tih komunjarista.

Da sad ne nastavim da nabrajam žrtve, moje pretke i rođake, (na koje sam veoma ponosna, em su moji, em Srbija i čovečanstvo imaju dosta razloga da ih poštuju.)

(Inače, imam prekodrinske gene.)

hajkula1 hajkula1 01:27 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

st.jepan




Negde usput sam ti odgovorila, na odgovor kojim si mi odgovorio. Razbacani postovi.
st.jepan st.jepan 01:47 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

hajkula

Razumem te, verujem da imaš debele razloge za negativan stav prema komunistima - karijeristima, ali naš nesporazum nije se ticao njih, već odnosa Srba iz Srbije prema prekodrinskim Srbima.

Živim ovde od rođenja i veruj, poznajem ogroman broj ovdašnjih Srba, a ni od jednog jedinog nikada nisam čuo ništa dobro o Srbima prekodrincima.

Zar nije ta gomila neposrednih iskustava, kojoj priključujem i ono što si ti o njima rekla, dovoljna za generalizaciju?
Uostalom, ogradio sam se, napisao sam "koliko ja znam..."

Ok, izraz "prezir" mi je svakako bio prejak - pripiši ga polemičarskom spidu.


bene_geserit bene_geserit 05:11 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

st.jepan
Živim ovde od rođenja i veruj, poznajem ogroman broj ovdašnjih Srba, a ni od jednog jedinog nikada nisam čuo ništa dobro o Srbima prekodrincima.

Ovo je jedino tacno donekle u suprotnom smeru.
Srbi u Srbiji se ne bave razlikom porekla srba sa ove ili one strane Drine (ionako vecina njih vodi poreklo izmesano sa raznih strana), ta razlika se istice iskljucivo od strane od strane dela onih zapadno od Drine. Najgori medju njima cak koriste uvredljiv izraz "srbijanci" (pod kojim imaju zavucene rasne teorije o tome ko se mesao a ko nije) za srbe istocno od Drine da bi istakli svoju razlicitost u odnosu na iste, dok sebe proglasavaju "pravim srbima" (imao prilike to da slusam gomilu puta licno, imam takvih na zeninoj strani). To ponegde izaziva reakciju kod srba u Srbiji.
tasadebeli tasadebeli 06:50 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

st.jepan

Verujem naime da znaš, čovek je bio lički Srbin, a koliko je meni poznato, vi Srbi iz Srbije ih zdravo prezirete.



Ау, Стјепане, не претеруј!

Па да је заиста тако како ти кажеш, не би трећина становништва Краљевине Србије (60% мушкараца од 18 до 55 година) изгинула у Првом светском рату, а све са циљем ослобађања браће преко Дрине и уједињења са њима.

Онда ово што си ти рекао, верујем више у афекту него што то заиста и мислиш, звучи заиста као увреда за те мртве.

Србин је Србин, ма где био рођен или после живео.

Ја то некако гледам по сопственом примеру... Једна четвртина Нишлија, староседеоци, друга четвртина Крагујевац, али дошао прадеда са Косова и Метохије. Обе бабе пречанке, Кикинда и Тител; једна изгубила оца негде на фронту у Галицији у К унд К униформи, другој отац остао тежак инвалид без обе ноге на том истом фронту.

Моја жена једном четвртином из Радовања (Карађорђе! ), другом из Липика крај Пакраца. Једна јој баба из Кривог пута, 12 км од Сења у Велебиту, друга баба рођена Загрепчанка. Још преко ове из Загреба моја госпођа има једну осмину немачке крви... (Тешко је живети у кући са Швабицом, макар и са једном осмином Швабице... Дисциплина и систематичност уби моју уметничку словенску душу! )

Сви Срби... И све типично српске судбине на овим просторима.

И ако мене данас питаш шта су моја деца... Па Срби, брате, шта би друго били.




(На једном другом блогу, једном другом приликом, Кркар ме је назвао Курсулом. У праву је мој другар...)

П.С. - Мени су овакве расправе, када се развију у овом правцу, тако некако... Хм... Типично српске.

Као да никада нисмо превазишли ону племенску фазу из доба насељавања на Балкан. Џабе нас је Немања уједињавао пре 800 година. Ми никако из те фазе племенског да изађемо и да уђемо у фазу националног, па државног иако нас многи данас убеђују да је за 21. век чак и то већ застарело и превазиђено.

Ипак, мислим да се те фазе у развоју не могу прескакати... И Руси су почели из сличне племенске ситуације, али су одавно схватили шта значи нација и држава.

А ми стално тапкамо у месту... Ваљда зато што су у оваквим нашим расправама некако увек најбројнији потомци оног старог словенског племена Љутићи.
freehand freehand 06:58 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Ovo je jedino tacno donekle u suprotnom smeru.

Ovo je i tačno i netačno u oba smera, a ovo što pišete - naročito St.jepan, što me nemalo čudi - je čist šovenski bulšit. Nema boljih i gorih Srba. Devedesetih niko ništa nije zauzimao, nego se desila velika bežanija, i to ne iz Bosne u Srbiju nego iz rata u mir, iz pogibelji u bezbednost.
Ta bežanija obično ugrozi konfor onih koji izbeglice primaju, što onda izaziva i glupe reakcije, oni koji dolaze su u šoku, iščupani iz korena i reaktivno pokušavaju da kažu da nisu nikogovići, prosjaci i uljezi samo zato što nemaju ništa sem gaća na goloj guzici.
Ali to su, srećom, kratke i prolazne faze.
Onda ljudi opet počnu da se sameravaju nekim drugim isnstrumentarijumom za koji nije bitno ko se kako zove i odakle je.
tasadebeli tasadebeli 07:05 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Milan Karagaća

Ajde matere ti nabroj dve Tesline knjige i citiraj dve izjave



Ја знам само једну Теслину изјаву:"Данас свака жена мисли да је филмска дива. А није."

(Запази, молим те, он је то рекао још пре, па скоро 100 година...)

Што се мене тиче, од Тесле сам довољно научио...

Оно око струје, бежичног преноса итд. препуштам стручњацима.


apacherosepeacock apacherosepeacock 07:29 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

I ne moraš onu izjavu gde kaže da je ponosan na svoj srpski rod i Hrvatsku domovinu.


And here we go again. (and again, and....:)

Da se zapljune: Genije ne moze biti Srbin i tacka.

Ako se nekim nesrecnim slucajem ipak rodio ko Srbin ima da da 1365 izjava, koje se imaju ponavljati do sudnjeg dana a i posle toga, u kojima se izvinjava sto ga je takav nesrecni slucaj strefio a zlehuda sudbina na muke stavila, i da bi rado ispravio tu gresku i uvredu (dobrodosli su svi prilozi i ideje, narocito najbizarnije) planetarnih i civilizacijskih razmera.








freehand freehand 07:38 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Da se zapljune: Genije ne moze biti Srbin i tacka.

Na onom geek-linku koji sam postavio kaže geek Tesla is Serbian Ameerican. I čkamerička izostavila rvacku domOvinu!?
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:50 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

I čkamerička izostavila rvacku domOvinu!?


Odma da se spali i da mu se odsece glava a potom i obesi for King's (Karagaca & co) pleasure.
emsiemsi emsiemsi 07:55 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

tasadebeli
st.jepan

Verujem naime da znaš, čovek je bio lički Srbin, a koliko je meni poznato, vi Srbi iz Srbije ih zdravo prezirete.



Ау, Стјепане, не претеруј!

Па да је заиста тако како ти кажеш, не би трећина становништва Краљевине Србије (60% мушкараца од 18 до 55 година) изгинула у Првом светском рату, а све са циљем ослобађања браће преко Дрине и уједињења са њима.

Онда ово што си ти рекао, верујем више у афекту него што то заиста и мислиш, звучи заиста као увреда за те мртве.

Србин је Србин, ма где био рођен или после живео.

Ја то некако гледам по сопственом примеру... Једна четвртина Нишлија, староседеоци, друга четвртина Крагујевац, али дошао прадеда са Косова и Метохије. Обе бабе пречанке, Кикинда и Тител; једна изгубила оца негде на фронту у Галицији у К унд К униформи, другој отац остао тежак инвалид без обе ноге на том истом фронту.

Моја жена једном четвртином из Радовања (Карађорђе! ), другом из Липика крај Пакраца. Једна јој баба из Кривог пута, 12 км од Сења у Велебиту, друга баба рођена Загрепчанка. Још преко ове из Загреба моја госпођа има једну осмину немачке крви... (Тешко је живети у кући са Швабицом, макар и са једном осмином Швабице... Дисциплина и систематичност уби моју уметничку словенску душу! )

Сви Срби... И све типично српске судбине на овим просторима.

И ако мене данас питаш шта су моја деца... Па Срби, брате, шта би друго били.




(На једном другом блогу, једном другом приликом, Кркар ме је назвао Курсулом. У праву је мој другар...)

П.С. - Мени су овакве расправе, када се развију у овом правцу, тако некако... Хм... Типично српске.

Као да никада нисмо превазишли ону племенску фазу из доба насељавања на Балкан. Џабе нас је Немања уједињавао пре 800 година. Ми никако из те фазе племенског да изађемо и да уђемо у фазу националног, па државног иако нас многи данас убеђују да је за 21. век чак и то већ застарело и превазиђено.

Ипак, мислим да се те фазе у развоју не могу прескакати... И Руси су почели из сличне племенске ситуације, али су одавно схватили шта значи нација и држава.

А ми стално тапкамо у месту... Ваљда зато што су у оваквим нашим расправама некако увек најбројнији потомци оног старог словенског племена Љутићи.

Лепо, топло исписано !
Српски !
emsiemsi emsiemsi 07:58 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

freehand
Ovo je jedino tacno donekle u suprotnom smeru.

Ovo je i tačno i netačno u oba smera, a ovo što pišete - naročito St.jepan, što me nemalo čudi - je čist šovenski bulšit. Nema boljih i gorih Srba. Devedesetih niko ništa nije zauzimao, nego se desila velika bežanija, i to ne iz Bosne u Srbiju nego iz rata u mir, iz pogibelji u bezbednost.
Ta bežanija obično ugrozi konfor onih koji izbeglice primaju, što onda izaziva i glupe reakcije, oni koji dolaze su u šoku, iščupani iz korena i reaktivno pokušavaju da kažu da nisu nikogovići, prosjaci i uljezi samo zato što nemaju ništa sem gaća na goloj guzici.
Ali to su, srećom, kratke i prolazne faze.
Onda ljudi opet počnu da se sameravaju nekim drugim isnstrumentarijumom za koji nije bitno ko se kako zove i odakle je.

Коректно запажање !
Живот је, ипак, јачи од страдања.
freehand freehand 08:02 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Па да је заиста тако како ти кажеш, не би трећина становништва Краљевине Србије (60% мушкараца од 18 до 55 година) изгинула у Првом светском рату, а све са циљем ослобађања браће преко Дрине и уједињења са њима.

Ma kakvi Taso. Izginuli su braneći se od agresije a onda oslobađajući svoje kuće.
Tek ono na kraju, po naređenju, u zaletu i inerciji stigoše do Italije i do mora, jedva čekajući da se vrate svojoj ženi i njivi, ko je šta imao.
Pusti poeziju i propagandu.
angie01 angie01 08:41 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Inače, to znači tako ide?


pa ne, nisi me razumela,..rekoh onaj ne bas dramaticni kontekst u kome je stjepam onako reagovao je mnogo validniji od ovih gluposti zbog kojih ga ti posle samaras,...a ne da treba da precutis nesto sto msilsis zato sto....


, ko pljuje, omalovažava, ponižava Srbe, Srbiju, Beograd, moje. Nekad argumentujem linkovima a nekad drugačije.


ovo ko carli da je pisao,...jer stjepanov komentar stoji, bio on simpatican ili ne, nije odbrana svoga i svojih tako sto se pravis da nesto nije bilo, prepravljas, sminkas, izvrces, kao sto se ovde cesto radi, nego tako sto shvatis i probas da ispravis.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:03 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Moj svekar je žrtva komunjarista a uz njega i čitavo bliže okruženje. I sinovi i unuci rođeni posle njegovog sužanjstva na Golom otoku, em su posmatrali posledice očevih/dedinih trauma i proživljavali zajedno s njim, em su trpeli na drugoj strani (bezbednosne provere, odnosno provera podobnosti)... Znaš ko je njih proveravao? Potomci tih komunjarista.

Gospođo ,a gde si našla da ja to odobravam i baš se radujem što su nedužni ljudi stradali.Ti se bolje zapitaj zbog čega neki uz te nedužne trpaju i one koji su činili zločine da bi ih uz te nedužne žrtve rehabilitovali.
Nije pristojno od tebe što svoj opravdani gnev istresaš na ljudima koji nemaju veze s tim.Svi tvoji argumenti su zasnovani na opravdanim emocijama ali malo je istorijske istine i objektivnosti.

Milan Karagaća Milan Karagaća 09:08 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

Lepo ti rekoh, komunjaristi a u jednom periodu na čelu sa Slobom. Komunjare - karijeristi započeli a nastavili njihovi potomci.

Tetka, to su uradili oni koji su se ušunjali u redove SKJ baš kao komunjare i karijeristi , a onda se odrekli svega što je ljudsko i komunistička vizija i okrenuli se nacionalizmima: Dakle, biće da su to oni koji misle isto kao i ti, a siguran sam da si , kao i većina domaćica, bila osuševljena sa Slobom Srbinom.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:13 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

hajkula1
Milan Karagaća

Zaista nekima treba psihijatrijska pomoć.



Koja širina, dubina i sveobuhvatnost kumrovečkog kursa. Ispitivali, davali dijagnoze i lečili tokom revolucije od 41. do 45. pa 48. i tako do danas.

Tetka, da imaš u sebi barem malo ljudskog bar bi se setila ovih dana Kozare pa da vidiš da se tamo nisu držali ti kursevi već se narod branio od masovnog pokolja, a vi pljujete po tim žrtvama, podsmevate se partizanskoj borbi i sve ih podvodite pod neke komunjare, funjare koji su se kasnije ubacili da se okoriste tek kada su ti istinski borci oslobodili zremlju, e takve funjare su posle prevladale, rasturile tzemlju , uzele vlast u svim republikama i dalje je drže uzdižući svoje male funjarice.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:15 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

hajkula1
principessa_etrusca
Milan Karagaća

Карагаћо, драги, ја нисам цитирала Никодијевића (који је заборавио да је представник грађана Београда, а не Патријархов портпарол), већ тебе лично, црно на бело.

Ти си написао:
...razumljivo je da јe za religiju sve satanističko što je naučno

па претпостављам да је то твоје мишљење (које је можда последица Leibnitza препричаног у Кумровцу за кадрове, али то је друга прича).

Ако то није твоје мишљење, већ реагујеш као партијски војник на задатку, онда тек није у реду да се подсмеваш онима који раде за сендвиче и сокове, разлика је само у висини надокнаде.



Principessa, carice

Potrošim silne reči da mu objasnim, a ti to u par redaka.


Tetka, davno ti rekoh, nemoj ti meni ništa objašnjavati, objasni se ti sama sa sobom i otkači se od mene.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:24 11.06.2015

Re: Nije Tesla bio pop već naučnik

hajkula1
principessa_etrusca
Milan Karagaća

Карагаћо, драги, ја нисам цитирала Никодијевића (који је заборавио да је представник грађана Београда, а не Патријархов портпарол), већ тебе лично, црно на бело.

Ти си написао:
...razumljivo je da јe za religiju sve satanističko što je naučno

па претпостављам да је то твоје мишљење (које је можда последица Leibnitza препричаног у Кумровцу за кадрове, али то је друга прича).

Ако то није твоје мишљење, већ реагујеш као партијски војник на задатку, онда тек није у реду да се подсмеваш онима који раде за сендвиче и сокове, разлика је само у висини надокнаде.



Principessa, carice

Potrošim silne reči da mu objasnim, a ti to u par redaka.


Gospođe tetkice, stalno kao onu stvar u ustima prevrćete tu Kumrovačku školu.E vidite, ja znam da nisam bio u njoj /da sam bio u prilici išao bih/, a vas dve mi stalno spočitavate šta sam čak tamo naučio.
E vidite, ja ne znam da li ste vas dve volontirale na određeno vreme kod onog vladike u zlatnim dvorima u Bijeljini, i zato vam to nikada ne spočitavam. Zašto, pa zato što ne znam to i neću nikoka da klevećem jer imam dostojanstvo, što vas dve nemate jer umesto da kulturno polemišete o temi, pa slagali se ili ne, vi ostajete na džiberskom nivou i tako same sebe legitimišete.E da, i još uvek se nisi setila naslova barem dve knjige Tesline,od tih silnih koje si ti kao pročitala a ja nisam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana