Politika

Želim li da budem ambasador?

Nebojsa Krstic RSS / 13.06.2015. u 17:51

 

 

Ne, ne želim da budem ambasador. To je odgovor onima koji mi, šta god da kažem, dobace: “Aha, to se ti nabacuješ za ambasadora.” Ne nabacujem se. Dokaz? Nemam, sem da je možda malo nelogično da sam propustio da budem ambasador u vreme kada je moj školski drug odlučivao o tim pozicijama, nego sam rešio da postanem sad kada se za to pita čovek o čijem radu mislim sve suprotno od Vesne Pešić. I neretko o tome pišem. Ne samo to. Video sam za osam godina dosta ambasadora na delu. Neki su bili profesionalni, tihi, pronicljivi i kompetentni. Neki su bili velikići, slučajno i greškom poslati u ambasadore, pa su kolutali očima skrivajući se po mračnim ćoškovima ambasade samo da ih predsednik slučajno ne pita o odnosima u vladajućoj koalciji dotične zemlje. Takav jedan, Velikić, posle izbora 2012. prvi se zaleteo u novine da ispriča kako je oduvek znao sve o “katastrofalnom Tadiću i njegovom režimu”. Kukavički, da se čovek ispovraća.

“Ma jeste, čujem primedbu, lako je pisati protiv Nikolića, ajd’ zucni ako smeš nešto protiv Vučića.”

Tu već stižemo do srži problema.  Nije ona, srž, u Vučiću, odnosno nije samo u njemu. Već u atmosferi. Prvo ću par reči o atmosferi, a onda ći se vratiti na Vučića.

Vučićofobija. To je strah od premijera koji je atmosferom počeo da se širi od trenuka kada je ovaj proglasio borbu protiv korupcije i kada je uhapsio neka zvučna imena. Takođe, od trenutka kada je borba protiv bivšeg režima počela da se odvija u tabloidima koji su je prihvatali zdušno, a onda plen ostavljali isto tako iznenada i bez vidljivog razloga kao i kad su ga  se dohvatili. Neki kažu da je iz svega stajao Vučić. Ta tvrdnja u sebi sadrži potcenjivanje Vučića. Iz aviona je jasno koliko su neka od tabloidnih čerečenja bila štetna upravo po njega samoga.

Antivučićizam. Pajtićevo “I to je Vučić”, izrečeno na mitingu u Beogradu za vreme nabrajanja negativnih pojava, potvrđuje da se politika opozicije svela na stvaranje negativnog fetiša koji služi kao paravan za nedostatak opozicione politike i njeno nesnalaženje u vremenu i prostoru. “I to je Vučić” znači “Vučić je kriv za sve” i znači “sve što Vučić radi jeste loše”. To je odraz u ogledalu tvrdnje “za sve je kriv bivši režim” i za društvo podjednako loš politički koncept. I sad, ako je “sve Vučić” , i ako je “Sve što je Vučić loše”, dedukcijom se dolazi do zaključka da imati opozicionu politiku znači izmisliti nešto novo što se po svemu razlikuje od onog svega što je Vučić tj. od onoga što on zagovara i radi. Ova fallacia onda vodi iz greške u grešku. Vučić je za EU, ajde mi koji smo oduvek bili evroentuzijasti malo da budemo skeptici i da izmislimo “srpsko srpski” put u EU u koju nećemo ići puzećke. Ili, ajde da iz šešira izvučemo Kardelja i da njime zamašemo ispred nosa građanima umornim od izazova demokratije podsećajući ih na čarolije vremena kad smo svi imali za pasulj, fiću i letovanje. I kad kao nije bilo kriminala. I kad su radile fabrike, a radnici imali siguran posao, bolovanje i penziju. Ova logička greška iznedriće, bojim se, nove montipajtonovske programe i stranke jer populizam, kada stvari uzme pod svoje, nema granica u izmišljanju nečeg što je completely different i što mnogo dobro zvuči pogotovo ako se ne zamaramo sitnicom da toga više nema nigde na Planeti.

Sad se vraćam na Vučića. On je sam. Ima protiv sebe predsednika, deo stranke, deo Vlade, dobar deo medija, tajkune, intelektualce i strance koji mu se ljubazno osmehuju i tapšu ga po ramenu. Ima protiv sebe atmosferu koja je u srpskim uslovima sklona histeriji i formirana je neodgovornim trabunjanjem elite. Ima opoziciju, onu glasniju pseudolevičarsku i onu tihu kvazidesničarsku. Ima protiv sebe EU umornu od proširenja kojima je importovala svaki put nove probleme. I ima više puta izrečenu želju da upravo on bude taj koji će Srbiju dovesti do ulaznih vrata Unije.

Kako da se u tim uslovima ponaša osoba koja ne želi da postane ambasador? Šta da radi normalan čovek? Šta da radiš, čitaoče, ti?

(Nastavak sledi)



Komentari (368)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 16:34 14.06.2015

Re: Ko je

Sine, u Srbiji i google postao ultimativna čitulja.
freehand freehand 16:35 14.06.2015

Re: Ko je

Predrag Brajovic
freehand
Да.
Срамно је то што анониман по нету износиш нечије личне податке, а овамо си тражио да се твоји заштите.


A koje sam lične podatke izneo?

Немој даље да се бавиш тиме, молим те.
Боље се бави шта ће ти син затећи на интернету.

Čime Brajoviću?
Koje sam lične podatke izneo?
docsumann docsumann 16:40 14.06.2015

Re: Ko je

mirelarado
docsumann
princi
Sine, nekom od nas dvojice ironija nije jača strana.


zar se ne kaže aronija, sibirska, misim ...


Исто као и андалузија, скр. алузија.


imala sam instituciju da ću pasti u ambiciju (citat jedan ovdašnji)
docsumann docsumann 16:42 14.06.2015

Re: Ko je

princi
Sine, u Srbiji i google postao ultimativna čitulja.


čim strasti uzavru pušćaj rege


alselone alselone 16:42 14.06.2015

Re: Ko je

андалузија


De je Blogi da kaze po koju o njegovom poslednjem putu u Andaluziju.
princi princi 16:43 14.06.2015

Re: Ko je

imala sam instituciju da ću pasti u ambiciju (citat jedan ovdašnji)

Jao, što ja volim te dragačevske gudače (isto citat sa jednog davnog zimovanja).
princi princi 16:44 14.06.2015

Re: Ko je

čim se strasti uzbude pušćaj rege

I deli ganju... no su strasti toliko uzburkane da treba mnogo i regeja i gandže.
freehand freehand 16:51 14.06.2015

Re: Ko je

princi
čim se strasti uzbude pušćaj rege

I deli ganju... no su strasti toliko uzburkane da treba mnogo i regeja i gandže.

Ma kakve strasti... To je samo Brajović.
mirelarado mirelarado 16:53 14.06.2015

Re: Ko je

Jao, što ja volim te dragačevske gudače (isto citat sa jednog davnog zimovanja).


Никако нема тог брека. (старија жена, о тенису, у чекаоници неког дома здравља).
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:56 14.06.2015

Re: Ko je

Velikić, sine, nikad nije krio da su njemu Pula i Beč bliži nego Beograd

čula sam da mu je nemački, blago rečeno, očajan.
a i glumice i ostale dramske radnice. stvarno ne znam šta će bojkovićka u finskoj, sem da menja haljine kad se isproliva viskijem?
Zato ja cenim onog Krkara.



krle bio super ambasador u francuskoj, stalno bi mu se kačila biki, pa čaša vina sa veličkovićem, odlično bi se provodio (ne nužno i oni). i šteta što nije predsednik srbije, mislim da hilari ne bi odolela, krenulo bi nam konačno. krle, preCedniče!!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:03 14.06.2015

Re: Ko je

BebaOdLonchara
stvarno ne znam šta će bojkovićka u finskoj

Зато што је удата за нашег тамошњег амбасадора. И то је једини разлог због којег је тамо. А претпостављам да тај виски који пије и плаћа парама које је лично зарадила, исто као и хаљине, будући да је највећа жива српска глумица.
urbana_gerila urbana_gerila 20:14 14.06.2015

Re: Ko je

Predrag Brajovic
BebaOdLonchara
stvarno ne znam šta će bojkovićka u finskoj

Зато што је удата за нашег тамошњег амбасадора. И то је једини разлог због којег је тамо. А претпостављам да тај виски који пије и плаћа парама које је лично зарадила, исто као и хаљине, будући да је највећа жива српска глумица.


a, i - mama je na kaju, koja je tvoja dobra drugarica?
urbana_gerila urbana_gerila 20:14 14.06.2015

Re: Ko je

.
princi princi 20:17 14.06.2015

Re: Ko je

i šteta što nije predsednik srbije, mislim da hilari ne bi odolela, krenulo bi nam konačno. krle, preCedniče!!

Kažu da je Hilari lezbača. Ideja: Biki za preCednicu!! Ili onu Mariju Šarifović, ili kako se već zove. Treba malo uneti smelosti u politiku, ići malo ispred vremena. Ta politika je i inače postala kao pesma Evrovizije.
urbana_gerila urbana_gerila 20:20 14.06.2015

Re: Ko je

princi
i šteta što nije predsednik srbije, mislim da hilari ne bi odolela, krenulo bi nam konačno. krle, preCedniče!!

Kažu da je lezbača. Ideja: Biki za preCednicu!!


šta je da je, ali - valjda se i krstić i srbljanovićka nešto pitaju?
ili uvek neki velja mora da nagna babu?




edit
jbt, tasa počeo da ujeda po blogu - ili napiši novi komentar ili, bar, da je edit!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:26 14.06.2015

Re: Ko je

Зато што је удата за нашег тамошњег амбасадора. И то је једини разлог због којег је тамо. А претпостављам да тај виски који пије и плаћа парама које је лично зарадила, исто као и хаљине, будући да је највећа жива српска глумица.

brajo, ozbiljno sad, ajde da se zaobilazimo zauvek, a? hvala.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:44 14.06.2015

Re: Ko je

BebaOdLonchara
Зато што је удата за нашег тамошњег амбасадора. И то је једини разлог због којег је тамо. А претпостављам да тај виски који пије и плаћа парама које је лично зарадила, исто као и хаљине, будући да је највећа жива српска глумица.

brajo, ozbiljno sad, ajde da se zaobilazimo zauvek, a? hvala.

Зашто?
Не смем да имам став о твојим коментарима?
Не смем да изнесем исправне уместо искривљених података?
Користио сам увредљиве речи обраћајући ти се?

Не, ништа од тога.
И сад се ти осећаш непријатно не због оног што сам ја написао, него што је видљивије оно што си ти написала? Шта да ја ту радим?
blogovatelj blogovatelj 21:55 14.06.2015

Re: Ko je

De je Blogi da kaze po koju o njegovom poslednjem putu u Andaluziju.


Imam ponudu da napišem blog, pa se ne istrčavam. Čuvam ekskluzivnost.
Inače, Andaluzija se skraćeno kaže Lucia. Paco de Lucia je Pako od Andaluzije. A ima i brata Ramona od Algesirasa i Pepea od Andaluzije.
Evo kako burazi cepaju.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:00 14.06.2015

Re: Ko je

a i glumice i ostale dramske radnice. stvarno ne znam šta će bojkovićka u finskoj, sem da menja haljine kad se isproliva viskijem?

Ne znaš šta će Ceca Bojković u Finskoj? Hm. Ja ne znam šta ćeš ti na blogu pa ništa.
alselone alselone 22:03 14.06.2015

Re: Ko je

Imam ponudu da napišem blog, pa se ne istrčavam. Čuvam ekskluzivnost.


odlicno, jedva cekam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:58 14.06.2015

Re: Ko je

Шта да ја ту радим?

niko ti ne brani da imaš mišljenje o mojim komentarima, u sebi.
(nije ništa uvredljivo, prosto je beskrajno dosadno. to sam probala da ti ne kažem ponovo)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:59 14.06.2015

Re: Ko je

Ne znaš šta će Ceca Bojković u Finskoj? Hm. Ja ne znam šta ćeš ti na blogu pa ništa.

bistro, kao i uvek.
jkt2010 jkt2010 01:53 15.06.2015

Re: Ko je

Predrag Brajovic
Па замисли, и твој син, који ти зна име и презиме (претопостављам?), сигурно ће једног дана укуцати твоје име и презиме и град из којег си у Google претраживач, да види шта му о ћалету пише господин Google. Мислиш да ће бити задовољан?

Free, za sina ne brini. Na oca može samo da bude ponosan.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:03 15.06.2015

Интернет снаше

BebaOdLonchara
Шта да ја ту радим?

niko ti ne brani da imaš mišljenje o mojim komentarima, u sebi.
(nije ništa uvredljivo, prosto je beskrajno dosadno. to sam probala da ti ne kažem ponovo)

Добро, извини што сам тебе и друштво прекинуо у интернет олајавању. Мада, могла би то да радиш у себи, јер онда би изгледала као пристојна особа.
freehand freehand 07:10 15.06.2015

Re: Ko je

jkt2010
Predrag Brajovic
Па замисли, и твој син, који ти зна име и презиме (претопостављам?), сигурно ће једног дана укуцати твоје име и презиме и град из којег си у Google претраживач, да види шта му о ћалету пише господин Google. Мислиш да ће бити задовољан?

Free, za sina ne brini. Na oca može samo da bude ponosan.

Hvala, druže. Baš sam bio u panici da li će prateći uputstva blogovskih špija i denuncijanata i guglajući oca naleteti na neki kostur iz proodičnog ormara.
Inače je pominjanje dece u bilo kakvoj raspravi a naročito na internetu među nepoznatim ljudima - čak i kad im znaš ime i prezime - pokazatelj dosta poodmaklog stadijuma metastaze na karakteru.

Edit: sve isto ako si pod "oca" mislio na mene i ako nisi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:18 15.06.2015

Re: Ko je

BebaOdLonchara
Шта да ја ту радим?

niko ti ne brani da imaš mišljenje o mojim komentarima, u sebi.
(nije ništa uvredljivo, prosto je beskrajno dosadno. to sam probala da ti ne kažem ponovo)


Kad bi neko za tvoj komentar napisao da je izizetno lucidan, to bi bilo mišljenje.

Kad ti neko na komentar protiv Cece B u Finskoj odgovori da ona tamo nije amabasador, već članica porodice ambasadora, to je činjenica, a ne "mišljenje".
princi princi 09:13 15.06.2015

Re: Ko je

Nebojsa Krstic
BebaOdLonchara
Шта да ја ту радим?

niko ti ne brani da imaš mišljenje o mojim komentarima, u sebi.
(nije ništa uvredljivo, prosto je beskrajno dosadno. to sam probala da ti ne kažem ponovo)


Kad bi neko za tvoj komentar napisao da je izizetno lucidan, to bi bilo mišljenje.

Kad ti neko na komentar protiv Cece B u Finskoj odgovori da ona tamo nije amabasador, već članica porodice ambasadora, to je činjenica, a ne "mišljenje".


Мислим, ово је будалаштина. Земљу не представља само амбасадор него сви чланови породице амбасадора (да, и деца). Амбасадор на пријеме и ручкове не иде сам или са љубавницом или љубавником (бар се надам), него са супругом. Ја сам скапирао да је Бебин коментар више, оно, коментар на оно знате ли зашто шаљете одређене људе тамо где их шаљете. Није битан ни виски, ни Цецине хаљине, него да ли се на одређена места шаљу људи који најбоље могу да обаве неки посао. И имају ли српски амбасадори уопште неке брифове, задатке, ко проверава како они раде те своје послове, или се то схвата као мање више продужено туристичко путовање.

Мислим, кад хоћеш неког да запослиш да ради неки посао, одрадиш неки background check, покушаваш да сазнаш што више о том човеку, да видиш да ли и колико ће успешно моћи да обавља одређени посао. У склопу тога је битно и понашање чланова породице. Ако је неко склон фирцањима са стране, ако воли курве, глумице или докторке, на пример, тај сигурно није фит за амбасадора. Или ако се штепа, ако треба да му обезбеђујеш хероин, чуда. Можда може да буде инжењер, књижевни критичар, кустос музеја или нешто друго, али тај мени никад не би могао да буде амбасадор.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:15 15.06.2015

Интернет снаше

:))))))))))))))))))
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:35 15.06.2015

Re: Ko je

ona tamo nije amabasador, već članica porodice ambasadora,...


It's a dream job!
princi princi 11:50 15.06.2015

Re: Ko je

Иначе, Цеца ишла с мојом тетком у школу. Изузетно лепа генерација жена биле те Београђанке рођене 1947.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:58 15.06.2015

Re: Ko je

principessa_etrusca
It's a dream job!

Шта је, ти би да будеш жена... амбасадора?!
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:07 15.06.2015

Re: Ko je

Шта је, ти би да будеш жена... амбасадора?!

Ноу, то је идеја за Крлета: амбасадоркин муж (ако му се већ неће у амбасадоре).
anonymous anonymous 14:39 15.06.2015

Re: Ko je

Шта је, ти би да будеш жена... амбасадора?!



Ne može.


To mesto je već rezervisano - za moju ženu !!!!!

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:03 15.06.2015

Re: Ko je


Kad bi neko za tvoj komentar napisao da je izizetno lucidan, to bi bilo mišljenje.

Kad ti neko na komentar protiv Cece B u Finskoj odgovori da ona tamo nije amabasador, već članica porodice ambasadora, to je činjenica, a ne "mišljenje".



Мислим, ово је будалаштина.


Šta je budalaština? Da mišljenje nije činjenica ili nešto drugo?

Ја сам скапирао


Ja mislim da nisi. (Ovo je, na primer, mišljenje.)

Мислим, кад хоћеш неког да запослиш да ради неки посао, одрадиш неки background check,


Ovo je npr, činjenica.

Znači, razumeli smo razliku između mišljenja o pojavama i iznošenja činjenice. Super.
anonymous anonymous 17:19 15.06.2015

Re: Ko je

Kad ti neko na komentar protiv Cece B u Finskoj odgovori da ona tamo nije amabasador, već članica porodice ambasadora, to je činjenica, a ne "mišljenje".


A kad ti kažeš :

"Ne želim da budem ambasador ", jel to činjenica ili mišljenje. ?


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:26 15.06.2015

Re: Ko je

anonymous
Kad ti neko na komentar protiv Cece B u Finskoj odgovori da ona tamo nije amabasador, već članica porodice ambasadora, to je činjenica, a ne "mišljenje".


A kad ti kažeš :

"Ne želim da budem ambasador ", jel to činjenica ili mišljenje. ?




Daću ti primer mišljenja: Blog b92 je prema kvalitetu komentatora gori nego Parovi.

princi princi 17:28 15.06.2015

Re: Ko je

Blog b92 je prema kvalitetu komentatora gori nego Parovi.

Сине, Крле одлучио да се аутује.
docsumann docsumann 18:06 15.06.2015

Re: Ko je

Daću ti primer mišljenja: Blog b92 je prema kvalitetu komentatora gori nego Parovi.


ok, a činjenice povodom istog ?
emsiemsi emsiemsi 18:59 15.06.2015

Re: Ko je

mirelarado
Jao, što ja volim te dragačevske gudače (isto citat sa jednog davnog zimovanja).


Никако нема тог брека. (старија жена, о тенису, у чекаоници неког дома здравља).

У чему се огледа занимљивост подсмевања неукима !?
emsiemsi emsiemsi 19:03 15.06.2015

Re: Ko je

BebaOdLonchara
Ne znaš šta će Ceca Bojković u Finskoj? Hm. Ja ne znam šta ćeš ti na blogu pa ništa.

bistro, kao i uvek.

Добро ти је рекао.
Ти си далеко изнад нас, штета да дангубиш овде.
emsiemsi emsiemsi 19:09 15.06.2015

Re: Ko je

Nebojsa Krstic
anonymous
Kad ti neko na komentar protiv Cece B u Finskoj odgovori da ona tamo nije amabasador, već članica porodice ambasadora, to je činjenica, a ne "mišljenje".


A kad ti kažeš :

"Ne želim da budem ambasador ", jel to činjenica ili mišljenje. ?




Daću ti primer mišljenja: Blog b92 je prema kvalitetu komentatora gori nego Parovi.

А чињеница је да ти желиш / не желиш да постанеш амбасадор.
(Моје) мишљење је да желиш.
mirelarado mirelarado 20:15 15.06.2015

Re: Ko je

emsiemsi
mirelarado
Jao, što ja volim te dragačevske gudače (isto citat sa jednog davnog zimovanja).


Никако нема тог брека. (старија жена, о тенису, у чекаоници неког дома здравља).

У чему се огледа занимљивост подсмевања неукима !?




Какве везе има тенис са ученошћу и неукошћу?! И где видиш подсмевање?!

Рецимо, твоја интерпункција је визуелни хорор (не само размаци, него и погрешно поређани знаци) и увреда за ортографију, али ти се ја никада не бих подсмевала због тога.
mariopan mariopan 21:28 15.06.2015

Re: Ko je

freehand
jkt2010
Predrag Brajovic
Па замисли, и твој син, који ти зна име и презиме (претопостављам?), сигурно ће једног дана укуцати твоје име и презиме и град из којег си у Google претраживач, да види шта му о ћалету пише господин Google. Мислиш да ће бити задовољан?

Free, za sina ne brini. Na oca može samo da bude ponosan.

Hvala, druže. Baš sam bio u panici da li će prateći uputstva blogovskih špija i denuncijanata i guglajući oca naleteti na neki kostur iz proodičnog ormara.
Inače je pominjanje dece u bilo kakvoj raspravi a naročito na internetu među nepoznatim ljudima - čak i kad im znaš ime i prezime - pokazatelj dosta poodmaklog stadijuma metastaze na karakteru.

anonymous anonymous 21:33 15.06.2015

Re: Ko je

ok, a činjenice povodom istog ?


Tiče se kvaliteta blogova .... !


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:39 15.06.2015

Re: Ko je

Узгред, тражим да ми се призна право ауторства на нови појам: интернет снаше. Велика вредност овог појма лежи и у томе што је он родно равноправан, скоро па трансџендер.
emsiemsi emsiemsi 07:06 16.06.2015

Re: Ko je

mirelarado
emsiemsi
mirelarado
Jao, što ja volim te dragačevske gudače (isto citat sa jednog davnog zimovanja).


Никако нема тог брека. (старија жена, о тенису, у чекаоници неког дома здравља).

У чему се огледа занимљивост подсмевања неукима !?




Какве везе има тенис са ученошћу и неукошћу?! И где видиш подсмевање?!

Рецимо, твоја интерпункција је визуелни хорор (не само размаци, него и погрешно поређани знаци) и увреда за ортографију, али ти се ја никада не бих подсмевала због тога.

Не чуди ме што не видиш подсмевање. За такве нијансе је потребно више од очију.
Што се тиче моје синтаксе, то је мој избор (претпостављам да си убеђена како правилну синтаксу нисам у стању да савладам).
Успут --- радо би се ти мени подсмевала, но, такви као ти пажљиво бирају објект подсмевања.
anonymous anonymous 08:18 16.06.2015

Re: Ko je

A kad ti kažeš :

"Ne želim da budem ambasador ", jel to činjenica ili mišljenje. ?


Pitanje ostaje i dalje ....

A povodom Hajdegera - Hana Arent

Хуманитет се не добија никад у усамљености и никад тако што неко своје дело предаје суду јавности.

Само онај ко свој живот и своју личност укључи у одважност за јавност може га достићи.


mirelarado mirelarado 08:51 16.06.2015

Re: Ko je

Што се тиче моје синтаксе, то је мој избор (претпостављам да си убеђена како правилну синтаксу нисам у стању да савладам).


Које синтаксе? Граматичке или логичке? У твом писању нема синтаксичких особености, билив ми.

Избегавај употребу појмова чије значење не знаш, Емсиемси, да те не прозову Фемка.
urbana_gerila urbana_gerila 11:53 16.06.2015

Re: Ko je

mirelarado
Избегавај употребу појмова чије значење не знаш, Емсиемси, да те не прозову Фемка


fema, edipe.

a da se čarli femka - femka se.
komi fo!
valjda će ga stručnjak čiji je epigon - ako ne kresne bar usvojiti...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:31 16.06.2015

Re: Ko je

A kad ti kažeš :

"Ne želim da budem ambasador ", jel to činjenica ili mišljenje. ?


To nije ni činjenica, ni mišljenje. To je htenje.
mirelarado mirelarado 13:10 16.06.2015

Re: Ko je

a da se čarli femka - femka se.


Видиш да заслужује такво тепање. Чарли је мико фо. :)))
Озбиљан кандидат за нашу дипломатију.
urbana_gerila urbana_gerila 13:42 16.06.2015

Re: Ko je

mirelarado
Озбиљан кандидат за нашу дипломатију.


tragično je što on u tom noblesu ne bi bio izraziti favorit za najgoreg...
emsiemsi emsiemsi 22:07 16.06.2015

Re: Ko je

mirelarado
Што се тиче моје синтаксе, то је мој избор (претпостављам да си убеђена како правилну синтаксу нисам у стању да савладам).


Које синтаксе? Граматичке или логичке? У твом писању нема синтаксичких особености, билив ми.

Избегавај употребу појмова чије значење не знаш, Емсиемси, да те не прозову Фемка.

Што се тиче синтаксе и семантике, да те обавестим успут --- када сам се ја бавио синтактичком и семантичком анализом програмских језика, ти си пишала по прашини.
Успут --- рецимо да ме неко прозове Фемка, ја би томе истоме требало да кажем шта --- да пуши, да дува или слично.
Но, то није мој стил, ја сам уморан од теријера и авлијанера ...
emsiemsi emsiemsi 22:13 16.06.2015

Re: Ko je

urbana_gerila
mirelarado
Избегавај употребу појмова чије значење не знаш, Емсиемси, да те не прозову Фемка


fema, edipe.

a da se čarli femka - femka se.
komi fo!
valjda će ga stručnjak čiji je epigon - ako ne kresne bar usvojiti...

А да неко кресне тебе (да за сада оставимо на миру блиске) !? Ако би волео, реци нам ко би то био ?
Успут --- мислим да смо овај циклус оверрајдовали, но, уколико сматраш да треба да поновимо - изволи.
urbana_gerila urbana_gerila 22:56 16.06.2015

Re: Ko je

emsiemsi
Ако би волео, реци нам ко би то био ?


ti, čarli, meni slobodno možeš poželeti da kresnem severinu.
ako do toga dođe - obećavam da ću je, samo zbog tebe, kresnuti ko mrsku kroasanku pa neka je sto puta srBskog podrijetla.
urbana_gerila urbana_gerila 22:58 16.06.2015

Re: Ko je

emsiemsi
ја би


ti bih šta?
emsiemsi emsiemsi 23:10 16.06.2015

Re: Ko je

urbana_gerila
emsiemsi
ја би


ti bih šta?

... ја бих исто креснуо Северину, из разлога супротнога твоме --- баш зато што јесте србскога порекла.
Кога бих ти још, односно ко бих тебе ?
urbana_gerila urbana_gerila 23:48 16.06.2015

Re: Ko je

emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
ја би


ti bih šta?

... ја бих исто креснуо Северину, из разлога супротнога твоме --- баш зато што јесте србскога порекла.
Кога бих ти још, односно ко бих тебе ?


čarli, moram da primetim kako postaješ sve, ako ne mudriji onda, pozitivniji(neko prepotentan bi to pripisao druženju sa njim):
jučerašnji problemčić u vezi sa pisanjem rečce "ne" ispred glagola si prećutao, a današnjem u vezi sa prvim licem jednine potencijala pomoćnog glagola "biti" - (do)daješ seksualnu dimenziju.
to je dobro, bar, iz dva razloga:
prvo, sex je lep i zdrav, a ako umeš - zna biti i najfinija hrana za mozak.
drugo, činiš uslugu srpskom jeziku, pravopisu i gramatici - ne vadeći se.

u to ime - još jedno ime: šeron stoun.
sa njom bih i razgovarao, posle.
mirelarado mirelarado 00:05 17.06.2015

Re: Ko je

када сам се ја бавио синтактичком и семантичком анализом програмских језика, ти си пишала по прашини.


Која си ти цепаница, Емсиемси! Жив био, слатко си ме насмејао. :))))))


P.S. Небојша, извини због овог троловања, колико глупог, толико и непотребног. Настојаћу да се не понови. :)
emsiemsi emsiemsi 00:08 17.06.2015

Re: Ko je

urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
ја би


ti bih šta?

... ја бих исто креснуо Северину, из разлога супротнога твоме --- баш зато што јесте србскога порекла.
Кога бих ти још, односно ко бих тебе ?


čarli, moram da primetim kako postaješ sve, ako ne mudriji onda, pozitivniji(neko prepotentan bi to pripisao druženju sa njim):
jučerašnji problemčić u vezi sa pisanjem rečce "ne" ispred glagola si prećutao, a današnjem u vezi sa prvim licem jednine potencijala pomoćnog glagola "biti" - (do)daješ seksualnu dimenziju.
to je dobro, bar, iz dva razloga:
prvo, sex je lep i zdrav, a ako umeš - zna biti i najfinija hrana za mozak.
drugo, činiš uslugu srpskom jeziku, pravopisu i gramatici - ne vadeći se.

u to ime - još jedno ime: šeron stoun.
sa njom bih i razgovarao, posle.

Лепо је то што пажљиво пратиш мој рад (и водиш рачуна о сваком слову). Професионалци се одликују пажљивим односом ка детаљима.
Институција пажљивог читача је озбиљна позиција.
Често сам у раду прибегаво томе да људима који пажљиво читају дам да прочитају оно што напишем, без обзира што, често, о проблематици нису знали много.
Друга ствар коју желим да нагласим (не без поноса на самога себе) је мој позитиван утицај на тебе (додуше, нисам се много трудио), јер примећујем твој снажни напредак у правцу социјализације и усвајања солиднијег приступа комуникацији.
Што се тиче секса (Северине, Шерон Стоун, итеде...), то што наводиш је чињеница која је неспорна (или како би то Адолф Топић на почетку песме 'Тамо где вечно сунце сја ...' рекао --- Јебати, треба, треба, тамо где итеде ... или сам то само ја тако чуо (и још увек чујем када се заврти та ствар).
Ееее, да --- успут, зар заиста мислиш да не знам коњугацију глагола бити !?
emsiemsi emsiemsi 00:16 17.06.2015

Re: Ko je

mirelarado
када сам се ја бавио синтактичком и семантичком анализом програмских језика, ти си пишала по прашини.


Која си ти цепаница, Емсиемси! Жив био, слатко си ме насмејао. :))))))


P.S. Небојша, извини због овог троловања, колико глупог, толико и непотребног. Настојаћу да се не понови. :)

Што сам те насмејао --- да ниси можда Он !?
Ако је тако, ја се извињавам, не пише ти на челу (пошто твој ник сугерише на неку Мирелу, а ово друго личи на скраћен део твога презимена, нпр. Радовановић, Радовић, Радосављевић, итд ... немој да ово схватиш као моју спекулацију о твом идентитету, напросто, због чега сам закључио да си Она).
То што ти мислиш да је троловање, не мора да значи.
Ја сматрам да је то, напротив, дискусија без маски, разговор срцем. (додуше, започет је помало неприлично, твојим настојањем да ме увредиш, но, ево видиш да се све лепо завршило, како и доликује људима).
urbana_gerila urbana_gerila 00:22 17.06.2015

Re: Ko je

emsiemsi
Ееее, да --- успут, зар заиста мислиш да не знам коњугацију глагола бити !?


jbg, čarli, moram i ja početi rad na ličnom marketingu - prvi sam ti skrenuo pažnju, diskretno doduše, na nepravilno pisanje termina "provenijencija", a nsarski je pokupio zasluge.
emsiemsi emsiemsi 00:34 17.06.2015

Re: Ko je

urbana_gerila
emsiemsi
Ееее, да --- успут, зар заиста мислиш да не знам коњугацију глагола бити !?


jbg, čarli, moram i ja početi rad na ličnom marketingu - prvi sam ti skrenuo pažnju, diskretno doduše, na nepravilno pisanje termina "provenijencija", a nsarski je pokupio zasluge.

Све је то Ок, ништа није спорно.
Ја ћу и даље, не са намером, него рефлексно, користити чешће провинијенцију, него провенијенцију --- деградација матерњег језика разнородним туђе-језичким утуцајима (данас сам неколико пута имао проблем да пронађем адекватан српски термин и формиран кратак неупрљан исказ).
Нсарског је боцнуло нешто друго (наравно, мени потврдило, уз дужан респект, да нико није савршен, ја пре свих осталих), барем ја претпостављам шта би то могло да буде (ако некада буде било потребе, могу и да објасним тај феномен).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:38 17.06.2015

Re: Ko je

P.S. Небојша, извини због овог троловања,

Ništa, samo se vi raskomotite kao kod svoje kuće i pravite se da nisam tu.
blogovatelj blogovatelj 05:44 17.06.2015

Re: Ko je

Која си ти цепаница, Емсиемси! Жив био, слатко си ме насмејао. :))))))


Што сам те насмејао --- да ниси можда Он !?


Gospode! On je iz prethodne rečenice zaključio da Mirela nije žensko!
Čarli, pitam te bre onako bratski i drugarski - jesi li ikada bio svestan svoje nesvesti? Bate, ako se ona nasmejaLA, ipak će reći da si je nasmejaO, a ne da si je nasmejaLU.
jkt2010 jkt2010 06:05 17.06.2015

Re: Ko je

Predrag Brajovic
Узгред, тражим да ми се призна право ауторства на нови појам: интернет снаше. Велика вредност овог појма лежи и у томе што је он родно равноправан, скоро па трансџендер.

Ma samo promeni nik.
jkt2010 jkt2010 08:41 17.06.2015

Re: Ko je

princi
Sine, u Srbiji i google postao ultimativna čitulja.


Sine, u Srbiji reč "ultimativno" znači "pod ultimatumom".


emsiemsi emsiemsi 09:18 17.06.2015

Re: Ko je

blogovatelj
Која си ти цепаница, Емсиемси! Жив био, слатко си ме насмејао. :))))))


Што сам те насмејао --- да ниси можда Он !?


Gospode! On je iz prethodne rečenice zaključio da Mirela nije žensko!
Čarli, pitam te bre onako bratski i drugarski - jesi li ikada bio svestan svoje nesvesti? Bate, ako se ona nasmejaLA, ipak će reći da si je nasmejaO, a ne da si je nasmejaLU.

Блоги, не би било у реду да ти сада кажем да си глуп, стога ћу се суздржати --- уз образложење ... пошто нисам пронашао ништа смешно у мом исказу којем се слатко насмејала, једино што сам могао да претпоставим је да сам променио њен / његов пол.
alselone alselone 17:17 14.06.2015

Krle

Aj budi drug, odbanuj Pajketa, taman smo zapodenuli opustenu spiku.

Nisam primetio da te je uvredio ili nekog drugog.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:18 14.06.2015

Re: Krle

alselone
Aj budi drug, odbanuj Pajketa, taman smo zapodenuli opustenu spiku.

Nisam primetio da te je uvredio ili nekog drugog.


Hvala Krle i Alse, mora da je bio neki glič u pitanju kad sam jutros samo ja osvanuo zabanovan.

Ne, neću dalje da kenjam, kvarim Krletu blog i odvlačim komentare sa ove značajne i važne teme, a i drago mi je da se i bez mene diskusija rasplamsala i održala, uključujući pičkaranje (tu smo mi, inženjeri, defenitivno najgori, samo ako nam neko dirne u ego i stručnost - ja pre svih ovde). Samo da kažem da je u PP raspravi pomenuta i ing. Dobrosavljevićka, kao verovatno jedini ovde ultimativni poznavalac ovih pauer elektroniks detalja, plus troler od renomea, jer smo udarili u zid neznanja, ali je, eto, nema. Mada može to i gugl da raspetlja, možda čak i neka debela a prašnjava knjiga iz davno minulih školskih dana na mojoj polici, ali niko to ne ume kao ona da sažme i objasni.

EDIT: A i beton zove, te vas sve pozdravljam toplim šljakerskim pozdravom. Ako neko vidi šarskog, koji koliko sam razumeo isto tako betonira, imao bih par pitanja za njega, onako na visokom akademskom nivou.

zilikaka zilikaka 19:38 14.06.2015

Re: Krle

imao bih par pitanja za njega, onako na visokom akademskom nivou.

Dok ne stigne, evo za prvu pomoć.
Na tri lopate šodera ide lopata cementa.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:45 14.06.2015

Re: Krle

Na tri lopate šodera ide lopata cementa.


Amateri svih zemalja....
Ništa marka cementa, kvalitet šodera, namena betona?
Ništa to nego tri pa jedna i teraj?
Cccccc...
urbana_gerila urbana_gerila 19:50 14.06.2015

Re: Krle

zilikaka
imao bih par pitanja za njega, onako na visokom akademskom nivou.

Dok ne stigne, evo za prvu pomoć.
Na tri lopate šodera ide lopata cementa.


mabre, ravničarka, pajić hoće da pita nsarskog da li da s majstorima pije samo pivo ili da mu ga betonira i nekom žestinom.
zilikaka zilikaka 20:02 14.06.2015

Re: Krle

Amateri svih zemalja....
Ništa marka cementa, kvalitet šodera, namena betona?
Ništa to nego tri pa jedna i teraj?
Cccccc...


Ša bre ti?!
Banalizuješ stvari u ovako elitnom društvu!

Da si teo da budeš konstruktivan, mogo s kasti da je jako važno da lopata bude dobro centrirana. Onda skoro pa radi sama.

P.S. A što se dodatne opreme tiče, nemo da bi kreno u poso bez maramice na četir čvora. To glavu čuva kad upeče zvezda.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:18 14.06.2015

Re: Krle

mogo s kasti da je jako važno da lopata bude dobro centrirana


A ti kao znaš kako se proverava nacentriranost lopate:)
I stvarno jeste važno da bude nacentrirana.

Paz vako, otvorena šaka, dlanom okrenuta ka gore (ili samo jedan prst) na sredini drške, druga šaka, otvorena, dlan ka dole, (ili prst) na kraju drške, i lopata sama mora da zauzme pavilan položaj.


Posle ja nisam konstruktivan
gedza.73 gedza.73 20:20 14.06.2015

Re: Krle

zilikaka
Na tri lopate šodera ide lopata cementa.



edit
pajke
A i beton zove

Samo krljamo beton.


vek i po stoje građevine koje su napravili radnici sa viskom.

Mene čudi, kad je trol, nek' je bal, da u Srbiji imamo pomalo odvratnu sliku u arhitekturi (tu je dosta kriva struka).
Umesto one lepe, predratne gradske i šumadijsko-moravske prizemne kuće mi smo napravili neke mutant verzije betonskih kocki sa dvovodnim krovovima, nepraktične, ružne...

Meni na selu lepo 'leže' prizemne kuće u kombinaciji kamen, seljačka opeka, drvo.
Široka streja (streha) štiti od sunca, kiše, vetra, prostrana terasa...
jok, more, samo guraj u visinu.


emsiemsi emsiemsi 20:38 14.06.2015

Re: Krle

hoochie coochie man
Na tri lopate šodera ide lopata cementa.


Amateri svih zemalja....
Ništa marka cementa, kvalitet šodera, namena betona?
Ništa to nego tri pa jedna i teraj?
Cccccc...

Ма какви !
Као што рече зиликака - три на једну, и рокај.
Само после добро заливај.
zilikaka zilikaka 20:40 14.06.2015

Re: Krle

A ti kao znaš kako se proverava nacentriranost lopate:)


Kako ne znam??!

Pročitala u priručniku za lepo vaspitane gospojice.

emsiemsi emsiemsi 20:42 14.06.2015

Re: Krle

hoochie coochie man
mogo s kasti da je jako važno da lopata bude dobro centrirana


A ti kao znaš kako se proverava nacentriranost lopate:)
I stvarno jeste važno da bude nacentrirana.

Paz vako, otvorena šaka, dlanom okrenuta ka gore (ili samo jedan prst) na sredini drške, druga šaka, otvorena, dlan ka dole, (ili prst) na kraju drške, i lopata sama mora da zauzme pavilan položaj.


Posle ja nisam konstruktivan

Лопата служи (и) као мерни инструмент (за проверу квалитета бетона). Ако бетон склизне са лопате, онда је баш какав треба да буде, ако се лепи за лопату, онда недостаје цемента (или је, пак, у шодеру доста блата ... но, да не идемо баш у нијансе).
zilikaka zilikaka 20:44 14.06.2015

Re: Krle

A prosejavanje šodera?
hajkula1 hajkula1 21:08 14.06.2015

Re: Krle

urbana_gerila
zilikaka
imao bih par pitanja za njega, onako na visokom akademskom nivou.

Dok ne stigne, evo za prvu pomoć.
Na tri lopate šodera ide lopata cementa.


mabre, ravničarka, pajić hoće da pita nsarskog da li da s majstorima pije samo pivo ili da mu ga betonira i nekom žestinom.



samo na kraju radnog dana
urbana_gerila urbana_gerila 21:17 14.06.2015

Re: Krle

hajkula1
urbana_gerila
zilikaka
imao bih par pitanja za njega, onako na visokom akademskom nivou.

Dok ne stigne, evo za prvu pomoć.
Na tri lopate šodera ide lopata cementa.


mabre, ravničarka, pajić hoće da pita nsarskog da li da s majstorima pije samo pivo ili da mu ga betonira i nekom žestinom.



samo na kraju radnog dana


tetka, nećeš valjda reći da si mu poverovala?!
pa, nema grđih alkosa od tih što piju - samo kada oposle, samo kada padne mrak, samo kada...
princi princi 09:36 15.06.2015

Re: Krle

Ne, neću dalje da kenjam, kvarim Krletu blog i odvlačim komentare sa ove značajne i važne teme

Друже, чему овај напад ничим изазване скромности?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:23 15.06.2015

Re: Krle

princi
Ne, neću dalje da kenjam, kvarim Krletu blog i odvlačim komentare sa ove značajne i važne teme

Друже, чему овај напад ничим изазване скромности?


pssst, ironija, i sarkazam, bate.
mariopan mariopan 21:37 15.06.2015

Re: Krle

urbana_gerila
zilikaka
imao bih par pitanja za njega, onako na visokom akademskom nivou.

Dok ne stigne, evo za prvu pomoć.
Na tri lopate šodera ide lopata cementa.


mabre, ravničarka, pajić hoće da pita nsarskog da li da s majstorima pije samo pivo ili da mu ga betonira i nekom žestinom.

I da paze na vaservagu.
To je ona tečna koja pokazuje kada je majstor pun.
freehand freehand 18:51 15.06.2015

Žurka, zezanje

... a ja bih, Krstiću, najviše voleo da čujem tvoje mišljenje o onom "jebali smo čvorka" (ne Čedu) Vučićevom nastupu od pre tri dana. I o njegovim duboko optimističkim a svakodnevnim najavama neminovne propasti iako ćemo od jeseni živeti bolje na osnovu teških ali izvanrednih reformi.
Zajedno sa britanskom rezolucijom punom genocida, rezolucijom u američkom kongresu punom genocida i dolaska Angele Merkel.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:29 15.06.2015

Re: Žurka, zezanje

freehand
... a ja bih, Krstiću, najviše voleo da čujem tvoje mišljenje o onom "jebali smo čvorka" (ne Čedu) Vučićevom nastupu od pre tri dana. I o njegovim duboko optimističkim a svakodnevnim najavama neminovne propasti iako ćemo od jeseni živeti bolje na osnovu teških ali izvanrednih reformi.
Zajedno sa britanskom rezolucijom punom genocida, rezolucijom u američkom kongresu punom genocida i dolaska Angele Merkel.


Mislio sam da sledeći blog posvetim tome.
freehand freehand 19:31 15.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Nebojsa Krstic
freehand
... a ja bih, Krstiću, najviše voleo da čujem tvoje mišljenje o onom "jebali smo čvorka" (ne Čedu) Vučićevom nastupu od pre tri dana. I o njegovim duboko optimističkim a svakodnevnim najavama neminovne propasti iako ćemo od jeseni živeti bolje na osnovu teških ali izvanrednih reformi.
Zajedno sa britanskom rezolucijom punom genocida, rezolucijom u američkom kongresu punom genocida i dolaska Angele Merkel.


Mislio sam da sledeći blog posvetim tome.

I ja htedoh prethodni, pa sam se smorio, slično ko on. I mislim da smo se obojica od njega smorili.
docsumann docsumann 19:36 15.06.2015

Re: Žurka, zezanje

I ja htedoh prethodni, pa sam se smorio, slično ko on. I mislim da smo se obojica od njega smorili.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:47 15.06.2015

Re: Žurka, zezanje

ja htedoh prethodni, pa sam se smorio, slično ko on. I mislim da smo se obojica od njega smorili.

Nije on tema. Mi smo.
freehand freehand 19:54 15.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Nebojsa Krstic
ja htedoh prethodni, pa sam se smorio, slično ko on. I mislim da smo se obojica od njega smorili.

Nije on tema. Mi smo.

Jerste, samo sam ja uveren - a to ponavljam tri godine - da nas je on tako temeljno sjebao da sad više nije ni bitno. Baš se premišljam da povadim neke od tih svojih pasusa i uporedim sa onim što se upravo dešava.
A znaš šta je najluđe? Što su to šine iz kojih nema iskakanja.

P.S. Kad kažem on, da ne bude zabune - mislim na njega, lično i personalno. Ne postoji više dobro koje može da izvede da potre sve što je urpopastio.
docsumann docsumann 20:05 15.06.2015

Re: Žurka, zezanje

A znaš šta je najluđe? Što su to šine iz kojih nema iskakanja.


i wanna take you on a roller coaster

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:27 15.06.2015

Re: Žurka, zezanje

freehand
Nebojsa Krstic
ja htedoh prethodni, pa sam se smorio, slično ko on. I mislim da smo se obojica od njega smorili.

Nije on tema. Mi smo.

Jerste, samo sam ja uveren - a to ponavljam tri godine - da nas je on tako temeljno sjebao da sad više nije ni bitno. Baš se premišljam da povadim neke od tih svojih pasusa i uporedim sa onim što se upravo dešava.
A znaš šta je najluđe? Što su to šine iz kojih nema iskakanja.

P.S. Kad kažem on, da ne bude zabune - mislim na njega, lično i personalno. Ne postoji više dobro koje može da izvede da potre sve što je urpopastio.


Šta je upropastio?
anonymous anonymous 21:36 15.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Mislio sam da sledeći blog posvetim tome.


ajd,da vidimo ...
anonymous anonymous 21:39 15.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Nije on tema. Mi smo.


Ovde se slažem sa tobom ...
freehand freehand 21:42 15.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Šta je upropastio?

Sve što je upropašteno. SVe što vidiš oko sebe njegovi su rezultati, i tu je Pajtić potpuno i apsolutno u pravu.
Toma Nikolić, na primer, nije ništa upropastiosa stanovišta činjenica da svoj ugled nikad nije imao, da oni što su ga birali od njega ništa drugo nisu ni očekivali, i sa stanovišta činjenice da nikakvu realnu vlast sem nad ono malo budžeta namenjenog da Prva dama vidi sveta, napuni garderober i upozna šejkove.
anonymous anonymous 21:48 15.06.2015

Re: Žurka, zezanje


Zajedno sa britanskom rezolucijom punom genocida, rezolucijom u američkom kongresu punom genocida


Trebalo bi da sastave i rezoluciju povodom sopstvenog genocida u odnosu na Druge.

Mogli bismo i da im u tome pomognemo .

Moj prilog u tekstovima :

Britain-and-genocide

how-britain-denies-its-holocausts

Wiki
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:33 15.06.2015

Re: Žurka, zezanje

i tu je Pajtić potpuno i apsolutno u pravu.

alselone alselone 01:45 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

freehand
Šta je upropastio?

Sve što je upropašteno.


Na ovakve odgovore za Tadicev rezim ti je udarala pena.
freehand freehand 06:22 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Nebojsa Krstic
i tu je Pajtić potpuno i apsolutno u pravu.


Šta je problem?
Vučić u ovoj zemlji tri godine ima potpunu i neograničenu vlast. On bira partnere, saradnike, izvršioce. I Dačića, i Vulina, i Radulovića, i Krstića, i keramičare, i doktore, i vazduplohovce, i Mirkoviće, Rističevića, Rasima i Velju Ilića. I sve je to njegova slika i prilika. Sve što oni urade on je uradio, a to je često čak i gore od onoga što bi zaista ons vojom rukom i glavom postigao na urnisanju Srbije. To je Pajtić rekao na mitingu.
Gde je pogrešio?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana