Gost autor| Sport| Umetnost

Početak NFL sezone...

docsumann RSS / 10.10.2015. u 11:17

gost autor: stef
 
mascots-cheerleaders-probowl14.jpg 
 
 ... četiri kola kasnije ili lako je biti dobar prognozer sad!

AFC 

AFC East;

Patriots    3-0

Jets           3-1

Bills           2-2

Dolphins    1-3

 

            Patriote: Tom Brejdi preživeo još jednu aferu i igra jednu od onih sezona i zaista izgleda da će se ovaj tim  prošetati do plejofa, kakvo iznenađenje! Ostali timovi ovde, jednostavno moraju da se priviknu na činjenicu, da dok je tu Tom Brejdi, oni su jednostavno „druga liga“. Gronk ima slab početak sezone, ali očekivati je da sa povećanjem kvaliteta njegove igre i ovaj tim dobiti maksimalnu snagu u napadu. Igra trčanjem, pogotovo od povratka na teren Lagareta Blanta je stabilna, posebno je oduševio Dion Luis (ali Belčik je oduvek umeo da prosečne raninbekove pretvori u odlične igrače). Odbrana se dodatno podmladila, ali ako je neko tokom karijere tu vrstu problema rešavao bez puno trzavica, onda je to ponovo - Bil Belčik.  Sekundari je na početku sezone označen kao najslabiji deo tima, ipak, heroj superbola, Malkolm Batler i Devin Mekourti su odlična osnovica za ponovnu izgradnju. Fali će mi Vins Vilfork u još jednom pohodu na Superbol, ipak ovaj tim to trenutno uopšte ne oseća.

            Džetsi: Ko bi rekao, da če jedna polomljena vilica toliko se uspešno odraziti na jedan tim. Onog trenutka kada je Inkempali udario Đino Smita i poslao ga na listu povređenih igrača, a sebe na tržište slobodnih igrača, Džetsi su sabili redove i počeli da rade nešto ne tipično za ovaj tim – da pobeđuju. Rajan Ficpatrik je pouzdan kvoterbek, koji ima kome da baca (odliiičnom Brendonu Maršalu i Eriku Dekeru) i ako ga ofanzivna linija bude, i dalje, čuvala kvalitetno, uz trenutnu formu trkača Ajvorija, ovaj tim bi mogao u plejof.  Njihova odbrana, uz povratak „Ostrva“ Rivisa u sekundariju i neverovatno snažnu, napravljenu od čelika, defanzivnu liniju,  otprilike je ono što bi poželeo bilo koji tim u ligi. Ipak, ovo su samo Džetsi i nemam pojma koji su njihovi stvarni dometi... najdalje plejof, ali verujem da je Tod Bouls najbolji ruki trener u ligi i da je svašta moguće.

            Bilsi: Bilsi su doživeli jedan bučni rebilding, jer samo tako je moguće kada dovedete Reksa Rajana za trenera. Stigao je i Šejd Mekoj u uvrnutom trejdu iz Filadelfije i izneđujuće dobri kvoterbek Tajrod Tejlor iz Baltimora.  Svima je bilo jasno da ovaj tim, pogotovo s dolaskom Rajana, nema ni najmanji problem u odbrani, verovatno i najbolja defanzivna linija u ligi s „braćom“ Vilijams i Marselom Dereusom, ali napad je taj koji mora biti produktivan. Trenutno je kvoterbek Tejlor produktivniji u trčanju od očajnog Mekoja, čija karijera ide silaznom putanjom, a igra pasom se svodi na individulane kvalitete Semija Votkinsa i Čarlsa Kleja. Reks Rajan nikad nije bio trener. čiji napad je bio raznovrsan i moćan, a ova divizija puca od snažnih odbrana – tako da je teško poverovati da ovaj tim bez dobrog, starog, i u formi Šejda Mekoja može do plejofa.

            Dolfinsi: Izgleda da nije bio pametan potez, dovođenje za toliku lovu Ndamkonga Suha. Da, ova defanzivna linija je trebala da sama pobeđuje protivnike, ali ispostavilo se da to tako ne ide, pogotovo što im napad u prva četiri kola ne postoji. S dovođenjem Suha, ovaj tim se morao odreći nekih odličnih igrača u napadu, poput Kleja i Majka Valasa i sada su u problemu. Niti su Vejk i Vernon postali bolji, a niti je Greg Dženings igrač od pre par sezona i jasno je da je ova sezona, već sad završena... pogotovo zbog jačine divizije u kojoj igraju.

 

AFC North;

Benglas  4-0

Steelers  2-2

Ravens   1-3

Browns   1-3

 

            Bengalsi: Sinsinati je dobar tim, koji je odličan u regularnom delu sezone, ali u plejofu se raspadnu, nešto kao Pejton Mening među timovima. Endi Dalton iz sezonu u sezonu napreduje, a Ej Džej Grin je jedan od najpotcenjenijih hvatača lige i njih dvojica su pokretači čitave mašinerije. Timska igra je odlika ovog tima, tj. skup dobrih igrača koji ostatak kolektiva čini odličnim. Pogotovo je to slučaj u odbrani, kako je u odsustvu Vontiza Burfikta, Đino Atkins preuzeo ulogu vođe ekipe. Ipak, stiče se utisak, da ovaj tim zavisi od igre trčanjem, koju nose Džeremi Hil i Đovani Bernard, tj. da će tim stići onoliko daleko,  koliko ova dvojica imaju to u svojim nogama. Plejof je standard.

            Stislersi: Povreda Big Bena je ovaj tim udaljila od plejofa  miljama daleko, a ne na inče, koliko im je prošle godine falilo. Svi znamo, da Majkl Vik je poput mačke u svakom smislu. Bez obzira odakle ga baciš, on se uvek dočeka na noge... ali mislim, da je njegov talenat ovom timu nepotreban, jer sve to radi Laveon Bel fantastično. Ukoliko Vik uspe da se „spoji“ sa Antonijom Braunom, ovaj tim ima šanse, ukoliko ne... to je to. Odbrana je u procesu ponovne izgradnje i biće tešo očekivati od nje, da istupi i napravi korak više i ponese tim do plejofa.

            Rejvensi: Džo Flako i dalje ima Stiva Smita! Legendarni Stiv Smit je sam nosio ovaj tim, na početku sezone i onog trenutka kada se priključio Forset, ovaj tim je pobedio osakaćene Stilerse. I dalje je problem sekundari i ako se on ne popravi, ništa ni ove godine od Baltimora. Haloti je otišao, Sugs je povređen, ali tu je Dumervil i naslednik Reja Luisa – Mozli... tako da, moguće je da ova odbranu bude bolja i nekako, slično prošloj godini, se uvuku u plejof. Ipak, da bi se to dogodilo, Flako bi morao da prestane da baca presečene lopte.

            Braunsi: Ovaj tim, već n-te sezone, nema pojma ko mu je prvi kvoterbek. Ove godine je to Džoš Mekaun, a Džoni Manziel čeka svoju šansu, opet. Pozitivno je iznenadio Trevis Bendžamin, koji ima neverovatan početak sezone i uništio je neke od najboljih sekundarija u ligi. Ovaj tim zaista nema problem u odbrani, ali dok god ne reše pitanje glavnog kvoterbeka, biće večiti poslednji u ovoj diviziji.

 

AFC South;

Colts    2-2

Titans   1-2

Jaguars 1-3

Texans  1-3

 

            Kolti: U najlošijoj diviziji u ligi, Endru Lak je sigurno najbolji kvoterbek i neće biti problem, da ponovo ode u plejof,  iako ima očajan start sezone. Tim je napravljen da ide do kraja, ali napad trenutno škripi i odbrana je u poslednje dve utakmice, bukvalno izvukla pobede. Ipak, ovo je jedna veteranska odbrana i pitanje je da li ima snage da vuče tim, dok ne proradi napad, a napad će sigurno proraditi – ak i pored nepostojeće ofanzivna linija, koja je nesposobna da zaštiti Laka. Pojačanje u vidu Frenk Gora je sigurno neko ko  može i zna da prevaziđe taj problem neupotrebljive ofanzivne linije. Ipak, trener Pagano je, ako mene pitate, glavni krivac ovog slabog starta,  jer je nesposoban da reši konstantan problem očajne ofanzivne linije.

            Tajtansi: Tenesi je u novoj eri, koju predvodi ruki kvoterbek Markus Mariota. Tenesi nije imao ovakav lepršav napad nikad, čak ni onda kada je igrao Er Mekner. Ipak, igra trčanjem  je totalno nestabilna. Bišop Sanki, Dekster Meklaud i Terens Vest, jesu dobri trkači, ali su totalno nepouzdani i u stanju su od jedne fantastične utakmice, da budu u sledećih tri nevidljivi. Videćemo koliko će Markus Mariota uspeti da promeni stvari u Titanima, ali prvih par utakmica su obećavajući. I dalje, jedini igrač vredan pažnje u odbrani je Džurel Kejsi, mada je letos stigao Brajan Orakpo. Ostatk tima je žešči prosek, jer velika imena ipak ne žele u Šarlot.

            Džeguarsi: Ovaj tim ima sličan problem, kao i Tenesi, malo tržište. Ipak, možda se i to promenilo sa dolaskom Džulijusa Tomasa, ako on nekad i zaigra za ovaj tim.. stigao povređen. Blejk Bortles je odličan mladi kvoterbek i ima dosta oružja u napadu, odličnh rešenja, ali to su sve mladi igrači i biće zanimljivo videti kako će se kretati njihov razvitak. Ti Džej Jeldon je obećavajući mladi trkač i mnogi kažu najbolji iz ove draft klase, tako da je pred napadom Džeksonvila dobra priča. Što se tiče odbrane, nju predvode veterani Klemons i Poslužni. Ipak, nepostojeći sekundari je jedan problem, koji ovaj tim nikad nije rešio i plejof je i ove godine predaleko.

            Teksansi: JJ Watt je možda najbolji igrač u ligi, ali njegov tim je teška bulja. Sezona je za ovaj tim bila završena i pre  nego je počela, s povredom Arijana Fostera. Malet i Hojer su prosečni kvoterbekovi i ne pomaže im da budu bolji, ni činjenica da Deandre Hopkins imao fantastičan početak sezone, aliiii... nije napad problem, koliko je odbrana potonula. Vilfork i Klauni igraju ispod očekivanja, a sekundari nikad nije ni postojao u Hjustonu, tako da ovaj tim ne može da spasi ni svemogući JJ Watt. Još jedna loša sezona za najmlađi tim lige...

 

AFC West;

Broncos    4-0

Raiders     2-2

Chargers  2-2

Chiefs        1-3

           

            Bronkosi: Pejton Mening je još tu, ali ovom timu se dogodilo nešto neobično – postali su defanzivna ekipa. Von Miler i veteran Demarkus Ver su dominantni igrači, koji su nivo odbrane podigli na viši nivo, skoro do prošlosezonskog nivoa Patriota. Talib i Vord u sekundariju dominiraju, a sve je povezao lajnbeker Deni Travijatan. Za napad ima još prostora, jer igra trčanjem nije na očekivanom nivou, kao  i forma Pejtona Mening, no to je i dalje najbolja ruka regularnog dela. Za očekivati je kako će ,sa povećanjem forme u napadu, i ovaj tim, ukoliko zadrži nivo kvaliteta odbrane, biti glavni konkurent Patriotama za Superbol, tako da je moguće očekivati još jedan klasik između Pejtona i Toma Brejdija u kasnom delu sezone.

            Rejdersi: Prijatno iznenađenje sezone. Derek Kar je odličan mladi kvoterbek i njegovo odlično razumevanje igre sa Amari Kuperom je ovaj tim pretvorilo u ozbiljan tim, pogotovo sa odličnim Latavijusom Marejem. Potencijal postoji, pogotovo u tom triju, koji će biti ozbiljna sila u budućnosti. Tu je još i Majkl Krebtri koji će pokušati da ponovo revitalizuje svoju karijeru, kao i Aldon Smit, koji je takođe pobegao iz Fortinajnersa u Rejderse. Ipak, nema sumnje da je prva zvezda ovog tima – neverovatni Kalil Mek… snažni, brzi vanjski lanjbejker, kojem je nebo ganica. Uz veterane Džastina Taka i Čarlsa Vudsona, ova odbrana ima potencijal da iznese tim do plejofa.

            Čardžersi: Nije se puno promenilo u ovom timu, od prethodnih sezona. I dalje igraju po principu toplo – hladno. Filip Rivers jeste jedan od najboljih u svom poslu.. ali i dalje postoji to nešto, zbog čega nikad nije bio i šampionski kvoterbek. Kinan Alen ima odličan početak sezone, ali je očigledno da ovaj tim je poremetila suzpenzija legende Antonija Gejtsa, koji se vraća od ovog kola i to bi trebalo da unese sigurnost u tim. Ruki Melvin Gordon bi trebao da zameni Rajana Metjuza, a Deni Vudhed je i dalje bela verzija Darena Sprolsa (sve može, ali je jednostavno premali). Odbranom i dalje komanduje Erik, najbolja brada lige, Vedl. Posebna pažnja na napredak Melvina Ingrama! Na papiru plejof tim, ali uvek negde zapnu.

            Čifsi: Posle dve sezone, Aleks Smit je konačno bacio pas za tačdaun, nekom od svojih hvatača i otprilike to je to, što se može reći za ovu sezonu Kanzasa. Tu je i Čarls, tu su i  Meklin i kompletna odbrana, sastavljena od pro bol materijala, ali izgleda da ovo ipak nije njihova sezona. Rekao bih da jednostavno, Aleks Smit nije kvoterbek koji će bilo koji tim podići za stepenik više i da su Čifsi osuđeni na prosek svoga kvoterbeka i pored fatastičnih igrača koje poseduju.

 

NFC

NFC East;

Cowboys   2-2

Giants        2-2

Redskins    2-2

Eagles        1-3

 

            Kauboji: Najbolja ofanzivna linija u ligi, dobija utakmice. Uz  ovu i ovako dominantnu ofanzivnu liniju, bilo koji solidni trkač u ligi, postaje isuviše ubojit! Džozef Rendl i revitalisani Daren Mekfaden obilato eksploatišu prostor koji njihova svemoćna linija ostavlja, toliko da se ne oseti da su na listi povređenih dva najbolja igrača ovog tima Dez Brajant i Toni Romo. Terens  Vilijam bi morao da iskoristi prostor koji mu je ostavljen, ali Brendon Viden nema bombu u rukama kao Romo i nije sposoban da iskoristi savršene rute koji ostvaruje Vilijams. S druge strane, odbrana Dalasa igra iznad očekivanja i njima je sigurnost uneo povratak Šona Lija. Posebna pažnja na, poimence, prosečan sekundari koji igra odlično. Dodatak Grega Hardija u defanzivnoj liniji će svakako popraviti učinak ukupnog utiska o velikim šansama koje su ispred Kauboja u borbi za plejof.

            Džajantsi: Ilaja Mening jeste čovek koji i pored dva Lombardijeva trofeja nema odgovarajući tretman koji mu sleduje. I sam sam sklon zezanju na njegov račun, ali talenat i umeće da kompletno promeni svoju igru i postane produktivniji, nema svako. U ovoj ligi, skoro niko. Njegova veza sa Odelom Bekamom je prepuna spektakularnih hvatanja, ali još uvek nije i ubojita, dok s druge strane tajtend Leri Donel postaje konstanta pretnja u red zoni i to pretvara u poene. Ipak, snaga njihove odbrane je veliki upitnik. Ukoliko uspeju da preguraju problem sa Džejsonom Pjer Polom, možda se i domognu plejofa.

            Redskinsi: RG3 je prošlost i sve ono što važi za Ilaju, za njega ne. Nije sposoban da promeni način svoje igre i njegova karijera je verovatno gotova (pošto nema devet života kao Majkl Vik:). Ipak, u ovom napadu postoji obilato talenta, na drugim mestima. Trkači Alfred Moris i ruki Met Džons koriste odličnu ofanzivnu liniju, kojom komanduje ljudski tenk, koji se odaziva na ime Trent Vilijams. Posebna paćnja na ponovno dobro Pjera Garsona. Što se tiče odbrane Skinsa, rekao bih da je to najpotcenjenija odbrana u ligi. Rajan Kerigan je neverovatan spoljni lajnbeker i čitav pas raš je napravljen od izuzetno potcenjenih igrača koji trenutno igraju na visokom nivou. Plus, sekundari koji je prilično pokriven i stabilan sa Deanđelom Holom na čelu. Ovo je dobar tim, ali nešto mu fali. Možda je to, taj iks faktro koji više nema RG3 u nogama, a možda je i nešto drugo. U svakom slučaju, plejof je jošuvek nerealan.

            Iglsi: Sve je manje poverenja u Čip Kelija. Oterao je sve bitne igrače, počev od onog suludog trejda sa Šejda Mekoja. Pokušao je da ga zameni sa dva odlična trkača Demarkom Marejem i Rajanom Metjuzem, ali njih dvojica su daleko ispod očekivanja. Posebno je loš Marej, koji tek sad vidi da sve može da zahvali onoj ofanzivnoj liniji Dalasa. Ovaj tim bi trebao bolje u svim segmentima igre i Čep Keli, ukoliko ne uspe ubrzo da reši sve probleme, završiće ubrzo svoju NFL epizodu. U odbrani, to i nije toliko loše i sekundari je pokušan da se ispravi, bivšim pripadnikom Legije Boom-a, Maksvelom, dok je Kiko Alonso trebao da podigne igru lajnbejkera…i rekao bih da to ide u pravom smeru. Akouspeju da uđu u plejof, biće da sam i u pravu:)

 

NFC North;

Packers 4-0

Vikings 2-2

Bears    1-3

Lions    0-4

 

            Pekersi: Aron Rodžers je najbolji igrač u ligi! Dalje neću ići, iako je ovaj tim prepun talenta, Aron Rodžers je, bez konkurencije (kako jaka reč!),  najbolji kvoterbek kojeg sam ja imao zadovoljstvo da gledam i nadam se da će nivo njegove igre potrajati dovoljno dugo, da svi uživamo u nemogućem.

(Obraiti i pažnju na legendarnog Džulijusa Pepersa!)

            Vikings: Adrijan Piterson se vratio, a vratio se i ovaj tim u konkurenciju za plejof. Najdominantniji trkač ponovo teroriše odbrane širom lige i opet je neodbranjivo jak i brz. Tedi Bruidžvoter je našao konekciju sa Majkom Valasem i ovaj napad se kotrlja. Odbrana ima puno talenta na raznim mestima, Ksavijer Rods, meni jedan od najzanimljivijih korenerbekova u ligi i odliiičan lajnbeker Čed Grinvej su svakako vredni gledanja. Biće zanimljivo videti, da li će Kordarel Paterson uspeti da u specijalnom timu ispuni svoj dugo najavljivani potencijal. Plejof? Možda, jer Adrijan Piterson.

            Bersi: Ovaj tim je očaj! Najbolji igrač im je šuter Rob Gold. Ok, možda još i Met Forte, ali on nikad nije umeo da čuva loptu.  

            Lajonsi: Nešto se čudno dešava sa ovim timom. Očigledno da nisu dobro odreagovali na odlazak Suha, a tu prazninu nije mogao da popuni, čak ni, Haloti N(g)ata. Tim se raspada, a trebalo bi da je sjajan. Megatron je van forme, Godlen Tejt ne zna gde bije, a čak je i superdobri ruki Abudalh, potonuo nakon drugog kola. Dobro, većina nas zna da je Met Staford hodajući intersepšn, ali čak i ovo je iznenađenje za nas. Očigledno, da je ovaj tim preživeo svoj vrhunac i da mu se lagano sprema totalni rebilding.

            

NFC South;

Panthers   4-0

Falcons     4-0

Bucs          1-3

Saints        1-3

 

            Pantersi: Kem Njutn igra svoju najbolju sezonu, još od ruki sezone i vuče ovaj tim u plejof. Taj posao je prethodnih dve sezone radila betonska odbrana koju predvodi sveprisutni Luk Kikli, ali danas i ove sezone je to Kem Supermen. Ostao je bez svog najboljeg hvatača, Kalvina Bendžamina, ali Ted Gin Mlađi i Kočeri su iskočili, i uz fenomenalnog Grega Olsena, igraju iznad svih očekivanja. Kem je kao i svake sezone najbolja opcija trčanja svog tima, ali neumorni Majk Tolbert i dalje radi rovovski posao. Odbrana je posebna priča, što se tiče Karoline. Predobra je. Iako su ostali bez Grega Hardija, ovaj tim to ne oseća i izgleda da im se smeši još jedan plejof.

            Falkonsi: Ovaj tim je oduvek bio dobar, ali im je falilo konstantnosti iizgleda das u je dobili sa novim trenerom i bivšem defanzimnom koordinatorom sijetlove šampinoske odbrane, Denom Kvinom. Hulio Džons igra perfektnu sezonu i uz Devontu Frimena, koji je apsolutno najveće otkriće sezone, razbija odbrane, razvija teklove… ako se nekom igraču dogodi da uđe mekše u deul sa njim, biva oduvan. Met Rajan je oduvek bio dobar kvoterbek, ali ima te crne minute koje ga bacaju iz greške u grešku. Ipak, najveći napredak ovog tima je u odbrani, a to je i razumljivo, jer im je trener čovek, koji je učestvovao u stvaranju najbolje odbrane, čija je mogućnost transformisanja iz jedne u drugu formaciju zaštitni znak (Sijetl Sihoksi).Ukoliko Hegman i Klejborn ispune pun potencijal, možda se i izbore u ovoj diviziji s Karolinom u borbi za plejof.

            Baksi: Džameis Vinston je prvi pik na draftu i od njega se očekuje da budenovi lider ovog tima i pretvori ga u pobednički, nešto što duuugoo nije bilo u Tampi. Dag Martin je izgleda ponovo otkrio da je spozoban za trčanje, a i Vinsent Džekson je ponovo produktivan i očigledno da napad ide u nekom željenom smeru, ali tim je i dalje loš. Odbrana je pokrivena u svim linijama, od Džeralda Mekoja, preko Lavonte Dejvida, do Alterauna Vernera i opet nešto škripi. Šta to škripi, pojma nemam, ali izgleda da to ne može da reši i jedan defanzivno orjentisan (i potvrđen u tome što radi) um Lovija Smita, a ne ja.

            Sveci: Izgleda kako su najbolji dani iza Drua Brisa i da je tim Sejntsa, potonuo zajedno sa njim. Pkušali su da razdrmaju stvari sa trejdom Džimija Grejema, za odličnog centra Maksa Ungera, ali izgleda da ni ta poboljšana zaštita nije pomogla Nju Orlinzu. Mark Ingram je odličan trkač, ipak teško je da gura tim, koji nema odbranu. Da, odbrana Svetaca ne postoji, nema je i u ovoj diviziji , u kojoj odbrana donosi razliku, oni su bez šanse.

  

NFC West;

Cardinals  3-1

Rams         2-2

Seahawks  2-2

49ers         1-3

 

            Kardinalsi: Ako Karson Palmer uspe da ostane zdrav čitavu sezonu i Arizona će imati šanse da se umeša u borbu za Superbol. On je definitivno najvažniji član, ovog odličnog tima i provodi svoju drugu mladost u Kardinalima. Njegova ofanzivna linija je ojačana sa Majkom Jupatijem  i jedna je od najboljih u ligi. Potvrdu te čenjenice je i učinak Krisa Džonsona u prva četir kola, gde igra svoj najbolji fudbal, kao iz perioda kada je bio Titan. Andre Elington je odličan igrač, ali i konstantno povređen. Hvatački kor, koji predvodi legenda ove igre, Leri Ficdžerald je jedan od najboljih u ligi i, da se ponovim, ako Palmer ostane zdrav – biće Superbol. Odbrana je malo uzdrmana slučajem Darila Vašingtona, koji je na izdržavanju zatvorske kazne, ali Partik Piterson i Kalais Kembel su sabili redove i to izgleda odlično na početku sezone. Leri Ficdžerald, zaslužuje još jednu šansu za osvajanje Superbola, toliko.

            Remsi: Snaga ovog tima je u njihovoj zastrašujućoj defanzivnoj liniji, napravljenoj od najboljeg materijala dirketno uvezenog sa planete Kripton. Kris Long, Robert Kvin i Aron Donald (+ Nik Farlej, Eugen Sims i Majkl Brokers) su najgori košmar svih kvoterbekova u ligi. Prošle sezone je Pejton Mening uočio sav užas ove linije i od tad više nije isti igrač … s obzirom da je dobio najveće “batine” koje jedan kvoterbek može da primi. Iza njih je lajnbeker Daren Bejts i što je najgore od svega ( po protivnike) ovo su sve mladi igrači, koji tek treba da ispune svoj pun potencijal. U napadu, posebna pažnja na rukija, Tod Grlija.

            Sihoksi: Jesu među najboljim, ako ne i najbolji, timovima lige već par sezona i pojedini igrači su rešili da to i naplate. Problem je što nema para za sve i to će svakako u budućnosti biti problem, a već i jeste. Rasel Vilson je dobio ogroman ugovor i on jeste dobar kvoterbek, odličan, ima superbol … ali nije sposoban da sam vuče ovaj tim, Pit Kerol misli da jeste. Dobio je ogromno oružje u vidu dominantnog tajtenda Grejema, ali cena je bila tolika, da je otišao Maks Anger (najbolji centar lige) i sada je igra trčanjem sve slabija, pogotovo jer je Linč povređen i Beast Mode ne postoji. Odbrana je i dalje tu, ali je povreda Kema Čenselora bila nenadoknadiv gubitak u prva dva kola, i upravo zbog toga se čini, kako je Legija Boom-a na korak od jedne povrede, do katastrofe. Inače, meni je Brendon Mbejn najpotcenjeniji linijaš u ligi. Zver. Plejof je tu, ali nisam siguran da je potez sa Grejemom učinio ovaj tim boljim, nego obratno.

            Najnersi: Ovaj tim je užasan, Kolin Kapernik je veći Katler, od Katlera!

Tagovi



Komentari (160)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 11:29 10.10.2015

preporuka


stef, daj si je umjesto mene.

inače, moglo je to i malo detaljnije
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:26 10.10.2015

Re: preporuka

moglo je to i malo detaljnije



Kao što se zna, komentari su najveće blago ovog bloga i zato sam detaljisanje ostavio za komentare:)

Posebnu pažnju želim da istaknem, na raspad San Franciska. Ovaj tim je osakaćen povredama, suspenzijama i pogrešnom procenom da je Kapernik neko oko koga treba da se gradi budućnost , doživeo krah (ako je za utehu, Aleks Smit nije ništa bolji). Verovatno, najbolji tim u ligi prethodnih par sezona, ali bez trofeja i to je dovelo do raspada... koji sam najavljivao (nije da se hvalim) još prošle sezone. Frenk Gor je u Koltima, a njegove zamena Kris Hajd igra toplo-hladno i ne znam, da li je sposoban za konstantne dobre performanse. Od najdublje odbrane, ostao je samo Bovman (i Brooks) ... čitav pasraš je izmenjen, nema više Džastina Smita, dok je Aldon prešao u Rejderse. Još prošle sezone se pokušalo sa rebildingom sekundarija, ali je Erik Rid, značajno opao u formi i taj proces je trenutno neuspešan. Čak je i najbolji igrač iz ofanzivne linije otišao, Majk Jupati i sada je pred njima jedan dugačak period, koji ne izgleda baš svetao (pogotovo jer su najbolji dani iza Vernona Dejvisa).

Šteta, ovaj tim je mogao da bude jedan od najdominantnijih
petargli petargli 15:36 10.10.2015

Re: preporuka

stefan.hauzer
moglo je to i malo detaljnije



Kao što se zna, komentari su najveće blago ovog bloga i zato sam detaljisanje ostavio za komentare:)

Posebnu pažnju želim da istaknem, na raspad San Franciska. Ovaj tim je osakaćen povredama, suspenzijama i pogrešnom procenom da je Kapernik neko oko koga treba da se gradi budućnost , doživeo krah (ako je za utehu, Aleks Smit nije ništa bolji). Verovatno, najbolji tim u ligi prethodnih par sezona, ali bez trofeja i to je dovelo do raspada... koji sam najavljivao (nije da se hvalim) još prošle sezone. Frenk Gor je u Koltima, a njegove zamena Kris Hajd igra toplo-hladno i ne znam, da li je sposoban za konstantne dobre performanse. Od najdublje odbrane, ostao je samo Bovman (i Brooks) ... čitav pasraš je izmenjen, nema više Džastina Smita, dok je Aldon prešao u Rejderse. Još prošle sezone se pokušalo sa rebildingom sekundarija, ali je Erik Rid, značajno opao u formi i taj proces je trenutno neuspešan. Čak je i najbolji igrač iz ofanzivne linije otišao, Majk Jupati i sada je pred njima jedan dugačak period, koji ne izgleda baš svetao (pogotovo jer su najbolji dani iza Vernona Dejvisa).

Šteta, ovaj tim je mogao da bude jedan od najdominantnijih

Ne znam da li si gledao Packers vs. 49ers gde se odbrana pokazala, pogotovo defanzivna linija, kao bolji deo tima. Rogers je bio nekoliko puta sack-ovan i na kraju je upisao "samo" 17 na semaforu, gde su u kljucnim trenucima Lacy i Kuhn odigrali svoju ulogu. Uglavnom Kap je ocajan velika je greska sto su oterali Aleksa, kod koga mislim da si u "krivu", :), ipak je bolji od Kapa.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:50 10.10.2015

Re: preporuka

Uglavnom Kap je ocajan velika je greska sto su oterali Aleksa, kod koga mislim da si u "krivu", :), ipak je bolji od Kapa.

A nemam pojma... Smitu su trebale dve sezone da baci tačdaun ka nekom ko nije Džamal Čarls ili Trevis Kels. S druge strane, Kapernik je bulja! Gori je i od Katlera.
docsumann docsumann 15:51 10.10.2015

Re: preporuka

Kao što se zna, komentari su najveće blago ovog bloga i zato sam detaljisanje ostavio za komentare:)




e, onda sa zakašnjenjem jedan post olimpija koment. spomenuh već da je na olimpiji Remi bio u lošoj formi, velik ali nedovoljno izdefinisan.

to je sve popravio na evropskoj turneji koja je potom uslijedila. 5kg lakši, uglavnom voda iz potkožnog tkiva, i evo ga u opakom izdanju od 137,5kg (175cm)



ovo bi trebao da mu bude nauk i recept za sledeću Olimpiju. ipak nije sve u veličini, ima nešto i u venama
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:58 10.10.2015

Re: preporuka

pak nije sve u veličini, ima nešto i u venama



inače, počeću da smaram sa ovim tipom, ali zipa ovo razbijanje tekla:)
niccolo niccolo 11:36 10.10.2015

Ja ove godine navijam

za Titane...
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:27 10.10.2015

Re: Ja ove godine navijam

sad kad su Vikinzi, opet dobri?:)
niccolo niccolo 15:53 10.10.2015

Re: Ja ove godine navijam

Prošle godine sam navijao za Vikinge?

Uostalom, neko mora da navija i za te seljačke timove
Atomski mrav Atomski mrav 08:37 12.10.2015

Re: Ja ove godine navijam

Ja ove godine navijam
za Titane...


Misliš Titane iz Šarlota? Molim gosta-domaćina da izmeni to. :)

P.S. Imaš 2 x NFC West i nijednom NFC North u tekstu.

A sad da pogledam rezultate od sinoć...
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:56 12.10.2015

Re: Ja ove godine navijam

P.S. Imaš 2 x NFC West i nijednom NFC North u tekstu.

docs, evo ga još jedan tabeloman!

u svoju odbranu, ukazao sam domaćinu na tu pogrešku, još prilikom slanja teksta, ali izgleda da mu je slava pomutila razum:))))
niccolo niccolo 09:27 12.10.2015

Re: Ja ove godine navijam

Misliš Titane iz Šarlota?

Neko selo jeste...

ali izgleda da mu je slava pomutila razum

Koliko smo puta to imali prilike da vidimo...
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:42 12.10.2015

Re: Ja ove godine navijam

Misliš Titane iz Šarlota? Molim gosta-domaćina da izmeni to. :)

Jebote, nisam ni skontao! Panteri su iz Šarlota; a ja sam mislio na Nešvil. Ali ista je to vukojebina:)
Atomski mrav Atomski mrav 09:46 12.10.2015

Re: Ja ove godine navijam

Ali ista je to vukojebina:)

The sticks...
angie01 angie01 13:09 10.10.2015

necu da smetam, samo da posluzim,



( evo, ima za svakog po nesto, kako ne bi vise slusali ekspertska objasnjenja specijalnih poznavalaca).

i da pitam/zamolim nadlezne,

je l bi mogli als, stef, stjepan i juki da dobiju opciju pisanja,...ako ima jos neko da bi zeleo, a ja zaboravila, nek se dopise.


...navedene kandidate predlazem, jer su vise puta dokazali da bi svojim pisanjem doprineli kvalitetu/zanimljivosti bloga,....ako trebaju neke dodatne preporuke, sa'ce blogeri da priloze.

hvala.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:34 10.10.2015

Re: necu da smetam, samo da posluzim,



Zar mene, ovako sitnog, da baciš lavovima?
emsiemsi emsiemsi 06:46 11.10.2015

Re: necu da smetam, samo da posluzim,

angie01

...
i da pitam/zamolim nadlezne,

je l bi mogli als, stef, stjepan i juki da dobiju opciju pisanja,...ako ima jos neko da bi zeleo, a ja zaboravila, nek se dopise.
...

Да пишу овакве глупости !?
Успут --- зашто у уводном тексту има 2 табеле AFC SOUTH са различитим тимовима ?
Де, де, шалим се - наши смо !
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:53 11.10.2015

Re: necu da smetam, samo da posluzim,

evo, još jedan tabeloman!
petargli petargli 13:31 10.10.2015

to je to

Super analiza, svaka cast Stefane!

Nego, kada je pregurana cetvrtina sezone, :), po svemu vidjenom ovo je moja lista plejof timova:
AFC East: Patriots & Jets
AFC North: Bengals
AFC South: najverovatnije Colts (mada je Luck povredjen i igra svoju najgoru sezonu), mada ovde mogu da se umesaju Titans i nekom ludom scenariju Jaguars (zamisli da Tom ima onaj talenat u WR kod sebe!)
AFC West: Broncos (najjaca karika u ovom timu je definitivno defanzivni kordinator, stari lisac Wade Phillips).
Jos jednog wild card ucesnika treba traziti, kao i uvek, iz AFC North.

NFC East: ko ovde pogodi svaka mu cast :). Rekao bih Giants ...
NFC North: Packers (me mogu da razumem hype sa Rodzersom, :)). Doc' ce i taj plejof ...
NFC South: Falcons (preporodjeni sa novim trenerom!) & Panthers
NFC West: Cardinals

wild card timovi: Rams, Seahawks i Vikings, najverovatnije Seahawks mada ne znam koliko oni mogu da doguraju bez igre trcanja.

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:39 10.10.2015

Re: to je to

me mogu da razumem hype sa Rodzersom,

Ne znam, meni je on najsavršenije oružje koje se ikad pojavilo u NFL-u. Čitavu karijeru igra bez ofanzivne linije i opet uspeva da naprvi od prosečnih hvatača superstarove. Mislim, gde je Greg Dženings sad ili koliko mu je bacanja trebalo da vrati u život Džejmsa Džonsa? Fantastičan igrač.

NFC East: ko ovde pogodi svaka mu cast :). Rekao bih Giants ...


Meni izgleda, da je ofanzivna linija Dalasa, najkvalitetniji igrač u ovoj diviziji i da će to (verovatno) rešiti plejof učesnika.
petargli petargli 15:48 10.10.2015

Re: to je to

Ne znam, meni je on najsavršenije oružje koje se ikad pojavilo u NFL-u. Čitavu karijeru igra bez ofanzivne linije i opet uspeva da naprvi od prosečnih hvatača superstarove. Mislim, gde je Greg Dženings sad ili koliko mu je bacanja trebalo da vrati u život Džejmsa Džonsa? Fantastičan igrač.

Mozda je najsavrsenije oruzje, ali nekako skoro uvek zakaze kad je najbitnije.

A ovo sa WR-ima ti i nije neki argument ... :)

Da se razumemo, on jeste fantastican igrac, ima tu polivalentnost u igri ...

Meni izgleda, da je ofanzivna linija Dalasa, najkvalitetniji igrač u ovoj diviziji i da će to (verovatno) rešiti plejof učesnika.

Nisu oni dzabe kauboji ... :)
Nema leba od njih ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:53 10.10.2015

Re: to je to

Mozda je najsavrsenije oruzje, ali nekako skoro uvek zakaze kad je najbitnije.

Osim prošle sezone, tu ih je sjebao Bostik! Ono je bilo užasno.

Ne znam, meni se čini, da su svi igrači oko A-Roda bolji zahvaljujući njemu... možda se to samo meni tako čini. Inače, da.. bije ga glas da je loš van Lemba.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:41 11.10.2015

Re: to je to

me mogu da razumem hype sa Rodzersom, :))

Па, ево, данас је имао пресечен пас, стварно је слаб : )

Претходни пресечен пас код куће му је био децембра 2012, а у међувремену је бацио 48 тачдауна.

Ако нећеш да рачунаш само код куће, онда је имао само 34 тачдауна од претходног пресеченог паса.

У каријери, однос тачдаун/пресечен пас му је 4,16, и ово је далеко најбољи однос у НФЛ икада (не само садашњи играчи). Следећи најбољи на тој листи је Брејди и његов однос је 2,80 (не, нема штампарске грешке, разлика јесте толика).

Таква сигурност много помаже тиму, и нападу, а поготову одбрани. Друго, много ређе је у ситуацији да "вади кестење из ватре" па нема много "невероватних подвига" -- а и шта ће му?
svarog svarog 13:59 10.10.2015

hvala na blogu

Meni je ovu sezonu pokvarila povreda big bena I onaj suter stilersa, ladno su mogli da imaju 4-0. Od Vika ne ocekujem nista
Nadam se I da ce ilaj I odel (opet uhvatio pas jednom rukom ali u autu) Izgurati tim do plej ofa a onda je sve moguce

I da, konacno NFL na sk
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:41 10.10.2015

Re: hvala na blogu

inače, šuteri su ove sezone užasni. Čak je i Vinijatieri promašio šut! Najgori mi je onaj lik iz Tampe, što ne može da pogodi ni tribinu.
drzura drzura 14:19 10.10.2015

dobar

http://9gag.com/gag/aynY648
docsumann docsumann 15:33 10.10.2015

Re: dobar

http://9gag.com/gag/aynY648


nadrealni atleticizam!
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:43 10.10.2015

Re: dobar



koji je Boldin car! Nego, posebna pažnja na njegovu zamenu u Baltimoru, još veću legendu, Stiva Smita Starijeg! Čovek je neverovatan u svojoj poslednjoj sezoni, neverovatan!
Atomski mrav Atomski mrav 08:39 12.10.2015

Re: dobar

Meni se čini da je petom nagazio aut liniju.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:29 10.10.2015

није Фостерова кривица

i onog trenutka kada se priključio Forset, ovaj tim je pobedio osakaćene Stilerse

У последња два поседа лопте у регуларном делу Питсбург промашује из поља, а Балтимор погађа за продужетке. Затим у оба поседа у продужетку Питсбург губи лопту после четири покушаја иако су довољно близу за шут из поља. Кад је Балтимор у продужетку погодио из поља и прекинуо муку, тренер Томлин је својима рекао "my bad" и скинуо слушалице.
petargli petargli 15:41 10.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Mislim da se kod Tomlina to, "my bad", cesce ponavlja nego sto bi trebalo ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:46 10.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Da, već rekoh, kikeri su trenutno najgori deo timova. Ako si gledao Kolts vs Jaguari i onaj masakr spstvenog tima od strane šutera iz Jaguara - sjebao si se totalno. Mislim, meni leglo, zbog Koltsa (koje trenutno predvodi Met Heslbek, sa svojih 40 )
petargli petargli 15:53 10.10.2015

Re: није Фостерова кривица

stefan.hauzer
Da, već rekoh, kikeri su trenutno najgori deo timova. Ako si gledao Kolts vs Jaguari i onaj masakr spstvenog tima od strane šutera iz Jaguara - sjebao si se totalno. Mislim, meni leglo, zbog Koltsa (koje trenutno predvodi Met Heslbek, sa svojih 40 )

Kikerima otezan posao sad, pomerili im konverziju nekoliko jardi unazad ... A onaj kukavac iz Tampe, isutiran, i proteran na Aljasku ... :)

Posle utakmice Colts vs Texans osvanuli clanci, sta Luck moze da nauci od Hasselbeck, covek bio jednom nogom u grobu, imao neku bakterijsku infekciju, bio u bolnici, ali ipak izasao na teren i pobedio ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:03 10.10.2015

Re: није Фостерова кривица

A onaj kukavac iz Tampe, isutiran, i proteran na Aljasku ... :)

Meni je najluđa priča za trenutnog kikera Denvera, Mekmanusa. Prvo je bio rezerva, pa zatim prvi šuter, pa zatim otpušten i na kraju vraćen, zatim samo izvodio poetne udace i na kraju, ove sezone, postao najpouzdaniji igrač u napadu:)
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:26 10.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Da, već rekoh, kikeri su trenutno najgori deo timova.

Ma mogu oni da ne valjaju koliko god hoće, ali kad igraš produžetke, do prvog poena, ne možeš da igraš na tačdaun kad je drugoj ekipi dovoljan i gol iz polja -- potpuno je nesimetrično i skoro sigurno gubiš.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:01 10.10.2015

Re: није Фостерова кривица

ne možeš da igraš na tačdaun kad je drugoj ekipi dovoljan i gol iz polja -- potpuno je nesimetrično i skoro sigurno gubiš.

Vidiš da može


Atomski mrav Atomski mrav 08:42 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

тренер Томлин је својима рекао "my bad" и скинуо слушалице.

Koliko sam mrzeo to što je Bil Kauer bio previše konzervativan trener za moj ukus, toliko me nerviraju te riskantne odluke Majka Tomlina - OK je rizikovati ponekad ali mi se čini da on baš nema "osećaj za filing" kad je u pitanju preuzimanje rizika. Doduše, možda jednostavno nije verovao svom šuteru...
svarog svarog 08:57 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Pa sad ne bih baš rekao konzervativan. Ja sam počeo da navijam za Pitsburg zato što su za vreme Kauera dosta igrali trik akcije, gde su RB i WR bacali pasove (doduše to možda zato što su imali onako QB-ove naravno dok nije došao BEn)
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:02 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Ja Stilerse ne volim, od momenta kada su nam omogućili Tibomaniju


Atomski mrav Atomski mrav 09:09 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

gde su RB i WR bacali pasove (doduše to možda zato što su imali onako QB-ove naravno dok nije došao BEn)


Da, imali su Entoana Rendl-Ela u ekipi koji je valjda u srednjoj školi igrao na poziciji QB-a pa je čak bacio i pas za tačdaun u Superboulu protiv Sijetla:

http://www.nfl.com/videos/pittsburgh-steelers/0ap2000000147297/Antwaan-Randle-El-throws-to-Hines-Ward

Mislim da bi i najkonzervativniji trener u NFL-u bio lud da ne iskoristi takav talenat u ekipi. :)
Atomski mrav Atomski mrav 09:14 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Ja Stilerse ne volim, od momenta kada su nam omogućili Tibomaniju

???

Može li objašnjenje za nas sa jeftinijim ulaznicama?

stefan.hauzer stefan.hauzer 09:20 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Ova utakmica, i dalje mi se nakostreše dlake na rukama, kada se podsetim ovog momenta:/

Atomski mrav Atomski mrav 09:28 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Da, Stilersi su se bukvalno raspali u toj utakmici, odbrana svakako nije bila na visini zadatka ali je ofanzivna linija bila totalni raspad. Valjda je startni centar bio povređen ili tako nešto?
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:30 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Valjda je startni centar bio povređen ili tako nešto?

Markiz Pounsi, možda i najbolji centar u ligi i tada, a i dan danas:)
svarog svarog 10:09 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Da, imali su Entoana Rendl-Ela u ekipi koji je valjda u srednjoj školi igrao na poziciji QB-a pa je čak bacio i pas za tačdaun u Superboulu protiv Sijetla:


A imali su i Jeroma Betisa koji je isto bacio nekoliko TD u pauzama razgrtanja odbrane :) Inače do danas moj omiljeni RB
svarog svarog 10:11 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Ja Stilerse ne volim, od momenta kada su nam omogućili Tibomaniju


Ovo sam propustio, tj. celu tu sezonu. Inače šta fali Tibou, baš je zabavan. btw, jel igra negde?
Atomski mrav Atomski mrav 11:00 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

A imali su i Jeroma Betisa koji je isto bacio nekoliko TD u pauzama razgrtanja odbrane :) Inače do danas moj omiljeni RB


The Bus
Pored njega sam voleo da gledam Džona Ričija iz Ouklenda (ona generacija što je igrala u Superboulu). Dvojica, ajde da kažem fulbekova (po konstituciji) na poziciji raning beka. :)
svarog svarog 11:10 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

svarog svarog 11:11 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

iz Ouklenda


Meni je ta ekipa bila bezveze, mekana, verovatno zato što ij he Tampa onako uništila u Superbolu
Atomski mrav Atomski mrav 12:39 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Znaš kako kažu - napad puni stadione a odbrana osvaja titule.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:37 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Meni je ta ekipa bila bezveze, mekana, verovatno zato što ij he Tampa onako uništila u Superbolu


Bili su matori, a odbrana Tampe našpanovana do pucanja!

Mislim, većina je bila na zalasku karijere - od Riča Genona, do legende Džerija Rajsa i fenomenalnog kornera Roda Vudsona (preko puta njega bio Čarls Vudson:), pa Tim Braun i Džon Riči...sve su to bili veterani kojima je malo ostalo u rezorvoaru i verovatno je čitava ekipa propustila šansu, godinu dana ranije (Tuck rule game), kada smo zamalo prisustvovali sudaru dva najbolja napada, koja su se tad mogla videti; ali to je već, šta bi bilo kad bi bilo:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:50 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Inače šta fali Tibou, baš je zabavan. btw, jel igra negde?

mislim, meni se uopšte ne sviđaju ti kvoterbekovi, koji ili bacaju bombu ili intersepšn. I jedan Flako je previše!
docsumann docsumann 15:56 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

stefan.hauzer
Inače šta fali Tibou, baš je zabavan. btw, jel igra negde?

mislim, meni se uopšte ne sviđaju ti kvoterbekovi, koji ili bacaju bombu ili intersepšn. I jedan Flako je previše!


meni je Tibo djelovao kao neko ko je dominirao u omladinskim selekcijama. pošto je fizički bio napredniji od svojih vršnjaka, pa kad je dospio u prvu ligu, gdje su sve same aždaje i zvjerovi, taj njegov faktor dominacije je naprasno isčilio, a ono što mu je preostalo za igru je suvi (ne)kvalitet.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:33 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

docsumann
meni je Tibo djelovao kao neko ko je dominirao u omladinskim selekcijama. pošto je fizički bio napredniji od svojih vršnjaka, pa kad je dospio u prvu ligu, gdje su sve same aždaje i zvjerovi, taj njegov faktor dominacije je naprasno isčilio, a ono što mu je preostalo za igru je suvi (ne)kvalitet.


Da, ovo je tako česta stvar. Postoji faktor fizičke dominacije u mlađim kategorijama, koji, ako se previše oslanjaš na njega, postaje fatalan. Evo, slučaj Klauni. Koji iako je fizičkidominantna zver, dospeo je u društvo jednakih i onda njegov fizička dominacija ne dolazi do izražaja i preostaje samo kvalitet (ili tehnika), koji ili poseduješ ili si prosek.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:22 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

kvalitet (ili tehnika), koji ili poseduješ ili si prosek.

Или си изнад просека или си просек?

Нема шта, јака лига ова НФЛ : )
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:00 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Или си изнад просека или си просек?

:) ne, to je vezano samo za tipove poput Klaunija - koji je fizičkom dominacijom u mlađim kategorijama pokazivao superiornost, ali kada je ušao u krug jednakih, nije pokazao ništa što bi ga izdvojilo iznad proseka. Ta vrtsa proseka, koja uopšte nije loša..
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:05 12.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Ма нема везе, само ме подсетило на једну радио емисију у којој увек кажу да су сва деца у њиховом крају изнад просека.

Well, that's the news from Lake Wobegon, where all the women are strong, all the men are good looking, and all the children are above average.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:21 13.10.2015

Re: није Фостерова кривица

samo udri, Marco! tvoja konstruktivna kritika me tera da guram napred, ovi ostali me samo ušuškaju hvalom:))
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:29 13.10.2015

Re: није Фостерова кривица

inače, nije Džerom Betis, ali Laveon Bel je trenutno najbolji raninbek u ligi :)
Atomski mrav Atomski mrav 09:36 14.10.2015

Re: није Фостерова кривица

inače, nije Džerom Betis, ali Laveon Bel je trenutno najbolji raninbek u ligi :)


Sam je nosio Stilerse protiv Čardžersa ali to nije bilo dovoljno (napad je za prve tri četvrtine postigao svega 3 poena). Tek kad se Majkl Vik opustio i počeo da igra kao Majkl Vik (dugačak pas za tačdaun - btw, izjavio je kako je tu akciju osmislio Ben Rotlisberger sa klupe - pa onda trčanje, pa pas za akciju koja je zaustavljena na 1 jard od end zone San Dijega), uspeli su da izjednače. I na kraju, opet rizik - 5 sekundi pre kraja, bez tajmauta, pokušaj za tačdaun umesto fild gola koji bi doneo izjednačenje. E sad, za razliku od prethodnog kola, ovaj rizik je bio sračunat - kad imaš najboljeg raning beka u ligi, treba mu dati loptu (najjeftinije je učiti iz tuđih grešaka a sećanje na prethodni Superboul je i dalje snažno). Još jedna od onih utakmica zbog kojih volimo da gledamo NFL. :)
Pitsburg sada ima skor 3-2, moglo je i 4-1 da se Tomlin nije kockao u prethodnom kolu (ali isto tako je moglo biti i 2-3, takav je NFL i sport uopšte). Ako Bel nastavi ovako da igra i ako Vik bude mogao da ponovi partiju iz četvrte četvrtine, plej-of za Stilerse možda i nije nedostižan...
svarog svarog 12:55 14.10.2015

Re: није Фостерова кривица

A ja na ProPick`em tipovao protiv Stilersa... neverni Toma
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:56 14.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Čudno je to, da je, još uvek, najveća atleta među kvoterbekovima, Majkl Vik:)


Dosta uticaja, na trenutni skor Stilers ima i činjenica, da Bel nije igrao prva dva kola - ali isto tako, ima i trenutno sve lošija igra Antonia Brauna. U ovom slučaju, kada je Sinsinati tako snažan - potrebna im je, maksimalna igra ovog dvojca za plejof i Majkl Vik da radi ono što Majkl Vik najbolje radi (baca bombe i osvaja daune nogama). Ipak, sledeći protivnik im je najteži mogući - Arizona! Pa da vidimo, koje su mogućnosti ovog tima.
Atomski mrav Atomski mrav 19:35 14.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Pa da vidimo, koje su mogućnosti ovog tima.

U poslednje vreme Stilersi kao da dobro igraju protiv jakih timova (ne moraju obavezno da pobede), dok se protiv slabijih ekipa dosta muče. Pošto odbrana više ne predstavlja "gvozdenu zavesu", napadom se moraju pobeđivati protivnici. Kako Bel nije igrao u prva dva kola, Stilersi su se dosta oslonili na igru pasom, pa je Big Ben bio QB sa najviše dodavanja od 20+ jardi u celoj ligi dok se nije povredio - i to uz činjenicu da Antonio Braun nije baš u formi. Ako Vik bude igrao kako ume, biće teško protivničkim odbranama da zaustave tako versatilan napad. Zato predviđam dosta poena u duelu Arizone i Pitsburga, trebalo bi da bude opet zanimljiva utakmica.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:39 15.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Pošto odbrana više ne predstavlja "gvozdenu zavesu", napadom se moraju pobeđivati protivnici.

Ne znam, uvek sam doživljavao stilerse kao visoko agresivan tim. I osećam kako se ta agresivnost i tim, napravljen od mase mišića i talenta, izgubio. Ne znam, da li je Tomlin sposoban da vodi takav tim, koji mora da se osloni pre svega na talenat u napadu; kako je on spreman na visoke rizike i više nema odbrane da "izvadi situaciju".
Atomski mrav Atomski mrav 11:35 15.10.2015

Re: није Фостерова кривица

Ne znam, uvek sam doživljavao stilerse kao visoko agresivan tim. I osećam kako se ta agresivnost i tim, napravljen od mase mišića i talenta, izgubio. Ne znam, da li je Tomlin sposoban da vodi takav tim, koji mora da se osloni pre svega na talenat u napadu; kako je on spreman na visoke rizike i više nema odbrane da "izvadi situaciju".



4krofnica 4krofnica 15:55 10.10.2015

!

... četiri kola kasnije ili lako je biti dobar prognozer sad!


pričaj u svoje ime, ja te sve vreme pratim i čitam i dalje mi ništa nije jasno osim fotografije (i to je diskutabilno jer vidim da neke ptičurine jure i Fataju neke plavuše a iza prve plavuše vire noge koje ne pripadaju nikome, da li je to optička varka ili je relevantno za tekst.. pa ovo je komplikovanije od doksovih weird šitova! što bi rekao sonik jut: iza konfuzije je istina, a ja ne umem da je sagledam:)

mjuz: jel sam puštala ove narkomAne? :)




niccolo niccolo 15:57 10.10.2015

Re: !

Omatorio sam, nisam ni primetio plavuše...
docsumann docsumann 16:01 10.10.2015

Re: !

niccolo
Omatorio sam, nisam ni primetio plavuše...


nego si kao abicila samo tice zapaž'o
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:06 10.10.2015

Re: !

pa ovo je komplikovanije od doksovih weird šitova!

nije, krofnice
u suštini je, da neko ima loptu i da ti treba da ga oboriš na zemlju

ako ne uspeš, gubiš.

docsumann docsumann 16:07 10.10.2015

Re: !

mjuz:


danz:



koji tempo kontroler!
docsumann docsumann 16:09 10.10.2015

Re: !

nije, krofnice
u suštini je, da neko ima loptu i da ti treba da ga oboriš na zemlju


ma, krofnica je mislila na taktičku poziciju sa naslovne slike
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:09 10.10.2015

Re: !

mjuz: jel sam puštala ove narkomAne? :)

Jesi! Nego kad smo kod zike, je l' samo meni ovo dobro ili...

docsumann docsumann 16:11 10.10.2015

Re: !

Nego kad smo kod zike, je l' samo meni ovo dobro ili...


ima vas još, ali se ja ne bih na to vadio
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:16 10.10.2015

Re: !

ima vas još, ali se ja ne bih na to vadio



niccolo niccolo 16:27 10.10.2015

Re: !

docsumann
niccolo
Omatorio sam, nisam ni primetio plavuše...


nego si kao abicila samo tice zapaž'o

Još gore, uopšte nisam video da ima fotografija.
4krofnica 4krofnica 16:31 10.10.2015

Re: !

stefan.hauzer
mjuz: jel sam puštala ove narkomAne? :)

Jesi! Nego kad smo kod zike, je l' samo meni ovo dobro ili...



pa ovo je teža faza od mojeg loženja na Save Room od Dzona Ledzenda :)

ova doksova djuska me podsetila na zaboravljene asove devedesetih





stefan.hauzer stefan.hauzer 17:58 10.10.2015

Re: !

tebra, krofnice, oboje znamo, kako sam ja - veća žena od nas dvoje:)

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:04 10.10.2015

Re: !

niccolo
docsumann
niccolo
Omatorio sam, nisam ni primetio plavuše...


nego si kao abicila samo tice zapaž'o

Još gore, uopšte nisam video da ima fotografija.

Znači, toliko dobro pišem, da se slike i ne primećuju!
blogovatelj blogovatelj 18:41 10.10.2015

Re: !

Nego kad smo kod zike, je l' samo meni ovo dobro ili...


Kad me već vučeš za jezik - Tjub klip ima 2290 klikova. Znači dobro je tebi, autoru i njegovoj široj familiji
niccolo niccolo 18:55 10.10.2015

Re: !

stefan.hauzer
niccolo
docsumann
niccolo
Omatorio sam, nisam ni primetio plavuše...


nego si kao abicila samo tice zapaž'o

Još gore, uopšte nisam video da ima fotografija.

Znači, toliko dobro pišem, da se slike i ne primećuju!

Pa to, ja odmah prešao na tabele (što je jedino što sam i čitao ).
docsumann docsumann 19:16 10.10.2015

Re: !

Pa to, ja odmah prešao na tabele (što je jedino što sam i čitao ).


tabelomanu nijedan
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:41 10.10.2015

Re: !

blogovatelj
Nego kad smo kod zike, je l' samo meni ovo dobro ili...


Kad me već vučeš za jezik - Tjub klip ima 2290 klikova. Znači dobro je tebi, autoru i njegovoj široj familiji


a Blogi, to je novitet! Sačekaj, daj mu šansu da se probije..


(ovo ima čitavih 12 klikova na yt, a meni genijalno!:)
bocvena bocvena 21:44 10.10.2015

Re: !

kad sam ja išla u vrtić (negde u drugoj polovini dvadesetog veka:), bila je jedna što joj tata radio u italiji i ona je uvek bila najbolje obučena. mi svi štrikane suknjice i kalimero rolke, a ona plavu haljinicu od somota, obrubljenu belim krznom.

i bele cizmice do kolena!

eto na šta je mene asocirala fotka sa početka bloga. praštajte, ali te bele čizmice me proganjaju:)
niccolo niccolo 21:58 10.10.2015

Re: !

Колико сте је мрзеле?
blogovatelj blogovatelj 23:12 10.10.2015

Re: !

kad sam ja išla u vrtić (negde u drugoj polovini dvadesetog veka:),


Kod mene je u obdaništu je bio jedan što je imao kaubojski prsluk sa resama i stetson šešir. Plastični pištolji za pojasom se podrazumevaju.
Sve to donela mu je tetka iz Švedske.
Još od tada datiraju doznake.
bocvena bocvena 00:01 11.10.2015

Re: !

ma nije bilo mržnje u socijalističkim vrtićima!svi smo na priredbama uredno bivali izjednačeni u srpskim narodnim nošnjama ili za 29. novembar sa titovkama:)
niccolo niccolo 07:45 11.10.2015

Re: !

bocvena
ma nije bilo mržnje u socijalističkim vrtićima!svi smo na priredbama uredno bivali izjednačeni u srpskim narodnim nošnjama ili za 29. novembar sa titovkama:)



Još od tada datiraju doznake

Čekaj, ti to hoćeš da kažeš da doznake nije izumeo Pajić?
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:06 11.10.2015

Re: !

Nego, znate šta je gore od belih čizmica? Bela rokerica! Znam tipa, koji je fura sa neviđenim samopouzdanjem, ali taj tip to radi i sa tetovažom na grudima: "Life is beautiful" )
emsiemsi emsiemsi 11:03 11.10.2015

Re: !

stefan.hauzer
Nego, znate šta je gore od belih čizmica? Bela rokerica! Znam tipa, koji je fura sa neviđenim samopouzdanjem, ali taj tip to radi i sa tetovažom na grudima: "Life is beutiful" )

beAutiful !
Пази шта пишеш - толико смо уложили у тебе !
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:06 11.10.2015

Re: !

emsiemsi
stefan.hauzer
Nego, znate šta je gore od belih čizmica? Bela rokerica! Znam tipa, koji je fura sa neviđenim samopouzdanjem, ali taj tip to radi i sa tetovažom na grudima: "Life is beutiful" )

beAutiful !
Пази шта пишеш - толико смо уложили у тебе !



Izvini, emsiesmi. Nadam se, kako ovo nije poljuljao tvoju veru u mene: odmah ispravljam!:)

docsumann docsumann 11:19 11.10.2015

Re: !

stefan.hauzer
emsiemsi
stefan.hauzer
Nego, znate šta je gore od belih čizmica? Bela rokerica! Znam tipa, koji je fura sa neviđenim samopouzdanjem, ali taj tip to radi i sa tetovažom na grudima: "Life is beutiful" )

beAutiful !
Пази шта пишеш - толико смо уложили у тебе !



Izvini, emsiesmi. Nadam se, kako ovo nije poljuljao tvoju veru u mene: odmah ispravljam!:)




pazi, provjerava ti vjerodostojnost tabela, koriguje speling... možda ti i otvaraju pp ...reklo bi se da si pod budnim okom vječito pospanih

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:34 11.10.2015

Re: !

docsumann
stefan.hauzer
emsiemsi
stefan.hauzer
Nego, znate šta je gore od belih čizmica? Bela rokerica! Znam tipa, koji je fura sa neviđenim samopouzdanjem, ali taj tip to radi i sa tetovažom na grudima: "Life is beutiful" )

beAutiful !
Пази шта пишеш - толико смо уложили у тебе !



Izvini, emsiesmi. Nadam se, kako ovo nije poljuljao tvoju veru u mene: odmah ispravljam!:)



pazi, provjerava ti vjerodostojnost tabela, koriguje speling... možda ti i otvaraju pp ...reklo bi se da si pod budnim okom vječito pospanih



Neće, emsinakvadrat, ipak smo - naši !
emsiemsi emsiemsi 15:07 11.10.2015

Re: !

stefan.hauzer
docsumann
stefan.hauzer
emsiemsi
stefan.hauzer
Nego, znate šta je gore od belih čizmica? Bela rokerica! Znam tipa, koji je fura sa neviđenim samopouzdanjem, ali taj tip to radi i sa tetovažom na grudima: "Life is beutiful" )

beAutiful !
Пази шта пишеш - толико смо уложили у тебе !



Izvini, emsiesmi. Nadam se, kako ovo nije poljuljao tvoju veru u mene: odmah ispravljam!:)



pazi, provjerava ti vjerodostojnost tabela, koriguje speling... možda ti i otvaraju pp ...reklo bi se da si pod budnim okom vječito pospanih



Neće, emsinakvadrat, ipak smo - naši !

Коректно !
Које год вере био, наш је мио !
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:25 12.10.2015

Re: !

ebra, krofnice, oboje znamo, kako sam ja - veća žena od nas dvoje:)

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:36 12.10.2015

Re: !

:) znam dame, kako ste ljubomorne na moju keramiku, ali nisam kriv što živimo u takvom svetu:

docsumann docsumann 17:10 12.10.2015

Re: !


keVamika - Dexter The Blade Jackson, drugo mjesto na ovogodišnjoj Olimpiji, u 46. godini života!
ništa megamas, samo suhi kvalitet.


reanimator reanimator 16:51 10.10.2015

...

Sihoksi: Jesu među najboljim, ako ne i najbolji, timovima lige već par sezona

I opet će..i opet će...
Samo da Džeremi Lejna posluži zdrvalje...
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:57 10.10.2015

Re: ...

Samo da Džeremi Lejna posluži zdrvalje...

Pazi, raspali su se u prva dva kola bez Kema Čenselora... ali s druge strane, svaki tim bi se raspao bez Čenselora.
jasnaz jasnaz 22:39 10.10.2015

glasam za autorsku (=lavovimaa :)

.. i puštam mađioničare (večeras su opet, u Kolarcu, ovako nekako, ili i bolje nego pre osam meseci, sa kojeg je snimak):



& u temu se ne bih mJešala : )
petargli petargli 00:15 11.10.2015

Re: glasam za autorsku (=lavovimaa :)

& u temu se ne bih mJešala : )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana