Društvo| In memoriam| Porodica| Reč i slika| Roditeljstvo

O uzimanju pravde u svoje ruke!

Filip Mladenović RSS / 28.10.2015. u 17:17

Andrea Bojanić, 17 godina
Andrea Bojanić, 17 godina
Otac Luke Jovanovića
Otac Luke Jovanovića
Leta 2013. Aleksandar Mitrović (20), sin vlasnika TV „Pink" Željka Mitrovića, džipom BMW X5 usmrtio je oko 23.30 u Ustaničkoj ulici Andreu Bojanić (17), a zatim pobegao s mesta nesreće. Mladić se dva sata posle nesreće, u pratnji oca i advokata, predao policiji.

U medjuvremenu, još nije počelo sudjenje Aleksandru Mitroviću. (Ispravka: prvo ročište je održano 23. oktobra 2015, ali je zbog zahteva odbrane za dodatnim vremenom radi analize novih dokaza sudjenje odloženo za 9. decembar 2015.) Veštaci su utvrdili da je pokojna devojka Andrea Bojanić prelazila Ustaničku ulicu na crveno za pešake. Ali, veštaci su utvrdili i da je Aleksandar Mitrović vozio brzinom većom do dozvoljene. Takodje, pobegao je sa mesta nesreće, ali je viša tužiteljka Vera Stanić odustala od podnošenja tužbe za ovo krivično delo sa kafkijanskim obrazloženjem da je devojka već bila mrtva (utvrdili veštaci veštačenjem), pa joj stoga pomoć nije ni bila potrebna!!!

Leta 2014. Marko Milićev je vozeći takodje brzinom većom od dozvoljene, u pijanom stanju, usmrtio na Brankovom mostu Luku Jovanovića (21). Potom je kao i Aleksandar Mitrović pobegao sa mesta nesreće. Kada je izručen Srbiji iz daleke Kine, u istrazi je odbio da kaže gde je i čiji je auto ubica - "Kantrimen".

Danas je Marko Milićev osuđen u Trećem osnovnom sudu (sudija Svetlana Galić) na četiri i po godine zatvora za sva počinjena krivična dela.

Imajući u vidu dužinu dosadašnjeg boravka u pritvoru i smanjenje kazne nakon 2/3 robijanja, Marko Milićev će biti na slobodi na treću godišnjicu ubistva Luke Jovanovića na Brankovom mostu. Od "Kantrimena", naravno, ni traga. Niti se zna gde je niti ko je njegov pravi vlasnik, uprkos prošlogodišnjem obećanju aktuelnog ministra policije!

Ova sramna presuda, kao i činjenica da još uvek de jure nije počelo sudjenje Aleksandru Mitroviću (prošlo je skoro 2,5 godine od pogibije Andree Bojanić), ponovo nameću krupne dileme i mučna pitanja o nužnostu uzimanja pravde u svoje ruke.

Takodje, ponovo se stvara plodno tlo za špekulacije da je neko drugi bio za volanom vozila ubice na Brankovom mostu, a da je Marko Milićev kombinacijom ucena i podmićivanja pristao da glumi krivca.

U ovim trenucima mogu samo da saosećam sa roditeljima Andree Bojanić i Luke Jovanovića.

Atačmenti



Komentari (85)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

st.jepan st.jepan 17:58 28.10.2015

.

angie01 angie01 18:12 28.10.2015

meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

i trebalo bi reagovati konkretnije od malo price na internetu- a za sta nema sanse da se desi, kao i za mnoge druge dopustene stvari.

jebote, nedaj boze nikome- te dece vise nema, a njihovi roditelji su izdani i sami na svom putu trazenja pravde- koja im nece vratiti najmilije, al bi barem imali neku utehu i satisfakciju da su krivci adekvatno kaznjeni.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:19 28.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

Željku Mitroviću su progledali kroz prste i u slučaju smrti Ivane Bakić Bodrožić (31), 11. decembra prošle godine u hotelu "HAJAT".

Iako je krajem decembra 2014. godine obdukcijom tela Ivane Bakić Bodrožić utvrđeno da je preminula od mešavine četiri leka i kokaina, što je izazvalo prekid rada srca, onaj koji joj je dao smrtonosnu dozu kokaina nikada nije odgovarao. Umesto toga jurili su med. tehničara VMA zbog neke nebuloze, samo da sakriju ubistvene tragove!
JJ Beba JJ Beba 18:44 28.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

Željku Mitroviću su progledali kroz prste i u slučaju smrti Ivane Bakić Bodrožić (31), 11. decembra prošle godine u hotelu "HAJAT".

poznajem advokata koji brani Mitrovićevog sina i koji ima čitav tim sa kojim sarađuje (sudije, veštaci itd)i ima neviđen prosek odbrana ubica za volanom, zovu ga đavoljev advokat. Branio je i solobodio i onu spikerku RTSa koja je ubila onog gospodina u Zemunu. E od tog advokata sam zaznala da je begradski prosek za te slučajeve 1,5 godina i koji je vrlo burno reagovao kada sam rekla da je moja sestra ubijena na pešačkom prelazu...nije ubijena ciknuo je on, to nije ubistvo, to je " obična saobraćajka sa smrtnim ishodom" govorio je. Grkljan sam htela da mu pregrizem u hodniku ispred sudnice dok mi je objašnjavaoto za beogradski prosek i za moje dobro objanio da ne očekujem više od 1 godine. dokle god bude takvih advokata i dokle god te smrti budu obične saobraćajake sa smrtnim ishodom, kazne će biti minimalne
angie01 angie01 18:55 28.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

dokle god bude takvih advokata
,koji u sprezi sa sudijama zaradjuje pare na tudjoj smrti,...a sistem mu to omogucava.
martin_krpan martin_krpan 18:59 28.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

JJ Beba
Željku Mitroviću su progledali kroz prste i u slučaju smrti Ivane Bakić Bodrožić (31), 11. decembra prošle godine u hotelu "HAJAT".

poznajem advokata koji brani Mitrovićevog sina i koji ima čitav tim sa kojim sarađuje (sudije, veštaci itd)i ima neviđen prosek odbrana ubica za volanom, zovu ga đavoljev advokat. Branio je i solobodio i onu spikerku RTSa koja je ubila onog gospodina u Zemunu. E od tog advokata sam zaznala da je begradski prosek za te slučajeve 1,5 godina i koji je vrlo burno reagovao kada sam rekla da je moja sestra ubijena na pešačkom prelazu...nije ubijena ciknuo je on, to nije ubistvo, to je " obična saobraćajka sa smrtnim ishodom" govorio je. Grkljan sam htela da mu pregrizem u hodniku ispred sudnice dok mi je objašnjavaoto za beogradski prosek i za moje dobro objanio da ne očekujem više od 1 godine. dokle god bude takvih advokata i dokle god te smrti budu obične saobraćajake sa smrtnim ishodom, kazne će biti minimalne


U Srbiji sve može i sve može da se kupi. U naselju pored Ade muž i žena advokati zagradili haustor i tu napravili kancelariju. Građani pisali, pravili peticije, to se kao nešto spinuje ali evo već 20 g. ostaje neriješeno. Ljudi sa kojima radim iz Srbije idu na proljeće u Kanadu, OK posluju, prodaće apsolutno sve i sa dvoje djece kartu u jednom pravcu kupuju. Kažu: Život je ovdje nepodnošljiv, u nekim segmentima gori nego 90-ih. Svaki dan je bitka, svaki dan je klinč, nema pravila, nema kulture, nema zakona, sve je dozvoljeno, igra bez pravila.
maksa83 maksa83 19:00 28.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

zovu ga đavoljev advokat

Ovaj.
JJ Beba JJ Beba 19:46 28.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

,koji u sprezi sa sudijama zaradjuje pare na tudjoj smrti,...a sistem mu to omogucava

đavoljev advokat

smradina neopavana, ali garantovano izbavljuje od velikih kazni za saobraćajke
JJ Beba JJ Beba 19:48 28.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

Ovaj.

da, kad ga nisam ubila na sred suda. a ljigavac neviđen - ljubi ruke, kaže milostiva jbte prezirem ga
martin_krpan martin_krpan 19:50 28.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

JJ Beba
,koji u sprezi sa sudijama zaradjuje pare na tudjoj smrti,...a sistem mu to omogucava

đavoljev advokat

smradina neopavana, ali garantovano izbavljuje od velikih kazni za saobraćajke


Jedan od njegovih kolega kaže za „Blic” da u Srbiji postoji grupa advokata koja svoje usluge, kada su u pitanju saobraćajne nesreće sa poginulim, naplaćuje od 30.000 do 50.000 evra. Ta grupa, prema njegovim rečima, ima uhodan sistem koji godinama funkcioniše i povezan je s policijom i pravosuđem.


- Ta grupa lako može biti razotkrivena i sankcionisana, ali država još uvek nije pokazala volju da reši ovaj kriminalni problem - ističe naš sagovornik.


Najpoznatiji klijenti

Miško Milošević Na Novosadskom putu u Zemunu 17. maja 1998. udario i odbacio 40 metara automobil u kom su bili Milovan Anđelković i njegov unuk Dušan. Četvorogodišnjak preminuo od povreda. Iako je Milošević vozio 100 kilometra na sat (ograničenje 60km/h), oslobođen krivice, a osuđen deda Milovan Anđelković zbog nepropisnog skretanja. Veštačenje nesreće radio
Institut „Kirilo Savić”. Presudila sudija Prvog suda Nada Mihajlović.

Dževid Fazlijevski Vozač tadašnjeg ministra za rad Slobodana Lalovića maja 2004. na pešačkom prelazu kod Kalemegdana udario i pregazio Anitu Kostov (na slici). Tek posle sat vremena se predao policiji i tada mu je izmereno 0,18 promila alkohola u krvi. Osuđen na samo godinu dana zatvora pred Prvim sudom u Beogradu, ali je predmet vraćen na ponovno suđenje.

Branko Pavlović Na mostu Gazela 6. juna 2003. velikom brzinom udario u automobil u kom su bili Milorad Banović i trogodišnji Nemanja. Pavlović pobegao sa lica mesta i izbegao alko-test, ali veštačenjem Instituta „Kirilo Savić” utvrđeno da je kriv deda poginulog dečaka. Presudila sudija Prvog suda Nada Mihajlović.

Petra Cvijić Optužena da je 9. januara 2011. automobilom udarila Slobodana Bajića u Vodovodskoj ulici u Žarkovu. Tužilac najpre tražio kaznu do 12 godina, kasnije predlagao deset meseci zatvora. Veštačenje radio Institut “Kirilo Savić”. Pred Prvim sudom oslobođena krivice 20. decembra.

Branislav Gašić Osuđen pred sudom u Zrenjaninu na deset godina zatvora jer je na Žabaljskom mostu preticao traktor, udario u autobus sa 18 putnika, koji je sleteo u Tisu. Poginulo 11 osoba. Vrhovni sud Srbije ukinuo presudu i predmet vratio na ponovno suđenje.

Aleksandar Mitrović Sin vlasnika Televizije “Pink” Željka Mitrovića osumnjičen da je 18. jula džipom u Ustaničkoj ulici izazvao nesreću u kojoj je poginula Andrea Bojanić (17). Istraga je završena, čeka se saobraćajno veštačenje i odluka da li će biti podignuta optužnica ili će Mitrović biti oslobođen krivice.
JJ Beba JJ Beba 20:18 28.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci


Jedan od njegovih kolega kaže za „Blic” da u Srbiji postoji grupa advokata koja svoje usluge, kada su u pitanju saobraćajne nesreće sa poginulim, naplaćuje od 30.000 do 50.000 evra. Ta grupa, prema njegovim rečima, ima uhodan sistem koji godinama funkcioniše i povezan je s policijom i pravosuđem.

o tome pričam
reanimator reanimator 20:52 28.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

Ovaj.

Isti brani i fudbalera Stefana Mihajlovića, sina Radmila Mihajlovića, bivšeg igrača Bayerna.
Dečko je ubio čoveka, pobegao sa mesta nesreće, predao se policiji posle 10 sati (još uvek imao određeni procenat alkohola u krvi) i onda kreće standardna priča (ista kao i u slučaju Petre Cvijić, Lalovićevog vozača, Mitrovićevog sina..) : svedok, koji je na licu mesta dao izjavu policiji odjednom izjavljuje nešto suprotno

Link 1
Link2
angie01 angie01 21:14 28.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

...i kako je moguce da okrivljeni nije morao da kaze gde je vozilo i ko je vlasnik vozila, kojim je decak usmrcen?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:17 28.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci


Pa kako će da ga nateraju ako neće da kaže? :)
Da ga stavljaju na muke, ekseri pod nokte?

JJ Beba JJ Beba 21:21 28.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

Isti brani i

da, Milenko. on je zastupao moju porodicu na suđenju za smrt moje sestre i nije prstom mrdnuo da poveća kaznu, tako da ja mislim da je od dbrane dobio više da bude pasivan posmtarač. moja porodica ga je uzela kao zastupnika na nagovor porodičnog prijatelja koji je njegov saobraćajni veštak i prijatelj, i koji ih je onako sjebane posle nesreće nagovorio ga uzmu sa obrazloženjem da je bolje da ga oni uzmu nego odbarana, jer ako ga uzme odbrana oslobodiće ga. i ja sam na to reagovala, ali roditelji nisu hteli da me slušaju. izgleda da je on tamo na nekom spisku, pa kad se desi saobračajka neko ga odmah preporučuje optuženima (kao oni u bolnici kada neko umre odmah preporuče neku svoju agenciju za ukop). I moji onako sjebani ga uzmu, bez da se konsultuju samnom, stariji ljudi, verju veštaku. a istina je da prstom nije mrdnuo da dobije veću kaznu, čak mi je objašnjavao kako se oštečeni ima glupu odbranu. tad sam prvi put htela da ga zadavim.
oštećeni je dobio 1,5 dana od kojih se pola godine koje je proveo u pritvoru dok je trajalo suđenje raćuna u kaznu od 1,5 godina, tako da je praktično dobio 1 godinu, kolko mi je moj advokat Milenko i rekao da će doboiti kao beogradski prosek i da se ne nadam više. zamili to ti kaže sopetvni advokat.
ono što je bio njegov ineters da zastupa moju porodicu je bio oštetni zahtiv koji je išao posle presude gde se učipio za postotakm naravno, a nije prstom mrdnuo nizašta.
zaista je đavolji advokat
princi princi 09:07 29.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

JJ Beba
,koji u sprezi sa sudijama zaradjuje pare na tudjoj smrti,...a sistem mu to omogucava

đavoljev advokat

smradina neopavana, ali garantovano izbavljuje od velikih kazni za saobraćajke

Kad smo već kod reklamiranja, čuveni i nekada politički vrlo angažovani advokat BB može da ti odradi 2 godine uslovno za ubistvo sa predumišljajem.
JJ Beba JJ Beba 18:00 29.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

Kad smo već kod reklamiranja, čuveni i nekada politički vrlo angažovani advokat BB može da ti odradi 2 godine uslovno za ubistvo sa predumišljajem.

BB može sve. a ovaj đavolji MM može ti sredi da ubiješ koga hoćeš kolima za makismum 1,5 godinicu. ili da te oslobodi, zavisi kako si u mogućnosti. evo naprimer
odlučili su da sina Željka Mitrovića ne gone za to što nije pružio pomoć pregaženoj Andrei već je pobegao sa mesta nesreće sa obrazloženjem da je veštačenjem utvrđeno da je devojka preminula na licu mesta! što će reći i da je stao nije mogao da joj pomogne
jbte
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:39 29.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

sa obrazloženjem da je veštačenjem utvrđeno da je devojka preminula na licu mesta!


Koliko li je para potrebno da se potpiše ovako morbidno obrazloženje?

Ono, ubio si je na licu mesta pa ti je to olakšavajuća okolnost, da je kojim slučajem preživela, e onda bismo te rebnuli.
Pazi kad ubijaš, ubijaj efikasno, nemoj ofrlje.
anonymous anonymous 22:46 29.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

Život je ovdje nepodnošljiv, u nekim segmentima gori nego 90-ih. Svaki dan je bitka, svaki dan je klinč, nema pravila, nema kulture, nema zakona, sve je dozvoljeno, igra bez pravila.



Hansel Hansel 14:54 30.10.2015

Re: meni je ovo toliko odvratno, da nemam reci

hoochie coochie man
Pazi kad ubijaš, ubijaj efikasno, nemoj ofrlje.

У Кини су то дословно схватили, ако неког прегазе, враћају се да га докрајче јер су казне и одштете мање за смрт него за повреде(инвалидитет). Спора ми је сада веза, не могу да тражим линк, извините.
st.jepan st.jepan 18:19 28.10.2015

...

Ova sramna presuda, kao i činjenica da još uvek nije počelo sudjenje Aleksandru Mitroviću (prošlo je skoro 2,5 godine od pogibije Andree Bojanić), ponovo nameću krupne dileme i mučna pitanja o nužnostu uzimanja pravde u svoje ruke.

Šta ima da dilemimo i mučno se pitamo o nužnost uzimanje pravde u svoje ruke?
Problem je upravo u tome što su neki već uzeli pravdu u svoje ruke!
martin_krpan martin_krpan 18:21 28.10.2015

Strava i užas

Ova sramna presuda, kao i činjenica da još uvek nije počelo sudjenje Aleksandru Mitroviću (prošlo je skoro 2,5 godine od pogibije Andree Bojanić), ponovo nameću krupne dileme i mučna pitanja o nužnostu uzimanja pravde u svoje ruke.


Kakvo sranje od zemlje i vlasti, Sad će seljoberi da mi se nakače: "A jel se naslađuješ, a?" A za travu, koja ima ljekovita svojstva a u razvijenom svijetu postaje legalna, 40 mjeseci. Zlo od feudalno - tribalne - osmanlijske države. Ja imam Češku Zbrojovku, nemam dozvolu, ako budem u situaciji da pređem crtu, preći ću je, i 100% sam siguran da ću spavati kao beba.
JJ Beba JJ Beba 18:33 28.10.2015

pravda

više puta sam pisala o tome, u ovoj zemlji cena života je mizerna.

tokom suđenja za smrt moje sestere, koja je ubijena na pešačkom prelazu dok je na zeleno prelazila ispred delta citya, saznala sam da je počinilac pored toga što je bio u bekstvu 3 godine načinio nekoliko ozbiljih prekršaja u saobraćaju dok nije vozeči neprilagođenom brzinom ubio moju setsru, dakle tokom suđenja saznala sam da u beogradu sude minimalne kazne i prosek za beograd za saobraćajnu nesreću sa smrtnim ishodom (koja svakome može da se desi!!! )je 1,5 godina. Dakle u slučaju vožaća kantrimena dosuđena je znatno viša presuda od tog beogradskog proseka verovatno zbog javnosti koja je pratila ovaj slučaj. U slučaju moje sestre bez prisustva javnosti kazna je bila mizerna. nije bilo dovoljno ni to što je vožač vozio neprilagođenom brzinom, što je napravio nekoliko prekršaja, što je počistio moju sestru bez kočenja na zeleno svetlo i bio u bekstvu 3 godine, sve to nije bilo dovoljno da dobije više od 1,5 godine.

pravda u svoje ruke? vrlo sam blizu tome
martin_krpan martin_krpan 18:43 28.10.2015

Re: pravda

JJ Beba
više puta sam pisala o tome, u ovoj zemlji cena života je mizerna.

tokom suđenja za smrt moje sestere, koja je ubijena na pešačkom prelazu dok je na zeleno prelazila ispred delta citya, saznala sam da je počinilac pored toga što je bio u bekstvu 3 godine načinio nekoliko ozbiljih prekršaja u saobraćaju dok nije vozeči neprilagođenom brzinom ubio moju setsru, dakle tokom suđenja saznala sam da u beogradu sude minimalne kazne i prosek za beograd za saobraćajnu nesreću sa smrtnim ishodom (koja svakome može da se desi!!! )je 1,5 godina. Dakle u slučaju vožaća kantrimena dosuđena je znatno viša presuda od tog beogradskog proseka verovatno zbog javnosti koja je pratila ovaj slučaj. U slučaju moje sestre bez prisustva javnosti kazna je bila mizerna. nije bilo dovoljno ni to što je vožač vozio neprilagođenom brzinom, što je napravio nekoliko prekršaja, što je počistio moju sestru bez kočenja na zeleno svetlo i bio u bekstvu 3 godine, sve to nije bilo dovoljno da dobije više od 1,5 godine.

pravda u svoje ruke? vrlo sam blizu tome


Jezivo. Žao mi je.
angie01 angie01 19:12 28.10.2015

Re: pravda

zbog javnosti koja je pratila ovaj slučaj


o tome pricam, javnost bi trebalo da pocne da konkretnije reaguje- da ne dozvoljava vise bahatost onih koje sama placa.
cgubg cgubg 19:47 28.10.2015

Tuzioci i sudije

Treba ih prozivati, sa sve slikom, detaljima iz profesionalnog zivota, a verujem da bi njihovi kolege obilato prilagali pikanterije. Pa neka misle o tome kad donose presude.
Neka mi niko ne kaze da to zakonom nije dozvoljeno. Gerila.
Inace, iste veceri kad je mali Mitrovic zgazio devojku, odmah je u njegovu odbranu sa svoje "nezavisne strucne" strane, stao Milan Vujanic, onaj expert u sluzbi svake vlasti.
dona_stormbringer dona_stormbringer 15:10 30.10.2015

Re: Tuzioci i sudije

Да. Учинити их видљивим народу,да их пљује и презире на улици ако су то заслужили. Можда би им то мало активирало савест.
predatortz predatortz 20:01 28.10.2015

Čudna presuda

Čudna presuda u slučaju 'Kantrimen'. Izrečena bez ključnog dokaza - vozila koje je skrivilo nesreću. Vlasnik vozila nije utvrđen, kao ni okolnosti pod kojim ga je Milićev vozio te večeri. Ako ga je vozio... Za okruglu cifru neki ljudi će preuzeti krivicu i za delo koje nisu počinili.
rade.radumilo rade.radumilo 20:09 28.10.2015

Re: Čudna presuda

Čudna presuda u slučaju 'Kantrimen'. Izrečena bez ključnog dokaza - vozila koje je skrivilo nesreću. Vlasnik vozila nije utvrđen, kao ni okolnosti pod kojim ga je Milićev vozio te večeri. Ako ga je vozio... Za okruglu cifru neki ljudi će preuzeti krivicu i za delo koje nisu počinili.


Ništa nije čudno. Doneta je presuda da se umiri javnost, a onda će viši sud da vrati predmet na ponovno suđenje, zbog povrede postupka. Naravno to će se desiti za koju godinu, kada javnost još malo zaboravi ceo slučaj. Onda će novo suđenje trajati još koju godinu,a potom će on biti oslobođen.
emsiemsi emsiemsi 21:08 28.10.2015

Re: Čudna presuda

rade.radumilo
Čudna presuda u slučaju 'Kantrimen'. Izrečena bez ključnog dokaza - vozila koje je skrivilo nesreću. Vlasnik vozila nije utvrđen, kao ni okolnosti pod kojim ga je Milićev vozio te večeri. Ako ga je vozio... Za okruglu cifru neki ljudi će preuzeti krivicu i za delo koje nisu počinili.


Ništa nije čudno. Doneta je presuda da se umiri javnost, a onda će viši sud da vrati predmet na ponovno suđenje, zbog povrede postupka. Naravno to će se desiti za koju godinu, kada javnost još malo zaboravi ceo slučaj. Onda će novo suđenje trajati još koju godinu,a potom će on biti oslobođen.

Гамад !
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:10 28.10.2015

Re: Čudna presuda

Za okruglu cifru neki ljudi će preuzeti krivicu i za delo koje nisu počinili.


Nije, bar ne bi trebalo, to da bude dovoljno.

Sud bi trebalo da utvrdi ko jeste ubio nekoga, a ne da prihvati kao istinu kad bilo ko kaže ja sam.
Sud je kriv, ne oni koji za okrugle cifre pristaju da prihvate krivicu na sebe.
Takve možemo prezirati, ali nisu oni srž problema.

Vidim gore drvlje i kamenje po advokatu.
Može i advokat da bude đubre, može da bude bezdušnik koga ništa osim para ne zanima, ali ne može da donosi presude.
cgubg cgubg 21:16 28.10.2015

Re: Čudna presuda

hoochie coochie man


Vidim gore drvlje i kamenje po advokatu.
Može i advokat da bude đubre, može da bude bezdušnik koga ništa osim para ne zanima, ali ne može da donosi presude.

Tuzioci i sudije imenom, rekoh.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:21 28.10.2015

Re: Čudna presuda

Tuzioci i sudije imenom, rekoh.


To.
I ministra, i premijera...

Mada je verovatno da bi oni krenuli sa pričom o nezavisnosti sudstva, o pravu sudija da samostalno donose odluke i sličnim, ali ako se nešto ovoliko razilazi sa zdravom pameću, i ako je jasno da je svaki taj pojedinačni slučaj svima poznat, onda nikome ne treba dopustiti da se skriva iza tih formi.
predatortz predatortz 21:51 28.10.2015

Re: Čudna presuda

Nije, bar ne bi trebalo, to da bude dovoljno.

Sud bi trebalo da utvrdi ko jeste ubio nekoga, a ne da prihvati kao istinu kad bilo ko kaže ja sam.
Sud je kriv, ne oni koji za okrugle cifre pristaju da prihvate krivicu na sebe.
Takve možemo prezirati, ali nisu oni srž problema.


Ma, slažemo se. Meni ceo slučaj vuče na 'pakovanje'. Mislim da je ovaj bilmez uzeo lovu da odrobija godinu, dve... Zaštićen je neko moćniji. Ako je Milićev vozio auto, onda zna i gde se automobil nalazi. Ako je priznao ubistvo, zašto ne bi priznao šta je posle uradio sa vozilom?

Nema logike...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:08 28.10.2015

Re: Čudna presuda


Ma prilično je jasno, ili makar prilično logično, da se neko drugi krije iz ovoga.
I sve je to jasno i sudijama koji su izrekli presudu.

Nisu mogli da neteraju bilmeza da kaže gde je auto i čiji je, ali su mogli makar da mu odrape maksimalno moguću kaznu, i da tako pokušaju da pomute te dilove o sitnom robijanju za krupne pare.

Dil je u ovoj stvari prilično verovatan, ali je problem što taj dil nije bio moguć bez učešća sudija u njemu.
martin_krpan martin_krpan 22:08 28.10.2015

Re: Čudna presuda

predatortz
Nije, bar ne bi trebalo, to da bude dovoljno.

Sud bi trebalo da utvrdi ko jeste ubio nekoga, a ne da prihvati kao istinu kad bilo ko kaže ja sam.
Sud je kriv, ne oni koji za okrugle cifre pristaju da prihvate krivicu na sebe.
Takve možemo prezirati, ali nisu oni srž problema.


Ma, slažemo se. Meni ceo slučaj vuče na 'pakovanje'. Mislim da je ovaj bilmez uzeo lovu da odrobija godinu, dve... Zaštićen je neko moćniji. Ako je Milićev vozio auto, onda zna i gde se automobil nalazi. Ako je priznao ubistvo, zašto ne bi priznao šta je posle uradio sa vozilom?

Nema logike...


Nešto slično kao Čađo? Jel' da?
predatortz predatortz 22:13 28.10.2015

Re: Čudna presuda


Nešto slično kao Čađo? Jel' da?


Nisam ja baš toliko informisan...
predatortz predatortz 22:24 28.10.2015

Re: Čudna presuda


Dil je u ovoj stvari prilično verovatan, ali je problem što taj dil nije bio moguć bez učešća sudija u njemu.


Policija, tužilaštvo, sudovi... To su obični hamali koji zarad ličnog ćara održavaju sistem ovakvim kakav jeste. Gledao sam to malo 'iznutra' i mogu ti reći da mi se prilično gadilo to što sam video.
jkt2010 jkt2010 04:38 29.10.2015

Re: Čudna presuda

hoochie coochie man
Tuzioci i sudije imenom, rekoh.


To.
I ministra, i premijera...

Mada je verovatno da bi oni krenuli sa pričom o nezavisnosti sudstva, o pravu sudija da samostalno donose odluke i sličnim, ali ako se nešto ovoliko razilazi sa zdravom pameću, i ako je jasno da je svaki taj pojedinačni slučaj svima poznat, onda nikome ne treba dopustiti da se skriva iza tih formi.

Saglasan!

Treba lepo da pređemo na šerijatsko pravo ko sav normalan svet, jer tu je sve jasno: ko zgazi na pešačkom da ga zgaze na istom pešačkom.

Ali prvo sve sudije da kamenujemo i obesimo na kranove, šta tu oni tebi "nezavisnost sudstva, dokazi" trt-mrt. To možete ti i Martin Glupan, on ima Češku Zbrojovku za koju nema dozvolu, ali spava kao beba.

cgubg cgubg 08:01 29.10.2015

Re: Čudna presuda

jkt2010
hoochie coochie man
Tuzioci i sudije imenom, rekoh.


To.
I ministra, i premijera...

Mada je verovatno da bi oni krenuli sa pričom o nezavisnosti sudstva, o pravu sudija da samostalno donose odluke i sličnim, ali ako se nešto ovoliko razilazi sa zdravom pameću, i ako je jasno da je svaki taj pojedinačni slučaj svima poznat, onda nikome ne treba dopustiti da se skriva iza tih formi.

Saglasan!

Treba lepo da pređemo na šerijatsko pravo ko sav normalan svet, jer tu je sve jasno: ko zgazi na pešačkom da ga zgaze na istom pešačkom.

Ali prvo sve sudije da kamenujemo i obesimo na kranove, šta tu oni tebi "nezavisnost sudstva, dokazi" trt-mrt. To možete ti i Martin Glupan, on ima Češku Zbrojovku za koju nema dozvolu, ali spava kao beba.



Vazi, pusti ih ti da rade dostojanstveno, odgovorno i nezavisno kao i do sada, sa sve postovanjem nezavisnog sudstva i slicnim nepostojecim idealima. Sve dok na svojoj kozi ne osetis to dno zivota i potpunu nemoc da se zastitis od njihovih kombinacija. E onda ti dodje da odes i razneses i sebe i njih cime stignes. Da ne bi dotle doslo, na svu tu ekipu, pojedinacno, imenom i prezimenom, treba vrsiti pritisak na sve moguce nacine, po njih neocekivane i kompromitujuce.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:20 29.10.2015

Re: Čudna presuda

Treba lepo da pređemo na šerijatsko pravo ko sav normalan svet


Ma super.
Između presuda koje vređaju osećaj pravde ogromnog dela javnosti i šerijatskog prava nema ničega, prazan prostor, pa može samo ili jedno ili drugo, nenormalne presude nezavisnog suda ili šerijat.
Presude koje će biti logične, bliske pravdi, e to ne može.

I da ti unapred kažem, fraze o tome ako pravo ipravda nisu iste stvari ovde ne pomažu.
Nisu iste ali pravo mora da teži pravdi, ne da se na nju ne obazire.
Kao što forma o nezavisnom sudstvu ne znači da je sudstvo nezavisno od zdrave pameti.
jkt2010 jkt2010 03:09 30.10.2015

Re: Čudna presuda

hoochie coochie man
Treba lepo da pređemo na šerijatsko pravo ko sav normalan svet

Ma super.
Između presuda koje vređaju osećaj pravde ogromnog dela javnosti i šerijatskog prava nema ničega

Ti bi stvarno voleo da ti sudi sudija koji opipava osećaj pravde ogromnom delu javnosti i na osnovu toga presuđuje? Ma super na kvadrat.
Presude koje će biti logične, bliske pravdi, e to ne može.

Rekoh da može, u šerijatu na primer. Oko za oko, zub za zub, krv za krv - gde ćeš pravednije i logičnije.
Kao što forma o nezavisnom sudstvu ne znači da je sudstvo nezavisno od zdrave pameti.

Ma jasno mi je da nije nezavisno, jer da jeste, sve vas koji kenjate po sudijama bi malo odralo od kazni za nepoštovanje suda, i tako vam mic po mic uterali bonton kroz isterivanje para. Za baš uporne kenjače tu je i podrivanje ustavnog poretka, šteta da se ne iskoristi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:16 30.10.2015

Re: Čudna presuda

Ma jasno mi je da nije nezavisno, jer da jeste, sve vas koji kenjate po sudijama bi malo odralo od kazni za nepoštovanje suda,


Dobro je da si ovo napisao, jer jasno pokazuje koliko znaš.
Ništa ne znaš.

Da je po tvome onda se sudske presude ne bi smele ni komentarisati, mogle bi možda ali šapatom i u čertiri zida, a to, jkt neznalice, znači najdirektnije moguće ukidanje slobode govora.
Sad bih trebao da ti objasnim šta znači poštovanje suda, ali em nisi zaslužio pa neću, a i nema šanse da ti to shvatiš.
Ali nikakve.

Ovaj komentar nisam trebao ni da pišem, onaj tvoj je sasvim dvoljan da pokaže kolika si neznalica, ali, brate, kako da odolim a da ne podvučem ovoliku budalaštinu :) stara blogerska boljka, kad se neznalica zaglibi gurni ga neka potone skroz.

Jedino što bih voleo da ova spodoba koja ti je dala preporuku stisne petlju pa da to prizna javno, čisto da se vidi ko je još tolika neznalica osim tebe.

reanimator reanimator 20:47 30.10.2015

Re: Čudna presuda

Jedino što bih voleo da ova spodoba koja ti je dala preporuku stisne petlju pa da to prizna javno, čisto da se vidi ko je još tolika neznalica osim tebe.

Ja sam mu dao. Morao sam da podržim napor nekog IT trudbenika da mu u program ubaci što više tema na koje će da se oglašava :)
PS
Šalim se, nisam ja, nego sam navučen na interakciju sa robotima :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:52 30.10.2015

Re: Čudna presuda

Šalim se, nisam ja


A ja ti poverovao da jesi
aha :)

sad ima dve, malo li je.
reanimator reanimator 20:55 30.10.2015

Re: Čudna presuda

sad ima dve, malo li je.

Ni druga nije moja!
zilikaka zilikaka 21:20 30.10.2015

Re: Čudna presuda

sad ima dve, malo li je.


Hej, koči sad!
Nastaviš li da brojiš tako, daću mu i ja preporuku.
Kolko da bude interesantnije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:21 30.10.2015

Re: Čudna presuda

Nastaviš li da brojiš tako, daću mu i ja preporuku.


Evo ja ću treću, ajd ti četvrtu :)
reanimator reanimator 21:23 30.10.2015

Re: Čudna presuda

Kasniš sinko, ja sam mu dao treću, sad je Srbokap
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 30.10.2015

Re: Čudna presuda

reanimator
Kasniš sinko, ja sam mu dao treću, sad je Srbokap


Znači pet (ako smo zili dovoljno isprovocirali da i ona klikne )
zilikaka zilikaka 22:18 30.10.2015

Re: Čudna presuda


Znači pet (ako smo zili dovoljno isprovocirali da i ona klikne )


Tak kad stvarno vidim četvrtu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 30.10.2015

Re: Čudna presuda

Tak kad stvarno vidim četvrtu.


e jbg, nema (više)četiri

Preporuka: 5

:)
zilikaka zilikaka 22:45 30.10.2015

Re: Čudna presuda

Preporuka: 5


Sad već šest. Evo, sad ću i ja, a nešto držim da to neće biti i konačan broj.

..i sad nek neko kaže da je marketing beskoristan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 30.10.2015

Re: Čudna presuda

i sad nek neko kaže da je marketing beskoristan.


i to ovaj besplatini.
Zamisli tek da jkt kapne neku lovu :)
zilikaka zilikaka 22:59 30.10.2015

Re: Čudna presuda

Zamisli tek da jkt kapne neku lovu :)


Meni možete obojica.
Prvo sam kliknula greškom na tvoj komentar, misleći da je njegov, od dole.
Sad vidim da je kod njega još 5, pa hajd da održim reč.


...i onda nek neko uzme da pravi analizu kakav je stav šire javnosti po nekom pitanju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:10 30.10.2015

Re: Čudna presuda

Prvo sam kliknula greškom na tvoj komentar,


greškom?
Ccccc...

:)
jkt2010 jkt2010 23:58 30.10.2015

Re: Čudna presuda

hoochie coochie man
Da je po tvome onda se sudske presude ne bi smele ni komentarisati

Naravno da bi se smele komentarisati, ali od strane kvalifikovane javnosti na odgovarajućim stručnim platformama u stručne svrhe.

Vi što bi da objavljujete imena & adrese sudija & gde im deca idu u školu & gde parkiraju kola, mogli bi i vi naravno da komentarišete, ali u zavisnosti od komentara onda sledi i odgovarajuća kazna.

Na pr:

Ko "samo" nipodaštava presudu bez da ima pojma o čemu se tu radi, tj "drži strane", (kao na primer nesretni Filip i "ogroman deo javnosti", a i ti), taj bi samo popio novčanu kaznu reda veličina mesečni lični dohodak.

Ali ko bi da ugrožava bezbednost sudija (kao dona_stormbringer na pr) ili da vrši pritisak ( "javnošću" ) na sudiju, kao ti, taj bi bogami i platio kaznu i malo zaglavio robiju, čisto da vidi da li je godinu ipo dana robije baš tako malo.

A povratnici bi podlegali pod zakone o zaštiti ustavnog poretka.

I tako jedno dvajes' godina pravne sigurnosti da ne kažem izvesnosti da ćeš da najebeš, i eto nama institucija koje rade.

Posle toga, može malo i da se popusti, jer svakako, zbog lepog vaspitanja, nikom više ne bi ni palo na pamet da kenja o suđenjima živim ljudima po predmetima o kojima nema pojma (jer ni jedan dokument nije video niti ijednog svedoka čuo, za razliku od tog sudije).

Da je po tvome onda se sudske presude ne bi smele ni komentarisati,

Bata genijo, dve strane pred sudom mogu da komentarišu, ti ne.
A imaju i gde - pred prvim sudijom, prvo i pre svega. Tu može do u sitna crevca da ispriča sve šta misli da treba da se čuje. Pa ako njegovom presudom nije zadovoljan, onda može da se žali višem sudu i tamo da priča šta god ima da priča (a ne "ogromnom delu javnosti" i tebi i Filipu). I tako redom, sve do čuvenog Strazbura.

Ali "ogroman deo javnosti" ne može da sudi, ne možete ni Filip i ti. I tačka.
blogovatelj blogovatelj 04:23 31.10.2015

Re: Čudna presuda

Ma jasno mi je da nije nezavisno, jer da jeste, sve vas koji kenjate po sudijama bi malo odralo od kazni za nepoštovanje suda, i tako vam mic po mic uterali bonton kroz isterivanje para. Za baš uporne kenjače tu je i podrivanje ustavnog poretka, šteta da se ne iskoristi.


Stigo gazda Topuzić.
Saće vam sve elaborira, on je opšti poznavalac svega.



jkt2010 jkt2010 09:05 31.10.2015

Re: Čudna presuda

blogovatelj

Stigo gazda Topuzić.
Saće vam sve elaborira, on je opšti poznavalac svega.

milisav68 milisav68 09:14 31.10.2015

Re: Čudna presuda

zilikaka
...i onda nek neko uzme da pravi analizu kakav je stav šire javnosti po nekom pitanju.

Pa da, jer često ima dokonih (a anonimnih) zajebanata.

Doduše, to je najlakši način da otkačiš ove predizborne posetioce/pozivare - sve se slažem sa vama, samo žurim da odnesem tetki lek...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:02 31.10.2015

Re: Čudna presuda

Naravno da bi se smele komentarisati, ali od strane kvalifikovane javnosti


Kako se stiče ta kvalifikacija, ko daje atest?
:)
Ko "samo" nipodaštava presudu bez da ima pojma o čemu se tu radi, tj "drži strane", (kao na primer nesretni Filip i "ogroman deo javnosti", a i ti), taj bi samo popio novčanu kaznu reda veličina mesečni lični dohodak.

Ali ko bi da ugrožava bezbednost sudija (kao dona_stormbringer na pr) ili da vrši pritisak ( "javnošću" ) na sudiju, kao ti, taj bi bogami i platio kaznu i malo zaglavio robiju, čisto da vidi da li je godinu ipo dana robije baš tako malo.


A streljanje, kad se ono zaslužuje?
Posle toga, može malo i da se popusti, jer svakako, zbog lepog vaspitanja, nikom više ne bi ni palo na pamet da kenja o suđenjima živim ljudima po predmetima o kojima nema pojma

I o čemu još ne sme da se govori dok se nema uvid u dokumenta.
O Beogradu na vodi, o onom malom Siniši, o Vučiću, o falsifikovanju diploma i potpisa...o svemu tome mora da se ćuti jer se nema uvid u dokumentaciju?

Bata genijo, dve strane pred sudom mogu da komentarišu, ti ne.


Komentarisanje pred sudom me ni ne zanima, zanima me komentaruisanje suda i njegovih odluka.
Pred prodavnicom npr, pred tobom, pred komšijama, pred ženom i švalerkom.
Može li to?
Ali "ogroman deo javnosti" ne može da sudi, ne možete ni Filip i ti. I tačka.


i ne sudi, samo ima stav i iznosi ga.

Nego jkt, ajd da ti učuinim uslugu pa da smatram da si se zezao, (mada znam da nisi).
Ponašaću se kao da ti ovolike glupsti nisi ozbiljno izrekao, ali pazi u buduće, dvaput se ne prašta.
albicilla albicilla 21:30 28.10.2015

Collected Sayings of Muad’Dib

"Let us not rail about justice as long as we have arms and the freedom to use them."
tyson tyson 08:43 29.10.2015

Filipe,

Kakva je presuda trebalo da bude?


Filip Mladenović Filip Mladenović 09:40 29.10.2015

Re: Filipe,

tyson
Kakva je presuda trebalo da bude?




Imajući u vidu šta je sve učinio Marko Milićev (ako je on zaista vozio taj auto ubicu), kazna bi trebalo da bude maksimalna, PO ZAKONU.

Moje skromno pitanje: Da je, ne daj Bože, Vaš sin ubijen na Brankovom mostu aautomobilom kojim je upravljao pijani vozač brzinom od 100 km na čas, a potom pobegao sa mesta nesreće, tj. ubistva, a zatim pobegao iz Srbije u Kinu, kakvu bi presudu očekivali za ubicu svog sina?
larisa_bg larisa_bg 12:01 29.10.2015

Re: Filipe,

Filip Mladenović

Moje skromno pitanje: Da je, ne daj Bože, Vaš sin ubijen na Brankovom mostu aautomobilom kojim je upravljao pijani vozač brzinom od 100 km na čas, a potom pobegao sa mesta nesreće, tj. ubistva, a zatim pobegao iz Srbije u Kinu, kakvu bi presudu očekivali za ubicu svog sina?


Ili da to kažemo tebi bliskim aforističarskim rečnikom: ko na sudu traži pravni lek, njemu nema leka.



Teška tema.
tyson tyson 12:59 29.10.2015

Re: Filipe,

Moje skromno pitanje: Da je, ne daj Bože, Vaš sin ubijen na Brankovom mostu aautomobilom kojim je upravljao pijani vozač brzinom od 100 km na čas, a potom pobegao sa mesta nesreće, tj. ubistva, a zatim pobegao iz Srbije u Kinu, kakvu bi presudu očekivali za ubicu svog sina?

Da li je blog o tome kolika bi zakonska kazna za navedena dela trebalo da bude, ili o tome koliko je konkretno Milićev dobio?


cgubg cgubg 14:04 29.10.2015

Re: Filipe,

tyson
Da li je blog o tome kolika bi zakonska kazna za navedena dela trebalo da bude, ili o tome koliko je konkretno Milićev dobio?



Rekla bih da je blog o tome kako se za pocinioce na mnoge elemente zazmuri, uzmu se u obzir sve moguce olaksavajuce okolnosti, pre i tokom sudjenja, a onda i tokom izvrsenja kazne. Ako do nje uopste dodje. Na drugoj strani je zrtva, koju zastupa familija i ako imaju trunku srece da im zapadne pristojan tuzilac i advokat.
O nepravdi i nemoci je blog.
predatortz predatortz 14:05 29.10.2015

Re: Filipe,

cgubg
tyson
Da li je blog o tome kolika bi zakonska kazna za navedena dela trebalo da bude, ili o tome koliko je konkretno Milićev dobio?



Rekla bih da je blog o tome kako se za pocinioce na mnoge elemente zazmuri, uzmu se u obzir sve moguce olaksavajuce okolnosti, pre i tokom sudjenja, a onda i tokom izvrsenja kazne. Ako do nje uopste dodje. Na drugoj strani je zrtva, koju zastupa familija i ako imaju trunku srece da im zapadne pristojan tuzilac i advokat.
O nepravdi i nemoci je blog.


Lepo si ovo rekla.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:22 29.10.2015

Re: Filipe,

Kakva je presuda trebalo da bude?


Ili kontra pitanje, šta su bile olakšavajuće okolnosti pa da se dosudi kazna skoro četiri puta blaža od moguće?
tyson tyson 21:54 29.10.2015

Re: Filipe,

O nepravdi i nemoci je blog.

Izgleda da svako doživljava temu ovog bloga na svoj način (što je OK ako je to bila namera); zato sam i pitao autora.


Filip Mladenović Filip Mladenović 23:44 29.10.2015

Re: Filipe,

Ja sam na Vaše pitanje precizno odgovorio: Imajući u vidu šta je sve učinio Marko Milićev (ako je on zaista vozio taj auto ubicu), kazna bi trebalo da bude maksimalna, PO ZAKONU.

Da preciziram: Ako je tužilaštvo tražilo 10 godina robije za niz počinjenih krivičnih dela, onda 10 godina!
tyson tyson 00:37 30.10.2015

Re: Filipe,

Ja sam na Vaše pitanje precizno odgovorio: Imajući u vidu šta je sve učinio Marko Milićev (ako je on zaista vozio taj auto ubicu), kazna bi trebalo da bude maksimalna, PO ZAKONU.

Da preciziram: Ako je tužilaštvo tražilo 10 godina robije za niz počinjenih krivičnih dela, onda 10 godina!

OK, fair enough.

Šta misliš, zašto takva kazna nije dosuđena?


Inače, da se osvrnem na pitanje izrečeno ranije:

Moje skromno pitanje: Da je, ne daj Bože, Vaš sin ubijen na Brankovom mostu aautomobilom kojim je upravljao pijani vozač brzinom od 100 km na čas, a potom pobegao sa mesta nesreće, tj. ubistva, a zatim pobegao iz Srbije u Kinu, kakvu bi presudu očekivali za ubicu svog sina?

Sina nemam, pa se ne mogu lako staviti u ovu ulogu; iz istog razloga mi je kudikamo lakše da pokušam da razumem razloge zbog kojih je sud doneo presudu kakvu je doneo. Mislim da nisu imali ni malo zahvalnu ulogu donošenja presude koja bi bila kompromis između očekivanja javnosti* i iznetih dokaza krivice. Ne bi me čudilo da Apelacioni sud obori presudu i vrati suđenje na početak, ako se okrivljeni uopšte bude žalio.



* Očekivanja porodice žrtve, naravno, uvek su iz razumljivih razloga maksimalna te ih ovde kao konstantu ne uzimam u obzir.


Filip Mladenović Filip Mladenović 16:53 30.10.2015

Re: Filipe,

tyson

OK, fair enough.Šta misliš, zašto takva kazna nije dosuđena?


Možda je sav cinizam ovog sudskog procesa (nalik skandaloznom objašnjenju tužiteljke u slučaju Aleksandra Mitrovića), oličen u tvrdnji sudijke Svetlane Galić da je reč o "situacionom krivičnom delu koje je svakom moglo da se desi", pravi odgovor na Vaše pitanje.

Ako bih primenio ovu naopaku, groznu logiku pomenute sudijke, onda uzimanje pravde u vlastite ruke može da se okvalifikuje kao situaciono krivično delo koje je svakom moglo da se desi!
tyson tyson 20:07 30.10.2015

Re: Filipe,

Hajde da glumim (opet) đavoljeg advokata, ali prvo, ne vidim razlog zašto bi onaj Milićev bio pod nečijom zaštitom, a drugo, kao što rekoh tužilac i pored toga što je "sve bilo svima očigledno" nije imao ni malo lak zadatak.

Automobil nikada nije pronađen - Milićev je očigledno imao pametnog savetnika ili advokata; snimak same nesreće ne postoji, pa je bilo izuzetno teško ustanoviti brzinu kretanja vozila; svedoci su menjali iskaz; Milićev je bio dostupan tek danima posle nesreće pa je bilo nemoguće ustanoviti količinu alkohola u krvi; Luka Jovanović i njegovi prijatelji nisu propisno označili ni vozilo u kvaru ni sebe, i gurali su auto na sred ulice (= u srednjoj traci).

Faktički jedina otežavajuća okolnost pred sudom za Milićeva je bilo to što je pobegao, a pred javnošu i to što je u pitanju sitan kriminalac, dakle u očima javnosti poprilično negativan lik. Čak nisam siguran - ne sećam se - ali i pored kriminalnog dosijea Milićev moguće čak nema ni prethodne saobraćajne prekršaje.

Budimo iskreni; ličnost počinioca je umnogome odredila dalji status ove nesreće kako u javnosti tako i kod suda. Kriminogena prošlost, način života, saputnice, bekstvo...

Zamisli da je počinilac recimo mladi srednjoškolski profesor književnosti sa dvoje sitne dece i nezaposlenom ženom, koji se prestravio posle nesreće pa se nije odmah predao ali mu je kasnije proradila nepodnošljiva griža savesti, a u međuvremenu se "u strahu rešio automobila, a po savetu advokata ne želi da kaže kako i gde" (ili se od šoka "ne seća", ili šta god). Da li bi ovaj blog postojao?

Inače, ne verujem da je Milićev preuzeo nečiju krivicu; ne radi se to sa punim automobilom svedoka, taksistom itd, već je "počinilac" sam u kolima i sve priznaje. Jednom rečju, ne komplikuje se već je sve jednostavno i ide glatko.


Filip Mladenović Filip Mladenović 20:43 30.10.2015

Re: Filipe,

Vaša maštovitost u relativizaciji jednog gnusnog zločina je zapanjujuća.

Kada bih je primenio na ovom slučaju, evo šta zamišljam: Za par godina Milićev je na slobodi. Neko od prijatelja ili rodjaka pokojnog Luke Jovanovića ga neprimetno prati, i u pogodnom trenutku ga udara kolima tako da ovaj do kraja života ostaje nepokretan, vezan za krevet.

Mislim da bi ova moja maštarija, motivisana Vašom maštovitom relativizacijom,
u stvari, bila jedina adekvatna kazna počiniocu ubistva na Brankovom mostu leta 2014. godine, pod uslovom da je zaista ta kreatura bila te noći za volanom "Kantrimena".

P.S. I dalje visi u vazduhu glavno pitanje: AKO JE AKTUELNI MINISTAR POLICIJE OBEĆAO PROŠLE GODINE DA ĆE NA OSNOVU PRONADJENIH TRAGOVA VRLO BRZO USTANOVITI IME I PREZIME VLASNIKA "KANTRIMENA", GDE JE ZAPELO?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 30.10.2015

Re: Filipe,

Automobil nikada nije pronađen - Milićev je očigledno imao pametnog savetnika ili advokata;


Da li je logično da je bilo dovoljno da Milićev tako odluči pa da auto nestane bez traga, ili je bliže logici da se neko potrudio da ga ne nađe?

Ovako kako si ti postavio stvar presuda se može prihvatiti kao razumna, ali to je samo površina.
Neke nepobitne stvari je teško u to uklopiti.
Kako je tako teško doći do bilo kog podatka o vozilu ili njegovom vlasniku kada se radi o relativno malom broju automobila te marke, a uz to postoje snimci, svedoci...

Dalje, ako je Milićev samo sitan kriminalac kako to da je angažovao veoma skupog advokata?

To što ima dosta umešanih (taksista, saputnici..) a ipak se uspeva da se sve drži u tajnosti hrani sumnju da je neko moćan iza svega, jer teško da sitan kriminalac može to da obezbedi.
tyson tyson 22:52 30.10.2015

Re: Filipe,

To što ima dosta umešanih (taksista, saputnici..) a ipak se uspeva da se sve drži u tajnosti hrani sumnju da je neko moćan iza svega, jer teško da sitan kriminalac može to da obezbedi.

OK, ali zašto? Koji bi bio razlog?

Jedino ako je u pitanju poreklo automobila; neko je (ovde?) rekao da ljudi iz MUP imaju monopol na "uvoz" i prodaju kradenih Countrymana u Srbiji, što bi prilično objasnilo sve vezano za uspešan nestanak automobila i Milićevljevo tvrdo ćutanje na tu temu.

Zaštita drugog, stvarnog vozača? Opet, sumnjam; mnogo su ga zakomplikovali uvođenjem nepotrebnih dodatnih učesnika/svedoka. Ne radi se to tako.


tyson tyson 22:54 30.10.2015

Re: Filipe,

Vaša maštovitost u relativizaciji jednog gnusnog zločina je zapanjujuća.

Kada bih je primenio na ovom slučaju, evo šta zamišljam: Za par godina Milićev je na slobodi. Neko od prijatelja ili rodjaka pokojnog Luke Jovanovića ga neprimetno prati, i u pogodnom trenutku ga udara kolima tako da ovaj do kraja života ostaje nepokretan, vezan za krevet.

Mislim da bi ova moja maštarija, motivisana Vašom maštovitom relativizacijom,
u stvari, bila jedina adekvatna kazna počiniocu ubistva na Brankovom mostu leta 2014. godine, pod uslovom da je zaista ta kreatura bila te noći za volanom "Kantrimena".

Filipe, odrasti.

Inače, to što radiš na ovom blogu je krivično delo.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:08 30.10.2015

Re: Filipe,

OK, ali zašto? Koji bi bio razlog?


Pa eto, to su otprilike sumnje koje padaju na pamet, ništa više nego sumnje.
Ili je problem u autu ili u vozaču.

On nije neka posebna zverka a krije se na skup način (nije jeftino kriti se od zakona onako kako se Milićev krio, menjati države i stići čak do Kine) angažuje skupe advokate, uspeva da skloni uslikan auto...a onda, po opštem uverenju preniska kazna.

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:12 31.10.2015

Re: Filipe,

tyson
Vaša maštovitost u relativizaciji jednog gnusnog zločina je zapanjujuća.

Kada bih je primenio na ovom slučaju, evo šta zamišljam: Za par godina Milićev je na slobodi. Neko od prijatelja ili rodjaka pokojnog Luke Jovanovića ga neprimetno prati, i u pogodnom trenutku ga udara kolima tako da ovaj do kraja života ostaje nepokretan, vezan za krevet.

Mislim da bi ova moja maštarija, motivisana Vašom maštovitom relativizacijom,
u stvari, bila jedina adekvatna kazna počiniocu ubistva na Brankovom mostu leta 2014. godine, pod uslovom da je zaista ta kreatura bila te noći za volanom "Kantrimena".

Filipe, odrasti.

Inače, to što radiš na ovom blogu je krivično delo.



To što nam rade svi dosadašnji režimi, sa sve pravosudjem na čelu, pa to je serija krivičnih dela prema gradjanstvu Srbije. Organizovani zločinački poduhvat.
Pogledajte koliko samo mladih, obrazovanih stručnjaka, beži svake godine iz naše zemlje. Na to je pre neki dan upozorio predsednik SANU i - nikom ništa!
tyson tyson 11:41 31.10.2015

Re: Filipe,

To što nam rade svi dosadašnji režimi, sa sve pravosudjem na čelu, pa to je serija krivičnih dela prema gradjanstvu Srbije. Organizovani zločinački poduhvat.

Sumnjam da će ijedan sud to uzeti u obzir kao olakavajuću okolnost; možda neki revolucionarni.

Pogledajte koliko samo mladih, obrazovanih stručnjaka, beži svake godine iz naše zemlje. Na to je pre neki dan upozorio predsednik SANU i - nikom ništa!

Ne beže nego odlaze. Pa šta? Zašto bismo se ograđivali u torove? Veliki je svet; i treba da postoji sloboda kretanja i izbora mesta za život. Pozdravljam.


blogovatelj blogovatelj 23:49 31.10.2015

Re: Filipe,

To što nam rade svi dosadašnji režimi,


I Titin? Koji sad svi dosadašnji? Sećam se da si hvalio Tita, a bome i Antu Aarkovića. Kako sad njihovi režimi ne valjaju?
tyson tyson 00:48 01.11.2015

Re: Filipe,

I Titin? Koji sad svi dosadašnji? Sećam se da si hvalio Tita, a bome i Antu Aarkovića. Kako sad njihovi režimi ne valjaju?

Pa valjda se predomislio...


inco inco 09:15 30.10.2015

Dodati na listu pravosudnog beščašća...

b92.net
Novosti: Tužilaštvo odustaje od istrage?

Više javno tužilaštvo, koje vodi predistragu o padu vojnog helikoptera, verovatno neće pokretati istragu o krivičnoj odgovornosti", saznaju "Večernje novosti".


Više na LINK.

Ono, jesu u pitanju Večernje Novosti pa 'vest' treba uzeti sa povećim grumenom soli, a i naslov se završava upitnikom pa se po Beteridževom zakonu na 'vest' može sa sigurnošću odgovoriti negativno, al' znajući šta se sve dešavalo oko ovog slučaja i kako Prevashodna Primadona ne da svoje keramičare i mafijaške doktore...
jkt2010 jkt2010 00:16 31.10.2015

Re: Dodati na listu pravosudnog beščašća...

inco
b92.net
Novosti: Tužilaštvo odustaje od istrage?

Više javno tužilaštvo, koje vodi predistragu o padu vojnog helikoptera, verovatno neće pokretati istragu o krivičnoj odgovornosti", saznaju "Večernje novosti".


Više na LINK.

Ono, jesu u pitanju Večernje Novosti pa 'vest' treba uzeti sa povećim grumenom soli, a i naslov se završava upitnikom pa se po Beteridževom zakonu na 'vest' može sa sigurnošću odgovoriti negativno, al' znajući šta se sve dešavalo oko ovog slučaja i kako Prevashodna Primadona ne da svoje keramičare i mafijaške doktore...

Šta ćeš, kad "krivci" za pad helikoptera imaju veliku olakšavajuću okolnost: poginuli su.

Mada šta znam, možda najšira javnost ipak može da ih strelja? Mislim, prvo da im sudi pa onda, ipak smo civilizovani jel'da...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana