Reč i slika

SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

Filip Mladenović RSS / 08.02.2016. u 21:37

Ne, neću o Milanu Nediću, uz Dražu Mihailovića, Dimitrija Ljotića i Slobodana Miloševića najveće nacionalne sramote Srbije XX veka.

Hoću o predizbornim sloganima kojima su nas besomučno lagali i zamajavali od 1990. do 2014. Ukupno 10 parlamentarnih izbora, od toga samo su 3 bili redovni, a čak je 7 vanrednih! Ove godine, po svemu sudeći, biće 8. vanrednih izbora, bolje reći glasanja! Opet novi lažljivi slogani, ponovo prazna obećanja - ludima radovanja!

Na prvim parlamentarnim izborima u Srbiji 1990. godine vrhunac cinizma i istorijske ironije su dva slogana Miloševićevog SPS-a: "Srbija se saginjati neće" i "Sa nama nema neizvesnosti".

Na drugim parlamentarnim izborima 1992. godine najopskurniji je slogan SRS-a "Gde su srpske zemlje, tu su srpski radikali" .

Na trećim izborima naredne 1993. godine dva najlažljivija sloganska hita bila su SPS-ovo "Tako treba" i DS-ovsko "Pošteno".

Na četvrtim izborima održanim one burne, šetajuće 1997. godine dno dna sloganska držao je JUL Mire Marković sa "Jul je cool" i "Kevo, ja ću levo".

Na petim parlamentarnim izborima „prelomne" 2000. slogani pokreta „Otpor", uprkos ogromnoj podršci, potonjih godina su se pokazali kao probušeni baloni: "Gotov je" i "Puk'o je k'o zvečka".

Na 6. izborima 2003, vanrednim zbog atentata na Zorana Đinđića, po svojoj demagoškoj lažljivosti izdvojio se DSS slogan "Kao što narod kaže, Koštunica".

Na 7. izborima 2007. godine najsramniji je, pokazalo se, slogan Demokratske stranke "Zato što život ne može da čeka".

Na 8. parlamentarnim izborima naredne, 2008. godine po bestidnosti i ruganju glasačima izdvaja se slogan koalicije SPS, PUPS, Jedinstvena Srbija "Pobedi nepravdu".

Na 9. izborima 2012. godine, inače trećim redovnim od 1990, najgori krug predizbornog pakla dostigao je slogan Ujedinjenih regiona Srbije, preobraćenog G17+, "Stop stranačkom zapošljavanju".

I najzad, na 10. izborima 2014. godine, inače 7. vanrednim od 1990, pokazalo je da je najlažljiviji slogan preobraćenih radikala zvanih Srpska napredna stranka "Svom snagom u reforme". Vrhunac ovog slogana videli smo pre neki dan u čašama viskija Siniše Malog i Miroslava Miškovića na proslavi godišnjice "Delte", a o alfama i omegama da i ne govorim.

Šlag na torti ovih rečeničkih sklopova a la baron Minhauzen je vest da će pored već 107 (sto sedam) registrovanih političkih stranaka u Srbiji, uskoro biti osnovana nova, Srpska zatvorenička stranka. Osnivač je robijaš Sreten Jocić, u narodu poznatiji kao Joca Amsterdam. Njegov advokat je izjavio da će Sreten kampanjom koordinirati iz zatvora i da se uskoro kreće sa prikupljanjem 10 hiljada potpisa koliko je potrebno.

Šta da zaključim na kraju ovog inventara predizbornog smeća od 1990. do danas?
SVAKO IMA PRAVO DA BIRA I DA BUDE BIRAN.
SVAKO IMA PRAVO DA SE KREĆE I DA BUDE KRETEN!

P.S. Snimak poslednjeg, necenzurisanog izdanja "Mućni glavom", emitovanog 23. januara 2016, iskorišćenog kao neposredni povod za ukidanje emisije i otkaz saradnje sa RTS/Radio Beograd 202.



Komentari (256)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

petargli petargli 22:21 08.02.2016

prvi

svako ima pravo da piše, i da bude pišan!
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:26 08.02.2016

Re: prvi

Svako ima pravo da lupi i ostane živ sahranjen!
petargli petargli 22:35 08.02.2016

Re: prvi

Filip Mladenović
Svako ima pravo da lupi i ostane živ sahranjen!

Iskusno ...
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:43 08.02.2016

Re: prvi

Neukusno!
petargli petargli 22:46 08.02.2016

Re: prvi

Filip Mladenović
Neukusno!

pa to ti kazem ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:49 08.02.2016

Re: prvi

Sine, navukao te Mladenović, a ti mislio lako ćeš
petargli petargli 22:52 08.02.2016

Re: prvi

stefan.hauzer
Sine, navukao te Mladenović, a ti mislio lako ćeš

Izradio me ko vola!
freehand freehand 22:52 08.02.2016

Re: prvi

petargli
stefan.hauzer
Sine, navukao te Mladenović, a ti mislio lako ćeš

Izradio me ko vola!

Samo ne reci osam i lađa!
blogovatelj blogovatelj 00:23 09.02.2016

Re: prvi

prvi
svako ima pravo da piše, i da bude pišan!


Majke mi mile, hteo sam isto ovo od slova do slova da napisem. I budem pisan.
emsiemsi emsiemsi 11:34 09.02.2016

Re: prvi

blogovatelj
prvi
svako ima pravo da piše, i da bude pišan!


Majke mi mile, hteo sam isto ovo od slova do slova da napisem. I budem pisan.

Боље писан, него поср.. .
freehand freehand 22:52 08.02.2016

Izbori i parole

Broj održanih vanrednih izbora govori o dve stvari: nestabilnosti države i njenoj demokratičnosti, uprkos svemu.
A parole i slogani... Filipe, kad bi sad protrčao kroz sve slogane i pozive građanima koje si samo ovde plasirao u psolednjih nekoliko godina, da li si siguran da bi sebe gledao istim očima? Da bi bio različit u odnosu na političke grupacije koje prozivaš?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:25 08.02.2016

Re: Izbori i parole

Kakva crna demokratičnost uz loš izborni zakon i neslobodne medije!?

Izmedju redova ovaj blog se pita:
Kada će u Srbiji doći na red političari kojima je blagostanje stanovništva preče od unutarstranačkih i međustranačkih prepucavanja? Kada će se pojaviti kvalifikovana većina građana, koja neće više čekati i kukati, nego će se samoorganizovati? Kada ćemo ovde umesto prljavog veša najzad imati čistu računicu?

Mnogo babica - kilava deca. Mnogo političara - kilava nacija!
freehand freehand 23:26 08.02.2016

Re: Izbori i parole

Kakva crna demokratičnost uz loš izborni zakon i neslobodne medije!?

Znaš li koliko je puta od 1990, menjan izborni zakon i koliko puta su oslobađani mediji?
Daj se koncentriši malo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:17 09.02.2016

Re: Izbori i parole

freehand
Kakva crna demokratičnost uz loš izborni zakon i neslobodne medije!?

Znaš li koliko je puta od 1990, menjan izborni zakon i koliko puta su oslobađani mediji?
Daj se koncentriši malo.


Koliko je pokradenih izbora od 1990. do 2014?
To je jedino relevantno pitanje.

A što se slobode medija tiče, u Rezoluciji o Srbiji, koju je 5. februara 2016. usvojio Evropski parlament u Strazburu, sa zabrinutošću se upozorava na stalan politički pritisak koji urušava slobodu medija u Srbiji, što je za rezultat imalo povećani stepen cenzure i autocenzure novinara.
freehand freehand 00:20 09.02.2016

Re: Izbori i parole

Koliko je pokradenih izbora od 1990. do 2014?
To je jedino relevantno pitanje.

ajde? A ja mislio da si ti nekoliko puta pominjao izborne zakone i izborni sistem. Izvini.
A što se slobode medija tiče, u Rezoluciji o Srbiji, koju je 5. februara 2016. usvojio Evropski parlament u Strazburu,

Oprosti na mom lošem francuskom i domaćim manirima, ali - jebo te Evropski parlament. U Strazburu.
urbana_gerila urbana_gerila 18:06 09.02.2016

Re: Izbori i parole

freehand
Oprosti na mom lošem francuskom i domaćim manirima, ali - jebo te Evropski parlament. U Strazburu.


kakav džukac!
bestidni licemer koji drami finoću u svom, a kenja u tuđem dvorištu.

zaboravih - žuti džukac!
highshalfbooze highshalfbooze 23:08 08.02.2016

The Devil and Jesus

stefan.hauzer stefan.hauzer 00:22 09.02.2016

.

"Kevo, ja ću levo".


I zaboravio sam na ovu minijaturu. Ne mogu da se odlučim, da li mi je ovo omiljeni slogan ili kad se onaj brban Mrkonjić kandidovao sa sloganom: "Naš drug." :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:25 09.02.2016

Re: .

+ najbolji gerilski marketing koji se ikad pojavio:


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 02:24 09.02.2016

Re: .

stefan.hauzer
+ najbolji gerilski marketing koji se ikad pojavio:




bio i negde 2001-2 negde oko Taša u BG veliki bilbord za neku hrvatsku konfekciju. u to vreme je išla i ona kampanja na TV koja je kao trebalo da širi toleranciju i tako to pod sloganom "da komšijina krava bude žive i zdrava".

e sad, na tom bilbordu bila neka napucana jebozovna manekenka.

i neko samo napisao preko bilborda:

"DA KOMŠIJINA KRAVA BUDE ŽIVA I ZDRAVA!"
princi princi 12:08 09.02.2016

Re: .

stefan.hauzer
+ najbolji gerilski marketing koji se ikad pojavio:



Totalno. Ono sto je najdepresivnije u celoj stvari je da SRS ima vise duha nego citava vojvodjanska (pseudo)"gradjanska" elita.

Mozda smo mi stalno potcenjivali te bandiljerose. Ja se i dan danas nasmejem na onog Slobcetovog Madlena Olbrajta iz Haga. Sitan vez na petercu, kao Pizdra kad je lomio Djurovica svojevremeno. Doduse ovaj mu posle polomi noge (i povali zenu u procesu, ali, dobro, to je iz druge price).
emsiemsi emsiemsi 12:28 09.02.2016

Re: .

princi
stefan.hauzer
+ najbolji gerilski marketing koji se ikad pojavio:



Totalno. Ono sto je najdepresivnije u celoj stvari je da SRS ima vise duha nego citava vojvodjanska (pseudo)"gradjanska" elita.

Mozda smo mi stalno potcenjivali te bandiljerose. Ja se i dan danas nasmejem na onog Slobcetovog Madlena Olbrajta iz Haga. Sitan vez na petercu, kao Pizdra kad je lomio Djurovica svojevremeno. Doduse ovaj mu posle polomi noge (i povali zenu u procesu, ali, dobro, to je iz druge price).

Оооо, колико памтиш човече.
Када смо код ломљења ногу --- Ђелмаш постави Николићу плитак ђон и нога пуче тако да се чуло на трибинама као да је пушка опалила - ужас.
princi princi 12:31 09.02.2016

Re: .

Pa to, uvek ste bili krljatori.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:44 09.02.2016

Re: .

princi
stefan.hauzer
+ najbolji gerilski marketing koji se ikad pojavio:



Totalno. Ono sto je najdepresivnije u celoj stvari je da SRS ima vise duha nego citava vojvodjanska (pseudo)"gradjanska" elita.



čista iluzija,

pseudo je utoliko što je većina tih šatrograđanista tek neko drugo koleno raznoraznih hercegovaca i krajišnika. ova zapravo građanska ekipa je okej, i to je druga ili treća generacija potomaka iz okolnih bačkih ili sremskih sela. ovi od tri i naviše generacije novosađanisti su se uglavnom raštrkali po kojekakvim njujorcima , londonima i kalifornijama, al' umesto nji' u porti, za loptom jurcaju neka druga deca. drugim rečima, vi ste nestali, i dve generacije posle vas rastu drugi klinci, genijalci. life goes now. meni je sasvim okej novi sad. nemam nekih neostvarenih snova ili retrosnurenih misli spram gradića. mali je, taman za školarstvo mladunčadi, ima odličnih profesora i stručnjaka, СД Воша sasvim u redu, pa posle 18., kud koji, mili moji... jedno dete ode, drugo ostane, takav je trend i danas. ima i kinte, sasvim pristojno za srpske standarde, ništa kolosalno, ali pristojno, i mirno.

jedino što je štrokavo i što propada mnoštvo starih i lepih fasada istorijskih kuća, pošto se mali vučko šlihta Velikom Aci sa uštedom u državnoj kasi na javno-komunalnoj službi i tako što je napravio smetlište od rođenog grada, ali prati dečko globalne trendove, naprednjaković pravi.

emsiemsi emsiemsi 13:33 09.02.2016

Re: .

Srđan Fuchs
princi
stefan.hauzer
+ najbolji gerilski marketing koji se ikad pojavio:



Totalno. Ono sto je najdepresivnije u celoj stvari je da SRS ima vise duha nego citava vojvodjanska (pseudo)"gradjanska" elita.



čista iluzija,

pseudo je utoliko što je većina tih šatrograđanista tek neko drugo koleno raznoraznih hercegovaca i krajišnika. ova zapravo građanska ekipa je okej, i to je druga ili treća generacija potomaka iz okolnih bačkih ili sremskih sela. ovi od tri i naviše generacije novosađanisti su se uglavnom raštrkali po kojekakvim njujorcima , londonima i kalifornijama, al' umesto nji' u porti, za loptom jurcaju neka druga deca. drugim rečima, vi ste nestali, i dve generacije posle vas rastu drugi klinci, genijalci. life goes now. meni je sasvim okej novi sad. nemam nekih neostvarenih snova ili retrosnurenih misli spram gradića. mali je, taman za školarstvo mladunčadi, ima odličnih profesora i stručnjaka, СД Воша sasvim u redu, pa posle 18., kud koji, mili moji... jedno dete ode, drugo ostane, takav je trend i danas. ima i kinte, sasvim pristojno za srpske standarde, ništa kolosalno, ali pristojno, i mirno.

jedino što je štrokavo i što propada mnoštvo starih i lepih fasada istorijskih kuća, pošto se mali vučko šlihta Velikom Aci sa uštedom u državnoj kasi na javno-komunalnoj službi i tako što je napravio smetlište od rođenog grada, ali prati dečko globalne trendove, naprednjaković pravi.


Ти крајишници и херцеговци су бића нижег ранга --- онако по дифолту ? Или шта си хтео да кажеш, ако ниси то ? Немој на основу гњидозног Чанка да тако екстраполираш.
Чудновато је да ти, грађаниста, првом реченицом покажеш своје лице. По томе се познајете.
Будимо људи, иако смо Срби ! Штавише.
Успут --- а ја се, скоро, кунем у тебе.
freehand freehand 13:36 09.02.2016

Re: .

emsiemsi
princi
stefan.hauzer
+ najbolji gerilski marketing koji se ikad pojavio:



Totalno. Ono sto je najdepresivnije u celoj stvari je da SRS ima vise duha nego citava vojvodjanska (pseudo)"gradjanska" elita.

Mozda smo mi stalno potcenjivali te bandiljerose. Ja se i dan danas nasmejem na onog Slobcetovog Madlena Olbrajta iz Haga. Sitan vez na petercu, kao Pizdra kad je lomio Djurovica svojevremeno. Doduse ovaj mu posle polomi noge (i povali zenu u procesu, ali, dobro, to je iz druge price).

Оооо, колико памтиш човече.
Када смо код ломљења ногу --- Ђелмаш постави Николићу плитак ђон и нога пуче тако да се чуло на трибинама као да је пушка опалила - ужас.

To ni Šestar nikad nije Đelmašu zamerio, jer je svima bilo jasno da nije bilo namere. Nikolić je taj koji je prišao Đelmašu sa leđa, ovaj ga uopšte nije video.
Pritom je Đelmaš uvek bio uzor kao korektan igrač u svakom smislu.
predatortz predatortz 13:49 09.02.2016

Re: .

+ najbolji gerilski marketing koji se ikad pojavio:


Meni je bolja fora, žao mi je što ne mogu da nađem fotku na netu, sa bilbordima SRS, na kojim je bila Šekijeva slika i veliki natpis: Srbija hoće Šešelja!

Neko je preko celog bilborda napisao, doslovno:

Oklen vam pare mater vam jebem?


Kidao sam se od smeha!
freehand freehand 14:22 09.02.2016

Re: .

stefan.hauzer
+ najbolji gerilski marketing koji se ikad pojavio:



Ovo je toliko dobro da je ili slučajka ili nije radikal.
reanimator reanimator 14:28 09.02.2016

Re: .

Ovo je toliko dobro da je ili slučajka ili nije radikal.

Nabodu i oni ponekad. Ko što je neki mučeni spsovac tokom bombardovanja branio most sa transparentom : БИЉ КЉИНТОН.
freehand freehand 14:35 09.02.2016

Re: .

Nabodu i oni ponekad.

Iskreno bih voleo da mogu da poverujem u to. Ali mi ne ide.
princi princi 14:58 09.02.2016

Re: .

drugim rečima, vi ste nestali, i dve generacije posle vas rastu drugi klinci, genijalci.

Друже, немам ја ништа с Војводином (добро, скоро ништа, :), опет из друге приче). 100% Срб, Геџа, што би се на војвоџанском рекло. То си ти мене побркао с неким. Сем тога, нисмо уопште нестали, него само владамо на други начин (а и ови наши клинци ће тек). Јебемо кеве, ширимо српске гене по свету.
emsiemsi emsiemsi 15:04 09.02.2016

Re: .

princi
drugim rečima, vi ste nestali, i dve generacije posle vas rastu drugi klinci, genijalci.

Друже, немам ја ништа с Војводином (добро, скоро ништа, :), опет из друге приче). 100% Срб, Геџа, што би се на војвоџанском рекло. То си ти мене побркао с неким. Сем тога, нисмо уопште нестали, него само владамо на други начин (а и ови наши клинци ће тек). Јебемо кеве, ширимо српске гене по свету.

Ако, ако, само крешите.
И ја би - када би ми се указала шанса.
emsiemsi emsiemsi 15:07 09.02.2016

Re: .

freehand
emsiemsi
princi
stefan.hauzer
+ najbolji gerilski marketing koji se ikad pojavio:



Totalno. Ono sto je najdepresivnije u celoj stvari je da SRS ima vise duha nego citava vojvodjanska (pseudo)"gradjanska" elita.

Mozda smo mi stalno potcenjivali te bandiljerose. Ja se i dan danas nasmejem na onog Slobcetovog Madlena Olbrajta iz Haga. Sitan vez na petercu, kao Pizdra kad je lomio Djurovica svojevremeno. Doduse ovaj mu posle polomi noge (i povali zenu u procesu, ali, dobro, to je iz druge price).

Оооо, колико памтиш човече.
Када смо код ломљења ногу --- Ђелмаш постави Николићу плитак ђон и нога пуче тако да се чуло на трибинама као да је пушка опалила - ужас.

To ni Šestar nikad nije Đelmašu zamerio, jer je svima bilo jasno da nije bilo namere. Nikolić je taj koji je prišao Đelmašu sa leđa, ovaj ga uopšte nije video.
Pritom je Đelmaš uvek bio uzor kao korektan igrač u svakom smislu.

Хехехехе --- види се да си слабо играо фудбал.
Плитки ђон је нешто најопасније у фудбалу (а не изгледа џукачки, него елегантно, префињено).
Успут --- ја нисам навијач поменутог Николића којему је сломљена нога, па да држим његову страну - напротив. А од поменутог догађаја тј. тога лома ноге, сам био удаљен цца. 40 метара.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:45 09.02.2016

Re: .

emsiemsi

Ти крајишници и херцеговци су бића нижег ранга --- онако по дифолту ? Или шта си хтео да кажеш, ако ниси то ? Немој на основу гњидозног Чанка да тако екстраполираш.
Чудновато је да ти, грађаниста, првом реченицом покажеш своје лице. По томе се познајете.
Будимо људи, иако смо Срби ! Штавише.
Успут --- а ја се, скоро, кунем у тебе.


прво, разуме се да нисам то рекао... рекао сам да су ови што се највише куну у грађанизам, углавном прва генерација колонизатора, док смо ми, неки тренутно грађанисти, сељачка деца 3. или 4. генерације, а док су прастановници града углавном се раштркали по белом свету (изузев моје жене... она је ту, једна од првих градских породица откад је заснован овај град, што у XVIII столећу беше, и откад нам је Аустроугарска допустила да узгајамо њима кромпире и ротквице, по чему очито, назив једне од четврти у ужем центру данашњег града - Роткваријум). проблем је и опасна је та идеолошка црта код тебе, колективистичка, од апсолутног куњења до апсолутног хејта, никакво лице ја показао нисам, већ ми га је нацртала идеолошка омеђеност твог духа. значи, дозволи да сам тек напола човек од крви и меса, а тек напола Брус Ли.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:00 09.02.2016

Re: .

princi

Друже, немам ја ништа с Војводином (добро, скоро ништа, :), опет из друге приче). 100% Срб, Геџа, што би се на војвоџанском рекло. То си ти мене побркао с неким.


Са Вишњазом, и она живи на нашој територији, у војвођанском делу Београда, а сматра себе Шумадињком... :) зезам се, ја капирам себе као - Подунавца, када погледаш, све стране су стопроцентно са - реке, Печуј, Брод на Сави, Панчево, Гроцка... тек тамо у Лепенском Виру, међ оним вигвамима, осећао сам у потпуности да сам се вратио у постојбину.

urbana_gerila urbana_gerila 17:55 09.02.2016

Re: .

emsiemsi
И ја би - када би ми се указала шанса.


e, jbg, čarli - taman si započeo svoj rat za očuvanje srpskog jezika i pravopisa, a ovakav kiks.
sada će i najdobronamernijima postati jasno da si samo lažnjak.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:00 09.02.2016

Re: .

meni je sasvim okej novi sad. nemam nekih neostvarenih snova ili retrosnurenih misli spram gradića


voša uopšte je ok, ali ja sam poznati autonomaš.
Ono sto je najdepresivnije u celoj stvari je da SRS ima vise duha nego citava vojvodjanska (pseudo)"gradjanska" elita.

tebe voša baš bocka u oko? ne znam zašto, ali znam da traje.
u kakvom čmaru od zemlje živimo, voša je super. šta sam sve videla po jugu srbije, kao druga država.

edit: evo malo vošine elite. nešto mi govori da je to ta krajiško-hercegovačka linija.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:25 09.02.2016

Re: .


Srđan Fuchs
hercegovaca i krajišnika.


Tebra, tebe nešto baš bole ti ercegovci i krajšnici?
jkt2010 jkt2010 05:59 10.02.2016

Re: .

freehand
Nabodu i oni ponekad.

Iskreno bih voleo da mogu da poverujem u to. Ali mi ne ide.


Ne ide ti

Nebitna je ona (min.Mihajlovic), ovde sam je postavio samo kao ilustraciju pameti u SNS. Ako je ona potpredsednik (mislim, da ne guglam) a piše ovakve sastave na nivou prosečnog srednjkoškolca...

Jebigasine, ona se obraća prosečnom Srbinu, zato imaju 50%;
Ovi tvoji žuti se obraćaju akademicima, a ni od njih glas neće dobiti.
Pa ti vidi dal' si pametan ti ili ova Mihajlovićka.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:09 10.02.2016

Re: .

vrabac_u_steni

Srđan Fuchs
hercegovaca i krajišnika.


Tebra, tebe nešto baš bole ti ercegovci i krajšnici?



jbte, koji vam je, svi smo mi došli iz kamenjara nekog ovde - moji pre dvesta godina iz ercegovine, vi pod kraljem, ja maločas iz judeje... dakle, flinstonovići, svi smo braća a drug rambo nam je ćaća.



mene ne bole, mindeđ, ja ako treba nekoma da dokazujem vernost i ljubav neka odmah ide u peršun, smesta!, nego ste vi iz nekog razloga preosetljivi - u stvari, pomenuo je Preda dole, ljudi generalno osećaju otuđenje prema srbiji jer ih je izdala u poslednjem ratu, a potom ih nije prihvatila - to mi je jednako loša emocija kao kada nas helsinški odbor osudi sve kolektivno na doživotnu krivicu zbog miloševićevih režimskih sranja pa onda odu da kukumavče u hag da im daju budžet da nas drndaju i dalje u zdrav mozak jer smo nedovoljno denacifikovani. ovo je druga strana medalje, osećanje nepripadnosti srbiji i našim gradskim sredinama. ljudi iz tih krajeva su preduzimljiviji s kintom, ali evo, sporečkah se neki dan s nekom kafanskom ekipom ercegovačkom (zna ih kolega bloger naš, ecce florian)... kažu, kada si ti došao iz ercegovine, reko', "braćo, koj vam je kur, prvo ja nisam došao iz ercegovine već iz begea, moji su došli u grocku pre dvesta godina, znači nema tu govora o nekakvoj ercegovini već o srbiji, brale, za dvesta godina da su me samo kao kamen poneli iz Trebinja, već bih nekakvu srpskost u petrifikaciji prihvatio". ako smo u srbiji, lojalni smo srbiji, ako ćemo biti lojalni hercegovini idemo u trebinje, i lojalni smo republici srpskoj. sedeti u novom sadu i biti lojalan trebinju je malo, onako, bez predmeta obožavanja. nema ljutiš, pričamo. činjenica da reagujete preosetljivo na to pitanje je da vam smeta tu nešto, pa možemo da isteramo to na čistac. kod nas, u našem kamenjaru u judeji , čapri se o svim problemima, ne laća se odmah za kuburu, da se jebe mrtva majka (mrtvom) sagovorniku .
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:46 10.02.2016

Re: .

inače, dok se ne javi neko od moje uvređene krajiške i hercegovačke BG i NS braće, imao sam jednu situaciju sa nekim likovima, Trebinjcima poreklom, jedan buraz lekar u Somboru, drugi u Herceg Novom, kod Doksa, elem, burazeri puni antisemitizma, Hercegovci, do jaja puni sebe, egotripa, te centar univerzuma, sveznajući, i antisemiti... pokačio se ja s njima, tuku Ercegovci al' tuku i Judejci, tek, uzeše me u jednom trenutku Bosanci naši, iz centralne Bosne, po strani pod ruku i vele, ostavi se, bolan Srki, to su ti H'ercegovci, papani... to mi je toliko simpatično bilo i nekako karakteristično srpski, to nije peglanje mi nafurani građanisti protiv šabanista, već peglanje ljudi iz slične sredine, iz iste zemlje, doslovno možda par desetina kilometara razlike... nasmejao se, od srca, tome, i krenuo mirnije s ovim nacošima, ej jebote, do viđenja mozgu, Hercegovci koje je nacizam posekao dole, upotrebljavaju antisemitsku stereotipiju od nekakvog Deretića ili mite Ljotića, a pritom su komunjare ortodoksne bili do pre dvadeset godina, a sada nosaju krstekanje natprirodne veličine, po sto brojanica i svetih sava oko vrata, i slično...

hoda, tako, jedan od tih burazera tik uz mene, ja tražim nešto u jevanđeljima što mi treba za sledeću stanicu da pročitam, a on pita, Srđane, zašto stalno govorite da je Hristos Izraelac, kada nauka zna da je on Srbin? ja reko', ozbiljno, je l' Srbijanac, Vojvođanin, Krajišnik, Bosanac ili Hercegovac, i, gde ste to pročitali? on mi uzima knjigu iz ruke i okreće na Откривење Јованово, ovde, veli. samo sam zaćutao i sa setnošću pomislio s kojom količinom mentalnih gluposti je Srbija izbombardovana.
princi princi 11:07 10.02.2016

Re: .

tebe voša baš bocka u oko? ne znam zašto, ali znam da traje.
u kakvom čmaru od zemlje živimo, voša je super. šta sam sve videla po jugu srbije, kao druga država.

Да, боцкање је доста добра и адекватна реч а није ни око ни чмар. Да траје, траје.

Иначе, мени је увек интересантно то идентификовање људи са неким парчетом земље. Кад то постане део тебе, кад осетиш, на пример, да имаш право да кажеш неком: "Иш, hands off, то је моје."
emsiemsi emsiemsi 14:47 10.02.2016

Re: .

princi
tebe voša baš bocka u oko? ne znam zašto, ali znam da traje.
u kakvom čmaru od zemlje živimo, voša je super. šta sam sve videla po jugu srbije, kao druga država.

Да, боцкање је доста добра и адекватна реч а није ни око ни чмар. Да траје, траје.

Иначе, мени је увек интересантно то идентификовање људи са неким парчетом земље. Кад то постане део тебе, кад осетиш, на пример, да имаш право да кажеш неком: "Иш, hands off, то је моје."

Појма немаш --- некима припада Воооша (како јој тепају аутономаши и слична калакурција), а теби припада југ Србије (за који не смеју нити да ти кажу какав је то ужас).
Нема зајебанције.
emsiemsi emsiemsi 15:20 10.02.2016

Re: .

urbana_gerila
emsiemsi
И ја би - када би ми се указала шанса.


e, jbg, čarli - taman si započeo svoj rat za očuvanje srpskog jezika i pravopisa, a ovakav kiks.
sada će i najdobronamernijima postati jasno da si samo lažnjak.



Јеботе патак !
Ти си сигурно у основној школи био хигијеничар --- такве пицајзле као ти су прегледале нокте другарима.
И шта кажеш - због једнога х пропаде моја мисонарска улога.
Еееее, до курца.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:25 10.02.2016

Re: .

Srđan Fuchs
vrabac_u_steni

Srđan Fuchs
hercegovaca i krajišnika.


Tebra, tebe nešto baš bole ti ercegovci i krajšnici?



jbte, koji vam je, svi smo mi došli iz kamenjara nekog ovde - moji pre dvesta godina iz ercegovine, vi pod kraljem, ja maločas iz judeje... dakle, flinstonovići, svi smo braća a drug rambo nam je ćaća.



mene ne bole, mindeđ, ja ako treba nekoma da dokazujem vernost i ljubav neka odmah ide u peršun, smesta!, nego ste vi iz nekog razloga preosetljivi - u stvari, pomenuo je Preda dole, ljudi generalno osećaju otuđenje prema srbiji jer ih je izdala u poslednjem ratu, a potom ih nije prihvatila - to mi je jednako loša emocija kao kada nas helsinški odbor osudi sve kolektivno na doživotnu krivicu zbog miloševićevih režimskih sranja pa onda odu da kukumavče u hag da im daju budžet da nas drndaju i dalje u zdrav mozak jer smo nedovoljno denacifikovani. ovo je druga strana medalje, osećanje nepripadnosti srbiji i našim gradskim sredinama. ljudi iz tih krajeva su preduzimljiviji s kintom, ali evo, sporečkah se neki dan s nekom kafanskom ekipom ercegovačkom (zna ih kolega bloger naš, ecce florian)... kažu, kada si ti došao iz ercegovine, reko', "braćo, koj vam je kur, prvo ja nisam došao iz ercegovine već iz begea, moji su došli u grocku pre dvesta godina, znači nema tu govora o nekakvoj ercegovini već o srbiji, brale, za dvesta godina da su me samo kao kamen poneli iz Trebinja, već bih nekakvu srpskost u petrifikaciji prihvatio". ako smo u srbiji, lojalni smo srbiji, ako ćemo biti lojalni hercegovini idemo u trebinje, i lojalni smo republici srpskoj. sedeti u novom sadu i biti lojalan trebinju je malo, onako, bez predmeta obožavanja. nema ljutiš, pričamo. činjenica da reagujete preosetljivo na to pitanje je da vam smeta tu nešto, pa možemo da isteramo to na čistac. kod nas, u našem kamenjaru u judeji , čapri se o svim problemima, ne laća se odmah za kuburu, da se jebe mrtva majka (mrtvom) sagovorniku .


Sine, kao prvo moji nisu došli iz Ercegovine već iz Crne Gore. Drugo došli su negde pred Prvi srpski ustanak, dakle dosta pre nego što smo (ponovo) imali kralja. Dalje, u Beogradu smo zadnje 3-4 generacije, zavisi kako koja grana, dakle neki i pre Prvog svetskog rata.

Tako da nema ja šta tu da budem osetljiv, uglavnom se sa svojom beogradskom rodbinom (pojedinim delovima) pičkaram zato što gaje te urbofašističke stavove poput tebe. I to radim zadnjih 25 godina, dakle mnogo pre nego što sam oženio sa Kraj'nom (doduše bosanskom), a od tada još više.

No, kad smo već kod toga, vidiš ovaj tip:

Jovan Bjelić

mu dođe pradeda (tačnije pradeda-stric) mojoj gospoji. Vidiš, reklo bi se da je taj tip učinio malo više za srpsku kulturu od svih onih vojvođanesrkih fašista koji ispijaju vops ispred zadruge i kukaju "di su naši novci i uzeše nam ovi Bosanci sve poslove", ili malograđanske fašističke stoke, dal novosadske sa Podbare ili beogradske sa Vračara koja kuka kako su im te izbeglice naružile grad i sve preuzele ne uviđajuči koliko su oni sami jadni, bedni, jalovi i isprazni.

angie01 angie01 22:35 10.02.2016

Re: .

ili malograđanske fašističke stoke, dal novosadske sa Podbare ili beogradske sa Vračara koja kuka kako su im te izbeglice naružile grad i sve preuzele ne uviđajuči koliko su oni sami jadni, bedni, jalovi i isprazni.


pa sad, pricao sta god hoces i politicki podobno- al cinjenica je da se Beograd poseljacio do neprepoznavanja.

malo je nenormalno da neko dodje i ne potrudi se da usvoji pravila sredine koja ga je primila- kako je svuda normalno, nego da mu sredina dopusti da razgrne sve i nastavi kako je naviko,...gde priznajem- ovo jos jednom podvuceno- sredina je kriva sto se izmakla.

ti nigde na svetu ne mozes da dodjes i teras svoje- moras da se prilagodis da bi bio prihvacen,- ful pojnt!
predatortz predatortz 22:38 10.02.2016

Re: .

pa sad, pricao sta god hoces i politicki podobno- al cinjenica je da se Beograd poseljacio do neprepoznavanja.


Da, bre! A seti se onih lepih vremena kada je Beograd za Evroviziju predlagao Brenu sa 'Sitnije, Cile, sitnije' a ona seljadija u Ljubljani, Zagrebu, Sarajevu, Tuzli, Mostaru se čudom čudila toj kulturi i prosvećenosti.

Edit:

Evo, ja koji sam došao, priznaću da nikad nisam prihvatio neke stvari. Ne guram se na kasi, kad sam nečim isfrustriran ne komentarišem glasno da svi čuju, ne potcenjujem selo ni seljake, umesto skilsa imam veštine, ne posećujem evente nego žurke...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:51 10.02.2016

Re: .

predatortz
pa sad, pricao sta god hoces i politicki podobno- al cinjenica je da se Beograd poseljacio do neprepoznavanja.


Da, bre! A seti se onih lepih vremena kada je Beograd za Evroviziju predlagao Brenu sa 'Sitnije, Cile, sitnije' a ona seljadija u Ljubljani, Zagrebu, Sarajevu, Tuzli, Mostaru se čudom čudila toj kulturi i prosvećenosti.

Edit:

Evo, ja koji sam došao, priznaću da nikad nisam prihvatio neke stvari. Ne guram se na kasi, kad sam nečim isfrustriran ne komentarišem glasno da svi čuju, ne potcenjujem selo ni seljake, umesto skilsa imam veštine, ne posećujem evente nego žurke...


mislim da je event ključna reč!

angie01 angie01 23:06 10.02.2016

Re: .

mislim da je event ključna reč!


nikada nisam upotrebila tu rec- ako je to neki odgovor,...koliko brojim, to ove novokomponovane gradovke najvole.

a ako mislis da je o tome rec- pa nije.

a seljake niko u negativnom kontekstu pomenio nije, kada vec kopiras predhodni kometar.


freehand freehand 23:12 10.02.2016

Re: .

a seljake niko u negativnom kontekstu pomenio nije, kada vec kopiras predhodni kometar.

Ma nema on skilse da to skapira.
vcucko vcucko 00:00 11.02.2016

Re: .

predatortz


Evo, ja koji sam došao, priznaću da nikad nisam prihvatio neke stvari. Ne guram se na kasi, kad sam nečim isfrustriran ne komentarišem glasno da svi čuju, ne potcenjujem selo ni seljake, umesto skilsa imam veštine, ne posećujem evente nego žurke...


Moram da dodam: ni kod kuće na NBG ni bilo gde, nikad nisam ušao u lift, a da nisam pogledao prema ulazu ide li još neko, sačekao, pridržao vrata. Nikad ušao sa cigaretom u lift. Nikad i neću. Ne interesuje me što prosečan starosedelac uleti purnjajući, zalupi vratima a da se i ne osvrne, pri čemu je dobro ako ne hrakne na pod. To je njegov problem, ja se trudim da ne bude i moj
freehand freehand 00:08 11.02.2016

Re: .

vcucko
predatortz


Evo, ja koji sam došao, priznaću da nikad nisam prihvatio neke stvari. Ne guram se na kasi, kad sam nečim isfrustriran ne komentarišem glasno da svi čuju, ne potcenjujem selo ni seljake, umesto skilsa imam veštine, ne posećujem evente nego žurke...


Moram da dodam: ni kod kuće na NBG ni bilo gde, nikad nisam ušao u lift, a da nisam pogledao prema ulazu ide li još neko, sačekao, pridržao vrata. Nikad ušao sa cigaretom u lift. Nikad i neću. Ne interesuje me što prosečan starosedelac uleti purnjajući, zalupi vratima a da se i ne osvrne, pri čemu je dobro ako ne hrakne na pod. To je njegov problem, ja se trudim da ne bude i moj

Eh taj starosedelački sentiment u odnosu na dođoše... Lakmus za malograđanštinu u pet sekundi, Voša i Begiš jebote.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 02:09 11.02.2016

Re: .

angie01

malo je nenormalno da neko dodje i ne potrudi se da usvoji pravila sredine koja ga je primila- kako je svuda normalno, nego da mu sredina dopusti da razgrne sve i nastavi kako je naviko,...gde priznajem- ovo jos jednom podvuceno- sredina je kriva sto se izmakla.


Pazi Anđo, ja se sa ovim principijelno slažem, ali bih dodatno podvukao to što si i sama podvukla, a to nas dovodi do sledečih pitanja.
Zašto se ta sredina povukla?
Zašto nije imala snage da nametne svoj obrazac ponašanja?
I možda ključno, da li je taj nedostatak snage u stvari samo realna slika, i da nije možda ta "sredina" o sebi malo više tripovala nego što je zasita bila to što je umišljala da jeste?

I da, u svemu ovome se provlači jedna vrlo problematična teza. A to je da su svi ti "dođoši" neka besprizorna, nevaspitana rulja koju treba civilizovati.
Veruj mi, u tom istom Reveniku iz kojeg potiče i gore pomenuti Bjelić, dakle "bosanskoj vukojebini", sam upoznao neku mnogo lepo vaspitanu i pametnu decu, u samom ophođenju mnogo kulturniju od 50% klinaca (sa sve beogradskim pedigreom) sa kojima se druži moja šestogodišnja ćerka. Da ne poveruješ, prava mala gospoda u poređenju sa ovim beogradskim đilkošima.
jkt2010 jkt2010 02:54 11.02.2016

Re: .

angie01
pa sad, pricao sta god hoces i politicki podobno- al cinjenica je da se Beograd poseljacio do neprepoznavanja.

Tako je. A poseljačivanje je počelo kad ste prestale da se doseljavate vi Bečlijke i Parižanke sa zapada, a krenula ova kalakurcija i bašibozuk sa juga & severa.

Ma u stvari još pre, kad je turska gospoda napustila grad (18. aprila 1867.) a nagrnuli Srbi i ostala raja iz okolnih selendri.
urbana_gerila urbana_gerila 03:17 11.02.2016

Re: .

emsiemsi
Јеботе патак !
Ти си сигурно у основној школи био хигијеничар --- такве пицајзле као ти су прегледале нокте другарима.
И шта кажеш - због једнога х пропаде моја мисонарска улога.
Еееее, до курца.



čarli, čak i da neadekvatnu upotrebu sintagme "misionarska uloga" tumačim samo kao pokušaj uspostavljanja analogije, ostaju, u najmanju ruku, dve frojdovske omaške kojima si, po ko zna koji put, ofirao sam sebe:

1) misionari odlaze u tuđe zemlje i tamo među pripadnicima druge vere pokušavaju da šire svoju, pa - dobrodošao u srbiju, među, uglavnom, pravoslavce, misionaru!
2) podsvesno počinješ da shvataš kako ulozi nisi dorastao, pa - nesvesno priznaješ da samo glumataš srbina.


no, nisam hteo o tome, da se vratim onome što bolje kapiraš:
pamtim i ja da je nekada u nižim razredima osnovne postojao taj običaj pregledanja noktiju.
ako se dobro sećam, mislim da je upražnjavan pred časove fizičkog, valjda da onako živahni, kako to samo deca mogu da budu, ne bismo izgrebali jedni druge.
sasvim je moguće da se zalomilo da i ja nekada budem higijeničar, ali, čarli, nikada nisam, poput tebe, bio, i ostao - kozlić.
emsiemsi emsiemsi 08:02 11.02.2016

Re: .

urbana_gerila
emsiemsi
Јеботе патак !
Ти си сигурно у основној школи био хигијеничар --- такве пицајзле као ти су прегледале нокте другарима.
И шта кажеш - због једнога х пропаде моја мисонарска улога.
Еееее, до курца.



čarli, čak i da neadekvatnu upotrebu sintagme "misionarska uloga" tumačim samo kao pokušaj uspostavljanja analogije, ostaju, u najmanju ruku, dve frojdovske omaške kojima si, po ko zna koji put, ofirao sam sebe:

1) misionari odlaze u tuđe zemlje i tamo među pripadnicima druge vere pokušavaju da šire svoju, pa - dobrodošao u srbiju, među, uglavnom, pravoslavce, misionaru!
2) podsvesno počinješ da shvataš kako ulozi nisi dorastao, pa - nesvesno priznaješ da samo glumataš srbina.


no, nisam hteo o tome, da se vratim onome što bolje kapiraš:
pamtim i ja da je nekada u nižim razredima osnovne postojao taj običaj pregledanja noktiju.
ako se dobro sećam, mislim da je upražnjavan pred časove fizičkog, valjda da onako živahni, kako to samo deca mogu da budu, ne bismo izgrebali jedni druge.
sasvim je moguće da se zalomilo da i ja nekada budem higijeničar, ali, čarli, nikada nisam, poput tebe, bio, i ostao - kozlić.

Глупости !
angie01 angie01 12:40 11.02.2016

Re: .

Zašto se ta sredina povukla?


zato sto im je cela stvar bila nametnuta- vise puta,...procitaj Lagum, Svetlane Velmar Jankovic, ona je to ssavrseno opisala.

isti princip funkcionise i u novoj istoriji,..nisu to pojedinacni dolasci, koji se ovde zavrsavaju zagrljajem direktora partijca ili bilo kog sedaca u nekoj fotelji po istom kriterijumu i zeme.


A to je da su svi ti "dođoši" neka besprizorna, nevaspitana rulja koju treba civilizovati.


gde je to receno?
narocito sto to ne mislim,...u mom sadasnjem komsiluku je mnogo ljudi koji su dosli u poslednjem talasu i medju njima ima veliki broj izuzetno finih ljudi, koji su se bogami pomucili da ponovo stave svoj zivot na noge,....a ima i onih drugih.


Da ne poveruješ, prava mala gospoda u poređenju sa ovim beogradskim đilkošima.


nikada nisam rekla- a to se redovno ucitava- da je Beograd neko merilo i jedini krem- manje vise i nije, jer je sve unisteno negativnom selekcijom i nebrigom,...u malim sredinama gde se svi mahom poznaju, jos uvek postoji neki zort od raznih losih stvari, jer se lako procuje, jos se pazi na neke bitne stvari.

svarog svarog 14:01 11.02.2016

Re: .

al cinjenica je da se Beograd poseljacio do neprepoznavanja.


Slažem se, po mom utisku zato što su beograđani (tu ne mislim na novopečene) teške seljačine (čast izuzecima), po ponašanju mnogo veće od čestitih stanovnika sela
angie01 angie01 16:00 11.02.2016

Re: .

Slažem se, po mom utisku zato što su beograđani (tu ne mislim na novopečene) teške seljačine (čast izuzecima), po ponašanju mnogo veće od čestitih stanovnika sela


uvek mi simpaticno kada ljudi ovako reaguju na nesto sto su cinjenice- ono pogadja ih zbog nekog razloga:)))

cestite stanovnike sela niko nikada nije pomenuo u bilo kakvom losem kontekstu i to prozivanje na njih samo govori koliko je los pristup problematici,....narocito sa izdvojenim novopridoslim,...ma hajde:))),...mnogi su divni ljudi u Beograd dosli, zavoleli ga i potrudili se da doprinesu nekom boljitku svojim ponasanjem i radom,...isto kao sto su mnogi ucinili isto to, ali potpuno suprotno- nipodastavajuci sredinu koja ih je primila.

da je Beograd ruiniran je opste poznata stvar, ima jedan odlican Basarin tekst o tome- lako se pronalazi na netu,...tako da ja necu da nastavim ovo isforsirano preganjanje, a svako kako mora.
svarog svarog 16:08 11.02.2016

Re: .

ma kakvi pogađa, pa ja se sa tobom slažem, samo bih ovo
mnogi su divni ljudi u Beograd dosli, zavoleli ga i potrudili se da doprinesu nekom boljitku svojim ponasanjem i radom,...isto kao sto su mnogi ucinili isto to, ali potpuno suprotno- nipodastavajuci sredinu koja ih je primila.

promenio u
mnogi su divni ljudi rođeni u beogradu potrudili se da doprinesu boljitku svojim ponašanjem i radom isto kao što su mnogi učinili isto to ali potpuno suprotno-nipodaštavajući sredinu u kojoj su se rodili
gedza.73 gedza.73 17:24 11.02.2016

Re: .

teške seljačine (čast izuzecima), po ponašanju mnogo veće od čestitih stanovnika sela

Džiberi su ravnomerno raspoređeni i međ' pilotima i međ' šoferima, međ' nastavnicima i seljacima.
Svukuda ih ima.

Kad se vozate po Srbiji i ako vam u susret ide kolona iza kamiona a jedan pobuljkuje preko bele linije da pretiče, pa mu pola auta viri u suprotnoj traci i ne morate da gledate tablice. Skoro sigurno su Bg.

Meni uopšte nije jasno gde ti ljudi polažu za kola. Po Beogradu svi Kolin Mekrej. I to ona poslednja verzija.
A prođu Bubanj potok pola njih ko da nikad nije videlo saobraćajne znake.
'fala dragom bogu i pentagonu te napraviše gps.
predatortz predatortz 18:25 11.02.2016

Re: .

isto kao sto su mnogi ucinili isto to, ali potpuno suprotno- nipodastavajuci sredinu koja ih je primila.


Kako to sredina prima nekoga? Ja nisam nikog pitao da me primi. Došao, pazario nekretninu, zaposlio se. Smetale mi malo neke stvari, ali sam se vremenom navikao. Doduše, još nisam na to da grad mora baš ovoliko prljav da bude, neviraju me one kese po drveću što se vijore, nervira me to što gradska služba zadužena za vodovod ne sređuje šaht već drugi mesec, pa nam se parket u firmi počeo dizati jer je jedan deo kancelarija blago ispod nivoa puta. A kao elitni kraj, Senjak, stranci, rezidencije... Nerviraju me pijace, nervira me ceo kraj oko Železničke, zbog bezakonja, javašluka, nehigijene i iskreno navijam za to (a to je jedina stvar gde ga podržavam ( da ga Vučko sruši i napravi nešto civilizovano. Pa, neka i Arapa! Bolji su od kurava, alkosa i gospođa sa kerinjem koje zaserava i fasade!
blogovatelj blogovatelj 18:37 11.02.2016

Re: .

Džiberi su ravnomerno raspoređeni i međ' pilotima i međ' šoferima, međ' nastavnicima i seljacima.
Svukuda ih ima.


I među blogerima.
A kao što se vidi, ima i među blogerkama džiberki.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:56 11.02.2016

Re: .

Nerviraju me pijace, nervira me ceo kraj oko Železničke, zbog bezakonja, javašluka, nehigijene i iskreno navijam za to (a to je jedina stvar gde ga podržavam ( da ga Vučko sruši i napravi nešto civilizovano. Pa, neka i Arapa! Bolji su od kurava, alkosa i gospođa sa kerinjem koje zaserava i fasade!


E alal ti podrška...

Nego, u jednom je Anđa u pravu, Beograd je zaista propao zadnjih par decenija, ne znam koliko si dolazio u njega kao klinac, ali više reda je bilo i bilo je čistije (mada je i tada bilo daleko od sjajnog). Koji su sve razlozi za to mogli bi naširoko i jako dugo, sigurno za to nisu krivi samo "dođoši", čak smatram da za to snose u nekoj raspodeli nevelik procenat.
Nego, i ti ga sad baš zabrazdi, jeste mi ovde smo živeli po drveću dok ste vi u Tuzli "zlatnim viljuškama boc", sudeći po tvojih zadnjih par komentara.
Jebiga matori, oladi malo, ideš u drugi ekstrem, ne baš mnogo različit od onog koji te s pravom nervira.
predatortz predatortz 22:18 11.02.2016

Re: .


Nego, u jednom je Anđa u pravu, Beograd je zaista propao zadnjih par decenija, ne znam koliko si dolazio u njega kao klinac, ali više reda je bilo i bilo je čistije.


Reći ću ti iskreno, jer znam da me nećeš pogrešno shvatiti. Kao klinac sam, naravno, dolazio sa roditeljima. Ona standardna ruta- Knez Mihailova, Kalemegdan, Zoo... Kao momak sam ređe navraćao, jer sam studirao u Sarajevu. Bio sam spreman da se potučem sa svakim ko je tvrdio da je Beograd prljav i ciganski grad, što je bila omiljena teza Hrvata, manje Muslimana. No, kada sam navraćao i sam sam primećivao da je grad dosta prljav, a da Cigani rade neke stvari koje su u Bosni i Hrvatskoj tada ( a i danas ) bile nezamislive. Šibicarenje, maltretiranje naroda šatro trubačkim orkestrima, kartonske tezge sa gaćama u centru... Smetalo mi to, nije da nije! Šta mi je još smetalo? Bahata administracija, opšta neorganizovanost, nedostatak jasne nadležnosti.

Ne kažem da ste živeli po drveću, ali nije bilo ni tolike superiornosti Beograda nad ostalim ex Yu gradovima, kako se to često hoće da predstavi. Beograd je, definitivno, bio najveći grad po površini, broju stanovnika, institucija... No, daleko više gradskog duha je čovek mogao osetiti u nekim mestima Vojvodine, Hrvatske, naročito Istre.

A sad o Tuzli... Daleko od toga da smo zlatnim kašikama jeli. Industrijski grad, ima svega i svačega. Od prvog pozorišta u BiH, osnovanog 1898., pa do radničkih birtija koje je Kusta oslikao u svojim filmovima. Adaptacija mi nije bila teška, sve što me zateklo ovde imao sam manje-više i tamo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:40 11.02.2016

Re: .

. No, daleko više gradskog duha je čovek mogao osetiti u nekim mestima Vojvodine, Hrvatske, naročito Istre.


kako da t kažem, ja sam sva ta mesta i tada (a bogami i sada uprkos spomenutom urušavanju) smatrao selendrama, ili u najboljem slučaju palankama, uključujući tada i drugi po veličini zagreb (u kojem sam imao prilike da budem, on je bio samo malo veća palanka).
jednostavno, beograd je bio jedini ozbiljan grad u toj zemlji, što je i ostao i dan danas na području "regionoslavije".

a da naravno, mnoge švapske ili engleske selendre su mnogo sređenije i čistije od londona ili berlina.
to im je u definiciji, mislim selendra, da budu čiste i sređene. i beskrajno dosadne i depresivne.
recimo da beograd krajem osamdesetih nije bio ništa više prljav od londona (znaš ono, rođaci u neprijateljskoj emigraciji pa odeš da ih posetiš).
a o madridu da i ne pričamo, sećam se bio sam klinac, da se deda negde početkom osamdesetih sa nekog kongresa vratio šokiran upravo đubretom.
predatortz predatortz 22:48 11.02.2016

Re: .

kako da t kažem, ja sam sva ta mesta i tada (a bogami i sada uprkos spomenutom urušavanju) smatrao selendrama, ili u najboljem slučaju palankama, uključujući tada i drugi po veličini zagreb (u kojem sam imao prilike da budem, on je bio samo malo veća palanka).
jednostavno, beograd je bio jedini ozbiljan grad u toj zemlji, što je i ostao i dan danas na području "regionoslavije".


Šta da ti kažem? Promeni dioptriju!

Beograd jeste najveći, verovatno i najsadržajniji grad na ex Yu prostorima. No, grešiš u pogledu ostalih gradova. Zagreb, kojeg ja pamtim, je bio veoma živ grad. Hteo priznati ili ne, to Zagiji su prednjačili u domaćoj rok i pop sceni.

To što sam srpski nacionalista, ne znači da sam bio ćorav kod očiju.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:01 11.02.2016

Re: .

predatortz
kako da t kažem, ja sam sva ta mesta i tada (a bogami i sada uprkos spomenutom urušavanju) smatrao selendrama, ili u najboljem slučaju palankama, uključujući tada i drugi po veličini zagreb (u kojem sam imao prilike da budem, on je bio samo malo veća palanka).
jednostavno, beograd je bio jedini ozbiljan grad u toj zemlji, što je i ostao i dan danas na području "regionoslavije".


Šta da ti kažem? Promeni dioptriju!

Beograd jeste najveći, verovatno i najsadržajniji grad na ex Yu prostorima. No, grešiš u pogledu ostalih gradova. Zagreb, kojeg ja pamtim, je bio veoma živ grad. Hteo priznati ili ne, to Zagiji su prednjačili u domaćoj rok i pop sceni.

To što sam srpski nacionalista, ne znači da sam bio ćorav kod očiju.


Nisu bili ni prineti Rijeci.
E da malo sam pretarao, gradovi su još bili Rijeka i Kotor (dakle veličina ne igra neku ulogu u definiciji grada). I naravno Dubrovnik, ali "gospari" su bili oduvek bili od posebne fele, tako da su neuporedivi sa bilo čim. Ostalo su palanke.
A Zagreb, mislim, daj nemoj da me zajebavaš...
Naravno da će pritisak te malograđanske učmalosti i memle na kraju kod malo živnahnijeg i slobodoumnijeg sveta izazvati neki otpor koji će se u nekim slučajevima pretočiti i u neku kvalitetnu umetnost.
Ali Zagreb kao celina, atmosfera...
Kao što rekoh ćuj stari, nemoj me zajebavati...
predatortz predatortz 23:05 11.02.2016

Re: .

Kao što rekoh ćuj stari, nemoj me zajebavati...


Cijenim da je vrijeme da prikočim.
Iznervirala me Anđa talibanizmom, pa sam počeo da uzvraćam tak da svjesno iritiram, ne...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:17 11.02.2016

Re: .

predatortz
Kao što rekoh ćuj stari, nemoj me zajebavati...


Cijenim da je vrijeme da prikočim.
Iznervirala me Anđa talibanizmom, pa sam počeo da uzvraćam tak da svjesno iritiram, ne...




Ma kapiram ja Anđu, šta njoj smeta i za čim žali, samo traži krivce na pogrešnoj strani i pronalazi pogrešne uzroke.
Priča o urušavanje Beograda je priča o urušavanju srpskog društva u celini.

Sad moram da se odjavim, eno ona moja Kraj`na protestuje, "šta to tamo vazda kuckaš !!!", pa da ne dobijem opet batine.

Znaš mene žena kad bije ja samo vičem: "Maco, samo udaraj i nogama i rukama ali ko boga te molim, nemoj glavom, jer ako udriš glavom teško da ću više ikada ustati!"


predatortz predatortz 23:19 11.02.2016

Re: .


Sad moram da se odjavim, eno ona moja Kraj`na protestuje, "šta to tamo vazda kuckaš !!!", pa da ne dobijem opet batine.

Znaš mene žena kad bije ja samo vičem: "Maco, samo udaraj i nogama i rukama ali ko boga te molim, nemoj glavom, jer ako udriš glavom teško da ću više ikada ustati!"


Sve te razumem, sapatniče!
mariopan mariopan 08:52 12.02.2016

Re: .

vrabac_u_steni

Srđan Fuchs
hercegovaca i krajišnika.


Tebra, tebe nešto baš bole ti ercegovci i krajšnici?

Неће да призна да су им баш ти Крајишници и "Ерцеговци поправили просек висине становника Воше да ће се познавати у десет колена убудуће?

И то каже један Новосадиста.

angie01 angie01 10:16 12.02.2016

Re: .

Ma kapiram ja Anđu, šta njoj smeta i za čim žali, samo traži krivce na pogrešnoj strani i pronalazi pogrešne uzroke.


...pa, upravo ste demonstrirali skoro celu paletu!



Priča o urušavanje Beograda je priča o urušavanju srpskog društva u celini.


to nije u koliziji sa onim sto rekoh, niti moze biti izdvojeno od celine.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:51 12.02.2016

Re: .

...pa, upravo ste demonstrirali skoro celu paletu!


a šta si ti grdna demonstrirala...
predatortz predatortz 10:52 12.02.2016

Re: .

vrabac_u_steni
...pa, upravo ste demonstrirali skoro celu paletu!


a šta si ti grdna demonstrirala...


paletu!
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:06 12.02.2016

Re: .

Nisu bili ni prineti Rijeci.


Pula je konza!



vcucko vcucko 13:49 12.02.2016

Re: .

stefan.hauzer
Nisu bili ni prineti Rijeci.


Pula je konza!




Vidi, iz prve ruke.

Rijeka je bila industrijski grad, sa pravim gigantima: luka, rafinerija, brodogradilišta, Torpedo, Benčić, velike građevinske firme itd. Po tome jedan od jačih (ako ne i najjači) u ex-YU. Sama po sebi, skoro pa velika spavaona. Odeš do Konta, prošećeš Korzom, kasnije se etablirala Lujzijana i... to bi bilo to. Zlatno doba Pallacha je bio kraj 70-ih i početak 80-ih, kasnije je to već palo. U provod se išlo uglavnom na Opatijsku rivijeru, nešto manje na drugu stranu prema Crikvenici.

Rock i pop scena? OK, ali slabo se toga prodalo na širem tržištu. Nije bilo lokalne produkcijske kuće. Možda Paraf, kasnije Fit. Dobro, Ksenija i Denis&Denis, ali to je drugo. Danas postoji Let 3 kao sublimat mnogo čega iz tog vremena, ali realno malo ko van lokala je znao za npr. Termite iako su, tvrdim, bili jači od Parafa. Ima takvih primera još.

Ima tu i mentaliteta, mnogo. U prošlosti, u Splitu je svaka kala opevana ili opisana u nekoj prozi, Rijeka kroz vekove ima samo nekoliko priglupih poskočica - takav je lokalni folklor, malo ko sa strane ga razume. Pravi Fiumani su više ono - moja kućica, moj svet, dočim su Dalmatinci prodorna ja-pa-ja kombinacija. Ono, otvoriš enciklopediju, a iz nje iskaču Dalmoši, u gomilama; iz Rijeke tu i tamo poneko. Jedan u 50 godina. U isto vreme, u onoj silnoj industriji radile su uglavnom hiljade ljudi dovedene uglavnom iz pasivnijih krajeva Bosne; klasični gastarbajteri u svojoj zemlji, mnogi su živeli u nekakvim naseljima baraka na gornjim delovima grada. Ono Talijana što je ostalo su bili svet za sebe. Čivši koliko voliš, držali su razne sitne radnje. Sociološki, Rijeka je bila kompleksan grad bar kao i Beograd, iako mnogo manji.

Pula? Sto kilometara puta i potpuno drugi svet; ta dva grada su bila potpuno različita, tvrdim kao BG i NS pa još preko toga. Odlazilo se povremeno u Piramidu, ali to je ipak bilo skoro dva sata vožnje po krivinama magistrale, je.eš provod ako ne smeš da cugneš ne zbog murije, nego da ne završiš u Creskom kanalu.

Nadam se da nisam udavio, ipak sam tamo rođen i proveo prvu polovinu svog bitisanja.
jkt2010 jkt2010 14:29 12.02.2016

Re: .

vrabac_u_steni
...pa, upravo ste demonstrirali skoro celu paletu!

a šta si ti grdna demonstrirala...

Čučni glavom!
gedza.73 gedza.73 14:42 12.02.2016

Re: .

vcucko

Jel' ti ovo čuveni trgovac Drezgić iz kola gorskih tića u avataru?
Davno bilo kad sam, na kraju jedne knjige o njemu, video par crno-belih fotografija gde je on obešen, odnosno visio, preko nekog kamena i uvek se čudio načinu kojim je ubijen. Kao da su ga davili a ne vešali.

blogovatelj

Kad ćeš ti ovamo?
vcucko vcucko 15:44 12.02.2016

Re: .

gedza.73
vcucko

Jel' ti ovo čuveni trgovac Drezgić iz kola gorskih tića u avataru?
Davno bilo kad sam, na kraju jedne knjige o njemu, video par crno-belih fotografija gde je on obešen, odnosno visio, preko nekog kamena i uvek se čudio načinu kojim je ubijen. Kao da su ga davili a ne vešali.


Jeste, neposredno pred penjanje na vešala (i jeste bio nekakav stub, ili šta već, više je ličilo na špansku čizmu). Samo što nije vešan pod pseudonimom Drezgić nego kako Bog zapoveda, pod krsnim imenom Jovo Stanisavljević.

Inače je tamo za velikog rata služio kod nekog gazde u jednom velikom slavonskom selu, iz kojega je poreklom moja majka. A kako je bio poznat po prevrtanju ženskinja, navodno je naredao po' sela, ko zna; možda imate na blogu i nekoga kome je dopalo i Čarugine krvi
gedza.73 gedza.73 16:06 12.02.2016

Re: .

A kako je bio poznat po prevrtanju ženskinja, navodno je naredao po' sela, ko zna; možda imate na blogu i nekoga kome je dopalo i Čarugine krvi

Sva su deca naša, gospodine Stanisavljeviću.

urbana_gerila urbana_gerila 19:28 12.02.2016

Re: .

vcucko
ali realno malo ko van lokala je znao za npr. Termite iako su, tvrdim, bili jači od Parafa


a rđ rus je bio najjači.

termiti nisu bili, čak ni za pripadnike umerenosrednjostrujaške publike, neki opskurni bend kako bi se dalo zaključiti na osnovu ovoga što si napisao.
na lp kompilaciji novi punk val 78-80, objavljenoj 1981 - imaju čak 3 pesme, a dosta su i svirali po sloveniji i hrvatskoj.

tozza rabassa i vuja su obradu njihove najpoznatije pesme vjeran pas - fekalne 1992. uvrstili na kasetu inženjeri ljudskih duša aranđelovačkog benda zvoncekova bilježnica.

bili su vrlo bitan punk i novotalasni bend, ali njihov značaj na ex yu sceni, nemojmo preterivati, je, ipak, manji od značaja parafa - po svim relevantnim kriterijumima: snimljenim pesmama, kvalitetu koncerata, uticaju...


i kada sam već u, istinski, r'n'r istri, koristim priliku da pozdravim izvjesnu mačku iz visokog društva pesmom jednog od najvećih bendova koji su ikada glazbali na trećem kamenu od sunca.

blogovatelj blogovatelj 00:25 09.02.2016

Filipe

Zasto gubis vreme oko slogana politickih partija?
Prvo, na izbore si rekao da neces izaci, a drugo, ostao si bez posla. Bolje salji aplikacije za posao, covece.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:31 09.02.2016

Re: Filipe

blogovatelj
Zasto gubis vreme oko slogana politickih partija?
Prvo, na izbore si rekao da neces izaci, a drugo, ostao si bez posla. Bolje salji aplikacije za posao, covece.


Da on misli na sebe dok je otadžbina u problemu?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:34 09.02.2016

Re: Filipe

blogovatelj
Zasto gubis vreme oko slogana politickih partija?
Prvo, na izbore si rekao da neces izaci, a drugo, ostao si bez posla. Bolje salji aplikacije za posao, covece.


Kao novinar - frilenser uvek sam radio više poslova. To je osnovni uslov da ne podlegnete autocenzuri.

Pregledom slogana samo sam hteo da ukažem na uzaludnost izlaska na izbore, pardon na glasanje!
petargli petargli 00:51 09.02.2016

Re: Filipe

Pregledom slogana samo sam hteo da ukažem na uzaludnost izlaska na izbore, pardon na glasanje!



kosta.babic kosta.babic 00:48 09.02.2016

SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

Ne, neću o Milanu Nediću, uz Dražu Mihailovića, Dimitrija Ljotića i Slobodana Miloševića najveće nacionalne sramote Srbije XX veka.

Da li si OVO sam smislio ili ti je neko rekao?
Svi ovi ljudi (osim Slobodana Miloševića)radili su za dobrobit ovog naroda.Nije mi jasno odakle ti ideja da slobodana Miliševića,komunistu internacionalistu sa duboko ukorenjenom idejom Mire Marković porediš sa ostalima.
freehand freehand 00:55 09.02.2016

Re: SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

kosta.babic
Ne, neću o Milanu Nediću, uz Dražu Mihailovića, Dimitrija Ljotića i Slobodana Miloševića najveće nacionalne sramote Srbije XX veka.

Da li si OVO sam smislio ili ti je neko rekao?
Svi ovi ljudi (osim Slobodana Miloševića)radili su za dobrobit ovog naroda.Nije mi jasno odakle ti ideja da slobodana Miliševića,komunistu internacionalistu sa duboko ukorenjenom idejom Mire Marković porediš sa ostalima.

Jeste, naročito je Mita Ljotić potpuno neupitna ličnost i veliki humanista i srpski dobrotvor.
Ako si na bunikama, nepismen ili jednostavno - fašistički magarac.
kosta.babic kosta.babic 01:02 09.02.2016

Re: SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

freehand
kosta.babic
Ne, neću o Milanu Nediću, uz Dražu Mihailovića, Dimitrija Ljotića i Slobodana Miloševića najveće nacionalne sramote Srbije XX veka.

Da li si OVO sam smislio ili ti je neko rekao?
Svi ovi ljudi (osim Slobodana Miloševića)radili su za dobrobit ovog naroda.Nije mi jasno odakle ti ideja da slobodana Miliševića,komunistu internacionalistu sa duboko ukorenjenom idejom Mire Marković porediš sa ostalima.

Jeste, naročito je Mita Ljotić potpuno neupitna ličnost i veliki humanista i srpski dobrotvor.
Ako si na bunikama, nepismen ili jednostavno - fašistički magarac.


Hteo sam samo da kažem da nije pomenuo Josipa Broza zvanog TITO Kao dobrotvora Srpskog naroda.Kod njega su izbori bili skroz demokratski.
freehand freehand 01:08 09.02.2016

Re: SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

kosta.babic
freehand
kosta.babic
Ne, neću o Milanu Nediću, uz Dražu Mihailovića, Dimitrija Ljotića i Slobodana Miloševića najveće nacionalne sramote Srbije XX veka.

Da li si OVO sam smislio ili ti je neko rekao?
Svi ovi ljudi (osim Slobodana Miloševića)radili su za dobrobit ovog naroda.Nije mi jasno odakle ti ideja da slobodana Miliševića,komunistu internacionalistu sa duboko ukorenjenom idejom Mire Marković porediš sa ostalima.

Jeste, naročito je Mita Ljotić potpuno neupitna ličnost i veliki humanista i srpski dobrotvor.
Ako si na bunikama, nepismen ili jednostavno - fašistički magarac.


Hteo sam samo da kažem da nije pomenuo Josipa Broza zvanog TITO Kao dobrotvora Srpskog naroda.Kod njega su izbori bili skroz demokratski.



Čudne si reči na čudan način povezane upotrebio da to kažeš.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:09 09.02.2016

Re: SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

I Kvisling je radio za dobrobit svog naroda. I maršal Peten. I admiral Horti. I Ante Pavelić...

A što se Miloševića tiče, on nije bio komunista, već nacional-socijalista i ratni zločinac.
kosta.babic kosta.babic 01:29 09.02.2016

Re: SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

Filip Mladenović
I Kvisling je radio za dobrobit svog naroda. I maršal Peten. I admiral Horti. I Ante Pavelić...

A što se Miloševića tiče, on nije bio komunista, već nacional-socijalista i ratni zločinac.

Hteo sam da ti kažem da nije uputno da spojiš u jednu rečenicu nekoliko imena, života i njihovih dela(nedela)da ni napravio uvod u nešto što se zove krađa izbora.
kosta.babic kosta.babic 01:36 09.02.2016

Re: SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

freehand
kosta.babic
freehand
kosta.babic
Ne, neću o Milanu Nediću, uz Dražu Mihailovića, Dimitrija Ljotića i Slobodana Miloševića najveće nacionalne sramote Srbije XX veka.

Da li si OVO sam smislio ili ti je neko rekao?
Svi ovi ljudi (osim Slobodana Miloševića)radili su za dobrobit ovog naroda.Nije mi jasno odakle ti ideja da slobodana Miliševića,komunistu internacionalistu sa duboko ukorenjenom idejom Mire Marković porediš sa ostalima.

Jeste, naročito je Mita Ljotić potpuno neupitna ličnost i veliki humanista i srpski dobrotvor.
Ako si na bunikama, nepismen ili jednostavno - fašistički magarac.


Hteo sam samo da kažem da nije pomenuo Josipa Broza zvanog TITO Kao dobrotvora Srpskog naroda.Kod njega su izbori bili skroz demokratski.



Čudne si reči na čudan način povezane upotrebio da to kažeš.


Reči su samo misli ispisane slovima.Ja nisam istoričar,ja sam samo svedok.U tv beograd radim od 1977.ali ne kao novinar.Šta mislim o novinarima i novinarstvu pisaću kasnije.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:55 09.02.2016

Re: SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

kosta.babic

Reči su samo misli ispisane slovima.Ja nisam istoričar,ja sam samo svedok



Filip Mladenović Filip Mladenović 02:01 09.02.2016

Re: SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

Ako ne želite više da budete svedok, več akter, kandidujte se!

Evo puta do internet stranice koja nudi mogućnost samokandidovanja.
Od stranačkih gnjida nema niti će biti neke vajde, pa je samokandidovanje jedini lek, tj. protivotrov za alavu partokratiju u Srbiji:

https://izaberi.se/?src=kmduv
kosta.babic kosta.babic 02:28 09.02.2016

Re: SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

Filip Mladenović
Ako ne želite više da budete svedok, več akter, kandidujte se!

Evo puta do internet stranice koja nudi mogućnost samokandidovanja.
Od stranačkih gnjida nema niti će biti neke vajde, pa je samokandidovanje jedini lek, tj. protivotrov za alavu partokratiju u Srbiji:

https://izaberi.se/?src=kmduv


Politika je umetnost mogućeg.Politika u boljem smislu podrazumeva puno angažovanja,rada.Politika je primenjena psihologija masa.Nećeš mi verovati koliko je to lako.Ljudi su skloni da veruju da neko misli za njih.Ljudi traže vođu.To je u našem biološkom biću u genima.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:53 09.02.2016

Re: SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

Politika jeste umetnost mogućeg, ali je ovde kič nemogućeg!

Odredjeni procenat ljudi traži vodju, ne svi ljudi.

Izgleda da je problem u tome što se samo u srpskom jeziku reč "VODJA" izmenom slogova menja u "DJAVO"!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:55 09.02.2016

Re: SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

Filip Mladenović
Politika jeste umetnost mogućeg, ali je ovde kič nemogućeg!

Odredjeni procenat ljudi traži vodju, ne svi ljudi.

Izgleda da je problem u tome što se samo u srpskom jeziku reč "VODJA" izmenom slogova menja u "DJAVO"!



и шта, Ћофи, због овог пљуцкања су ти скинули емисију на радију? Аца је стварно докон. чекај, сигуран си да те нису скинули из неког другог разлога?
milisav68 milisav68 09:18 09.02.2016

Re: SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

Filip Mladenović
I Kvisling je radio za dobrobit svog naroda. I maršal Peten.

Oni su uglavnom imali korektno suđenje, za razliku od komunističkih.

Kada će Srbija da osudi zločine komunizma, i da uvede dan sećanja (23.avgust) na žrtve (svih) totalitarnih režima, kao što su to uradile skoro sve bivše komunističke zemlje koje su danas članice EU.
highshalfbooze highshalfbooze 09:19 09.02.2016

Re: SMRT FAŠIZMU - SLOBODA ISTINI!

Reči su samo misli ispisane slovima.Ja nisam istoričar,ja sam samo svedok.

O, pa ti si svedok da su Draža Mihajlović, Mita Ljotić i Milan Nedić radili za dobrobit ovog naroda. E, pa to je onda druga stvar.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana