Politika

Selo gori elita se češlja

Nebojsa Krstic RSS / 20.02.2016. u 14:13

 

 *Aca Lukas i Lepa Brena bolje zvuče od dueta Tadić-Čeda* Naša građanska elita je, čast izuzecima, malograđanska, snobovska, destruktivna i autošovinistička * DS se bavi modeliranjem mržnje prema Vučiću*Ne sprovodim naprednjačku filozofiju, zastupam iste ideje koje sam zastupao oduvek* Vučić mora da radi na redefinisanju svog odnosa prema neistomišljenicima* Borko Stefanović je nebitna ličnost

AUTOR: MIRJANA R. MILENKOVIĆ

Beograd - “Onaj ko se unapred proglasi za pobednika na predstojećim parlamentarnim izborima, uradiće pogrešnu stvar makar i samo zato što će sugerisati svojim glasačima da nije bitno da li će glasati. A to neki već uveliko rade. Ovi izbori nose sa sobom opasnosti za sve učesnike, ali i šanse, naravno. Kod nas se svašta može dogoditi i za nedelju dana, a kamoli za dva meseca”, kaže u razgovoru za Danas, Nebojša Krstić, bloger, tviteraš i bivši savetnik predsednika Srbije Borisa Tadića. 

 Osvrćući se na šanse DS, on kaže da ta stranka u novonastalim okolnostima nije uspela da pronađe razlog svog postojanja, da ima neharizmatičnog lidera, da nema politiku i da se bavi modeliranjem mržnje prema Vučiću. 

Kako komentarišete izjavu Borisa Tadića, koji kaže da je on pao i da to može da se desi i Vučiću, jer u politici je preokret uvek moguć

Svaki izbori su lutrija. Visoki rejtinzi koje danas imaju stranke vlasti jesu njima lepi za oko, ali ako se ozbiljno ne potrude u ovoj kampanji, moglo bi da se desi da dožive iznenađenje. U mnogim prošlim izborima SNS, tadašnji SRS, ulazio je u izbore kao realni favorit u istraživanjima, a izlazio kao poražena stranka. Setite se koliko je puta Nikolić započinjao kampanju rečima: "Ja sam već pobedio!", pa se ispostavljalo da greši. 

Može li Tadić da doživi veliki povratak 2016. na eventualnim izborima i šta biste mu sada savetovali?

Tadić ima dva seta problema. Jedan je onaj koji deli sa ostatkom onog što se nekad zvala "demokratska" opozicija. A to je nesnalaženje u periodu posle 2012. To je neuspeh pronalaženja ključa opozicionog delovanja u uslovima u kojima je Vučić preuzeo sve njihove strateške političke ciljeve. Takva situacija postavila je dilemu: ako Vučić Srbiju vodi u EU, a to radi uspešno, čemu služi DS i njegovi derivati? Opozicija nije našla politički odgovor i svoje delovanje svela je na "ad hominem", na kuknjavu i na mržnju prema Vučiću.

Drugi set Tadićevih problema odnosi se na greške koje je on napravio od 2012. Tu mislim na prihvatanje izmišljene funkcije "počasnog predsednika" DS, čemu je prethodilo to da je ljude iz stranke koji su bili spremni da ga podrže protiv Đilasa, ostavio na cedilu optuživši ih javno da ga "pujdaju" na sukob sa Đilasom! Potom je pocepao DS na par nedelja pred izbore, što je nedoličan gest bez presedana. Tim katastrofalno lošim odlukama sam je sebe osudio na današnje statiranje u kukuruzu.

Očigledno je da Tadić danas nije zadovoljan načinom na koji ste ga savetovali. Šta misli pod tim kad kaže da je vaš projekat bio “Selo gori, a baba se češlja”?

Ne znam zašto Tadić posetu snimanju serije "Selo gori", na poziv Radoša Bajića, vidi lošom. To je odlična serija. Neki su glumci u njoj ostvarili fantastične uloge: Milorad Mandić, Nada Blam, Olga Odanović i mnogi drugi. Ali odnos tzv građanske Srbije prema toj seriji je, u stvari, indikativan i on rečito govori o našoj eliti koja je, čast izuzecima, malograđanska, snobovska, destruktivna i autošovinistička. Ja sam, na primer, seljak, s tim nemam nikakav problem i volim serije o seljacima, recimo: "Ljubav na seoski način" genijalnog Žike Lazića, "Građane sela Luga", "Muzikante"... i zato sam mu predložio da ode na snimanje "Sela". I opet bih. Nego, ja mislim da bivši predsednik treba manje da se bavi TV serijama, a više da proba da definiše svoju politiku tako što će građanima reći šta će, ako osvoji vlast, bolje raditi od Vučića i šta će bolje da radi od onog što sam radio do 2012. Do sad iz mnogobrojnih njegovih intervjua ništa od toga nismo uspeli da saznamo, već samo to da su za sve krivi njegovi "saradnici", kao i da on ništa i ni o čemu nije znao.

Nedavno ste napisali da vam udruživanje Tadića I Čede isto kao kad bi Lepa Brena I Aca Lukas snimili duet. Kakva je perspektiva te koalicije?

Nisam siguran da sam baš to napisao jer Aca i Lepa Brena sigurno bolje zvuče od dueta Tadić - Čeda zato što Lukas i Brena među sobom imaju manje suštinskih programskih razlika. Ne razumem kako može postojati koalicija između stranaka dijametralno suprotnih opcija. Jedna je za nezavisnost Kosova, druga protiv, jedna za liberalnu druga za socijalnu ekonomiju, jedna za ulazak u NATO, druga protiv. Njihova koalicija je u stvari dokaz da politika i stranački programi nemaju nikakvu važnost, a to je, onda, obesmišljavanje ideje stranaka.

Smeta li vam kad Tadić kaže da sprovodite naprednjačku filozofiju?

Ne, pošto to nije tačno. Zastupam iste ideje koje sam zastupao oduvek. A sad bi mogli da pričamo o tome ko od stranaka zastupa kakve ideje. U Vučićevoj politici prepoznajem strateške ciljeve koji se poklapaju sa onim što ja smatram korisnim za Srbiju: članstvo u EU, dijalog sa Prištinom, pomirenje u regionu, finansijska konsolidacija, reforme. I kada Srbija ostvari napredak u bilo kojoj od tih oblasti, ja sam zadovoljan, kao što sam bio zadovoljan i kada smo mi postizali napretke. Milka Babović je imala dobre izraze kod ocene klizača: "tehnička izvedba" i "umetnički dojam". Vučićeva tehnička izvedba je veoma dobra, ne mogu ni da se setim kad je zadnji put napravio ozbiljniju političku grešku. Možda mu je umetnički dojam malo slabiji, ali svakako ne onoliko koliko hejteri hejtuju, a narikače nariču.

Zbog čega ste se zapravo razišli sa Tadićem?

U Tadićevom kabinetu bio sam angažovan profesionalno. Taj se angažman završio 2012.

Nemate lepe reči baš za opoziciju, posebno za vašu bivšu stranku DS i kažete da će ona teško preći cenzus?

 U novonastalim okolnostima nisu uspeli da pronađu razlog svog postojanja. Nemaju politiku. Ne bave se politikom već modeliranjem mržnje prema Vučiću. Imaju nekompetentno rukovodstvo, neharizmatičnog lidera. Prave katastrofalne greške. Njihovi poslanici vređaju žene, vređaju novinarke, internacionalni sekretar vređa strane zvaničnike, izbacuju neistomišljenike iz stranke. To odaje utisak raspada sistema i vrednosnog kolapsa. Vrlo sam zabrinut za rezultat DS-a na izborima.

Kažete da kandidat DS za republičkog premijera nikako ne bi smeo da nosi tesnu košulju s kratkim rukavima. Da li je to jedina vaša zamerka na račun Bojana Pajtića?

Nije jedina. Mogao bih da nabrajam ozbiljnije zamerke, umesto toga reći ću samo da je on apsolutno nepoznat van Vojvodine. U Šumadiji niko nije ni čuo za njegovo ime. Ozbiljan problem.

Da li ste dok ste bili član DS javno zamerili svojoj stranci što je, kako danas tvrdite, funkcionisala kao konfederacija sa lokalnim šerifima i da li je imao ko da vas čuje?

Naravno. Pokojni Miki Rakić je uveo izraz "lokalni šerifi". Ali sad nisam više siguran da li je Tadić znao za to ili je možda saznao tek posle maja 2012. A ne bih se iznenadio ni da čujem da sam ja krivac za to.

Zašto tvrdite da Borko Stefanović devalvira ideju opozicionog delovanja, zar svako ne može da bira svoj politički put?

On je to činio dok je kao potpredsednik DS-a ruinirao stranku iznutra, o čemu sam pisao i upozoravao i na šta niko iz DS nije reagovao. Sad kad je napustio DS, sasvim je nebitna ličnost.

Kažete da je opozicija kapitulirala pred činjenicom da ne zna šta da radi? A šta bi u ovom trenutku i mogla da uradi drugačije?

Prekasno je da uradi bilo šta za ove izbore s obzirom da se prase ne tovi pred Božić. U poslednje četiri godine napisao sam desetine tekstova sa dobronamernim kritikama i sugestijama. Naišao sam na zid ćutanja. Potom su me izbacili na bazi nekakve falsifikovane blanko ostavke. Sad me jako zanima šta će sami da smisle.

Kako je to Vučić najveći prijatelj opozicije?

Ako Vučić bude uspešan u nastavku EU integracija, u stabilizaciji regiona i reformama Srbije, onda on radi upravo ono što je bila ideja postojanja DS i derivata. Tako da, ako zaborave ličnu sujetu, mogu slobodno da zapale cigare i otvore pivo, jer on radi njihov posao.

Kritikujete i vlast i opoziciju, ali jedino za premijera Vučića imate samo reči hvale. Čime vas je on to kupio da stojite iza svega što on radi?

 Svaki se čovek svakodnevno menja. Pa čak i političar. Vučić se vidno menja nabolje, a opozicionari vidno regrediraju i trenutno su lošija opozicija nego što je Vučić bio loša opozicija. A nije nikako dobro da Srbija nema jaku i normalnu opoziciju. To nije zdravo, ni za državu, ni za građane, a ni za vlast. To je jedna od stvari zbog kojih treba biti zabrinut.

Šta je on to dobro uradio za Srbiju i Srbe?

Vodi strateški dobro utemeljenu politiku. Insistira na dijalogu s Prištinom. Zajednica srpskih opština je odlična ideja kao rešenje pitanja zaštite Srba na KiM. Ne obazire se na mine tipa Nikolićevih "platformi". Izvanredno je rešio problem izbeglica i azilanata. Ima odličnu komunikaciju sa Nemačkom koja treba, po mom mišljenju, da bude naš strateški partner u EU. Osvojio otvaranje poglavlja. Dobio pozitivan izveštaj MMF i SB. Stabilizovao finansijski sektor. Regionalne izazove hendluje prilično dobro. Sa Sarajevom razvija bilateralne odnose. Pomaže Srebrenici... Ulaže u srpsku infrastrukturu. Prilično vešto balansira između Istoka i Zapada... Ima toga dosta.

Zašto tvrdite da tamo gde Toma prođe Vučićeva trava ne niče?

Ne znam da li sam to baš tako rekao, ali jesam rekao da mislim kako je Nikolić najjača i najozbiljnija opozicija u ideološkom, strateškom i vrednosnom smislu te reči.

Ima li nešto što Vučiću zamerate?

Mislim da mora da radi na redefinisanju svog odnosa prema neistomišljenicima. Treba da za određene sektore vlade pokuša da nađe bolje ljude, iako mu se mora priznati da je angažovanje nekih Đinđićevih kadrova bio hrabar potez. Mora da natera svoju stranku da promeni retoriku.

Da li vam je neprijatno što se često slažete sa Vučićevim botovima?

Na Tviteru viđam botove svih stranaka. Ne bavim se poređenjem svog i njihovog mišljenja. Pišem svoje mišljenje, ko se slaže hvala mu, ko se ne slaže, hvala i njemu.

Smeta li vam kad vas zovu Vučićev, nezvanični - pripejd savetnik?

Smeta mi pošto to ne govori o meni, već o agresivnoj metodi ućutkivanja onog čije vam se mišljenje ne dopada,lepljenjem etiketa. To je primitivan manir koji truje ideju javne debate, a ona i onako nije naročito zdrava i snažna.

Da li Vučić previše kontroliše medije i da li je DS koristila tabloide svojevremeno za obračun sa političkim protivnicima?

U moje vreme kabinet predsednika nije koristio tabloide u te svrhe. Za DS ne mogu da govorim jer nikada nisam bio ni predsednik, ni funkcioner te stranke.

A nisam ni novinar i nemam uvid u današnje funkcionisanje medija. Ono što vidim jeste da mediji koji su u vlasništvu države spadaju u red najobjektivnijih i najpristojnijih i na njih nijedna stranka nema ozbiljnije pritužbe. A to je najbitnije za ocenu uticaja vlasti na medije.

Kažete da su i u velikim ratovima potpisivana primirja, ali da se na Tviteru neprekidno ratuje? Zar vam to ne dosadi?

Dosadi mi, naravno. Ali ja retko kad imam želju da ratujem. Pišem ono što mi se čini važnim, relevantnim, poučnim, zabavnim i u isto vreme čitam druge radujući se što u Srbiji ima dosta pametnog i razumnog sveta i što nije sve potonulo u buku i bes.

Tvrdite da je Tviter idealan medij za kukavice, hulje i glupake. Ko je ko u ovoj priči i da li vas pogađa kad vas vređaju na Tviteru?

Internet i društvene mreže su veliko zlo zbog mogućnosti zloupotreba i razvijanja unisonog kolektivnog mišljenja koje barata opštim mestima, predrasudama i glupostima kao da su činjenice. Ako to uspete da preživite, možete naći i smisao, tragove inteligencije i druge korisne stvari na Tviteru.

 

Objavljeno u Danasu, 20.2.2016. 

 

 



Komentari (182)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:07 20.02.2016

Re: ***

hvala što ste to okačili, baš se nešto mislim kako nas ameri već i decenijama razbijaju s braćom bitići, aj da vidimo koliko ćemo mi, mislim ova država.


Sad je trenutak da mi naguzimo Ameriku, jel to?
feliks.krul feliks.krul 19:44 20.02.2016

Re: ***

freehand
Nebojsa Krstic
Samo još da zaboravim na to ko je i šta je Vučić, kime je i čime a svojim izborom orkužen, i čime se sve i kako i danas služi, i složio bih se i više.


I ja bih se složio s tobom ako mi pokažeš bolju političku ličnost koja je okružena boljim društvom.

I Pajtić i Tadić, a teško da je moguće okružiti se gorim društvom, bar ja ne mogu da zamislim gore.
I još se svakodnevno pojačava oportunistima i konvertitima, preletačima i gmazovima sa svih strana, uključujući i fosile.


Niko nema bolje društvo od Dačića. Simpatičan, voljan, iskusan...
jkt2010 jkt2010 23:36 20.02.2016

Re: ***

freehand
Nebojsa Krstic

I ja bih se složio s tobom ako mi pokažeš bolju političku ličnost koja je okružena boljim društvom.

I Pajtić i Tadić, a teško da je moguće okružiti se gorim društvom, bar ja ne mogu da zamislim gore.

A kolko juče si rekao da su ko magarad pogubljeni u magli koju širi Vučić .. I sad da ti verujem da takve budale treba da vode državu? Pa ako ih jedan Vučić vuče za nos, šta bi im radio neki ozbiljan igrač... Nikolić na primer.
grmfrm grmfrm 08:40 21.02.2016

Re: ***

I Pajtić i Tadić


tasadebeli tasadebeli 10:57 21.02.2016

Re: ***

ivana23



На исти начин као што је очекивао и погодак у зграду РТС 1999?

Човек има поуздане изворе информација...

Само... После његових очекивања, увек има жртава... То је проблем.


Nebojsa Krstic

hvala što si postavila ovo, jer je to upravo tipičan primer hisreričnog bulšitiranja koje čini 90% javnog prostora u kome se debatuje o politici.


Дебатује о политици?




Ова ти је добра!

Пази кад су булшитери почели да оптужују друге за булшитирање.

У старо добро време када су постојале идеологије, овако нешто се називало замена теза.

Данас ипак имамо финији израз .- просеравање.

(Хвала професору Франкфурту на терминологији!)

А као олакотну околност увек узимамо чињеницу да булшитер (просеравач, просеранко? - недоумице у превођењу) и сам врло често верује у своје просеравање... Док се просерава. (Психолошка квака 22.)

Зато се булшитерима просеравање тако често и опрашта. Просеравање нам је постало најзаступљенији вид комуникације у јавној речи и сви смо се помирили са тим.

А шта булшитер заиста мисли и у шта верује док ћути, то само он зна.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:22 21.02.2016

Re: ***

Зато се булшитерима просеравање тако често и опрашта. Просеравање нам је постало најзаступљенији вид комуникације у јавној речи и сви смо се помирили са тим.

А шта булшитер заиста мисли и у шта верује док ћути, то само он зна.


Ma jok. Serator UVEK zna šta sagovornik misli dok nešto govori, kakvi su mu motivi i podle namere. Kenjator, možda ne zna svoje ime, ne sme da ga napiše i nema argumente da ospori sagovornikovu tvrdnju, ali uvek nađe načina da ospori sagovornika.
chitach chitach 12:38 21.02.2016

Re: ***

Ова ти је добра!

Пази кад су булшитери почели да оптужују друге за булшитирање.

У старо добро време када су постојале идеологије, овако нешто се називало замена теза.

Данас ипак имамо финији израз .- просеравање.

(Хвала професору Франкфурту на терминологији!)

А као олакотну околност увек узимамо чињеницу да булшитер (просеравач, просеранко? - недоумице у превођењу) и сам врло често верује у своје просеравање... Док се просерава. (Психолошка квака 22.)

Зато се булшитерима просеравање тако често и опрашта. Просеравање нам је постало најзаступљенији вид комуникације у јавној речи и сви смо се помирили са тим.

А шта булшитер заиста мисли и у шта верује док ћути, то само он зна.

Ma jok. Serator UVEK zna šta sagovornik misli dok nešto govori, kakvi su mu motivi i podle namere. Kenjator, možda ne zna svoje ime, ne sme da ga napiše i nema argumente da ospori sagovornikovu tvrdnju, ali uvek nađe načina da ospori sagovornika.


Nemojte, ne znam cime da vas kumim, da se tako prostacki castite. Stvarno me sramota kada citam ovako nesto iz pera ljudi koji su vrijedni razgovora i koje bih mogao/volio vidjeti na uticajnim mjestima. Pa kakvi su tek onda ovi koje ne bih htio vidjeti ni na istoj tramvajskoj stanici.
Ne treba mnogo da se covjek koncentrise na temu, bez obzira sta mislili o sagovorniku.
tasadebeli tasadebeli 15:27 21.02.2016

Re: ***

chitach

Nemojte, ne znam cime da vas kumim, da se tako prostacki castite



Нема ту ничег простачког. Крле и ја дебатујемо (!) о филозофским терминима.

На исти начин као што се овде дебатује и о политици.







Nebojsa Krstic

Kenjator, možda ne zna svoje ime, ne sme da ga napiše



Имаш пуно име и презиме у профилу. Као и објашњење зашто је овде на блогу ник.

Али не верујем да моје име и презиме теби ишта значи.

Додуше, и твоје име и презиме полако бледи у мојој "измаглици сећања", па ћемо се ускоро у потпуности изједначити по том питању.

i nema argumente da ospori sagovornikovu tvrdnju, ali uvek nađe načina da ospori sagovornika.



А зар ниси ти то исто урадио коментаришући Иванин коментар?

Ниси аргументовано оспоравао њен коментар у вези са Вучићевим изјавама него си се одмах обрушио на личност саговорника.

Зашто се онда љутиш када то теби неко уради?

Не замењуј тезе, Крле. Нема добре и сврсисходне расправе без искрености. Ти то знаш као и што знаш да је све друго просеравање.

Ако већ инсистираш на озбиљном дебатовању (!) о политици, онда престани да се фолираш. Овај блог не би требало да буде огласни простор за предизборну кампању. А ако ти ипак мислиш другачије, онда то и отворено и кажи, па да то знамо обојица и да више не губимо време пишући овакве коментаре.
tasadebeli tasadebeli 16:02 21.02.2016

Re: ***

Nebojsa Krstic

i nema argumente



Надам се да ти је допрло до свести да су то двоје држављана Србије и службеника српског Министарства иностраних послова сада покојни?

И то после онаквих Вучићевих изјава о позитивном разрешењу отмице у Либији за 48 сати чиме је он као представник државе преузео одговорност за те држављане своје државе.

А требало би да је одговоран и за све нас, и за наше животе... Твој, мој, свих нас држављана Србије, зар не?

И шта би то онда после свега тога ми требало да мислимо о Вучићевој државничкој одговорности?

Или не треба ништа да мислимо, треба само да величамо вожда и да бројимо мртве?

(Зар смо већ заборавили оно лицемерје у наступима за седморо мртвих у паду хеликоптера наспрам случаја клечеће новинарке? Па немамо баш сви пилеће памћење, мајку му...)

Због тога нема места овде никаквом просеравању.

Ако се већ Вучић, Дачић, Тадић и остали просеравају по медијима зарад политичких поена, не би требало да то радимо и ми овде.

Ми овде ипак не би требало да будемо толико безобзирни.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:26 21.02.2016

Re: ***

Надам се да ти је допрло до свести да су то двоје држављана Србије и службеника српског Министарства иностраних послова сада покојни?


To što ti radiš je demagogija najnižeg nivoa.
tasadebeli tasadebeli 21:31 21.02.2016

Re: ***

Nebojsa Krstic
Надам се да ти је допрло до свести да су то двоје држављана Србије и службеника српског Министарства иностраних послова сада покојни?


To što ti radiš je demagogija najnižeg nivoa.



Добро, важи.

Ти онда буди на свом нивоу, ја ћу бити на свом и обојици лепо.

Само... То се не зове демократија и дијалог.

Онда то постаје монолог усамљених очајника. Нажалост.
anja99 anja99 11:20 22.02.2016

Re: ***

Sad je trenutak da mi naguzimo Ameriku, jel to?


e jesi vala da te covek obilazi u najvecem krugu.
niccolo niccolo 16:05 20.02.2016

Odakle ti ovo?

Ulaže u srpsku infrastrukturu

Sa Telekomom ništa nije u uradio, za aerodrom ne može ni savetnike da nađe, a za autoput dole za Požegu isto nije uspeo da dobije ponudu.
NNN NNN 16:12 20.02.2016

Re: Odakle ti ovo?

niccolo
Ulaže u srpsku infrastrukturu

Sa Telekomom ništa nije u uradio, za aerodrom ne može ni savetnike da nađe, a za autoput dole za Požegu isto nije uspeo da dobije ponudu.


A semafor i improvizovani parking u Novom Sadu?
A stepenište u Kruševcu?
A lift u Domu penzionera?

Dokle više samo ovi negativni komentari?
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:11 20.02.2016

.

I ovde, na kraju, o twitteru. Izgleda kako se on stvarno pretvorio u prostor, u kojem se odvija politička debata u 140 karaktera. Da li je to moguće - u 140 karaktera definisati misao o kompleksnim temama? I kako izbeći nedorečenost?

Filip Mladenović Filip Mladenović 18:45 20.02.2016

Naša elita je...

obrazovana, talentovana, mudra, snalažljiva, radna, tolerantna, kosmopolitska... Drži do sebe i vlastitih vrednosti i - više ne živi i ne radi u Srbiji. Eno je, širom Evrope i sveta!
feliks.krul feliks.krul 17:45 21.02.2016

Re: Naša elita je...

šokirana stanjem u zemlji.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:40 21.02.2016

Re: Naša elita je...

Šokirana je stepenom diletantizma i brojem dileja na vlasti.
feliks.krul feliks.krul 19:16 21.02.2016

Re: Naša elita je...

otišla na spavanje, sutra je radni dan.
tess tess 19:45 20.02.2016

Area 51

Prvo, pročitala sam intervju i što je za nepovjerovat’. Drugo, jasno bi sve. Nebojša nesumnjivo nije čovjek misterije, e, sad, što na njegovu nemisterioznost ima toliko misterioznih zamjerki, sve nešto i jeste i nije, i vidiš i ne vidiš, maltene NLO politička dimenzija - iz raznoraznih, rekla bih, (ne)ličnih razloga - na to već nemam odgovore. Nejasno mi. No, idem/o dalje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:00 20.02.2016

Re: Area 51

tess
Prvo, pročitala sam intervju i što je za nepovjerovat’. Drugo, jasno bi sve. Nebojša nesumnjivo nije čovjek misterije, e, sad, što na njegovu nemisterioznost ima toliko misterioznih zamjerki, sve nešto i jeste i nije, i vidiš i ne vidiš, maltene NLO politička dimenzija - iz raznoraznih, rekla bih, (ne)ličnih razloga - na to već nemam odgovore. Nejasno mi. No, idem/o dalje.


Ništa te nisam razumeo. Zbog misterioznosti.
tess tess 20:06 20.02.2016

Re: Area 51

Ništa te nisam razumeo. Zbog misterioznosti.

Sad znaš kako je meni. Zezam se, :).
Šta sam spetljala? Da ni meni nije jasno šta ti zamjeraju i što i kako im ne dosadi jedno te isto.
E, to.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:15 20.02.2016

Re: Area 51

tess
Ništa te nisam razumeo. Zbog misterioznosti.

Sad znaš kako je meni. Zezam se, :).
Šta sam spetljala? Da ni meni nije jasno šta ti zamjeraju i što i kako im ne dosadi jedno te isto.
E, to.


Ni meni nije jasno. Zključujem da čovek u javnom saobraćaju treba da bude totalni debil kako bi ga debili ostavili na miru.
tess tess 20:35 20.02.2016

Re: Area 51

Ni meni nije jasno. Zključujem da čovek u javnom saobraćaju treba da bude totalni debil kako bi ga debili ostavili na miru.

Da, i to je sasvim ok. Jednostavno, mora postojati način.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:38 20.02.2016

Re: Area 51

tess
Ni meni nije jasno. Zključujem da čovek u javnom saobraćaju treba da bude totalni debil kako bi ga debili ostavili na miru.

Da, i to je sasvim ok. Jednostavno, mora postojati način.


E pa, ako ti misliš da je lako biti debil, varaš se. Pogledaj samo koliko neki ulažu truda.
tess tess 20:49 20.02.2016

Re: Area 51

E pa, ako ti misliš da je lako biti debil, varaš se. Pogledaj samo koliko neki ulažu truda.

Mogu ti reći, hm, zamislila sam se. Reko’ da zaustim „ma šta da mislim, ja znam kako je biti“, al' kako promislih malo bolje, hm, nisam sigurna da baš toliko dobacim. Da mi ne bude odveć. U pravu si, varam se. Nije to tako lako.
:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:08 20.02.2016

Re: Area 51

Mislim da je intervju odličan -- to tvoje seciranje političke situacije -- i osim nekih žutih mrlja, izuzetno tačno odslikava srpsku političku scenu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:09 20.02.2016

Re: Area 51

Predrag Brajovic
Mislim da je intervju odličan -- to tvoje seciranje političke situacije -- i osim nekih žutih mrlja, izuzetno tačno odslikava srpsku političku scenu.


Kojih žutih mrlja?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:12 20.02.2016

Re: Area 51

tess
E pa, ako ti misliš da je lako biti debil, varaš se. Pogledaj samo koliko neki ulažu truda.

Mogu ti reći, hm, zamislila sam se. Reko’ da zaustim „ma šta da mislim, ja znam kako je biti“, al' kako promislih malo bolje, hm, nisam sigurna da baš toliko dobacim. Da mi ne bude odveć. U pravu si, varam se. Nije to tako lako.
:)


Biti glupak, to ti je 10% talenat i 90% rad.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:18 20.02.2016

Re: Area 51

1) Blagonaklon stav prema Vučićovom ruiniranju nekih obrazaca kvalitetnog i kohezivnog društva.
2) Neblagonaklon stav i preterana kritičnost spram pojedinih opozicionih stranaka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 20.02.2016

Re: Area 51

to tvoje seciranje političke situacije -- i osim nekih žutih mrlja, izuzetno tačno odslikava srpsku političku scenu.


Tehnička izvedba i umetnički dojam.
Tehnička izvedba je ok, uglavnom je tačno to što piše, ali u politici je važan i dojam, zašto neko piše to što piše, a prećutkuje to što prećutkuje.

O Vučiću samo najbolje (ostalo prećutkuje) o opoziciji samo najgore (osatalo prećutkuje)
Dakle, umetnički dojam - jedva dvojka.
tess tess 21:26 20.02.2016

Re: Area 51

Biti glupak, to ti je 10% talenat i 90% rad.

Nešto kao rad na sebi? Da, ima i tu istine. Ja sam, recimo, ovih dana zaključila da to što Visoko inteligentan čovjek umije biti Velika budala, e pa, e pa, i to bez mnogo muke, e pa, ostanem bez teksta. Nepregled se neka otvori. Umije taj budalizam da proguta ka' neman, paz' šta sam ti rekla.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:34 20.02.2016

Re: Area 51

1) Blagonaklon stav prema Vučićovom ruiniranju nekih obrazaca kvalitetnog i kohezivnog društva.


Kojih obrazaca kog kohezivnog društva?

2) Neblagonaklon stav i preterana kritičnost spram pojedinih opozicionih stranaka.


Grešiš. Bio sam ekstremno blagonaklon. Mislim mnogo gore.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:19 20.02.2016

Re: Area 51

Kojih obrazaca kog kohezivnog društva?

Нпр. ово:



Је л' треба да објашњавам?
Оно -- керамичар, механичар, климаџија... пијани пилоти, незналице министри, послушници "стручњаци", уместо професионализма -- подаништво.

Или оно друго?
Министар са фалсификованом докторским радом.
Градоначелник са фалсификованим докторским радом.
Председник са купљеном дипломом.
(Сироти Тома, чак није знао да каже који је факултет то завршио.)

Шта мислиш, како неко ко има знање-професионализам-ревност-посвећеност послу размишља кад гледа како се то напредује унутар и около државног система? И шта мислиш, каквог ефекта има када послушнике-незналице стављаш да реконструишу мостове, обнављају улице, цртају просторне планове, расподељују субвенције?

И шта мислиш, када председник нелегално гради своју кућу, без икаквог скрупула, да ли грађанин треба да легално гради и плаћа таксе и планове? И шта мислиш, када се ствара атмосфера сукобљавања међу различитим струјама друштва, када се делови друштва напујдавају једни на друге -- да ли је то добро или лоше?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:02 21.02.2016

Re: Area 51

Је л' треба да објашњавам?
Оно -- керамичар, механичар, климаџија... пијани пилоти, незналице министри, послушници стручњаци, уместо професионализма -- подаништво.


Ne vidim zašto bi mašinski inženjer bio kvalifikovaniji za UO Narodni muzej Kragujevca od automehaničara. igrom slučaja imam komšiju automehaničara koji je jedan od najvećih kolekcionara slika u Srbiji, taj o njima više zna od mene, a ja sam lekar

.
Или оно друго?
Министар са фалсификованом докторским радом.
Градоначелник са фалсификованим докторским радом.
Председник са купљеном дипломом.
(Сироти Тома, чак није знао да каже који је факултет то завршио.)


Za Tomu se znalo da ima fejk diplomu pre izbora 2012, ja sam o tome napisao blog još 2011.
E sad, pošto se znalo, pošto su viđeni intelektualci znajući to podržali Tomu na izborima, viđeni blogeri takođe i pošto su ga građani izabrali, time su svi oni skupa dali legitimirer takvim ponašanju.

I sad je kasno da se zbog toga preneražavamo.
Шта мислиш, како неко ко има знање-професионализам-ревност-посвећеност посла размишља кад гледа како се то напредује унутар и около државног система? И шта мислиш, каквог ефекта има када послушнике-незналице стављаш да реконструишу мостове, обнављају улице, цртају просторне планове, расподељују субвенције?


Poslušnici neznalice su bili stub titoizma, mada ako čitamo Nušića videćemo da ih nije manjkalo ni pre rata. U vreme DS-a bilo ih je takođe. Reći da su oni izmišljotina SNS-a ne bi bilo tačno.

И шта мислиш, када председник нелегално гради своју кућу, без икаквог скрупула, да ли грађанин треба да легално гради и плаћа таксе и планове?


za ovu pojavu takođe ne krivim ni SNS, ni Tomu. Krivim medije i krivim intelektualnu javnost. I jedne i druge je boleo qrc i za kuću i za Dragičinu kancelatiju u predsedništvu i za to što se kriju donatori, baš kao i za diplomu.U Tadićevo vreme, da se tako nešto desilo u predsedništvu mene bi novinari stavili na električni ražanj, a Vesna Pešić i Srbijanka Turajlić izvršile bi zajednički sepuku u Pionirskom parku

E sad, ti isti licemeri se odjednom prenemažući bude i primećuju da nešto nije u redu. Ma da l je moguće?
Ribozom Ribozom 00:08 21.02.2016

Re: Area 51

Pa cekaj, da li su ovi na vlasti dobri ili losi?
freehand freehand 00:09 21.02.2016

Re: Area 51

E sad, ti isti licemeri se odjednom prenemažući bude i primećuju da nešto nije u redu. Ma da l je moguće?

I sad, pošto je to sve tako bilo - može, sve je ok? Da se ne dovodi više u pitanje, zastarelo, ustalilo se kao obrazac i treba ga zakonski verifikovati, šta li? Ili samo ne treeba Vučićža i jjegove oko toga čačkati da ga se ne bi ometalo u važnim po narod i državu poslovima?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:23 21.02.2016

Re: Area 51

Ne vidim zašto bi mašinski inženjer bio kvalifikovaniji za UO Narodni muzej Kragujevca od automehaničara. igrom slučaja imam komšiju automehaničara koji je jedan od najvećih kolekcionara slika u Srbiji, taj o njima više zna od mene, a ja sam lekar

Релативизација.
Слаб одговор.
Za Tomu se znalo da ima fejk diplomu pre izbora 2012, ja sam o tome napisao blog još 2011.
E sad, pošto se znalo, pošto su viđeni intelektualci znajući to podržali Tomu na izborima, viđeni blogeri takođe i pošto su ga građani izabrali, time su svi oni skupa dali legitimirer takvim ponašanju.

I sad je kasno da se zbog toga preneražavamo.

Релативизација.
Извлачиш Тому, као сигурну мету.
А Малог, Стефановића и све остале занемарујеш. Није лепо :)

Оног трена када Вучић смени Малог и Стефановића због фалсфиковања докторских радова, чиме би дао снажан пример и ветар у једра повратку достојанства знања, диплома и школовања -- ја ћу мирне савести гласати за њега. Овако, могуће је да нека Станија, Тијана Ајфон, Маца Дискреција, Санда Давалица буду министри или нешто томе слично.
Poslušnici neznalice su bili stub titoizma, mada ako čitamo Nušića videćemo da ih nije manjkalo ni pre rata. U vreme DS-a bilo ih je takođe. Reći da su oni izmišljotina SNS-a ne bi bilo tačno.

Али су код СНСа уздигнути на ниво парадигме, дакле позитивног примера. Нема земље без корупције -- али се по распростањености корупције оне разликују. Нема земља без лоших кадровских решења -- али се по њиховој распростањености земље разликују. Нема земље без бесрамних политичара -- али с по њиховом утицају на политику те земље и саме земље разликују.

Дакле, и ово ти је релативизација.
Узгред, она -- РЕЛАТИВИЗАЦИЈА -- јесте омиљена тактика другомoндијалиста.
Спустио си се на њихов ниво?
za ovu pojavu takođe ne krivim ni SNS, ni Tomu. Krivim medije i krivim intelektualnu javnost. I jedne i druge je boleo qrc i za kuću i za Dragičinu kancelatiju u predsedništvu i za to što se kriju donatori, baš kao i za diplomu.U Tadićevo vreme, da se tako nešto desilo u predsedništvu mene bi novinari stavili na električni ražanj, a Vesna Pešić i Srbijanka Turajlić izvršile bi zajednički sepuku u Pionirskom parku

E sad, ti isti licemeri se odjednom prenemažući bude i primećuju da nešto nije u redu. Ma da l je moguće?

У твоје време медији су имали више слободе и простора, па тако и куражи -- а сада су под притиском, додуше неформалним. И у твоје време није Радио Београд био најбољи и најобјективнији програм, већ нека од телевизија, а данас је тако, јер радио више готово нико и не слуша, па су часни и куражни новинари радија посегнули за својом слободом, и још увек прошли без пацки. (Осим Филип М.)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:29 21.02.2016

Re: Area 51

freehand
E sad, ti isti licemeri se odjednom prenemažući bude i primećuju da nešto nije u redu. Ma da l je moguće?

I sad, pošto je to sve tako bilo - može, sve je ok? Da se ne dovodi više u pitanje, zastarelo, ustalilo se kao obrazac i treba ga zakonski verifikovati, šta li? Ili samo ne treeba Vučićža i jjegove oko toga čačkati da ga se ne bi ometalo u važnim po narod i državu poslovima?


Ja mislim da Vučića treba hvaliti za ono što radi dobro, a kritikovati za ono što nije dobro. Ovo što se sada dešava je jedna besomučna histerična kampanja proseravanja koje je potpuno abnormalno i koje je potpaljeno od strane iste intelektualne elite koja je SNS i dovela na vlast, samo nije planirala da Vučić stvar preokrene u svoju korist i da:

a) uradi bilo šta dobro
b) postane ovoliko popularan.

E sad bi zanimljiva tema bila zašto ta pseudoelita to radi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:35 21.02.2016

Re: Area 51

Релативизација.
Извлачиш Тому, као сигурну мету.
А Малог, Стефановића и све остале занемарујеш. Није лепо


valjda riba smrdi od glave? Zamisli da je nekada bilo dokazano da Tadić ima lažnu diplomu, a mi se ovde na blogu bavimo Šutanovčevom. Teško zamislivo, je l da?

У твоје време медији су имали више слободе и простира, па тако и куражи -- а сада су под притиском, додупе неформалним.


ne verujem da je tako. Ja mislim da imaju potpuno isti prostor, ali ih boli racq šta radi Toma.
freehand freehand 01:00 21.02.2016

Re: Area 51

E sad bi zanimljiva tema bila zašto ta pseudoelita to radi.

Hm... Evo eksperimenta radi, ja ću biti psudoelita.

Krstić: Zašto se vi pseudoelito proseravate i hejtujete Vučića?

Ja (pseudoelita): Zato što na mesta ministra vojnog postavlja levaka koji u CV navodi diplomu iz škole i piše debilne tvitove?

Krstić: Nije levak nego dešnjak, a diploma znači da je za razliku od prethodnika išao u školu. Što se tiče tvitova - evo i ja napišem poneki glup, pa šta?

Ja (pseudoelita): Ćutim, šta ću

P.S. u međuvremenu tviter nalog novog ministra nestao (valjda da neprijatelj ne sazna da nam je ukupan IQ u vladi sa smenom Gašića ostao isti), ali je trska izrasla:

jkt2010 jkt2010 01:13 21.02.2016

Re: Area 51

Ribozom
Pa cekaj, da li su ovi na vlasti dobri ili losi?

Ovo je elementarno:
ne postoji "ili dobro, ili loše";
postoji samo "i dobro i loše". Dve strane istog novčića. Jedno bez drugog ne ide.

Potrebno je da "dobro" i "zlo" budu u ravoteži, a ne da jedno nadvlada drugo.
grmfrm grmfrm 08:44 21.02.2016

Re: Area 51

O Vučiću samo najbolje (ostalo prećutkuje) o opoziciji samo najgore (osatalo prećutkuje)
Dakle, umetnički dojam - jedva dvojka.


NE znam mislim da ce to neko i da prihvati. Imam utisak da je u zadnjih godinu dana IQ populacije opao drasticno i da vlada totalni debilizam.

Pa zato ovakvi tekstovi i mogu da prodju u kontekstu autora.
tess tess 09:40 21.02.2016

Re: Area 51

Овако, могуће је да нека Станија, Тијана Ајфон, Маца Дискреција, Санда Давалица буду министри или нешто томе слично.

Sad ne znam da li sam ovde bila sinoć il prije dva mjeseca oko 21.00 čas. Brajoviću, ovo ti je sexizam. I blog manično mjesto čim je na njemu sve viđeno. Ili.
I ako je Ćićolina najveći problem, jedini, pa čemu revolucije?

Kratko ću primjetiti da bi bilo pametno blog zatvoriti mjesecdva, nešto kao renoviranje, da se maničnost izvjetri, da se ovisnici skinu tj katapultiraju iz bogovjetnosti, da ukinu preporuke (to utočište partijskih hulja), ViP, da recimo tviteraši dobiju posebne poene - kao u trgovini ako imaš karticu, skupljaš poene il dobiješ odmah automatski 10 pri registraciji - da se ne nastavljam sa idejama. I na kraju godine zamijeniš ih za nešto, pleten šal, kapu da ti glavu čuva, slušalice čista zvuka, telefon plave boje, etc..U skladu sa maničnom konzumentskom misli, filozofijom, il načinom života.

p. s. Društvo u kojem nema tabora koji bi u pauzi ratova odigrali jednu utakmicu na poljančetu, ne vrijedi zarezivati.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:08 21.02.2016

Re: Area 51

Brajoviću, ovo ti je sexizam. I

:))))))))))))))
Није!
Заборавио сам да споменем Кристијана, Еру или Бају Малог Минџу!
Ја сам познат као велики противник сваког сексизма, ејџизма и интелектуализма!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:25 21.02.2016

Samo analogija, nista licno!

Predrag Brajovic
Brajoviću, ovo ti je sexizam. I

:))))))))))))))
Није!
Заборавио сам да споменем Кристијана, Еру или Бају Малог Минџу!
Ја сам познат као велики противник сваког сексизма, ејџизма и интелектуализма!



Ako je ono gore sa Stanijama odobreno od strane tebe kao sexizam, onda analogijom ovo sto si naveo takodje spada pod sexizam, pod uslovom da volis decake.

Nista licno, nije uvreda, opaska samo,ponavljam, ako si ono gore priznao kao takvo, onda se promenom pola navedenih likova nisi udaljio od prvobitne izjave.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:34 21.02.2016

Re: Samo analogija, nista licno!

Ako je ono gore sa Stanijama odobreno od strane tebe kao sexizam, onda analogijom ovo sto si naveo takodje spada pod sexizam, pod uslovom da volis decake

Није проблем.
Ја могу да волим и дечаке :)
Kein Sexisumus, рекох...
tess tess 11:20 21.02.2016

Re: Area 51

Predrag Brajovic
Brajoviću, ovo ti je sexizam. I

:))))))))))))))
Није!

Jeste, jeste, :).

Sjetih se onog Spilbergovog konja u žici (War Horse), hm, kako sam to sve pametno napisala, :). Vidiš, meni odavno, hajde da kažem, i narod i tako neki slučajni prolaznik - ako zastane, ako mu pažnju privuku virtuelne konzumentske drame, bez kraja - kao žrtva dva ili više tabora, kao taj konj kojeg niko neće osloboditi. Zauzeti ogledavanjem u sebe same, u prepucavanje bez upotrebe sile (dobro, box je plemenita vještina), u nekave izuzetnosti, pitaj Boga šta..vrijeme prolazi, sve stoji u mjestu, svijet se urušava, konj lipše, prolaznik otupi potom i umre, svane novi dan, etc..

* rekoh gore, što budala znam među obrazovanim ljudima, i ženama, :), Velikih budala, to ni Krstijan ni Stanija ne mogu biti sve i da hoće, da im se ćefne gologuzim i mišićavim.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:17 21.02.2016

Re: Area 51

NE znam mislim da ce to neko i da prihvati. Imam utisak da je u zadnjih godinu dana IQ populacije opao drasticno i da vlada totalni debilizam.

Pa zato ovakvi tekstovi i mogu da prodju u kontekstu autora.


Tvoj im IQ ne dozvoljava da prođu. Jedino je ostala tajna - zašto? Zašto ne mogu da prođu? To će tvoj IQ da mi pojasni? Hm?
a_jovicic a_jovicic 11:08 22.02.2016

Re: Area 51

Nebojsa Krstic
Ja mislim da Vučića treba hvaliti za ono što radi dobro, a kritikovati za ono što nije dobro. Ovo što se sada dešava je jedna besomučna histerična kampanja proseravanja koje je potpuno abnormalno i koje je potpaljeno od strane iste intelektualne elite koja je SNS i dovela na vlast, samo nije planirala da Vučić stvar preokrene u svoju korist i da:

a) uradi bilo šta dobro
b) postane ovoliko popularan.

E sad bi zanimljiva tema bila zašto ta pseudoelita to radi.

Svaka čast Vučiću!


... a tek što zna da izabere saradnike ...

KRIK: Ministar Lončar u stanu zemunskog klana

Ministar zdravlja Zlatibor Lončar potpisao je 2002. godine ugovor o kupovini stana sa suprugom Sretka Kalinića, najpoznatijeg ubice zemunskog klana, otkriva Mreža za istraživanje kriminala i korupcije – KRIK. Lončar nije želeo da novinarima kaže da li je platio stan ili ga je dobio kao poklon od kriminalaca. Ugovor je potpisan svega deset dana nakon smrti crnogorskog mafijaša za čije ubistvo Lončara optužuju svedoci saradnici sa suđenja zemunskom klanu.
looping looping 11:28 22.02.2016

Re: Area 51

a_jovicic
Nebojsa Krstic
Ja mislim da Vučića treba hvaliti za ono što radi dobro, a kritikovati za ono što nije dobro. Ovo što se sada dešava je jedna besomučna histerična kampanja proseravanja koje je potpuno abnormalno i koje je potpaljeno od strane iste intelektualne elite koja je SNS i dovela na vlast, samo nije planirala da Vučić stvar preokrene u svoju korist i da:

a) uradi bilo šta dobro
b) postane ovoliko popularan.

E sad bi zanimljiva tema bila zašto ta pseudoelita to radi.

Svaka čast Vučiću!


... a tek što zna da izabere saradnike ...

KRIK: Ministar Lončar u stanu zemunskog klana

Ministar zdravlja Zlatibor Lončar potpisao je 2002. godine ugovor o kupovini stana sa suprugom Sretka Kalinića, najpoznatijeg ubice zemunskog klana, otkriva Mreža za istraživanje kriminala i korupcije – KRIK. Lončar nije želeo da novinarima kaže da li je platio stan ili ga je dobio kao poklon od kriminalaca. Ugovor je potpisan svega deset dana nakon smrti crnogorskog mafijaša za čije ubistvo Lončara optužuju svedoci saradnici sa suđenja zemunskom klanu.

Vidiš kako ste nerealni vi iz opozicije. Zato i nemate šanse da dođete na vlast.
Zdravstvo, Pravosuđe, Obrazovanje su bili katastrofalni i pre Vučića. I to zna svaki glasač. Koristite argumente van ovoga sveta. Ni mala deca vam ne veruju.
Zašto Lončar nije uhapšen od 2002 do 2012?

Zar stvarno mislite da je neko toliko naivan (osim onog procenta koji će da glasa za vas) da se prima na ovakve argumente?

PS.
Ako SNS opet osvoji vlast krivi su botovi!
Pre svega kriv vam je Krstić. On je uzdigao popularnost AV do neslućenih razmera.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:56 22.02.2016

Re: Area 51

Vidiš kako ste nerealni vi iz opozicije. Zato i nemate šanse da dođete na vlast.
Zdravstvo, Pravosuđe, Obrazovanje su bili katastrofalni i pre Vučića. I to zna svaki glasač. Koristite argumente van ovoga sveta. Ni mala deca vam ne veruju.
Zašto Lončar nije uhapšen od 2002 do 2012?

Zar stvarno mislite da je neko toliko naivan (osim onog procenta koji će da glasa za vas) da se prima na ovakve argumente?

PS.
Ako SNS opet osvoji vlast krivi su botovi!
Pre svega kriv vam je Krstić. On je uzdigao popularnost AV do neslućenih razmera.


I ne samo to...nego sami ne znaju ni da formulišu zamerke nego kače kao dokaz karikature i pisanja tabloidnih portala.
a_jovicic a_jovicic 14:15 22.02.2016

Re: Area 51

Nebojsa Krstic
Vidiš kako ste nerealni vi iz opozicije. Zato i nemate šanse da dođete na vlast.
Zdravstvo, Pravosuđe, Obrazovanje su bili katastrofalni i pre Vučića. I to zna svaki glasač. Koristite argumente van ovoga sveta. Ni mala deca vam ne veruju.
Zašto Lončar nije uhapšen od 2002 do 2012?

Zar stvarno mislite da je neko toliko naivan (osim onog procenta koji će da glasa za vas) da se prima na ovakve argumente?

PS.
Ako SNS opet osvoji vlast krivi su botovi!
Pre svega kriv vam je Krstić. On je uzdigao popularnost AV do neslućenih razmera.


I ne samo to...nego sami ne znaju ni da formulišu zamerke nego kače kao dokaz karikature i pisanja tabloidnih portala.

Jedna slika govori više nego hiljadu reči


A zamerka o (ne)hapšenju (i urušavanju institucija) upravo potvrdjuje Radulovićeve tvrdnje da je ovaj nakaradni politički feudalizam kreirala još prethodna vlast a Vučić ga samo usavršava do nivoa totalitarizma
looping looping 15:32 22.02.2016

Re: Area 51

A zamerka o (ne)hapšenju (i urušavanju institucija) upravo potvrdjuje Radulovićeve tvrdnje da je ovaj nakaradni politički feudalizam kreirala još prethodna vlast a Vučić ga samo usavršava do nivoa totalitarizma

Odlično. Samo još da Radulović objasni koje će mere sprovesti kada dođe na vlast.

Da li će dati podršku pravosuđu da rade svoj posao i staviti svoja leđa kao zalog?
To čak i Vučiću teško (ili nikako) ne polazi za rukom.

Naravno da neće jer mi deluje mnogo kilavije od Vučića.
Toliko kilavije, da ne sme tako nešto ni da obeća pred izbore.

Ne, radije ćemo da pljujemo Vučića, to će nam doneti glasove?
Wrong!
freehand freehand 18:16 22.02.2016

Re: Area 51

Nebojsa Krstic
Vidiš kako ste nerealni vi iz opozicije. Zato i nemate šanse da dođete na vlast.
Zdravstvo, Pravosuđe, Obrazovanje su bili katastrofalni i pre Vučića. I to zna svaki glasač. Koristite argumente van ovoga sveta. Ni mala deca vam ne veruju.
Zašto Lončar nije uhapšen od 2002 do 2012?

Zar stvarno mislite da je neko toliko naivan (osim onog procenta koji će da glasa za vas) da se prima na ovakve argumente?

PS.
Ako SNS opet osvoji vlast krivi su botovi!
Pre svega kriv vam je Krstić. On je uzdigao popularnost AV do neslućenih razmera.


I ne samo to...nego sami ne znaju ni da formulišu zamerke nego kače kao dokaz karikature i pisanja tabloidnih portala.

A ti se ubi odgovarajući na zamerke. Valjda fali i svojeručni potpis?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:11 22.02.2016

Re: Area 51

A ti se ubi odgovarajući na zamerke. Valjda fali i svojeručni potpis?

Na koje zamerke? Ove da u UO apoteksrske ustanove Karagujevac nije akademski kadar?

Po mom mnjenju, ako SNS drži ovaj politički kurs, što se mene tiče, u sve upravne odbore u Srbiji može da postavi mrmote.
narcis narcis 20:17 22.02.2016

Re: Area 51

Nebojsa Krstic
A ti se ubi odgovarajući na zamerke. Valjda fali i svojeručni potpis?

Na koje zamerke? Ove da u UO apoteksrske ustanove Karagujevac nije akademski kadar?

Po mom mnjenju, ako SNS drži ovaj politički kurs, što se mene tiče, u sve upravne odbore u Srbiji može da postavi mrmote.

toliko o stanju svesti i morala g. blogera nebojše krstića
ivana23 ivana23 20:23 22.02.2016

Re: Area 51

looping looping 20:26 22.02.2016

Re: Area 51

narcis
Nebojsa Krstic
A ti se ubi odgovarajući na zamerke. Valjda fali i svojeručni potpis?

Na koje zamerke? Ove da u UO apoteksrske ustanove Karagujevac nije akademski kadar?

Po mom mnjenju, ako SNS drži ovaj politički kurs, što se mene tiče, u sve upravne odbore u Srbiji može da postavi mrmote.

toliko o stanju svesti i morala g. blogera nebojše krstića

Stanje morala.

PS.
Upravo sam se setio onog grafita:
A što se morala tiče - morala sam.
narcis narcis 20:27 22.02.2016

Re: Area 51

ivana23

, ivančice pogađaš u metu
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:29 22.02.2016

Re: Area 51

Nebojsa Krstic
Po mom mnjenju, ako SNS drži ovaj politički kurs, što se mene tiče, u sve upravne odbore u Srbiji može da postavi mrmote.

:))))))))
Могло би, кад бисмо ми били Швајцарска: тамо мрмоти знају чак и да увијају чоколаду. Какви су ови наши мрмоти -- таква је и наша чоколада*.

*за буквалисте -- ово је фигуративно речено

G.Cross G.Cross 20:43 22.02.2016

Re: Area 51

Nebojsa Krstic
Po mom mnjenju, ako SNS drži ovaj politički kurs, što se mene tiče, u sve upravne odbore u Srbiji može da postavi mrmote.



Sto se mene tice ova izjava te diskvalifikuje iz svake iole ozbiljne rasprave o bilo cemu osim kako divna usta ima Aleksadndar Vucic i kako AV ima veci IQ nego cela Srbija zajedno.

AFerim.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:56 22.02.2016

Re: Area 51

:))))))))
Могло би, кад бисмо ми били Швајцарска: тамо мрмоти знају чак и да увијају чоколаду. Какви су ови наши мрмоти -- таква је и наша чоколада*.


Pa što? Ako opoziciju mogu da vide mrmoti, mogu i da budu članovi Upravnih odbora.
narcis narcis 21:01 22.02.2016

Re: Area 51

tanko krle, tanko
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:04 22.02.2016

Re: Area 51

Nebojsa Krstic
:))))))))
Могло би, кад бисмо ми били Швајцарска: тамо мрмоти знају чак и да увијају чоколаду. Какви су ови наши мрмоти -- таква је и наша чоколада*.


Pa što? Ako opoziciju mogu da vide mrmoti, mogu i da budu članovi Upravnih odbora.

Па земља коју по управним одборима воде мрмоти само на телевизији и по реклами-бајци личи на Швајцарску.
У стварности, изгледа тачно као Србија.
freehand freehand 22:14 22.02.2016

Re: Area 51

Nebojsa Krstic
A ti se ubi odgovarajući na zamerke. Valjda fali i svojeručni potpis?

Na koje zamerke? Ove da u UO apoteksrske ustanove Karagujevac nije akademski kadar?

Po mom mnjenju, ako SNS drži ovaj politički kurs, što se mene tiče, u sve upravne odbore u Srbiji može da postavi mrmote.

Aj dobro, sad si sišao još nivo niže. Ali je stvarno smehotresno da te opet najviše pljuju i gade se oni koji su te najviše pljuvali i gadili se onomad i koji su doveli Vučića sa svim što uz njega ide.
Ti si im jedina konstanta u životu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:19 23.02.2016

Re: Area 51

Ti si im jedina konstanta u životu.


Ja sam oduvek mislio, da je Dačić, kao koalicioni partner, jedina konstanta
freehand freehand 13:29 23.02.2016

Re: Area 51

stefan.hauzer
Ti si im jedina konstanta u životu.


Ja sam oduvek mislio, da je Dačić, kao koalicioni partner, jedina konstanta

Ne znam, nikad nisam pročitao da si išta napisao o Dačiću.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:36 23.02.2016

Re: Area 51

freehand
stefan.hauzer
Ti si im jedina konstanta u životu.


Ja sam oduvek mislio, da je Dačić, kao koalicioni partner, jedina konstanta

Ne znam, nikad nisam pročitao da si išta napisao o Dačiću.

Kada se tvoji receptori pale samo na spomen DS-a.
freehand freehand 13:38 23.02.2016

Re: Area 51

stefan.hauzer
freehand
stefan.hauzer
Ti si im jedina konstanta u životu.


Ja sam oduvek mislio, da je Dačić, kao koalicioni partner, jedina konstanta

Ne znam, nikad nisam pročitao da si išta napisao o Dačiću.

Kada se tvoji receptori pale samo na spomen DS-a.

Kao tvoji na Dačić, da.
Gde ovde piše DS?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:52 23.02.2016

Re: Area 51

Gde ovde piše DS?

Ti si im glavni apartčik na blogu, kako gde...
freehand freehand 14:12 23.02.2016

Re: Area 51

stefan.hauzer
Gde ovde piše DS?

Ti si im glavni apartčik na blogu, kako gde...

Ti znaš šta znači "aparatčik"? Ne verujem, inače ne bi skovao takvu glupost poput "glavni aparatčik na blogu".
Takođe, ove su ti dosetke na nivou ponavljača iz sedmog razreda osnovne.
Što je, opet, karakteristično za biografije mladih naprednjaka. Čak i stalkerčina sa hiptserskim pretenzijama.
Sad se skoncentriši malo pa mi kaži - gde si video DS? Ili je ipak u pitanju samo fiksacija?

P.S. inače je po tom pitanju Krstić u pravu, kako se foliranti začas prebace sa opšteg na lično.
freehand freehand 14:49 23.02.2016

Re: Area 51

stefan.hauzer
S obzirom na moju naprednjačko-ponavljavčku školu, mogu samo da ti kazem: napušiš se ti mog hipsterskog kurca!

O, pa tu je bila i večernja iz nobles ponašanja? Lekcije tipa "Blagodarim!" i "Samo posle gospođe mame!"
Čestitam, zreo si za diplomatiju. :)
freehand freehand 15:01 23.02.2016

Re: Area 51

stefan.hauzer
Još sam i bio fin. Zazlužuješ mnogo gore, s tobom samo treva biti govno, jer za bolje i nisi.

kako misliš "treba biti"? Tebi to odlično ide, samo ne znam kakve ja veze imam sa tvojim agregatnim stanjem? Mama, tata, učiteljica, drugari... Pusti mene, to je jeftino izvlačenje.
Mada nije problem, ako se svi foliraju..
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:03 23.02.2016

Re: Area 51

Sine, upravu si.
freehand freehand 15:09 23.02.2016

Re: Area 51

Sine

Pozdravi i ti svoju gospođu mamu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:46 23.02.2016

Re: Area 51

Nadam se da cemo se nekad sresti uzivo, da to ponovis, muskarcino. S ovim sam zavrsio.
freehand freehand 17:05 23.02.2016

Re: Area 51

stefan.hauzer
Nadam se da cemo se nekad sresti uzivo, da to ponovis, muskarcino. S ovim sam zavrsio.

I to liči na profil koji sebi crtaš. Gledaj da bude mrak neki i da povedeš drugare.
U mešđuvremenu, kad stigneš i kad ti bude bolje pogledaj malo ovaj niz komentara još jednom. Biće tu momenata i kad ćeš se stideti.
Sad - iš.
feliks.krul feliks.krul 19:28 21.02.2016

Sledeći premijer, any bets?

Ивица Дачић
Биографија
Датум рођења 1. јануар 1966.  (50 год.)
Место рођења Призрен (Застава Социјалистичке Федеративне Републике Југославије СФРЈ)
Држављанство Застава Србије Србија
Етничка припадност Србин
Политичка партија Социјалистичка партија Србије
Раније:
Савез комуниста Југославије
Професија политичар
Мандат(и)
Први потпредседник Владе Републике Србије
Тренутна функција
Функцију обавља од 27. априлa 2014.
Избори 16. март 2014.
Председник Владе Александар Вучић
Претходник Александар Вучић
Министар спољних послова
Тренутна функција
Функцију обавља од 27. априлa 2014.
Председник Владе Александар Вучић
Претходник Иван Мркић
10. председник Владе Републике Србије
27. јул 2012. — 27. април 2014.
freehand freehand 18:55 22.02.2016

Kakav predsednik vlade

... takvi i ministri:
KRIK:Lončar kupio stan od supruge pripadnika zemunskog klana


KLIK na KRIK
feliks.krul feliks.krul 21:51 22.02.2016

Selo stvarno gori a elita se češe

According to one gang member’s testimony, the man who was supposed to help him, an Emergency Center doctor named Zlatibor Lončar, then 30, finished off Božović by injecting him with a fatal cocktail. The doctor’s reward for the murderous deed was a free apartment that Spasojević had bought specifically to reward gang members or “his people,” according to the two former members turned protected witnesses.

....

Lončar is the latest of Vučić’s close associates to be connected to corruption or organized crime. In the last year, his Minister of Foreign Affairs, Ivica Dačić, was exposed in videos meeting with a high-level drug dealer in a restaurant. His protégé, Mayor of Belgrade Siniša Mali, has been connected to Bulgarian apartments worth US$ 6 million transferred to him by a Lukoil official involved in a corrupt privatization of a Serbian gas company.
https://www.occrp.org/en/investigations/4961-serbia-skeletons-in-the-closet-how-did-the-health-minister-get-an-apartment



Mozda je Vucic trazio izbore jer mora.
sasa_simic sasa_simic 02:15 27.02.2016

Očešite elitu

Seljaci se češljaju da bi ličili na elitu, onda se elita češlja da bude razbarušena, predgrađe se šiša na 0...btw, selo gori.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana