Politika

Draža Petrović VS. Nebojša Krstić

Nebojsa Krstic RSS / 26.03.2016. u 12:54
 
 
Još jedni vanredni izbori u Srbiji. Izborne liste, ko s kim želi, a ko ne želi, ima li preletača...?
Koje su teme ove predizborne kampanje? Jesu li svi mediji otvoreni za sve političke opcije?
U Srbiji ponovno izborna atmosfera. Dvije godine nakon parlamentarnih i, također, vanrednih izbora, građani Srbije ponovno izlaze na birališta.
Uz objašnjenje da je Vladi potrebna puna stabilnost i četvorogodišnji mandat, Aleksandar Vučić zatražio je izbore koje je potom i raspisao njegov bivši stranački kolega, a sada predsjednik Srbije Tomislav Nikolić.
 
Zašto ponovno izbori?
Donose li nešto novo ili će u zgradi Vlade i dalje sjediti iste stranke?
 
O tome večeras u Kontekstu razgovaramo sa našim gostima:
 
- Nebojšom Krstićem, bivšim savjetnikom bivšeg predsjednika Borisa Tadića, i
- Dragoljubom Petrovićem, novinarom.
 
Voditeljka je Ivana Momčilović-Odobašić.

 



Komentari (144)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 14:50 26.03.2016

Čas demagogije

Mada je Draža nešto i pokušao.

P.S. Na kojih "nekoliko ministara iz Đinđićeve vlade" u Vučićevoj vladi se misli?
Ja znam za Kori Udovički, a Velja Ilić, Vulin, Gašić, Tasovac, Radulović, Stefanović i drugi doktori to sigurno nisu bili.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:23 26.03.2016

Re: Čas demagogije

Čas demagogije
Mada je Draža nešto i pokušao.


Demagogija, šta to beše? Je l to ono kad neko ne misli isto što i ti?
feliks.krul feliks.krul 19:06 26.03.2016

Re: Čas demagogije

Što se tiče navodne autokratije (što su verovatno pokupili od nekih anonimnih blogera) i nedostatka "slobode", samim tim što je raspisao izbore upravo je premijer sasvim otvorio opoziciji pristup medijima. Pravi problem je nedostatak novca u Srbijici, a to nije problem samo za političare.
freehand freehand 21:40 26.03.2016

Re: Čas demagogije

Nebojsa Krstic
Čas demagogije
Mada je Draža nešto i pokušao.


Demagogija, šta to beše? Je l to ono kad neko ne misli isto što i ti?

Ne to je ono kad ti kao slobodan mislilac 2016. govoriš o opoziciji isto što i Mila Štula 1989. a o svedržitelju isto što i Mila Štula 1989.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:53 26.03.2016

Re: Čas demagogije

freehand
Nebojsa Krstic
Čas demagogije
Mada je Draža nešto i pokušao.


Demagogija, šta to beše? Je l to ono kad neko ne misli isto što i ti?

Ne to je ono kad ti kao slobodan mislilac 2016. govoriš o opoziciji isto što i Mila Štula 1989. a o svedržitelju isto što i Mila Štula 1989.


Ovo je bezobrazno glupačka kvalifikacija. Mila Štula je lagala, optuživala Draškovića za kuću na Ženevskom jezeru i slično. A ja kažem ono što vidi svako ko ima gram mozga, da opoziciju čini grupa nesposobnih i nekompetentnih likova. Poistovećivanje ove dve stvari je maloumno.
freehand freehand 21:55 26.03.2016

Re: Čas demagogije

Nebojsa Krstic
freehand
Nebojsa Krstic
Čas demagogije
Mada je Draža nešto i pokušao.


Demagogija, šta to beše? Je l to ono kad neko ne misli isto što i ti?

Ne to je ono kad ti kao slobodan mislilac 2016. govoriš o opoziciji isto što i Mila Štula 1989. a o svedržitelju isto što i Mila Štula 1989.


Ovo je bezobrazno glupačka kvalifikacija. Mila Štula je lagala, optuživala Draškovića za kuću na Ženevskom jezeru i slično. A ja kažem ono što vidi svako ko ima gram mozga, da opoziciju čini grupa nesposobnih i nekompetentnih likova. Poistovećivanje ove dve stvari je maloumno.

Glupački, gram mozga, maloumno.
Bemumiša, meni se opet Mila Štula priviđa..
judgement_night judgement_night 09:53 27.03.2016

Re: Čas demagogije

freehand
Nebojsa Krstic
freehand
Nebojsa Krstic
Čas demagogije
Mada je Draža nešto i pokušao.


Demagogija, šta to beše? Je l to ono kad neko ne misli isto što i ti?

Ne to je ono kad ti kao slobodan mislilac 2016. govoriš o opoziciji isto što i Mila Štula 1989. a o svedržitelju isto što i Mila Štula 1989.


Ovo je bezobrazno glupačka kvalifikacija. Mila Štula je lagala, optuživala Draškovića za kuću na Ženevskom jezeru i slično. A ja kažem ono što vidi svako ko ima gram mozga, da opoziciju čini grupa nesposobnih i nekompetentnih likova. Poistovećivanje ove dve stvari je maloumno.

Glupački, gram mozga, maloumno.
Bemumiša, meni se opet Mila Štula priviđa..


Okršaj titana.
makemyday makemyday 12:13 27.03.2016

Re: Čas demagogije

Demagogija, šta to beše? Je l to ono kad neko ne misli isto što i ti?

Zar nije demagogija da neko ko kao ti ( @krle22 )u raspravi sa urednikom nekog portala na tviteru kao argument koristi " jedi g...a" bilo kome priča o nekakvom korektnom vokabularu?
blogovatelj blogovatelj 04:58 28.03.2016

Re: Čas demagogije

Okršaj titana.


Juče si otvorio nalog da bi ovo rekao?
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:43 26.03.2016

Занимљив стајлинг

docsumann docsumann 15:46 26.03.2016

Re: Занимљив стајлинг

vidiš da im je razdeljak na kontra stranama
freehand freehand 15:50 26.03.2016

Re: Занимљив стајлинг

principessa_etrusca

Verujem da bi Dobrica Ćosić roman o epohi Vućića nazvao "Vremenom bruke". Čisto sumnjam da bi se Krstiću to dopalo.
docsumann docsumann 16:02 26.03.2016

Re: Занимљив стајлинг

freehand
principessa_etrusca

Verujem da bi Dobrica Ćosić roman o epohi Vućića nazvao "Vremenom bruke". Čisto sumnjam da bi se Krstiću to dopalo.



a Koji?


principessa_etrusca principessa_etrusca 17:03 26.03.2016

Re: Занимљив стајлинг

vidiš da im je razdeljak na kontra stranama

Индивидуални печат или сублиминална порука?
docsumann docsumann 17:53 26.03.2016

Re: Занимљив стајлинг

principessa_etrusca
vidiš da im je razdeljak na kontra stranama

Индивидуални печат или сублиминална порука?


konceptualno razmimoilaženje
antioksidant antioksidant 17:58 26.03.2016

Re: Занимљив стајлинг

hahaha
mariopan mariopan 19:13 26.03.2016

Re: Занимљив стајлинг

Predizborni EPP?
Hvala, ne gledam, čuvam se negativnog zračenja sa ekrana.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:46 26.03.2016

Sam sam kriv


Potroših pola sata gledajući emisiju, sve nadajući se da ću nešto čuti.

A znao sam da će biti fraze o tome kako je Vučić super a opozicija glupa.

Na tviteru sam rešio problem tako što čoveka ne pratim, izgleda da je taj recept rešenje.


zilikaka zilikaka 19:50 26.03.2016

Re: Sam sam kriv

Sam sam kriv

Potroših pola sata gledajući emisiju, sve nadajući se da ću nešto čuti.

A znao sam da će biti fraze o tome kako je Vučić super a opozicija glupa.

Na tviteru sam rešio problem tako što čoveka ne pratim, izgleda da je taj recept rešenje.



E, baš vala. Doduše, ja radila po kući pa samo slušala, al dođe na isto. Sve.
G.Cross G.Cross 20:17 26.03.2016

Re: Sam sam kriv

zilikaka
Sam sam kriv

Potroših pola sata gledajući emisiju, sve nadajući se da ću nešto čuti.

A znao sam da će biti fraze o tome kako je Vučić super a opozicija glupa.

Na tviteru sam rešio problem tako što čoveka ne pratim, izgleda da je taj recept rešenje.



E, baš vala. Doduše, ja radila po kući pa samo slušala, al dođe na isto. Sve.



Nisam gledao, necu da gledam, bio u planini ujutru , popodne igrao tenis. Od mene dosta za ovaj prolecni dan.

A vi sto se bunite da on ne govori nista novo , da li ste to zaista ocekivali, mislim da kaze nesto novo?

Da budem precizniji, zar zaista ima nesto novo da se kaze?

Kad neko uzme Jedi-Knighta za savetnika , ja cu onda da pocnem da se nadam.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:40 26.03.2016

Re: Sam sam kriv

zilikaka
Sam sam kriv

Potroših pola sata gledajući emisiju, sve nadajući se da ću nešto čuti.

A znao sam da će biti fraze o tome kako je Vučić super a opozicija glupa.

Na tviteru sam rešio problem tako što čoveka ne pratim, izgleda da je taj recept rešenje.



E, baš vala. Doduše, ja radila po kući pa samo slušala, al dođe na isto. Sve.


Zli, takođe, pravila Vasinu tortu i nešto razmišljam, koliko je rehmetli Studio B "napravio" dobrih, novinara, eto i Ivana je tu počela.
Odličan novinar, odlična pitanja, bravo Ivana.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:58 26.03.2016

Re: Sam sam kriv

Zli, takođe, pravila Vasinu tortu

A ja, budala, gledam i ne trepćem.
Kao da vidim mimiku, izraze lica, da sve ispravno protumačim.
Da sam makar pravio tortu, kakvu takvu.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:15 26.03.2016

Re: Sam sam kriv

hoochie coochie man
Zli, takođe, pravila Vasinu tortu

A ja, budala, gledam i ne trepćem.
Kao da vidim mimiku, izraze lica, da sve ispravno protumačim.
Da sam makar pravio tortu, kakvu takvu.





mariopan mariopan 21:22 26.03.2016

Re: Sam sam kriv

hoochie coochie man
A ja, budala, gledam i ne trepćem.

Pazi, čujem da su angažovali hipnotizere i turaju ih pred kamere svako malo.

Nema veze ako mnogo pričaju a ništa ne kažu. Samim pojavljivanjem šalju hipnotičke zrake ka nama i treba izbegavati da ih gledaš u oči a pogotovo da slušaš šta govore.
gedza.73 gedza.73 21:25 26.03.2016

Re: Sam sam kriv

hcm
Potroših pola sata gledajući emisiju

na rts 2.
zilikaka zilikaka 21:28 26.03.2016

Re: Sam sam kriv

pravila Vasinu tortu


Ovaaaj, šta radiš večeras? Si rada gostima?
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:00 26.03.2016

Re: Sam sam kriv

zilikaka
pravila Vasinu tortu


Ovaaaj, šta radiš večeras? Si rada gostima?


Uvek, si u Bg?
stopalo stopalo 21:40 26.03.2016

evo o prilogu

Ako sam dobro razumeo, jedan od teza je da se AV promenio na bolje?

Moje je mišljenje da to jednostavno nije tačno. Samo je uvideo šta je oportuno. I to je to. Sva dalja diskusija biće u krug oko pojavnih elemenata transformacije/oportunizma.

Ali pošto blog i služi tome, lepo bi bilo da domaćin (još) jednom objasni tu tezu.

Sa druge strane apsolutno mogu da se složim da se bivša vlast promenila i to na gore.
feliks.krul feliks.krul 23:00 26.03.2016

Re: evo o prilogu

Sva dalja diskusija biće u krug oko pojavnih elemenata transformacije/oportunizma.


To samo kad budu pisali "Lik i Delo Aleksandra Vučića". Ali koga inače briga šta će istoričari pisati?
sweet64 sweet64 03:38 27.03.2016

Re: evo o prilogu

Ako sam dobro razumeo, jedan od teza je da se AV promenio na bolje?


A kome se to apsolutno veruje kad je promenio svoje stavove za 180 stepeni? Bratu, kumu, prijatelju, nekom veoma bliskom, nekom ko se objasnio sa neću više, majke mi?

AV nije u politici 15 minuta. Kao mlad organizam, imao je svog političkog oca u obliku Šešelja i jedino po tome, po svom uzoru i želji da bude u vrhu je ostao konzistentan, a za ostalo ... ono, nema veze.
On je svoju političku karijeru gradio na principima pogubnosti ulaska Srbije u EU, neophodnoj potpori majčice Rusije etc i najveći broj i današnjih sledbenika je opijen tim tezama spočetka njegovih ciljeva i delovanja. Ovu veliku grupu svojih obožavatelja, danas već mejnstrim, je proširio novim kontigentom naivnih i lakovernih, kojima ovo društvo ne manjka (uđite u voz, odite na pijacu, javni WC, kladionicu ...).
Pošto Krleta ne stavljam ni u jednu od ove dve supergrupe sledbenika a neistomišljenika, mislim da je u pitanju više puta spomenuta demagogija.
feliks.krul feliks.krul 22:41 26.03.2016

Srbija ili Bugarska? Zna li neko?

By 1988, ”100 out of 100 households had a television set, 95 out of 100 had a radio, 96 out of 100 had a refrigerator, and 40 out of 100 had an automobile”

freehand freehand 22:50 26.03.2016

Strašna kritika vlasti

... ono što mi je ostalo u sećanju iz ove inače dosadne emisije jeste odgovor na pitanje: "Da li nešto zamerate Vučiću?"
"Da, haujesnou! Kadrovska politika mu je katastrofa!"
Ne katastrofalna kombinacija diletantizma, oportunizma i nesputane volje da vulkanizerski šegrti vode javna preduzeća i ministarstva.
Ne neprekidne bujice demagogije i populizma koje se valjaju javnim prostorom zamenjujući i gušeći svaki pokušaj rasprave o društvu.
Ne strašni dažd najbesramnijih laži koji lije neprekidno i to najglasnije i najbljutavije iz usta Promenjenog na bolje.
Ne, nego kadrovska politika. Hm, ja bih rekao da je u pitanju s kim si onakav si. I da se Promenjeni na najbolje u tom poltronskom leglu intelektualnih insuficijenata i moralnih nakarada najprijatnije oseća, kao svoj na svome. A da im je toni Bler najadekvatnije strano pojačanje.
Te bi pitanje "zašto niko od integriteta, časti i struke, niko ko do sebe drži neće među u tu kloaku" zvučalo kao zajebavanje auditorijuma.
Saša Radulović je tu odličan primer, svoje pameti i pameti, iskrenosti i vizije Promenjenog na bolje.
feliks.krul feliks.krul 23:02 26.03.2016

Re: Strašna kritika vlasti

Kadrovska politika mu je katastrofa!"


Trebao mu je jedan momenat da se seti, ali dobro se setio. Kadrovska politika sa svim onim lažnim diplomama je bila katastrofa.
freehand freehand 23:05 26.03.2016

Re: Strašna kritika vlasti

je bila katastrofa.

Ali se, hvala je Bogu, popravila. Jebeš spoljni dug i budžetski deficit, nezaposlenost i druge ekonomske pokazatelje.
tadejus tadejus 09:29 27.03.2016

Re: Strašna kritika vlasti

freehand
Ali se, hvala je Bogu, popravila. Jebeš spoljni dug i budžetski deficit, nezaposlenost i druge ekonomske pokazatelje.


čekaj, ti stvarno misliš da je Krstić trebao da se poduvati priče o spoljnom dugu i budžetskom deficitu?
ili ti?
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:42 27.03.2016

Re: Strašna kritika vlasti

Trebao mu je jedan momenat da se seti, ali dobro se setio. Kadrovska politika sa svim onim lažnim diplomama je bila katastrofa.

Да, деловало је чак као да је за тренутак размислио пре него што је одговорио, али је одмах дао и оправдање: у Србији се паметни, поштени и способни клоне политике, па Вучић нема избор. Када би имао избор, он би сигурно изабрао боље.

А онда враћање на ДС: неки министри су били добри, а неки су били ОЛОШ. Е сада, ОЛОШ је једна веома тешка реч која остаје да одзвања у вези са ДС-ом, не са Вучићем и његовима плагијаторима.
freehand freehand 09:42 27.03.2016

Re: Strašna kritika vlasti

tadejus
freehand
Ali se, hvala je Bogu, popravila. Jebeš spoljni dug i budžetski deficit, nezaposlenost i druge ekonomske pokazatelje.


čekaj, ti stvarno misliš da je Krstić trebao da se poduvati priče o spoljnom dugu i budžetskom deficitu?
ili ti?

Naravno da ne. Zaboravio sam da samo ti imaš licencu da progovoriš o ekonomiji. Doduše - nisam je video ali ti verujem na reč.
tadejus tadejus 09:48 27.03.2016

Re: Strašna kritika vlasti

freehand

tadejus

freehandAli se, hvala je Bogu, popravila. Jebeš spoljni dug i budžetski deficit, nezaposlenost i druge ekonomske pokazatelje.
čekaj, ti stvarno misliš da je Krstić trebao da se poduvati priče o spoljnom dugu i budžetskom deficitu?ili ti?

Naravno da ne. Zaboravio sam da samo ti imaš licencu da progovoriš o ekonomiji. Doduše - nisam je video ali ti verujem na reč.


hoćeš reći da misliš da Krstić jeste trebao da razglaba o ekonomskoj politici?
a šta misliš jel trebao da doda i neku o energestkom bilansu Srbije? pa nije ni to nevažna tema, a on se podlac pravio da kao on o tome pojma nema..
a gdje je stanje u zdravstvu, pa prinosi poljoprivrednih kultura.. stanje u svinjogojstvu da ne pominjemo..
hulja.. ćuti kao zaliven a sve zna
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:41 27.03.2016

TRougao:

"Mi smo navikli da budemo podanici. Nemamo svest o sopstvenim pravima i o tome da je ovaj naš život samo naš i da ne sme da služi nekim drugim životima. Ali sve ovo je moguće prevazići. Nešto će se desiti. Dogodiće se obrt, samo ako se napravi jedna kritična masa ljudi koji žele taj obrt. Ako ste okrenuti bensedinima - nema ništa od svega toga. Najmanje ljudsko protivljenje je već veliki čin. Ljudi bi morali da počnu da se protive očajnom životu i da prestanu da se plaše...
Ne verujem da će Vučić izgubiti izbore, ali mislim da će ovi izbori biti njemu poruka da je došlo do kraja i da će grdno nadrljati ako nastavi sa ovakvim pritiskom na ljude.
Kult ličnosti koji Vučić gradi je jedna prilično lična inicijativa i dosta je amaterski. Za Tita je radio jedan ogroman državni aparat. Dior je dolazio u Beograd da mu šije odelo. Vučić je jedan mali, sitan igrač koji se hvali. Pokušava da zagluši ljudima uši samim sobom. Sve je to diletantski - kao i njegovo društvo".

Goran Marković, intervju, "Nedeljnik"
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:53 27.03.2016

Re: TRougao:

Kult ličnosti koji Vučić gradi je jedna prilično lična inicijativa i dosta je amaterski. Za Tita je radio jedan ogroman državni aparat. Dior je dolazio u Beograd da mu šije odelo. Vučić je jedan mali, sitan igrač koji se hvali. Pokušava da zagluši ljudima uši samim sobom. Sve je to diletantski - kao i njegovo društvo".

Goran Marković, intervju, "Nedeljnik"


Goran Marković je idiot koji je ovo isto govorio za Đinđića... i njemu je zamerao, uzgred, na "stajlingu...kod Tita mu se to dopadalo. Dakle, on je jedna bezoblična hulja, koja je posle ubistva krenula da priča kako je oduvek verovala samo Đinđiću.

Tako da mani me njegovih mudroserina.

Evo, koga zanima, ovde Goran izlaže svoje misli o Đinđiću:

looping looping 08:16 27.03.2016

Re: TRougao:

Ne verujem da će Vučić izgubiti izbore, ali mislim da će ovi izbori biti njemu poruka da je došlo do kraja i da će grdno nadrljati ako nastavi sa ovakvim pritiskom na ljude.

Vučić šiba ljude da glasaju za njega i tako pobeđuje na izborima?
Ih, kako se ovoga SM nije setio pa je morao da lažira rezultate.
mariopan mariopan 08:54 27.03.2016

Re: TRougao:

looping
Ne verujem da će Vučić izgubiti izbore, ali mislim da će ovi izbori biti njemu poruka da je došlo do kraja i da će grdno nadrljati ako nastavi sa ovakvim pritiskom na ljude.

Vučić šiba ljude da glasaju za njega i tako pobeđuje na izborima?
Ih, kako se ovoga SM nije setio pa je morao da lažira rezultate.

Ma neeee, nego je vredan i pametan. Prvi put u istoriji imamo takvog Vođu.

Samo je narod glup, zato i ja mislim da neće izgubiti jer kani pobijediti, nego će samo biti srozan na pravu meru?

Nadam se samo da će moći svim svojim uvlakačima dostojno da se oduži?
Vidi koliko ih je kako svi oni lepo znaju gde su jasle? Dobro, neki su i pre znali gde su, samo se na vreme premeštaju, gde jasle tu i oni...
looping looping 09:19 27.03.2016

Re: TRougao:

mariopan
looping
Ne verujem da će Vučić izgubiti izbore, ali mislim da će ovi izbori biti njemu poruka da je došlo do kraja i da će grdno nadrljati ako nastavi sa ovakvim pritiskom na ljude.

Vučić šiba ljude da glasaju za njega i tako pobeđuje na izborima?
Ih, kako se ovoga SM nije setio pa je morao da lažira rezultate.

Ma neeee, nego je vredan i pametan. Prvi put u istoriji imamo takvog Vođu.

Samo je narod glup, zato i ja mislim da neće izgubiti jer kani pobijediti, nego će samo biti srozan na pravu meru?

Nadam se samo da će moći svim svojim uvlakačima dostojno da se oduži?
Vidi koliko ih je kako svi oni lepo znaju gde su jasle? Dobro, neki su i pre znali gde su, samo se na vreme premeštaju, gde jasle tu i oni...

Vidim da se na blogovima ne gotivi mnogo vladajuća partija, što je OK. Ali nije se gotivila ni pre prethodnih izbora pa je pobedila. Što znači da uglavnom odlučuju ljudi koji se ne vuku po blogovima i po internetu kao mi već rade neke druge stvari. Da li oru, kopaju, šta li rade ti ljudi?
E sad, ne znam ko tu predstavlja inteligenciju, ko je tu glup itd, ali ja sam od retkih na blogu kome je ova vlast trenutna najbolja opcija, dok se ne pojavi neka bolja opcija u glasačkom sistemu.

PS.
Nekadašnji DOS bio je bolja opcija od nekadašnjeg SPS-a a danas se i SPS čini boljom opcijom od DS-a.
freehand freehand 09:23 27.03.2016

Re: TRougao:

ja sam od retkih na blogu kome je ova vlast trenutna najbolja opcija, dok se ne pojavi neka bolja opcija u glasačkom sistemu.

E sad kad se nisam šlogirao!
mariopan mariopan 09:44 27.03.2016

Re: TRougao:

looping
Što znači da uglavnom odlučuju ljudi koji se ne vuku po blogovima i po internetu kao mi već rade neke druge stvari. Da li oru, kopaju, šta li rade ti ljudi?

Sva sreća, nemaju vremena da misle. Idealno vreme za osvajanje vlasti.
E sad, ne znam ko tu predstavlja inteligenciju,


Krle.
ko je tu glup

Ja.
ja sam od retkih na blogu kome je ova vlast trenutna najbolja opcija, dok se ne pojavi neka bolja opcija u glasačkom sistemu

Onda uživaj dok traje jer neće još dugo.
looping looping 10:04 27.03.2016

Re: TRougao:

ja sam od retkih na blogu kome je ova vlast trenutna najbolja opcija, dok se ne pojavi neka bolja opcija u glasačkom sistemu

Onda uživaj dok traje jer neće još dugo.

Zavisi šta smatraš pod "dugo".
Sama kažeš da neće izgubiti na izborima:
Samo je narod glup, zato i ja mislim da neće izgubiti jer kani pobijediti, nego će samo biti srozan na pravu meru?

looping looping 10:07 27.03.2016

Re: TRougao:

freehand
ja sam od retkih na blogu kome je ova vlast trenutna najbolja opcija, dok se ne pojavi neka bolja opcija u glasačkom sistemu.

E sad kad se nisam šlogirao!

Taman posla ti da se šlogiraš!
Ko posle da oponira Krlu?
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:52 27.03.2016

Re: TRougao:

Nebojsa Krstic
Kult ličnosti koji Vučić gradi je jedna prilično lična inicijativa i dosta je amaterski. Za Tita je radio jedan ogroman državni aparat. Dior je dolazio u Beograd da mu šije odelo. Vučić je jedan mali, sitan igrač koji se hvali. Pokušava da zagluši ljudima uši samim sobom. Sve je to diletantski - kao i njegovo društvo".

Goran Marković, intervju, "Nedeljnik"


Goran Marković je idiot koji je ovo isto govorio za Đinđića... i njemu je zamerao, uzgred, na "stajlingu...kod Tita mu se to dopadalo. Dakle, on je jedna bezoblična hulja, koja je posle ubistva krenula da priča kako je oduvek verovala samo Đinđiću.

Tako da mani me njegovih mudroserina.

Evo, koga zanima, ovde Goran izlaže svoje misli o Đinđiću:



Ako ste u svom komentaru tako okvalifikovali Gorana Markovića i njegov citirani stav, primenjujući istu logiku, identične vrednosne kriterijume i video klipove kako biste, tj. kojim rečima biste opisali Aleksandra Vučića?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:14 27.03.2016

Re: TRougao:

Ako ste u svom komentaru tako okvalifikovali Gorana Markovića i njegov citirani stav, primenjujući istu logiku, identične vrednosne kriterijume i video klipove kako biste, tj. kojim rečima biste opisali Aleksandra Vučića?


Ima male razlike. Vučić i Đinđić su uvek bili politički protivnici. Za razliku od vajnog Markovića. U tom smislu su i razmenjivali napade. Ja sam bio Đinđićev navijač, pa je jasno šta sam mislio o SRS, i njenim čelnicima...imam na ovom blogu nekoliko tekstova posvećeno tome. Međutim, Vučić nije, za razliku od Markovića, nikad tvrdio da je ODUVEK znao da je Đinđić jedini i najbolji.

Da se razumemo, Marković je ne naročito bitan...ali on je paradigma licemernog odnosa elite prema svim predstavnicima vlasti koji su pokušali da promene bilo šta u Srbiji.

Jedini koji nije bio na meti njihove histerične mržnje je Tomislav Nikolić. On je idealan predsednik po meri srpske intelektualne elite.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:28 27.03.2016

Re: TRougao:

Ako je ovo Vaš odgovor, onda mi ništa drugo ne preostaje nego da zaključim da je od licemernog odnosa elite prema svim predstavnicima vlasti još gori zločinački odnos predstavnika vlasti prema građanstvu.

U Etiopiji umire više ljudi od gladi nego u Srbiji.
To je zato što oni nisu žitnica Evrope.
Milan Todorov

U sklopu priprema za predstojeće parlamentarne izbore počeo sam
da lažem samog sebe.
Vladimir Dramićanin

Razlika između prethodnih vlada i ove je što ovoj vladi još nismo videli leđa.
Zoran Doderović
freehand freehand 13:01 27.03.2016

Re: TRougao:

Međutim, Vučić nije, za razliku od Markovića, nikad tvrdio da je ODUVEK znao da je Đinđić jedini i najbolji.

Da, on voli ono PRVI PUT U ISTORIJI.
Inače si potpuno u pravu što se Markovića i tog dela kvazielite tiče.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:18 27.03.2016

Re: TRougao:

freehand
Međutim, Vučić nije, za razliku od Markovića, nikad tvrdio da je ODUVEK znao da je Đinđić jedini i najbolji.

Da, onvoli ono PRVI PUT U ISTORIJI.
Inače si potpuno u pravu što se Markovića i tog dela kvazielite tiče.


Od kvazielite mnogo puta je gora i pogubnija po građanstvo i državu alava, neodgovorna i zločinačka politokratija, tj. polit-etno preduzetnici, koji su od politike mafijaškim metodama napravili prljavi biznis.
mx.de_567 mx.de_567 16:24 27.03.2016

Re: TRougao:

licemernog odnosa elite prema svim predstavnicima vlasti koji su pokušali da promene bilo šta u Srbiji.




Pokušali su i uspeli da promene samo stanje svojih bakovnih računa na štetu građana ove zemlje. Kako Đinđić, tako i svi ostali u njegovoj vladi.
Vidim onaj Vlahović dobro posluje... Koliki je bio njegov deo od otete i proklete "društvene svojine"?
NNN NNN 21:50 27.03.2016

Re: TRougao:

Vučić šiba ljude da glasaju za njega i tako pobeđuje na izborima?


Zapravo - da!

Priča od pre neki dan...
Osoba X je pokušala da se zaposli preko stranke
(svi znamo koje) i stranka joj je obećala posao u državnoj firmi (ništa fensi),
AKO OBEZBEDI XY SIGURNIH GLASOVA ZA SNS!!!
osoba X šta će, kud će, stavi neke svoje rođake na listu sigurnih glasova,
i u roku od dva dana tim rođacima zazvoni telefon i glas ih pita
da li će stvarno da glasaju za sns i da oni MOGU TO DA PROVERE
(mogu kurac, klasično zastrašivanje - bar se nadam).

Dakle, ako me pitate da li mislim da vladajuća svedržeća stranka vrši pritisak na glasače,
mogu vam odgovoriti:
DA, MISLIM DA VLADAJUĆA STRANKA VRŠI PRITISAK NA GLASAČE!
pnbb pnbb 14:09 01.04.2016

Re: TRougao:

koji su pokušali da promene bilo šta u Srbiji.

ajde leba ti, dal stvarno mislis ad vucic ima neku zelju da promeni bilo sta u srbiji, al da bude na bolje
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:29 01.04.2016

Re: TRougao:

ajde leba ti, dal stvarno mislis ad vucic ima neku zelju da promeni bilo sta u srbiji, al da bude na bolje


Da.
pnbb pnbb 18:01 01.04.2016

Re: TRougao:

Da.

e sad si ovo napisao samo da iznerviras publiku
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:42 01.04.2016

Re: TRougao:

pnbb
Da.

e sad si ovo napisao samo da iznerviras publiku


99% stvari koje iznerviraju publiku su tačne.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:14 27.03.2016

Предполитичко време?

antioksidant antioksidant 11:23 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

na ovom snimku nema vucica sto je sasvim dovoljan zznak da njegovo delovanje nema nikakve veze sa podizanjem tenzija u srbiji... za samo 2 godine
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:43 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

Ovo na pijaci garant je osmislio i organizovao Vučić. Mislim, ko bi mogao drugi?
freehand freehand 13:49 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

Nebojsa Krstic
Ovo na pijaci garant je osmislio i organizovao Vučić. Mislim, ko bi mogao drugi?

Ja mislim da su oni sami sebe napali, čitajući ko su, šta su i kakvi su tamo gde ničeg sem istine nema, na nezavisnom izvoru a na koji Vučić nikako ne utiče:

Rasadnik istine
thebee269 thebee269 14:23 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

Ovo na pijaci garant je osmislio i organizovao Vučić. Mislim, ko bi mogao drugi?

Jebote, Krsticu, ti kao da si sada dosao u Srbiju, gori si nego francuska sobarica.
Pa da li mora AV da dodje i nesto tako ucini i da onda svi mi kazemo ,eto on je ucinio.

On i njegovi oko njega, proizvode ovakve koji se ovako ponasaju. To je matrica koja je funkcionisala 20 godina i gurala ovu zemlju u ponor.

Kada se AV 20 godina bude kleo u Eu, postenje, zakon,vladavinu prava, toleranciju onda cu mozda probati da mu verujem.
Ljudi koji se razumeju u profesiju, lekari ,tvoje kolege, kazu za njega da je to skolski primer narcisoidnog psihopate koji ima vlast u rukama.

Stvarno mi je zao sto si toliko godina bio savetnik prvog coveka u drzavi.

nije ovo nista licno i ako tako shvatas, izvini. Ovo je vapaj obicnog gradjanina ove drzave koji hoce bar deset godina svog zivota da zivi NORMALNO.
looping looping 14:56 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

freehand
Nebojsa Krstic
Ovo na pijaci garant je osmislio i organizovao Vučić. Mislim, ko bi mogao drugi?

Ja mislim da su oni sami sebe napali, čitajući ko su, šta su i kakvi su tamo gde ničeg sem istine nema, na nezavisnom izvoru a na koji Vučić nikako ne utiče:

Rasadnik istine

Jebote, Krsticu, ti kao da si sada dosao u Srbiju, gori si nego francuska sobarica.
Pa da li mora AV da dodje i nesto tako ucini i da onda svi mi kazemo ,eto on je ucinio.


Uhapšeni napadači.

Vučić naložio Šešelju.
Kako se navodi u saopštenju MUP aktiviste DS napali su o I. M. (1977), A. M. (1990), D. M. (1990) i S. K. (1992) iz Beograda. Oni su od ranije poznati po sukobima sa policijom, a dvojica su članovi SRS, kao i navijačke grupe Balkan Mirijevo.


antioksidant antioksidant 15:29 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

Nebojsa Krstic
Ovo na pijaci garant je osmislio i organizovao Vučić. Mislim, ko bi mogao drugi?

apsolutno gresis a b92 ima privatnog vlasnika
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:01 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

Ja mislim da su oni sami sebe napali, čitajući ko su, šta su i kakvi su tamo gde ničeg sem istine nema, na nezavisnom izvoru a na koji Vučić nikako ne utiče:

Rasadnik istine


Vučić je garant. Probudio se jutros i rekao: "Danas ima da se napadne Šutanovac." I tako bi.

PS: a kako vidim na snimku, Šutanovac je reagovao najracionalnije. Hrabro je otrčao po pomoć, ostavljajući Natašu da se bavi tehničkim detaljima sa napadačima.
freehand freehand 16:25 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

Vučić naložio Šešelju.

Izvini, kako ti razlikuješ radikale od naprednjaka u kafani, na primer?
I kako razlikuješ saopštenja SRS od onih iz SNS, sem što su radikalska pismenija, manje lažu i pisana su sa manje mržnje?
Doduše - i Šešelj nikad nije lagao kao Vučić, ako ćemo pravo.
freehand freehand 16:27 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

...
not2old2rock not2old2rock 17:23 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

thebee269
Ovo na pijaci garant je osmislio i organizovao Vučić. Mislim, ko bi mogao drugi?

Jebote, Krsticu, ti kao da si sada dosao u Srbiju, gori si nego francuska sobarica.
Pa da li mora AV da dodje i nesto tako ucini i da onda svi mi kazemo ,eto on je ucinio.

On i njegovi oko njega, proizvode ovakve koji se ovako ponasaju. To je matrica koja je funkcionisala 20 godina i gurala ovu zemlju u ponor.

Kada se AV 20 godina bude kleo u Eu, postenje, zakon,vladavinu prava, toleranciju onda cu mozda probati da mu verujem.
Ljudi koji se razumeju u profesiju, lekari ,tvoje kolege, kazu za njega da je to skolski primer narcisoidnog psihopate koji ima vlast u rukama.

Stvarno mi je zao sto si toliko godina bio savetnik prvog coveka u drzavi.

nije ovo nista licno i ako tako shvatas, izvini. Ovo je vapaj obicnog gradjanina ove drzave koji hoce bar deset godina svog zivota da zivi NORMALNO.


Želja da živiš normalno je razumljiva, ali ZA KOJI MOJ se obraćaš Krstiću??? On nikad nije bio formalno na vlasti, pa ni posle ovog (ako se udene?) opet...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:36 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

Nebojsa Krstic
Ovo na pijaci garant je osmislio i organizovao Vučić. Mislim, ko bi mogao drugi?

Naravno da to ne mislim.
Ali, atmosferi u kojoj je ovako nešto zamislivo -- doprineo svakako jeste.

Srećom, već su pohapšeni izgrednici.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:50 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

Mislim, ko bi mogao drugi?


Možda i nije, ali i da jeste ne bi me iznenadilo, jer to ne bi bilo ništa novo.
U Mionici su njegovi batinali, što ne bi i u Beogradu?

Ili je u međuvremenu raspustio izvođače radova?
Nisam čuo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:53 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

hoochie coochie man
U Mionici su njegovi batinali, što ne bi i u Beogradu?

Дај детаље.
stopalo stopalo 18:54 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

Domaćine još nisi odgovorio Brajoviću na "Predpolitičko vreme"?

Sve ovo naglabanje je spinovanje i tvoj obračun sa Šuletom.

Vrati se na filozofske principe i objasni kako se incident uklapa u ovo sadašnje "političko vreme".

Ako može? Ako ne može, opljuni opet Šuleta.


judgement_night judgement_night 19:04 27.03.2016

Д у т ли је?

stopalo
"Predpolitičko vreme"?




Pred-političko... potpredsednik li je? U potpalublju je?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:10 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

Дај детаље.


Detalja koji se mogu dokazati, da je kandidat DS pretučen i da počinioci nisu pronađeni, je dosta na internetu, na dohvat ruke.

Detalji koje sam ja čuo i kojima verujem, a koje ne mogu da dokažem na sudu, je da su Gavrilovića pretukli ljudi koji nisu iz Mionice, koji su tu džipovima došli samo na dan glasanja, i da je sa tim ljudima toga dana u Mionici bio i Andrej Vučić.
To je moj kraj, poznajem ljude, i neki u čije svedočenje uopšte ne sumnjam su mi to ispričali.
Ja znam da je to tako bilo, a na svima drugima je ili da veruju ili da relativizuju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:12 27.03.2016

Re: Д у т ли је?

Pred-političko... potpredsednik li je? U potpalublju je?

Са цртицом је најбоље.
Иначе је баш као што ти кажеш.
Згреших.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:50 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

Detalji koje sam ja čuo i kojima verujem, a koje ne mogu da dokažem na sudu, je


Ne možeš? Ovo me iznenadilo sad.

je da su Gavrilovića pretukli ljudi koji nisu iz Mionice, koji su tu džipovima došli samo na dan glasanja, i da je sa tim ljudima toga dana u Mionici bio i Andrej Vučić.


A jel smeš, da se potpišeš ispod ove tvrdnje? Mislim, ako već tvrdiš nešto čime krivično optužuješ ljude poimence, potpiši se, da bi ljudi, ako se osete oklevetanim, mogli da te tuže.

To je moj kraj, poznajem ljude


Superiška. Ostavi svoje cenjene podatke.

To je moj kraj, poznajem ljude, i neki u čije svedočenje uopšte ne sumnjam su mi to ispričali.


OK. Te ćeš ljude da zoveš kao svedoke kad te oklevetani tuže.

Ja znam da je to tako bilo, a na svima drugima je ili da veruju ili da relativizuju.


Divno je što znaš, ti, što sad znamo i mi...i pošto ti nisi kukaviča hulja, već častan i pošten čovek koji nikog ne bi klevetao, ostavićeš svoje podatke. Je l tako?
looping looping 19:57 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

Izvini, kako ti razlikuješ radikale od naprednjaka u kafani, na primer?

Uđem u kafanu. Ako je očešljan, nosi sako, kravatu, gospodin čovek, to je verovatno pripadnik DS-a.

I kako razlikuješ saopštenja SRS od onih iz SNS, sem što su radikalska pismenija, manje lažu i pisana su sa manje mržnje?

Nemam ništa da dodam. Osim da ukoliko SNS-u opadne glasačko telo, biće to sigurno u korist SRS.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 27.03.2016

Re: Предполитичко време?

Evo ga Krle sudija:)

Krle, ovo što ja ovde pišem piše još na milion mesta, sve su to javne stvari, sve to po medijima stoji, sam Gavrilović je o tome govorio
Evo ti citat, jedan od milion, Blic je u pitanju,

Ovo je teror, te ekipe iz džipova i automobila ljude bukvalno kidnapuju na ulici, hvataju ih za gušu i teraju da idu na biralište da glasaju. Čekamo informacije iz Beograda, pa ćemo videti da li će izbori u Mionici biti prekinuti – kaže Gavrilović.


ili, opet Blic

On kaže da nije prepoznao napadače, objašnjavajući da se radi o ćelavim muškarcima opasnog izgleda „koji sigurno nisu Mioničani“.


Dakle sve je već ispričana priča, postoje svedoci, ali niko nije okrivljen.
Ajd da pogađamo zašto nije.



predatortz predatortz 09:34 28.03.2016

Re: Предполитичко време?

Detalji koje sam ja čuo i kojima verujem, a koje ne mogu da dokažem na sudu, je da su Gavrilovića pretukli ljudi koji nisu iz Mionice, koji su tu džipovima došli samo na dan glasanja, i da je sa tim ljudima toga dana u Mionici bio i Andrej Vučić.


Uzgred, u petak sam video bar pedeset autobusa Naprednjaka koji iz pravca Loznice idu ka Beogradu.
Ok, kampanja, mitinzi, naručena podrška, svi to rade... Kapiram ja to. Ali, od koje love mamicu im banditsku?!
Черевићан Черевићан 19:27 28.03.2016

Нострадамуса указ

једни бију друге
(јер не воле њине)
без гурке,лагацко,
. . сутра отпочиње
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:27 28.03.2016

Re: Предполитичко време?

Ok, kampanja, mitinzi, naručena podrška, svi to rade... Kapiram ja to.


Jbt, ja ni to ne kapiram.
Ne kapiram mehanizam koji tako jako deluje na ljudski mozak da takvim budalaštinama uspevaju da dignu broj glasova.

Recimo ovo danas sa Vučićem i Divcima (neko selo kod Valjeva).
Pre samo nekoliko dana je bio u drugom, skoro pa susednom selu, i tu "otvorio" početak radova na seđivanju škole, a danas, samo nekoliko kilometara dalje, okrečenu ambulantu.
Meni to liči na ebanje u zdrav mozak, ali to ipak radi, diše rejting.

A što je još gore, oko one škole, tu je nastava prekinuta. Đaci preseljeni u druge škole, neka deca sad šipče do škole preko deset, dvanaest kilometara.
A nije moralo tako, škola nije u takvom stanju da se nastava morala prekidati, apsolutno je mogla da služi do raspusta.

I pitam oca jendog klinca koji sad putuje dvanaest kilometara do škole, a koji će da glasa Vučića, pa čoveče, vidiš da ti se dete muči zarad njegovih glasova, kaže, pa neka, dobro je da se škola sredi.

-Jeste, ali je to moglo za vreme raspusta.

Kaže, ma ko zna da li bi tad išta uradio, ovako hoće, da iskoristimo nešto pred izbore.

On očigledno zna kako stvari funkcionišu, jasno mu je da Vučića nije briga ni za školu ni za decu, njemu je samo do glasova, ali mu to ne smeta, misli da je to normalno.
I glasaće ga.

E to me nervira.
thebee269 thebee269 14:12 27.03.2016

Seselj o Vucicu

[youtube]null[/youtube]


Ko ga bolje poznaje od Voje?
Ovo sto je Seselj rekao o Tomi i Vucicu je srz svega.
Nikad necu verovati Presedniku Vlade Srbije kome je Presednik Drzave Srbije,neko ko je kupio ili dobio na poklon diplomu o zavrsenom fakultetu.

Kada ovo bude resio , moze biti Presednik Vlade Srbije.
Sve ostalo sto radi i prica je laz, kada sa ovim moze da zivi i vodi zemlju, za koju se kune, da hoce da je napravi postenom, vrednom i dostojnom priznanja od svih.[youtube]seselj otkrio pravu istinu o tomislavu nikolicu[/youtube]
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:24 27.03.2016

Re: Seselj o Vucicu

thebee269
[youtube]null[/youtube][youtube]vojislav seselj otkrio pravu[/youtube]

Ko ga bolje poznaje od Voje?
Ovo sto je Seselj rekao o Tomi i Vucicu je srz svega.
Nikad necu verovati Presedniku Vlade Srbije kome je Presednik Drzave Srbije,neko ko je kupio ili dobio na poklon diplomu o zavrsenom fakultetu.

Kada ovo bude resio , moze biti Presednik Vlade Srbije.
Sve ostalo sto radi i prica je laz, kada sa ovim moze da zivi i vodi zemlju, za koju se kune, da hoce da je napravi postenom, vrednom i dostojnom priznanja od svih.


Линк није добар, па не знамо шта Шешељ каже, а ја и не видим са којим их правом он коментарише. Једино што би било умесно је јавно извињење, нешто у стилу "извињавам се свима што сам овој двојици послужио као лансирна рампа".
thebee269 thebee269 14:35 27.03.2016

Re: Seselj o Vucicu






Znam, ail koga ne mrzi neka potrazi na YT- Seselj otkrio pravu istinu o tomi Nikolicu...

Hteo sam samo da ukazem na sustinu toga ko je AV, nasta ukazuje neko ko ga stvarno poznaje do koske.
Nije meni Seselj, mera vrednosti, ali u ovom slucaju ima puno pravo da prica o njima, cini mi se iz pravog ugla.
Линк није добар
looping looping 15:04 27.03.2016

Re: Seselj o Vucicu

Nije meni Seselj, mera vrednosti, ali u ovom slucaju ima puno pravo da prica o njima, cini mi se iz pravog ugla.

Intervju je trebao da se zove:
V. Šešelj - "Pravi Ugao".
thebee269 thebee269 19:53 27.03.2016

Re: Seselj o Vucicu

Intervju je trebao da se zove:
V. Šešelj - "Pravi Ugao".

he,he,he...
not2old2rock not2old2rock 23:00 27.03.2016

Re: Seselj o Vucicu

thebee269





Seselj otkrio pravu istinu o tomi Nikolicu...

Hteo sam samo da ukazem na sustinu toga ko je AV, nasta ukazuje neko ko ga stvarno poznaje do koske.
Nije meni Seselj, mera vrednosti, ali u ovom slucaju ima puno pravo da prica o njima, cini mi se iz pravog ugla.
Линк није добар


Otkrio... Ima puno pravo da prica o njima, ja kao neko ko nikad pet para nije dao na to što on priča ne dam ni sad, a ti ga slušaj. Ova dvojica njegovih nekadašnjih skutonoša postadoše kalifi umesto kalifa, a on je dogurao samo do podkalifa (saveznog doduše) i pola života je proveo u prdekani (a ka' će opet ne znamo? ali ga to čeka) pa ti vidi.
G.Cross G.Cross 19:39 27.03.2016

Tuzno da tuznije tesko moze da bude

Pokusah u nedeljno vece na na brzinu pogledam prilog i potrosih jedno 6 sekundi.

U tih 6 sekundi autor bloga se buni da ljudi ne napadaju Nikolica nego samo Vucica.

Posle toga mi je mikrotalasna pecnica zazvonila pa sam prestao da gledam.

Meni to izgleda normalno
Nikolic je najavljivao smrti preko televizije pa je bio mnogo vise podlozan ucenama nego mladi nosac gajbica sa pivom Vucic.

Ako se pogleda "Vreme raskola" evo sta nadjoh na netu:

Nikolić je napustio sednicu Centralne otadžbinske uprave SRS-a posle ćega je novinarima rekao da očekuje da će mu se pridružiti mnogi iz redova SRS-a, kao i da će nova partija biti zasnovana samo na "normalnoj ideologiji SRS-a". Potpredsednica SRS-a Gordana Pop-Lazić izjavila je da su Tomislav Nikolić i 17 poslanika sa kojima je formirao poslanički klub - isključeni iz stranke.

I pored velikih očekivanja da će se današnjim danom znati i kojoj struji se priklonio generalni sekretar radikala Aleksandar Vučić, veliki broj novinara, ali i same radikale, razočarala je činjenica da se Vučić na ovom sastanku nije pojavio.

Šef poslaničkog kluba "Napred, Srbijo" Tomislav Nikolić izjavio je da će osnovati novu stranku kojoj će najbliže biti DSS i NS.


“Ne moram da vam govorim koliko znači da 13 godina budete generalni sekretar najveće stranke u Srbiji i da posle toga vidite šta se sve zbiva i kako i na koji način se stvari dešavaju. U svakom slučaju, za mene ovo danas nije radostan dan“, rekao je Vučić.

On je isključio mogućnost da, po povratku u politiku, pored Šešelja i Nikolića izabere neki treći put, ali nije želeo direktno da otkrije kako će da odgovori na Nikolićev poziv da mu se pridruži u novoj stranci koju planira da formira.

.
Sve u svemu pametni pilicar, koji je svoju kozu mogao da proda skuplje nego Nikolic.


Meni je zbog moje mladosti nekako tuzno da cetvrti najvazniji clan Idola mora da ucestvuje u kanonizaciji pilicarskog poslusnika.

Ali ko sam ja da sudim.


freehand freehand 19:47 27.03.2016

Re: Tuzni da tuznije tesko moze da bude

Nikolic je najavljivao smrti preko televizije pa je bio mnogo vise podlozan ucenama nego mladi nosac gajbica sa pivom Vucic.

Vučić nema ništa zajedničko sa Nikolićem niti je ikad imao. A na vlast je došao časno, samopregornim radom i uvek na strani pravde i istine.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:07 27.03.2016

Re: Tuzno da tuznije tesko moze da bude

Meni je zbog moje mladosti nekako tuzno da cetvrti najvazniji clan Idola mora da ucesttvuje u kanonizaciji pilicarskog poslusnika.

Милим да није ово у питању.
Мислим да Вучићева канонизација никако није срж Небојшиног наступа.
Пре ће бити нешто од следећег, или комбинација оба:
1) Небојша у Вучићу препознаје неког ко повлачи ваљане политичке потезе и ко јесте променио своју политичку личност, па стога Небојша у том смислу и наступа;
2) Небојша у својим дојучерашњим партијским друговима препознаје и види сијасет рђавих личности, неспособних и безидејних политичара, и коруптивних и лицемерних особа, па тако и наступа.

Колико ово друго погони оно прво -- не усуђујем се да кажем.
stopalo stopalo 20:32 27.03.2016

Re: Tuzno da tuznije tesko moze da bude

Predrag Brajovic

1) Небојша у Вучићу препознаје...;
2) Небојша у својим дојучерашњим партијским друговима препознаје...
Колико ово друго погони оно прво -- не усуђујем се да кажем.


Uvijek, uvijek ista priča (R)

Kad god neki od komentatora ne može da sačeka odgovor na "principijelna" pitanja, počne da komentariše samog autora.

Naravno to i domaćinu dobro dođe kad odgovora nema i onda protivno svojim principima pređe na ad hominem (Siroma Šule pije vodu ceo dan )
Kazezoze Kazezoze 21:22 27.03.2016

Re: Tuzno da tuznije tesko moze da bude

Predrag Brajovic
Meni je zbog moje mladosti nekako tuzno da cetvrti najvazniji clan Idola mora da ucesttvuje u kanonizaciji pilicarskog poslusnika.

Милим да није ово у питању.
Мислим да Вучићева канонизација никако није срж Небојшиног наступа.
Пре ће бити нешто од следећег, или комбинација оба:
1) Небојша у Вучићу препознаје неког ко повлачи ваљане политичке потезе и ко јесте променио своју политичку личност, па стога Небојша у том смислу и наступа;
2) Небојша у својим дојучерашњим партијским друговима препознаје и види сијасет рђавих личности, неспособних и безидејних политичара, и коруптивних и лицемерних особа, па тако и наступа.

Колико ово друго погони оно прво -- не усуђујем се да кажем.


Bojim se da postoji i treća opcija koja je i najbliža istini.
To je ona u kojoj Nebojša osuđuje one koji su prepoznali njega i njegove partijske drugove kao rđave ličnosti, a u ovim novima nisu videli nikakvo rešenje, pa su odlučili da svoj glas poklone čiča gliši i ostalim kurcima.
Te glasače Nebojša danas naziva intelektualcima koji nisu zainteresovani za politiku ili im lepi nalepnicu "Vesna Pešić".

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:41 27.03.2016

Re: Tuzno da tuznije tesko moze da bude

Kad god neki od komentatora ne može da sačeka odgovor na "principijelna" pitanja, počne da komentariše samog autora.


Koje principijelno pitanje?
looping looping 06:52 28.03.2016

Re: Tuzno da tuznije tesko moze da bude

Колико ово друго погони оно прво -- не усуђујем се да кажем.

Ne znam ko koga pogoni ali i pod 1 i pod 2 su tačne tvrdnje.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:15 28.03.2016

Re: Tuzno da tuznije tesko moze da bude

Predrag Brajovic
1) Небојша у Вучићу препознаје неког ко повлачи ваљане политичке потезе и ко јесте променио своју политичку личност, па стога Небојша у том смислу и наступа;
2) Небојша у својим дојучерашњим партијским друговима препознаје и види сијасет рђавих личности, неспособних и безидејних политичара, и коруптивних и лицемерних особа, па тако и наступа.
Колико ово друго погони оно прво -- не усуђујем се да кажем.

Сви ми имамо закаснеле увиде, "ех, да ми је била ова памет", али Крстић је стручњак за политички маркетинг и аналитичар политичких прилика, био је веома близу врха власти доста дуго и од њега би се очекивало да види мало више н'о они под брдом.

Крстић у интервјуу говори о отварању поглавља као о Вучићевом постигнућу. Да ли му заиста није јасно да отварање поглавља није зависило од Србије, већ од искључиво од бриселске добре воље?

Са друге стране, у ономе што јесте зависило од Вучићеве владе, не да нема позитивног помака, већ само назадовања.

Да ли заиста Крстић, то што је препознао међу својим бившим партијским друговима, не успева да препозна у СНС, поименце "сијасет рђавих личности, неспособних и безидејних политичара, и коруптивних и лицемерних особа", или је и за тај увид потребно саветничко место?
tadejus tadejus 07:47 28.03.2016

Re: Tuzno da tuznije tesko moze da bude

principessa_etrusca

Са друге стране, у ономе што јесте зависило од Вучићеве владе, не да нема позитивног помака, већ само назадовања.

Да ли заиста Крстић, то што је препознао међу својим бившим партијским друговима, не успева да препозна у СНС, поименце "сијасет рђавих личности, неспособних и безидејних политичара, и коруптивних и лицемерних особа", или је и за тај увид потребно саветничко место?


sa prvim se paragrafom apsolutno slažem..

drugog što se tiče.. pa dobro, rekao je da mu je loša kadrovska politika..

nego kako ja čitam Krstićevu blagonaklonost ka Vučiću..
mislim da sam nešto u tom smislu i pročitala da je napisao, nije baš da gatam, ali može biti i da sam učitala..
elem, cjenim da je kod njega u pitanju ideja da se može i treba između dva zla birati manje zlo.. a kako su sada dva zla na izboru Vučić, kao predstavnik progresivnih primitivaca i Nikolić (ili možda neki njegov nasljednik) kao predstavnik regresivnih primitivaca, a kako je Srbija očigledno odlučila da se bar neko vrijeme drži primitivaca jer su ostai valjda svi korumpirani, e onda on kapira da je bolje i progresivni pa neka je i primitivac kad već niko drugi nema šansu..
usput možda cjeni (možda čak i podsvjesno) da svakako ne škodi poslovnim interesima biti blagoglagoljiv prema držaocu kese..
ovo drugo kapiram da mu se zamjera ali mi to nemamo baš nekog izgleda da utvrdimo dal je to bio motiv ili nije svih ovih pisanija pa ja ne vidim zašto bih (bismo) na to trošili vrijeme i energiju..
a kad je izbor između dve vrste primitivaca u pitanju..
tjah..
problematično bi za mene bilo samo bespoštedno hvaljenje primitivca koje bi mu možda donjelo i trajnije učvršćivanje na tronu..
to kod Krstića ne vidim..
a cjenim da su vremena takva da su i regresivni primitivci sasvim realna opasnost pa je bolje preduprjediti to zlo dok se ne horizontu ne ukaže i neko eventualno dobro
tadejus tadejus 07:49 28.03.2016

Re: Tuzno da tuznije tesko moze da bude

Kazezoze

Bojim se da postoji i treća opcija koja je i najbliža istini.To je ona u kojoj Nebojša osuđuje one koji su prepoznali njega i njegove partijske drugove kao rđave ličnosti, a u ovim novima nisu videli nikakvo rešenje, pa su odlučili da svoj glas poklone čiča gliši i ostalim kurcima. Te glasače Nebojša danas naziva intelektualcima koji nisu zainteresovani za politiku ili im lepi nalepnicu "Vesna Pešić".


a kakve veze imaju zamjerke bjelim listićima sa pohvalama Vučiću?
zar ne bi bilo logičnije iz svih sredstava pljuvati Vučića pošto se za njegovo ustoličenje bar nekim djelom mogu optužiti i pomenuti bjeli listići?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:13 28.03.2016

Re: Tuzno da tuznije tesko moze da bude

nego kako ja čitam Krstićevu blagonaklonost ka Vučiću..
mislim da sam nešto u tom smislu i pročitala da je napisao, nije baš da gatam, ali može biti i da sam učitala..
elem, cjenim da je kod njega u pitanju ideja da se može i treba između dva zla birati manje zlo


Priznajem, uopšte ne razumem tu tezu o biranju između dva zla. Nikad nisam birao između dva zla. Imam potpuno jasnu svest o tome kakva je politika dobra za Srbiju a kakva je loša. Ne kažem da sam u pravu, ali ja MISLIM da jesam.

Od političara retko koji je u meni pobuđivao želju da se snjim družim. Tako da sam prestao da se bavim ocenjivanjem njihovih ličnosti. (Prav za prav, retko ko od ljudi uopšte mi pobuđuje želju za druženjem, ali to je stvar godina i opšte nadrkanosti).

Ja jednostavno mislim da je politika koju Vučić zastupa i praktikuje, evo već par godina, odlična.

Zašto je odlična?

Zato što je očigledno ušao u štos, shvatio je principe, upoznao sile i smernice i ponaša se realistično, uspeva da izbegne mine (mislim na strateške mine iz domena politike velikih sila) i u 95% slučajeva donosi odluke koje bih doneo i ja na njegovom mestu.

To što radi, često je krajnje nerazumljivo posmatračima, ljudima koji ne poznaju stvari onako kako sam ja imao sreću (ili nesreću) da upoznam. Ali meni je razumljivo i uspevam da vidim šumu od drveta.

Barem mi se tako čini.

U tom smislu uopšte ne vidim mnoštvo zala među kojima se kao treba opredeliti.

usput možda cjeni (možda čak i podsvjesno) da svakako ne škodi poslovnim interesima biti blagoglagoljiv prema držaocu kese..


Ovo je karakteristično tumačenje motiva i skretanje u ravan lične diskvalifikacije koja ne priliči inteligentnom i pristojnom sagovrniku. I baš zato toliko popularna stvar na blogu gde je inteligentnih i pristojnih sve manje. Ti, Tadejus u takve svakako spadaš, pa je neprilično da upadaš u njihov diskurs iz koga se svet posmatra isključivo iz perspektive lične pokvarenosti.

Takav bi pristup možda bio opravdan da ja konkurišem za mesto u Skupštini i borim se za vlast...ali ovako, u situaciji u kojoj sam ja niko i ništa...odnosno samo jedan od onih koji pokušavaju da mucavo i neuko iznesu svoje mišljenje...sasvim je neukusno da mi motiv imputiraju oni koji zaštićeni anonimnošću kriju i svoje motive. Zar ne?
svarog svarog 13:52 28.03.2016

Re: Tuzno da tuznije tesko moze da bude

Zato što je očigledno ušao u štos, shvatio je principe, upoznao sile i smernice i ponaša se realistično, uspeva da izbegne mine (mislim na strateške mine iz domena politike velikih sila) i u 95% slučajeva donosi odluke koje bih doneo i ja na njegovom mestu.


Ok to je na spoljnopolitičkom planu. Šta je sa unutrašnjim? Daj nekoliko primera dobre unutrašnje politike bez obzira na sektor

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana