Društvo| Ljudska prava| Politika| Religija

Danas nam je divan dan

freehand RSS / 31.03.2016. u 14:29

Kao da je juče bilo ono kad se sa Terazija uz trubače, posle mitinga ispraćaja, uputio ka aerodromu, uz suze, zaklinjanja na večnu vernost i prkos dušmanima, spoljnim i naročito unutrašnjim. 

Dvanaest godina kasnije doneta je presuda. Ta presuda ne govori ništa o istinskoj Šešeljevoj krivici ili nevinosti, ali mnogo o optužnici koja  je u Hagu (?) sastavljena i onima koji su je sastavljali.

Ce4_O9_UIWEAALGBS.jpg 

No od Haga samog interesantnije je ono što se dešava u Srbiji i regionu. Predsednik Nikolić, na primer, tvrdi da je indiferentan prema ovom događaju. Predsednik vlade Vučić ni toliko. Gromoglasno ćuti, on i čitava vlada na čijem je čelu.

U Hrvatskoj konsternacija i očekivanje da "Srbija reaguije":

A pred nama izbori 2016,  



Komentari (266)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gavrilo1 gavrilo1 20:22 31.03.2016

Re: put do pakla je poplocan dobrim namera

Kuleas
'Sada je u Srbiji potrebno ono sto narod nikada nije imao i zbog cega smo stradali vekovima. Potrebno je da se slozimo i okupimo oko jedne ideje, da je jako vazno da buduci budu slobodni da ih odvezemo od Duga!' Besmisleno je citirati sve.

Ja zaista ne mogu da verujem da ovo čitam na Blogu B 92.Priznajem,zapanjen sam !!!! Zapanjen,sa velikim Z,i još većim Panjem.Teško Srbiji.


To nije niti prvo slovo cele istine.
Kada bi svinja u svinjcu znala za sta je hrane pozelela bi da se nije nikada ni rodila.
niccolo niccolo 20:27 31.03.2016

Re: put do pakla je poplocan dobrim namerama

I sve to u jeku izbora u Srbiji koji jesu najvazniji u istoriji Srbiji.

Droga je smrt, bavite se sportom.
freehand freehand 20:28 31.03.2016

Re: put do pakla je poplocan dobrim namerama

niccolo
I sve to u jeku izbora u Srbiji koji jesu najvazniji u istoriji Srbiji.

Droga je smrt, bavite se sportom.

Ko me terao da stavljam religiju u tagove...
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:58 31.03.2016

Re: put do pakla je poplocan dobrim namerama

gavrilo1
to se desava
Pusti li ga prevremeno napolje na njihovu inicijativu da bi posle neki mesec trazili od vlade RS da ga vrati nazad i uhapsi jos neke druge radikale, i evo sada ga oslobadjaju svake optuzbe, donose presudu koja dize tenziju u HR i BIH u odnosima sa RS, presudu koja ni Hagu ne odgovara, do temelja ga cini smesnim. A taj sud ce se zatvoriti nestati ko da nikada nije ni bilo i neces imati koga mrzeti pa cemo se mi medju sobom mrzeti trazeci pravdu.
I sve to u jeku izbora u Srbiji koji jesu najvazniji u istoriji Srbiji.
Za ishod ovih izbora ginuli su milioni vekovima verovali vi ili ne to je tako.
I na ovim izborima nudice vam pticije mleko jer put do pakla poplocan je dobrim namerama.
I znajte da na ovim izborima odlucujete i o vasim cukun unucima.
Imate sansu da ih oslobodite ropstva.

Sada je u Srbiji potrebno ono sto narod nikada nije imao i zbog cega smo stradali vekovima. Potrebno je da se slozimo i okupimo oko jedne ideje, da je jako vazno da buduci budu slobodni da ih odvezemo od Duga!
Necu vam govoriti za koga da glasate, voleo bih kada bi opozicija shvatila znacaj ovih izbora, posledice reci koje govore u koje ce mnogi poverovati jer ko ne bi zeleo veliki platu ili penziju.
Voleo bih da svi politicari ucesnici na ovim izborima razmislja odgovorno o tome sto nudi.
Izadjite i glasajte jer to jeste vazno.
I verujte u to da vi odlucujete o putu ka Velikoj sudbini koja je dodeljena Srbiji i celoj regiji.

Ovde vazda očekuj - neočekivano
docsumann docsumann 08:59 01.04.2016

Re: put do pakla je poplocan dobrim namerama

niccolo
I sve to u jeku izbora u Srbiji koji jesu najvazniji u istoriji Srbiji.

Droga je smrt, bavite se sportom.



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:15 31.03.2016

.

pa kada haradinaj i gotovina nisu krivi, što bi šešelj bio??
docsumann docsumann 20:16 31.03.2016

Re: .

BebaOdLonchara
pa kada haradinaj i gotovina nisu krivi, što bi šešelj bio??


miv, miv, miv, niko nije kviv
karabasbarabas karabasbarabas 20:41 31.03.2016

Re: .

docsumann
BebaOdLonchara
pa kada haradinaj i gotovina nisu krivi, što bi šešelj bio??


miv, miv, miv, niko nije kviv


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:13 31.03.2016

Re: .

miv, miv, miv, niko nije kviv

ава, ава, ава -- судија је крава
купус и печењем слатко помирење...

Одакле ти ово знаш?
:)
feliks.krul feliks.krul 20:08 01.04.2016

Re: .

Predrag Brajovic
miv, miv, miv, niko nije kviv

ава, ава, ава -- судија је крава
купус и печењем слатко помирење...

Одакле ти ово знаш?
:)


Bilo bi interesantno znati poreklo ovih reči-
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:19 01.04.2016

Re: .

Bilo bi interesantno znati poreklo ovih reči-

После иде нешто овако:
... села баба на пазар...

и све сам друго заборавио.

Мислим да ми је мајка ово као клинцу певушила. Сад се напињем да се сетим још тих речи, али не иде... Питаћу сестре.
nsarski nsarski 22:25 01.04.2016

Re: .

... села баба на пазар...

C,c,c...

Pošla koka na pazar
narodna priča

Pošla koka na pazar,zaprljala nožicu. Pođe jednom grmu.

Tari, grme ovu nogu!
Neću!
Pričekaj se, jedan grme, ja ću na te kozu dovest´,neka tebe koza brsti!
I dovede jednu kozu:
Brsti,kozo,ovaj grm!
Neću!
Pričekaj se, jedna kozo, ja ću na te vuka dovest´,neka tebe vuk pojede!
I dovede jednog vuka:
Deri vuče ovu kozu!
Neću!
Pričekaj se, jedan vuče, ja ću na te selo dovest´,neka tebe selo bije!
I dovede jedno selo:
Bij, seko,ovog vuka!
Neću!
Pričekaj se, jedno selo, ja ću na te vatru dovest´,neka tebe vatra pali!
I dovede jednu vatru:
Pali,vatro, ovo selo!
Neću!
Pričekaj se, jedna vatro, ja ću na te vodu dovest´,neka tebe voda gasi!
I dovede jednu vodu:
Gasi, vodo,ovu vatru!
Neću!
Pričekaj se, jedna vodo, ja ću na te konja dovest´,neka tebe konj popije!
I dovede jednog konja:
Pij,konju, ovu vodu!
Neću!
Pričekaj se, jedan konju, ja ću na te sedlo dovest´,neka tebe sedlo tare!
I dovede jedno sedlo:
Tari,sedlo, ovog konja!
Neću!
Pričekaj se, jedno sedlo, ja ću na te miša dovest´,neka tebe miš izgrize!
I dovede jednog miša:
Grizi, mišu, ovo sedlo!
HOĆU!
Stade miš sedlo gristi,
stade sedlo konja trti,
stade konj vodu piti,
stade voda vatru gasit',
stade vatra selo palit',
stade selo vuka biti,
stade vuk kozu jesti,
stade koza grm brstit',
grm otare nožicu, - i ode koka na pazar.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:42 31.03.2016

Tužilaštvo

Ta presuda ne govori ništa o istinskoj Šešeljevoj krivici ili nevinosti, ali mnogo o optužnici koja je u Hagu (?) sastavljena i onima koji su je sastavljali.


Pre svega govori o nesposobnom tužilaštvu, ja sam gledala nekoliko ročišta Šešelju i tužilaštvo je iznosilo takve "dokaze" da me uopšte ne čudi što je oslobođen, čudi me što nije uz to dobio i mesec dana na Havajima.
Doduše, Šešelj nije prva demonstracija odlično plaćenog, i to neoporezovanim platama, tužilaštva, pokazali su se i u slučaju Haradinaja, Gotovine...

U Hrvatskoj konsternacija i očekivanje da "Srbija reaguije":


Jeste, u pravu su, Srbija bi trebalo da podigne optužnicu i zatraži izručenje Haškog suda.
milojep milojep 20:57 31.03.2016

Sutra na Guglu


princi princi 21:22 31.03.2016

Covek nije kriv apsolutno ni za sta.

Kako mozes idiota optuzivati sto je idiot ili psihopatu sto je psihopata? To je bolestan covek. Osnovni krivac je onaj koji je stvorio uslove da se takav bizgov pojavi na politickoj sceni Srbije, a tih (krivaca) je podosta i njih se prvih trebalo resiti odmah 6. oktobra. Pocev od Slobceta, koji je ovog idiota koristio kao maskotu, pa Stanisica, verovatno i onaj Radmilo Bogdanovic, ko sve ne iz tog SUPa, pa Vucina (lik iz stripa "Svi! Svi! Svi!", pa onda oni koju su mu omogucavali da javno propagira svoje idiotske ideje (uostalom i sve one iditoske ideje iz onih Srpskih reci, Pogleda, i kako se sve nije zvalo to djubre s pocetka 90ih), pa raznorazni Oliveri Antici ili kako se zove onaj idiot s pravnog koji voli da citira Getea i sl... Mislim, ima tu citava neka serija ljudi koji su krivi. A Seselj svakako nije kriv.

A samo slanje Seselja u Hag je samo jedan od glupih Djindjicevih poteza.
freehand freehand 21:23 31.03.2016

Re: Covek nije kriv apsolutno ni za sta.

A samo slanje Seselja u Hag je samo jedan od glupih Djindjicevih poteza.

šeŠelj je u Hag otišao sam, dobrovoljno. Uz trubače, kako rekoh.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:49 31.03.2016

Re: Covek nije kriv apsolutno ni za sta.

šešelj je u Hag otišao sam, dobrovoljno. Uz trubače, kako rekoh.

Да, тачно тако.

И Шешељ је показао да Хашки трибунал, када је он у питању, аутентични идеолошки и политички суд, који прогони људе за вербални деликт, као Тито што је некад радио. Шешељ је човек високе интелигенције, егоманијак и насилник, и дисидент спрам оног некадашњег система -- опозиционар с докторатом из марксизма типа Прилог анализи марксистичке критике грађанских облика политичке аутократије. Да није, случајем, дошао у сукоб с тим системом, вероватно би до последњег трена водио партијску ћелију на сарајевском правном факултету или већ где.
freehand freehand 22:18 31.03.2016

Re: Covek nije kriv apsolutno ni za sta.

вероватно би до последњег трена водио партијску ћелију на сарајевском правном факултету или већ где.

Ja bih rekao da bi taj počistio i Pozderce i Mikulićevu struju. Najmanje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:25 31.03.2016

Re: Covek nije kriv apsolutno ni za sta.

freehand
вероватно би до последњег трена водио партијску ћелију на сарајевском правном факултету или већ где.

Ja bih rekao da bi taj počistio i Pozderce i Mikulićevu struju. Najmanje.

Tako nekako.
Šešelj nije otpadnik, on je neprihvaćen od tadašnjeg političkog establišmenta. Budući nestrpljiv i prek, on je s njim došao u sukob. A nije hteo jer njegov sukob nije bio ideološki.
anonymous anonymous 21:37 31.03.2016

Ništa mi ne možete....

...jer sam i inteletualno i moralno superiorniji.

Protiv mene leka nema.



Bez iluzija da će presuda opstati nakon žalbe, činjenica da je ova garnitura sudija u ovom trenutku i iz ma kog razloga donela oslobađajuću presuda - ostaće istorijska činjenica.

Ali osim nje, ostaće zabeleženo još nešto - nerazumljivi i neshvatljivi komentari pre i sada nakon izricanja presude od strane moralizatora koji sa astronomskih visina ,apsolutnog morala i pravde koja ne postoji nigde u svetu, sa pozicije Boga, sude i presuđuju ne samo njemu već i svakom drugom Srbinu, bez objektivnih i nespornih argumenata i principijelnog pristupa,samo zato što je to in , zato što je to politički korektno i u slavu Rima, pardon Evrope-Brisela.
freehand freehand 21:53 31.03.2016

Re: Ništa mi ne možete....

Ali osim nje, ostaće zabeleženo još nešto - nerazumljivi i neshvatljivi komentari pre i sada nakon izricanja presude od strane moralizatora koji sa astronomskih visina ,apsolutnog morala i pravde koja ne postoji nigde u svetu, sa pozicije Boga, sude i presuđuju ne samo njemu već i svakom drugom Srbinu, bez objektivnih i nespornih argumenata i principijelnog pristupa,samo zato što je to in , zato što je to politički korektno i u slavu Rima, pardon Evrope-Brisela.

O čemu govoriš?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:59 31.03.2016

Re: Ništa mi ne možete....

O čemu govoriš?

Не говори.
Лупета.
freehand freehand 22:23 31.03.2016

Komešanje

Nije se Vučićević uspandrcao bez đavola. Elem, ne znam koliko - tu sam loš prognozer - ali Šešelj će preko cenzusa ihaj. A Vučić ni do 40%

Lionsgate Lionsgate 23:30 31.03.2016

Re: Komešanje

Koji si ti svemirski fantom, citas i taj Informer... mislis da ce ovim izborima biti nesto promenjeno? SNS ima 600 hiljada clanova a pretpostavljam da ce se ubrzano uclaniti i glasati za njih jos bar par desetina tisjaca, sve zarad zaposlenja i ostalih benefita ( igraju judi na sigurnu kartu) a tu racunaj i clanove njihovih porodica kao verovatne sigurne glasove.

Za ilustraciju mogu da navedem kako je u javnim preduzecima u Beogradu (verovatno i u ostatku Srbije), ljudi koji nisu bili clanovi nijedne stranke su masovno poceli da se uclanuju u SNS sa nadom da ce ih clanska kartica ostaviti na drzavnim jaslama pri eventualim kresanjima kadra u javnom sektoru ili jednostavno preko stranke zele da napreduju u karijeri (sto se i desava). A oni koji su bili clanovi DSa, Gej17, LDPa su vec po gubitku proslih izbora preleteli u vladajuce jato. SNS je sad kao SSRNJ u staroj dobroj SFRJ, opsti pokret radnog naroda na drzavnim jaslama... kad se s vremena na vreme cujem sa bivsim kolegama zapanjim se ko sve iz bivseg mi drzavnog preduzeca mase clanskom karticom SNSa, tamo je 150 ljudi od 300 zaposlenih.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:31 01.04.2016

Re: Komešanje

freehand
Nije se Vučićević uspandrcao bez đavola. Elem, ne znam koliko - tu sam loš prognozer - ali Šešelj će preko cenzusa ihaj. A Vučić ni do 40%


Nije mi baš jasno zašto će Šešelj da dobije više glasova zbog oslobađajuće, no da je dobio recimo presudu od npr. 8 - koje je već itekako odležao. Da li je to kao - dobiće više glasova jer će sada odjedared da glasaju oni koji misle - Eto, zajeb'o ih Šešelj, ili ono - ma da, eto, i Oni priznali da "ništa nije bilo" - a koji bi da je osuđen "okrenuli glavu od njega"? Pa zar ne bi dobio glasove i da je osuđen, a po principu - Eto, naša junačina sve izdržala po Zapadnim kazamatima.

Elem, ima još do izbora. Pa mož da se desi i da se susretnu na mračnome mestu Šešelj i Panić. Koji sada, jelda, radi (šta god to u njegovom slučaju značilo) za SNS. Pa ovog puta možda banana bude ispod Šešeljeve noge, tko zna? Hmmm, payback's a bitch ;>

NB - Vidim sedmica opet dogurala do skoro 2 milijuna, taman za predizborno slavlje
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:45 01.04.2016

Re: Komešanje

Dakle šta - da li će ti dodatni glasovi koje će, kao, sada Radikali u ogromnim količinama da dobiju, biti glasovi

- onih koji inače ne bi ni glasali,
- onih koji bi glsali za SNS, ili
- onih koji bi glasali za D/SS/veri

freehand freehand 07:36 01.04.2016

Re: Komešanje

Dont Fear The Reaper
Dakle šta - da li će ti dodatni glasovi koje će, kao, sada Radikali u ogromnim količinama da dobiju, biti glasovi

- onih koji inače ne bi ni glasali,
- onih koji bi glsali za SNS, ili
- onih koji bi glasali za D/SS/veri


Od svih po malo, Vučićevih najviše. Objasnio sam negde već zašto to mislim. Od razočaranih što se Vučić još uvek folira i zamlaćuje Evropom i protestantizmom do onih koji u samoći biračkog mesta daju svojoj radikialskoj duši da dahne dok se van njega zaklinju u evropski put.
I to bez obzira što je Šešelj vrlo blag u svom odnosu prema SNS i svojim "izdajnicima".
P.S. A ne treba zaboraviti ni Krkare razne sa njihovim maloumnim kalkulacijama, u kojima se od poznatih prave nepoznate a proste računske operacije daju fantastične rezultate kao u svesci osnovca-ponavljača i tutumraka. I još se time hvale kao naučnim dostignućima.

feliks.krul feliks.krul 19:53 01.04.2016

Re: Komešanje

. Objasnio sam negde već zašto to mislim. Od razočaranih što se Vučić još uvek folira i zamlaćuje Evropom i protestantizmom do onih koji u samoći biračkog mesta daju svojoj radikialskoj duši da dahne dok se van njega zaklinju u evropski put.
I to bez obzira što je Šešelj vrlo blag u svom odnosu prema SNS i svojim "izdajnicima".
P.S. A ne treba zaboraviti ni Krkare razne sa njihovim maloumnim kalkulacijama, u kojima se od poznatih porave nepoznate a proste računske operacije daju fantastične rezultate kao u svesci osnovca-ponavljača i tutumraka. I još se time hvale kao naučnim dostignućima.


Imaš li barem linkove za tvoja i Krkarova sabrana dela?
freehand freehand 20:02 01.04.2016

Re: Komešanje

feliks.krul
. Objasnio sam negde već zašto to mislim. Od razočaranih što se Vučić još uvek folira i zamlaćuje Evropom i protestantizmom do onih koji u samoći biračkog mesta daju svojoj radikialskoj duši da dahne dok se van njega zaklinju u evropski put.
I to bez obzira što je Šešelj vrlo blag u svom odnosu prema SNS i svojim "izdajnicima".
P.S. A ne treba zaboraviti ni Krkare razne sa njihovim maloumnim kalkulacijama, u kojima se od poznatih porave nepoznate a proste računske operacije daju fantastične rezultate kao u svesci osnovca-ponavljača i tutumraka. I još se time hvale kao naučnim dostignućima.


Imaš li barem linkove za tvoja i Krkarova sabrana dela?

Nemam. Ali već sam te pitao - ko si ti? Ima li još nešto sem ovih bulšit komentara sa visine u kojima nema ničega sem isprazne nadmenosti, i znamo li se odnekle ako mi se ovako obraćaš?
feliks.krul feliks.krul 21:46 01.04.2016

Re: Komešanje

Pardon gospodine Freehand ako vam zvučim nadmeno. Možda je to samo neki oblik Aspergera i nemojte mi zameriti.

Da znamo se sa bloga, to jest ja vas znam sa bloga već nekoliko godina. Nije potrebno biti Profesionalac za to.





freehand freehand 21:50 01.04.2016

Re: Komešanje

Da znamo se sa bloga, to jest ja vas znam sa bloga već nekoliko godina. Nije potrebno biti Profesionalac za to.

Da, i ja znam kapetana Džeka Speroua.
Nego, cenio bih da negde vidim neko mišljenje ili stav, ne samo beskrajne citate i dobacivanja, od kojih neka deluju inteligentno a druga, opet, besmisleno. Tad bih, možda, i ja tebe mogao da upoznam.
Mislim, ne samo kao profesionalca.
feliks.krul feliks.krul 23:13 01.04.2016

Re: Komešanje

У праву си. Мислим је твој наслов ДАНАС НАМ ЈЕ ДИВАН ДАН деловао на мене. Вероватно сам се превише радовао Шешељевој победи па сам ти издоминирао блог. Опрости још једном.

Са друге стране нас двојица смо у ствари комуницирали доста кад сам имао други ник тако да се не осећам као гост. ццц Непоштено, али мењам идентитете као кошуље.
feliks.krul feliks.krul 03:13 02.04.2016

Став о Војиславу Шешељу

Што се тиче мог става, прилажем га овде.

Ценим комплексност српске ситуације и мислим да је то привилегија коју имамо само ми који говоримо српски језик а потом познајемо српску ситуацију и историју.

Мислим да је срспки случај један од комплекснијих у свету и самим тим компликованији су положаји наших политичара, интелектуалаца и готово свих других Срба, јер сви на крају живимо једну заједничку културно-политичку компоненту без обзира где се физички налазимо.

А шта чини ту комплексност српског народа? За почетак, говори исти језик као суседни народи, има "дупле" односе са Русима и Западом, преживео је злочине па је починио злочине и био оптужен за њих. Пише латиницом и ћирилицом. Подељен револуцијом и модернитетом. Треба да балансира са свима око себе и са собом. Наше свесне интеракције се одвијају кроз референце попут ових - Турци, Ватикан, Немци, Хрвати, Американци, Хаг, Нато, Руси - које су развиле и развијају нашу свест.

Мислим да се ни један човек не сналази лако у овој улози, па ни политичари, животи људи у многим другим земљама су много једноставнији од наших. Ми Срби додатно гледамо на себе кроз наметнуте и самонаметнуте призме и никако не можемо достићи оно што то нам треба, једноставно унутрашњи мир и сигурност у свој идентитет, какав имају Грци на пример, уместо сталног конлфикта. Југословенство је био комфоран идентитет.

Данас живимо у једном временском току који непрестано доноси нове изазове и оне са референцама на прошлост. Када оду Воја, Тома, Дача и Вучко, доћи ће неки који ће опет изазвати револт у нама. Али они су нам генерација. Заточени смо прошлим и садашњим "наративима" (које Ламброс као да тек сад открива) а који су управо и у ствари наша јединсветност и специфичност које морамо ценити ако хоћемо да ценимо себе пред другима. То је наша привилегија, то Српство. Логично је да други не могу имати увид у нашу личну и друштвену моралну борбу. Шешељева борба је део наше борбе тј. нашег наратива. Ниподиштавајући Шешеља, његов живот и тај наратив ниподиштавамо и себе, како нас и други ниподиштавају. Сви који "ломе" тај наратив су такође његов део. Што ме не убије... јача ме. Мислим да су сви који се осећају као Срби осетили олакшање после Шешељеве пресуде, јер један део кривице је спао са свих без обзира да ли су били мировњаци или што друго.

Ја сам Србим само са онима који могу да разумеју ово. Такође могу да се дисоцирам од свог порекла и да будем само човек.
mlinarslavko mlinarslavko 22:32 31.03.2016

I posle Šešelja Šešelj

Ko bi rekao
bene_geserit bene_geserit 00:04 01.04.2016

verbalni delikt, govor mrznje

I sta kazes "ta presuda ne govori ništa o istinskoj Šešeljevoj krivici ili nevinosti", he, he.

Nego vidim, ima ih kojima je zao sto ga ne osudise zbog verbalnog delikta (pardon govora mrznje).

Nego kada ce neko da napise post "Pravda za Seselja"?
Odlezao covek, ni kriv ni duzan, 11.5 godina i nidje nikoga da ga brani i da stiti njegova prava. Ja sam nekako mislio da ovde ima principijelnih ljudi.
emsiemsi emsiemsi 05:31 01.04.2016

Re: verbalni delikt, govor mrznje

bene_geserit

...
Ja sam nekako mislio da ovde ima principijelnih ljudi.

Има нас неколико, но (пази сад) смо у великој мањини.
grmfrm grmfrm 07:32 01.04.2016

Re: verbalni delikt, govor mrznje

Nego kada ce neko da napise post "Pravda za Seselja"?


Eh kad, nikad, ako se za to ne budemo borili.
Ne mislim na Seselja vec ceo narativ koji koriste ljudi kao sto su Kandic ili Milic. Tu ima mnogo otrova i to su ljudi, pre svega, nezadovoljni sobom i kao takvi jako opasni po okolinu. Daleko opasniji od Seselja. Pri tom su vrlo ogranicenog intelekta, i potpuno placeni za to sto rade.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 07:45 01.04.2016

sudovi, presude

"...U Hrvatskoj konsternacija i očekivanje da "Srbija reaguije"...

Kad je u pitanju Hrvatska, verovatno je rech o konstipaciji - "konsternacija" je tu samo simptom gomilanja toksichnih materija.

A nekakvo ochekivanje "da Srbija reaguje" je, naravno, potpuna budalashtina.

Ali - mnogo vishe od Hashke presude, mene je danas iznenadilo to shto je sud u Novom Sadu doneo oslobadjajucu presudu Nenadu Chanku. Svi verovatno znaju pozadinu ovog "sluchaja". Takvi dogadjaji (a ovo nije ni prvi ni poslednji) su, po mom mishljenju, mnogo znachajniji za Srbiju.

Ochekivao sam da ovde vidim raspravu o tome - mozda sutra?
emsiemsi emsiemsi 20:43 01.04.2016

Re: sudovi, presude

cane.srbljanovic
"...U Hrvatskoj konsternacija i očekivanje da "Srbija reaguije"...

Kad je u pitanju Hrvatska, verovatno je rech o konstipaciji - "konsternacija" je tu samo simptom gomilanja toksichnih materija.

A nekakvo ochekivanje "da Srbija reaguje" je, naravno, potpuna budalashtina.

Ali - mnogo vishe od Hashke presude, mene je danas iznenadilo to shto je sud u Novom Sadu doneo oslobadjajucu presudu Nenadu Chanku. Svi verovatno znaju pozadinu ovog "sluchaja". Takvi dogadjaji (a ovo nije ni prvi ni poslednji) su, po mom mishljenju, mnogo znachajniji za Srbiju.

Ochekivao sam da ovde vidim raspravu o tome - mozda sutra?

Мало сутра !
martin_krpan martin_krpan 07:47 01.04.2016

Riječi nisu potrebne

planirao sam da odem u Zagreb i da prošetam Trgom bana Jelačića, da odem u gradsku kafanu, razgledam knjižare..."


Šešelj ima priliku da pokaže supstancu čovjeka u sebi. Ima priliku da pokaže da je pomirenje i ljubav među narodima najjači medij. Da hrišćanski pokaže praštanje i pokajanje i da novim generacijama ostavi koliko toliko dobre međuljudske/nacionalne emocije.

Nadam se da će ga zdravlje poslužiti. Želim mu da u zagrebačkoj knjižnici pronađe: Smisao ljubavi od Vladimira Solovjeva.
markomm markomm 07:57 01.04.2016

Sionski mudraci

ŠEŠELJ SVAKAKO NE ZA SLUŽUJE INDIFERENTAN ODNOS,JER JE SVE RADIO KAKO PIŠE U KNJIZI NAVEDENOJ U NASLOVU.BIO JE MAJSTOR ZA HAOS.I DEFINITIVNO MISLIM DA ĆE FARMI ZNAČAJNO OPASTI GLEDANOST NAKON POVRATKA ŠEŠELJA U SKUŠPTINU.
ZA TO SAM DA SVAKO ODGOVARA AKO JE KRIV.ALI NE MOŽEMO IMATI TOLIKO POTVRĐENIH ŠIPTARSKIH I USTAŠKIH ZLOČINACA KOJI SU NA SLOBODI,NEMA SMISLA.
PREVIŠE BI SUBJEKTIVNO BILO DA SU DVA SRBINA,KARADŽIĆ I ŠEŠELJ,U NEDELJU DANA OSUĐENI NA DRAKONSKE KAZNE.ČIM SU I SAMI IZ HAGA KAZALI DA NIJE POTREBNO DA PRISUSTVUJE IZRICANJU PRESUDE SVE JE SKORO BILO JASNO.TAMO JE SAMOINICIJATIVNO OTIŠAO I TO MU JE BIO JEDINI NAČIN DA SPASE GLAVU,POŠTO JE NAJAVIO DA ĆE LIKVIDIRATI TADAŠNJEG PREMIJERA.
ODŠTETU HAŠKI SUD NE ISPLAĆUJE PO STATUTU,TAKO DA,MOŽE DA SE ŽALI SAMO SAMOM SEBI.
DEFINITIVNO ĆE MU OVO POZITIVNO UTICATI NA REJTING,IMAĆE SIGURNO 10 %.BOLJI PLASMAN OD IVICE ZA SIGURNO SVAKAKO.NEĆE ME IZNENADITI NI NJEGOV ULAZAK U VLADU.
PRESUDA JE POZITIVNA I ZA NJEGOVE DOJUČERAŠNJE SABORCE.NISU KRIVI.
docsumann docsumann 16:42 01.04.2016

Re: Sionski mudraci

markomm


čiko, čiko, zašto su ti tako velika slova?
freehand freehand 18:24 01.04.2016

Re: Sionski mudraci

docsumann
markomm


čiko, čiko, zašto su ti tako velika slova?

A ja htedoh da pitam - zašto nije boldovano. Pa oćutah.
markomm markomm 11:50 04.04.2016

Re: Sionski mudraci

Zato što si indijanac dilberčino.Bolje vodite računa o interpukciji,malom i velikom slovu.
Nisam ni sumnjao u to da ću imati neku neozbiljnu repliku.A i šta dodati posle mene uopšte.
st.jepan st.jepan 12:23 04.04.2016

Re: Sionski mudraci

markomm
Nisam ni sumnjao u to da ću imati neku neozbiljnu repliku.


Evo ti još jedna (poklonio sam je, nesebično, i novoproglašenom autoru Kosti Babiću):

Iza tačke, zareza, i ostalih interpunkcijskih izmotacija, obavezno je lupiti space (onaj najdonji i najduži taster). Jer ovako, reči koje čine kraj jedne i početak naredne misaono-tekstualne celine, i koje bi stoga morale biti ubedljivije razdvojene nego reči unutar tih celina, namanje su rastavljene reči u čitavom tekstu. Dapače, slepljene su.
muaddib92 muaddib92 16:38 04.04.2016

Re: Sionski mudraci

Nisam ni sumnjao u to da ću imati neku neozbiljnu repliku.A i šta dodati posle mene uopšte.


Црвенкапа: Вуче, вуче, зашто су ти тако црвене очи???
Вук: Па зар не видиш да кењам, будало
bene_geserit bene_geserit 08:04 01.04.2016

Kako drzava Srbija stiti svoje gradjane?

Nebitno sta neko misli o Seselju, ali gradjanina Srbije su drzali u zatvoru 11.5 godina, i posle tog vremena su jos doneli oslobadjajucu presudu, a pri tome su mu sudili u sustini za verbalni delikt.
Pri tome su prekrsili sva moguca prava od prava na sudjenje u razumnom roku, pa na dalje.

I ova govnarska drzava ni da pisne. Ko god je bio na vlasti i Kostunice i Tadici i bivsi Seseljevi drugari, ni da pisnu.
Pisnuli su samo kada su ga pustali na slobodu, kako su smeli to da urade.

Pa majku mu i banana drzave prave neki privid zastite svojih gradjana.
freehand freehand 08:37 01.04.2016

Re: Kako drzava Srbija stiti svoje gradjane?

bene_geserit
Nebitno sta neko misli o Seselju, ali gradjanina Srbije su drzali u zatvoru 11.5 godina, i posle tog vremena su jos doneli oslobadjajucu presudu, a pri tome su mu sudili u sustini za verbalni delikt.
Pri tome su prekrsili sva moguca prava od prava na sudjenje u razumnom roku, pa na dalje.

I ova govnarska drzava ni da pisne. Ko god je bio na vlasti i Kostunice i Tadici i bivsi Seseljevi drugari, ni da pisnu.
Pisnuli su samo kada su ga pustali na slobodu, kako su smeli to da urade.

Pa majku mu i banana drzave prave neki privid zastite svojih gradjana.

Šta tačno misliš da je država Srbija trebalo da uradi mimo onboga što je uradila a koliko se sećam uradila je sve što je šešelj od nje tražio u smislu obezbeđivanja dokaza i garancija kad god je to bilo potrebno?
milojep milojep 08:55 01.04.2016

Re: Kako drzava Srbija stiti svoje gradjane?

Šta tačno misliš da je država Srbija trebalo da uradi mimo onboga što je uradila a koliko se sećam uradila je sve što je šešelj od nje tražio u smislu obezbeđivanja dokaza i garancija kad god je to bilo potrebno?


Trebali su naši da postave pitanje ovom višem haškom sudu da li je u redu da čovek čeka na suđenje 5 godina, a da na prvostepenu presudu čeka punih 13 godina!

p.s. verovatno bi dobili odgovor da toliki boravak u sudu pre izricanja presude nije nezakonit
freehand freehand 08:12 01.04.2016

Paterice

A Aleksandar vučić, predsednik vlade i koordinator svih službi bezbednosti održaće konferenciju za novinare danas u podne, i to posle sednice vlade.
Teme su haške presude Karadžiću i Šešelju a interesantno je da niko od ministara - ni ministar pravde, ni Ljajić kao zadužen za saradnju sa Hagom, pa ni Vulin koji o takvim temama neizostavno ima komentar - nije progovorio ni reč. Našoj mašti je ostavljeno da se bavi metodama kojima je vučić to postigao, ali će njegovo obraćanje biti tim interesantnije, naročito zato što će jedna od tema biti i perspektive Srbije.
kao da prvi april nije slučajno izabran za takav događaj.
predatortz predatortz 08:18 01.04.2016

Re: Pateric

Vučiću i Bakiru su ove haške teme došle kao kec na desetku. Ni jedan nema šta da ponudi za izbore (u oktobru su u BiH lokalni izbori), pa im je zapaljiva retorika jedina roba koju uvaljuju glasačima.

Mene nervira mogućnost povratka radikala u srpski parlament, ali to je gotovo izvesna stvar. Moramo se pomiriti sa činjenicom da se tokom evolucije od majmuna ka čoveku jednom delu naših građana nije razvio ljudski mozak. Koliko je takvih među nama - pokazaće broj glasova datih vadikalima na predstojećim izborima.
freehand freehand 08:21 01.04.2016

Re: Pateric

Mene nervira mogućnost povratka radikala u srpski parlament, ali to je gotovo izvesna stvar. Moramo se pomiriti sa činjenicom da se tokom evolucije od majmuna ka čoveku jednom delu naših građana nije razvio ljudski mozak. Koliko je takvih među nama - pokazaće broj glasova datih vadikalima na predstojećim izborima.

Ne znam da li su tvoje evolucione teorije tačne ili ne, ali - kako razlikuješ radikale od naprednjaka? Samo bedž ili i proevropska orijntacija?
predatortz predatortz 08:23 01.04.2016

Re: Pateric

freehand
Mene nervira mogućnost povratka radikala u srpski parlament, ali to je gotovo izvesna stvar. Moramo se pomiriti sa činjenicom da se tokom evolucije od majmuna ka čoveku jednom delu naših građana nije razvio ljudski mozak. Koliko je takvih među nama - pokazaće broj glasova datih vadikalima na predstojećim izborima.

Ne znam da li su tvoje evolucione teorije tačne ili ne, ali - kako razlikuješ radikale od naprednjaka? Samo bedž ili i proevropska orijntacija?


Nikako, ali zbog političke korektnosti neću da kažem da većina građana Srbije ima majmunski mozak.
Stvarno, koliko čovek treba da NE KORISTI mozak pa da veruje Vučiću?!
milojep milojep 10:23 01.04.2016

Re: Pateric

Stvarno, koliko čovek treba da NE KORISTI mozak pa da veruje Vučiću?!

Veći problem je kome uopšte verovati? Ne postoji niko kome se može verovati!Ja garantujem da postoji jedan čovek kome bi se moglo verovati na našoj političkoj sceni, Vučić koliko sutra ne bi dobio izbore!
G.Cross G.Cross 10:54 01.04.2016

Re: Pateric

milojep
Stvarno, koliko čovek treba da NE KORISTI mozak pa da veruje Vučiću?!

Veći problem je kome uopšte verovati? Ne postoji niko kome se može verovati!Ja garantujem da postoji jedan čovek kome bi se moglo verovati na našoj političkoj sceni, Vučić koliko sutra ne bi dobio izbore!


Hajde jednom da se slozim sa tobom.
Sto naravno nije razlog da se glasa za Vucica.
Mada ja smatram da je jos veci problem sto su svi nesposobni i neznalice a da toga nisu ni svesni.
SVI SVI SVI (smajli sa tri prsta)
milojep milojep 11:01 01.04.2016

Re: Pateric

Mada ja smatram da je jos veci problem sto su svi nesposobni i neznalice a da toga nisu ni svesni.


Kada sam rekao 'čovek kome bi se moglo verovati' mislio sam i na verovanje da će taj neko znati da prepozna svoje nedostatke i da nađe nekoga ko će to nešto konkretno znati! Znam da je to skoro pa nemoguće al' nadamo se...
freehand freehand 12:30 01.04.2016

Re: Pateric

Hajde jednom da se slozim sa tobom.
Sto naravno nije razlog da se glasa za Vucica.
Mada ja smatram da je jos veci problem sto su svi nesposobni i neznalice a da toga nisu ni svesni.
SVI SVI SVI (smajli sa tri prsta)

To je zato što su svi sposobni u kafani i na društvenim mrežama a neće da se prljaju.
st.jepan st.jepan 13:50 01.04.2016

Re: Pateric

Stvarno, koliko čovek treba da NE KORISTI mozak pa da veruje Vučiću?!

Ne bih ja davanje glasa Vučiću vezivao za verovanje Vučiću, nego za verovanje u Vučića.

Prepostavljam da, sem direktno ili indirektno korumpiranih (bilo da su korumpirani stvarno ili potencijalno), za njega glasa deo populacije koja tumara negde u predpolitičkoj fazi, dakle u prerazumskoj, predlogičnoj, volim-nevolim fazi (nešto kao analna faza u razvoju seksualnosti).

b92fmember b92fmember 14:33 01.04.2016

Re: Pateric

nešto kao analna faza u razvoju seksualnosti


to je faza u razvoju ljudske ličnosti a ne seksualnosti:


Analna faza
Izvor zadovoljstva je anus; dešava se u 2. i 3. godini života. Za rani analni period karakteristično je zadovoljenje pražnjenjem. Ukoliko dete defecira kada roditelj to ne odobrava, posledice su sadističko i destruktivno ponašanje, neurednost, sklonost prljanju. Za kasni analni period karakteristično je zadovoljenje zadržavanjem fecesa (narcističko i mazohističko zadovoljstvo). Posledice su: tvrdoglav, škrt, rigidan, opsesivno uredan, osećaj sigurnosti mu zavisi od toga koliko poseduje i koliko je to što poseduje vredno, čuva sve i nepotrebne stvari.
st.jepan st.jepan 14:39 01.04.2016

Re: Pateric

b92fmember
nešto kao analna faza u razvoju seksualnosti


to je faza u razvoju ljudske ličnosti a ne seksualnosti:



st.jepan st.jepan 16:18 01.04.2016

Re: Pateric

predatorz
Nikako, ali zbog političke korektnosti neću da kažem da većina građana Srbije ima majmunski mozak.

Pa nije samo polit. korektnost brana takvom zaključku.
Ne možemo to tvrditi, jer nema dostupnih statističkih pokazatelja.
Možda bi pravo stanje moglo da se utvrdi malom dopunom glasačkih listića (ok, samo u naučne svrhe):



P.S. Ovo je bila naslovna fotka mog poslednjeg bloga "Democracy sucks"
Nestala je, ko zna zašto.
b92fmember b92fmember 16:20 01.04.2016

Re: Pateric

b92fmember
nešto kao analna faza u razvoju seksualnosti


to je faza u razvoju ljudske ličnosti a ne seksualnosti:


Analna faza
Izvor zadovoljstva je anus; dešava se u 2. i 3. godini života. Za rani analni period karakteristično je zadovoljenje pražnjenjem. Ukoliko dete defecira kada roditelj to ne odobrava, posledice su sadističko i destruktivno ponašanje, neurednost, sklonost prljanju. Za kasni analni period karakteristično je zadovoljenje zadržavanjem fecesa (narcističko i mazohističko zadovoljstvo). Posledice su: tvrdoglav, škrt, rigidan, opsesivno uredan, osećaj sigurnosti mu zavisi od toga koliko poseduje i koliko je to što poseduje vredno, čuva sve i nepotrebne stvari.


ps za st.jepana

u seksualnom razvoju analna faza ima sasvim drugo znacenje
st.jepan st.jepan 16:31 01.04.2016

Re: Pateric

b92fmember
b92fmember
nešto kao analna faza u razvoju seksualnosti


to je faza u razvoju ljudske ličnosti a ne seksualnosti:


Analna faza
Izvor zadovoljstva je anus; dešava se u 2. i 3. godini života. Za rani analni period karakteristično je zadovoljenje pražnjenjem. Ukoliko dete defecira kada roditelj to ne odobrava, posledice su sadističko i destruktivno ponašanje, neurednost, sklonost prljanju. Za kasni analni period karakteristično je zadovoljenje zadržavanjem fecesa (narcističko i mazohističko zadovoljstvo). Posledice su: tvrdoglav, škrt, rigidan, opsesivno uredan, osećaj sigurnosti mu zavisi od toga koliko poseduje i koliko je to što poseduje vredno, čuva sve i nepotrebne stvari.


ps za st.jepana

u seksualnom razvoju analna faza ima sasvim drugo znacenje


Možda je u strogo naučnom smislu tako, ali ja mislim da pojam sexa treba shvatati šire.



Edit: malo si me zbunio rezolutnošću, ali pogledao sam na Gugletu... Više autora analnu fazu definiše kao jednu od faza psiho-seksualnog razvoja (libido u oblasti anusa).
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 08:46 01.04.2016

tragedija i farsa



Meni od juče uopšte nije jasno zašto se protura teza da ova presuda može da našteti Vučiću na bilo koji način ?!

(da ni u kom slučaju ne menja karakter tog suda -- to je valjda svima jasno)

Šešelj- trijumf pravde ili Aleksandra Vučića

P.S.
Ich komme zurück
freehand freehand 09:09 01.04.2016

Re: tragedija i farsa

Meni od juče uopšte nije jasno zašto se protura teza da ova presuda može da našteti Vučiću na bilo koji način ?!

(da ni u kom slučaju ne menja karakter tog suda -- to je valjda svima jasno)

Šešelj- trijumf pravde ili Aleksandra Vučića

Nisam siguran da sam razumeo tezu autora. Na koji je način ovom presudom Vučiću dat vetar u jedra?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:16 01.04.2016

Re: tragedija i farsa

freehand
Meni od juče uopšte nije jasno zašto se protura teza da ova presuda može da našteti Vučiću na bilo koji način ?!

(da ni u kom slučaju ne menja karakter tog suda -- to je valjda svima jasno)

Šešelj- trijumf pravde ili Aleksandra Vučića

Nisam siguran da sam razumeo tezu autora. Na koji je način ovom presudom Vučiću dat vetar u jedra?


pa ovaj od kako se vratio vrlo jasno jasno radi u njegovu korist, ovo je samo logičan nastavak.
ovo bi bilo ukratko, nemam mnogo vemena za duže, pakujem se :)
freehand freehand 09:53 01.04.2016

Re: tragedija i farsa

vrabac_u_steni
freehand
Meni od juče uopšte nije jasno zašto se protura teza da ova presuda može da našteti Vučiću na bilo koji način ?!

(da ni u kom slučaju ne menja karakter tog suda -- to je valjda svima jasno)

Šešelj- trijumf pravde ili Aleksandra Vučića

Nisam siguran da sam razumeo tezu autora. Na koji je način ovom presudom Vučiću dat vetar u jedra?


pa ovaj od kako se vratio vrlo jasno jasno radi u njegovu korist, ovo je samo logičan nastavak.
ovo bi bilo ukratko, nemam mnogo vemena za duže, pakujem se :)


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:34 01.04.2016

Re: tragedija i farsa

nisam ni rekao da radi za Tomu.

imaš neki ovakav prigodan skeč i sa Vučićem?

u stvari, nebitno je, čak i da ga imaš, taj ko bi napravio takav skeč sa Vučićem bi bio neopevana budala.
freehand freehand 10:05 01.04.2016

Jedini iz SNS

... koji je zinuo pre Vučića.
Vladimir Đukoanović:


КАКО ЈЕ ТРИБУНАЛ ПОСТАО ПРИХВАТЉИВ И ПРАВЕДАН

...Најпре да не заборавимо да је Хашка инквизиција осудила највећим делом на правди Бога Србе на преко 950 година робија. Да су нам наметнули геноцид. Да су нам наметнули најгоре могуће злочине на грбачу и да је свако ко се као политички руководилац из периода деведесетих година супротстављао политици САД и њених савезника провео у Трибуналу са минимум 15 година пресуде. Они никог не ослобађају. То може евентуално да се догоди ако се са неким нагоде за сарадњу по разним питањима. Рецимо, да оптеретите неког ко им је битан, да лажно сведочите, да им будете од политичке користи ако вас пусте, итд. Надам се да у Шешељевом случају то није била нагодба, али нећу ни да је искључим. Очигледно је да се сукоб из Сирије мора пренети на Балкан, а типови као што је Шешељ су одлични за потпаљивање ватре. Србија не сме да иде напред и да размишља о модернизацији и економском јачању. То је суштина креатора суморних политичких стварности на Балкану. Баш збого тога не желим да дозволим да данас о Хагу неко говори као и правној институцији, где се може доћи до правде. Напротив, то је класична политичка институција која пресуде доноси искључиво на основу политичке процене западних сила које дотирају ту институцију. Ту никада ни право, ни правда, нису становали.


LINK
milojep milojep 10:19 01.04.2016

Re: Jedini iz SNS

Jedini iz SNS
... koji je zinuo pre Vučića.
Vladimir Đukoanović:


Pazi,Đuka je ovde u pravu!

A ako je Šešelj negde bio nekoizistentan onda je to na sopstvenoj presudi. Da je odgovorio u svom maniru rekao bi da je oslobađajućom presudom oštećen!
Ovo sa dvoje nezavisnih sudija mu i nije na čast

edit:
uništitše mu ideologiju

milojep milojep 11:34 01.04.2016

ajde malo smeha

pape92 pape92 11:42 01.04.2016

Kad kažem ludi genije, pomislim na Deju

...ne Šešelja :)

човек високе интелигенције

inteletualno i moralno superiorniji.


Šešelj je (druga izjava je njegova) sam gradio mit oko sopstvene izuzetne inteligencije. Čovek nije tutumrak ili duduk, ali formulacija visoka inteligencija se usvaja olako. Da se kaže samo inteligentan, hajde de, ali nemamo nikakve dokaze za Šešeljevu visoku inteligenciju. Dobijamo sliku poremećenog genija (u kojoj sam Šešelj sigurno uživa), umesto poremećenog čoveka. Sve što je on radio i govorio (sa vlastitih političkih pozicija, koje su pogrešne u suštini, pa je već i to razlog da se upitamo oko inteligencije, ili da ga nazovemo hohštaplerom od samog početka) mogao je i iole bistar čovek na bilo kom od x skupova koji su se vodili i vode se širom tzv salona i kafana gde god se čovek okrene. Na isti način bi iole bistar čovek mogao da "doskoči" svojim protivnicima verbalno, ni takvih ne manjka. Za ono "da uradi" je bilo potrebno i nešto više, ali to, sudeći po Šešeljevim delima, nije inteligencija.
Što se tiče njegove blistave pa sjebane karijere u Sarajevu, ni u njoj ne vidim ništa što bi se moglo karakterisati kao delo visoko inteligentne osobe. Naravno, nisam čitao Šešeljeve knjige, ni doktorski rad.
muaddib92 muaddib92 17:31 01.04.2016

Re: Kad kažem ludi genije, pomislim na Deju

ali nemamo nikakve dokaze za Šešeljevu visoku inteligenciju

Слажем се, памтећи његове ране прилоге у НИН-у: било је ту одређене свежине у односу на тадашњи начин тзв подобног резоновања, међутим није био ни једини такав кога су скрајнули (пример: Есад Ћимић, коме су отворено рекли пустићемо ти мало крви, соколе мој).
Штагод да се Шешељу десило у Зеници, после је полудео, али је сву ту мржњу веома успешно маскирао урођеним смислом за вицкасте приче (ни ту није изузетак, пример је Н.Чанак).
Када се скине та глазура - остане шта?
Остане зло.
freehand freehand 18:31 01.04.2016

Re: Kad kažem ludi genije, pomislim na Deju

Када се скине та глазура - остане шта?
Остане зло.

Ne bih se složio. Njegova inteligencija i obrazovanje očituju se iz mnoštva nastupa i duela u kojima je učestvovao. Brzina kojom misli i reaguje, način na koji ozaključuje i odgovara odlika su natprosečno visprenih umova.
ali da, rekoh već i sam - ostaje zlo.
Bajdvej, čuveni duel sa Vladetom Jankovićem slika je i prilika njegovih nastupa, a tu ima još nešto: vidi se od koga je Vučić učio, samo što je poslednjih nekoliko godina svoju i šešeljevsku suštinu svojih pogleda i rezona umotao u plišane krpice i na njih stavio evropsku mašnu. Ali je sve ostalo isto.
anonymous anonymous 19:29 01.04.2016

Re: Kad kažem ludi genije, pomislim na Deju


pape92
12:42 01.04.2016
Kad kažem ludi genije, pomislim na Deju
...ne Šešelja :)

човек високе интелигенције

inteletualno i moralno superiorniji.


Šešelj je (druga izjava je njegova) sam gradio mit oko sopstvene izuzetne inteligencije. Čovek nije tutumrak ili duduk, ali formulacija visoka inteligencija se usvaja olako. Da se kaže samo inteligentan, hajde de, ali nemamo nikakve dokaze za Šešeljevu visoku inteligenciju



Budala , hvalisavac, šarlatan, bolesni genije ...?

Inteligencija ...?


docsumann docsumann 19:43 01.04.2016

Re: Kad kažem ludi genije, pomislim na Deju


još da povata šta je to avogadrov broj
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:28 01.04.2016

Re: Kad kažem ludi genije, pomislim na Deju

docsumann

još da povata šta je to avogadrov broj




teško, suviše je to sitna i beznačajna stvar za takvog genija
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:11 01.04.2016

Okreni obrni

Kako god okrenemo, ni dugoročno ni srednjoročno ni kratkoročno neće biti dobro za nas.
Sve je protiv nas, i mi sami, i naši preci, i naše komšije, i velike sile, i babe i žabe.
Dugo putovanje u noć traje.
Bez obzira što mislim da se na Blogu mnogi neopravdano frljaju sa krupnim rečima kao što su fašizam i fašisti na svakom ćošku Srbije, i što u našem zajedničkom dvorištu (ili bivšoj SFRJ) ima gorih od nas i to debelo gorih, mislim da nismo ni blizu uradili sve što možemo da se koliko toliko popravljamo.
Nema političara, nema državnika, nema koncentacaije kvaliteta.
Prognoze za predstojeće izbore su intelektualno masturbiranje. Kakvi god rezultati budu.
Ovde pojedini blogeri dokazuju da im je najveći, da im političari na vlasti i u opoziciji nisu ni do kolena (ali mrzi ih da se angazuju), da se duboko razumeju u politiku i ekonomiju, da se razumeju u sve kao ona Mara u gorepomenuti najveći, da je većina drugih blogera priglupa i fašistička, da je skupština i sadašnja i buduća puna fašista (i za to dobijaju preporuke i aplauze) ...
Pamtićemo 2016. godinu kao sjajnu godinu.
I ovaj blog će da se pamti, bar kao interesantna slika, jedno od mogućih viđenja okruženja u kojem smo živeli, pre svega Srbije.
Ne bi bilo lose da neko ko ume sve tekstove i sve komentare negde skloni.
Pa kad budemo u dubokoj penziji da pokazujemo unucima.
Sve najbolje.
freehand freehand 14:26 01.04.2016

Re: Okreni obrni

Pamtićemo 2016. godinu kao sjajnu godinu.

ne mrači. neki i '93 pamte kao sjajnu godinu. Ali da mračim ja malo: ovo što znamo o mutljavinama i glupostima koje Vučić i njegova tevabija prave, svesno i nesvesno - potpuno je svejedno, nije ništa u odnosu na ono što će da ispliva kad se knjige otvore kad oni odu. To neće biti brzo jer teško da će i narednih par godina biti moguće načiniti vlast bez njih, ali će se dogoditi sigurno. A opet, obzirom da će proći godine teško da će nekom i biti mnogo bitno. Samo kiseo osmeh uz nevericu sa pitanjem - "Jebote, pa ko je birao ova ugursuze?!"
A mi upravo to živimo. I još ćemo.
st.jepan st.jepan 14:29 01.04.2016

Re: Okreni obrni

Ne bi bilo lose da neko ko ume sve tekstove i sve komentare negde skloni.
Pa kad budemo u dubokoj penziji da pokazujemo unucima.


A unuci će od oduševljenja cičati?
Eh, Kralju, pa već i prekučerašnji blogovi imaju neku važnost jedino u slučaju da nekome treba natrljati nos njegovim prekjućerašnjim komentarom.
freehand freehand 14:31 01.04.2016

Re: Okreni obrni

Eh, Kralju, pa već i prekučerašnji blogovi imaju neku važnost jedino u slučaju da nekome treba natrljati nos njegovim prekjućerašnjim komentarom.

Nekom ko je i danas u pravu jer misli isto samo suprotno?
st.jepan st.jepan 14:37 01.04.2016

Re: Okreni obrni

freehand
Eh, Kralju, pa već i prekučerašnji blogovi imaju neku važnost jedino u slučaju da nekome treba natrljati nos njegovim prekjućerašnjim komentarom.

Nekom ko je i danas u pravu jer misli isto samo suprotno?

Nisam siguran da ovo razumem.
freehand freehand 14:38 01.04.2016

Re: Okreni obrni

st.jepan
freehand
Eh, Kralju, pa već i prekučerašnji blogovi imaju neku važnost jedino u slučaju da nekome treba natrljati nos njegovim prekjućerašnjim komentarom.

Nekom ko je i danas u pravu jer misli isto samo suprotno?

Nisam siguran da ovo razumem.

Nije komplikovano. A i nije o tebi reč.
st.jepan st.jepan 14:44 01.04.2016

Re: Okreni obrni

freehand
st.jepan
freehand
Eh, Kralju, pa već i prekučerašnji blogovi imaju neku važnost jedino u slučaju da nekome treba natrljati nos njegovim prekjućerašnjim komentarom.

Nekom ko je i danas u pravu jer misli isto samo suprotno?

Nisam siguran da ovo razumem.

Nije komplikovano. A i nije o tebi reč.


Znam.
Ja sam jednostavan:
Kad mislim isto, mislim isto, nikakao suprotno.
feliks.krul feliks.krul 19:59 01.04.2016

Re: Okreni obrni

"Jebote, pa ko je birao ova ugursuze?!"


Zar još postoji dilema? Srbijanci tj. onaj deo koji slabo plaća poreze.
49 41 49 41 15:32 01.04.2016

Ja c(h)ita ti Tarzan



Paranoid parrot.
P. mi Materina - svasta citam.

escherichije_colic escherichije_colic 21:01 01.04.2016

zašto me mrziš

mlinarslavko mlinarslavko 22:25 01.04.2016

SNS Kovin

Konacno i od SNS-a u Kovinu neka korist http://opozicionar.com/hit-na-tviteru-vucic-za-kovin-da-li-je-ovo-najbolji-slogan-do-sada/
freehand freehand 22:29 01.04.2016

Re: SNS Kovin

mlinarslavko
Konacno i od SNS-a u Kovinu neka korist http://opozicionar.com/hit-na-tviteru-vucic-za-kovin-da-li-je-ovo-najbolji-slogan-do-sada/


Sad će i komšije Vrščani da e pridruže
freehand freehand 09:14 02.04.2016

Odlična

... Ljubica Gojgić:

Gojgić: Presuda Šešelju iznosi novo viđenje rata

Sudija Antoaneti iznosi novo viđenje rata u bivšoj Jugoslaviji. Umesto teze o planu da se sistematski uništi sve što je nesrpsko sa teritorija koje su Srbi smatrali svojim, ovde čujemo verziju da je reč o sukobu zaraćenih strana u kojem su stradali civili, kaže novinarka Ljubica Gojgić, govoreći o oslobađajućoj presudi Vojislavu Šešelju.

Sudsko veće Haškog Tribunala oslobodilo je lidera radikala Vojislava Šešelja optužbi po svim tačkama optužnice.

Novinarka RTV-a, koja je godinama izveštavala iz Haga, rekla je gostujuću u Novom danu na N1 da je zanimljivo kako se sud, posle desetina presuda, usudio da objavi jedno potpuno drugo viđenje rata u bivšoj Jugoslaviji.

"Teško je verovati da Vojislav Šešelj nije imao nikakav udeo, i da je samo prošao kroz te oblasti držeći nekakve govore, koji po osudi veća nisu ni bili relevantni", smatra Gojgić.
U tom viđenju je jasna teza da su se u tom ratu dogodili zločini, "ali postoji mogućnost da nisu svi bili zločinci, da su neki ratovali zato što su branili svoje".

"Problem nastaje ako Šešelj bude prepoznat da je neko ko je branio pravo nekoga da ostane u svojoj kuću. To je interesantan i sporan deo presude", smatra Ljubica Gojgić.

Gojgić dodaje i da je iznenađujući stav glavnog tužioca Haškog tribunala Serža Bramerca.

"Bramerc je nastupio kao neko ko je komentator ili novinar, a ne neko ko je imao dovoljno godina da uradi nešto da taj proces izgleda bolje", kaže Gojgić. Ona dodaje da je bilo i problema sa svedocima u ovom procesu.

"Bilo je otkrivanja identiteta svedoka, za šta je Šešelj okrivljen i osuđen. Ali nije to slučaj Ramuša Haradinaja gde su svedoci bili zastrašivani i ubijani. To se ovde nije događalo", kaže Gojgić.

"Bilo je šokantnih presuda u Hagu"
Ljubica Gojgić kaže da je "čaršija pričala" da će sud naći nešto da osudi Šešelja, da bi bio pokriven pritvor u kom se nalazio godinama.

Mislim da nije zadovoljena pravda prvostepenom presudom Šešelju. To je jedan nivo, a drugi je da onaj čiji je posao bio da dokaže vezu Šešelja sa proterivanjem Hrvata - da li je radio svoj posao? Tužilaštvo treba kriviti.
Ljubica Gojgić
"Tako se govorilo zato što je zaista bilo jasno da je to proces koji je išao teško i traljavo, i to jeste proces gde Tužilaštvo sa razlogom dobija kritike da je bilo gotovo nekompetentno", kaže Gojgić.

Novinarka RTV dodaje da Haški trubunal ne može da se pohvali savršenim učinkom do sad.

"Bilo je šokantnih presuda. Naser Orić oslobođen, Ramuš Haradinaj čak dva puta. Nije ovo jedina čudna stvar vezana za funkcionisanje Haškog tribunala", smatra Gojgić.

Profesorka međunarodnog prava i sudija Haškog suda, Flavija Latanci, jedina se u sudskom veću nije složila da Šešelja treba osloboditi po tačkama optužnice koje mu je Tužilaštvo stavilo na teret.

Ona dodaje da smo mi juče mogli da vidimo kako izgleda snaga sudijskog uverenje.

"Zanimljivo kako je brzo sud objavio to izdvojeno mišljenje. Tribunal veruje da je ova presuda udarac imidžu samog suda", kaže Gojgi

[url=http://rs.n1info.com/a148014/Vesti/Gojgic-Izneto-novo-vidjenje-rata-u-Jugoslaviji.html]
KLIK[/url]
freehand freehand 19:36 02.04.2016

prvi put

... u ove četiri godine izgleda kao da se kruni postament na kome stoji Veliki reformator, kao da se oseća nesigurnost i da postoji strah.
Biće ovo, ipak, mnogo zanimljiviji izbori no što sam očekivao.
Lionsgate Lionsgate 22:53 02.04.2016

Re: prvi put

A sta ti moze biti zanimljivo? Kombinacije ko sa kim i kako? Mislis da moze neka kombinacija za Vladu bez Vucica kao predsednika iste? I sta je tu novo, sta je tu zanimljivo, sta ce to da promeni u Srbiji?

Svakom ko je razmisljao svojom glavom jasno je bilo da je Vucic obican manuelac na mlacenju prazne slame, i za ove 4 godine nije on mogao da izgubi nesto sto nije ni imao. A svi koji su u medjuvremenu nagrnuli kod njega u stranku i ovako su tamo samo zbog materijalnih razloga tako da ih ne interesuje da li ih on laze ili ne, bitno je jedino da im obezbedjuje egzisteciju.



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:47 02.04.2016

Re: prvi put

freehand

Biće ovo, ipak, mnogo zanimljiviji izbori no što sam očekivao.


Misliš, Radule će dobiti 30% i ući u koaliciju sa Pastorom koji će trijumfovati međ Mađarima, no pošto će im ipak zafaliti koji poslanik, Sanda i Dveri će dati podršku manjinskoj vladi?
freehand freehand 23:58 02.04.2016

Re: prvi put

vrabac_u_steni
freehand

Biće ovo, ipak, mnogo zanimljiviji izbori no što sam očekivao.


Misliš, Radule će dobiti 30% i ući u koaliciju sa Pastorom koji će trijumfovati međ Mađarima, no pošto će im ipak zafaliti koji poslanik, Sanda i Dveri će dati podršku manjinskoj vladi?

Jedva sam Lajonsgejta nekako uspeo da pročitam u ovaj pozni sat i da mu ne odgovorim, sad si i ti udario u vreme smeha i razonode...
REcimo da je za mene njegova izjava o mogućem porazu potpuni preokret. Jer čak i ako ima nekakvo mobilizatorsko svojstvo i namenu dijametralno je suprotna svemu što on u ove četiri godine govori.
Rezultat ispod 40% potpuno menja sliku apsolutne vlasti, smanjuje mu broj poslanika (sa stanovišta unutarstranačke kroupcije), msanjuje mu manevarski prostor a Šešelju i Dačiću daje velike ucenjivačke potencijale. No svakako će pritisak na vlast i njena odgovornost morati da rastu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:34 03.04.2016

Re: prvi put

dijametralno je suprotna svemu što on u ove četiri godine govori.


ama čoveče, pa on dijametralno suprotno govori svake nove sedmice (da ne lažem tjedna) u odnosu na onu prethodnu.

i da, ta izjava je samo zbog mobilazicije, ni zbog čega drugog. frka mu da mu se glasači ne uspavaju kao slobi u drugom krugu lokalnih izbora '96.
freehand freehand 00:42 03.04.2016

Re: prvi put

ama čoveče, pa on dijametralno suprotno govori svake nove sedmice (da ne lažem tjedna) u odnosu na onu prethodnu.

Ama čoveče on od 2012. uvek poletno i pun optimizma, drčan i poletan gazi protivnike u prognozama. Pa se sad radi o tome da mu rejting gadno pada, a da nije tako ne bi mu trebala nikakva dodatna mobilizacija. O tome je reč.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:47 03.04.2016

Re: prvi put

freehand
ama čoveče, pa on dijametralno suprotno govori svake nove sedmice (da ne lažem tjedna) u odnosu na onu prethodnu.

Ama čoveče on od 2012. uvek poletno i pun optimizma, drčan i poletan gazi protivnike u prognozama. Pa se sad radi o tome da mu rejting gadno pada, a da nije tako ne bi mu trebala nikakva dodatna mobilizacija. O tome je reč.


Ok, aj da sačekamo rezultate izbora, nije to tako daleko. Ja mislim da će opet trijumfovati, možda dobije koji procenat manje nego pre dve godine, ali će i dalje biti iznad crte od 125 poslanika (ili bar blizu, aj recimo da neće ispod 120)
freehand freehand 00:49 03.04.2016

Re: prvi put

vrabac_u_steni
freehand
ama čoveče, pa on dijametralno suprotno govori svake nove sedmice (da ne lažem tjedna) u odnosu na onu prethodnu.

Ama čoveče on od 2012. uvek poletno i pun optimizma, drčan i poletan gazi protivnike u prognozama. Pa se sad radi o tome da mu rejting gadno pada, a da nije tako ne bi mu trebala nikakva dodatna mobilizacija. O tome je reč.


Ok, aj da sačekamo rezultate izbora, nije to tako daleko. Ja mislim da će opet trijumfovati, možda dobije koji procenat manje nego pre dve godine, ali će i dalje biti iznad crte od 125 poslanika (ili bar blizu, aj recimo da neće ispod 120)

Pa to je već ogromna razlika, posle komotne apsolutne većine koju sam sad ima. I implikuje sve što rekoh gore. Nisam ja rekao da će on imati 20%, nego sigurno preko 30, ali svaki procenat ispod 40 njemu lomi jedno rebro.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:52 03.04.2016

Re: prvi put

freehand
vrabac_u_steni
freehand
ama čoveče, pa on dijametralno suprotno govori svake nove sedmice (da ne lažem tjedna) u odnosu na onu prethodnu.

Ama čoveče on od 2012. uvek poletno i pun optimizma, drčan i poletan gazi protivnike u prognozama. Pa se sad radi o tome da mu rejting gadno pada, a da nije tako ne bi mu trebala nikakva dodatna mobilizacija. O tome je reč.


Ok, aj da sačekamo rezultate izbora, nije to tako daleko. Ja mislim da će opet trijumfovati, možda dobije koji procenat manje nego pre dve godine, ali će i dalje biti iznad crte od 125 poslanika (ili bar blizu, aj recimo da neće ispod 120)

Pa to je već ogromna razlika, posle komotne apsolutne većine koju sam sad ima. I implikuje sve što rekoh gore. Nisam ja rekao da će on imati 20%, nego sigurno preko 30, ali svaki procenat ispod 40 njemu lomi jedno rebro.


sa tim slomljenim rebrom može jako dugo da se živi, pokojni sloba bi mogao da kaže koju o tome, a ovog još i podržavaju prijatelji iz brisela dok su onog nesretnika bombardovali
freehand freehand 01:04 03.04.2016

Re: prvi put

sa tim slomljenim rebrom može jako dugo da se živi, pokojni sloba bi mogao da kaže koju o tome, a ovog još i podržavaju prijatelji iz brisela dok su onog nesretnika bombardovali

Tako je. Samo što je pokojni Sloba za ovog bio kalibar, oko sebe imao uz budale nešto pametnog sveta, a ovi iz Brisela nisu poznati po tome da se principa i reči drže kao pijan plota.
Ja se, ako ćemo već da fantaziramo, ne bih uopšte čudio Šešeljevom evropejstvu uz podršku Brisela, i to za nekoliko meseci ako to bude cena da on i njegovi uzmu mastan komad vlasti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana