Društvo| Politika

APOSTOLI BEZ JEVANĐELJA

kukusigameni RSS / 12.04.2016. u 11:09
images?q=tbn:ANd9GcSGuF4Ay5LZtigulp1CpBgRAWOGTFZPrGuFxfaD1qVCmFR3CQGh

 

 

 

 

 

 

 

 

Na političkoj sceni Srbije često je prisutno promišljanje vezano za opozicionu stranu političkog tržišta, da je neophodno smanjiti uticaj lidera, da je potrebna promena lidera i uopšte da su personalne promene ključ za bolje uspehe opozicionih stranaka. Takvo promišljanje je u ovom trenutku u najmanju ruku čudno jer na suprotnoj strani imamo ekstremno lidersku stranku koja je osvojila apsolutnu većinu u par navrata i apsolutno lidersku vladu u kojoj je odgovornost preuzeo isključivo njen predsednik Aleksandar Vučić. Oponirati vladi, u kojoj građani prepoznaju veliku nesposobnost ministara i sve ulažu na premijera, svakako nije moguće sa pozicije nejasnog liderskog opozicionog delovanja. Zato je i pitanje odakle takvo mišljenje?

Jedan od razloga koji se vidi već na prvi pogled je tabloidno dezavuisanje bilo koga ko pretenduje da bude protivkandidat postojećem lideru na vlasti. Međutim, postoje dublji razlozi za toliku potrebu za promenama u liderstvu u opoziciji.

Ako uzmemo da su lideri stranaka za svoje birače apostoli, ljudi koji propovedaju određene pretpostavke razrešenja problema koji izjedaju Srbiju, onda je lako zaključiti da samo mali broj tih „apostola“ ima za podlogu jasno definisano „jevanđenje“, skup određenih i jasnih misli, sročenih rečnikom koji je jasan svakom građaninu, svakom potencijalnom biraču. „Apostoli“ se uglavnom drže nekih starih „jevanđelja“, pokušavajući da dokažu kako tapiju na te davno izrečene ili zapisane reči, imaju eto baš oni. I to pomalo zbunjuje narod. Zbunjuje ih i revizija koju je sadašnji lider na vlasti počeo da usvaja, čime se stvara slika u kojoj niko nije poseban ali eto on je nešto naučio, pa ga valjda to i pored ružne prošlosti čini drugačijim.

S druge strane, to zakeranje oko lidera i njihovih mana je isključivo potreba da se opravda pasivnost izazvana velikim razočarenjima koje je veliki deo građanstva doživeo i proživeo u proteklim vremenima. Kako onda stvoriti front ili nove lidere iz gomile pasivnih građana, kad tabloidizacija i profanisanje društva, razočaranost u „jevanđelja“ i „apostole“ iz prošlosti, to ne dozvoljavaju? Poker igrači imaju izreku: „Igraš sa kartama koje su ti podeljene“. I da, to je i ovde slučaj. U rukama držimo karte, takve kakve su, znamo ko blefira, kako blefira i kako trepće kada ima u ruci nešto za šta misli da je jako i vičemo „dalje“ u strahu da ne pogrešimo. Onda taj strah projektujemo na karte, na lidere, na apostole jevanđelja ovakvih ili onakvih i osetimo tipično kockarsko olakšanje: Kriv je onaj ko je podelio karte. Naravno da nije. Naravno da on i njegova kuća uzimaju najviše, ali i dalje se partija može dobiti.

Bili smo socijalistička zemlja, koja je svoje promene u neki drugi sistem sprovodila u vreme krvavog raspada one velike zemlje kojoj smo pripadali. Iskustveno, mi smo mnoge stvari obavljali u istom istorijskom trenutku. To se ovaj put nije dogodilo. I to ne bi trebalo da nas razočara. Naprotiv, to bi trebalo da nam da snage da izađemo iz ove pasivnosti, pa i iz straha, da umesto da projektujemo na ove naše kakve takve apostole našu nesigurnost i skepsu, pokušamo da makar strukom i iskustvom pomognemo da unaprede jevanđelja pisana u nekom prelomnom i ratom zatrovanom trenutku.

Osim toga, pogledajmo u svet koji nas okružuje, u svet koji živimo. Da li u tom svetu prepoznajemo lidere? Oh da. I to nam nije čudno.

Paleta apostola je sasvim pristojno popunjena. Njihova jevanđelja polako su postala posao građana. Njihova tumaranja su postala naš problem. I zato, ne tražimo više nemoguće. Tražimo rešenja koja su moguća, baš u ovom svetu, punom lidera, punom lažnih proroka i jevanđelja koja se iz dana u dan menjaju. Đavolska je to igra.



Komentari (227)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

st.jepan st.jepan 07:30 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

Najlakše je prilikom političkog angažmana, prikačiti se na već postojeći infrastrukturu (DS, DSS i sl.). Početi od samog početka je već teži posao

Da, teži je posao, ali kad se kreće od nule, lakše je uspostaviti željena pravila igre.
antioksidant antioksidant 07:32 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

A pouka iz toga je ova:
Izborni zakon izmeniti tako da se glasa za konkretne ljude, a ne za stranačke liste.

da budem djavolji advokat ponovo: vecinski sistem smo imali i nije se pokazao. stranka (grupacija) koja ima neznatnu prednost osvaja sve i u telima se dobiju nesrazmerno prezentovani stavovi (tako da b u takvoj situaciji sns sa ovakvom vecinom u glasackom telu imao blizu 250 poslanika).
resenej je ili neki vid mesovitog izbornog sistema ili jasniji i transparetntniji unutar stranacki zivot (tu ni jedna stranka (pokret) nije dobar primer).
kukusigameni kukusigameni 07:36 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

antioksidant
A pouka iz toga je ova:
Izborni zakon izmeniti tako da se glasa za konkretne ljude, a ne za stranačke liste.

da budem djavolji advokat ponovo: vecinski sistem smo imali i nije se pokazao. stranka (grupacija) koja ima neznatnu prednost osvaja sve i u telima se dobiju nesrazmerno prezentovani stavovi (tako da b u takvoj situaciji sns sa ovakvom vecinom u glasackom telu imao blizu 250 poslanika).
resenej je ili neki vid mesovitog izbornog sistema ili jasniji i transparetntniji unutar stranacki zivot (tu ni jedna stranka (pokret) nije dobar primer).


Sve je to lepo i krasno. I baš u ovome leži odgovor. Treba to kandidovati, osvojiti većinu i izglasati.
antioksidant antioksidant 07:46 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

Treba to kandidovati, osvojiti većinu i izglasati.

ili "sto ti ne osnujes stranku?" ali to je vec rekao nebojsa kstic
kukusigameni kukusigameni 07:52 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

antioksidant
Treba to kandidovati, osvojiti većinu i izglasati.

ili "sto ti ne osnujes stranku?" ali to je vec rekao nebojsa kstic

Krlo the Mislilatz
antioksidant antioksidant 07:53 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

kukusigameni
antioksidant
Treba to kandidovati, osvojiti većinu i izglasati.

ili "sto ti ne osnujes stranku?" ali to je vec rekao nebojsa kstic

Krlo the Mislilatz

nije jedini
jkt2010 jkt2010 09:03 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

antioksidant
vecinski sistem smo imali i nije se pokazao. stranka (grupacija) koja ima neznatnu prednost osvaja sve i u telima se dobiju nesrazmerno prezentovani stavovi (tako da b u takvoj situaciji sns sa ovakvom vecinom u glasackom telu imao blizu 250 poslanika).


Možda bi a možda i ne bi, nikada nećemo saznati. U ovom proporcionalnom sistemu imaš da SNS ima 50% i to jer svi glasaju za jednog istog čoveka, Aleksandra Vucica. Tvrdi se da SNS nema kadrove; pa zar onda to nije argument za većinski sistem tj da se glasa za imeIprezime? Što bi iko glasao za neku budalu, ako je budali protivkandidat pametan čovek?

Druga stvar, sad imaš ove sa oko 50% i sve ostale koji se bore za opstanak tj cenzus - mada ti, svi ostali zajedno posmatrani, takođe imaju 50% ! Da imamo većinski sistem, čak i sada, sa ovakvom dominacijom jedne stranke (preciznije: jedne koalicije), opozicija bi imala šansu u drugom krugu, gde god bi do drugog kruga došlo, jer bi se (valjda je jasno) svi ujedinili protiv SNS kandidata. Pa kad je 50/50 (kao što jeste) nikad se baš ne zna ko će da pobedi...

I ključna stvar za mene kao građanina: Šta me briga za vaše liste? Meni je bitno (*) da znam e-mail, telefon, i adresu kancelarije MOG predstavnika, ma iz koje stranke da on dolazi i bez obzira da li sam za njega glasao. Taman i da je sam SRadulović taj moj predstavnik (nedaobog) , opet bi bio moj.

A ko je taj moj sada? Ma koga briga za mene....


(*) Da dodam, pošto eto mislim da ovo jeste ključno pitanje i najveći problem: bitno mi je da znam ime i prezime čoveka kome sam ukazao poverenje. Nebitno je da li je on pobedio ili izgubio. Ako poimence znam ljude koji se bore za moje poverenje, gledam njih, konkretne ljude, šta pričaju i šta rade ne samo u kampanji nego stalno. Pa biće opet izbora, od mene bi svako dobio prema tom utisku.

A ovako? Ko je tvoj Narodni poslanik? Kome sada ti ljudi odgovaraju? Pa jel bitnije da stranke budu zastupljene, ili da građani imaju predstavnike?

Čija je ta skupština?
antioksidant antioksidant 09:34 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

A ko je taj moj sada? Ma koga briga za mene....

da ne komplikujem drugom temom, razumem sta zelis reci i ta argumentacija je prilicno snazna ali nisam ni rekao da vecinski sistem nema prednosti samo da ima i izrazenih mana.
oko korekcije u drugom krugu -u britaniji na primer drugog kruga ni nema, s druge strane postoje sistemi gde u drugi krug ide vise od dva kandidata. svaka nijansa u promeni sistema dala bi znatno razlicite slike parlamenta.
druga stvar je da ne delim bas optimizam da je sns bez ljudi a da druga strana obiluje pametnima ali cak i da jeste tako treba imati u vidu da i u vecinskom sistemu ipak preovladjuje stranacka masina na izborima (zato nema dominacije nezavisnih kandidata ni u americi ni u britanskim parlamentima iako imaju vecinske sisteme).
a citirao sam ono sto predstavlja jednu od izrazenijih mana vecinskog sistema - to personalizovanje kandidata koji su onda primorani da ulaze u populizme (cesto vrlo regionalne) samo da bi "zadovoljili svog glasača".
ideje i stavovi budu zanemarni na ustrb poruka i parola.
ni jedan sistem nije idealan ali da se mora birati jedan (a mislim da ne mora vec da je moguca kombinacija) pre bih izabrao proporcionalni (ali bih ukinuo cenzus tj uveo prirodni cenzus) sto bi omogucilo dovoljno jakim indiviuama da se probiju do parlamenta znatno lakse

dopuna:
razumeo sam - bitan ti je tvoj predstavnik. meni nije, meni je bitna artikulacija mog stava u parlamentu, ne zelim skupinu jakih ljudi koji se svima svidjaju.

dopuna 2:
nisam izneo najvecu manu (po meni najvecu) proporcionalnog sistema - previse lako se stvaraju uslovi da zakonodavna vlast postane taoc izvrsne cime se gubi ravnoteza a kasnije izvrsna vlast prelako preuzima i trecu (sudsku) i odlazimo u autokratiju (svemu tome i prisustvujemo)
kukusigameni kukusigameni 09:43 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

jkt2010

antioksidant


U ovom trenutku, izborni sistem je manje važan. Imamo ovaj i takav je kakav je. Sigurno je da većina diktira kakav će izborni sistem biti i da ga prilagođava sebi koliko je to god moguće.

Mada, vidimo da se na sve strane ruši baš ovakav izborni sistem.

Posle izbora, mogu se donositi određeni zaključci i opet će većina određivati po kom izbornom sistemu će se izlaziti na izbore.

Nema savršenog sistema. Niti je izborni sistem sveto pismo, pogotovo u ovako mladim demokratijama.

Nova se zalaže za mešoviti izborni sistem. Ima još stranaka koje takav sistem podržavaju.
st.jepan st.jepan 09:54 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

jkt2010
I ključna stvar za mene kao građanina: Šta me briga za vaše liste? Meni je bitno (*) da znam e-mail, telefon, i adresu kancelarije MOG predstavnika, ma iz koje stranke da on dolazi i bez obzira da li sam za njega glasao.


E, to!

Mislim da se prvi put slažem, al baš baš slažem, sa jkt2010-om.

uros_vozdovac uros_vozdovac 10:11 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

st.jepan
jkt2010
I ključna stvar za mene kao građanina: Šta me briga za vaše liste? Meni je bitno (*) da znam e-mail, telefon, i adresu kancelarije MOG predstavnika, ma iz koje stranke da on dolazi i bez obzira da li sam za njega glasao.


E, to!

Mislim da se prvi put slažem, al baš baš slažem, sa jkt2010-om.


A ja se ne slažem, ako budem morao matematički da obrazlažem hoću, ali sam na poslu u gužvi, pa morate da sačekate za dokaz.

Jedini sisem koji mi se čini da kpi podosta od dobrih osobina oba je proporcionalni sa otvorenom listom, u kojem nije cela država jedna izborna jedinica. Ono što me brine sa druge strane je dokazana inertnost tzv "građanskog krila" da promeni postulate političkog sistema, Nije da nisu imali priliku...
I da promene izborni sistem i da preispitaju zašto baš 250 poslanika (ja znam zašto ih je baš toliko) i da uvedu ovaj sistem, ali nisu. A kad nisu, a imali su priliku, bojim se i da neće u budućnosti.
st.jepan st.jepan 10:17 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

ako budem morao matematički da obrazlažem

Eh, matematički
kukusigameni kukusigameni 10:43 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

Mislim da se prvi put slažem, al baš baš slažem

A ja se ne slažem


O tome vam pričam
jkt2010 jkt2010 11:33 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

antioksidant
razumeo sam - bitan ti je tvoj predstavnik. meni nije, meni je bitna artikulacija mog stava u parlamentu, ne zelim skupinu jakih ljudi koji se svima svidjaju.

A baš sada imaš to što ne želiš. Za koga se glasa kad se glasa za partijske liste? Pa upravo za "jake ljude koji (bi da) se svima sviđaju". Biraš "Naziv liste - jak čovek". Kolko lista - toliko jakih ljudi; jel' 20 lista? Onda 20 jakih ljudi. Od toga njih 15 samo misle da su jaki, pa ti ostaje 5 jakih. Ostalih 245 - garnirung.



Još nešto: kažu da je poslanik vlasnik mandata. Pa što onda "pregovaram" sa tamo nekim levim posrednicima, umesto direktno sa vlasnikom? Pregovaram sa Đurom, Đuro mi obećava, Đuro mi objašnjava, Đuro mi se smeška sa bilborda i sa tarabe, a onda na kraju ispadne da je vlasnik mandata u stvari Pero.

Koju obavezu Pero ima prema Đurinim glasačima?
antioksidant antioksidant 11:38 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

A baš sada imaš to što ne želiš

nisam ni rekao da sad toga ima tako da je nepotrebno da me uveravas da sam uskracen sada.
samo, vecinski sistem potpuno uskracuje mogucnost da moja uskracenost jednom nestane. on je u tom smislu nepopravljiv. proporicionalni sistem ima nacina da se upristoji.
Jukie Jukie 16:08 14.04.2016

Re: demokratija ili lider

kleinemutter
Ja bih za šefa na poslu i političara hteo nekoga ko je sposoban da odradi godinu dana u prosečnoj školi (ne matematičkoj gimnaziji) a da ga deca živog ne pojedu


Ha,ha,ha!
Da se kandidujem? Juki ,da se pohvalim, živa i zdrava i to u školi koju dobro znaš.


Pa hajde
zaharaga zaharaga 20:48 17.04.2016

Re: demokratija ili lider

antioksidant
A pouka iz toga je ova:
Izborni zakon izmeniti tako da se glasa za konkretne ljude, a ne za stranačke liste.

da budem djavolji advokat ponovo: vecinski sistem smo imali i nije se pokazao.


Tzv. vecinski i tzv. proporcionalni nisu jednini moguci izborni sistemi. Pogledajte irski sistem, npr. Ili nemacki. Ili (sad ocekujem drvlje i kamenje) bivsi ruski.

A posebno vazno pitanje je pitanje domnosti skupstine. Sve ozbiljne drzave imaju dvodomne skupstine. Proverite. Jednodomne skupstine su svuda u svetu samo i jedino vladina masina za proguravanje zakona.

Inace, glasanje za konkretnog coveka moze a ne mora nesto da znaci. Tako je npr. konkretni covek(?) Voislav Seselj pobedio na izborima protiv Borislava Pekica. U Beogradu!

Uostalom, u drzavama u kojima se koristi tzv. vecinski sistem, cak i kada se glasa za konkretnog coveka, taj konkretni covek stampa izborne plakate sa svojim imenom i prezimenom, ali sa slikom vodje stranke. I ako bude izabran, taj konkretni covek je svom vodji zahvalan i duzan, pa onda glasa u skupstini kako vodja kaze, a ne kako je obecavao glasacima. I to se obicno zagladi nekim asfaltiranim putem i javnom rasvetom, koje inace i ne treba da gradi drzava nego opstina, pa onda i tu dodje do nekog prebijanja i ugradjivanja. Koje je resenje? Pa otprilike ovo sto imamo: izbori svake dve godine. To ustvari i jeste bas dobra duzina izbornog ciklusa.

antioksidant antioksidant 13:16 12.04.2016

.

Osim toga, pogledajmo u svet koji nas okružuje, u svet koji živimo. Da li u tom svetu prepoznajemo lidere?

ladno mesas apsolutiste i lidere


kukusigameni kukusigameni 13:35 12.04.2016

Re: .

antioksidant
Osim toga, pogledajmo u svet koji nas okružuje, u svet koji živimo. Da li u tom svetu prepoznajemo lidere?

ladno mesas apsolutiste i lidere




Svaki lider može da bude apsolutista, a svaki apsolutista mora da bude lider.
antioksidant antioksidant 13:51 12.04.2016

Re: .

kukusigameni
antioksidant
Osim toga, pogledajmo u svet koji nas okružuje, u svet koji živimo. Da li u tom svetu prepoznajemo lidere?

ladno mesas apsolutiste i lidere




Svaki lider može da bude apsolutista, a svaki apsolutista mora da bude lider.

doskočila doskočica pa poskočila poskočica, skok po skok i na kraju odskok.
narcis narcis 13:25 12.04.2016

kukusigatebi

dado ti preporuku i od mene dosta natemi,
kukusigameni kukusigameni 13:35 12.04.2016

Re: kukusigatebi

narcis
dado ti preporuku i od mene dosta natemi,


Mnogo je brate.
angie01 angie01 13:55 12.04.2016

Re: kukusigatebi

mah,
jkt2010 jkt2010 14:03 12.04.2016

Ako vam je dobro onda ništa

kukusigameni
Na političkoj sceni Srbije često je prisutno promišljanje vezano za opozicionu stranu političkog tržišta ... da je potrebna promena lidera ...

Takvo promišljanje je u ovom trenutku u najmanju ruku čudno jer na suprotnoj strani imamo ekstremno lidersku stranku koja je osvojila apsolutnu većinu u par navrata i apsolutno lidersku vladu u kojoj je odgovornost preuzeo isključivo njen predsednik Aleksandar Vučić.

Razlika je što ovaj lider na strani vlasti tuče te vaše lidere sa 50 : 0 tako da stvarno ne znam zašto bi vlast menjala nešto u svojoj formaciji. A ako vama sa druge strane ovih 50:0 nije razlog da menjate lidere - onda ništa.
kukusigameni kukusigameni 14:48 12.04.2016

Re: Ako vam je dobro onda ništa

jkt2010
tako da stvarno ne znam zašto bi vlast menjala nešto u svojoj formaciji.

A gde ja to kažem?
jkt2010 jkt2010 02:57 13.04.2016

Re: Ako vam je dobro onda ništa

kukusigameni
jkt2010
tako da stvarno ne znam zašto bi vlast menjala nešto u svojoj formaciji.

A gde ja to kažem?

Pa kažeš (*) : navalilo na vas da menjate lidere, a vidi na drugoj strani...

Pa samo kažem, pusti ti drugu stranu, ni vi nemojte da menjate lidere kad vam ti lideri budu pobeđivali. Za sada samo gube jdenu za drugom za trećom, iz svih liga će poispadate.

Pa samo kažem: ako vam je dobro ondak ništa. Štono kažu Ameri: if it ain't broken don't fix it. Ama bre tu kod vas jeste broken, you gotta fix it man...

A i ne morate...



--------------
(*) "često je prisutno promišljanje vezano za opozicionu stranu političkog tržišta, da je neophodno smanjiti uticaj lidera, da je potrebna promena lidera i uopšte da su personalne promene ključ za bolje uspehe opozicionih stranaka.

Takvo promišljanje je u ovom trenutku u najmanju ruku čudno jer na suprotnoj strani imamo ekstremno lidersku stranku
"
kukusigameni kukusigameni 07:57 13.04.2016

Re: Ako vam je dobro onda ništa

jkt2010
Pa samo kažem, pusti ti drugu stranu, ni vi nemojte da menjate lidere kad vam ti lideri budu pobeđivali.

Ono: Glasaću za tebe kada dođeš na vlast?
jkt2010 jkt2010 08:47 13.04.2016

Re: Ako vam je dobro onda ništa

kukusigameni
jkt2010
Pa samo kažem, pusti ti drugu stranu, ni vi nemojte da menjate lidere kad vam ti lideri budu pobeđivali.

Ono: Glasaću za tebe kada dođeš na vlast?

Pa to. Ili ono: bili ste na vlasti a vidi di ste sada. Izgubiti vlast u zemlji gde se glasa za vlast...


--------------------------
P.S.: Evo iz današnje "Politike":

Овако седамдесетчетворогодишњи Марци Ђуриш коментарише недавни догађај који је посвађао лидера Демократске странке (ДС) и Словаке из Падине.

Падинце није наљутила Пајтићева изјава да су због подршке напредњацима постали четници. Љути су због тога што је једини дан када су оставили мотике и изашли на улице био 5. октобар 2000.

– Па, нека се запита како смо данас дошли довде – каже Ђуриш.


Što je u isto vreme i podrška mom odgovoru Lajonsgejtu na pitanje da li Vučić može da pobedi u Vojvodini. Ne da će da pobedi, nego će tamo da bude na vlasti i kad jednog dana svuda drugde bude izgubio...
anonymous anonymous 17:15 12.04.2016

Da.da,da....


Osim toga, pogledajmo u svet koji nas okružuje, u svet koji živimo. Da li u tom svetu prepoznajemo lidere?





Da li ti se sviđa ....?




A , mislio si ono Čanak,Čeda,Pajtić,Tadić,onaj iz Niš... ?


freehand freehand 17:36 12.04.2016

Glavna metafora

... ti je bez veze. Niti su apostoli lideri niti su jevađelja programi.
Ali je zato tekst osvežavajuće dobar, u analizi političkog tržišta. Tačno se oseća dodir sa političkom praksom.
Ali će to teško proći i biti uvaženo u sudaru sa uvreženim predrasudama i nemišljenjem spoznatim "istinama".
Naročćito kad krene palamuđevina o nekakvim isfantaziranim svetovima u kojima postoje idalne situacije i uslovi i u kojima je sve i uvek čisto i jasno.
kukusigameni kukusigameni 18:28 12.04.2016

Re: Glavna metafora

freehand
Ali će to teško proći i biti uvaženo u sudaru sa uvreženim predrasudama i nemišljenjem spoznatim "istinama".
Naročćito kad krene palamuđevina o nekakvim isfantaziranim svetovima u kojima postoje idalne situacije i uslovi i u kojima je sve i uvek čisto i jasno.

Odatle i metafora
freehand freehand 18:34 12.04.2016

Re: Glavna metafora

kukusigameni
freehand
Ali će to teško proći i biti uvaženo u sudaru sa uvreženim predrasudama i nemišljenjem spoznatim "istinama".
Naročćito kad krene palamuđevina o nekakvim isfantaziranim svetovima u kojima postoje idalne situacije i uslovi i u kojima je sve i uvek čisto i jasno.

Odatle i metafora

I dalje ne valja, ali pusti to: nego, tek te čeka šutiranje, ček samo polako. Ne daj Bože da budeš negde izabran - jebo si čvorka. Probaj da ne zaposliš šurnjaju onog što vrišti protiv partijskog zapošljavanja i protekcije, usudi se da ne daš posao onom koji urla na muljanja sa parama!
kukusigameni kukusigameni 19:11 12.04.2016

Re: Glavna metafora

freehand
tek te čeka šutiranje

Da sam hteo da budem popularan, izabrao bih da budem pevač novokomponovane muzike.
freehand freehand 19:12 12.04.2016

Re: Glavna metafora

kukusigameni
freehand
tek te čeka šutiranje

Da sam hteo da budem popularan, izabrao bih da budem pevač novokomponovane muzike.

Da, to sam uvek hteo da te pitam - što si prestao sa time? Meni si kao Aca Kukus uvek bio strava!
anonymous anonymous 20:17 12.04.2016

Re: Glavna metafora


freehand
18:36 12.04.2016
Glavna metafora


Naročćito kad krene palamuđevina o nekakvim isfantaziranim svetovima u kojima postoje idalne situacije i uslovi i u kojima je sve i uvek čisto i jasno.


Ovaj tvoj komentar važi kada se presudjuje Srbiji i Srbima , sa pozicije apsolutnih nigde ne postojećih moralnih principa.

Ali ne važi u slučaju, na koji čini mi se insinuiraš, da treba po svaku cenu prihvatiti ponudu političkih opcija i njihove lidere po svaku cenu.

E pa, što se mene tiče ja neću da glasam ni za Čanka, ni za Tadića, ni za Pajtića,ni za Čedu, a ni za onoga iz NIš, iako sam sa poslednjim tokom gradjanskih protesta odlično saradjivao.

Pa neka bude što biti ne može.

Što gore to bolje.

Lideri moraju da shvate da se podrška zaslužuje , a ne dobija na tanjiru, samo zato što su oni drugi gori.

I na kraju , pitanje za autora bloga - zašto je Pavićević na listi kandidata u zoni koja ne ulazi u parlament ?





kukusigameni kukusigameni 20:28 12.04.2016

Re: Glavna metafora

anonymous
Što gore to bolje.


Evo, ja te molim da ne glasaš za Novu stranku.

I time je naša konverzacija po tom pitanju završena.
docsumann docsumann 21:00 12.04.2016

Re: Glavna metafora


birajmo izabrane!

i čuvajte se ubačenih elemenata (najlakše ih je provalit po tome što im se kljun ne otvara dok pričaju )



jbt, stvarno moram već jednom naklepati parče teksta o Geriju Larsonu ( inače suhom geniju po mom skromnom mišleniju)
zilikaka zilikaka 21:10 12.04.2016

Re: Glavna metafora

freehand
kukusigameni
freehand
tek te čeka šutiranje

Da sam hteo da budem popularan, izabrao bih da budem pevač novokomponovane muzike.

Da, to sam uvek hteo da te pitam - što si prestao sa time? Meni si kao Aca Kukus uvek bio strava!


E, nek izvine gazda što ovolko skrećem s teme, al samo nešto povodom narodnjaka.
Klinac mi se spremao za takmičenje iz solfedja. To podrazumeva da si apsoltno čist sa sluhom, izmedju ostalog.
Pubertetlija, ko što ga bog dao, valja sa generacijom te neke očajne narodnjake. Pravi sprdnju al sluša i peva.
U neko doba primetili da je prestao da bude "dobro temperovan", dok ga nisu uvatili da to sluša, i strogo mu zabranili dok frka ne prodje.
Tako da, mogu narodnjaci al onda moraš da menjaš štim.
docsumann docsumann 21:22 12.04.2016

Re: Glavna metafora

očajne narodnjake


u svjetlu predizborne retorike, a apstrakovano iz striktno muzičkog konteksta, ovo zvuči rudimentalno heJvi


freehand freehand 00:34 13.04.2016

Re: Glavna metafora

E pa, što se mene tiče ja neću da glasam ni za Čanka, ni za Tadića, ni za Pajtića,ni za Čedu, a ni za onoga iz NIš, iako sam sa poslednjim tokom gradjanskih protesta odlično saradjivao.

Pa neka bude što biti ne može.

Što gore to bolje.

E jebi ga... Ubi mi IQmetar. Nemoj to ubuduće da radiš.
Atomski mrav Atomski mrav 08:02 13.04.2016

Re: Glavna metafora

Meni se ipak najviše sviđa zaključak da naši lideri, takvi kakvi su, nisu toliko loši nego je problem u nama jer svoje strahove i negativne misli projektujemo na njih pa nam onda oni izgledaju lošije nego što jesu. Ispada da narod nije dorastao svojim liderima...
kukusigameni kukusigameni 10:41 13.04.2016

Re: Glavna metafora

Atomski mrav
Meni se ipak najviše sviđa zaključak da naši lideri, takvi kakvi su, nisu toliko loši nego je problem u nama jer svoje strahove i negativne misli projektujemo na njih pa nam onda oni izgledaju lošije nego što jesu. Ispada da narod nije dorastao svojim liderima...


To nije zaključak.
gavrilo1 gavrilo1 19:50 12.04.2016

"po plodovima poznacete ih"

davanje glasa nekome je davanje reci nekome a rec je obavezujuca
Taj kome se da rec raspolaze tom recju.
Odgovornost preuzimaju svi koji su rec dali.
Sav teret onoga sto je dobio rec pada na one koji su je dali.
Davaoci reci placaju krcmaru ili bivaju cascavani od krcmara.
Zato je vazno kome rec dajes jer neki ce placati a neki biti cascavani.

I svi su pozvanu da glasaju jer to jeste vazno
I ovako je,
"Da li je neko protiv ovog braka ako ima neka ustane sada, ako ne ustane sada neka cuti doveka"
A covek sve moze ali cutati ne moze.

Vazno je znati da je glasac veoma odgovorna gradjanska funkcija.
Jer recju se moze dobiti svaki rat.
A vi jeste ratnici, dato vam je svima to.
To je tako.
Kao sto i nista nije vredno ljudskog zivota do drugi ljudski zivot, i slava je samo za one koji ginu za druge.
Kada glasas covece glasaj ko da gines za ceo svet.
Kada radis nesto covece radi to ko da radis za ceo svet.

"po plodovima poznacete ih"
anonymous anonymous 20:08 12.04.2016

Čik ...

...da nešto kažeš protiv.

Kad je čitav izborni štab spreman kao zapeta puška.

Nemam baš neko pamćenje, ali zar neki od ovih prisutnih ne rekoše da se odlaskom u

partijske vode povlače sa bloga ?

Sad su svi tu i šta rade ...?

kukusigameni kukusigameni 20:12 12.04.2016

Re: Čik ...

anonymous
...da nešto kažeš protiv.

Kad je čitav izborni štab spreman kao zapeta puška.

Nemam baš nekao pamćenje, ali zar neki od ovih prisutnih ne rekoše da se odlaskom u

partijske vode povlače sa bloga ?

Sad su svi tu i šta rade ...?



A gde ti u ovom tekstu vidiš kampanju, leba ti?
anonymous anonymous 20:20 12.04.2016

Re: Čik ...

kukusigameni
anonymous
...da nešto kažeš protiv.

Kad je čitav izborni štab spreman kao zapeta puška.

Nemam baš nekao pamćenje, ali zar neki od ovih prisutnih ne rekoše da se odlaskom u

partijske vode povlače sa bloga ?

Sad su svi tu i šta rade ...?



A gde ti u ovom tekstu vidiš kampanju, leba ti?

A gde ti viidiš da sam ja pomenuo kampanju , proje ti ?
narcis narcis 20:24 12.04.2016

Re: Čik ...

anonymous
kukusigameni
anonymous
...da nešto kažeš protiv.

Kad je čitav izborni štab spreman kao zapeta puška.

Nemam baš nekao pamćenje, ali zar neki od ovih prisutnih ne rekoše da se odlaskom u

partijske vode povlače sa bloga ?

Sad su svi tu i šta rade ...?



A gde ti u ovom tekstu vidiš kampanju, leba ti?

A gde ti viidiš da sam ja pomenuo kampanju , proje ti ?

a što mi izedoste pogaču ?
kukusigameni kukusigameni 20:25 12.04.2016

Re: Čik ...

anonymous
A gde ti viidiš da sam ja pomenuo kampanju , proje ti ?


anonymous
Kad je čitav izborni štab spreman kao zapeta puška.
anonymous anonymous 20:41 12.04.2016

Re: Čik ...

kukusigameni
anonymous
A gde ti viidiš da sam ja pomenuo kampanju , proje ti ?


anonymous
Kad je čitav izborni štab spreman kao zapeta puška.


Dakle, ako se ne varam,a ti me ispravi, pored tebe, tu je i Uroš sa Voždovca, a pretpostavljam i onaj treći koji je sa vama zajedno u jednom trenutku pristupio Novoj stranci.
Ne sećam se ko beše treći .

Dakle, ekipa je tu .
Ali , nisam nigde rekao da sprovodite kampanju u prilog svoje stranke.

Jasno je da se ne radi o tome.

Već o nečem drugom.

O zagovaranju izlaska na izbore i glasanju.

O kampanji get out & vote , čiji segment bi po meni bio i tvoj tekst.

Za nju sam obučavan u inostranstvu , pa je i prepoznajem.

Možda se radi samo o mom ličnom razumevanju teksta, bez tvoje intencije za postizanjem tog efekta.Ali to ne menja na stvari.

Dakle, stav je demokratske opozicije da treba animirati gradjane za izlazak na izbore, jer će se većim izlaskom povećati i šansa za pobedu nad Vučićem.

A da bi se to postiglo, potrebno je našminkati i fotošopirati lidere opozicije, i prihvatiti ih , jer se igra sa već podeljenim kartama.

Začepiti nos i glasati.

Ja sam to već jednom uradio 2000-te i više neću.

Možda je intencija tvog teksta bilo i nešto drugo ?





kukusigameni kukusigameni 20:51 12.04.2016

Re: Čik ...

anonymous
kukusigameni
anonymous
A gde ti viidiš da sam ja pomenuo kampanju , proje ti ?


anonymous
Kad je čitav izborni štab spreman kao zapeta puška.


Dakle, ako se ne varam,a ti me ispravi, pored tebe, tu je i Uroš sa Voždovca, a pretpostavljam i onaj treći koji je sa vama zajedno u jednom trenutku pristupio Novoj stranci.
Ne sećam se ko beše treći .

Dakle, ekipa je tu .
Ali , nisam nigde rekao da sprovodite kampanju u prilog svoje stranke.

Jasno je da se ne radi o tome.

Već o nečem drugom.

O zagovaranju izlaska na izbore i glasanju.

O kampanji get out & vote , čiji segment bi po meni bio i tvoj tekst.

Za nju sam obučavan u inostranstvu , pa je i prepoznajem.

Možda se radi samo o mom ličnom razumevanju teksta, bez tvoje intencije za postizanjem tog efekta.Ali to ne menja na stvari.

Dakle, stav je demokratske opozicije da treba animirati gradjane za izlazak na izbore, jer će se većim izlaskom povećati i šansa za pobedu nad Vučićem.

A da bi se to postiglo, potrebno je našminkati i fotošopirati lidere opozicije, i prihvatiti ih , jer se igra sa već podeljenim kartama.

Začepiti nos i glasati.

Ja sam to već jednom uradio 2000-te i više neću.

Možda je intencija tvog teksta bilo i nešto drugo ?






Ne. I to mogu i da ti dokažem jer je tekst nastao mnogo pre proglašenja izbora.

Odnosi se na generalnu pasivnost i odnos prema liderstvu i još nekim stvarima opisanim u tekstu.

Ali, ako si tako shvatio, ja osećam zadovoljstvo. U ovom trenutku to znači da je tekst pogodio suštinu.

I da, ovo sada liči na normalnu diskusiju.

PS. Ima nas petorica sa bloga koji smo u Novoj stranci.
anonymous anonymous 21:01 12.04.2016

Re: Čik ...


kukusigameni
21:51 12.04.2016 / *novo
Re: Čik ...


Ali nisi mi odgovorio šta se dešava sa Pavićevićem ?
kukusigameni kukusigameni 21:02 12.04.2016

Re: Čik ...

anonymous

kukusigameni
21:51 12.04.2016 / *novo
Re: Čik ...


Ali nisi mio odgovorio šta se dešava sa Pavićevićem ?


Zašto bih? Sam si rekao da te izbori ne zanimaju.
anonymous anonymous 21:04 12.04.2016

Re: Čik ...

kukusigameni
anonymous

kukusigameni
21:51 12.04.2016 / *novo
Re: Čik ...


Ali nisi mio odgovorio šta se dešava sa Pavićevićem ?


Zašto bih? Sam si rekao da te izbori ne zanimaju.


Pa u pravu si.
Ali , opet- nisam te pitao za izbore nego za Pavičevića.
freehand freehand 00:32 13.04.2016

Re: Čik ...

Dakle, stav je demokratske opozicije da treba animirati gradjane za izlazak na izbore, jer će se većim izlaskom povećati i šansa za pobedu nad Vučićem.

A da bi se to postiglo, potrebno je našminkati i fotošopirati lidere opozicije, i prihvatiti ih , jer se igra sa već podeljenim kartama.

Začepiti nos i glasati.

Ja sam to već jednom uradio 2000-te i više neću.

Nemoj ni slučajno! Vučić je strava, a Nikolić još bolji. Mada, time što ti tako pametan i u inostranstvu obučen nećeš glasati - u stvari niko neće biti na vlasti.
Samo za to treba s specijalna pamet koja se kupuje kod Kineza na buvljaku, lako ugrađuje a fercera ko kosmo disk. U stvari - to je ovo što sad imamo.
Aj sad, u štab na referisanje i da se primi zaslužena pohvala.
anonymous anonymous 00:40 13.04.2016

Re: Čik ...

freehand
Dakle, stav je demokratske opozicije da treba animirati gradjane za izlazak na izbore, jer će se većim izlaskom povećati i šansa za pobedu nad Vučićem.

A da bi se to postiglo, potrebno je našminkati i fotošopirati lidere opozicije, i prihvatiti ih , jer se igra sa već podeljenim kartama.

Začepiti nos i glasati.

Ja sam to već jednom uradio 2000-te i više neću.

Nemoj ni slučajno! Vučić je strava, a Nikolić još bolji. Mada, time šđto ti tako pametan i u inostranstvu obučen nećeš glasati - u stvari niko neće biti na vlasti.
Samo za to treba s specijalna pamet koja se kupuje kod Kineza na buvljaku, lako ugrađuje a fercera ko kosmo disk.
Aj sad, u štab na referisanje i da se primi zaslužena pohvala.


Ne znam zašto, ali uvek se nasmejem na tvoje komentare.

Tvoj glas oboriće Vučića.

Pa ćemo zajedno u bolju budućnost.


freehand freehand 00:43 13.04.2016

Re: Čik ...

Ne znam zašto, ali uvek se nasmejem na tvoje komentare.

To je zato što su moji komentari smešni a ti si si jedan senzibilni bloger.
Tvoj glas oboriće Vučića.

Ne boj se, neće. Da je to moglo nikad vi ne biste na vlast došli. Oboriće ga to što ne možete sve ljude da lažete sve vreme.
anonymous anonymous 00:49 13.04.2016

Re: Čik ...

freehand
Ne znam zašto, ali uvek se nasmejem na tvoje komentare.

To je zato što su moji komentari smešni a ti si si jedan senzibilni bloger.
Tvoj glas oboriće Vučića.

Ne boj se, neće. Da je to moglo nikad vi ne biste na vlast došli. Oboriće ga to što ne možete sve ljude da lažete sve vreme.


U ovom virtuelnom svetu često se pitam da li je Free u drugoj smeni onaj isti iz prve ili je u pitanju nešto drugo .

Ja nikad ne govorim iz mi .

I mi nismo na vlasti , niti me vlast interesuje.

A tebe izgleda ipak sa razlogom zovu žućko.
freehand freehand 00:52 13.04.2016

Re: Čik ...

Ja nikad ne govorim iz mi .

Pa ćemo zajedno u bolju budućnost.

A tebe izgleda ipak sa razlogom zovu žućko.

I tebe lažov. Al mislim da preteruju. Ti si samo običan folirant. Taman za društvo koje mene zove žućko. Tu ste, po svim parametrima.
anonymous anonymous 01:09 13.04.2016

Re: Čik ...


freehand
01:52 13.04.2016 / *novo
Re: Čik ...


Šta reći.
Osim - nasmejati se.
anonymous anonymous 01:22 13.04.2016

Re: Čik ...


freehand
01:32 13.04.2016
Re: Čik ...

Mada, time što ti tako pametan

Samo za to treba s specijalna pamet


IQ je ono što te muči ?



freehand freehand 07:29 13.04.2016

Re: Čik ...

anonymous

freehand
01:32 13.04.2016
Re: Čik ...

Mada, time što ti tako pametan

Samo za to treba s specijalna pamet


IQ je ono što te muči ?




Da.
Tebi, izgleda, ne smeta. A i šta će ti ako si obučavan u inostranstvu.
anonymous anonymous 08:15 13.04.2016

Re: Čik ...


freehand
08:29 13.04.2016
Re: Čik ...

Da.
Tebi, izgleda, ne smeta. A i šta će ti ako si obučavan u inostranstvu.


Види, јавио си се.

Не смета ни теби , иако си се напио са домаћег извора .

freehand freehand 08:33 13.04.2016

Re: Čik ...

Не смета ни теби , иако си се напио са домаћег извора .

Ja sam naučio toliko da kad nekoga citiram u taj citat ne ubacujem *novo. Mada to možda i nije loš način da se na sebe skrene pažnja, koliko god te molili da to ne činiš.
anonymous anonymous 11:41 13.04.2016

Re: Čik ...

freehand
Не смета ни теби , иако си се напио са домаћег извора .

Ja sam naučio toliko da kad nekoga citiram u taj citat ne ubacujem *novo. Mada to možda i nije loš način da se na sebe skrene pažnja, koliko god te molili da to ne činiš.


Ne razumem gde sam to i sta citirao i ubacivao novo.

freehand freehand 11:47 13.04.2016

Re: Čik ...

anonymous
freehand
Не смета ни теби , иако си се напио са домаћег извора .

Ja sam naučio toliko da kad nekoga citiram u taj citat ne ubacujem *novo. Mada to možda i nije loš način da se na sebe skrene pažnja, koliko god te molili da to ne činiš.


Ne razumem gde sam to i sta citirao i ubacivao novo.


Jebiga, a posle Frihend kriv...
anonymous anonymous 12:15 13.04.2016

Re: Čik ...

freehand
anonymous
freehand
Не смета ни теби , иако си се напио са домаћег извора .

Ja sam naučio toliko da kad nekoga citiram u taj citat ne ubacujem *novo. Mada to možda i nije loš način da se na sebe skrene pažnja, koliko god te molili da to ne činiš.


Ne razumem gde sam to i sta citirao i ubacivao novo.


Jebiga, a posle Frihend kriv...


Nisi kriv, dok se ne dokaze,ali preterujes u dokazivanju...
st.jepan st.jepan 12:44 13.04.2016

Re: Čik ...

anonymous
freehand
anonymous
freehand
Не смета ни теби , иако си се напио са домаћег извора .

Ja sam naučio toliko da kad nekoga citiram u taj citat ne ubacujem *novo. Mada to možda i nije loš način da se na sebe skrene pažnja, koliko god te molili da to ne činiš.


Ne razumem gde sam to i sta citirao i ubacivao novo.


Jebiga, a posle Frihend kriv...


Nisi kriv, dok se ne dokaze,ali preterujes u dokazivanju...


Ma jeste, kriv je do neba, jer ti nije lepo objasnio.
Možda nisi primetio, stoga pregledaj svoje komentare, pa primeti:
Skoro svaka tvoja replika sadrži "*novo".
I primeti da se to dešava jedino kod tebe.
Time nam svima znatno otežavaš traženje odista novih komentara, so primeti, pa pospremi (ručno izbriši *novo" ).
milisav68 milisav68 13:20 13.04.2016

Re: Čik ...

anonymous
Ne razumem gde sam to i sta citirao i ubacivao novo.

link
anonymous anonymous 14:30 13.04.2016

Re: Čik ...


st.jepan
13:44 13.04.2016
Re: Čik ...


Хвала,Ст.јепане,

сад ми је јасно о чему се ради,али не могу да схватим да неко мисли да то радим намерно.

Нити знам када се коментару додаје да је нов, нити знам како бих и када то могао да избришем.
Претпостављам да је то системска ствар, али мислим и да знам због чега се појављивало.

Покушаћу да то убудуће избегнем.
Теби још једном - хвала.
st.jepan st.jepan 14:34 13.04.2016

Re: Čik ...

сад ми је јасно о чему се ради,али не могу да схватим да неко мисли да то радим намерно.

To niko ne misli.
Rekao sam: "možda nisi primetio".
нити знам како бих и када то могао да избришем.

Klikni na izmeni, pa pokušaj da izbrišeš.
Ako ne može, jbg, pokušaj da prizoveš moderaciju.
predatortz predatortz 14:35 13.04.2016

Re: Čik ...

anonymous

st.jepan
13:44 13.04.2016
Re: Čik ...


Хвала,Ст.јепане,

сад ми је јасно о чему се ради,али не могу да схватим да неко мисли да то радим намерно.

Нити знам када се коментару додаје да је нов, нити знам како бих и када то могао да избришем.
Претпостављам да је то системска ствар, али мислим и да знам због чега се појављивало.

Покушаћу да то убудуће избегнем.


Теби још једном - хвала.


Prijatelju, ja sam te na ovo bar deset puta upozorio.
Kad želiš da istakneš deo nečijeg komentara, dovoljno je da taj deo teksta obeležiš mišem i klikneš na 'citiraj'. Nema nikakve greške, naročito ne sistemske.
anonymous anonymous 14:41 13.04.2016

Re: Čik ...

predatortz
anonymous

st.jepan
13:44 13.04.2016
Re: Čik ...




Prijatelju, ja sam te na ovo bar deset puta upozorio.
Kad želiš da istakneš deo nečijeg komentara, dovoljno je da taj deo teksta obeležiš mišem i klikneš na 'citiraj'. Nema nikakve greške, naročito ne sistemske.


Мислим да није ствар у томе.
За толико сам писмен.

Мислим да је пре ствар у томе што коментар који напишем,након тога исправљам или додајем текст, па систем додаје томе да је исти коментар - нов.

Сад сам сигуран да сте на то мислили.

predatortz predatortz 14:45 13.04.2016

Re: Čik ...

anonymous
predatortz
anonymous

st.jepan
13:44 13.04.2016
Re: Čik ...




Prijatelju, ja sam te na ovo bar deset puta upozorio.
Kad želiš da istakneš deo nečijeg komentara, dovoljno je da taj deo teksta obeležiš mišem i klikneš na 'citiraj'. Nema nikakve greške, naročito ne sistemske.


Мислим да није ствар у томе.
За толико сам писмен.

Мислим да је пре ствар у томе што коментар који напишем,након тога исправљам или додајем текст, па систем додаје томе да је исти коментар - нов.

Сад сам сигуран да сте на то мислили.



Jebem li ga! Indikativno je to da stotine ljudi na ovom mestu nemaju taj problem...
anonymous anonymous 20:40 13.04.2016

Re: Čik ...


st.jepan
15:34 13.04.2016
Re: Čik ...


To niko ne misli.
Rekao sam: "možda nisi primetio".


Нисам ни мислио на тебе, већ Фрееја.
Теби сам се захвалио што си ми објаснио о чему се ради.
freehand freehand 23:34 13.04.2016

Re: Čik ...

anonymous

st.jepan
15:34 13.04.2016
Re: Čik ...


To niko ne misli.
Rekao sam: "možda nisi primetio".


Нисам ни мислио на тебе, већ Фрееја.
Теби сам се захвалио што си ми објаснио о чему се ради.

Pa rekoh ja da je do mene. To kad ti dopišeš a sistem te ujebe.
anonymous anonymous 16:27 14.04.2016

Re: Čik ...

kukusigameni
anonymous
...da nešto kažeš protiv.

Kad je čitav izborni štab spreman kao zapeta puška.

Nemam baš nekao pamćenje, ali zar neki od ovih prisutnih ne rekoše da se odlaskom u

partijske vode povlače sa bloga ?

Sad su svi tu i šta rade ...?



A gde ti u ovom tekstu vidiš kampanju, leba ti?


Ne prodje mnogo vremena.

Kako ono beše pitanje?
anonymous anonymous 16:27 14.04.2016

Re: Čik ...



blogovatelj blogovatelj 16:32 14.04.2016

Re: Čik ...

Prijatelju, ja sam te na ovo bar deset puta upozorio.


Sta ti? Znam minimum sedam - osam ljudi koji su mu isto pricali.
Ja nisam pokusavao za *novo, ali moram da priznam da me je poslusao za one silne tacke koje je ostavljao u komentare.
Nadam se da ce se i u ovome popraviti. A dovoljno je samo da klikne na "citiraj" umesto na "odgovori"
kukusigameni kukusigameni 08:14 15.04.2016

Re: Čik ...

anonymous
kukusigameni
anonymous
...da nešto kažeš protiv.

Kad je čitav izborni štab spreman kao zapeta puška.

Nemam baš nekao pamćenje, ali zar neki od ovih prisutnih ne rekoše da se odlaskom u

partijske vode povlače sa bloga ?

Sad su svi tu i šta rade ...?



A gde ti u ovom tekstu vidiš kampanju, leba ti?


Ne prodje mnogo vremena.

Kako ono beše pitanje?


Odgovor na tvoje pitanje ćeš dobiti 25.04.

A zamena teza je da pitanje nema veze sa izborima.

Nisu te dobro obučili.

docsumann docsumann 20:38 12.04.2016

još malo ovaca kroz Gerijevu transperktivu




little_radojica little_radojica 06:00 13.04.2016

Једна занимљива ствар...

... коју је Теофил Панчић рекао у недавном разговору са Павићевићем је да се доста критике власти своди на тражење длаке у јајету чиме се скреће фокус са суштине. Оне просте а популарне квалификације и дисквалификације због лапсуса (мортадела, ваздуплохов, итд.), па из тога изведене инсинуације и "читање између редова". Све је то супер, карикирање ликова, сатира и такото, али то се некако наметнуло као битније од тога шта ти људи на власти раде, какве законе доносе или ми се тако бар чини.


Таблоиди само експлоатишу такво стање друштва, што их не чини мање љигавим, али какви год да су и њих је баш ово друштво изродило. Лидери/фронтмени су природно погодни да буду мета, док рецимо за остало чланство у странкама мало ко уопште мари, а за стручњаке и "стручњаке" из позадине који уствари обављају лавовски део посла - још мање.
anonymous anonymous 07:10 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

little_radojica
... коју је Теофил Панчић рекао у недавном разговору са Павићевићем је да се доста критике власти своди на тражење длаке у јајету чиме се скреће фокус са суштине. Оне просте а популарне квалификације и дисквалификације због лапсуса (мортадела, ваздуплохов, итд.), па из тога изведене инсинуације и "читање између редова". Све је то супер, карикирање ликова, сатира и такото, али то се некако наметнуло као битније од тога шта ти људи на власти раде, какве законе доносе или ми се тако бар чини.


Таблоиди само експлоатишу такво стање друштва, што их не чини мање љигавим, али какви год да су и њих је баш ово друштво изродило. Лидери/фронтмени су природно погодни да буду мета, док рецимо за остало чланство у странкама мало ко уопште мари, а за стручњаке и "стручњаке" из позадине који уствари обављају лавовски део посла - још мање.



Али не само таблоиди него и дотични кога парафразираш.
Немаш никог другог.



А од њега и њему сличних,медијских старлета, нисам никад чуо ниједну озбиљну идеју или размишљање о разрешењу неког од кључних проблема нашег друштва.

Само тра-ла-ла доскочице и поскочице.
antioksidant antioksidant 07:15 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

доста критике власти своди на тражење длаке у јајету чиме се скреће фокус са суштине

ili se izgovaraju zvučnebučnezvečeće parole
kukusigameni kukusigameni 07:19 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

little_radojica
... коју је Теофил Панчић рекао у недавном разговору са Павићевићем је да се доста критике власти своди на тражење длаке у јајету чиме се скреће фокус са суштине. Оне просте а популарне квалификације и дисквалификације због лапсуса (мортадела, ваздуплохов, итд.), па из тога изведене инсинуације и "читање између редова". Све је то супер, карикирање ликова, сатира и такото, али то се некако наметнуло као битније од тога шта ти људи на власти раде, какве законе доносе или ми се тако бар чини.


Таблоиди само експлоатишу такво стање друштва, што их не чини мање љигавим, али какви год да су и њих је баш ово друштво изродило. Лидери/фронтмени су природно погодни да буду мета, док рецимо за остало чланство у странкама мало ко уопште мари, а за стручњаке и "стручњаке" из позадине који уствари обављају лавовски део посла - још мање.


Recimo da o tome i jeste ovaj blog. I to nije samo privilegija političara, lidera... Celokupno društvo podriva princip koji se najbolje opisuje sa "wannabe". A sve to u nedostatku "jevanđelja".

Mada, ništa bolja situacija nije ni ako stvari posmatramo globalno. Za probleme koji nagrizaju čovečanstvo nema za sada validnog rešenja. Naravno, lakše je onim državama koje imaju izgrađene institucije.

I možda baš u tome i leži početak rešenja za Srbiju.


anonymous anonymous 07:29 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...


kukusigameni
08:19 13.04.2016 / *novo
Re: Једна занимљива ствар...


Mada, ništa bolja situacija nije ni ako stvari posmatramo globalno. Za probleme koji nagrizaju čovečanstvo nema za sada validnog rešenja. Naravno, lakše je onim državama koje imaju izgrađene institucije.

I možda baš u tome i leži početak rešenja za Srbiju.


На први поглед помислио сам да је претходно написао мали Радојица, али ми је драго да си то ти.

У садашњој констелацији међународних односа национални принцип је још увек доминантан.

Изградити институције значи изградити најпре националне институуције.

А то многи "паметњаковићи " опструирају, нападајући све што има предзнак "српско " традицију, културу, цркву, државу ....јачајући тиме радикалне , екстремне , ретроградне покрете.

И да додам, недавно на Ал Џазири, прилог о организованом покрету припадника заједнице чије је етничко порекло из земаља Магреба , а који већ другу или трећу генерацију живе у Француској.

Осећају се Французима и захтевају да их и држава као такве третира и прихвати.

А код нас, кад неко од политичара у јавном наступу помене Србе, одмах му гомила другочистунаца,скрене пажњу да код нас не живе само Срби већ и Мађари,Русини, Словаци, Албанци...

Да живе, већ су - пета - шеста генерација .

И ....?
little_radojica little_radojica 07:46 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

А од њега и њему сличних,медијских старлета, нисам никад чуо ниједну озбиљну идеју или размишљање о разрешењу неког од кључних проблема нашег друштва.


Ето ја сам чуо. А од тебе нисам. Само лаке квалификације и дисквалификације којих има колико хоћеш.
anonymous anonymous 07:52 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

little_radojica
А од њега и њему сличних,медијских старлета, нисам никад чуо ниједну озбиљну идеју или размишљање о разрешењу неког од кључних проблема нашег друштва.


Ето ја сам чуо. А од тебе нисам. Само лаке квалификације и дисквалификације којих има колико хоћеш.


И како предлаже да се реши дуг према ММф-у и братији, који нам је омча око врата и наддетерминише све друге односе у друштву ?

И шта предлаже да урадимо са страним експертима који нам седе у сваком и најмањем кабинету и који нас саветују шта је најбоље да урадимо да би штета по нас била што већа ?

И шта је рекао у последњем интервјуу како да заштитимо оно најбоље што имамо - ресурсе , земљу, воду ваздух, руде ...и да их искористимо за одрживи развој заједнице.

Како да избегнемо распродају свега тога под принудом међународне заједнице ?

И зашто немамо развојну банку, када се сви слажу да је она неопходна за подстицајни развој домаће привреде , ко то кочи ?

Шта ти је на све ово одговорио Теофил. Баш бих волео да знам.

А може и било ко други да ми одговори.
Ко прати све наступе његове и њему сличних.

Да чујем одговоре.

Па да размислимо о томе ко меље у празно .



Пс. Накнадно додајем - управо таквима највише пристаје ауторова синтагма из наслова Апостоли без Јеванђеља.
little_radojica little_radojica 08:01 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

Mada, ništa bolja situacija nije ni ako stvari posmatramo globalno. Za probleme koji nagrizaju čovečanstvo nema za sada validnog rešenja. Naravno, lakše je onim državama koje imaju izgrađene institucije.

I možda baš u tome i leži početak rešenja za Srbiju.


Па имамо ми некакве институције, није то баш све тако труло. Али је клима таква да то не иде у прилог даљег развијања тих институција јер влада опште неповерење у исте што је, што се мене сматра, углавном незаслужено. Мислим да је добар део проблема то што се изградња институција доживљава као неки процес који има почетак и крај и да су све институције у неком свом апсолутном облику вечне и непроменљиве. Али то је само мој утисак, не може се то генерализовати.

У принципу драго ми је да си се ти ангажовао иако си ми као блогер раније ишао на живац, искрено.

И мислим да је глупо што мораш да се уздржаваш од агитовања за своје ставове овде, али потпуно разумем зашто то тако сад мора.
kukusigameni kukusigameni 08:05 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

little_radojica
И мислим да је глупо што мораш да се уздржаваш од агитовања за своје ставове овде, али потпуно разумем зашто то тако сад мора.

Ne moram, nego smatram da je to osnovni red. Ovaj blog nije stranački. Postoji neka elementarna pristojnost.
little_radojica little_radojica 08:25 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

И како предлаже да се реши дуг према ММф-у и братији, који нам је омча око врата и наддетерминише све друге односе у друштву ?


Па Теслиним оружјем ваљда.
tadejus tadejus 08:38 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

little_radojica
И како предлаже да се реши дуг према ММф-у и братији, који нам је омча око врата и наддетерминише све друге односе у друштву ?

Па Теслиним оружјем ваљда.


da, dobar prijedlog, ali možda može i nešto konzervativnije.. pogleda se recimo ta statistika spoljnog duga pa se tamo opazi da MMF-u dugujemo praktično bobu.. zadnji put kad je dug prema MMF-u (i bratiji) bio tema bila je brat bratu 1987...
e baš negdje tu je stala i obavještenost prosječnog srpskog čeljadeta o globalnim geopolitičkim, strateškim i inače temama..
mada moram priznati da nisam poznavalac prilika te 1987...možda su tada razgovarali o Staljinu..
anonymous anonymous 08:49 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

tadejus
little_radojica
И како предлаже да се реши дуг према ММф-у и братији, који нам је омча око врата и наддетерминише све друге односе у друштву ?

Па Теслиним оружјем ваљда.


da, dobar prijedlog, ali možda može i nešto konzervativnije.. pogleda se recimo ta statistika spoljnog duga pa se tamo opazi da MMF-u dugujemo praktično bobu.. zadnji put kad je dug prema MMF-u (i bratiji) bio tema bila je brat bratu 1987...
e baš negdje tu je stala i obavještenost prosječnog srpskog čeljadeta o globalnim geopolitičkim, strateškim i inače temama..
mada moram priznati da nisam poznavalac prilika te 1987...možda su tada razgovarali o Staljinu..


Решење , брате решење ? Шта каже Теофил и сл.?

Све остало је паламуђење.

То је питање свих питања.

А не, тражење нацоша лупом у Србији, и организација параде поноса....

Дуг,значи економија, је омча око врата - која треба да се олабави.
Без тога - ништа.

А о томе ко је обавештен или не ....?

Смеш ли да се упустиш у дискусију ?



little_radojica little_radojica 08:59 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

Дуг,значи економија, је омча око врата - која треба да се олабави.
Без тога - ништа.


Јао, човече, како се раније нисам сетио оваквог решења! Хвала ти ко брату, сад знам шта треба да се ради. Надам се да ће што више људи видети твој коментар па да и они знају као ти и ја сад.
tadejus tadejus 09:00 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

anonymous

Дуг,значи економија, је омча око врата - која треба да се олабави.Без тога - ништа.А о томе ко је обавештен или не ....?Смеш ли да се упустиш у дискусију ?


jes pa da me napraviš na smješnu
anonymous anonymous 09:04 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

little_radojica
Дуг,значи економија, је омча око врата - која треба да се олабави.
Без тога - ништа.


Јао, човече, како се раније нисам сетио оваквог решења! Хвала ти ко брату, сад знам шта треба да се ради. Надам се да ће што више људи видети твој коментар па да и они знају као ти и ја сад.


врло си духовит .
Али само толико.
gavrilo1 gavrilo1 10:12 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

little_radojica
И како предлаже да се реши дуг према ММф-у и братији, који нам је омча око врата и наддетерминише све друге односе у друштву ?


Па Теслиним оружјем ваљда.


Sta covek radi kada je duzan i zeli vratiti dug?
Radi vise i stedi vise.
Oni koji zagovaraju drugacije vode u propast.
svarog svarog 10:20 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

Kako da štedi više kad mu smanje platu
little_radojica little_radojica 11:14 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

Radi vise i stedi vise.


Ако није баш паметан. Ако је паметан, нађе боље плаћен посао и троши рационалније.
gavrilo1 gavrilo1 16:15 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

svarog
Kako da štedi više kad mu smanje platu


Pa to je stednja.

Atomski mrav Atomski mrav 20:13 13.04.2016

Re: Једна занимљива ствар...

Pa to je stednja.

Nije, to je harač.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana