Astronomija

O rečima i značenjima

antioksidant RSS / 29.04.2016. u 16:15

1)

-Kako je bilo u školi danas?

-Odlično

-Šta ste radili?

-Svašta

-Koje ste predmete imali?

-Imali smo onaj gde učimo strane reči

-Nemački?

-Ne, onaj drugi

-Drugi? Koji drugi?

-Pa onaj drugi sa stranim rečima

-Ne znam koji

-Onaj gde učimo one strane reči....skupove, što imam zelenu svesku

-Matematiku?

-E to

(2)

-Gde mi je prekidač

-Šta?

-Ne mogu da nađem prekidač

-Koji prekidač?

-Pa prekidač da stavim u knjigu gde sam prekinula sa čitanjem, hoću malo da se igram pa ću posle da nastavim

(3)

-Super je što kreće raspust

-Daaaaaa (trčkara okolo)

-Šta vam je rekla učiteljica za raaspust, imae li neki domaći?

-Neeeeeeeee (ubrzava)

-Super

-Rekla je samo da imamo leptire za raspust

-Šta?

-Da završimo leptire (staje ispred, pomalo nesigurno)

-Leptire?

-Da imao pesme Desanke Maksimović za leptire

-Lektiru?

-E to (nestaje u krugovima)

 

 

 

 



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 16:16 29.04.2016

музика у наставцима

emsiemsi emsiemsi 06:35 01.05.2016

Re: музика у наставцима

.

Христос васкрсе !
mariopan mariopan 09:05 01.05.2016

Re: музика у наставцима

emsiemsi
.

Христос васкрсе !

Vaistinu vaskrese.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:30 29.04.2016

Moja sestričina

dobila hrčka za rođendan i plače neutešno, rida na sav glas. O čemu se radi? "Neću hrčkaaaa, hrčak će da hrčeeeee, neću moći da spavaaaaam!!!"
docsumann docsumann 16:39 29.04.2016

Re: Moja sestričina


moju malu komšinicu ( ide u 1. osnovne) kad nam onako nenajavljeno uleti u stan, zafrkavam tako što joj pričam na nekom izmišljenom jeziku.

- entekvaria dija tondr
- je li to engleski?
- ustipašće
- srpski?
- panjevu
- ruski?
- kantra kloro
- aaa, pričaj normaln
o

istrčava iz stana
blogovatelj blogovatelj 17:11 29.04.2016

Re: Moja sestričina

Moja sestričina
dobila hrčka za rođendan i plače neutešno, rida na sav glas. O čemu se radi? "Neću hrčkaaaa, hrčak će da hrčeeeee, neću moći da spavaaaaam!!!"


Cerka mog ortaka, u Torontu:
- U ovoj Kanadi sve neki seljaci zive
- Kako seljaci?
- Svi se negde sele.
antioksidant antioksidant 17:16 29.04.2016

Re: Moja sestričina

hrčeeeee, neću moći da spavaaaaam!!!"

ovo klinci za mene pricaju :)

antioksidant antioksidant 17:17 29.04.2016

Re: Moja sestričina

inače od brata je nasledila da se obaj ko je izgubio zove izgubnik, ne gubitnik. i melodičnije je: pobednik i izgubnik
angie01 angie01 19:09 29.04.2016

Re: Moja sestričina

ko je izgubio zove izgubnik, ne gubitnik


zar nije lpogicnije,

kod mene je bilo, mama baci tu pushicu- cigareta,...daj mi brishicu- maramica.



...za onaj matis, ucimo strane reci-ima sladoled!


antioksidant antioksidant 19:18 29.04.2016

Re: Moja sestričina

...za onaj matis, ucimo strane reci-ima sladoled!

dobila je <3
angie01 angie01 19:35 29.04.2016

Re: Moja sestričina

dobila je <3


sladoleda nikada nema viska.:)...moze i cokolada,...jer konacno- definisala je...( da upotrebim tvoju konstrukciju:).
mirelarado mirelarado 21:15 29.04.2016

Re: Moja sestričina

Moja ćera, u predškolskom uzrastu, na moru, gde je, naravno, imala onu stomačnu infekciju, posle ručka: - Je l' sad treba da popijem onog baksuza (bactisubtil)?


U prvom osnovne je pitala: - Učiteljica nas uči, a nastavnik posle nastavlja?
antioksidant antioksidant 21:59 29.04.2016

Re: Moja sestričina

ovo za ucitelje i nastavnike je esencija decije genijalnosti <3
s a v r s e n o
mirelarado mirelarado 22:13 29.04.2016

Re: Moja sestričina

antioksidant
ovo za ucitelje i nastavnike je esencija decije genijalnosti
s a v r s e n o


Mene su oni leptiri za lektiru oduševili!

cassiopeia cassiopeia 09:39 30.04.2016

Re: Moja sestričina

Mene su oni leptiri za lektiru oduševili!


I mene, i mene! Razvuk'o mi se osmeh :)

jacHa. jacHa. 13:25 30.04.2016

Re: Moja sestričina

dlan - uzimalo
taban - gazilo
Lolislav Perecburški,3 godine
blogovatelj blogovatelj 13:52 30.04.2016

Re: Moja sestričina

dlan - uzimalo



Ovaj će da ima para u životu. Dlan mu nije davalo, nego uzimalo.
predatortz predatortz 09:14 04.05.2016

Re: Moja sestričina

blogovatelj
dlan - uzimalo



Ovaj će da ima para u životu. Dlan mu nije davalo, nego uzimalo.


Ćera jednog mog prijatelja, tajkunčića, je rekla da je u prvom razredu naučila sabiranje i uzimanje. Mislim da malu čeka fantastična karijera u domaćem biznisu.
docsumann docsumann 16:31 29.04.2016

vječita podjela na jela i odjela




Ervin Wurm
blogovatelj blogovatelj 17:13 29.04.2016

Dzinda

Doso klinac iz skole, kad smo tek stigli u Kanadu i kaze da im je ucitelj rekao da moraju da imaju dzindu.
Pitamo ga sta je dzinda, kaze, nesto kao sveska... Jedva ukapirasmo da je to agenda, rokovnik.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:25 29.04.2016

Tako nekad bunarim po youtubu

i padnem na dupe:

angie01 angie01 19:12 29.04.2016

Re: Tako nekad bunarim po youtubu

Angelina Jordan ima ozbiljne nastupe,...prvi put kada sam je ukacila i posle proguglala- totalni haos...Gloomy Sunday
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:31 29.04.2016

Re: Tako nekad bunarim po youtubu

Angelina Jordan ima ozbiljne nastupe

Daduše mi je što ih ima tako rano.
docsumann docsumann 18:09 29.04.2016

kakve su ovo riječi?


4krofnica 4krofnica 18:50 29.04.2016

Re: kakve su ovo riječi?

docsumann


kakve su ovo reči? sam se stalno pitala kad sam davno slušala Cocteau Twins, kad nisi imao odakle da skineš lyrics i stalno si vrteo kasetu unazad (znaš ono držiš play na kasetofonu i rew u isto vreme:) da pohvataš ono što je tada bilo jako bitno.. e a Liz nisi mogao nikako da uFatiš, ona je svoj fantastičan glas više koristila kao instrument nego kao vokal .. meni je sve to izgledalo vilenjački čarobno i nestvarno. i nikad kasnije nisam želela da čitam te tekstove, ja imam svoju verziju u glavi :)

Four Calendar Cafe


antioksidant antioksidant 19:07 29.04.2016

Re: kakve su ovo riječi?

reči su nebitne



kad plovi
docsumann docsumann 19:11 29.04.2016

Re: kakve su ovo riječi?

reči su nebitne


da, ali i to se mora reći ... riječima



Sergey Kolesov Peleng
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:27 29.04.2016

Re: kakve su ovo riječi?

docsumann
reči su nebitne


da, ali i to se mora reći ... riječima



Sergey Kolesov Peleng






Ponekad stvarno reci nisu vazne.Nekad se desi nesto mnogo lepo.

Gore je Krofnica pomenula Cocteau twins, jedna od mojih omiljenih grupa, retko cujem da ih neko spomene....
docsumann docsumann 19:47 29.04.2016

Re: kakve su ovo riječi?

Gore je Krofnica pomenula Cocteau twins, jedna od mojih omiljenih grupa, retko cujem da ih neko spomene....


krofnica zna svašta.

a pominjali smo CT ranije češće ... čak je Bily (Piton) svojevremeno obećao jedan blog o njima.
jbt, ja ga još čekam

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:50 29.04.2016

Re: kakve su ovo riječi?

docsumann
Gore je Krofnica pomenula Cocteau twins, jedna od mojih omiljenih grupa, retko cujem da ih neko spomene....


krofnica zna svašta.

a pominjali smo CT ranije češće ... čak je Bily (Piton) svojevremeno obećao jedan blog o njima.
jbt, ja ga još čekam




Eto, lepo :)

Nz ni Krofnicu, ni Pitona, verovatno od ranije su ljudi tu.

Lepo bi bilo da napise neko blog o njima, ti ne, Docs?

Ja ih bas volim
docsumann docsumann 19:56 29.04.2016

Re: kakve su ovo riječi?

Nz ni Krofnicu, ni Pitona, verovatno od ranije su ljudi tu.


da. krofnica je na sreću još uvijek tu.

ali nekih baš finih ljudi nema Bily-a, crossovera, ... jbg zaboraviću nekog.

Lepo bi bilo da napise neko blog o njima, ti ne, Docs?


meni su super, ali nisam baš diehard fan. od muzičkih blogova ostao sam sebi dužan još tekst o Butthole Surfersima. ostalo što sam planirao sam manje-više napisao.

sad samo slušam-
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:01 29.04.2016

Re: kakve su ovo riječi?

docsumann


Lepo bi bilo da napise neko blog o njima, ti ne, Docs?


meni su super, ali nisam baš diehard fan. od muzičkih blogova ostao sam sebi dužan još tekst o Butthole Surfersima. ostalo što sam planirao sam manje-više napisao.

sad samo slušam-



Okic :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:51 29.04.2016

Re: kakve su ovo riječi?

Cocteau Twins, kad nisi imao odakle da skineš lyrics i stalno si vrteo kasetu unazad (znaš ono držiš play na kasetofonu i rew u isto vreme:) da pohvataš ono što je tada bilo jako bitno.. e a Liz nisi mogao nikako da uFatiš,

Mene ovo skroz pomera, nije Cocteau, ali je TMC, i Liz, i Buckley, i ...

Gospodja Klara Gospodja Klara 01:34 30.04.2016

Re: kakve su ovo riječi?

kad sam davno slušala Cocteau Twins, kad nisi imao odakle da skineš lyrics i stalno si vrteo kasetu unazad (znaš ono držiš play na kasetofonu i rew u isto vreme:) da pohvataš ono što je tada bilo jako bitno.. e a Liz nisi mogao nikako da uFatiš, ona je svoj fantastičan glas više koristila kao instrument nego kao vokal .. meni je sve to izgledalo vilenjački čarobno i nestvarno. i nikad kasnije nisam želela da čitam te tekstove, ja imam svoju verziju u glavi :)




Eh, mlados'... solidna doza alkohola, slušalice i Cocteau, noć, plivaš u jezeru i ne znaš gde se završava voda, a gde počinje nebo...
(...I tek sutra saznaš da taj deo obale posećuju i medvedi.)
riply riply 09:30 30.04.2016

Re: kakve su ovo riječi?

Deder Docs okaci mi ovo kako valja https://youtu.be/O91xTpP4zWQ
docsumann docsumann 09:56 30.04.2016

Re: kakve su ovo riječi?



PS moraš da izbrišeš ono "s" iz https
docsumann docsumann 10:11 30.04.2016

Re: kakve su ovo riječi?


izvokaljenji glasovi ritma ...



mikele9 mikele9 20:34 29.04.2016

Sećam se

kad je moj mlađi brat rekao majci da mora razrednom zbog izostanka od dva dana, da donese ISKRIČNICU! Šta ti je to pitala ga je majka a on je ponavljao ISKRIČNICA, ISKRIČNICA... Razredni mu je bio Hrvat i tražio je ISPRIČNICU - OPRAVDANJE. Majka je morala da ode do škole i tamo je sve razjašnjeno
vcucko vcucko 22:13 29.04.2016

Re: Sećam se

mikele9
kad je moj mlađi brat rekao majci da mora razrednom zbog izostanka od dva dana, da donese ISKRIČNICU! Šta ti je to pitala ga je majka a on je ponavljao ISKRIČNICA, ISKRIČNICA... Razredni mu je bio Hrvat i tražio je ISPRIČNICU - OPRAVDANJE. Majka je morala da ode do škole i tamo je sve razjašnjeno

Ih, koliko takvih stvari kad krenem da pomažem ćeri oko škole...
Mislim, nemam nikakav problem sa ekavicom i književnim srpskim, naprotiv mislim da sam tu bolji od mnogih Bg-đana, ali školski rečnik mi je ostao u suštini hrvatski (a gde bi se i kada to i promenilo?). Tako da je sve prštalo od kutomjera, radnih bilježnica i sl.
Kad je bila manja, to smo čak pretvorili u neku vrstu igre; ona kaže "tata, dodaj mi ono tamo", ja pitam "šiljilo ili ravnalo?" i podignem ih, a ona se valja od smeha
blogovatelj blogovatelj 02:09 01.05.2016

Re: Sećam se

Kad je bila manja, to smo čak pretvorili u neku vrstu igre; ona kaže "tata, dodaj mi ono tamo", ja pitam "šiljilo ili ravnalo?" i podignem ih, a ona se valja od smeha


Moj sin je od svog druga čuo kad kaže roditeljima "idem vani" pa se jedno vreme zezao i tako pričao, a sad mu je prešlo potpuno u naviku.
Drugi sin ima devojku čija je majka poreklom Karlovčanka pa je od nje čuo reč šlape i pao u nesvest od smeha. I dan danas papuče zove šlape.
Dodatno, njegovom šoku nije bilo kraja kad je kod njih bio na porodičnoj proslavi a tamo se pojavili ljudi koji pričaju kajkavski.
nowhereman nowhereman 23:16 29.04.2016

* * *


- Evo, vidiš ovu mapu?

- Šta je to?

- To je jedna zemlja, koja je nekada postojala, a sada više ne postoji.

- Kako se zvala?

- Jugoslavija.

- Aha, da, znam... A da li si ti živeo u Jugoslaviji?

- Da, jesam, naravno. Pogodi kako se zvao glavni grad Jugoslavije?

- Ovaj, ne znam...

- Beograd.

- A jesi li ti živeo tada u Beogradu?

- Da, naravno, pa ja sam se u Beogradu i rodio. Da li znaš koji su narodi živeli u Jugoslaviji?

- Znam! Srbi... Hrvati? Španci...

- Čekaj, polako.

- Kaki mi se!




tasadebeli tasadebeli 09:05 30.04.2016

Бумбар

Била својевремено у Граматици за пети разред нека вежба за грађење речи где је требало у табели поред именице написати глаголе изведене од датих именица. Наравно, нека поља је у табели требало само прецртати, али ко би то доказао амбициозним петацима...

Па је тако моја сестричина дошла код мене да јој проверим домаћи задатак у којем је поред именице игла, сасвим логично, и написала игловати.

Углавном, ето од тог момента цела фамилија већ петнаест година изговара отприлике следеће реченице:"Баш би требало да иглујем ово дугме, само што не отпадне."

Него, имам проблем...

Прошлог викенда се распевало течино и теткино од 4 године са мном док смо спремали ручак:





па ме и питало дете:

- Шта је во?
- Муж од краве.

Ту се тетка сама намести с питањем:

- А шта је онда бик?
- Швалер од краве.
- Срам те било, стоко једна матора! Па зар пред дететом?

И ево, тетка је још увек љута на течу због тог лингвистичком инцидента... А тренутак када ћемо детету морати да објаснимо и те танане разлике се приближава.

Имате ли неку идеју?


П.С. - Ја, брате, све као нешто рачунам да ако васпитачица у обданишту (неудата - - распитао сам се) учи дете ову песмицу, али са измењеним текстом:

"Крушка, јабука, шљива,
бере мали Ива,
то је воће слатко,
јео би га свако.

Крушка, јабука, грожђе,
мене воли Ђорђе,
а ја Ђорђа нећу,
за тобом умрећу."


онда ћемо морати детету врло брзо да објашњавамо и те танане значењске нијансе између бика и вола, зар не?

Мож' тетка да се љути кол'ко 'оћеш...
docsumann docsumann 09:54 30.04.2016

Re: Бумбар

tasadebeli


taso, za tebe još jedna (jezički) apstraktna



TRIPTIPIH


žutasijno kudliknuće
glat plavnog
sumraton

putnjom nebne okretnine

morerom ka romari

glekoć nećka svoje seće
i arijol joj je oj

tek prh kadli ete još
nikudle i nigdakog

učuljeni kipće tih
vor valuje
triptipih
tasadebeli tasadebeli 10:33 30.04.2016

Re: Бумбар

docsumann

taso, za tebe još jedna (jezički) apstraktna



Сунце му жарко, Докс, како је ово добро!

Пази ово:

glekoć nećka svoje seće


Врх! Са овим ЋЋЋ!

Роморанка! Права Роморанка! Изванумна!

(Као и свака врхунска поезија.)

Хвала ти, Докс! Захваљујући теби, одох певајући, пардон роморећи, у овај дан пред дан радостан!

(Цветић не поклањам мушкићима, разумећеш ме већ...)



bene_geserit bene_geserit 01:06 01.05.2016

Re: Бумбар

tasadebeli
Ја, брате, све као нешто рачунам да ако васпитачица у обданишту (неудата - - распитао сам се) учи дете ову песмицу, али са измењеним текстом:

Tako je moj brat, kada je posao u obdaniste, pitali jel zna neko neku pesmicu, on se javio i ponosno izrecitovao:

Mi smo mali pioniri,
iz gaca nam nesto viri
dal' je riba ili mis,
dodji curo da vidis.

Pitaju ga "ko te je to naucio", kaze mama (to mu je bio univerzalni odgovor na pitanje ko te je bilo sta naucio).
Naucio ga u stvari neki cika Ilija, udareni komsija.
Dolazi mama da ga pokupi iz obdanista, vidi nesto je vaspitacice ispod oka gledaju.
blogovatelj blogovatelj 01:57 01.05.2016

Re: Бумбар

Tako je moj brat, kada je posao u obdaniste, pitali jel zna neko neku pesmicu, on se javio i ponosno izrecitovao:


Ja znam jednog ludaka u Kragujevcu koji je rođeno dete naučio pesmicu pred prvi dan obdaništa, a pesmica je glasila:

"Mlada vaspitačice,
hajde skini gaćice,
da prebrojim stidne dlačice"

Povr' svega rekao je mališi da kad ga vaspitačica bude pitala gde je to čuo, da kaže da je to dedina pesmica, tj da je pokupio od tasta od ovog dilbera.
blogovatelj blogovatelj 02:02 01.05.2016

Re: Бумбар

- Шта је во?
- Муж од краве.

Ту се тетка сама намести с питањем:

- А шта је онда бик?
- Швалер од краве.
- Срам те било, стоко једна матора! Па зар пред дететом?


Kod moje tašte u školi u kojoj je radila neka učiteljica je naučila decu da je bik kravin muž, teletu otac, a da je vo tom istom teletu deda.
Sutradan je došao u školu deda jednog od đaka, potpuno van sebe, našao se uvređen učiteljicinim objašnjenjem.
docsumann docsumann 09:51 30.04.2016

klinci


više vole ilustracije od slova ....



Edward Gorey
mirelarado mirelarado 10:34 30.04.2016

Re: klinci

Још једна апстрактна:

РИСАВАЦ

Рисавац нит’ пурка нит’ ћурише
и само каткад бокорачи
Ал’ кад дуне у чибу што мише мише
узбахне малко и њукаво се скокорачи.
Ожасан је рисавац! Пун је кукиња,
сакаруша злозна и полезна.
Ако покнеш, сљуља те и забариња
ако цмекнеш, путара те и колезна.
tasadebeli tasadebeli 10:45 30.04.2016

Re: klinci

mirelarado

Још једна апстрактна:



Е, сад могу!


docsumann docsumann 11:01 30.04.2016

Re: klinci

Ако покнеш, сљуља те и забариња
ако цмекнеш, путара те и колезна.




pazi kad ne mogu da zamislim apstraktnu pjesmu a koja ne vuče na smjeh.
msm može, ali onda mi nije autentična.

inače, moj kratkovječni eksperiment sa apstraktnom poezijom završio se, odnosno kulminirao, sa pjesmom napisanom posebno izmišljenim simbolima umjesto slovima.
vizuelno je podsjećala na formu koju obično u štampanom obliku zauzmu pjesme na stranici knjige.
i to je bilo sve, il' to je bio znak da se došlo do kraja i da se treba vratiti produktivnijim metodama stvaranja


mirelarado mirelarado 11:12 30.04.2016

Re: klinci

inače, moj kratkovječni eksperiment sa apstraktnom poezijom završio se, odnosno kulminirao, sa pjesmom napisanom posebno izmišljenim simbolima umjesto slovima.
vizuelno je podsjećala na formu koju obično u štampanom obliku zauzmu pjesme na stranici knjige.


Израз тежње ка чистој визуелној поезији.
docsumann docsumann 11:30 30.04.2016

Re: klinci

mirelarado
inače, moj kratkovječni eksperiment sa apstraktnom poezijom završio se, odnosno kulminirao, sa pjesmom napisanom posebno izmišljenim simbolima umjesto slovima.
vizuelno je podsjećala na formu koju obično u štampanom obliku zauzmu pjesme na stranici knjige.


Израз тежње ка чистој визуелној поезији.


da, tako nekako.

ne znam šta bi mogao da bude sledeći (is)korak.

možda iz stranice isječeno mjesto gdje se nalazila (ta vizuelna) nazovi pjesma.
dakle - rupa od papira u formi kakve obično zauzimaju štampane pjesme.


i malo autentičnih majstora apstrakcije:



František Kupka
silver silver 12:00 30.04.2016

Re: klinci

“The thing about words is that meanings can twist just like a snake, and if you want to find snakes look for them behind words that have changed their meaning.”

― Terry Pratchett, Lords and Ladies





Rene Magritte, The Treachery of Images
Milan Novković Milan Novković 12:03 30.04.2016

Re: klinci

pazi kad ne mogu da zamislim apstraktnu pjesmu a koja ne vuče na smjeh.

Misliš razlika između apstraktnog i konkretnog je toliko fundamentalna da je najbolje ni ne pokušavati da je definišemo.

Pogotovo kod poezije, pošto je konkretna poezija isto apstraktna
emsiemsi emsiemsi 12:16 30.04.2016

Re: klinci

Milan Novković
pazi kad ne mogu da zamislim apstraktnu pjesmu a koja ne vuče na smjeh.

Misliš razlika između apstraktnog i konkretnog je toliko fundamentalna da je najbolje ni ne pokušavati da je definišemo.

Pogotovo kod poezije, pošto je konkretna poezija isto apstraktna

Мени је сва поезија апстрактна, тј. без везе !
docsumann docsumann 12:40 30.04.2016

Re: klinci

Milan Novković
pazi kad ne mogu da zamislim apstraktnu pjesmu a koja ne vuče na smjeh.

Misliš razlika između apstraktnog i konkretnog je toliko fundamentalna da je najbolje ni ne pokušavati da je definišemo.

Pogotovo kod poezije, pošto je konkretna poezija isto apstraktna


ne, nisam na to mislio.

nego na to da ako se već odlučuješ na poeziju čije su riječi lišene značenja, ostaje ti vrlo malo sredstava da privučeš pažnju eventualnih čitalaca.
veoma je lako tu zazvučati šupje i promašeno.

od zvučenja i značenja, kao fundamenata poetskog jezika, ostalo ti je samo zvučanje, koje u toj primarnoj raspodjeli ipak nosi manje efektivnog potencijala .
na značenje otpada i simboličko i filozofsko i emocionalno i deskriptivno i narativno, kontemplativno, epistemološko, kulturološko, "informatičko" ... i ko zna kakvo sve još značenje pjesme.

zvučanju preostaje estetsko, tribalno, spiritualno, muzikalno... može se dodati još pokoje, al' je jasno da mu je funkcionalni opseg znatno skučeniji i siromašniji.

baš kao što muzika svedena na ritam sekciju nameće pred bubnjem i basem više uloga nego što uobičajeno imaju u bendu.

ono čime se zvukovno može nadomjestiti značenjsko značenje riječi je asocijativnost (da podsjeća na neke uobičajene riječi, baš kao što elementi apstraktne slike mogu podsjećati na neke realne predmete).
kombinujući asocijativno, infatilno i tribalno (primitivno), u apstraktnoj pjesmi se može ostvariti sinergijski efekat komičnog ili duhovitog.

to dođe kao neka maksimizacija minimalističkog pristupa.


al' sam ga isteoretisao svaka mi čas'

Milan Novković Milan Novković 12:42 30.04.2016

Re: klinci

Мени је сва поезија апстрактна, тј. без везе !

Apstraktno je lepo, pošto ima i objektivnu dimenziju (inače pojam ne bi imao smisla).

Recimo i meni je smešno kao i Docsu, pa je to deo objektivne dimenzije (možda malo nejasne i nedorađene, tj objektivne u povoju).

Pa, kao što ti kažeš, često mnogo ljudi ne vidi vezu u apstraktnom, što mu, dalje, daje još jaču objektivnu dimenziju.

Pa imamo konkretnu poeziju koja je isto apstraktna (po prirodi poezije) sa jakom objektivnom dimenzijom zato što smo odvojili pojam za nju i usaglasili se da često nema mnogo veza u njoj ....

... šalim se Emsi, šalio sam se i sa Docsom pošto me je potsetio na moju mlađu ćerku koja voli da bude "precizna", tj stroga ali pravedna, u humanities i jako je nerviramo kako nešto stavimo u pogrešnu vremensku, kontekstualnu, lingvističku i ostalu fijoku.

I kao za inat, kao ljudi sumljivih kvaliteta, mi to onda nekako sve više radimo, pa bi se čovek ponekad zakleo da to radimo i namerno
Milan Novković Milan Novković 12:46 30.04.2016

Re: klinci

al' sam ga isteoretisao svaka mi čas'

Ja skoro da imam identičan stav, različit utoliko što ja retko čujem reči i u poeziji i u muzici.

Nego sam pokušao da se našalim namerno muteći vodu, pošto to ponekad radim ćerci kad prerano reaguje na moje sasvim benigno falširanje

emsiemsi emsiemsi 12:47 30.04.2016

Re: klinci

Milan Novković
Мени је сва поезија апстрактна, тј. без везе !

Apstraktno je lepo, pošto ima i objektivnu dimenziju (inače pojam ne bi imao smisla).

Recimo i meni je smešno kao i Docsu, pa je to deo objektivne dimenzije (možda malo nejasne i nedorađene, tj objektivne u povoju).

Pa, kao što ti kažeš, često mnogo ljudi ne vidi vezu u apstraktnom, što mu, dalje, daje još jaču objektivnu dimenziju.

Pa imamo konkretnu poeziju koja je isto apstraktna (po prirodi poezije) sa jakom objektivnom dimenzijom zato što smo odvojili pojam za nju i usaglasili se da često nema mnogo veza u njoj ....

... šalim se Emsi, šalio sam se i sa Docsom pošto me je potsetio na moju mlađu ćerku koja voli da bude "precizna", tj stroga ali pravedna, u humanities i jako je nerviramo kako nešto stavimo u pogrešnu vremensku, kontekstualnu, lingvističku i ostalu fijoku.

I kao za inat, kao ljudi sumljivih kvaliteta, mi to onda nekako sve više radimo, pa bi se čovek ponekad zakleo da to radimo i namerno

Схватио сам ја да се ти шалиш већ код друге реченице.
Свеједно, мене од поезије највише одушеви потреба поета да напишу што неразумљивију песму.
docsumann docsumann 12:56 30.04.2016

Re: klinci

Свеједно, мене од поезије највише одушеви потреба поета да напишу што неразумљивију песму.


a da probaš onda sa Bukovskim, ili Pesoom, Vladimirom Buričem, Milenom Marković ...
nowhereman nowhereman 19:25 30.04.2016

Re: klinci


Milenom Marković ...


Upravo, Milena reče nedavno kako ona "piše poeziju koju svako može razumeti".


blogovatelj blogovatelj 02:25 01.05.2016

Re: klinci

Још једна апстрактна:


I veliki Duško Radović. Ovom pesmicom sam svoje trogodišnjake ekspresno smirivao kad počnu bezrazložno da se njare (ovo je somborski izraz i znači bezrazložni plač trogodičnjaka, njihov pokušaj da dobiju nešto kuknjavom)
Da, pesmica...

Tarambarambeca

Šta je tarambarambeca?
Taram je taram,
Baram je baram,
Beca je beca.
Tako se varaju mala deca.

Probajte da odrecujete ovo trogodišnjem detetu dok se njari. Stane, uključi mozak, zaboravi na kuknjavu, pa traži da mu ponovite.
blogovatelj blogovatelj 02:32 01.05.2016

Re: klinci

Мени је сва поезија апстрактна, тј. без везе !


To je zato što si magarac.
docsumann docsumann 13:08 30.04.2016

iz manifesta


"Riječ kao takva" Alekseja Kručoniha, pisanog 1913.




Kručonih je uz Hlebnikova bio najistaknutiji predstavnik rukse zaumne poezije.
docsumann docsumann 15:14 30.04.2016

Re: iz manifesta

a evo šta je govorio Hlebnjikov:


antioksidant antioksidant 17:35 30.04.2016

Re: iz manifesta

kraj apstrakcije poezije je ili proza ili prazni papir?
49 41 49 41 18:37 30.04.2016

Sloboda

-STA JE SLOBODA?
*Sloboda je kad pitam mamu smem li da uzmem cokoladu a ona kaze: Uzmi slobodno!
antioksidant antioksidant 20:27 30.04.2016

Re: Sloboda

<3
jasnaz jasnaz 20:50 30.04.2016

podela uloga


M*: Ja ću biti taguaaar!
J: Taguar? Ko je to?
M: To je onaj koji je opasniji od jaguara!
J: A jel mogu ja onda da budem Baguaaar?
M: Teetkaaa! Baguar ne postoji!

_________
*tri ipo :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:18 01.05.2016

Re: podela uloga

Тетка, појма немаш.
blogovatelj blogovatelj 02:29 01.05.2016

Re: podela uloga

M: Teetkaaa! Baguar ne postoji!


Što me vraćate u vremena kad bejah mlad...
Stariji sin je družeći se sa svojim bratom od tetke (vršnjaci su) imao sa nepune dve godine izmišljenu reč katulala koju je intenzivno koristio, a nikada nismo uspeli da saznamo ko je ili šta je to.
docsumann docsumann 09:53 01.05.2016

Re: podela uloga

Teetkaaa! Baguar ne postoji!


al' zato postoji Ligar. štaviše on je najveća mačka na svijetu.

muaddib92 muaddib92 14:08 01.05.2016

Re: podela uloga

docsumann
Teetkaaa! Baguar ne postoji!


al' zato postoji Ligar. štaviše on je najveća mačka na svijetu.


Ел ова десно? Делује баш на опасно
jasnaz jasnaz 15:59 01.05.2016

: 3+ za trud, i dobro vladanje

marco_de.manccini
Тетка, појма немаш.


jasnaz jasnaz 16:01 01.05.2016

: podela uloga

docsumann
Teetkaaa! Baguar ne postoji!


al' zato postoji Ligar. štaviše on je najveća mačka na svijetu.



Moram mu pokazati: mislim da se kandiduje za glavnu ulogu :)
jasnaz jasnaz 16:05 01.05.2016

: podela uloga

blogovatelj
M: Teetkaaa! Baguar ne postoji!


Što me vraćate u vremena kad bejah mlad...
Stariji sin je družeći se sa svojim bratom od tetke (vršnjaci su) imao sa nepune dve godine izmišljenu reč katulala koju je intenzivno koristio, a nikada nismo uspeli da saznamo ko je ili šta je to.


.. ako te i pripuste u njihov svet, ne znači da ćeš moći da se snađeš :) ali je zato prostor kreacije nemerljiv i neprocenjiv
mariopan mariopan 09:36 05.05.2016

Re: podela uloga

blogovatelj
M: Teetkaaa! Baguar ne postoji!


Što me vraćate u vremena kad bejah mlad...
Stariji sin je družeći se sa svojim bratom od tetke (vršnjaci su) imao sa nepune dve godine izmišljenu reč katulala koju je intenzivno koristio, a nikada nismo uspeli da saznamo ko je ili šta je to.

I moja ćerka je koristila reč koju ni danas niko ne zna šta je značila - dubeki.

Dubeki je bilo nešto dobro jer je tetku, tatinu sestru, jako volela, i ona je bila dubeki...ali dubeki je bila i stolica ako joj treba, i neke igračke, i brat...pa zato ne znamo šta je to bilo.
49 41 49 41 12:36 01.05.2016

-STA JE POLITIKA?


*To je lepa rec za pokvarene poslove.
*To su ljudi koji cudno pricaju da bi drugi mislili kako su pametni.
*To je kad cike u odelima lazu pred puno sveta a ovi im pljescu.
zilikaka zilikaka 19:21 01.05.2016

Eeej

Kako se vi ovde lepo zabavljate:))
Odavno su mi rekli da te dečije bisere treba zapisivati, al nsam slušala kad je trebalo.
Tek nešto se slučajno zapamtilo.
Recimo, imperativ od strugati - strugaj:))
riply riply 10:35 02.05.2016

Jutros

Svakog uskrsa Amfilohije dodje u lokalnu crkvu i pored prigodnog obreda ima i suceljavanje sa djecom u tucanju jajima. Cerka mog rodjaka( 3 godine) uzurbano bira jaje, roditelji je pozuruju i prijete da ce ostati kuci, ona u panici: Aaaa, cekajte, hocu i ja da se kucam sa Pinokijem
bocvena bocvena 16:50 02.05.2016

Re: Jutros



najskoriji tinejdžerkin biser:
startovala nas neka dvojica na motoru i jedam me pita da l' imam decka. ja kazem - aha, imaginarnog. lepo vidis da se zamislio, pa pita drugara - sta znaci imaginarno? je l' imperijalno? ja kazem - izmisljeni, nepostojeci, a ovaj se okrece i objasnjava drugu - jesi zapamtio? izmisljeni, nepostojeci!
svaki dan nova reč:)
predatortz predatortz 09:42 05.05.2016

Re: Jutros

bocvena


najskoriji tinejdžerkin biser:
startovala nas neka dvojica na motoru i jedam me pita da l' imam decka. ja kazem - aha, imaginarnog. lepo vidis da se zamislio, pa pita drugara - sta znaci imaginarno? je l' imperijalno? ja kazem - izmisljeni, nepostojeci, a ovaj se okrece i objasnjava drugu - jesi zapamtio? izmisljeni, nepostojeci!
svaki dan nova reč:)


Ti si bre nadžak baba!
Treba da nađeš stvarnog dečka i da prestaneš da zbunjuješ omladinu tuđicama.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana