Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Reč i slika| Zdravlje| Život

Građanski protest, 11. maj 2016.

Filip Mladenović RSS / 11.05.2016. u 20:55

Posledice terorizma
Posledice terorizma
Ovo je naš grad!
Ovo je naš grad!
U sredu, 11. maja 2016, od 18h do 20h u Beogradu je održan prvi veći i žešći građanski protest protiv režima Aleksandra Vučića. Povod je, što bi kontrolisani mediji rekli ili napisali, "rušenje objekata u Savamali", odnosno arogantno i neodgovorno ponašanje gradske i republičke vlasti povodom pretećeg dogadjaja u noći izmedju 24. i 25. aprila 2016. Tokom protesta građanke i građani su najčešće uzvikivali "Ostavke, ostavke!" i "Vučiću lopove", dok su na trasparentima bile raznovrsne poruke, tipa "Pali Mali" i "Ovo je naš grad!". 

 U noći posle vanrednih parlamentarnih izbora 25. aprila 2016, oko 02 sata jedna organizovana, uniformisana, opremljena, motorizovana i maskirana grupa ljudi - između 20 i 30 njih, zaposela je jednu ulicu u glavnom gradu Srbije, Hercegovačku u beogradskoj Savamali. Ušli su u tu ulicu, dva vozila su zaprečila ulaz, i počeli su da evakuišu objekte i građane koji su se tu zatekli. Neke su i lišili slobode. To su bili ljudi u crnim uniformama, a na glavi su imali raznobojne fantomke, nisu sve bile crne. Potom su bagerima porušili nekoliko objekata. Maskirane i uniformisane osobe su primenom sile oduzeli mobilne telefone zatečenim građanima. Nisu im dozvolili da vide niti da snime šta se dešava, dok su bageri rušili objekte, a tim delom su patrolirala vozila čije tablice su bile sakrivene novinama.Nakon rušenja svi su pobegli u nepoznatom pravcu. Na više poziva gradjana policiji da interveniše nije bilo nikakve reakcije. Isto se desilo i sa pozivima komunalnoj policiji.

Od tog 25. aprila pa do danas, 11. maja 2016, policija nije uhapsila nijednu od tih uniformisanih i maskiranih osoba, niti je nadležno tužilaštvo podiglo optužnicu. Takodje, u medijima se ovaj kriminalni čin nazivao vandalizmom, nedopustivim dogadjajem, nezakonitim rušenjem... Na svaki način se izbegavalo jedino ispravno i na Krivičnom zakoniku zasnovano tumačenje ovog kriminalnog akta: terorizam.

Etimološki posmatrano reč terorizam vodi poreklo od latinske reči "terror" što u prevodu znači užas, strah, odnosno vladavinu zastrašivanjem, način vladanja ulivanjem straha i nasiljem.

Krivično zakonodavstvo Republike Srbije se, poput većine nacionalnih krivičnih zakonodavstava, ne bavi terorizmom kao globalnom pojavom već samo jednim segmentom njegove manifestacije, a to je terorizmom kao krivičnim delom.

Osnovno krivično delo terorizma je određeno u članu 391. Krivičnog zakonika Republike Srbije, sa brojnim oblicima radnje izvršenja. Za postojanje krivičnog dela neophodno je da su se najmanje dva lica udružila radi vršenja terorističkih krivičnih dela.

U pomenutom članu 391, u prva 3 stava, precizno su označeni svi teroristički akti koji su 25. aprila 2016. učinjeni u Hercegovačkoj ulici u Beogradu:

(1) Ko u nameri da ozbiljno zastraši stanovništvo, ili da prinudi Srbiju, stranu državu ili međunarodnu organizaciju da nešto učini ili ne učini, ili da ozbiljno ugrozi ili povredi osnovne ustavne, političke, ekonomske ili društvene strukture Srbije, strane države ili međunarodne organizacije:

1) napadne na život, telo ili slobodu drugog lica;

2) izvrši otmicu ili uzimanje talaca;

3) uništi državni ili javni objekat, saobraćajni sistem, infrastrukturu uključujući i informacione sisteme, nepokretnu platformu u epikontinentalnom pojasu, opšte dobro ili privatnu imovinu na način koji može da ugrozi živote ljudi ili da prouzrokuje znatnu štetu za privredu;

Na osnovu navedenih činjenica, postavljaju se barem dva neizbežna, logična pitanja:

Zašto ovaj kriminalni čin nije nazvan, tj. sankcionisan kao teroristički akt?
Zbog čega Tužilaštvo za organizovani kriminal, kome je u opisu posla i terorizam, nije podiglo optužnicu protiv NN lica?

U svakom slučaju, ako se ovaj teroristički akt ili vandalski čin ne završi hapšenjem maskiranih osoba i izvodjenjem pred sud, kraj oko Hercegovačke ulice u Savamali sigurno će dobiti ime - Vučićmali.

Atačmenti



Komentari (94)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 21:17 11.05.2016

...

U sredu, 11. maja 2016, od 18h do 20h u Beogradu je održan prvi veći i žešći građanski protest protiv režima Aleksandra Vučića. Povod je, što bi kontrolisani mediji rekli ili napisali, "rušenje objekata u Savamali", odnosno arogantno i neodgovorno ponašanje gradske i republičke vlasti povodom pretećeg dogadjaja u noći izmedju 24. i 25. aprila 2016. Tokom protesta građanke i građani su najčešće uzvikivali "Ostavke, ostavke!" i "Vučiću lopove", dok su na trasparentima bile raznovrsne poruke, tipa "Pali Mali" i "Ovo je naš grad!".

Lista zahteva :
1. da se pronađu nalogodavci rušenja
2. da se pronađe zlikovac koji drogira Mladenovića, pa ga pošalje na blog
3. uniforme u škole (msm, kad sam već tu)
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:33 11.05.2016

Re: ...

Grešite što se tiče liste zahteva na današnjem građanskom protestu ispred zgrade Skupštine Beograda i zgrade Vlade Srbije.

Građanke i građani su zahtevali ostavke gradonačelnika, šefa komunalne policije, ministra policije, direktora policije, premijera...

I ne zaboravite: prošlo je više od 2 (dve) nedelje od terorističkog akta u Hercegovačkoj ulici, a naša javnost još uvek nije informisana o počiniocima, a pogotovo ne o nalogodavcima.

Sudija Apelacionog suda u Beogradu, Miodrag Majić, juče je na svom blogu napisao sledeće: Zabrinjavajući izveštaj Zaštitnika građana prema kojem propusti u radu organa i službenika Policije u slučaju noćnog rušenja u Savamali “nisu rezultat propusta pojedinca, već su očigledno organizovani i sprovedeni u okviru ranije pripremljnog plana i izdatih naloga“, preneo je tek po neki medij. Većina njih, ovo dokumentovano uznemiravajuće otkriće nadležnog državnog organa, nije smatralo vrednim objave! Umesto agencijskih vesti sa oznakom “hitno”, naslovnih stranica ili pak sednice Saveta za nacionalnu bezbednost koje bi bile posvećene tvrdnjama jednog državnog organa da je drugi državni organ učestvovao u nesprečavanju vezivanja ljudi i rušenju dela grada, dobili smo uglavnom još jednu seriju tekstova o estradi, vradžbinama i “Eurosongu”. Eh, da… Istine radi, dobili smo i dodatno zbunjujuću izjavu predsednika Vlade kako su tamo “srušeni bespravni objekti” i kako zbog toga ne bi trebalo dizati bespotrebnu galamu. Valjda zato što je “fantomsko” rušenje bespravnih objekata noću, uz vezivanje čuvara i legitimisanje građana od strane neidentifikovanih lica zakonitije i manje društveno opasno, od istog takvog rušenja objekata sa dozvolom? I kao da diljem otadžbine ne postoje drugi bespravno podignuti objekti, na koje bi se, nakon ovakve izjave, osokoljeni mogli obrušiti neki drugi “fantomi”?!

Ne, nisam blesav, ako to mislite. Odavno mi je na žalost jasno kako stvari funkcionišu na ovim prostorima. Takođe, odavno nisam previše optimističan ni kada je o drugim “modelima” reč. Znam da ne postoji mesto pod “kapom nebeskom” gde sasvim jednaka prava imaju i bogati i siromašni, “crni” i “beli”, gde nije važno ko je na vlasti i gde nema korupcije. Znam nažalost da ne treba verovati u bajke o državama oslobođenim uticaja tajkuna i moćnika. I u dvorištima na koja se ugledamo, postoje interesi krupnog kapitala, moćnih uzurpatora i ljudi “iz senke” koji povremeno malo “pomere klatno”. Nismo deca… Međutim, iako sve to odavno znam, još mi je poznatije da postoje određene “crvene linije” koje se u iole normalnim društvima ne prelaze. Koje jednostavno niko ni ne pokušava da pređe.

Ono što se dešavalo i što se u ovom trenutku dešava povodom noćnog fantomskog prepada i rušenja objekata u beogradskoj Savamali, definitivno predstavlja prelazak crvene linije. Predstavlja poziv na uzbunu! To jednostavno ne sme da se dogodi bilo kada, bilo gde u bilo kojoj državi, pa čak ni u onoj koja se naziva “krhkom demokratijom” poput ove naše! Ne, tu zaista nema bilo kakvih objašnjenja ni opravdanja. Tu nema ni izvinjenja. To je jednostavno nedopustivo!

Ovo na šta nam ukazuje Zaštitnik građana je ozbiljno gaženje osnovnih principa. Ako ostane nekažnjeno, principi više i ne moraju da postoje! Čak i ovde! Čak i na “brdovitom Balkanu – poluostrvu čuda”! Policijski asistirano rušenje i sve što je sledilo se ne sme dozvoliti, čak ni u ovako sluđenim uslovima na koje smo navikli!

Navodi iz Izveštaja dokumentovani snimljenim razgovorima u policiji, koji potvrđuju da je “postojao unapred dogovoren plan” da se ne reaguje na rušioce u fantomkama i vezivanje ljudi, ako brzo ne budu demantovani relevantnim dokazima o suprotnom, predstavljaju definitivno kap koja preliva čašu bezakonja! A uporno i na stranicama bloga pokušavam da ukažem, koliko je opasno igrati se bezakonjem. Koliko je pogubno uverenje da je zakon ukras, predmet koji se može nekada koristiti a nekada ne. I kako igranje zakonom uvek pre ili kasnije dovede do veoma opasnih posledica. Bezakonje se, po pravilu, najbrutalnije okrene protiv onih koji ga vrše. Ako to ne bi izgovorio kao građanin, osećao bih da više ne mogu biti ni sudija. Ako bih o ovome ćutao kao sudija, još pre bih osećao da nisam zaslužio ni da budem građanin! Ali ko da prikupi dokaze? Tek postavljanje ovog pitanja dovodi do suočavanja sa posledicama višedecenijskog rasturanja institucija na koje permanentno ukazujem. Suočavanja sa time koliko je sve zaista ovde otišlo u “Honduras”! Tužilaštvo (koje već više od godinu dana vodi istragu povodom pada helikoptera) se nakon insistiranja medija, ovim povodom, prema sopstvenom objašnjenju, obratilo za prikupljanje dokaza o čitavom događaju policiji. Dakle, organu čiji je makar jedan deo, Zaštitnik građana u konkretnom slučaju označio potencijalnim saučesnikom u noćnom rušenju. Umesto da momentalno po dobijanju informacije o tome da je neko noću rušio zgrade u centru Beograda lično, angažujući najbolje profesionalce u timu, uzme izjave, obezbedi dokaze i prikupi informacije o tome šta se događalo (poput Zaštitnika građana), tužilac se nevoljno, po uhodanoj rutini, obratio organu čiji je “vrh” po nalazima Zaštitnika, moguće jednim delom i sam umešan u zaustavljanje akcije. A dok je tužilac “prikupljao obaveštenja”, komunalci su uklanjali šut i tragove! Za to vreme, jedan deo javnih tužilaca valjda svestan da tužioci u postojećim okolnostima više od toga i ne mogu da učine, čak i da žele, preko sopstvenog udruženja, gonjen empatijom makar „pruža punu podršku nadležnim organima u otkrivanju izvršilaca pretnji Povereniku za informacija od javnog značaja“ povodom ovog slučaja! Kao da je reč o društvu enigmatičara ili penzionisanih ljubitelja građanskih sloboda, a ne o državnim službenicima nadležnim za otkrivanje krivičnih dela i njihovih izvršilaca! Burleska, kada ne bi bila tragedija.

Da, ovo je zaista crvena linija. Ako i nju u sveopštem mesečarenju pređemo, ako ovakvi slučajevi ne dovedu do odgovornosti, onda odgovornost u domaćim uslovima i ne treba da postoji. Onda se sa pravom postavlja pitanje zašto i sa kojim pravom i mi, čiji je to posao, osuđujemo i koje zakonske i moralne osnove tom prilikom primenjujemo. Jer, u vreme kada država ponosno obznanjuje da je usvojen akcioni plan za poglavlje 23 koji se tiče vladavine prava i nezavisnosti pravosuđa, na ulicama Beograda ljudi u fantomkana, uz asistenciju policije koja odbija da reaguje, ruše kvart!

E to je ta crvena linija. Čak i ovde. I zato nema politike niti interesa koji bi smeo da bude stariji od jedinog zahteva. Odmah, umesto saopštenja i podrške, otkriti izvršioce ove sumanute akcije. Ako ne može tužilaštvo, onda Zaštitnik građana. Ako ne može Zaštitnik, onda građani! Uostalom, tome nas uči i Džon Lok koji je o demokratiji ipak znao više od većine onih koji nam je danas tumače.
Utvrditi odgovornost! I na mestu “noćnog rušenja” postaviti tablu – podsetnik: “Nikada više”!
predatortz predatortz 22:07 11.05.2016

Re: ...

2. da se pronađe zlikovac koji drogira Mladenovića, pa ga pošalje na blog


Ti i ja ćemo žestoko najebati jednog dana, kad Mladenović sa revolucionarnih parola pređe na revolucionarna dela. Ima da završimo kao Musolini - obešeni za noge!
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:14 11.05.2016

Re: ...

predatortz
2. da se pronađe zlikovac koji drogira Mladenovića, pa ga pošalje na blog


Ti i ja ćemo žestoko najebati jednog dana, kad Mladenović sa revolucionarnih parola pređe na revolucionarna dela. Ima da završimo kao Musolini - obešeni za noge!


Danas i ovde, kada odbijaš da ti neko vređa inteligenciju, kada prkosiš zastrašivanju, kada nećeš da te mediji lažu, kada ne nasedaš na marifetluke i demagogiju Vučića & co, ti si - revolucionar!
Lionsgate Lionsgate 22:54 11.05.2016

Re: ...

Danas i ovde, kada odbijaš da ti neko vređa inteligenciju, kada prkosiš zastrašivanju, kada nećeš da te mediji lažu, kada ne nasedaš na marifetluke i demagogiju Vučića & co, ti si - revolucionar!


Filipe, care, ti postao udarna pesnica od kad si popio pedalu na B202. Da su te kojim slucajem otpedalili pre 10tak godina sta bi ti tek postigao u borbi protiv sistema i vlasti, ehhh..
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:04 11.05.2016

Re: ...

Lionsgate
Danas i ovde, kada odbijaš da ti neko vređa inteligenciju, kada prkosiš zastrašivanju, kada nećeš da te mediji lažu, kada ne nasedaš na marifetluke i demagogiju Vučića & co, ti si - revolucionar!


Filipe, care, ti postao udarna pesnica od kad si popio pedalu na B202. Da su te kojim slucajem otpedalili pre 10tak godina sta bi ti tek postigao u borbi protiv sistema i vlasti, ehhh..


Da ste slušali satiričnu emisiju "Mućni glavom" tokom proteklih 13 godina, ukapirali biste da se protiv samovolje, gluposti i demagogije borim na isti način, kao ovde na blogu. Najzad sam dobio "pedalu" na Radio Beogradu, jer ovi novokomponovani imaju manje smisla za satiru i ruganje.
Nema predaje, nema povlačenja!
loader loader 23:50 11.05.2016

Re: ...








loader loader 23:55 11.05.2016

Re: ...


Bio sam napisao komentar (u prethodnom polju za komentarisanje), ali
pojaviše se ovi sa crnim pletenjem na glavi
i odnesoše sve reči, zareze, slova ..!!

Prijavio sam moderatoru. Kaže, nije nadležan on.
Pitam ko je nadležan.
Odgovorio mi je da nije ovlašćen da daje te vrste informacija.
Kaže, tek ujutro stiže u smenu, na blog, taj koji jeste nadležan, pa da se tada njemu obratim i pitam šta me zanima, kad sam već toliko navro, i dodao, kao onako intimno, da on ne shvata šta je sada tu toliki problem oko uklanjanja reči, zareza i slova i šta se zapravo hoće tim mojim insistiranjem, reklamacijama...






... da, Srbistan, brale.


feliks.krul feliks.krul 06:35 12.05.2016

Re: ...

Blog odlican. Pokusaj eskalacije na mestu. No ako je radjeno u dogovoru sa legalnim represivnim aparatom onda veza sa terorizmom pada u vodu. Dodatno, fantomke su odlicne za zastitu od prasine, i ja bi' ih nosio. Malo ono "gradjani i gradjanke" vuce na parodiju.
highshalfbooze highshalfbooze 08:29 12.05.2016

Re: ...

predatortz
Ti i ja ćemo žestoko najebati jednog dana, kad Mladenović sa revolucionarnih parola pređe na revolucionarna dela. Ima da završimo kao Musolini - obešeni za noge!

U pravu ste. Ne treba se buniti protiv terora vlasti. Treba čekati, nije još došlo vreme da se poziva vlast na odgovornost. Pre toga treba nešto pojesti, popiti, pojebati i pobiti.
predatortz predatortz 08:31 12.05.2016

Re: ...

highshalfbooze
predatortz
Ti i ja ćemo žestoko najebati jednog dana, kad Mladenović sa revolucionarnih parola pređe na revolucionarna dela. Ima da završimo kao Musolini - obešeni za noge!

U pravu ste. Ne treba se buniti protiv terora vlasti. Treba čekati, nije još došlo vreme da se poziva vlast na odgovornost. Pre toga treba nešto pojesti, popiti, pojebati i pobiti.


Bunio bih se ja protiv vlasti, ali ne znam koji su moji.
highshalfbooze highshalfbooze 08:42 12.05.2016

Re: ...

Bunio bih se ja protiv vlasti, ali ne znam koji su moji.


Lepo si rekao, ti ne sudiš o ljudima po delu, već po ideologiji. Ako je tvoj, nikad nije kriv, šta god uradio. Ako nije tvoj, uvek je kriv šta god neuradio.
predatortz predatortz 09:30 12.05.2016

Re: ...

highshalfbooze
Bunio bih se ja protiv vlasti, ali ne znam koji su moji.


Lepo si rekao, ti ne sudiš o ljudima po delu, već po ideologiji. Ako je tvoj, nikad nije kriv, šta god uradio. Ako nije tvoj, uvek je kriv šta god neuradio.


A ti lupaš gluposti. Uzgred, bliža je tebi Vučićeva ideologija. Vidi se po tome kako olako optužuješ ljude. Jesi li razmišljao da mu ponudiš svoje usluge? Malo si pismeniji od ovih njegovih, a kočnica da nekog opljuneš nemaš. Kadar ipo!
highshalfbooze highshalfbooze 10:13 12.05.2016

Re: ...

predatortz
... a kočnica da nekog opljuneš nemaš. Kadar ipo!


Da, da... ja sam taj koji je došao, i redovno dolazi, na Filipove blogove da pljuje.

predatortz
2. da se pronađe zlikovac koji drogira Mladenovića, pa ga pošalje na blog


Ti i ja ćemo žestoko najebati jednog dana, kad Mladenović sa revolucionarnih parola pređe na revolucionarna dela. Ima da završimo kao Musolini - obešeni za noge!

predatortz predatortz 10:15 12.05.2016

Re: ...

highshalfbooze
predatortz
... a kočnica da nekog opljuneš nemaš. Kadar ipo!


Da, da... ja sam taj koji je došao, i redovno dolazi, na Filipove blogove da pljuje.

predatortz
2. da se pronađe zlikovac koji drogira Mladenovića, pa ga pošalje na blog


Ti i ja ćemo žestoko najebati jednog dana, kad Mladenović sa revolucionarnih parola pređe na revolucionarna dela. Ima da završimo kao Musolini - obešeni za noge!



Filip je, bre, institucija! Na njegove blogove se i dolazi da bi se zezali. Samo, ti to još nisi shvatio.
Lionsgate Lionsgate 10:40 12.05.2016

Re: ...

Filip je, bre, institucija!


Institucija veca i od Kalimera, cak.
Lionsgate Lionsgate 22:49 11.05.2016

drugaciji pogled

Nekada je u Hercegovackoj ulici drustveno preduzece Kopaonik imalo "svoj" plac, stovariste i ozidani objekat, posle privatizacija su se tu uselile neke glavonje sa sumnjivim poreklom. Ovi sa fantomkama su porusili taj privatizovani objekat.

A mnogo pre, pre onog rata pa sve do nacionalizacija je taj plac u Hercegovackoj ulici bio vlasnistvo jednog trgovca ugljem. Onda je dosao otac onog naseg crnogoricnog blogera sa vracarskih pasnjaka, sve sa puskom i titovkom, pa oteo to u ime naroda. Da ne gresim dusu, i svi ostali placevi u toj ulici su oteti od nekih drugih ljudi, prebaceni u drzavno vlasnistvo, potom drustveno da bi u privatizacijama zavrsili u nekim (sumnjivim) privatnim rukama. Fantomi su porusili i te objekte.

Zahtev za restitucijom je podnet pre vise godina, po tom pitanju se nista nije radilo od strane drzavnih organa, danas vise nemamo ni nade da ce se nesto po tom pitanju resiti zarad "visih drzavnih interesa" u vidu sarene laze zvane Beograd na vodi. No, u danasnje vreme Strasbourg nije toliko daleko, cemo se teramo
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:14 12.05.2016

Re: drugaciji pogled

Мислиш, ако ти ниси био способан нешто да направиш, ови твоји преци јесу, па ће од тога за тебе бити неке вајде? Нека, и треба да се потпомажемо. Па макар и тако -- на временске даљине. Наши смо.
Lionsgate Lionsgate 10:23 12.05.2016

Re: drugaciji pogled

Мислиш, ако ти ниси био способан нешто да направиш, ови твоји преци јесу, па ће од тога за тебе бити неке вајде? Нека, и треба да се потпомажемо. Па макар и тако -- на временске даљине. Наши смо.


Zasto bi crnogoricnim razbojnicima ili "beogradu na vodi" neko prepustio i deo dedovine? Uzgred, ono sto sam stvorio stvorio sam na neki drugi nacin a ne recimo svercom alkohola ili shlihtanjem polticarima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:59 12.05.2016

Re: drugaciji pogled

Ако, дедино, ако... нек си ти деди жив и здрав, и паметан и способан, кад не можеш себи. Ја сам за то да се дедовина поштује.
Lionsgate Lionsgate 12:09 12.05.2016

Re: drugaciji pogled

Jbg, nismo svi na prst u dupe sa ex-gradonacelnicima ili nismo svi u mogucnosti da koristimo policijsko-vojne veze zavicajaca, a nismo ni odrastali u necijoj otetoj imovini.. nekome deda nije mogao da ostavi nista jer su mu sve oteli a nekome je otac ostavio neciju otetu imovinu kasnije otkupljenu za 200DEM. Nismo svi imovinski isti u startu, a ni kasnije, pogotovo u moralu.

Edit.
I da se ne ceramo vise, poenta je u tome da su fantomi porusili neke objekte u Hercegovackoj, da ti objekti nisu mogli ni biti legalni ali ne iz razloga koje A.Vucic navodi, nego ti razlozi sezu dublje, +50 godina u proslost, poenta je da se javnost digla ali da je pogresna mantra "porusili neciji imovinu" - ispravan razlog bi bio da se osudi nacin na koji je to uradjeno, nasilnicki, s pozicije nekog ko je toliko mocan da obrrise sa lica zemlje neku proslost. Po meni isto kao sto su uradili oni koji su '45 dosli sa crnogorskih i ostalih brda. Istorija u Srbiji se ponavlja u takvim intervalima da svaku generaciju mora da oshine.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:48 12.05.2016

Re: drugaciji pogled

Jbg, nismo svi na prst u dupe sa ex-gradonacelnicima ili nismo svi u mogucnosti da koristimo policijsko-vojne veze zavicajaca, a nismo ni odrastali u necijoj otetoj imovini.. nekome deda nije mogao da ostavi nista jer su mu sve oteli a nekome je otac ostavio neciju otetu imovinu kasnije otkupljenu za 200DEM. Nismo svi imovinski isti u startu, a ni kasnije, pogotovo u moralu.

:))))))))))))))
Каква лепа злоба из тебе проговара. Чак ми није јасно ни где сам те то закачио да се оволико ложиш на мене.

1) Од градоначелника ниједног не познајем лично, нити сам им био близу. Никад.
2) Никад у животу ниједну војну озбиљну везу нисмо потегли. Иначе, не би се десило да нас шесторо плус куче живимо на НБГДу, у блоку 33, додуше у четворособном стану од 104 метра квадратна. Сад, ако је то за начелника једног од одељења у Генералштабу нека повластица, онда -- јебига: имали смо 16 квадрата по особи (куче сам рачунао као пола особе). Моја веза у војсци била је толика да сам је служио у хрватској припиздини према Мађарској, у Нашицама (ха, знам да више од половине није ни чуло за то место). Што се тиче КОСа, двапут су ме врбовали -- одјебао сам их, а средином деведесетих отац и ја смо имали један озбиљнији сусрет с њима, све са пиштољима за пасом :)
3) Никада нисмо становали ни у чијој отетој имовини. Били су то солитери у Тузли, у Сарајеву крај Кошева и на НБГДу.
4) Мој отац оставио је за собом имовину коју је зарадио радећи од 1973 као предузетник. Од војске и положаја и ратне славе -- ми нисмо имали камате. Неки други вероватно и јесу.
5) Стан смо откупили, на жалост, међу првима, и по највећој могућој цени, ако се добро сећам -- око 20.000 марака.

А сад да чујем колико си ти квадрата добио од државе. Мени и мом кучету укупно је припало 17,4, које смо, у односу на друге, скупо платили. Теби?

И опусти се мало: ни за што што не иде добро у твом животу ја нисам крив. За нешто си ти сам, за нешто друштво, за нешто -- време које нам је припало. А ја сам у њему тек незнатна честица.
Lionsgate Lionsgate 13:13 12.05.2016

Re: drugaciji pogled

Sine, ala si se ti prepoznao. Crnogoricni stanovnik vracarskih pasnjaka? Pride, koliko ti ovo mesto znaci da moras da pises i kvadraturu po glavi ukucana da bi se "opravdao"?

Stos je da je '45 neko od tvojih saplemenika dosao u Beograd, na silu promenio sistem, oteo neciju imovinu (usput mnoge skratio i za glavu) a da 60 godina posle toga neki drugi koji na glavi umesto titovke nose fantomku rade slicnu stvar, ruse, gaze, otimaju, prebijaju.. dokle bre? Dok god u Srbiji bude onih koji opravdavaju ovu ili onu pljacku ili nasilje.

Brajovicu, tvoja porodicna istorija me uopste ne interesuje i zaobidji me ubuduce.
tadejus tadejus 13:21 12.05.2016

Re: drugaciji pogled

Lionsgate
Sine, ala si se ti prepoznao. Crnogoricni stanovnik vracarskih pasnjaka?


Lionsgate
Onda je dosao otac onog naseg crnogoricnog blogera sa vracarskih pasnjaka, sve sa puskom i titovkom, pa oteo to u ime naroda


au brate, pa i za standarde pizdunstva na ovom mjesto previše je..
šta sad kao nisam mislio na tebe a ovamo mu oca proglašavaš lopovom i ubicom..
aman
tyson tyson 13:58 12.05.2016

Re: drugaciji pogled

а средином деведесетих отац и ја смо имали један озбиљнији сусрет с њима, све са пиштољима за пасом :)

Jel' ono, old school, zataknutim u pantalone?




Ribozom Ribozom 18:20 12.05.2016

Re: drugaciji pogled

Lionsgate


Sta je tebi danas?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:58 12.05.2016

Re: drugaciji pogled

Brajovicu, tvoja porodicna istorija me uopste ne interesuje i zaobidji me ubuduce.

:)
Лажовчино.
Баш си, бре, нека ситна душа.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:01 12.05.2016

Re: drugaciji pogled

Je l' ono, old school, zataknutim u pantalone?

Занимљива је прича, али -- није за овде.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:07 12.05.2016

Re: drugaciji pogled

standarde pizdunstva

:)))))))
Добар израз.
tyson tyson 23:03 11.05.2016

Če

Pozdravio vas Goranče.


freehand freehand 23:27 11.05.2016

Bravo

... Filipe.
Samo, crvena linija bio je Tomislav Nikolić.
Dakle, odavno smo sa one strane.
Ali nikad nije kasno da se mućne lavom i učini nešto.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:21 12.05.2016

Re: Bravo

freehand
... Filipe.
Samo, crvena linija bio je Tomislav Nikolić.
Dakle, odavno smo sa one strane.
Ali nikad nije kasno da se mućne lavom i učini nešto.


Crvena linija je bio jedan komunistički aparatčik, koji je u svojoj bolesnoj žudnji za vlašću 1987. godine zloupotrebio naslovnu stranu lista "Student" (parodija na kult ličnosti Broza u maju 1987.) i u septembru iste godine na tzv. 8. sednici najavio metod i stil koji će Srbiju zaviti u crno.

Svi ovi nikolići, dačići, vučići.. su poput onih blažih zemljotresa nakon glavnog, najrazornijeg. Ruševine i fantomke iz Hercegovačke ulice su simbolika te crvene linije iz 1987, tri decenije kasnije.
Posebno je ironično što se to desilo baš u ulici koja ima naziv - Hercegovačka!
freehand freehand 00:23 12.05.2016

Re: Bravo

Posebno je ironično što se to desilo baš u ulici koja ima naziv - Hercegovačka!

E?!
A što?
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:09 12.05.2016

Re: Bravo

freehand
Posebno je ironično što se to desilo baš u ulici koja ima naziv - Hercegovačka!

E?!
A što?

Pogledajte odakle potiče familija Vučićevog političkog ćaće, pa ćete dobiti odgovor!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:33 12.05.2016

Re: Bravo

freehand

Samo, crvena linija bio je Tomislav Nikolić.


Crvena linija je bio Boris Tadić, sve ostalo su posledice.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:49 12.05.2016

Re: Bravo

vrabac_u_steni
freehand

Samo, crvena linija bio je Tomislav Nikolić.


Crvena linija je bio Boris Tadić, sve ostalo su posledice.


Ipak Milošević i ona bulumenta akademika, književnika, urednika, novinara, javnih radnica i radnika... - podržavalaca lika i dela S.M, da ne kažem Sado Mazo.

A i mitingaši nisu mnogo zaostajali:

"Drug je Tito ustao iz groba,
ime mu je Milošević Sloba!"
princi princi 01:54 12.05.2016

Re: Bravo

vrabac_u_steni
freehand

Samo, crvena linija bio je Tomislav Nikolić.


Crvena linija je bio Boris Tadić, sve ostalo su posledice.


Da, pazi kad to cak i sam Tadic misli.
freehand freehand 07:06 12.05.2016

Re: Bravo

vrabac_u_steni
freehand

Samo, crvena linija bio je Tomislav Nikolić.


Crvena linija je bio Boris Tadić, sve ostalo su posledice.

Bah... Jeftino.
feliks.krul feliks.krul 08:54 12.05.2016

Re: Bravo

freehand
... Filipe.
Samo, crvena linija bio je Tomislav Nikolić.
Dakle, odavno smo sa one strane.
Ali nikad nije kasno da se mućne lavom i učini nešto.


Free je otkrio novu opsesiju. I nije neka. Kad su izbori?
feliks.krul feliks.krul 09:01 12.05.2016

Re: Bravo

Filip Mladenović
freehand
... Filipe.
Samo, crvena linija bio je Tomislav Nikolić.
Dakle, odavno smo sa one strane.
Ali nikad nije kasno da se mućne lavom i učini nešto.


Crvena linija je bio jedan komunistički aparatčik, koji je u svojoj bolesnoj žudnji za vlašću 1987. godine zloupotrebio naslovnu stranu lista "Student" (parodija na kult ličnosti Broza u maju 1987.) i u septembru iste godine na tzv. 8. sednici najavio metod i stil koji će Srbiju zaviti u crno.

Svi ovi nikolići, dačići, vučići.. su poput onih blažih zemljotresa nakon glavnog, najrazornijeg. Ruševine i fantomke iz Hercegovačke ulice su simbolika te crvene linije iz 1987, tri decenije kasnije.
Posebno je ironično što se to desilo baš u ulici koja ima naziv - Hercegovačka!



Crvena linija: ubistvo Obrenovica? Nisam samo siguran da li su im konfiskovali neku imovinu.

SM je crvena linija ali samo za drugosrbijance
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:37 13.05.2016

Re: Bravo

freehand
vrabac_u_steni
freehand

Samo, crvena linija bio je Tomislav Nikolić.


Crvena linija je bio Boris Tadić, sve ostalo su posledice.

Bah... Jeftino.


Ma da, znam.
"Tadić je najskuplja srpska reč"
angie01 angie01 13:58 14.05.2016

otvoreno pismo vlasnika srusenih objekata

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:38 11.05.2016

hebala vas savamala, leglo buke

U sredu, 11. maja 2016, od 18h do 20h u Beogradu je održan prvi veći i žešći građanski protest protiv režima Aleksandra Vučića. Povod je, što bi kontrolisani mediji rekli ili napisali, "rušenje objekata u Savamali",


Ajde!

A gde ste bili proteklih godina kada su brojni klubovi iz Savamale maltretirali sve koji bi da spavaju (ma šta spavaju, da nomralno žive), a imaju nesreću da su im "na dometu"?

I gde ste sada, kada su svi ti klubovi pobegli iz Saamale (gde su mahom bili po divljim, nelegalnim objektima) pa ko kuda, svako od njih našao novu lokaciju da maltretira građane.

Da neće možda "zaštitnici" Savamale da se pojave da daju podršku novim žrtvama ekssavamalaša?

Evo šta kažu ti koji sada imaju "sreću" da su bivši savamalaši došli pod njihove prozore (nisam odavno prolazio tuda, ali po slikama mi izgleda kao da su upali u bivši BIP - kao što su i po Savamali upadali u napuštene objekte):

https://www.facebook.com/Sa%C4%8Duvajmo-Cetinjsku-1610283232594948/

Poštovane komšije,

Pozivamo vas da mirnim protestom, u petak 13. Maja 2016. godine, sa početkom u 18.30 casova, iskažemo svoje nezadovoljstvo zbog preseljenja klubova iz Savamale u našu ulicu.

Od njihovog dolaska, mi zbog muzike do 5 ujutru nemamo pravo na normalan život, nemamo gde da se parkiramo, a ulica je prljavija nego ikad.

Iako već godinama prijavljujemo remećenje javnog reda i mira svim nadležnim institucijama, umesto rešenja problema, pod našim prozorima dobili smo nove noćne klubove.

Dođite da podelimo svoje utiske i ideje. Da medijima kažemo kako izgleda naš život. Dođite da zajedno pokušamo da sačuvamo našu Cetinjsku ulicu.

Protest će se održati u petak, 13.5.2016. Godine, sa početkom u 18.30, na potezu od broja 15 do ulaza na parking pivare.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:12 12.05.2016

Re: hebala vas savamala, leglo buke

Dolazim na protest u Cetinjsku ulicu. Pozivam sve blogerke i blogere da se pridruže ovom protestu!
feliks.krul feliks.krul 09:04 12.05.2016

Re: hebala vas savamala, leglo buke

Filip Mladenović
Dolazim na protest u Cetinjsku ulicu. Pozivam sve blogerke i blogere da se pridruže ovom protestu!


Novinar-aktivista podeljena lojalnost? Tanka linija.
anonymous anonymous 04:58 12.05.2016

Nacionalni protest





Lionsgate Lionsgate 07:17 12.05.2016

Re: Nacionalni protest

Uhh, kad se pozivas na Fagelja onda sam sebe diskvalifikujes u nekom pogledu. Vucic mu je postao diktator tek kad su ga skinuli sa mesta direktora novosadskog KC i tek kad ga je policija hapsila zbog pretnji zastotniku gradjana, do tad su bili koalicioni partneri. Pun mi je rasplodni organ tih koji tek posto ih Vucic upotrebi kao toalet hartiju naglo progledaju ( S.Radulovic, A.Fajgelj, S.Mirkovic...) i uvide kakav je onaj ko ih je uzdigao iz politicke anonimnosti.

Jbg, kako obican gradjanin sa bloga, recimo, zna od pocetka ko je bio/jeste politicar A.Vucic? Mozda je taj obican gradjanin samo nesto inteligentniji ako nije vec malo posteniji i covek sa cvrscom kicmom..
anonymous anonymous 19:35 12.05.2016

Re: Nacionalni protest


Lionsgate
08:17 12.05.2016


Ja se uvek pozivam samo na sebe. I nikom drugom ne verujem i ne pružam bezrezervnu podršku.Svemu prilazim sa sumnjom i oprezom.

Istovremeno vidim samo predrasude i površnost svuda oko sebe.

Ono što govori Fajgelj u prilogu , jedna je od najboljih analiza naše situacije,ma šta vi ili ja o njemu mislili.

Ja slušam reči onoga koji govori i u njegovim mislima pokušavam da nadjem orjentire, ne sudim čoveku.

To radim na sudu, branim ili napadam.

Dakle, poslušajte intervju, ne bavite se likom i delom Fajgelja.
martin_krpan martin_krpan 06:41 12.05.2016

Srk

Pa kažiprst okreće Blic. Srk, Bata Santos kandidat za šefa kontrole letenja, srk, Toma Grobar odvrnuo Jefferson Airplane do daske na vikendicama na Novom Beogradu, srk, pa tako listam na sledeću stranicu, Stanija bez ćega i brusa...

Copyright by Voja Kafa.

svarog svarog 09:58 12.05.2016

Došlo tako vreme

Ostaje samo da se nadamo da se neka naša imovina, plac ili kuća na primer, ne nalaze na mestu koje se sviđa nekom mudonji, a kako je počelo biće nezgodno imati i lepu ženu (ili muža:) koji se svide nekom narodnom funkcioneru. Jbt ovo zvuči tako poznato
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:53 12.05.2016

Re: Došlo tako vreme

svarog
Ostaje samo da se nadamo da se neka naša imovina, plac ili kuća na primer, ne nalaze na mestu koje se sviđa nekom mudonji, a kako je počelo biće nezgodno imati i lepu ženu (ili muža:) koji se svide nekom narodnom funkcioneru. Jbt ovo zvuči tako poznato


BAŠ TAKO!

Ali, ne treba brinuti ili eventualno protestovati. Kada se to desi nekome od nas, biće to samo SPIN, kako reče aktuelni ministar policije, ne trepnuvši!
tyson tyson 12:34 12.05.2016

Pozdrav od druga Draževića, z.p. UDB

svarog
Ostaje samo da se nadamo da se neka naša imovina, plac ili kuća na primer, ne nalaze na mestu koje se sviđa nekom mudonji




a kako je počelo biće nezgodno imati i lepu ženu (ili muža:) koji se svide nekom narodnom funkcioneru. Jbt ovo zvuči tako poznato




looping looping 11:16 12.05.2016

1

Ko je oštećeni u ovom slučaju rušenja? Osim što je "narušena bezbednost građana" i što su oduzimani mobilni telefoni?
predatortz predatortz 11:23 12.05.2016

Re: 1

looping
Ko je oštećeni u ovom slučaju rušenja? Osim što je "narušena bezbednost građana" i što su oduzimani mobilni telefoni?


Svi mi!
Prvo, sama pomisao da se bilo šta radi pod okriljem noći, da posao obavljaju nn lica, nn firme, nn poslodavca, na zahtev nn ustanove - pametnom čoveku daje jasnu sliku u kakvoj to državi živimo.

Drugo, policija je dužna po prijavi građana izaći na svaki poziv narušavanja javnog reda i mira. Ako policija ne radi svoj posao, pitam se šta može da bude ako neko krene na moju ili tvoju kuću u dva sata noću?

Treće, ko to po zakonu, osim policije, ima pravo da ti uzima lična dokumenta, telefone i sl.
Da li bi se ti osećao bezbedno, da se zatekneš na mestu nekog mutnog događaja, a ja ti uzmem ličnu kartu i mobilni? Da li bi se pojavio kao eventualni svedok, kad te sutra sud pod pritiskom građana pozove da svedočiš? I šta bi na tom sudu pričao? Ono što si video, ili bi tvrdio da se ne sećaš detalja?
freehand freehand 11:26 12.05.2016

Re: 1

looping
Ko je oštećeni u ovom slučaju rušenja? Osim što je "narušena bezbednost građana" i što su oduzimani mobilni telefoni?

Svi čije su objekte nelegalno, bez rešenja i dokumenata rušile maskirane falange.
Da ne pričamo o državi i javnom interesu.
looping looping 11:52 12.05.2016

Re: 1

Svi mi!
Prvo, sama pomisao da se bilo šta radi pod okriljem noći, da posao obavljaju nn lica, nn firme, nn poslodavca, na zahtev nn ustanove - pametnom čoveku daje jasnu sliku u kakvoj to državi živimo.

Ovo je jasno.
Drugo, policija je dužna po prijavi građana izaći na svaki poziv narušavanja javnog reda i mira. Ako policija ne radi svoj posao, pitam se šta može da bude ako neko krene na moju ili tvoju kuću u dva sata noću?

Ako neko krene na moju ili tvoju kuću možemo da ga prijavimo policiji i da se pojavimo u medijima kao neko kome je srušena kuća.
Pitam se ko je to u ovom slučaju.
Treće, ko to po zakonu, osim policije, ima pravo da ti uzima lična dokumenta, telefone i sl.
Da li bi se ti osećao bezbedno, da se zatekneš na mestu nekog mutnog događaja, a ja ti uzmem ličnu kartu i mobilni? Da li bi se pojavio kao eventualni svedok, kad te sutra sud pod pritiskom građana pozove da svedočiš? I šta bi na tom sudu pričao? Ono što si video, ili bi tvrdio da se ne sećaš detalja?

Ovo je takođe jasno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:57 12.05.2016

Re: 1

Ovo je bila samo pokazna vežba.
Treniranje strogoće.
Odmeravanje.

Danas objekti, sutra subjekti, ako kapirate!
looping looping 12:36 12.05.2016

Re: 1

Filip Mladenović
Ovo je bila samo pokazna vežba.
Treniranje strogoće.
Odmeravanje.

Danas objekti, sutra subjekti, ako kapirate!

Samo da mi niko ne dira priloge.




Jedna stvar je do sada trebala već da bude jasna.
Narod je zastrašivan Vučićem pre izbora 2012, zatim pre izbora 2014 i pre izbora 2016.
Rezultat tog zastrašivanja vidimo.
Posle izbora 2016 pojedinci i dalje zastrašuju narod kako je Vučić opasan.
Svaka čast na upornosti ali neki ljudi stvarno slabo kopčaju.
tyson tyson 12:38 12.05.2016

Re: 1

Filip Mladenović
Ovo je bila samo pokazna vežba.
Treniranje strogoće.
Odmeravanje.

Danas objekti, sutra subjekti, ako kapirate!

A pripreme su odavno počele:

Šta donosi novi zakon o oružju i municiji?

Predlog zakona o oružju i municiji, koji će se sutra naći pred poslanicima, predviđa dva nova uslova za posedovanje oružja - zdravstvenu spospobnost i opravdan razlog za nabavku oružja.


tyson tyson 12:40 12.05.2016

Re: 1

Posle izbora 2016 pojedinci i dalje zastrašuju narod kako je Vučić opasan.
Svaka čast na upornosti ali neki ljudi stvarno slabo kopčaju.

Znamo i koliko ih je tačno:

"Prema podacima RIK-a sa 8.377 obrađenih biračkih mesta, lista oko SNS-a osvojila je 48,25 odsto glasova što znači da je za listu 'Aleksandar Vučić - Srbija pobeđuje' glasalo 1.823.147 građana."




predatortz predatortz 12:41 12.05.2016

Re: 1

Predlog zakona o oružju i municiji, koji će se sutra naći pred poslanicima, predviđa dva nova uslova za posedovanje oružja - zdravstvenu spospobnost i opravdan razlog za nabavku oružja.


Meni rekao jedan stari, iskusni pandur:

Legalan pištolj - tuđi pištolj!
Lionsgate Lionsgate 12:51 12.05.2016

Re: 1

Meni rekao jedan stari, iskusni pandur:

Legalan pištolj - tuđi pištolj!


Jel to predlog za ilegalu?
predatortz predatortz 12:57 12.05.2016

Re: 1

Lionsgate
Meni rekao jedan stari, iskusni pandur:

Legalan pištolj - tuđi pištolj!


Jel to predlog za ilegalu?


Ne. Čist zen!
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:00 12.05.2016

Re: 1

tyson
Posle izbora 2016 pojedinci i dalje zastrašuju narod kako je Vučić opasan.
Svaka čast na upornosti ali neki ljudi stvarno slabo kopčaju.

Znamo i koliko ih je tačno:

"Prema podacima RIK-a sa 8.377 obrađenih biračkih mesta, lista oko SNS-a osvojila je 48,25 odsto glasova što znači da je za listu 'Aleksandar Vučić - Srbija pobeđuje' glasalo 1.823.147 građana."






Uz svu medijsku propagandu i demagošku upornost, kao i sigurnu kradju glasova, za A.V. je glasalo oko milion i po građanki i građana Srbije.

To je inače stalni i neupitni rezervoar glasova za sve vodje, od Slobe do danas!
looping looping 13:25 12.05.2016

Re: 1

To je inače stalni i neupitni rezervoar glasova za sve vodje, od Slobe do danas!

A tu su i stari, dobri beli listići koji prkose vremenu i prostoru.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:34 12.05.2016

Re: 1

Ne, nego šareni listići poput "Svinjonformera" i šarenih laža zvanih TV SKANK.
Uprkos svemu, spade A.V. na rezervoar glasova Slobe i Šešelja. Pirova pobeda!
tyson tyson 14:01 12.05.2016

Re: 1

Uz svu medijsku propagandu i demagošku upornost, kao i sigurnu kradju glasova, za A.V. je glasalo oko milion i po građanki i građana Srbije.

Pa, nije "oko milion i po" već 1.823.147 građanki i građana Srbije. Što je kudikamo više od "oko milion i po"; za tričavih oko četvrt miliona.


looping looping 14:17 12.05.2016

Re: 1

Filip Mladenović

Uprkos svemu, spade A.V. na rezervoar glasova Slobe i Šešelja. Pirova pobeda!

Baš mi je žao njegovog neuspeha.

Izabrao je onaj koga nije mrzelo da glasa.
Zaslužena, ubedljiva pobeda većine građana Srbije nad manjinom koja se stalno nešto buni.
freehand freehand 14:22 12.05.2016

Re: 1

Svaka čast na upornosti ali neki ljudi stvarno slabo kopčaju.

Zato ste ti i Krstić tu da rasvetlite tminu.
looping looping 14:28 12.05.2016

Re: 1

freehand
Svaka čast na upornosti ali neki ljudi stvarno slabo kopčaju.

Zato ste ti i Krstić tu da rasvetlite tminu.

Velika je to misija.
Ali samo uporno i jednoga dana Srbija će opet imati relevantne opozione snage.
freehand freehand 14:37 12.05.2016

Re: 1

Velika je to misija.
Ali samo uporno i jednoga dana Srbija će opet imati relevantne opozione snage.

Dabre, jednoga dana svi ćemo mi imati po dva fantomke: jednu radnu a drugu za po kući.
nego, jel se radi na tome da svi imaoci članseke karte mogu da legitimišu i vezuju koga stignu?
looping looping 14:47 12.05.2016

Re: 1

freehand
Velika je to misija.
Ali samo uporno i jednoga dana Srbija će opet imati relevantne opozione snage.

Dabre, jednoga dana svi ćemo mi imati po dva fantomke: jednu radnu a drugu za po kući.
nego, jel se radi na tome da svi imaoci članseke karte mogu da legitimišu i vezuju koga stignu?

Da.

Hajdemo svi zajedno:
"AV je strašan. AV je bauk."


freehand freehand 14:49 12.05.2016

Re: 1

Da.

Hajdemo svi zajedno:
"AV je strašan. AV je bauk."

Nema više ni sendviča nego sad na hipnozu hvatate?
looping looping 14:53 12.05.2016

Re: 1

freehand
Da.

Hajdemo svi zajedno:
"AV je strašan. AV je bauk."

Nema više ni sendviča nego sad na hipnozu hvatate?

Jeste da su izbori završeni ali treba se spremiti za naredne.
svarog svarog 15:00 12.05.2016

Re: 1

Zamisli: zove te neko u 2 po ponoći kaže ruše ti firmu. Ti trk tamo kad neki momci u crnom i fantomkama, ko si, šta hoćeš, daj telefon, daj ličnu kartu, gledaj dole i ćuti. A baja sa bagerom ravna zgradu sa sve stvarima unutra. Ti odeš i zoveš policiju a oni kažu zovi komunalnu, zoveš komunalnu oni kažu nemamo pojma zovi policiju. Ovi kažu ne smaraj. A ti gledaš kako ti ruše i zatrpavaju veći deo imovine.
jbt, gastarbajteri dajte neko uputstvo kako se beži iz ove ludare.
looping looping 15:03 12.05.2016

Re: 1

Zamisli: zove te neko u 2 po ponoći kaže ruše ti firmu. Ti trk tamo kad neki momci u crnom i fantomkama, ko si, šta hoćeš, daj telefon, daj ličnu kartu, gledaj dole i ćuti. A baja sa bagerom ravna zgradu sa sve stvarima unutra. Ti odeš i zoveš policiju a oni kažu zovi komunalnu, zoveš komunalnu oni kažu nemamo pojma zovi policiju. Ovi kažu ne smaraj. A ti gledaš kako ti ruše i zatrpavaju veći deo imovine.

Pa čiju su firmu srušili? Čiju kuću???
Oćel' neko već da kaže ili se igramo igre pogađanja?

Odmah u novine sa vlasnikom firme! Ionako nema više šta da izgubi.
svarog svarog 15:12 12.05.2016

Re: 1

looping
Zamisli: zove te neko u 2 po ponoći kaže ruše ti firmu. Ti trk tamo kad neki momci u crnom i fantomkama, ko si, šta hoćeš, daj telefon, daj ličnu kartu, gledaj dole i ćuti. A baja sa bagerom ravna zgradu sa sve stvarima unutra. Ti odeš i zoveš policiju a oni kažu zovi komunalnu, zoveš komunalnu oni kažu nemamo pojma zovi policiju. Ovi kažu ne smaraj. A ti gledaš kako ti ruše i zatrpavaju veći deo imovine.

Pa čiju su firmu srušili? Čiju kuću???
Oćel' neko već da kaže ili se igramo igre pogađanja?

Odmah u novine sa vlasnikom firme! Ionako nema više šta da izgubi.


Bio je u novinama, podneli su tužbe protiv nn lica. I to malo što dospe do novina nećeš da pročitaš
svarog svarog 15:13 12.05.2016

Re: 1

Ionako nema više šta da izgubi.


Stvarno? Al je lako tuđim dupetom gloginje mlatiti, a?
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:17 12.05.2016

Re: 1

tyson
Uz svu medijsku propagandu i demagošku upornost, kao i sigurnu kradju glasova, za A.V. je glasalo oko milion i po građanki i građana Srbije.

Pa, nije "oko milion i po" već 1.823.147 građanki i građana Srbije. Što je kudikamo više od "oko milion i po"; za tričavih oko četvrt miliona.




Pa toliko je ukrao. To je ovde narodni običaj.
ivana23 ivana23 16:22 12.05.2016

Re: 1

looping
Pa čiju su firmu srušili? Čiju kuću???
Oćel' neko već da kaže ili se igramo igre pogađanja?

Odmah u novine sa vlasnikom firme! Ionako nema više šta da izgubi.



Nisu u pitanju zgrade
Nego
Bezbednost ljudi i funkcionisanje sistema koji tu bezbednost mora da osigura
Samo to.
ivana23 ivana23 16:30 12.05.2016

Re: 1

Nije bre zbog rušenja
Nego zbog nasilja
Zbog policije koja sarađuje sa kriminalom
Zbog korumpirane uprave
looping looping 17:58 12.05.2016

Re: 1

Bio je u novinama, podneli su tužbe protiv nn lica. I to malo što dospe do novina nećeš da pročitaš

Jel' može link da vidimo kome je srušena kuća, lokal?
looping looping 17:59 12.05.2016

Re: 1

svarog
Ionako nema više šta da izgubi.


Stvarno? Al je lako tuđim dupetom gloginje mlatiti, a?

Čijim dupetom ja mlatim gloginje?
looping looping 18:07 12.05.2016

Re: 1

Nisu u pitanju zgrade
Nego
Bezbednost ljudi i funkcionisanje sistema koji tu bezbednost mora da osigura
Samo to.

Nije bre zbog rušenja
Nego zbog nasilja
Zbog policije koja sarađuje sa kriminalom
Zbog korumpirane uprave

Zbog Vučić je peder.
ivana23 ivana23 18:21 12.05.2016

Re: 1

looping

Zbog Vučić je peder.


tyson tyson 23:25 12.05.2016

Re: 1

Al je lako tuđim dupetom gloginje mlatiti, a?

Čisto zbog faktografije, kurcem a ne dupetom.


tyson tyson 23:26 12.05.2016

Re: 1

Pa toliko je ukrao. To je ovde narodni običaj.

Teške reči.


tyson tyson 23:27 12.05.2016

Re: 1

Jel' može link da vidimo kome je srušena kuća, lokal?

Koga boli kurac? Ne radi se o tome.


jkt2010 jkt2010 03:50 13.05.2016

Re: 1

tyson
Al je lako tuđim dupetom gloginje mlatiti, a?

Čisto zbog faktografije, kurcem a ne dupetom.

Kompromis: "Lako je kurcem po tuđem dupetu gloginje mlatiti."
svarog svarog 08:21 13.05.2016

Re: 1

Dakle, poslušajte intervju, ne bavite se likom i delom Fajgelja.

Znam nego nije lepo pred damama
G.Cross G.Cross 13:43 12.05.2016

Trebaju promene

angie01 angie01 19:50 12.05.2016

Re: Trebaju promene-dodatak

anonymous anonymous 23:11 12.05.2016

Re: Trebaju promene-dodatak

Odličan - pet.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana