Društvo| Život

Čist seksizam

Hansel RSS / 14.05.2016. u 23:08

– Ја бих хтела да наручим кифлице за сутра.
– Опростите, да ли бих ја могао пре тога да добијем питу пошто сам био пре Вас?
– Нисам знала да сте пре мене, мислила сам да вас услужује она (касирка).
– Не, не, не услужује ме.
– Мене је продавачица питала.
– Нема проблема, да не журим, пустио бих Вас.
– Сви ми негде журимо!
– Да, али ја сам био пре Вас.
– Много причате за једног („)мушкарца(")!
– А Ви сте прилично безобразни за једну жену.
(без одговора)
– Све најбоље, госпођице! (одлазећи, уз благо, пријатељско тапшање по рамену, иронично)
– Немојте да ме пипкате!
– Па, то мушкарци раде, зар не?
(испраћа га забезекнутим погледом, он њој узвраћа значајним; нада се да је разумела, када је већ све тако (не)згодно испало)



Komentari (393)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tadejus tadejus 08:50 16.05.2016

Re: Нежељени додири - рецепт?

tasadebeli
Под утицајем више фактора, пре свега хормона који шикљају у плафон, али и васпитања које носе из куће, сопственог карактера итд, дечаци на уласку у пубертет почну да дрпају своје другарице из одељења где год стигну. По школи и по телу.И то је тако са сваком генерацијом.Када притужбе девојчица досегну тачку која захтева да се умеша виша сила, то јест ја као разредни старешина, онда ми је кључни тренутак васпитног процеса у тој ситуацији разговор следеће садржине:"Да ли би ти волео да твоју сестру или мајку тако неко додирује на улици, у продавници, у аутобусу? Шта би ти урадио у том случају?"Одговоер је увек, али баш увек:"Тукао бих га.""Е па видиш, и ова твоја другарица има брата. Шта он треба теби онда да уради?"Тишина. Ћутање и колутање очима у живахном мисаоном процесу.После тога велика већина дечака заиста престане то да ради.


možda rezultat bude stvarno neki pristojniji odnos prema ženama za par decenija..
ja kad sam bila klinka nije bilo uobičajeno da nastavnicima pritužuješ probleme koje imaš po bilo kom pitanju, pa i sa drugom djecom..
to se rijetko radilo..
poslijedično drpanje baš nikad nije bilo tema razgovora u školi..
djevojčica iz mog razreda koja je imala tu nesreću da joj prvoj porastu grudi mjesecima uopšte nije ustajala iz klupe tokom odmora..
drpanje je bilo zaista brutalno..
u nekom su se momentu valjda sažalili..
i sad dođe neki debil da joj objasni kako se otuđila, pa šta joj smeta da joj neko malo dune za vrat..
alo bre debili..
pa grlite svoje majke, očeve, žene, djecu, grlite vala i komšije ako treba al nemojte da drpate nepoznate žene po pekarama i onda se pozivate na otuđenost i 'sigurno ona čezne da je neko dobro izdrpa al se pravi fina'
tasadebeli tasadebeli 10:28 16.05.2016

Re: Нежељени додири - рецепт?

tadejus

možda rezultat bude stvarno neki pristojniji odnos prema ženama za par decenija..







ja kad sam bila klinka nije bilo uobičajeno da nastavnicima pritužuješ probleme koje imaš po bilo kom pitanju, pa i sa drugom djecom..



Ма и ове мученице данас се устежу да ми то кажу, срамота их је.

Онда можеш мислити колико дечаци претерају у свему томе када оне некако превазиђу свој стид (а ја сам још уз то и мушко, и то је значајан фактор при томе; као када би свом тати то причале, вероватно се тако осећају) и некако смогну снаге да ми то кажу.
predatortz predatortz 10:53 16.05.2016

Re: Нежељени додири - рецепт?


Ма и ове мученице данас се устежу да ми то кажу, срамота их је.


Profesor Fizikalnih merenja, u četvrtom srednje, apio ' za siso, bre' moju dobru drugaricu. Kao, nageo se da joj objasni nešto oko vežbe, pa usput. Ona dreknula, nas trojica đipili da ga bijemo. Sve prijavljeno 'gde treba', no zataškalo se.

Nisam otac ženske dece, ali bih ovim mojim prste izlomio da čujem da sutra drugarice tretiraju na taj način. Mislim da sve iz kuće polazi.
myredneckself myredneckself 12:00 16.05.2016

Re: Нежељени додири - рецепт?

tasadebeli
Под утицајем више фактора, пре свега хормона који шикљају у плафон, али и васпитања које носе из куће, сопственог карактера итд, дечаци на уласку у пубертет почну да дрпају своје другарице из одељења где год стигну. По школи и по телу.

Da, to je taj fazon, mene čupali za kikice, kasnije rep, odvezivali mašne...čuda! Posle govorili, pusti to su dečaci. A moglo je bolje...

tadejus
alo bre debili..
pa grlite svoje majke, očeve, žene, djecu, grlite vala i komšije ako treba al nemojte da drpate nepoznate žene po pekarama i onda se pozivate na otuđenost i 'sigurno ona čezne da je neko dobro izdrpa al se pravi fina'


Možda ne znaju da je neko davno (pre nego ja sada, ali sam vrlo zapamtila) rekao (neki Amerikanac, Ingersoll čini mi se?) da oni koji idu na ruku onima koji greše, onima punih predrasuda, povlađivačima raznolikih čudnih strasti, itd. jesu neprijatelji slobode.
Ispala ja otuđeni, usamljeni mizantrop.
Netačno, skroz, promašena suština...
Nemoj mi dihat za ovratnik, dobra muzička primedba freehand-a, ne diraj me, stran-čeee!
Jer, moja kuća, moje merdevine, ali moja i pravila.

Grlim, tapkam, mazim, ljubim, po sto puta na dan one koje znam i volim.
(Sinu sam i dosadna.)
tasadebeli tasadebeli 12:48 16.05.2016

Re: Нежељени додири - рецепт?

predatortz

Nisam otac ženske dece, ali bih ovim mojim prste izlomio da čujem da sutra drugarice tretiraju na taj način.


"Roditelji ženske dece teško se rešavaju da ih puste same na doček Nove godine. Roditelji muške dece smatraju da to nije fer sa njihove strane." (Duško Radović)


Mislim da sve iz kuće polazi.






myredneckself

Grlim, tapkam, mazim, ljubim, po sto puta na dan one koje znam i volim.






(Sinu sam i dosadna.)



Само немој то да радиш пред његовом девојком, молим те, да ти не би син био почашћен атрибутом:"Мамин Едика!" (од Едип).

Веруј ми, то ја на основу искуства... И да помогнем момку на време...
myredneckself myredneckself 13:13 16.05.2016

Re: Нежељени додири - рецепт?

tasa
Само немој то да радиш пред његовом девојком, молим те, да ти не би син био почашћен атрибутом:"Мамин Едика!" (од Едип).

Веруј ми, то ја на основу искуства... И да помогнем момку на време...


Ne brini, staram se, tip sam koji uglavnom vodi računa o imanju mere, u svemu.
Tako me učili, šta ću?!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:13 16.05.2016

Re: Нежељени додири - рецепт?

Под утицајем више фактора, пре свега хормона који шикљају у плафон, али и васпитања које носе из куће, сопственог карактера итд, дечаци на уласку у пубертет почну да дрпају своје другарице из одељења где год стигну. По школи и по телу.

И то је тако са сваком генерацијом.

i sa našom, ali se ja sećam samo jedne devojčice iz mog razreda koja je to stvarno traumatično doživela, plakala je ceo dan, i dečacima se toliko smučila da je više niko nije pipao. nama ostalima izgleda da nije previše smetalo to pipanje, pogotovo što nam je to davalo prostora da prebijemo drugara. iz fazona, ko se bije taj se voli.
predatortz predatortz 09:00 16.05.2016

Prostakuša

Ја бих хтела да наручим кифлице за сутра.
– Опростите, да ли бих ја могао пре тога да добијем питу пошто сам био пре Вас?
– Нисам знала да сте пре мене, мислила сам да вас услужује она (касирка).
– Не, не, не услужује ме.
– Мене је продавачица питала.
– Нема проблема, да не журим, пустио бих Вас.
– Сви ми негде журимо!


Ja ovakve prostakuše, redovno, puštam da urade šta su naumile. Namnožilo ih se, ima ih toliko da bi čovek život potrošio na svađe i rasprave sa njima, a ništa promenio ne bi.

Ima jedna, u 'mojoj' pekari. Svako jutro ista scena. Desetak ljudi pristojno čeka svoj red, manje više se već i znamo. Godinama kupujemo u isto vreme na istom mestu. Onda se pojavljuje ona, klasičan proizvod novog vremena. Spečena, neurotična, pogled joj odiše glupošću. Staje ispred prvog u redu, kao da je to najnormalnija stvar na svetu. Poručuje bez trunke srama, bez 'izvinite, žurim'. Pekarka prevrće očima i uslužuje je. Neko vreme je upozoravala, pa onda i ona odustala. Mi se samo prezrivo nasmešimo. Pustimo ljigu da ide svojim putem.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:08 16.05.2016

Re: Prostakuša

klasičan proizvod novog vremena. Spečana, neurotična, pogled joj odiše glupošću.

jedan od najodvratnijih komentara ovde.
predatortz predatortz 07:02 17.05.2016

Re: Prostakuša

BebaOdLonchara
klasičan proizvod novog vremena. Spečana, neurotična, pogled joj odiše glupošću.

jedan od najodvratnijih komentara ovde.


Jbga, kad je tako doživljavam.
Kažem ti, klasična predstavnica ove nove mode po kojoj su žene neženstvene i frustrirane.
Sme li čovek da podeli svoje mišljenje, ili se ovde okupljamo da se slažemo?
Jaril Jaril 09:58 16.05.2016

Какав си ти хомосексиста.

Ти стварно мислиш да мушкарци не умеју да се отргну од стереотипа о себи?! Са'ћу те пријавим модератору.
alselone alselone 12:39 16.05.2016

Kulistika

Najvolijem da posmatram evoluciju komentara. Od dodira po ramenu dosli smo do pipkanja pa do drpanja. Jos sto komentara i bice silovanje. Jos dvesta bi bice Irréversible.
predatortz predatortz 12:44 16.05.2016

Re: Kulistika

alselone
Najvolijem da posmatram evoluciju komentara. Od dodira po ramenu dosli smo do pipkanja pa do drpanja. Jos sto komentara i bice silovanje. Jos dvesta bi bice Irréversible.


Bem li ga, ne znam šta da ti kažem... Ni ja ne volim zadiranje u 'privatni prostor'. Ni da me neko tapšre po ramenu, ni da mi skida opalu dlaku, ni da mi vrti dugme na košulji dok mi se obraća. Nekako, to me unervozi i dekoncentriše. Zauzmem odbrambeni stav, a osobu koja to čini ne doživljavam kao preterano prijateljski nastrojenu.

Stara škola, jbaga. Smatram da se odnosi između ljudi grade.
alselone alselone 12:47 16.05.2016

Re: Kulistika

Bem li ga, ne znam šta da ti kažem... Ni ja ne volim zadiranje u 'privatni prostor'. Ni da me neko tapšre po ramenu, ni da mi skida opalu dlaku, ni da mi vrti dugme na košulji dok mi se obraća. Nekako, to me unervozi i dekoncentriše. Zauzmem odbrambeni stav, a osobu koja to čini ne doživljavam kao preterano prijateljski nastrojenu.

Stara škola, jbaga. Smatram da se odnosi između ljudi grade.


Ni ja. Niti bih dodirivao tu gospodju/gospodjicu. To nije sporno, sporno je da nazovemo stvari pravim imenom.
predatortz predatortz 12:50 16.05.2016

Re: Kulistika

alselone
Bem li ga, ne znam šta da ti kažem... Ni ja ne volim zadiranje u 'privatni prostor'. Ni da me neko tapšre po ramenu, ni da mi skida opalu dlaku, ni da mi vrti dugme na košulji dok mi se obraća. Nekako, to me unervozi i dekoncentriše. Zauzmem odbrambeni stav, a osobu koja to čini ne doživljavam kao preterano prijateljski nastrojenu.

Stara škola, jbaga. Smatram da se odnosi između ljudi grade.


Ni ja. Niti bih dodirivao tu gospodju/gospodjicu. To nije sporno, sporno je da nazovemo stvari pravim imenom.


Slažem se da ima preterivanja. Rekoh gore, kroz takve primitivke ja gledam. Trudim se da ih ne primećujem. Em sam ja loš pedagog, em su matore da ih prevaspitavam. :)
tadejus tadejus 16:24 16.05.2016

Re: Kulistika

alselone
Najvolijem da posmatram evoluciju komentara. Od dodira po ramenu dosli smo do pipkanja pa do drpanja. Jos sto komentara i bice silovanje. Jos dvesta bi bice Irréversible.


očekujem da ti u tom slučaju ukližeš sa argumentom 'a što je obukla mini suknju ako nije tela da izaziva'..
sve ispod toga bi me razočaralo
urbana_gerila urbana_gerila 16:51 16.05.2016

Re: Kulistika

tadejus
očekujem da ti u tom slučaju ukližeš sa argumentom 'a što je obukla mini suknju ako nije tela da izaziva'..sve ispod toga bi me razočaralo



da li u tom svetu hiperbolisanih stereotipa ima i muškaraca koji neke žene, ma koliko da im je kratka suknja, ne bi dotakli ni čarlijevim qrcem?
tadejus tadejus 17:05 16.05.2016

Re: Kulistika

urbana_gerila

da li u tom svetu hiperbolisanih stereotipa ima i muškaraca koji neke žene, ma koliko da im je kratka suknja, ne bi dotakli ni čarlijevim qrcem?


ma u svakoj je raspravi prilika da nekome kažeš da ti njega ne bi ni.. čim god..
urbana_gerila urbana_gerila 17:17 16.05.2016

Re: Kulistika

tadejus
urbana_gerila

da li u tom svetu hiperbolisanih stereotipa ima i muškaraca koji neke žene, ma koliko da im je kratka suknja, ne bi dotakli ni čarlijevim qrcem?


ma u svakoj je raspravi prilika da nekome kažeš da ti njega ne bi ni.. čim god..



što misliš da bi takav muškarac uopšte raspravljao sa takvom ženom?
alselone alselone 17:50 16.05.2016

Re: Kulistika

sve ispod toga bi me razočaralo


ti i delujes razocarano.
tadejus tadejus 19:49 16.05.2016

Re: Kulistika

alselone
sve ispod toga bi me razočaralo


ti i delujes razocarano.



a šta ćeš, otuđila se, razočarala se.. vodam kučiće.. užas
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:04 16.05.2016

Re: Kulistika

To nije sporno, sporno je da nazovemo stvari pravim imenom.

Da.
Pa da ponovim: džukački je.

Kada bi tebe tako neko, u sličnoj raspravi, lupkao po leđima, ti bi mu rekao, preteći: "Skloni tu ruku!"

Sasvim sam siguran u to.

A zašto ti je prohvatljivo da to urade nekoj ženi, bez posledica -- to ne razumem.
urbana_gerila urbana_gerila 22:02 16.05.2016

Re: Kulistika

Predrag Brajovic

Da.
Pa da ponovim: džukački je.

Kada bi tebe tako neko, u sličnoj raspravi, lupkao po leđima, ti bi mu rekao, preteći: "Skloni tu ruku!"

Sasvim sam siguran u to.

A zašto ti je prohvatljivo da to urade nekoj ženi, bez posledica -- to ne razumem.



lično mi je prihvatljivo da neko gorljivo zastupa nešto što je procenio da ženama godi kako bi im se uvukao u gaćice, ali kada potom laže da nije pitao ono što pita svaki normalan muškarac pre nego će neku od tih žena upoznati - kakva je pička?, to mi je, da ostanem u terminologiji, pičkasto, a pičkasto će, ma kakve da su im aspiracije i afiniteti, biti i tim ženama.

ova žena je očito željna pažnje, što, bilo koji da je razlog u pitanju, ne znači i da je nepoznatima dozvoljeno da je tapšu po ramenu, no - mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.
iskustvo te nauči da ih razlikuješ, ako pogrešiš, jedno: izvinite, molim vas, stvarno nisam mislio ništa loše, ali ste potpuno u pravu da to nisam smeo da uradim - obično izgladi stvar, a nekada se i ploča naslušate...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:45 16.05.2016

Re: Kulistika

mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.

Dzukac...
alselone alselone 23:49 16.05.2016

Re: Kulistika

Kada bi tebe tako neko, u sličnoj raspravi, lupkao po leđima, ti bi mu rekao, preteći: "Skloni tu ruku!"

Sasvim sam siguran u to.

A zašto ti je prohvatljivo da to urade nekoj ženi, bez posledica -- to ne razumem.


Mozda, mozda i ne bih, nisam bas toliko nabrijan. Verovatno bi zavisilo od dana. Sa druge strane, ja nisam rekao da je prihvatljivo, nisam rekao da bih ja to uradio, jos u prvom komentaru na vrhu prve strane. Rekao sam sta nije.
alselone alselone 23:50 16.05.2016

Re: Kulistika

Dzukac...


Šmeker bre! Vidiš kako se trudi da odiše teorijom i iskustvom iz komentara u komentar. Ne znam samo ko je veći jebač, on ili Čarli.
urbana_gerila urbana_gerila 00:06 17.05.2016

Re: Kulistika

Predrag Brajovic
mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.

Dzukac...



pitaj ženu šta ona misli.

nego, nisam hteo o tome, ne komentarišeš onaj pičkasti deo čiji si ti glavni akter...
urbana_gerila urbana_gerila 00:09 17.05.2016

Re: Kulistika

alselone
Dzukac...


Šmeker bre! Vidiš kako se trudi da odiše teorijom i iskustvom iz komentara u komentar. Ne znam samo ko je veći jebač, on ili Čarli.


ne znam koliko je vas čiji si glasnogovornik, no - u svakom slučaju nisi jedina isfrustrirana ribica.
looping looping 05:38 17.05.2016

Re: Kulistika

ova žena je očito željna pažnje, što, bilo koji da je razlog u pitanju, ne znači i da je nepoznatima dozvoljeno da je tapšu po ramenu, no - mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.
iskustvo te nauči da ih razlikuješ, ako pogrešiš, jedno: izvinite, molim vas, stvarno nisam mislio ništa loše, ali ste potpuno u pravu da to nisam smeo da uradim - obično izgladi stvar, a nekada se i ploča naslušate...

To je OK.
Tebi verovatno ne bi smetalo da te neki tip pogrešno razume, recimo potapše po zadnjici a zatim kaže "izvinite, molim vas, stvarno nisam mislio ništa loše, ali ste potpuno u pravu da to nisam smeo da uradim".
Tj. samo u slučaju da se tebi to ne svidi.
urbana_gerila urbana_gerila 10:29 17.05.2016

Re: Kulistika

looping
ova žena je očito željna pažnje, što, bilo koji da je razlog u pitanju, ne znači i da je nepoznatima dozvoljeno da je tapšu po ramenu, no - mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.
iskustvo te nauči da ih razlikuješ, ako pogrešiš, jedno: izvinite, molim vas, stvarno nisam mislio ništa loše, ali ste potpuno u pravu da to nisam smeo da uradim - obično izgladi stvar, a nekada se i ploča naslušate...

To je OK.
Tebi verovatno ne bi smetalo da te neki tip pogrešno razume, recimo potapše po zadnjici a zatim kaže "izvinite, molim vas, stvarno nisam mislio ništa loše, ali ste potpuno u pravu da to nisam smeo da uradim".
Tj. samo u slučaju da se tebi to ne svidi.


muvaš me, ili si samo, stvarno ili hinjeno, funkcionalno nepismen pa ne uočavaš ono - "benigno"?

looping looping 12:12 17.05.2016

Re: Kulistika

urbana_gerila
looping
ova žena je očito željna pažnje, što, bilo koji da je razlog u pitanju, ne znači i da je nepoznatima dozvoljeno da je tapšu po ramenu, no - mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.
iskustvo te nauči da ih razlikuješ, ako pogrešiš, jedno: izvinite, molim vas, stvarno nisam mislio ništa loše, ali ste potpuno u pravu da to nisam smeo da uradim - obično izgladi stvar, a nekada se i ploča naslušate...

To je OK.
Tebi verovatno ne bi smetalo da te neki tip pogrešno razume, recimo potapše po zadnjici a zatim kaže "izvinite, molim vas, stvarno nisam mislio ništa loše, ali ste potpuno u pravu da to nisam smeo da uradim".
Tj. samo u slučaju da se tebi to ne svidi.


muvaš me, ili si samo, stvarno ili hinjeno, funkcionalno nepismen pa ne uočavaš ono - "benigno"?

Ne muvam te.
I uočavam ono "benigno".
Upravo tako i mislim, da tebe neko benigno potapše pa ti se posle izvini ako ti to smeta.
urbana_gerila urbana_gerila 13:53 17.05.2016

Re: Kulistika

looping
urbana_gerila
looping
ova žena je očito željna pažnje, što, bilo koji da je razlog u pitanju, ne znači i da je nepoznatima dozvoljeno da je tapšu po ramenu, no - mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.
iskustvo te nauči da ih razlikuješ, ako pogrešiš, jedno: izvinite, molim vas, stvarno nisam mislio ništa loše, ali ste potpuno u pravu da to nisam smeo da uradim - obično izgladi stvar, a nekada se i ploča naslušate...

To je OK.
Tebi verovatno ne bi smetalo da te neki tip pogrešno razume, recimo potapše po zadnjici a zatim kaže "izvinite, molim vas, stvarno nisam mislio ništa loše, ali ste potpuno u pravu da to nisam smeo da uradim".
Tj. samo u slučaju da se tebi to ne svidi.


muvaš me, ili si samo, stvarno ili hinjeno, funkcionalno nepismen pa ne uočavaš ono - "benigno"?

Ne muvam te.
I uočavam ono "benigno".
Upravo tako i mislim, da tebe neko benigno potapše pa ti se posle izvini ako ti to smeta.


ok, ako je tebi jednako benigno tapšanje po ramenu i dupetu, ili, recimo, dodirivanje lakta uz samo izvolite, možete slobodno pre mene - očekujem da mi, ako se upoznamo pa mi ti neke hladne zimske noći ponudiš da prenoćim u tvom domu, ponudiš i ženu da me ugreje, jer je to kod eskima benigni akt gostoprimljivosti, što bismo mi bili selektivni.
looping looping 14:16 17.05.2016

Re: Kulistika

urbana_gerila
looping
urbana_gerila
looping
ova žena je očito željna pažnje, što, bilo koji da je razlog u pitanju, ne znači i da je nepoznatima dozvoljeno da je tapšu po ramenu, no - mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.
iskustvo te nauči da ih razlikuješ, ako pogrešiš, jedno: izvinite, molim vas, stvarno nisam mislio ništa loše, ali ste potpuno u pravu da to nisam smeo da uradim - obično izgladi stvar, a nekada se i ploča naslušate...

To je OK.
Tebi verovatno ne bi smetalo da te neki tip pogrešno razume, recimo potapše po zadnjici a zatim kaže "izvinite, molim vas, stvarno nisam mislio ništa loše, ali ste potpuno u pravu da to nisam smeo da uradim".
Tj. samo u slučaju da se tebi to ne svidi.


muvaš me, ili si samo, stvarno ili hinjeno, funkcionalno nepismen pa ne uočavaš ono - "benigno"?

Ne muvam te.
I uočavam ono "benigno".
Upravo tako i mislim, da tebe neko benigno potapše pa ti se posle izvini ako ti to smeta.


ok, ako je tebi jednako benigno tapšanje po ramenu i dupetu, ili, recimo, dodirivanje lakta uz samo izvolite, možete slobodno pre mene - očekujem da mi, ako se upoznamo pa mi ti neke hladne zimske noći ponudiš da prenoćim u tvom domu, ponudiš i ženu da me ugreje, jer je to kod eskima benigni akt gostoprimljivosti, što bismo mi bili selektivni.


Ovo je sve nastavak na tvoju izjavu
no - mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.

Kao što ti znaš šta je mnogim ženama benigno tako i ja znam za tebe.
Osim ako ne misliš da si vrhunski stručnjak za želje i snove većine žena. A maštaš i da bi se neko upoznao sa tobom i dao ti ženu da se ugreješ.

Iskreno, voleo bih da isprobaš tvoju teoriju o benignom dodirivanju sa nekom ženom dok su pored nje njen ludi muž ili brat.
Pošto
mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.
urbana_gerila urbana_gerila 14:52 17.05.2016

Re: Kulistika

looping
urbana_gerila
looping
urbana_gerila
looping
ova žena je očito željna pažnje, što, bilo koji da je razlog u pitanju, ne znači i da je nepoznatima dozvoljeno da je tapšu po ramenu, no - mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.
iskustvo te nauči da ih razlikuješ, ako pogrešiš, jedno: izvinite, molim vas, stvarno nisam mislio ništa loše, ali ste potpuno u pravu da to nisam smeo da uradim - obično izgladi stvar, a nekada se i ploča naslušate...

To je OK.
Tebi verovatno ne bi smetalo da te neki tip pogrešno razume, recimo potapše po zadnjici a zatim kaže "izvinite, molim vas, stvarno nisam mislio ništa loše, ali ste potpuno u pravu da to nisam smeo da uradim".
Tj. samo u slučaju da se tebi to ne svidi.


muvaš me, ili si samo, stvarno ili hinjeno, funkcionalno nepismen pa ne uočavaš ono - "benigno"?

Ne muvam te.
I uočavam ono "benigno".
Upravo tako i mislim, da tebe neko benigno potapše pa ti se posle izvini ako ti to smeta.


ok, ako je tebi jednako benigno tapšanje po ramenu i dupetu, ili, recimo, dodirivanje lakta uz samo izvolite, možete slobodno pre mene - očekujem da mi, ako se upoznamo pa mi ti neke hladne zimske noći ponudiš da prenoćim u tvom domu, ponudiš i ženu da me ugreje, jer je to kod eskima benigni akt gostoprimljivosti, što bismo mi bili selektivni.


Ovo je sve nastavak na tvoju izjavu
no - mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.

Kao što ti znaš šta je mnogim ženama benigno tako i ja znam za tebe.
Osim ako ne misliš da si vrhunski stručnjak za želje i snove većine žena. A maštaš i da bi se neko upoznao sa tobom i dao ti ženu da se ugreješ.

Iskreno, voleo bih da isprobaš tvoju teoriju o benignom dodirivanju sa nekom ženom dok su pored nje njen ludi muž ili brat.
Pošto
mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.



da:

mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.


to da li smeta tebi, nekom "ludom mužu ili bratu" - irelevantno je, ma koliko vi mislili da ste vlasnici njihovih života.

što se vlažnih snova tiče, više nego za moje trebalo bi da si zainteresovan za ono što pored tebe sanja tvoja žena.
looping looping 15:08 17.05.2016

Re: Kulistika

Ovo je sve nastavak na tvoju izjavu
no - mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.

Kao što ti znaš šta je mnogim ženama benigno tako i ja znam za tebe.
Osim ako ne misliš da si vrhunski stručnjak za želje i snove većine žena. A maštaš i da bi se neko upoznao sa tobom i dao ti ženu da se ugreješ.

Iskreno, voleo bih da isprobaš tvoju teoriju o benignom dodirivanju sa nekom ženom dok su pored nje njen ludi muž ili brat.
Pošto
mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.

da:

mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.


to da li smeta tebi, nekom "ludom mužu ili bratu" - irelevantno je, ma koliko vi mislili da ste vlasnici njihovih života.

što se vlažnih snova tiče, više nego za moje trebalo bi da si zainteresovan za ono što pored tebe sanja tvoja žena.

Nije teško pretpostaviti da sve žene sanjaju takve kao ti jer ti si vlasnik njihovih života.
angie01 angie01 15:36 17.05.2016

Re: Kulistika

mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.


khm, veliki poznavaoci zena i sta one vole, moram da vam skrenem paznju na odgovore nekih od primeraka neznijeg pola i na ovom blogu-ako bi mi neko pokazao, jer mozda sam promaslila, bilo kakvu naznaku u tim komentarima, koje bi mogle da nagoveste i u najmanjim tragovima, da ste u pravu.
urbana_gerila urbana_gerila 17:25 17.05.2016

Re: Kulistika

looping
Ovo je sve nastavak na tvoju izjavu
no - mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.

Kao što ti znaš šta je mnogim ženama benigno tako i ja znam za tebe.
Osim ako ne misliš da si vrhunski stručnjak za želje i snove većine žena. A maštaš i da bi se neko upoznao sa tobom i dao ti ženu da se ugreješ.

Iskreno, voleo bih da isprobaš tvoju teoriju o benignom dodirivanju sa nekom ženom dok su pored nje njen ludi muž ili brat.
Pošto
mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.

da:

mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.


to da li smeta tebi, nekom "ludom mužu ili bratu" - irelevantno je, ma koliko vi mislili da ste vlasnici njihovih života.

što se vlažnih snova tiče, više nego za moje trebalo bi da si zainteresovan za ono što pored tebe sanja tvoja žena.

Nije teško pretpostaviti da sve žene sanjaju takve kao ti jer ti si vlasnik njihovih života.


meni je dovoljno kada mi žena koju sam uspeo da zainteresujem dozvoli da postanem deo njenog života, brigu o tapiji ostavljam lumenima poput tebe.
urbana_gerila urbana_gerila 17:30 17.05.2016

Re: Kulistika

angie01
mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.


khm, veliki poznavaoci zena i sta one vole, moram da vam skrenem paznju na odgovore nekih od primeraka neznijeg pola i na ovom blogu-ako bi mi neko pokazao, jer mozda sam promaslila, bilo kakvu naznaku u tim komentarima, koje bi mogle da nagoveste i u najmanjim tragovima, da ste u pravu.


i?
looping looping 17:41 17.05.2016

Re: Kulistika

urbana_gerila
looping
Ovo je sve nastavak na tvoju izjavu
no - mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.

Kao što ti znaš šta je mnogim ženama benigno tako i ja znam za tebe.
Osim ako ne misliš da si vrhunski stručnjak za želje i snove većine žena. A maštaš i da bi se neko upoznao sa tobom i dao ti ženu da se ugreješ.

Iskreno, voleo bih da isprobaš tvoju teoriju o benignom dodirivanju sa nekom ženom dok su pored nje njen ludi muž ili brat.
Pošto
mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.

da:

mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.


to da li smeta tebi, nekom "ludom mužu ili bratu" - irelevantno je, ma koliko vi mislili da ste vlasnici njihovih života.

što se vlažnih snova tiče, više nego za moje trebalo bi da si zainteresovan za ono što pored tebe sanja tvoja žena.

Nije teško pretpostaviti da sve žene sanjaju takve kao ti jer ti si vlasnik njihovih života.


meni je dovoljno kada mi žena koju sam uspeo da zainteresujem dozvoli da postanem deo njenog života, brigu o tapiji ostavljam lumenima poput tebe.

Ne znam kako to uspevaš sa ovim dole načinom razmišljanja ali 'ajde, ako ti tako kažeš.
očekujem da mi, ako se upoznamo pa mi ti neke hladne zimske noći ponudiš da prenoćim u tvom domu, ponudiš i ženu da me ugreje


urbana_gerila urbana_gerila 18:00 17.05.2016

Re: Kulistika

looping
urbana_gerila
looping
Ovo je sve nastavak na tvoju izjavu
no - mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.

Kao što ti znaš šta je mnogim ženama benigno tako i ja znam za tebe.
Osim ako ne misliš da si vrhunski stručnjak za želje i snove većine žena. A maštaš i da bi se neko upoznao sa tobom i dao ti ženu da se ugreješ.

Iskreno, voleo bih da isprobaš tvoju teoriju o benignom dodirivanju sa nekom ženom dok su pored nje njen ludi muž ili brat.
Pošto
mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.

da:

mnogim ženama ta ili slična vrsta, benignih, igrica ne smeta, dapače.


to da li smeta tebi, nekom "ludom mužu ili bratu" - irelevantno je, ma koliko vi mislili da ste vlasnici njihovih života.

što se vlažnih snova tiče, više nego za moje trebalo bi da si zainteresovan za ono što pored tebe sanja tvoja žena.

Nije teško pretpostaviti da sve žene sanjaju takve kao ti jer ti si vlasnik njihovih života.


meni je dovoljno kada mi žena koju sam uspeo da zainteresujem dozvoli da postanem deo njenog života, brigu o tapiji ostavljam lumenima poput tebe.

Ne znam kako to uspevaš sa ovim dole načinom razmišljanja ali 'ajde, ako ti tako kažeš.
očekujem da mi, ako se upoznamo pa mi ti neke hladne zimske noći ponudiš da prenoćim u tvom domu, ponudiš i ženu da me ugreje




to "dole" je implikacija proizašla iz tvog načina razmišljanja, i, shodno tome, nimalo, ma koliko ja bio ironičan, nije karikaturalna.

tasadebeli tasadebeli 07:05 17.05.2016

Експеримент

'Ајмо мали мисаони експеримент. Може?


Како би читава ова ситуација изгледала, да ли би се актери исто понашали и да ли би ови коментари овде били исти овакви да је овог човека из реда изгурала нека бака од 80 и кусур година?


П.С. - Узгредна ситуација:

Ред у пошти. Деле се пензије. Кратко ошишани, с кајлом наравно, лик, од оне феле што је ја називам "контроверзни бизнисмен", обрати се једној госпођи, рекао бих да има ближе 80 него 70 година, и каже:

- 'Ајде, бре, баба!!! Немамо ми цео дан овде да стојимо док се ти гегаш до шалтера! Пожури мало!

Госпођа га погледа без трунке узбуђења на лицу и на опште изненађење сасвим мирно каже:

- А ви, господине, гласате за Вучића?

Контроверзни бизнисмен се збуни, поче да муца, да се правда, да објашњава за кога је гласао на изборима:

- Не, ја... Нисам ја за Вучића... Ја...

А стара госпођа, и даље сасвим мирним гласом више и не гледајући у "бизнисмена", настави свој полагани ход према шалтеру с речима:

- Гласате, гласате... Види се то одмах...





Цео ред у пошти се смејао, а "бизнисмен" изјурио из поште и вероватно побегао у неку другу да обави шта му треба.
milisav68 milisav68 07:47 17.05.2016

Re: Експеримент

tasadebeli
'Ајмо мали мисаони експеримент. Може?

Како би читава ова ситуација изгледала, да ли би се актери исто понашали и да ли би ови коментари овде били исти овакви да је овог човека из реда изгурала нека бака од 80 и кусур година?

Ili da je obrnuta situacija, pa da se muškarac gura preko reda, a da žena izjavi da je mnogo bezobrazan za jednog Muškarca (džentlmena).

I niko se ne osvrće na taj šovinizam, već za pipkanje, koje više liči na - Ooo MiirnAaa (MiirAaaan), nego na bilo kakve seksualne želje.
tasadebeli tasadebeli 08:20 17.05.2016

Re: Експеримент

milisav68
tasadebeli
'Ајмо мали мисаони експеримент. Може?

Како би читава ова ситуација изгледала, да ли би се актери исто понашали и да ли би ови коментари овде били исти овакви да је овог човека из реда изгурала нека бака од 80 и кусур година?

Ili da je obrnuta situacija, pa da se muškarac gura preko reda, a da žena izjavi da je mnogo bezobrazan za jednog Muškarca (džentlmena).

I niko se ne osvrće na taj šovinizam, već za pipkanje, koje više liči na - Ooo MiirnAaa (MiirAaaan), nego na bilo kakve seksualne želje.






То ти кажем.

На страну чињеница да је један од најумнијих Срба свих времена, Никола Тесла, говорио:

Свака жена за себе мисли да је примадона или филмска дива. А није. И то ниједна од њих не схвата.


EDIT:


Исток Павловић: "Никола Тесла о женама и феминизму" (ЛИНКЛИНКЛИНК)
angie01 angie01 08:52 17.05.2016

Re: Експеримент

Ooo MiirnAaa (MiirAaaan),

Свака жена за себе мисли да је примадона филмска дива. А није. И то ниједна од њих не схвата.


ne znam da l da vam kazem, da ste sada sve pokvarili,...samo ste dokazali da je, jedano ovde postavljeno razmisljanje, mnogo vise tacno nego sto zelimo da verujemo.
milisav68 milisav68 09:39 17.05.2016

Re: Експеримент

angie01
ne znam da l da vam kazem, da ste sada sve pokvarili,...samo ste dokazali da je, jedano ovde postavljeno razmisljanje, mnogo vise tacno nego sto zelimo da verujemo.

Ma kakvi, samo karikiramo.

Mislim, ja ne volim da me neko nepoznat gleda i da mi se obraća.

Pa ću zato da idem preko reda.

I šta sad?
tess tess 09:54 17.05.2016

Re: e, ..


"Džaba vam novci, moji sinovci
džaba vam bilo dobre volje
i pogledi čvrsti, i lepljivi prsti
ja ipak varam malo bolje, e pa da

A karta je kurva
izvin'te me što psujem
jer ja samo pričam onako kako čujem
i ako su lagali mene i ja lažem vas."


Dečki, smorili ste za sve pare..
tasadebeli tasadebeli 10:34 17.05.2016

Re: e,..

tess



Dečki, smorili ste za sve pare..




"Sa švalerske strane nije spad'o u Tarzane,
al' daleko od tog da je bio zec.
Im'o je neke tu i tamo, al' svi vrlo dobro znamo
da kod žena igra neki peti kec.

Ljubav je igra u kojoj često ne pali blef,
srce se otvara teže nego najbolji sef.
Im'o je on svoje dame: karo, pik, herc i tref,
i bio im je veran sve do sudnjeg dana"
tess tess 10:39 17.05.2016

Re: e, ..

:)
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:46 17.05.2016

Re: Експеримент

Свака жена за себе мисли да је примадона или филмска дива. А није. И то ниједна од њих не схвата.


Nije lako biti zena.

Nego, jel rekao sta misli o sebi svaki muskarac, a nije - i to ni jedan od njih ne shvata?

Inace, nije da se nismo naslusali/nacitali mudrolija o zenama od genijalaca do sabana.
emsiemsi emsiemsi 12:04 17.05.2016

Re: Експеримент

apacherosepeacock
Свака жена за себе мисли да је примадона или филмска дива. А није. И то ниједна од њих не схвата.


Nije lako biti zena.

Nego, jel rekao sta misli o sebi svaki muskarac, a nije - i to ni jedan od njih ne shvata?

Inace, nije da se nismo naslusali/nacitali mudrolija o zenama od genijalaca do sabana.

Сваки мушкарац за себе мсили да је најбољи је..., да је најпаметнији, .... Све је то тако нормално !
angie01 angie01 12:47 17.05.2016

Re: Експеримент

Nego, jel rekao sta misli o sebi svaki muskarac, a nije - i to ni jedan od njih ne shvata?




ja probala da im skrenem paznju- al dzaba!
angie01 angie01 12:48 17.05.2016

Re: Експеримент

I šta sad?


pa, to sto vam rekoh!
milisav68 milisav68 16:43 17.05.2016

Re: Експеримент

angie01
pa, to sto vam rekoh!

Malo pričaš za jednu ženu.



Ne može bezobrazluk da se "vadi" uznemiravanjem, jer tapšanje po ramenu nakon nekoliko izmenjenih rečenica - nije pipkanje.

Neko pomenu, šta bi ste vi (kao muškarci) uradili da vam je to sestra, žena, ćerka, pa rekao bih joj da je džiberka, i da treba da obrati pažnju na ponašanje.

Nešto slično sam ja doživeo u čekaonici kod lekara.

Dolazi ciga i hoće preko reda sa sve pričom kako je on Rom, i da zna svoja prava, i da neće da ga niko zajebava.
angie01 angie01 17:04 17.05.2016

Re: Експеримент

Ne može bezobrazluk da se "vadi" uznemiravanjem, jer tapšanje po ramenu nakon nekoliko izmenjenih rečenica - nije pipkanje.


o ovome sam se izjasnila,

ovih par komentara je vezano za neke izjave muskaraca na ovom blogu, koji skoro pa da negiraju moje prvo vidjenje stvari,...a i jos sto sta.


Malo pričaš za jednu ženu




ja kad vidim one komentare od po 30 cm, doje mi da ih nekako prekrojim,....pa se onda trudim da skratim svoje maximalno,....kad bas ne mogu, odheklam i ja, al zbog tendencije da sublimiram, nekad ispadne kmplikovano.

Nešto slično sam ja doživeo u čekaonici kod lekara.


to je sad neke tendencija u ponasanju, skoro pa mejn strim-nikoga vise nije briga ni za koga, ni za pristojnost, red, neke norme, jos se nismo ni islifovali kako treba, vec se vracamo u zakone horde.
tasadebeli tasadebeli 08:12 18.05.2016

Re: Експеримент

angie01
Nego, jel rekao sta misli o sebi svaki muskarac, a nije - i to ni jedan od njih ne shvata?




ja probala da im skrenem paznju- al dzaba!




Па можда би, драге моје, мушкарци и почели да говоре шта ЗАИСТА мисле о себи када би истовремено и жене почеле да говоре шта ЗАИСТА мисле о себи.



Још један мисаони експеримент?
angie01 angie01 08:17 18.05.2016

Re: Експеримент

taso,

мушкарци и почели да говоре шта ЗАИСТА мисле о себи


pa, jesu, krajnje su se predstavili,


жене почеле да говоре шта ЗАИСТА мисле о себи.


one upravo rekle sve konkretno.
tasadebeli tasadebeli 08:23 18.05.2016

Re: Експеримент

angie01

one upravo rekle sve konkretno.




Оохохоххоооо!





Енџи, драга моја, само за тебе. (уз )

(Па да закопамо ратне секире и наставићемо првом приликом, можда већ на следећем мом посту.)


tess tess 08:35 18.05.2016

Re: Експеримент

Pokačim se sa nekim ljudima, bračni par, oni vidjevši da sa mnom ne mogu izaći na kraj nazovu mog muža.

I on im - kad ih saslušao, a oboje se jadali - savjetuje da me tuže. "Sve vas razumijem, ne znam kako bih vam pomogao. Tužite je, idite na Sud", priča mi šta je rekao.

Odgovorim: Ok.

:)

p.s. i danas mislim da je to bilo sjajno od njega..korektno.
p.p.s. da su ga poslušali, izgubila bih parnicu iako su oni bili krivi, izazvali me, ali ja sam sve argumente imala kao "ne lomite mi bagrenje", tj kad im rekao da me tuže nije ni znao moju verziju al hoću da kažem da je njegovo "distanciranje" bilo pametno..
Pametno jer se nije kačio sa njima radi mene i jer nije mene odgovarao da se ne kačim sa njima.

Drugi slučaj. Ulazi u kuću i priča: Zaustavi me sad konobar iz kafane, dole u prizemlju, pita: Jel ovo od tvoje žene auto? Pogledam, tvoje je. Konobar: Hajde, molim te reci joj da ne parkira ovako nakrivo,  pa svi parkiraju radi nje tako..

Hm.

Ja: I šta si mu rekao?
On: Da je tvoje auto i da se tebi obrati.

A meni nešto taj dan bio onako, kao gospođici u pekari, pipka mi auto jebote, vratim film pa oni su sjedili ispred kafane kad sam prošla, tj svaki dan se parkiram tako tu, godinama se parkiram tako, ej,..i recimo da mi je muž agresivan, m, dođe kući i upita me što ga zaustavljaju na ulici. Vidi kako nastane problem. Ostadoh pričajući sama sa sobom. I. Ne budi lijena, patike, op, cak cak, strčim dole, da  pitam dasu iz kafane što meni ne kaže..

Ništa, počeo zamuckivati, kao ipak bi on da se obrati mužu, ..ej, čovječe, naš je buzdovan, zamisli, kao da je muž parkirao i magarca i samar i mene privezao za stub, ..ponovim mu da je auto moje i da ću ga uparkirati u kafanu ako još jednom nešto kaže mužu a ne meni..

Poslije toga sam kao parkirala bolje ali to je bilo neizvodljivo jer je kafana na krivini tj zaobljenom raskršću..

Eto, kad ste kod vlasništva. I odluka. I odgovornosti.
Tj imala bih još zgoda al su neke poznate kao urbane legende, prilažem ove dvije..diskretno.

:)
angie01 angie01 08:43 18.05.2016

Re: Експеримент

Па да закопамо ратне секире


e, al stvarno ne kapiram- koje ratne sekire?

ja ti bas fino/lepo kazem,...sad sto ti se to ne svidja to je druga stvar,

(stavrno ne znam odakle cujete neprijatan zvuk,...eno i marko imao istu ideju, ja najumilinije:)), kazem, evo ostao ti faznon, jer si ga na vreme uocio, a on u tome prepoznao istu ovu ratnu sekiru kao i ti- pa bogvasmazo,vi divanite samo kada ste sigurni da je neko s vama saglasan:)))





predatortz predatortz 08:50 18.05.2016

Re: Експеримент

A meni nešto taj dan bio onako, kao gospođici u pekari, pipka mi auto jebote, vratim film pa oni su sjedili ispred kafane kad sam prošla, tj svaki dan se parkiram tako tu, godinama se parkiram tako, ej,..i recimo da mi je muž agresivan, m, dođe kući i upita me što ga zaustavljaju na ulici. Vidi kako nastane problem. Ostadoh pričajući sama sa sobom. I. Ne budi lijena, patike, op, cak cak, strčim dole, da pitam dasu iz kafane što meni ne kaže..

Ništa, počeo zamuckivati, kao ipak bi on da se obrati mužu, ..ej, čovječe, naš je buzdovan, zamisli, kao da je muž parkirao i magarca i samar i mene privezao za stub, ..ponovim mu da je auto moje i da ću ga uparkirati u kafanu ako još jednom nešto kaže mužu a ne meni..


Kaži mi, ali ozbiljno:

Po tebi je ovo ok reakcija?

Dakle, ti godinama (kako sama tvrdiš) remetiš red na parkingu tako što auto parkiraš ukoso. Ljudi tvom mužu skrenu pažnju na to, računajući, očigledno, da je on podesniji za komunikaciju - i ti im kažeš da ćeš im uparkirati auto u kafanu!

Kad nemam parking ispred svoje zgrade, tražim prvo mesto na koje mogu normalno da se parkiram. To mesto nekad zna da bude i nekoliko stotina metara dalje od onog na koje najčešće parkiram. Nikad mi ne pada na pamet da nekoga ili nešto zagradim da ne bih svoje dupe prošetao stotinak metara.
tess tess 09:08 18.05.2016

Re: Експеримент

Predatortz, odjebi.

Ti ljudi su uzeli kafanu koju su Švabe držale prije toga 35 godina, od tih 35 godina ja sam se tu parkirala već 7..među Švabe sam se parkirala koji bi mi rekli da na neki način remetim javni red i mir i saobraćaj..ej, dobila bih kaznu i za takvo nepropisno parkiranje.

Nisam se parkirala ukrivo, nego se nisam parkirala onako kako bi njima odgovaralo, tj nikako,  garantujem da sam bolji vozač i imam više kilometara pređenih od klike buzdovana koja je ordinirala pred kafanom tih par dana i da su oni vidjeli da im zauzimam prostor za buzdovane koji bi se parkirali na metar od kafane..

Mi smo tada imali nekoliko auta, velikih i malih, ne možeš svako ni isto parkirati..a parking nije od kafane nego od zgrade..

I po čemu je on vidio da se meni ne može obratiti? Možda je vidio da smo stranci, njegovi, pa malo overava ulicu? Šta? Il se buzdovan obraća samo muževima? Rekao bi nekom Austrijancu isto, šta?

Što se petljaš u ono o čemu pojma nemaš?

I šta tebe boli uvo za moje auto i gdje ću ga uparkirati? Alo, šta tebe boli uvo dal ću ja uparkirati auto u kafanu dok moj muž u drugoj sjedi i čita novine? Šta ti imaš sa tim? m?
predatortz predatortz 09:12 18.05.2016

Re: Експеримент

Predatortz, odjebi


Što se petljaš u ono o čemu pojma nemaš?


I šta tebe boli uvo za moje auto i gdje ću ga uparkirati? Alo, šta tebe boli uvo dal ću ja uparkirati auto u kafanu dok moj muž u drugoj sjedi i čita novine? Šta ti imaš sa tim? m?


Možda se u ovakvom načinu komunikacije krije odgovor na pitanje zašto se ljudi obraćaju tvom mužu a ne tebi.
tasadebeli tasadebeli 09:14 18.05.2016

Re: Експеримент

tess

buzdovan

kad ste kod vlasništva






EDIT: Мада, кад мало боље размислим, и буздован може понеки пут бити од користи. Сети се само Марка и свадбарине...






angie01

e, al stvarno ne kapiram- koje ratne sekire?



Ма шалим се бре, Енџи.

Али ћераћемо се ми још. (Мислим, не ти и ја, него генерално, женскићи и мушкићи.)
tess tess 09:17 18.05.2016

Re: Експеримент

predatortz


Da, a ja sam zgodu tj pričicu podesila tako da bi neko na nju reagovao i dokazao buzdovanstvo. E sad, što si ti prvi skočio pa sad OP kao jadan muž. Ccc, kao način komunikacije. Ccc, ...

predatortz predatortz 09:26 18.05.2016

Re: Експеримент

tess
predatortz


Da, a ja sam zgodu tj pričicu podesila tako da bi neko na nju reagovao i dokazao buzdovanstvo. E sad, što si ti prvi skočio pa sad OP kao jadan muž. Ccc, kao način komunikacije. Ccc, ...



Znaš, poteraju nas, dok sam bio pandur, na neki seminar o aserativnosti. Kažu, naučićemo pažljivije da slušamo, da uvažavamo tuđi stav. A kad čovek pažljivije sluša, kažu, manje lomi preko kolena i ispada manja budala.

Odslušao ja. Mnogo zanimljivih stvari čuh. Neke, boga mi, i primenjujem već godinama.
tasadebeli tasadebeli 09:26 18.05.2016

Re: Експеримент

tess
Da, a ja sam zgodu tj pričicu podesila tako da bi neko na nju reagovao i dokazao buzdovanstvo. E sad, što si ti prvi skočio pa sad OP kao jadan muž. Ccc, kao način komunikacije. Ccc, ...




Преда или ја?

Ја све нешто мним да је ово за Преду...

Он носи буздован вазда са собом.

Кажем му ја да то није лепо, ал' не вреди... Научило се то поред Турака, па то ти је.

(Ми из Београда само трзамо ћакије из потаје. Не дају нам да уносимо буздоване у градски превоз...)
tasadebeli tasadebeli 09:28 18.05.2016

Re: Експеримент

predatortz

Znaš, poteraju nas, dok sam bio pandur, na neki seminar o aserativnosti.



И вас су терали?

Јбт, и нас наставнике исто!

Ја одбио да идем.

Рекао им да мени то не треба јербо сам се асертиван и родио.
predatortz predatortz 09:33 18.05.2016

Re: Експеримент

tasadebeli
predatortz

Znaš, poteraju nas, dok sam bio pandur, na neki seminar o aserativnosti.



И вас су терали?

Јбт, и нас наставнике исто!

Ја одбио да идем.

Рекао им да мени то не треба јербо сам се асертиван и родио.


Odmah nakon onog našeg rata. Bilo otpora, pa ni sam nisam rado otišao. No, kad sam odslušao šta je žena imala da kaže, nisam se pokajao što sam išao. Ima floskula, slažem se, ali ima i stvari koje čovek nije primećivao da ih pogrešno radi.
tess tess 09:34 18.05.2016

Re: Експеримент

predatortz
tess
predatortz


Da, a ja sam zgodu tj pričicu podesila tako da bi neko na nju reagovao i dokazao buzdovanstvo. E sad, što si ti prvi skočio pa sad OP kao jadan muž. Ccc, kao način komunikacije. Ccc, ...



Znaš, poteraju nas, dok sam bio pandur, na neki seminar o aserativnosti. Kažu, naučićemo pažljivije da slušamo, da uvažavamo tuđi stav. A kad čovek pažljivije sluša, kažu, manje lomi preko kolena i ispada manja budala.

Odslušao ja. Mnogo zanimljivih stvari čuh. Neke, boga mi, i primenjujem već godinama.


Predatorz, da se ne smaramo. Ljeba ti.

tess tess 09:35 18.05.2016

Re: Експеримент

tasadebeli
tess
Da, a ja sam zgodu tj pričicu podesila tako da bi neko na nju reagovao i dokazao buzdovanstvo. E sad, što si ti prvi skočio pa sad OP kao jadan muž. Ccc, kao način komunikacije. Ccc, ...




Преда или ја?

Ја све нешто мним да је ово за Преду...

Он носи буздован вазда са собом.

Кажем му ја да то није лепо, ал' не вреди... Научило се то поред Турака, па то ти је.

(Ми из Београда само трзамо ћакије из потаје. Не дају нам да уносимо буздоване у градски превоз...)

Taso, nemoj da si licemjeran.
tess tess 09:37 18.05.2016

Re: Експеримент

Imam posla. Proglupljivala bih još malo kraj "pandurskog nauka" i "turskog vakta", no, lijep dan želim.
predatortz predatortz 09:39 18.05.2016

Re: Експеримент

tess
predatortz
tess
predatortz


Da, a ja sam zgodu tj pričicu podesila tako da bi neko na nju reagovao i dokazao buzdovanstvo. E sad, što si ti prvi skočio pa sad OP kao jadan muž. Ccc, kao način komunikacije. Ccc, ...



Znaš, poteraju nas, dok sam bio pandur, na neki seminar o aserativnosti. Kažu, naučićemo pažljivije da slušamo, da uvažavamo tuđi stav. A kad čovek pažljivije sluša, kažu, manje lomi preko kolena i ispada manja budala.

Odslušao ja. Mnogo zanimljivih stvari čuh. Neke, boga mi, i primenjujem već godinama.


Predatorz, da se ne smaramo. Ljeba ti.



Pravo zboriš! Mene iznervirati ne možeš, a nije red da nedužan svet bude kolateralna šteta naših prepucavanja.
Zdravo mi ostaj.
tasadebeli tasadebeli 11:00 18.05.2016

Re: Експеримент

tess

Taso, nemoj da si licemjeran.



Па могу ваљда мало и ја?

Што сви други да могу, а ја да не смем?
tadejus tadejus 11:04 18.05.2016

Re: Експеримент

tasadebeli
Али ћераћемо се ми још. (Мислим, не ти и ја, него генерално, женскићи и мушкићи.)


čekaj sad taso, jel ćerati ili drapati? nisam sigurna da sam te dobro razumjela..

pročitah nedavno tekst u politici (ne znam koji mi đavo bi).. jedan od onih njihovih patrijarhalno tupavih na temu kako srpkinje (pas im mater) se pokondirile, pa ne rađaju dovoljno srpčadi..
pa mala varijacija..
kao utvrđeno da malo srpkinja doji i još utvrđeno da posebno (bi nešto baš izraženo) malo i rijetko doje žensku djecu..
i sad kaže tekst kako je to možda patrijarhalna naklonost muškom potomstvu ali ubaci (ovo uopšte nije bilo u politikinom maniru) i komentar kako je utvrđeno da se muške bebe nešto tipa 40 puta više maze od ženskih (ja to razumjedoh u smislu da su brojali koliko puta muška a koliko ženska beba u nekom intervalu vremena traži majčin dodir)..
pa kao možda nije da majke to tako namjerno, možda ne mogu da se otresu muških sisavaca..
i sad šta htjedoh..
čudno je to..
u odraslom dobu meni se čini da su žene te koje imaju mnogo veću potrebu za fizičkim dodirom..
a može biti da su one spremnije da to pokažu..
a muškadini kriju..
pa razmišljam da to nije lako, ako zapravo 40 puta više želite da se mazite a krijete.. pa mora da je to dosta zahebana situacija..
no kakva god da je..
pa i kad ja u svom stilu gorštačkom saspem nešto o dandarama, opet.. ne bi trebalo da bude teško za razumjeti da je ženama dodir stranca nepoželjan (čak i gadan) jer je to neželjeno pipanje sigurno imala puno prilika da iskusi..
nemam ja vremena da mislim dal je taj hansel neki krasan čovjek, komšija, otac i brat.. pipa.. nakostrješim se..
e sad kad neko na takav komentar ima potrebu da i dalje insistira na nekoj priči o ženskoj pokondirenosti..
a jebatiga, ja tu već zaista teže razumijem u čemu je problem..
zar stvarno moraju da se smišljaju i analogije da bi bilo jasno zašto je ženi (ajde nek nije svakoj ali ogromnoj većini) gadan dodir stranca..
predatortz predatortz 11:12 18.05.2016

Re: Експеримент

zar stvarno moraju da se smišljaju i analogije da bi bilo jasno zašto je ženi (ajde nek nije svakoj ali ogromnoj većini) gadan dodir stranca..


Evo, ja sam na ženskoj strani po ovom pitanju.
Nema pipaš, burazeru!
Kažeš šta imaš, to je ok, ali pipanje je nepoželjan 'argument'.

Zabluda je da samo žene ne vole dodire stranca, ili osobe koju poznaju a nisu rade da se 'dodiruju' sa tom osobom.

Rekoh, ni ja ne volim da me noko pipka, čisti dlake, vrti dugme, niti da mi prilazi suviše blizu tokom razgovora.
tess tess 11:44 18.05.2016

Re: Експеримент

predatortz
tess
predatortz
tess
predatortz


Da, a ja sam zgodu tj pričicu podesila tako da bi neko na nju reagovao i dokazao buzdovanstvo. E sad, što si ti prvi skočio pa sad OP kao jadan muž. Ccc, kao način komunikacije. Ccc, ...



Znaš, poteraju nas, dok sam bio pandur, na neki seminar o aserativnosti. Kažu, naučićemo pažljivije da slušamo, da uvažavamo tuđi stav. A kad čovek pažljivije sluša, kažu, manje lomi preko kolena i ispada manja budala.

Odslušao ja. Mnogo zanimljivih stvari čuh. Neke, boga mi, i primenjujem već godinama.


Predatorz, da se ne smaramo. Ljeba ti.



Pravo zboriš! Mene iznervirati ne možeš, a nije red da nedužan svet bude kolateralna šteta naših prepucavanja.
Zdravo mi ostaj.


Što bih ja baš tebe nervirala? I koga nerviram ako tebe ne uspjevam iznervirati? Da ti ne unosiš odveć lično u komunikaciju unatoč školovanju? Posebno je patetično "nedužan svet", hm, , mislim, jel to znači da ako ti ne razumiješ moje "odjebi" ja moram računati il razumjevati pasivnu agresiju? Pa ništa, ne da se ne smaramo nego ajde da odjebemo jedno od drugoga da "nedužni svijet" nema priliku da odjebava sa nama..

I ne šopaj me tim "prekokoljenskim mudrostima" kao gusku za Božić, rekoh ti da sam inteligentnija..
predatortz predatortz 11:46 18.05.2016

Re: Експеримент

I ne šopaj me tim "prekokoljenskim mudrostima" kao gusku za Božić, rekoh ti da sam inteligentnija..


Od guske? Verovatno...

Aj' ćao tess!
emsiemsi emsiemsi 12:58 18.05.2016

Re: Експеримент

tess
predatortz
tess
predatortz
tess
predatortz


Da, a ja sam zgodu tj pričicu podesila tako da bi neko na nju reagovao i dokazao buzdovanstvo. E sad, što si ti prvi skočio pa sad OP kao jadan muž. Ccc, kao način komunikacije. Ccc, ...



Znaš, poteraju nas, dok sam bio pandur, na neki seminar o aserativnosti. Kažu, naučićemo pažljivije da slušamo, da uvažavamo tuđi stav. A kad čovek pažljivije sluša, kažu, manje lomi preko kolena i ispada manja budala.

Odslušao ja. Mnogo zanimljivih stvari čuh. Neke, boga mi, i primenjujem već godinama.


Predatorz, da se ne smaramo. Ljeba ti.



Pravo zboriš! Mene iznervirati ne možeš, a nije red da nedužan svet bude kolateralna šteta naših prepucavanja.
Zdravo mi ostaj.


Što bih ja baš tebe nervirala? I koga nerviram ako tebe ne uspjevam iznervirati? Da ti ne unosiš odveć lično u komunikaciju unatoč školovanju? Posebno je patetično "nedužan svet", hm, , mislim, jel to znači da ako ti ne razumiješ moje "odjebi" ja moram računati il razumjevati pasivnu agresiju? Pa ništa, ne da se ne smaramo nego ajde da odjebemo jedno od drugoga da "nedužni svijet" nema priliku da odjebava sa nama..

I ne šopaj me tim "prekokoljenskim mudrostima" kao gusku za Božić, rekoh ti da sam inteligentnija..

Са Тесс нема зајебанције - тако и треба !
Успут --- одох ја да зајебавам кркара, сигурније је.

alselone alselone 13:54 18.05.2016

Re: Експеримент

urbana_gerila urbana_gerila 15:43 18.05.2016

Re: Експеримент

tess
Il se buzdovan obraća samo muževima?


takvi ili misle da su žene vlasništvo muževa(ili lude braće) ili se generalno plaše žena.

ko bi još od nekog krotkog poput tebe zentovao?
tess tess 19:33 18.05.2016

Re: Експеримент

Ma, pusti..

:)
tasadebeli tasadebeli 20:00 18.05.2016

Re: Експеримент

tadejus

čekaj sad taso, jel ćerati ili drapati? nisam sigurna da sam te dobro razumjela..



Да бисмо се драпали, морамо прво да се ћерамо и саћерамо у неко ћоше. Кад ме већ вучеш за језик...







Занемари бре терминологију, Тадејуш...

Када будеш видела на шта сам то мислио помињући мој нови пост, биће ти јасније и зашто кажем да ћемо се још ћерати.

Јербо за ћерање смо рођени. То је нама наша еволуција дала осим што нам је успут на кварно увалила и друга Титу маршала.









zar stvarno moraju da se smišljaju i analogije da bi bilo jasno zašto je ženi (ajde nek nije svakoj ali ogromnoj većini) gadan dodir stranca..



Гадан, брате, и мени додир странца! Само мене кад странац додирне, бијем.

То ако је мушко.

Али не знам шта да радим кад ме додирне нека странкиња.

Не могу, брате, женско, да млатим, нисам такав човек.

Шта да радим у тој ситуацији, Тадејуш?
tadejus tadejus 20:26 18.05.2016

Re: Експеримент

tasadebeli
Шта да радим у тој ситуацији, Тадејуш?


ama izdrpaj je taso, šta si se stiso
tasadebeli tasadebeli 20:44 18.05.2016

Re: Експеримент

tadejus
tasadebeli
Шта да радим у тој ситуацији, Тадејуш?


ama izdrpaj je taso, šta si se stiso



Па то ми реци, сестро!

То чекам све време да чујем.

Ако ипак искрсну неки проблема поводом тог дрпања због неспоразума у невербалној комуникацији, рећи ћу да ми је то тако казала Тадејуш.

ЕДИТ:





П.С. - Бат хебига...

Шта ако се мени не дрпа баш са том која мене дрпа?

Не видим зашто би по дифолту свака жена за себе мислила да је баш толико пожељна да би је баш сваки мушкарац дрпао пошто-пото.

Ето новог проблема за размишљање.

Тадејуш?
predatortz predatortz 20:47 18.05.2016

Re: Експеримент

Али не знам шта да радим кад ме додирне нека странкиња.


Шта ако се мени не дрпа баш са том која мене дрпа?


tasadebeli tasadebeli 20:54 18.05.2016

Re: Експеримент

predatortz
Али не знам шта да радим кад ме додирне нека странкиња.


Шта ако се мени не дрпа баш са том која мене дрпа?





Јел' видиш ти то, мој Предо.

Ето зашто нам се она наша СФРЈ распала.


Курва из Добоја, јебач из Црне Горе,...

И оде све у пизду материну!
predatortz predatortz 20:57 18.05.2016

Re: Експеримент

tasadebeli
predatortz
Али не знам шта да радим кад ме додирне нека странкиња.


Шта ако се мени не дрпа баш са том која мене дрпа?





Јел' видиш ти то, мој Предо.

Ето зашто нам се она наша СФРЈ распала.


Курва из Добоја, јебач из Црне Горе,...

И оде све у пизду материну!


Obruk'o je vascijelu Crnu Goru!
Kad drugarica ima ćeranje, pošten Vasojević nema šta da se skanjuje!
tadejus tadejus 21:11 18.05.2016

Re: Експеримент

tasadebeli

Шта ако се мени не дрпа баш са том која мене дрпа?Не видим зашто би по дифолту свака жена за себе мислила да је баш толико пожељна да би је баш сваки мушкарац дрпао пошто-пото. Ето новог проблема за размишљање.Тадејуш?


uh pa to je još zaguljenija situacija..
ustanovili smo već da svaka drugarica potajno želi da se drpa, ono, ne bira.. i sad šta ako takva jedna drugarica stisne petlju pa otvoreno izrazi želju za drpanjem.. takoreć, preuzme inicijativu.. a drug nije rad da joj udovolji želji..
nezgodno..
pa skoro da bih morala reći, pa taso, moraćeš joj ipak dandaru.. nema druge..
ili to ili drpanje.. takva je stvar, pa sad ti vidi šta ti lakše pada
tasadebeli tasadebeli 22:47 18.05.2016

Re: Експеримент

predatortz

Obruk'o je vascijelu Crnu Goru!
Kad drugarica ima ćeranje, pošten Vasojević nema šta da se skanjuje!



Ма то само у филм има! У стваран живот то се не догађа ниједноме!


tadejus

uh pa to je još zaguljenija situacija..


То ти кажем! Мука жива!

pa skoro da bih morala reći, pa taso, moraćeš joj ipak dandaru.. nema druge..
ili to ili drpanje.. takva je stvar, pa sad ti vidi šta ti lakše pada


Не могу, сестро слатка, дандару на ту нежну главицу. Нијесу ме тако учили.

Шта ћу... Жртвоваћу се ако треба да не погазим завет отаца.

Видим ја да је ту у питању тешка уцена и да смо ми мушки ту разапети!


tess tess 12:38 19.05.2016

Re: Експеримент

predatortz
I ne šopaj me tim "prekokoljenskim mudrostima" kao gusku za Božić, rekoh ti da sam inteligentnija..


Od guske? Verovatno...

Aj' ćao tess!


Hehe, zaguljen i jeste expert za guske.

No, ovi balvani i guske što te preporučuju iz patrijarhalnog mraka, mogu da me povuku za...inteligenciju. Svest, bre.
emsiemsi emsiemsi 17:47 19.05.2016

Re: Експеримент

tess
predatortz
I ne šopaj me tim "prekokoljenskim mudrostima" kao gusku za Božić, rekoh ti da sam inteligentnija..


Od guske? Verovatno...

Aj' ćao tess!


Hehe, zaguljen i jeste expert za guske.

No, ovi balvani i guske što te preporučuju iz patrijarhalnog mraka, mogu da me povuku za...inteligenciju. Svest, bre.

Да !
Покренула си занимљиво питање.
Мушкарци кажу када изражавају неслагање - можеш да ме повучеш за куки !
Како би то могло да гаси у случају жена ?
Повуци ме за плетеницу ... или тако некако.
predatortz predatortz 18:14 17.05.2016

krkani vs krkanke

Tema krkani vs krkanke preti da ozbiljno ugrozi stepen agresije koji se iskazuje na temi partizani vs četnici.

Kao jedan od istaknutih učesnika na temama partizansko - četničkog prepucavanja, koji je uložio enorman trud na ovom portalu da ta tema zabavi stotine blogera, ulažem oštar protest zbog pokušaja da je ova, od stranog faktora isforsirana tema, nadmaši u količini apsurda i besmisla.
tasadebeli tasadebeli 08:14 18.05.2016

Re: krkani vs krkanke

predatortz


krkani vs krkanke











(Јбт, обожавам САКСафон на овој ствари! )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana