Društvo| Gradjanske inicijative| Politika

Bodrum via Savamala

Nebojsa Krstic RSS / 13.06.2016. u 19:59

 

 

 

Sedeo sam u čekaonici BK televizije, negde s jeseni 2003. Tadić je u susednoj prostoriji razgovarao s Draganom Bujoševićem u njegovoj emisiji "Nije srpski ćutati". Možda ćete se setiti - to je ona u kojoj je prihvatio odgovornost za aferu "Bodrum". Ta je afera predugo i veoma neprijatno opterećivala tadašnji DOS, Demokratsku stranku specijalno...u trenutku kada je Tadić potvrdio da se krađa glasova u Skupštini Srbije desila, i kada je prihvatio političku odgovornost, kao da je pukao čir i organizam DS-a se oslobodio toksina koji su pretili da izazovu gangrenu, a možda i sepsu. Nešto slično desilo se pre par dana kada je Aleksandar Vučić ukazao na direktno odgovorne za aferu "Savamala", na vrh beogradske vlasti, i kada je prihvatio, kako je rekao, i "svoju delimičnu odgovornost", odnosno svoju komandnu odgovornost.

Tadićevo prihvatanje odgovornosti za "Bodrum" razlikovalo se. Naime, ljudi koji su u toj aferi učestvovali, nisu bili u subordinirajućem odnosu prema Tadiću u trenutku kada se afera desila. Tadić će tek docnije opreuzeti kormilo DS. Pažljivi analitičar mogao bi da uoči da ga priznanje "Bodruma" nije mnogo koštalo, a u svakom slučaju cena tog priznanja i efekat koji je imalo, sasvim su disproporcionalni. Vučićeva situacija, u tom smislu, sasvim je drugačija. Vrh današnje gradske vlasti postavila je stranka kojoj šefuje Vučić, to je praktično njegov kadar. Utoliko je njegova lična politička šteta, i zbog afere koja se desila i zbog njenog ishoda, daleko veća.

Treba razlikovati, o tome sam mislio u čekaonici BK TV te 2003, a evo i sad - političku odgovornost od krivice. Kriivica, odnosno krivična (prekršajna, kakva god) odgovornost nešto je što ne utvrđuju političari, novinari ili protestanti okupljeni oko žute patke, već sudski organi. Zato to treba ostaviti po strance, to nije tema ove diskusije, već politička odgovornost, a to je ono što ne određuju zakoni i pravne regule već nešto apstraktnije, ali nešto mnogo bliže osećaju građana za pravdu, ispravnost, čast ili - poštenje.

Problem "Savamale" nije u tome što je srušeno nekoliko bespravno podignutih objekata, problem je što to nije urađeno danju, onako kako bi bilo učinjeno u Italiji, Francuskoj ili u Konektikatu, već, iz sasvim nepoznatog razloga, noću i pod sumnjivim okolnostima koje su izazvale pažnju medija i iznemirenost građana. Ostavimo po strani opozicione stranke koje nezadovoljne ishodom nedavnih izbora traže svaki povod da oko njega dižu frku kako bi izbegli debatu o katastrofalnom porazu koji su pretrpele i kojima svaka "žuta patka" sada dobro dođe kako se ne bi pričalo o smeni njihovih lidera, ostavimo po strani njihovu potrebu da se iskoristi bilo koji povodi kako bi se reanimirala antivučićevština koja je u poslednje četiri godine jedino pogonsko gorivo na koje radi, bolje reći, održava u životu ono što se nekada zvalo "demokratska opozicija". Uzmimo u obzir da je taj noćni pir nepoznatih maskiranih ljudi opravdano je uznemirio građane, a onaj ko je naredio i organizovao taj događaj napravio je izuzetnu štetu upravo Vučiću, čiji je najviši interes da se ta stvar istraži do kraja i da se građanima povrati poverenje u unstitucije sistema.

Dosadašnja praksa po kojoj ni jedan političar nije odgovoran za ono što je radio, po kojoj su političari na visokim državnim funkcijama za svoje lične odluke bili spremni da okrivljuju svoje "saradnike" i krijući se tako iza njih, najzad je prekinuta.  Javnost neće biti zadovoljna, ona talibanizovana, decerebrirana i intivučićevski definisana ne bi bila ni da je Vučić na konferenciju za štampu u zgradi Skupštine na poslužavniku doneo glave čelnika gradske vlasti, ali svako ko ozbiljno razmišlja i ko razume političke procese, shvata da je Vučićev istup presedan u dobrom pravcu i da je to čin koji nepovratno pravi razdel među onima koji se uvek i po svaku cenu kriju iza drugih i onih koji su spremni da prihvate i pokude i da priznaju eventualne greške i pokušavaju da ih isprave.

Tajac koji glasno odzvanja iz Gradske kuće svedoči o tome da se nisu nadali Vučićevom gestu. Oni čelnici grada koji su skrivili "Savamalu" koji izađu u javnost i priznaju grešku možda imaju šansu da politički prežive, oni koji nastave da tihuju sebi potpisuju siguran odlazak u prošlost i u zaborav. Što se tzv "običnog čoveka" tiče, on  je toliko naelektrisan zbog arhetipa političara koji nikad i ni po koju cenu nije odgovoran nizašta što čini, da će, na veliku žalost "patkara", Vučić i iz ovog slučaja izvući politički profit.

 

Objavljeno u Danasu, 13.juna 2016. 

 

 



Komentari (291)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apacherosepeacock apacherosepeacock 08:18 14.06.2016

Re: povratna informacija

Helikopter, poplava, cenzure, lažne diplome, Savamala... mnogo ima gluposti kojima se bavite bez ikakvog efekta. I neće biti efekta, zato što se ne bavite suštinom.


Ovo nabrojano je znaci p* dim, a sustina bi bila sta?
Kazi sta je sustina nemoj da si se stis'o.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:22 14.06.2016

Re: povratna informacija

Ono što vam nije jasno je kako je nekom toliko skočila popularnost a svi ga tako mrzite.

Глупаво.
Откуд, рецимо ја, мрзим Вучића?
Па ево, и овде сам искористио прилику да њега и његову владу похвалим за све оно што мислим да добро ради. И -- онда -- да критикујем оно што мислим да лоше ради.

У овом предмету нема другог излаза него да држава почне да функционише у сегменту у ком је била суспендована. То значи да се покрену истраге, кривичне пријаве, одговорност... Политичка? И политичка. Али није она најважнија.

Треба онај мајчин син из полиције, који, кад га зову да изађе на терен, прави се блесав, да одговара што се правио блесав. А ови што су везивали човека да одговарају што су везивали човека.

So simple.
Зајебите политичку одговорност.
Она је секундарна.
maksa83 maksa83 08:27 14.06.2016

Re: povratna informacija

Глупаво.

Glupavo, ali glupavo je Brajoviću ozbiljno raspravljati sa evidentnim botovima. Otidi na proizvoljnu vest o Vučiću ili nečemu što ga žulja i videćeš identičan rečnik, teze, sve.

Nebojša iz Beograda je iskonvergirao sa drugim Nebojšom iz Beograda tj. dosegao tačku u kojoj je sve osim zajebancije (ne preko 500 rukom kucanih bajtova) na račun toga što piše bespredmetno.
freehand freehand 08:30 14.06.2016

Re: povratna informacija

Nebojša iz Beograda je iskonvergirao sa drugim Nebojšom iz Beograda tj. dosegao tačku u kojoj je sve osim zajebancije (ne preko 500 rukom kucanih bajtova) na račun toga što piše bespredmetno.

Ja tako zamišljam Lupinga i Krstića koji predmetno noći golim grudima GAZEĆI PREKO VEZANIH VESELNIKA istrčavaju pred dijabolike sa palicama i građevinskim mašinama uz krik "NE BEZUMNICI ŠTA ČINITE?! PA VI NANOSITE POLITIČKU ŠTETU ALEKSANDRU VUZČIĆU!!!"
looping looping 08:41 14.06.2016

Re: povratna informacija

У овом предмету нема другог излаза него да држава почне да функционише у сегменту у ком је била суспендована. То значи да се покрену истраге, кривичне пријаве, одговорност...

Interesantno je što s' jedne strane ne valja da vam je Premijer autokrata a sa druge strane zahtevate od njega da bude autokrata.
On može da urgira takve stvari.
Треба онај мајчин син из полиције, који, кад га зову да изађе на терен, прави се блесав, да одговара што се правио блесав. А ови што су везивали човека да одговарају што су везивали човека.

Da li su vezivali čoveka, da li policija nije izašla na teren... sve to spada u krivičnu odgovornost. I to ne utvrđuje Premijer.
So simple.
Зајебите политичку одговорност.
Она је секундарна.

Da, ali dok se ne utvrdi krivična odgovornost Premijer i javnost mogu jedino da se bave političkom odgovornošću. Ne možemo ni mi na blogu time da se bavimo. Otkud ja da znam da li neko laže? Da mu verujem na reč zato što sam gadljiv na Premijera?

PS.
Većini ljudi na blogu ne treba ni krivična ni politička odgovornost već isključivo linč.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:46 14.06.2016

Re: povratna informacija

Interesantno je što s' jedne strane ne valja da vam je Premijer autokrata a sa druge strane zahtevate od njega da bude autokrata.

Извињавам се што сам комуницирао с тобом као да си сасвим нормалан и разуман човек.
Нећу више.
(Шта ми би...)
looping looping 08:50 14.06.2016

Re: povratna informacija

Interesantno je što s' jedne strane ne valja da vam je Premijer autokrata a sa druge strane zahtevate od njega da bude autokrata.

Извињавам се што сам комуницирао с тобом као да си сасвим нормалан и разуман човек.
Нећу више.
(Шта ми би...)

Ja tako zamišljam Lupinga i Krstića koji predmetno noći golim grudima

Glupavo, ali glupavo je Brajoviću ozbiljno raspravljati sa evidentnim botovima.

- Are those bad copy/paste people gone daddy?
- Take cover son, they're coming!

...
OK. Hajde da vidimo ko još misli suprotno od vas ovde na blogu.
Tj. ko sme da se usudi.
maksa83 maksa83 09:23 14.06.2016

Re: povratna informacija

OK. Hajde da vidimo ko još misli suprotno od vas ovde na blogu.

Mićo, nemaš ti nikakav kvalitet da ponudiš. Ako je i bilo neke sumnje u onom momentu kada si kod a_jovicica proglasio događaje u Savamali za "tračeve" strpao si se u fijoku na kojoj piše "Pajaci na Navijanje", i sad možeš da mumlaš odande do mile volje.
looping looping 09:29 14.06.2016

Re: povratna informacija

Mićo, nemaš ti nikakav kvalitet da ponudiš.

Ma da. Određen je standard od koga niko ne sme da odstupi.
Ako je i bilo neke sumnje u onom momentu kada si kod a_jovicica proglasio događaje u Savamali za "tračeve"

Vezivanje, zaključavanje sa sve smrtnim ishodom...
Šta će ti dokazi? Čitaj novine i uživaj.
freehand freehand 09:32 14.06.2016

Re: povratna informacija

maksa83
OK. Hajde da vidimo ko još misli suprotno od vas ovde na blogu.

Mićo, nemaš ti nikakav kvalitet da ponudiš. Ako je i bilo neke sumnje u onom momentu kada si kod a_jovicica proglasio događaje u Savamali za "tračeve" strpao si se u fijoku na kojoj piše "Pajaci na Navijanje", i sad možeš da mumlaš odande do mile volje.

Znam da je glupo al moram da se ponovim (jedan je Brajović ali treba se truditi, što reko Konfučije):
Ja sebe isto nekad uhvatim kako se svađam sa stolicom, kad u nju opalim nožnim palcem.
Posle mi bude žao što sam je psovao i glupo što sam joj objašnjavao da ne treba da bude tu gde sam na nju naleteo.
maksa83 maksa83 09:34 14.06.2016

Re: povratna informacija

Šta će ti dokazi?

Jasno. Nema istrage - nema dokaza. Sve čisto.

Čitaj novine i uživaj.

Koje novine?
looping looping 09:35 14.06.2016

Re: povratna informacija

Znam da je glupo al moram da se ponovim (jedan je Brajović ali treba se truditi, što reko Konfučije):

Ne znam zašto imam utisak da ćeš još dugo da se ponavljaš.
Valjda zato što si iscrpeo sve resurse.
maksa83 maksa83 09:42 14.06.2016

Re: povratna informacija

Ja sebe isto nekad uhvatim kako se svađam sa stolicom, kad u nju opalim nožnim palcem.

E kad reče stolica, sad sam shvatio na šta me ovo Nebojšino iz Beograda podseća (ne, nije uzorak stolice koji se nosi u lab., ali nije ni to glupa asocijacija). Elem, kuče mojih roditelja - mali nemački špic - je običavala da kad joj ostane neka hrana a hoće da je sakrije od velike zle životinje koja urla i ukrade joj hranu (usisivač), ona se propne na zadnje noge i sakrije tu hranu tako što je ostavi na nekoj stolici. I sad, iz perspektive njenih 30cm visine to je, dakle, sakriveno, ona to ne vidi, je l' tako, tako je. To što to vide svi oni stvarno visoki psi oko nje (tzv. ukućani) pa sklone nju uopšte ne ometa, ona to jbg. sakrila, molim lepo.

E sad, kad to radi mali nemački špic (oni su neodoljivi sami po sebi) to je beskrajno smešno i simpa, ali kad to radi homo sapiens Nebojšinih godina, onda je to onako pomalo grotesque.
freehand freehand 09:53 14.06.2016

Re: povratna informacija

E sad, kad to radi mali nemački špic (oni su neodoljivi sami po sebi) to je beskrajno smešno i simpa, ali kad to radi homo sapiens Nebojšinih godina, onda je to onako pomalo grotesque.

Iako znam da je "homo sapiens" ovde korišćeno kolokvijalno i za potrebe priče te da nije najbitnije za razumevanje fabule ja bih tu ipak upotrebio neku drugu formulaciju.
larryflint larryflint 10:04 14.06.2016

Re: povratna informacija

looping

OK. Hajde da vidimo ko još misli suprotno od vas ovde na blogu.


A time impliciraš da ti "misliš"? Neće biti. Ne znam da li iko (mimo eventualno onomad pomenutih sertifikovanih) veruje da ti zaista razmišljaš.
larryflint larryflint 10:09 14.06.2016

Re: povratna informacija

maksa83
OK. Hajde da vidimo ko još misli suprotno od vas ovde na blogu.

Mićo, nemaš ti nikakav kvalitet da ponudiš. Ako je i bilo neke sumnje u onom momentu kada si kod a_jovicica proglasio događaje u Savamali za "tračeve" strpao si se u fijoku na kojoj piše "Pajaci na Navijanje", i sad možeš da mumlaš odande do mile volje.


E, nemoj tako, nisu oni svi isti, ima i međ Pajacima na Navijanje razlike, ne idu svi u istu fijoku. Recimo, ovaj dole je makar radoznao



st.jepan st.jepan 17:01 16.06.2016

Re: povratna informacija

Misliš, ne bih trebalo da pišem tekstove sa kojima se vi, izvanredni genijalci, kolektivno ne slažete?
Nisam siguran da je to dobra ideja. Računam, i mi priglupi imamo pravo na svoje mišljenje.

Ja mislim da si ti ovde malo ironičan.
Pogodio?

freehand freehand 00:38 14.06.2016

Idiot bagerista

"Што кажете грађански, а знате да су политички протести"

Вучић је изјавио да политички "преваранти, мешетари и лажови" али и медији праве случај Савамала већим него што јесте, јер им је само потребан повод за нове нападе на њега, и истакао да је лицемерје називати протесте грађанским, ако је већ свима јасно да су политички.

"Нису овде разлог фантомке, а није ни хеликоптер био žживотно питање", приметио је Вучић и поновио да је само реч о томе да се пронађе увек нов повод за нападе.

У прилог томе навео је да се зато случај Савамала не заврšшава након šшто је он рекао да је врх градске власти одговоран.

На питање водитељке зашто тако реагује на такве ствари уместо да их прихвати као део политичке борбе, Вучић је рекао да је то њему јасно и додао:

"Али онда немојте да ме лажете да су то неполитички протести, онда кажите – ово је политичка борба, користимо сваку врсту политичког трика и преваре, лажемо да је хеликоптер животно питање, то је политичка борба, као што ја знам да је била и као што сви у Србији знају да је била."

На питање да ли је врх београдске власти таквим понашањем угрозио њега, рекао је да није угрозио њега као премијера, већ пројекат "Београд на води", који је, како је навео, требало да буде чист ко суза.

"Тиме су допринели различитим лоповима и лажовима да могу да причају да то није чисто као суза. Наравно да су угрозили. Али немојте да сметнете са ума још једну ствар која је веома важна, а то је да није тај повод, био би неки други", рекао је Вучић.


Он је повукао паралелу са случајем хеликоптер, за који је рекао да је била "измишšљена и лудачки вођена афера".

Каже да је то био удес који се догађа, да је Србија имала среће да има најмање несрећа такве врсте у региону и Европи, подсећајући да је немачки пилот недавно намерно срушио авион и тако убио 200 људи.

"Замислите да се то десило у Србији, побили би ми децу и породицу", казао је Вучић,
додајући да је случај стварања афере хеликоптер исто био део политичке борбе и да то сви знају, као што је случај и када су новинари РТС-а долазили и питали га за уговоре за "Фијат" и "Ер Србију", а када их им је показао, онда га више никада нису питали о томе.

Каже да је поносан што је грађанима поводом рушења у Савамали рекао истину, што није лагао, за разлику од оних који су динамитом својевремено рушили Шилерову, иако су могли у њу да сместе децу и сиротињу.

"Хоћу народу да покажем да је реч о лажовима и лоповима... 86 објеката су срушили испод Плавог моста, све су биле занатлије српске, обични Срби, живели, радили тешко, све је срушено багерима, нико никада није смео да постави питање. Само говорим о лицемерју дела јавности и лицемера и лажова", рекао је Вучић и додао да никада није било речи о фантомкама под којима се убијало и хапсио председник државе.

Упитан за будућност Синише Малог, Вучић је рекао да није њега означио као кривца, већ да је рекао да је у питању врх београдске власти, да разрешење случаја треба препустити надлежним органима, те да је тај случај, када је рекао ко је одговоран, суштински решен.

На питање да ли се осећа угроженим, Вучић је рекао да се уопште не осећа угроженим, да се не плаши напада, а противницима је поручио да, пошто не могу да га победе на изборима и буду успешнији од њега у послу, нађу неку трећу опцију.

"Ако мени кажу да сам Хитлер, то је слобода медија"

Александар Вучић је изјавио да је слобода медија сада неупоредиво већа него пре неколико година, што је илустровао сопственом оценом да је уређивачка политика готово свих недељника и дневних новина уперена против њега и Владе.

Вучић је рекао да слобода медија у Србији није тековина, јер није ни постојала у том облику за време Бориса Тадића и Драгана Ђиласа.

"Та слобода је неупоредиво већа него пре пет-шест година и ја сам сигуран да ће бити још већа. Ако мени кажу да сам Хитлер, то је слобода. То је супер и поносан сам на ту слободу", рекао је Вучић.


Вучић је оценио да су сви недељници "под контролом цивилног сектора, Мишковића, странаца, овог или оног" и да пишу против њега, осим Печата који је проруски, док Експрес има различите текстове.

"Сви остали недељници су против мене", рекао је Вучић.

Упитао је које су то дневне новине које подржавају њега, а што му се приговара, додајући при томе да уредништво Информера има потпуно другачију политику од његове, проруску, али да верује да уредник тих новина има позитивно мишљење о њему.

Вучић је одбацио инсинуације да Информер пише оно што он мисли, наводећи да су то приватне новине чији садржај не жели да коментарише.

"То су приватне новине, ја читам те новине, али хоћете ли да се правдам шта пишу приватне новине? Не пада ми на памет. Али уредник Информера једини има храбрости да каже Мишковићу, БИРН-у, Давенпорту нешто што им се не свиђа, а други не смеју да писну", рекао је Вучић.

Додао је, међутим, да није сагласан са наводима из Информера о америчком амбасадору Кајлу Скоту, уз оцену да сматра да је Скот коректан човек који жели добре односе Србије и САД.


KLIK

Pa nek neko kaže da nije u pitanju ozbiljna dijabola

Edit: boldovanje moje, zaboravih da napomenem. Hajlajt na ubijanje dece i porodice i paranoju koja vrišti.
larryflint larryflint 00:43 14.06.2016

Re: Idiot bagerista

Pa nek neko kaže da nije u pitanju ozbiljna dijabola


Pajtonovci bi samo od ovog teksta napravili barem 3 sezone. Ima mnogo tužnih delova, ali ovaj me baš "razveselio" - povodom telepromptovanog helikoptera

"да је Србија имала среће да има најмање несрећа такве врсте у региону и Европи"

Ajde, dakle region nije u Evropi, to da oprostimo, ali "najmanje nesreća te vrste" - pa svakako, kada smo imali taj jedan helikopter, pa kada je pao, to mu je to, gotovo, nema više nesreća.
st.jepan st.jepan 00:45 14.06.2016

Re: Idiot bagerista

није ни хеликоптер био žживотно питање

Nije.
Bio je nekoliko životnih pitanja.
petargli petargli 01:52 14.06.2016

Re: Idiot bagerista

izgleda da patka ipak nije dovoljna ... šerpe i lonci, braćo i sestre, šerpe i lonci, i poneka govnjiva motka!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:18 14.06.2016

Суштина јесте...

... како је неколико њих помислио да је држава њихова прћија, а ми њихови робови и власништво.
dali76 dali76 07:19 14.06.2016

tihovanje

Evo ja da se slozim 100% sa Krsticevom predpostavkom kako je trenutno visednevno tihovanje gradskih otaca dobar signal da oni nisu ocekivali da neko zatrazi odgovornost.
Sklon sam verovati da ce Krstic onda lako razumeti moju predpostavku kako je skoro 40dnevno tihovanje Vucica takodje dobar signal da ni on nije ocekivao da ce neko traziti odgovornost.
Kad vec Krstic prica o odgovornosti i presedanu, ja smatram da bi Presedan bio da je Vucic, bez nepotrebnog tihovanja,izasao i javno rekao : danju, ili nocu, ilegalni ili legalni, objekti se jedino mogu i smeju rusiti uz postovanje zakona, odnosno uz validan sudski nalog. Od institucija trrazim da istraze ovo grubo krsenje zakona, od onih koji su naredili rusenje bez naloga, do onih koji su naredili policiji da ne reaguje na pozive gradjana.

Umesto toga, Vucic se prvo odlucio na tihovannje , a kad je postalo jasno da to proci necee moci,Vucic se dohvatio spina
/Objekti ilegalni
/objekte gradili kriminalci
/Rusili nocu, umesto danju
/Hapsenje Milosevica
/ Zavera zapada
Ffokusiranje na gore pomenutim stvarima, od kojih su mnoge poznate iz zivota i dela Radikala,niti je presedan, niti je politicki odgovorno.
Kolicina spina koji je pokrenut ovih dana, uz ucesce provladinih tabloida, ministara i analiticara , ostavlja jak utisak da Vucic u ovom slucaju stiti ustvari svoju kozu ,a ne tamo neke idiote.
Ni ja ne mislim da je Vucic tupan, ali verujem da akumulacija apsolutne vlasti ima tendenciju da poremeti racionalno rasudjivanje, ili sto bi rekli apsolutna vlast, apsolutno korumpira. Mislim da se on isuvis osilio , i da mu je sad gotovo nemoguce izaci iz ove pozicije, sem da sve one sto traze odgovornost ne proglasi budalama, ili slugama zapada, izdajnicima,i sl. I to upravo i radi.
Samo ovog puta kontrola stete po radikalskom receptu ,koja ppo defoltu je direktno ukljucila sam zapad kao izvor problema,nece moci proci bez stvarnih problema,sa tim istim zapadom.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:27 14.06.2016

Re: tihovanje

Evo ja da se slozim 100% sa Krsticevom predpostavkom kako je trenutno visednevno tihovanje gradskih otaca dobar signal da oni nisu ocekivali da neko zatrazi odgovornost.
Sklon sam verovati da ce Krstic onda lako razumeti moju predpostavku kako je skoro 40dnevno tihovanje Vucica takodje dobar signal da ni on nije ocekivao da ce neko traziti odgovornost.


Moguće je da si u pravu.
neka zbunjenost tu, svakako, postoji. Iz toga ja izvlačim zaključak da je neko tu uradio nešto na svoju ruku.

Pošto znam, otprilike, kako je bilo u mojoj stranci u vreme kad je bila vlast, i pošto znam kako je, kad se desi neka krmača, teško razlučiti ko, šta i gde...u realnosti mnogo teže nego što je to novinama i javnosti koja po pravilu barata poluistinama, prerasudama i ličnim animozitetima...s tim iskustvom, rok mi i nije predugačak

.
Kad vec Krstic prica o odgovornosti i presedanu, ja smatram da bi Presedan bio da je Vucic, bez nepotrebnog tihovanja,izasao i javno rekao : danju, ili nocu, ilegalni ili legalni, objekti se jedino mogu i smeju rusiti uz postovanje zakona, odnosno uz validan sudski nalog.


Ovo je lasno napisati, ali u Srbiji u kojoj sve što pipneš ima neki polulegalni status, u kojoj ne možeš da izgradiš auto put jer prelazi preko imanja, pa su neka jasne imovinske strukture, a neka budiboksnama, u kojoj bi striktno poštovanje procedure značilo da nema iozgradnje nikakvog značajnog projekta dok se te stvarri sudski ne razbistre i pravni čvorovi ne razmrse, i vlasnici kojima je nešto eksproprisano u komunizmu, ne nađu, znači za sledećih 100 godina......zato nekad vlast pribegne presecanju Gordijevog čvora, kako je bilo i sličaju Plavi most, a očigledno i u Savamali.

Pa se tu vraćamo na noćno rušenje i fantomke, koje su nepodnošljiv i neprihvatljiv savamalski detalj.
zilikaka zilikaka 11:42 14.06.2016

Re: tihovanje

...zato nekad vlast pribegne presecanju Gordijevog čvora, kako je bilo i sličaju Plavi most, a očigledno i u Savamali.
.

Suncemužarko, ovo su novi momenti!

Ti tvrdiš da je rušenje u Savamali obavila vlast?

Imaš o tome konkretnih saznanja koja bi poslužila u istrazi događaja?




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:56 14.06.2016

Re: tihovanje

zilikaka
...zato nekad vlast pribegne presecanju Gordijevog čvora, kako je bilo i sličaju Plavi most, a očigledno i u Savamali.
.

Suncemužarko, ovo su novi momenti!

Ti tvrdiš da je rušenje u Savamali obavila vlast?

Imaš o tome konkretnih saznanja koja bi poslužila u istrazi događaja?



Imam. Premijer je rekao da je za to ogovoran vrh gradske vlasti. U formulaciji "vrh gradske vlasti" imaš reč "vlast".
zilikaka zilikaka 11:59 14.06.2016

Re: tihovanje

Jeste, u pravu si!
Znači Premijer ima saznanja koje mogu da pomognu u istrazi.
predatortz predatortz 12:02 14.06.2016

Re: tihovanje

zilikaka
Jeste, u pravu si!
Znači Premijer ima saznanja koje mogu da pomognu u istrazi.


Što ga nije sprečilo da izjavi:

Da su rušili danju, tražio bih da i meni daju jedan bager!

Dakle, ako krivično delo vršiš noću - to nije ok. Ako krivično delo vršiš danju, premijer će da ti se pridruži.
Budibogsnama!
angie01 angie01 12:04 14.06.2016

Re: tihovanje

Znači Premijer ima saznanja


a odkud, kada nije bilo istraznog postupka, nije se oglasio javni tuzilac, milicija nije htela da dodje na pozive,...a kaze da nije znao nista o tome,...odkud mu sada ova saznaja sa sve izjavama da to nije bila kriminalna radnja, ali da su zato vlasnici kriminalci i da su objekti nelegalni???

pa ko moze ovako nesto da kaze, pre zavrsetka istrage?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:18 14.06.2016

Re: tihovanje

Znači Premijer ima saznanja


a odkud, kada nije bilo istraznog postupka,


Svako može da ima saznanja, za to mu ne treba istražni postupak.

nije se oglasio javni tuzilac, milicija nije htela da dodje na pozive,...a kaze da nije znao nista o tome,...odkud mu sada ova saznaja sa sve izjavama da to nije bila kriminalna radnja, ali da su zato vlasnici kriminalci i da su objekti nelegalni???

pa ko moze ovako nesto da kaze, pre zavrsetka istrage?


Nije se oglasio. A kad se oglasi definisaće nečiju krivičnu odgovornost.

Vučić mora da definiše političku odgovornost.

Kao što će građani na izborima definisati političku odgovornost svih učesnika u ovom i svim drugim događajima.
angie01 angie01 12:55 14.06.2016

Re: tihovanje

Vučić mora da definiše političku odgovornost.


pa, morao bi da saceka zavrsetak postupka za bilo kakvo javno istupanje,

a ne jos da definise da to rusenje nije bila kriminalna radnja, al da su zato osteceni vlasnici kriminalci,....izvini, al to je zloupotreba polozaja i krsenje zakona.
g.radicevic g.radicevic 13:15 14.06.2016

Re: tihovanje

izvini, al to je zloupotreba polozaja i krsenje zakona

ma jok
igrala se deca
pa se malčice preigrala
jbt el stvarno misli da još uvek verujemo u deda mraza i dobre vile..

angie01 angie01 13:21 14.06.2016

Re: tihovanje

jbt el stvarno misli da još uvek verujemo u deda mraza i dobre vile..


ako placas drzavu, onda valjda treba da funkcionise,...to nema veze sa Deda Mrzom,...njemu pisem kad pocne zima, o specijalnim licnim zeljama, koje nemaju veze ni sa cim drugim, niti nekoga ugrozavaju,...a i moja Dobra Vila je moja licna stvar.
Atomski mrav Atomski mrav 13:32 14.06.2016

Re: tihovanje

Premijer je rekao da je za to ogovoran vrh gradske vlasti.


g.radicevic g.radicevic 14:30 14.06.2016

Re: tihovanje

a i moja Dobra Vila je moja licna stvar

sve se slažem sa tobom
samo NJKV No.1 (a nije Nole)
veruje da mi verujemo u bajke
mis'im to je u redu za kafanu, rođuse, porodične skupove
al na konferenciji za medije.........

a i Krle nije da ne ume bolje
samo nije svoj u zadnje vreme

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:35 14.06.2016

Re: tihovanje

a i Krle nije da ne ume bolje
samo nije svoj u zadnje vreme


Hoćeš da kažeš: "I Krle ume da razmišlja ispravno, onako kako razmišljamo MI, samo mu sad nije dobro.."?

Ili TI imaš neko mišljenje koje je različito od mog, ali i od kolektivnog i dozvoljenog?

Daj ga iznesi, baš me zanima.

Meni se čini da je ovde problem što retko ko razmišlja, a svi ponavljavu opšta mesta i trabunjanje. I to je jedina poželjna forma "razmišljanja".
freehand freehand 18:08 14.06.2016

Re: tihovanje

Meni se čini da je ovde problem što retko ko razmišlja, a svi ponavljavu opšta mesta i trabunjanje. I to je jedina poželjna forma "razmišljanja".

Vidiš Krstiću, prilično je paradoksalno da ja ne znam ni jednog pametnog čoveka koji podržava ili hvali Vučića. Čak se i ovde, na blogu, većina njegovih promotera i poštovalaca presaldumila. Te su te tvoje uporno ponavljane ocene o glupacima i nedostatku aparata za razmišljanje krajnje sumnjive. Ovde - izuzimajući one koji na redovnoj bazi hejtuju na ličnoj osnovi - si na blogu imao mnoštvo i učtivih i dobro argumentovanih komentara čiji je valjda jedini problem što zastupaju stavove dijametralno suprotne tvojim.

Ali imam ja jedno pitanje za tebe na koje, naravno, ne moraš da odgovoriš pošto je krajnje lično:
koliko imaš prijatelja među članovima SNS, i zašto?
looping looping 18:32 14.06.2016

Re: tihovanje

21:08 14.06.2016 / *novo
Re: tihovanje
Meni se čini da je ovde problem što retko ko razmišlja, a svi ponavljavu opšta mesta i trabunjanje. I to je jedina poželjna forma "razmišljanja".

Vidiš Krstiću, prilično je paradoksalno da ja ne znam ni jednog pametnog čoveka koji podržava ili hvali Vučića.

Ti si stvarno pobenavio. Za koliko ljudi si u Srbiji rekao da su glupi? Pri tome ti si u pametnoj manjini?
Svi smo mi uobraženi ali ti si ga baš preterao.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:32 14.06.2016

Re: tihovanje

Vidiš Krstiću, prilično je paradoksalno da ja ne znam ni jednog pametnog čoveka koji podržava ili hvali Vučića. Čak se i ovde, na blogu


Ima mnogo stvari koje ti ne znaš, a one i pored toga nisu pardoksalne

.
Čak se i ovde, na blogu, većina njegovih promotera i poštovalaca presaldumila


To nije ništa čudno jer je ovde uvek na ceni zakon čopora.

Ovde - izuzimajući one koji na redovnoj bazi hejtuju na ličnoj osnovi - si na blogu imao mnoštvo i učtivih i dobro argumentovanih komentara čiji je valjda jedini problem što zastupaju stavove dijametralno suprotne tvojim.


Nema dobro argumentovanik koji imaju vezu s temom. Ima zamene teza, ima poluistina, ima političkih kvalifikacija, ima uspelih i neuspelih pošalica, ali nema naročito mnogo pameti. Ne kažem da nema, ali ima je samo u tragovima.

Inače, ja da ne volim stavove različite od svojih i ukrštanje argumenata, ne bih ove novinske tekstove ni stavljao na blog.
freehand freehand 19:04 14.06.2016

Re: tihovanje

Nema dobro argumentovanik koji imaju vezu s temom. Ima zamene teza, ima poluistina, ima političkih kvalifikacija, ima uspelih i neuspelih pošalica, ali nema naročito mnogo pameti. Ne kažem da nema, ali ima je samo u tragovima.

Tjah...

freehand freehand 19:05 14.06.2016

Re: tihovanje

Svi smo mi uobraženi ali ti si ga baš preterao.

G.Looping.
Jedan od boljih nick-ova na blogu. Adekvatan, svakako.
looping looping 19:11 14.06.2016

Re: tihovanje

freehand
Svi smo mi uobraženi ali ti si ga baš preterao.

G.Looping.
Jedan od boljih nick-ova na blogu. Adekvatan, svakako.

Sreća da ste vi pametni sa bloga, u Srbiji u manjini.

Evo ti nešto da te oraspoloži:
"Protesti su bili super, to su demokratski protesti i govore lepo o našoj zemlji. Nije bilo nemira, problema, niko nije povređen. Srećan sam što sam predsednik vlade takve zemlje. Nisam saglasan sa ključnim razlogom - zato jesmo na različitim stranama", rekao je Vučić.

g.radicevic g.radicevic 07:12 15.06.2016

Re: tihovanje

Daj ga iznesi, baš me zanima.


nisi ništa razumeo
mani se ti politike
i drž'se muzike
politika je kurva i ume da zavede

looping looping 07:28 15.06.2016

Re: tihovanje

freehand
Svi smo mi uobraženi ali ti si ga baš preterao.

G.Looping.
Jedan od boljih nick-ova na blogu. Adekvatan, svakako.

Pa to se uglavnom radi na blogu, tako je i nastao nick.
G.Cross G.Cross 07:33 14.06.2016

Slika govori vise nego tisucu rijeci

jkt2010 jkt2010 08:53 14.06.2016

Re: Slika govori vise nego tisucu rijeci

G.Cross

Mora Vučić da ih rastavlja?
predatortz predatortz 10:42 14.06.2016

Re: Slika govori vise nego tisucu rijeci

Država ćemo da budemo onog trenutka kada ovoj gospodi Vučić, ili bilo ko drugi na njegovoj poziciji u budućnosti, kaže da prestanu da zabadaju nos u unutrašnja pitanja zemlje-domaćina.
Atomski mrav Atomski mrav 23:41 14.06.2016

Re: Slika govori vise nego tisucu rijeci

da mu nije ovog papira u desnoj ruci, pomislila bih da će da im odradi double jerk off.

To je ipak privatni video...
oort oort 08:46 14.06.2016

Gašić via Mali

Nebojša Krstić
Tajac koji glasno odzvanja iz Gradske kuće svedoči o tome da se nisu nadali Vučićevom gestu. Oni čelnici grada koji su skrivili "Savamalu" koji izađu u javnost i priznaju grešku možda imaju šansu da politički prežive, oni koji nastave da tihuju sebi potpisuju siguran odlazak u prošlost i u zaborav.

Zanimljivo mi je da ne primećuješ kako čak i u koordinatnom sistemu tvoje stvarnosti ova logika smrdi nečovještvom, a sve zbog slučaja Gašić. Sećaš se, čovek se bahatio, bio umešan u smrti. I nikom ništa, sve je bilo u redu. Onda je došao "sitan prestup", klečanje novinara. I tek zbog toga premijer obećava odgovornost. Sve se u dlaku isto sada ponavlja: Mali & co. se bahate, prave čuda na vodi. Onda se desi "sitan prestup", rušenje u ponoć. I tek zbog toga premijer obećava odgovornost. Pitam se koliko puta treba da se desi isti scenario da bi ljudi kao što si ti priznali da je naš premijer običan despot koji (želi da) drži sve konce u svojim rukama, koji svesno guši institucije, kome svi moramo da se odupremo.
g.radicevic g.radicevic 10:15 14.06.2016

Bodrum via Savamala

Dosadašnja praksa po kojoj ni jedan političar nije odgovoran za ono što je radio, po kojoj su političari na visokim državnim funkcijama za svoje lične odluke bili spremni da okrivljuju svoje "saradnike" i krijući se tako iza njih, najzad je prekinuta.


Fuj...
ovo je.....

predatortz predatortz 10:18 14.06.2016

Spinovanje

Sva ova priča oko odgovornosti, preuzimanja odgovornosti i upiranje prsta na'vrh gradske vlasti' je obično prostačko spinovanje.

Neosporno je to da je počinjeno više krivičnih dela. Mene ne zanima ničija politička, moralna ili stranačka odgovornost.

Kao građanina Republike Srbije, zanima me isključivo krivična i materijalna odgovornost lica koja su akciju naredila, kao i lica koja su akciju izvela.

Sve drugo, bilo kakva druga priča, govori o tome da ovde nema države.

Vučić je, da podsetim, rekao da je on kriv i za aferu 'helikopter'. I? Sem što ljudi nema, šta je učinjeno?
sasa_simic sasa_simic 11:19 14.06.2016

revnosno i principijelno

Ohrabrujuće je videti da ovako veliki broj građana svojom savešću čuva pravni poredak i sistem od paradržavnih fantomki i državnih fantoma, i da solidarisanjem sa sirotinjom iz udžerica -žrtvama gramzivih kapitalista pokazuje visoku društvenu svest, kao i prefinjen smisao za estetiku suprotstavljajući vulgarnim japijevskim neboderima od stakla hipsterske barake od drveta. Doduše, nadao sam se jednom ovakvom narodnom protestu i ranije kada su pustošene fabričke hale ili kada su privatni izvršioci bez ikakvog sudskog rešenja cele porodice izbacivali iz domova zbog par hiljada evra duga banci, dok se nisam prosvetlio i naučio da je ako ti prostori budu upotrebljeni za "kulturno-umetničke" sadržaje onda to hip i ok.
angie01 angie01 12:50 14.06.2016

gledaoci pinka vs blogeri b92

iako zakon o javnom informisanju jasno kaze na koji nacin bi trebalo da se vesti prenose gledalistu, narocito ako televizija ima nacionalnu frekvenciju, tesko, ali nekako, mogu da razumemem pokusaj da se onima koji uzivaju u farmi, sanjimarinkovic i leikis, amidzicu i slicnim bljuzgama, a pod pokroviteljstvom vlasnika, koji je svoju medijsku imperiju i stvorio dodvoravajuci se vlasti-dok su drugi ginuli, pa je taj po njega isplativ princip zadrzao, punudi tamponiranje nedopustivih kriminalnih dogadjanja u Sava mali od pre dva meseca, u vidu tzv specijalnih emisija sa dogovorenim analizama, gde likovi poput vucicevica, novinara pecata, zavetnici, samozvani njanjaliticari tipa dejanvukstankovic i sl, daju svoje opservacije tako sto gradjane optuzuju da su,

strani placenici,
izdajnici,
zaverenici protiv drzave i vlasti,

( koliko znam, za klevetu se krivicno odgovara?)

povlace nestojece paralele izmedju afere Bodrum od pre 13 godina i rusenje ispod Plavog mosta, kao da su ta dva slucaja neka tampon zona za aktuelni slucaj u kome je urusen Ustav Srbije i gde su grubo narusena osnovna ljudska prava i gde se osteceni nazivaju kriminalcima, a njihovi bespravno poruseni objekti,nelegalnim, dok se mrtav covek, koje je u noci akcije vezivan, ni ne pominje,

pa uobicajene mantre, Soros, zapad, Amerika,....

al zasto to isto pokusava da na ovom portalu poturi bivsi savetnik predsednika, krstic, koji jos sa naknadnom savecu potencira do neslucenih razmera prekrsaje i delanje svoje bivse stranke, ( ne bi li time jos vise relatizovao kriminal iz Sava male), dok je pak cutao i posmatrao dok je u njoj bio, vlast i benefite iz nje konzumirao, a publici koja se znatno razlikjuje od ljubitelja ruzicastih bljujki, mi nije bas najjasnije, sa sve uobicajenim nastupom, gde ne pristajanje na potureni spin, proglasava gluposcu i nerazumevanjem.

ono sto i je u ovoj blogerskoj varjanti najtuznije- verovatno zbog moje neizlecive naivnosti- je cinjenica da se bloger krstic, bez problema priklanja i poistovecuje sa sumnjivom grupacijom koja je pomentua u slucaju pinka, sto meni, kako vec rekoh, naivnoj, deluje posve protivprirodno,....al s druge strane daje i neke porazavajuce zakljucke.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:54 14.06.2016

Re: gledaoci pinka vs blogeri b92

povlace nestojece paralele izmedju afere Bodrum od pre 13 godina i rusenje ispod Plavog mosta, kao da su ta dva slucaja neka tampon zona za aktuelni slucaj u kome je urusen Ustav Srbije i gde su grubo narusena osnovna ljudska prava i gde se osteceni nazivaju kriminalcima, a njihovi bespravno poruseni objekti,nelegalnim, dok se mrtav covek, koje je u noci akcije vezivan, ni ne pominje,


Nažalost, paralele postoje. Ali postoji i izražena sklonost da komentatori svoje političke afinitete projektuju na afere. Pa je jedna "mala dečja igra" i "zabuna", a druga je "najveći zločin u istoriji Srbije".

al zasto to isto pokusava da na ovom portalu poturi bivsi savetnik predsednika, krstic,


U nekoliko komentara me optužuješ da ja ovde nešto "poturam". Zato moram da ti skrenem pažnju da je to prostački diskurs, a da ja sa prostacima nemam naročitu želju da debatujem.

Tako da, ili pokušaj da se dovedeš u okvire elementarne pristojnosti, ili nećemo moći da vodimo dalji dijalog
.
koji jos sa naknadnom savecu potencira do neslucenih razmera prekrsaje i delanje svoje bivse stranke,


nema ovde nikakve "naknadne savesti". Pišem o Bodrumu ono što sam uvel mislio o tome.

dok je pak cutao i posmatrao dok je u njoj bio, vlast i benefite iz nje konzumirao,


Prvo, kad se Bodrum desio, ja nisam bio nikakva vlast, bio sam član DS i niko me nije ni pitao za mišljenje. U to vreme nije postojao čak ni blog na kome bih mogao da pišem.

Drugo, dok sam bio savetnik Tadića nisam koristio niti imao nikakve benefite niti koristi. Jedino što sam imao je šteta. Od kojih je mogućnost da me svaka maskirana gluperda vređa samo jedna.

neprestane insinuacije o koristi koju sam imao potiču od zlonamernih neznalica i ordinarnih idiota.

mi nije bas najjasnije, sa sve uobicajenim nastupom, gde ne pristajanje na potureni spin, proglasava gluposcu i nerazumevanjem.


Evo objasniću ti. Spin je u tome da se želi od Savamale načiniti "najveći kriminal u istoriji" pa poređenje sa bilo kojim sličnim događajem ne dolazi u obzir. Zato ja koji poredim, ovde sam od strane vas prepoštenih i prepametnih optužen da sam plaćenik...A recimo, možda su neki od vas takođe nečiji plaćenici, to ne znamo jer nemate identitet.

Tako da ne razumem zašto kukate na PINK i na njegove budalaste emisije o zaverama i plaćenicima, kad vi svi gajite isti diskurs i razmišljate pomoću identičnog IQ-a.
angie01 angie01 13:57 14.06.2016

Re: gledaoci pinka vs blogeri b92

A recimo, možda su neki od vas takođe nečiji plaćenici, to ne znamo jer nemate identitet.


odgovor iz Vremena
larryflint larryflint 12:03 15.06.2016

Re: gledaoci pinka vs blogeri b92

odgovor iz Vremena


odgovor iz Danasa : Isprazna odbrana premijera
looping looping 12:27 15.06.2016

Re: gledaoci pinka vs blogeri b92

larryflint
odgovor iz Vremena


odgovor iz Danasa : Isprazna odbrana premijera

Gluposti. Dva aršina.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:06 15.06.2016

Re: gledaoci pinka vs blogeri b92

larryflint
odgovor iz Vremena


odgovor iz Danasa : Isprazna odbrana premijera


Nisam uspeo da razumem, ako u odgovoru ima uopšte šta da se razume.
looping looping 08:15 16.06.2016

Re: gledaoci pinka vs blogeri b92

Tako da ne razumem zašto kukate na PINK i na njegove budalaste emisije o zaverama i plaćenicima, kad vi svi gajite isti diskurs i razmišljate pomoću identičnog IQ-a.

Suština svega je čini mi se medijska kampanja protiv Premijera. To je samo sebi svrha.
Da se razumemo, nemam ništa protiv da se Premijer ispljuje ako ima argumenata. Ali uporna prozivka da je svako ko ga ne pljuje glup, plaćenik itd, je stvarno debilna i svodi se na medijsku kampanju. Ne smeš da misliš drugačije.
49 41 49 41 12:38 14.06.2016

Pricha se za Rudya



da je "porusio" pola NY-skih Sava Mala; izgradio prelepe cetvrti...

Pricha se za Zorana da je to isto uradio u Ljubljani; pa mi bivsi kolega kaze:
Znas kako je sada Ljubljana lepa?!?

Pricha se pricha ...
Drugovi i drugarice, mi cemo izgragiti Prokop; blizu moje rezidencije

Trkeljamo, pola zivota; jer se to "isplati"-nekome.


freehand freehand 13:27 14.06.2016

Glave će nam doći

... Nebojše iz Beograda u našim redovima!
petargli petargli 13:52 14.06.2016

Re: Glave će nam doći

JJ Beba JJ Beba 14:58 14.06.2016

wow

Vučić i iz ovog slučaja izvući politički profit.


reci nam nešto novo. on stiče profit preko patke, guske, belih. surih i ostalih orlova, pa soko zove orla situacijama oduvek. nijednim drugim poslom se nikada nije ni bavio sem profitierstvom -ratnim, sankcijama... vežbao je na Zemunu

što se tiće naših patkica, presešćemo mu :)

čiji grad, naš grad
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:25 14.06.2016

Re: wow


čiji grad, naš grad


Beograd nije vaš grad.

Nego moj.
JJ Beba JJ Beba 15:30 14.06.2016

Re: wow

Nebojsa Krstic

čiji grad, naš grad


Beograd nije vaš grad.

Nego moj.

jbga ti si vazda bio narcis
JJ Beba JJ Beba 16:51 14.06.2016

mom Vućiću


Војислав Шешељ
‏@predsednikSRS
А Вучић је с вама западњацима годинама био нападно љубазан.Сваку вам је жељу испуњавао и на крају сте му донели патку.Жуту патку мом Вучићу.
JJ Beba JJ Beba 16:52 14.06.2016

***

JJ Beba JJ Beba 16:54 14.06.2016

***

double trouble
49 41 49 41 20:08 14.06.2016

Pricha se da niko ne zna

ko je bio; prvi ili zadnji Nebojsa u svojoj Kuli

stefan.hauzer stefan.hauzer 09:16 15.06.2016

.

a onaj ko je naredio i organizovao taj događaj napravio je izuzetnu štetu upravo Vučiću, čiji je najviši interes da se ta stvar istraži do kraja i da se građanima povrati poverenje u unstitucije sistema.







severine severine 20:31 15.06.2016

Vučićev istup

Došli smo do toga da upoređujemo koja je garnitura vlasti u Srbiji manje kriminogena. Koja je više upletena u afere. Koji je stepen trpljenja naroda da bi aktuelna garnitura priznala krivicu i postala "Heroj-kriminalac". Svesno brljam, pa ako prođe, prođe. Ako zagusti ja ću da priznam, i budem "Heroj". Dobra zamisao i solidna prezentacija samo za one sa pola mozga. Kriminogena država već decenijama samo menja igrače manje ili više upletene u blato. U civilizovanim zemljama se poštuje procedura i deluje strogo po zakonu. U Kolumbijama se deluje sa fantomkama i noću dok je policija opozvana. I glasa se iz Bodruma opušteno. Zašto? Zato što se zakon ne primenjuje za sve isto. Nekome se ne ruši i nikad neće. Nekome se ravni sve sa zemljom u sred bela dana, a nekome noću sa maskama. Sve zavisi ko je u pitanju. Uopšte ne zavisi od toga da li je nelegalno, već čije je i čemu stoji na putu i kome. Verujem da je dogovoreno precizno kako da se odradi. Računalo se i na galamu posle i sve zavisno od njenog stepena, toliko će se žrtvovati. Kaljuga je Srpka politika. Velika kaljuga. Srećan je Vučić što ima tebe da ga tako braniš i svako koga braniš. Umeš, nema šta. Ne slažem se sa Vučićevom politikom, ali nisam ostrašćena. Sve dok njegovi potezi budu inteligentniji od poteza opozicije njegova moć će jačati.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:35 15.06.2016

Re: Vučićev istup

Ne slažem se sa Vučićevom politikom, ali nisam ostrašćena


Sa čime se tačno u njegovoj politici ne slažeš?
freehand freehand 20:37 15.06.2016

Re: Vučićev istup

Nebojsa Krstic
Ne slažem se sa Vučićevom politikom, ali nisam ostrašćena


Sa čime se tačno u njegovoj politici ne slažeš?

Šta je to "Vučićeva politika"?
freehand freehand 20:37 15.06.2016

Re: Vučićev istup

.
severine severine 20:49 15.06.2016

Re: Vučićev istup

Ako si pročitao moj komentar malo pažljivije mogao si shvatiti. Zameram mu što se nije obračunao sa kriminalom u samoj strukturi države. Što se i dalje zakon ne primenjuje za sve isto, itd....
severine severine 20:50 15.06.2016

Re: Vučićev istup

Misliš da nema politiku?
freehand freehand 21:03 15.06.2016

Re: Vučićev istup

severine
Misliš da nema politiku?

Ma kakva politika. Beskrajna tabloidna folirancija bogato garnirana piarom, silom i ucenama.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:24 15.06.2016

Re: Vučićev istup

severine
Misliš da nema politiku?


Ja mislim da Vučić ima ozbiljnu politiku...i ne samo to...Vučić je jedini političar na srpskoj sceni koji ima politiku...ne računajući Šešelja.

Zato me zanima, kad kažeš da se "ne slažeš s Vučićevom politikom", na šta misliš? Sa čim se ne slažeš?
freehand freehand 21:30 15.06.2016

Re: Vučićev istup

Ja mislim da Vučić ima ozbiljnu politiku

predatortz predatortz 21:59 15.06.2016

Re: Vučićev istup


Ja mislim da Vučić ima ozbiljnu politiku...i ne samo to...Vučić je jedini političar na srpskoj sceni koji ima politiku...ne računajući Šešelja.


Ok, ti si bliže izvoru informacija, pa te molim da nam, u kratkim crtama, istakneš kjučne tačke Vučićeve spoljnje i unutrašnje politike.

Ja ću ti reći kako meni to izgleda, ne pretendujući da tvrdim da to tako i jeste.

Spoljnja:
Zanosi se, kao pijan čovek. Taman misliš da je krenuo u nekom pravcu, on počne da krivuda na suprotnu stranu. Ok, kažeš sebi, menja pravac! Kad, ono... Opet krivudanje!

Unutrašnja:
Stari komunistički recept - Statistika, naša dika, što nam treba to naslika!
larryflint larryflint 22:28 15.06.2016

Re: Vučićev istup

freehand
Ja mislim da Vučić ima ozbiljnu politiku



A posle tog uvodnog dela, sledi, i jopet



SEDAM NVO SPREMA KONTRAMITING
freehand freehand 22:53 15.06.2016

Re: Vučićev istup

A posle tog uvodnog dela, sledi, i jopet

Personifikovano u stvorenjima koja se odazivaju na Stefanović, Maja Gojković, Vulin, Gašić, Velja Ilić, Igor Mirović, Martinović, Babić, bečić, Tasovac, Verbić, Sertić.
A to je zato što mu zla i bezidejna opozicija ne da (sic!) kadrove, a stručnjaci i intelektualci su svi odreda kukavice i tupani nesposobni da shvate da im je on jedina veza sa svetom i Evropom i da je neophodno da mu se stave u službu.
severine severine 22:53 15.06.2016

Re: Vučićev istup

Već sam ti navela primer. Mere štednje, pa po penzionerima. Primer, smanjenje penzija. Smatram da je loš potez da uzima nešto što je već zarađeno starim, bolesnim ljudima koji i ovako teško žive. Mislim da nije trebao da uzima od njih. Nekim zakonskim aktom je trebao da uzme i uzima od tajkuna. Svima nam je jasno da su se obogatili na nelegalan način. Zatim smanjenje plata. Smanjivati platu od 40000-tak hiljada je van pameti. Problem nezaposlenosti, ne vidim jasan pravac u rešavanju tog problema. Svake godine stižu deca. Gde da rade? Od čega da žive? Šta tu rešava? itd..
jkt2010 jkt2010 00:38 16.06.2016

Re: Vučićev istup

freehand
Nebojsa Krstic
Ne slažem se sa Vučićevom politikom, ali nisam ostrašćena


Sa čime se tačno u njegovoj politici ne slažeš?

Šta je to "Vučićeva politika"?


Evo ga, pisalo u svim novinama:

1.Nova radna mesta: smanjene nezaposlenosti i ulaganje u nova radna mesta za budućnost (IT, preduzetništvo, mala i srednja preduzeća, direktna strana ulaganja, industrijski parkovi...)
2.Uravnotežen budžet: rešavanje problema iz prošlosti (NPL's, restrukturiranje duga, preduzeća u državnom vlasništvu, privatizacija, energetika)
3.Povezivanje Srbije sa svetom: ulaganje u infrastrukturu i turizam kako bi Srbija postala regionalno saobraćajno čvorište (infrastruktura: koridori, luke, pruge... Turizam: letovi, avio-saobraćaj, MRO (održavanje, popravka, remont)).
4.Pokrenuti poljoprivredu, podstaći naše zemljoradnike da uvećaju i prošire proizvodnju (dodata vrednost, vrednosni lanac, marketing, reforma u oblasti poljoprivrednog zemljišta, reforma podsticaja, subvencija)
5.Kvalitetno obrazovanje mladih: reforma obrazovnog sistema Srbije (predškolsko, TVET/dualno obrazovanje, reforma visokog obrazovanja, sveobuhvatni programi za mlade)
6.Zdravlje na prvom mestu: novi plan za zdravstvenu zaštitu za vas i vašu porodicu (rad na prevenciji bolesti, uređenje zdravstvenih ustanova, smanjenje vremena čekanja, veći kvalitet nege, rešavanje pitanja strukturnih troškova.
7.Obezbediti pravedno društvo: borba protiv korupcije i podrška onima kojima je najpotrebnija kroz pravedniji sistem socijalne zaštite (borba protiv korupcije, sive ekonomije, preusmeravanje socijalne zaštite na one kojima je zaista najpotrebnija.
8.Sistem koji služi građanima: korenite promene ka efikasnom javnom sektoru (racionalizacija broja zaposlenih u cilju efikasnosti (plata), eliminisanje birokratije, E-vlada).
9.Očuvanje bezbednosti zemlje: borba protiv kriminala, očuvanje nacionalne bezbednosti i borba protiv terorizma (borba protiv kriminala, zaštita od katastrofa, zaštita životne sredine.
10.Put Srbije u Evropsku uniju.

Znači može svašta da se kaže ali da nema politiku je moronizam. Jer evo je gore složena u 10 tačaka.


Sa druge strane, koliko god pratio štampu, ne vidim koja je politika opozicije? Ono što vidim j da mu idu za petama i laju, mada ne ujedaju. Ponekad zastanu ako im Vučko baci neku kosku ili a ako nema koske onda da si oližu jaja....

Osim ovoga čini se da im je jedina politika da se čeka da ovaj umre od starosti, kad već neće Ameri da ga koknu...
larryflint larryflint 00:54 16.06.2016

Re: Vučićev istup

Evo ga, pisalo u svim novinama:


jkt2010 jkt2010 03:12 16.06.2016

Re: Vučićev istup

Larry Fart



A evo i gde si mozak ostavio:

freehand freehand 10:54 17.06.2016

Bodrum via Savamala

I dok se čeka sa rezultatima preuzete odgovornosti, pronalažanjem čistih idiota i posledicama po vrh beogradske vlasti - evo još malo trivija, nikad dosta čaršijskih novosti:
Kecman: Nije razlog Savamala, ja sam insistirao na uviđaju
Beograd -- Razrešeni načelnik UKP u Beogradu Dragan Kecman poručio je javnosti da mu nisu jasni razlozi smene, kao i da to svakako nije slučaj Savamale.


KLIK
maksa83 maksa83 10:59 17.06.2016

Re: Bodrum via Savamala

Beograd -- Razrešeni načelnik UKP u Beogradu Dragan Kecman poručio je javnosti da mu nisu jasni razlozi smene, kao i da to svakako nije slučaj Savamale.

Kecman da prostiš sere ili se zajebava. Ako je istina to što kaže - da je jedini tražio istragu, onda su apsolutno jasni razlozi i to svakako jeste slučaj Savamala.

Neprocenjive su dubine kretenizma Aleksandra Vučića, superponirane time što posluje sa šljamom a ispred sebe je poturio još šupljiju dijabolu, Nebojšu iz Beograda Stefanovića.

Da dodam još i da mi je stvarno iskreno žao ovog našeg Nebojše iz Beograda, OVO braniti ... brate, pa koji je to pakao, Sizifov posao baj definišn. Al' bar nije dosadno, dan ti je ispunjen sve većim izazovima...
freehand freehand 11:07 17.06.2016

Re: Bodrum via Savamala

Neprocenjive su dubine kretenizma Aleksandra Vučića, superponirane time što posluje sa šljamom a ispred sebe je poturio još šupljiju dijabolu, Nebojšu iz Beograda Stefanovića.

Posluje sa onim što ima a nije slučajno da se takvi oko njega skupljaju. Vreće i zakrpe, lonci i poklopci, koci i konopci.
A i koga bi poturao? Potrošio je i onog Krstića, i Radulovića, i Santosa, a na ove druge dijabole niko više i ne obraća pažnju.
Bi li ti razumeo da se sad neko zaprepasti i potrese na izjavu Vulina, Velje, Sertića, bečića ili Maje Gojković?
Čoveče, anestezirao nas je dijabolama, pogle samo Nebojšu Našeg krstića - ko žaba koju je petak gurnuo u teglu sa hloroformom na času biologije!
larryflint larryflint 12:13 17.06.2016

Re: Bodrum via Savamala

Da dodam još i da mi je stvarno iskreno žao ovog našeg Nebojše iz Beograda, OVO braniti ... brate, pa koji je to pakao, Sizifov posao baj definišn. Al' bar nije dosadno, dan ti je ispunjen sve većim izazovima...


Nije lako izboriti sopstveni ćepenak, stvoriti sebi nišu. Pa kad treba slati nekog u divljinu, zovi Jocu, kada treba neka površna a pogrešna, ali zato nacionalno podobna, vojna analiza, zovi Lazanskog. A kada treba ... Jedino je problem univerzalnosti. Što ovaj ćepenak u izgradnji nije, ali ko zna, možda jednog dana?
larryflint larryflint 12:16 17.06.2016

Re: Bodrum via Savamala

freehand
I dok se čeka sa rezultatima preuzete odgovornosti, pronalažanjem čistih idiota i posledicama po vrh beogradske vlasti - evo još malo trivija, nikad dosta čaršijskih novosti:
Kecman: Nije razlog Savamala, ja sam insistirao na uviđaju
Beograd -- Razrešeni načelnik UKP u Beogradu Dragan Kecman poručio je javnosti da mu nisu jasni razlozi smene, kao i da to svakako nije slučaj Savamale.


KLIK



A ti baaaš voliš da gostuješ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana