Biz| Društvo| Ekonomija

"Most" ili "Ciao Bella"

Dušan Dobromirov RSS / 17.06.2016. u 20:56

Najavljeni sveopšti procvat me je naveo da se, posle duže pauze, vratim u blogosferu i time i ja doprinesem boljitku srpskog društva. Euforija koja me je zahvatla zbog istorijske posete kineskoog predsednika (mislim da je poseta zaista velika stvar i važna - biće kasnije u tekstu neizbežno ALI) me je toliko snažno protresla, da sam pročitao celo pismo kineskog predsednika koje je objavljeno u štampanom izdanju "Politike". Naravno, to ne znači da sam otišao do trafike i kupio novine već sam ceo tekst pisma (istina na engleskom) pronašao na sajtu Xinhua  

  Tekst je veoma lepo, prijateljski napisan i daje retrospektivu kinesko-srpskih odnosa kroz istoriju. Navode se i neka umetnička ostvarenja koja su ostavila snažan pečat na kinesko društvo, kao npr. nezaobilazni "Valter brani Sarajevo", film "Most" i srpski? muzički hit "Ciao Bella".Ne mogu se ne primetiti ni dve narodne poslovice: srpska - "prvo skoči pa reci hop" i kineska - "važna su dela, a ne reči". Čitajući pažljivo ostatak teksta, koji jeste dobronameran, došao sam i do ALI:

  Važno je da, pored pozivanja na prijateljstvo i priče o mogućnostima, nešto konkretno uradimo. To je način da se započnu zajednički projekti, da se aktivira trogodišnji swap ugovor vredan 228 mil $, što je vest koju nisam uspeo da nađem u našim medijima (gledao i na zvaničnim državnim sajtovima, majke mi)

http://news.xinhuanet.com/english/2016-06/17/c_135445530.htm 

Ako ostanemo na "hop bez skok", sledi nam 

 https://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo

 

 

 



Komentari (77)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:26 17.06.2016

Predsednik Nikolić

Nikolić se očito oseća najkomotnije u društvu kolega komunjara predsednika. Zanimljiva je ta duboka nit između komunističkih totalitarnih sistema, odnosno prividnih demokratija i kvazidemokratskih ličnosti iz radikalne i "napredne" stranke i ta transformacija KP i prilagođavanje uslovima vlasti u jeku kapitalizma i konzumerizacije sveta na sveopštem nivou.

Od svih skaradnih stvari tog XX veka, KP je nažalost preživela apokalipsu.
sasaminijature sasaminijature 21:42 17.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

Srđan Fuchs
Nikolić se očito oseća najkomotnije u društvu kolega komunjara predsednika. Zanimljiva je ta duboka nit između komunističkih totalitarnih sistema, odnosno prividnih demokratija i kvazidemokratskih ličnosti iz radikalne i "napredne" stranke i ta transformacija KP i prilagođavanje uslovima vlasti u jeku kapitalizma i konzumerizacije sveta na sveopštem nivou.

Od svih skaradnih stvari tog XX veka, KP je nažalost preživela apokalipsu.

Srđan Fuchs
Nikolić se očito oseća najkomotnije u društvu kolega komunjara predsednika. Zanimljiva je ta duboka nit između komunističkih totalitarnih sistema, odnosno prividnih demokratija i kvazidemokratskih ličnosti iz radikalne i "napredne" stranke i ta transformacija KP i prilagođavanje uslovima vlasti u jeku kapitalizma i konzumerizacije sveta na sveopštem nivou.

Od svih skaradnih stvari tog XX veka, KP je nažalost preživela apokalipsu.

"Ta " skaradna stvar je daleko ucinkovitija od poretka Evrope , na nasoj drzavi je da uci i i od jednih i od drugih , malo vise od Kine shodno trenutku u kom zivimo .
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:53 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

sasaminijature

"Ta " skaradna stvar je daleko ucinkovitija od poretka Evrope , na nasoj drzavi je da uci i i od jednih i od drugih , malo vise od Kine shodno trenutku u kom zivimo .



genijalno, još plus 11 lajkova. <_<

strašno, Srbija se nikada neće rešiti KP "mozgova".

meni jedino nije jasno kako su Šešelj i Nikolić uspeli da nasankaju matorane u čikaškoj dijaspori da im dodele nekakve dekrete i titule? izgleda da su Đujić&Co. već posenilili bili kada su Šešelj i Nikolić uspeli da im prodaju priču da nisu KP.
sasaminijature sasaminijature 12:15 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

Srđan Fuchs
sasaminijature

"Ta " skaradna stvar je daleko ucinkovitija od poretka Evrope , na nasoj drzavi je da uci i i od jednih i od drugih , malo vise od Kine shodno trenutku u kom zivimo .



genijalno, još plus 11 lajkova.

strašno, Srbija se nikada neće rešiti KP "mozgova".

meni jedino nije jasno kako su Šešelj i Nikolić uspeli da nasankaju matorane u čikaškoj dijaspori da im dodele nekakve dekrete i titule? izgleda da su Đujić&Co. već posenili bili kada su Šešelj i Nikolić uspeli da im prodaju priču da nisu KP.

Srbija je nespremno docekala promene u svetu koje su pocele rusenjem berlinskog zida. Iskreno se nadam da je necemo ponoviti u periodu koji nastupa. Eu je u raspadu i tranformaciji a nama se prodaje prica koja je bila aktuelna do dvehiljaditih. Svet se ubrzano menja, Kina u najnovijem naletu se fokusira na novi model pristupa Eu trzistu. Mi imamo dobru poziciju i sa njima i sa Rusima i treba svoje interese da gledamo. Jos jednom nadam se da cemo prepoznati vreme u kojem zivimo a ne i dalje da se teturamo sumanutim putem nadrogirani krilaticom "Evropa nema alternativu". Super, učimo od njih i implementirajmo sve sto valja, samo bez daljeg ucenjivanja i ispiranja mozga
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:01 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

sasaminijature

Srbija je nespremno docekala promene u svetu koje su pocele rusenjem berlinskog zida. Iskreno se nadam da je necemo ponoviti u periodu koji nastupa. Eu je u raspadu i tranformaciji a nama se prodaje prica koja je bila aktuelna do dvehiljaditih. Svet se ubrzano menja, Kina u najnovijem naletu se fokusira na novi model pristupa Eu trzistu. Mi imamo dobru poziciju i sa njima i sa Rusima i treba svoje interese da gledamo. Jos jednom nadam se da cemo prepoznati vreme u kojem zivimo a ne i dalje da se teturamo sumanutim putem nadrogirani krilaticom "Evropa nema alternativu". Super, učimo od njih i implementirajmo sve sto valja, samo bez daljeg ucenjivanja i ispiranja mozga


prepoznajemo trenutak, nema šta, kada gradimo rusku vojnu bazu u Bečkereku, u sred zahuktavanja Cold War II, a pride prisilno gaseći sve relevantne medije (B92, RTV, i sl.) i ubijajući svaku slobodnu i kritičku reč, poseljačenjem apsolutnim javne scene u zemlji.

drugo nešto, zanimljivo da Srbija nije imala motiva da se ugleda na Kraljevine Belgiju ili Dansku, dok joj ugledanje Kapekratije ide sasvim lagano od ruke.

ps. kada kažeš "mi", misliš na srpski Demos, ili na Debe/Kape i partokratiju?
narcis narcis 17:10 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

rusku vojnu bazu u Bečkereku,

baš me interesuje kako će rulići da dostavljaju materijal i ljudstvo u tu bazu
sasaminijature sasaminijature 17:17 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

Srđan Fuchs
sasaminijature

Srbija je nespremno docekala promene u svetu koje su pocele rusenjem berlinskog zida. Iskreno se nadam da je necemo ponoviti u periodu koji nastupa. Eu je u raspadu i tranformaciji a nama se prodaje prica koja je bila aktuelna do dvehiljaditih. Svet se ubrzano menja, Kina u najnovijem naletu se fokusira na novi model pristupa Eu trzistu. Mi imamo dobru poziciju i sa njima i sa Rusima i treba svoje interese da gledamo. Jos jednom nadam se da cemo prepoznati vreme u kojem zivimo a ne i dalje da se teturamo sumanutim putem nadrogirani krilaticom "Evropa nema alternativu". Super, učimo od njih i implementirajmo sve sto valja, samo bez daljeg ucenjivanja i ispiranja mozga


prepoznajemo trenutak, nema šta, kada gradimo rusku vojnu bazu u Bečkereku, u sred zahuktavanja Cold War II.

drugo nešto, zanimljivo da Srbija nije imala motiva da se ugleda na Kraljevine Belgiju ili Dansku, dok joj ugledanje Kapekratije ide sasvim lagano od ruke.

ps. kada kažeš "mi", misliš na srpski Demos, ili na Debe/Kape i partokratiju?

Jok, Beckerek balon da se malo analizira reakcija . Obicno poljance.Hladni se ne zahuktava samo se koprcaju posto bacuske i zuti uveliko kvare planove .Jedni nas zasipali bombama kad su stigli i dobili od nas ugovore kakve su hteli i jos pride posolili uranijumom , cisto da vide malo posledice onakooooo nista strasno.Drugi nisu dobili nikakvo ceduljce iako nas cesto branise i sada nas ako nista drugo ono bar ne ucenjuju.
ps. mislim na druge ali mrka kapa posto su svi od reda ucenjene marionete.
mariopan mariopan 17:34 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

Srđan Fuchs
Nikolić se očito oseća najkomotnije u društvu kolega komunjara predsednika. Zanimljiva je ta duboka nit između komunističkih totalitarnih sistema, odnosno prividnih demokratija i kvazidemokratskih ličnosti iz radikalne i "napredne" stranke i ta transformacija KP i prilagođavanje uslovima vlasti u jeku kapitalizma i konzumerizacije sveta na sveopštem nivou.

Od svih skaradnih stvari tog XX veka, KP je nažalost preživela apokalipsu.

Ми би требало да гледамо сопствене интересе.

Није важно да ли је мачка бела или црна важно је да лови мишеве?
sasaminijature sasaminijature 17:45 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

mariopan
Srđan Fuchs
Nikolić se očito oseća najkomotnije u društvu kolega komunjara predsednika. Zanimljiva je ta duboka nit između komunističkih totalitarnih sistema, odnosno prividnih demokratija i kvazidemokratskih ličnosti iz radikalne i "napredne" stranke i ta transformacija KP i prilagođavanje uslovima vlasti u jeku kapitalizma i konzumerizacije sveta na sveopštem nivou.

Od svih skaradnih stvari tog XX veka, KP je nažalost preživela apokalipsu.

Ми би требало да гледамо сопствене интересе.

Није важно да ли је мачка бела или црна важно је да лови мишеве?

Bas tako ,ali tesko sa marionetama na sceni .
Eu nema alternativu svi u glas ko hor ,malo je reci da mloogo dismr .
mariopan mariopan 17:55 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

narcis
rusku vojnu bazu u Bečkereku,

baš me interesuje kako će rulići da dostavljaju materijal i ljudstvo u tu bazu


Из ваздуха?

Како се пише на руском " издајем кућу"?

Или " сигурна руска кућа"?
narcis narcis 18:06 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

Из ваздуха?

nema šamse, samo zajebavaju ljude, nijedna zemlja u okruženjuneće dadozvoli prolaz konvoja ili prelet aviona sa opremom ili vojskom, jedino iz svemira da ih spuste.
mariopan mariopan 18:52 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

narcis
Из ваздуха?

nema šamse, samo zajebavaju ljude, nijedna zemlja u okruženjuneće dadozvoli prolaz konvoja ili prelet aviona sa opremom ili vojskom, jedino iz svemira da ih spuste.

Што си злоббан па не даш да зарадим коју кинту? Макар у машти?
narcis narcis 19:44 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

mariopan
narcis
Из ваздуха?

nema šamse, samo zajebavaju ljude, nijedna zemlja u okruženjuneće dadozvoli prolaz konvoja ili prelet aviona sa opremom ili vojskom, jedino iz svemira da ih spuste.

Што си злоббан па не даш да зарадим коју кинту? Макар у машти?

nema zarade, gde god dođe vojska tu imaš više štete nego fajde, kaka god i čija bila
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:28 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

usa je bombardovala Milosevica, malo napumpavala mishice na nama, posto je Miloshevic bio dovoljno debilan da veruje da ce se KP Kine i Rusije umeshati, kao sto nisu. ovo danas je najobicnija eksploatacija srpskih resursa, i jadnog srpskog radnika, jer smo mi nesposobni da preduzmemo bilo sta delotvornije, posto nam je srednji IQ u zemlji oko stotke, jerbo nam je enteligencija kompletna napolju, dok ovdena vlada KP seljana, pochev od Nikolica, preko Vuchica i nizbrdo u Had.
narcis narcis 21:46 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

posto nam je srednji IQ u zemlji oko stotke

grešiš o kako grešiš, prosečan IQ u srbalja je 89-90
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:58 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

језиво, друже, јуче сам случајно присуствовао "скупу грађана" снс против ртв, мислим да тамо IQ извесно није прешао деретићских, омегиних, николићевских 70 (молим те, Драгољубе друже, ти си смирен човек, за разлику од мене, како, possibly, неко ко је из Крагујевца, може бити Аријаниста?! јуче сам гледао Крваву бајку, сатрли су их нацоши као вашке, и лик је антисемита, како друже, он је психо-феномен српске аутодеструкције)?!
alles_atze alles_atze 22:01 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

Jebote lisac, na ovu izjavu ce nass
Krkisa suzu radosnicu da prolije.
narcis narcis 22:11 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

Srđan Fuchs
језиво, друже, јуче сам случајно присуствовао "скупу грађана" снс против ртв, мислим да тамо IQ извесно није прешао деретићских, омегиних, николићевских 70 (молим те, Драгољубе друже, ти си смирен човек, за разлику од мене, како, possibly, неко ко је из Крагујевца, може бити Аријаниста?! јуче сам гледао Крваву бајку, сатрли су их нацоши као вашке, и лик је антисемита, како друже, он је психо-феномен српске аутодеструкције)?!

bate kad se oni vesele da su ih četnici oslobodili, šta da im kažeš, mahneš rukom i okreneš se , jednostavno.
omega68 omega68 22:23 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

лик је антисемита

Нисам.
Само је чињеница да су Троцки, Зиновјев, Камењев, Свердлов, Лењин...били припадници народа коме ни име не сме да се помене.
Молим аргументе а не паушалне увреде, господине.
urbana_gerila urbana_gerila 22:26 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

Srđan Fuchs
usa je bombardovala Milosevica


na stranu to što bi ti gotovo svi koji su preživeli bombardovanje garantovali da nisu milošević, smanji doživljaj bar zbog onih kojih više nema...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:51 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

omega68
лик је антисемита

Нисам.
Само је чињеница да су Троцки, Зиновјев, Камењев, Свердлов, Лењин...били припадници народа коме ни име не сме да се помене.
Молим аргументе а не паушалне увреде, господине.


formuliši na taj način, nema frke, znači, nisi arijanista, samo si iščitavao tu literaturu?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:01 18.06.2016

између редова

urbana_gerila
Srđan Fuchs
usa je bombardovala Milosevica


звучиш као моја сестра, Леда, бро.

na stranu to što bi ti gotovo svi koji su preživeli bombardovanje garantovali da nisu milošević, smanji doživljaj bar zbog onih kojih više nema...


i ja sam bio u Bombardovanju, preživeo ozbiljno rokanje Milje i prosipanje tepih bombi po Darkvudu, znači, i ja sam veteran kao i bilo ko drugi u Srbiji. ja saosećam, u toj ravni, sa svakim pojedinim žiteljom deržave serbske, i uvek sam nosio diskusioni diskurs, sa sobom i uvek branio Srbijicu, i ovog arijanistu kragujevačkog, uprkos svim niskim uvredama koje mi je upućivao, uvek i svagda, Srbija je moj bog.

Bombardovanje je beščašće Demokratske stranke, Olbrajt nedojebane slovenske snajke, i isprobavanje mišića америчке администрације.

za to što su rokali, žaliće zauvek pravno, jerbo ih Rusi i Kinezi, kada budu pregazili Tajpeh, ako se usudi US Navy da krene na Kinu, zauvek će ih vraćati na to što su, bespravno, rokali Srbij'cu.

govorimo međutim o nečem drugom ovde,

o usvajanju kineskog KP modela, umesto slobodne demokratije kao budućnosti države.

omega68 omega68 23:52 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

znači, nisi arijanista, samo si iščitavao tu literaturu?

i ovog arijanistu kragujevačkog

Значи, прво ме питаш да ли јесам, а онда , без мог одговора ипак тврдиш да јесам.
Са тобом нема расправе, ти си кадија који и тужи и који суди.
А то је све зато што немаш елементарног знања о томе ко су били и шта су Аријевци.
Немци нису Аријевци.Они су били мало племе ДА(О)ЈЧЕРИ у Ирану.Населили су се на земљи Лужичких СОРАБА и преузели од њих ту причу о Аријевцима.Тј. не они већ екипа која је њих искористила и на основу те приче прво понемчила Лужичке СОРАБЕ а затим завладале и Да(о)јчерима.Па после завладала Русима, па преко опијумског рата Кинезима...
Али, ова прича није за тебе, ти си бот, ова прича је за нормалне људе који би да укључе мозак само немају све информације.
Уживај у животу
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:59 18.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

brate, izvini, al' ti si - dlu.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:02 19.06.2016

панонска мировна мисија

uživam u životu, i palimo na Zapad, u Rovinj, neću biti ti više, poz. ne budimo slepci, иако смо Срби.



omega68 omega68 00:15 19.06.2016

Re: панонска мировна мисија

Е сад нам је свима лакше...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:55 19.06.2016

Re: панонска мировна мисија

seiriš / premda, verujem da je kragujevačkoj direkturi Gestapoa lakše.
omega68 omega68 08:52 19.06.2016

Re: панонска мировна мисија

Дечко, ти си не само сујетан толико да само твоја мора да буде последња, него си и озбиљно болестан.О каквом Гестапоу причаш?Иди лечи се.
mariopan mariopan 10:50 19.06.2016

Re: Predsednik Nikolić

narcis
posto nam je srednji IQ u zemlji oko stotke

grešiš o kako grešiš, prosečan IQ u srbalja je 89-90

Како коме.
То је Бог најправедније расподелио - сви верују да су добили пуном шаком, имају и вишка и сви задовољни?
sasaminijature sasaminijature 21:30 17.06.2016

Pozdrav i tebi

Ja sam veoma ushicen celi dan zbog posete iz razloga sto cisto sumljam da ce vrli nam predsednik tako ozbiljne drzave da se svrcka po bespucima nase nam zemlje tek tako tri dana . Veoma dobro oni znaju sto cine i to ne rade zbog popuizma vec iz odrecenih ciljeva precizno utvrdjenih . Samo me malo plase nasi da ne zabrljaju stogod .
A i lepo je videti takvu licnost sa takvom svitom posle sesnaest godina parole da Evropa nema alternativu , u glas i pozicija i opozicija . uvek me uhvati zebnja od jednoumlja .
Aj pa nek nam je bericetno sto kazu stari .
babmilos babmilos 21:42 17.06.2016

Re: Pozdrav i tebi

jednoumlja

Kaže se jednoumnja, you know.
sasaminijature sasaminijature 21:48 17.06.2016

Re: Pozdrav i tebi

babmilos
jednoumlja

Kaže se jednoumnja, you know.

Hvala , moja greska priznajem .
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:14 17.06.2016

Re: Pozdrav i tebi

babmilos
jednoumlja

Kaže se jednoumnja, you know.


To samo kod zubara, kada ti vadi jedini preostali umnjak, u ostalim ordinacijama je jednoumlje ☻
urbana_gerila urbana_gerila 22:48 17.06.2016

Re: Pozdrav i tebi

Dont Fear The Reaper
babmilos
jednoumlja

Kaže se jednoumnja, you know.


To samo kod zubara, kada ti vadi jedini preostali umnjak, u ostalim ordinacijama je jednoumlje ☻



ma, naučnik ga trpa zbog:

sasaminijature
sumljam


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:56 17.06.2016

Re: Pozdrav i tebi

urbana_gerila
Dont Fear The Reaper
babmilos
jednoumlja

Kaže se jednoumnja, you know.


To samo kod zubara, kada ti vadi jedini preostali umnjak, u ostalim ordinacijama je jednoumlje ☻



ma, naučnik ga trpa zbog:

sasaminijature
sumljam




A to, ja sam mislio da se igramo slobodnih asocijacija

Inače, ima više od 15 godina kako uredno svukud i svagde pišem "sumLJam" (sic), ostalo od zajebancije spram inih nedamo-ro(no)va ☻ pa sada to, sa sve velikim slovima, koristim više kao emotikon ☺
sasaminijature sasaminijature 22:59 17.06.2016

Re: Pozdrav i tebi

urbana_gerila
Dont Fear The Reaper
babmilos
jednoumlja

Kaže se jednoumnja, you know.


To samo kod zubara, kada ti vadi jedini preostali umnjak, u ostalim ordinacijama je jednoumlje ☻



ma, naučnik ga trpa zbog:

sasaminijature
sumljam



Da da sve se razumemo ja nastavio salu ....ne smeta
martin_krpan martin_krpan 09:26 18.06.2016

Re: Pozdrav i tebi

Dont Fear The Reaper
babmilos
jednoumlja

Kaže se jednoumnja, you know.


To samo kod zubara, kada ti vadi jedini preostali umnjak, u ostalim ordinacijama je jednoumlje ☻


a_jovicic a_jovicic 10:33 18.06.2016

Re: Pozdrav i tebi

sasaminijature
A i lepo je videti takvu licnost sa takvom svitom posle sesnaest godina parole da Evropa nema alternativu , u glas i pozicija i opozicija . uvek me uhvati zebnja od jednoumlja .

A pa to ide u paketu ... Mi Kinezima možemo da budemo interesantni samo da se preko nas "ušunjaju" na EU tržište. Bez ulaska u EU smo Kinezima bitni koliko i Eritreja.
sasaminijature sasaminijature 10:43 18.06.2016

Re: Pozdrav i tebi

a_jovicic
sasaminijature
A i lepo je videti takvu licnost sa takvom svitom posle sesnaest godina parole da Evropa nema alternativu , u glas i pozicija i opozicija . uvek me uhvati zebnja od jednoumlja .

A pa to ide u paketu ... Mi Kinezima možemo da budemo interesantni samo da se preko nas "ušunjaju" na EU tržište. Bez ulaska u EU smo Kinezima bitni koliko i Eritreja.

EU o kakvoj se na ovom blogu pise je odavno mrtva očekuje se da to bude objavljeno sirokim narodnim masama.
Zadnjih sesnaest godina ponavljanje mantre da Eu nema alternativu, u glas i pozicija i opozicija, me vise plasi nego celi period ispiranja mozga od komunjara.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:05 17.06.2016

strah

Ne znam kako Vi, ali ja sam ceo dan u panichnom strahu da Predsednik ne otvori usta i kaze neshto. Ne da "ne kaze neshto strashno/glupo/ononjegovo" - nego da "kaze bilo shta". Hebiga, mozda preterujem :)

A drugo - prochitao sam u blogu ispod tuznu karikaturu od prevoda "Do not go gentle into that good night", i rekoh sebi - neka pricha Nikolic shta god hoce.
I da napomenem - nisam Krletu ostavio komentar iz dva razloga:
1. Trajno mi je zabranio komentare - verovatno je sluchajno pritisnuo pogreshno dugme, i
2. Mislim da Krletu moj komentar ne bi pomogao, ako mu uopshte ima pomoci.

Tako da, eto. Krle prevodi Dilana Tomasa a Toma drzi govore predsedniku Kine. Just another day in paradise.
sasaminijature sasaminijature 23:20 17.06.2016

Re: strah

cane.srbljanovic
Ne znam kako Vi, ali ja sam ceo dan u panichnom strahu da Predsednik ne otvori usta i kaze neshto. Ne da "ne kaze neshto strashno/glupo/ononjegovo" - nego da "kaze bilo shta". Hebiga, mozda preterujem :)

A drugo - prochitao sam u blogu ispod tuznu karikaturu od prevoda "Do not go gentle into that good night", i rekoh sebi - neka pricha Nikolic shta god hoce.
I da na pomenem - nisam Krletu ostavio komentar iz dva razloga:
1. Trajno mi je zabranio komentare - verovatno je sluchajno pritisnuo pogreshno dugme, i
2. Mislim da Krletu moj komentar ne bi pomogao, ako mu uopshte ima pomoci.

Tako da, eto. Krle prevodi Dilana Tomasa a Toma drzi govore predsedniku Kine. Just another day in paradise.

Sta reci koju posluku porati!
Samo se nadam u ozbiljnost gostiju koji nece dozvoliti da ovi nasi ista pametuju ,pricaju vec da izvrsavaju .
Koliko je besmisleno kada te neko banuje zbog ukazane greske ili drugacijeg misljenja . A sta ocekivati kada neko posle IDOLA postane glasnogovornik divnog nam VODJE . Covek samo da zanemi
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:52 17.06.2016

Re: strah

sasaminijature
cane.srbljanovic
Ne znam kako Vi, ali ja sam ceo dan u panichnom strahu da Predsednik ne otvori usta i kaze neshto. Ne da "ne kaze neshto strashno/glupo/ononjegovo" - nego da "kaze bilo shta". Hebiga, mozda preterujem :)

A drugo - prochitao sam u blogu ispod tuznu karikaturu od prevoda "Do not go gentle into that good night", i rekoh sebi - neka pricha Nikolic shta god hoce.
I da na pomenem - nisam Krletu ostavio komentar iz dva razloga:
1. Trajno mi je zabranio komentare - verovatno je sluchajno pritisnuo pogreshno dugme, i
2. Mislim da Krletu moj komentar ne bi pomogao, ako mu uopshte ima pomoci.

Tako da, eto. Krle prevodi Dilana Tomasa a Toma drzi govore predsedniku Kine. Just another day in paradise.

Sta reci koju posluku porati!
Samo se nadam u ozbiljnost gostiju koji nece dozvoliti da ovi nasi ista pametuju ,pricaju vec da izvrsavaju .
Koliko je besmisleno kada te neko banuje zbog ukazane greske ili drugacijeg misljenja . A sta ocekivati kada neko posle IDOLA postane glasnogovornik divnog nam VODJE . Covek samo da zanemi


Tuzna je to skaska o temeljnom srozavanju svega od 80-tih naovamo. A nesudjeni prevodilac je "picture boy" te odiseje.
Tada kada je, josh uvek nedovrsheno, drushtvo tek pochelo da lichi na neshto - a sa njim i njegovi pojedinci - momentum je nestao i sve shto je do tada nekako bilo sklepano pochelo je da se rashrafljuje, klima, da se krivi i vitoperi. Polako su pocheli da otpadaju (prvo) "nepotrebni" ornamenti: pristojnost, autentichnost, iskrenost... a sve ostalo je nastavilo da landara kao krezuba taraba na malo jachem vetru. I dodjosmo eto do Tome, Ace, Borisa, ... Krla... I'm just wondering "what's f*n next!?"

sasaminijature sasaminijature 01:53 18.06.2016

Re: strah

cane.srbljanovic
sasaminijature
cane.srbljanovic
Ne znam kako Vi, ali ja sam ceo dan u panichnom strahu da Predsednik ne otvori usta i kaze neshto. Ne da "ne kaze neshto strashno/glupo/ononjegovo" - nego da "kaze bilo shta". Hebiga, mozda preterujem :)

A drugo - prochitao sam u blogu ispod tuznu karikaturu od prevoda "Do not go gentle into that good night", i rekoh sebi - neka pricha Nikolic shta god hoce.
I da na pomenem - nisam Krletu ostavio komentar iz dva razloga:
1. Trajno mi je zabranio komentare - verovatno je sluchajno pritisnuo pogreshno dugme, i
2. Mislim da Krletu moj komentar ne bi pomogao, ako mu uopshte ima pomoci.

Tako da, eto. Krle prevodi Dilana Tomasa a Toma drzi govore predsedniku Kine. Just another day in paradise.

Sta reci koju posluku porati!
Samo se nadam u ozbiljnost gostiju koji nece dozvoliti da ovi nasi ista pametuju ,pricaju vec da izvrsavaju .
Koliko je besmisleno kada te neko banuje zbog ukazane greske ili drugacijeg misljenja . A sta ocekivati kada neko posle IDOLA postane glasnogovornik divnog nam VODJE . Covek samo da zanemi


Tuzna je to skaska o temeljnom srozavanju svega od 80-tih naovamo. A nesudjeni prevodilac je "picture boy" te odiseje.
Tada kada je, josh uvek nedovrsheno, drushtvo tek pochelo da lichi na neshto - a sa njim i njegovi pojedinci - momentum je nestao i sve shto je do tada nekako bilo sklepano pochelo je da se rashrafljuje, klima, da se krivi i vitoperi. Polako su pocheli da otpadaju (prvo) "nepotrebni" ornamenti: pristojnost, autentichnost, iskrenost... a sve ostalo je nastavilo da landara kao krezuba taraba na malo jachem vetru. I dodjosmo eto do Tome, Ace, Borisa, ... Krla... I'm just wondering "what's f*n next!?"


Saglasan.... Dok smo se mi tumarali u vakumu naidje i tehnoloska era. Internet pruzi mogucnost anonimusima minut slave. A oni po prirodi stanja prazni a da bi stigli u epicentar desavanja iznose samo prostakluk onaj najprizemniji. Naplavise nas starlete, rijaliti likovi, satorski pevaci, ubistvo pevaljke kao najsvezija ponuda konzumentima.... U takvom drustvu je valjda normalno da im Krle bude Lučonosin PR??? Nekada se pitam da li sam smasio ili sta.... Danima nemam sa kim da prozborim....
anonymous anonymous 05:40 18.06.2016

Re: strah


cane.srbljanovic
00:52 18.06.2016
Re: strah

Tuzna je to skaska o temeljnom srozavanju svega od 80-tih naovamo. A nesudjeni prevodilac je "picture boy" te odiseje.
Tada kada je, josh uvek nedovrsheno, drushtvo tek pochelo da lichi na neshto - a sa njim i njegovi pojedinci - momentum je nestao i sve shto je do tada nekako bilo sklepano pochelo je da se rashrafljuje, klima, da se krivi i vitoperi. Polako su pocheli da otpadaju (prvo) "nepotrebni" ornamenti: pristojnost, autentichnost, iskrenost... a sve ostalo je nastavilo da landara kao krezuba taraba na malo jachem vetru. I dodjosmo eto do Tome, Ace, Borisa, ... Krla... I'm just wondering "what's f*n next!?"


Samo nadobudni, egocentrični, bivši savetnik Predsednika, za koga se zapravo ne zna ni čime je zaslužio raniju poziciju, a ni sadašnju medijsku pažnju, može da se usudi i da prevodi.... T.Dilana.

Naravno .....skaradno.....

Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.

Nemoj da odeš u to tamno veče,
Iskusan bi se koprcao kad mu dođe kraj;
Bunio se, ljutio jer svetlost umreće.

Da se čovek ispovraća na " prevod " .....
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 06:44 18.06.2016

Re: strah


...
Da se čovek ispovraća na " prevod " .....


Chudno je sve to. Ideja da "prevede", pa onda da josh "zalepi" ovde. Strashno chudno.
emsiemsi emsiemsi 18:54 18.06.2016

Re: strah

cane.srbljanovic
Ne znam kako Vi, ali ja sam ceo dan u panichnom strahu da Predsednik ne otvori usta i kaze neshto. Ne da "ne kaze neshto strashno/glupo/ononjegovo" - nego da "kaze bilo shta". Hebiga, mozda preterujem :)

A drugo - prochitao sam u blogu ispod tuznu karikaturu od prevoda "Do not go gentle into that good night", i rekoh sebi - neka pricha Nikolic shta god hoce.
I da napomenem - nisam Krletu ostavio komentar iz dva razloga:
1. Trajno mi je zabranio komentare - verovatno je sluchajno pritisnuo pogreshno dugme, i
2. Mislim da Krletu moj komentar ne bi pomogao, ako mu uopshte ima pomoci.

Tako da, eto. Krle prevodi Dilana Tomasa a Toma drzi govore predsedniku Kine. Just another day in paradise.

Ја верујем на није вероватно случајно него сигурно случајно - ускоро ће му на блогу остати само сасаминијатура и енџи, колико случајно млатара по дугмићима.
narcis narcis 19:42 18.06.2016

Re: strah

Ја верујем на није вероватно случајно него сигурно случајно - ускоро ће му на блогу остати само сасаминијатура и енџи, колико случајно млатара по дугмићима.

al kad ne mogu da verujem, jebote
prvo gi napravi na mentole a oni ondak dođu da mu prevode pesmu
baš pravi od nji mentole
sasaminijature sasaminijature 19:51 18.06.2016

Re: strah

emsiemsi
cane.srbljanovic
Ne znam kako Vi, ali ja sam ceo dan u panichnom strahu da Predsednik ne otvori usta i kaze neshto. Ne da "ne kaze neshto strashno/glupo/ononjegovo" - nego da "kaze bilo shta". Hebiga, mozda preterujem :)

A drugo - prochitao sam u blogu ispod tuznu karikaturu od prevoda "Do not go gentle into that good night", i rekoh sebi - neka pricha Nikolic shta god hoce.
I da napomenem - nisam Krletu ostavio komentar iz dva razloga:
1. Trajno mi je zabranio komentare - verovatno je sluchajno pritisnuo pogreshno dugme, i
2. Mislim da Krletu moj komentar ne bi pomogao, ako mu uopshte ima pomoci.

Tako da, eto. Krle prevodi Dilana Tomasa a Toma drzi govore predsedniku Kine. Just another day in paradise.

Ја верујем на није вероватно случајно него сигурно случајно - ускоро ће му на блогу остати само сасаминијатура и енџи, колико случајно млатара по дугмићима.

Hvala , stojim na raspolaganju!
angie01 angie01 22:52 18.06.2016

Re: strah

al kad ne mogu da verujem, jebote


dragoljube, zamolila bih te da me ne prozivas, narocito ovako skroz pogresno, na blogu na kome ne ucestvujem u diskusiji,

ne bih da dajem neko svoje vidjenje o tome o cemu ste ovde zapoceli nekorektnu projekciju, jer ne bih da nastavljam ovde diskusiju na tu temu.
narcis narcis 23:07 18.06.2016

Re: strah

ja tebe nisam imenovao, a ti što si se prepoznala ja tu ne mogu ništa
kao treće ja nisam započeo temu , kao četvrto imam pravo da odgovorim onom ko ju je započeo
angie01 angie01 23:27 18.06.2016

Re: strah

ja tebe nisam imenovao, a ti što si se prepoznala ja tu ne mogu ništa


nisam se prepoznala, lepo stoji moje ime u delu koji si kopirao i koji si posle prokomentarisao....i to ne bas tacno i korektno.


kao treće ja nisam započeo temu , kao četvrto imam pravo da odgovorim onom ko ju je započeo


to sto nisi zapoce, nista ne znaci, ako si nastavio.

kako god,...vidim da ne vredi.




narcis narcis 23:44 18.06.2016

Re: strah

nemam šta više da kažem na ovu temu, kraj
anonymous anonymous 03:36 19.06.2016

Re: strah

narcis
Ја верујем на није вероватно случајно него сигурно случајно - ускоро ће му на блогу остати само сасаминијатура и енџи, колико случајно млатара по дугмићима.

al kad ne mogu da verujem, jebote
prvo gi napravi na mentole a oni ondak dođu da mu prevode pesmu
baš pravi od nji mentole


Unfuckable Unfuckable 01:29 18.06.2016

mantra nevine žrtve toplotnog udara

(...zarobljene na Brankovom u 5:20 - ili: "Idite bre u kurac, serem vam se u usta bahata, pa ovo ni Tito nije radio" )

Druže Đinping
volimo te
Idi kući
molimo te

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&mm=06&dd=17&nav_category=11&nav_id=1144510[i][/i]
a_jovicic a_jovicic 10:48 18.06.2016

Re: mantra nevine žrtve toplotnog udara

Tanjug: Zatvaranje ulica tokom posete kineskog predsednika

"Takođe, u toj zoni i neposrednoj bezbednosnoj zoni uz trasu kretanja biće zabranjeno i kretanje pešaka", naveo je Bogosavac.

Zadesio sam se "onomad" kad je bio srpsko-kineski samit na ulici (kao pešak) u Kneza Miloša ... poteraše nas "drugovi u plavom" da se sklonimo u parkove i bočne uličice. Ne znam da li je ovih dana bio isti "protokol" ali to nije "zabrana kretanja" nego "zabrana prisustva" pešaka.

Što neko reče na Twiteru (ili u komentarima) ... U vreme Tita su nas terali da izlazimo na ulice i mašemo kojekakvim delegacijama ... a ovi nas teraju sa ulica.
alselone alselone 11:36 18.06.2016

Re: mantra nevine žrtve toplotnog udara

"Takođe, u toj zoni i neposrednoj bezbednosnoj zoni uz trasu kretanja biće zabranjeno i kretanje pešaka", naveo je Bogosavac.



Zadesio sam se "onomad" kad je bio srpsko-kineski samit na ulici (kao pešak) u Kneza Miloša ... poteraše nas "drugovi u plavom" da se sklonimo u parkove i bočne uličice. Ne znam da li je ovih dana bio isti "protokol" ali to nije "zabrana kretanja" nego "zabrana prisustva" pešaka.


STA NAM RADE?!
omega68 omega68 21:32 18.06.2016

Re: mantra nevine žrtve toplotnog udara

Просто, нико Вас не бије по ушима да живите у Престоници.Ми из провинције не морамо никоме да серемо у уста и да било кога терамо у пенис јер долази неки Председник.
emsiemsi emsiemsi 21:41 18.06.2016

Re: mantra nevine žrtve toplotnog udara

omega68
Просто, нико Вас не бије по ушима да живите у Престоници.Ми из провинције не морамо никоме да серемо у уста и да било кога терамо у пенис јер долази неки Председник.

Да, јеботе !
Управо сам се вратио --- возио сам се сат и 55 минута и прешао око 30 километара. Само искочи полиција и препречи пролаз.
На моје питање, где сада да возим, полицајац ми одговара - где год хоћеш.
Ееее, јебига, какво питање, такав и одговор.
ivana23 ivana23 21:44 18.06.2016

Re: mantra nevine žrtve toplotnog udara

omega68
Просто, нико Вас не бије по ушима да живите у Престоници.Ми из провинције не морамо никоме да серемо у уста и да било кога терамо у пенис јер долази неки Председник.


Kad imaju stan, oboje rade, deca na fakultetu, kako zamisljas da se ode iz BG!?!
Kraja Kraja 21:47 18.06.2016

Re: mantra nevine žrtve toplotnog udara

...onda se nisu plasili toliko atentata...
...znajuci sta rade, mislim da su vec decenijama u panicnom strahu...
...najlepsi docek su im prazne ulice...
a_jovicic a_jovicic 00:55 19.06.2016

Re: mantra nevine žrtve toplotnog udara

emsiemsi
omega68
Просто, нико Вас не бије по ушима да живите у Престоници.Ми из провинције не морамо никоме да серемо у уста и да било кога терамо у пенис јер долази неки Председник.

Да, јеботе !
Управо сам се вратио --- возио сам се сат и 55 минута и прешао око 30 километара. Само искочи полиција и препречи пролаз.
На моје питање, где сада да возим, полицајац ми одговара - где год хоћеш.
Ееее, јебига, какво питање, такав и одговор.

U petak je (bar na NBG-u) dobar putokaz za izbegavanje "žutih" ljudi (a sa njima i onih "plavih" ) bio položaj ona dva helikoptera što su zujali unaokolo. Kad se vazduPLOhov vrzma iznad jednog mosta, beži ka onom "Djilasovom". Kad se vrzma oko Kale-znači-brdo, eto ti zastoja po centru. Juče sam se "evakuisao" iz grada dok "žuti" ljudi ne odu kućama da tamo piju vodu.
a_jovicic a_jovicic 01:11 19.06.2016

Re: mantra nevine žrtve toplotnog udara

Kraja
...onda se nisu plasili toliko atentata...
...znajuci sta rade, mislim da su vec decenijama u panicnom strahu...
...najlepsi docek su im prazne ulice...

Ma mislim da se ne plaše oni atentata (teško će to danas neki "Gavrilo" da uradi sa trotoara pored svih oklopljenih čudesa kojim se vozaju) ... nego naš narod je "prek" ... 'oće da opsuje ... pa i prst da pokaže ... a onda da "voždovi" crvene pred gostima.

Čuh priču da je pre nekoliko godina (za vakta onih drugih "žutih" ljudi), prilikom prolaska neke delegacije, grupi prolaznika do*izdilo što ih 15 minuta ne puštaju da predju ulicu, pa kad' se kolona pojavila, počeše da tapšu i skandiraju Ti-to, Ti-to (a mislim da su u to vreme još uvek držali one matore crne Mercedese sa rotacijom na vrhu pa narodu verovatno proradio i "uslovni refleks" )
Unfuckable Unfuckable 19:07 19.06.2016

Re: mantra nevine žrtve toplotnog udara

Просто, нико Вас не бије по ушима да живите у Престоници.Ми из провинције не морамо никоме да серемо у уста и да било кога терамо у пенис јер долази неки Председник.


Ma ja sam oduvek znao da je vama u Provinciji laća i da ste mnogo pametniji od nas ovde - nego, šta predlažeš?
Da se iselimo?
omega68 omega68 20:37 19.06.2016

Re: mantra nevine žrtve toplotnog udara

Nisam rekao da je bilo ko pametniji.
A ovo, ne dolazi svaki dan neko tako značajan, strpite se, stpljen - spašen.
I da li je bilo takvih reakcija kada je dolazio Bajden?
Ono kad su sve šahte zavarene.
ivana23 ivana23 18:56 18.06.2016

***

49 41 49 41 21:56 18.06.2016

P(r)okop - Rail Train Station near Dedinje





U poslednjih 50 god. znam da Francuzi i Japanci drze premac u najbzim zeleznicama na svetu.
Obarali su svetske rekorde u brzinama oko 500 km/h

Nisam pratio na casu, kako treba.

Kinezi, na svojim zeleznicama ostvaruju PROSECNU BRZINU 360 km/h

Sva sreca, da nije dosao vozom; da nam vidi pilicarsku zeleznicku stanicu.
little_radojica little_radojica 11:55 19.06.2016

Re: P(r)okop - Rail Train Station near Dedinje

Kinezi, na svojim zeleznicama ostvaruju PROSECNU BRZINU 360 km/h


Све је то кул, али мало си се залетео :)

Дакле максимална брзина, тј. брзина за коју су брзе пруге у Кини пројектоване је 250-350 km/h. Има осам таквих линија, неке већ завршене, неке ће ускоро бити завршене (укупно невероватних 13,000 километара изграђених за десетак година!!!), а рекорд по просечној брзини је од 2013. на једној од тих и износи 283 km/h (у Француској TGV има неку линију где је 278km/h). Поређења ради, Шинкансен линије у Јапану су укупне дужине 2700 километара, али брзине су до 320 km/h, што реално ретко где и ретко који разгули. Углавном иду од 260 до 290 km/h, просечно можда 220-250.

Кинези су их већ престигли по укупном броју путника годишње, а мислим да ће их ускоро престићи и по укупном броју превезених путника у историји (која је за Шинкансен почела још 1964.) а не могу ни да замислим како ће тај однос изгледати за педесет година.

Јапан гради маглев за пројектовану брзину од 500 km/h. Имају већ једну деоницу од двадесетак километара, а успели су да поставе и рекорд од 603 km/h. Али, тек 2027. ће да пусте деоницу од Токија до Нагоје (280 km), a 2045. да је продуже до Осаке (укупно око 490km). 90% линије ће да иде под земљом кроз тунеле.

Но, то су само брзе пруге, ту је још мноооого споријих линија (па и у рангу неких наших) па кад кажемо да је "просечна брзина на кинеским железницама" 360 km/h онда смо баш баш претерали.

За БГ-Будимпешта 200 km/h је неки минимум у 21. веку, а и то је за Кинезе смејурија. Европа под хитно мора да се пребаци на супер-брзи железнички саобраћај, ту су лудачке уштеде у енергији (коју Европа нема), времену путовања, а с тим је скопчана и повећана продуктивност и много већа сигурност итд. док још може да покуша да парира технолошки. Није ми јасно да 500 милиона људи без икаквих ресурса осим винограда и Ајфелове куле не размишља шта ће с њима да буде кад их у сваком смислу претекне 2-3 милијарде људи за неких 20-30 година. Коме ће и шта да продају онда? Коме ће и са каквим успехом да причају о људским правима онда? И да ли би им та позиција била лакша са Русијом на њиховој или супротној страни?
49 41 49 41 22:40 18.06.2016

Moze li urgiranje kod gosta - domacina




Ehang 184, kineske proizvodnje.

Jedan mi treba za domacu upotrebu; za do pijace.
Drugi, za Beogradski aerodrom; da me ne salecu taxisti; pitomi/divlji odnosno ne rodna kum, sto je dosao da me preuzme.
st.jepan st.jepan 02:26 19.06.2016

Re: Moze li urgiranje kod gosta - domacina

49 41

Ehang 184, kineske proizvodnje.

Uuuuu, like, like... taman bi takav za mene bio.
A je l' ima to na Zelenjaku, mislim, u okolnim kineskim radnjicama, ili moram da se potežem do bloka 71?
49 41 49 41 21:05 19.06.2016

Re: Moze li urgiranje kod gosta - domacina

st.jepan
49 41

Ehang 184, kineske proizvodnje.

Uuuuu, like, like... taman bi takav za mene bio.
A je l' ima to na Zelenjaku, mislim, u okolnim kineskim radnjicama, ili moram da se potežem do bloka 71?


Upravo su javili, da ce prve isporuke biti na Kvantashkoj Pijaci.
Jel' ti mnogo daleko od Zelenjaka?
narcis narcis 21:39 19.06.2016

Re: Moze li urgiranje kod gosta - domacina

49 41
st.jepan
49 41

Ehang 184, kineske proizvodnje.

Uuuuu, like, like... taman bi takav za mene bio.
A je l' ima to na Zelenjaku, mislim, u okolnim kineskim radnjicama, ili moram da se potežem do bloka 71?


Upravo su javili, da ce prve isporuke biti na Kvantashkoj Pijaci.
Jel' ti mnogo daleko od Zelenjaka?

e, st.jepane uzni i za mene dvatri komata ako te ne ufate, nek se nađu, nije da mi trebaju
st.jepan st.jepan 22:08 19.06.2016

Re: Moze li urgiranje kod gosta - domacina

49 41
st.jepan
49 41

Ehang 184, kineske proizvodnje.

Uuuuu, like, like... taman bi takav za mene bio.
A je l' ima to na Zelenjaku, mislim, u okolnim kineskim radnjicama, ili moram da se potežem do bloka 71?

Upravo su javili, da ce prve isporuke biti na Kvantashkoj Pijaci.
Jel' ti mnogo daleko od Zelenjaka?

Za takvu jednu stvar, ni Kvantaš mi nije predaleko.
omega68 omega68 12:45 19.06.2016

Диван осећај

Оно кад гледаш Ајатохале атланских интеграција како се данима на РТС увлаче Кинезима.

Кинески Председник је у свом писму, у вези посете,говорио о стратешком партнерству са Србијом, а није акценат стављао на билатералним уговорима како извештавају наши медији.још се ,,стручњаци'' упињу да објасне како ми и Кина не можемо да будемо стратешки партнери јер је велика диспропорција.
Али, можда из неког разлога још није време да се нашој јавности обзнани то стратешко партнерство и да се уједно не узбуди ЕУсатанистичка 5. колона.
Стратешко партнерство просто значи да Кина преузима дугорочне политичке обавезе према Србији, а Србија ће подржати кинеске интересе.
У том тексту кинеског Председника се повезује србска тежња за независношћу и основни принципи шангајске организације за сарадњу која је 2015 на иницујативу Русије и Кине усвојила декларацију о оснивању удружења музеја Другог светског рата са циљем одбране вредности које су произашле из тог рата и спречавања ревизије повести.
То Србији треба, Србија је била жртва тог рата а данас је Ватикан и његова војска проглашавају нацистима и хоће да доносе резолуције о геноциду, док се на повампирено усташтво и Бандрино наслеђе у У Крајини отворено радују.
А шта ће сироти Енглези него да штрикају клот-фркет.Њихова Краљицљ је овог човека дочекала као Цара.Донео им је 30 милијарди нечега инвестиција.
Мисли ли и даље неко да је случајно што су у року од два месеца Србију посетили принц Чарлс и кинески председник?
Један после 40 година а други 30 година од посете његовог предходника.
Случајно???
narcis narcis 12:47 19.06.2016

0

i reče On, blago siromašnima duhom
a_jovicic a_jovicic 12:55 19.06.2016

460 000 USD

Nego jel' mogu ovi ugovori sa Kinezima po istom principu k'o BGD@H2O ... da se ne primenjuju naši nego kineski zakoni?

Smrtna kazna za korupciju

Vlasti u Kini će osuditi na smrt lica optužena za pronevjeru ili uzimanje mita većeg od tri miliona juana /460.000 dolara/, javljaju danas lokalni mediji, pozivajući se na pravosudna dokumenta.

(Jel' javio neko Malom da kineski grafolozi efikasno tumače i potpise koji kao da su pisani na kineskom?)
49 41 49 41 21:32 19.06.2016

U tem Somboru,

svega ima toj' istina; izgleda da im i zene piju vina.

Nemci izgradili pistu 4.500 m u II Sv. za "Drang nach Oesten" uz pomoc "domace radne snage"
Ne znam dal' u Evropi postoji uopste tako duga pista.

Vi se bavite medijskim patkama u Echki; umesto uzgoja pravih patki.


49 41 49 41 22:51 19.06.2016

Ehang 184

+
Rotori-motori sklopivi, kad se vozi preko kukuruzista i bunjista u prikolici.

-

Max loud 220 lbs.
Vrece sa krompiri, kupusi, gajbe s paradajs; uzeti od prodavca certifikat o tacno prodatoj tezini pre utovara na Kvantashu.

Limited warranty:
Ako prekoracite max loud, software automatically dis-function ; vrece mogu zivotno ugroziti neduzno gradjanstvo na Kvantashu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana