Astrologija| Filozofija| Satira

Samokontrola

princi RSS / 26.06.2016. u 23:27

Čitam sad nešto i komentarišem sa Saškom, ovaj Brexit je u petak pobrisao 2000 milijardi dolara papirnog bogatstva sa svetskih berzi. Kažu najgori dan u istoriji trgovanja, gori od 9/11, gori od Iraka. Drugim rečima, uspeli su ono što nije uspelo ni Al Kaidi, ni Osami bin Ladenu, ni ISISu, ni Vladi... Pri tome, sad nema nazad, nema povratka, Nemci ih stalno podsećaju da nema na pola trudne žene. I to sve, onako, iz zdrava mira, maltene iz nevezuše, verovatno su se to veče u klubu posvađali oko toga u čijoj čaši viskija ima više leda. Još uvek ne mogu da verujem u količinu iskazane gluposti, nekako mi se čini da je Slobče za ove bio tata racionalnosti i samokontrole.

Sine, nema, Englez kad ga zapečati to je zapečaćeno. 



Komentari (235)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:31 26.06.2016

VIP

Opa!
(šlihtaro)
princi princi 23:33 26.06.2016

Re: VIP

Nema, bate, demonstracija sile.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:45 26.06.2016

Re: VIP

princi
Nema, bate, demonstracija sile.


Ova tri četiri dana na radiju (NPR, jebi ga, slabo pratim druge vesti) bukvalno vrte samo emisije u vezi sa brexitom (jedino oladiše malo u petak, sa Science Friday-em, pa udri ponovo). Ko asteroid da je udario, odkad sam ovde ne sećam se da je nešto toliko držalo pažnju, ni ova masovna ubistva, ni ratovi, ni predsedničke kampanje. Brexit je, sudeći po tome, stvarno big deal.

princi princi 23:57 26.06.2016

Re: VIP

Da, London je omogućavao taj hohštaplerski privid regulacije i "sve je pod kontrolom" mira. Moćna EU, specijalne veze sa Amerikom, a, u principu, totalna džungla, pogotovu kad vidiš ko se sve tu bavio finansijama, sa kojim poluznanjem i neznanjem. Engleska je verovatno jedina zemlja na svetu u kojoj te prodavac kao custommera gleda u oči i direktno laže. On te laže, ti znaš da te laže, on zna da ti znaš da te laže, i sad moraš da se s njim rveš i dođeš do toga po šta si došao. To ti je suština Engleske. Naravno da je u takvoj situaciji ona bila magnet za belosvetske hohštaplere i varalice. Sad, odjednom, gotovo preko noći, ničega od toga nema. Ogroman lom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:30 27.06.2016

Re: VIP

jbte, Lesa, konačno normales ljudi gore, da ne čitam smorove od babmiloša i krstića. cool, much love, ti si naš svetiJonik.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:36 27.06.2016

Re: VIP

pravi samo prelom uvodne misli, da ti ne radi to blogica, efektnije je, like, u re in the control of what u wanna cook.
emsiemsi emsiemsi 07:00 27.06.2016

Re: VIP

Srđan Fuchs
pravi samo prelom uvodne misli, da ti ne radi to blogica, efektnije je, like, u re in the control of what u wanna cook.

Преводи ово, молим !
emsiemsi emsiemsi 07:05 27.06.2016

Re: VIP

srdjan.pajic
Opa!
(šlihtaro)

Па да !
А све се прави невешт - ма, немам речи !
emsiemsi emsiemsi 07:28 27.06.2016

Re: VIP

princi
Da, London je omogućavao taj hohštaplerski privid regulacije i "sve je pod kontrolom" mira. Moćna EU, specijalne veze sa Amerikom, a, u principu, totalna džungla, pogotovu kad vidiš ko se sve tu bavio finansijama, sa kojim poluznanjem i neznanjem. Engleska je verovatno jedina zemlja na svetu u kojoj te prodavac kao custommera gleda u oči i direktno laže. On te laže, ti znaš da te laže, on zna da ti znaš da te laže, i sad moraš da se s njim rveš i dođeš do toga po šta si došao. To ti je suština Engleske. Naravno da je u takvoj situaciji ona bila magnet za belosvetske hohštaplere i varalice. Sad, odjednom, gotovo preko noći, ničega od toga nema. Ogroman lom.

Ја нисам у стању да видим и део импликација брегзита (што није нити чудо, како је то Срђан Фукс уочио, да ионако видим ствари савршено буквално). Оно што ја знам је да све даље како се ситуација развија, чини ми се да је човечанство све даље од правих ствари.
Ти си поменуо привид регулације, а ја бих на то, са друге стране, додао привид стохастичности. Привид, баш зато што стохастичности и нема --- богати су све богатији, концентрација, тј. густоћа дистрибуције капитала код финансијског племства све већа - једино се повећала стохастичност живота обичног човека.
Успут --- без обзира што не видим импликације овога, битно је да се нешто догађа. Ово како је до сада са европском унијом ишло, није обећавало.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:34 27.06.2016

Re: VIP

Успут --- без обзира што не видим импликације овога, битно је да се нешто догађа. Ово како је до сада са европском унијом ишло, није обећавало

А ти си мислио одма' ће мед и млеко и сличне лепе ствари?

Политичка заједница која у последњих 7-8 година мора да трпи глобалну и своју рецесију и да се бори са имигрантском кризом... али, шта те брига, не иде им баш најбоље, рекло би се? Да их се решимо? Мислиш, да и ми изађемо из EU?

Пардон, ми тамо и нисмо.

"Krasnog li letnjeg jutra, divne li vesti koja je obradovala vaskoliko srpstvo.
Englezi su zakucali glogov kolac u srce lešini Evropske unije", napisao je Šešelj na Twitter nalogu.
emsiemsi emsiemsi 09:40 27.06.2016

Re: VIP

Predrag Brajovic
Успут --- без обзира што не видим импликације овога, битно је да се нешто догађа. Ово како је до сада са европском унијом ишло, није обећавало

А ти си мислио одма' ће мед и млеко и сличне лепе ствари?

Политичка заједница која у последњих 7-8 година мора да трпи глобалну и своју рецесију и да се бори са имигрантском кризом... али, шта те брига, не иде им баш најбоље, рекло би се? Да их се решимо? Мислиш, да и ми изађемо из EU?

Пардон, ми тамо и нисмо.

"Krasnog li letnjeg jutra, divne li vesti koja je obradovala vaskoliko srpstvo.
Englezi su zakucali glogov kolac u srce lešini Evropske unije", napisao je Šešelj na Twitter nalogu.

Јеботе патак !
Није ваљда да и теби делујем као (потпуни) тупсон, како ме је лепо ре-дефинисао Срђан Фукс ?!
tasadebeli tasadebeli 09:45 27.06.2016

Re: VIP

emsiemsi
Predrag Brajovic
Успут --- без обзира што не видим импликације овога, битно је да се нешто догађа. Ово како је до сада са европском унијом ишло, није обећавало

А ти си мислио одма' ће мед и млеко и сличне лепе ствари?

Политичка заједница која у последњих 7-8 година мора да трпи глобалну и своју рецесију и да се бори са имигрантском кризом... али, шта те брига, не иде им баш најбоље, рекло би се? Да их се решимо? Мислиш, да и ми изађемо из EU?

Пардон, ми тамо и нисмо.

"Krasnog li letnjeg jutra, divne li vesti koja je obradovala vaskoliko srpstvo.
Englezi su zakucali glogov kolac u srce lešini Evropske unije", napisao je Šešelj na Twitter nalogu.

Јеботе патак !
Није ваљда да и теби делујем као (потпуни) тупсон, како ме је лепо ре-дефинисао Срђан Фукс ?!



Ма јок!

То ти само Браја на свој начин каже:

"Ђе си, соколе?"

Знам човека...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:53 27.06.2016

Re: VIP

Не допада ми се злурадост на могућну пропаст једног великог и значајног и узбудљивог светског политичког пројекта. Сједињене државе Европе значиле би, можда, и стварање Сједињених држава Јужне Америке? Потом Африке, Блиског Истока, Азије?

Заједничка светска држава је једино право исходиште наше историје. Ми сви живимо на истом имању -- планети Земљи. Шешељевско сеирање над могућном пропашћу EU пројекта јесте одраз ниског и затрованог духа.

А судити строго о нечему што се тек испилило -- није нека памет.
princi princi 13:55 27.06.2016

Re: VIP

Не допада ми се злурадост на могућну пропаст једног великог и значајног и узбудљивог светског политичког пројекта. Сједињене државе Европе значиле би, можда, и стварање Сједињених држава Јужне Америке?

Iskreno, stvarno ne vidim opstanak Evrope van EU. To je jednostavno nužnost. Nacionalne države su stvar prošlosti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:07 27.06.2016

Re: VIP

Nacionalne države su stvar prošlosti.

Потпуно.
Нација је идентитетска протеза.
Нешто као Звезда-Партизан идентификације.
princi princi 14:15 27.06.2016

Re: VIP

Predrag Brajovic
Nacionalne države su stvar prošlosti.

Потпуно.
Нација је идентитетска протеза.
Нешто као Звезда-Партизан идентификације.

Ali vidiš da ljudima uvek treba identifikacija s nečim što ih nadilazi, bez obzira da li je to fudbalski klub, klasa, rasa, nacija, religija.
tasadebeli tasadebeli 15:57 27.06.2016

Re: VIP

Predrag Brajovic

Не допада ми се злурадост на могућну пропаст једног великог и значајног и узбудљивог светског политичког пројекта.



Брајо, ја заиста не знам где си ти у мојим коментарима прочитао да се ја радујем или да сам злурад (попут оног пајаца Шешеља ) због резултата овог референдума у Великој Британији.

Прочитај моје прве коментаре и код Антиоксиданта и код Колина и овде код Принција.

Напротив, врло сам забринут. зато што немам ни најблажу представу у шта све може ово да се изроди.

А пошто не знам ништа ни о ЕУ, ни о том референдуму у ВБ (лепо тамо негде написах да сам у први мах када сам чуо назив Брегзит помислио да је то нека наша српска таблоидна афера у којој Вучић хапси Бреговића, а Бреговић му бежи), онда сам на свим овим постовима, и код АО и код Колина и код Принција постављао питања рачунајући да ћу можда чути нешто о томе од људи који знају више од мене.

И то најискренија питања.

Тамо код Колина сам тражио линкове за процене аналитичара о могућим последицама за све (наравно, највише ме интересовало за Србију јербо је бог прво себи браду створио); овде сам исто питао Колина оно у шта се не разумем да ми појасни ако може; и код АО сам исто само постављао питања... У почетку.

А то што смо се ти и ја дописивали око оне имбецилне (елитистичке, фашистичке, назови како год то хоћеш) изјаве Ричарда Докинса о томе да о тавим одлукама као што је ова са Брегзитом не треба ни да се изјашњавају сви, него само они "изабрани (а сви знамо како се до тог "изабрани" долази) представници грађана", то суштински нема везе са овим референдумом.

Има везе са основним принципом демократског друштва да сваки појединац има право да се својим гласом изјасни о неком темељно важном политичком и друштвеном питању.

Па мајку му, Брајо, чак је и један Милошевић расписао референдум пред Рамбује и бомбардовање. Сећаш ли се?

Зашто би сада којекакви Докинси укидали један од основних принципа на којима почива демократско друштво?

П.С. - И немој и ово, молим те, погрешно да схватиш.

Не причам ја овде о Докинсу као научнику.

Причам о Докинсу као хомо политикусу који се у том смислу показао кроз ову своју изјаву као право ђубре.

И брине ме зато што, знајући ко је један Ричард Докинс, знам да ће то његово елитистичко баљезгање са одобравањем и одушевљењем прихватати милиони људи, не само у Британији, не схватајући да такав став води путем без повратка у тоталитарно друштво.

А то, право да ти кажем, само повећава моју забринутост за даљи могући развој ситуације после оваквих резултата референдума у Великој Британији.






EDIT: Јбт, после овога што си написао овде, испада да ми ти пребацујеш зато што сам радознао (и забринут).

Какав би то онда ти био профа у школи?

Тако ми и треба... Зна се шта се ради са радозналима...
princi princi 16:14 27.06.2016

Re: VIP

Има везе са основним принципом демократског друштва да сваки појединац има право да се својим гласом изјасни о неком темељно важном политичком и друштвеном питању.

Taso, skroz se slažem s tobom i imam i dokumentovano da sam ovde oduvek bio antielitista (što kažu ono, uverenje od dra, ako treba i drke). Ali stvarno se postavlja pitanje čemu demokratija kad ti možeš izmanipulisati glasačicu ili glasača da glasa za šta hoćeš. Pri tome, da dokažem svoj antielitizam, ta manipulacija je moguća bukvalno sa svakim glasačem: ne mislim da je profesor sa Oksforda išta kvalifikovaniji ili imuniji na manipulaciju (imam tu sreću ili nesreću da sam ih dosta lično upoznao) od neke krezube babe iz Torquaya ili Scarborougha.
princi princi 16:19 27.06.2016

Re: VIP

Mislim, ta liberalna demokratija, nekad mi se čini, to je bila invencija tog doba kad smo verovali u čoveka kao racionalno biće. Ali, čovek nije racionalno biće, on je gonjen nagonima, ima psihologa koji kažu da nam racio samo služi da pravdamo svoje nagonski donesene odluke, sad znamo 100% da smo nakrivo nasađeni, to je eksperimentalno verifikovano, da nam mogu manipulisati sve, čula, doživljaje, mogu nas čak ubediti da smo doživeli nešto što nikad nismo. I koji je onda optimalan politički sistem za takvog čoveka, u uslovima ove sveopšte umreženosti? Imam neke ideje i to deluje malo utopijski, ali bi mi bilo interesantno da čujem i druge ljude.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:19 27.06.2016

Re: VIP

Па мајку му, Брајо, чак је и један Милошевић расписао референдум пред Рамбује и бомбардовање. Сећаш ли се?

:))))))))))))

Sjajan primer.
Taj referendum je Milošević raspisao da bi skinuo odgovornost sa sebe. A mogao je samostalno, bez referenduma, politički da dela. No, to bi ga, možda, politički koštalo. Njega malo, a njegovo skrivanje iza referenduma -- nas je koštalo propasti.

(Uzgred, ja sam spadao u onih 7-8% ljudi koji su verovali da će nas bombardovati. Ostali, naprosto, nisu, dakle nisu bili svesni posledica, pa su tako i nastupali.)

Političari moraju da budu i lideri, a ne da slepo slede zablude i hirove svog naroda. Tome služe.

U britanskom parlamentu škotski poslanici najavili su svoj referendum za ostanak u EU, što znači otcepljenje od Engleske.
princi princi 16:24 27.06.2016

Re: VIP

Sjajan primer.
Taj referendum je Milošević raspisao da bi skinuo odgovornost sa sebe. A mogao je samostalno, bez referenduma, politički da dela. No, to bi ga, možda, politički koštalo. Njega malo, a njegovo skrivanje iza referenduma -- nas je koštalo propasti.

Namerno sam pomenuo Slobčeta u tekstu. Na duži rok, meni ovo što su torijevci uradili deluje pogubnije i od bombardovanja.
princi princi 16:27 27.06.2016

Re: VIP

A, ko će ga znati... Što kaže blago ufiksani pesnik:

može li tko reći, gde je put ka sreći.
Samo živi, samo budi
Svi odgovori doći će sami
Samo stoj na svetlu
i doći će kraj tami.

Sine, zen.
tasadebeli tasadebeli 16:43 27.06.2016

Re: VIP

princi



Све то што си рекао стоји. И мени највише смета та манипулација која на крају и доводи до ирационалног понашања.

Али за сада, како то лепо рече Фри једном приликом када сам се са њим о томе дописивао, бољег немамо.

Можда и нису потрбне неке радикалне промене ту. Можда да се осмисле некакви бољи механизми за сузбијање манипулације...


Predrag Brajovic

Sjajan primer.
Taj referendum je Milošević raspisao da bi skinuo odgovornost sa sebe.



Јесте, то је тачно.

Али га је ипак расписао.

Са питањем да ли се слажемо да се НАТО шврћка по Србији и буде изнад закона и прописа државе Србије (укидање суверенитета).

Ови потоњи валстодршци, почев од Вука Драшковића који је потписао прве такве споразуме са НАТО, па све до ових данашњих нас и не питају да ли се ми слажемо да се укине међународно-правни суверенитет државе Србије. (Због тога су, бре, милиони проливали крв.)

Али да не улазимо даље у ту причу... Било је и сад је готово. Дај сада да видимо на чему смо.

Са којим год мотивом, Милошевић је расписао тај референдум. дајући свакоме прилику да се изјасни.

Докинс се залаже да се тај принцип демократског друштва укине.

И то је оно што мени смета.


U britanskom parlamentu škotski poslanici najavili su svoj referendum za ostanak u EU, što znači otcepljenje od Engleske.



Ето видиш.

И то је оно због чега сам и забринут. Једна од ствари због којих сам забринут.

А шта ће бити сутра?

Ко је следећи на реду? Који је следћи потез?


Данска? (ЛИНК)


И остали?(ЛИНК)


Покренут је ланац догађаја и механизам за који изгледа нико и нема представу како би га контролисао и зауставио.
princi princi 16:54 27.06.2016

Re: VIP

Али за сада, како то лепо рече Фри једном приликом када сам се са њим о томе дописивао, бољег немамо.

Можда и нису потрбне неке радикалне промене ту. Можда да се осмисле некакви бољи механизми за сузбијање манипулације...

Nisam siguran. Meni se čini da odgovori nisu u prošlosti, i da nove tehnologije nameću nova rešenja.

Manipulaciju je nemoguće sprečiti. Ali...

Nije nemoguće političare obavezati da ono na šta se obavežu iskažu jasno i glasno, u smislu da se iskazano može jasno kvantifikvati, i sa jasnim rokovima. Jednostavno uvesti neku vrstu Key Performance Indicatora (KPI, koncept pozajmljen iz Project Managementa) za političare. Jer, kad pogledaš, političari i nisu ništa drugo do CEOs društava u kojima su deoničari svi stanovnici neke države.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:55 27.06.2016

Re: VIP

Али да не улазимо даље у ту причу...

Треба да уђемо!
Одвео је земљу у пропаст!!!
И сакрио се иза народа.

Јеси ли ти свестан тога?
У његовој је моћи било да каже, макар у себи -- Јебига, пукао сам, одуваће ме Шешељ и екипа на следећим или ванредним изборима, али барем нећу земљу одвести у сукоб и пропаст.

Али због одржања идеје властите величине, властитог себичлука, идеала његове младости и тих празних речи које ти и слични понављате -- Србија је слупана. Пропала. И најсиромашнија у Европи.
tasadebeli tasadebeli 17:05 27.06.2016

Re: VIP

Predrag Brajovic

Треба да уђемо!
Одвео је земљу у пропаст!!!
И сакрио се иза народа.

Јеси ли ти свестан тога?



Ма свестан сам свега тога, живео сам у томе исто као и ти.

Али то је било пре 17 година.

Онај ко се тада родио, постаће пунолетан за годину дана.

Ови моји у школи (основна школа), када им причам о томе, имају исти однос као и када им причам о Другом светском рату.

(Или, прецизније, имају исти однос према томе као ти и ја када су нама наши маторци причали о Другом светском рату.)

Него дај да видимо шта сада имамо на столу. Какве карте...

(Куд ти поменух Слобу, јебо ме Слоба... Боље да сам се сетио неког другог референдума... )
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:10 27.06.2016

Re: VIP

Идеја демократије није идеја доношења најпаметнијих и најбољих одлука.
Идеја демократије јесте успостављање правила у борби за доношење најпаметнијих и најбољих одлука.
emsiemsi emsiemsi 18:01 27.06.2016

Re: VIP

Predrag Brajovic
Идеја демократије није идеја доношења најпаметнијих и најбољих одлука.
Идеја демократије јесте успостављање правила у борби за доношење најпаметнијих и најбољих одлука.

Дакле, демократија је други извод нечега (за убрзање знамо да је други извод пута по времену).
Шта би то било еквивалент путу у дефинисању демократије ?
emsiemsi emsiemsi 18:18 27.06.2016

Re: VIP

princi
Mislim, ta liberalna demokratija, nekad mi se čini, to je bila invencija tog doba kad smo verovali u čoveka kao racionalno biće. Ali, čovek nije racionalno biće, on je gonjen nagonima, ima psihologa koji kažu da nam racio samo služi da pravdamo svoje nagonski donesene odluke, sad znamo 100% da smo nakrivo nasađeni, to je eksperimentalno verifikovano, da nam mogu manipulisati sve, čula, doživljaje, mogu nas čak ubediti da smo doživeli nešto što nikad nismo. I koji je onda optimalan politički sistem za takvog čoveka, u uslovima ove sveopšte umreženosti? Imam neke ideje i to deluje malo utopijski, ali bi mi bilo interesantno da čujem i druge ljude.

Ееее, видиш - о томе се, управо, и ради.
Демократија (ако цео овај процес формирања европске уније, као и одлуке које се доносе у отуђеним центрима моћи тако назовеме, односно, прихватимо да је тај процес демократски) је толико девалвирала да (чак) и код тебе који несумњиво има и сертификат од неке дрке (или некога дрка) изазивају сумњичавост у саму њу, тј. демократију.
На твоју срећу, ту сам ја да ти дам подршку - јер нема другога пута, него демократског пута (колико год то, често, изгледало илузорно). Оно у шта се демократија у европској унији почела претварати је генерисање гренадирских правила коришћењем привида демократије од стране конструисаних чиновничких модела.
Ја, уз сав респект (најбоља је немачка медецина) ка германској ефикасности, не желим да живим у таквој заједници.
Успут --- о архаичности народа, нације, итд... не бих овај пута. О потреби идентификације и припадности колективитету је Макса поприлично надахнуто испричао. Ја бих само додао да то бити Србин нити најмање не ограничава некога да буде Енглез, Италијан, Маџар итд..
G.Cross G.Cross 19:49 27.06.2016

Re: VIP

aj referendum je Milošević raspisao da bi skinuo odgovornost sa sebe.


Jel stvarno bio referedum ? Ne secam se , I sta je bilo pitanje ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:19 27.06.2016

Re: VIP

G.Cross
aj referendum je Milošević raspisao da bi skinuo odgovornost sa sebe.


Jel stvarno bio referedum ? Ne secam se , I sta je bilo pitanje ?

Pitanje je bilo slično ovom na Brexitu: da l' smo ponosni i kurati? Ali, tako formulisano da se Vlasi-stranci ne dosete šta je pitanje, nego samo naši.

Mislim da je formulacija bila: "Da li hoćete da budete robovi?"
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:28 27.06.2016

Re: VIP

Mislim da je formulacija bila: "Da li hoćete da budete robovi?"


Ajd ne zajebavaj, vidiš da čovek ozbiljno pita.
Jeste u tom smislu, nešto poput, da li ste za to da strane trupe smeju da uđu u Srbiju, ili tako nešto.
Kraja Kraja 22:40 27.06.2016

Re: VIP

What will the referendum question be?

The referendum question will be: Should the United Kingdom remain a member of the European Union or leave the European Union?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:51 27.06.2016

Re: VIP

"Да ли прихватате учешће страних представника у решавању проблема на Косову и Метохији?”

Референдум је одржан 23. априла 1998. На референдум је изашло 5.297.776 бирача (73,05% уписаних бирача). Против учешћа страних представника у решавању проблема на Косову и Метохији изјаснило се 94,73% гласача, а за је било 3,41%.


Ја сам био ЗА.
;-)

Дан након референдума, председник Црне Горе Мило Ђукановић оценио је конференцији за штампу у Вашингтону да је референдум био „погрешан потез“ и да би за српско руководство „било продуктивније да је преузело одговорност за решавање питања Косова, уместо што жели да ту одговорност подели са грађанима Србије“


ОВДЕ ЈЕ ХРОНОЛОГИЈА И СУШТИНА ТОГ ЛУДИЛА
little_radojica little_radojica 23:25 27.06.2016

Re: VIP

Са којим год мотивом, Милошевић је расписао тај референдум. дајући свакоме прилику да се изјасни.


Претходно је укинуо тамо неке аутономије без референдума и консензуса, али то је већ нешто друго, јел да?

Нема исправног одговора на питање да ли народ треба да се пита или не у свакој ситуацији, тако да је и Докинсов сасвим легитиман.
alselone alselone 23:28 27.06.2016

Re: VIP

Дан након референдума, председник Црне Горе Мило Ђукановић оценио је конференцији за штампу у Вашингтону

blogovatelj blogovatelj 05:12 28.06.2016

Re: VIP

Uzgred, ja sam spadao u onih 7-8% ljudi koji su verovali da će nas bombardovati. Ostali, naprosto, nisu, dakle nisu bili svesni posledica, pa su tako i nastupali.


Kao Omega ovih dana. On mučenik nije ni svestan kakve sve nevolje mogu da ga zadese odlaskom Britanije iz EU.
blogovatelj blogovatelj 05:15 28.06.2016

Re: VIP

Шта би то било еквивалент путу у дефинисању демократије ?


Sloboda govora. Zato one koji banuju, poput Krkara i ostalih, smatram idiotima.
Najpre moraš svakoga da pustiš da izusti šta mu volja.
milisav68 milisav68 08:09 28.06.2016

Re: VIP

little_radojica
Претходно је укинуо тамо неке аутономије без референдума и консензуса, али то је већ нешто друго, јел да?

Kakvu autonomiju, imali su državu u državi, falila im samo vojska i himna, sve ostalo je bilo u njihovoj nadležnosti.
emsiemsi emsiemsi 08:21 28.06.2016

Re: VIP

blogovatelj
Шта би то било еквивалент путу у дефинисању демократије ?


Sloboda govora. Zato one koji banuju, poput Krkara i ostalih, smatram idiotima.
Najpre moraš svakoga da pustiš da izusti šta mu volja.

Сагласан !
Успут --- шта ти је воља у овом блогу - као и иначе ?
little_radojica little_radojica 08:41 28.06.2016

Re: VIP

Kakvu autonomiju, imali su državu u državi, falila im samo vojska i himna, sve ostalo je bilo u njihovoj nadležnosti.


Сконцентриши се, причамо о референдуму, демократији и Слобиној демократичности. Твоја фрустрираност правима мањина сад није тема.
milisav68 milisav68 15:14 28.06.2016

Re: VIP

little_radojica
Сконцентриши се, причамо о референдуму, демократији и Слобиној демократичности.

Da, obrati pažnju.
Претходно је укинуо тамо неке аутономије без референдума и консензуса,

Od `71. do `89. su imali državu u državi, Ustavom iz 1971. godine, i tu je bio završen sav razgovor o autonomiji.Sledeće je bilo Kosovo-Republjik sa pravom na samopredeljenje i otcepljenje, koje su imale republike.

I to je crta ispod koje nisu išli, samo su čekali povoljan trenutak da to sprovedu u delo.

Milošević je to rešavao tako, kao što je rešavao ostale probleme - ignorisanjem, pa je Kosovo postalo tzv meki trbuh da NATO uđe u Srbiju, i onda su krenuli organizovani napadi na vojsku i policiju, OVK se od terorističke preimenuje na oslobodilačku, i tu je bilo jasno da je to put bez povratka, tako da su ostali Miloševićevi potezi bili samo da "sačuva obraz" - da nije tek tako "dao" Kosovo.
Твоја фрустрираност правима мањина сад није тема.

Upristoji se.
tasadebeli tasadebeli 23:43 26.06.2016

Одмах да нагласим,

ич се не разумем у те ствари, али читам сада ово твоје:


Čitam sad nešto i komentarišem sa Saškom, ovaj Brexit je u petak pobrisao 2000 milijardi dolara papirnog bogatstva sa svetskih berzi. Kažu najgori dan u istoriji trgovanja, gori od 9/11, gori od Iraka. Drugim rečima, uspeli su ono što nije uspelo ni Al Kaidi, ni Osami bin Ladenu, ni ISISu, ni Vladi... Pri tome, sad nema nazad, nema povratka, Nemci ih stalno podsećaju da nema na pola trudne žene. I to sve, onako, iz zdrava mira, maltene iz nevezuše, verovatno su se to veče u klubu posvađali oko toga u čijoj čaši viskija ima više leda. Još uvek ne mogu da verujem u količinu iskazane gluposti, nekako mi se čini da je Slobče za ove bio tata racionalnosti i samokontrole.
Sine, nema, Englez kad ga zapečati to je zapečaćeno.



и ову вест са насловне стране овог сајта Б92:


Desio se katastrofalni scenario, Soroš zgrće pare? (ЛИНК)


Имају ли та два некакве везе једно са другим?

Може ли мало шире објашњење (по могућству једноставнијим речником) за мене и можда још понекога оваквог као ја који похађа наставу по индивидуалном и прилагођеном образовном плану?
princi princi 23:51 26.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

Pa, u principu, i imaju i nemaju. Ovo o čemu Soroš priča je neka vrsta opšte mudrosti, na to su upozoravali svi ekonomisti uoči referenduma. London je veliki finansijski centar, mnoge veze idu preko njega, a direktan pristup EU finansjiskom tržištu je predstavljao vrlo važnu komponentu te snage Londona.

Neko je sigurno zaradio na ovim trgovanjima, ali izgleda da je nepovratno izgubljeno neko poverenje u "stabilnost institucija". Pisali smo već o toj skoro magičnoj vezi novca i poverenja.
Atomski mrav Atomski mrav 00:02 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

Bila je neka priča i ranije da se Soroš obogatio na špekulacijama britanskom funtom. Ako je to tačno, ne bi mu bilo prvi put...
princi princi 00:06 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

Da, 1992., redovne su mu mušterije. Morali su zbog njega da izađu iz ERMa.
zemljanin zemljanin 09:15 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

pa Taso, uzmi malo uči o berzama I trgovanju ... niti lepšeg posla niti unosnijeg ali naravno nije za svakoga ... samokontrola je ono što razdvaja dobitnike od gubitnika ... inače što se tržišta tiče ovo je većini dobra vest ... veća volatilnost, više nesigurnosti - više rizika ali više I profita ... veliki fondovi sda imaju prostora za kraćenje svojih long-term long pozicija ... sve u svemu boranija je pukla jer neće da razmišlja ... ovi malkice iskusniji su morali da Im uzmu pare ....

ali ništa sepktakularno sa aspekta tržišta, neke berze su više pogođene, neke manje ali već tokom narednih meseci sve će da se vrati gde je I bilo ... tako će oni veliki koji trenutno imaju "papirni" minus, ponovo doći do pozicije da minus pretvore u plus ... sve je to već viđeno ...
princi princi 09:55 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

ali ništa sepktakularno sa aspekta tržišta, neke berze su više pogođene, neke manje ali već tokom narednih meseci sve će da se vrati gde je I bilo ... tako će oni veliki koji trenutno imaju "papirni" minus, ponovo doći do pozicije da minus pretvore u plus ... sve je to već viđeno ...

Ne verujem da će se Englezi još dugo vremena vratiti u plus.
zemljanin zemljanin 10:45 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

princi
ali ništa sepktakularno sa aspekta tržišta, neke berze su više pogođene, neke manje ali već tokom narednih meseci sve će da se vrati gde je I bilo ... tako će oni veliki koji trenutno imaju "papirni" minus, ponovo doći do pozicije da minus pretvore u plus ... sve je to već viđeno ...

Ne verujem da će se Englezi još dugo vremena vratiti u plus.

misliš na ekonomiju VB, na Londonsku berzu, na funtu ... na šta konkretno
princi princi 10:51 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

misliš na ekonomiju VB, na Londonsku berzu, na funtu

Na sve zapravo. I na funtu, i na berzu, i na ekonomiju. Mislim da će se težište trgovanja sad prebaciti skroz u Frankfurt, a neke od američkih banaka će sigurno otići za Dablin i Edinburg. Što nas dovodi do toga da ovo VB verovatno uskoro neće ni postojati, pa ni ekonomija iste (hoće Engleske i Velsa, ali ne i VB). Što nas, opet, dovodi do toga da će potražnja za funtom biti mnogo manja.
maksa83 maksa83 11:00 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

Mislim da će se težište trgovanja sad prebaciti skroz u Frankfurt

Huh, dok god su ICE i LSE jake ko zemlja (a jake su na planetarnom nivou, za naftu i prateće gasove se gledaju isključivo dva benčmarka - ICE i NYMEX) to će ići teško. Sećam se, za Dojče Banku pre više od 10 godina bio problem, prebacili su svoj LSE/ICE trejding u FraNfurt, iskopali sebi pravo do Londona de-be-li optički kabl, i morali su da se vrate u London pošto ih je sa sve tim debelim optičkim kablom klao latency. Ne možeš si to dopustiti, odraće te ko zeca svi koji su kolocirani.
zemljanin zemljanin 11:31 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

EU ima negativne kamatne stope, to nikako ne zaboraviti a I latentnu opasnost od novih referenduma ... dakle nije EU u toliko dobroj poziciji da bi se jurilo u nju ... na kraju krajeva, bitna je politika CB I moćnijih igrača, ovo su dnevno/nedeljne fluktacije koje većina ne smatra promenom već kratkotrajnom reakcijom ... za nekoga ko trguje ili prati berzu zarad par stotina ili hiljada $$ - BREXIT je ogromna stvar I ogroman je broj takvih ali velike zanimaju samo globalni trendovi a ne par % gore-dole ...

pre par godina moj dobar prijatelj, Pakistanac ali radi u Japanu na berzi, zove me I daje mi tip za eur/jpy na ~87 ali sigurno ispod 90 ... što nije ništa posebno ali je u tom trenutku vrednost bila ~130 ... tako da je ovo samo trenutna nelagodnost, ništa spektakularno
tasadebeli tasadebeli 11:34 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

zemljanin

pa Taso, uzmi malo uči o berzama I trgovanju ... niti lepšeg posla niti unosnijeg ali naravno nije za svakoga ... samokontrola je ono što razdvaja dobitnike od gubitnika ...










Све ти ја верујем за ово што кажеш. Као и Принцију, уосталом, за ово што он каже.

Али дал' си ти нормалан?

Поред толико лепих ствари у животу, ја да учим о берзама и трговању?

Не пада ми, бре, на памет.

Зато имам овде вас, па лепо читам шта пишете и то ми је сасвим довољно.
budjoni budjoni 12:17 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

princi

Mislim da će se težište trgovanja sad prebaciti skroz u Frankfurt.


sad kad nagrnu ovamo, ima opet cene kuca da skoce u bozju mater... no dobro, kanda cemo mi jos malko pricekati sa kupovinom (a vec dugo i merkamo, izbirljivci...)
princi princi 12:27 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

(a jake su na planetarnom nivou, za naftu i prateće gasove se gledaju isključivo dva benčmarka - ICE i NYMEX

Ne znam, videćemo koliko je nafta past tense. S druge strane, poslovanje na berzi ne mora uopšte da bude ni u kakvoj korelaciji sa engleskom ekonomijom. Kažem, Londonu je sve ovo vreme pomagala kombinacija maltene potpune deregulacije Cityja i nesmetanog pristupa ogromnom EU tržištu. Sada je ostala samo deregulacija.
maksa83 maksa83 12:33 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

. Sada je ostala samo deregulacija.

Sad mi pada na pamet da je brexit zapravo možda i big money ujudurma - šmug od neke regulacije koja se smešila, kao ono Lala - "moja kuća, moje lotre, ja silazim kako ja 'oću" (kad se skadžuma niz merdevine a komšija Madžar ga pita "ištenem kooomšija, kako to silaziš sa krov?" ). Kao što je Milo onomad zagradio sebi Crnu Goru da bi u njoj osvanulo 1500 ofšor banaka (koje su posle morali da zagase, zbog pristupačkih ambicija).
princi princi 13:29 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

maksa83
. Sada je ostala samo deregulacija.

Sad mi pada na pamet da je brexit zapravo možda i big money ujudurma - šmug od neke regulacije koja se smešila, kao ono Lala - "moja kuća, moje lotre, ja silazim kako ja 'oću" (kad se skadžuma niz merdevine a komšija Madžar ga pita "ištenem kooomšija, kako to silaziš sa krov?" ). Kao što je Milo onomad zagradio sebi Crnu Goru da bi u njoj osvanulo 1500 ofšor banaka (koje su posle morali da zagase, zbog pristupačkih ambicija).

Pa ovaj Farage je bivši trader, mislim, iz tih krugova. Johnson i Gove sigurno nisu ovo radili za dž, neka lova je stajala iza svega ovoga. Čija, ostaje da se vidi. Fora je u tome što su dosta tih tradera, u stvari, londonski kauboji, ono, pucaju s kuka. Ume da te zbuni u trenutku, ali su, u suštini, glupi za neke velike priče. I sasvim je moguće da se mnogima od njih London van EU učinio kao prilika za pravljenje velike kinte. Tipa, ma šta ova EU, šta koji kurac ti Bazeli, ima da mi radimo kako i šta hoćemo. Na koncu, vidiš i sam kakve dileje pišu softvere za te ljude, ne bi trebalo mnogo da se čudiš oko cele te scene.

Kad kažem neka lova, u pitanju je mnogo veča lova nego za Remain.
princi princi 13:41 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

budjoni
princi

Mislim da će se težište trgovanja sad prebaciti skroz u Frankfurt.


sad kad nagrnu ovamo, ima opet cene kuca da skoce u bozju mater... no dobro, kanda cemo mi jos malko pricekati sa kupovinom (a vec dugo i merkamo, izbirljivci...)

Ne bih isključio ni Cirih kao moguću destinaciju. Švajcarci su se, makar dosad, pokazali kao vrlo servilni u pogledu svih finansijskih marifetluka.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:53 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

Колико видим, банке гледају у правцу Франкфурта и/или Луксембурга.
princi princi 13:57 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

Луксембурга.

Da, da, vrlo moguća destinacija.
zemljanin zemljanin 14:25 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

dajte malo ozbiljno ... koja to banka želi u EU sa negativniml kamatama - to je samoubistvo ... medijska prepucavanja su prazna priča ... GS je odmah po refendumu, stavio ljudstvo na pauzu a trgovanje su nastavili tek danas ... njima odgovara problem da se reše problematičnih pozicija, kao I većini ... desiće se aposlutno ništa, osim ako Katalonci I ostali ne zamute vodu ... ali to su EU problemi, VB nema veze sa tim ... a kad dođe do popunjavanje rupe u budžetu zbog odlaska VB, tek će biti interesantno ...

sa druge strane ja nisam životno zainteresoban za Eu, pa me to zanima samo kao potencijalni izvor profita ... da li će da opstanu ili ne - svejedno mi je ...
princi princi 14:32 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

zemljanin
dajte malo ozbiljno ... koja to banka želi u EU sa negativnim lkamatama - to je samoubistvo ... medijska prepucavanja su prazna priča ... GS je odma po refendumu, stavio ljudstvo na pauzu a trgovanje su nastavili tek danas ... njima odgovara problem da se reše problematičnih pozicija, kao I većini ... desiće se aposlutno ništa, osim ako Katalonci I ostali ne zamute vodu ... ali to su EU problem, VB nema veze sa tim ... a kad dođe do popunjavanje rupe u budžetu zbog ozlaska VB, tek će biti interesantno ...

sa druge strane ja nisam životno zainteresoban za Eu, pa me to zanima samo kao potencijalni izvor profita ... da li će da opstanu ili ne - svejedno mi je ...

Sve što pišem, pišem iz pozicije osrednje informisanog laika. Vidim da je jutros suspendovano trgovanje deonicama Barclaysa i RBSa, da je funta nastavila da pada, najavljuju se odlasci. Pad cena akcija, naravno, reflektuje pad očekivanih profita. Ako se od Barclaysa i RBSa, kao 2 najveće britanske banke ne očekuje da posluju dobro u novonastalim uslovima, ne znam kako se očekuje to od drugih banaka.

Ne znam, možda se sve settleuje, i svi nastave kao da se ništa nije desilo, ali meni deluje da neće biti tako.
zemljanin zemljanin 14:41 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

suspendovanje trgovine je normalna pojava, tokom ove godine imali smo barem 30-ak suspenzija, čak I čitave berze ... to je nekada bilo WOW sada je samo mehanizam zaštite ... akcije Barc I RBS ne utiču na poslovanje kompanije, barem ne direktno ... to je sentiment tržišta koliko vrede ti papyri koje su ove kompanije iznele na tržište pre ihaaaj godina da bi privukle novi novac ... ali te deonice su sada vlasništvo drugih pa I gubici imaju veze sa imaocem deonica ... sve u svemu sumnjam da su veliki igraći iznenadjeni ... ali nemam sumnje da su neki bankrotirali ... to je život

EDIT, da budem maliciozan, ovo je dobr prilika za ove dve kompanije da otkupe jedan broj deonica nazad po dobroj ceni da bi ih do kraja godine prodali po mnogo večoj ceni ... što se funte tiče verovatno 1,3 će CB da brani, kao što I ECB inteveniše I kao što se očekuje da BOJ štiti 100 ... ali to je do CB, u svakom slučaju nivoi za praćenje ...
princi princi 14:52 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

Moguće. U proteklih 17 godina vrednost akcija Barclaysa je samo 2 puta bila manja od današnje, pri čemu čak ni tada nije imala tendenciju pada od 8% dnevno.

Možda treba biti contrarian, pa videti ovo kao jedinstvenu priliku. Ali, treba onda videti i šta posle sa svim tim assetima, :).
zemljanin zemljanin 15:04 27.06.2016

Re: Одмах да нагласим,

princi
Moguće. U proteklih 17 godina vrednost akcija Barclaysa je samo 2 puta bila manja od današnje, pri čemu čak ni tada nije imala tendenciju pada od 8% dnevno.

Možda treba biti contrarian, pa videti ovo kao jedinstvenu priliku. Ali, treba onda videti i šta posle sa svim tim assetima, :).

zato postoje opcije ... svaka pozicija može da se štiti ... e sad što neki imaju dugoročne a drugi spekulativne ciljeve - uvek je tako bilo, dok jednom ne svane drugom ne smrkne ... berza je uvek 1:1
G.Cross G.Cross 20:01 27.06.2016

Crna sreda vs Crni Cetvrtak

Morali su zbog njega da izađu iz ERMa.



Izlazak iz ERMa je prvi korak izlaska UK iz EU. Te stvari trbaju vreme.
Ko , kako i zasto se igrao funtom da bi ih isterao iz ERM ce mozda( a verovatno nece) reci istorija.

Soros je tu bio samo usput i napravio pare.
Pravi kreatori izlaska UK iz ERM sada negde otvaraju sampanjac ali nisu sigurni da li da ga piju.

Interesantno je da je John Major bastard koji je zabio noz u ledja Megi Tacer u to vreme bio PM a sada je bio veliki promoter of EU remain option.

Ziveh tada u UK, teska vremena . ali posle svih ovih godina ne mogu da se otrgnem utisku da je bila namestaljka.



princi princi 20:16 27.06.2016

Re: Crna sreda vs Crni Cetvrtak

Izlazak iz ERMa je prvi korak izlaska UK iz EU.

Istini za volju, oni su oduvek bili reluctant članovi EU, od samog početka. Nikad nisu krili da ih je interesovao samo i isključivo common market aspekt projekta. Sve drugo, pogotovu regulacija, otvorene granice, za njih je bio big no no.

Bio je jedan vro kratak period evroentuzijazma pod Blairom, kad su u jednom trenutku čak razmatrali i priključenje Eurozoni (Brown je bio protiv toga), ali je to sve brzo crushnulo sa finansijskom krizom 2008.

Meni je u celoj priči interesantno što su oni sebe videli stalno kao neke investitore u EU, totalno su gurali priču o rebates pod tepih, kao da ne postoji. Kao, uostalom, i od te imigracije od koje su oni itekako profitirali. Džukačko ponašanje.

Što se tiče Thatcherovke, nju su na vlasti održavale cock fights između senior Torijevaca. Oni su nju, zapravo, smatrali za hothead budalu, i nisu je videli kao pretnju iako je ona verovatno bila pametnija od svih njih. Na kraju su je se ipak ratosiljali u roku od 24 sata.
principessa_etrusca principessa_etrusca 02:35 28.06.2016

Re: Crna sreda vs Crni Cetvrtak

Interesantno je da je John Major bastard koji je zabio noz u ledja Megi Tacer u to vreme bio PM a sada je bio veliki promoter of EU remain option.

John Major bastard?!? Изгледа да га не памтимо на исти начин.
princi princi 00:02 27.06.2016

A, da, muzički broj

Lean and mean, kako dolikuje.

princi princi 01:16 27.06.2016

Interesantno.

Nick Clegg je ovo napisao dan uoči referenduma. Sve se odvija po scenariju, skoro do u zarez. Sine, conspiracy, HAARP, Ameri, vakcine, farmaceutska mafija, jugokomunistička, judeoslobodnozidarskorotarijanska zavera... Rečju, UDBA.

Nick Clegg je inače bivši vođa britanskih Lib Demova i kopremijer UK, onaj baja koji ja na twitteru Borisa Johnsona opisao kao Donalda Trumpa s rečnikom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:22 27.06.2016

Re: Interesantno.

rotari i sonima su rupače, odgovorno to tvrdim odavde iz Vatikana, naime, uvek će te izvaćariti za pare, pa onda optuživati clandestine nas Judejce. ma чкепс, што би рекли браћа Ултраси, Звездини Ганци.

princi princi 01:24 27.06.2016

Re: Interesantno.

A te priče kako je Brexit izraz nekakvog nezadovoljstva glasačkog tela političkim sistemom i političarima, to su budalaštine i frazetine pozajmljene iz novina i to ne mnogo skupih. To su pričice kojim male seoske pudlice provrte repom misleći da tako pokazuju svoju plitku pamet. Pa kud ćeš većeg establishmenta od Borisa Johnsona (dojučerašnjeg gradonačelnika Londona i pretendenta na premijersko mesto), Michael Govea (ministra pravde), Iain Duncan Smitha (ex vođe Torijevaca)? A svi oni su bili vođe Brexit kampanje.
princi princi 01:28 27.06.2016

Re: Interesantno.

Srđan Fuchs
rotari i sonima su rupače, odgovorno to tvrdim odavde iz Vatikana, naime, uvek će te izvaćariti za pare, pa onda optuživati clandestine nas Judejce. ma чкепс, што би рекли браћа Ултраси, Звездини Ганци.



Bate, da vidiš što mi Vjekoslav Drnić, moj i Blogijev FB drugar, inače, strašan baja, ono HDZovac do kosti, nema zasede iz 1991. koju dan danas ne oplakuje, danas nakačio sjajnu stvar. K'o Ry Coodera da slušam, a iz Vinkovaca.


principessa_etrusca principessa_etrusca 14:14 27.06.2016

Re: Interesantno.

Nick Clegg je ovo napisao dan uoči referenduma.


Битно је рећи и да је Ник Клег еврофанатик који је прошао кроз College of Europe, институцију која постоји да образује ЕУ кадрове.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:51 27.06.2016

Nemoj...

... da pišeš ovakve blogove, uznemiravaš mi Tasu, apostatu, prinčipesu i ostale pravednike.

Znaju, bre, ovi šta su uradili, sad će da im svane, dosad im ništa nije valjalo.

Mada -- ovo je resentiman nekadašnje imperije, u suštini. Koja to više nije.

Fake back control.
princi princi 09:08 27.06.2016

Re: Nemoj...

Mi se zajebavamo s tim, ali meni čitava ova priča oko Brexita zaista najviše liči na onu priču o Radosavu koji se naljutio na selo i odsekao sebi dingi lingi. Ovoliko skoncentrisane gluposti i zla na jednom mestu i u jednom trenutku ne znam stvarno da li je svet ikada video, ovo je stvarno spektakularan pad. Mislim, Ameri često Engleze zovu bunch of amateurs, i Englezi jesu zaista amateri, amaterizam, neprofesionalnost, ošljarstvo, to je nešto što oni gaje decenijama, rekao bih još tamo od kraja 60-ih, od, recimo, Concordea, to je zadnja normalna stvar koju su uradili, sve drugo je pirlitanje... Ali, da su ovoliko glupi, da su ovolike amaterčine, stvarno još ne mogu da se opasuljim.
maksa83 maksa83 09:13 27.06.2016

Re: Nemoj...

na selo i odsekao sebi dingi lingi.

Nominujem izraz "dingi lingi" za nagrađeni idiom ove nedelje.

Prošlonedeljni dobitnik je Atomski Mrav sa "e živote, klizavi sapunu".
alselone alselone 09:14 27.06.2016

Re: Nemoj...

dingi lingi


Ne, mislim da je najbolji izraz onaj nesudjeni Tudjamanov - nježnjak.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:21 27.06.2016

Динги линги

Mi se zajebavamo s tim, ali meni čitava ova priča oko Brexita zaista najviše liči na onu priču o Radosavu koji se naljutio na selo i odsekao sebi dingi lingi.

Размишљао се, ја, баш ово да напишем, него, рекох, написаћу, какав сам, q-рац уместо динги линги, па опет испасти некултуран... Смејем се сада: никог да на'ваташ од оних што су тражили Брегзит, сви сада одричу се -- Ја рекао уштедећемо 350М недељно, нисам, маме ми! -- Корбину траже оставку, Фараџ објашњава да је рецесија већ била на путу.

Не знам да л' се тунта опоравила?
tasadebeli tasadebeli 09:21 27.06.2016

Re: Nemoj...

maksa83
na selo i odsekao sebi dingi lingi.

Nominujem izraz "dingi lingi" za nagrađeni idiom ove nedelje.

Prošlonedeljni dobitnik je Atomski Mrav sa "e živote, klizavi sapunu".



Сагласан!

Ево пријављујем се добровољно да записујем све те идиоме, па да на сваких месец дана правимо топ листу. Са гласањем. Као на Еуровизији. Оно, "Таса, дуз поен!" итд.



princi

Ali, da su ovoliko glupi, da su ovolike amaterčine, stvarno još ne mogu da se opasuljim.



Прошле недеље ми Атомски мрав рече, из сопственог искуства, да наши људи који живе негде у иностранству, врло често имају искривљену слику о тој земљи и о том народу у којем живе.

Надам се да то није и код тебе случај...
angie01 angie01 09:52 27.06.2016

Re: Nemoj...

da pišeš ovakve blogove, uznemiravaš mi Tasu, apostatu, prinčipesu i ostale pravednike.



angie01 angie01 09:58 27.06.2016

Re: Динги линги

i odsekao sebi dingi lingi.


Размишљао се, ја, баш ово да напишем,


ne vredi, Brajovicu, ovaj prici naprasno poceo da otkriva svoju neznu stranu,...od kad je dobio opciju pisanja, ne moz' ga prepoznati, a sad jos sa vip-om- mek k'o dusa!


princi princi 10:02 27.06.2016

Re: Nemoj...

Прошле недеље ми Атомски мрав рече, из сопственог искуства, да наши људи који живе негде у иностранству, врло често имају искривљену слику о тој земљи и о том народу у којем живе.

Надам се да то није и код тебе случај...

Ne razumem zašto i čemu se nadaš. Ljudi imaju iskrivljenu sliku o svemu. Osim onih sujetnih budalčina koje su uvek u pravu (i koje uvek imaju potrebe da te gnjave svojim, često potpuno nemuštim i nerazumljivim slikama sveta). Ti kognitivni biasi, to je nešto s čim živimo, ne samo u zemljama u kojima živimo ili smo živeli, nego i u zemljama u kojima smo rođeni i odrasli.
princi princi 10:05 27.06.2016

Re: Динги линги

.od kad je dobio opciju pisanja, ne moz' ga prepoznati, a sad jos sa vip-om- mek k'o dusa!

Dingi-lingi mu više dođe kao neki anatomski opis, milokliz ili nježnik više kao funkcionalni.
angie01 angie01 10:10 27.06.2016

Re: Динги линги


Dingi-lingi mu više dođe kao neki anatomski opis, milokliz ili nježnik više kao funkcionalni.


mojne sad da kvaris objasnjenjima- ono je bilo taman kako treba i u pravom trenutku momenta.
maksa83 maksa83 10:12 27.06.2016

Re: Динги линги

Dingi-lingi mu više dođe kao neki anatomski opis

Plus je lingi kao neki deminutiv od Lingam, što je Hindu izraz za dingi lingi, i kao takav uvažava multikulti duh Imperije i narod koji je značajno učestvovao u uvećanju njene moći (ne baš mnogo voljno, pošto je to bilo ustrojeno u 'nama dingi, vama lingi' fazonu, ali to su sitnice). Znači ez Britiš ez it gets.
angie01 angie01 10:19 27.06.2016

Re: Динги линги

što je Hindu izraz za dingi lingi


kako kakis,

The lingam (IAST: liṅgaṃ, also linga, ling, Shiva linga, Shiv ling, meaning sign, or symbol) is an abstract or aniconic representation of the Hindu deity, Shiva, used for worship in temples, smaller shrines, or as self-manifested natural objects.







maksa83 maksa83 10:26 27.06.2016

Re: Динги линги

kako kakis,

Kako ti ne čitaš klasičnu literaturu - Kama Sutra

Sa obrazovanjem - počni.

(Nikad nije kasno, osim kad jeste.)
princi princi 10:28 27.06.2016

Re: Динги линги

maksa83
Dingi-lingi mu više dođe kao neki anatomski opis

Plus je lingi kao neki deminutiv od Lingam, što je Hindu izraz za dingi lingi, i kao takav uvažava multikulti duh Imperije i narod koji je značajno učestvovao u uvećanju njene moći (ne baš mnogo voljno, pošto je to bilo ustrojeno u 'nama dingi, vama lingi' fazonu, ali to su sitnice). Znači ez Britiš ez it gets.

U nas, Srba, bar se zna kako se zove stvar: Dušan Silni. I sve se meri u imperial measures: inči (ili coli, što bi rekao zavidljivi Nemac), stope itajrad.
cassiopeia cassiopeia 10:29 27.06.2016

Re: Динги линги

maksa83
kako kakis,

Kako ti ne čitaš klasičnu literaturu - Kama Sutra

Sa obrazovanjem - počni.

(Nikad nije kasno, osim kad jeste.)


Maksa dominira

p.s. Koja je gornja granica za nikad nije kasno? Mislim, da se ne ložim, i tako to...
maksa83 maksa83 10:30 27.06.2016

Re: Динги линги

U nas, Srba, bar se zna kako se zove stvar: Dušan Silni. I sve se meri u imperial measures: inči (ili coli, što bi rekao zavidljivi Nemac), stope itajrad.

Što reče onomad moj zen guru reanimator - "niko nema što Srbin imade - metar qrca pola metra brade".
maksa83 maksa83 10:30 27.06.2016

Re: Динги линги

p.s. Koja je gornja granica za nikad nije kasno? Mislim, da se ne ložim, i tako to...

Izmeriš puls, pa ako je preko 0, samo ćeraj.
cassiopeia cassiopeia 10:32 27.06.2016

Re: Динги линги

maksa83
p.s. Koja je gornja granica za nikad nije kasno? Mislim, da se ne ložim, i tako to...

Izmeriš puls, pa ako je preko 0, samo ćeraj.


Hvala ti Maksiću na podršci! Usrećila sam se, puls mi uvek povišen
angie01 angie01 10:37 27.06.2016

Re: Динги линги

Kako ti ne čitaš klasičnu literaturu - Kama Sutra


koji si ti streber i teoreticar, ne znam nikog ko je citao taj tekst, svi su samo gledali slike.:).


(Nikad nije kasno, osim kad jeste.)


ma pusti, ko ce sad sve ispocetka.
princi princi 10:39 27.06.2016

Re: Динги линги

zen guru reanimator

Jebi ga, i on i cross, ali ih nema, :(. Za Reana znam da ganja ribe i navija za Zvezdu, ali Cross baš fali.
maksa83 maksa83 10:39 27.06.2016

Re: Динги линги

koji si ti streber i teoreticar, ne znam nikog ko je citao taj tekst, svi su samo gledali slike.:).

Taka ti je naša nerdy/geeky sudbina - da čitaš, učiš, pa ako te jednog dana bog pogleda odozgo i Dođe Dotle, lepo izrecituješ sve što si naučio.

ma pusti, ko ce sad sve ispocetka.

Što reče moj stariji ex kolega Paja (autor mnogih zen replika) na pitanje: "Pajo, ka' će se ženiš?", odgovor: "Ne isplati mi se za ovo malo".
princi princi 10:43 27.06.2016

Re: Динги линги

ne znam nikog ko je citao taj tekst

Šta, ima i tekst?
angie01 angie01 10:48 27.06.2016

Re: Динги линги

: "Ne isplati mi se za ovo malo".


:))))))

sve je stvar prioriteta, meni je trenutno, kako da se telepromtujem ne neku plazu i ukopam dupe u pesak, sa nogama u vodi,....i po mogucstvu, da mi se niko ne obraca bez preke nuzde,...dok nije vreme za hranu, koju je neko drugi spremio, pa samo pozove da je gotovo,..eto, dokle sam stigla sa zeljama.
angie01 angie01 10:50 27.06.2016

Re: Динги линги

Šta, ima i tekst?


evo, maxa nudi teoriju.:)...i ja se cudim.
angie01 angie01 11:01 27.06.2016

Re: Динги линги

da čitaš, učiš, pa ako te jednog dana bog pogleda odozgo i Dođe Dotle, lepo izrecituješ sve što si naučio.


e, moj maxicu, a uvek bolje prodju oni sto idu na sarm i lepe oci.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana