Ljudska prava| Putovanja| Religija| Roditeljstvo| Sex

Tišina

krkar RSS / 30.06.2016. u 07:21

buffalo-bill.jpg

Kaže mi ptičica da je jednom prilikom prošle godine sazvao sednicu Vlade. U neko sasvim normalno doba, u radni dan u 2 popodne, ume on da zakaže i nedeljom u 7 ujutru. A i bila je u sali za sednice, ume i tu da bude kreativan pa zakaže, recimo, u ugljenokopu.

Uđe on tačno na vreme, svi ministri već za stolom, znaju da nema da se kasni, fali samo jedan koji se unapred opravdao nekim inostranstvom. Sedne Gospodar, nit romori nit govori. Ne progovara. Ne progovaraju ni članovi vlade, uvaženi ministri i ministarke, još manje čauši razni koji još tamo sede.

Tako su se ćutke gledali pun sat. On gleda njih - ne progovara. Oni gledaju kako ih gleda - ćute.

Kad je isteklo 60 minuta, Gospodar pogleda na sat, digne se i ode, bez reči.

Na žalost, ptičica mi nije rekla koliko su još ostali da sede onako nemušto. A baš bih voleo da znam ko se prvi usudio da se digne ili progovori. Doduše, možda su oni tako ćutali dok im nisu isključili svetlo. Ili klimu.

Pa se posle pitajte za koji andrak nema vlade već preko 2 meseca? Može mu se.



Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 07:22 30.06.2016

Ćut!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:55 30.06.2016

управа напоље!

kako je moguće da dvadesetak odraslih osoba sedi sa nekakvim psiho-bizgovom i ukenjava se od straha da bilo što kaže?! strašno koji likovi upravljaju ovom zemljom. kakva uprava takva i beskičmena država. tako će i otići iz Povjesti - kao beskičmene gnjide koje nisu smele ništa da prigovore sumašedšem lideru, u vremenima kada je trebalo biti heroj... ko zna, možda si ti u pravu, mi Srbi, jednostavno, ne zaslužujemo bolje nego da poremećene ličnosti vladaju nama, iz generacije u generaciju.




ps. thanks for sharing, mada kod tebe nikada nije jasno da li podržavaš ovaj kriptofašistički način uprave društvom i ljudima, ili se pak na neki opak način raduješ da budeš blizu tome (KF vlasti) diveći se sebi što si u takvoj mogućnosti, ili si smela novinarčina koja se ne libi da raskrinkava sve to.
loader loader 09:40 30.06.2016

Re: управа напоље!

Tu se manje radi o strahu (koga svakako u određenoj dozi ima),
a daleko više o proračunljivosti,
što je mnogo opasnije, jer je sve to onda otpornije, može mnogo duže da traje...

Struktura koja je - svojim znanjima i neznanjima, sposobnostima i nesposobnostima, mimikrijom etike i principa, ali bez ikakve sumnje svojom voljom, i to u prvom redu voljom instinkta za okorišćenjem - iznedrila svog najisturenijeg predstavnika u većini slučajeva je savršeno zadovoljna svojim uradkom, jer u tom zajedničkom poduhvatu svako ima svoje račune i kalkulacije, nadasve parcijalne, ali koji su više nego dovoljni za lične potrebe.

Stoga, mislim da ulogu ovoga koji je na mestu prvoizabranog ne valja shvatati tako linearno i po obrascu "diktature jednog čoveka". Stvar je gora nego što izgleda. To je diktatura čitave jedne strukture, uvežbane i uslovno rečeno veoma postojane.





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:05 30.06.2016

Re: управа напоље!

ћао лоудеру, драги друже. јасно ми је све што причаш, само ми није јасно зашто јужнословенски народи нису у стању да превазиђу ту причу. сада сам се баш вратио из Ријеке, где сам срео могући врх будуће хрватске владе, и они су у истим овим глупостима као и ми, и нисмо кадри да их се решимо већ 25 година, и будемо нормална социјалдемократија. не разумем стварно то код јужнословена.
krkar krkar 00:46 01.07.2016

Re: управа напоље!

из Ријеке, где сам срео могући врх будуће хрватске владе


Svuda si u Hrvatskoj mogao sresti nekoga ko ima realne šanse da bude bar BLIZU vrha neke buduće hrvatske vlade - ali baš u Rijeci nema nijedan.

U SDP, koji je u Rijeci oduvek na vlasti, Komadina je popušio izbore za predsednika stranke i srećan je što mu je ostala Rijeka, Obersnela drže za jaja sa nekoliko aferica, Jovanović se samoubio ždanovštinom - i to je to.

U HDZ svih 10 članova je bilo na funkcijama, Oleg Butković čak i ministar jednog od najlopovskijih ministarstava i baš ovih dana krade lopatama sumnjivim odlukama tehničke vlade da nadoknade koliko su bili namerili da uzmu redovno kraduckajući kroz 4 godine - tako da će za 6 meseci biti u istražnom zatvoru.

PGS i ostali su smejurija i nisu vredni spomena. Pa koji su ti to onda "mogući"?

Jedino ako nemaš neku ekskluzivnu informaciju da će jogi letači da pobede?

Počeo si da, što bi reko Čarli, gluparaš kao Filip.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:46 01.07.2016

Re: управа напоље!

he, nisi pomenuo samo te moje drugare. interesantno, a cuj, barba, znas da se u bridzu nikada ne otkrivaju aduti.
anonymous anonymous 07:35 30.06.2016

........

anonymous anonymous 07:46 30.06.2016

Re: ........

ephemeris ephemeris 08:04 30.06.2016

Nikita

Anegdota iz 1956. godine, a u vezi je s dvadesetim kongresom Komunističke partije Sovjetskog Saveza – na kojem je, tri godine nakon Staljinove smrti, Nikita Hruščov, prvi sekretar Centralnoga komiteta, delegatima kongresa podneo je tajni referat. O zločinima svoga prethodnika on je govorio nadugo i naširoko, iznoseći detalje koji su izazivali leđenje krvi u žilama učesnika najvećeg partijskog organa. U jednom momentu, veli anegdota, stigla je anonimna cedulja iz publike. Zašto o tome, prozvan je Hruščov, govorite tek danas, tri godine nakon Staljinove smrti? Zašto o tome, ako ste komunista, niste govorili dok je Staljin bio živ – i njemu u lice? Mrtav-hladan, Hruščov je prekinuo referat i u nekoliko navrata zatražio da se javi onaj ko je pitanje postavio. Ali, dočekao ga je totalni muk – nitko ni da pisne. A onda je Nikita, bez imalo uzbuđivanja uzvratio – Eto zato! Iz straha, dakle, da bi zbog „drskosti“ mogao ostati kraći za glavu.
krkar krkar 08:09 30.06.2016

Re: Nikita

Eto zato!


Svi su oni u tome bili svojom voljom. Kao i ovi današnji
nikvet pn nikvet pn 10:00 30.06.2016

Re: Nikita

Шеснаестог маја '96 на породичну прославу дошао 'високи' гост; питам га:

- И ти си јуче гласао да се смени деда-Аврам?

- Паа... да.

- Како си ноћас спавао?

- Добро, што?

- Јел ти пало на памет да си можда погрешио?

- Паа... ако не слушаш нема те, ко и деда-Аврама.
octopus octopus 14:28 30.06.2016

Re: Nikita

krkar
Eto zato!


Svi su oni u tome bili svojom voljom. Kao i ovi današnji


Ma da, kako bi ovde kod mene rekili niko ih nije bio po uvetima da to rade.
mariopan mariopan 14:29 01.07.2016

Re: Nikita

krkar
Eto zato!


Svi su oni u tome bili svojom voljom. Kao i ovi današnji

Како је могуће да толико одраслих људи ћути сат времена?

Па лако, сви су у себи понављали "хвала ти Боже овај заћут'о"!

Онда су сви у тишини варили ручак и смишљали дал' да почупају сво дрвеће из неког булевара па да засаде ново, скупо и малецно....нееее, тога се Ђилас већ сетио......онда........да исуше Дунав и преместе га у .....нееее ни то....онда да преместе Београд у Дунав?

Ето, може да се ћути сат времена, није то ништа за њих.
martin_krpan martin_krpan 08:08 30.06.2016

Rekao je sve

"Man kann nicht nicht kommunizieren", Paul Watzlawick
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:17 30.06.2016

Једна...

... непроверена, надувана прича. Архетипска.
Понавља се за многе владаре.
krkar krkar 08:30 30.06.2016

Re: Једна...

... непроверена, надувана прича.


Ja sam je proverio. I tačna je.


Понавља се за многе владаре.


Onda ćeš sigurno biti u stanju da mi daš neke linkove ili skenove. Bar 3, za 3 različita vladara. To bi (relativno) zadovoljilo uslov mnogi.

Ti sigurno ne bi pričao napamet.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 08:43 30.06.2016

Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve

krkar
... непроверена, надувана прича.


Ja sam je proverio. I tačna je.





Odmah da sse ogradim, tako da ovde mora, zbog kolicine najpametnijih u svemiru i sire, nemerljivom.

Mogao je da na mestu vladara bude King Kong, Fidel Kastro ili Zika Sarenica. Svejedno ko.Meni bar.

Kapiram da pricom zelis reakciju, ok je to, ako ti je to cilj, tvoje pravo.
Ali aj malo samo zdrave logike. Sat vremena? Put Bg-Ns, nesto malo vise od skolskog casa, mozda serija Sexy i grad ili kultna emisija Nivo 23, odsvirano nekoiko kompozicija za klasicnu gitaru, jedna za drugom npr. Itd.

Pogledaj gore koliko traje minut tisine. Dugo, predugo.Zamisli da zadrzis vazduh toliko dugo?

Da li zaista verujes u SAT vremena, 60 sekundi cutanja?
Davie Davie 09:01 30.06.2016

Re: Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve

Proverio pre pola sata sa drugarom koji sedi na sednicama vlade, izmisljena prica. Gospodar iznad svega voli da ispadne najpametniji u okruzenju, daleko vise nego da pokaze bespogovornu moc. On se razume i u finansije, i u gradnju, i u poljoprivredu, jednostavno to je najvaznija njegova osobina, navodna svestranost i obrazovanost, ubedjenost da je takav. Problem je sto na tako visikoj funkciju pokusava i sve ostale da ubedi da je bas takav.
little_radojica little_radojica 09:15 30.06.2016

Re: Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve

izmisljena prica



Јел ти то сад кажеш да наш Драган Ј. Кркаревић преноси нетачне инсајдерске информације?

anonymous anonymous 09:25 30.06.2016

Re: Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve



little_radojica
izmisljena prica



Јел ти то сад кажеш да наш Драган Ј. Кркаревић преноси нетачне инсајдерске информације?






Istina .....ili .....laž ......?
Davie Davie 09:35 30.06.2016

Re: Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve

Јел ти то сад кажеш да наш Драган Ј. Кркаревић преноси нетачне инсајдерске информације?


Njegova ili moja pticica, pitanje je sad. Recimo da ja moju pticicu znam jos od srednje skole, od pre skoro 30 godina, njegovu ne da ne znam - ne znam ni njega. Vi ne znate ni njega ni mene, mozete samo na pisanu rec da poverujete ili ne poverujete.
krkar krkar 09:55 30.06.2016

Re: Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve

Zamisli da zadrzis vazduh toliko dugo?


Lepo je to izigravati zanesenjaka/umetnika/poetesu ... ali ne valja kad se pretera u tom foliranju. Pređe u glupost.




jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:14 30.06.2016

Re: Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve

krkar
Zamisli da zadrzis vazduh toliko dugo?


Lepo je to izigravati zanesenjaka/umetnika/poetesu ... ali ne valja kad se pretera u tom foliranju. Pređe u glupost.






Svidja mi se prilog.

Znas sta mi je zanimljivo oko tog zadrzavanja vazduha.
Kad ovako na "suvo" bih probala da zadrzim, ne mogu dugo, secam se tih zezancija iz detinjatva.
Kad god sam ronila, imam utisak da je duze bilo.
Snorkling mi je kul, probala na divnom mestu, sa bocama ne bih ni volela. Nz ni koliko traje izrananje sa 20 m npr. Al koliko god da je, ne deluje prijatno.


A ovo sa izigravanjem... Ma jok.
krkar krkar 10:19 30.06.2016

Re: Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve

Njegova ili moja pticica, pitanje je sad. Recimo da ja moju pticicu znam jos od srednje skole, od pre skoro 30 godina, njegovu ne da ne znam - ne znam ni njega. Vi ne znate ni njega ni mene, mozete samo na pisanu rec da poverujete ili ne poverujete.


Moja ptičica kaže da je bilo. Ali da ne merimo sad ptičice. Pitaću jednoga od ministara samo za to mi ipak treba malo vremena.

Mada, verujem da će me do tada Brajović dokumentovano demantovati.
princi princi 10:22 30.06.2016

Re: Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve

On se razume i u finansije, i u gradnju, i u poljoprivredu, jednostavno to je najvaznija njegova osobina, navodna svestranost i obrazovanost, ubedjenost da je takav.

Sine, što meni ovo zvuči poznato.
karabasbarabas karabasbarabas 11:32 30.06.2016

Re: Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve

krkar
Njegova ili moja pticica, pitanje je sad. Recimo da ja moju pticicu znam jos od srednje skole, od pre skoro 30 godina, njegovu ne da ne znam - ne znam ni njega. Vi ne znate ni njega ni mene, mozete samo na pisanu rec da poverujete ili ne poverujete.


Moja ptičica kaže da je bilo. Ali da ne merimo sad ptičice. Pitaću jednoga od ministara samo za to mi ipak treba malo vremena.

Mada, verujem da će me do tada Brajović dokumentovano demantovati.


Mrtva Sinejd o Konor (Nadjena ziva i zdrava pijana u kanalu)

Skolarci isli na poklonjenje Sv. Etlani Raz. Natovic ( prosli pored kuce i neko dobacio " tu zivi ceca"

Izlio se kamion radioaktivnog plutonijuma usred grada (prosula se mast od dimnjaka)

Vucic drzao neme sednice vlade (verovatno ucutao na minut dva, secajuci se kako je kod Seselja bilo mnogo dinamicnije)

Nije dokazano, nije istina? Nema veze, moglo je da bude.

Kurirova skola, nema sta.
krkar krkar 11:46 30.06.2016

Ipak treba IQ > 33

karabasbarabas




Kakvi vi Englezi takav ja Gledston.

Ni to nećeš shvatiti. Jednostavno - glup si.
g.radicevic g.radicevic 11:47 30.06.2016

Re: Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve

Pitaću jednoga od ministara samo za to mi ipak treba malo vremena.


opa
insajd-aut



diže publiku na noge
kad se pogodi

urbana_gerila urbana_gerila 12:14 30.06.2016

Re: Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve

Davie
Njegova ili moja pticica, pitanje je sad.


ničija!

sve što se zbilo je da je vođa od prisutnih zatražio da perorezom u znak lojalnosti odseku mali prst, a kada su ovi složno zaiskali sataru kako bi otfikarili celu šaku - u poslovičnoj milosti svojoj ritualno ih je uhvatio za desnu sisu i uz blagonakloni facijalni grč promrmljao: možda i nećete vi meni bugari biti...

(kaže ptičica koja je stvarno bila u zmajevom gnezdu - da je zorana mihajlović ponudio da mu premijer lično odseče i drugu šaku, a da je vulin na to kazao kako je to za pusis i da će on svoju odgristi sam)
urbana_gerila urbana_gerila 12:22 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

krkar
karabasbarabas




Kakvi vi Englezi takav ja Gledston.

Ni to nećeš shvatiti. Jednostavno - glup si.



šakoikurac "glup si" i takove diskriminacije - mene uvek banuješ kada napišem da si lažov i mitomančina.
krkar krkar 12:31 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

mene uvek banuješ kada napišem da si lažov i mitomančina.


Tebe banujem kad je očigledno da nisi popio lilule.
urbana_gerila urbana_gerila 12:40 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

krkar
mene uvek banuješ kada napišem da si lažov i mitomančina.


Tebe banujem kad je očigledno da nisi popio lilule.


interesantan sam čuti - ima li koga ko bi se drznuo da posumnja u to da si ekspert i za lilule?

bilo kako bilo, i kolegama i kolegama prvu seansu ne naplaćujem.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:50 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Tvoja priča je izmišljena.
Takva kruži i za Staljina, Envera Hodžu ili bilo koji sličan profil.

Ona, naprosto, nije tačna i fizički je nemoguća. Osim ako Vučić se nije predozirao performansom Marine Abramović "Umetnik je prisutan".

Ja sam, uzgred, slično nešto doživeo, s jednim od najdivnijih ljudi koje sam upoznao, izvesnim nevidljivim hrvatskim tajkunom. Komunikativan kakvog me bog dao, sedelo je naš šestoro -- dvoje srpska firma, dvoje hrvatska firma, dvoje investicioni fond -- nekih 10-15 minuta u potpunoj tišini, na početku sastanka. Ja sam, pred nepodnošljivost, prekinuo tišinu, u stilu -- Pa dobro, što smo se ovde skupili??? -- Astigospe, lipo kaže ovaj beogradski pizdun, govorite vas dvojica...

Jedan od najluđih i najdivnijih ljudi koje sam upoznao.
krkar krkar 12:53 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Tvoja priča je izmišljena.
Takva kruži i za Staljina, Envera Hodžu ili bilo koji sličan profil.


Ma pusti to kruži, daj dokaz.

Možda ti sa nevidljivim tajkunima razmenjuješ nepostojeće priče - ali nama nesavršenima ipak treba neki dokaz.
krkar krkar 12:55 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

interesantan sam čuti - ima li koga ko bi se drznuo da posumnja u to da si ekspert i za lilule?


Nisam ekspert za lilule ali umem da prepoznam kad su nekome neophodne. Pa dok ne popiješ...
little_radojica little_radojica 12:56 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Ma pusti to kruži, daj dokaz.

Терет доказивања је на теби.
krkar krkar 13:28 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Терет доказивања је на теби.


A, bre, arhitekto, tebi treba da crtam?

Brajović je rekao da je priča arhetipska i da je ON čuo/čitao za mnoge. Pa ga ja sad čikam da podastre dokaz za 3, ne treba više.

Može link, može sken. Ne može Brajović, reputacija mu je tanka.
blogov_kolac blogov_kolac 13:59 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

I meni cela ova priča malko smrducka na "urbanu legendu" u pokušaju.

Posle svih ovih godina promatranja Aleksandra Vučića, pre bih poverovao da nekom prigodom nije disao sat vremena, nego da je propustio priliku da za isti vremenski period prozbori makar reč-dve (čitaj hiljadu-dve) u situaciji kada se od njega očekuje da nešto kaže.

A što se tiče odugovlačenja oko formiranja nove vlade, iako ima apsolutnu većinu...
krkar krkar 14:09 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

I meni cela ova priča malko smrducka na "urbanu legendu" u pokušaju.



Ne čudi me da Vučić vlada ovoliko i ovako:

Svi dosadašnji komentatori osim jednog iz cele priče samo tumače je li ona kompatibilna sa Njegovim karakterom, željama, namerama, habitusom...

Samo je NNN malo privirio iz drugog ugla.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:40 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

krkar krkar 14:42 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Re: Ipak treba IQ > 33


Mislio sam da si inteligentniji čovek. I da držiš reč.

A i nije to taj klip, pravi je onaj sa plakanjem
elenold elenold 15:26 30.06.2016

Re: Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve

little_radojica
izmisljena prica



Јел ти то сад кажеш да наш Драган Ј. Кркаревић преноси нетачне инсајдерске информације?



E sad, jebiga ( da prostite) , treba da se naprezem ko izmislja a ko ne izmislja. Mikele mi je bas pogodio žicu pa odoh opet da ga čitam.
little_radojica little_radojica 15:30 30.06.2016

Re: Vreme na planeti Zemlji, isto je za sve

E sad, jebiga ( da prostite) , treba da se naprezem ko izmislja a ko ne izmislja. Mikele mi je bas pogodio žicu pa odoh opet da ga čitam.

Па то је сва поента, дође човек са "дојавио ми лауфер/рекла ми птичица" и ајд сад ти врати време и не прочитај то што си прочитао...
blogov_kolac blogov_kolac 15:35 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Da ima nešto orvelovsko na relaciji VODJA/SNS (ako je to trebalo da bude tema ovog bloga) ne trebaju ti za to nikakve sumnjive anegdote kao dokaz, već si mogao da se poslužiš njihovim zvaničnim zapisnicima za izbor predsednika stranke gde je Vučić 2012. dobio 3724 glasova delegata sa pravom glasa, 2014. je dobio 3804, a ove 2016. godine 3862 glas, a da pritom ni 2012., ni 2014., ni ove 2016. nije bio niti jedan glas protiv ili makar uzdržan!

Međutim, ono što je bitna razlika između sadašnjeg SNS i nekadašnjih za kritiku svog vođe takođe potpuno zatvorenih SRS, SPS ili recimo JUL, je što si ranije od ponekih koji su se po kuloarima i probranim društvima ograđivali od Šešelja, Miloševića, Mire, ili bar nekih njihovih stavova, i čuli njihovo stvarno, razumnije mišljenje - ovi SNS kad ti otvore svoju pokajničku dušu po pravilu čuješ nešto drastično gore od onoga što Vučić (bar javno) zagovara.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:54 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Bemliga, Vučić je, tako izgleda, zasad prvi premijer koji pravi fiskalno odgovornu državu. Sporo, ali pravi. Može li brže? Hm... tako uvek izgleda sa strane.

Hoću, BK, da ti kažem -- Vučić se za neke stvari zaista ne može kritikovati. I ima jednu državničku notu u svom upravljanju zemljom.
NNN NNN 16:47 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:51 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Na telefonu sam, a ne znam ruski niti albanski, tako da ti, Krki, izguglaj -- znam da te jezike znaš -- anegdotsko-apokrifne primere za upotrebu tišine kao sredstva prinude i nelagode. Mora biti da ih ima, to je arhetipska slika i poznat psihološki fenomen. Ja samo, u potvrdu svojih reči, iz jedne istorijske knjige na engleskom donosim primer:



Eto, zaista te poštujem kad sam se ovoliko potrudio ;-)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:15 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33


:))))))))))))))

Ja ne ustajem iz kreveta za manje od ovoga:



Ovo je sa Ubice, ili kako se već zove to levotavalište...
blogov_kolac blogov_kolac 17:31 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Predrag Brajovic
Bemliga, Vučić je, tako izgleda, zasad prvi premijer koji pravi fiskalno odgovornu državu. Sporo, ali pravi. Može li brže? Hm... tako uvek izgleda sa strane.

Hoću, BK, da ti kažem -- Vučić se za neke stvari zaista ne može kritikovati. I ima jednu državničku notu u svom upravljanju zemljom.
Ja nikada nisam krio da je moj odnos prema novoj vlasti iz 2012. bio "dobro sam se udala kako sam se nadala", i to baš zahvaljujući Vučiću koji je iskočio tu iz trećeg plana, jer ne sumnjam da bismo sa Nikolić-Dačić tandemom na unutrašnjem planu imali ultranacionalizmom prožetu kleptokratiju koja bi neizbežan socijalno/ekonomski slom premošćavala visokim tenzijama oko Kosova, Republike Srpske, verovatno i severa Crne Gore. A na spoljnom planu bi izigravali ruskuyu guberniyu u najgorem mogućem trenutku, baš kad je Moskva zaratila sa ostatkom Evrope i razvijenog sveta posle onoga što se dogodilo sa Krimom i istokom Ukrajine. Posle 2014. imao sam relativno sličan odnos, ali opet, on je tu izašao i dobio izbore sa nekakvom ipak profilisanom politikom, a matematički nije morao da pravi nikakve kompromise, pa je moj stepen tolerancije svakako bio znatno manji. A sada, 2016. kada je baš sve pod njegovom kontrolom plus zagarantovana puna vlast sledeće 4 godine, još je manje razloga gledati mu kroz prste. A to što je i dalje mnogo manje zlo od svojih alternativa u vladajućim strukturama je sve manje opravdanje, jer očigledno sam jako doprinosi negativnoj selekciji. Čuje se nezvanično kako je broj članova SNS probio cifru od pola miliona, a udarna kadrovska rešenja po "kvalitetu" nešto previše ne odskaču još uvek od onih sa njihovih prapočetaka iz 2009/10 kada je to bila tek samo sveže otcepljena radikalska frakcija.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:40 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

jer očigledno sam jako doprinosi negativnoj selekciji.

Каквог ме бог дао комуникативним, ја се дружим и са неким СНСовцима. И они за ово знају и прихватају. Опет, правдају се -- А какав је то био кадар ДСа или СПСа, баш значајно бољи од нашег?! И ту су у праву: није. Да не кажем како су се показали као лопурде. А наша влада, са неким изузецима (онај што се ложи на униформе и Вучића, па певач из Житорађе, па керамичар и водоинсталатер...) изгледа често пристојно. Вујовић, Удовички, "наш" Тасовац и остали -- пристојан свет.

Србији недостаје професионалаца и стручњака ионако, а особито у политици- То је бољка сваке наше партије.
blogov_kolac blogov_kolac 18:17 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Predrag Brajovic
Вујовић, Удовички, "наш" Тасовац и остали -- пристојан свет.
Pa jel ti nešto govori da kada si hteo da istakneš neke pozitivne primere, svi do jednog ispadoše vanstranačke ličnosti, uzgred sa relativno značajnim funkcijama i u prethodim vlastima?!?

Meni je čak delovalo simpatično kada je Vučić na onom njihovom prvom kongresu po preuzimanju vlasti krenuo svoje iz tadašnjeg SNS da poliva katranom jer nijedan kadrovski predlog za visoke državne funkcije stigao iz stranke na kraju nije prošao rutinsku bezbedonosnu proveru (tj svaki je imao neku nepremostivu falinku u svom policijskom dosijeu ili zdravstvenom kartonu). Ali u međuvremenu, posle tri uzastopnih dobijenih izbora su postali tipična "stranka vlasti" sa POLA MILIONA članova, pa samim tim, ako ništa drugo, sa gomilom profi-tehnokrata koji su uz svaku vlast - pa opet, na najviše funkcije iz SNS po pravilu i dalje neki smehotresi - i naravno da je sve teže pronalaziti opravdanja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:24 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Predrag Brajovic
Вујовић, Удовички, "наш" Тасовац и остали -- пристојан свет.
Pa jel ti nešto govori da kada si hteo da istakneš neke pozitivne primere, svi do jednog ispadoše vanstranačke ličnosti, uzgred sa relativno značajnim funkcijama i u prethodim vlastima?!?

Svakako.
Pa da ponovim:

Србији недостаје професионалаца и стручњака ионако, а особито у политици- То је бољка сваке наше партије.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:26 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Predrag Brajovic
Ja samo, u potvrdu svojih reči, iz jedne istorijske knjige na engleskom donosim primer:


Koa potvrdu tvojih reči? Baš čudno pišu V-O-D-A na tom engleskom ☻ Ako ne znaš šta piše u tom tekstu (koji si se toliko - ama trapavo - trudio da podvučeš i uokviriš) piše da je Staljin KORISTIO duge tišine.

A pak neki tamo brajović tvrdi da su takve priče izmišljene. Čak dapače:

Predrag Brajovic
Tvoja priča je izmišljena.
Takva kruži i za Staljina, Envera Hodžu ili bilo koji sličan profil.

Ona, naprosto, nije tačna i fizički je nemoguća.


Daklem, ima l muzičara ovdi? Da li su sve priče o dugim tišinama izmišljene, ili samo one za Vučića, dok su za Staljina i Envera tačne, a za Staljina eto, čak i dokazaTe, a za Enver tišine treba znati albanski?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:36 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Dont Fear The Reaper
Predrag Brajovic
Ja samo, u potvrdu svojih reči, iz jedne istorijske knjige na engleskom donosim primer:


Koa potvrdu tvojih reči? Baš čudno pišu V-O-D-A na tom engleskom ☻ Ako ne znaš šta piše u tom tekstu (koji si se toliko - ama trapavo - trudio da podvučeš i uokviriš) piše da je Staljin KORISTIO duge tišine.

A pak neki tamo brajović tvrdi da su takve priče izmišljene. Čak dapače:

Predrag Brajovic
Tvoja priča je izmišljena.
Takva kruži i za Staljina, Envera Hodžu ili bilo koji sličan profil.

Ona, naprosto, nije tačna i fizički je nemoguća.


Priča, ova, baš ova za Vučića, jeste izmišljena.
Zašto?
1) Zato što se takve priče, u kojima se moć demonstrira time što vladar rečito ćuti, uobičajena slika mnogih autoritarnih vladara. Tako se i ona ovde pojavila: Vučić je, u perspektivi Krkarovog izvora, autoritarni vladar, čvrstorukaš, pa uz njega pristaju priče iz žitija Staljina, Hodže, nekog kineskog vlastrodršca itd.
2) Zato što Dejvijev izvor iz Vlade kaže da je priča neistinita. U prevodu -- laž
3) Zato što je nemoguće, osim ako si Marina Abramović, ćutati sat vremena.

Tebi Vučić i Marina Abramović liče?

Izvini što nisam lepo podvukao tekst, sve sam radio na telefonu, a prstići su mi preveliki, a i sve slabije vidim. Neće mi se više ponoviti.
49 41 49 41 19:57 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

krkar
I meni cela ova priča malko smrducka na "urbanu legendu" u pokušaju.



Ne čudi me da Vučić vlada ovoliko i ovako:

Svi dosadašnji komentatori osim jednog iz cele priče samo tumače je li ona kompatibilna sa Njegovim karakterom, željama, namerama, habitusom...

Samo je NNN malo privirio iz drugog ugla.


Savremeni Analitichari se; svojevremeno pitali?!?

Kako je Cosa Nostra vladala Amerikom vise od 40 god.

Jasno!

Ko je izgradio najsavremeniji, svetski poznat grad i pustinji Nevade?

Jasno!

Nekom jeste - nekom nije.

Gde se preselila, najacha mafija posle ujedinjenja Italije u Evropu?

Malo Severo-Istochno, preko Ortranskih Vrata, Prishtine, Juzne Srbije, Bosiljgrada, Turske... sve do Avganistana.

Juzni Kopneni TOK.

Tako vec vise od 40 god.

Pa, nismo deca u Osnovnoj Skoli.

Norvezani su samo, svojevremeno rekli.

Mi necemo u Ujedinjenu Evropu!

Imate tamo Juzni "koridor", necemo sebi otvarati Severni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:05 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Pa jel ti


Pejo, zašto mu opraštaš ovo - jedino ispravno je je l'. ne frljajmo se s pravopisom iako smo srbi.

nego, gledam fotku juče na letu iz Splita, pazi lika tamo s pljugom i napirlitanom gospojom, let u njujork, feb. 1979. to su ti vučićoidi i kojekavi vladari iz senke u našoj napaćenoj zemlji.



docsumann docsumann 20:32 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33


G.Cross G.Cross 21:04 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Srđan Fuchs
Pa jel ti


Pejo, zašto mu opraštaš ovo - jedino ispravno je je l'. ne frljajmo se s pravopisom iako smo srbi.

nego, gledam fotku juče na letu iz Splita, pazi lika tamo s pljugom i napirlitanom gospojom, let u njujork, feb. 1979. to su ti vučićoidi i kojekavi vladari iz senke u našoj napaćenoj zemlji.






Eh, tad se pusilo u avionu (a ne samo pilo).
Doduse samo u nekoliko redova. Ostali redovi su bili nepusacki.

Jedno od najglupljih pravila koje je ikada postojalo.

Mada tada jos uvek nije bila popularna second hand smoke prica.

Mnogo opsaniji po zdravllje je stil tipa sa plavim carapama.
krkar krkar 23:07 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

I ima jednu državničku notu u svom upravljanju zemljom.


Krle, otkud ti na mom blogu?
krkar krkar 23:09 30.06.2016

Rekosmo bar IQ 33

Eto, zaista te poštujem kad sam se ovoliko potrudio ;-)


Ovo ti je opsenarstvo za 3. osnovne, za one koji su krenuli sa ćirilicom a latinicu nisu kod kuće provedžbali (patriJotska deca).

Nažalost, promašio si temu, šefa i stanicu.

Vojnik Krstić - ostav. Ponovi radnju.
krkar krkar 23:16 30.06.2016

Ne treba 33, dosta je 3... DOKUMENTA

Priča, ova, baš ova za Vučića, jeste izmišljena.
Zašto?
1) Zato što se takve priče, u kojima se moć demonstrira time što vladar rečito ćuti, uobičajena slika mnogih autoritarnih vladara. Tako se i ona ovde pojavila: Vučić je, u perspektivi Krkarovog izvora, autoritarni vladar, čvrstorukaš, pa uz njega pristaju priče iz žitija Staljina, Hodže, nekog kineskog vlastrodršca itd.
2) Zato što Dejvijev izvor iz Vlade kaže da je priča neistinita. U prevodu -- laž
3) Zato što je nemoguće, osim ako si Marina Abramović, ćutati sat vremena.


Ma uopšte se ne radi ni o jednoj od ove tvoje 3 nategnute "teze". Opet opsenarstvo za početnike. Samo, ovo ti je nivo za botove koji su impresionirani tvojim naočarima.

Rekao si da je priča ARHETIP i da se pričala za Staljina, Envera hoxhu itd.

Pa sam te ja lepo, više puta, kao načitanoga čoveka pozvao da TI postaviš 3 (slovima tri/три) linka ili skena tih arhetipskih priča.

I onda dobijamo ovde sitnošibicarska podmetanja, te irelevantan citat, te klip koji veze sa vezom nema...

Hajde, nisi valjda napamet pričao, znam ja da se to tebi ne bi omaklo.
maksa83 maksa83 23:19 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

krkar
I ima jednu državničku notu u svom upravljanju zemljom.


Krle, otkud ti na mom blogu?

Ugriz'o ga Nebojša, nema druge.

Prvo će da krene slabost i drhtavica, a onda neodoljiva potreba da se zašora Radulović, Pajtić, nesposobna Opozicija, intelektualci, Vesna Pešić. Onda će da uhvati sebe kako reži (zapravo, više cvrkuće, tj. tweetuje) na svaku pojavu koja ne veliča Vučića, i usput shvati da je napisao neke od najboljih pesama Bitlsa, ali tad je već kasno, to je neki drugi on, Preuzelo Ga.

Brajoviću važno je da se odupreš, uz tebe smo, drš se tamo dok ne smislimo neki egzorcizam, nešto. Glogov kolac je poslednje rešenje, ali nećemo doći dotle, jelde?
krkar krkar 23:22 30.06.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Eh, tad se pusilo u avionu (a ne samo pilo).
Doduse samo u nekoliko redova. Ostali redovi su bili nepusacki.


Bilo je i kompanija u kojima se pušilo sa jedne strane aviona a sa druge nije.

A najluđe je bilo kad sam jednom na Alijinom letu iz Amsterdama za Aman, u biznis klasi, krenuo da zapalim. Skoči stjuardesa zabranjeno je pušenje!

Pitam kako zabranjeno kad sam na istom tom letu prošlog meseca pušio. Pita me kog sam dana putovao - kakve to ima veze, pitam. Kaže ima: utorkom i četvrtkom je pušenje dozvoljeno a ponedeljkom i subotom nije!!!

Posle sam pušio kod njih napred a onda su me piloti pozvali u kabinu da tamo pušim jer smo mnogo zadimili biznis klasu!

Stara luda vremena.
krkar krkar 23:24 30.06.2016

xLogov kolac

Glogov kolac je poslednje rešenje,


Jedino onaj Šešeljev, pravi. Ovaj naš blogovski kolac ne može nikog da vrati u život, samo da ga uspava doživotno
emsiemsi emsiemsi 23:48 30.06.2016

Re: Ne treba 33, dosta je 3... DOKUMENTA

krkar
Priča, ova, baš ova za Vučića, jeste izmišljena.
Zašto?
1) Zato što se takve priče, u kojima se moć demonstrira time što vladar rečito ćuti, uobičajena slika mnogih autoritarnih vladara. Tako se i ona ovde pojavila: Vučić je, u perspektivi Krkarovog izvora, autoritarni vladar, čvrstorukaš, pa uz njega pristaju priče iz žitija Staljina, Hodže, nekog kineskog vlastrodršca itd.
2) Zato što Dejvijev izvor iz Vlade kaže da je priča neistinita. U prevodu -- laž
3) Zato što je nemoguće, osim ako si Marina Abramović, ćutati sat vremena.


Ma uopšte se ne radi ni o jednoj od ove tvoje 3 nategnute "teze". Opet opsenarstvo za početnike. Samo, ovo ti je nivo za botove koji su impresionirani tvojim naočarima.

Rekao si da je priča ARHETIP i da se pričala za Staljina, Envera hoxhu itd.

Pa sam te ja lepo, više puta, kao načitanoga čoveka pozvao da TI postaviš 3 (slovima tri/три) linka ili skena tih arhetipskih priča.

I onda dobijamo ovde sitnošibicarska podmetanja, te irelevantan citat, te klip koji veze sa vezom nema...

Hajde, nisi valjda napamet pričao, znam ja da se to tebi ne bi omaklo.

Да си му тражио неки графикон, то би била друга ствар.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 04:47 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Brajoviću važno je da se odupreš, uz tebe smo, drš se tamo dok ne smislimo neki egzorcizam, nešto. Glogov kolac je poslednje rešenje, ali nećemo doći dotle, jelde?

:))))))))

Samo nemojte patkom da isterujete Nečastivog iz mene!

Ima negde skorašnji izveštaj Fiskalnog saveta. Začudio bi se: i oni delom hvale ovu vladu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 05:12 01.07.2016

Re: Ne treba 33, dosta je 3... DOKUMENTA

Hajde, nisi valjda napamet pričao, znam ja da se to tebi ne bi omaklo.

Pa gde meni to da se omakne???
Pa to kao da čovek pomisli da si ti isfabrikovao priču.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 05:15 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

krkar
I ima jednu državničku notu u svom upravljanju zemljom.


Krle, otkud ti na mom blogu?

Da, ima.
To nije pitanje političkih simpatija i antipatija, nego realnosti.
krkar krkar 05:29 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Da, ima.
To nije pitanje političkih simpatija i antipatija, nego realnosti.


Definitivno ga je progutao Krle. Kako ono beše u 8. putniku - samo će u jednom trenutku da nahrupi kroz sternum?

Šteta. Brajović nije bio baš lep, bio je tvrdoglav, ali je što kaže Čarli bio naš.

Sad je Krlov. Brrrrrr!
emsiemsi emsiemsi 05:49 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

krkar
Da, ima.
To nije pitanje političkih simpatija i antipatija, nego realnosti.


Definitivno ga je progutao Krle. Kako ono beše u 8. putniku - samo će u jednom trenutku da nahrupi kroz sternum?

Šteta. Brajović nije bio baš lep, bio je tvrdoglav, ali je što kaže Čarli bio naš.

Sad je Krlov. Brrrrrr!

Извини, али ја то не верујем !
Брајовић да се продао ?!
Па, ко би то купио ? Додуше, ко се све не продаје на овом тржиштиу бофл робе, што не би и он ?
Ribozom Ribozom 06:34 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

A wasabija za dva shlepera sushija. :)
Predrag Brajovic

:))))))))))))))

Ja ne ustajem iz kreveta za manje od ovoga:



Ovo je sa Ubice, ili kako se već zove to levotavalište...


Eh, nemoj tako, na putu sam za tamo (da se pofalim)
maksa83 maksa83 07:39 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Samo nemojte patkom da isterujete Nečastivog iz mene!

Znaš kako, ako se kao narečeni (ne Nečastivi, nego Nebojša) zatekneš kako (true story) ponosno klipuješ i citiraš Informer koji je citirao tebe ne mogu ništa da ti obećam.

Ali nije sve tako crno (tj. žuto), dobićeš gomilu folouera na tviteru koji retvituju tebe, Nebojšu iz Beograda, drugog Nebojšu iz Beograda, Vučića, Mićana i kako-se-zvaše-onaj-drugi-klen...

Ima negde skorašnji izveštaj Fiskalnog saveta. Začudio bi se: i oni delom hvale ovu vladu.

Srokati penzije nije neka mudrost, mada priznajem da zahteva cojones, ali oni su laka meta.

Ja bih to nekako zgutao da ne znam iz više izvora da su SNS horde zaposele Javna Preduzeća i preduzeća u državnom vlasništvu u velikim brojevima, sa svom snagom i glupošću SNS mase. Neki ne dolaze na posao i uzimaju kintu, neki dolaze i sede i glume gljive, a najgori su oni kojima je Obećano Da Će Da Vode Projekte, a imaju mentalne kapacitete Čovečije Ribice. Katastrofa velikih razmera.

Što se tiče grada, primećujem da se ulična rasveta više ne pali kad stvarno padne mrak, nego u nekom trenutku posle 9h. Nije strašno što su ulice spooky, ali juče je zbog toga motorista odneo ženu na Nbgdu. On nekako živ, ona nije. Pa ti vidi...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:11 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Ja bih to nekako zgutao da ne znam iz više izvora da su SNS horde zaposele Javna Preduzeća i preduzeća u državnom vlasništvu u velikim brojevima, sa svom snagom i glupošću SNS mase. Neki ne dolaze na posao i uzimaju kintu, neki dolaze i sede i glume gljive, a najgori su oni kojima je Obećano Da Će Da Vode Projekte, a imaju mentalne kapacitete Čovečije Ribice. Katastrofa velikih razmera.

Да.
Велики проблем.
Партократија.
Држава као лично имање.

Иначе, ми смо отишли на дно, али ФС (Фискални савет) каже оно што сам ја некако прокљувио: привреда је једним великим делом ушла у легалне токове, па су створени буџетски приходи. Пример: ови моји су за најмање 60% смањили црно пословање, а ХЦМ је спомињао каkо је откуп воћа код њега некад рађен 10-90 принцип (10 на рачун, 90 на руке), а сада обрнуто -- 90-10.

Отуда бољи буџетски резултати.

P.S.
Ако већ надрљам с оном патком, ти, као мој друг, види да је барем подмажу. Да јој перца не главе.
Davie Davie 09:30 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

ali juče je zbog toga motorista odneo ženu na Nbgdu. On nekako živ, ona nije. Pa ti vidi.


Dok ljudi u Srbiji imaju ovakvu logiku nikada ovde nece biti bolje. Zbog EDB-a je motociklista na pesackom prelazu udario zenu brzinom od 120km/h? Nista sto je u gradu ogranicenje 50km/h, nista sto propisi kazu da se priblizavanjem pesackom prelazu vozi opreznije i zaustavlja po potrebi, nista sto u zakonu stoji da voznju treba prilagoditi uslovima sredine?

Dok god se opravdanja za zlocine i gadosti u ovoj drzavi budu trazila u drugima, dok god se budu opravdavali bahati, primitivci i zlocinci ovde nece biti bolje. Sve oblasti su regulisane zakonima i potrebno je samo se pridrzavati njih, od sudstva, policije do obicnog gradjanina ali u Srbiji je uvek vladalo pravilo: zasto se drzati zakona kao pijan plota. Od prilike do prilike.

Bahati predsednik stranke proizvodi bahate clanove te iste stranke. Zasto se onda cuditi kakvi su clanovi SNS-a?
krkar krkar 09:51 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Извини, али ја то не верујем !
Брајовић да се продао ?!
Па, ко би то купио ? Додуше, ко се све не продаје на овом тржиштиу бофл робе, што не би и он ?


Čarli, ne seri.

Idi izoluj nešto, vidiš da ljudi ginu u tušu od struje. Glumi šipku za uzemljenje.
looping looping 11:39 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Predrag Brajovic
krkar
I ima jednu državničku notu u svom upravljanju zemljom.


Krle, otkud ti na mom blogu?

Da, ima.
To nije pitanje političkih simpatija i antipatija, nego realnosti.

Dobrodošao u Bot Klub!

Videćeš da kod nas nije tako loše. Salama nije prvoklasna ali je sveža. Kao i hleb.

Sve što pozitivno kažeš za vladajuću partiju može i biće korišćeno protiv tebe na blogu.
Stalna potreba za dokazivanjem svega negativnog što se izgovori za vladajuću partiju takođe ti neće biti od koristi.
U slučaju kritike demokratske opozicije navućićeš na sebe prokletstvo "Radula".

Srećno!

maksa83 maksa83 11:48 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Dobrodošao u Bot Klub!

Lepo je što si ga pozdravio, ali mu nisi rekao osnovno - kad se neki od vas pokvari najbliži ispravan kolega treba da ga odgura u Ikarbusove pogone gde će se obaviti remont, i na čelo staviti Mercedes znak, ali posle moraš da ideš tako po gradu i vičeš tu-tuuuu-bešte-ide-Ikarbus-Mercedes...

Posle dva meseca službe te opet priključe na Internet, i onda opet ono opušteno plus-minus na vesti, prvi-put-u-istoriji, svaka-čast-vučiću kopipejstovanje, itd.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:53 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

G.CCross


Mnogo opasniji po zdravllje je stil tipa sa plavim carapama.


pazi stvarno, koji smrz od lika, lici na Misirca iz Otpisanih!

Serge, pitanje, da li mozes da preporucis mesto za letovanje koje je children-friendly, tu kod tebe na Rivijeri, po mogucstvu blizu tebe, da odemo na cugu i klopu negde? Onako, sa pitomim plazama, mirnim i chistim morem, i lepim sadrzajima za ekskurzije? Onako, mirno prodicno misto, ne kao ove Ibize i slicna mesta za samacke ludorije, nesto da je fino za nas matorce, a lipo i shareno za dicu? U kom rangu su cene apartmana, klope u restoranima? Wait to here from you,

sincy ures,
Сергеи
looping looping 12:18 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

maksa83
Dobrodošao u Bot Klub!

Lepo je što si ga pozdravio, ali mu nisi rekao osnovno - kad se neki od vas pokvari najbliži ispravan kolega treba da ga odgura u Ikarbusove pogone gde će se obaviti remont, i na čelo staviti Mercedes znak, ali posle moraš da ideš tako po gradu i vičeš tu-tuuuu-bešte-ide-Ikarbus-Mercedes...

Posle dva meseca službe te opet priključe na Internet, i onda opet ono opušteno plus-minus na vesti, prvi-put-u-istoriji, svaka-čast-vučiću kopipejstovanje, itd.

Trnovit je put do zvezda.


Ali realno gledano, bolje je to nego biti član DS-a.
Zamisli, otkupiš stranački dug i onda napustiš partiju.

maksa83 maksa83 12:25 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Ali realno gledano, bolje je to nego biti član DS-a.

Da, tipski odgovor. Vi Tjuringov test ne prolazite.

Mićan vas iskodirao u skladu sa sopstvenim dometima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:27 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Ја сам, иначе, потпуно нестраначки тип.
Па такав и бот. Нестраначки бот.
Говорим оно што мислим.

Моја пријатељства с многим страначким личностима ме не обавезују. Хвалио сам и критиковао и једне и друге и треће. Био уз Радуловића, а онда се спорио с њим око извршења буџета или ефикасности субвенција. Био уз Гордану Чомић, али онда јој пребацивао огрешења ДСа, моје матичне политичке преференце. Критиковао СНС, али онда хвалио Вучића за став о избегличкој кризи, геј паради, за довођење у ред српске сиве економије. (Ако се неко сећа, говорио сам да је то могућно највећи резервоар опорављања буџета -- смањење стопе сиве економије са 25-30%, колико је било, на 20%, колико је вероватно сада зацртани циљ. Ако се неко такође сећа, обећао сам да ћу гласати за СНС ако Тома поведе Параду...)

Просто је, некако, плитко и тупаво и елементарно подло прогласити неког због његових прилично доследних ставова политичким ботом. Но, 'ајде-де, ако мора тако -- нек и буде. Нек страдам... Само да не буде патка!

maksa83 maksa83 12:30 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Само да не буде патка!


Ima u ovoj dole pesmi jedan stih, moj omiljeni, a glasi: "that what you fear the most could meet you halfway".

maksa83 maksa83 12:39 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

за довођење у ред српске сиве економије. (Ако се неко сећа, говорио сам да је то могућно највећи резервоар опорављања буџета -- смањење стопе сиве економије

Istina je da ja nemam kontakt ni sa delićem preduzetnika sa kojim imaš ti, ali moji izvori (nikakav fenseraj, nego oni musavi ljudi zamazani u sajber-mazut, koji preko dana okreću zavrtnje po podrumima a noću igraju igre i strimuju pornografiju) kažu da je PU u rasulu (otišlo im mnogo ljudi koji su bili nečemu) i da nemaju kapacitete da bilo šta kontrolišu, i da imaju samo kaznene ekipe za nepoćudne.

A koliko se stvari i biznisa ruši oko tebe svakako znaš bolje od mene.
looping looping 12:40 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Ali realno gledano, bolje je to nego biti član DS-a.

Da, tipski odgovor. Vi Tjuringov test ne prolazite.

To neke auto trke? Ja nisam neki vozač.
maksa83 maksa83 12:45 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

looping
Vi Tjuringov test ne prolazite.

To neke auto trke? Ja nisam neki vozač.

Ma to ni po jada, nego je i čitanje problem...
krkar krkar 13:28 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Био уз Радуловића


Dovde sam čitao.

Dalje nemam čemu
krkar krkar 13:32 01.07.2016

Bukvar za botove

Ma to ni po jada, nego je i čitanje problem...


Jeben je blog, jedni pišu ćirilicom, drugi latinicom. A neki i mešaju.

A od ovih sendvičara ko je znao oba pisma već je u UO nekog javnog preduzeća.

Uči, stoko!

krkar krkar 13:34 01.07.2016

Re: Bukvar za botove


Ali dokle to ide, pa to od bukvara kreće:

U našim fabrikama se pravi...

Nit su naše - nit išta prave!
krkar krkar 13:37 01.07.2016

Re: Bukvar za botove


Kad sam već kod bukvara - kako je srpski bukvar pogođen u dušu:

Prvo dete nauči TOP
Pa SAT
Pa TRAKTOR

Da se zna šta je najvažnije!

krkar krkar 13:39 01.07.2016

Re: Bukvar za botove

Da se zna šta je najvažnije!


Doduše, zna se šta je naj-naj-naj-najvažnije:


tasadebeli tasadebeli 14:26 01.07.2016

Re: Bukvar za botove

krkar

Kad sam već kod bukvara - kako je srpski bukvar pogođen u dušu:

Prvo dete nauči TOP
Pa SAT
Pa TRAKTOR

Da se zna šta je najvažnije!




Не, не, не,...

Ништа ниси укапирао, немаш појма са методиком и педагогијом.

Видиш да дете прво научи точак.

Да схвати како се то котрљају и топ и трактор. Кад затреба да се котрљају.

(А и како се тата котрља до куће кад је пијан, па ти мораш некако да га донесеш до куће.)

А сат?

Јебеш сат, то су ионако измислили ови зли капиталисти да нам газе по живцима.





zovitemegrunf zovitemegrunf 15:48 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

Što se tiče grada, primećujem da se ulična rasveta više ne pali kad stvarno padne mrak, nego u nekom trenutku posle 9h.


Ne znam kako je sa paljenjem ulične rasvete, ali gašenje pratim poslednjh desetak godina. I stalno je isto. U trenutku gašenja na Bulevaru je mrkli mrak, samo izlozi prodavnica osvetle koliko osvetle.

I to nema veze sa ovom vlašću, kojoj se, kao i prethodnicima, i po ovom pitanju slatko jebe za nas.

Kod nas je kvant za pomeranje gašenja ulične rasvete 15 minuta, a dal' imaju propisan neki kriterijum i datume, ili to više po osećaju za filing, nije mi poznato. U civilizovanom svetu se to pomeranje radi svakodnevno, ma, jebeš civil twilight i ostale dekadencije
emsiemsi emsiemsi 15:49 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

krkar
Извини, али ја то не верујем !
Брајовић да се продао ?!
Па, ко би то купио ? Додуше, ко се све не продаје на овом тржиштиу бофл робе, што не би и он ?


Čarli, ne seri.

Idi izoluj nešto, vidiš da ljudi ginu u tušu od struje. Glumi šipku za uzemljenje.

Уземљење је екстремно битна ствар, односно, најбитнији проводник --- јебеш фазу и нулу. Без њих је лако, немаш струје и - шлус. О томе како се непрописно реализују уземљења по кућама, да не причам.
Управо стога и јесте основни проблем са недостатком проводника уземљења, јер се кориснику чини да је све у реду - све док се не искрза изолација и проводник фазе падне на метално кућиште. Тада струја показује своје друго лице (прво лице је неизмерна благодат), тј. лице смрти.
Успут --- кога год познајем, саветујем најозбиљније - искључити прекидач бојлера приликом туширања.
krkar krkar 17:04 01.07.2016

Ma kakav IQ 33 - to je nedostižno

Успут --- кога год познајем, саветујем најозбиљније - искључити прекидач бојлера приликом туширања.


Pišam ti se u diplomu!


G.Cross G.Cross 19:44 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

krkar
Eh, tad se pusilo u avionu (a ne samo pilo).
Doduse samo u nekoliko redova. Ostali redovi su bili nepusacki.


Bilo je i kompanija u kojima se pušilo sa jedne strane aviona a sa druge nije.

A najluđe je bilo kad sam jednom na Alijinom letu iz Amsterdama za Aman, u biznis klasi, krenuo da zapalim. Skoči stjuardesa zabranjeno je pušenje!

Pitam kako zabranjeno kad sam na istom tom letu prošlog meseca pušio. Pita me kog sam dana putovao - kakve to ima veze, pitam. Kaže ima: utorkom i četvrtkom je pušenje dozvoljeno a ponedeljkom i subotom nije!!!

Posle sam pušio kod njih napred a onda su me piloti pozvali u kabinu da tamo pušim jer smo mnogo zadimili biznis klasu!

Stara luda vremena.

Leteo sam sa Air France iz Librevilla za Paris u sred rata u Bosni , jos se pusilo u dva reda biznis klase.
Pored mene bracni par amerikanci.

Ja imam sediste u redu za pusace i jedva cekam da se ugasi znak da zadimim.
I zapalim a Amer pocne da se dere na mene te dal si normalan, te second hand smoke.

Ja mu kazem da je se dogovri sa stjuardesom i stjuardesa naravno kaze da ja mogu da pusim. I kaze im da se pomere u drugi red koji je nepusacki i gde ima mesta.

I onda on pocne da mi se unosi u lice i da vice da sam nekulturni divljak itd.

Ja izvadim biznis kartu, dam mu je i kazem mu da sam ja predsednik srpske asocijacije ljubitelja kalasnjikova i da cim sletimo u Pariz ga pozivam na veceru.


On odjednom odluci da je bolje da se pomeri sa suprugom u nepusacki red.

Naravno tad sam bio mlad i lud, sada mislim da je glupo pusiti u avionu ( i uopste).
Ali i sada kad se setim toplo mi oko srca.


emsiemsi emsiemsi 19:45 01.07.2016

Re: Ma kakav IQ 33 - to je nedostižno

krkar
Успут --- кога год познајем, саветујем најозбиљније - искључити прекидач бојлера приликом туширања.


Pišam ti se u diplomu!



А можеш и да ми га подудлаш - наши смо !
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:34 01.07.2016

Re: Ipak treba IQ > 33

maksa83
Dobrodošao u Bot Klub!

Lepo je što si ga pozdravio, ali mu nisi rekao osnovno - kad se neki od vas pokvari najbliži ispravan kolega treba da ga odgura u Ikarbusove pogone



                 

NB - ako se iz prvog ne opazi, obratiti pažnju na Background GrannyBot Push ;>

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:11 01.07.2016

Re: Bukvar za botove

Uči, stoko!


Da Stoka 'oće da uči, ne bi DS sada izgledala kao pločnik prepun kartona sa kojih se prodaju polovne koještarije iz pete ruke. Taj Marković, kasnije i Ministar u Borisa, je te 2002 glede Crkve u Bukvaru - onako pravnički, učenjački odvalio i ovo:

"Pozdravnu reč u "Zavičajnom bukvaru" potpisao je predsednik opštine Palilula Milan Marković. On priznaje da nije pročitao knjigu do kraja i da "nije došao do slova C"

Čuj, nije pročitao "do kraja", zamorili ga A i B?

"Za mene je bilo dovoljno to što je taj bukvar promovisan putem televizije,"

A posle se smeju Trampu kada kaže da se informiše sa interneta.

krkar krkar 23:27 01.07.2016

Re: Ma kakav IQ 33 - to je nedostižno

А можеш и да ми га подудлаш - наши смо !


Samo ako si dobro uzemljen - debelu bakarnu šipku najmanje metar u dupe. Znaš propise.
krkar krkar 23:43 01.07.2016

Pušenje ili IQ - vi birate

Naravno tad sam bio mlad i lud, sada mislim da je glupo pusiti u avionu ( i uopste).


Cigarete sam ostavio 2003. (kad mi je prosek prešao 60 i približio se 80) a 2012. i cigare. Sad sam sam sebi smešan kakav sam narkoman bio i smešni su mi pušači. I smrde mi i nerviraju me kad se gicaju za nekakva prava.

Pošto sam cigare ostavio taman kad sam renovirao stan (usred renoviranja i majstora, pa mi posle pričaju kako ne mogu baš sad da ostave jer su u stresu!) i uveo totalnu zabranu pušenja u novom stanu. Izuzetak su bili samo moji i ženini roditelji jer mi je glupo da nekoga u 70+ i 80+ prevaspitavam. Ali rekao sam - niko drugi.

E, onda su prvo brat i sestre, svi pušači, počeli da se pozivaju na svoja prava, da se žale na nepravdu... Ništa. Pušenje na terasi i gotovo. Vrlo je prijatno na terasi, lep pogled, cveće, pa ko baš mora.

Doduše, imam prijatelje koji mi dolaze samo leti. Hladno im zimi na terasi a baš moraju da puše. pa dobro, ako je to cena.

Prvi put sam ozbiljno razmislio o ostavljanju pušenja jednom kad sam stigao na Dulles posle leta od preko 10 sati i krenuo kao manijak da tražim mesto za pušenje. Taman su bili nešto promenili i uveli one dušegupke ali postavljene sadistički, na najdalji kraj aerodroma. A unutra smrdi, neizdrž, džaba ventilator koji skida kaput.

To bih uveo svuda, da pušači ne maltretiraju narod.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana