Nostalgija| Obrazovanje| Porodica| Religija| Sex

Black Taso

krkar RSS / 25.10.2016. u 01:51


worst-toilet-on-the-inca-trail.png

Baš si ga, da prostiš, zasrao do balčaka sa onim brisanjem komentara!

Taman se vratim s puta i ulogujem, kad ono - няма нищо! A trebali su mi komentari iz tog bloga za jednu blogoanalizu Mitova Serbskih, gluposti raznih koju raja papagajski ponavlja bez uključivanja mozga (oni koji ga imaju). Počevši od onog tvog o bombardovanju porodilišta i čegaonojošbeše.

Neće ovo na dobro da izađe. Ti obrišeš 300+ komentara (toliko je bilo kad sam poslednji put gledao, ko zna, možda si obrisao i 1000+), КретенКоста postavi Autobiografiju o Pišanju pa zabrani komentarisanje... Stvarno neće na dobro dizađe.

A i Taube se taman registrovala pod imenom i sa kolmovanim loknicama na Wella ziftcrnu kosu.



Komentari (710)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 13:18 26.10.2016

Re: Black Taso

Black Taso

"Malj"


Овај филм сам први пут гледао када сам имао 14-15 година.

Никада га нисам заборавио.


Ovaj film je pravio Aca Ilic, verovatno najbolji reditelj dokumentarnih i kratkih filmova kod nas ikad. Poslednja sekvenca, kada crno pile bezi u slobodu, je naknadno dodata.

Moj drugar, profesor filma na Oklahoma Univerzitetu, prikazivao ovaj film svojim studentima. Posle projekcije, prisla mu neka studentkinja tamne puti i pitala ga: "A sta vi imate protiv Crnaca?!". Posle ga tuzila dekanu, jedva izvukao zivu glavu.
Stvar perspektive.
tasadebeli tasadebeli 14:47 26.10.2016

Re: <a href="#">Black Taso</a>

nsarski
Black Taso

"Malj"


Овај филм сам први пут гледао када сам имао 14-15 година.

Никада га нисам заборавио.


Ovaj film je pravio Aca Ilic, verovatno najbolji reditelj dokumentarnih i kratkih filmova kod nas ikad. Poslednja sekvenca, kada crno pile bezi u slobodu, je naknadno dodata.

Moj drugar, profesor filma na Oklahoma Univerzitetu, prikazivao ovaj film svojim studentima. Posle projekcije, prisla mu neka studentkinja tamne puti i pitala ga: "A sta vi imate protiv Crnaca?!". Posle ga tuzila dekanu, jedva izvukao zivu glavu.
Stvar perspektive.







Каква глупача!

И та студира филм?

Е, свашта!

А шта би рекла, рецимо о овоме?






Да твој другар мрзи зубаре?


'Бем ти испране мозгове!


Због таквих будала црни пилићи и морају да беже низ хидник!


П.С. - Мора да је девојчици загарантовано место у Холивуду, а?
tasadebeli tasadebeli 14:48 26.10.2016

Re: <a href="#">Black Taso</a>

tyson
Овај филм сам први пут гледао када сам имао 14-15 година.

Koji film?

Blokirali mi idioti na poslu pristu youtube pa ne vidim





Филм је "Маљ" Александра Илића. Из 1977. Мислим да је та година...ЛИНК
nsarski nsarski 14:58 26.10.2016

Aca Ilić

Филм је "Маљ" Александра Илића. Из 1977. Мислим да је та година...

Ima Ilić filmova da se zaista ukočiš. "Malj" je jedan od njih. Film "Prijatelji" je o dugarstvu šteneta i jagnjeta - pa posle jagnje zakolju i obese mu kožu na ambar da se suši, koža se ljuja na vetru i štene skiči. Pa film "Led" sniman ispod vode o sudbini šarana kada se reka zaledi, a oni pokušavaju da prežive sa manjkom kiseonika. Pa još jedan o jagnjetu, gde je klinac u nekom stanu u soliteru imao prijatelja jagnje, i roditelji zaklali jagnje i poslužili ga za stolom, a mali kapira šta se desilo i očajava. Pa film "Zamka" o tome kako se razapinju mreže da se uhvate ptice u njih...naš kolega bloger albicilla verovatno zna za to.
Ma. Svi potresni i ne završavaju se kao "Malj".

Evo jednog nepotpunog spiska: SPISAK
nsarski nsarski 15:48 26.10.2016

Re: Crni Taso

Због таквих будала црни пилићи и морају да беже низ хидник!

Kaze Servantes: de todos ha de haber en el mundo,

ili Holmes: It takes all kind to make the world, my dear Watson.

Svakojaki su potrebni da bi svet bio ovakav kakav jeste, dragi moj Taso.
tasadebeli tasadebeli 19:39 26.10.2016

Re: Crni Taso

nsarski


Svakojaki su potrebni da bi svet bio ovakav kakav jeste, dragi moj Taso.



Јесте, у праву си.


А и ти другови, Дојл и Сервантес, и они су исто у праву.


Не знајући шта ћеш ми написати овде, ја то исто, отприлике, написао Тајсону.

На крају крајева, не можемо сви ни бити паметни јер како би паметни знали да су паметни ако нема нас глупавих по којима би се мерили...



Те из тога видим да нам се основне смернице у рефератима за партијски конгрес скоро у потпуности слажу.


П.С. - Она ће некоме да каже да мрзи црнце! Ц, ц, ц,...

Па ми, бре, са црнцима брали памук, расли у истом дворишту и јели мас' и леба и алеву паприку!




docsumann docsumann 23:57 25.10.2016

nešto sasvim svim


serija filmića-spotova koje je Slayer uradio za svoj potonji album

akcija, krv, osveta, pohlepa, izdajstvo, dosta krvi, pespoštedne tuče, razvaljivanja, mass murders, koja kap krvi
...







Goran Vučković Goran Vučković 00:58 26.10.2016

Aiii...

...al se ovde izgradilo! Da pomognem i ja prigodnom poslovicom:

Lottery in June, corn be heavy soon!

nask nask 05:32 26.10.2016

Re: Aiii...

Pročitaš ovakav komentar u pet ujutro (ponekad ne umem da zaspim) pa onda ... i na kraju pročitaš pripovetku.
Spiridon Spiridon 07:56 26.10.2016

Re: Aiii...

Lottery in June, corn be heavy soon!




stopalo stopalo 18:09 26.10.2016

gastrabajterska

Čitam Krkare, tebe i Tajsona kako se ubiste da pronađete nešto što nikada nije postojalo u tzv. temama koje je gošća pokrenula.

One stare generacije gastarbajtera su bile zadovoljne da selu nabiju na nos belog mercedesa ili laviće na ogradi. I naravno grundig televizor sa miljeom.



Sada nije dovoljno kurčiti se samo parama. Sada je potrebno da se kukavnim Srbima spočita ceo lifestyle.

Prvo su bili klozeti a sada revizija istorije.

I to je to.

Zbog čitave atmosfere na Tasinom blogu ali i ličnog "gađenja" prema bilo kakvoj diskusiji koja počne sa krivicom partizana koja je izazvala čestite (od rusa budućih matretirane) Nemce da streljaju decu, nisam uputio više od jednog komentara.

Ali te relativizacije i rehabilitacije koje idu od Draže, preko Nedića pa verovatno do Hitlera su mi preko qrca.

EDIT: Našao sam još bolji klip

tasadebeli tasadebeli 21:11 26.10.2016

Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Кркиша, тек сада видим да си накнадно у овом свом тексту појачао неке изречене ствари.


A trebali su mi komentari iz tog bloga za jednu blogoanalizu Mitova Serbskih, gluposti raznih koju raja papagajski ponavlja bez uključivanja mozga (oni koji ga imaju). Počevši od onog tvog o b o m b a r d o v a n j u p o r o d i l i š t a i čegaonojošbeše.




Хоћеш да кажеш да је то само још један мит у Срба који они понављају као папагаји без везе?


Или хоћеш да кажеш да се то ипак догодило, али да ми не треба то никада да помињемо?


Не знам шта је сврха овог и оволиког појачавања ових речи и то у оваквој твојој реченици која је, руку на срце друже, пуна малициозности до врха.



Saveznicko "uskrsnje" bombardovanje Beograda 1944.(ЛИНК)


Бомбардовање Београда (1944) (ЛИНК)


Владимир Јаношев: "Бомбардовање Градског породилишта на Ускрс 16. априла 1944. г." (ЛИНК)







Шта си хтео да кажеш, Кркиша?

Да се то савезничко бомбардовање 1944. никада није догодило?

Него га Срби измислили зато што мрзе Американце и Енглезе?


Или си хтео да кажеш да се ипак догодило, само Срби прерађују чињенице и од тога праве још један од својих митова за дневнополитикантске потребе?



Да ли је у савезничком бомбардовању на Ускрс породилиште у Крунској и сиротиште у Звечанској погођено намерно или не, не знам.


То сам и рекао Тајсону када ме је то питао на оном мом избрисаном посту.


Тек, чињеница је да ни Немци нису погодили породилиште и сиротиште, а ни Руси.


А западни савезници јесу.


Оно јес да су Немци погодили Народну библиотеку и спалили ко зна колико старих српских рукописа што би се модерним језиком назвало културни геноцид. (Као и она аустроугарска забрана ћирилице у Београду у Првом светском рату.)


И јесте да ја много волим књиге и схватам њихов значај за један народ, али књиге су књиге. А људи су људи. И тек рођене бебе су тек рођене бебе.


Али ти Немци су, заузврат, барем прецизно погодили зграду у којој је био штаб коњице краљеве војске преко пута Правног факултета. Дакле, војни циљ. То знам из прве руке јер је мој матори, тада петнаестогодишњак који је становао на половини Београдске улице (у твоје и моје време улица се звала Бориса Кидрича, а између два рата и Хартвигова) у последњем тренутку онако у гаћама јер је било рано недељно јутро и он се разбуђивао, искочио из кревета и побегао кроз прозор. Неколико тренутака касније је једна бетонска плоча од погођеног коњичког штаба пролетела кроз кров њихове кућице на пола Београдске и пала директно на ћалетов кревет и пресавила га, па су тако затекли после пресавијен кревет, усправљен, са том плочом између две половине.


И дан-данас када палим матором свећу, захвалим се на његовим брзим рефлексима у младости јер да их није било, не би ни мене оваквог какав сам данас било.


А матори је исто тако својим очима гледао и срушено породилиште 1944. Као и своју полусрушену кућицу 1941.


И рашчишћавао рушевине и 1941. и 1944.


И никада није хтео да прича о томе шта је све тада видео.


Мит, а?



Уосталом, ако је све то само један мит који Срби понављају јер воле да су мученици, уживају у томе, прави су мазохисти, реци ми зашто је у савезничком бомбардовању 1944. Пашино брдо сравњено са земљом када на Пашином брду није било ниједног јединог војног циља, већ искључиво приватне кућице са баштама и двориштима?


Ако за породилиште и могу да прихватим да је једна бомба случајно залутала (мада нећу да тврдим ни да је случајно ни да је намерно), за тепих бомби који се изручи на приватне куће без иједног војника у њима већ не могу да поверујем да је случајно.



Рекох ти већ једном, истину не треба више да прећуткујемо, радили смо то 50 година и доста је било.

Поготово не треба да прећуткујемо овакве истине зарад неких данашњих дневнополитикантских циљева.


Срамота је то, друже. Срамота је да то радимо. Барем због тих мртвих треба онда да нас буде стид када прећуткујемо или изврћемо овакве истине.



EDIT: "Их, кад дођу наши! Кад дођу наши! И дошли су!"

Пичка им материна свима! Нашима!
vcucko vcucko 23:37 26.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tasadebeli

Срамота је то, друже. Срамота је да то радимо. Барем због тих мртвих треба онда да нас буде стид када прећуткујемо или изврћемо овакве истине.

Te 1944. bombardovana je i Podgorica, i to teško.
Dosta naroda se od bombi sklonilo u nekakve rupe preko Morače. I tada se desilo: tzv. saveznički avioni su, u brišućem naletu, m i t r a lj i r a l i po tim rupama i narodu u njima.
Nisam naišao na sličan podatak za Beograd - ako grešim za fakta molim da me neko ispravi, da ne grešim bar dušu.
Današnja pozicija Crne Gore je opšte poznata.
Tako da, ako ti je za neku utehu, nijesmo najgrđi.
tasadebeli tasadebeli 23:48 26.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

vcucko

Tako da, ako ti je za neku utehu, nijesmo najgrđi.



За сада.


Te 1944. bombardovana je i Podgorica, i to teško.



И Ниш и Зајечар и Лесковац и...
krkar krkar 00:32 27.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Кркиша, тек сада видим да си накнадно у овом свом тексту појачао неке изречене ствари.



NIŠTA NISAM NAKNADNO.

I mnogo ti je velik čaršav, jedan školski čas, pa ću ti odgovoriti samo za porodilišta jer imam preko 40 novih komentara da pročitam.

Beograd je u 2. svetskom ratu bombardovan kao nemačko uporište i čvorište u okupiranoj Srbiji. Baš kao što je bombardovano na desetine takvih uporišta i čvorišta u drugim okupiranim zemljama: Francuskoj, Grčkoj, Češkoj itd.

Tadašnja tehnologija bombardovanja bila je relativno neprecizna, za najčešće korišćene bombe, od 250 i 500 kg sa uobičajenih visina bombardovanja 6500-8000 m, kalkulacijska greška nišanjenja bila je oko 35 m bez vetra, sa vetrom se značajno povećavala, i preko 200 m. Na preciznost su uticali i razni drugi faktori, od temperature, preko vlažnosti azduha do gustine formacije aviona i vertikalnog stepenovanja, da ne idem u sitna crevca.

Upravo gledam fotografije američkih bombardovanja iz aprila i septembra 1944. i moram ti reći da su rasipanja u okvirima očekivanog.

E sad što je neka bomba možda pogodila porodilište ili kuću Hadži-Tančića ili crkvu ili muzičku školu... jebiga, to je rat i u ratu se takve stvari dešavaju, očekivane su.

Ali tvrditi da je neko namerno gađao srpsko porodilište (a kojekakav polusvet piše širem internetskog šara i da je to naredio lično Tito/Moša/Kardelj a bogami i Koča lično) vrhunska je glupost a ako je izrečena svesno i težak bezobrazluk, čak i u napadu nacionalno-otadžbinske epilepsije.



tyson tyson 09:54 27.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Tadašnja tehnologija bombardovanja bila je relativno neprecizna, za najčešće korišćene bombe, od 250 i 500 kg sa uobičajenih visina bombardovanja 6500-8000 m, kalkulacijska greška nišanjenja bila je oko 35 m bez vetra, sa vetrom se značajno povećavala, i preko 200 m. Na preciznost su uticali i razni drugi faktori, od temperature, preko vlažnosti azduha do gustine formacije aviona i vertikalnog stepenovanja, da ne idem u sitna crevca.

Da ne pominjemo, na sve to, i ljudski faktor: lošeg nišandžiju, strah ("bacaj te bombe i okreći avion" ), nemar (bacanje bombi "iznad cilja" pa gde padnu), grešku, sindrom "pomeranja" nišanske tačke, itd.

Na Pašino brdo je očigledno ceo tovar izbacila jedna letelica, a iz kog razloga - teško da ćemo ikada saznati.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:56 27.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Upravo gledam fotografije američkih bombardovanja iz aprila i septembra 1944.


E što ti je ljudsko oko varljiva rabota gledam ovu prvu sliku i čudim se kakvi su to objekti na Novom Beogradu - Ušću, i tek kada sam iskopirao sliku i uvećao shvatim da se radi o perspektivi - bombe koje padaju! ☻
tasadebeli tasadebeli 15:02 27.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

krkar


NIŠTA NISAM NAKNADNO.




Ето видиш да нисам баш толико талентовани полицијски мозак.


Ипак нисам баш толико талентован полицијски мозак јербо ми је остала нека слика да та слова нису била размакнута када сам први пут видео овај твој пост.


Ali tvrditi da je neko namerno gađao srpsko porodilište



Нисам ја то ни тврдио.

Само сам изнео чињенице.


Да ли је у савезничком бомбардовању на Ускрс породилиште у Крунској и сиротиште у Звечанској погођено намерно или не, не знам.


То сам и рекао Тајсону када ме је то питао на оном мом избрисаном посту.


Тек, чињеница је да ни Немци нису погодили породилиште и сиротиште, а ни Руси.


А западни савезници јесу.



Мени је ту то питање потпуно ирелевантно, да ли је било намерно или не.


Чињенице су једноставно чињенице.



А свака даља кењажа о непрецизности тадашње технологије бомбардовања и расејању при бомбардовању је само кењажа у циљу релативизације ужаса који су саставни део историје овог града и ове земље у којој живимо и ти и ја.


Кад се подвуче црта, добили смо то што смо добили. Мртву децу у породилишту и сиротишту и на хиљаде изгинулих цивила.


По мени, ту нема више шта да се додаје или одузима.


Или хоћеш да ти за то савезничко бомбардовање поставим исто питање као што је она америчка новинарка поставила Мадлен Олбрајт за 500 000 мртве ирачке деце под санкцијама?

Па, Кркиша, јел' су се те српске жртве савезничког бомбардовања исплатиле?

Јел' било толико вредно тих жртава?







Тамо на оном мом посту који сам избрисао, ти си ми рекао да је СССР био једно колективистичко зло итд.


А ја ти овде само кажем да ни ови са друге стране нису ништа мање зло.


То је све што ти ја овде говорим.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:28 27.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Кад се подвуче црта, добили смо то што смо добили. Мртву децу у породилишту и сиротишту и на хиљаде изгинулих цивила.

По мени, ту нема више шта да се додаје или одузима.


Jebiga, hoćeš (ne ti, kao ti, zna se koji - mada kako je krenulo, svi će još i ordenje da podobijaju za kolaboracijuo ☻) da se slizavaš s Nacisti, a onda posle kukaš.



Тамо на оном мом посту који сам избрисао, ти си ми рекао да је СССР био једно колективистичко зло итд.


А ја ти овде само кажем да ни ови са друге стране нису ништа мање зло.



Naravno da ovo stoji samo u glavama takvih koji ne razlikuju redove (stepene) i kvantiteta i kvaliteta, pa izjednačavaju nespojive stvari. Po principu - Trump laže stalno i konstantno (kako izmeriše - kod njega je i preko 80% onoga što kaže ili daleko ili iha-haj daleko ☻ od istine), Klintonica slaže ili se udalji od istine u nekih 20-30 posto (što je čak i ispod "standarda" kada su političari u pitanju) - i naravno, po principima Pogrešnog Izjednačavanja (False equivalence - logical fallacies) i Trum i Klintonica su isti.

SSSR je bio, kao uostalom i nacistička Nemačka, celokupan sistem zla, upravo kako si lepo rekao, citirao, parfrazirao, šta god ;> - kolektivističko zlo. Ovi drugi (to su cenim Saveznici?) su činili loše stvari, ali reči "нису ништа мање зло" je budalaština.

Doduše, naravno, sve zavisi ko to kaže. Ima eno gomila Amera koji obožnjavaju Trampa - ma isto kao što si slični obožnjavali Slobu (s tim što je Sloba za Trampa, gospodin čovek ☻), čak dapače, nemam ceo uzorak mojih drugara iz detinjstva koji su što stariji to veći amebosrbi, ali oni koje sam "uzorkovao" ☺ obožNjavaju Trampa do iznemoglosti ;>
tyson tyson 18:28 27.10.2016

Re: Jin i jang

s tim što je Sloba za Trampa, gospodin čovek

Ali zato Trampova žena po svim kriterijumima šije Slobovu


blogovatelj blogovatelj 18:58 27.10.2016

Re: Jin i jang

Ali zato Trampova žena po svim kriterijumima šije Slobovu


Trampovica nanosi bol.
tasadebeli tasadebeli 20:41 27.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Dont Fear The Reaper

tasadebeli

Кад се подвуче црта, добили смо то што смо добили. Мртву децу у породилишту и сиротишту и на хиљаде изгинулих цивила.

По мени, ту нема више шта да се додаје или одузима.


Jebiga, hoćeš (ne ti, kao ti, zna se koji - mada kako je krenulo, svi će još i ordenje da podobijaju za kolaboracijuo ☻) da se slizavaš s Nacisti, a onda posle kukaš.



Благо мени, ето још једног кандидата за терање у пизду материну.

Штета што је она животињска врста звана Јово Капичић изумрла скроз.

Са њима би могао сада овако да сеириш на ове теме док држите прст у буљи један другоме.

Али немој да се секираш.

Ако је она генерација Capicic canis vulgaris и изумрла, ту су њихови наследници. Младунци Капичић канис вулгарис.

Кандидата да се овако прокењава уз ценкање одсеченим главама у Србији никада не мањка.

Са тим наследницима се исто може причати овако док један другоме држите прст у буљи драшкајући се међусобно док милина пролази низ кичмицу.

А кад загусти, ви ћете по свом обичају сви у авионе па тутањ, а ти Тасо и остала тевабијо седите овде и чекајте да видите да ли је ваш број можда извучен у наредном колу лутрије зване савезничко пријатељско бомбардовање.

Е, па знаш шта... Што би рекао наш домаћин, Кркиша: М'рш, бре, јајаре!
apostata apostata 21:13 27.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

@tasadebeli

Taso Krkar je u pravu.

Sva mitologija vezana za te dane aprila '44. proizilazi iz samog klasificiranja tih događaja.
Kao što je poznato o njima se govori kao o savezničkim bombardovanjima Beograda, a to nije u skladu sa činjenicama.
Beograd su bombardovali Švabe, a saveznici su bombardovali vojne i industrijske ciljeve na području i u okolini Beograda.

Osnovni zadaci savezničkih vazduhoplovnih snaga, stacioniranih na aerodromima u Italiji, bili:
1. uništiti njemačko vazduhoplovstvo u vazduhu (izazivajući ga na borbu) i napadajući ga na zemlji, ma gde bilo locirano, u radijusu dejstva raspoloživih aviona;
2. uništiti njemačke fabrike lovačkih aviona, kugličnih ležajeva, gume, municije, rafinerije, podmorničke baze, lučka postrojenja i sl;
3. oslabiti položaj Njemaca na Balkanu napadima iz vazduha na trupe u mestu i pokretu, saobraćajnice, ranžirne stanice, mostove, puteve itd.

Najveći problem je bila (pored onoga što je Krkar naveo) nesavršenost nišanskih sprava, metoda nišanjenja (pominje se 30 metoda) i naravno svoj udio ima i obučenost posada.

Koliko je to sve bilo neprecizno dovoljno će ti ilustrovati ovi podaci, za savezničko strategijsko vazduhoplovstvo važilo pravilo:

- kada bomba padne do 1.000 stopa od nišanske tačke (305 metara) - to je direktan pogodak;

- kada bomba padne do 1.000 jardi od nišanske tačke (914 metara) - to je pogodak.

Profesor Stanković navodi da je povodom bombardovanja Beograda Vlada uputila protestnu notu američkom ambasadoru u londonu.
Evo šta je on otprilike odgovorio:
a) Beograd je bio neosporno vojnički cilj;
b) američki piloti su nastojali da precizno gađaju samo objekte ratne industrije i vojne objekte, ali da to u datim okolnostima (nepovoljnim vremenskim uslovima), nekad nije moguće;
c) da američka vlada žali za civilnim žrtvama, ali da su naknadna snimanja efekata bombardovanja, pokazala preteranost i broja civilnih žrtava i materijalnog razaranja civilnih objekata.

Isto to je otprilike kazano i de Golu u vezi sravnjivanja normandijskog Kana, Avra, Sen Nazera ... .

freehand freehand 21:18 27.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

А кад загусти, ви ћете по свом обичају сви у авионе па тутањ,

Ne zajebavaj da misliš da je on iz kraljevske familije ili ministar?
tasadebeli tasadebeli 22:27 27.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

apostata

Taso Krkar je u pravu.



Да, али ја не причам о томе, то је сасвим друга тема.

И ту нема никакве митологије.

Није никаква митологија 4000 мртвих (по немачким проценама) или 2300 мртвих (по савезничким проценама) становника Београда у том бомбардовању. Или 50 000 мртвих становника Београда укупно у Другом светском рату.

У граду од 320 000 становника пред почетак рата.

Извини, али за мене то није никаква митологија, него чињеница.

Уосталом, и Руси су бомбардовали Панчевачки мост, односно оно што су Немци ту оспособили да буде мост после уласка у Београд 1941, па нико од оне тевабије која је живела у чатрљама ту уз реку и по ондашњој Карабурми није погинуо. Ако ћемо већ о прецизности да причамо.

У том Ускршњем бомбардовању (пријатељском?) савезници су у овом мом крају (предратна црвена радничка Чукарица, све сиротињске чатрље ) срушили читаве улице и на десетине кућа према Царевој ћуприји. Шта су ту гађали ког ђавола? Коње на Хиподрому? Али 'ајде, прогутао сам некако да су гађали фабрику шећера јер она ипак улази у тих прецизних 914 метара које си навео. То сам некако могао да схватим.

А који је то војни циљ био тако значајан у кругу од 914 метара око породилишта у Крунској? Шта су гађали на Каленићу и по Чубури? Шта су гађали код Бајлонија? На Пашином брду?

Зато је за мене данас то савезничко "пријатељско" бомбардовање било пуко иживљавање и ништа више. Нешто што се подводи под ратни злочин, исти онакав ратни злочин за какав је суђено Леру у Београду и због којег је стрељан 1947.

Само, за ово ускршње савезничко бомбардовање 1944. никоме није никада ни суђено нити ће неко бити стрељан због тога.

А рекох то већ овде, селекција и селективност су постале речи у речнику које су ми се згадиле.

Или је можда то бомбардовање стварно и било наручивано од разноразних "покрета отпора" у Србији? Ко зна шта ћемо још открити по документима која су још увек недоступна... Ако икада и дођемо до њих.


Али понављам, све то ми није уопште толико битно. Немам никакво унапред утврђено мишљење да ли су савезнички авиони намерно или случајно погађали породилиште, сиротиште, приватне куће,...

И није мени уопште потребно да ме неко убеђује да је погодак у породилиште био случајан или је био намеран.

Рекох већ, за ово што ја говорим о томе, то је потпуно ирелевантно. Неважно је да ли је било намерно или не.


Хоћу само да кажем да тих 50 000 мртвих становника Београда у Другом светском рату нису никаква митологија.


И да се стварно стидим када данас почнемо да играмо своје дневнополитикантске (пази политикантске, не политичарске) шорке тим мртвим главама.

Срамота ме је, брате, шта ћу...

Научили су ме да се стидим када ја нешто урадим и кажем што није у реду.

Али ја никада нисам самог себе научио да се не постидим када неко поред мене каже или уради нешто што није у реду.


То је једини мотив читаве ове моје писаније у коментарима.


freehand

Ne zajebavaj da misliš da je on iz kraljevske familije ili ministar?



Добро, бре људи, остав'те ме да се бавим научним радом и да експеримнтишем у циљу испитивања докле то могу да идем док ме Кркар или неко други не обрише и банује на овом посту или на овом Блогу уопште зато што користим кркречник и кркметодологију у коментарима.


Ја то све у славу Науке.


Не можете прогресу друштва и хватању корака са напредним светом да стајете на пут, како то не разумете.
milisav68 milisav68 23:07 27.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tasadebeli
Не можете прогресу друштва и хватању корака са напредним светом да стајете на пут, како то не разумете.

Tebi su S.Šijan i D.Kovačević popili mozak.




tyson tyson 23:41 27.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Шта су ту гађали ког ђавола? Коње на Хиподрому? Али 'ајде, прогутао сам некако да су гађали фабрику шећера јер она ипак улази у тих прецизних 914 метара које си навео.

Ono što i dan-danas tamo postoji, a tada se zvalo skladište nafte Shell.

А који је то војни циљ био тако значајан у кругу од 914 метара око породилишта у Крунској?

Nemački štab za jugoistok - vojna komanda celokupne jugoistočne Evrope - na Tašmajdanu.

Шта су гађали на Каленићу и по Чубури?

Ibid.

Шта су гађали код Бајлонија?

Rogožarski.


tasadebeli tasadebeli 23:42 27.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

milisav68
tasadebeli
Не можете прогресу друштва и хватању корака са напредним светом да стајете на пут, како то не разумете.

Tebi su S.Šijan i D.Kovačević popili mozak.







Ма јок, него ја то само зато што обожавам Русе до имбецилности...





milisav68 milisav68 00:03 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tasadebeli
Ма јок, него ја то само зато што обожавам Русе до имбецилности...

Sve ti se pomešalo, to je Goran Marković.
tasadebeli tasadebeli 00:28 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tyson

Ono što i dan-danas tamo postoji, a tada se zvalo



Играмо се глувих телефона?


tasadebeli


И није мени уопште потребно да ме неко убеђује да је погодак у породилиште био случајан или је био намеран.

Рекох већ, за ово што ја говорим о томе, то је потпуно ирелевантно. Неважно је да ли је било намерно или не.




Свака даља прича после 2300/4000 мртвих цивила је само релативизација суштине и ништа више.


Или да питам и тебе као и Кркишу?


Па јел' су се исплатиле толике цивилне жртве?

Немцима је нанета таква штета на виталним постројењима и војним објектима у Београду због чега су после изгубили рат на овим просторима?


Не вреди да причамо овако ко у клин, ко у плочу.

Рекох већ, немам уопште никакво мишљење да ли је до толиких жртава дошло намерно или случајно, да ли је због технике или необучености пилота или зато што су се усрали у гаће и истресли на Београд шта имају, па брже-боље побегли... Или је до тог бомбардовања дошло зато што је то тражио Тито, Дража, бла-бла, трућ-трућ...

Не занима ме.

А да ли је то савезничко бомбардовање из 1944. ратни злочин у истом рангу као и немачко бомбардовање из 1941 због толиких цивилних жртава?

Јесте.


Да ли је некоме суђено и да ли је неко осуђен због тога као што је то био случај са Лером?

Није.


Шта ту даље има да се прича?


Да поновим и ово због глувих телефона:


Хоћу само да кажем да тих 50 000 мртвих становника Београда у Другом светском рату нису никаква митологија.


И да се стварно стидим када данас почнемо да играмо своје дневнополитикантске (пази политикантске, не политичарске) шорке тим мртвим главама.

Срамота ме је, брате, шта ћу...

Научили су ме да се стидим када ја нешто урадим и кажем што није у реду.

Али ја никада нисам самог себе научио да се не постидим када неко поред мене каже или уради нешто што није у реду.


То је једини мотив читаве ове моје писаније у коментарима.




П.С. - Ако ниси видео... Добре су фотке.
tasadebeli tasadebeli 00:29 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

milisav68
tasadebeli
Ма јок, него ја то само зато што обожавам Русе до имбецилности...

Sve ti se pomešalo, to je Goran Marković.



Али је једна сврака остала... Ковачевић.
tyson tyson 00:47 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Играмо се глувих телефона?

Pa pitao si šta su gađali, jebiga...


tyson tyson 00:51 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

П.С. - Ако ниси видео... Добре су фотке.

Evo i tebi; mada nisi zaslužio zbog brisanja onog bloga

Освобождение Югославии. Белградская операция. (148 ФОТО)


tasadebeli tasadebeli 05:32 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tyson
Играмо се глувих телефона?

Pa pitao si šta su gađali, jebiga...






Не, него да ли је вредело то што су погодили да би се рат коначно завршио. То су ипак различита питања.


Или ћемо стално тако да одмахујемо руком и да кажемо:"Колатерална жртва, јебига. То су они за наше добро побили толике невине људе."


Број жртава немачког бомбардовања 1941 је скоро исти.

Али Немци су нам били непријатељи у том рату, зар не?

Ове жртве о којима причамо страдале су тако што су нас бомбардовали пријатељи, зар не?


Најлакше је после свега рећи да су ти наши пријатељи, у ствари, гађали Немце, али су ето, случајно, побили и пар хиљада нас, њихових пријатеља.


Јесте најлакше тако рећи, али је то тешко лицемерје.


А то лицемерје ти мртви стварно не заслужују.

Због тога ме је срамота када усред Србије видим таква оправдања за то савезничко ускршње "пријатељско" бомбардовање 1944.

Тужно и срамотно је то. Барем за мене.


Обрисани пост је требало да проговори баш о томе, о појединачним људским судбинама у великим историјским догађајима. Конкретан повод је био Дан ослобођења Београда којег се нико није сетио на овом Блогу исто онако као што ниједан клинац од њих 100 питаних није знао зашто је 20. октобар значајан датум за град у којем живе.


Бусамо се у груди антифашизмом и антинацизмом, али смо довољно лицемерни да зарад неких дневнополитикантских рачуница минимизирамо и забашурујемо жртве које су због тога пале?


Е, то је за мене лицемерно.


И то лицемерје је и било главни разлог зашто сам обрисао читав онај мој пост када је неко пре тога обрисао оних 150 коментара чопоративне хајке на једнога од нас, коментара који су нас у ствари само приказивали такве какви јесмо то ми данас. Лицемерни цинични себичњаци неспособни за искрену емпатију.


Пунктум.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:06 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tasadebeli
apostata

Taso Krkar je u pravu.



Да, али ја не причам о томе, то је сасвим друга тема.



Ajde!

A da razmisliš da prestaneš da piješ?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:12 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tasadebeli


Благо мени, ето још једног кандидата за терање у пизду материну.


Generalno preskačem veći deo tvojih poruka (a sada kada sam savladao probleme skriptovanja, biće mahom sve ☻) čisto da me ne bi povukle na komentar. Hebiga, cenim, propali pijani profesor koga je život šibao, pa pod stare dane načisto prolupao - a nije da je imao mnogo da putuje, startovao sa podosta klepetuša :>

No, vidim da si probio i konačno dno (ili si naleteo na neku radžu sa metilom), pa onda ajde, samo da ti citiram velikane političke misli: proberi, proberi, ima tu dobrih muda za pašanje, a posle dobrog obroka, prisedni malo da odmoriš


krkar krkar 13:48 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Због тога ме је срамота када усред Србије видим таква оправдања за то савезничко ускршње "пријатељско" бомбардовање 1944.

Тужно и срамотно је то. Барем за мене.


Dakle, trebalo je da:

1. Srbi ne ubijaju Nemce, ni partizani, ni četnici, ni ljotićevci, ni Otpisani...

2. Saveznici ne ubijaju Nemce u Srbiji, ne ruše im mostove, puteve, fabrike, pruge...

3. Rusi ne oslobađaju ništa po Srbiji, ni oni da ne diraju Nemce

4. Srbi i Nemci zajedno u ljubavi ostanu da žive u Srbiji i posle 1945?

Možda i ne bi bilo loše: ti bi naučio nemački, srpski iovako znaš, jedan jezik više, koliko jezika govoriš toliko ljudi vrediš.

Ponekad si baš neozbiljan!
tasadebeli tasadebeli 13:51 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Dont Fear The Reaper
tasadebeli


Благо мени, ето још једног кандидата за терање у пизду материну.


Generalno preskačem veći deo tvojih poruka (a sada kada sam savladao probleme skriptovanja, biće mahom sve ☻) čisto da me ne bi povukle na komentar. Hebiga, cenim, propali pijani profesor koga je život šibao, pa pod stare dane načisto prolupao - a nije da je imao mnogo da putuje, startovao sa podosta klepetuša :>

No, vidim da si probio i konačno dno (ili si naleteo na neku radžu sa metilom), pa onda ajde, samo da ti citiram velikane političke misli: proberi, proberi, ima tu dobrih muda za pašanje, a posle dobrog obroka, prisedni malo da odmoriš









М'рш бре, јајаро титоистичка! Говно једно удбашко!


(Кркаре, јел' се то овако ради?)
tasadebeli tasadebeli 13:52 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

krkar

Ponekad si baš neozbiljan!



Па могу ваљда мало и ја...


Што да то право на зајебавање припада само одабранима на овом Блогу Б92?
krkar krkar 14:00 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

(Кркаре, јел' се то овако ради?)


Jok, bre. Pa ne možeš da psuješ tako profanski sa "m'rš". Jebo to apostrofirano pcovanje.

To me podseća na moju sestru i njenu profanku koje su strogo na Vi ali sasvim normalno čuješ "e baš serete!"
tasadebeli tasadebeli 14:06 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

krkar
(Кркаре, јел' се то овако ради?)


Jok, bre. Pa ne možeš da psuješ tako profanski sa "m'rš". Jebo to apostrofirano pcovanje.

To me podseća na moju sestru i njenu profanku koje su strogo na Vi ali sasvim normalno čuješ "e baš serete!"



Е, јеб' га!

Никако да се угурам у елиту.

Трудим се, покушавам, али... Немам ја ту жицу плаве крви која је за то потребна.



EDIT: Него, нико данима да понуди одговор ко је побрисао оних 150 коментара са Херувимхидром на мом посту пре него што сам ја онда одлучио да обришем читав пост.


Мислим, схватам ја да је требало склонити ту срамоту када се чопор дивљачки острви на једнога јер оно стварно није било баш добро за паблик рилејшнс ове утицајне друштвене мрежице.


Али радозналост ме изеде... Ко ли је то одлучио и учинио...


Мислио сам до тада да само ја могу да бришем коментаре на свом посту, кад оно... Двориште неограђено само тако... К'о Краљевина Југославија. Може у њега да бане ко кад хоће и кад му затреба и да вршља по њему. А домаћих издајника и пете колоне у дворишту колико хоћеш...


Макса ми је ту најсумњивији са тим његовим скриптовањем.

Ево видиш да су и удбаши већ савладали ту технику... Стручно усавршавање засновано на искуствима западних служби чини своје.
freehand freehand 14:45 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Али традозналост ме изеде... Ко ли је то одлучио и учинио...


Мислио сам до тада да само ја могу да бришем коментаре на свом посту, кад оно... Двориште неограђено само тако... К'о Краљевина Југославија. Може у њега да бане ко кад хоће и кад му затреба и да вршља по њему.


Макса ми је ту најсумњивији са тим његовим скриптовањем.

Ево видиш да су и удбаши већ савладали ту технику... Стручно усавршавање чини своје.

Proveri ti to, pa ako se slučajno ispostavi da nije UDBA onda pogledaj malo i disklejmer i pravila bloga.
Ako već nisi prilikom pristupanja članstvu i kad nisi kod sticanja autorske pitao kako si je i od koga dobio. mislim isto ovako javno, ništa podzemne radnje i pp udbaške fore.

P.S. Nikako nemoj krkaru da odgovoriš na ono po tačkama. To je neka podmetačina.Podrazumeva se da bi Nemci sami otišli kad bi shvatili da se iza osmeha i gostoljubivosti srpskih domaćina krije u stvari hladan prezir.
tyson tyson 14:47 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

EDIT: Него, нико данима да понуди одговор ко је побрисао оних 150 коментара са Херувимхидром на мом посту пре него што сам ја онда одлучио да обришем читав пост.

Pa ako nisi ti kao autor, onda zna se ko je


tasadebeli tasadebeli 14:48 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

freehand
Али традозналост ме изеде... Ко ли је то одлучио и учинио...


Мислио сам до тада да само ја могу да бришем коментаре на свом посту, кад оно... Двориште неограђено само тако... К'о Краљевина Југославија. Може у њега да бане ко кад хоће и кад му затреба и да вршља по њему.


Макса ми је ту најсумњивији са тим његовим скриптовањем.

Ево видиш да су и удбаши већ савладали ту технику... Стручно усавршавање чини своје.

Proveri ti to, pa ako se slučajno ispostavi da nije UDBA onda pogledaj malo i disklejmer i pravila bloga.
Ako već nisi prilikom pristupanja članstvu i kad nisi kod sticanja autorske pitao kako si je i od koga dobio. mislim isto ovako javno, ništa podzemne radnje i pp udbaške fore.

P.S. Nikako nemoj krkaru da odgovoriš na ono po tačkama. To je neka podmetačina.Podrazumeva se da bi Nemci sami otišli kad bi shvatili da se iza osmeha i gostoljubivosti srpskih domaćina krije u stvari hladan prezir.



Лицемеру.
freehand freehand 14:49 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tasadebeli
freehand
Али традозналост ме изеде... Ко ли је то одлучио и учинио...


Мислио сам до тада да само ја могу да бришем коментаре на свом посту, кад оно... Двориште неограђено само тако... К'о Краљевина Југославија. Може у њега да бане ко кад хоће и кад му затреба и да вршља по њему.


Макса ми је ту најсумњивији са тим његовим скриптовањем.

Ево видиш да су и удбаши већ савладали ту технику... Стручно усавршавање чини своје.

Proveri ti to, pa ako se slučajno ispostavi da nije UDBA onda pogledaj malo i disklejmer i pravila bloga.
Ako već nisi prilikom pristupanja članstvu i kad nisi kod sticanja autorske pitao kako si je i od koga dobio. mislim isto ovako javno, ništa podzemne radnje i pp udbaške fore.

P.S. Nikako nemoj krkaru da odgovoriš na ono po tačkama. To je neka podmetačina.Podrazumeva se da bi Nemci sami otišli kad bi shvatili da se iza osmeha i gostoljubivosti srpskih domaćina krije u stvari hladan prezir.



Лицемеру.

Molim?
Mislim - "licemer" ovde znači šta tačno?
tasadebeli tasadebeli 15:37 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tyson
EDIT: Него, нико данима да понуди одговор ко је побрисао оних 150 коментара са Херувимхидром на мом посту пре него што сам ја онда одлучио да обришем читав пост.

Pa ako nisi ti kao autor, onda zna se ko je





А нисам ја.

Дакле, онда сигурно мора да је тај Ко Је.
tasadebeli tasadebeli 15:49 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tyson
П.С. - Ако ниси видео... Добре су фотке.

Evo i tebi; mada nisi zaslužio zbog brisanja onog bloga

Освобождение Югославии. Белградская операция. (148 ФОТО)





Не ради ти овај линк са фоткама што си ми га поклонио.

Чек' да пробам да оправим...


Освобождение Югославии. Белградская операция. (148 ФОТО)


Ако је то то?

Тото?

Или није?
tyson tyson 16:07 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Не ради ти овај линк са фоткама што си ми га поклонио.

Чек' да пробам да оправим...


Освобождение Югославии. Белградская операция. (148 ФОТО)


Ако је то то?

Тото?

Или није?

Hm bogamu, ne znam šta se tamo desilo pa da za'ebe link; popravio sam a evo linka opet i ovde, dobre su fotke:

Освобождение Югославии. Белградская операция. (148 ФОТО)

Ne vodi link ka istoj lokaciji kao taj tvoj, ali mislim da su u pitanju iste fotografije.


tyson tyson 16:19 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Не, него да ли је вредело то што су погодили да би се рат коначно завршио. То су ипак различита питања.

Ne znam, meni je više zaličilo na "izbombardovali su civile bez razloga osim ubijanja kao takvog, baš kao i Nemci 1941."

Sa čim se ne bih složio, ako ti je to uopšte tvrdnja. Nemci jesu 1941. bombardovali i konkretne vojne i ostale ciljeve koje su smatrali važnim za, usko gledano, tok rata; ali su u isto vreme namerno izvodili bombardovanja civilnih ciljeva, uključujući i zapaljivim bombama, sa namerom da utiču na moral stanovništva. To 1944. nije bio slučaj.

Drugo je pitanje svrsishodnosti strategijskih bombardovanja, i odnosa cena/dobit, u toku Drugog svetskog rata; o tome se i danas raspravlja i postoje različita mišljenja. Potpitanje je svrha, i odnos cena/dobit, bombardovanja ciljeva na okupiranim teritorijama, pa onda i ciljeva u Srbiji u proleće/leto 1944. godine.

Nekako sumnjam da bi iko promenio mišljenje ako bismo krenuli ovde da se raspravljamo (i) na tu temu


tasadebeli tasadebeli 16:47 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tyson
Не ради ти овај линк са фоткама што си ми га поклонио.

Чек' да пробам да оправим...


Освобождение Югославии. Белградская операция. (148 ФОТО)


Ако је то то?

Тото?

Или није?

Hm bogamu, ne zma šta se tamo desilo da da za'ebe link; popravio sam a evo linka opet i ovde, dobre su fotke:

Освобождение Югославии. Белградская операция. (148 ФОТО)

Ne vodi link ka istoj lokacji kao taj tvoj, ali mislim da su u pitanju iste fotografije.






Е, да, сада је линк мин њет!


И ја мислим да су то исте фотке.


Хвала ти.


П.С. - Посебно за ону број 70. Матори био стрелац на једном таквом 44/45... Али овакву као 70. немам. У лету...

Мислим да је матори био у 421. ловачко-јуришном пуку Дуке Божовића, али сам одувек био слаб са тим бројевима војних јединица. Поуздано знам да је под Дуком Божовићем, вазда га је помињао. Мислим да је био 421. То би можда Кркиша знао...


Јбг, летели на руским штормовицима, носили енглеске униформе и ноћу потајно преко радио-станице, да их не чује политички комесар, слушали амерички џез.



То су била времена!








maksa83 maksa83 16:56 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Е, да, сада је линк мин њет!

Ja mislim da je to pisalo na zgrade Meka na Slaviji pre nego što je postao Mek na slaviji.
tasadebeli tasadebeli 17:05 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tyson

Sa čim se ne bih složio, ako ti je to uopšte tvrdnja.



Ма ништа мени није ту толико засметало колико проглашавање на хиљаде мртвих митологијом.


Све друго бих и могао да прећутим, али то је заиста подло и крајње ниско.


Иначе, да подсетим, све је почело још на оном мом обрисаном посту када је Кркиша кренуо без икаквог разлога да нам демистификује улогу СССР у Другом рату, а пре тога Русе нико тамо није ни споменуо као ослободиоце.

Сам је почео, нико га није тукао по ушима. (Ваљда су га изазвале оне фотке што сам тамо окачио, они руски војници на фоткама измешани са становништвом и раздрагани народ који грли те Русе. Али тако је то било, не може се то обрисати. Нисам, брате, могао да качим фотке раздраганих становника Београда са америчким војницима када они нису хтели да се искрцају на Балкан, па самим тим нису ни могли да стигну до Београда.)

И онда сам ја на то његово ничим изазвано понижавање Дана ослобођења Београда 1944. причом о СССР као колективистичком злу поменуо савезничко бомбардовање покушавајући да клацкалицу доведем у равнотежу јер је он много претегао на своју страну говорећи о злу и несрећи коју је чинила само једна страна, СССР.

А ја хтедох да му кажем да је то чинила и она друга страна и да не будемо толико искључиви јер никада те истине нису тако црно-беле како је он кренуо тамо са том својом причом о Истоку и Западу из доба хладног рата. Као да неки од нас исто тако нису живели тада па не знају како је све то изгледало.


И када је на концу поменуо и "колективистичко зло", онда сам ја поменуо савезничко бомбардовање на Ускрс 1944. јер је онда и то бомбардовање колективистичко зло.


То ти је позадина целокупне ове писаније.


А то Кркишино (и не само његово) помињање


Mitova Serbskih,




када се говори о хиљадама мртвих цивила стварно ми надигне живац до плафона.


Мало поштовања за те мртве не би нам шкодило, зар не?
niccolo niccolo 17:21 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Ja mislim da je to pisalo na zgrade Meka na Slaviji pre nego što je postao Mek na slaviji.

Inače ne bi tu napravili Mek, nego u nekoj drugoj zgradi gde nema mina.
krkar krkar 17:22 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

То би можда Кркиша знао...


Ih, možda! Krkar zna sve.

Evo pošto je petak popodne i kod kuće sam, izvadio sam knjigu Dr Predraga Pejčića 42. Vazfuhoplovna divizija, izdanje VINC 1991.

Kapetan pilot Dušan M. Božović bio je komandant 421. puka.

Ima spisak ljudstva, sad ću da ti potražim ćaleta
tasadebeli tasadebeli 17:34 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

niccolo
Ja mislim da je to pisalo na zgrade Meka na Slaviji pre nego što je postao Mek na slaviji.

Inače ne bi tu napravili Mek, nego u nekoj drugoj zgradi gde nema mina.




То и ја баш хтедох да кажем Макси.


Тако то раде амерички кучци.

Прво пусте Русе да им очисте зграду од мина (јербо је опште познато да минери имају права само на једну грешку, а Американци углавном имају тестове знања са већ понуђеним одговорима a), b), c) на заокруживање), а онда када Рује одраде посао, дођу Американци и отворе Мек.


tasadebeli tasadebeli 17:44 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

krkar

Kapetan pilot Dušan M. Božović bio je komandant 421. puka.




Погодио сам!


Ima spisak ljudstva, sad ću da ti potražim ćaleta



Богољуб. (Интимно, за нас његове најближе Амадеус. Или Теофило.)


Имао је врло непопуларно име за ондашња прогресивна идеолошка стремљења.


izvadio sam knjigu Dr Predraga Pejčića 42. Vazfuhoplovna divizija, izdanje VINC 1991.



Како матори није дошао до те књиге...


Састајали су се они из тог некадашњег 421. (што је летео 1944/45.) током деведесетих у Влтави сваке друге среде у месецу. Ишао матори редовно на те састанке.


Ма мора да је и он тада узео ту књигу. Вероватно је у оном делу његове заоставштине за који још увек нисам смогао снаге да га рашчишћавам...
krkar krkar 17:45 28.10.2016

421. vazduhoplovni puk


Proverio - nema ti ćaleta u knjizi, nigde u 42. diviziji ni jedan Tasić. Navodi autor da je spisak nekompletan.

A zvao sam i oca mog druga koji je takođe bio strelac u 421. puku, 1. eskadrila, ne seća se tvog ćaleta. On je bio u Pančevu, kaže da je tvoj ćale verovatno bio u Nišu ili Somboru.
tasadebeli tasadebeli 17:58 28.10.2016

Re: 421. vazduhoplovni puk

krkar

Proverio - nema ti ćaleta u knjizi, nigde u 42. diviziji ni jedan Tasić. Navodi autor da je spisak nekompletan.

A zvao sam i oca mog druga koji je takođe bio strelac u 421. puku, 1. eskadrila, ne seća se tvog ćaleta. On je bio u Pančevu, kaže da je tvoj ćale verovatno bio u Nišu ili Somboru.




У Нишу после завршетка рата.

Имао је неколико борбених летова као стрелац на штормовику током рата, али ми је причао да су углавном Руси летели јер ови наши нису имали довољно искуства.

Ипак је био два пута рањен у периоду од новембра 1944. до краја рата. Ово друго рањавање изгледа било малкице теже, па је, колико сам разумео, због тога после лечења био послат на курс за радио-везу, те после рата на аеродрому у Нишу више није био стрелац на штормовику, него је био на радио-станици.


Али све време је био у истој јединици.


Можда га нема на списковима јер је пред оне прве изборе у новембру 1945. био ухапшен (не сам, него читава група од њих двадесетак са нишког аеродрома, све Београђани) на основу лажне дојаве неког цинкароша да спремају саботажу на аеродрому и да су ступили у везу са четницима итд. (Једна од тачака оптужнице за матоорог је била и да преко радио-станице слуша амерички џез ; зато се ја зезам са овим Глен Милером овде.)


Држали су их у Земуну у затвору неколико месеци (у згради ваздухопловства) да би коначно одбацили све оптужбе као неосноване. Али су они седели у затвору таман толико да ти први избори прођу без њих на бирачким местима.

Наравно, пустили су га из затвора скинувши му чин који је пре тога имао.

После су му још једном скидали чин који је опет стекао, али овај пут није било због политике...

Можда су зато ти спискови некомплетни.


И испричао ми је још нешто занимљиво о тој јединици из каснијег периода. (Матори је носио униформу до '48.)


Наиме, било је решено да се припадници те јединице шаљу на школовање у СССР. И ставили и маторог на списак. Прва половина списка већ била отпутовала за Москву. Када је дошао ред на маторог, тј. на његов део списка, пукне оно са Информбироом и све се стопира.

(Од оних са прве половине списка врло мали број се вратио у Југославију.)

И убрзо после тога, следеће године, матори је одустао од официрске каријере у војсци нове Југославије, скинуо униформу и вратио се за Београд.



Ето сад видиш, Кркиша, зашто ја толико волем Русе. До имбецилности.

Да није било тврдоглавог Тита са његовим НЕ, ја бих се вероватно касније родио у СССР, играо хокеј, возио лепо москвича јер која друга кола да возим и сада бих у пензионерским данима већ био у некој дачи близу Чељабинска залажући се између две вотке краставцима, а не овако да дељем ту мученицу на празан стомак.






(Сунце му жарко/во/, к'о оне викендице по Лисовићу и Шиљаковцу код Барајева.)
G.Cross G.Cross 18:11 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

maksa83
Е, да, сада је линк мин њет!

Ja mislim da je to pisalo na zgrade Meka na Slaviji pre nego što je postao Mek na slaviji.


Bilo je dosta zgrada po Beogradu sa tim natpisom sedamdesetih. Proslog veka.
Bilo ih je lepo videti.

Prvo, neki smek rata o kome smo mnogo culi a nista znali, Drugo, Provereno Min njet je znacilo da je neko u stvari brinuo o svemu da nisu dozvolili ljudima da rizikuju i usele se u minirane kuce.

A onda su se pojavili novi natpisi.
Neko je krugom dvojke pisao po zidovima "Idoli"

I onda je dosao novi rat i sve se zaboravilo.

Tako je to.
krkar krkar 18:24 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Ма ништа мени није ту толико засметало колико проглашавање на хиљаде мртвих митологијом.


Potpuno te obuzelo profesorsko ludilo - samo sebe slušaš. I svoja tumačenja i svoje paranoje.

Sedi, jedan. Pročitaj ponovo šta sam napisao. Sa razumevanjem.

Ako hoćeš da razumeš. Ako ti treba materijala za nacionalne lamente - zajebi. I ako ti treba opravdanje da volimo Ruse više nego oca i majku - isto zajebi. I ako ti treba dokaza da svi samo mrze Srbe i da povazdan samo misle kako će Srbima da naude - e pa i u tom slučaju zajebi.

tasadebeli tasadebeli 18:44 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

krkar

Ako ti treba materijala za nacionalne lamente - zajebi. I ako ti treba opravdanje da volimo Ruse više nego oca i majku - isto zajebi. I ako ti treba dokaza da svi samo mrze Srbe i da povazdan samo misle kako će Srbima da naude



Не, па опет не и јопет не.


Само мало биранијих речи тражим када су такве теме у питању.

Због поштовања.

Ништа друго.



Potpuno te obuzelo profesorsko ludilo - samo sebe slušaš. I svoja tumačenja i svoje paranoje.



Могуће... Само ја то не зовем параноје. Параноје немају подлогу у стварности, основа за њих је обично умишљена.


EDIT:
profesorsko



Па да ли барем ти можеш да то не поменеш негде ако већ ове друге не могу томе да научим?


Па замисли када би се Макси неко окачио на врат спомињући му баш у сваком коментару да је исти Марвин зато што се бави тиме чиме се бави и од тога живи.


Па тај човек би попиздео и одавно напустио овај Блог Б92 због толиког броја нероу мајндид пипл окупљених на тако малом простору.




krkar krkar 18:46 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tasadebeli
Иначе, да подсетим, све је почело још на оном мом обрисаном посту када је Кркиша кренуо без икаквог разлога да нам демистификује улогу СССР у Другом рату, а пре тога Русе нико тамо није ни споменуо као ослободиоце.


Ja svaki put kad god neko krene da se klanja Rusima kao Čovekoljubivim Oslobodiocima podsetim da su Rusi iskoristili borbu protiv svojih dojučerašnjih nemačkih saveznika (nije im smetao ni antisemitizam ni logori dok su šurovali, od 1920. do 1941, dok su obučavali tajnu nemačku vojsku i vazduhoplovstvo, direktno kršeći mirovne sporazume potpisane po završetku I s.r.) da se geografski prošire otimajući drugim državama teritorije koje su oslobodili, uvodeći azijatskokomunistički teror i diktaturu i izrabljujući te države dok god su ih držali vojno potlačenima.

I samo zbog toga je Titu, sve i da je pola stanovništva skuvao i pojeo, Jugoslavija morala svakodnevno da bude zahvalna.


Сам је почео, нико га није тукао по ушима. (Ваљда су га изазвале оне фотке што сам тамо окачио, они руски војници на фоткама измешани са становништвом и раздрагани народ који грли те Русе. Али тако је то било, не може се то обрисати. Нисам, брате, могао да качим фотке раздраганих становника Београда са америчким војницима када они нису хтели да се искрцају на Балкан, па самим тим нису ни могли да стигну до Београда.)


Jebiga, Taso, kad su meni mnogo više u sećanju neke druge slike. Svaka čast Rusima i oslobađanju Beograda. Nisu ga oslobađali iz altruizma nego što im je tim putem bilo lakše i jeftinije, koštalo ih je manje u njihovim vojnicima da tim a ne direktnim putem dođu do Budimpešte.

Kad već spomenuh Budimpeštu, i meni padaju na pamet neke slike ruskih vojnika izmešanih sa stanovništvom.




Pa mi pada na pamet i ljubav između Rusa i Čeha:



И онда сам ја на то његово ничим изазвано понижавање Дана ослобођења Београда 1944. причом о СССР као колективистичком злу поменуо савезничко бомбардовање покушавајући да клацкалицу доведем у равнотежу јер је он много претегао на своју страну говорећи о злу и несрећи коју је чинила само једна страна, СССР.

А ја хтедох да му кажем да је то чинила и она друга страна и да не будемо толико искључиви јер никада те истине нису тако црно-беле како је он кренуо тамо са том својом причом о Истоку и Западу из доба хладног рата. Као да неки од нас исто тако нису живели тада па не знају како је све то изгледало.


И када је на концу поменуо и "колективистичко зло", онда сам ја поменуо савезничко бомбардовање на Ускрс 1944. јер је онда и то бомбардовање колективистичко зло.



Mamu im jebem američku, isti su ko Rusi, okupirali i izrabljivali ne samo Nemačku i Austriju nego i svoje saveznike Francusku, Englesku, Holandiju, Norvešku. Ukinuli im na silu višestranački sistem, uterali ih na silu u ekonomski savez gde im je Vašington određivao šta će da proizvode i koliko, dozvolio jedino komunističke partije...

Ma isti, kažem ja!
freehand freehand 19:00 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Mamu im jebem američku, isti su ko Rusi, okupirali i izrabljivali ne samo Nemačku i Austriju nego i svoje saveznike Francusku, Englesku, Holandiju, Norvešku. Ukinuli im na silu višestranački sistem, uterali ih na silu u ekonomski savez gde im je Vašington određivao šta će da proizvode i koliko, dozvolio jedino komunističke partije...


A što ne pitaš Grke, Čileance, Irance, Vijetnamce, Korejance, Panamce?
Ili - što da ne - Nemce, Talijance pa i Špance i Francuze?


Ja svaki put kad god neko krene da se klanja Rusima kao Čovekoljubivim Oslobodiocima podsetim da su Rusi iskoristili borbu protiv svojih dojučerašnjih nemačkih saveznika (nije im smetao ni antisemitizam ni logori dok su šurovali, od 1920. do 1941, dok su obučavali tajnu nemačku vojsku i vazduhoplovstvo, direktno kršeći mirovne sporazume potpisane po završetku I s.r.) da se geografski prošire otimajući drugim državama teritorije koje su oslobodili, uvodeći azijatskokomunistički teror i diktaturu i izrabljujući te države dok god su ih držali vojno potlačenima.

Standardni bulšit. Mr Ford i IBM kao sovjetski američki partneri i ljubitelji...
I ovi britanski građani, stanovnici Bakingemske palate.



G.Cross G.Cross 19:19 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

krkar
tasadebeli
Иначе, да подсетим, све је почело још на оном мом обрисаном посту када је Кркиша кренуо без икаквог разлога да нам демистификује улогу СССР у Другом рату, а пре тога Русе нико тамо није ни споменуо као ослободиоце.


Ja svaki put kad god neko krene da se klanja Rusima kao Čovekoljubivim Oslobodiocima podsetim da su Rusi iskoristili borbu protiv svojih dojučerašnjih nemačkih saveznika (nije im smetao ni antisemitizam ni logori dok su šurovali, od 1920. do 1941, dok su obučavali tajnu nemačku vojsku i vazduhoplovstvo, direktno kršeći mirovne sporazume potpisane po završetku I s.r.) da se geografski prošire otimajući drugim državama teritorije koje su oslobodili, uvodeći azijatskokomunistički teror i diktaturu i izrabljujući te države dok god su ih držali vojno potlačenima.

I samo zbog toga je Titu, sve i da je pola stanovništva skuvao i pojeo, Jugoslavija morala svakodnevno da bude zahvalna.


Сам је почео, нико га није тукао по ушима. (Ваљда су га изазвале оне фотке што сам тамо окачио, они руски војници на фоткама измешани са становништвом и раздрагани народ који грли те Русе. Али тако је то било, не може се то обрисати. Нисам, брате, могао да качим фотке раздраганих становника Београда са америчким војницима када они нису хтели да се искрцају на Балкан, па самим тим нису ни могли да стигну до Београда.)


Jebiga, Taso, kad su meni mnogo više u sećanju neke druge slike. Svaka čast Rusima i oslobađanju Beograda. Nisu ga oslobađali iz altruizma nego što im je tim putem bilo lakše i jeftinije, koštalo ih je manje u njihovim vojnicima da tim a ne direktnim putem dođu do Budimpešte.

Kad već spomenuh Budimpeštu, i meni padaju na pamet neke slike ruskih vojnika izmešanih sa stanovništvom.




Pa mi pada na pamet i ljubav između Rusa i Čeha:



И онда сам ја на то његово ничим изазвано понижавање Дана ослобођења Београда 1944. причом о СССР као колективистичком злу поменуо савезничко бомбардовање покушавајући да клацкалицу доведем у равнотежу јер је он много претегао на своју страну говорећи о злу и несрећи коју је чинила само једна страна, СССР.

А ја хтедох да му кажем да је то чинила и она друга страна и да не будемо толико искључиви јер никада те истине нису тако црно-беле како је он кренуо тамо са том својом причом о Истоку и Западу из доба хладног рата. Као да неки од нас исто тако нису живели тада па не знају како је све то изгледало.


И када је на концу поменуо и "колективистичко зло", онда сам ја поменуо савезничко бомбардовање на Ускрс 1944. јер је онда и то бомбардовање колективистичко зло.



Mamu im jebem američku, isti su ko Rusi, okupirali i izrabljivali ne samo Nemačku i Austriju nego i svoje saveznike Francusku, Englesku, Holandiju, Norvešku. Ukinuli im na silu višestranački sistem, uterali ih na silu u ekonomski savez gde im je Vašington određivao šta će da proizvode i koliko, dozvolio jedino komunističke partije...

Ma isti, kažem ja!


E moj Taso I Krkaru, cepali oni zajedno kavijar i votku/viski u Jalti kad su sarali 50-50 po salvetama i bolelo iih zesce za nase oceve sa bilo koje strane.

Tih 50-50 je ( po mom misljenju, pretpostavljam da se mnogi potomci nesvrstanih oceva ne
slazu),je zao usud Srbije .

Krajnje vreme je da prelomimo.

Njima ( velikim silama) odgovara da smo 50-50i da se igraju sa nama.

Nama ne.
tasadebeli tasadebeli 19:22 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

krkar

Ma isti, kažem ja!



Исти!


Барем што се Србије тиче. Односно, гледано из ове наше перспективе јаког доњег ракурса, док клечимо на коленима и гледамо у под.


Иста говна, само мало другачије упакована.

Ово америчко је упаковано у шарени папир на цветиће са розе машницом.

А ово руско упаковано у пак папир и везано канапом.



Mamu im jebem američku, isti su ko Rusi, okupirali i izrabljivali ne samo Nemačku i Austriju nego i svoje saveznike Francusku, Englesku, Holandiju, Norvešku. Ukinuli im na silu višestranački sistem, uterali ih na silu u ekonomski savez gde im je Vašington određivao šta će da proizvode i koliko, dozvolio jedino komunističke partije...




Јој, не смем ништа да тврдим за те јевропске државе, то би они најбоље знали да кажу шта мисле о томе.


Видим само по најновијем примеру питања санкција према Русији да би многи од њих хтели... Како оно ти кажеш? Да се јебу, ал' да им не уђе?
krkar krkar 19:25 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

A što ne pitaš Grke, Čileance, Irance, Vijetnamce, Korejance, Panamce?
Ili - što da ne - Nemce, Talijance pa i Špance i Francuze?


Ma da, svuda je na vlasti Kompartija i vode se Lade i Trabanti. A red za meso kilometarski.

Al zato knjiga poezije jeftinija nego jaje. I još ima i da se kupi!
freehand freehand 19:26 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Исти!

Kako da ne. Koliko žrtava su Rusi ostavili na ovom prostoru, ukupno ikad?
gedza.73 gedza.73 19:27 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

krkar
da se geografski prošire otimajući drugim državama teritorije koje su oslobodili, uvodeći azijatskokomunistički teror i diktaturu i izrabljujući te države dok god su ih držali vojno potlačenima...
I samo zbog toga je Titu, sve i da je pola stanovništva skuvao i pojeo, Jugoslavija morala svakodnevno da bude zahvalna.

ne sum s'gl'san.

Pogledaj zemlje bivšeg istočnog bloka. Prvo gde su, drugo šta misle o sistemu kroz koji su prošli.
Oni su videli pravi jad i bedu 'svi ljudi su isti i svi imaju ista prava', pa im ne pada na pamet da se vraćaju tamo gde su bili.

Al' zato mi i danas žalimo za prošlim vremenima kvazi ušuškanosti i sigurnosti pa nas gledaju kao parije oni koji su do juče vadili motor iz peglice za par najlon čarapa.
Dovoljno je samo da pogledamo sa koje smo strane zida.

Taj Tito recept zlata vredi.
Odanost njegovom brendu bi poželeo svaki proizvođač bilo koje robne marke.
Sve je bilo super, sve ekstra, jeste demode, qrcu ne vredi ali daj mi još. I nema veze koliko košta.
'ladno bi kока колa skupila para da išara logo na Mesecu.
freehand freehand 19:29 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

krkar
A što ne pitaš Grke, Čileance, Irance, Vijetnamce, Korejance, Panamce?
Ili - što da ne - Nemce, Talijance pa i Špance i Francuze?


Ma da, svuda je na vlasti Kompartija i vode se Lade i Trabanti. A red za meso kilometarski.

Al zato knjiga poezije jeftinija nego jaje. I još ima i da se kupi!

Nisam ovo najbolje razumeo. Govorio si o sili, slobodi, demokratiji, žrtvama. Vojne hunte i smenjivanje demokratski izabranih vlasti diktatorima nisu sloboda i demokratija. Ili jesu?
tasadebeli tasadebeli 19:32 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

G.Cross


E moj Taso I Krkaru,



Што ја?


Зар ниси видео мој коментар одговор словенској богињи Мокоши? (мало ниже доле)







Него, хвала богу да си се и ти јавио да му то кажеш што си рекао



cepali oni zajedno kavijar i votku/viski u Jalti kad su sarali 50-50 po salvetama i bolelo iih zesce za nase oceve sa bilo koje strane.

Tih 50-50 je ( po mom misljenju, pretpostavljam da se mnogi potomci nesvrstanih oceva ne
slazu),je zao usud Srbije .

Krajnje vreme je da prelomimo.

Njima ( velikim silama) odgovara da smo 50-50i da se igraju sa nama.

Nama ne.





Ја му то исто говорим већ дуго, али џабе... Не чује ме Кркиша.
G.Cross G.Cross 19:52 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tasadebeli
G.Cross


E moj Taso I Krkaru,



Што ја?


Зар ниси видео мој коментар одговор словенској богињи Мокоши? (мало ниже доле)







Него, хвала богу да си се и ти јавио да му то кажеш што си рекао



cepali oni zajedno kavijar i votku/viski u Jalti kad su sarali 50-50 po salvetama i bolelo iih zesce za nase oceve sa bilo koje strane.

Tih 50-50 je ( po mom misljenju, pretpostavljam da se mnogi potomci nesvrstanih oceva ne
slazu),je zao usud Srbije .

Krajnje vreme je da prelomimo.

Njima ( velikim silama) odgovara da smo 50-50i da se igraju sa nama.

Nama ne.





Ја му то исто говорим већ дуго, али џабе... Не чује ме Кркиша.


Red je da kad sam zapoceo o prelamanju kazem svoj izbor.

Moj licni ja sam davno napravio.
Duboko verujem da je buducnost Srbije bolja na zapadu nego na istoku.

Jednom kada se ta odluka donese bice bolno i bice jako neugodan sudar sa stcarnoscu ali dugorocno, ja verujem, je jedini moguci izbor.

Naravno ovo je moje licno misljenje I svi koji misle da nisam u pravu imaju pravo na to misljenje.

Najgori je ovaj limbo koji traje skoro 70 godina od kada oni uz kavijar i votku/viski napisase 50-50.
tasadebeli tasadebeli 20:09 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

G.Cross


Red je da kad sam zapoceo o prelamanju kazem svoj izbor.

Moj licni ja sam davno napravio.




Кросе, у данашњем свету када појединци праве избор, праве га само за себе. и појединци још увек имају ту могућност избора, мада мислим да то "још увек" није и заувек како се тренутно ствари крећу по том питању.


И када појединац прави избор, он је одговоран само за себе и за сопствени живот који је тек један тренуткић у времену (или историји, ако баш хоћеш).


Много већи проблем настаје када свој избор треба да направе читави народи и државе. Поготово што им је скоро увек сужена могућност избора на најмању могућу меру. Тада онај који доноси одлуку није одговоран само за себе и за свој живот, него је одговоран и за туђе животе и за животе оних који ће се тек родити и за животе оних који су живели пре нас, па су те животе дали за нешто што се не уклапа у тај наш нови избор...

Много тога је ту на ваги.

И зато се то не може ни поредити. Избор појединца и избор читавог народа.

Сваки има своју тежину, али се те тежине избора односе на сасвим различите ствари.

(Не знам да ли сам успео да будем јасан.)
G.Cross G.Cross 20:21 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

tasadebeli
G.Cross


Red je da kad sam zapoceo o prelamanju kazem svoj izbor.

Moj licni ja sam davno napravio.




Кросе, у данашњем свету када појединци праве избор, праве га само за себе. и појединци још увек имају ту могућност избора, мада мислим да то "још увек" није и заувек како се тренутно ствари крећу по том питању.


И када појединац прави избор, он је одговоран само за себе и за сопствени живот који је тек један тренуткић у времену (или историји, ако баш хоћеш).


Много већи проблем настаје када свој избор треба да направе читави народи и државе. Поготово што им је скоро увек сужена могућност избора на најмању могућу меру. Тада онај који доноси одлуку није одговоран само за себе и за свој живот, него је одговоран и за туђе животе и за животе оних који ће се тек родити и за животе оних који су живели пре нас, па су те животе дали за нешто што се не уклапа у тај наш нови избор...

Много тога је ту на ваги.

И зато се то не може ни поредити. Избор појединца и избор читавог народа.

Сваки има своју тежину, али се те тежине избора односе на сасвим различите ствари.

(Не знам да ли сам успео да будем јасан.)


Da, u pravu si uzasno velika odgovornost.

U ovom trenutku ne vidim nikoga u Srbiji sposobnog da je preuzme.

Ali vidim gospodara I gospodara uveoke kako glancaju 50-50 klackalicu.

Teska istorijska greska politickih diletanata.
Nadam se ne nesto drugo.
elenold elenold 21:00 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

freehand
...

A što ne pitaš Grke, Čileance, Irance, Vijetnamce, Korejance, Panamce?
Ili - što da ne - Nemce, Talijance pa i Špance i Francuze?
....


+ Japance.
tasadebeli tasadebeli 21:50 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

G.Cross

Ali vidim gospodara I gospodara uveoke kako glancaju 50-50 klackalicu.



Таквих, вала, у Србији има колико хоћеш. И било их је вазда.

А кроз историју у последњих 200 година ми тупави, никако да успоставимо нешто што се зове минимални заједнички интерес. Немамо ми тај појам у речнику.

Интереси су овде у Србији увек посебни, никада заједнички.

А када због тога почну на тој клацкалици и главе да падају... А ми се и даље не дозивамо памети па да нам макар то буде минимални заједнички интерес, да главе не падају... Е, онда то не могу никако да прихватим.
tyson tyson 23:01 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Мислим да је матори био у 421. ловачко-јуришном пуку Дуке Божовића, али сам одувек био слаб са тим бројевима војних јединица. Поуздано знам да је под Дуком Божовићем, вазда га је помињао. Мислим да је био 421. То би можда Кркиша знао...

Jeste 421., jer mu je komandant bio Dušan Božović. Formiran 20. decembra 1944. godine u Laćarku. Znaš li u kojoj je eskadrili bio?

gedza.73 gedza.73 23:23 28.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Ti si, bre, Taso baš neka nadžak baba.
Jesi mogao slobodno da ideš u Trst po farmerice na buvljak u čelo pravoslavne crkve?
Imaš ceo svet ispred tebe, tebe pustili da ideš u slobodnu kupovinu džinsa i kilo kafe u zrnu pa ti malo?
Usput te nije gazila sovjetska čizma (ne baš celim đonom po faci već samo malo utrljavala petom).
Srećan da budeš.

Да знаеш, мори, моме, да знаеш
колка е жалба за младост



Setih se (Trst bio okidač) nekog M. Taj M. bio od skoro početka u partizanima, prošao kroz sito i rešeto.
mnogo voleo da pešači. sretali ga ljudi pred Goricom, 'pošao časkom kod Terpina za neki deo'. Opasno dobar lik, moj otac ga obožavao.

elem, proslava velike partizanske bitke i još veće pobede. Svi junaci ispričali svoje priče, prelazi se sa svečanog na astalski deo.
Posedali, krenuli na jadne jagnjiće i počinje jedan sa pričom 'kako su oni ovo, pa su oni ono, pa su tamo i vamo...'
M. sve to sluša i kad mu prekurčilo pita galamdžiju ko mu je bio komandir čete
-M.
-Čuti, bre i jedi tu džabalučinu ja sam M. i nikad te do sad nisam video.

Mnogi branioci 'lika i dela' čuvaju porodične ratne priče i služe se njima kao herojskim osloncem. Pitanje je samo koliko su istinite a koliko bile sredstvo starijih generacija za grebanje o boračke benificije.

'očas se od ratnog komišanja kukuruza dođe do potere jedinice Nemaca.
'Sam, samo ja i šarac. Mi puc, puc a oni bež' bež'
tyson tyson 00:02 29.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Evo pošto je petak popodne i kod kuće sam, izvadio sam knjigu Dr Predraga Pejčića 42. Vazduhoplovna divizija, izdanje VINC 1991.

Nije to, na žalost, bogznakako cenjena knjiga.


bene_geserit bene_geserit 05:03 29.10.2016

Re: 421. vazduhoplovni puk

knjiga Dr Predraga Pejčića 42. Vazduhoplovna divizija

Zainteresovali ste me, pa sam pogledao (ima knjiga na internetu).
Deda mi je na spisku ljudstva (3. eskadrila 421. puka) - Gojko Ostojic.
Voleo bih da sam ga upoznao, ali umro je 20+ godina pre nego sam se rodio, koju godinu posle rata (puko mu cir i to u toku leta).
tasadebeli tasadebeli 07:08 29.10.2016

Re: 421. vazduhoplovni puk

tyson

Znaš li u kojoj je eskadrili bio?



Не знам, мораћу да преврнем те папире које имам, па да нађем.


Nije to, na žalost, bogznakako cenjena knjiga.






И Кркиша каже да су спискови непотпуни.

За разлику од тога, ујака сам успео да пронађем на списку погинулих бораца Осме црногорске. У рат је отишао са 18 година, исто као и матори, из основне школе "Матија Бан" ( "Јосиф Панчић" ) овде на Бановом брду у коју је и ишао као дете јер је у школи и био мобилизациони центар после ослобођења 1944.




(Клик на слик.)


Ту је ујак и сахрањен. Баба хтела да га пренесе на Топчидерско гробље, деда није дао, па су нашли компромис да се ујаково име напише и на породичној гробници овде на Топчидерском гробљу.




gedza.73

Ti si, bre, Taso baš neka nadžak baba.



Наџак деда! У овим пубертетским годинама сам врло осетљив на та питања разлике полова.


А за идеологије и идеолошке разлике ме свечано заболе споловило, право да ти кажем, мада се већ сада овде са тим и понављам јербо то већ рекох на овом посту.


'Sam, samo ja i šarac. Mi puc, puc a oni bež' bež'


Код мог маторог било обрнуто. Немци пуц-пуц, па смо маторог и сахранили са швапслим гелером у нози, код скочног зглоба. Носио он то читавог живота, нису му извадили ваљда да не би после остао са краћом ногом, шта ли је већ...

Могао сам прстима да опипиам то парче метала урасло у месо у његовој нози.


-Čuti, bre i jedi tu džabalučinu ja sam M. i nikad te do sad nisam video.




Е, причао ми матори како је једаред на те њихове састанке бившег 421. пука сваке друге среде током деведесетих у Влтави долазио и тај лик који их је све пред оне прве изборе у ослобођеној Југославији лажно потказао.

(Оптужница била да се смрзнеш, Читао сам је. Саботаже на аеродрому у Нишу, дизање авиона у ваздух, сарадња са четницима... И слушање џеза преко војне радио-станице, наравно. Срећом, те их после неколико месеци проведених у мардељу, када су избори прошли, ослободили јер су оптужбе заиста биле неосноване иначе је оно што тамо пише било довољно за стрљање или у најмању руку за неки дуги дуги мардељ; ту ујдурму мора да је смислио политички комесар јединице.)


И причао ми матори како је тај цинкарош после пола века у Влтави, када је малкице попио, почео насред кафане да виче:"Ја никада никоме нисам ништа нажао у животу учинио!" (Није матори могао да се начуди толиком безобразлуку.)


Ове све остале деде (махом су тада имали већ по 70 година), бивши припадници тог 421. пука, поскакали да га пребију. Једва их келнери раздвојили.


bene_geserit

Deda mi je na spisku ljudstva (3. eskadrila 421. puka) - Gojko Ostojic.



Значи, потомци ратних другова?

(Мним, ако може оно деца првобораца, онда може и потомци ратних другова.)


Сваке друге среде у месецу? Влтава? Видимо се?
tasadebeli tasadebeli 07:27 29.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

krkar

Jebiga, Taso, kad su meni mnogo više u sećanju neke druge slike. Svaka čast Rusima i oslobađanju Beograda. Nisu ga oslobađali iz altruizma



Ма ти и ја се уопште не споримо око тога.

Једина разлика је у томе што ти то мислиш само за Русе, а ја то мислим и за Русе и за Американце.


Знаш која је мени, рецимо, прва асоцијација на америчко "ослобађање" Јевропе?


Лаки Лућано, кримос којег ваде из мардеља да би отворио врата инвазији на Сицилију пошто је човек познавао родни крај.



"Ај невер њу ди олд Вијена... Константинопл сутс ми бетер."






Дакле, прве асоцијације на улазак Амера војно (а иза војног увек следи и политичко) у Европу су мени Лаки и Патон који је комотно могао да мења униформу са Ромелом, а да Хитлер и Рузвелт то и не примете јербо су генерали имали врло слична политичка гледишта.


И то је једино у чему се твоје и моје мишљење разликује када причамо о свему овоме.


П.С. -
Лаки и Патон



Јбт, к'о да препричавамо Маратонце!


Лаки и Патон... Лаки и Били Питон...



EDIT: Извини, али рекох ти то већ више пута.

Не подносим црно-беле истине. Једноставно, не верујем у њих јер сам се до сада у овом мом животићу већ више пута уверио колико оне могу да буду штетне.
bene_geserit bene_geserit 07:48 29.10.2016

Re: 421. vazduhoplovni puk

tasadebeli
Значи, потомци ратних другова?
(Мним, ако може оно деца првобораца, онда може и потомци ратних другова.)
Сваке друге среде у месецу? Влтава? Видимо се?

A nikako.
Drugi deda mi je bio neki andrak u cetnicima tako da svake druge srede u mesecu idem u Cikago na sastanak cetnicke emigracije.
A i ovaj prvi je 3 puta bezao iz cetnika pre nego se skrasio u partizanima, ima mama neku njegovu sliku na konju (koju su morali da kriju, ne znam ni kako je prezivela rat) iz te faze.
tasadebeli tasadebeli 07:51 29.10.2016

Re: 421. vazduhoplovni puk

bene_geserit
tasadebeli
Значи, потомци ратних другова?
(Мним, ако може оно деца првобораца, онда може и потомци ратних другова.)
Сваке друге среде у месецу? Влтава? Видимо се?

A nikako.
Drugi deda mi je bio neki andrak u cetnicima tako da svake druge srede u mesecu idem u Cikago na sastanak cetnicke emigracije.
A i ovaj prvi je 3 puta bezao iz cetnika pre nego se skrasio u partizanima, ima mama neku njegovu sliku na konju (koju su morali da kriju, ne znam ni kako je prezivela rat) iz te faze.



Ма није ни овај мој био баш добровољац.


Него та проклета Слобода, никако да је се одрекнемо...
bene_geserit bene_geserit 08:05 29.10.2016

Re: 421. vazduhoplovni puk

tasadebeli
Ма није ни овај мој био баш добровољац.

Nesto si me pogresno razumeo.
Iz ove perspective, kako se islo i u koju u vojsku u to vreme, mi ne mozemo da znamo (i ako su nam dede i ocevi pricali price, opet je to bilo u sistemu gde su se bojali da negde nesto pogresno ne kazemo).
A ovaj moj deda iz Vazduhoplovne divizije, pretpostavljam da je bio dobrovoljac (mada ko bi znao) sto se partizana tice, bio je i nesto bitan u nekom trenutku koliko shvatam iz kevinih prica. Za cetnike pretpostavljam da nije (bio dobrovoljac) ako je vec 3 puta bezao.
tasadebeli tasadebeli 08:25 29.10.2016

Re: 421. vazduhoplovni puk

bene_geserit

Iz ove perspective, kako se islo i u koju u vojsku u to vreme, mi ne mozemo da znamo



Ма нисам ни ја сигуран за ћалета. Не знам ја то. Никада га нисам ни питао.

За ујака јесам сигуран, јесте отишао у школу и пријавио се. Кева трчала за њим и молила га да не иде...


Него што и када је неко добровољац, не значи да је баш вољан да ратује. То је мени пре на памети било када причам о томе.


А за то мобилисање током рата на разним странама и бежање, опа опет мобилисање итд. знам и ја из више случајева из кевине шире фамилије... Нарочито по Шумадији.

Обе бабе су ћалета и ујаке (и течу његова мајка итд.) у Београду успеле некако да склоне од тога пре октобра 1944. вероватно зато што су још увек били клинци, испод 18 година.


Испада на крају да је за већину њих то била лутрија... У којој ће се ко униформи и са којим знаком на капи затећи на Дан победе. Не ствар политичких или идеолошких опредељења, него буквално лутрија са свим тим мобилизацијама 1941-1945 за разне стране. Али то ваљда тако увек и буде у сваком грађанском рату, па нису ни Срби ту неки изузетак.


Ма, пусти то... Тешке приче.


Него, хвала ти за инфо. Скинуо сам малопре Пејчићеву књигу са нета онако у ПДФ деловима.

Сад на читање...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:19 29.10.2016

Re: Славко зове Мирка! Славко зове Мирка!

Ma da, svuda je na vlasti Kompartija i vode se Lade i Trabanti. A red za meso kilometarski.

Al zato knjiga poezije jeftinija nego jaje. I još ima i da se kupi!


Što reče Moše iz negdevećusssru, pišući svom rođaku u Jerusalim, "ovde možeš da kupiš slona za 25 rubalja. Ali šta će meni slon, kada ako skupim 50 rubalja, mogu da kupim kokošku".

Pa dodaje, "ovde svega ima, samo nedostaje sveća i šećera". Pa kada mu cenzori zakucaju na vrata sa "no, no", on im objasni, da niko ne bi poverovao da baš svega ima, nego je on to zbog uverljivosti". Pa pismo ipak stigne kod rođaka. Koji ode kod Rabina da mu ovaj dekodira tu rečenicu, pa će ovaj - Život je tamo "biter aun fintster" ili u prevodu: "bitter and dark" ;>
krkar krkar 15:28 29.10.2016

Cinkaroši

И причао ми матори како је тај цинкарош после пола века у Влтави, када је малкице попио, почео насред кафане да виче:"Ја никада никоме нисам ништа нажао у животу учинио!" (Није матори могао да се начуди толиком безобразлуку.)


Ове све остале деде (махом су тада имали већ по 70 година), бивши припадници тог 421. пука, поскакали да га пребију. Једва их келнери раздвојили.


U najkraćem: tip 1945. cinkari mog dedu kao narodnog neprijatelja. Deda, iako je mrzeo komunizam, bio jedan od organizatora narodnog ustanka, prvog dana uhapšen, proveo rat na robiji, tučen i prebijan, jedva điv... Narodno-oslobodilački odbor pošto nisu mogli na dedu jer mu je prošlost nesporna, krenu na imovinu. Zaključe da deda ima 2 stana i donesu Odluku da mora da se iseli iz - onog većeg, onog gde je sa porodicom i stanovao. Rok 3 dana, bez prava žalbe.

Deda sve ostavi u kući osim najneophodnijeg. Uključujući i sve knjige Srpske književne zadruge (edicija Kolo) od prvog izdanja 1892. Dedin deda je bio pretplatnik i od njega do dana današnjeg svi mi redom.

Kako je deda bio metodičan čovek (i pradeda i čukundeda), na svakoj je imao svoj pečat an nekoliko mesta. Uglavnom, sve to ostane.

1989. vidim u određenoj biblioteci pet metara Kola, uzmem najstariju, a na njoj fali prva unutrašnja strana (ona na kojoj je uvek porodični pečat) a na naslovnoj posveta "taj i taj poklanja ...". Onaj cinkaroš. Na svim ostalim mestima gde porodično pečatamo (17, 101, 200 i sve ostale parne strane na 00) - pečati čukundedini, pradedini, dedini...

Taj koji je sve organizovao i koji se uselio u naš stan bio je još živ, doduše na drugoj adresi, naš stan je menjao još 195x. Nađem ga, odem mu na vrata razjaren sa namerom da ga ubijem, zakoljem, pregrizem mu grkljan... Otvori jedan dedica, bez zuba, pogrbljen. Pogledam ga, pljunem mu na prag, kažem kako se zovem, okrenem se i odem.

Moj otac je celog života znao ko je taj i nije želeo da se sveti i nije se svetio i nas učio da se ne svetimo. Posle sam tek shvatio zašto.
krkar krkar 15:38 29.10.2016

Naš domaći Laki

Лаки Лућано, кримос којег ваде из мардеља да би отворио врата инвазији на Сицилију пошто је човек познавао родни крај.


Pa to skoro ko Kum, Šiptar i Čume!

Дакле, прве асоцијације на улазак Амера војно (а иза војног увек следи и политичко) у Европу су мени Лаки и Патон који је комотно могао да мења униформу са Ромелом, а да Хитлер и Рузвелт то и не примете јербо су генерали имали врло слична политичка гледишта.


Nisu. Nisu imali nikakva politička gledišta. Jerbo su bili vojnici u organizovanim državama.

Politička gledišta bila su rezervisana za civile i razne paravojno-parapolitičke organizacije kao što je SS. A u organizovanim normalnim državama vojska nije imala politička gledišta.

Pa ni organizaciju SKJ u JNA.




Не подносим црно-беле истине.


Tako je, nema crno-belih istina. Baš kao što nema ni nasilnih analogija i izjednačavanja na kojima ti uporno insistiraš "bombardovali su nas Nemci ali i Ameri pa su zato oni isti".

Nisu isti. Jer je vrlo bitno zašto su "nas" - i kako - i jedni i drugi bombardovali.

Ali jebiga, tvoj Srbocentrizam ide toliko daleko da je i verovatno gravitacija antisrpska.

Nisu Srbi najvažniji na svetu, ne dešava se sve zbog Srba, ne žive ostali narodi samo da bi naudili Srbima ili, oni drugi, da ih odbrane od Pomahnitalih Srbomrzaca.

Odrasti, Taso!

Srbija je jedna mala, beznačajna, zajedljiva, nadrkana i naopaka nacija mimo sveta. Što pre svi vi koji je stalno sebično terate da takva ostane prestanete, pre će se promeniti i postati deo normalnog sveta.

Koji je na Zapadu!

Ni manje ni više.
tasadebeli tasadebeli 16:12 29.10.2016

Re: Cinkaroši

krkar

Moj otac je celog života znao ko je taj i nije želeo da se sveti i nije se svetio i nas učio da se ne svetimo. Posle sam tek shvatio zašto.



Моја другарица са којом сам одрастао је потомак оних Теокаревића, предратних индустријалаца, којима су све одузели после 1945. и били су осуђивани на робије итд.


Углавном, њеном оцу је од све те имовине коју су стицале претходне две генерације у породици из родног дома остала само дршка за ланче на котлићу за пуштање воде у клозетску шољу.


Човек је тада живео у некој гарсоњерици, а од свега што је његова породица имала пре рата, њему остаде само та метална дршка на ланчићу на котлићу.

Али он никада није хтео да прича о томе.

У време када сам откривао много штошта што нисам пре тога знао, његова ћерка и ја смо већ били гимназијалци, споменух то једаред пред њим.

Намрштен, одговорио ми је кратко, више онако успут:"Та дршка ми је сасвим довољна. Да пустим воду и да све то оде тамо где треба."

И више никада нисмо причали о томе.


То што сте ви научили од вашег оца, ја сам научио од тог господина.
freehand freehand 16:22 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Nisu. Nisu imali nikakva politička gledišta. Jerbo su bili vojnici u organizovanim državama.


Dvajt Ajzenhauer, na primer. Onako na prvu.
pre će se promeniti i postati deo normalnog sveta.

Koji je na Zapadu!

Kakav cakani primer orijentalizma u njegovom najvulgarnijem obliku! Kako moderno, napredno, liberalno. Za Španiju i Britaniju petnaestog veka.
Ovoga bi se neko normalan stideo.
tasadebeli tasadebeli 17:12 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

krkar

Лаки Лућано, кримос којег ваде из мардеља да би отворио врата инвазији на Сицилију пошто је човек познавао родни крај.



Pa to skoro ko Kum, Šiptar i Čume!



Е?

Па немој ми рећи да то ниси знао?


Ја бре то читао још као клинац, у време када сам се дивио таквим борцима за слободу.

Код нас ишли и фељтони по новинама о свему томе, па сам ја био убеђен да су и цигарете Лаки Страјк добиле име по Лућану у знак почасти пошто већ нису могли да му дају орден јербо је осуђени мафијаш.


Сећаш се оне сцене из Кума када Кеј каже Микелеу Корлеонеу да политичари не убијају људе као што то ради он и његов тата и браћа?

А он јој на то каже: Look who's naive, Key!


(Не могу да поверујем да ти не знаш ништа о Лакијевом дилу са америчком владом из тог ратног периода... )


Nisu. Nisu imali nikakva politička gledišta. Jerbo su bili vojnici u organizovanim državama.

Politička gledišta bila su rezervisana za civile i razne paravojno-parapolitičke organizacije kao što je SS. A u organizovanim normalnim državama vojska nije imala politička gledišta.



Ех... Причај ми мало о томе како генерали било где на овом свету, па и у америчкој војсци, немају своја политичка гледишта.



Liberals hated Patton and feared that, after defeating the Germans, he would then push the communist Russian forces out of Eastern Europe. Given Patton's brilliance as a general, the liberals' fear was right, for once. Exploiting an exaggerated incident whereby Patton slapped a wounded soldier, liberal military leadership gave Patton command in 1944 of a 'fake' army designed to fool the Germans as to where the invasion of France would take place. He was then given command of a major unit, the Third Army, pushed the Germans out of France, defended and counterattacked at the Battle of the Bulge, then rolled through Germany in 1945. He died in an automobile accident.



ЛИНКЛИНКЛИНК



"bombardovali su nas Nemci ali i Ameri pa su zato oni isti".



Ма не, све си побркао!

Исти су Амери и Руси.

Само што Руси нису погодили ниједно српско породилиште бомбом.

А Амери и Енглези јесу.

У томе је разлика између Амера/Енглеза и Руса.


Srbija je jedna mala, beznačajna, zajedljiva, nadrkana i naopaka nacija mimo sveta. Što pre svi vi koji je stalno sebično terate da takva ostane prestanete, pre će se promeniti i postati deo normalnog sveta.

Koji je na Zapadu!


Ni manje ni više.




Па то вероватно када више ниједног Србина не буде било на овом свету.


Мислим, не мора да значи да ће морати баш све да нас побију. Неће.

Биће довољно да нас наговоре, милом или силом, да постанемо нешто друго. Рецимо, Хрвати, Југословени, Европљани... Шта год већ од тих срања.


"Гарсули је из Темишвара отпутовао на појутарје Тијелова. Фелдмаршал-лајтнант Франц Карл Леополд барун фон Енгелсхофен поручио му је био да причека мало у Темишвару. Да види последице своје мудрости међу Сербима. Ускоро.
Старац је тврдио да су Серби чудан народ и да их Гарсули не зна. Серби су лакоми на почасти, воле медалију, а за туђина би душу дали. Међутим, ако примете да их лажу и варају, да им дата реч није одржана, то памте. У столећа!
Са Турцима се – тврдио је Енгелсхофен – носе, око неког Косова (Енгелсхофен је писао: Cassova) већ неких триста шесет година. Серби не заборављају! То је јако непослушна и дивља врста народа. `Ein äusserst unbotmässiges und wilds Element!`"



То памћење код Срба зајебава читав овај концепт да се прећуткују злочини који су почињени према њима.


Па ти сам сада види како ћеш са тим памћењем...


Мене нешто мрзи да ти даље објашњавам.


Ни мање, ни више.

А и немам времена.

Морам да одрастем.
freehand freehand 17:16 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Ех... Причај ми мало о томе како генерали било где на овом свету, па и у америчкој војсци, немају своја политичка гледишта.

Dobro, ali Šarl De Gol nije.
tasadebeli tasadebeli 17:20 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

freehand
Ех... Причај ми мало о томе како генерали било где на овом свету, па и у америчкој војсци, немају своја политичка гледишта.

Dobro, ali Šarl De Gol nije.






Ма јок!


Он се само залагао за осовину Париз-Берлин-Москва.

За разлику од ових наших удивителних натоваца који мисле да је једина могућа Европа она на линији Вашингтон-Лондон-Амстердам.
gedza.73 gedza.73 17:58 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Лаки Страјк добиле име по Лућану

Išla je priča da su izbacili iz aviona maramicu sa inicijalima L.L. pa južnjaci listom prišli saveznicima.
U stvari je cela operacija bila za nijansu komplikovanija ali jeste Lućano jedan od bitnijih faktora.
Ako se dobro sećam mislim da je tražio da ga pošalju sa prvim talasom Amerikanaca.
Valjda ih je (jenkije) vodio Italijan sa perfektnim njujorškim naglaskom.
Ispostavilo se da je živeo u Americi, da je geknuo šerifa pa morao da zbriše u postojbinu.

Čitam tvoje i Krkarovu priču.
osim pojedinaca koji su bili i ostali ljudi, pokreti i njihove ideologije nisu vredele dve prebijene pare.
Kao i devedesetih, odnosno dvehiljadite.
Glasali za Slobu (naslednik KP, Jugoslavija, JNA), SPO *, pa dvehiljadite svi protiv Miloševića junajted (sa tajnim našim, strranim službama i kriminalcima pride).

Onda DEPOS počinje da pravi sranja, oće kaki, neće kaki, barabe izbijaju u prvi plan i ostalo je istorija. Nismo se makli dalje od početka.

Kao i tada.

*
Uglavnom su redove popunjavli mobilizacijom. K'o prvi u selo 'vata većinu. Na foru, priču ili strah.
Iz jednog sela bude ranjen mladić preko Drine, u bolnici u Šapcu umire.
Porodica uvek prokomunistička (Tito pa Sloba sve i svja, Amerika samo što nije propala), uživaoci svih pomoći, dodataka i penzija.

Drugo selo, preko brda. Prošli četnici, mobilisali momka pred kraj rata, žena kod kuće ostala trudna, streljan u Kapislani, dete posmrče.

u selu, s one strane brda, počinju na površinu da izlaze dojučeraašnje bekrije, neradnici, kokošari. Dele tuđu imovinu, tužakaju komšije, podsmevaju se slavarima, redovni na svim proslavama NOB-a.

devedesete. Preživeli 'delioci pravde' počinju da menjaju ploču. odjednom se sećaju da su Srbi a ne Jugosloveni, vade se ikone iz podruma (ili kupuju kičaste rerpodukcije), jure kokarde po vašarima, pevaju četničke pesme gde god se ugrabi prilika. 'de se od govana ('sam u temi?) pita pravi.

Oni drugi uglavnom ćute. Kao i posle rata. naplašili se.
freehand freehand 18:03 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Oni drugi uglavnom ćute. Kao i posle rata. naplašili se.

Nisu svi. Eto ti saopštavaš velike istine. A ja sa velikim nestrpljenjem očekujem da čujem tu fantastičnu ideju o budućnosti sveta i čoveka.
gedza.73 gedza.73 18:24 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Eto ti saopštavaš velike istine

Al' anonimno.
A ja sa velikim nestrpljenjem očekujem da čujem tu fantastičnu ideju o budućnosti sveta i čoveka.


Š'o si se ti naljutio na mene?
Blog bi bio mnogo dosadno mesto kad bi svi mislili isto.

Budućnost sveta? Ista kao i prošlost. Nema promene.
tasadebeli tasadebeli 18:38 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

gedza.73


Budućnost sveta? Ista kao i prošlost. Nema promene.










Glory, glory, hallelujah
His truth is marching on

This is a strange but true story
Which proves that history
Does repeat itself
And the events depicted here
Happened just one hundred years apart

Both President Lincoln
And President Kennedy
Were concerned with
The issue of civil rights

Lincoln was elected
In eighteen hundred sixty
Kennedy was elected
In ninteen hundred sixty
One hundred years apart

Both were shot from behind in the head
Their successors both named Johnson
Were Southern Democrats
With seats in the Senate

Andrew Johnson was born
In eighteen hundred and eight
Lyndon Johnson was born
In nineteen hundred and eight
One hundred years apart

John Wilkes Booth
The man that shot Lincoln
Was born in 1839
Lee Harvey Oswald
The man that shot Kennedy
Was born in 1939
One hundred years apart

Booth and Oswald were Southerners
Favoring unpopular ideas
Booth and Oswald were both
Assassinated before going to trial

Both presidents wives
Lost children through death
While in the White House
Both presidents were killed on a Friday
And in the presence of their wives

President Lincoln's secretary
Whose name was Kennedy
Advised him not to go to the theater
President Kennedy's secretary
Whose name was Lincoln
Advised him not to go to Dallas

John Wilkes Booth shot Lincoln
In a theater and ran to a warehouse
Lee Harvey Oswald shot Kennedy
From a warehouse and ran to a theater

The names Lincoln and Kennedy
Each contain seven letters
The names Andrew Johnson
And Lyndon Johnson each
Contain thirteen letters
The names John Wilkes Booth
And Lee Harvey Oswald
Each contain fifteen letters

And friends, it is true
History does repeat itself

His truth is marching on




freehand freehand 20:06 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Š'o si se ti naljutio na mene?
Blog bi bio mnogo dosadno mesto kad bi svi mislili isto.

Budućnost sveta? Ista kao i prošlost. Nema promene.

Pa zato što je nedostojno pametnog čoveka da mantra tu idiotsku priču kako su svi isti, uvek i odvajkada. Isti su oni što te biju, što te ne biju, što kradu malo, što kradu mnogo, što ne zabranjuju i oni što zabranjuju.
I ok je i to, al odakle potreba da se to stalno saopštava, uvek i iznova, u svakoj prilici?
Isti su Nemci i Rusi? Amerikanci i Rusi isti za Srbiju?
Nema veze?
E pa krivak nema veze.
gedza.73 gedza.73 20:46 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Isti su Nemci i Rusi?

Ako pitaš Poljaka verujem da su mu isti (možda čak više mrzi Ruse)
Sad ako pitaš Srbina, nisam baš siguran koji će odgovor da ti da.

osoba A radi u Nemačkoj, obožava majčicu Rusiju i pljuje Nemcima majku fašističku.

osoba B radi u Nemačkoj, treća generacija, boli je dupe i za Nemačku i za Srbiju i za Rusiju. Merkel dala posao, kuću, auto, skroman životić ima da te gleda belo na pitanje koga više voli.

osobi C (živi u Srb) osoba B šalje novac, jednom godišnje C ide u posetu B i Nemačka mu je najbolja zemlja za život (posle nekog piva ispred prodavnice će mu se omakne 'bem im "/&% fašističu da nije nama Putina...')

Amerikanci nam dali Vršac, Rusi 'teli da daju Bugarima Niš (a nisu fermali dva posto Obrenovića kad ih je molio za pomoć)

Utrapili nam Tita, Zapad nas pustio niz vodu sa ostalim zemljama istočno od Berlina, Srbija se uvek držala uz 'bratski' SSSR, kod nove podele sveta mi svojom voljom biramo istok, budemo pokazna vežba potencijalnimbundžijama a danas 'oćemo da budemo ostrvce okruženo jednom alijanskom sa svih strana.

'oće Ameri da se biju sa Rusima? možda i hoće, ali nikad direktno. Koriste ludake poput nas da ginu mesto njih.
A ako i hoće da ratuju, znaš koliko me libo stojko.

mi se kuropecamo kao neki faktor, nema za šta kuče da nas ujede, niko pušku ne zna da drži može da nas potamane Pajićevi dronovi dok si rek'o Tito-partija.

E pa mnog krasnog nema veze.

po mome ima.

pomenuo su u nekom od komentara Turke. Ko oslobodi Srbiju? Jel' Karađorđe kog su napujdali Grci da njima bude lakše za ustanak ili Obrenović na mufte (kad nisu Rusi 'teli da mu pomognu)?
Jel' mi prođosmo dobro što smo se u prvom ratu zauzimali za braću Hrvate i njihovo pravo na Dalmaciju ili nas kecaše Italijani pa brodovi nisu hteli da natovare našu vojsku?
Jel' mi prođosmo dobro kad nas podbuniše Englezi ili ostali bratski narodi koji se združiše sa Nemcima?

najbolje bi bilo da svi časno izginemo za pravdu i svetsku slobodu.

Ja bih više voleo da obiđem Rusiju nego Ameriku. A pre bi odabrao onu rugobu od dodža od rugobe zila (dobro, nemačka golf dvojka na prvom mestu). Ali to ne znači ništa našoj zemlji. Denjgi, bato, 'fale ovde za kuropecanje.
Samo što smo mi u takvom čabru da imam osećaj kako ih sve zabole za nas.
k'o grogi bokser. kao se drži se nogama iako je već pao.


edit
Čije mašine kupuješ za proizvodnju? Ruske ili nemačke?


freehand freehand 20:50 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

gedza.73
Isti su Nemci i Rusi?

Ako pitaš Poljaka verujem da su mu isti (možda čak više mrzi Ruse)
Sad ako pitaš Srbina, nisam baš siguran koji će odgovor da ti da.
osoba A radi u Nemačkoj, obožava majčicu Rusiju i pljuje Nemcima majku fašističku.
osoba B radi u Nemačkoj, treća generacija, boli je dupe i za Nemačku i za Srbiju i za Rusiju.
osobi C (živi u Srb) osoba B šalje novac, jednom godišnje C ide u posetu B i Nemačka mu je najbolja zemlja za život (posle nekog piva ispred prodavnice će mu se omakne 'bem im "/&% fašističu da nije nama Putina...')

Amerikanci nam dali Vršac, Rusi 'teli da daju Bugarima Niš (a nisu fermali dva posto Obrenovića kad ih je molio za pomoć)

Utrapili nam Tita, Zapad nas pustio niz vodu sa ostalim zemljama istočno od Berlina, Srbija se uvek držala uz 'bratski' SSSR, kod nove podele sveta mi svojom voljom biramo istok, budemo pokazna vežba potencijalnimbundžijama a danas 'oćemo da budemo ostrvce okruženo jednom alijanskom sa svih strana.

'oće Ameri da se biju sa Rusima? možda i hoće, ali nikad direktno. Koriste ludake poput nas da ginu mesto njih.
A ako i hoće da ratuju, znaš koliko me libo stojko.

mi se kuropecamo kao neki faktor, nema za šta kuče da nas ujede, niko pušku ne zna da drži može da nas potamane Pajićevi dronovi dok si rek'o Tito-partija.

E pa mnog krasnog nema veze.

po mome ima.

pomenuo su u nekom od komentara Turke. Ko oslobodi Srbiju? Jel' Karađorđe kog su napujdali Grci da njima bude lakše za ustanak ili Obrenović na mufte (kad nisu Rusi 'teli da mu pomognu)?
Jel' mi prođosmo dobro što smo se u prvom ratu zauzimali za braću Hrvate i njihovo pravo na Dalmaciju ili nas kecaše Italijani pa brodovi nisu hteli da natovare našu vojsku?
Jel' mi prođosmo dobro kad nas podbuniše Englezi ili ostali bratski narodi koji se združiše sa Nemcima?

najbolje bi bilo da svi časno izginemo za pravdu i svetsku slobodu.

Ja bih više voleo da obiđem Rusiju nego Ameriku. A pre bi odabrao onu rugobu od dodža od rugobe zila (il golfa dvojku). Ali to ne znači ništa našoj zemlji. Denjgi, bato, 'fale ovde za kuropecanje.
Samo što smo mi u takvom čabru da imam osećaj kako ih sve zabole za nas.
k'o grogi bokser. kao se drži se nogama iako je već pao.



Kratko i jasno. Hvala lepo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana