Nostalgija| Obrazovanje| Porodica| Religija| Sex

Black Taso

krkar RSS / 25.10.2016. u 01:51


worst-toilet-on-the-inca-trail.png

Baš si ga, da prostiš, zasrao do balčaka sa onim brisanjem komentara!

Taman se vratim s puta i ulogujem, kad ono - няма нищо! A trebali su mi komentari iz tog bloga za jednu blogoanalizu Mitova Serbskih, gluposti raznih koju raja papagajski ponavlja bez uključivanja mozga (oni koji ga imaju). Počevši od onog tvog o bombardovanju porodilišta i čegaonojošbeše.

Neće ovo na dobro da izađe. Ti obrišeš 300+ komentara (toliko je bilo kad sam poslednji put gledao, ko zna, možda si obrisao i 1000+), КретенКоста postavi Autobiografiju o Pišanju pa zabrani komentarisanje... Stvarno neće na dobro dizađe.

A i Taube se taman registrovala pod imenom i sa kolmovanim loknicama na Wella ziftcrnu kosu.



Komentari (710)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 20:52 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Kratko i jasno. Hvala lepo.

Po starom, dobrom srpskom običaju
freehand freehand 21:00 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

gedza.73
Kratko i jasno. Hvala lepo.

Po starom, dobrom srpskom običaju

Pa da. Nedosatajao je Omega.
gedza.73 gedza.73 21:06 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Pa da. Nedosatajao je Omega.


Omegito je moj zemljak.

Vidiš možda grešim. Učio sam klinca da se sklanja od tuča, gužvi.
Saće mu kupim pištolj i jedan nož i čim vidi da se dvoje tuku duleti i iznabada prvog za koga misli da je u pravu.
Prosto, jednostavno i jednosmerno.

Čim se bude izveštio, može da pređe na sledeći nivo i odbrani Siriju.
freehand freehand 21:08 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Vidiš možda grešim. Učio sam klinca da se sklanja od tuča, gužvi.
Saće mu kupim pištolj i jedan nož i čim vidi da se dvoje tuku duleti i iznabada prvog za koga misli da je u pravu.
Prosto, jednostavno i jednosmerno.

:) Strašna fora!
Kupi ti njemu pečenja jarećeg i sve je ok.
gedza.73 gedza.73 21:13 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Kupi ti njemu pečenja jarećeg i sve je ok.

neće. Navuklo se to na gibanicu. A i onomad neki zabranili koze pa jarića sve manje.

Milan Novković Milan Novković 21:33 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

A pre bi odabrao onu rugobu od dodža od rugobe zila (dobro, nemačka golf dvojka na prvom mestu)

A Lada Raven ništa?!

gedza.73 gedza.73 21:44 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

A Lada Raven ništa?!

Video sam ovo čudo, dobro izgleda.
pre neki dan pričam klincu da kad bi terali jedno šest meseci kroz Sibir drljavu ladu nivu i bilo koji fensi SUV našli bi u proleće parčiće od SUV-a i ladu kako prpće kroz breze.

Ma ubacio me Free u dilemu i traži da mu u deset karaktera odgovorim na čijoj sam strani pa šta god da kažem ispadne kontradiktorno.

Jesu Amerikanci prenapumpane baje


ali su prefrigani da bi baš tako lako predali prostor drugima.
milisav68 milisav68 21:53 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

gedza.73
kuropecamo

Kurobecamo.
(kad nisu Rusi 'teli da mu pomognu)?

Ako ćemo pošteno, nisu mogli ni da su hteli, jer su imali "problema" sa Napoleonom.
Jel' mi prođosmo dobro što smo se u prvom ratu zauzimali za braću Hrvate i njihovo pravo na Dalmaciju ili nas kecaše Italijani pa brodovi nisu hteli da natovare našu vojsku?

Naša greška, nismo hteli da potpišemo Londonski sporazum.
Jel' mi prođosmo dobro kad nas podbuniše Englezi ili ostali bratski narodi koji se združiše sa Nemcima?

Posledica predhodne greške.
najbolje bi bilo da svi časno izginemo za pravdu i svetsku slobodu.

Ma jok, malo manje fatalizma, a malo više vijuga.
bene_geserit bene_geserit 21:54 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

gedza.73
pomenuo su u nekom od komentara Turke. Ko oslobodi Srbiju? Jel' Karađorđe kog su napujdali Grci da njima bude lakše za ustanak ili Obrenović na mufte (kad nisu Rusi 'teli da mu pomognu)?
... Jel' mi prođosmo dobro kad nas podbuniše Englezi ili ostali bratski narodi koji se združiše sa Nemcima?

Ja bih više voleo da obiđem Rusiju nego Ameriku. ...
Samo što smo mi u takvom čabru da imam osećaj kako ih sve zabole za nas.

Svasta, pa naravno da ih sve zabole za nas, to ti je polazna pretpostavka.
A sto se tice engleza i srpskog oslobadjanja od turaka - od tih "500" godina, vise tipa 350 sa povremenim ustancima i oslobadjanjima, engleska uloga je uglavnom bila da pomognu turcima da nas drze u ropstvu. Za pocetak to ne treba da se zaboravi. Kakvi god da su ih geostrateski interesi terali na to.

A u Americi ima svasta zabavno, pogotovo ako volis prirodu (sto se civilizacije tice, to ne znam, niti me zanima - ko voli da obilazi Njujork, muzeje i ostalo, samo napred, meni je to samo gomila betona, smrada, plastike i guzve). Ja bi voleo i da obidjem rusku prirodu, sasvim sigurno ima svacega po tolikoj zemlji (imao sam nekog kolegu rumuna koji bio na nekom planiskom lancu na tromedji Rusije, Mongolije i Kine, nalozio me kako je tamo fenomenalno).
maksa83 maksa83 22:00 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

A u Americi ima svasta zabavno

Kad reče zabavno, vitz za tebe:

Q: Kako će se zvati predsednički avion kada (tu jedan dan od nedelje) pobedi Tramp?
A: Hairforce One.
freehand freehand 22:03 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Ma ubacio me Free u dilemu i traži da mu u deset karaktera odgovorim na čijoj sam strani pa šta god da kažem ispadne kontradiktorno.

Gde to? nešto si ti to prepovezao. Izvinjavam se ako sam bio nejasan ali mi na kraj pameti nije palo da od tebe tražim tako nešto. Ok, malo sam na početku pledirao da ne širiš svoje smutnje, al nema veze. I to je ok.
bene_geserit bene_geserit 22:26 29.10.2016

Re: 421. vazduhoplovni puk

krkar
A zvao sam i oca mog druga koji je takođe bio strelac u 421. puku, 1. eskadrila, ne seća se tvog ćaleta. On je bio u Pančevu, kaže da je tvoj ćale verovatno bio u Nišu ili Somboru.

Jel te ne mrzi da cekiras sa njim i da li se seca mog dede (Gojka Ostojica)?
Ko zna mozda se seti neke price da upotpunim porodicna predanja .
apostata apostata 22:34 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

gedza.73
Isti su Nemci i Rusi?

(...)

Ako pitaš Poljaka verujem da su mu isti (možda čak više mrzi Ruse)

Možda sada, mada sumnjam.

U jednom intervjuu Lešek Kolakovski (a svi znamo ko je Lešek) kaže:
"Ako govorimo, da razlike između komunizma i nacizma ne postoje, onda iz toga slijedi da je Poljska pri njemačkoj okupaciji i Poljska pri "narodnoj demokratiji", izuzev malih detalja, u stvari jedno te isto.
Probajte u to ubjediti nekoga ko je živio i u jednoj i u drugoj Poljskoj!"

A zašto je tako, možda najilustrativnije pojašnjava Begin u svojoj knjizi White Nights: The Story of a Prisoner in Russia:
"Tih dana jedan umni litvanski Jevrej iz srednje klase rekao mi je ovo:'Ni kod Hitlera, a ni kod Staljina mi nećemo dobiti kolače, ali razlika među njima ipak postoji. Staljin mi je uzeo bundu, a Hitler bi mi uzeo dušu, tako da sam ja sretan što sam ovde, a ne tamo kod nacista' ".
freehand freehand 22:41 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

U jednom intervjuu Lešek Kolakovski (a svi znamo ko je Lešek) kaže:
"Ako govorimo, da razlike između komunizma i nacizma ne postoje, onda iz toga slijedi da je Poljska pri njemačkoj okupaciji i Poljska pri "narodnoj demokratiji", izuzev malih detalja, u stvari jedno te isto.
Probajte u to ubjediti nekoga ko je živio i u jednoj i u drugoj Poljskoj!"

A zašto je tako, možda najilustrativnije pojašnjava Begin u svojoj knjizi White Nights: The Story of a Prisoner in Russia:
"Tih dana jedan umni litvanski Jevrej iz srednje klase rekao mi je ovo:'Ni kod Hitlera, a ni kod Staljina mi nećemo dobiti kolače, ali razlika među njima ipak postoji. Staljin mi je uzeo bundu, a Hitler bi mi uzeo dušu, tako da sam ja sretan što sam ovde, a ne tamo kod nacista' ".

Gde ga pomenu, eno mi "Religija" mesec dana čeka na polici da se nakanim da je se ponovo dohvatim.
Ali što se Poljaka tiče - nije njima Hitler hteo da uzme dušu. Oni su bili viđeni za istrebljenje. I to pokazao u praksi, jasno i belodano, samo su ga tehnički problemi i istočni front jebali da to dovrši brže i efikasnije.
apostata apostata 23:06 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

freehand

Gde ga pomenu, eno mi "Religija" mesec dana čeka na polici da se nakanim da je se ponovo dohvatim.
Ali što se Poljaka tiče - nije njima Hitler hteo da uzme dušu. Oni su bili viđeni za istrebljenje. I to pokazao u praksi, jasno i belodano, samo su ga tehnički problemi i istočni front jebali da to dovrši brže i efikasnije.

E ebga vazda nešto zaserem

Ma i ovaj Jevrej je mislio u stvari na to, ali interesantno je šta je mislio npr. glavnokomandujući Wojsko Polskie maršal Ridz-Smigli.

On po dolasku u London daje ovakvu izjavu:
„Naša pozicija je bila takva – sa Njemcima mi rizikujemo izgubiti slobodu, a sa Rusima dušu!“

freehand freehand 23:18 29.10.2016

Re: Naš domaći Laki

On po dolasku u London daje ovakvu izjavu:
„Naša pozicija je bila takva – sa Njemcima mi rizikujemo izgubiti slobodu, a sa Rusima dušu!“

Ništa što po jedna mala domaća za oslobodioce ne bi mogla da reši!
Nego bilo je ovde nekih nedoumica u vezi ponašanja vlasti sa saradnicima okupatora po isterivanju Nemaca. Da ne znaš ti nešto o Poljskoj, Francuskoj, Holandiji? Kao kuturnim i civilizovanim narodima za razliku od komunstičkih krvoždera u Jugoslaviji?
Unfuckable Unfuckable 02:27 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

sine ja se ponadao neke cice se razgolitile, subota, ovoono
kad samo kurčina u vidu istorije
milisav68 milisav68 07:53 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

freehand

Ništa što po jedna mala domaća za oslobodioce ne bi mogla da reši!
Nego bilo je ovde nekih nedoumica u vezi ponašanja vlasti sa saradnicima okupatora po isterivanju Nemaca. Da ne znaš ti nešto o Poljskoj, Francuskoj, Holandiji? Kao kuturnim i civilizovanim narodima za razliku od komunstičkih krvoždera u Jugoslaviji?

A da li ti znaš odnos broja saradnika okupatora (koji su osuđeni/streljani) po glavi stanovnika?
vcucko vcucko 08:16 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

milisav68
freehand

Ništa što po jedna mala domaća za oslobodioce ne bi mogla da reši!
Nego bilo je ovde nekih nedoumica u vezi ponašanja vlasti sa saradnicima okupatora po isterivanju Nemaca. Da ne znaš ti nešto o Poljskoj, Francuskoj, Holandiji? Kao kuturnim i civilizovanim narodima za razliku od komunstičkih krvoždera u Jugoslaviji?

A da li ti znaš odnos broja saradnika okupatora (koji su osuđeni/streljani) po glavi stanovnika?

A da li si ti siguran u broj navodnih saradnika pokreta otpora (od 10 do 70 godina starosti) koje su Nemci streljali u Fra/Hol '41.-44., u odnosu na isti period u Srbiji?
I šta su očekivali, bilo ko i bilo kojom pameću, posle toga? Cveće?

Najsažetije: da li bi komunisti, ma kakvi bili, ikad uspeli da dođu na vlast, da nije bilo onoga: a kakvi su bili oni drugi?!
tyson tyson 08:33 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Nego bilo je ovde nekih nedoumica u vezi ponašanja vlasti sa saradnicima okupatora po isterivanju Nemaca. Da ne znaš ti nešto o Poljskoj, Francuskoj, Holandiji?

Nego, šta kaže statistika, kako su prošli ne-saradnici okupatora po isterivanju Nemaca u Poljskoj, Francuskoj, Holandiji?


milisav68 milisav68 08:53 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

vcucko

A da li si ti siguran u broj navodnih saradnika pokreta otpora (od 10 do 70 godina starosti) koje su Nemci streljali u Fra/Hol '41.-44., u odnosu na isti period u Srbiji?
I šta su očekivali, bilo ko i bilo kojom pameću, posle toga? Cveće?

A da li ti uvek na pitanje odgovaraš pitanjem, koje se usput odnosi na nešto drugo u odnosu na ono što je pitano?

Pitaš o dva različita perioda, i mešaš okupatore i oslobodioce.

Misliš, ako je streljao okupator, onda je u redu da strelja i oslobodioc?


tyson tyson 09:06 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Q: Kako će se zvati predsednički avion kada (tu jedan dan od nedelje) pobedi Tramp?
A: Hairforce One.


gedza.73 gedza.73 09:09 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

bene_geserit
A u Americi ima svasta zabavno,

Ne sumnjam. Samo mi nekako Rusija deluje bogatija kvalitetnijim stvarima za videti.
Ja bi voleo i da obidjem rusku prirodu,

Jedan baja ima helikoptersku taksi službu pa su pustili miks snimaka iz Srbije. urbana naselja đene, đene a kad poćne sa nadletanjem planina, jerzera i brda da zineš koja lepota.

milisav
Naša greška, nismo hteli da potpišemo Londonski sporazum.

Zato što usijane glave 'oće da rešavaju tuđe probleme i svetske ujdurme.
S golim guzom.

freehand
Ok, malo sam na početku pledirao da ne širišđ svoje smutnje, al nema veze. I to je ok.

A što da ne širim? Sad ti kažeš samo Putin pa bog i ne sme niko ništa drugo da progovori.
čak iako nešto lupim, pročitam Apostatu pa se korigujem (malčice).
ne stavljam komunizam i nacizam u istu ravan. Nacizam je iskonsko zlo.
Možda stvarno deluje da ja držim jednu stranu, u stvari sam hteo da kažem da nakaradno postavljeno teško se ispravlja.

I da je ubica ubica bilo kom sistemu da služi. A ako ga sistem štiti nije ni on ništa bolji.
jer ne može da ti Stojadinović bude liferant a Milosavljević ili Dulić primer poštenja.



gedza.73 gedza.73 09:18 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

freehand
Ali što se Poljaka tiče - nije njima Hitler hteo da uzme dušu. Oni su bili viđeni za istrebljenje. I to pokazao u praksi, jasno i belodano, samo su ga tehnički problemi i istočni front jebali da to dovrši brže i efikasnije.


I ovako postavljeno vrlo jednostavno zvuči za odabiranje strane.

Ako u tvoju jednačinu ubaciš sporazum između Hitlera i Staljina o nenapadanju fašista i antifašista, pa podelu Poljske na dva dela između Nmeačke i SSSR, pokolj
Око 8.000 убијених били су официри заробљени 1939. године током совјетског напада на Пољску, док су остали били пољски грађани — земљопоседници, жандари, власници фабрика и државни званичници — оптужени за шпијунажу и саботирање. Пољски војни систем је налагао да свако ко је поседовао универзитетску диплому буде резервни официр тако да су Совјети на овај начин побили велики број пољских интелектуалаца


Совјетски Савез је 17. септембра 1939. године напао Пољску са истока. Напад је извршен док је Пољска била у рату са Немачком који је почео 1. септембра 1939. године и трпела значајне губитке на западном фронту. Овај напад је извршен у складу са споразумом Рибентроп — Молотов којим је извршена подела интересних сфера између Совјетског Савеза и Немачке.

jednostrani prekršaj sporazuma i nemački napad na Brest pa tek onda istočni front, odbranu i vreme podizanja ustanka u Srbiji počinje da deluje za nijansu komplikovanije.

jel' to ovo zvuči poznato?
Лаврентиј Берија је 5. марта 1940. године послао документ (794/Б) Јосифу Стаљину у којем је после тврдње да пољски војни заробљеници (14.736 људи – од тога 97 % Пољаци) као и затвореници у западној Белорусији и Украјини (18.632 људи - од тога 1.207 официра и укупно 57 % Пољака) представљају „декларисане и безнадежно непоправљиве непријатеље совјетске власти“,
vcucko vcucko 09:27 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

milisav68
vcucko

A da li si ti siguran u broj navodnih saradnika pokreta otpora (od 10 do 70 godina starosti) koje su Nemci streljali u Fra/Hol '41.-44., u odnosu na isti period u Srbiji?
I šta su očekivali, bilo ko i bilo kojom pameću, posle toga? Cveće?

A da li ti uvek na pitanje odgovaraš pitanjem, koje se usput odnosi na nešto drugo u odnosu na ono što je pitano?

Pitaš o dva različita perioda, i mešaš okupatore i oslobodioce.

Misliš, ako je streljao okupator, onda je u redu da strelja i oslobodioc?

Ne učitavaj nenapisano.
Niko ne kaže da je u redu. Samo da se posle svega mogla očekivati osveta. Suva i surova.
Da sam rekao da je to u redu, načelno bih stao na stranu onih koji za streljanje đaka u Kg krive partizane. Bože sačuvaj.

Osnovno što sam hteo da kažem je onaj drugi deo, a to ne vidim da si prokomentarisao: komunisti nikad ne bi mogli se učvrste na vlasti, da oni drugi nisu bili kakvi su bili.
Pa neka su ih gurali Čerčil i Staljin zajedno (a jesu), nikad ih narod ne bi prihvatio, da je imao bilo kakvu prihvatljivu alternativu.
apostata apostata 11:50 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

freehand
On po dolasku u London daje ovakvu izjavu:
„Naša pozicija je bila takva – sa Njemcima mi rizikujemo izgubiti slobodu, a sa Rusima dušu!“

Ništa što po jedna mala domaća za oslobodioce ne bi mogla da reši!
Nego bilo je ovde nekih nedoumica u vezi ponašanja vlasti sa saradnicima okupatora po isterivanju Nemaca. Da ne znaš ti nešto o Poljskoj, Francuskoj, Holandiji? Kao kuturnim i civilizovanim narodima za razliku od komunstičkih krvoždera u Jugoslaviji?

Oni u prvom ešalonu vlasti, u Poljskoj (Kozlovski ...), u Holandiji (Misert, Piters ...) i Francuskoj (Laval, Tuve ...) osuđeni su na smrt.

A niži ešalon zavisi kako ko - u Holandiji je samo 60 hiljada lišeno građanstva (suđeno je više), a u Belgiji je za kolaboraciju osuđeno 80 hiljada ljudi.

U FRA je bilo slično - preko milion Francuza je samo izgubilo državljanstvo, ali kod njih je to baš bilo masovno, npr. jednom prilikom kada je La Gestapo française objavio konkurs za 2000 pomoćnih policajaca, stiglo je 60000 prijava.

Inaće u okt. je bila godišnjica streljanja Kvislinga. Streljan je '45, nešto su to Norvežani brzo obavili, moguće da mu nije bilo fer suđeno.
apostata apostata 12:41 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

gedza.73

(...)

Совјетски Савез је 17. септембра 1939. године напао Пољску са истока. Напад је извршен док је Пољска била у рату са Немачком који је почео 1. септембра 1939. године и трпела значајне губитке на западном фронту. [b]Овај напад је извршен у складу са споразумом Рибентроп — Молотов којим је извршена подела интересних сфера између Совјетског Савеза и Немачке.[/b]


(...)

Nije brate tačno.

Kao prvo nigdje ni u Dogovoru ..., a ni u njegovom Dopunskom ... nigdje se ne spominje nekakav napad, pogotovo ne zajednički.

A kao drugo u Dopunskom ... granice sovjetske interesne zone su sjev. granica Litvanije, te linija Narva-Visla Sana. Drugim riječima cijelo Varšavsko i Lublinsko vojvodstvo nalazi se u toj zoni.

A Sovjeti izlaze samo na liniju Belostok-Brest-Litovsk-Ljvov.
Hitler da bi se pokazao korektnim nudi im to, jer je u njihovoj zoni. Staljin odbija rekavši otprilike kako su Poljaci nezgodan narod i da će SSSR uzeti samo ono što je od njega oduzeto prije 18 g.

E a kada je riječ o Katinu - to će se tek sada raspetljavati.
Citati koje si ti postovao su iz dokumenata koje je 18. juna 2012. u sličaju Janovec i drugi protiv Rusije Evropski sud za ljudska prava odbio uzeti kao dokaz, jer se radi o falsifikatima.

Na 5 dokumenata (10 listova - to je taj čuveni fascikl No. 1. na kojem je sagrađena cijela optužba protiv SSSR-a) nađeno je 58 falsifikata.
gedza.73 gedza.73 13:00 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

apostata
Nije brate tačno.

Možda.
apostata
Kao prvo nigdje ni u Dogovoru ..., a ni u njegovom Dopunskom ... nigdje se ne spominje nekakav napad, pogotovo ne zajednički.

Dugo vremena sporazum Nemaca i Staljina nije ni 'postojao'.
Напад је извршен док је Пољска била у рату са Немачком који је почео 1. септембра 1939. године и трпела значајне губитке на западном фронту

Prilika stvara lopova.

"Objavljeni materijali, koji su dugo godina čuvani u tajnim arhivima, ne samo da otkrivaju razmere te strašne tragedije, već svedoče i da je katinjski zločin izvršen po direktnoj naredbi Staljina i drugih sovjetskih rukovodilaca", ističe se u rezoluciji "O katinskoj tragediji i njenim žrtvama".

U dokumentu su poslanici Dume istakli da je još početkom 1990-ih u "novoj Rusiji" priznato da je masovno ubistvo poljskih građana tokom Drugog svetskog rata bilo akt samovolje totalitarne države, koja je represijama podvrgla i stotine hiljada Sovjeta za politička i verska ubeđenja i socijalnu i drugu pripadnost.


Možda ja pogrešno sklapam činjenice ali ako se pogleda način obračuna cele te klike sa neistomišljenicima deluje vrlo verovatno.

apostata
da će SSSR uzeti samo ono što je od njega oduzeto prije 18 g.

pa ' nađoše toliko Poljaka koji su Rusi a da nisu ni znali.
A posle rata još i pola Evrope.
U maju je Poljskoj predato 67 tomova materijala o streljanju poljskih oficira.

Citati koje si ti postovao su iz dokumenata koje je 18. juna 2012. u sličaju Janovec i drugi protiv Rusije Evropski sud za ljudska prava odbio uzeti kao dokaz, jer se radi o falsifikatima.

Znači nisu ubijeni?

Inaće u okt. je bila godišnjica streljanja Kvislinga. Streljan je '45, nešto su to Norvežani brzo obavili, moguće da mu nije bilo fer suđeno.

Da dodam Friju kako bi pronašao pravu stranu još nekoliko činjenica (nisam ih ni ja znao, prednost komentarisanja)
Norveški kralj i vlada (?) bili u Londonu u egzilu tokom celog rata.
Fortunately, the Royal Family managed to escape Norway without being captured. King Haakon carried on running his government-in-exile from London. He also made radio broadcasts back to Norway to give his people hope they would once again live in a free nation.

Sad počinju razlike u odnosu na Balkan (da ne teramo baš u sitna crevca dal' je nediću naređeno pravljenje vlade a Kvisling se sam nudio)
Nemački vojnici su se proveli verovatno najmirnnije u Norveškoj u odnosu na svoje kolege na Balkanu.

pa se tu razdvajaju puti i prva i zadnja mesta na cilju.

Altogether prosecutors called for the death penalty in 200 cases of treason; of these only 30 were passed down, with 25 being carried out.

Od toga jedno desetak nemaca.
Within just a few days of the war ending, up to 28,750 people were arrested for questioning. Although many were released quickly, between 5,000 and 6,000 individuals were still detained in custody in August 1946.

The Norwegian government-in-exile assembled this force because it viewed it as paramount to avoid lynching or other extrajudicial punishment against former members of the Nazi regime. Nevertheless, during the summer of 1945, there was a fierce debate reported in Norwegian newspapers about the prosecution and punishment of war criminals and traitors. Many spoke openly of retaliation, but others argued that death penalty was a "drawback for a civilized community". As tensions hardened, those fighting against the death penalty for humanitarian reasons were stigmatized as "the silk front". Those who favored harsh penalties were known as "the ice front".


Belgiju neka poredi sa NDH.

apostata apostata 13:24 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

gedza.73

Dugo vremena sporazum Nemaca i Staljina nije ni 'postojao'.

Koji sporazum?
Dogovor ... ili Dopunski ...?


Prilika stvara lopova.

Jel' to govoriš o Poljskoj koja je to uzela od Rusa 18 g. prije, dok je u zemlji bio građanski rat + 10-tak intervencionističkih vojski ili o SSSR-u 1939?
"Objavljeni materijali, koji su dugo godina čuvani u tajnim arhivima, ne samo da otkrivaju razmere te strašne tragedije, već svedoče i da je katinjski zločin izvršen po direktnoj naredbi Staljina i drugih sovjetskih rukovodilaca", ističe se u rezoluciji "O katinskoj tragediji i njenim žrtvama".

U dokumentu su poslanici Dume istakli da je još početkom 1990-ih u "novoj Rusiji" priznato da je masovno ubistvo poljskih građana tokom Drugog svetskog rata bilo akt samovolje totalitarne države, koja je represijama podvrgla i stotine hiljada Sovjeta za politička i verska ubeđenja i socijalnu i drugu pripadnost.

Sve to stoji, ali i stoji da je sve priznato na osnovu one čuvene fascikle No.1.
Možda ja pogrešno sklapam činjenice ali ako se pogleda način obračuna cele te klike sa neistomišljenicima deluje vrlo verovatno.

Tako su razmišljali i ovi u Dumi, ali eto ...
pa ' nađoše toliko Poljaka koji su Rusi a da nisu ni znali.

Ne znam na šta tačno misliš, pa ću samo da pretpostavljam (možda griješim) -
na prisajedinjenim teritorijama bilo je oko 13 mil. stanovnika - 7 miliona Ukrajinaca i 3 miliona Bjelorusa.
Od ostatka odbij 1,2 miliona Jevreja, te 1-3% ostalih i ostatak su ti Poljaci ... i to poslije skoro dvije decenije kolonizacije i polonizacije.
U maju je Poljskoj predato 67 tomova materijala o streljanju poljskih oficira.

Tih 67 tomova nema veze sa činom streljanja, to su dokumenti vezani za zarobljavanje, ispitivanje, logorska dokumentacija itd.
Znači nisu ubijeni?

Ne, ubijeni su, samo pitanje je od strane koga su ubijeni?

vcucko vcucko 13:51 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

gedza.73

Ako u tvoju jednačinu ubaciš sporazum između Hitlera i Staljina o nenapadanju fašista i antifašista, pa podelu Poljske na dva dela između Nmeačke i SSSR, pokolj

OK, to svi znaju.
Sticajem okolnosti slabo ko zna da se i Poljska godinu ranije, koristeći minhenski sporazum, ovajdila o deo Češke (negde u Tatrama, koga zanima neka Gugla).
Takođe, Poljska nakon 2SR nije izgubila teritoriju, samo se premestila nekoliko stotina km zapadno. SSSR je uzeo Galiciju (Staljinovo ideološko slepilo, samo je natovario gomilu nacista na vrat, što se danas Putinu olupava o glavu), a Poljska se proširila na Zapad (Šlezija i tako to), gde nikad bila nije. I odakle su efikasno proterani i Nemci i uspomena na njih.

Prepodobni i prepošteni Poljaci. Ko ih zaziva, dabogda mu se po kući širili.
freehand freehand 14:18 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

milisav68
freehand

Ništa što po jedna mala domaća za oslobodioce ne bi mogla da reši!
Nego bilo je ovde nekih nedoumica u vezi ponašanja vlasti sa saradnicima okupatora po isterivanju Nemaca. Da ne znaš ti nešto o Poljskoj, Francuskoj, Holandiji? Kao kuturnim i civilizovanim narodima za razliku od komunstičkih krvoždera u Jugoslaviji?

A da li ti znaš odnos broja saradnika okupatora (koji su osuđeni/streljani) po glavi stanovnika?

Izvini, Milisave, ne znam. Al pazi kad nikad ni čuo nisam da iko računa takve statističke podatke i pkazatelje.
Ok, đavolje sluge u "Fukoovom klatnu" al nismo valjda dotle došli?!
freehand freehand 14:27 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Sad ti kažeš samo Putin pa bog i ne sme niko ništa drugo da progovori.

Ok, Gedžo, sve si u pravu. Samo mi ukaži na to - gde sam ja uopšte pomenuo Putina?
Možda stvarno deluje da ja držim jednu stranu, u stvari sam hteo da kažem da nakaradno postavljeno teško se ispravlja.

Ma to može da deluje samo nekom zlonamernom. Inače ja kad čitam šta si napisao prvo što pomislim jeste da se ne treba držati toga što pišeš nego onoga što misliš, bez obzira što ni ti ne znaš šta misliš. Ali ti naročito dobro ide učitavanje onoga što sam ja mislio.
Mislim da, naknadno postavljeno teško se irpravlja ali ti malo koriguješ kad pročitaš Apostatu.
A ako ga sistem štiti nije ni on ništa bolji.

Svaki vojnik i policajac ubica je koga sistem štiti.

jer ne može da ti Stojadinović bude liferant a Milosavljević ili Dulić primer poštenja.


Ko je kad i gde isticao Dulića i Milosavljevića kao primer poštenja, Gedžo?
A inače Stojadinović nije bio liferant nego jedan od najtežih korupcionaša u istoriji Srbije i politički i ekonomski zlikovac koji je u crno zavio desetine hiljada ratom ojađenih u Srbiji.
Sad dalje nećemo, ne zbog količine izmišljotina i netačnosti, već zbog gubitka elementarne pristojnosti.
milisav68 milisav68 15:17 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

vcucko
osnovno što sam hteo da kažem je onaj drugi deo, a to ne vidim da si prokomentarisao: komunisti nikad ne bi mogli se učvrste na vlasti, da oni drugi nisu bili kakvi su bili.
Pa neka su ih gurali Čerčil i Staljin zajedno (a jesu), nikad ih narod ne bi prihvatio, da je imao bilo kakvu prihvatljivu alternativu.

Uh, to ne možemo da znamo, zbog ćoravih kutija, i ostalih načina pritisaka i zastrašivanja.

Mislim, svi izbori se kradu na ovaj ili onaj način, ali su uvek u pitanju par procenata maksimalno, koji vrše neku prevagu na klackalici.

A ovde nije bilo ni govora o tome.

Radili su šta su hteli.

I tu nisu u pitanju osvedočeni zličinci, za njih me zabole, već za obične ljude koji se čak nisu ni politički izjašnjavali.

E zato, što onda niko nije odgovarao za sve šta je rađeno posle rata, zato danas živimo ovako kako živimo (sa recimo ludilom u katastru i građevinskim dozvolama -Beograda na vodi).
freehand freehand 15:25 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

E zato, što onda niko nije odgovarao za sve šta je rađeno posle rata, zato danas živimo ovako kako živimo (sa recimo ludilom u katastru i građevinskim dozvolama -Beograda na vodi).

Na koji rat misliš? Mislim - posle kog rata JESTE urađeno to što govoriš?
tyson tyson 15:37 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Ne, ubijeni su, samo pitanje je od strane koga su ubijeni?

Uvek pozdravljam sumnjičavost i neprihvatanje ičega zdravo za gotovo, ali da ne preterujemo...


milisav68 milisav68 15:37 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

freehand
Izvini, Milisave, ne znam. Al pazi kad nikad ni čuo nisam da iko računa takve statističke podatke i pkazatelje.

Uh sad, kao to je bljak i fuj.

trt

Ne, nego su to radili ljudi da dokažu da je ovde bila prekomerna upotreba sile - prilikom "oslobođenja", i da su se četrdesetpet godina ovde pričale o bajke o dobrim i lošim momcima (koji su streljali za ukradenu jabuku).

Takvi ljudi nam i dalje "vode zemlju", a ti kriviš Vesnu Pešić...

Sad ti ubaci neku dosetku, pa da završimo ovaj "dijalog".
milisav68 milisav68 15:40 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

freehand

Na koji rat misliš? Mislim - posle kog rata JESTE urađeno to što govoriš?

Pa samo posle drugog svetskog postoje posleratni zločinci, valjda je to jasno (na ovim prostorima).
krkar krkar 17:08 30.10.2016

Re: Cinkaroši

Моја другарица са којом сам одрастао је потомак оних Теокаревића


Je li joj J. brat?
krkar krkar 17:10 30.10.2016

Re: 421. vazduhoplovni puk

Jel te ne mrzi da cekiras sa njim i da li se seca mog dede (Gojka Ostojica)?
Ko zna mozda se seti neke price da upotpunim porodicna predanja


Ne javlja se matori, ko zna zašto, možda nije napunio telefon ili mu urla nešto, kuku kakvi su kad dođu u te godin! Dao sam njegovom sinu u zadatak da ga pita pa javljam.


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:17 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Q: Kako će se zvati predsednički avion kada (tu jedan dan od nedelje) pobedi Tramp?
A: Hairforce One.


Zvaće se i Avion Pukovnika Erhardta (od milošte zvanog Concentration Camp Erhardt: "Ha ha. Yes, yes... we do the concentrating and the Poles do the camping" )





apostata apostata 21:56 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

tyson
Ne, ubijeni su, samo pitanje je od strane koga su ubijeni?

Uvek pozdravljam sumnjičavost i neprihvatanje ičega zdravo za gotovo, ali da ne preterujemo...
Ebga tysone kako da se ne "pretjeruje" kada se zna da su u Katinu svi pobijeni njemačkom municijom 7,65 mm i 6,35 mm (čahure su bile od firme Gustav Genschow & Co /GECO/), a NKVD je koristio Nagan i TT kalibra 7,62 mm.

Pa onda na to pretjerivanje utiče i činjenica da su pobjenima ruke bile vezane njemačkim papirnatim konopcem (u SSSR se takav tada uopšte nije proizvodio).

Zatim interesantno je i to da su streljanja vršena na mjestu koje je udaljeno nešto više od 3 km od jednog od najvećih pionirskih logora u tom djelu Rusije i nekih 2 km od odmarališta NKVD-a.

Pa onda odkud kod pobijenh novčanice od dva zlota, koje su se u poljskom general-gubernatorstvu počele štampati u drugoj polovini maja '40.

Takođe "škakilja" npr. i to što Gebels u svom dnevniku piše ovo:"Na nesreću u katinskim grobnicama nađena je njemačka municija ... Ako za to sazna neprijatelj, onda će cijeli Katinski slučaj doći u pitanje".

Ima toga još mnogo, ovo ja samo ilustracije radi, ali naravno najbolje je sačekati dok se stvar ne rasčisti.
freehand freehand 23:47 30.10.2016

Re: Naš domaći Laki

Uh sad, kao to je bljak i fuj.

Šta? Računanje broja streljanih saradnika okupatora po glavi stanovnika? Nije bljak, pobogu, smao je idiotski. Mada ne znam da li tu računaš i ustaše i baliste ili su ti samo četnici i ljotićevci izazvali potrebu za takvom statističkom avanturom.
Takvi ljudi nam i dalje "vode zemlju", a ti kriviš Vesnu Pešić...

Potpuno si u pravu. Vučić, Nikolč i ostali kumrovački đaci i marksisti uništiše nas načisto svojim komunističkim idejama.
Što se Vesne Pešić tiče - Milisave, ako bi već hteo da se spustiš niže od statistike za budale a da bi meni sad lično nešto spustio i tu si, verujem, mogao da daš sebi par sati da smisliš nešto a da nije na nivou petogodišnjaka.
Sad ti ubaci neku dosetku, pa da završimo ovaj "dijalog".

Koji dijalog?
krkar krkar 23:55 30.10.2016

Hazjajin legalista

Ebga tysone kako da se ne "pretjeruje" kada se zna da su u Katinu svi pobijeni njemačkom municijom 7,65 mm i 6,35 mm (čahure su bile od firme Gustav Genschow & Co /GECO/), a NKVD je koristio Nagan i TT kalibra 7,62 mm.


A Rusi nikad ni videli ni pomirisali nemačku municiju.

Doduše, CCCP je od 1923. bio glavna baza za obuku ilegalnih nemačkih oružanih snaga i opitovanje nemačkih oružja - ali kakve bi to veze moglo da ima. Nikakve, naravno!

Uostalom, kako neko uopšte može i da pomisli da bi Rusi nekog ubili bez procesa i suda i pravosnažne presude???
krkar krkar 23:58 30.10.2016

Moskva nije Evropa

Он се само залагао за осовину Париз-Берлин-Москва.

За разлику од ових наших удивителних натоваца који мисле да је једина могућа Европа она на линији Вашингтон-Лондон-Амстердам.


Moskva Evropi ni po čemu ne pripada. Pripadao je jedno vreme Petrograd ali je on tu bitku izgubio kod kuće od moskovskih Azijata.
freehand freehand 00:01 31.10.2016

Re: Moskva nije Evropa

moskovskih Azijata.

Opet nešto o untermenšima?
apostata apostata 00:35 31.10.2016

Re: Hazjajin legalista

krkar
Ebga tysone kako da se ne "pretjeruje" kada se zna da su u Katinu svi pobijeni njemačkom municijom 7,65 mm i 6,35 mm (čahure su bile od firme Gustav Genschow & Co /GECO/), a NKVD je koristio Nagan i TT kalibra 7,62 mm.


A Rusi nikad ni videli ni pomirisali nemačku municiju.

Doduše, CCCP je od 1923. bio glavna baza za obuku ilegalnih nemačkih oružanih snaga i opitovanje nemačkih oružja - ali kakve bi to veze moglo da ima. Nikakve, naravno!

Uostalom, kako neko uopšte može i da pomisli da bi Rusi nekog ubili bez procesa i suda i pravosnažne presude???

Jesu naravno, ali jedno je trofejno oružje i trofejna municija, a drugo je ono što je određeno za upotrebu pravilom službe.

A što se tiče saradnje ona je prekinuta '33. i ne znam kakve veze ima sa Katinom?
Da nisu možda u Katinskoj šumi Poljake ubijali tenkovima, avionima ili hemijskim oružjem?

krkar krkar 01:36 31.10.2016

Re: Hazjajin legalista

Jesu naravno, ali jedno je trofejno oružje i trofejna municija, a drugo je ono što je određeno za upotrebu pravilom službe.


Ne govorim o trofejnom oružju nego o nemačkom oružju u nemačkim kalibrima koje je CCCP imao u svojim magacinima još iz vremena saradnje i delio svojoj vojsci, partizanima i saveznicima, po potrebi a i koristio. Sasvim je moguće da je NKVD to oružje koristio u pogubljenju Poljaka u Katinu.

Ne znam dovoljno o ovome i ne želim da nagađam, pratim vrlo površno pa ne želim da osporavam bilo šta jer poštujem tvoje znanje i siguran sam da si daleko upućeniji. Samo navodim kao mogućnost, sasvim realnu.

Dakle, nije "trofejno" oružje nego "strano". To mu je i zvanična oznaka.
krkar krkar 01:38 31.10.2016

Re: Moskva nije Evropa

Opet nešto o untermenšima?


Dežurni političkikorektaš? Ovlastilo te? Ili si se sam ovlastio?

Ne o untermenšima nego o Azijatima. Puna je literatura sociološka o razlikama u društvenom uređenju i društvenim odnosima između Evrope i Azije.
freehand freehand 08:19 31.10.2016

Re: Moskva nije Evropa

Dežurni političkikorektaš? Ovlastilo te? Ili si se sam ovlastio?

Ništa me nije ovlastilo niti je u pitanju politička korektnost nego čuđenje da tako jedan svecki čovek dozvoli sebi da na takav način govori o polovini sveta i vćem delu čovečasntva.
Ne o untermenšima nego o Azijatima. Puna je literatura sociološka o razlikama u društvenom uređenju i društvenim odnosima između Evrope i Azije.

Daj neku referencu da znam na koju literaturu misliš, čisto da budem siguran da nisu u pitanju orijentalisti čije teorije ne počivaju na rasizmu i kolonijalnim motivima. Jer nije valjda da bi se, intelektualno utemeljen i opredeljen ka humanizmu kao osnovi evropejstva tom literaturom napajao? A opet, ova druga sebi nikad ne bi dozvolila takav nadmeni stav britanskog kolonijalnog upravnika ili austrougarskog kaplarra.
freehand freehand 21:45 26.10.2016

Umetnos

... i sranje u boji.

milisav68 milisav68 07:45 27.10.2016

Re: Umetnos

freehand freehand 08:12 27.10.2016

Re: Umetnos

milisav68

Jel ovo to "podmetanje četnika" koje pominješ?
milisav68 milisav68 09:15 27.10.2016

Re: Umetnos

freehand
Jel ovo to "podmetanje četnika" koje pominješ?

Ne, nego naletelo na fejsu, pa da se ne baci, pošto već pričamo o tim vremenima.
tyson tyson 18:33 27.10.2016

Re: Umetnos

milisav68




'el bio omot i sa tifusarima?



Jadna deca; potpuno bizarno. Da ti zadrhti ruka dok otvaraš te čokolade...


freehand freehand 18:40 27.10.2016

Re: Umetnos

tyson


Jadna deca; potpuno bizarno. Da ti zadrhti ruka dok otvaraš te čokolade...



Eto, sad ti ne valja ni zdrav preduzetnički duh
tyson tyson 20:50 27.10.2016

Re: Umetnos

Eto, sad ti ne valja ni zdrav preduzetnički duh

Pa, ne, stvarno; pogledaj, šta je ono neki leševi u snegu...? Ma, da li je ono stvarno ili se neko za'ebavao, što bi rek'o B92, u fotošopu?!


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:56 29.10.2016

Re: Umetnos

tyson
Eto, sad ti ne valja ni zdrav preduzetnički duh

Pa, ne, stvarno; pogledaj, šta je ono neki leševi u snegu...? Ma, da li je ono stvarno ili se neko za'ebavao, što bi rek'o B92, u fotošopu?!

Evo ti još - očigledno nije zajebavanje, mada se ne sećam zaista samih čokolada. Jedino vidim da se radi o onim malečkim - veličine valjda kao Životinjsko carstvo, pa cenim da je bilo i sličica unutri za skupljanje za Album. Valjda bio neki jubilej, ili možda prigodna ;> reklama za film



krkar krkar 15:08 29.10.2016

Re: Umetnos

Jadna deca; potpuno bizarno. Da ti zadrhti ruka dok otvaraš te čokolade...


Ma hajde, Neretva je odličan film. Za razliku od Sutjeske koja je negledljiva.

Doduše, i Sutjeska je remek-delo za 5 Oskara u poređenju sa ovim današnjim Žitijima Svetog Save Genocidnog.
tyson tyson 20:09 29.10.2016

Re: Umetnos

Ma hajde, Neretva je odličan film. Za razliku od Sutjeske koja je negledljiva.

Pa dobro, hajde indoktrinacija i sve, ali nisu baš morali na čokoladu, i to budibogsnama scene...


Unfuckable Unfuckable 02:29 30.10.2016

Re: Umetnos

ali nisu baš morali na čokoladu

pa to da pokolenju ipak malo zadrhti ruka, i da se priseti ko je život dao za tu...čokoladu!
noboole noboole 12:20 27.10.2016

.

Kakav se _merde_ sve postuje , a ja nemam autorsku opciju. O, zivote lutalico.


EDIT: Ovom prilikom apelujem na webadmine ovogA blogA da podrze ORG-mod tip formatiranja teksta. Ako ne znate sta je ORG-mod , ondak sramota.

Whisper: *** nesto slicno stack overflow formatiranju ***
krkar krkar 12:27 27.10.2016

No shit no Boole?

noboole
Kakav se _merde_ sve postuje , a ja nemam autorsku opciju.


mokosha mokosha 13:52 27.10.2016

Dismissed

Kratak tekst, a diskusija prilicno dugacka, na momente i zamorna i neozbiljna, pogotovo kad se citiraju Wikipedia ili naucni radovi koji nisu plod dugogodisnjeg rada pravih naucnika na fakultetima ili institutima.



Na svakom americkom koledzu, ukoliko biste nesto pokusali da dokazete citirajuci Wikipediju, vas rad bi bio dismissed, i morali biste ponovo da pisete.




zilikaka zilikaka 14:11 27.10.2016

Re: Dismissed

na momente i zamorna i neozbiljna, pogotovo kad se citiraju Wikipedia ili naucni radovi koji nisu plod dugogodisnjeg rada pravih naucnika na fakultetima ili institutima.

Kolega, potpuno si u pravu, jedino što ovo stvarno nije mesto gde treba očekivati ozbiljnu naučnu diskusiju.
Obično se poteže s kuka, prvim što ti je pri ruci, a šta ćeš prvije od Vikipedije.

Prave stručne rasprave ipak treba ostaviti stručnjacima, na mestima za to predviđenim.
freehand freehand 14:17 27.10.2016

Re: Dismissed

mokosha
Kratak tekst, a diskusija prilicno dugacka, na momente i zamorna i neozbiljna, pogotovo kad se citiraju Wikipedia ili naucni radovi koji nisu plod dugogodisnjeg rada pravih naucnika na fakultetima ili institutima.



Na svakom americkom koledzu, ukoliko biste nesto pokusali da dokazete citirajuci Wikipediju, vas rad bi bio dismissed, i morali biste ponovo da pisete.





Kad čoveka ne mrzi da se registruje ne bi li saopštio nešto ovako epohalno...
mokosha mokosha 14:31 27.10.2016

Re: Dismissed

freehand
mokosha
Kratak tekst, a diskusija prilicno dugacka, na momente i zamorna i neozbiljna, pogotovo kad se citiraju Wikipedia ili naucni radovi koji nisu plod dugogodisnjeg rada pravih naucnika na fakultetima ili institutima.



Na svakom americkom koledzu, ukoliko biste nesto pokusali da dokazete citirajuci Wikipediju, vas rad bi bio dismissed, i morali biste ponovo da pisete.





Kad čoveka ne mrzi da se registruje ne bi li saopštio nešto ovako epohalno...



Kad odrasle, ozbiljne ljude ne mrzi da se danima samodokazuju, ili dokazuju istinitost tvrdnji baš one strane kojoj pripadaju.
tasadebeli tasadebeli 15:05 27.10.2016

Re: Dismissed

mokosha
freehand
mokosha
Kratak tekst, a diskusija prilicno dugacka, na momente i zamorna i neozbiljna, pogotovo kad se citiraju Wikipedia ili naucni radovi koji nisu plod dugogodisnjeg rada pravih naucnika na fakultetima ili institutima.



Na svakom americkom koledzu, ukoliko biste nesto pokusali da dokazete citirajuci Wikipediju, vas rad bi bio dismissed, i morali biste ponovo da pisete.





Kad čoveka ne mrzi da se registruje ne bi li saopštio nešto ovako epohalno...



Kad odrasle, ozbiljne ljude ne mrzi da se danima samodokazuju, ili dokazuju istinitost tvrdnji baš one strane kojoj pripadaju.




Мене ту не рачунај.

Боли ме курац за стране!

Боли ме курац и за НАТО и за руске кретенчине. И боли ме курац и за ове шпијунчине које су нам инсталирали овде у Србији.

И болеће ме курац за све њих све док је свима њима једна кап њихове крви вреднија од хектолитара крви Срба које подмећу једни другима у својим просеравањима на овим просторима.


Поновићу оно што већ рекох:


EDIT: "Их, кад дођу наши! Кад дођу наши! И дошли су!"

Пичка им материна свима! Нашима!



Пунктум.


EDIT: Дедер, Кркиша, одбануј ону будалу Урбану герилу да би могао и овде на овом посту да ме назове новим Недићем у Србији данас, у 2016. години као што ме је назвао тамо на оном мом угашеном посту.




Пун ми је курац таквих будалетина у Србији данас!
maksa83 maksa83 15:35 27.10.2016

Re: Dismissed

Kad čoveka ne mrzi da se registruje ne bi li saopštio nešto ovako epohalno...

Četvrti put Bog pomaže.
mokosha mokosha 16:03 27.10.2016

Re: Dismissed

maksa83
Kad čoveka ne mrzi da se registruje ne bi li saopštio nešto ovako epohalno...

Četvrti put Bog pomaže.


Ah, javio se maxa to jest moderacija.
Bog je mrtav, kao i korisnički nalozi samo jednog učesnika diskusije.
Licemerna moderacija je živa, kao što su živi svi ostali korisnički nalozi - učesnici prethodnih diskusija.

Uživajte u danu, ili se prebacite na blog o proji.

Oekujem da i ovaj nalog bude banovan bez objašnjenja. Kao i uvek. Postoje žilavi nalozi koji krše disklejmer i nekako prežive. I postoje moji nalozi koji uvek budu ugašeni. Zbog ravnoteže, u svemiru, valjda ili da bi opstao ovaj circulus vitiosus.

Jedno pitanje na kraju: kako osoba koja je banovana moze da sazna zasto je banovana i na koliko dugo? Pitam jer vidim da korisnici koji su krsili disklejmer komentarisu i dalje, a jedino sam ja potpuno obrisana? A gresi to jest prestupi su nam isti ili jako, jako slični.



mokosha mokosha 16:04 27.10.2016

Re: Dismissed

tasadebeli
mokosha
freehand
mokosha
Kratak tekst, a diskusija prilicno dugacka, na momente i zamorna i neozbiljna, pogotovo kad se citiraju Wikipedia ili naucni radovi koji nisu plod dugogodisnjeg rada pravih naucnika na fakultetima ili institutima.



Na svakom americkom koledzu, ukoliko biste nesto pokusali da dokazete citirajuci Wikipediju, vas rad bi bio dismissed, i morali biste ponovo da pisete.





Kad čoveka ne mrzi da se registruje ne bi li saopštio nešto ovako epohalno...



Kad odrasle, ozbiljne ljude ne mrzi da se danima samodokazuju, ili dokazuju istinitost tvrdnji baš one strane kojoj pripadaju.




Мене ту не рачунај.

Боли ме курац за стране!

Боли ме курац и за НАТО и за руске кретенчине. И боли ме курац и за ове шпијунчине које су нам инсталирали овде у Србији.

И болеће ме курац за све њих све док је свима њима једна кап њихове крви вреднија од хектолитара крви Срба које подмећу једни другима у својим просеравањима на овим просторима.


Поновићу оно што већ рекох:


EDIT: "Их, кад дођу наши! Кад дођу наши! И дошли су!"

Пичка им материна свима! Нашима!



Пунктум.


EDIT: Дедер, Кркиша, одбануј ону будалу Урбану герилу да би могао и овде на овом посту да ме назове новим Недићем у Србији данас, у 2016. години као што ме је назвао тамо на оном мом угашеном посту.




Пун ми је курац таквих будалетина у Србији данас!


Dobar si covek. Ne nerviraj se.
maksa83 maksa83 16:27 27.10.2016

Re: Dismissed

Ah, javio se maxa to jest moderacija.

Nisam ja koren tvojih problema.

Meni kad nešto smeta ja to sebi sklonim sam, nit' zivkam nit' čekam moderaciju.

Adio, jope'.
krkar krkar 17:30 27.10.2016

Objašnjenje

Oekujem da i ovaj nalog bude banovan bez objašnjenja. Kao i uvek. Postoje žilavi nalozi koji krše disklejmer i nekako prežive. I postoje moji nalozi koji uvek budu ugašeni. Zbog ravnoteže, u svemiru, valjda ili da bi opstao ovaj circulus vitiosus.


Grešiš, po običaju. Ja ću da ti objasnim zašto te upravo banujem:

Zato što si skot.
alselone alselone 22:51 27.10.2016

Re: Objašnjenje

blogovatelj blogovatelj 02:57 28.10.2016

Re: Dismissed


Kad odrasle, ozbiljne ljude ne mrzi da se danima samodokazuju,


Ajmo nagradna igra... Čiji je ovo klon?
Je li se Taube reinkarnirala po ko zna koji put, ili Krkar, ili neko treći?
blogovatelj blogovatelj 03:05 28.10.2016

Re: Dismissed


Ajmo nagradna igra... Čiji je ovo klon?
Je li se Taube reinkarnirala po ko zna koji put, ili Krkar, ili neko treći?


Al sam okasnio...
Samo, džaba banovanje, ne možete vi nju da izbanujete onoliko koliko ona može da otvori novih naloga.
Realno, za sve ove godine nismo imali slučaj kao nju.
krkar krkar 13:56 28.10.2016

Re: Dismissed

Ajmo nagradna igra... Čiji je ovo klon?
Je li se Taube reinkarnirala po ko zna koji put, ili Krkar, ili neko treći?


Koje ti tripove imaš u glavi!

Nemam pojma ko je banovani skot (ili skotkinja), mislim da Taube nije. Al ideaj da bih se baktao sa dodatnim nikovima, stvarno te trese paranoja. Možda ti Kanađani nešto sipaju u vodu. A možda je HAARP. Ili chemtrailsi.

U svakom slučaju nema ti leka
janeberry janeberry 20:00 27.10.2016

cek cek

ako razumem famozna skripta, ja vidim malog maksu a on mene nope, te mi tako neće odgovoriti.



zamolila bih ostale da se uzdrže ako ikako mogu, maksa mene interesuje.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:03 27.10.2016

Re: cek cek

janeberry
ako razumem famozna skripta, ja vidim malog maksu a on mene nope, te mi tako neće odgovoriti.

zamolila bih ostale da se uzdrže ako ikako mogu, maksa mene interesuje.


Mrka kapa. Nije ti on za te vanbračne seksualne avanture.
noboole noboole 20:15 27.10.2016

Re: cek cek

Dont Fear The Reaper
janeberry
ako razumem famozna skripta, ja vidim malog maksu a on mene nope, te mi tako neće odgovoriti.

zamolila bih ostale da se uzdrže ako ikako mogu, maksa mene interesuje.


Mrka kapa. Nije ti on za te vanbračne seksualne avanture.


Pusti coveka da ne odgovori u svoje ime :)
krkar krkar 20:25 27.10.2016

Re: cek cek

maksa mene interesuje.


Hvala, konačno.
Odavno nam nije trebalo 500+ komentara da stignemo do jebačine!
freehand freehand 20:37 27.10.2016

Re: cek cek

krkar
maksa mene interesuje.


Hvala, konačno.
Odavno nam nije trebalo 500+ komentara da stignemo do jebačine!

Ja mislim da je Maksa strejt.
Ono - ne tvrdim, moderan je, širokih shvatanja, al opet bih rekao da je čovek prevaashodno pravolsavac i domaćin.
tyson tyson 20:52 27.10.2016

Re: cek cek

Ono - ne tvrdim, moderan je, širokih shvatanja, al opet bih rekao da je čovek prevaashodno pravolsavac i domaćin.

Ma, dovoljno je reći - programer


janeberry janeberry 22:25 27.10.2016

Re: cek cek

freehand freehand 22:33 27.10.2016

Re: cek cek

tyson
Ono - ne tvrdim, moderan je, širokih shvatanja, al opet bih rekao da je čovek prevaashodno pravolsavac i domaćin.

Ma, dovoljno je reći - programer



Jeste, ali na Sv Petku a i na proste dane programira samo u svoja četri zida i radi samo sa licenciranim stvarima. Ništa krek, ništa torent.
maksa83 maksa83 07:40 28.10.2016

Re: cek cek

Ma, dovoljno je reći - programer

Da, čemer.

Kao da to nije dovoljno samo po sebi još moraš da gledaš istoričare kako paradiraju sa njihovim štićenicama.

Če-mer.
tyson tyson 14:52 28.10.2016

Re: cek cek

Da, čemer.

Kao da to nije dovoljno samo po sebi još moraš da gledaš istoričare kako paradiraju sa njihovim štićenicama.




janeberry janeberry 18:47 28.10.2016

dva tri x

vatala zalet da kažem: skloni onu fotku, a mogao bi i onu drugu koju si kačio, pa opet kačio, odvratno al 600 komentara je 600 komentara o ovom/onom i taman pomislim aj sad ću reći kad se odjednom setim izvesnog filma wima wendersa u kome jedan od junaka oko pet minuta u krupnom planu izbacuje iz sebe pa te veličine a pamtim i da je igor mandić napisao kritiku u stanju van sebe, e da mi je sad da se samo setim kako se zove taj film.
jako je čuven

tako gledajući, mi smo na umetničkom blogu
freehand freehand 19:02 28.10.2016

Re: dva tri x

janeberry
vatala zalet da kažem: skloni onu fotku, a mogao bi i onu drugu koju si kačio, pa opet kačio, odvratno al 600 komentara je 600 komentara o ovom/onom i taman pomislim aj sad ću reći kad se odjednom setim izvesnog filma wima wendersa u kome jedan od junaka oko pet minuta u krupnom planu izbacuje iz sebe pa te veličine a pamtim i da je igor mandić napisao kritiku u stanju van sebe, e da mi je sad da se samo setim kako se zove taj film.
jako je čuven

tako gledajući, mi smo na umetničkom blogu

QQRQ
janeberry janeberry 19:35 28.10.2016

Re: dva tri x

QQRQ


Jok, drugačiji naslov!
I čemu velika slova?
Ne interesuje me odgovor.
Nego FBI najavljuje pokretanje istrage protiv Killary again, pa mojoj sreći kraja nema.


tasadebeli tasadebeli 21:56 28.10.2016

Re: dva tri x

janeberry


da mi je sad da se samo setim kako se zove taj film.
jako je čuven



Да није Алиса у градовима?


Мислим да је у том филму и један део концерта Чак Берија... Негде у Оландији.



janeberry janeberry 08:54 29.10.2016

Re: dva tri x

Да није Алиса у градовима?

Taso dragi, bolest me napala, neki grip da bog sačuva, zato kasnim sa odgovorom

I gde me nadje, pa Alice in the cities mi apsolutno najbolji Vendersov film.
Proplakala sam ga
I na super si tragu, jer lik/glumac kojeg pominjem gore u komentaru je taj, Rüdiger Vogler, negde on to u nekoj pustinju, i tako dalje.
Mislim da je reč o "Američkom prijatelju", u svakom slučaju to je scena iz jednog od filmova one njegove čuvene road movie trilogije.U stvari, i dalje nemam pojma, i da me tačno podsetiš, neću znati.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:30 29.10.2016

Re: dva tri x

QQRQ


Nije Kukuriku ;> nego Im Lauf der Zeit ☻

Nekad davno je Gete Institut prikazivao ceo niz ranih crno-belih Vendersa, i to bez titla - što samo doprinosi užitku ;> (ali zaista, bez ironije)
janeberry janeberry 12:24 29.10.2016

Re: dva tri x

Im Lauf der Zeit


bravo bravo bravo!





tasadebeli tasadebeli 23:11 29.10.2016

Re: dva tri x

Dont Fear The Reaper
QQRQ


Nije Kukuriku ;> nego Im Lauf der Zeit ☻

Nekad davno je Gete Institut prikazivao ceo niz ranih crno-belih Vendersa, i to bez titla - što samo doprinosi užitku ;> (ali zaista, bez ironije)



И стара добра Телевизија Београд је негде крајем седамдесетих или почетком осамдесетих приказивала циклус од 4 (мислим да је толико било) Вендерсова рана филма.


Тада сам ја видео први пут ову сцену са кењањем.


На ТВ Београд...




freehand freehand 23:12 29.10.2016

Re: dva tri x

И стара добра Телевизија Београд је негде крајем седамдесетих или почетком осамдесетих приказивала циклус од 4 (мислим да је толико било) Вендерсова рана филма.

Jebiga, vunena vremena. Da je bila demokratija prikazala bi 5!
tasadebeli tasadebeli 00:41 30.10.2016

Re: dva tri x

freehand
И стара добра Телевизија Београд је негде крајем седамдесетих или почетком осамдесетих приказивала циклус од 4 (мислим да је толико било) Вендерсова рана филма.

Jebiga, vunena vremena. Da je bila demokratija prikazala bi 5!







У то време је оних првих 7-8 редова у центру "Сава" за време ФЕСТ-а увек било празно.

То су биле оне гратис карте које су дељене државним и партијским функционерима.


Нисам приметио неку промену у тих првих 7-8 редова ни кад је дошла демократија.




krkar krkar 15:04 29.10.2016

OBZNANA




Daje se na znanje da sam dobio PP od Taube (jedne od taubaheruvimhidrimarijanahoffmannmokosha...) izrazito zanimljivog sodržanija, koji nisam vlastan ovde izneti bez njene saglasnosti a ona trenutno ne može da se saglasi jerbo je pod administrativnom merom Damnatio Memoriae.

Ponudio sam joj da o jednom vrlo zanimljivom delu svoga života napiše blog i gostuje kod mene a ja ću ga objaviti kad budem imao vremena da ga dostojno moderišem.

Stoga molim Svemoćnu Supermoderatorku da joj ostavi na životu sledeći nik, bar toliko dok ne bude u stanju da mi taj uradak pošalje na PP. A ne bi bilo zgoreg ni da bude aktivna i komentariše na tom svom-mom blogu.

Vrlo interesantna tema i životno iskustvo.
Unfuckable Unfuckable 02:32 30.10.2016

Re: ajnefolirajse

ja evo živ nisam da dočekam da li će ti ta molba tvoja možda, kojim slučajem, nenamerno, ispotiha, biti eto, ipak - uslišena

(sine, brajkela ovo kad bude video, ukenjaće se od zareza!)
janeberry janeberry 14:41 30.10.2016

Re: OBZNANA

je na tviteru, srušiće se, trenduju #gohillary, strpaše je u aps
tyson tyson 15:39 30.10.2016

Re: Dok Hilandar gori

janeberry
je na tviteru, srušiće se, trenduju #gohillary, strpaše je u aps

a srpski internet gori i ruši se pod naletima Premijerove konferencije za štampu i telegrama podrške koji stižu posle atentata.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana