Astrologija| Eksperimenti u blogovanju| Gost autor| Sex| Životinjski svet

Ko sme da se kladi

alselone RSS / 04.11.2016. u 09:32

Autor: Blogovatelj

Dakle ovako, drago blogopučanstvo...

Videli ste šta ste videli u američkom predizbornom cirkusu, da ja sad nešto dodajem i oduzimam, nema svrhe.

Tvrdim da će Doni Tramp biti naredni predsednik SAD.

Ko sme da se kladi sa mnom?

 

 

Spreman sam da uložim $100, kanadskih naravno. Ukoliko vas ima više, delim ovu sumu na ravne časti i kladim se sa svakim ponaosob. Na vama je da uložite istu svotu novca kao i ja. Dakle, ako vas bude petoro, svako od vas mora da se kladi u $20 kanađana sa mnom.

Ulozi se primaju do momenta početka izbora u Americi. Tj do utorka sabajle Eastern Standard Time.

Pare isplaćujem kad dođem u Srbiju, otprilike sledećeg leta. Ako ja dobijem opkladu, dogovorićemo se kad ćete da me iskeširate.

A sada, odmah trol...

Jeste li znali da reč čast znači deo na ruskom?

Kao što vidite, reč čast znači deo i na srpskom.

 



Komentari (345)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 09:39 04.11.2016

Dakle

Dragi Blogi, svečano izjavljujem da me boli srboćetnićka patka za to ko će da bude budući predsednik Amerike.
alselone alselone 09:42 04.11.2016

Re: Dakle

Pazi, kod pogresnog izbora, moz stvarno i da zaboli.

Zlobaba ovde ima infrastrukturu, proverenu ekipu na terenu i razradjen teren, ako bude trebalo da se pravi neko sranje da se skrene paznja, vrlo lako moze da bukne previse blizu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:42 04.11.2016

Re: Dakle

Je l' Ruje kenjaju za taj disteb, ili sta? Kada cemo se naoruzat', gos'n oficiru?
alselone alselone 09:43 04.11.2016

Re: Dakle

Kada cemo se naoruzat', gos'n oficiru?

Ja cu se naoruzati novim patikama. Pukne li samo petarda, kupim pinkle, zenu i sitnu decu i odo u tri lepe picke materine. Nema sanse da ostajem ovde i ginem za ovu budalastinu od drzave.
predatortz predatortz 09:46 04.11.2016

Re: Dakle

alselone
Pazi, kod pogresnog izbora, moz stvarno i da zaboli.

Zlobaba ovde ima infrastrukturu, proverenu ekipu na terenu i razradjen teren, ako bude trebalo da se pravi neko sranje da se skrene paznja, vrlo lako moze da bukne previse blizu.


Nikad se Američka politika ne pravi tako kratkoročno. Mi smo, hteli to ili ne, davno svrstani u 'male Ruse'. Ko god da bude naredni predsednik USA, tako će nas i tretirati. A da su moguća nova sranja na Balkanu u bliskoj budućnosti, ne treba biti preterano vidovit pa shvatiti da je to sasvim izvesno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:57 04.11.2016

Re: Dakle

Znaci, prakticno, da supersile prebijaju racune preko nase kitschme, i da cemo opet glupsonski izginuti, kao u prvom i u drugom, sta li? II dalje verujem da me mrache samo, kao u onoj knjizi "Chernobiljska molitva".
predatortz predatortz 10:03 04.11.2016

Re: Dakle

Srđan Fuchs
Znaci, prakticno, da supersile prebijaju racune preko nase kitschme, i da cemo opet glupsonski izginuti, kao u prvom i u drugom, sta li? II dalje verujem da me mrache samo, kao u onoj knjizi "Chernobiljska molitva".


Mislim da su Rusi spremni da se na Balkanu kurče do poslednjeg Srbina, a da su Ameri spremni da Rusima jebu kevu na Balkanu do poslednjeg Srbina.
maksa83 maksa83 10:11 04.11.2016

Re: Dakle

Dragi Blogi, svečano izjavljujem da me boli srboćetnićka patka za to ko će da bude budući predsednik Amerike.

E pa Blogija ne boli, i ja ću da ti objasnim zašto ga ne boli. U američkom proto-ustavu, tj. deklaraciji napravljenoj pri Sajedinjenju Država ima stavka koja kaže "Kanada, kada i ako izabere u bilo kom trenutku, može da nam se pridruži i to će biti usvojeno bez ikakvog glasanja". (Bez zezanja, ovo je istina).

E sad, referendumi, pičkematerine, brenteri brexitii sl. ispoljavanja volje naroda mogu da ispadnu zajebana stvar, može ode 'vamo može ode 'namo, tako da Blogi može jedno jutro da se probudi kao John Snow i zatekne se na prinudnom radu građenja velikog ledenog zida na severu sa ciljem da se spreči ilegalna imigracija Inuita u Pajićev Kolorado.
angie01 angie01 10:13 04.11.2016

Re: Dakle

Ja cu se naoruzati novim patikama.


konacno malo razuma.


alselone alselone 10:22 04.11.2016

Re: Dakle

konacno malo razuma.

Tako je. Doduše, ne baš ovako gej GILJE, al svkako da, patike i u Urugvaj. Dosta je bilo zezanja drugari.
arianna arianna 10:26 04.11.2016

Re: Dakle

alselone
konacno malo razuma.

Tako je. Doduše, ne baš ovako gej GILJE, al svkako da, patike i u Urugvaj. Dosta je bilo zezanja drugari.


jel nama trebaju vize za Urugvaj?

ako ima neka šema za odlazak, daj da se spasavamo na vreme
alselone alselone 10:29 04.11.2016

Re: Dakle

jel nama trebaju vize za Urugvaj?


Ne. Mozes da ostanes do 90 dana samo sa pasosem. To je dovoljno da se popnem negde na neku cuku i gajim alpake.
angie01 angie01 10:30 04.11.2016

Re: Dakle

ne baš ovako gej GILJE


to nisu gej gilje, nego tike za devojcice,

...ako je najk u pitanju, onda zen model,




Urugvaj


pre sam za Mediteraneo varijantu, ( jer sam vezbala sa tim opicenim verzijama, koje nisu za decu),


Dosta je bilo zezanja drugari.


Amin.
Dosta je bilo zezanja drugari.

maksa83 maksa83 10:44 04.11.2016

Re: Dakle

Ja cu se naoruzati novim patikama. Pukne li samo petarda, kupim pinkle, zenu i sitnu decu i odo u tri lepe picke materine. Nema sanse da ostajem ovde i ginem za ovu budalastinu od drzave.

Novi Zeland - pošto je geografski najdalja tačka odavde, i to ne neko od ona jedina dva velika sela što imaju, nego neka totalna pripizdina, kao u filmu Boy. Ko nije gledao - da nađe.
arianna arianna 10:55 04.11.2016

Re: Dakle

Meni se grad isprazni... Deca po Bugarsku, elekroinženjeri po Irsku, lekari u Nemačku, prosvetari na Aljasku (čiste ribu)... ostala socijala i penzioneri
predatortz predatortz 10:57 04.11.2016

Re: Dakle

prosvetari na Aljasku (čiste ribu)..


Konačno nešto konkretno da rade!
nsarski nsarski 11:19 04.11.2016

Re: Dakle

Urugvaj

Vidiš, vidiš, o Urugvaju nisam razmišljao.
Jutros mi padala na pamet Grčka, na primer, ali Urugvaj...
omega68 omega68 11:34 04.11.2016

Re: Dakle

Urugvaj

Novi Zeland

Nemačku,

Aljasku


У проблему ће бити велике државе које немају своје штампарије новца, па ће новац за њих да штампају оне које их имају.
Све постојеће валуте ће бити обезвређене потпуно, остаће само Швајцарски Франак као сигурна, ратна, валута са курсом из последњега дана пре урушавања монетарног система. Тај курс ће послужити и као оријентир у робној размени која ће морати да се примењује.

После тога ситуација се постепено сређује, успостављена граница дели народе, они се организују на најбољи начин, милиони избеглица из ратом погођених подручја тумарају светом, догађају се невиђене хуманитарне катастрофе због глади и болести, сваки припадник неког народа покушава да се врати у матичну земљу, они који су близу успевају у томе, али се на границама стварају велике гужве, јер се прешло само на ручну и визуелну контролу - електронски систем и база податка више нису у функцији.

Они који се затекну у далеким државама деле судбину народа тих држава јер неће моћи да се пребаце у своју постојбину из које су и отишли због новца - алата којим ће се свет увести у стање Апокалипсе.


Србија:

Година је била родна, хвала Господу - хране ће бити довољно, имамо струју, рафинерије, фабрике ђубрива, пијаце и поште…имамо искуство, власти ће морати да постојећу власт поделе са онима који су у могућности да организују помоћне војне и полицијске јединице, ове постојеће ће бити недовољне, како би се ситуација држала под контролом.
alselone alselone 11:35 04.11.2016

Re: Dakle

Vidiš, vidiš, o Urugvaju nisam razmišljao.


Da, veoma validna opcija. Mislim da joj je inicijalni kreator Tajson.
maksa83 maksa83 11:45 04.11.2016

Re: Dakle

Они који се затекну у далеким државама деле судбину народа тих држава јер неће моћи да се пребаце у своју постојбину из које су и отишли због новца - алата којим ће се свет увести у стање Апокалипсе.

Je l' ovo iz istog dokumenta i od istog autora kog si već kačio a koji piše da će Hilari da odgovara za Fukušimu?

Reci pliz, da ne brinem bezveze, pošto ovo sa Apokalipsom zvuči baš zajebano.
alselone alselone 11:46 04.11.2016

Re: Dakle

Omega, jesi ti nekad uradio analizu unazad sličnih predviđanja? Meni se čini da se ni jedna od sličnih najava koje su se provlačile kroz blogove poslednjih godina nije obistinila.
predatortz predatortz 11:48 04.11.2016

Re: Dakle

alselone
Omega, jesi ti nekad uradio analizu unazad sličnih predviđanja? Meni se čini da se ni jedna od sličnih najava koje su se provlačile kroz blogove poslednjih godina nije obistinila.


Pa šta?
Nije se obistinila ni jedna procena visokoplaćenih analitiĆara, pa ih to ne sprečava da nas smaraju na dnevnom nivou novim procenama i analizama.
alselone alselone 11:50 04.11.2016

Re: Dakle

Nije se obistinila ni jedna procena visokoplaćenih analitiĆara, pa ih to ne sprečava da nas smaraju na dnevnom nivou novim procenama i analizama.


Neka smaraju oni koliko hoće, nego sam ja shvatio da ih ne slušam više. O tome se radi. Kad ti jedan izvor par puta servira nešto što se ispostavi kao izmišljotina, ne veruješ mu više.
riply riply 12:05 04.11.2016

Re: Dakle

angie01
Ja cu se naoruzati novim patikama.




uh, kako dobre tike!
omega68 omega68 12:06 04.11.2016

Re: Dakle

Omega, jesi ti nekad uradio analizu unazad sličnih predviđanja? Meni se čini da se ni jedna od sličnih najava koje su se provlačile kroz blogove poslednjih godina nije obistinila.

Da, mnogo toga se ostvarilo ( Rusi u Siriji ... ) a mnogo toga je u orocecu ostvarivanja ( demisija USrA, proglašavanje arbanaških saveznika za teroriste i džihadiste...).Hajde da vidimo celu prognozu i da pratimo:

Светом управљају езотеристи, они који све што предузимају чине на важне религијске дане хришћанске вере, јер су све њихове мере супротстављања самом Богу – најављује се предузимање мера ради заштите од напада из свемира у наредна четири месеца, свакако до половине или краја фебруара 2017.г.

Тада се навршава 100 година од када су езотеристи уз помоћ атеиста из Русије и света оборили последњег руског цара Николаја Романова, то се догађало у времену од 23-27.2.1917.г. по новом календару.

У то време треба очекивати резултате најаве леворуког америчког цара, Обаме, а сам почетак на 42 дана пре тога, узимајући у обзир да је познато да ће најављивана Апокалипса трајати 42 месеца који се смањују због заслуга неких људи на 42 дана, односно у дане од Божића, по православном календару, до Сретења по истом календару, а то је од 7.1. до 15.2.2017.г.
То стање ће онемогућити примопредају власти старог ка новом изабраном председнику Америке, она ће се пролонгирати па тада Америка неће имати председника - једном је истекао мандат, други није устоличе, сви услови су ту за стање потпуног хаоса.

Америка ће напасти Земљу тако што ће искључити Телекомуникационе сателите преко којих иде интернет и мобилна телефонија – то су алати који ће за само три дана изазвати потпуни хаос на Земљи, изузимајући извесна подручја на у којима су државе и народи који су остали независни од ова два средства којим се управља осталим народима и државама – Пада монетарни и банкарски систем – нестају подаци о дуговима, рачунима, штедним улозима, велики и богати постају у року од три дана сиромаси…

Стање новчаног и сваког другог хаоса се користи за запоседање договорених граница из 2013.г. у Британији.

Запоседнуте границе потом постају границе између источног и западног дела света којим би наставила да управља Британија преко намесника који би управљали овим деловима, а ови би те територије држали под контролом тако што би их изделила на мање територије и њима управљала преко поузданих људи….

Наравно, то је план езотериста, такав план је разрађиван до у детаље пре само неколико дана у време боравка патријарха Кирила код краљице Елизабете.

Са њима су ишле екипе стручњака, а ти договори су прекривани страхом од „скорог атомског рата између Русије и Америке“.

Државе који су све евиденције устројиле у само електронској форми, укључив и управљање фабрика за производњу струје, рафинеријама, евиденције које се тичу здравства, личних документа и свега осталог што се води у свакој држави, упадају у велике проблеме, јер систем неће функционисати, неће бити могуће било какво плаћање, дистрибуција новца је спора и компликована, а мале државе које су задржале и документа на папиру, или ако и оне поседују само електронску евиденцију, у кратком року ће устројити евиденције по основу докумената које грађани поседују, дистрибуција новца ће се вратити на старо, на ручно, направиће се гужве у градовима, али је то све испробавано у Босни пре 15 година и у Србији у време НАТО бомбардовања…

У проблему ће бити велике државе које немају своје штампарије новца, па ће новац за њих да штампају оне које их имају.
Све постојеће валуте ће бити обезвређене потпуно, остаће само Швајцарски Франак као сигурна, ратна, валута са курсом из последњега дана пре урушавања монетарног система. Тај курс ће послужити и као оријентир у робној размени која ће морати да се примењује.

После тога ситуација се постепено сређује, успостављена граница дели народе, они се организују на најбољи начин, милиони избеглица из ратом погођених подручја тумарају светом, догађају се невиђене хуманитарне катастрофе због глади и болести, сваки припадник неког народа покушава да се врати у матичну земљу, они који су близу успевају у томе, али се на границама стварају велике гужве, јер се прешло само на ручну и визуелну контролу - електронски систем и база податка више нису у функцији.

Они који се затекну у далеким државама деле судбину народа тих држава јер неће моћи да се пребаце у своју постојбину из које су и отишли због новца - алата којим ће се свет увести у стање Апокалипсе.
alselone alselone 12:41 04.11.2016

Re: Dakle

свакако до половине или краја фебруара 2017.г.


Dogovoreno, pratimo.

Unosim ovo u Google kalendar i javljam se blogom po ovom pitanju krajem februara naredne godine.
gedza.73 gedza.73 12:46 04.11.2016

Re: Dakle

alselone
Pukne li samo petarda, kupim pinkle, zenu i sitnu decu i odo u tri lepe picke materine. Nema sanse da ostajem ovde i ginem za ovu budalastinu od drzave.

Ja reko' skoro isto pre par dana na blogu, ubi me sram posle, učinilo mi se da sve junaci na blogu pa niki neće da džaka sa mnom, petokolonašom i izdajnikom.




maksa83 maksa83 12:46 04.11.2016

Re: Dakle

У то време треба очекивати резултате најаве леворуког америчког цара, Обаме, а сам почетак на 42 дана пре тога, узимајући у обзир да је познато да ће најављивана Апокалипса трајати 42 месеца који се смањују због заслуга неких људи на 42 дана,

Kažem, zajebano...
jinks jinks 13:01 04.11.2016

Re: Dakle

Ja cu se naoruzati novim patikama. Pukne li samo petarda, kupim pinkle, zenu i sitnu decu i odo u tri lepe picke materine. Nema sanse da ostajem ovde i ginem za ovu budalastinu od drzave.

Jesi li trenutno u US.
alselone alselone 13:02 04.11.2016

Re: Dakle

Jesi li trenutno u US.


Nisam u US nego u NS, ali idem u US za dve nedelje.

Mada, sto se tice budalastine od drzave, na sta verovatno ciljas, svjedno je gde sam. Ne bi gino ni za jednu.
jinks jinks 13:11 04.11.2016

Re: Dakle

Nisam ciljao ni na šta ... to mi prvo palo na pamet kada sam pročitao komentar :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:36 04.11.2016

Re: Dakle

Ка'е кејђиби да ти Аца и Андрија купују поседе у Уругвају. Ја остајем у НС и радим као трипли агент за САД, РФ, Израел, а у ствари сам официр српског Покрета Отпора.
tyson tyson 14:04 04.11.2016

Re: Dakle

Da, veoma validna opcija. Mislim da joj je inicijalni kreator Tajson.

Tačno. I mislim da je i dalje jako, jako zanimljiva destinacija za život. Jedino valja naučiti španski, tamo široke narodne mase slabo divane strane jezike, a valja pričati sa ljudima.


tadejus tadejus 14:55 04.11.2016

Re: Dakle

omega68
на границама стварају велике гужве, јер се прешло само на ручну и визуелну контролу..


mene od svega (i ove donje apokaliptične napise sam isčitala) impresioniralo samo ovo drpanje na granici..
ne znam šta to o meni govori..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:22 04.11.2016

Re: Dakle

Tačno. I mislim da je i dalje jako, jako zanimljiva destinacija za život. Jedino valja naučiti španski, tamo široke narodne mase slabo divane strane jezike, a valja pričati sa ljudima.

super, samo ne znam kako ćete da stignete tamo ako krene Veliko Sranje? ko ima masku i peraja, za njega nema zime. ajkulama samo pokažite zube.
maksa83 maksa83 15:26 04.11.2016

Re: Dakle

ajkulama samo pokažite zube.

To je najmanji problem.

Shark terrorising Egyptian resort 'killed by drunken Serb who jumped on its head'

Ajkule još uvek ne znaju da je to bio hoax i ozbiljna im je frka.
zemljanin zemljanin 15:28 04.11.2016

Re: Dakle

maksa83
Novi Zeland - pošto je geografski najdalja tačka odavde, i to ne neko od ona jedina dva velika sela što imaju, nego neka totalna pripizdina,

I okolina ... evo pa birajte

SouthPacificRealEstate

omega68 omega68 16:41 04.11.2016

Re: Dakle

AlSelone
Meni se čini da se ni jedna od sličnih najava koje su se provlačile kroz blogove poslednjih godina nije obistinila.

čekaj alse, zar se mnogi niste smejali kada sam najavljivao npr. da će Grčka da bude pod, pazi sad, EKONOMSKOM dominacijom Rusije ( bez izlaska iz NATO i EU )?
To sam pričao još 2013. jer je u junu 2013. u Britaniji bio sastanak tada G8 gde su Putin i Obama potpisali engleskoj kraljici da će da ponovo vrate Evropu na dogovor iz Jalte.Kipar je već pod ekonomskim kišobranom Rusije a evo i Grčke:
Ратни патролни брод Црноморске флоте „Сметливи“ (у слободном преводу – досетљиви) на путу за Сирију, боравио је ових дана у грчкој луци Пиреј. Иако је Грчка чланица НАТО-а, руски брод дочекан је уз бројне почасти.

A kad sam najvljivao ovo:
ми видимо раст броја руског (војног) персонала, видимо Русију која је пожелела да искористи војну силу против својих суседа Грузије и Украјине – тврди генерални секретар НАТО-а.

Он је навео да се организација фокусира на раст руског присуства у региону.

bio sam ismevan kao rusofil.
Gde si sad da mi odaš priznanje?
Lako je biti pametan nedelju dana pred neki događaj.
Teško je biti omega68 po godinu ili dve pred neki takav događaj.
arianna arianna 16:58 04.11.2016

Re: Dakle

Tačno. I mislim da je i dalje jako, jako zanimljiva destinacija za život. Jedino valja naučiti španski, tamo široke narodne mase slabo divane strane jezike, a valja pričati sa ljudima.



Predlažem da se napravi neka srpska zajednica sa svim zainteresovanim za selidbu sa ovih prostora..... dok ne naučimo španski, da može se posvadjamo ko ljudi


alselone alselone 17:00 04.11.2016

Re: Dakle

dok ne naučimo španski, da može se posvadjamo ko ljudi


Ja mogu da psujem na madjarskom. Imamo bar neku multijezicnost u naseobini.
alselone alselone 17:02 04.11.2016

Re: Dakle

SouthPacificRealEstate


Joj majko, sestro i nevesto kako je ovo dobro. A i cene su mi nerealno male*.

*relativno naravno, u odnosu na ocekivanja koja bih imao od ovakvih lokacija.
alselone alselone 17:13 04.11.2016

Re: Dakle

Gde si sad da mi odaš priznanje?


Ako se dobro secam najavljivao si mnogo vise od prostog ulaska jednog broda u Grcku luku. Bila je prica o polarizaciji Evrope, znacajnom povecanju ruskog uticaja, cak i naznake prelivanja na Kosovo i mozda cak vracanje u okvir Srbije.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:38 04.11.2016

Re: Dakle

Све постојеће валуте ће бити обезвређене потпуно, остаће само Швајцарски Франак као сигурна, ратна, валута са курсом из последњега дана пре урушавања монетарног система. Тај курс ће послужити и као оријентир у робној размени која ће морати да се примењује.

što znači da će samo oni koji su se zadužili u švajcarcima morati da isplate kredit.
али се на границама стварају велике гужве, јер се прешло само на ручну и визуелну контролу

e sad oni koji su švercovali benzin ili išli redovno u kupovinu u segedin, će imati vip status, njih se sećaju svi carinici.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:44 04.11.2016

Re: Dakle

Ako se dobro secam najavljivao si mnogo vise od prostog ulaska jednog broda u Grcku luku. Bila je prica o polarizaciji Evrope, znacajnom povecanju ruskog uticaja, cak i naznake prelivanja na Kosovo i mozda cak vracanje u okvir Srbije.

to je dokaz da u svakoj teoriji zavere ima zrno istine. problem je sa onim ostatkom, i zvog tog ostatka se ne vidi suština. kad bi se svi teoretičari zavera skinuli sa steroida, možda bi neko i obratio pažnju na to što pričaju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:02 04.11.2016

Re: Dakle

Tačno. I mislim da je i dalje jako, jako zanimljiva destinacija za život. Jedino valja naučiti španski


Jeste. Abla epanjol.. A gde ces i laksi jezik (i melodicniji) za nauciti od spanskog, i to na brzaka. Jos oni obrnuti znakovi pitanja iza svake druge reci .

Idealna kombinacija.


omega68 omega68 18:28 04.11.2016

Re: Dakle

Ako se dobro secam najavljivao si mnogo vise od prostog ulaska jednog broda u Grcku luku. Bila je prica o polarizaciji Evrope, znacajnom povecanju ruskog uticaja, cak i naznake prelivanja na Kosovo i mozda cak vracanje u okvir Srbije.

Polako, Anto, polako.
Pa nije Amerika šaka jada pa da prepusti prvo mesto toliko lako.
To je proces, važno je da su se glupaci smejali, na sam pomen tog procesa, jer ga nisu razumeli.
Ali su oni oni stručnjaci opšte prakse za sve oblasti - od kvantne fizike do politike i naravno razotkrivaju teoretičare zavera.
P.S.
Ti još ne vidiš polarizaciju Evrope?
blogovatelj blogovatelj 18:48 04.11.2016

Re: Dakle

E sad, referendumi, pičkematerine, brenteri brexitii sl. ispoljavanja volje naroda mogu da ispadnu zajebana stvar, može ode 'vamo može ode 'namo, tako da Blogi može jedno jutro da se probudi kao John Snow i zatekne se na prinudnom radu građenja velikog ledenog zida na severu sa ciljem da se spreči ilegalna imigracija Inuita u Pajićev Kolorado.


Kod mene je pusta ledina. 10 miliona km2. Ovde primaju po 200.000 novih godišnje. I nema naznake da će se ta cifra skorije smanjivati.
Ko god poželi, ajte amo. Gde čeljad nisu besna kuća nije tesna.
Jedino morate biti tolerantni prema turbanima, pederima, Jevrejima, masonima, burkama i svemu ostalom.
Biće Pajić Kanađanin jednog dana, kad ojačamo.
angie01 angie01 18:49 04.11.2016

Re: Dakle

uh, kako dobre tike!


:))), najboljse...imam i predlog za torbe uz njih, al ovo je ozbiljan blog, da ne kvarim.
blogovatelj blogovatelj 18:49 04.11.2016

Re: Dakle

Tako je. Doduše, ne baš ovako gej GILJE, al svkako da, patike i u Urugvaj. Dosta je bilo zezanja drugari.


Galapagos.
blogovatelj blogovatelj 18:51 04.11.2016

Re: Dakle

Meni se grad isprazni.


Koji grad?
blogovatelj blogovatelj 18:52 04.11.2016

Re: Dakle

Pa šta?
Nije se obistinila ni jedna procena visokoplaćenih analitiĆara, pa ih to ne sprečava da nas smaraju na dnevnom nivou novim procenama i analizama


Pa u tome i jeste problem. Oni rade za pare, a omega samo troši muda džabe.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:53 04.11.2016

Re: Dakle

Jedino morate biti tolerantni prema turbanima, pederima, Jevrejima, masonima, burkama i svemu ostalom.

Добро, бре, Канађани, на коме онда истерујете бес што "вам једе хлеб" кад вас примрзи да га зарадите?
blogovatelj blogovatelj 18:55 04.11.2016

Re: Dakle

Unosim ovo u Google kalendar i javljam se blogom po ovom pitanju krajem februara naredne godine.


Treba napraviti i jedan veb sajt sa vremenskom osom svih Krkarjevih zanimanja i profesija, od početka XX veka do danas. Ako se ispostavi da je u određeni dan radio više od tri posla istovremeno, imaćemo i matematički dokaz da laže.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:55 04.11.2016

Re: Dakle

marco_de.manccini
Jedino morate biti tolerantni prema turbanima, pederima, Jevrejima, masonima, burkama i svemu ostalom.

Добро, бре, Канађани, на коме онда истерујете бес што "вам једе хлеб" кад вас примрзи да га зарадите?


Na onima u Kvebeku
blogovatelj blogovatelj 19:02 04.11.2016

Re: Dakle

на коме онда истерујете бес што "вам једе хлеб" кад вас примрзи да га зарадите?


Stvarno bre, meni to impresivno kod vas u SAD. Znate svi da ste došli odnekud, sem indijanaca i eskima, naravno, a opet vam smetaju neki dođoši.
Ja sam na polaganju državljanstva imao čast da ceremonijom rukovodi sudija Francuz. I reče čovek da mu je najstariji predak po muškoj liniji došao u Kanadu 1653. i da je francuski zvaničan jezik ovde i da on od nas u sred Toronta ima pravo da od nas traži da polažemo zakletvu na francuskom. I poče da priča francuski tekst zakletve, a od nas 200 sigurno 190 nije imalo pojma šta je rekao.
I položismo zakletvu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:06 04.11.2016

Re: Dakle

Na onima u Kvebeku

To sve separatisti, bre, tako im i treba, udri iredentu!
blogovatelj blogovatelj 19:06 04.11.2016

Re: Dakle

Na onima u Kvebeku


Eto kako rezmišlja prosečan srpski desničar.
A do pre četrdesetak godina je Montreal bio najveći kanadski grad. I finansijski centar. Onda su se zajebali pa organizovali referendum o otcepljenju. Od tada pare počinju da se prelivaju u Toronto, koji je do pre stotinak godina bio poznat jediino kao pijaca veprova.
Kvebek Siti je jedan od prva tri grada sagrađena u Severnoj Americi od strane Evropljana. Druga dva su Santa Fe i Kingston na Jamajci.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:08 04.11.2016

Re: Dakle

prosečan srpski desničar.


vcucko vcucko 19:24 04.11.2016

Re: Dakle

blogovatelj
на коме онда истерујете бес што "вам једе хлеб" кад вас примрзи да га зарадите?


Stvarno bre, meni to impresivno kod vas u SAD. Znate svi da ste došli odnekud, sem indijanaca i eskima, naravno, a opet vam smetaju neki dođoši.
Ja sam na polaganju državljanstva imao čast da ceremonijom rukovodi sudija Francuz. I reče čovek da mu je najstariji predak po muškoj liniji došao u Kanadu 1653. i da je francuski zvaničan jezik ovde i da on od nas u sred Toronta ima pravo da od nas traži da polažemo zakletvu na francuskjavascript:;om. I poče da priča francuski tekst zakletve, a od nas 200 sigurno 190 nije imalo pojma šta je rekao.
I položismo zakletvu.

Jesi li makar naknadno tražio ovlašćenog prevodioca, da vidiš šta si potpisao?
Mislim, da ne banu u neko gluvo doba sa velikim vodoinstalaterskim kleštima, po bubreg ili plućno krilo. A mašu ugovorom, ono, pravna država, ne možeš im ništa
niccolo niccolo 19:42 04.11.2016

Re: Dakle

marco_de.manccini

Nego, kad planiraš da častiš što ste uzeli titulu posle 108 godina?
alselone alselone 19:42 04.11.2016

Re: Dakle

To je proces, važno je da su se glupaci smejali, na sam pomen tog procesa, jer ga nisu razumeli.


KO ih jebe, budale se smeju i na brasno.

Ne opovrgavam da se trenutno desava nesto sto ce sigurno biti jedan znacajan pasus na stranici istorije. I vidim polarizaciju, ali ne onakvu kakvu su najavljivali ti izvori i pogotovo ne u onako kratkim rokovima kakvi su spominjani. Najave su obicno dramaticne kao i ova koju si sada postavio, a desavanje je mnogo, mnogo slabije, prakticno je upitno da li moze i da se nategne da se prepozna kao taj proces.
alselone alselone 19:46 04.11.2016

Re: Dakle

čekaj alse, zar se mnogi niste smejali kada sam najavljivao npr. da će Grčka da bude pod, pazi sad, EKONOMSKOM dominacijom Rusije ( bez izlaska iz NATO i EU )?


Ja se nisam smejao sigurno, mogao sam samo da ocutim ono o cemu se ne slazem zato sto te uvazavam kao coveka.

A sad o temi. Ne vidim da je Grcka pod ekonomskom dominacijom Rusije.
docsumann docsumann 19:49 04.11.2016

Re: Dakle

marco_de.manccini
Na onima u Kvebeku

To sve separatisti, bre, tako im i treba, udri iredentu!


ma, ti zubari, pa Tko to još može voljeti, sem majki im od muža tučenih...

maksa83 maksa83 19:51 04.11.2016

Re: Dakle

Jedino morate biti tolerantni prema turbanima, pederima, Jevrejima, masonima, burkama i svemu ostalom.

Pa onda se realno ne isplati seliti se tamo...

P.S. Je l' bar dozvoljeno zajebavanje basista i bubnjara? To su ipak neke osnovne civilizacijske tekovine, ne možete čoveku sve da oduzmete.
alselone alselone 19:53 04.11.2016

Re: Dakle

Galapagos.


To sam rekao kolegi kad smo bili tamo. Sve oteram u q, dodjem ovde i otvorim agenciju za ronjenje. I bog da me vidi.
NNN NNN 19:55 04.11.2016

Re: Dakle

Србија:

Година је била родна, хвала Господу - хране ће бити довољно, имамо струју, рафинерије, фабрике ђубрива, пијаце и поште…имамо искуство, власти ће морати да постојећу власт поделе са онима који су у могућности да организују помоћне војне и полицијске јединице, ове постојеће ће бити недовољне, како би се ситуација држала под контролом.


Koja godina, zemljače? 2016.?
Grad ubio Šumadiju, nisi mogao šljive za rakiju da nakupiš!
(a Bog sveti zna kako da preguramo apokalipsu bez domaće mučenice )
pnbb pnbb 20:31 04.11.2016

Re: Dakle

Vidiš, vidiš, o Urugvaju nisam razmišljao.


Da, veoma validna opcija.


kako stojite s nemackim?
princi princi 20:37 04.11.2016

Re: Dakle

Vanatu. Trebalo da može sa UK šarom.
Mada meni dobar i ovaj Deer Park.
pnbb pnbb 20:37 04.11.2016

Re: Dakle

P.S. Je l' bar dozvoljeno zajebavanje basista i bubnjara? To su ipak neke osnovne civilizacijske tekovine,


dosao tip na neko ostrvo u tri pm, izasao malo ,prosetao, i cuej bubanj - badabadabam, bam.. jao super, bubanj, cekda pitam domoroce, sta je to?
kaze domorodac - uuuu, drum, very bad things after drum.
ok kaze tip idemo dalje... sutra budi se, jos bubanj -didam dadam.. u jbt, zanimljiv obicaj, cak da pitam nekog drugog. kaze drugi - sir, very bad things after drum...
posle par dana, tip nacisto popizdeo, ne moze vise da trpi bubnjanje - uvati prvog slucajnog domoroca za gusu - sta je bre ovo, sta je taj very bad thing posle bubnja, kazi, kuckin sine...
kaze domorodac - very bad, after drums - bass solo
mesan mesan 20:44 04.11.2016

Re: Dakle

pnbb
P.S. Je l' bar dozvoljeno zajebavanje basista i bubnjara? To su ipak neke osnovne civilizacijske tekovine,


dosao tip na neko ostrvo u tri pm, izasao malo ,prosetao, i cuej bubanj - badabadabam, bam.. jao super, bubanj, cekda pitam domoroce, sta je to?
kaze domorodac - uuuu, drum, very bad things after drum.
ok kaze tip idemo dalje... sutra budi se, jos bubanj -didam dadam.. u jbt, zanimljiv obicaj, cak da pitam nekog drugog. kaze drugi - sir, very bad things after drum...
posle par dana, tip nacisto popizdeo, ne moze vise da trpi bubnjanje - uvati prvog slucajnog domoroca za gusu - sta je bre ovo, sta je taj very bad thing posle bubnja, kazi, kuckin sine...
kaze domorodac - very bad, after drums - bass solo

Billy Sheehan, Cliff Burton, Peter Hook, Tal Wilkenfeld and 100 others dislike.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:52 04.11.2016

Re: Dakle

Nego, kad planiraš da častiš što ste uzeli titulu posle 108 godina?

Danas ulazim u taksi, a on broj 108!
pnbb pnbb 20:53 04.11.2016

Re: Dakle

jbg, bubnjar pricao...
blogovatelj blogovatelj 20:58 04.11.2016

Re: Dakle

esi li makar naknadno tražio ovlašćenog prevodioca, da vidiš šta si potpisao


Ono što sam potpisao, to je na engleskom bilo, ali ono što sam ponavljao za njim, to gospodbogotac zna šta sam rekao.
octopus octopus 21:45 04.11.2016

Re: Dakle

Ima onaj sajt Numbeo, znate svi pretpostavljam za njega. Upoređuju se razne kategorije, cene itd. između raznih država.

Gledao sam Urugvaj, nije loš ni Paragvaj mada ne izlazi na more. Ima dole sad Tonga i tako to područje.

Našao i criminal rate po državama, mi smo otprilike "dobri" u kategoriji korupcije i tako to a po pitanju uličnih prepada, pljačkanja kuća ili sigurnosti u noćnim satima smo bolji od većine .

Urugvaj sasvim ok-
pnbb pnbb 21:45 04.11.2016

Re: Dakle

Druga dva su Santa Fe i Kingston na Jamajci.

a, pa nece da moze.. prvi je bio valjda on dole na floridi -sadasnjoj dal bese dzeksonvil, ili u blizini - gde su se tukli spanci i englezi

a posle dal bese na kubi - trinidad ili santjago
Atomski mrav Atomski mrav 22:40 04.11.2016

Re: Dakle

Ono što sam potpisao, to je na engleskom bilo, ali ono što sam ponavljao za njim, to gospodbogotac zna šta sam rekao.


Ribozom Ribozom 22:42 04.11.2016

Re: Dakle

alselone
jel nama trebaju vize za Urugvaj?


Ne. Mozes da ostanes do 90 dana samo sa pasosem. To je dovoljno da se popnem negde na neku cuku i gajim alpake.


Jos ste gori od Tasinih ucenika.
Sta posle 90 dana?

Ja nesto tipujem da je sledeca meta Venecuela. Oni bar imaju naftu, mi nista, tu jednu dusu. Palis nezadovoljne domacice i izribane nastavnike geografije.
Ma sta i pricam...

U stvari, gde nam je Taube, ona bre prevazisla sve (smrtno sam ozbiljan).


arianna arianna 22:47 04.11.2016

Re: Dakle

blogovatelj
Meni se grad isprazni.


Koji grad?


pogađaj :
Svetozar Marković
Nikola Pašić
Djordje Genčić
Zoran Radmilović
Mirko Cvetković
Gitarijada
pivo
blogovatelj blogovatelj 22:54 04.11.2016

Re: Dakle

čekaj alse, zar se mnogi niste smejali kada sam najavljivao npr. da će Grčka da bude pod, pazi sad, EKONOMSKOM dominacijom Rusije


Kako da se ne smejem, majke ti? Koji je to tačno deo grčke ekonomije pod ruskim uticajem? Sve im Švabo uzima na doboš zbog neplaćenih kamata.
Šatro ušo ruski brod? Sine, kakve ti droge trošiš kad imaš takve halucinacije?
omega68 omega68 23:02 04.11.2016

Re: Dakle

Ne vidim da je Grcka pod ekonomskom dominacijom Rusije.

Videćeš ruski gas.
Onda će biti kasno da gledaš
blogovatelj blogovatelj 23:06 04.11.2016

Re: Dakle

Ti još ne vidiš polarizaciju Evrope?


Meni jedino nije jasno tvoje bezrazložno radovanje toj polarizaciji. Nisi čuo šta se Srbima dešavalo u dve polarizacije, početkom i sredinom Xx veka?
blogovatelj blogovatelj 23:12 04.11.2016

Re: Dakle

Je l' bar dozvoljeno zajebavanje basista i bubnjara? To su ipak neke osnovne civilizacijske tekovine, ne možete čoveku sve da oduzmete.


Mislim da jeste. Do kada, upitno je.
vcucko vcucko 23:13 04.11.2016

Re: Dakle

blogovatelj
Ti još ne vidiš polarizaciju Evrope?


Meni jedino nije jasno tvoje bezrazložno radovanje toj polarizaciji. Nisi čuo šta se Srbima dešavalo u dve polarizacije, početkom i sredinom Xx veka?

Znači kad te polarizacije skoro pa i nije bilo, odnosno kad je jedan pol bio da li samo naizgled ili zaista prejak (1941. ili devedesetih), Srbima je dakle tada sve išlo kao po loju?
Zanimljivo gledište.
A ovde se inače mnogi ubiše dokazujući da su bili najsrećniji i da je njima i svima bilo najlepše kad je drug Ćopa šibicario usred najizjednačenije polarizacije ikad.
blogovatelj blogovatelj 23:15 04.11.2016

Re: Dakle

a Bog sveti zna kako da preguramo apokalipsu bez domaće mučenice


Ako dođe do vojevanja, zna se. Pravi se govnjevača.
blogovatelj blogovatelj 23:19 04.11.2016

Re: Dakle

Danas ulazim u taksi, a on broj 108!


Da je u pitanju Čarli ili urbana gorila, sad bi usledila rima. Al tebe neću, dobar si čoek.
blogovatelj blogovatelj 23:48 04.11.2016

Re: Dakle

pogađaj :
Svetozar Marković
Nikola Pašić
Djordje Genčić
Zoran Radmilović
Mirko Cvetković
Gitarijada
pivo


Seko, pa ti si ovde jedna od retkih iz istocne Srbije. Cudno je kako iz tvog kraja i iz jugozapadne Srbije nema puno ljudi na blogu.
A nisam znao da je Svetozar Markovic iz tvog kraja. Ja ga oduvek racunao u Kragujevcanina jer je vitlao barjakom samouprave po Kragujevcu.
maksa83 maksa83 23:49 04.11.2016

Re: Dakle

Seko, pa ti si ovde jedna od retkih iz istocne Srbije.

Vlaina!
blogovatelj blogovatelj 23:51 04.11.2016

Re: Dakle

Videćeš ruski gas.
Onda će biti kasno da gledaš


Brate, nemas ti veze sa zivotom. Sve i da prodje gasovod, koliki je to udeo u grckoj ekonomiji? I mislis da ce to tuda da prodje bez americkog aminovanja? Ako mislis, to je samo jos jedna potvrda da si nenormalan.
I sta ce da bude kasno, keve ti?
blogovatelj blogovatelj 23:53 04.11.2016

Re: Dakle

Vlaina!


Bugarka, bozemoprosti.
arianna arianna 00:00 05.11.2016

Re: Dakle

Vlaina!


Ne lupaj, pls

već sam pisala da mi je otac iz okoline Drvara, a majka sa juga.
arianna arianna 00:00 05.11.2016

Re: Dakle

Bugarka, bozemoprosti.


maksa83 maksa83 00:17 05.11.2016

Re: Dakle

Ne lupaj, pls

Nemoj da se ljutiš, ovo je bio neki kao žal za mlados', znao sam jednom jednu devojku odande i zezanje da je vlaina je bio deo igre.
arianna arianna 00:25 05.11.2016

Re: Dakle

Nemoj da se ljutiš, ovo je bio neki kao žal za mlados', znao sam jednom jednu devojku odande i zezanje da je vlaina je bio deo igre.

Ne ljutim se, samo mi malo izlizani ti Gidrini fazoni ono "dalupimpaakoprodjeprodje" a posle se vadimo na žal za mladost
Da si mi bar citirao rodjaka Radmilovića, pa Ajdeeeeeeee

Da sam vlajna ili bugarka, imala bi već pasoš EU, ne bih se raspitivala za Urugvaj
urbana_gerila urbana_gerila 00:27 05.11.2016

Re: Dakle

maksa83
Nemoj da se ljutiš, ovo je bio neki kao žal za mlados', znao sam jednom jednu devojku odande i zezanje da je vlaina je bio deo igre.


bemga, a da ja ispričam kako me je pred jednu gitarijadu na onim stepenicama kod crkve strasno ljubila jedna ana - svi bi rekli da lažem, a gerilica bi mi lupila dangu...
urbana_gerila urbana_gerila 00:29 05.11.2016

Re: Dakle

blogovatelj
Da je u pitanju Čarli ili urbana gorila, sad bi usledila rima.


ajd to što si glup i nekako, ali što si nevaspitan...
maksa83 maksa83 00:40 05.11.2016

Re: Dakle

Ne ljutim se, samo mi malo izlizani ti Gidrini fazoni ono "dalupimpaakoprodjeprodje" a posle se vadimo na žal za mladost

E, predomislio sam se, ljuti se koliko 'oćeš.
blogovatelj blogovatelj 01:01 05.11.2016

Re: Dakle

već sam pisala da mi je otac iz okoline Drvara, a majka sa juga.


I meni je otac iz okoline Drvara, a majka sa juga.
Da ti nisi ja?
blogovatelj blogovatelj 01:06 05.11.2016

Re: Dakle

ajd to što si glup i nekako, ali što si nevaspitan...




A ti si otelotvorenje inteligencije i vospitanosti.
urbana_gerila urbana_gerila 01:10 05.11.2016

Re: Dakle

blogovatelj
A ti si otelotvorenje inteligencije i vospitanosti.


ako bih počeo da ti obrazlažem - to bi, stvarno, postalo krajnje upitno...
blogovatelj blogovatelj 04:37 05.11.2016

Re: Dakle



Je li smešna reč prosečan, srpski, desničar, ili kombinacija više njih?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana