Astrologija| In memoriam

Novo vrijeme?

princi RSS / 11.11.2016. u 14:23

Jutrošnju rutinu mi prekinu BBC ticker sa vešću da je na Facebook stranici Leonarda Cohena objavljeno kako je Cohen preminuo. Nisam neki Cohen fan (tj nisam nikakav), ali mi je pažnju privuklo to što je BBC preneo vest sa Facebooka. Ko je pratio ove američke izbore sigurno je zapazio da su u post-klimaksu izbora mainstream mediji optuživali Facebook za pružanje platforme nekakvim ekstremistima, pogrešno informisanje i za, generalno, omogućavanje nekim do juče opskurnim grupama da proturaju svoju sliku sveta i "informišu" glasače na nekoj masovnoj razmeri. U junu 2016. Elon Musk je u nekom talk showu ili debati na TV izjavio kako postoji 1 u milijardu šansi da "stvarnost" tj stvaran svet oko nas nije simulacija (što bi nas, valjda, činilo hostovima u nekakvom West Worldu koji živimo). I pade mi na pamet kako u svetu 2016. zaista svako formira svoju realnost, svako uzima od stvarnog sveta ono što hoće i pravi neki svoj, virtuelni mix ili mish-mash u kome je veliki pisac, heroj, pesnik, borac za ljudska prava, Srbin, Hrvat, Škot, Englez, Amerikanac, Europejac, Evroazijat, Rus, Evlija Čelebija, silver surfer, Amy Winehouse, Marylin Monroe, najveći živi fizičar, novinar, Orijana Falači, Jovanka Orleanka, inženjer, programer, betmen, supermen, Krkar...

Smrt Vesne Dozet me malo nagnala na razmišljanje o tom uređivanju bloga i o tome kako je sada svako postao glavni i manje više odgovorni urednik neke svoje blog ili Facebook strane. Nema više Tanjuga, nema više Guardiana, nema više BBCa, CNNa, nema, na žalost, ni Vesne Dozet, svako formira neku svoju stranu, neke svoje vesti, neki svoj život, često i sa više timeline-ova u njemu: jedan za porodicu, drugi za prijatelje, treći za ljubavnike/ce, četvrti za poslovne partnere, peti za roditelje...I onda se zapitah a da li je ikada i bilo drugačije? Da li smo od samog početka živeli taj neki virtuelni svet u koji smo se samoubedili, a da nam Facebook, zapravo, samo sada pomaže da postanemo svesni toga, drugim rečima da nam otkriva suštinu nas samih. I da li smo mi zapravo osuđeni na tu, da kažem, polimorfnost, taj život sa više lica, i nije li i taj Facebook, Google +, ili šta već samo platforma koja nam omogućava da mi budemo više mi (a zapravo ništa).

Praštajte na ovim jutarnjim lupetanjima, mora danas da se dosta radi, a ovo sve je mali pomen u čast Bowieja, Cohena i Vesne Dozet, a pomalo i nas samih. Verovatno malo i pod uticajem Hararija koga sam sinoć do kasno čitao.



Komentari (281)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

blogovatelj blogovatelj 14:27 11.11.2016

Gradacija

inženjer, programer, betmen, supermen, Krkar...


Posle Krkar jedino jos Hendriks I Gospod Bog.
Meni si jednom na Fejsu rekao da sam Evlija Celebija
Odlican ti je blog.
princi princi 14:40 11.11.2016

Re: Gradacija

Meni si jednom na Fejsu rekao da sam Evlija Celebija

Beše ono kad si putovao preko Finske? :)))))). Nisam na tebe mislio.
blogovatelj blogovatelj 14:56 11.11.2016

Re: Gradacija

Beše ono kad si putovao preko Finske? :)))))). Nisam na tebe mislio.


Sledece ce da bude jos ludje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:08 12.11.2016

Re: Gradacija

Krka je četvrta ličnost Svete Trojice - bog, otac, sin, i neka međudimenzija između njih kao izraz njihovih odnosa, a Krka mu dođe nešto kao očev stariji buraz, tipa, on i Njegova Visost su bili tu pre početka vremena.

Zez, da, gledam po ženi svojoj da je malo bedak taj krajni horizont ako kapiraš u fazonu zap. civilizacije da je death the end. Međutim ako kapiraš kao Istočnjačak da the Death is not the end, onda je somewhat easier to cope whith the things.
docsumann docsumann 17:43 13.11.2016

Re: Gradacija

Death is not the end


blogovatelj blogovatelj 14:28 11.11.2016

Sad napisah kod Snezane na blogu

Nisam ni ja fan Koena, ali mu je stvar Suzanne cudesna.
Nemam Tjub na poslu da kacim, okacicu kasnije sa telefona ili od kuce.
Pokoj dusi Leonardovoj.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:41 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Ja sam ga slušao, jer imalo je šta i da se čuje.

I da, mislim kako su ljudi oduvek bili masovno bezlični, isti i to se nije promenilo sa socijalnim mrežama. Ima onaj deo iz Life of Brian, kada Brajan kaže kako su svi oni idividue i kako su različiti i masa u glas, ponavlja za njim, a jedan usamljeni glas kaže; I am not. Da, otprilike je tako i u stvarnom životu. Uglavnom smo svi isti, a ti pojedini koji nisu, oni će nas možda učiniti manje bezličnim.


maksa83 maksa83 14:46 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

a jedan usamljeni glas kaže; I am not.

princi princi 14:46 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Da. 2 stvari, bar mene, fasciniraju u vezi društvenih mreža: te multi facet i multiple timelines. A sve u nekom kao realnom svetu (čiji je doživljaj, opet, samo proizvod tih naših čula i raspona istih koje nam je evolucija i borba dala).
princi princi 15:20 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

I da, mislim kako su ljudi oduvek bili masovno bezlični, isti i to se nije promenilo sa socijalnim mrežama.

Da. Pazi, meni se čini da je, na primer, zaljubljivanje jedan od mehanizama kojim pokušavamo da pobegnemo od te bezličnosti. Jer, šta je zaljubljivanje? Projektovanje paketa poželjnih osobina na neku osobu i onda padanje na tu projekciju. Posle, kad se ispostavi da projekcije ne odgovaraju istini dolazi do razočaravanja, a u stvari to je samo naš making. Mislim, pomenuh zaljubljivanje ali slična je stvar i sa političkim pa čak i strukovnim afilijacijama.

Što kažu Gang of Four Love'll get you like a case of anthrax, And that's something I don't want to catch. Strašna stvar, btw.

margos margos 15:53 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Jeste naš 'making' ali nije samo projekcija paketa naših želja... ima tu i prepoznatih potencijala, budemo otvoreni (srca, uma, ruku...) i često tu drugu osobu vidimo u njegovoj najboljoj verziji i docrtamo ponešto (ja to doživljavam kao da ga gledamo u najčistijoj i najlepšoj slici, kao da gledamo okom deteta, roditelja, Boga), te se tu jave očekivanje, a onda neispunjena očekivanja - nas srozaju.

A to je opet - naš problem. :)


EDIT:
E, al nekad i bude tako, a nekad i bolje od toga.
Neko nas iznenadi širinom, veličinom, dobrotom.

Da ne zaboravim i to da dodam!:)
princi princi 15:58 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

A to je opet - naš problem.

Pa da. Zato Musk i kaže da živimo u simulaciji. Mi simuliramo stvarnost oko sebe, uzimamo detalje koji nam odgovaraju i odbacujemo one druge. Mislim da i komunikaciji među ljudima može pomoći ta spoznaja da svako živi u sopstvenoj simulaciji. Naravno, ta komunikacija nije moguća dok god ima budalčina koje misle da Znaju i koji misle da drže ključeve Boga, Istine. Ajde što misle, njihova stvar, nego što trče okolo i viču, galame, agresivno (ili pasivno-agresivno) vuku ljude za rukav. A takvih uopšte nije malo, :).
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:07 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

A možda imamo i nekih strahova; da kad umremo, umremo sami i zato želimo da se zaljubimo? Zaljubljivanje, kao bekstvo od straha.


margos margos 16:10 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Jesi li gledao film ''Kad je Hari bio drvo''?

Sjajna priča smeštena u 1926. u malom mestu u Irskoj, ali potpuno bi mogla biti i 2016. bilo gde - jer je i velegrad samo skup malih mesta.
princi princi 16:10 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Da, sve je u mixu... videh jutros se neki po FB zavetuju da će praviti i film po pesmi. Pomislih u trenutku, možda, ipak, bolje ne.
princi princi 16:13 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

jer je i velegrad samo skup malih mesta.

Htedoh da napišem nije svaki, ali onda se ujedoh za jezik jer svaki u kome sam bio živeo i živim (Beograd, London, Njujork, San Francisko, Brizbejn, Sidnej, Toronto...) jeste, zapravo, skup malih varoši, hamleta, što bi rekli Englezi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:42 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Pomislih u trenutku, možda, ipak, bolje ne.


Ee, to me podseti, kako će sledeće godine izaći nastavak Bladerunnera (2049?) u režiji Denis Villeneuve-a.
JJ Beba JJ Beba 16:44 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

stefan.hauzer
Pomislih u trenutku, možda, ipak, bolje ne.


Ee, to me podseti, kako će sledeće godini izaći nastavak Bladerunnera (2049?) u režiji Denis Villeneuve-a.

ne spominji mi, živa nisam

pored Odiseje to mi je najominjlniji SF film. Ridli Skot je moj omiljni reditlej
jer su Telma i Luiz su moj film No1

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:55 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

ne spominji mi, živa nisam


i meni je Ridli Skot među omiljenima, između ostalog i zbog Telme i Luiz, ali najviše zbog Aliena i Bladerunnera. Čak sam mu oprostio i Prometeja! Opet, zaista ne vidim, kako neko može da nadmaši tu prvobitnu viziju, ne zbog same radnje, nego zbog čitavog apokaliptičnog Los Anđelesa budućnosti u noir kadru i stalnom kišom. Ubiće me ovo vreme superheroja i rimejkova..
princi princi 16:57 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Opet, zaista ne vidim, kako neko može da nadmaši tu prvobitnu viziju, ne zbog same radnje, nego zbog čitavog apokaliptičnog Los Anđelesa budućnosti u noir kadru i stalnom kišom.

Mene je ubio Vučko u pojam kad mi je one nesrećne večeri rekao da je i Deckard replicant. I to baš kad mu je dolazio voz. Sad moram da odgledam i Final Cut.
maksa83 maksa83 17:00 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Čak sam mu oprostio i Prometeja!

Je l' znaš da je bio u fazonu da snimi nastavak Gladiatora? Mali problem je što Maximus u prvom delu malo umre, i onda to malo komplikuje sequel, (u maloga jove cipelice nove) ali ništa zato (on gazi u blato) - ima Rasel Krou ortaka koji će da napiše scenario. I da ga ortaku, izvesnom Niku Kejvu. I taj Nik Kejv napiše scenario (scenario udaren u glavu, kao što je i on sam) i ... ništa ne bi od nastavka. Onda je snimio Prometeja kao manje glupog.

The Unbelievably Insane Gladiator Sequel That Almost Was
princi princi 17:01 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Trebalo je da zovu Kustu.
maksa83 maksa83 17:02 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Trebalo je da zovu Kustu.

Ala bi se tu lebdeloooo...
princi princi 17:03 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Da, i ja mislim da mu ga Kukica daje po koksari samo tako. Stalno se nešto češka po nosu. Što kaže emsi, nije lako Srbin biti.
JJ Beba JJ Beba 17:24 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Čak sam mu oprostio i Prometeja!

i ja, zabila sam film u podsvest
. Ubiće me ovo vreme superheroja i rimejkova..


kapitalizam bato, daj kintu, uzmi, uzmi dok može.

JJ Beba JJ Beba 17:25 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Onda je snimio Prometeja kao manje glupog.

kakav je tek taj gluplji bio, kad je Prometej manje glup
maksa83 maksa83 17:27 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

kakav je tek taj gluplji bio, kad je Prometej manje glup

Baci pogled na onaj link, ima opis tog scenarija koji je napisao Nik Kejv.

Da skratim - Maximus oživi, natera Bogove da ga vrate na zemlju, tu ratuje u svim potonjim ratovima na strani pravednih i završi karijeru u Pentagonu. Kejv se verovatno zajebavao ali realno, kakav smislen scenario možeš da napišeš za Gladiator 2?
princi princi 17:29 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Da skratim - Maximus oživi, natera Bogove da ga vrate na zemlju, tu ratuje u svim potonjim ratovima na strani pravednih i završi karijeru u Pentagonu.

Mmmm, fale samo guske i patke...
JJ Beba JJ Beba 17:30 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Kejv se verovatno zajebavao ali realno, kakav smislen scenario možeš da napišeš za Gladiator 2?

mora da je džidža bila loša
princi princi 17:30 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

U stvari, sad ne treba ni da ga snimaju: već sam sebe ubedio da sam ga odgledao.
docsumann docsumann 17:53 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu


volio sam ovaj serijal, o velikanima SF, u kojem je bio voditelj.



nisam znao da tako dobro crta.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:00 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Onda je snimio Prometeja kao manje glupog.


Da, ali tu se genijalno dosetio i njega uradio kao priču o nastanku Aliena; radnja pre. Otprilike kao Džordž Lukas i Star Wars i onda se pojavi legenda ĐarĐar Binks!

+ meni je film Bladerunner, bolji od knjige Sanjaju li androidi električne ovce?, bez obzira što nema ništa o Merceru i posedovanju pravih životinja u samom filmu; ali težnja androida ka humanizaciji je prikazana tako snažno kroz glumu Rutgera Hauera. Živeo!
JJ Beba JJ Beba 18:01 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu


nisam znao da tako dobro crta.

samo lik sa takvom likovnom estetikom može da kreira onakve filmove

o Alienu nećeu da govorim. to kakvo su on i Giger stvorenje kreirali nije za priću već za gledanje








docsumann docsumann 18:20 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

to kakvo su on i Giger s


kažu da je na Gigera Dado Đurić imao ponajviše uticaja od svih slikarskih veličina.







što sam stariji, Dado se neumitno penje na sami vrh moje liste najomiljenijih.
misim, uvijek sam ga poštovao i cijenio (dođe mi čak i neki rod), ali potonjih godina ta ljubav dobija nove samoindukovane impulse.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:07 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Je l' znaš da je bio u fazonu da snimi nastavak Gladiatora?

Meni nije jasno zašto je snimljen i prvi deo.
maksa83 maksa83 19:09 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

dobrosavljevic_m
Je l' znaš da je bio u fazonu da snimi nastavak Gladiatora?

Meni nije jasno zašto je snimljen i prvi deo.

Zato što je totalno super.
princi princi 19:14 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Zato što je totalno super.

Meni je najbolji sam početak, kad pokazuju one Saksonce u onoj šumi pre nego što će ih spržiti. Preci današnjih Nemaca i Engleza.
maksa83 maksa83 19:21 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Meni je najbolji sam početak, kad pokazuju one Saksonce u onoj šumi pre nego što će ih spržiti. Preci današnjih Nemaca i Engleza.

Da, ta početna scena je potpino fenomenalna, sa sve vučjakom koji trčkara za njim.

Inače, Skot je snimio i pogibiju vučjaka u borbi ali je posle izbacio.
princi princi 19:25 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Da, da, ti rezovi, ne znaš šta je CGI, šta in situ. Fenomenalno. Toliko je jaka da sam posle nje odmah počeo da čitam Istoriju Vizantije Ostrogorskog.
JJ Beba JJ Beba 19:26 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

što sam stariji, Dado se neumitno penje na sami vrh moje liste najomiljenijih.
misim, uvijek sam ga poštovao i cijenio (dođe mi čak i neki rod), ali potonjih godina ta ljubav dobija nove samoindukovane impulse.

i ja ga mnogo volim

kada je u galiriji Haos bila izložba njegovih crteža (neposredno pred smrt) 11. jun 2010. kupila sam crnu grafitnu olovku (cela je crna, i gumica) na kojoj piše kad porastem crtaću k'o DADO . njom špartam papir kad sednem da vežbam kaligrafiju. čuvam ko oči u glavi


JJ Beba JJ Beba 19:27 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Zato što je totalno super.

stefan.hauzer stefan.hauzer 21:34 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

da čitam Istoriju Vizantije Ostrogorskog.

jebote, kakvi su ljudi živeli ovde i stvarali i bili ispred svog vremena i Ostrogorski (koji je i dalje nenadmašan) i njegova žena Fanula Papazoglu - neverovatan stil pisanja. Njena Istorija Helenizma je dokaz kako su ovde živeli, i žive i dalje, ljudi van svog vremena. Samo ponekad skrenemo s puta, ali skreću i oni za koje smo mislili da su najbolji, makar smo se ove godine (više puta) uverili u to:)
princi princi 21:41 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

jebote, kakvi su ljudi živeli ovde i stvarali i bili ispred svog vremena i Ostrogorski (koji je i dalje nenadmašan) i njegova žena Fanula Papazoglu - neverovatan stil pisanja.

Totalno. To je meni postalo jasno kad sam, pod jakim uticajem svog mentora, pročitao Milankovićevu autobiografiju. Kako je čovek pisao! Ili Slobodan Jovanović, pa Cvijić. Kakva čistoća misli, jasnoća, konciznost, kako su tačno znali o čemu pišu, kako su bili in charge and in control i u vezi onoga o čemu i kako su pisali. A ovo danas što je nametnuto ili što pokušava da se nametne, tačno vidiš buku u glavi, lupetanje, vidiš da te rečenice koristi za isprazno šepurenje, nekakvu šmiru, manipulantsku, pa uz to još jeftinu i bednu.
emsiemsi emsiemsi 21:52 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

princi
I da, mislim kako su ljudi oduvek bili masovno bezlični, isti i to se nije promenilo sa socijalnim mrežama.

Da. Pazi, meni se čini da je, na primer, zaljubljivanje jedan od mehanizama kojim pokušavamo da pobegnemo od te bezličnosti. Jer, šta je zaljubljivanje? Projektovanje paketa poželjnih osobina na neku osobu i onda padanje na tu projekciju. Posle, kad se ispostavi da projekcije ne odgovaraju istini dolazi do razočaravanja, a u stvari to je samo naš making. Mislim, pomenuh zaljubljivanje ali slična je stvar i sa političkim pa čak i strukovnim afilijacijama.

Što kažu Gang of Four Love'll get you like a case of anthrax, And that's something I don't want to catch. Strašna stvar, btw.


Има ту нешто код заљубљивања.
Истина, ја не могу са сигурношћу рећи да се, у погледу своје жене, ради о (мојим) пројекцијама.
Ја мислим да се ради о томе да ја сваки дан спознајем доброту своје жене и да је, стога, све више волим.
emsiemsi emsiemsi 21:55 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

stefan.hauzer
A možda imamo i nekih strahova; da kad umremo, umremo sami i zato želimo da se zaljubimo? Zaljubljivanje, kao bekstvo od straha.



То можда у позним годинама.
Шта рећи о заљубљивању у младости ?
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:58 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Inače, Slobodan Jovanović je čovek koji je prvi nosio to ime; njegov otac je bio prvi Srbin koji je svom sinu dao ime Slobodan, a sestra mu je nosila ime Pravda. Ima nešto i u tim ljudima, u tom narativu, načinu na koji su živeli i odrastali i razvijali se. Negde između su se izgubili ti ideali ..Slobodan je preživeo, ali Pravda se izgubila - a trebaju oba.
princi princi 21:59 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Slobodan je preživeo

Jes vala, pogotovu u slobodarskim srcima! :)
emsiemsi emsiemsi 22:02 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

maksa83
Čak sam mu oprostio i Prometeja!

Je l' znaš da je bio u fazonu da snimi nastavak Gladiatora? Mali problem je što Maximus u prvom delu malo umre, i onda to malo komplikuje sequel, (u maloga jove cipelice nove) ali ništa zato (on gazi u blato) - ima Rasel Krou ortaka koji će da napiše scenario. I da ga ortaku, izvesnom Niku Kejvu. I taj Nik Kejv napiše scenario (scenario udaren u glavu, kao što je i on sam) i ... ništa ne bi od nastavka. Onda je snimio Prometeja kao manje glupog.

The Unbelievably Insane Gladiator Sequel That Almost Was

Ја се извињавам што не могу са вама да дискутујем о филмовима и серијама, јер ме те ствари не привлаче бог зна колико.
Истина, волим да погледам филм 12 жигосаних.
emsiemsi emsiemsi 22:04 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

princi
Da, i ja mislim da mu ga Kukica daje po koksari samo tako. Stalno se nešto češka po nosu. Što kaže emsi, nije lako Srbin biti.

Можда је, ипак, само прехлађен.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:08 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Истина, волим да погледам филм 12 жигосаних.


bilo je i za očekivati, kako si fan filmova Čarlsa Bronsona. To je taj stil života i pisanja:






emsiemsi emsiemsi 22:12 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

princi
jebote, kakvi su ljudi živeli ovde i stvarali i bili ispred svog vremena i Ostrogorski (koji je i dalje nenadmašan) i njegova žena Fanula Papazoglu - neverovatan stil pisanja.

Totalno. To je meni postalo jasno kad sam, pod jakim uticajem svog mentora, pročitao Milankovićevu autobiografiju. Kako je čovek pisao! Ili Slobodan Jovanović, pa Cvijić. Kakva čistoća misli, jasnoća, konciznost, kako su tačno znali o čemu pišu, kako su bili in charge and in control i u vezi onoga o čemu i kako su pisali. A ovo danas što je nametnuto ili što pokušava da se nametne, tačno vidiš buku u glavi, lupetanje, vidiš da te rečenice koristi za isprazno šepurenje, nekakvu šmiru, manipulantsku, pa uz to još jeftinu i bednu.

Код обичних људи постоји нешто што сам ја дефинисао као артизам, којим, на жалост, покушавају да компензују своје недостатке, стварне и умишљене.
Није лако бити (не само Србин) него и човек --- отворен, искрен, добар.
emsiemsi emsiemsi 22:14 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

stefan.hauzer
Истина, волим да погледам филм 12 жигосаних.


bilo je i za očekivati, kako si fan filmova Čarlsa Bronsona. To je taj stil života i pisanja:







Молим појашњење !
princi princi 22:15 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

fan filmova Čarlsa Bronsona

Ko nije fan Once upon a time in the West?

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:23 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Ko nije fan Once upon a time in the West?


Čarls Bronson je više od toga!




4krofnica 4krofnica 22:43 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

stefan.hauzer
Истина, волим да погледам филм 12 жигосаних.


bilo je i za očekivati, kako si fan filmova Čarlsa Bronsona. To je taj stil života i pisanja:



Ne znam zašto ali najveća kletva u mojoj osnovnoj školi je bila: dabogda ti muž bio Čarls Bronson!! :)) to je tako zlokobno izgovarano i uvek me je ježilo a ja klinka nisam imala ni pojma ko je on.

@princi
Ne stvaramo svoju realnost nego svako kreira svoju iluziju.
A sa matriksičke tačke gledišta, ja mislim da nas odavno neko zajebava sa viših instanci. :) kao u perfektnom filmu 'the Brand New Testament' gde Bog živi u skučenom i sumornom apartmanu u Briselu. Nadrkan je i zao i svako jutro se probudi, sedne za svoj komp preko koga upravlja svetom i gleda kome danas može da zagorča život. Ima i porodicu (Isus je furnuo od kuće:) ženu i ćerku koja ne može više da podnese ćaleta .. da ne otkrivam dalje, film je predivna fantazmagorična komedija, must see.



milisav68 milisav68 23:10 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

JJ Beba
o Alienu nećeu da govorim. to kakvo su on i Giger stvorenje kreirali nije za priću već za gledanje




princi princi 23:59 11.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

kao u perfektnom filmu 'the Brand New Testament' gde Bog živi u skučenom i sumornom apartmanu u Briselu. Nadrkan je i zao i svako jutro se probudi, sedne za svoj komp preko koga upravlja svetom i gleda kome danas može da zagorča život. Ima i porodicu (Isus je furnuo od kuće:) ženu i ćerku koja ne može više da podnese ćaleta .. da ne otkrivam dalje, film je predivna fantazmagorična komedija, must see.

Da, da, naravno, sećam se i priče i preporuke, :).
natasavb natasavb 00:58 12.11.2016

Dinja

princi
Da. 2 stvari, bar mene, fasciniraju u vezi društvenih mreža: te multi facet i multiple timelines. A sve u nekom kao realnom svetu (čiji je doživljaj, opet, samo proizvod tih naših čula i raspona istih koje nam je evolucija i borba dala).


Dinjini klipovi savršeno sve to opisuju.





Mislim da si u suštini ti uvek ti i da ne mozeš da se sakriješ iza izmišljenih profila ili bilo čega.
Kao sto mislim da se ništa ne bi promenilo ni da izmisle onu Brajovićevu spravu,
jer uvek si iza svega opet ti. Ti si taj koji sve to doživljava, na ovaj ili onaj način, bez obzira na snimak, fotografiju ili sećanje.
Posle jednog događaja, neposredno posle, dok je sve sveže, traži od dva ili tri čoveka da ti ispriča o njemu.
Svako će imati svoje viđenje.
I tu snimak ništa neće promeniti.
Opet ga gledaš ti i opet si ti taj koji ga tumači ovako ili onako.
Isto je i sa net profilima.
Iza svakog si ti i ti si taj koji od relanosti uzimaš ono što ti treba.


I sta je onda uopste objektivnost kad je ljudsko bice u pitanju?


P.S. :)
princi princi 01:03 12.11.2016

Re: Dinja

Da, ovaj blog zamalo da završi kao blog o Dinji, srpskoj Catherine Tate.

JJ Beba JJ Beba 01:25 12.11.2016

Re: Dinja

Da, ovaj blog zamalo da završi kao blog o Dinji, srpskoj Catherine Tate.

da ne bude tako za laku noć poezija u danu kada je otišo pesnik

Unfuckable Unfuckable 04:46 12.11.2016

Re: Sine saŽimam

zaljubljivanje jedan od mehanizama kojim pokušavamo da pobegnemo od te bezličnosti. Jer, šta je zaljubljivanje? Projektovanje paketa poželjnih osobina na neku osobu i onda padanje na tu projekciju. Posle, kad se ispostavi da projekcije ne odgovaraju istini dolazi do razočaravanja, a u stvari to je samo naš making.


nie
zaljubljivanje je poželjna hormonska oluja koja magli vidik u cilju produženja vrste
samo i jedino tome služi

zato u bloku zatekneš patuljastog šnaucera kako trti rotvajlerku (5x težu i veću, koga zanima)

...a to što su ljudi od toga napravili zanimaciju...eheh, hu givz a šit, toe neka druga priča
emsiemsi emsiemsi 08:19 12.11.2016

Re: Dinja

natasavb

...
Mislim da si u suštini ti uvek ti i da ne mozeš da se sakriješ iza izmišljenih profila ili bilo čega.

Нормално !
Сагласан !
Успут --- истина, ја понекада помислим да сам неко други, а онда се саберем.
alselone alselone 08:45 12.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

Zato Musk i kaže da živimo u simulaciji.

Meni je Musk u poslednje vreme poceo da lici na neku high tech attention whore.
docsumann docsumann 09:51 12.11.2016

Re: Sine saŽimam

zato u bloku zatekneš patuljastog šnaucera kako trti rotvajlerku (5x težu i veću, koga zanima)


jbg, kad švabo nije načinio i patuljstog rota



ISTINA BOLI ... PEČE, UJEDA


sit gladnome ne vjeruje
da je vidio papagaja koji laje kao patuljasti rotvajler

gladni ne vjeruje sitome
da ga nije vidio
kad su to zajedno gledali
na TV dnevniku

siti samo odmahuje glavom
i oprezno se udaljuje
unatraške

gladni ostaje sam ...


mariopan mariopan 19:30 12.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

margos
Jesi li gledao film ''Kad je Hari bio drvo''?

Sjajna priča smeštena u 1926. u malom mestu u Irskoj, ali potpuno bi mogla biti i 2016. bilo gde - jer je i velegrad samo skup malih mesta.

Маргита
irvington irvington 11:30 14.11.2016

Re: Sad napisah kod Snezane na blogu

stefan.hauzer
Inače, Slobodan Jovanović je čovek koji je prvi nosio to ime; njegov otac je bio prvi Srbin koji je svom sinu dao ime Slobodan, a sestra mu je nosila ime Pravda. Ima nešto i u tim ljudima, u tom narativu, načinu na koji su živeli i odrastali i razvijali se. Negde između su se izgubili ti ideali ..Slobodan je preživeo, ali Pravda se izgubila - a trebaju oba.



А његов отац (Слободанов) био је први Владимир.
omega68 omega68 14:52 11.11.2016

Novo vreme zaista

I Čeda je ukapirao...
margos margos 14:54 11.11.2016

I ja od jutros

razmišljala na tu temu. Iluzije, Maje, paralelnih svetova, Matriksa, Svog sveta. Delimično potaknuta smrću Vesne i Koena, a što je usledilo posle nekih drugih takvih vesti.

Da, mislim da je oduvek bilo tako, samo sa informatičkom erom se stvar usložnjava, pa skakućemo iz sveta u svet, a sve praveći neki sopstveni. Ja, odjutros, reših da usporim i da posmatram ''svoje svetove'' i da vidim kojih sve želim da se oslobodim i pojednostavim sebi život.

princi princi 15:06 11.11.2016

Re: I ja od jutros

da vidim kojih sve želim da se oslobodim i pojednostavim sebi život.

Da, taj vapaj za pojednostavljivanjem života, da sam dobio peni za svaki put kad sam ga čuo... A ja baš mislim suprotno, da treba prihvatiti i shvatiti tu složenost sebe i nastaviti dalje. Mislim, znaš li ti koliko sam samo poruka i pisama ljubavi i mržnje dobio od ljudi i žena koji ništa o meni ne znaju, koji me znaju kao Dr Wua ili Princija. Čak i ovde na blogu imaš ljude koji mi pišu kao da su sa mnom na jebi si mater, kao da me ne znam koliko znaju. Ima ljudi s kojima sam 2 puta u životu izašao na večeru, koji se kunu da sve znaju o meni (pogotovu o mom karakteru imaju formirano mišljenje). Ima čak ljudi koji tvrde da me znaju od malih nogu, da su "isti ja", čak i fizički. Ja sam tu najmanje bitan, nego samo ilustrujem koliko je neverovatna jaka ta moć samoubeđivanja, ta kombinacija wishful thinkinga i confirmation biasa. I mislim da smo prilično nemoćni kad su te stvari u pitanju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:18 11.11.2016

Re: I ja od jutros

a, taj vapaj za pojednostavljivanjem života, da sam dobio peni za svaki put kad sam ga čuo... A ja baš mislim suprotno, da treba prihvatiti i shvatiti tu složenost sebe i nastaviti dalje. Mislim, znaš li ti koliko sam samo poruka i pisama ljubavi i mržnje dobio od ljudi i žena koji ništa o meni ne znaju, koji me znaju kao Dr Wua ili Princija. Čak i ovde na blogu imaš ljude koji mi pišu kao da su sa mnom na jebi si mater, kao da me ne znam koliko znaju. Ima ljudi s kojima sam 2 puta u životu izašao na večeru, koji se kunu da sve znaju o meni (pogotovu o mom karakteru imaju formirano mišljenje). Ima čak ljudi koji tvrde da me znaju od malih nogu, da su "isti ja", čak i fizički. Ja sam tu najmanje bitan, nego samo ilustrujem koliko je neverovatna jaka ta moć samoubeđivanja, ta kombinacija wishful thinkinga i confirmation biasa. I mislim da smo prilično nemoćni kad su te stvari u pitanju.

Neverovatno?!
A svuda ti!
margos margos 15:36 11.11.2016

Re: I ja od jutros

Za mene je to shvatiti, prihvatiti i nastaviti dalje - upravo put ka pojednostavljenju.

S jedne strane, kada prihvatamo druge (ili 'prihvatamo') težimo da ih strpamo u nama znane foldere, tako nam je lakše. A kada o sebi mislimo, težimo da folder nosi naše ime, da smo jedni i jedinstveni.

Pojednostavljenje je kad isti metod primenimo na druge, al' je zajebcija to što onda moramo da proširimo razumevanje. A pravo da ti kažem, jesmo prilično nemoćni kad su te stvari u pitanju, ali odgovorni smo samo za svoje reči, dela, shvatanja...

I da smo živi i zdravi.
I bolji od sebe juče, ako je ikako moguće. :)
princi princi 15:41 11.11.2016

Re: I ja od jutros

I bolji od sebe juče, ako je ikako moguće.

Ili, možda bolje, više mi. Opet ako je moguće, :).
emsiemsi emsiemsi 22:18 11.11.2016

Re: I ja od jutros

princi
da vidim kojih sve želim da se oslobodim i pojednostavim sebi život.

Da, taj vapaj za pojednostavljivanjem života, da sam dobio peni za svaki put kad sam ga čuo... A ja baš mislim suprotno, da treba prihvatiti i shvatiti tu složenost sebe i nastaviti dalje. Mislim, znaš li ti koliko sam samo poruka i pisama ljubavi i mržnje dobio od ljudi i žena koji ništa o meni ne znaju, koji me znaju kao Dr Wua ili Princija. Čak i ovde na blogu imaš ljude koji mi pišu kao da su sa mnom na jebi si mater, kao da me ne znam koliko znaju. Ima ljudi s kojima sam 2 puta u životu izašao na večeru, koji se kunu da sve znaju o meni (pogotovu o mom karakteru imaju formirano mišljenje). Ima čak ljudi koji tvrde da me znaju od malih nogu, da su "isti ja", čak i fizički. Ja sam tu najmanje bitan, nego samo ilustrujem koliko je neverovatna jaka ta moć samoubeđivanja, ta kombinacija wishful thinkinga i confirmation biasa. I mislim da smo prilično nemoćni kad su te stvari u pitanju.

Ма, заболе те !
Шта бих ја тек рекао !?
Истина, мени не пишу поруке, него овде јавно на блогу.
Додуше, можда и ја (сам) дајем повода за такво (ми) писање ?!
kick68 kick68 00:42 12.11.2016

Re: I ja od jutros

I da smo živi i zdravi.
I bolji od sebe juče, ako je ikako moguće. :)

:)
Also sprach margos, prava dobra vila bloga:)
ivana23 ivana23 15:27 11.11.2016

***

princi princi 15:32 11.11.2016

Re: ***

Jedna FB drugarica jutros okačila onu prelepu: "There is a crack in everything, that's how the light gets in." Ako ga nisam otkrio za života, možda ću ga zavoleti sad kad je umro.
ivana23 ivana23 15:37 11.11.2016

Re: ***



Leonard Cohen ~ Dance Me To The End Of Love
JJ Beba JJ Beba 15:42 11.11.2016

Re: ***

Ako ga nisam otkrio za života, možda ću ga zavoleti sad kad je umro.

kako si uspeo da zaobiđeš? da se makar ne spotakneš?
princi princi 15:50 11.11.2016

Re: ***

kako si uspeo da zaobiđeš?

Ma dobro, lažem. Emina i ja smo obožavali Snagu robova, :).
blogovatelj blogovatelj 16:04 11.11.2016

Re: ***

Ako ga nisam otkrio za života, možda ću ga zavoleti sad kad je umro.


Ja sam tako otkrio i zavoleo Miriam Makebu. Kad je umrla Milutin je postavio blog o njoj. Valjda Milutin beše.
princi princi 16:08 11.11.2016

Re: ***

blogovatelj
Ako ga nisam otkrio za života, možda ću ga zavoleti sad kad je umro.


Ja sam tako otkrio i zavoleo Miriam Makebu. Kad je umrla Milutin je postavio blog o njoj. Valjda Milutin beše.

Da, u Beogradu jedno vreme početkom 80ih nije moglo da se živi od Cohena, zato je Bajac i preveo tu Snagu robova. Kažeš Cohen i svi padaju u nesvest. Nije samo za Cohena važilo, bila gomila stvari (Jethro Tull, na primer, pa Clapton, Doors, Stonesi), I onda, kao i svaki mali snob, sam tražio nekakve egzotičnije stvari. Zato sam i morao jebene Stonese da otkrivam pod stare dane.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:31 11.11.2016

Re: ***

Ja sam tako otkrio i zavoleo Miriam Makebu. Kad je umrla Milutin je postavio blog o njoj. Valjda Milutin beše.

Beše.

Ostao mi je do sada žal što ne napisah blogove za Koena i za Emerson, Lake & Palmer (da, svi kukaju za legendama koje pomreše ove godine, a niko da pomene najboljeg klavijaturistu roka). Ne stigoh (sem malog bloga najave Koenovog koncerta u Beogradu. Žao mi je. Takvi blogovi zahtevaju duge pripreme, koje nisam imao. I pitanje kako bi ih napisao. Oni se jedino pišu na mah.
urbana_gerila urbana_gerila 21:18 11.11.2016

Re: ***

Milutin Milošević
(da, svi kukaju za legendama koje pomreše ove godine, a niko da pomene najboljeg klavijaturistu roka)



pupupu, pomeri se s mesta - jerry lee lewis je živ.

killer, jedini čovek koji i keithu richardsu u studiju ili na stejdžu sme da kaže - my way or the highway.

jedini pandan je little richard...
emsiemsi emsiemsi 22:21 11.11.2016

Re: ***

ivana23

Ја сам највише волео "Со лонг Мериeн" и веома често сам знао да заспем уз Коенов албум на Тоски 10.
kick68 kick68 00:55 12.11.2016

Re: ***

kako si uspeo da zaobiđeš? da se makar ne spotakneš?


Ja sam se tako "spoticala" vise puta, slusala ga povrsno, na preskok, samo najpoznatije stvari. Onda sam pozajmila Old Ideas i odlepila. Kazu da je patio od depresije i trazio izlaz u budizmu. Na osnovu tekstova sa tog albuma imala sam utisak da uzroci nisu (samo) licne pririode. Cini mi se da je to pre svega bilo stanje umora i duboke tuge nad svetom ovakvim kakav jeste.
princi princi 00:59 12.11.2016

Re: ***

. Cini mi se da je to pre svega bilo stanje umora i duboke tuge nad svetom ovakvim kakav jeste.

Neko ko jako puno voli i poznaje Cohena mi je rekao da je ova pesma varijacija neke stare jevrejske teme, a da joj je tema ljubav na putu ka gasnoj komori.

kick68 kick68 01:08 12.11.2016

Re: ***

Neko ko jako puno voli i poznaje Cohena mi je rekao da je ova pesma varijacija neke stare jevrejske teme, a da joj je tema ljubav na putu ka gasnoj komori.

Mrva utehe, pa onda opet natrag u tamu:
JJ Beba JJ Beba 15:41 11.11.2016

i ja odjutros...

presnici života nikada ne odlaze












nestaje svet na kome sa odrastala
princi princi 15:49 11.11.2016

Re: i ja odjutros...

Ima Joe Cocker na zadnjem albumu jednu stvar koja, kao, neki tipičan AOR za slušanje u kolima, ali koja me potpuno naježila kad sam shvatio da, u stvari, peva o raku s kojim se borio i koji ga je na kraju ubio. Pogotovu ima taj jedan dramatičan deo kad kaže "You don't know who you are till it all comes tumbling down". Mislim, tu mu se promeni i intonacija, skoro prestane da peva, i to mi se tako nešto urezalo u glavu i stalno sam se pitao na koji tumbling down misli. Kad je umro shvatio sam.

Hteo sam jednom da nakačim blog o banalnim pesmuljcima koje postaju prave drame kad shvatiš o čemu pevaju i ova stvar je bila jedna od njih.



G.Cross G.Cross 16:17 11.11.2016

Re: i ja odjutros...

nestaje svet na kome sa odrastala


Setao sada svoju dnevnu rutu i na Spotify slusao Koena.
I misilo upravo o tome.

Kad su bili mladi ta generacija je umirala sa 28 . Oni koji su preziveli 28 umiru sa 82.
Ono izmedju popunjeno ratovima, mirovima, svadbama, razvodima, smrtima drugih, lazima, istinama, kobajagi zivotnim izborima.

Sta bi sada pevala Janis da je ziva ?
princi princi 16:22 11.11.2016

Re: i ja odjutros...

Kad su bili mladi ta generacija je umirala sa 28 . Oni koji su preziveli 28 umiru sa 82.

Jel nije bilo is 69 the new 27? Mislim, kad su umrli Bowie, Lemmy i Alan Rickman.
maksa83 maksa83 16:23 11.11.2016

Re: i ja odjutros...

Sta bi sada pevala Janis da je ziva ?

Oh Lord,
wont you buy me,
a Tesla Model S.
princi princi 16:25 11.11.2016

Re: i ja odjutros...

a Tesla Model S.

Biće Tesla sad kad Trumponja poukida sve nenarodne EPA restrikcije i ograničenja emisija i krenu gas guzzleri na sve strane. Imaju one razglednice iz LAa 70ih, skoro kao Peking danas.
G.Cross G.Cross 16:25 11.11.2016

Re: i ja odjutros...

princi
Kad su bili mladi ta generacija je umirala sa 28 . Oni koji su preziveli 28 umiru sa 82.

Jel nije bilo is 69 the new 27? Mislim, kad su umrli Bowie, Lemmy i Alan Rickman.


Mozda, meni ovo palo na pamet dok sam setao.
Sad ako me tuzis za plagijat, vidmo se na sudu.
JJ Beba JJ Beba 16:32 11.11.2016

Re: i ja odjutros...

na sve njih sam se oslanjanjala dok sam odrastala- Hendža, Dženis, Morison ja mala oni veliki ja rastem sa njima, uz njih, slušam sve što se može slušati, a kad su ubili Lenona samo što ja nisam umrala...kada su umrli Lemi i Bovi pomislala sam dobro, tu su još Koen i Dilan. da ne govorim o jezzu o smrti Zavunula... mislilm na sve one na koje sam se oslanjala u životu i kojima sam se obraćala dok su me podizali nokautiranu
maksa83 maksa83 16:34 11.11.2016

Re: i ja odjutros...

Biće Tesla sad kad Trumponja poukida sve nenarodne EPA restrikcije i ograničenja emisija i krenu gas guzzleri na sve strane. Imaju one razglednice iz LAa 70ih, skoro kao Peking danas.

Mislim da će njegov drugi predsednički ukaz da glasi: "Otvorena je sezona lova na Elona Muska, dozvoljeni kalibri su .22, .357 i samostreli sa silom do 200 funti".
JJ Beba JJ Beba 16:35 11.11.2016

Re: i ja odjutros...


Oh Lord,
wont you buy me,




:) ispred crkve, garažni hor Raspeani Skopljani

urbana_gerila urbana_gerila 16:45 11.11.2016

Re: i ja odjutros...

JJ Beba
hor Raspeani Skopljani


zveknu mi gerilica dangu dok sam gledao deo sa solisticom.
pitam - šobre?
znam šta znači taj pogled - reče, i odmahnu rukom...


bebac
princi princi 16:46 11.11.2016

Re: Ljubljana pri Sevnici

drugi

Sviđa mi se razmišljanje, svaki čestiti Srbin čemu će biti posvećen ukaz No. 1 (regulisanje ATP bodova i 500 kaznenih bodova Murrayu, što laže i što se mršti po terenu). Uzgred, jel se setio neko da pošalje cveće Pahoru za Dan Veterana? Nemoj dajaspora da vi podseća šta je red.
JJ Beba JJ Beba 17:27 11.11.2016

Re: i ja odjutros...

zveknu mi gerilica dangu dok sam gledao deo sa solisticom.
pitam - šobre?
znam šta znači taj pogled - reče, i odmahnu rukom...


kad gledaš

gerilo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana