Sport

Ceđenje suve drenovine

NNN RSS / 18.11.2016. u 23:23

Gost domaćin: AlexDunja

Pomalo je takijeh junaka ko što beše Kraljeviću Marko...
pomalo je takijeh igrača ko što jeste Đoković Novače :)

Ove Završne turnire u poslednjih 5 godina je AD sjajno ispratila,
ni Dijana Đoković ne bi bolje :)

Ove godine je posebno zanimljivo jer ovaj turnir odlučuje ko će da bude prvi na kraju godine Novak Đoković ili Endi Mari.

atp-finals-2016-day-1-djokovic-v-720x405.jpg

2016. se može jasno podeliti na dva dela:
prvi i drugi :)
U prvom je Novak osvojio praktično sve što je mogao i postigao jedno od najvećih dostignuća u istoriji sporta - vezao je sva 4 Gren Slema!!!!
A sa vrha Mont Eversta može se samo dole. Novak je logično bio iscrpljen, možda čak i zasićen i svakako nedovoljno motivisan, a na sve se nadovezala povreda ruke što se odrazilo na velike probleme sa servisom i pad samopouzdanja*
*ovo je uzelo tolike (da ne kažem dramatične) razmere, da je Novak u najvažnijim mečevima (u kojima je objektivno bio bolji na terenu) gubio svoj servis gem gotovo svaki put kada bi protivnik uspeo da se dotandrlja do đusa!
npr. u finalu US Opena je u "maratonskim" gemovima bilo 15:4 za Vavrinku,
(11:2 u 2. i 3. setu)! Protiv Aguta je izgubio svaki svoj servis gem kada je Španac stigao do 40...Protiv Čilića loše koristio brejk prilike... Dakle bi je izgubio "instinkt ubice".
Sada se čini da stvari dolaze na svoje mesto.

Što se Marija tiče, on je maksimalno iskoristio svoju dobru i Đokovićev pad forme (kao i odsustvo Federera i Nadala), a još od Madrida je svuda stizao bar od finala (osim na US Openu)! Osvojio je prethodna 4 turnira (doduše otvorilo mu se da nije odigrao ni jedan meč protiv top 10 igrača). Igrao je odlično i sa ogromnim samopouzdanjem (jedan poen protiv Luke Puja pri 4:0 u drugom setu: Francuz fenomenalo napada po dijagonali i pogađa sam đošak terena i to bi protiv većine igrača bio direktan poen, a samo najuporiniji defanzivci bi negde daleko od terena pokupili loptu i nadali se da će nekako da upadne u teren, međutim Endi je izveo nemoguć poluvolej, koji je ništa drugo do proizvod ogromnog umeća i samopouzdanja i napravio viner!).
Do pre petnaestak dana bismo za Škota mogli pouzdano da tvrdimo da je najbolji teniser u istoriji koji nikada nije došao do 1. mesta, a sada je i on u društvu odabranih - krupna riba.

Bilo bi nepravedno da zanemarimo i drugu dvojicu polufinalista, koji su takođe odlično igrali ovde: Raonić je u potpuno izjednačenom meču izgubio od Đokovića u dva gusta taj-brejka uz još dve realtivno lake pobede u grupi, a Nišikori je lagano dobio Vavrinku i sa Marijem odigrao maraton od skoro tri i po sata gde su nijanse (čitaj: vrh mreže :P) odlučili pobednika, pa su više nego zasluženo izborili polufinala.

Ove godine kao i prethodnih, završnica završnog turnira je sudar divova.
Najpošenije bio bilo da se Nole i Endi međusobno rasprave ko je najbolji teniser u 2016. godini.
Brojke godvore sledeće:
da je Mari imao najbolji skor pobeda i poraza, da je uzeo (odbranio!) olimpijsko zlato, međutim u Gren Slemovima Novak vodi 2:1 u Mastersima 4:3 u međusobnim duelima 3:1 ima tu još zanimljivih detalja, ali da ne gnjavim više, neka pokažu na terenu.

Ono što je još interesantno, a ne bi smelo da se zanemari, je da Novak već ove godine ima šansu da izjednači Federerov rekord od 6 trofeja na Završnim turnirima!

Ps. Kao što na početku piše, (gost) domaćin na ovom blogu je AD (kao što i dolikuje tradiciji na blogu vezano za ove turnire), ja ću donekle biti zauzet obavezama
(pre tačno 5 godina objavio sam svoj najomiljeniji blog :)))))



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 23:26 18.11.2016

Шта рећи?

Коју поруку послати?
NNN NNN 23:59 18.11.2016

Re: Шта рећи?

Imam utisak da ljudi vorldvajd a posebno ovde nisu svesni čemu prisustvuju.
Novak je osvojio prethodna 4 Masters kupa* što nikada nikome nije uspelo
(* primetite da ovaj turnir krstim sa Završni masters, Završni turnir, Masters kup, WTF - World Tour Final)
i sada se ovde gleda kao na smak sveta ako ga ne osvoji i peti put za redom (poslednji put je bio tripit još početkom 80-ih)!
A ovde se digla kuka i butika što je Novak u velikoj krizi pa je pao na 2. mesto (moš mislit).

Ne smem ni da zamislim o čemu pišu "novine" i komentari
(to ne pratim, pratim samo tenis!).

Ps. Tražio sam neku "ružniju" sliku, i sve nešto telegraph.co.uk, dailymail.co.uk i razni mirori, gardijani, sanovi, jbt. baš ga obožavaju
ivana23 ivana23 01:21 19.11.2016

Re: Шта рећи?

ivana23 ivana23 01:21 19.11.2016

Re: Шта рећи?

ivana23 ivana23 01:22 19.11.2016

Re: Шта рећи?

ivana23 ivana23 01:23 19.11.2016

Re: Шта рећи?

Mrzelo me u ovo doba da smanjujem fotke, mozda sutra.
alselone alselone 01:28 19.11.2016

Re: Шта рећи?

Звер се буди!
janeberry janeberry 09:41 19.11.2016

Re: Шта рећи?

po meni je ideja s tim i takvim fotkama da se pokaže da je nole poludeo,
ono overnight.

g r o z n i su ili kad čopor krene.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:29 20.11.2016

Re: Шта рећи?

ivana23



blogovatelj blogovatelj 07:40 20.11.2016

Re: Шта рећи?

ivana23






G.Cross G.Cross 23:51 18.11.2016

Gandalf

Otisao je pre par nedelja kao Gandalf Sivi.

Izaci ce iz Morije u nedelju kao Gandalf Beli.
alselone alselone 00:29 19.11.2016

Re: Gandalf

alselone alselone 00:30 19.11.2016

Realno

Nole je bolji samo kad oce da igra. Njemu je ostalo ili da se povuce ili da nadje neku ludacku novu snagu i jos vise motiv.
NNN NNN 00:47 19.11.2016

Re: Realno

Može on solidno da gusla još 3-4 godine i da nagrabulja još velikih turnira,
ali bi bilo lepo da nađe snage za još jedan talas,
pa da polako sabiramo ko je šta imao.
docsumann docsumann 01:48 19.11.2016

Re: Realno

Može on solidno da gusla još 3-4 godine i da nagrabulja još velikih turnira,
ali bi bilo lepo da nađe snage za još jedan talas,


i da bude najveći GOAT svih vremena

ne, stvarno, i hipereralno, biti najveći u najprestižnijem individulanom sportu, pa to je apsolutni pik u fizičkom vaspitanju.

zašto, inače, to mislim o tenisu?
pa, prije svega zbog njegove popularnosti i masovnosti.
cijenim da je pozicija No1 u tenisu, vrh piramide sa najvećom (populacionom) osnovom u sportu. veću igračku bazu nema ni jedan sport.
i sva ta masa igrača širom svijeta upire, stremi, sažima se u toj tačci u presjeku paralelnih pravih u beskonačnosti.
tenis igraju (gotovo) svi ... Evropa, obje Amerike, Australija, dobar komad Azije, i par afričkih zemalja.

s striktno sportske strane priče, tenis predstavlja najkompleksniji individualni sport.
s fizičkog aspekta, on traži eksplozivnost sprintera i izdržljivost dugoprtugaša, snagu bacača i elastičnost skakača s motkom.
tehnički je zahtjevan toliko da i oni najbolji do kraja karijere rade na popravljanju slabijih udaraca, usvršavanju elemenata igre, kretanju...

s taktičke strane podrazumjeva igru i u ofanzivi i u defanzivi, s osnovne linije i na mreži, te kombinovanju ova dva (četiri) pristupa, kako na duge staze (tokom cijelog meča), kako u poenu koji se upravo igra.
mentalno moraš biti jak kao stijena, vječito u grifu sa samim sobom, pod pritiscima javnosti, medija, navijača, hejtera i lavera.

kao igra s loptom zahtjeva inteligenciju, lucidnost, kreativnost, anticipaciju protivnikovih zamisli, munjevite reakcije, osjećaj za lopticu, za prostor, za igru, jednom riječju - "za filing" ...


PS no, isto tako cijenim i da je američki fudbal najbolja kolektivna igra sa loptom (ok, ok). al' da ne trolujem...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:09 20.11.2016

Re: Realno

NNN
za još jedan talas,


Mislim, onaj sezonski grenslem da cepi i da onda u poslednje dve sezone karijere pokuša da uzme još dva komada da namakne i ode u istoriju sa više trofeja od Rožeta.
makemyday makemyday 11:20 23.11.2016

Re: Realno

ali bi bilo lepo da nađe snage za još jedan talas,

I nadam se da hoće.
predatortz predatortz 11:24 23.11.2016

Re: Realno

makemyday
ali bi bilo lepo da nađe snage za još jedan talas,

I nadam se da hoće.


ja sam siguran da hoće!
samo treba da preispitamo sebe i pošteno odgovorimo da li smo uvek jednako motivisani, kreativni, da li dajemo uvek maksimum na poslu...
sve što važi za nas, važi i za noleta.
little_radojica little_radojica 03:51 19.11.2016

у бришућем лету...

Само да приметим колико је систем бодовања у тенису суров (праведан, али суров). Новак је са најбољег резултата по бодовима на АТП у историји за само неколико месеци и то у делу сезоне који је, по мени, најнижег интензитета, јер је пола тура дотад већ на генералном ремонту, дошао у позицију да грчевито брани тако убедљиво прво место. Притом, Мари, иако и сам игра феноменално током целе године, долази у позицију да прво место преотме преко зиме иако није бог-зна-шта и против бог-зна-кога освојио. Не бих ни њему да умањујем резултате, овако заваљен у фотељу, али фале брате слемови и нека епска борба с Новаком око првог места. Борба као она Новакова са Надалом 2011. кад га је седам пута ломио, сваки пут директно крцкајући Надалову предност. Иако Мари игра одлично и сигурно, мислим да мора још увек да има пуно сумњи, јер зна да му се прво место отворило као на тацни. Његово самопоуздање би могло да пукне као балон од сапунице кад би га овако потцењивани* Новак и у одлучујућем мечу сезоне надвладао. Но ајде, прво упорни и против Новака увек напаљени Нишикори вечерас, па ондак - посластица (само да отписани Раонић не поквари).

*просто ми се гади шта све читам.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:09 19.11.2016

Re: у бришућем лету...

само да отписани Раонић не поквари

MOžda ga opet zaboli noga tako da ne može da igra
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:28 19.11.2016

Re: у бришућем лету...

Milutin Milošević
само да отписани Раонић не поквари

MOžda ga opet zaboli noga tako da ne može da igra


Butni mišić (<<LINK) pukao, videlo se protiv Novaka dve nedelje kasnije posledice pucanja, nije stao.

Beše on iz MNE poreklom?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:06 19.11.2016

Re: у бришућем лету...

dusanovaiivanovamama
Butni mišić (<<LINK) pukao, videlo se protiv Novaka dve nedelje kasnije posledice pucanja, nije stao.

Beše on iz MNE poreklom?


Da, da, Crnogorci mrze Srbe, pa je Raonić fingirao povredu, batalio poene i novce za pobedu, a sve e da bi napakostio Novaku (kojhi je Srbin kolik oi onaj francuz koji mu je komšija u Monte Karlu u koji je kao mufljuz pobegao zbog kinte).

A Novosti (obaška Moma), inače jako pouzdane informacije - doduše za koga su,takvi su. Ubr, naravno da Raonič nije ni rekao da je pukao mišić, nego da je načet, te da bi igranjem rizikovao dalju povredu i time doveo u rizik igranje na Završnom turniru.

Ali to je valjda suviše prefinjeno za ove što vole teorije zavera i imaju spizmu spram Crnogoraca.
Unfuckable Unfuckable 03:57 19.11.2016

otprve

se prepozna da je pisala AlexDinja, nema dileme
janeberry janeberry 09:52 19.11.2016

Re: otprve

možda misliš na -

2016. se može jasno podeliti na dva dela:
prvi i drugi :)
ili na ceo tekst?

alselone alselone 10:02 19.11.2016

Re: otprve

se prepozna da je pisala AlexDinja, nema dileme


Da, i ja sam osetio od prve rečenice. Ni traga od one blazirane objektivnosti sa senkom Nolo loš/ostali pogotovo onaj skosom superiška, kako već ostali pišu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:43 19.11.2016

Re: otprve

Ni traga od one blazirane objektivnosti sa senkom Nolo loš/ostali pogotovo onaj skosom superiška,


A ti to zoveš blazirana objektivnost :)
Kod mene u selu se to zove malo drugačije
Ono kad bi nešto da prikriješ a ne umeš, a da kažeš šta stvarno misliš ne smeš....
A sve se vidi.

alselone alselone 20:57 19.11.2016

Re: otprve

Kod mene u selu se to zove malo drugačije

Najbolja je narodna mudrost.
emsiemsi emsiemsi 08:36 20.11.2016

Re: otprve

hoochie coochie man
Ni traga od one blazirane objektivnosti sa senkom Nolo loš/ostali pogotovo onaj skosom superiška,


A ti to zoveš blazirana objektivnost :)
Kod mene u selu se to zove malo drugačije
Ono kad bi nešto da prikriješ a ne umeš, a da kažeš šta stvarno misliš ne smeš....
A sve se vidi.


Појасни !
blogovatelj blogovatelj 08:39 20.11.2016

Re: otprve

Појасни !


Daj siže !
anonymous anonymous 06:46 19.11.2016

Новак је најбољи....

.....све остало је ИГРА.



emsiemsi emsiemsi 08:37 19.11.2016

Re: Новак је најбољи....

anonymous
.....све остало је ИГРА.




Обожавам Новака, не само зато што је Србин, но, прибојавам се да неће успети да освоји овај турнир.
Мислим да је недовољно времена прошло, односно, да се још није вратио у своју, врхунску, форму.
anonymous anonymous 09:25 19.11.2016

Re: Новак је најбољи....

emsiemsi
anonymous
.....све остало је ИГРА.




Обожавам Новака, не само зато што је Србин, но, прибојавам се да неће успети да освоји овај турнир.
Мислим да не недовољно времена прошло, односно, да се још није вратио у своју, врхунску, форму.


Сваком ко је озбиљније пратио догађања у последње време,.... јасно је,.... да ствар није у форми ...већ у закулисним радњама....


G.Cross G.Cross 10:05 19.11.2016

Re: Новак је најбољи....

прибојавам се да неће успети да освоји овај турнир.


Mislim da hoce, iz jednostavnog razloga sto je pristao da bude ono sto jeste.

Dakle Srbin

Prestao je da bude politicki korektan po svaku cenu ( uticaj Trampa ? ili onog gurua ? ili mu je jednostavno dosta korektnog prenemaganja) , vidi se da mu je posle mnogo vremena stalo.

Ako pobedi Nisikorija, a hoce, bice to potpuni nervni meltdaun Marija u finalu ( ako prodje Raonica, sto nije sigurno )

vladimir petrovic vladimir petrovic 11:37 19.11.2016

Dobar naslov!

Možda je to nekom sporedno, ali se meni baš svideo.

Po ostalim stvarima iznetim u tekstu i dosadašnjim komentarima, reklo bi se da su, manje/više, svi - u pravu.
Držimo palčeve.
docsumann docsumann 12:38 19.11.2016

TROL!


do you even lift bro?

blogovatelj blogovatelj 20:25 19.11.2016

Re: TROL!

TROL!

do you even lift bro?


Ne mogu da dočekam Čarlijev komentar.
emsiemsi emsiemsi 08:39 20.11.2016

Re: TROL!

blogovatelj
TROL!

do you even lift bro?


Ne mogu da dočekam Čarlijev komentar.

Одустао сам !
Џаба говора !
docsumann docsumann 09:55 20.11.2016

Re: TROL!

emsiemsi
blogovatelj
TROL!

do you even lift bro?


Ne mogu da dočekam Čarlijev komentar.

Одустао сам !
Џаба говора !


ako ne možeš da ih pobjediš ... porazi ih
alselone alselone 10:14 20.11.2016

Re: TROL!

ako ne možeš da ih pobjediš ... porazi ih


ako ne mozes da ih pobedis, pomazi ih.
docsumann docsumann 11:30 20.11.2016

Re: TROL!

alselone
ako ne možeš da ih pobjediš ... porazi ih


ako ne mozes da ih pobedis, pomazi ih.


e sad, bez kvacica ovo se moze protumaciti kao pomaziti il' kao pomagati.

međutim (sad mi nešto pade na pamet, a nije knjiga sa police), upravo zbogradi neimanja kvaciča, ovo tvoje "pomazii ih" može značiti oboje istovremeno (i pomazi ih i pomaži ih ), kao kvantna superponioranost značenja.

što će reći da uprkos nadogradnji bazičnog litografskog simbola, kvačice zapravo osakaćuju, tj. otkidaju jedan lejer mogućnosti iščitavanja


no, i to je nebitno kad je konkretno ovaj trol u pitanju.

Edi Hal jedan je od najsnažnijih strongmena današnjice (odmah tu negdje uz veliku trojku, kao Marej recimo).
drži WR u strogmen verziji* deadlifta, izuzetno je jak u potiscima i sa grudi i sa ramena.
jedino ga možda manjak extra visine i donekle brzine limitira u borbi sa kolosima kakvi su Brajan Šo i Tor.



brale, pazi koje je to šokiramnje organizma


* na strongmen takmičenjima dozvoljene su ove trake (gurtne) oko ručnih zglobova koje omogućuju jači hvat. a ima i nekih razlika u elastičnosti/krutosti šipke koja se koristi.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:33 19.11.2016

U koliko sati

je Đokovićev meč?
AlexDunja AlexDunja 15:37 19.11.2016

Re: U koliko sati

u 9
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:16 19.11.2016

Re: U koliko sati

Hvala!
NNN NNN 16:01 19.11.2016

Polufinala

15 h Mari - Raonić
21 h Đoković - Nišikori
NNN NNN 16:08 19.11.2016

Re: Polufinala

Mari - Raonić

Mariju je Raonić ove godine (a i šire) ostao u najlepšem sećanju.
Prvo su igrali u polufinalu AO
Raonić je došao u odličnoj formi (dobio Federera pre toga u finalu Brizbejna) i vodio 2:1 u setovima, ali se povredio i drastično pao u igri i izgubio.
Onda su igrali u finalu Vimbldona, Raonić je pre toga u polufinalu izbacio Federera i u finalu se solidno držao, ali je Mari jednostavno bio bolji i rutinski pobedio (iako su igrali dva TB).
A onda je pre dve nedelje trebalo da igraju u polufinalu Mastersa u Parizu,
ali se Raonić povukao zbog povrede butnog mišića, pa je Mari tom "pobedom" obezbedio 1. mesto po 1. put u karijeri.

Interesantno je da je Mari pre toga najboji plasman u karijeri ostvario još u leto 2009. - stigao je do 2. mesta pre Novaka Đokovića!

Milutin Milošević Milutin Milošević 16:09 19.11.2016

Re: Polufinala

Andreja počeo da puca - brejkovao ga Balvan!
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:18 19.11.2016

Re: Polufinala

Au, kako je smeo, mora da je greška, ovo se uopšte ne uklapa u teorije zavere po kojima Raonić namerno popušta Mariju i predaje mu mečeve bez veze.
NNN NNN 16:23 19.11.2016

Re: Polufinala

Interesantno je da je Mari pre toga najboji plasman u karijeri ostvario još u leto 2009. - stigao je do 2. mesta pre Novaka Đokovića!
Mariju je trebalo 4 godine profesionalnog tenisa da dogura do 2. mesta i još 7 da uspe da se popne na 1.
NNN NNN 16:33 19.11.2016

Re: Polufinala

da se popne na 1.
gde možda neće da se zadrži duže od dve nedelje (mada od februara ne brani skoro ništa, a Novak sve do marta, pa je realno da i ako padne, da se ponovo neko vreme vrati)
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:40 19.11.2016

Re: Polufinala

Brejk i u drugom setu! Mari izgleda istrošeno, pre svega mentalno.
NNN NNN 16:52 19.11.2016

Re: Polufinala

to da, ali još nije rekao sve
(evo i Raonić krenuo da promašuje)
AlexDunja AlexDunja 17:01 19.11.2016

Re: Polufinala

(evo i Raonić krenuo da promašuje)

sad raonićevi gemovi duže traju
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:34 19.11.2016

Re: Polufinala

Ubiće ga Mari u trećem setu
AlexDunja AlexDunja 17:36 19.11.2016

Re: Polufinala

Ubiće ga Mari u trećem setu

odakle mu snage više...
srvarno je nenormalno dobro pripremljen fizički
G.Cross G.Cross 17:37 19.11.2016

Re: Polufinala

Milutin Milošević
Ubiće ga Mari u trećem setu



Pre ce biti da je Raonic pocinio samoubostvo u drugom setu.

Treci je formalnost.
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:39 19.11.2016

Re: Polufinala

G.Cross

Saglasan
NNN NNN 18:11 19.11.2016

Re: Polufinala

AlexDunja
(evo i Raonić krenuo da promašuje)

sad raonićevi gemovi duže traju

Čini mi se da je Raonić u oba seta ima po 14. vinera,
ali je u 1. imao 10 neiznuđenih grešaka, a u 2. 20
NNN NNN 18:12 19.11.2016

Re: Polufinala

Treci

Piče se,
ne pada Raonić toliko lako, a pre svega ne pada mnogo, ako ništa drugo, uvek može da se u'vati za servis.
NNN NNN 18:39 19.11.2016

Re: Polufinala

Ulaze u TB 3. seta posle vezanih duplih brejkova!

Mislim, posle 3 sata pičnjave uopšte nije lako održati fokus
(nešto gledamo u društvu i neko se pita "kako ovo promaši?'')
NNN NNN 18:56 19.11.2016

Re: Polufinala

11:9 u TB posle 3h 38min iscrpljujuć meč
Najveći uspeh Marija na Završnim mastersima.
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:11 19.11.2016

Re: Polufinala

Balvan če osvojiti nešto veliko tek kada se Deda penzioniše, Nadal ode na rehabilitaciju, Novak razočara a Mari slomi nogu (pu, pu, pu).

Možda!
NNN NNN 19:17 19.11.2016

Re: Polufinala

pa igrao je koliko je mogao, nekoliko puta je pred kraj promašivao forhende (sve u Marijevu forhend stranu!), ali da je lako igrati 3+ sata svi bi bili teniseri...
AlexDunja AlexDunja 19:26 19.11.2016

Re: Polufinala

Možda!

tu sam saglasna, a deda si sam
emsiemsi emsiemsi 08:42 20.11.2016

Re: Polufinala

Milutin Milošević
G.Cross

Saglasan

Недостаје знак узвика ... овако --- Сагласан !
janeberry janeberry 17:40 19.11.2016

veze nemam sa sportom

tenis me ne interesuje, al bih kao nikada do sada zelela da nele pobedi, odnosno sacuva prvo mesto.
zbog onog skota iz dejli mirora i svih ostalih razloga, a prvi je da volim neleta a endija ocima ne mogu da vidim.
rekla sam svoje i cekam 9.

emsiemsi emsiemsi 08:49 20.11.2016

Re: veze nemam sa sportom

janeberry
tenis me ne interesuje, al bih kao nikada do sada zelela da nele pobedi, odnosno sacuva prvo mesto.
zbog onog skota iz dejli mirora i svih ostalih razloga, a prvi je da volim neleta a endija ocima ne mogu da vidim.
rekla sam svoje i cekam 9.


Ко је Неле ?
Да ли мислиш на Скота, Шкота или скота ?
janeberry janeberry 10:23 20.11.2016

Re: veze nemam sa sportom

Ко је Неле ?
Да ли мислиш На Скота, Шкота или скота ?


pazi kad si sto posto u pravu; moja greška nije slučajna ali jeste greška.

apacherosepeacock apacherosepeacock 18:20 19.11.2016

R

Jesam li ja to dobro videla Kevina Spejsija u publici i da navija za Marija?
(Kevine, neee:)
AlexDunja AlexDunja 18:30 19.11.2016

Re: R

Jesam li ja to dobro videla Kevina Spejsija u publici i da navija za Marija?
(Kevine, neee:)

juče ga čekao u hodniku, kao grupi i popričao sa
njim posle meča, on je stari navijač,
često je na indijan velsu, vimbldonu i ovde.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:34 19.11.2016

Re: R

AlexDunja
Jesam li ja to dobro videla Kevina Spejsija u publici i da navija za Marija?
(Kevine, neee:)

juče ga čekao u hodniku, kao grupi i popričao sa
njim posle meča, on je stari navijač,
često je na američkoj turneji, na vimbldonu i ovde.


Da, znam, vidjam ga na GS u publici samo je prosli put navijao za Novaka pa se mislim u sebi..:)
AlexDunja AlexDunja 18:39 19.11.2016

Re: R

Da, znam, vidjam ga na GS u publici samo je prosli put navijao za Novaka pa se mislim u sebi..:)

verovatno samo voli dobar tenis:))
ima puno ljudi koji navijaju za više igrača, u zavisnosti od meča,
evo ja na pr.
NNN NNN 18:40 19.11.2016

Re: R

U Majamiju bio u Novakovoj loži
(kao i npr. Adriana Lima)
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:58 19.11.2016

Re: R

NNN
U Majamiju bio u Novakovoj loži
(kao i npr. Adriana Lima)


E Adrijana bolje ne, moze da ga dekoncentrise ozbiljno..

A shit, Raonic za dlaku izgubio :(
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:01 19.11.2016

Re: R

ima puno ljudi koji navijaju za više igrača, u zavisnosti od meča,
evo ja na pr.


Ma i ja, nego za Marija nikad ne navijam..:)
AlexDunja AlexDunja 19:23 19.11.2016

Re: R

Ma i ja, nego za Marija nikad ne navijam..:)

a što?
vrlo inteligentno igra, prelaz iz odbrane u napad mu
je fantastičan, ima sve teške udarce u malom prstu,
kreće se iznenažujuće dobro za visokog igrača,
šta je problem?

ako su vanteniski razlozi, mogu da razumem,
ali on sve manje gunđa, ne folira da je povređen na terenu, popravlja se u tom segmentu:)
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:34 19.11.2016

Re: R

AlexDunja
Ma i ja, nego za Marija nikad ne navijam..:)

a što?
vrlo inteligentno igra, prelaz iz odbrane u napad mu
je fantastičan, ima sve teške udarce u malom prstu,
kreće se iznenažujuće dobro za visokog igrača,
šta je problem?

ako su vanteniski razlozi, mogu da razumem,
ali on sve manje gunđa, ne folira da je povređen na terenu, popravlja se u tom segmentu:)


Ma niko ne spori njegove teniske domete, nego ide mi na .. zivac, narocito kad pocne da pizdi od prvog gema.



AlexDunja AlexDunja 19:43 19.11.2016

Re: R


Ma niko ne spori njegove teniske domete, nego ide mi na .. zivac, narocito kad pocne da pizdi od prvog gema.

mene, na pr. nervira što davi, razvlači poene, prebacuje u nedogled,
dok ne smori protivnika, ali, jbg, uspeva mu.

večeras sam navijala za njega jer je od raonića bolji
u svim segmentima igre, osim servisa, koji je raoniću dat na poklon,
i opet jedva, i onaj karlović dobija mečeve:))
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:49 19.11.2016

Re: R

mene, na pr. nervira što davi, razvlači poene, prebacuje u nedogled,
dok ne smori protivnika, ali, jbg, uspeva mu.


Ma rodjeni dramoser..
AlexDunja AlexDunja 19:58 19.11.2016

Re: R

Ma rodjeni dramoser..

ja mislim da nije, on tako kapira igru, bori se kao lav do poslednjeg atoma snage, onako kako on može i zna,
i dramoseri nikada, ali nikada ne bi mogli da budu na čelu atp liste, jer tenis je mnogo, mnogo, zahtevan sport,
traži brzinu sprintera, izdržljivost maratonca i
um i smirenost šahiste, sve u isto vreme, i tako iz dana u dan,
iz nedelje u nedelju, sa mesec dana godišnje za odmor i pripremu za narednu sezonu
janeberry janeberry 20:45 19.11.2016

Re: R

verovatno samo voli dobar tenis:))
ima puno ljudi koji navijaju za više igrača, u zavisnosti od meča


mallo mi sizofreno sve i da je tako



i jeste, son koneri bas bas navija za noleta kad mu ne igra mari a i bob de niro od prilike do prilike se zezne pa prevari noleta al s kim, s kim?

emsiemsi emsiemsi 08:52 20.11.2016

Re: R

AlexDunja

Ma niko ne spori njegove teniske domete, nego ide mi na .. zivac, narocito kad pocne da pizdi od prvog gema.

mene, na pr. nervira što davi, razvlači poene, prebacuje u nedogled,
dok ne smori protivnika, ali, jbg, uspeva mu.

večeras sam navijala za njega jer je od raonića bolji
u svim segmentima igre, osim servisa, koji je raoniću dat na poklon,
i opet jedva, i onaj karlović dobija mečeve:))

Аууууу, која полит-коректност.
Навијање због тога што је бољи !?
Бљак.
janeberry janeberry 10:32 20.11.2016

Re: R

полит-коректност.


je politički korektno izrečena konstatacija za nešto mnogo mnogo prostije - iskompleksirano palanačko/provincijalno navijanje.
ali, ali, toliko je o tome prosuto komentara i reči i ne vredi više: ovo je ona famozna situacija kad pametniji popušta.




edit:
sad tek videla naslov prethodnog posta - SMENA NA VRHU.




NNN NNN 10:56 20.11.2016

Re: R

SMENA NA VRHU
Da, ali kategorije su sport i BUDUĆNOST
janeberry janeberry 11:01 20.11.2016

Re: R

Da, ali kategorije su sport i BUDUĆNOST


baš mi je trebalo objasniti, nikad se ne bih setila a i ne znam. nego to prejudiciranja, ta želja............

JJ Beba JJ Beba 18:50 19.11.2016

***

bihu srbi al biju i turci
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:07 19.11.2016

Ух, признајем

Е, после овако олако препуштене победе (после само 3 сата и 40 минута и притом је Милош само двапут узео Марију сервис кад је Мари сервирао за меч и само је трипут спасио меч лопте у тај брејку) убеђен сам коначно и ја да је завера у питању и придружујем се колективном нарицању. Само не знам којем завереничком крилу да се приклоним, оном локалном што без трунке срама каже да Раонић попушта Марију зато што је Црногорац (па стога, аутоматски, само гледа како да оштети Србе) или оном светском што каже да је то зато што је Канађанин (па мора да слуша оно што му краљица нареди).

Ко и даље не верује у заверу, ево, да се кладимо да ће вечерас Кеи покушати да победи!
NNN NNN 19:14 19.11.2016

Re: Ух, признајем

Zbog toga gledam da se ne obazirem na razne "teniske" vesti i komentare,
ko god da igra, trudim se da uživam i navijam za Novaka
AlexDunja AlexDunja 19:24 19.11.2016

Re: Ух, признајем


Zbog toga gledam da se ne obazirem na razne "teniske" vesti i komentare,
ko god da igra, trudim se da uživam i navijam za Novaka

i ja, mada navijam i za feda i dolgopolova, kad igraju
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:28 19.11.2016

Re: Ух, признајем

ko god da igra, trudim se da uživam

О, то ти не ваља, какво уживање, треба да патиш и да вичеш "неправда!" и "завера!" ... Преобратићемо и тебе, не брини. Кажем ти, ево, гледај вечерас (не заборави, немој да уживаш!) и видећеш да ће Кеи пробати да што чешће пошаље лоптицу тамо одакле Новак не може да је врати! Па је л' то фер?
NNN NNN 20:25 19.11.2016

Re: Ух, признајем

видећеш да ће Кеи пробати да што чешће пошаље лоптицу тамо одакле Новак не може да је врати!

Krejg o Šonesi analizira mečeve na i to objavljuje na ATP-ovom sajtu (i maksimalno se trudi da te analize statistički podupre), i često ima neki dobar lajt-motiv tih analiza,
pa kada je ove godine u finalu Mastersa u Majamiju Novak dobio Nišikorija,
a jedna od "glavnih statistika" je bila da Japanac udara loptice 10 km/h (ili čak mph) brže, O Šonesi je to obrazložio sa "nije bitno koliko jako udaraš, bitno je odakle udaraš, jer je 2. bitna statistika bila da japanac samo 13% posto svojih udaraca udara iz terena (naspram 26% u dotadašnjem delu turnira), tj. Novak ga je uglavnom udaljio bar metar-dva iza linije ba je ovaj bio iz sve snage samo da bi mogao koliko toliko da ostane u poenu, a ne da napada i ponetira...

Takođe jedan od interesantnijih lajt-motiva je bio kada je Novak dobio Marija u finalu Mastersa u Parizu prošle godine "Šta je bolje da pošaljete lopticu tamo gde želite ili tamo gde protivnik ne želi?" itd.
niccolo niccolo 20:55 19.11.2016

Re: Ух, признајем

Novak dobio Marija u finalu

Ja sam siguran da najbolji sportisti najviše vole da se u finalu sastanu sa glavnim suparnikom u tom momentu, pa onda dža ili bu, kom opanci tom i džeri itd.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:08 19.11.2016

Re: Ух, признајем

Ја само да се пожалим да су ови злотвори толико провидни да просто немам речи. Шта су мислили, да нећемо приметити да су наместили Марију да игра у три узастопна дана и да тако загрејан уђе у финале, а да је Новак морао у петак да одмара? Е, шта све неће да смисле, проклетије!

Ајде!
sweet64 sweet64 23:37 19.11.2016

Re: Ух, признајем

Ко и даље не верује у заверу, ево, да се кладимо да ће вечерас Кеи покушати да победи!

A jbg nije stigo do pokušaja.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:45 19.11.2016

Re: Ух, признајем

A jbg nije stigo do pokušaja.

Evo ga još jedan što neverue. Znači, vi mondijalisti ništa ne razumete šta se događa iza kulisa, samo ponavljate šta vam serviraju po medijima. Je l' bi bilo 6:0 i 6:1 da sudije nisu ukrale Novaku poen? Bilo bi! Eee, i posle nema zavere, šipak nema!
emsiemsi emsiemsi 08:58 20.11.2016

Re: Ух, признајем

niccolo
Novak dobio Marija u finalu

Ja sam siguran da najbolji sportisti najviše vole da se u finalu sastanu sa glavnim suparnikom u tom momentu, pa onda dža ili bu, kom opanci tom i džeri itd.

Ја у то не верујем !
Зашто би било који спортиста волео да се сусреће са најтежим супарником !?
То није рационално.
docsumann docsumann 10:00 20.11.2016

Re: Ух, признајем

Takođe jedan od interesantnijih lajt-motiva je bio kada je Novak dobio Marija u finalu Mastersa u Parizu prošle godine "Šta je bolje da pošaljete lopticu tamo gde želite ili tamo gde protivnik ne želi?" itd.


valjda je najbolje da se to dvoje ne isključuju
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:04 20.11.2016

Re: Ух, признајем

ево, да се кладимо да ће вечерас Кеи покушати да победи!

stvarno si najgori prognozer!
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:41 20.11.2016

Re: Ух, признајем

stvarno si najgori prognozer!

: )

Сконцентриши се, није битно рећи ишта тачно, чак ни смислено.
NNN NNN 21:00 19.11.2016

Đoković - Nišikori

Novak i Kei su prvi put igrali valjda na RG 2010. dok je još Japanac bio relativno anoniman (bilo je 3:0 za Novaka).
Sledeći put su igrali u Bazelu 2011. Novak je lagao uzeo 1. se, valjda je i u 2. imao brejk prednosti, ali ga je stigla povreda sa kraja sezone, pa je odstatirao 3. set (0:6) da ne bi (opet) predao (a gazda Milutinu propale skupe karte za meč između Đokovića i Federera).
Japanac je kasnije jačao, ali su ga mnogo mučile povrede, 2014. je već bio dosta ozbiljan igrač kada su se sastalu u polufinalu US Opena. Bilo je 3:1 za Nišikorija iako je novak osvojio više poena ukupno u meču (po dosta vlažnim uslovima). U tom trenutnkiu je bilo 2:1 za Japanca u međusobnim duelima.
Onda su se susreli upravo u polufinalu Završnog mastersa te godine.
Đoković je bio u vrhunskoj formi, protutnjao je kroz grupu sa samo (rekordno niskih) 9 izgubljenih gemova!
(2 protiv Čilića 6:1 6:1
3 protiv Vavrinke 6:3 6:0
4 protiv Berdiha 6:2 6:2)
I protiv Japanca je krenuo u istom ritmu, 6:1 u provm setu i odmah brejk prednosti u 2.
ali onda je Japanac krenuo da pogađa i igra kao kamikaza,
vratio se uzeo set 3:6 i onao brejk lopte na početku 3. i prilično otovren bekhend je smestio u mrežu, tada momentum prelazi na Đokovićevu stranu i dobija odlučujući set 6:0

Igrali su i prošle godine u grupi na Završnom turniru (čini mi se 6:1 6:1 za Đokovića)
Ove godine imaju još dva finala Mastersa (Majami i Kanada), maratonsko polufinale u Rimu, četvrtfinale na AO...
sve u svemu, mislim 9 uzastopnih pobeda Novaka Đokovića.
Polufinale Završnog mastersa uskoro treba da počne.
NNN NNN 22:12 19.11.2016

Re: Đoković - Nišikori

6:1
Novak, uz neke sitne greščice*, blizu svog vrhunskog nivoa,
obojica maestralne reterniraju.

* a čak i taj jedan gem bi najverovatnije uzeo da je tražio čelendž na početku.

Sve u svemu prilično kvalitetan tenis.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana