Astrologija| Filozofija| Sex

Blog B92: Idioti i manijaci

nsarski RSS / 29.01.2017. u 23:29

Čitajući povremeno razne komentare, sukobe i prepirke na blogu B92, setio sam se jednog razmišljanja pokojnog komičara Džordža Karlina (George Carlin) o vozačima u saobraćaju. Kaže Karlin: "da li ste primetili da su svi ljudi koji voze sporije od vas idioti, i da su svi oni koji voze brže od vas manijaci?"

Ovo se može formalno analizirati na sledeći način. Uzmimo, na primer, da vi vozite brzinom od 50km na sat, i sebe smatrate za Umerenog. S druge strane, "brzanjci" voze 70km na sat, vi ih smatrate za manijake, i njih nazovimo Brzima. Najzad "sporaći" voze brzinom od 30km na sat, pa su, stoga, svakako idioti, i mi ćemo ih zvati Spori.

Nevolja je u tome što ćete se vi, Umereni, odlično složiti sa Brzim da je Spori totalni idiot. Takođe, složićete se potpuno u mišljenju sa Sporim da je Brzi neizlečivi manijak. Najzad,  Spori i Brzi nikako neće moći da se usaglase da li ste vi, Umeren i dobar vozač, po njihovim kriterijumima, manijak ili idiot.

Ova mi dilema povremeno smeta da mirno zaspim. Ima li pomoći?

 Pošto imam problem sa postavljanjem youtube klipa u osnovni tekst, postaviću ga kao prvi komentar.

 

 



Komentari (220)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 23:33 29.01.2017

Evo ga klip Džordža Karlina o vozačima

a_jovicic a_jovicic 08:16 30.01.2017

Re: Evo ga klip Džordža Karlina o vozačima

nsarski

Za YouTube u glavnom tekstu uneti samo ID u editoru i onda bi trebalo da radi

Znači za URL https://www.youtube.com/watch?v=XWPCE2tTLZQ uneti samo XWPCE2tTLZQ

P.S. Za one koji plove svi "suvozemni" vozači su manijaci
(ne što su "suvozemni" nego što je i najbrža ladja sporija od najsporijeg vozača)
nsarski nsarski 08:54 30.01.2017

Re: Evo ga klip Džordža Karlina o vozačima

Za YouTube u glavnom tekstu uneti samo ID u editoru i onda bi trebalo da radi

Hvala, promenio. Thx!
jedi-knight jedi-knight 23:34 29.01.2017

1.

Autobus?
zemljanin zemljanin 23:39 29.01.2017

Re: 1.

"da li ste primetili da su svi ljudi koji voze sporije od vas idioti, i da su svi oni koji voze brže od vas manijaci?"


I ja sam to primetio
nsarski nsarski 23:44 29.01.2017

Re: 1.

Autobusi? Potpuni idioti - svaki čas stanu. S tom ocenom će se složiti svi koji se u saobraćaju uopšte kreću bilo kojom brzinom.
narcis narcis 23:45 29.01.2017

Re: 1.

ja numem da vozim prema tomu za mene su svi manijaci.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:49 29.01.2017

Re: 1.


Iz ugla idiota svet je pun manijaka, a iz ugla manijaka zemlja je planeta idiota.

Lep neki svet.
mirelarado mirelarado 23:50 29.01.2017

Re: 1.

zemljanin
"da li ste primetili da su svi ljudi koji voze sporije od vas idioti, i da su svi oni koji voze brže od vas manijaci?"


I ja sam to primetio


Ja sam primetila da jedna te ista osoba dok hoda po gradu, vozače smatra za manijake i ubice, a kad sedne za volan, pešake smatra za idiote koje bi valjalo ukloniti sa ulica.


nsarski nsarski 23:52 29.01.2017

Re: 1.

hoochie coochie man

Iz ugla idiota svet je pun manijaka, a iz ugla manijaka zemlja je planeta idiota.

Lep neki svet.


Pa nisam ja džabe stavio "filozofija" u tagove ovog posta. Dobro, ima i seksa, a i astrologije.
jedi-knight jedi-knight 23:55 29.01.2017

Re: 1.

Re: 1.
Autobusi? Potpuni idioti - svaki čas stanu. S tom ocenom će se složiti svi koji se u saobraćaju uopšte kreću bilo kojom brzinom.


Znači i oni koji se voze autobusom su potpuni idioti?
Nego, ti umereni vozači su, u stvari, kao ona mačka; i idioti i manijaci istovremeno, u zavisnosti na koga nalete. Drugim rečima, biti umeren znači biti dvostruko obeležen, osim ako sam ne uzmem sudbinu u svoje ruke i opredelim se da budem, recimo, samo manijak

nsarski nsarski 00:01 30.01.2017

Re: 1.

Znači i oni koji se voze autobusom su potpuni idioti?

Oni su prepušteni na milost i nemilost narodnih masa koje uvek imaju mišljenje i vole glasno da ga iskažu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:08 30.01.2017

Re: 1.

Drugim rečima, biti umeren znači biti dvostruko obeležen,


Ne, nego znači biti šizofren.
Ne zna čovek šta da misli, jedni mu kažu da je idiot, drugi da je manijak.
Nije lako.
Svima drugima je lakše, makar im dijagnoza nije sporna.
Pa nisam ja džabe stavio "filozofija" u tagove ovog posta.


Očigledno :)

Tu skoro nađem u sličnoj situaciji Vrabac i Srki Fucsh je pokrlajju pa jedna drugom budalo, manijače..i te poslastice.
Ja i sa jednim i sa drugim razgovaram, i ne znam šta mi misle.
Verovatno, "*ička", al nisu mi baš rekli :)
nsarski nsarski 00:17 30.01.2017

Re: 1.

Ja i sa jednim i sa drugim razgovaram, i ne znam šta mi misle.

Da, to je krucijelna egzistencijalna dilema bez jasnog razrešenja. Niče, gde si sada kad nam najviše trebaš!!!
NNN NNN 00:19 30.01.2017

Re: 1.

kao ona mačka

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:21 30.01.2017

Постоје две школе мишљења...

Постоје две школе мишљење: погрешно и моје.



Ово је карикатура из 1915. Конгрес је донео одлуку да имигранти морају бити писмени (додуше, тест није био тежак), иначе им је улаз у Америку забрањен. (Тада је просечна писменост у свету 29%, a земље из којих су долазили имигранти, наравно, потпадале су у исподпросечне по писмености.) Председник Вудроу Вилсон ветом је обеснажио овај закон. Ипак 1917. закон је напокон усвојен.

On February 5, 1917, the United States Congress passed the Immigration Act of 1917 with an overwhelming majority, overriding President Woodrow Wilson's December 14, 1916, veto. This act added to and consolidated the list of undesirables banned from entering the country, including: "alcoholics", "anarchists", "contract laborers", "criminals and convicts", "epileptics", "feebleminded persons", "idiots", "illiterates", "imbeciles", "insane persons", "paupers", "persons afflicted with contagious disease", "persons being mentally or physically defective", "persons with constitutional psychopathic inferiority", "political radicals", "polygamists", "prostitutes" and "vagrants".
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:39 30.01.2017

Re: Постоје две школе мишљења...

Hm, idioti su na spisku, ali manijaci nisu. Ovo objasnjava mnogo toga.
nsarski nsarski 00:39 30.01.2017

Re: Постоје две школе мишљења...

Председник Вудроу Вилсон ветом је обеснажио овај закон. Ипак 1917. закон је напокон усвојен.

Ove stvari imaju mnogo zlokobniju pozadinu nego sto se generalno zna. Na primer, te emigrante su izlagali gasu ZyclonB (da, onome sto su nacisti koristili u gasnim komorama) zarad dezinfekcije jer, poznato je, svi su emigranti prljavi i zarazeni. Takodje, imali su običaj da emigrante dezinfikuju benzinom, pa je, tako, nekom prilikom došlo do požara i 80 ljudi su živi izgoreli.




A Short History of Zyklon B on the US-Mexican Border (Please Don’t Share With Donald Trump)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:34 30.01.2017

Re: Постоје две школе мишљења...

Act of 1917

tramp je pre neki dan primereno obeležio stogodišnjicu akta.
rade.radumilo rade.radumilo 11:22 30.01.2017

Re: Постоје две школе мишљења...

da, onome sto su nacisti koristili u gasnim komorama


Do 1941. su uredno postupali po poternicama Interpola koje je Nemačka objavljivala i sve Jevreje za kojima je Nemačka raspisala poternicu su po propisu vraćali nazad u Nemačku.
mirelarado mirelarado 12:40 30.01.2017

Re: Постоје две школе мишљења...

Prdrag Brajovic
Постоје две школе мишљење: погрешно и моје.


Дабоме. Свет се дели на две категорије: будале (може и манијаке) и оне који морају да их подносе. Човек је склон да себе види искључиво као припадника ове потоње категорије.

А заправо, свако од нас је каткад будала (или манијак), а каткад мора да подноси будале (или манијаке), само што је то тешко увидети, а још теже признати.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:43 30.01.2017

Re: 1.

Ja i sa jednim i sa drugim razgovaram, i ne znam šta mi misle.
Verovatno, "*ička", al nisu mi baš rekli


Ne, ne mislim da si pička, naprotiv, cenim tvoje nemešanje.
zemljanin zemljanin 15:51 30.01.2017

Re: Постоје две школе мишљења...

mirelarado
Prdrag Brajovic
Постоје две школе мишљење: погрешно и моје.


Дабоме. Свет се дели на две категорије: будале (може и манијаке) и оне који морају да их подносе. Човек је склон да себе види искључиво као припадника ове потоње категорије.

А заправо, свако од нас је каткад будала (или манијак), а каткад мора да подноси будале (или манијаке), само што је то тешко увидети, а још теже признати.

pa da, tako i funkcioniše fauna na ovoj planeti ... idiota trpiš sem kad si baš neurotičan ali manijaka ili pojedeš ili najuriš ... a možeš i da razmišljaš o svemu
NNN NNN 13:42 31.01.2017

Re: Постоје две школе мишљења...

Свет се дели на две категорије


tasadebeli tasadebeli 00:09 30.01.2017

Како регулисати саобраћај на Блогу Б92

Стари доктори су некада имали лек за све.


Jutros budale pretiču idiote, jer ispred idiota nekim kretenima ne rade stop-svetla.




Ево једног радикалног предлога: Укинути све саобраћајне прописе, уклонити саобраћајну милицију, укинути полагање возачких испита и дозволити природну селекцију и возача и кола.




Објашњење:


Једног мог другара смо звали Мултимедијални Шоу. Због начина на који је возио ауто кроз град.

Труби, аМблендује, гура главу кроз прозор, урла, псује, свађа се,...

И тако све док једаред није на Теразијама налетео на неке типове са калашњиковима у неком комбију.

Јурили га све до Гроцке, једва им утекао.



Можда је то решење и за Блог Б92?


П.С. Мислим такође и да ове Умерене треба прве елимисати... Они су ми овде најсумњивији. У том тркању на овом Блогу Б92...



mirelarado mirelarado 00:22 30.01.2017

Re: Како регулисати саобраћај на Блогу Б92

П.С. Мислим такође и да ове Умерене треба прве елимисати... Они су ми овде најсумњивији. У том тркању на овом Блогу Б92...


Pa da! Samo kvare uživanje i zabavu posmatračima koji obožavaju te trke i uzajamno čašćavanje trkača.
emsiemsi emsiemsi 05:41 30.01.2017

Re: Како регулисати саобраћај на Блогу Б92

tasadebeli


Једног мог другара смо звали Мултимедијални Шоу. Због начина на који је возио ауто кроз град.
...

Да !
Некада давно, возимо се кум и ја од Славије ка Теразијама, те, како је забрањено скретање у Милоша Великог, кум се аутом попне на тротоар, обиђе семафор, те сишавши са тратоара у Милоша Великог, наставимо узбрдо ка Скупштини.
Јелде, пита он, да нисам прекршио пропис !?
Нормално, рекох ја.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:15 30.01.2017

Idiotski manijaci ili manijakalni idioti?

nsarski
Uzmimo, na primer, da vi vozite brzinom od 50km na sat, i sebe smatrate za Umerenog. S druge strane, "brzanjci" voze 70km na sat, vi ih smatrate za manijake, i njih nazovimo Brzima. Najzad "sporaći" voze brzinom od 30km na sat, pa su, s toga, svakako idioti,

Jedna grupa vozač je u navedenom primeru izostavljena. To su oni koji na putevima, gde ima više traka, voze 50 km/h, dakle uporedo s nama, pa ni da ubrzaju, ni da uspore.
Kako njih nazvati?
jedi-knight jedi-knight 00:18 30.01.2017

Re: Idiotski manijaci ili manijakalni idioti?

Kako njih nazvati?


PUPS
nsarski nsarski 00:26 30.01.2017

Re: Idiotski manijaci ili manijakalni idioti?

Jedna grupa vozač je u navedenom primeru izostavljena. To su oni koji na putevima, gde ima više traka, voze 50 km/h, dakle uporedo s nama, pa ni da ubrzaju, ni da uspore.
Kako njih nazvati?

OK, ovo pitanje izlazi iz filoSofskih okvira diskusije, ali da probamo. Prvo, žalbe na stilove vožnje potpadaju u kategoriju pet peeve. Nekoga izluđuju vozači, nekoga prodavačice u samouslugama, nekoga oni što čačkaju nos u javnosti i pljuju po ulici.
Jednom davno (mnogo bi mi trebalo da najdem tačnu referencu) je u NY Timesu napisao lik čitav esej o vozačima koji u brzoj (sasvim levoj) kolovoznoj traci voze tačno brzinom koja je maksimalna. Ako je 50, oni voze 50, ako je 70, oni voze 70.
Pisac tog elaborata se pobunio što takvi vozači ograničavaju njega da se "razmahne". Ograničenja jednog idiota (sada znamo šta to znači) odjedno postaju ograničenja "kreativca". Čovek, pisac eseja, je bio ozbiljno ljut, u filozofskom smislu.

P.S.
Kako njih nazvati?
Hm, možda "smarači", ali možemo biti sigurni da oni to isto misle o nama koji vozimo uporedo sa njima.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 00:27 30.01.2017

Podvrste

Evo nek bude pribelezeno, moja familija koristi ove termine, interno, ponekad.

Postoje i podvrste ljudi koje srecemo van kuce, nije vezano za voznju.

Pregradjivaci

Stanu na sred uskog grla bilo na ulici, ili izmedju rafova sa pretrpanim kolicima, idu ispred vas mikro brzinom u nekoj ulicici gde ne mozete da zaobidjete. Kul je ono u Londonu stajanje sa jedne strane na stepenistu koje vas vodi u/iz metroa pa ako neko zeli brze, moze.

Dahtachi

Idu iza vas iako mogu da vas zaobidju i slusaju sta pricate, u redu u posti su vam maltene na ramenu, u redu u kasi dok vi tiho pricate sa osobom sa kojom ste dosli, zivahno se umesaju u vas razgovor.

tasadebeli tasadebeli 01:01 30.01.2017

Re: Podvrste

jednarecfonmoi

Dahtachi



Звучи као марка неког чувеног јапанског рисивера.

Неки од њих сигурно и јесу баш то... Рисивери.


EDIT: Е, Једнареч, а они ликови што ти се стално уносе у лице нарушавајући онај мали животни простор око тела који имамо и све ти као нешто шапућу у поверењу?

Што то тек не волем!

А и нехигијенски је, брате...
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 01:07 30.01.2017

Re: Podvrste

tasadebeli
jednarecfonmoi

Dahtachi



Звучи као марка неког чувеног јапанског рисивера.

Неки од њих сигурно и јесу баш то... Рисивери.





U stvari jer ti dahcu za vratom

Dahtaci i Savetodavci su ista grupa, al Savetodavci su poskup.

To kad se umesaju u razgovor i pocnu da vam govore sta da radite. Naravno, niste nista pitali njih
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:54 30.01.2017

Re: Idiotski manijaci ili manijakalni idioti?

Jedna grupa vozača

meni su najbolje očigledne dede koje voze neku šklopociju 80km/h brzom trakom i strašno su ubeđeni da je to to, iako im svi sviraju i obilaze ih preko srednje trake, oni uporno mile brzom trakom po autobanu.
docsumann docsumann 07:03 30.01.2017

Re: Podvrste

Неки од њих сигурно и јесу баш то... Рисивери.


ha, golden risiveri, baš fini psi
tasadebeli tasadebeli 07:56 30.01.2017

Re: Podvrste

docsumann
Неки од њих сигурно и јесу баш то... Рисивери.


ha, golden risiveri, baš fini psi



Што би се рекло, у уво сам се претворио.




Milutin Milošević Milutin Milošević 10:50 30.01.2017

Re: Idiotski manijaci ili manijakalni idioti?

oni koji na putevima, gde ima više traka, voze 50 km/h, dakle uporedo s nama, pa ni da ubrzaju, ni da uspore

Najgora podvrsta ove grupe je ona koja tako vozi levom trakom. E, takvih je pun Beograd!
predatortz predatortz 11:53 30.01.2017

Re: Idiotski manijaci ili manijakalni idioti?

Milutin Milošević
oni koji na putevima, gde ima više traka, voze 50 km/h, dakle uporedo s nama, pa ni da ubrzaju, ni da uspore

Najgora podvrsta ove grupe je ona koja tako vozi levom trakom. E, takvih je pun Beograd!


Teoretski, oni su u pravu.
U gradu je brzina ograničena na 50 km, osim na delu autoputa koji prolazi kroz grada gde je 80 km/h. U oba slučaja ne postoji 'brza traka'.

Ali, slažem se - to su najveći daveži!
Takvim ponašanjem izazivaju veliki broj sudara, jer prosto teraju ljude da ih obilaze cik-cak i da se ubacuju desno, pa ispred.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:10 30.01.2017

Re: Idiotski manijaci ili manijakalni idioti?

Teoretski, oni su u pravu.

nisu, ja rekoh autoban a ne "kroz beograd". zamisli kad se neko stvarno brzim automobilom kreće levom trakom na autoputu i mora naglo da koči ispred golfa keca sa dva penzosa, jer dedica i dalje tripuje da je onaj baja iz kraja koji vozi brzo. to je prosto ugrožavanje bezbednosti u saobraćaju. a oni koji voze iznad 50 u gradu nisu manijaci, nego debili.
a kada vidim tatinu devojčicu, koja je juče uzela vozačku, u nekoj mrcini kako se spušta uzicom po snegu i ledu, a mobilni joj u drugoj ruci?
predatortz predatortz 12:16 30.01.2017

Re: Idiotski manijaci ili manijakalni idioti?

nisu, ja rekoh autoban a ne "kroz beograd". zamisli kad se neko stvarno brzim automobilom kreće levom trakom na autoputu i mora naglo da koči ispred golfa keca sa dva penzosa, jer dedica i dalje tripuje da je onaj baja iz kraja koji vozi brzo. to je prosto ugrožavanje bezbednosti u saobraćaju


Takve idiote bih odmah isključivao iz saobraćaja, cepao im vozačku i vraćao ih na obuku.
vcucko vcucko 14:02 30.01.2017

Re: Idiotski manijaci ili manijakalni idioti?

predatortz
Milutin Milošević
oni koji na putevima, gde ima više traka, voze 50 km/h, dakle uporedo s nama, pa ni da ubrzaju, ni da uspore

Najgora podvrsta ove grupe je ona koja tako vozi levom trakom. E, takvih je pun Beograd!


Teoretski, oni su u pravu.
U gradu je brzina ograničena na 50 km, osim na delu autoputa koji prolazi kroz grada gde je 80 km/h. U oba slučaja ne postoji 'brza traka'.

Ali, slažem se - to su najveći daveži!
Takvim ponašanjem izazivaju veliki broj sudara, jer prosto teraju ljude da ih obilaze cik-cak i da se ubacuju desno, pa ispred.

U prevodu teraju ljude da krše propise
Eto, ne bi ja, ali ovaj debil ispred mene itd.

Svakoga ko na teritoriji grada (ne samo Beograda) overava stotku u Padinjak da plevi lukac. Pa kad to istekne, na psiho-evaluaciju, o njegovom trošku naravno. Ono bolnički dan, sve pretrage, lekovi, ma svaka reč bolničkog osoblja da mu se uračuna, pa da vidimo dalje.

Sinoć na raskrsnici Pupina/Delčeva isključili semafore (redovno se dešava, to je tek posebna priča). Jedan izleteo iz Delčeva, naleteo na onu malu Mečku 160 ili tako nešto, odbio se pa pirueta, oborio onaj svetleći stubić i naleg'o na stub semafora pa se zaustavio na nekom Puntu koji je ni kriv ni dužan stajao kod DZ. Baš opasno izgledalo, pravi karambol, srećom niko povređen. Wild, wild west...
emsiemsi emsiemsi 18:19 30.01.2017

Re: Idiotski manijaci ili manijakalni idioti?

BebaOdLonchara
Teoretski, oni su u pravu.

nisu, ja rekoh autoban a ne "kroz beograd". zamisli kad se neko stvarno brzim automobilom kreće levom trakom na autoputu i mora naglo da koči ispred golfa keca sa dva penzosa, jer dedica i dalje tripuje da je onaj baja iz kraja koji vozi brzo. to je prosto ugrožavanje bezbednosti u saobraćaju. a oni koji voze iznad 50 u gradu nisu manijaci, nego debili.
a kada vidim tatinu devojčicu, koja je juče uzela vozačku, u nekoj mrcini kako se spušta uzicom po snegu i ledu, a mobilni joj u drugoj ruci?

Шта ти је женска завист !
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:32 30.01.2017

Re: Idiotski manijaci ili manijakalni idioti?

Шта ти је женска завист !

možda te moj mispelig naveo na ovaj komentar (mada sumnjam), dakle, umesto "uzici", treba da piše "ulici". zavidim joj naričito na tome što neće uspeti da izmanipuliše klizanje mrcine po ledu jednom rukom i što će nekog da ubije tom prilikom. dete je na ledu na nizbrdici i vozi levom rukom. i onda ću ženski zavidno da likujem što će da ide u tvorza. ali tu je zajeb: neće da ide u tvorza, ko ima takvog tatu da joj kupi takvu mrcinu, takvoj deci se ubistvo u srbiji oprašta. pazi, možda je bila cecina kćerka lično, pojma nemam...
muaddib92 muaddib92 21:02 30.01.2017

Re: Idiotski manijaci ili manijakalni idioti?

meni su najbolje očigledne dede koje voze neku šklopociju

мслеем, јес да имам 2 унука, али и пежота од 118 КС, те стога:

Доџи мала деди
да те деда мало изуједа

Добро, ово је више било реторички
cassiopeia cassiopeia 21:49 30.01.2017

Re: Idiotski manijaci ili manijakalni idioti?

muaddib92


Добро, ово је више било реторички


A meni se čini da ti je neko hakovao nalog.

Komentar kao da je manijak pisao.
blogov_kolac blogov_kolac 03:00 30.01.2017

a sta sa pravim "idiotima" i "manijacima"?

To su oni sto najcesce voze optimalnih 50 km/h, mada ponekad voze i 70 km/h, a nekada svega 30 km/h... ali nije problem u brzini, nego sto precesto voze u kontra smeru, pa su stvarna pretnja i smetnja u saobracaju... odnosno na ovome blogu, ako se manemo metafora...
docsumann docsumann 07:05 30.01.2017

totalni manijak & kompletan idiot


oslobodite kamen! fino vam čoek zbori

sasaminijature sasaminijature 07:33 30.01.2017

Oo profesori moji!

Vi bi ste utopiju da sazidate?

Kako ćete u tom svetu vežbati ljubav, toleranciju?

Ovako imate primere pa možete da se odmerite, vidite koliko ste umereni.
nsarski nsarski 09:02 30.01.2017

Disclaimer




Ovaj post nije traktat o saobraćaju.
mlatisa mlatisa 09:14 30.01.2017

Re: Oo profesori moji!

Baš tako! Ovde se sa filozofske rasprave skrenulo na klasifikovanje ljudi u one bez kojih bi nam život bio potaman i onih drugih. Beše jedan blog nedavno na tu temu. Ta priča je poprilično fašistička (bar po meni). Verovatno to govori da u svima nama čuči jedan mali (ili malo veći) fašista.

Ne budi osvetljiv, i ne nosi srdnju na sinove naroda svog; nego ljubi bližnjeg svog kao sebe samog. – Knjiga Levitska, 19:18


Doduše, i ovde se pominju sinovi naroda svog. Da li se to odnosi i na druge narode?
sasaminijature sasaminijature 09:19 30.01.2017

Re: Oo profesori moji!

mlatisa
Baš tako! Ovde se sa filozofske rasprave skrenulo na klasifikovanje ljudi u one bez kojih bi nam život bio potaman i onih drugih. Beše jedan blog nedavno na tu temu. Ta priča je poprilično fašistička (bar po meni). Verovatno to govori da u svima nama čuči jedan mali (ili malo veći) fašista.

Ne budi osvetljiv, i ne nosi srdnju na sinove naroda svog; nego ljubi bližnjeg svog kao sebe samog. – Knjiga Levitska, 19:18


Doduše, i ovde se pominju sinovi naroda svog. Da li se to odnosi i na druge narode?



Svet je prepun licemera i meni je zabavno da ih čačkam po sujeti.
sasaminijature sasaminijature 09:21 30.01.2017

Re: Disclaimer

Ovaj post nije traktat o saobraćaju.


Sa tim se svi slažu i ja na žačelju.
nsarski nsarski 09:24 30.01.2017

Naivni realizam

OK, mozda je korisno da budem više eksplicitan.
Naime, u psihologiji postoji pojam Naivni realizam i on označava ljudsku sklonost ka tumačenju da mi svet oko sebe sagledavamo realno, i da ljudi koji se s našim gledištem ne slažu su ili neinformisani, ili neracionalni ili pristrasni.
nsarski nsarski 09:30 30.01.2017

Re: Oo profesori moji!

Svet je prepun licemera i meni je zabavno da ih čačkam po sujeti.

Biblija takodje kaže: Ne sudi drugima. (Knjiga po Mateji)
milisav68 milisav68 09:32 30.01.2017

Re: Naivni realizam

nsarski
OK, mozda je korisno da budem više eksplicitan.
Naime, u psihologiji postoji pojam Naivni realizam i on označava ljudsku sklonost ka tumačenju da mi svet oko sebe sagledavamo realno, i da ljudi koji se s našim gledištem ne slažu su ili neinformisani, ili neracionalni ili pristrasni.

Pa da, svi se mi "držimo" za nekakve stubove, i ne volimo da ih niko pipa, a kamoli pomera.

I onda u nekom trenutku doživimo "prosvetljenje"...
nsarski nsarski 09:48 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Pa da, svi se mi "držimo" za nekakve stubove, i ne volimo da ih niko pipa, a kamoli pomera.


Da, u najgrubljem smislu. Naime, svi mi vidimo fizički svet oko nas na sličan način: ako, na primer, vidite da iza nekog drveta "viri" zadnji točak bicikla, vi ćete verovatno zaključiti da se tu nalazi ceo bicikl, ali da vi vidite samo njegov zadnji točak. I oko toga će se manje/više svi složiti. Proces koji "kompletira" taj bicikl u našoj svesti je automatski, i mi ga ne doživljavamo eksplicitno.
Stvari postaju mnogo "klizavije" kada se nađemo na socijalnom terenu. Proces "kompletiranja" u razumevanju ljudskog ponašanja, socijalnih situacija i fenomena je takodje aktivan, radi u pozadini svesti, ali je prilično podložan uticaju naših motivacija i očekivanja. Mi smo u našu procenu socijalnih situacija podjednako uvereni kao u onu procenu o biciklu. I zato smatramo da mi vidimo "realnost" baš onako kakva ona istinski jeste.
Naša ocena Trampovog temperamenta ili Hilarijine lažljivosti nam izgleda potpuno realno, i ne razumemo ljude koji se s nama po tim pitanjima ne slažu.
sasaminijature sasaminijature 09:52 30.01.2017

Re: Oo profesori moji!

nsarski
Svet je prepun licemera i meni je zabavno da ih čačkam po sujeti.

Biblija takodje kaže: Ne sudi drugima. (Knjiga po Mateji)



Ko sudi, onaj koji postavlja temu ili onaj koji ukazuje na greške u samoj postavci?

Znate, svet je mogao da se drži takve izjave i '41 godine prošlog veka, da ne sudi onima koji su kao gorivo koristili ljudska tela...


EDIT: Da vam pomognem, ako ste poznavalac Biblije, trebalo bi da vam je poznat pojam - Jurodivi.
milisav68 milisav68 10:08 30.01.2017

Re: Naivni realizam

nsarski
Stvari postaju mnogo "klizavije" kada se nađemo na socijalnom terenu. Proces "kompletiranja" u razumevanju ljudskog ponašanja, socijalnih situacija i fenomena je takodje aktivan, radi u pozadini svesti, ali je prilično podložan uticaju naših motivacija i očekivanja. Mi smo u našu procenu socijalnih situacija podjednako uvereni kao u onu procenu o biciklu. I zato smatramo da mi vidimo "realnost" baš onako kakva ona istinski jeste.

Da, i onda ne bi bilo "problema u svetu", da kod većine ljudi postoji preispitivanje svojih odluka, odnosno svojih postupaka u odnosu na, kako sebi bliske ljude, tako i na strance*.

*Strance u smislu prolaznika ili u redu u prodavnici...
cassiopeia cassiopeia 10:36 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Stvari postaju mnogo "klizavije" kada se nađemo na socijalnom terenu. Proces "kompletiranja" u razumevanju ljudskog ponašanja, socijalnih situacija i fenomena je takodje aktivan, radi u pozadini svesti, ali je prilično podložan uticaju naših motivacija i očekivanja. Mi smo u našu procenu socijalnih situacija podjednako uvereni kao u onu procenu o biciklu. I zato smatramo da mi vidimo "realnost" baš onako kakva ona istinski jeste.


I što je veće odstupanje naše mape od mape drugih, veća je mogućnost konflikta u socijalnim situacijama. Držimo se svoje mape i što smo manje skloni preispitavanju i što manje sumnjamo u preciznost svoje mape, veće su šanse da ćemo se sudariti i udariti u zid nerazumevanja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:35 30.01.2017

Re: Oo profesori moji!

nsarski
Svet je prepun licemera i meni je zabavno da ih čačkam po sujeti.

Biblija takodje kaže: Ne sudi drugima. (Knjiga po Mateji)

Stvarno?!
anfieldroad anfieldroad 11:52 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Stvari postaju mnogo "klizavije" kada se nađemo na socijalnom terenu. Proces "kompletiranja" u razumevanju ljudskog ponašanja,




Zato je najbolje uvek prihvatiti stavove "vođe". Socijalna fizika kaže da u tom slučaju nikad neće doći do neželjenog preklapanja ( u stavovima ).
Problem rešen.

tasadebeli tasadebeli 12:01 30.01.2017

Re: Oo profesori moji!

mlatisa


Ovde se sa filozofske rasprave skrenulo na klasifikovanje ljudi u one bez kojih bi nam život bio potaman i onih drugih. Beše jedan blog nedavno na tu temu. Ta priča je poprilično fašistička (bar po meni). Verovatno to govori da u svima nama čuči jedan mali (ili malo veći) fašista.



Што рече Буковски:

"Руже расту као фашисти."


Или ипак беше:

"Фашисти расту као руже."




Не могу сад да се сетим...


А није ни важно... Ионако не волим поезију.



tadejus tadejus 12:19 30.01.2017

Re: Naivni realizam

nsarski
Naime, svi mi vidimo fizički svet oko nas na sličan način: ako, na primer, vidite da iza nekog drveta "viri" zadnji točak bicikla, vi ćete verovatno zaključiti da se tu nalazi ceo bicikl, ali da vi vidite samo njegov zadnji točak. I oko toga će se manje/više svi složiti. Proces koji "kompletira" taj bicikl u našoj svesti je automatski, i mi ga ne doživljavamo eksplicitno.Stvari postaju mnogo "klizavije" kada se nađemo na socijalnom terenu. Proces "kompletiranja" u razumevanju ljudskog ponašanja, socijalnih situacija i fenomena je takodje aktivan, radi u pozadini svesti, ali je prilično podložan uticaju naših motivacija i očekivanja. Mi smo u našu procenu socijalnih situacija podjednako uvereni kao u onu procenu o biciklu. I zato smatramo da mi vidimo "realnost" baš onako kakva ona istinski jeste. Naša ocena Trampovog temperamenta ili Hilarijine lažljivosti nam izgleda potpuno realno, i ne razumemo ljude koji se s nama po tim pitanjima ne slažu.


pa sad, ako taj točak viri iza jednogodišnjeg stabla breze onda smo ipak idioti ako zaključimo da mora da je u pitanju cijeli bicikl..
tako nekako i sa tim Trampom i Hilarijom..
i u socijalnim se situacijama ipak štošta da zaključiti i na osnovu parcijalnih informacija..
tj. ne relativizuj.. bre..
princi princi 15:10 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Ne zapanjuje što je baja psihopata, zapanjuje da ga je podržalo 63M glasača, skoro isključivo belih (i to, po svemu sudeći, i bogatih i siromašnih, i školovanih i polupismenih). Kad smo kod rase, više od svega, poslednji američki predsednički izbori su bili mala studija identiteta.
White voters, who make up 69% of the total, voted 58% for Trump and 37% for Clinton. Non-white voters, who make up 31% of the electorate, voted 74% for Clinton and 21% for Trump.
White men opted 63% for Trump and 31% for Clinton; white women voted 53% for Trump and 43% for Clinton.

Znači, ženama je bila važnija rasna nego gender pripadnost. Jedva čekam sledeću Hararijevu knjigu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:19 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Znači, ženama je bila važnija rasna nego gender pripadnost. Jedva čekam sledeću Hararijevu knjig

Белим женама да.
Изгледа да расна идентитетска црта (у том случају) има већу снагу него полна идентитетска црта.

Занимљива је и урбан-рурал подела гласачког тела (плаво-демократе, црвено-републиканци):

princi princi 15:22 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Pa nema tu nekog prevelikog iznenađenja. Po urbanim jezgrima uglavnom žive Crnci i Jevreji. Bela Amerika živi u suburbiji i ostatku zemlje. Gde ga je Domazet, jel ga ima na blogu, nešto slabije zalazim ovde?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:34 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Po urbanim jezgrima uglavnom žive Crnci i Jevreji.

Вероватно си мислио на белце, а споменуо црнце.

На дуге стазе, ако се задржи неки садашњи трендови, с порастом величине урбане Америке рашће и проценат демократских гласача на изборима.
princi princi 15:41 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Uglavnom znam šta pišem. Crnaca slabo ima po selima USa, osim po Misisipiju, Arkanzau i Alabami. Saće bauer (ako zalazi kod Šarskog na blogove) da doleti i objasni ti kako stoje te stvari.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:46 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Белим женама да.

hoćeš reći da su pre 4 godine crne žene glasale za hilari? ono što je meni zanimljivije nakon izbora (kad smo kod žena) kako američke feministkinje razapinju melaniju na krst. muškarci su najgora bića na planeti, sem kad to nisu žene.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:51 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Stop vote-shaming Trump’s female supporters


...
I could go on – there have been endless articles, tweets and public outpourings about how shameful it is that many female voters chose Trump over Clinton. Every woman quoted above claims to be a feminist, and yet they’ve denounced female Trump voters as selfish, traitors, blind idiots, slaves, self-haters. Supposedly progressive feminists argue that women have ‘internalised misogyny’ – that hatred towards women is so ingrained in their daily experience that they can’t help being brainwashed by it and then expressing it in the ballot box. Apparently Clinton voters were able to rise above this subconscious force.

Yes, Trump has said he wants to roll back women’s access to abortion; he’s been a pig in many of his comments about women; and he’s probably not the best candidate to argue for better childcare resources or maternity leave. But the idea that he will send every woman howling back to the dark ages is absurd; that smacks more of fearmongering than a serious feminism designed to criticise and challenge the new president.

...

This election proved that asking women to vote on the basis of their gender, rather than their political ideas, doesn’t work. Clinton’s campaign was a vacuous insult to free-thinking women. Trump is certainly no champion of women’s liberation, but the rejection of Clinton’s vagina-voting sisterhood, which encouraged women to fall in line rather than think for themselves, nonetheless felt pretty good.

Forget the ‘betrayal’ by female Trump voters; the way middle-class media feminists like Caroline Criado-Perez, Polly Toynbee and Jessica Valenti have insulted ordinary women for their political beliefs is far more shameful. By claiming that female Trump voters are merely adhering to ‘the patriarchy’, or have internalised self-hatred, or are mentally enslaved by their men, these feminists strip women of agency. Rather than deal with the fact that some women don’t agree with them, and argue for what they believe in, they smear opposing views as stupid and blind. And rather than accept that politics doesn’t go your way unless you make a good case, they bury their heads in the sand and weep
princi princi 15:58 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Trump is certainly no champion of women’s liberation



When you put it that way.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:00 30.01.2017

Re: Naivni realizam

BebaOdLonchara
Белим женама да.

hoćeš reći da su pre 4 godine crne žene glasale za hilari? ono što je meni zanimljivije nakon izbora (kad smo kod žena) kako američke feministkinje razapinju melaniju na krst. muškarci su najgora bića na planeti, sem kad to nisu žene.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:01 30.01.2017

Re: Naivni realizam

princi
Trump is certainly no champion of women’s liberation



When you put it that way.



Pa ako si primetio, par rečenica iznad se koristi i malo eksplicitniji rečnik:

he’s been a pig in many of his comments about women;
princi princi 16:01 30.01.2017

Re: Naivni realizam

ono što je meni zanimljivije nakon izbora (kad smo kod žena) kako američke feministkinje razapinju melaniju na krst.

Melanija ima bar 3 ili 4 greha: žena je, Slovenka (dakle, alien) i super je riba. Prema tome, spaliti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:04 30.01.2017

Re: Naivni realizam

princi
Uglavnom znam šta pišem. Crnaca slabo ima po selima USa, osim po Misisipiju, Arkanzau i Alabami. Saće bauer (ako zalazi kod Šarskog na blogove) da doleti i objasni ti kako stoje te stvari.

princi princi 16:05 30.01.2017

Re: Naivni realizam


Pa ako si primetio, par rečenica iznad se koristi i malo eksplicitniji rečnik:

Ma ne, mene stvarno ne zanima taj sukob na američkoj levici, ja nemam i nisam imao nikakvih iluzija oko Hillary, kao što nisam imao nikakvih dilema ko je manje zlo. Samo kažem da su mi rezultati izbora vrlo interesantna studija tih identiteta (jer ja računam da su i ti rodni identiteti pretežno nešto što nas nauče u prve 2 ili 3 godine života). Rasni, nacionalni, verski, klasni to dolazi nešto kasnije.
princi princi 16:06 30.01.2017

Re: Naivni realizam

O bože, budale... odoh.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:10 30.01.2017

Игуман, путуј

Ох... "алтернативне чињенице"?
Не брини се за њих.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:12 30.01.2017

Re: Naivni realizam

princi
Trump is certainly no champion of women’s liberation



When you put it that way.


Bile sinoć neke dodele nagrada i svi istripovani glumci držali političke pamflete protiv Trampa, a Vinona je jednostavno bila tu i bila je pijana. Izgiboh;

docsumann docsumann 16:39 30.01.2017

Re: Naivni realizam

stefan.hauzer


ma, pusti to, drž' ovo



vooožnja
mirelarado mirelarado 16:47 30.01.2017

Re: Naivni realizam

princi
ono što je meni zanimljivije nakon izbora (kad smo kod žena) kako američke feministkinje razapinju melaniju na krst.

Melanija ima bar 3 ili 4 greha: žena je, Slovenka (dakle, alien) i super je riba. Prema tome, spaliti.


Pazi, nosi 3/4 rukave i dugačke rukavice, a nema ni damsku torbicu. Na lomaču, direkt!

O tome što joj vijori duga kosa (sindrom otpozadi licejka, odnapred muzejka) da i ne govorimo. :))))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:28 30.01.2017

Re: Naivni realizam


Pazi, nosi 3/4 rukave i dugačke rukavice, a nema ni damsku torbicu. Na lomaču, direkt!

a to što ne silazi sa 12ce? kučki slomiti vrat momentalno. ne znam koji mi je fazon odvratniji, onaj "melania trump, america's first sex worker first lady" ili onaj zabrinuti tipa "melania, blink twice if you need help".
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:32 30.01.2017

Re: Naivni realizam

vooožnja

Ovo nisi čuo od mene


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:12 30.01.2017

Re: Naivni realizam

vooožnja

emsiemsi emsiemsi 18:20 30.01.2017

Re: Naivni realizam

mirelarado
princi
ono što je meni zanimljivije nakon izbora (kad smo kod žena) kako američke feministkinje razapinju melaniju na krst.

Melanija ima bar 3 ili 4 greha: žena je, Slovenka (dakle, alien) i super je riba. Prema tome, spaliti.


Pazi, nosi 3/4 rukave i dugačke rukavice, a nema ni damsku torbicu. Na lomaču, direkt!

O tome što joj vijori duga kosa (sindrom otpozadi licejka, odnapred muzejka) da i ne govorimo. :))))

Какав је ово синдром ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:46 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Naša ocena Trampovog temperamenta ili Hilarijine lažljivosti nam izgleda potpuno realno, i ne razumemo ljude koji se s nama po tim pitanjima ne slažu.

Domazet Domazet 19:25 30.01.2017

Re: Naivni realizam

BebaOdLonchara
mirelarado

Pazi, nosi 3/4 rukave i dugačke rukavice, a nema ni damsku torbicu. Na lomaču, direkt!

a to što ne silazi sa 12ce? kučki slomiti vrat momentalno. ne znam koji mi je fazon odvratniji, onaj "melania trump, america's first sex worker first lady" ili onaj zabrinuti tipa "melania, blink twice if you need help".


Mene stvarno zanima sta vas dve mislite o Ms Trump?

Inace, oko 40+% belih zena koje su glasale za Trampa, ja mislim da su socijalni identiteti jaci od rodnih. U smislu da je teznja da se sacuvaju drustvene privilegije jaca od rodne solidarnosti. A mislim da je znacajan deo bele populacije u Americi u situaciji, ne nuzno svojom krivicom, da za svoj privilegovani polozaj u drustvu nema drugih argumenata osim boje koze.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:41 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Mene stvarno zanima sta vas dve mislite o Ms Trump?

ne mislim ništa posebno o gospođi Trump, sem da izgleda do jaja i da joj uloga prve dame stoji koliko i donaldu uloga predsednika. nisam ništa mislila ni o mišel, ali mi se, onako sitno ženski, nije dopadalo kako izgleda. njen muž mi se više dopadao (kako izgleda).
verujem da ovo nije odgovor na tvoje pitanje.
mirelarado mirelarado 20:09 30.01.2017

Re: Naivni realizam

Mene stvarno zanima sta vas dve mislite o Ms Trump?


Slično kao i Beba, uopšte ne razmišljam o njoj, možda sam zato i zapazila zlobne komentare koje sam ovde spomenula. Ionako je uloga first lady u američkom političkom cirkusu ornamentalna. Ipak, prihvatljivija mi je od bivšeg kandidata za first gentlemana. :)
zemljanin zemljanin 20:20 30.01.2017

Re: Naivni realizam

sem da izgleda do jaja

procitah ovih dana neki komentar pa u prevodu, ono volim ja zene Itd I onda
"mozda bih Hilari pre 40g ali bih Melaniju - sada"
Domazet Domazet 20:53 30.01.2017

Za onaj komentar o treptanju...

mirelarado
Mene stvarno zanima sta vas dve mislite o Ms Trump?


Slično kao i Beba, uopšte ne razmišljam o njoj, možda sam zato i zapazila zlobne komentare koje sam ovde spomenula. Ionako je uloga first lady u američkom političkom cirkusu ornamentalna. Ipak, prihvatljivija mi je od bivšeg kandidata za first gentlemana. :)

...ja mislim da je duhovit. Ali dobro...

Na nekoj simbolickoj ravni, Melanija in vivo ilustruje Donaldovu poruku Make America Great Again. Jer je u toj Great/White America (period 1950-1970?) zena imala dve dominantne uloge, domacice i ukrasa (videti Pleasantville).

Ja imam cerku za koju znam da bi bila jako nezadovoljna kada bi njen zivot bio sveden na pomenute dve podfunkcije tako da moram da razmisljam o Melaniji. Vama to moze da izgleda kao a problem that is remote enough da bi se previse sekirale oko toga. To mogu da razumem ali bih hteo da vas podsetim da na propagandnu snagu American Way of Life (ili nase percepcije o American Way of Life)...

A sto se tice izgleda do jaja, sta znam, i tu I beg to differ. Ona je van svake sumnje zgodna, ali 'zgodna' i 'seksi' nisu sinonimi. Barem ne meni...
mirelarado mirelarado 20:53 30.01.2017

Re: Naivni realizam

emsiemsi
mirelarado
princi
ono što je meni zanimljivije nakon izbora (kad smo kod žena) kako američke feministkinje razapinju melaniju na krst.

Melanija ima bar 3 ili 4 greha: žena je, Slovenka (dakle, alien) i super je riba. Prema tome, spaliti.


Pazi, nosi 3/4 rukave i dugačke rukavice, a nema ni damsku torbicu. Na lomaču, direkt!

O tome što joj vijori duga kosa (sindrom otpozadi licejka, odnapred muzejka) da i ne govorimo. :))))

Какав је ово синдром ?



mirelarado mirelarado 20:59 30.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Ja imam cerku za koju znam da bi bila jako nezadovoljna kada bi njen zivot bio svedena na pomenute dve podfunkcije tako da moram da razmisljam o Melaniji. Vamo to moze da izgleda kao a problem that is remote enough da bi se previse sekirale oko toga. To mogu da razumem ali bih hteo da vas podsetim da na propagandnu snagu American Way of Life (ili nase percepcije o American Way of Life)...


Razumem, ali imaj u vidu da je supruga preCednika ovdašnjeg... Dragica, pa ti vidi šta je gore. (A ni sponzoruša koje se nameću kao uzor i trend-seterke ne manjka, nažalost.)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:06 30.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Na nekoj simbolickoj ravni, Melanija in vivo ilustruje Donaldovu poruku Make America Great Again. Jer je u toj Great/White America (period 1950-1970?) zena imala dve dominantne uloge, domacice i ukrasa (videti Pleasantville).



Ti misliš da je moguće, danas početkom 2017. vratiti SAD (i ne samo SAD) u taj model?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:14 30.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

vrabac_u_steni
Na nekoj simbolickoj ravni, Melanija in vivo ilustruje Donaldovu poruku Make America Great Again. Jer je u toj Great/White America (period 1950-1970?) zena imala dve dominantne uloge, domacice i ukrasa (videti Pleasantville).

Ti misliš da je moguće, danas početkom 2017. vratiti SAD (i ne samo SAD) u taj model?

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:28 30.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Predrag Brajovic
vrabac_u_steni
Na nekoj simbolickoj ravni, Melanija in vivo ilustruje Donaldovu poruku Make America Great Again. Jer je u toj Great/White America (period 1950-1970?) zena imala dve dominantne uloge, domacice i ukrasa (videti Pleasantville).

Ti misliš da je moguće, danas početkom 2017. vratiti SAD (i ne samo SAD) u taj model?



Izvini ali pitao sam Domazeta.

Ti, ako ti nije teško pogledaj onu tabelu o rasnoj raspodeli u gradovima koju si sam postavio i malo ukrsti sa ostalim podacima. Nije teška računica. Predlažem da uzmeš tri najveća grada u SAD dakle, NY, LA i CH.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:34 30.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Ti, ako ti nije teško pogledaj onu tabelu o rasnoj raspodeli u gradovima koju si sam postavio i malo ukrsti sa ostalim podacima. Nije teška računica. Predlažem da uzmeš tri najveća grada u SAD dakle, NY, LA i CH.

Pa?
Ne misliš valjda da to nisam uradio?
Kako god, nisam uspeo da dođem do onih "alternativnih činjenica", da Po urbanim jezgrima uglavnom žive Crnci i Jevreji.
Jesi li ti uspeo?

Ah, da: predviđanja kažu da će belci, ovi Trampovi, 2050. pasti na ispod 50% ukupne populacije u Americi. I to je pohvalan proces.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:37 30.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Izvini ali pitao sam Domazeta.

Домазет је постарији човек, па да се не мучи: хтео сам само да помогнем... да заједно утврдимо да историја јесте реверзибилна.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:38 30.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Jesi li ti uspeo?


Nisam, loše stojim sa matematikom.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:41 30.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Домазет је постарији човек


Jeste, zato i robuje nekim predrasudama karakterističnim za njegovu generaciju, ali mi je i pored toga vrlo simpatičan lik.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana