Budućnost| Društvo| Politika

Mi i Oni

freehand RSS / 05.03.2017. u 00:47

... ili: Nismo isti!


Danima pokušavam da napišem tekst o političkoj situaciji i predsedničkim izborima u Srbiji. I ne uspevam. Razlog tome svakako nije inspiracija svakodnevnim zbivanjima i važnošću teme. O ne. Ni nedostatak stava ni materijal za njegovu argumentaciju. Naprotiv. Razlog leži u kristalno jasnoj situaciji, očiglednostima koje mute vid i potpuno ogoljenim pozicijama i političkim životopisima aktera.
Sve bi se u tom tekstu vrtelo oko one koliko idiotske i česte toliko i pogibeljne teze koja svakodnevno zagađuje sve rasprave i javni prostor - Svi su isti!

5e2c927990bc4bca9fc525aa602391eb.png
Ja, na primer, nikako nisam isti. Negde sam gori, negde bolji. Gluplji i pametniji. Deca mi nisu ista. U familiji imamo i bele vrane i crne ovce, intelektualce, kocoše, pijane tetke i lude ujake koji pišaju ne otvarajući šlic. Kumovi su mi isti kao Eskim i Bušman. Imam prijatelje i drugare rasejane na suprotnim polovima po svim afinitetima. Ima lenjih, ima dobrih sinova poput Baneta i onih poput Haklberi Fina. Ima politički neopredeljenih, onih koji su promenili više stranaka nego devojaka, ima nacionalista i esperantista. I sve je to ok. A imamo i debila koji se umudre, značajno klimaju glavom i kad je rasprava za stolom najžešća samo procedi kroz zube: "Ma svi su isti." Debil,. rekoh.
No da se ja ne bih žestio i bavio opisivanjem i objašnjavanjem pomogao mi je niko drugi do - Aleksandar Vučić.

Na sednici Glavnog odbora (Otadžbinske uprave) svoje organizacije koju lažno predstavljaju kao stranku, objavljujući svoju kandidaturu, opisujući bagru sastavljenu od zla oca i još gore majke, s koca i konopca i dna kace kao divjunake patriotizma i demokratije - rekao je - "Ponosan sam jer ste u prethodnom periodu pokazali razliku između Nas i Njih".

Vučićev govor (LINK)


I tako smo, ako mene pitate, na početku kampanje mogli da proglasimo i njen kraj.

Šta god drugi kandidati činili i govorili teško da mogu da zasene ovaj programski i identitetski govor, u kome je sublimirano sve ono što Vučić i njegova koalicija rade od 2012. Beskrajna bujica najneverovatnijih laži, samohvalisanja, mržnje i nipodaštavanja svih drugačije mislećih; fantastično izvrtanje stvarnosti kao rukavice, sa zastrašujućim asocijacima na orvelijanski novogovor i posuvraćenu dirigovanu realnost iz njegove "1984." trebalo bi da budu dovoljan motiv i argument za sve koji nisu Oni - a i za one među njima koji imaju makar trun inteligencije i mrvu morala - da je na ovim izborima u prvom krugu prihvatljivo sve što je neVučić i neŠešelj. 

Nikad više tajkuni! 

aa35753e145743229333664958dead27.png 

Ko se smeje sa NATO agresorima?

jmKktkpTURBXy8yNDNkOGVkN2FmYmQ5NjI4ZTdiZDFmZjhkMmYwY2QwNi5qcGeTlQLNAxQAwsOVAs0B1gDCw5UH2TIvcHVsc2Ntcy9NREFfLzFkNzRjYjQxNzA1OTUwNDM2NjI5Y2FiZDYwNmY1MGY2LnBuZwfCAAJer

stoltenberg%20i%20vuchic%20tanja%20valich_400x0.jpg

hqdefault.jpg

I nikad više snage prošlosti:

417362315_2a66513a70.jpg

 SNS vlast u Srbiji nije politička opcija, nije ideološka grupa, nije čak ni asocijacija istomišljenika. U pitanju je politička i ekonomska, kutlurna, prosvetna i istorijska pošast koja se hrani sadašnjošču i budućnošću ovog društva. 

Za drugi krug kašće se samo. 

 



Komentari (550)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 10:31 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

freehand
Citam ovu diskusiju sa zakasnjenjenjem pa sam ovo stavio na kraj da ne trazim gde je se divanilo o ovom.

Standardno: pojavi se okidač (na primer Hrvat) ukuca pogrešnu reč i eto nam četnika i partizana, ustaše služe samo za potkusurivanje i da se nesrećnom incijatoru zapuši gubica.


I sad ću ja da kažem da su ustaše i partizani bili na istom poslu, pa ćemo da prebacimo tisuću komentara.
narcis narcis 11:08 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

predatortz
freehand
Citam ovu diskusiju sa zakasnjenjenjem pa sam ovo stavio na kraj da ne trazim gde je se divanilo o ovom.

Standardno: pojavi se okidač (na primer Hrvat) ukuca pogrešnu reč i eto nam četnika i partizana, ustaše služe samo za potkusurivanje i da se nesrećnom incijatoru zapuši gubica.


I sad ću ja da kažem da su ustaše i partizani bili na istom poslu, pa ćemo da prebacimo tisuću komentara.

predatortz predatortz 11:31 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

Kad skineš to aljinče, baci malo oko na ovaj rad. Imaju imena, datumi, arhivski brojevi dokumenata...

LINK
emsiemsi emsiemsi 11:34 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

predatortz
Kad skineš to aljinče, baci malo oko na ovaj rad. Imaju imena, datumi, arhivski brojevi dokumenata...

LINK

Дај сиже !
predatortz predatortz 11:36 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

emsiemsi
predatortz
Kad skineš to aljinče, baci malo oko na ovaj rad. Imaju imena, datumi, arhivski brojevi dokumenata...

LINK

Дај сиже !


Rad objavljen na Univerzitetu odbrane u Beogradu, na temu partizansko-ustaških i partizansko nemačkih pregovora i dogovora '42. i '43. godine, sa sve izvorima, imenima, datumima...
freehand freehand 11:37 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

emsiemsi
predatortz
Kad skineš to aljinče, baci malo oko na ovaj rad. Imaju imena, datumi, arhivski brojevi dokumenata...

LINK

Дај сиже !

Šta jednu?! Ima kolko hoćeš!

narcis narcis 11:42 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

predatortz
Kad skineš to aljinče, baci malo oko na ovaj rad. Imaju imena, datumi, arhivski brojevi dokumenata...

LINK

predatortz predatortz 11:43 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

Šta jednu?! Ima kolko hoćeš!


Jes, nema fotke kad je Velebit izvodio Hertu iz ustaškog zatvora, pa su popili pićence usred Zagreba. Onda je Hertica, lagano krenula kod mužića joj.

No, ako se nisu fotkali, ne znači da to nije bilo.

Edit:

Uzgred, niko ozbiljan ne negira da je bilo taktičke saradnje četnika sa Nemcima, Italijanima, pa i ustašama.
Niz je dokaza koji to potvrđuju.

Ovde govorimo o drugoj strani, koja je te stvari krila kao zmija noge. Lagani smo i učeni da toga nikad nije bilo, a sada se vidi da to nije istina.

predatortz predatortz 11:44 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

narcis


dakle, po tebi je mržnja kada neko iz arhiva uzme dokumente i objavi naučni rad?
čudna ti logika...
freehand freehand 11:54 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

Ovde govorimo o drugoj strani, koja je te stvari krila kao zmija noge. Lagani smo i učeni da toga nikad nije bilo, a sada se vidi da to nije istina.

Ma pusti fukaru, pregovarali oko oslobođenja zarobljenika a nisu se time hvalili. Daj nešto kako su zajedno nastupali i davali oružje i municiju jedni drugima, ne mora samo kako nazdravljaju zajedničkoj borbi.
narcis narcis 12:02 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

predatortz
narcis


dakle, po tebi je mržnja kada neko iz arhiva uzme dokumente i objavi naučni rad?
čudna ti logika...

predatortz predatortz 12:03 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

freehand
Ovde govorimo o drugoj strani, koja je te stvari krila kao zmija noge. Lagani smo i učeni da toga nikad nije bilo, a sada se vidi da to nije istina.

Ma pusti fukaru, pregovarali oko oslobođenja zarobljenika a nisu se time hvalili. Daj nešto kako su zajedno nastupali i davali oružje i municiju jedni drugima, ne mora samo kako nazdravljaju zajedničkoj borbi.


Strana 284, pod 3.

freehand freehand 12:08 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

predatortz
freehand
Ovde govorimo o drugoj strani, koja je te stvari krila kao zmija noge. Lagani smo i učeni da toga nikad nije bilo, a sada se vidi da to nije istina.

Ma pusti fukaru, pregovarali oko oslobođenja zarobljenika a nisu se time hvalili. Daj nešto kako su zajedno nastupali i davali oružje i municiju jedni drugima, ne mora samo kako nazdravljaju zajedničkoj borbi.


Strana 284, pod 3.


Čoveče, ala vladaš materijom, čudo jedno. Znaš ceo rad tako napamet i treseš ko iz rukava, ili samo te pikantne detalje za potrebe ovakvih rasprava?
Ja mislio ti to samo onako, šege i razonode radi. Ili imaš stručnog konsultanta?

P.S.Inače, lakše mi ovo četnici-ustaše, pošteni ljudi ništa nisu krili. Ukucaš saradnja četnika i ustaša i tri strane slika na Guglu. Bez dubinskog zalaženja, prosto se plašim da kliknem na "view" page".
predatortz predatortz 12:10 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

freehand
predatortz
freehand
Ovde govorimo o drugoj strani, koja je te stvari krila kao zmija noge. Lagani smo i učeni da toga nikad nije bilo, a sada se vidi da to nije istina.

Ma pusti fukaru, pregovarali oko oslobođenja zarobljenika a nisu se time hvalili. Daj nešto kako su zajedno nastupali i davali oružje i municiju jedni drugima, ne mora samo kako nazdravljaju zajedničkoj borbi.


Strana 284, pod 3.


Čoveče, ala vladaš materijom, čudo jedno. Znaš ceo rad tako napamet i treseš ko iz rukava, ili samo te pikantne detalje za potrebe ovakvih rasprava?
Ja mislio ti to samo onako, šege i razonode radi. Ili imaš stručnog konsultanta?


Postavio si pitanje i dobio odgovor.
Ironija je tu višak.
predatortz predatortz 12:12 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

narcis


U pravu si, tebi više može pomoći tekstilna industrija!
Mator čovek, a igrao bi se anarhiste!
Ili je ovo neki terorista, 'bem li ga...
predatortz predatortz 12:14 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

P.S.Inače, lakše mi ovo četnici-ustaše, pošteni ljudi ništa nisu krili. Ukucaš saradnja četnika i ustaša i tri strane slika na Guglu. Bez dubinskog zalaženja, prosto se plašim da kliknem na "view" page".


Ne beri brigu, većina ide lakšim putem. Reklo im da mali Joža jaše na čelu kolone, i što da se to dovodi u pitanje.
freehand freehand 12:20 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali


Postavio si pitanje i dobio odgovor.
Ironija je tu višak.

Važi doktore.
predatortz predatortz 12:23 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

freehand

Postavio si pitanje i dobio odgovor.
Ironija je tu višak.

Važi doktore.


Ponosiš se sobom?

Postaviš pitanje, dobiješ odgovor, navede ti se relevantni izvor (osim ako za tebe profesorka vojne istorije sa Vojne akademije nije relevantan izvor) i tvoja reakcija je da probaš da poniziš sagovornika. Ne da osporiš odgovor, nego da poniziš onoga kome si sam pitanje postavio.

freehand freehand 12:43 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

predatortz
freehand

Postavio si pitanje i dobio odgovor.
Ironija je tu višak.

Važi doktore.


Ponosiš se sobom?

Postaviš pitanje, dobiješ odgovor, navede ti se relevantni izvor (osim ako za tebe profesorka vojne istorije sa Vojne akademije nije relevantan izvor) i tvoja reakcija je da probaš da poniziš sagovornika. Ne da osporiš odgovor, nego da poniziš onoga kome si sam pitanje postavio.


Evo potrošio sam 15 minuta života na ovaj bulšit.
A nije da nema interesantnih stvari:

5 У поменутој преписци наишли смо и на податке који су указивали на планове да се преговара о размени Ј. Францетића, пуковника Усташке војнице и команданта Црне легије, која је остала упамћена по масовним покољима и депортацији Срба из Босне и Херцеговине. Наиме, у једној акцији, 22. децембра 1942. године, партизани су срушили и тешко оштетили авион којим је Ј. Францетић летео за Госпић и
присилили га да слети код Слуња, на територију коју су они контролисали. Према једној верзији, Францетића су том приликом партизани убили, а према другој, они су га, заједно са пилотом, заробили живог, али га нису могли одбранити од сељака који су га изболи вилама и рогуљама. Тешко рањен, Францетић је био пребачен у партизанску болницу, где су хирурзи покушали да му спасу живот, како би био заме-
њен за 100 јасеновачких логораша, али у томе нису успели. Францетић је умро 27. децембра 1942. године. Његову смрт усташки режим држао је у тајности до почетка марта 1943. године...

Dakle, partizani obore Francetićev avion, probaju da ga spasu od razjarenih situacija ne bi li ga razmenili za sto jasenovačkih žrtava, ne uspeju a ovde se piše o tome kao nekakvoj zavereničkoj raboti i saradnji sa ustašama.
Kao što se pominju "neki" izveštaji generala Badera u kojima se partizani i ustaše malo ne napadaju, malo sarađuju a sve protiv četnika koji su tom baderu, po tonu iz ovog naučnog rada prosto simpatični.
A onda Pavelić šalje visoku delegaciju da bi upozorio partizane da će biti napadnuti (od strane ustaša!) jer već vidi, te '43, da se rat gubi a plaši ga većina Srba u partizanima...
Doktore, izvini, ovo je mnogo za moj želudac. Sad pročitaj i ti, a može neko i da ti prepriča, ako ti je lakše.
Možda otkrijete i šta će ta većina Srba u antisrpskim i proustaškim partizanima, ko zna.
narcis narcis 12:55 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

predatortz
narcis


U pravu si, tebi više može pomoći tekstilna industrija!
Mator čovek, a igrao bi se anarhiste!
Ili je ovo neki terorista, 'bem li ga...

predatortz predatortz 13:01 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

Kao što se pominju "neki" izveštaji generala Badera u kojima se partizani i ustaše malo ne napadaju, malo sarađuju a sve protiv četnika koji su tom baderu, po tonu iz ovog naučnog rada prosto simpatični.


Eto, na primer, '42. godine su u selu Rožanj, na Majevici, ustaše u jednoj kući zapalile 80 meštana, dok su partizani 'malo' sprečavali četnike sa boka da prodru do sela i zaustave pokolj.

Izvor: više preživelih meštana, među kojima je i moja baba.

Verujem da ćeš i ovo probati da izvrgneš podsmehu, ali imaj na umu da postoje veliki delovi Bosne u kojim se na pomen četnika ustaje na noge. Narod kaže, u tim krajevima, da ne bi njih ne bi bilo ni naroda.

Sa druge strane, imaš epopeje i ofanzive, gde se štab uvek nekako izvuče. Ali, ne i narod.

A sad malo o vojnim saradnjama u ratu...
Mesec dana sam bio stavljen na raspolaganje pripadnicima jedinica AP Zapadne Bosne, poznatijim kao "Abdićevci". Ne ja kao ja, nego četa kojoj sam pripadao.
Potom, pružao sam pratnju jedinicama HVO, koje su organizovano prolazile teritorijom pod našom kontrolom, da bi im se omogućio odlazak na front kod Kiseljaka, gde su se sukobljavali sa Alijinim snagama. Gledao sam svojim očima kako se naši tenkovi, po dogovoru, ustupaju Hrvatima i dejstvuju po muslimanskim ciljevima. Potom sam ratovao protiv Hrvata na oraškom delu ratišta.
Znači, sarađivali smo i sa Muslimanima, i sa Hrvatima, i ratovali protiv obe strane. Neretko si imao saradnju i rat sa HVO istovremeno, na nekih pedesetak kilometara udaljenosti.

Samo volina može optuživati Mihailovića što je, računajući okolnosti u kojima se zemlja nalazila, te snage i mogućnosti snaga kojim je raspolagao, pravio neke oblike saradnje, pa i otvorenu kolaboraciju kao što je to bio slučaj sa Italijanima u Hercegovinii.
Šta je trebao da radi? Da ratuje protiv Nemaca, ustaša, Italijana, muslimanskih milicija, komunista koji su po svaku cenu rešili da baš u ratu krenu sa klasnom borbom?
Glupost!
predatortz predatortz 13:07 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali


Šta jednu?! Ima kolko hoćeš!


Ima raznih...

freehand freehand 13:13 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

Samo volina može optuživati Mihailovića što je, računajući okolnosti u kojima se zemlja nalazila, te snage i mogućnosti snaga kojim je raspolagao, pravio neke oblike saradnje, pa i otvorenu kolaboraciju kao što je to bio slučaj sa Italijanima u Hercegovinii.

Jel to taj isti što mu se "štab uvek nekako izvlačio"?
O tome ko je koga i u čemu sprečavao ima nešto u onom pitanju o broju Srba u partizanima koje je zabrinjavalo Pavelića, po tvom izvoru. pa je zato teo da sa NOV sarađuje.
A o tome šta može "samo volina" imamo dovoljno svedočanstava na ove tri strane.
predatortz predatortz 13:19 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali


Jel to taj isti što mu se "štab uvek nekako izvlačio"?


Kad je već bio kvisling, čudo da mu štab nije bio u Beogradu, nego sve po nekim vukojebinama?!

O tome ko je koga i u čemu sprečavao ima nešto u onom pitanju o broju Srba u partizanima koje je zabrinjavalo Pavelića, po tvom izvoru. pa je zato teo da sa NOV sarađuje.


Nije sporan broj Srba u partizanima. Sporne su neke odluke partizanskih vlasti. Narod je spašavao gole živote, a partizanska taktika je bila da se što više naroda stavi u bezizlaznu situaciju da bi pristupali pokretu. Potom, partizani su mobilisali mnogo više nego četnici. Nemoj biti ubeđen da su baš svi svojevoljno pristupili partizanima. Naročito u poslednje dve godine rata.

freehand freehand 13:23 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

Nemoj biti ubeđen da su baš svi svojevoljno pristupili partizanima. Naročito u poslednje dve godine rata.

Znam. Tako mi je deda skončao, u prisustvu nekih pijanih četničkih pozivara.

P.S.
Kad je već bio kvisling, čudo da mu štab nije bio u Beogradu, nego sve po nekim vukojebinama?!

Pa dobro, tu je bio kolega Nedić sa svojima, koji je takođe vodio računa da ne bude lud oko supšrotstavljanja onima što si ih nabrajao. Od izvora dva putića, nsiu svi mogli ni u Beograd ni na Ravnu goru.
predatortz predatortz 13:35 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

freehand
Nemoj biti ubeđen da su baš svi svojevoljno pristupili partizanima. Naročito u poslednje dve godine rata.

Znam. Tako mi je deda skončao, u prisustvu nekih pijanih četničkih pozivara.


Jesu li mu odsekli glavu?
I mom su!
Partizani, '45.
Zanimljivo je da je osuđen'46., na smrt - naravno!
No šta je sa onim streljanim posle rata, da li su baš svi bili krivi?

Pa, kaže:


Među žrtvama su, kako se vidi u otkrivenim spiskovima, bila i deca uz čija je imena upisivano da su bili pripadnici pokreta neistomišljenika, kao na primer “D.M.”, što je značilo da su pripadnici, simpatizeri, ili najčešće samo članovi šire porodice pripadnika Jugoslovenske kraljevske vojske u otadžbini, čiji je komandant bio đeneral Dragoljub Draža Mihailović. Među streljanima je bilo i mnogo žena uz čija je imena najčešće upisivano “špijunka”, “jatak” i “prostitutka”. Dokazi da su nekada motivi za ubijanje bili bezočno koristoljublje nalaze se u spiskovima žrtava, pored čijih je imena tačno navedena i njihova imovina, koja je kasnije, kako su utvrdili zakonski naslednici žrtava prešla u ruke tadašnjih moćnika.


LINK


Pa mi kaži, kao čestit čovek, u čemu je onda razlika između onih koji ubiše tvog dedu, i ovih koji pobiše ovaj narod?

Recimo da je moj deda bio kriv, ne mogu se čak žaliti ni na klanje - i njegovi su isto to radili. Ali, pitam za ovu decu - simpatizere. Gde je razlika između Vranića i ovoga? U ličnim afinitetima, simpatijama, jedino...
freehand freehand 13:45 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

Pa, kaže:

ne postoji rat, revolucija ili prevrat u kome se takve stvari nisu dešavale, u manjoj ili većoj meri. Nijedan u istoriji. Ozbiljni ljudi u proceni rašire kadar, znajući da se nikad i nijedan zločin ne sme niti može pravdati.
A drugi moj deda, sa majčine strane, bio je uhapšen kao pripadnik četničkog pokreta, doduše sedamnaestogodišnjak i kurir vojvode Dragutina keserovića. i pustiše ga dušmani, pošto je dokazano da nigde nije okrvavio ruke. Malo ga je OZNA obradila kod ispitivanja i malo je posle išao na radne akcije, al jebiga. I moja majka kao klinka išla sa njim i do smrti pričala o tome kao o veličanstvenoj stvari i poletu.
Nego - dosta je sa ovim.
Zamorno je koliko je neko ko tvrdi da su svi isti u stanju da priča o tome kako nisu.
Al oni od pre 70 godina.
predatortz predatortz 13:49 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

ne postoji rat, revolucija ili prevrat u kome se takve stvari nisu dešavale, u manjoj ili većoj meri.


Da li to abolira i ove koljače iz Vranića, jer jbga, dešava se? Nema rata bez toga?

Ja te pitam u čemu je razlika između Mihailovićevih i Titovih ubica žena i dece?
I zašto i danas očekuješ da slavimo ubice koje žive u kućama ubijenih?
emsiemsi emsiemsi 13:54 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

predatortz
ne postoji rat, revolucija ili prevrat u kome se takve stvari nisu dešavale, u manjoj ili većoj meri.


Da li to abolira i ove koljače iz Vranića, jer jbga, dešava se? Nema rata bez toga?

Ja te pitam u čemu je razlika između Mihailovićevih i Titovih ubica žena i dece?
I zašto i danas očekuješ da slavimo ubice koje žive u kućama ubijenih?

Ма, он то принципијелно !
Успут --- јбг. добро се држиш, но добиће те на кондицију !
freehand freehand 13:55 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

predatortz
ne postoji rat, revolucija ili prevrat u kome se takve stvari nisu dešavale, u manjoj ili većoj meri.


Da li to abolira i ove koljače iz Vranića, jer jbga, dešava se? Nema rata bez toga?

Ja te pitam u čemu je razlika između Mihailovićevih i Titovih ubica žena i dece?
I zašto i danas očekuješ da slavimo ubice koje žive u kućama ubijenih?

Ljudi i država mogu od svačega da aboliraju. Čak i bezobrazluk može da se suzbije, ali glupost je večna.
A ja mogu da praštam razne stvari ali laži i umetanja smatram produktima lošeg karaktera. Tako da je sad dosta.
predatortz predatortz 14:10 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

Ljudi i država mogu od svačega da aboliraju. Čak i bezobrazluk može da se suzbije, ali glupost je večna.


Primeti se.

A ja mogu da praštam razne stvari ali laži i umetanja smatram produktima lošeg karaktera. Tako da je sad dosta.


Uvek je dosta kada dođe do odgovornosti tvojih favorita. Bio to DS, bili to partizani...

Ako hoićeš "dosta" - banuj!

Ako hoćeš dijalog, odgovori na pitanje:

Šta razlikuje četnike, ubice dece iz Vranića i partizane koji su takođe ubijali nečiju decu i to nakon rata, osvetnički?


zadnjapetoletka zadnjapetoletka 22:17 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

Kad skineš to aljinče, baci malo oko na ovaj rad. Imaju imena, datumi, arhivski brojevi dokumenata...

Ne znam kome si novo preporučio, ali ja skinuo. Pročitao i jedino čto mi nije jasno je opaska da taj tekst nije bio dozyvoljen za štampanje, odnosno da se sve to prikrivalo. Ne vidim, stvarno ne vidim zbog čega. Dve zaraćene strane pregovarale o razmeni zarobljenika, čudna mi čuda. Bio si u ratu koliko vidim iz tvojih tekstova, pa zato se i zarobljavaju protivnici, ne da bi ih hranio i pio kafu sa njima nego da ih možeš zameniti za svoje ljude. Uvek bilo. Pominje se i ono što bi moglo biti malo golicavije - da partizani kažu kako nemaju nižta protiv da popričaju da ustaše ratuju protiv talijana i švaba. Ne vidim ništa neobično u ratnim uslovima pregovarati i o tome. Hajde da te ne potsećam kako smo u ovom našem, poslednjem, preprodavali jedni drugima municiju i oružje i kakvi su sve ne razgovori nego dogovori pravljeni.
DODATO - ne menjam ništa, samo vidim da sam u brzini (gledam bilijar na eurosportu) ispreturao ova naša slova š,ž,ć i ostala)
predatortz predatortz 22:22 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

Samo si preskočio onaj deo o sadejstvu ustaša i partizana. Sitnica, ne zamaraj se.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 22:27 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

Nisam, Šesti i sedmi red o tome. Tram vodi. Moram odgledam.
freehand freehand 15:04 08.03.2017

Gigant

Ono što on može da slaže Ostap Bender ne može ni da zamisli:

freehand freehand 19:55 08.03.2017

Ljudi koje čekamo smo mi!

Ovo je slogan kampanje Saše Jankovića, i ako bi mene neko pitao - odličan je. U nekoliko reči, jednoj rečenici rečeno ono na šta sam ja potrošio potoke slova.
Mislim - možda nismo neki, svi zajedno, kandidati i birači - ali druge nemamo. To smo.
I još jedna bitna stvar i istorijska paralela, kojoj je pre mesto bilo sa izbnorima 2012. ali itekako važi i danas.
Dakle, '32 i '33 Nemci su rekli aufviderzeen smotancima iz demokratskih vlada koji su palamudili o demokratiji a bili skloni i korupciji, i sebi izabrali nekog ko zna i može sve.
aureus aureus 20:09 08.03.2017

Re: Ljudi koje čekamo smo mi!

freehand
Ovo je slogan kampanje Saše Jankovića, i ako bi mene neko pitao - odličan je.


Na čisto vizuelnom nivou i na nivou poruka, sve u vezi njegove kampanje je okej.

Na crno-bijelom plakatu (dobar izbor) Janković birače gleda direktno i sigurno. (Poruka - nisam šonja, na mene se možete osloniti.)
Glavni slogan "Ljudi koje čekamo smo mi" pogađa suštinu, ali dobre su i prateće poruke i parole "Ima nas", "Bez straha", "Srbija a ne brat-I-ja", "Družina ili država", kao i naziv grupe građana koja ga kandiduje "Srbija bez straha"...

Vidio sam da je Nadežda Milenković među potpisnicima Apela 100. Ne bi me začudilo da ona stoji iza neke od nabrojanih parola.
freehand freehand 20:22 08.03.2017

Re: Ljudi koje čekamo smo mi!

aureus
freehand
Ovo je slogan kampanje Saše Jankovića, i ako bi mene neko pitao - odličan je.


Na čisto vizuelnom nivou i na nivou poruka, sve u vezi njegove kampanje je okej.

Na crno-bijelom plakatu (dobar izbor) Janković birače gleda direktno i sigurno. (Poruka - nisam šonja, na mene se možete osloniti.)
Glavni slogan "Ljudi koje čekamo smo mi" pogađa suštinu, ali dobre su i prateće poruke i parole "Ima nas", "Bez straha", "Srbija a ne brat-I-ja", "Družina ili država", kao i naziv grupe građana koja ga kandiduje "Srbija bez straha"...

Vidio sam da je Nadežda Milenković među potpisnicima Apela 100. Ne bi me začudilo da ona stoji iza neke od nabrojanih parola.


Sve ok, samo ne govorim ja o kvalitetu kampanje nego o biračima i narodu koji je uvek u pravu :)
aureus aureus 20:45 08.03.2017

Re: Ljudi koje čekamo smo mi!

freehand

Sve ok, samo ne govorim ja o kvalitetu kampanje nego o biračima i narodu koji je uvek u pravu :)



Znam o čemu govoriš, ali džaba govoriš.

Imam istu strepnju kad navodiš Njemačku 1932. i 1933. Treba pročitati nešto o tome i vidjeti kako je Hitleru bilo dovoljno da se jednom dočepa vlasti, pa da malo po malo onih njegovih 30% iz 1933. ode na 90% nekoliko godina kasnije. Uz spajanje kancelarske funkcije sa predsjedničkom kad je matori Hindenburg odapeo papke.

Zebnja me obuzme kad vidim koliko se Vučić ugledao na Njemačku. Gleda u Angelu Merkel 2017, a zamišlja Njemačku 1937. Dobar mu je uzor, samo je po običaju promašio vijek.

Karakter "stranke" koju je stvorio prosto poziva na oprez.
freehand freehand 11:08 09.03.2017

Za kraj

... ostaje još jedna stvar koju sam planirao a nisam na ovombloguizrekao: to je zaprepašćujuća lakoća kojom se gutaju propagandne udice i smrdljive bombice koju vlast izbacuje u tepih maniru.
Pa onda u sred kampanje, od sagovornika koji u prvoj rečenici konstatuju da je ova vlast najgora ikad već u sledećem krugu počinju pitanja i konstatacije: odakle Jeremiću pare za kampanju? Ko podržava Jankovića? Da li je Jeremić strani špijun? Koliko je dugo Janković primao državnu platu, Slobinu i Tadićevu? Otkud Jeremiću informacije o topčiderskoj tragediji? Da li je Jankovićeva vožnja autobusom i šetanje kučeta samo propagandna fora?
I tako unedogled. Ljudi koji su svesni političke katastrofe u kojoj živimo, menjali bi, a komuniciraju naslovima iz tabloida a da toga nisu svesni.
predatortz predatortz 11:56 09.03.2017

Re: Za kraj

freehand
... ostaje još jedna stvar koju sam planirao a nisam na ovombloguizrekao: to je zaprepašćujuća lakoća kojom se gutaju propagandne udice i smrdljive bombice koju vlast izbacuje u tepih maniru.
Pa onda u sred kampanje, od sagovornika koji u prvoj rečenici konstatuju da je ova vlast najgora ikad već u sledećem krugu počinju pitanja i konstatacije: odakle Jeremiću pare za kampanju? Ko podržava Jankovića? Da li je Jeremić strani špijun? Koliko je dugo Janković primao državnu platu, Slobinu i Tadićevu? Otkud Jeremiću informacije o topčiderskoj tragediji? Da li je Jankovićeva vožnja autobusom i šetanje kučeta samo propagandna fora?
I tako unedogled. Ljudi koji su svesni političke katastrofe u kojoj živimo, menjali bi, a komuniciraju naslovima iz tabloida a da toga nisu svesni.


Znaš ono:

Koga mleko opeče, taj i u jogurt duva!


Ljudi su jednom uložili silnu energiju, trud, volju... Prošlo je kako je prošlo. Ljudi (da ne kažem narod, dehidriraćeš ) se osećaju izigrano.
Sad merkaju i ono što ne bi trebalo da merkaju...
freehand freehand 12:05 09.03.2017

Re: Za kraj

Ljudi su jednom uložili silnu energiju, trud, volju... Prošlo je kako je prošlo. Ljudi (da ne kažem narod, dehidriraćeš ) se osećaju izigrano.
Sad merkaju i ono što ne bi trebalo da merkaju...

Pa onda ostave ono što smatraju najgorim a to obrazlažu onim što im tabloidi serviraju. odličan rezon.
predatortz predatortz 12:10 09.03.2017

Re: Za kraj

freehand
Ljudi su jednom uložili silnu energiju, trud, volju... Prošlo je kako je prošlo. Ljudi (da ne kažem narod, dehidriraćeš ) se osećaju izigrano.
Sad merkaju i ono što ne bi trebalo da merkaju...

Pa onda ostave ono što smatraju najgorim a to obrazlažu onim što im tabloidi serviraju. odličan rezon.


Ne! Pogrešan rezon je razočarane ljude proglašavati glupim i neinventivnim. Ključ izbora je u njihovim rukama. Treba raditi na tome da se pridobije njihovo poverenje. To je teško postići sa nekim njuškama u predizbornim spotovima koje su dovele do tog pada poverenja.

Treba sveža krv, ja je ne vidim.

Zbog toga i apstiniram.
freehand freehand 12:19 09.03.2017

Re: Za kraj

Ne! Pogrešan rezon je razočarane ljude proglašavati glupim i neinventivnim. Ključ izbora je u njihovim rukama. Treba raditi na tome da se pridobije njihovo poverenje. To je teško postići sa nekim njuškama u predizbornim spotovima koje su dovele do tog pada poverenja.

Treba sveža krv, ja je ne vidim.

Zbog toga i apstiniram.

Ovde nije upšotrebljen pridev "glup" mada i za njeg aima mesta koliko hoćeš kad neko svojim ponašanjem sebi život čini gorim i težim.
No to na stranu.
na političkoj sceni imaš novih i stranaka i pojedinaca koliko hoćeš. Ako na to misliš kad kažeš "sveža krv". Ako to nije dovoljno onda možda ima mesta, samo možda kažem, i pomisli da možda ipak nije u nima problem?
predatortz predatortz 12:55 09.03.2017

Re: Za kraj

na političkoj sceni imaš novih i stranaka i pojedinaca koliko hoćeš. Ako na to misliš kad kažeš "sveža krv".


Ima! Oko kojih se vrte stare face. Ne vidim ni novih ideja...
Uzmi za primer ove iz DJB. Oni su sami sebi dovoljna opozicija.
Ovi oko Jankovića su toliko šaroliki, da je teško prozreti koja bi to politika zapravo bila. Sem cilja da sruše Vučića, ja ne vidim previše dodirnih tačaka u toj šarenoj ekipici.
Jeremić?
Tek se tu malo zna.

Meni je potrebno mnogo više od 'protiv smo Vučića'. Pitanja integracija, granica, odnos prema RS, šta ako plane u regionu...
Sve su to pitanja na koja bih želeo da znam odgovore, a ta priča se uporno zaobilazi u kampanji.
freehand freehand 15:02 09.03.2017

Re: Za kraj

Ima! Oko kojih se vrte stare face. Ne vidim ni novih ideja...
Uzmi za primer ove iz DJB. Oni su sami sebi dovoljna opozicija.
Ovi oko Jankovića su toliko šaroliki, da je teško prozreti koja bi to politika zapravo bila. Sem cilja da sruše Vučića, ja ne vidim previše dodirnih tačaka u toj šarenoj ekipici.
Jeremić?
Tek se tu malo zna.

Ne znam šta da ti kažem sem da bi možda trebalo da promeniš zemlju. Mislim - ok je i da nastaviš da apstiniraš pošto su tvoje muke stvarno velike jer te muče sve nek muke koje veze nemaju, i iste muke koje i standardnog belog listića muče a Vučić bi voleo da te muče, i svaki drugi autokrata na njegovom mestu.
Ali ne razumem jedno: toliku potrebu da se u toliko navrata to jedno isto na toliko mesta kaže. To je i Nikolo pitao na nekom drugommestu a ne videh smislen odgovor.
Meni je potrebno mnogo više od 'protiv smo Vučića'. Pitanja integracija, granica, odnos prema RS, šta ako plane u regionu...
Sve su to pitanja na koja bih želeo da znam odgovore, a ta priča se uporno zaobilazi u kampanji.

E tu ti je Šeki idealan. On će da ti priča ono što ti uhu godi a ni protiv Vučića nije. Taman.
predatortz predatortz 15:46 09.03.2017

Re: Za kraj

Više ćeš ti fabrikovati belih listića, nego što ċeš ubediti ljude da glasaju za opciju koju smatraš za ok.

Nastup ti je toliko arogantan, antipatičan rekao bih, da ċe te poslušati samo oni koji su rešili da glasaju da ti ovo nisi ni pisao.

Ne bih da mi ti radiš PR, taman da ti meni plaćaš za to.

No, o tome treba da misle oni koji te angažuju. Ako radiš na svoju ruku, veću bi im uslugu učinio da prestaneš.

freehand freehand 15:54 09.03.2017

Re: Za kraj

predatortz
Više ćeš ti fabrikovati belih listića, nego što ċeš ubediti ljude da glasaju za opciju koju smatraš za ok.

Nastup ti je toliko arogantan, antipatičan rekao bih, da ċe te poslušati samo oni koji su rešili da glasaju da ti ovo nisi ni pisao.

Ne bih da mi ti radiš PR, taman da ti meni plaćaš za to.

No, o tome treba da misle oni koji te angažuju. Ako radiš na svoju ruku, veću bi im uslugu učinio da prestaneš.


Ali zato ovi tvoji kolko god da ti plaćaju - malo te plaćaju. Vrediš svaku paru + večera pride.
freehand freehand 23:48 09.03.2017

Izdajnici

... spremni da organizuju atentate na sebe i da mrtvi za to optuže Vučića!



aureus aureus 00:13 10.03.2017

Re: Izdajnici

"Janković će na dan izbora inscenirati napad na sebe i onda pozvati na demonstracije!?!"

Ovaj Janković je zajebaniji nego što sam mislio.

Hvala novinama koje u svaki naslov stavljaju uzvičnik što su me upozorile na vrijeme.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana