Biz| Društvo| Filozofija| Mediji| Planeta

Čki izbori, koliko je ko čka?

Srđan Fuchs RSS / 07.03.2017. u 15:12

Najveći problem da se ljudi mobilišu da glasaju je zato što ogromna većina normalne, drage, srpske populacije smatra da su predsednički kandidati pičke.

Međutim, ko je kolika čka?

 

 
Vučić - nema sumnje da je lik čka, što se velikih urbanih sredina tiče. Završiće karijeru na robiji, kao i njegov brat, kao i njegovi ministri, jednom, kada njegov sistem padne. Kada se bude oslobodila srpska emocija poimanja slobode i jezive jasnosti, Vučićima će doći kraj.
 

Nad liticama, nad klancima
Duhovi kruže
Njih se ne tiču prolazni zanosi.
Oni bdiju da mutnoća ne napusti svet
Da se reke ne rasane u glomaznim tokovima
I da oblaci ne odbegnu u staro izdajstvo.
Jer strašno bi bilo (vele)
Kao nekad, u početku vekova,
Da se rasani i razgali -
Da se nebeski svod oslobodi ukrasa,
Da tice zalupaju prozračnim krilima
o vedrinu
Da plava zvonkost zažubori otrovno
I jeziva jasnost nastane.

 Jeremić - gari isuviše pripada Tadićevom, narcisoidnom, arogantnom kulturnom, marksističkom krugu - ko može garantovati da učenik neće postati isti kao učitelj?

Obradović - relativno harizmatičan momak, odvući će dosta Koštuničinih glasova. Problem je što vuče reputaciju ljotićevca, iz svoje rane mladosti (ljotićevci=srpski nacisti, ubijali komšije neistomišljenike, prodavali Gestapou).

 Janković - lik je neosporno iz Sistema, nema ničeg novog u njemu, izuzev  toga da ima blagu podršku UK. UK? UK. Shvatite to kao što želite.

Šešelj - staljinizam, bez spora, vrlo sumnjiva ratnička njuška, ratnički lobi.

 

 Preletačević - Vučićev, BIA-in igrač, prema obradovićevcima, kupljen da odvuče glasove.

So, whoop, what you gonna do? 



Komentari (387)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:14 07.03.2017

one ionai luv, serbia is free furevah

Ribozom Ribozom 15:54 07.03.2017

Што се случи во петокот вечер во Македониј

Ovaj nam Vucic koristi Trumpovu foru da nam 'predskaze' nesrecu u Makedoniji.
Nadam se da se njanja nece zaletati reklamom za ikeu agejn.
anamarkana anamarkana 15:57 07.03.2017

a


šta je tu narod !?

ne znam ko je gluplji, dal ovi što glasaju za Vučića ili oni koji ne izlaze na izbore !?

a oni koji glasaju za Šešelja, Preletačevića i ostale pione Službe su tek prave pičke !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:00 07.03.2017

Re: a

anamarkana

šta je tu narod !?

ne znam ko je gluplji, dal ovi što glasaju za Vučića ili oni koji ne izlaze na izbore !?

a oni koji glasaju za Šešelja, Preletačevića i ostale pione Službe su tek prave pičke !


pitamo se, eto, i Voždovac je tu.
gedza.73 gedza.73 19:23 07.03.2017

Re: a

anamarkana

šta je tu narod !?

ne znam ko je gluplji, dal ovi što glasaju za Vučića ili oni koji ne izlaze na izbore !?

a oni koji glasaju za Šešelja, Preletačevića i ostale pione Službe su tek prave pičke !


Pazi još zanimljivije pitanje.
Ne znam ko je gluplji, dal ovi što su ostali u Srbiji za vreme Miloševića ili oni koji nisu otišli posle dvehiljadite?

A tek oni što uopšte nemaju muda da odu iz ove zemlje nego stalno nešto kukaju su prave pičke.

Otprilike se svodi na isto. pička si, glup si ako ne misliš-nisi uradio kao ja.

a što se tiče izbora?
odo' da trčim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:34 07.03.2017

Re: a

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:03 07.03.2017

Re: a

odo' da trčim.


A niko te ne juri?!
:)

Trčao bih i ja ali ima nešto u ovim izborima, ipak.

Malo je naivno poverovati da će Vučić da ih izgubi, ali ne bi bilo loše ako bi bilo jasno da mu je rejting značajno pao, osokolilo bi to ljude za neke sledeće izbore.
A kako na to uticati?
Da glasam za ove ponuđene nešto ne mogu, a ne znam ni koga bih ja voleo da vidim na listi.
Predsednik bez stranke je stvarno predsednik bez vlasti, tako da promene vlasti nema, pa mako da bude predsednik.
Ali velika izlaznost je Vučićeva noćna mora, tu ga treba gađati.
Možda ona zezalica sa Ljubišom pa mašta on predstavljao?
Izlaznost se podiže, a glas ne ide Vučiću?

emsiemsi emsiemsi 20:09 07.03.2017

Re: a

hoochie coochie man
odo' da trčim.


A niko te ne juri?!
:)

Trčao bih i ja ali ima nešto u ovim izborima, ipak.

Malo je naivno poverovati da će Vučić da ih izgubi, ali ne bi bilo loše ako bi bilo jasno da mu je rejting značajno pao, osokolilo bi to ljude za neke sledeće izbore.
A kako na to uticati?
Da glasam za ove ponuđene nešto ne mogu, a ne znam ni koga bih ja voleo da vidim na listi.
Predsednik bez stranke je stvarno predsednik bez vlasti, tako da promene vlasti nema, pa mako da bude predsednik.
Ali velika izlaznost je Vučićeva noćna mora, tu ga treba gađati.
Možda ona zezalica sa Ljubišom pa mašta on predstavljao?
Izlaznost se podiže, a glas ne ide Vučiću?


Ма, не филозофирај --- гласај против и готово.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:09 07.03.2017

Re: a

Ма, не филозофирај --- гласај против и готово.


I to što kažeš.
gedza.73 gedza.73 20:29 07.03.2017

Re: a


hoochie coochie man
odo' da trčim.


A niko te ne juri?!
:)

Lečka. Odmaram mozak.

Malo je naivno poverovati da će Vučić da ih izgubi, ali ne bi bilo loše ako bi bilo jasno da mu je rejting značajno pao, osokolilo bi to ljude za neke sledeće izbore.

Negde sam i napisao da ne bi bilo loše da mu malo potkrešu rogove.
tasadebeli tasadebeli 09:05 08.03.2017

Re: a

anamarkana

šta je tu narod !?




Народ, то сам Ја! (Са фееееликим Ј! )

(Хвала оном француском краљу што га парафразирам.)


Па кад смо већ код краљева и народа...







Обожавам ове постове о изборима, увек се нацупкам уз добру музику... Ногице се саме крећу, не морам ја ништа да им наредим.... И не мислим онда, брате, на свој новчаник...


Видим да је моја другарица, Шећерна Бејби ( ) већ цитирала Петпарачке приче... Па да је испратим онда... Онако, као пратећи вокал... То јест, Народ...








sugarbaby sugarbaby 09:58 08.03.2017

Re: a

Видим да је моја другарица, Шећерна Бејби ( ) већ цитирала Петпарачке приче... Па да је испратим онда... Онако, као пратећи вокал... То јест, Народ...


sugarbaby sugarbaby 10:18 08.03.2017

Re: a

Онако, као пратећи вокал...


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:09 08.03.2017

Re: a

Обожавам ове постове о изборима, увек се нацупкам уз добру музику... Ногице се саме крећу, не морам ја ништа да им наредим.... И не мислим онда, брате, на свој новчаник...



U Srbiji je ubedljivo najpozitivnija atmosfera na koncertima, trenutno, mislim, tamo se setiš zašto voliš što si odavde.



Nego, ovo sa novčanikom je jako opasna i radikalizujuća tendencija - ljudi u Srbiji predugo trpe neimaštinu, laži, bahate političare, tonu u rezignaciju, i još povezano sa traumom bombardovanja i serije poraza u ratovima; dakle, objektivni pritisci iznutra i podjednako objektivni spolja, situacija realne povređenosti bića, pa povređenosti ega i sujete, stvara jedno eksplozivno i osetljivo tle na kojem samo još nedostaje - veliki Firer. Ili što reče Alse jednom, samo još Šrajk nedostaje.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:13 08.03.2017

Re: a

isto i to, takođe povređeno, zatvaranje u sebe, i tamo iza opne zatvorenosti, gomilanje mnoštva crnih emocija zasnovanih ili na mržnji prema nekome ili nečemu ili na nihilizmu koji se ogleda, recimo, u vrlo tmurnim iluzornim predstavama o budućnosti - srbija priželjkuje kraj sveta, jer to za nju znači kraj borbe u kojoj grca, nemoćna da se izbori za plemenitu i mirnu egzistenciju, nemoćna protiv spoljašnjih pritisaka, nemoćna da promeni svoju kancerogenu unutarnju zbilju...
tasadebeli tasadebeli 13:30 08.03.2017

Re: a

Srđan Fuchs

Nego, ovo sa novčanikom je jako opasna i radikalizujuća tendencija - ljudi u Srbiji predugo trpe neimaštinu, laži, bahate političare, tonu u rezignaciju,



Да...

А не схватају Власти и Владари да је та госпођа резигнација некако и најопаснија за њих.

Није џабе Коџа Милош свако мало питао:

"Шта ради народ? Јел' лаје?"


Јер добро је док лаје. Не ваља кад заћути.


А Шрајкова има увек... И то разних врста...



sugarbaby sugarbaby 19:14 08.03.2017

Re: a

..zatvaranje u sebe, i tamo iza opne zatvorenosti, gomilanje mnoštva crnih emocija zasnovanih ili na mržnji prema nekome ili nečemu ili na nihilizmu koji se ogleda, recimo, u vrlo tmurnim iluzornim predstavama o budućnosti - srbija priželjkuje kraj sveta, jer to za nju znači kraj borbe u kojoj grca, nemoćna da se izbori za plemenitu i mirnu egzistenciju, nemoćna protiv spoljašnjih pritisaka, nemoćna da promeni svoju kancerogenu unutarnju zbilju.




savršeno.
emsiemsi emsiemsi 19:26 08.03.2017

Re: a

sugarbaby
..zatvaranje u sebe, i tamo iza opne zatvorenosti, gomilanje mnoštva crnih emocija zasnovanih ili na mržnji prema nekome ili nečemu ili na nihilizmu koji se ogleda, recimo, u vrlo tmurnim iluzornim predstavama o budućnosti - srbija priželjkuje kraj sveta, jer to za nju znači kraj borbe u kojoj grca, nemoćna da se izbori za plemenitu i mirnu egzistenciju, nemoćna protiv spoljašnjih pritisaka, nemoćna da promeni svoju kancerogenu unutarnju zbilju.




savršeno.

Глупости !
urbana_gerila urbana_gerila 20:30 08.03.2017

Re: a


sugarbaby
savršeno.


emsiemsi
Глупости !


zbog ovoga duboko verujem u moju srbiju: čak i pored oprečno mislećih idiota - još ni propala.

i neće!
noboole noboole 09:13 09.03.2017

Re: a

tasadebeli
anamarkana

šta je tu narod !?




Народ, то сам Ја! (Са фееееликим Ј! )

(Хвала оном француском краљу што га парафразирам.)


Па кад смо већ код краљева и народа...







Обожавам ове постове о изборима, увек се нацупкам уз добру музику... Ногице се саме крећу, не морам ја ништа да им наредим.... И не мислим онда, брате, на свој новчаник...


Видим да је моја другарица, Шећерна Бејби ( ) већ цитирала Петпарачке приче... Па да је испратим онда... Онако, као пратећи вокал... То јест, Народ...











gimme sugar baby sto bi rekao Duke Nukem
blogov_kolac blogov_kolac 16:09 07.03.2017

koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Joj sto volim dubokoumna pitanja obradjena i postavljena na jednako dubokouman nacin!
docsumann docsumann 16:27 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

blogov_kolac
Joj sto volim dubokoumna pitanja obradjena i postavljena na jednako dubokouman nacin!


sa čuvenih crnogorskih presjedničkih izbora.

- hoćete li glasati za Mila ili za Moma?
- hoću
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:43 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

u kojoj si ti kampanji, Blogi2, reci, za koga da glasamo od eksploatatora, a da se ne izglasamo u jeftinu marvu EU?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:55 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

mislim, recite, ko je u kojoj kampanji otvoreno, a ne da se skrivate pod plaštom "običnih građana". to mi je užasno skrnavo i neiskreno, budi šta jesi, a ja ću te polivati (izmetom) il' celivati - ako si kjutiška. samo nemoj da se foliraš, to mi je pregadno.
nsarski nsarski 16:56 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

sa čuvenih crnogorskih presjedničkih izbora.

- hoćete li glasati za Mila ili za Moma?
- hoću


Iz Aeroflota (dug let) u vreme Sovjeta, negde u vazduhu:

Stjuardesa: Želite li nešto za večeru?
Putnik: A koji izbor imam?
Stjuardesa: Da ili ne.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:57 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

recimo, ovako, freehand, vrabac i tyson su u kampanji kod jeremića. blogov kolac je kod jankovića. prijavite se ko je gde, a ne da se foliramo, pretvornost je odvratna ljudska osobina. recite gde ste, a mi, narod, ćemo vam otvoreno jebati kevu ili se, možda, i posložiti s kojekojom stavkom. okemoke?

sugarbaby sugarbaby 17:30 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

koji je smisao zivota? (DA ili NE)



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:27 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

recimo, ovako, freehand, vrabac i tyson su u kampanji kod jeremića. blogov kolac je kod jankovića. p

Ja ću glasati za SJa.
Zašto?

POZITIVNI "ZA" PRISTUP
- on je u privatnom životu, van javnosti, isto ovako (bio) principijalan; njegov stav nije politička foliraža.
- ima karakter, zdrt je, prgav; ja to volim.
- on je utripovao da je čovek misije; i to je pozitivan trip -- neće se olako prodati.
- suština njegove politike jeste Srbija kao država zakona, uređena država građana.

MANE
- često kabinetski nastup.
- oslanjanje na istrošeni DS i još istrošeniji "građansko-demokratski" blok.
- neuviđanje osnovnog pitanja izbora -- šta je to što ljude nagoni da glasaju za AVa; ako to ne razumeš, onda ne možeš ni da mu se na pravi način suprotstaviš.
- politika izolacionizma spram pojedinih grupa glasača.

Za VJ znam da mu je predsednička trka rezervni položaj. Doživljavam ga kao neiskrenog karijeristu, ali ću bez nedoumica glasati za njega u 2. krugu, ako ga bude i ako VJ u njemu bude.

Ostali su tu tek radi lične promocije, da održe političku kondiciju.
alselone alselone 18:30 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

njegov stav nije politička foliraža.


Je l' istina da je imo 3 iljade evra platu a da se slikao kako ide busom na posao, kao da je Jose Mujica?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:48 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

alselone
njegov stav nije politička foliraža.


Je l' istina da je imo 3 iljade evra platu a da se slikao kako ide busom na posao, kao da je Jose Mujica?

Ne, to nije istina.
Vraćao se odnekud, ali ne s posla, jer više nije bio zaposlen. Zbog muka s parkiranjem imaš čitav niz onih koji koriste javni prevoz. Ovo je, ipak, verovatno bilo u sklopu kampanje, ali -- ne znam pouzdano.

Ovo nije šminka:


Nije šminka, jer ovo je SJ na koncertu Georgieva u Smederevu.
A niko i ne zna da je tamo bio. Niti se o tome priča.
Otkuda on tamo?
Jedan jedini razlog: da se oduži Georgievu.

SJ ti je drkoš-tip, koji će na posao -- da se kladimo -- dolaziti i autobusom. Jer veruje u to što radi. A on radi da bude predsednik svih građana. Što znači i da deli njihovu sudbinu.

Stan u bloku 37, vikendica (Slankamen?), kuče (veeeeeliko), pristojna kola... To je SJ. On svoj uspeh meri ugledom i poštovanjem koje stekne.

Dobar tip.
alselone alselone 18:53 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Mozda si u pravu, ne znam, ja imam los gut feeling sto se njega tice.
sugarbaby sugarbaby 19:07 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Ne, to nije istina.


istina je da je imao 350 000 rsd mesečno i to skoro deset godina,
bus je bio mnogo glupa fora za gradjane, jer kao taksi skup po onom nemam a i da imam odakle mi!

alselone alselone 19:14 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

istina je da je imao 350 000 rsd mesečno i to skoro deset godina,


On je 10 godina bio sta god da je bio?

Pa njega je izgleda cuvalo kao kviska za pravu priliku posto sam prvi put cuo za njega pre koju godinu.
blogov_kolac blogov_kolac 19:18 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Srđan Fuchs
blogov kolac je kod jankovića. prijavite se ko je gde, a ne da se foliramo, pretvornost je odvratna ljudska osobina.
Evo, ja se dobrovoljno prijavljujem da radim kampanju na ovom blogu za Ljubisu Preletavcevica - Belog (alias Luka Maksimovic), osim ako ne insistiras na tome da ti odredjujes ko ce za koga da agituje, kao da smo u nekom vrticu. Znam da mu je zvanicni moto "SAMO JAKO!", ali ja cu da mu vodim ovde kampanju pod sloganom koji sam upravo sklepao:



Ja sam inace stvarno imao cvrstu nameru da glasam za S.Jankovica, ali u medjuvremenu se ispostavilo da kandidat vlasti nece biti ranjivi T.Nikolic, vec trenutno nepobedivi A.Vucic, tako da vise nije pitanje KO ce u drugi krug, nego hoce li uopste biti drugog kruga. U takvoj situaciji matematicki gledano je svejedno da li ocigledno protesni glas protiv trenutnog stanja ide Jankovicu, Jeremicu, Radulovicu, Canku ili Belom (dakle ne racunam tu i fasizoidnu Seselj varijantu). Iako od pomenutih najvise postujem N.Canka zbog nekih starih zasluga iz Milosevicevih vremena, a ubedljivo najmanje poznajem upravo ovog g. Belog kojeg na slepo preporucujem kao opciju, trenutno mi se glas za Preletavcevica cini kao najefektnija moja licna poruka kao punoletnog gradjanina ove drzave sta mislim o sadasnjem srBskom unutrasnjepolitickom trenutku. Ukoliko se ispostavi da su sanse za drugi krug realisticne, a da je mrtva trka u trouglu Seselj-Jeremic-Jankovic oko toga ko ce uci u finale, naravno da cu se vratiti Jankovicu, pa jos i cak agitovati ovde za njega uz onu istu, gorenavedenu parolu "NAJMANJE LOS"...
emsiemsi emsiemsi 19:19 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Predrag Brajovic

...

SJ ti je drkoš-tip, koji će na posao -- da se kladimo -- dolaziti i autobusom. Jer veruje u to što radi. A on radi da bude predsednik svih građana. Što znači i da deli njihovu sudbinu.

Stan u bloku 37, vikendica (Belegiš?), kuče (veeeeeliko), pristojna kola... To je SJ. On svoj uspeh meri ugledom i poštovanjem koje stekne.

Dobar tip.

Ееее, до мојега !
Баш ће побрати симпатије код гласача са оним џукелом величине телета - који за оброк поједе колико и просечна српска фамилија.
Успут --- остали квалификативи су ти у рангу овога цитиранога.
Успут --- ја ћу гласати против, брига ме ко ће бити на тој страни за коју ћу гласати.
sugarbaby sugarbaby 19:29 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Pa njega je izgleda cuvalo kao kviska za pravu priliku posto sam prvi put cuo za njega pre koju godinu.


naravno kad je lenj i od njega niko nikad ništa dobro nije video/dobio.
ali je pompezno otišao na dodelu nobelove nagrade onom kineskom disidentu i posle bio jedini gost u pokojnom utisku.
potom se borio za prava iračkog izbeglice.
to sve bilo davno.

mnogo mutan tip.
ćuti i radi isključivo u svoju korist, ali isključivo, zacrto si veliku karijeru a vi se, gradjani, izvol'te, žalite gradskom vodovodu.

ima podršku ambasada, the whole story.


alselone alselone 19:31 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

ima podršku ambasada, the whole story.


Meni ovo zvuci kao mnogo realnije od Brajine price.
docsumann docsumann 19:38 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Баш ће побрати симпатије код гласача са оним џукелом величине телета - који за оброк поједе колико и просечна српска фамилија.


e, izguglao sam čisto da vidim kojeg psa ima.
očekivao nekog mastifa, bernandinca, kuvasa, ozbiljnog teškaša ... kad ono - dogo argentino. i to čak ne ni poveći primjerak.
dakle, emsi odvalio si ga za tri bloga, unaprijed.

dogo argentino (pronađoh i da je ovaj njegov zapravo mješanac, mada je dobro povukao na original) spada u srednje velike pse. prosječna težina mužjaka 40-45kg. dakle 5-10kg lakši od rotvajlera, otprilike kao jači doberman...

usput sam pročitao i intervju SJ baziran uglavnom na "psećim pitanjima". po tom osnovu je skroz ok.



misim, nemam ja ništa ni protiv mačaka, pa i čak više njih pod jednim krovom, a koje dnevno (zajedno) pojedu kao zdrav osnovac ... dapače


ako ti se neko ne dopada to je ok, al' ne uplići životinje u to.


oću reći svako poturanje (domaćih) životinja pred ljudske probleme je mizerno.


sugarbaby sugarbaby 19:53 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Meni ovo zvuci kao mnogo realnije od Brajine price.




Mada je meni prvo ono što nije trač: dozvala za nošenje oružja bila kod tate u Loznici a pištolj u Beogradu, u njegovom stanu u kome se - iz tog pištolja - ubio njegov najbolji drug. Bilo je to studentsko doba.
Ta se priča smandrljala samo tako, najviše pod pritiskom njegovih sadašnjih fanova i pristalica ( oni od imena bili i najglasniji ) kako ova vlast muči jadnog zaštitnika.


emsiemsi emsiemsi 19:57 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

docsumann

...

ako ti se neko ne dopada to je ok, al' ne uplići životinje u to.


oću reći svako poturanje (domaćih) životinja pred ljudske probleme je mizerno.



Глупости !
Нисам рекао нити да ми се допада, нити не допада.
Рекао сам да ћу гласати за било кога ко буде на другој страни.
Успут --- имао сам ја паса и мачака више него ти можеш да замислиш, тако да ... пусти ме те приче.
Jukie Jukie 20:53 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

blogov_kolac
svejedno da li ...glas ... ide ... Canku ... (dakle ne racunam tu i fasizoidnu Seselj varijantu).

Alo, Čanak je ubica grlica, on je isto kao i Šešelj
danas grlice sutra mi
docsumann docsumann 22:06 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Успут --- имао сам ја паса и мачака више него ти можеш да замислиш, тако да ... пусти ме те приче.


pa nisam je ja potegao, nego ti.

docsumann docsumann 22:18 07.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Čanak je ubica grlica


ubica tica grlica

čisto radi aliteracije
riply riply 07:51 08.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Jedan jedini razlog: da se oduži Georgievu.


crni Saša, zašta mu se odužuješ...pa Vlado je na njegovoj promociji preznojio sve prisutne budalesajući sa mikrofonom i pokazujući da ne pjeva nego da ide plej bek. Pa ne možeš prijatelju da izigravaš buntovnika, a muzika ti sranje
sasaminijature sasaminijature 09:55 08.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

riply
Jedan jedini razlog: da se oduži Georgievu.


crni Saša, zašta mu se odužuješ...pa Vlado je na njegovoj promociji preznojio sve prisutne budalesajući sa mikrofonom i pokazujući da ne pjeva nego da ide plej bek. Pa ne možeš prijatelju da izigravaš buntovnika, a muzika ti sranje



Право освежење!

Веома дубоко и вишеслојно!

sugarbaby sugarbaby 10:12 08.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

- ima karakter, zdrt je, prgav; ja to volim.
- on je utripovao da je čovek misije; i




ZA predsedničkog kandidata!

sugarbaby sugarbaby 10:17 08.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

blogov kolac

ostavila ti edit tamo kod ankete al nećeš videti, nećeš, pa aj da ponovim ovde, sve apropo mog originalnog pristupa i tvog odgovora koji uz najbolju volju jedva razabiram, nekad mnogo reči ne znači automatski i jasnije..................

šta je sporno?
salepraprangija koga podržava šutanovac ili vuk koga podržava tadić, a oni glavni protivkandidati aktuelnoj vlasti, odnosno vučiću.
šta hoćeš još da ti kažem, možda muziku da pustim, fotku neku?
sugarbaby sugarbaby 10:30 08.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

i džaba su roditelji pokojnog najboljeg druga dolazili u beograd i u skupštinu i javno optuživali saleta.
i to je predsednički kandidat.
on meni čovek odvratan enivej, dal opet da kažem da je blokirao na tviteru sve koji ne misle kao on,
pa budaletina radule je živa&vesela komunikativna osoba za njega a znamo ga s bloga, sve vrcalo od njegovoh odgovora.

sugarbaby sugarbaby 10:33 08.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

riply
Jedan jedini razlog: da se oduži Georgievu.


crni Saša, zašta mu se odužuješ...pa Vlado je na njegovoj promociji preznojio sve prisutne budalesajući sa mikrofonom i pokazujući da ne pjeva nego da ide plej bek. Pa ne možeš prijatelju da izigravaš buntovnika, a muzika ti sranje


apacherosepeacock apacherosepeacock 10:41 08.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Ееее, до мојега !
Баш ће побрати симпатије код гласача са оним џукелом величине телета - који за оброк поједе колико и просечна српска фамилија.


Emsi ne seri !

Taj pas je manja dzukela od mnogih tvojih ljubljenih glasaca..
emsiemsi emsiemsi 10:51 08.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

apacherosepeacock
Ееее, до мојега !
Баш ће побрати симпатије код гласача са оним џукелом величине телета - који за оброк поједе колико и просечна српска фамилија.


Emsi ne seri !

Taj pas je manja dzukela od mnogih tvojih ljubljenih glasaca..

Повуци реч !
Страшно !
sasaminijature sasaminijature 11:00 08.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

emsiemsi
apacherosepeacock
Ееее, до мојега !
Баш ће побрати симпатије код гласача са оним џукелом величине телета - који за оброк поједе колико и просечна српска фамилија.


Emsi ne seri !

Taj pas je manja dzukela od mnogih tvojih ljubljenih glasaca..

Повуци реч !
Страшно !



Колики је мега цар овај Чарли

Каква лакоћа дрмања кавеза

narcis narcis 11:16 08.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

emsiemsi
apacherosepeacock
Ееее, до мојега !
Баш ће побрати симпатије код гласача са оним џукелом величине телета - који за оброк поједе колико и просечна српска фамилија.


Emsi ne seri !

Taj pas je manja dzukela od mnogih tvojih ljubljenih glasaca..

Повуци реч !
Страшно !

ma seri čarli slobodno, niko i ne očekuje ništa drugo od tebe
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:32 08.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Страшно !


Da bre, ovaj s minijaturnim..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:28 08.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Pa njega je izgleda cuvalo kao kviska za pravu priliku

pa to mi se slaže sa onom UK podrškom.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:41 09.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

BebaOdLonchara
Pa njega je izgleda cuvalo kao kviska za pravu priliku

pa to mi se slaže sa onom UK podrškom.

Nađoste li zaveru i tajne službe i skrivene motive?
O, nek je sa srećom, domaćini!
tyson tyson 11:09 09.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

i tyson su u kampanji kod jeremića



Nisi dobro pratio blog.

Ne mogu očima da ga vidim.


tyson tyson 11:14 09.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Zbog muka s parkiranjem imaš čitav niz onih koji koriste javni prevoz.

Tačno; ja recimo imam platu i veću od te SJove, pa isto koristim javni prevoz. Ne samo zbog teškog smaranja sa parkiranjrem u Beogradu, već i što da ne. Doduše preferiram one E minibuseve kad se zalome, brže idu a ja stalno kasnim.


(iako mi na qrac idu "ja" komentari kad ih niko ne traži, eto i JA da ostavim jedan)





alselone alselone 13:41 09.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Predrag Brajovic
BebaOdLonchara
Pa njega je izgleda cuvalo kao kviska za pravu priliku

pa to mi se slaže sa onom UK podrškom.

Nađoste li zaveru i tajne službe i skrivene motive?
O, nek je sa srećom, domaćini!

A ti i dalje verujes da se predsednici u banana drzavama (pogotovo tamo) biraju potpuno spontano?
Iznenadjujes me. Zasto bi sadasnjost bila drugacija od istorije?
princi princi 13:52 09.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

A ti i dalje verujes da se predsednici u banana drzavama (pogotovo tamo) biraju potpuno spontano?

Kad pomenu banana države, skoro je na fejsbuku neko okačio intervju sa nekim bajom koga su iz Gvantanama prebacili u Srbiju. I sad baja kuka kako mu je u Srbiji gore nego u Gvantanamu, i ti iz priče, u stvari, ukapiraš da je on u Srbiji kao u zatvoru. On bi je vrlo rado napustio, koliko odmah, ali mu ne daju. I ti onda dalje ukapiraš da su, u stvari, ove naše baje tipa Tadića, Vučića, ili sutra Jankovića, koga god, u stvari, dogovorile sa Amerima da od Srbije naprave njihov zatvor! Jebote, unbelievable. I kad to povežeš sa onim da je nekom DSu važnije da ide da pravi čaprazdivan nekoj Hillary, nego da plati grejanje i struju za stranačke prostorije, onda ti je potpuno jasno ko i kako dolazi na vlast u Srbiji.
Milan Novković Milan Novković 16:32 09.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

tyson

(iako mi na qrac idu "ja" komentari kad ih niko ne traži, eto i JA da ostavim jedan)

pa ti su najbolji

Bez toga si samo “an assembled organic machine ready to run

Evo šta kaže čovek za objektivnost, pa dok to ne izmetabolišeno ja savetujem baš suprotno, da što više potežemo to "ja" (ja kad sa nekim razmenim tri rečenice ovde ili na Fejsu idem posle naokolo i hvalim se kako znam čoveka, to mi je nivo izletanja u objektivno, i objektivnu priču uglavnom potežem kad ženi i deci treba da objasnim zašto sam poJo (copirajt Alse) i njihov sladoled. Ako ne prođe taj pristup tek onda uvodim suze u igru i subjektivno

U ostalim situacijama - kreneš od subjektivnog pa dokle stigneš

"Deadly Facts”: How So-Called “Objectivity” Created a Culture of Conformity - About a century ago the Western world entered an age of artificial substitutes, technical ingenuity, mechanical products, technological values, and accelerating motion. The watchword of that age was objectivity – a highly illusive standard for both leaders and the led. In particular, the notion of objectivity deeply affected the emerging mass communications industry, ..."

... al ovo je cela, velika tema za blog, pa ko je prvi odradi.
karabasbarabas karabasbarabas 19:24 09.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

docsumann
Баш ће побрати симпатије код гласача са оним џукелом величине телета - који за оброк поједе колико и просечна српска фамилија.


e, izguglao sam čisto da vidim kojeg psa ima.
očekivao nekog mastifa, bernandinca, kuvasa, ozbiljnog teškaša ... kad ono - dogo argentino. i to čak ne ni poveći primjerak.
dakle, emsi odvalio si ga za tri bloga, unaprijed.

dogo argentino (pronađoh i da je ovaj njegov zapravo mješanac, mada je dobro povukao na original) spada u srednje velike pse. prosječna težina mužjaka 40-45kg. dakle 5-10kg lakši od rotvajlera, otprilike kao jači doberman...

usput sam pročitao i intervju SJ baziran uglavnom na "psećim pitanjima". po tom osnovu je skroz ok.



misim, nemam ja ništa ni protiv mačaka, pa i čak više njih pod jednim krovom, a koje dnevno (zajedno) pojedu kao zdrav osnovac ... dapače


ako ti se neko ne dopada to je ok, al' ne uplići životinje u to.


oću reći svako poturanje (domaćih) životinja pred ljudske probleme je mizerno.




Jes lep ker svaka mu cast. Uz pivo i kolacice bi odlicn pasov'o.
Mada ja licno preferiram labradora na razanj.
docsumann docsumann 19:49 09.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

Mada ja licno preferiram labradora na razanj.


ma da, a vjerujem da ima i kanibala kojima je omiljeni specijalitet čovjek koji se najeo kučetine.
narcis narcis 19:54 09.03.2017

Re: koji je smisao zivota? (DA ili NE)

docsumann
Mada ja licno preferiram labradora na razanj.


ma da, a vjerujem da ima i kanibala kojima je omiljeni specijalitet čovjek koji se najeo kučetine.

aureus aureus 17:18 07.03.2017

A Čanak?

Pa, evo, pojavio se Čanak i rekao da bi on bio spreman da prizna Kosovo.

Doduše, ne može se reći da se pojavio - 27 godina je tu - ali mislim da je prvi predsjednički kandidat koji se po pitanju Kosova ovako nedvosmisleno izjasnio.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:23 07.03.2017

Re: A Čanak?

aureus
Pa, evo, pojavio se Čanak i rekao da bi on bio spreman da prizna Kosovo.

Doduše, ne može se reći da se pojavio - 27 godina je tu - ali mislim da je prvi predsjednički kandidat koji se po pitanju Kosova ovako nedvosmisleno izjasnio.


čanak ima podršku neke ekipe u ns i subotici, bečeju možda, i još par gradova u voši, i to je to, više je u nekoj konstelaciji odvlačenja glasova, verovatno s jeremićem u talu, od acike našeg fašisoidnog.

sugarbaby sugarbaby 17:28 07.03.2017

Re: A Čanak?

opet ovaj?


sugarbaby sugarbaby 17:32 07.03.2017

Re: A Čanak?

fašisoidnog.


fašisToidnog. sorry dear, al po blogovima se vucara tako pogrešno.
delim tvoj stav da je pritvornost fuj, ali fuj, a za koga sam - pa šta ću sad!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:38 07.03.2017

Re: A Čanak?

sugarbaby
fašisoidnog.


fašisToidnog. sorry dear, al po blogovima se vucara tako pogrešno.
delim tvoj stav da je pritvornost fuj, ali fuj, a za koga sam - pa šta ću sad!


pa, ti nisi pritvorna, rekla si i to je to. jerema je moja generacija, moji neki drugari rade u njegovoj kampanji, al' nemoj se folirati. možemo da se ne slažemo oko ovoga ili onoga, ali nemoj mi prodavati priču skromnog građanina, kao frihend i tajson što rade. niste skromni građani, imate interesa da da radite to što radite, ne radite zbog srbije, već zbog interesa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:39 07.03.2017

Re: A Čanak?

sugarbaby
fašisoidnog.


fašisToidnog.


i ja sam dugo mislio da se tako kaže, no iz nekog razloga se kaže - ovako.
urbana_gerila urbana_gerila 18:02 07.03.2017

Re: A Čanak?

Srđan Fuchs
sugarbaby
fašisoidnog.


fašisToidnog.


i ja sam dugo mislio da se tako kaže, no iz nekog razloga se kaže - ovako.


ne preteruj ti sa tim "dugim mišljenjem" - moglo bi se desiti da se preobraziš u 01.

kod nje je to, doduše, nekad zbog toga što misli a nekad zbog gladne tastature i pijanog miša.
sugarbaby sugarbaby 18:04 07.03.2017

Re: A Čanak?

i ja sam dugo mislio da se tako kaže, no iz nekog razloga se kaže - ovako.


a krvi su mi se napili u školi............



mada sad bila na guglu, vidim obe varijante ok.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:07 07.03.2017

Re: A Čanak?

01


who's that, man?

urbana_gerila urbana_gerila 18:09 07.03.2017

Re: A Čanak?

sugarbaby
i ja sam dugo mislio da se tako kaže, no iz nekog razloga se kaže - ovako.


a krvi su mi se napili u školi............



mada sad bila na guglu, vidim obe varijante ok.



aman, bre - fašistoidan je jedino ispravno.
osim ako na guglu nije ispravno i fašisa i fašisički?!
sugarbaby sugarbaby 18:12 07.03.2017

Re: A Čanak?

kod nje je to, doduše, nekad zbog toga što misli a nekad zbog gladne tastature i pijanog miša.


a kod tebe srećo što nisi popio lilulice or what?
urbana_gerila urbana_gerila 18:14 07.03.2017

Re: A Čanak?

sugarbaby
kod nje je to, doduše, nekad zbog toga što misli a nekad zbog gladne tastature i pijanog miša.


a kod tebe srećo što nisi popio lilulice or what?


šećerko, zezaš da si ti i 01?!
sugarbaby sugarbaby 18:15 07.03.2017

Re: A Čanak?


aman, bre - fašistoidan je jedino ispravno.


pa što ne kažeš da svi znamo.



išlo mi već onoliko na sve živce kod frija, sad ovde, aj se makar oko toga dogovorimo. jer, zaista, na gugletu furaju obe varijante.
urbana_gerila urbana_gerila 18:18 07.03.2017

Re: A Čanak?

sugarbaby

aman, bre - fašistoidan je jedino ispravno.


pa što ne kažeš da svi znamo.



išlo mi već onoliko na sve živce kod frija, sad ovde, aj se makar oko toga dogovorimo. jer, zaista, na gugletu furaju obe varijante.



pre dogovora, da li su, recimo - pravopisni rečnik srpskog jezika i klajnov rečnik jezičkih nedoumica relevantniji od dr gugla?
sugarbaby sugarbaby 18:20 07.03.2017

Re: A Čanak?

šećerko, zezaš da si ti i 01?!


a za koga si ti? aj aj, samo hrabro i odvažno.
ne boli, majke mi.
Jukie Jukie 18:23 07.03.2017

Re: A Čanak?

Čanak je ubica grlica
urbana_gerila urbana_gerila 18:28 07.03.2017

Re: A Čanak?

sugarbaby
šećerko, zezaš da si ti i 01?!


a za koga si ti? aj aj, samo hrabro i odvažno.
ne boli, majke mi.



aman-zaman(čest usklik u narodnim pjesmama): ni 01, ni tastatura i miš u ozbiljno izmenjenom stanju svesti - nisu sa tobom povezani.


ja sam, jasno i glasno, mnogo puta istaknuo za koga glasujem, to znaju i na mom biralištu.(link)
sugarbaby sugarbaby 18:41 07.03.2017

Re: A Čanak?

pre dogovora


pa pre dogovora ja tačno ispravila al me srki bacio na muke.
urbana_gerila urbana_gerila 18:43 07.03.2017

Re: A Čanak?

sugarbaby
pre dogovora


pa pre dogovora ja tačno ispravila al me srki bacio na muke.




ko je nesiguran u svoje znanje, ma kako krhko bilo - nesiguran je i u sebe...
sugarbaby sugarbaby 18:44 07.03.2017

Re: A Čanak?

aman-zaman


reci!
ne nego ću da tražim na onom blogu od sedam kilometara.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:45 07.03.2017

Re: A Čanak?

urbana_gerila


ja sam, jasno i glasno, mnogo puta istaknuo za koga glasujem, to znaju i na mom biralištu.(link)


ko će ti, rođeni, prebirati sve ove komentare, đe si šta prič'o?


sugarbaby sugarbaby 18:47 07.03.2017

Re: A Čanak?


ko je nesiguran u svoje znanje, ma kako krhko bilo - nesiguran je i u sebe...


jok mori nego menjaju srpski pravopis po mesečini.
urbana_gerila urbana_gerila 18:47 07.03.2017

Re: A Čanak?


sugarbaby
reci!
ne nego ću da tražim na onom blogu od sedam kilometara.



Srđan Fuchs
ko će ti, rođeni, prebirati sve ove komentare, đe si šta prič'o?



jbt, linkovao sam konkretni komentar - sačekajte sekund da vam ga sokoćalo narihta, đe žurite...
urbana_gerila urbana_gerila 18:50 07.03.2017

Re: A Čanak?

sugarbaby

ko je nesiguran u svoje znanje, ma kako krhko bilo - nesiguran je i u sebe...


jok mori nego menjaju srpski pravopis po mesečini.



pa su uveli i nepostojeće "t", to?
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:52 07.03.2017

Re: A Čanak?

urbana_gerila

ja sam, jasno i glasno, mnogo puta istaknuo za koga glasujem, to znaju i na mom biralištu.

Ја бих нпр. можда гласала за Платона, али то не радим јер би исписивање његовог имена на врх гласачког листића било равно цртању пише.
sugarbaby sugarbaby 18:55 07.03.2017

Re: A Čanak?

ma kako krhko bilo


za tebe je lako biti ajnštajn, mož i na plaži.
evo ti na poklon....

urbana_gerila urbana_gerila 18:55 07.03.2017

Re: A Čanak?

principessa_etrusca
urbana_gerila

ja sam, jasno i glasno, mnogo puta istaknuo za koga glasujem, to znaju i na mom biralištu.

Ја бих нпр. можда гласала за Платона, али то не радим јер би исписивање његовог имена на врх гласачког листића било равно цртању пише.



ja bih taj tvoj izbor zdušno podržao, makar i ne bio platon!
urbana_gerila urbana_gerila 18:57 07.03.2017

Re: A Čanak?

sugarbaby
za tebe je lako biti ajnštajn, mož i na plaži.
evo ti na poklon....



lako je biti bilo ko, pun ih je laza, teško je biti svoj i slobodan.

blagodarim na poklonu.
sugarbaby sugarbaby 19:10 07.03.2017

Re: A Čanak?

blagodarim na poklonu.


lilulice deluju.

urbana_gerila urbana_gerila 19:24 07.03.2017

Re: A Čanak?

sugarbaby
lilulice deluju.



fala što si me izvjestila, premda ne vidim svrhu - ostala si uvijek ista.

sugarbaby sugarbaby 19:38 07.03.2017

Re: A Čanak?

fala što si me izvjestila, premda ne vidim svrhu - ostala si uvijek ista


oće to od lošeg vina, mislim zablude.
aj sad idi, ne okreći se, fiksiraj se na drugu/drugog, onako kako samo ti znaš.

urbana_gerila urbana_gerila 19:42 07.03.2017

Re: A Čanak?

sugarbaby
fala što si me izvjestila, premda ne vidim svrhu - ostala si uvijek ista


oće to od lošeg vina, mislim zablude.
aj sad idi, ne okreći se, fiksiraj se na drugu/drugog, onako kako samo ti znaš.



sad zastupaš i nepostojeće "j" hrvatskim a obvjezatno "i" ispred "e" srpskim jezikoslovcima?!
svud te ima.
docsumann docsumann 22:21 07.03.2017

Re: A Čanak?

Srđan Fuchs
urbana_gerila


ja sam, jasno i glasno, mnogo puta istaknuo za koga glasujem, to znaju i na mom biralištu.(link)


ko će ti, rođeni, prebirati sve ove komentare, đe si šta prič'o?




sem zavodljivog refrena, uvodni dub sound ove pjesme je skroz efektan
princi princi 17:30 07.03.2017

Hoćete li sok ili kafu?

Može.

Odakle ti ovo za Preletačevića? Milisav pre neki dan pomenu neki G17+. Može neki blic back ground check, za nas, kanadske dijasporce, koji smo se baš naložili na deĆka (iako nam na pamet ne pada da glasujemo).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:36 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

princi
Može.

Odakle ti ovo za Preletačevića? Milisav pre neki dan pomenu neki G17+. Može neki blic back ground check, za nas, kanadske dijasporce, koji smo se baš naložili na deĆka (iako nam na pamet ne pada da glasujemo).


kaže Obradovićeva ekipa, jednostavno, on se kandiduje, šalju se džipovi Žandarmerije u Mladenovac da dižu frku i stvaraju histeriju, a ne rade ništa posebno osim dizanja frke...

... bilo je u gandža-lobiju dosta negodovanja oko toga da su otišli neki ljudi u BIA-u i pristali, u slučaju raspisivanja skupštinskih izbora 2017., da pokrenu stranačku priču mimo narodnog mejnstrima koji je bio protiv bilo kakvog političkog lizanja s partijama. obradovićevci tvrde za ovo, velim, nemam nekog materijalnog dokaza.
princi princi 17:42 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

obradovićevci tvrde za ovo, velim, nemam nekog materijalnog dokaza.

Da, i za njih se priča da stoje neke strane pare iza njih. Možda su srpske političke pare stvarno samo ekspoziture stranih obaveštajnih službi.

Recimo, meni nikako nije jasno kako DS ima pare da šalje Gocu Čomić, Aleksandru Jerkov i Balšu Božovića da podržavaju Hillary u njenom pobedničkom pohodu, a nema para da plati grejanje sedišta stranke u Krunskoj? Kako uspevaju da pobegnu s tim? Kako i ko određuje te prioritete?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana