Život

Preletačević - predsednički kandidat!

Filip Mladenović RSS / 13.03.2017. u 23:01

Srbija 2017!
Srbija 2017!
Šta se beli u zemlji Srbiji
pred izbore drugoga aprila?

Da l' su beli glasački listići,
il' će opet na izbore ići
bleda lica s crnih umrlica?

Nit' glasovi, nit' glasači bledi,
većma Beli u kočijam' sedi!
na njemu se sve odelo sija
dok nasmejan maše iz kočija,
beli konji ponosno ga vuku,
sirotinja ljubi ga u ruku!

Aca njemu do članaka nije,
s njim direktno boj ne sme da bije,
pa mu brani đavolje notare,
pa mu traže pogoleme pare
da bi mog'o kandidatom biti:
jer zna Aca, neće pobediti
u prvome izbornome krugu -
- a izdržat' neće bitku drugu.

Džabe Aca zakulisno radi,
jerbo ljudi umiru od gladi,
a sendviči popularnost gube,
jer od šunke sarmu više ljube,
pa potpise Belom daju rado:
dobro došla, izgubljena nado!

U očaju Aca hleb ne peče,
sna mu nema kada padne veče,
ni avion više ne pomaže,
nit' uz pivo mutno - brojne laže!

Užele se raja bistre vode,
trezne glave, radosti, slobode,
Belom potpis zadnjom parom plaća:
sirotinja udarac uzvraća!

Atačmenti



Komentari (299)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

urbana_gerila urbana_gerila 23:18 13.03.2017

qq

filipe, iskreno se nadam da nisi autor ovih stihova.

highshalfbooze highshalfbooze 23:19 13.03.2017

Kladionica

Da otvorimo kladionicu da li će mu biti dozvoljeno da se kandiduje ili neće?
a_jovicic a_jovicic 00:54 14.03.2017

Re: Kladionica

highshalfbooze
Da otvorimo kladionicu da li će mu biti dozvoljeno da se kandiduje ili neće?

Na žalost SNS/SRS/SPS su namestili u RIK-u takvu situaciju da postoji šansa da mu ospore kandidaturu na Upravnom sudu ...

ВУЧИЋ СПРЕМА ОБАРАЊЕ КАНДИДАТУРЕ БЕЛОГ

Чланови Републичке изборне комисије из СРС, СПС и СНС разрадили су тактику обарања кандидатуре Љубише Прелетачевића Белог.

Представница радикала која је била известилац у вези са предатим материјалом, написала је негативан Извештај о уредности кандидатуре. На основу тог Извештаја, СНС-овe стручне службе РИК-а предложиле су члановима РИК-а беспризоран Закључак са три налога за исправку у ком се од Белог тражи да достави буквално све испочетка, од споразума о оснивању групе грађана која га кандидује, до нових 10.000 потписа подршке. Најсрамнији део Закључка садржи захтев да Бели прибави сагласност особе која се зове Љубиша Прелетачевић Бели да се његово име користи у називу групе грађана!

На седници РИК-а, на којој се одлучивало о кандидатури Белог, нико од чланова СНС-а није се појавио како би имали алиби да у доношењу одлуке нису учествовали. На седници је донета Одлука супротна Закључку стручних служби РИК-а и то на предлог СПС-а који зна да ће она бити оборена на Управном суду јер је супротна Закључку стручне службе РИК-а, који је потписала Биљана Красић из СРС.

Очигледно је да је идеја да неко од СНС сателита поднесе тужбу Управном суду, коју би онда из чисто формалних разлога, на пример да РИК није утврдио чињенично стање, дефинитивно оспорио кандидатуру Белог и искључио га из председничке трке.

---
Verovatno AV sad procenjuje da li bi tim postupkom eventualno imao više štete nego koristi pošto je po njega Beli na listiću opasan i ako je odštampan ali i ako je dopisan.
highshalfbooze highshalfbooze 01:26 14.03.2017

Re: Kladionica

Da, momci su napravili sjajnu zavrzlamu. Biće uživanje posmatrajući uz kokice. Mislim da su oni u win - win situaciji kako god. Ako pametno odigraju, naravno, a dosad ih je išlo
a_jovicic a_jovicic 01:37 14.03.2017

Re: Kladionica

highshalfbooze
Da, momci su napravili sjajnu zavrzlamu. Biće uživanje posmatrajući uz kokice. Mislim da su oni u win - win situaciji kako god. Ako pametno odigraju, naravno, a dosad ih je išlo

A možda je došlo i vreme za "puštanje niz vodu" ... eno ga Vučko već trči kod tete-Angele da je pita dal' joj je i dalje "omiljeni djak" i kod strike-Putina (čisto da se raspita za cene apartmana)
aureus aureus 01:52 14.03.2017

Re: Kladionica

a_jovicic
highshalfbooze
Da, momci su napravili sjajnu zavrzlamu. Biće uživanje posmatrajući uz kokice. Mislim da su oni u win - win situaciji kako god. Ako pametno odigraju, naravno, a dosad ih je išlo

A možda je došlo i vreme za "puštanje niz vodu" ... eno ga Vučko već trči kod tete-Angele da je pita dal' joj je i dalje "omiljeni djak" i kod strike-Putina (čisto da se raspita za cene apartmana)


Bilo bi zgodno da mu teta Angela odgovori: "Aco, bio si sjajan. Odlično si dosad radio. Ako postaneš predsjednik od tebe očekujem da se ugledaš na Tomu i napustiš čelo stranke. Dostignuti standardi moraju se održavati."
Oh, dream on...

Putin: "Ne, migovi neće biti spremni ni do 2. ni do 16. aprila."
predatortz predatortz 08:04 14.03.2017

Re: Kladionica

eno ga Vučko već trči kod tete-Angele da je pita dal' joj je i dalje "omiljeni djak" i kod strike-Putina (čisto da se raspita za cene apartmana)


Ovu priču kilave opozicije slušam već deset godina u RS. Dodik samo što nije pobegao u Rusiju! Par puta su dotle išli da su tvrdili da su nužne stvari za bekstvo već spalkovane u avion.

Izgleda da ste i vi počeli da puštate tu ploču.

Činjenice su drugačije - vlasti u Srbiji i RS su go qrac! Po svim dometima, go qrac!
Jedino što je kilavije, nemaštovitije i nesposobnije od njih je - opozicija!
Da im daš da nemeste izbore, ni to ne bi umeli. Kamo li da ih dobiju...
highshalfbooze highshalfbooze 09:16 14.03.2017

Re: Kladionica

Činjenice su drugačije - vlasti u Srbiji i RS su go qrac! Po svim dometima, go qrac!
Jedino što je kilavije, nemaštovitije i nesposobnije od njih je - opozicija!
Da im daš da nemeste izbore, ni to ne bi umeli. Kamo li da ih dobiju...


Potpisujem ovo. U ovom slučaju je prilično fascinantno da je jednostavnije naći dva miliona dinara za troškove nego ispuniti uslove jednog vrlo jednostavnog upravnog postupka.
highshalfbooze highshalfbooze 11:04 14.03.2017

Re: Kladionica

Evo je očekivana žalba.
Podnosilac Miroje Jovanović
Сине Лука,
Добио си од чике Приговор на кандидатурицу.
Реко да те јутрос обрадујем, и разбудим боље од кафице,
Љуби чика Мироје!
#самојако #samojako

<<LINK>>
sevarlica sevarlica 12:41 14.03.2017

Re: Kladionica

Činjenice su drugačije - vlasti u Srbiji i RS su go qrac! Po svim dometima, go qrac!
Jedino što je kilavije, nemaštovitije i nesposobnije od njih je - opozicija!
Da im daš da nemeste izbore, ni to ne bi umeli. Kamo li da ih dobiju...


Ima istine :) Kada vidim sve one stvorove iz nekadašnjeg DOS-a, ozbiljno počnem da razmišljam da ko bi i za milimetar bio bolji od ovih akrepa iz vlasti.

Sa druge strane, počelo je nešto da se menja još od parlamentarnih izbora. Pojavili su se DJB, Dveri su se konačno iskristalisale, fali bukvalno jedna nova "levica" da ovi pređašnji svi zajedno odu na smetlište istorije.

Problem je suviše velika i uvrežena partokratija i glomazan sistem stranaka. To se teško pravi ispočetka, od nule.

P.S. Iskreno, voleo bih da nakon sledećih parlamentarnih izbora vidim sledeću situaciju u skupštini
1. Levo SPS-DS(jbg realnost su a nema novih)
2. Levi centar- Beli
3. centar- DJB
4. desno- Dveri

i ona bezlična masa bez ideologije i pravca pod nazivom SNS (jer će na nesreću prelaziti cenzus još 10god.)
predatortz predatortz 12:49 14.03.2017

Re: Kladionica

i ona bezlična masa bez ideologije i pravca pod nazivom SNS (jer će na nesreću prelaziti cenzus još 10god.)


Ja mislim da će oni u naredna dva izborna ciklusa moći da formiraju većinu. Mislim da će im trebati više koalicionih partnera, dakle i više ustupaka će davati, ali će oni biti okosnica tih vlada.

Daj Bože da grešim, ali meni to tako izgleda.
sevarlica sevarlica 13:19 14.03.2017

Re: Kladionica

predatortz
i ona bezlična masa bez ideologije i pravca pod nazivom SNS (jer će na nesreću prelaziti cenzus još 10god.)


Ja mislim da će oni u naredna dva izborna ciklusa moći da formiraju većinu. Mislim da će im trebati više koalicionih partnera, dakle i više ustupaka će davati, ali će oni biti okosnica tih vlada.

Daj Bože da grešim, ali meni to tako izgleda.


Vrlo moguće, ali čim prvi put ne budu u mogućnosti da formira vlast, puca stranka kao balon od sapunice.
predatortz predatortz 13:23 14.03.2017

Re: Kladionica

sevarlica
predatortz
i ona bezlična masa bez ideologije i pravca pod nazivom SNS (jer će na nesreću prelaziti cenzus još 10god.)


Ja mislim da će oni u naredna dva izborna ciklusa moći da formiraju većinu. Mislim da će im trebati više koalicionih partnera, dakle i više ustupaka će davati, ali će oni biti okosnica tih vlada.

Daj Bože da grešim, ali meni to tako izgleda.


Vrlo moguće, ali čim prvi put ne budu u mogućnosti da formira vlast, puca stranka kao balon od sapunice.


Pa, tako to biva sa velikim strankama koje počivaju na autoritetu vođe. Doduše, manje- više sve naše političke partije počivaju na autoritetu vođe. O tome svedoči nama svojstvena pojava dodavanja imena lidera imenu stranke u kampanjama, na listama i na promo materijalima.
freehand freehand 13:23 14.03.2017

Re: Kladionica

sevarlica
predatortz
i ona bezlična masa bez ideologije i pravca pod nazivom SNS (jer će na nesreću prelaziti cenzus još 10god.)


Ja mislim da će oni u naredna dva izborna ciklusa moći da formiraju većinu. Mislim da će im trebati više koalicionih partnera, dakle i više ustupaka će davati, ali će oni biti okosnica tih vlada.

Daj Bože da grešim, ali meni to tako izgleda.


Vrlo moguće, ali čim prvi put ne budu u mogućnosti da formira vlast, puca stranka kao balon od sapunice.

Pa šta ćete vi onda? Sad vam odjednom ni Toma ni Vučić ne valjaju, majku mu staru - ostaćete na ledini?!
predatortz predatortz 13:29 14.03.2017

Re: Kladionica

freehand
sevarlica
predatortz
i ona bezlična masa bez ideologije i pravca pod nazivom SNS (jer će na nesreću prelaziti cenzus još 10god.)


Ja mislim da će oni u naredna dva izborna ciklusa moći da formiraju većinu. Mislim da će im trebati više koalicionih partnera, dakle i više ustupaka će davati, ali će oni biti okosnica tih vlada.

Daj Bože da grešim, ali meni to tako izgleda.


Vrlo moguće, ali čim prvi put ne budu u mogućnosti da formira vlast, puca stranka kao balon od sapunice.

Pa šta ćete vi onda? Sad vam odjednom ni Toma ni Vučić ne valjaju, majku mu staru - ostaćete na ledini?!


Free, mani se tog šupačkog podmetanja. Meni toma i Vučić nikad nisu valjali, ali to ne znači da mi se po automatizmu treba da dopadne bilo ko koga mi turaju pod nos kao alternativu.

A ako ovo 'ostaćete na ledini' znači neku aluziju da ja živim od stranaka, strančarenja i sl., poručujem ti sledeće - odjebi od mene u velikim skokovima! Ja nikad ničiji potrčko nisam bio, dok tvoje delovanje ovde na blogu ne daje tebi za pravo da se i ti tako postavljaš.

Odjebi od mene sa tim jeftinim forama, ne moraš ljudima da obrazlažeš moje misli i stavove. Ima ovde daleko pametnijih i od tebe, i od mene, pa neka sude sami.
freehand freehand 13:36 14.03.2017

Re: Kladionica

Free, mani se tog šupačkog podmetanja. Meni toma i Vučić nikad nisu valjali, ali to ne znači da mi se po automatizmu treba da dopadne bilo ko koga mi turaju pod nos kao alternativu.

A ako ovo 'ostaćete na ledini' znači neku aluziju da ja živim od stranaka, strančarenja i sl., poručujem ti sledeće - odjebi od mene u velikim skokovima! Ja nikad ničiji potrčko nisam bio, dok tvoje delovanje ovde na blogu ne daje tebi za pravo da se i ti tako postavljaš.

Odjebi od mene sa tim jeftinim forama, ne moraš ljudima da obrazlažeš moje misli i stavove. Ima ovde daleko pametnijih i od tebe, i od mene, pa neka sude sami.

Prvo, tebe niko nije pominjao. Nebitan si, ne znam gde se i zašto guraš. Množina se odnosila na Ševarlicu i druge SNS promotere iz vremena izbora koji su ovo proizveli.
A to šta meni moje delovanje na blogu daje za pravo možeš sebi u šupak da zabodeš, mada ne znam kako ćeš onda da govoriš. Eto, da nivo komunikacije prilagodim sagovorniku i budem siguran da smo se razumeli.
predatortz predatortz 13:41 14.03.2017

Re: Kladionica

freehand
Free, mani se tog šupačkog podmetanja. Meni toma i Vučić nikad nisu valjali, ali to ne znači da mi se po automatizmu treba da dopadne bilo ko koga mi turaju pod nos kao alternativu.

A ako ovo 'ostaćete na ledini' znači neku aluziju da ja živim od stranaka, strančarenja i sl., poručujem ti sledeće - odjebi od mene u velikim skokovima! Ja nikad ničiji potrčko nisam bio, dok tvoje delovanje ovde na blogu ne daje tebi za pravo da se i ti tako postavljaš.

Odjebi od mene sa tim jeftinim forama, ne moraš ljudima da obrazlažeš moje misli i stavove. Ima ovde daleko pametnijih i od tebe, i od mene, pa neka sude sami.

Prvo, tebe niko nije pominjao. Nebitan si, ne znam gde se i zašto guraš. Množina se odnosila na Ševarlicu i druge SNS promotere iz vremena izbnora koji su ovo proizveli.
A to šta meni moje delovanje na blogu daje za pravo možeš sebi u šupak da zabodeš, mada ne znam kako ćeš onda da govoriš. Eto, da nivo komunikacije prilagodim sagovorniku i budem siguran da smo se razumeli.


Uvek sam bio tolerantan kada uočim da neko ima posebne potrebe. I ovaj put ću biti.

Citirao si moj razgovor sa blogokolegom pod nikom "sevarlica", pa si onda izrazio zabrinutost da ćemo ostati na ledini. Ko?

Nakon moje reakcije izlaziš sa tvrdnjom da mene niko nije pominjao. Sredi tok misli...
sevarlica sevarlica 13:42 14.03.2017

Re: Kladionica

Množina se odnosila na Ševarlicu i druge SNS promotere iz vremena izbnora koji su ovo proizveli.


Najbolje da smo ostavili DS još 100 god.
Daj free ne zajebavaj, mora da se menja, kao što je i tada moralo.

Ni tada ljudi nisu glasali za SNS već protiv DS-a, kao što će sada glasati protiv SNS-a.

P.S. Samo da znaš, ja sam vrv mnogo gore prošao u poslednjih 5 godina dolaskom SNS-a na vlast od tebe, upravo iz razloga što nisam promoter i dupeuvlaka.
freehand freehand 14:00 14.03.2017

Re: Kladionica

P.S. Samo da znaš, ja sam vrv mnogo gore prošao u poslednjih 5 godina dolaskom SNS-a na vlast od tebe, upravo iz razloga što nisam promoter i dupeuvlaka.

Ako kažem da mi je žao - slagaću.
Što se mene tiče prošao sam kao i većina građana Srbije sa urušavanjem institucija i razjebavanjem države. Privatno i poslovno ni na koji način nisam bio niti sam povezan sa državom, pa me tu političke promene ni na koji način nisu dotakle sem kroz opšte privredne tokove.
Daj free ne zajebavaj, mora da se menja, kao što je i tada moralo.

Ja ni u kući ni u državi ne menjam stvari na gore, naročito ako imam nešto sa čime mogu da razgovaram i što mogu da popravljam koliko-toliko. i naročito ne menjam loše za najgore. Ne vidim pamet u takvoj trampi.
freehand freehand 14:07 14.03.2017

Re: Kladionica

Citirao si moj razgovor sa blogokolegom

:) Samo polako. nemoj da te zbuni to što sam citirao njegov komentar a ne tvoj. Inače, da nisi hajvan bez posebnih potreba i sa šupkom izmeštenim sa redovne pozicije te da si lepo pitao - ljubazno bih ti odgovorio da se komentar ne donosi na tebe verovatno uz izvinjenje što bi možda moglo da se tako protumači.
Ovako - da ti ne uzburkavam to što ti zoveš "mislima".
highshalfbooze highshalfbooze 14:23 14.03.2017

Re: Kladionica

freehand
Množina se odnosila na Ševarlicu i druge SNS promotere iz vremena izbnora koji su ovo proizveli.

Da li se ovo "SNS promoteri" odnosi na bele listiće, odnosno na one koji nisu glasali protiv Tome nikolića, odnosno na one koji nisu glasali za Borisa Tadića?
sevarlica sevarlica 15:22 14.03.2017

Re: Kladionica

Privatno i poslovno ni na koji način nisam bio niti sam povezan sa državom, pa me tu političke promene ni na koji način nisu dotakle sem kroz opšte privredne tokove.


Imaš sreće, za razliku od većine. Ni ja lično nisam u dodiru sa budžetom ove zemlje i sa državnim poslom, ali deo moje porodice jeste. U poslednje 4 godine smo doživeli torturu koju nismo ni za vreme Milošoveća.


Ja ni u kući ni u državi ne menjam stvari na gore, naročito ako imam nešto sa čime mogu da razgovaram i što mogu da popravljam koliko-toliko. i naročito ne menjam loše za najgore. Ne vidim pamet u takvoj trampi.


Iako se ne slažemo, smatram te za inteligentnu osobu, a na osnovu toga, molim te, kaži mi da li zaista misliš da i oni pre SNS-a ne bi doveli do istog stanja u kom smo sada.Možda i goreg...
To prosto nikada ne možeš da znaš
freehand freehand 15:26 14.03.2017

Re: Kladionica

Imaš sreće, za razliku od većine. Ni ja lično nisam u dodiru sa budžetom ove zemlje i sa državnim poslom, ali deo moje porodice jeste. U poslednje 4 godine smo doživeli torturu koju nismo ni za vreme Milošoveća.

Nije u pitanju sreća, nego izbor. Sve ima svoju cenu, ja sam psreman d aplatim cenu sovjih izbora. Svakog od njih.
Iako se ne slažemo, smatram te za inteligentnu osobu, a na osnovu toga, molim te, kaži mi da li zaista misliš da i oni pre SNS-a ne bi doveli do istog stanja u kom smo sada.Možda i goreg...
To prosto nikada ne možeš da znaš

Ne znam, pročitaj šta si napisao samo dve rečenice iznad o torturi i Miloševiću.
nsarski nsarski 23:20 13.03.2017

2 pitanja


1. Da trenutno zaboravimo svakojake aspekte ovih izbora, pitam te ozbiljno: Da li bi ti, Filipe, zaista zeleo da predsednik Srbije postane neko kao sto je Beli?

2. Da li si ti sastavio prilozenu pesmu, Filipe?

RSVP
angie01 angie01 23:47 13.03.2017

Re: 2 pitanja

1. Da trenutno zaboravimo svakojake aspekte ovih izbora, pitam te ozbiljno: Da li bi ti, Filipe, zaista zeleo da predsednik Srbije postane neko kao sto je Beli?


Koja je razlika izmedju sadasnjeg predsednika i Belog?
nsarski nsarski 23:51 13.03.2017

Re: 2 pitanja

Koja je razlika izmedju sadasnjeg predsednika i Belog?


Nema mnogo razlike, ali kakav bi nam boljitak onda izbor Belog doneo?
princi princi 23:52 13.03.2017

Re: 2 pitanja

1. Da trenutno zaboravimo svakojake aspekte ovih izbora, pitam te ozbiljno: Da li bi ti, Filipe, zaista zeleo da predsednik Srbije postane neko kao sto je Beli?

To isto pitanje, i sa još mnogo više smisla može da se postavi i za Vučića.
angie01 angie01 23:53 13.03.2017

Re: 2 pitanja

Nema mnogo razlike, ali kakav bi nam boljitak onda izbor Belog doneo?


ja nekako vidim razliku- u korist Belog.
nsarski nsarski 00:00 14.03.2017

Re: 2 pitanja

o isto pitanje, i sa još mnogo više smisla može da se postavi i za Vučića.

Naravno. Ja mislim da Beli moze da bude veoma koristan da im drma kavez u prvom krugu, i, eventualno, daj boze, doprinese da dodje do drugog kruga, ali zaista ne mogu da zamislim tog lika da postane predsednik.
Istina, cak ni to, meni licno, ne bi mnogo smetalo, ali, zarad opsteg interesa, mislim da je bolje da predsednik bude neko ozbiljniji. I, naravno, ne AV. Uostalom, seti se slucaja Bepe Grillo u Italiji.
Beli je tu da malo razveseli stvar, sto potpuno podrzavam.

P.S. E, jbg, poslednje vreme doslo kad sam i ja, potpuni politicki idiot, poceo da iskazujem politicka misljenja. Necu vise, obecavam.
a_jovicic a_jovicic 01:27 14.03.2017

Re: 2 pitanja

nsarski
Ja mislim da Beli moze da bude veoma koristan da im drma kavez u prvom krugu, i, eventualno, daj boze, doprinese da dodje do drugog kruga, ali zaista ne mogu da zamislim tog lika da postane predsednik.

Ko god da osim AV postane predsednik (pa čak i Beli) dovodi do trenutnog urušavanja SNS koalicije i prevremenih parlamentarnih izbora a ukoliko bi Beli postao predsednik verovatno bi uspeli da pravno izdejstvuju i njegov opoziv (opet zbog neke formalne gluposti) i da raspišu izbore na svim nivoima.

Ne zaboravite da Dačićeva "carte blanche" podrška Vučiću nije blagonaklono gledana od svih u SPS-u i da tamo ima mnogo kalifa-umesto-kalifa tako da Ivica može lako da napusti AV ukoliko namiriše da je brod počeo da tone.


Ono što bi ih verovatno paralisalo od straha je činjenica da je više od 50% neke totalno heterogene "mase" izabralo (na prvi pogled) komedijaša (Luka je daleko od toga). "Mase" koja je toliko beznadežna da se odlučila na takav korak ... i potencijalno "željna krvi" da uradi ono što nije uradjeno 6. oktobra.

Naravno, ovo je samo teška hipotetička situacija ali Beli je neko ko ima veliki potencijal da "razbudi" apstinente i mlade. Naravno da je nekim kandidatima (ili bolje reći njihovim "mentorima" ) "frka" od trenutnog razvoja situacije (pošto se plaše da će im Beli preoteti glasače) ali to više govori o njihovoj iskrenosti prema (valjda) zajedničkom cilju da se ovaj nakaradni SNS cirkus skine sa vlasti nego o stvarnoj opasnosti od Belog (neko reče da "klinci" koji su čekali da daju potpis, ne bi ni znali da su izbori da nije bilo Belog)
karabasbarabas karabasbarabas 09:48 14.03.2017

Re: 2 pitanja

angie01
1. Da trenutno zaboravimo svakojake aspekte ovih izbora, pitam te ozbiljno: Da li bi ti, Filipe, zaista zeleo da predsednik Srbije postane neko kao sto je Beli?


Koja je razlika izmedju sadasnjeg predsednika i Belog?

Beli ume i cirilicu i latinicu.
freehand freehand 10:13 14.03.2017

Re: 2 pitanja

Ko god da osim AV postane predsednik (pa čak i Beli) dovodi do trenutnog urušavanja SNS koalicije i prevremenih parlamentarnih izbora a ukoliko bi Beli postao predsednik verovatno bi uspeli da pravno izdejstvuju i njegov opoziv (opet zbog neke formalne gluposti) i da raspišu izbore na svim nivoima.

I onda - šta? Na tim izbrima bi glasovi bili preslikani kao na prethodnim, sa malo pomerenim procentima. SNS deset odsto minus, pa to raspoređeno na patuljke.
I?
Koalicija, pa kuknjava, pa pljuvanje na trgovinu malih igrača koji su sad još gladniji i jedva čekaju da smeste i nahrane svoje članove... Gde smo bili i šta smo radili pet godina? Nigde i ništa, malo smo razbucali i ono čemera što smo za prethodnih 12 godina uspeli da dignemo.
Odličan rezultat.
emsiemsi emsiemsi 11:15 14.03.2017

Re: 2 pitanja

angie01
Nema mnogo razlike, ali kakav bi nam boljitak onda izbor Belog doneo?


ja nekako vidim razliku- u korist Belog.

Само јако и без сикирације !
Право у кртину !
emsiemsi emsiemsi 11:17 14.03.2017

Re: 2 pitanja

a_jovicic
nsarski
Ja mislim da Beli moze da bude veoma koristan da im drma kavez u prvom krugu, i, eventualno, daj boze, doprinese da dodje do drugog kruga, ali zaista ne mogu da zamislim tog lika da postane predsednik.

Ko god da osim AV postane predsednik (pa čak i Beli) dovodi do trenutnog urušavanja SNS koalicije i prevremenih parlamentarnih izbora a ukoliko bi Beli postao predsednik verovatno bi uspeli da pravno izdejstvuju i njegov opoziv (opet zbog neke formalne gluposti) i da raspišu izbore na svim nivoima.

Ne zaboravite da Dačićeva "carte blanche" podrška Vučiću nije blagonaklono gledana od svih u SPS-u i da tamo ima mnogo kalifa-umesto-kalifa tako da Ivica može lako da napusti AV ukoliko namiriše da je brod počeo da tone.


Ono što bi ih verovatno paralisalo od straha je činjenica da je više od 50% neke totalno heterogene "mase" izabralo (na prvi pogled) komedijaša (Luka je daleko od toga). "Mase" koja je toliko beznadežna da se odlučila na takav korak ... i potencijalno "željna krvi" da uradi ono što nije uradjeno 6. oktobra.

Naravno, ovo je samo teška hipotetička situacija ali Beli je neko ko ima veliki potencijal da "razbudi" apstinente i mlade. Naravno da je nekim kandidatima (ili bolje reći njihovim "mentorima" ) "frka" od trenutnog razvoja situacije (pošto se plaše da će im Beli preoteti glasače) ali to više govori o njihovoj iskrenosti prema (valjda) zajedničkom cilju da se ovaj nakaradni SNS cirkus skine sa vlasti nego o stvarnoj opasnosti od Belog (neko reče da "klinci" koji su čekali da daju potpis, ne bi ni znali da su izbori da nije bilo Belog)

Сиротиња узвраћа ударац !
sevarlica sevarlica 12:48 14.03.2017

Re: 2 pitanja

angie01
1. Da trenutno zaboravimo svakojake aspekte ovih izbora, pitam te ozbiljno: Da li bi ti, Filipe, zaista zeleo da predsednik Srbije postane neko kao sto je Beli?


Koja je razlika izmedju sadasnjeg predsednika i Belog?



Beli nije kupio diplomu, valjda?
Beli nije oteo naše pare za kandidaturu, dali smo mu samovoljno, valjda?
Beli se sprda sa stvarima koje su sprdnja i ne predstavlja ih kao ozbiljne, valjda?
....

Inače, trebalo bi da otpratite neku raspravu u SO Mladenovac, pa ćete videti da momci i devojke iz Sarmu Probo Nisi, nisu uopšte diletanti i analfabete.
princi princi 13:02 14.03.2017

Re: 2 pitanja

Naravno. Ja mislim da Beli moze da bude veoma koristan da im drma kavez u prvom krugu, i, eventualno, daj boze, doprinese da dodje do drugog kruga, ali zaista ne mogu da zamislim tog lika da postane predsednik.

Da, i ja tako vidim njegovu ulogu. Mislim, da neki drugi kandidat, bilo koji, dođe do drugog kruga. Ne mislim ni on da ozbiljno vidi svoju kandidaturu. On je diverzija čiji je cilj da animira što veći broj ljudi.
mariopan mariopan 19:05 15.03.2017

Re: 2 pitanja

nsarski
o isto pitanje, i sa još mnogo više smisla može da se postavi i za Vučića.

Naravno. Ja mislim da Beli moze da bude veoma koristan da im drma kavez u prvom krugu, i, eventualno, daj boze, doprinese da dodje do drugog kruga, ali zaista ne mogu da zamislim tog lika da postane predsednik.
Istina, cak ni to, meni licno, ne bi mnogo smetalo, ali, zarad opsteg interesa, mislim da je bolje da predsednik bude neko ozbiljniji. I, naravno, ne AV. Uostalom, seti se slucaja Bepe Grillo u Italiji.
Beli je tu da malo razveseli stvar, sto potpuno podrzavam.

P.S. E, jbg, poslednje vreme doslo kad sam i ja, potpuni politicki idiot, poceo da iskazujem politicka misljenja. Necu vise, obecavam.



Mogao ne mogao da ga zamisliš on ima velike šanse da to bude.

On se zeza, zajebava se, to sa njegovom kandidaturom je sve šala komika. Pokazuje nam kakav je cirkus naša politička scena i kakva smo mi idioti zato što to trpimo.

Nije on samo drmnio kavez Vučiću, on je drmnuo iz dremeža veliki broj apstinenata, ljudi kojima je najzad stvarno dosta ovog cirkusa i koji će glasati i za majmuna samo neće za ove koji se kao na rigišpilu vrte u krug sa samo jednom idejom da zgrnu što više naših para za sebe i politikom 'ja tebi ti meni'.

Tipujem da će pobediti ili bar ući u prvi krug.

Ja ću glasati za njega, iz zezanja i inata.

Ionako nam je cela sadašnja politička scena kao iz serije Mućke.
emsiemsi emsiemsi 19:33 15.03.2017

Re: 2 pitanja

mariopan
nsarski
o isto pitanje, i sa još mnogo više smisla može da se postavi i za Vučića.

Naravno. Ja mislim da Beli moze da bude veoma koristan da im drma kavez u prvom krugu, i, eventualno, daj boze, doprinese da dodje do drugog kruga, ali zaista ne mogu da zamislim tog lika da postane predsednik.
Istina, cak ni to, meni licno, ne bi mnogo smetalo, ali, zarad opsteg interesa, mislim da je bolje da predsednik bude neko ozbiljniji. I, naravno, ne AV. Uostalom, seti se slucaja Bepe Grillo u Italiji.
Beli je tu da malo razveseli stvar, sto potpuno podrzavam.

P.S. E, jbg, poslednje vreme doslo kad sam i ja, potpuni politicki idiot, poceo da iskazujem politicka misljenja. Necu vise, obecavam.



Mogao ne mogao da ga zamisliš on ima velike šanse da to bude.

On se zeza, zajebava se, to sa njegovom kandidaturom je sve šala komika. Pokazuje nam kakav je cirkus naša politička scena i kakva smo mi idioti zato što to trpimo.

Nije on samo drmnio kavez Vučiću, on je drmnuo iz dremeža veliki broj apstinenata, ljudi kojima je najzad stvarno dosta ovog cirkusa i koji će glasati i za majmuna samo neće za ove koji se kao na rigišpilu vrte u krug sa samo jednom idejom da zgrnu što više naših para za sebe i politikom 'ja tebi ti meni'.

Tipujem da će pobediti ili bar ući u prvi krug.

Ja ću glasati za njega, iz zezanja i inata.

Ionako nam je cela sadašnja politička scena kao iz serije Mućke.

Ја нећу !
Ја ћу гласати заозбиљно за Белога.
angie01 angie01 23:21 13.03.2017

,

Beli samo jako klice,
kandidat za bele listice.
freehand freehand 10:08 14.03.2017

Re: ,

angie01
Beli samo jako klice,
kandidat za bele listice.

Adekvatan. mada je nevolja da je čovek inteligentan i duhovit, al neće oni to primetiti.
aureus aureus 23:22 13.03.2017

Samo ozbiljno!

U subotu naveče Beli je objavio da je skupio potpise.

Umjesto da u nedelju ujutro odmah zapali za Beograd, preda svoje papiriće i što prije dobije kandidaturu ili uputstvo šta da ispravi ako s prijavom nešto nije u redu, on je očigledno čitav dan smišljao performans, tražio bijeli kovčeg i pred RIK-om se pojavio u 22 sata. Drugim riječima, u zadnji čas.

Na vrijeme mu je sugerisano da na izjavama mora da stoji grupa građana ispred naziva, on je to ignorisao. Na kraju, evo šta je predao RIK-u: u 9.965 izjava kao naziv predlagača je navedeno Ljubiša Preletačević Beli "Beli - Samo jako", dok je u 2.585 izjava kao naziv predlagača navedeno "Ljubiša Preletačević Beli - Samo jako".

Ako osvoji vlast, moraće da se uozbilji.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:29 13.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Republička izborna komisija potvrdila je predsedničku kandidaturu Luke Maksimovića, poznatijeg kao Ljubiša Preletačević Beli.

Za takvo rešenje glasalo je 19 članova RIK-a, dva su bila protiv i nije bilo uzdržanih.

Predsednički kanidat Luka Maksimović, zvani Ljubiša Preletačević Beli rekao je agenciji Beta da je oduševljen ishodom sednice RIK-a.

On je zahvalio svim članovima RIK-a koji su podržali njegovu kandidaturu.

"Evo slavimo, napravili smo zmiju (kolonu automobila) ovde kod Mladenovca", kazao je u telefonskoj izjavi Preletačević, dok su se iza njega čule sirene automobila i povici.

Najavio je da narednih dan kreće u kampanju i obilazak gradova Srbije.

"Samo lagano, bez sikiracije", zaključio je Preletačević.

Istovremeno, Aleksandar Vučić je gostovao kod Milomira Marića u "Ćirilici", gde su se umesto sirena i povika čuli režirani studijski aplauzi prisutne publike.
nsarski nsarski 23:32 13.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Filip Mladenović
Republička izborna komisija potvrdila je predsedničku kandidaturu Luke Maksimovića, poznatijeg kao Ljubiša Preletačević Beli.

Za takvo rešenje glasalo je 19 članova RIK-a, dva su bila protiv i nije bilo uzdržanih.


Ma, to svi znamo. To su bivse vesti. Nego, odgovori na moja dva pitanja odozgo, pliz.
zilikaka zilikaka 23:32 13.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Ako osvoji vlast, moraće da se uozbilji.

Ne može da je osvoji, to je jasno. Može da utiče na konačni ishod na dva načina:
Povećava izlaznost i diže prag za famoznih 50%+1 ili da izazove rasipanje tako da u drugom krugu imaš izbor između dva zla.

Mada, u ovu drugu opciju sumnjam pošto načelno Vučić i Šešelj zavataju iz istog bunara.
Iskreno se nadam da tamo nema dovoljno za prvu dvojicu.
aureus aureus 23:32 13.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Filip Mladenović
Republička izborna komisija potvrdila je predsedničku kandidaturu Luke Maksimovića, poznatijeg kao Ljubiša Preletačević Beli.

Za takvo rešenje glasalo je 19 članova RIK-a, dva su bila protiv i nije bilo uzdržanih.


Znamo, znamo.

Beli još i može da prođe, ali onaj njegov Prilepak će ga totalno upropastiti.
Vidi se da se politikom bavi samo iz interesa.
zilikaka zilikaka 23:34 13.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Vidi se da se politikom bavi samo iz interesa.


Što je inače sasvim retka osobina među političarima.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:35 13.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

A ko se to ne bavi politikom samo iz interesa!?

Vučić, Šešelj, Jeremić...
urbana_gerila urbana_gerila 23:36 13.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

aureus
Na vrijeme mu je sugerisano da na izjavama mora da stoji grupa građana ispred naziva, on je to ignorisao.




jbt, kako si ga više usrao sa koštunićizmom, reci: gde to u zakonu o izboru predsednika republike piše da - "na izjavama mora da stoji grupa građana ispred naziva"?

ti koji su mu to sugerisali mogli su da mu kažu da je potrebno i da ih sve poljubi u dupe prilikom primopredaje, da li bi mu zamerio neozbiljnost ako ih ignoriše?
aureus aureus 23:45 13.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

urbana_gerila
aureus
Na vrijeme mu je sugerisano da na izjavama mora da stoji grupa građana ispred naziva, on je to ignorisao.




jbt, kako si ga više usrao sa koštunićizmom, reci: gde to u zakonu o izboru predsednika republike piše da - "na izjavama mora da stoji grupa građana ispred naziva"?

ti koji su mu to sugerisali mogli su da mu kažu da je potrebno i da ih sve poljubi u dupe prilikom primopredaje, da li bi mu zamerio ako ih ignoriše?



U zakonu ne stoji, u uputstvima RIK-a stoji.
Zakon jeste iznad podzakonskih akata, ali ako su podzakonski akti u skladu sa zakonom, onda se i oni primjenjuju.

Inače, najviše podrške Beli je dobio od DJB.

Pa ipak, njima se ovakav previd nije desio.
Kao kandidat za predsjednika Srbije potvrđen je Saša Radulović koga je kandidovala grupa građana "Dosta je bilo". Znali su za jadac.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:48 13.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

ali ako su podzakonski akti u skladu sa zakonom,


Pa ako u zakonu piše da mora da stoji SAMO AKO grupa građana nema naziv, a u uputstvu da mora da stoji uvek, da li su u skladu?

Sad isterujemo mak na konac bez potrebe, ali očigledno je da ne mora.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:49 13.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Preletačević je za razliku od svih kandidata do sada priznao da se ne razume najbolje u zakone, ali da ima onih koji su spremni da mu budu savetnici.

- Reći ću vam sigurno da u Srbiji ima puno zakona koje treba menjati. Mlad sam i imam vreme da sve naučim. Glavno je da je došlo vreme nove generacije političara. To se jednom moralo dogoditi - rekao je predsednički kandidat Ljubiša Preletačević Beli.
urbana_gerila urbana_gerila 23:55 13.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

aureus
Zakon jeste iznad podzakonskih akata, ali ako su podzakonski akti u skladu sa zakonom, onda se i oni primjenjuju.



član 14 zakona o izboru predsednika republike:

"Lista kandidata za izbor predsednika Republike sadrži ime i prezime kandidata i naziv predlagača kandidata, odnosno naznaku da je kandidata predložila grupa građana ako grupa građana nema naziv."


uputstvo rik nije u skladu sa zakonom - te se ne primenjuje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:56 13.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Ne može da je osvoji, to je jasno. Može da utiče na konačni ishod na dva načina:
Povećava izlaznost i diže prag za famoznih 50%+1 ili da izazove rasipanje tako da u drugom krugu imaš izbor između dva zla.


A šta kažeš za scenario da on ode u drugi krug?
Koga bi birala između njega i Vučića?

I meni je ovaj fenomen zanimnjiv, dobar je za podizanje izlaznosti, tj za podizanje lestvice do nivoa da Vučić ne može da je preskoči iz prve, ali Beli na čelu države....mnogo je kume.
aureus aureus 23:57 13.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

hoochie coochie man
ali ako su podzakonski akti u skladu sa zakonom,


Pa ako u zakonu piše da mora da stoji SAMO AKO grupa građana nema naziv, a u uputstvu da mora da stoji uvek, da li su u skladu?

Sad isterujemo mak na konac bez potrebe, ali očigledno je da ne mora.


Zaboravio sam da dopunim prethodni post.
Obrati pažnju da neke izjave sadrže riječi Ljubiša Preletačević Beli "Beli - Samo jako", a druge "Ljubiša Preletačević Beli - Samo jako".
(Sve ovo su informacije sa B92.)

Beli se baš potrudio da ga obore. A mnogo je popularniji od Parovića i sličnih čuda.


aureus aureus 00:01 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

hoochie coochie man
Ne može da je osvoji, to je jasno. Može da utiče na konačni ishod na dva načina:
Povećava izlaznost i diže prag za famoznih 50%+1 ili da izazove rasipanje tako da u drugom krugu imaš izbor između dva zla.


A šta kažeš za scenario da on ode u drugi krug?
Koga bi birala između njega i Vučića?

I meni je ovaj fenomen zanimnjiv, dobar je za podizanje izlaznosti, tj za podizanje lestvice do nivoa da Vučić ne može da je preskoči iz prve, ali Beli na čelu države....mnogo je kume.


U slučaju da uđe u drugi krug i suoči se sa Vučićem...moraće da se uozbilji.
Jer bi nastavljanjem s parodijom doveo čitavu opoziciju u nelagodu, a i dobar dio birača.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:03 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Obrati pažnju da neke izjave sadrže riječi Ljubiša Preletačević Beli "Beli - Samo jako", a druge "Ljubiša Preletačević Beli - Samo jako".


Ma neažuran je, i nedorastao tome, to se vidi, ali stoji činjenica da je uspeo da skupi dovoljan broj potpisa, što je zapravo suština.

Da, i forma jeste važna, tekve stvari ozbiljnom pretendentu na mesto predsednika države ne bi smele da se dešavaju, a onda dolazi na red pitanje, da li je on ozbiljan pretedent?
Dobar je kao lakmus za vlast, sad se, vidim, pojavljuju neki mogući scenariji da mu sud ospori kandidaturu, biće zanimnjivo gledati da li će se usuditi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:04 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Jer bi nastavljanjem parodiranja doveo čitavu opoziciju u nelagodu, a i dobar dio birača.


Ja mislim da bi u nelagodu doveo mnoge i samim ulaskom u drugi krug.
arcins arcins 00:09 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

U svakoj normalnoj drzavi bi ga odjebali.
urbana_gerila urbana_gerila 00:12 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

aureus
Zaboravio sam da dopunim prethodni post.
Obrati pažnju da neke izjave sadrže riječi Ljubiša Preletačević Beli "Beli - Samo jako", a druge "Ljubiša Preletačević Beli - Samo jako".
(Sve ovo su informacije sa B92.)
Beli se baš potrudio da ga obore. A mnogo je popularniji od Parovića i sličnih čuda.



vidim da su ti i tumačenje zakona i politički marketing nepoznate kategorije, ali: što, bar, nisi posavetovao koštunicu da iskoristi snažnu podršku američkog predsednika buša, francuskog predsednika širaka ili britanskog premijera blera - pa da se i on prijavi za ove izbore?
aureus aureus 00:18 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

hoochie coochie man
Jer bi nastavljanjem parodiranja doveo čitavu opoziciju u nelagodu, a i dobar dio birača.


Ja mislim da bi u nelagodu doveo mnoge i samim ulaskom u drugi krug.


To i jeste suština. Nekima je drago što se on kandidovao da bi podigao izlaznost, ali ne vjerujem da bi im bilo drago da osvoji 15% i uđe u drugi krug.

Mene nešto drugo brine. Kakvo je to biračko tijelo kojem je potrebno političko spadalo da bi izašlo na ovako važne izbore gdje se donosi odluka hoće li biti još pet godina vučićizma?
aureus aureus 00:24 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

urbana_gerila
ali: što, bar, nisi posavetovao koštunicu da iskoristi podršku američkog predsednika buša, francuskog predsednika širaka ili britanskog premijera blera - pa da se i on prijavi za ove izbore?


Nisam imao priliku da upoznam Koštunicu, a i da jesam ne bih mu ništa savjetovao jer ga ne volim.

Uz to, njegov legalizam je sumnjive kategorije i traje sve dok se ne pojavi informacija da bi mogao biti saslušan povodom pobune crvenih beretki.

Čekam dan kad će se to desiti.
zilikaka zilikaka 00:26 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

šta kažeš za scenario da on ode u drugi krug?
Koga bi birala između njega i Vučića?

Beli na čelu države....mnogo je kume.

Jeste, al pazi kad mi ruka ne bi zadrhtala.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:26 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Mene nešto drugo brine. Kakvo je to biračko tijelo kojem je potrebno spadalo da bi izašlo na ovako važne izbore gdje se donosi odluka hoće li biti još pet godina vučićizma.


Zanimnjivo pitanje, stvarno.

Ngađam da ima onih, možda najviše njih, koji su uvereni da nam tih pet godina svakako predstoji.
Beli im je zgodan jer glasanjem zanjega Vučiću krešu krila, govore mu, nisi dovoljno popularan da prođeš u prvom krugu, pada ti rejting, a, sa druge strane, izbegavaju da glasaju za druge kandidate koji ih baš nerviraju (Janković, Jeremić, Radulović...)
urbana_gerila urbana_gerila 00:32 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

aureus
urbana_gerila
ali: što, bar, nisi posavetovao koštunicu da iskoristi podršku američkog predsednika buša, francuskog predsednika širaka ili britanskog premijera blera - pa da se i on prijavi za ove izbore?


Nisam imao priliku da upoznam Koštunicu, a i da jesam ne bih mu ništa savjetovao jer ga ne volim.

Uz to, njegov legalizam je sumnjive kategorije i traje sve dok se ne pojavi informacija da bi mogao biti saslušan povodom pobune crvenih beretki.

Čekam dan kad će se to desiti.



taj moj koštunica je samo paradigma tvoje interpretacije zakona.

tu se nekako uklapaju i ove tvoje insinuacije o njegovoj umešanosti u nepoštovanje zakona.
aureus aureus 00:50 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

hoochie coochie man
Mene nešto drugo brine. Kakvo je to biračko tijelo kojem je potrebno spadalo da bi izašlo na ovako važne izbore gdje se donosi odluka hoće li biti još pet godina vučićizma.



Beli im je zgodan jer glasanjem zanjega Vučiću krešu krila, govore mu, nisi dovoljno popularan da prođeš u prvom krugu, pada ti rejting, a, sa druge strane, izbegavaju da glasaju za druge kandidate koji ih baš nerviraju (Janković, Jeremić, Radulović...)


U svakom slučaju bar na ovim izborima ponuda je sasvim solidna.

1) Vučić - nastavak nasilja nad razumom, memorijom i živcima, uz moguće pojačavanje diktature

2) Radulović - "najvažnije je da uvedemo red, ovaj, a to ćemo učiniti tako što..."; ekspertski bledunjavo, opcija za one koji misle da je prošlo vrijeme ideologija

3) Janković - drveni legalizam (igra na sigurno), no pobudio je izvjesne nade, pogotovo kod građanski orjentisanih birača; neki kažu da konačno mogu da na izborima glasaju ZA a ne PROTIV; mnogi su ga prigrlili bez puno analize

4) Jeremić
- vratiću nam ona četiri stuba, sramota je što se Vučić sastaje s Klintonom i Blerom, biću bolji od Vučića, obećavam; mlad sam i uspješan, sjećate se kako sam se dobro borio za Kosovo?

5) Čanak - regionalizam, priznavanje Kosova i smanjenje ruskog uticaja (izbor za one koje nervira što nema nove politike i koji smatraju da treba priznati realnost; doduše, možda ih nervira i Čanak, ali to je druga priča)

6) Obradović - ne Nato, ne Eu, da Rusija

7) Šešelj - preskočimo Šešelja...

8-10) No name kandidati - preskočimo i njih

11) Beli Preletačević - "Opozicijo, pravite ferku jedan na jedan inače se i ja uključujem u trku", politička parodija; rješenje za birače koji žele da upute neku poruku aktuelnoj političkoj sceni


Eto, sve je jasno. Za svog kandidata ostali su manje-više uskraćeni oni najizbirljiviji, koji bi, recimo, voljeli da u trci vide kakvog čestitog akademika, na primjer dr. Kostića. (I možda oni koji žude za nekom dosad neprezentovanom politikom - "Pustimo Srbiju, spasimo planetu", "Nećemo EU al' nećemo ni Rusiju" itd.)
Neki drugi put.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:50 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Ako osvoji vlast, moraće da se uozbilji.


A zašto? Zna on dobro da bi više ljudi motivisao da izađu na izbore i glasaju protiv Vučića time što bi mu poništili kandidaturu nego time što će da se pojavi na listićima.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:52 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Uz to, njegov legalizam je sumnjive kategorije


Klošmerlov "legalizam" je nesumljive kategorije - nepostojeći je, lažan, FAKE LEGALIZAM! ;>
aureus aureus 02:04 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Dont Fear The Reaper
Ako osvoji vlast, moraće da se uozbilji.


A zašto? Zna on dobro da bi više ljudi motivisao da izađu na izbore i glasaju protiv Vučića time što bi mu poništili kandidaturu nego time što će da se pojavi na listićima.



Za ovo si možda u pravu, no ne bih potcjenjivao mogućnost da Beli napravi dobar rezultat i ako mu kandidatura zaista prođe. Dosta stvari on radi na zanimljiv način, zna da privuče pažnju.

Isto tako, mislim da je Vučić prilično zreo da padne u svakom slučaju.

Ako se to ne desi...onda ništa.
Posle Vučića nema kajanja.


anonymous anonymous 06:38 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

aureus


Kakvo je to biračko tijelo kojem je potrebno političko spadalo da bi izašlo na ovako važne izbore gdje se donosi odluka hoće li biti još pet godina vučićizma?


To "spadalo" je jedino svetlo mesto ovih izbora , nimalo važnih.

Jer to spadalo obesmišljava upravo te i takve izbore, na kojima se ništa ne odlučuje i ništa ne može da promeni.

I to ne zbog toga što se ne može dostići željena cifra, već zato što nema nosioca promene i atmosfere za promenu.

Džaba izbori..... koji su samo .....simulakrum.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:09 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Mene nešto drugo brine. Kakvo je to biračko tijelo kojem je potrebno političko spadalo da bi izašlo na ovako važne izbore gdje se donosi odluka hoće li biti još pet godina vučićizma?

Па знамо какво је бирачко тело: неинтелигентно, лоше информисано, нема вредности које безрезервно поштује, збуњено и заборавно.

Да није тако, Вучић не би био ту где је, нити би Николић (са дипломом чије се порекло не зна) био председник.
gedza.73 gedza.73 09:14 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

aureus
Mene nešto drugo brine. Kakvo je to biračko tijelo kojem je potrebno političko spadalo da bi izašlo na ovako važne izbore gdje se donosi odluka hoće li biti još pet godina vučićizma?

A kakvi su tek opozicioni kandidati kad između Vučića, njih i spadala neopredeljene na izbore dovede spadalo?

Pitanje svih pitanja da li je opozicija naučila nešto ili se vrzma u svom zatvorenom, uskom krugu elitizma smatrajući sebe za naslednike bogatih lordova i industrijalaca ne shvatajući da žive u siromašnoj, goloj, upropašćenoj zemlji po svim mogućim parametrima.

Ako opozicija želi da svojim povratkom na vlast vrati ono svoje vreme vladanja (pošto uopšte ne vidim kakav plan oni imaju osim nekih opštih fraza i uopštenih formulacija) mislim da ne zaslužuju nikakvu šansu.
edit
Opozicija je postavila sistem ponašanja političara koji je Vučić samo malo nadogradio. Sve što se zamera Vučiću su radili oni samo što smo im, odnosno ja gledao kroz prste na kontu nostalgije borbe protiv Miloševića.

Mi izbore nemamo kao biranje različitih politika već samo kao biranje između različitih likova, vrlo sličnih po načinu ponašanja, kojima je sklona jedna ili druga grupa.

emsiemsi emsiemsi 11:24 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

aureus
Filip Mladenović
Republička izborna komisija potvrdila je predsedničku kandidaturu Luke Maksimovića, poznatijeg kao Ljubiša Preletačević Beli.

Za takvo rešenje glasalo je 19 članova RIK-a, dva su bila protiv i nije bilo uzdržanih.


Znamo, znamo.

Beli još i može da prođe, ali onaj njegov Prilepak će ga totalno upropastiti.
Vidi se da se politikom bavi samo iz interesa.

Срећа те се сви остали кандидати, тј. политичари, политиком баве из убеђења.
Тиме ће Прилепак да, на неки начин, избалансира ситуацију.
Успут --- само јако и без сикирације !
Успут 2 --- сиротиња узвраћа ударац !
Право у кртину !
Успут 3 --- али што ти већ рече - знамо то !
emsiemsi emsiemsi 11:26 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

aureus
hoochie coochie man
Ne može da je osvoji, to je jasno. Može da utiče na konačni ishod na dva načina:
Povećava izlaznost i diže prag za famoznih 50%+1 ili da izazove rasipanje tako da u drugom krugu imaš izbor između dva zla.


A šta kažeš za scenario da on ode u drugi krug?
Koga bi birala između njega i Vučića?

I meni je ovaj fenomen zanimnjiv, dobar je za podizanje izlaznosti, tj za podizanje lestvice do nivoa da Vučić ne može da je preskoči iz prve, ali Beli na čelu države....mnogo je kume.


U slučaju da uđe u drugi krug i suoči se sa Vučićem...moraće da se uozbilji.
Jer bi nastavljanjem s parodijom doveo čitavu opoziciju u nelagodu, a i dobar dio birača.

Како да не !?
Боли га патка !
Ја, напротив, сматрам да је ово најозбиљније што је могуће.
Не верујем да ико верује иједноме политичару када изговарају оне научене фразетине и будалаштине.
emsiemsi emsiemsi 11:30 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

hoochie coochie man
Ne može da je osvoji, to je jasno. Može da utiče na konačni ishod na dva načina:
Povećava izlaznost i diže prag za famoznih 50%+1 ili da izazove rasipanje tako da u drugom krugu imaš izbor između dva zla.


A šta kažeš za scenario da on ode u drugi krug?
Koga bi birala između njega i Vučića?

I meni je ovaj fenomen zanimnjiv, dobar je za podizanje izlaznosti, tj za podizanje lestvice do nivoa da Vučić ne može da je preskoči iz prve, ali Beli na čelu države....mnogo je kume.

Што !
Да није, можда, лошији од актуелног председника !?
emsiemsi emsiemsi 11:33 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

aureus
hoochie coochie man
Jer bi nastavljanjem parodiranja doveo čitavu opoziciju u nelagodu, a i dobar dio birača.


Ja mislim da bi u nelagodu doveo mnoge i samim ulaskom u drugi krug.


To i jeste suština. Nekima je drago što se on kandidovao da bi podigao izlaznost, ali ne vjerujem da bi im bilo drago da osvoji 15% i uđe u drugi krug.

Mene nešto drugo brine. Kakvo je to biračko tijelo kojem je potrebno političko spadalo da bi izašlo na ovako važne izbore gdje se donosi odluka hoće li biti još pet godina vučićizma?

Тај сам !
Можеш да ме проучаваш кроз мој рад на блогу !
Слободно.
Jukie Jukie 12:17 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

5) Čanak - satiranje grlica
Jukie Jukie 12:19 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!


Право у кртину !

Ne znam što stalno pominju krtinu...
neki od nas (Šešelj, Čanak, ja...) uopšte i nemamo krtinu
sevarlica sevarlica 12:59 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

I meni je ovaj fenomen zanimnjiv, dobar je za podizanje izlaznosti, tj za podizanje lestvice do nivoa da Vučić ne može da je preskoči iz prve, ali Beli na čelu države....mnogo je kume.


Ma nije mnogo. Mnogo je kad biju, kao što nas sada biju.

Pa neka nam se ceo svet smeje, baš nas briga. Makar smom izabrali nekog ko očigledno nije gnjida i ološ.

Ako ćempo o ekstremima, da se kandiduje čovek ometen u razvoju i Vučić, i da moj glas presuđuje, glasao bih protiv Vučića. Ende
predatortz predatortz 13:02 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Pa neka nam se ceo svet smeje, baš nas briga. Makar smom izabrali nekog ko očigledno nije gnjida i ološ.


Nakon Trampa i Erdogana, teško je izbiti u prvi plan. Teško da bilo ko od naših može biti zapaženiji od ova dva ludaka.
sevarlica sevarlica 13:36 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

predatortz
Pa neka nam se ceo svet smeje, baš nas briga. Makar smom izabrali nekog ko očigledno nije gnjida i ološ.


Nakon Trampa i Erdogana, teško je izbiti u prvi plan. Teško da bilo ko od naših može biti zapaženiji od ova dva ludaka.


Zamisli sastanak Belog i Trampa. Kapiram da bi mu Luka skinuo tupe, pa makar nas bombardovali
svarog svarog 17:07 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Kakvo je to biračko tijelo kojem je potrebno političko spadalo da bi izašlo na ovako važne izbore gdje se donosi odluka hoće li biti još pet godina vučićizma?


Ne vidim razlog zašto bi se ovim izborima davala takva važnost. Nebitni su, osim kao posredan korak ka romeni vlasti na nekim narednim parlamentarnim izborima ako Vučić izgubi. Mislim da postoji jaka obrnuta korelacija između broja sudbonosnih izbora i apstinencijom i nezainteresovanošću ljudi za izbore, odnosno popularnost tog politčkog spadala
milisav68 milisav68 20:38 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

nsarski
Nego, odgovori na moja dva pitanja odozgo, pliz.

Odgovoriću ja na drugo, pošto imam informacije sa lica mesta.

Filip nije autor stihova, već jedna palanačka zamlata, koja se sprdala i sa prethodnim lokalnim rukovodstvom - otud ovo Ataman zaGlibljanski (selo Glibovac, odakle je narodni poslanik, i bivši predsednik opštine S.Palanka - Radoslav Milojičić - Kena).

A moram i da prokomentarišem da mi je obrisalo pozitivan komentar za Belog, a znam da Filip ne briše komentare...

Tako da je...izgleda velika frka na sve strane...
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:45 14.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Naravno da je frka!

Preletačević skida gaće ovoj matoroj, perverznoj i pohlepnoj ali zvanoj sistem!
mariopan mariopan 19:14 15.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

zilikaka
šta kažeš za scenario da on ode u drugi krug?
Koga bi birala između njega i Vučića?

Beli na čelu države....mnogo je kume.

Jeste, al pazi kad mi ruka ne bi zadrhtala.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:51 15.03.2017

Re: Samo ozbiljno!

Ako opozicija želi da svojim povratkom na vlast vrati ono svoje vreme vladanja (pošto uopšte ne vidim kakav plan oni imaju osim nekih opštih fraza i uopštenih formulacija) mislim da ne zaslužuju nikakvu šansu.
edit
Opozicija je postavila sistem ponašanja političara koji je Vučić samo malo nadogradio. Sve što se zamera Vučiću su radili oni samo što smo im, odnosno ja gledao kroz prste na kontu nostalgije borbe protiv Miloševića.

mene najviše nervira kada se potencira kako su vučić i sns uništili institucije. jbt, koje institucije?! pa uništene su odavno, ako su zaista ikada i postojale u pravom smislu te reči. ovaj samo gazi na isti način kao i prethodnici, samo što je nekome lepši bio tadić, nekom sloba, tito, tadić, možda nekom i stane dolanc, šta znaš, ukusi su različiti...što bi rekli braća mađari - mindeđ. institucije su uvek radile za "naše", ko kod "naši" bili u tom momentu.
blogov_kolac blogov_kolac 00:10 14.03.2017

ozbiljna zajebancija

Vec sam se na jednom izbornom blogu ovde izjasnio da najozbiljnije razmisljam da glasam za ovog Belog. Pa cak u ovom slucaju ne smatram za problem i ako se ispostavi da iza njega kao projekta stoji sadasnja vlast (ne bi bio ni prvi ni poslednji potureni kandidat lazne opozicije u ovoj novijoj srpskoj poitickoj istoriji), jer stagod da su sa njim planirali imace oni prvi od njega vise stete nego koristi. Matematicki gledano ovo su izbori koji se realno svode na to hoce li Vucic pobediti u prvom ili drugom krugu, a ovaj Beli je odlican magnet za nesudjene apstinente poput naseg blogokolege Filipa Mladenovica. Naravno, drzacu se matematike do kraja, pa ako se ispostavi da postoje realne sanse da dodje do drugog kruga, ali takvog da sa Vucicem u finale udje Vojislav Seselj, onda cu preusmeriti svoj glas ka Jankovicu, jer me nikada nisu zanimale "operacija uspela, pacijent mrtav" varijante kakva je bila ona sa belim listicima 2012.
not2old2rock not2old2rock 00:21 14.03.2017

Filipe, baksuze


Filipe, drži se ovog tvog, [url=http://www.intermagazin.rs/ivan-pernar-je-obican-putujuci-cirkus-koji-izmislja-toplu-vodu/][/url] batali Belog, izmalerisaćeš ga
loader loader 00:25 14.03.2017

Bela odelca, beli listići, drugi kružići :

Za razliku od beline 2012. ova belina bi mogla biti korisna , jer motiviše dodatni broj ljudi da izađu. Što više ovih "nedisciplinovanih" i na izborima uglavnom razočaranih, neodlučnih i generalno pasivnih ljudi glasa, utoliko je veća mogućnost da glavni srpski tv-glumac, glumac u svim mogućim emisijama tokom 24 sata, ipak ne pobedi u prvom krugu, nego da malo zađe u drugi ... Kontrola kutija tu se odmah nameće kao tema.

Nošenje belih odela tokom glasanja bilo bi odličan performans, i priličan kiseonik za ovdašnju, skoro ugušenu demokratiju.

zilikaka zilikaka 00:29 14.03.2017

Re: Bela odelca, beli listići, drugi kružići :

Nošenje belih odela tokom glasanja bilo bi odličan performans, i priličan kiseonik za ovdašnju, skoro ugušenu demokratiju.

Vidiš...
Ili bar beli šal il neki vidljiv detalj.
P.S. Ako ništa drugo, bar da Aci teramo kiselo.
loader loader 01:21 14.03.2017

Re: Bela odelca, beli listići, drugi kružići :

Ako ništa drugo, bar da ...

Da, taj rad
angie01 angie01 00:27 14.03.2017

,



Beli je uradio i vise nego dovoljno, ogolio je potpuno apsurdnost i fol nase politicke stvarnosti,...ako povuce jos dovoljno glasaca da se stigne do drugog kruga, njegov ucinak nije mali i svo postovanje za tako ozbiljnu neozbiljnost, koja ima vise rezultata od mnogih nafuranih tupljenja.

loader loader 01:25 14.03.2017

Re: ,

uradio i vise nego dovoljno

Više nego dovoljno, a manje od potrebnog :)
Da se poigramo malo onim nuđenjima oko kosovskog vilajeta, u fazonu, više od auto, manje od nezavi :)
Dakle, još uvek je potrebno ... nagurati drugi krug (kao što rekoh u svom komentaru gore). Plus, da se svi uparade u belo ...
Dakle, Angie, na glasanje u beloj suknji i belom sakou.
Jukie Jukie 12:26 14.03.2017

Re: ,



Znači da nabavljam neku belinu

emsiemsi emsiemsi 13:07 14.03.2017

Re: ,

Jukie


Znači da nabavljam neku belinu


Нормално !
И само без сикирације !
gedza.73 gedza.73 20:09 14.03.2017

Re: ,

Jukie
Znači da nabavljam neku belinu

Fisk
mariopan mariopan 19:18 15.03.2017

Re: ,

loader
uradio i vise nego dovoljno

Više nego dovoljno, a manje od potrebnog :)
Da se poigramo malo onim nuđenjima oko kosovskog vilajeta, u fazonu, više od auto, manje od nezavi :)
Dakle, još uvek je potrebno ... nagurati drugi krug (kao što rekoh u svom komentaru gore). Plus, da se svi uparade u belo ...
Dakle, Angie, na glasanje u beloj suknji i belom sakou.

Može (ćerkina) venčanica, nemam ništa belo a skupo da kupim za tu jednu priliku?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:30 14.03.2017

Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"



Lider italijanskog opozicionog Pokreta "5 zvezdica" Bepe Grilo predložio je početkom ove godine formiranje "narodnih komisija" koje bi ispitivale i kažnjavale medije "koji šire dezinformacije", što je izazvalo burne reakcije italijanske javnosti.

Grilo je na svom blogu napisao da bi, u slučaju da komisija utvrdi da je informacija preneta u štampi ili na televiziji lažna i služi "diskreditaciji Pokreta 5 zvezdica", urednik tog medija "trebalo da se pognute glave javno izvini i objavi tačnu verziju na početku programa ili naslovnoj strani novina".

"Novine i televizija šire dezinformacije kako bi imali zaštitu onih koji su na vlasti", naveo je Bepe Grilo.

Grilove izjave izazvale su burne reakcije italijanske javnosti i medija, a urednik informativnog programa privatne televizije La 7 Enriko Mentana najavio je tužbu protiv njega, dok je Italijanska federacija novinara navela da su Grilove reči "poziv na linč".
loader loader 01:26 14.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

Lider italijanskog opozicionog


Pomislih,
Radovan Karadžić iz najboljih dana


Filip Mladenović Filip Mladenović 01:41 14.03.2017

Tajna Belog uspeha:



Obratiti pažnju na deo snimka od 4:56 do 9:13!
gedza.73 gedza.73 09:18 14.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

Filip Mladenović
Lider italijanskog opozicionog Pokreta "5 zvezdica" Bepe Grilo predložio je početkom ove godine formiranje "narodnih komisija" koje bi ispitivale i kažnjavale medije "koji šire dezinformacije", što je izazvalo burne reakcije italijanske javnosti.

Filipo, Grilo je imao neke vrlo rasističke izjave i neku muvažu sa pooovelikom sumom novca.
Olako se ti oduševljavaš đinđuvama i ogledalcima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana